Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia obdržela licenci!

Licenční tribunál dnes udělil Slavii profesionální licenci pro příští sezónu a Slavii tak uvidíme hrát nejvyšší soutěž i v následující sezóně.

Slavia napoprvé licenci nedostala, když podle vyjádření licenční komise nedoložila hned několik zásadních skutečností - bezdlužnost vůči hráčům a zaměstnancům, vůči státu, akcionářskou strukturu ani finanční pokrytí následující sezóny. Od té doby společnost Natland Group převzala od Antonína France 51% akcií a zaplatila všechny dluhy, které bránily udělení licence. Licenční tribunál posléze vyhověl odvolání Slavie a profesionální licenci klubu udělil.

Svaz však bude podle očekávání situaci ve Slavii nadále bedlivě sledovat, což potvrdil také ředitel klubu Miroslav Platil. "Licenční tribunál chce dohlédnout na hospodaření Slavie. Má podmínku, aby byl čtvrtletně informován o stavu hospodaření Slavie, o stavu splnění závazků, aby byly řádně vypláceny platy a odměny hráčům. Jsem rád, že to takhle dopadlo, společnost je zachráněná a teď ji musíme doléčit," řekl po zasedání tribunálu Platil. "Ztráta licence by byl opravdu velký problém a cesta záchrany by pak byla daleko trnitější a delší. Nevyhráli jsme žádnou válku, překročili jsme jeden z dílčích problémů, i když významný. Teď musíme pracovat dál se stejným zaujetím jako dosud," uvedl.

V to, že Slavie licenci získá, věřila i většina hlasujících v naší anketě, celkem 83 % fanoušků věřilo, že licence bude dnes Slavii udělena..

Komentáře (153)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia obdržela licenci!

    lassiter     před 14 lety 24.05.2011 10:06 |  
    0 0

    no tak třikrát sláva

  2. Re: Slavia obdržela licenci!

    sasky     před 14 lety 24.05.2011 10:10 |  
    0 0

    Tak jeden balvan spadl. Teď ještě ENIC a připravit nějakou koncepci do budoucna bude to dobré. A samozřejmě doufat, že Slavii nekoupí další darebák.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      mpik     před 14 lety 24.05.2011 10:36 |  
      0 0

      K budoucnosti jedna pozitivní zpráva: příští ročník soutěže bude pro Slavii (hráče i fanoušky) levnější - odpadne cesta do Brna a Ústí, bude se hrát na Julisce a Viktorce - tam lze dojet i na legitku MHD :-) Bude jedno pražské derby za druhým...
      No nic, jedna věc je licence, druhá je zajištění financování klubu, vyrovnání všech závazků minulých let, transparentnost majetkových struktur a koncepce výchovy hráčů. A tady nás toho ještě dost čeká. Samozřejmě by bylo fajn mít ekonomicky silné partnery a kádr "pro Evropu", ale třeba se i toho zase jednou dočkáme...
      BTW: co požádat o milost ohledně posledního kola? Dát záruky (zajistit dostatečnou pořadatelskou službu) a dopřát divákům rozlučku s Vaniakem na pražském derby. Přeci nemá smysl trestat hráče a 99% fanoušků, kteří s násilím nesouhlasili a neúčastniíli se ho...

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        Gordon (host)     před 14 lety 24.05.2011 10:59 |  
        0 0

        Mno ty se koukas na "vyjezd MHD" jako na pozitivni zpravu, ja na to koukam jako velke negativum. Nejsem si jist kde budou oba kluby hrat, pac mi neprijde ze by splnovaly kriteria na prvni ligu. Takze se bude jezdit na strahov- nebo do edenu? , navic kdyz mluvime o dukle, prijde mi to uplne smesny ze bude hrat se svym fanouskovskym zazemim prvni ligu, to bude stejny jak strizkov nebo pribram, plus bychom meli pocitat, ze tyhle tymy uberou nejake fanousky a sponzory i slavii. Praha je moc mala na to aby pojmula tolik prvoligovych muzstev jak fanouskovsky tak ekonomicky.

        To ze se v druhem nejvetsim meste nebude hrat prvni liga a celkove zbydou na morave 3 celky, mi prijde jako strasna skoda jak kvuli mestu, tak kvuli fanouskum a samozrejme i kvuli me, protoze vyjezdy na moravu jsou vzdy zabavne. Inu, snad prijde brzo ta cesko-slovenska liga aby se me vyjezdni srdicko trochu projelo k nasim sousedum... :)

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          mpik     před 14 lety 24.05.2011 11:32 |  
          0 0

          Na rovinu - je mi úplně jedno, kde bude v Praze Dukla hrát (Viktorka předpokládám doma a jedno mi to je taky). Každopádně se tak v klidu pojedu podívat...
          Množství fanoušků? Bude to bída. Ale rozdíl oproti tomu, co v poslední době chodilo na Brno, nebo ta hrstka co jezdila z Ústí do Teplic? Minimální rozdíl!
          Úbytek sponzorů? Tak na tohle nevěřím ani náhodou. Firem je v Praze dost, rozhoduje spíš to, komu fandí šéf.
          A když prostě Morava kvalitu nemá, tak přeci nezačnem zavádět pozitivní diskriminaci. Hrát má ten, kdo na to má. A než Česko - Slovenskou ligu, to bych raděj Česko - Rakouskou... (700 km z Prahy do Košic nebo Prešova??)

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        sasky     před 14 lety 24.05.2011 12:04 |  
        0 0

        No pro příští sezónu nepočítám s lepším jak třeba 6. místem, ale to je holt daň za vedení Doležalem a spol. Doufejme, že se podaří stavět na tradici Slavie - vlastních odchovancích, kteří patří k nejlepším v republice (viz. kádry Jablonce, Liberce a zejména mládežnických reprezentací). Pokud se Slavia opět pohne tímto směrem, tak bude dlouhodobě silná a stabilní. Pokud se k tomu přidá opravdu kvalitní (!!!) skauting (zejména afrika, ale i východ) a to nemyslím pokusy typu "vezmeme deset hráčů a někdo se třeba chytí", tak to bude paráda. Nicméně základ je v tom, aby se Slavia nedostala do ruky nějakým zlatokopům a dostala kvalitní vedení. Mimochodem, neuzrál čas na nějakou sbírku fanoušků na odkup části akcií od Natlandu? Jakmile získá akcie od Enicu, tak následně odkoupit. Do té doby bychom mohli shromáždit nějaké finance...

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          jane (admin)     před 14 lety 24.05.2011 13:22 |  
          0 0

          Na odkup akcii stale myslime, takze asi jiz brzy uvidime, jak to dopadne.

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            sasky     před 14 lety 24.05.2011 13:47 |  
            0 0

            Jasný, super ;) Díky za vaši aktivitu :)

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 10:41 |  
      0 0

      Teď je hlavní, aby Natland vybral a dosadil toho správného člověka do čela Slavie. Hlavně schopného managera.
      Co se týče ENICu, tak tam není problém v našem dluhu, ale v akciích, které ENIC drží. Oni se nebrání prodeji a Natland chce koupit, ale problém je za kolik akcií Natland (nebo řítomný "tajný" investor) bude platit. Oficiálně drží ENIC 16%, ale neuznávají VH 2008, před ní měli asi 38%. Ty jejich hlášky, že se cítí majoritním vlastníkem, to je jen pro média (nikoho nezajímá, že to tehdy převedli fingovaně na KI, aby obešli UEFA. Prostě to nespochybnitelně platí.). Ale to chce klid, oni se nakonec dohodnou.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        travel (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 10:46 |  
        0 0

        Ladislave,co si myslíte o příspěvku Jiřího ohladně Křetínskýho (Pelty).Máte nějaké info? Dovolím si připomínout a co PPF?

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 11:23 |  
          0 0

          A co máte konkrétně od Jiřího na mysli ?

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 11:28 |  
            0 0

            Jiri pise, ze za Natlandem jsou ve skutecnosti Pelta s Kretinskym.. prijde mi to tedy dost pritazene za vlasy..

            • Re: Slavia obdržela licenci!

              Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 11:39 |  
              0 0

              Je to nesmysl a docela mne to rozesmálo, co lidi nevymyslí za konstrukce. Spíš by mne zajímalo, která spol. jedná spolu s Natlandem v Anglii s ENICem. To bude totiž náš budoucí akcionář (až se dohodnou, samozřejmě).

              • Re: Slavia obdržela licenci!

                Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 11:46 |  
                0 0

                Dovětek: Ale ono je to vlastně jedno, která tam je firma. Kellner (jsem přesvědčený je nás nakonec získá on) by tam neposlal PPF ani nikoho kdo je přímo pod ním, ale spíš spřátelenou firmu. V plánu je, že se ke Slavii přihlásí až později, až Slavia získá zpět dobré jméno a vše co s tím souvisí. A to nejde tak rychle, chce to čas.

                • Re: Slavia obdržela licenci!

                  quelhar (admin)     před 14 lety 24.05.2011 11:51 |  
                  0 0

                  Pokud mam spravne info, tak je v Londyne nekdo, kdo nejspis (vyloucit to nemuzu) nema s PPF nic spolecneho a dela to sam pro sebe...

                • Re: Slavia obdržela licenci!

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 12:14 |  
                  0 0

                  Ladislave, verim tomu, jednak chci verit a jednak mi to prijde logictejsi nez jine teorie.. snad mame dobry odhad!

                  • Re: Slavia obdržela licenci!

                    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 12:56 |  
                    0 0

                    Ano souhlasím martyni, navíc Slavie to není levná investice, jenom všechny dluhy přibližně 250 mega a plus k tomu akcie ENICu, to bude taky pálka a než se vybuduje nový sponzorský pool, tak dalších 100 mega ročně na provoz. Není až tak moc subjektů, co si to můžou dovolit.

                    • Re: Slavia obdržela licenci!

                      martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 14:50 |  
                      0 0

                      Presne tak, trochu draha legrace na to, aby to nekdo podnikal jen se zamerem, ze bude slavii dlouhodobe skodit.. ono by uz ani nebylo z ceho koristit..

                • Re: Slavia obdržela licenci!

                  travel (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 16:54 |  
                  0 0

                  Ladislave,píšete,že jste stále přesvědčený,že nás nakonec získá Kellner.Na rovinu se ptám, to vycházíte z informací od seriozního zdroje a nebo je to pouze Vaše osobní přesvědčení?

                  • Re: Slavia obdržela licenci!

                    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 17:54 |  
                    0 0

                    Travele, teď už je to jen můj názor a logická úvaha, která mne zatím (co se týče krize Slavie) nezklamala.

                    • Re: Slavia obdržela licenci!

                      travel (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 23:37 |  
                      0 0

                      Ladislave,kéž by to tak dopadlo.Jen pro zajímavost,už jsem se někde dočetl,že by to údajně měl být Řebíček a ne PPF.Doufám,že to bude ta Vaše první varianta.

                      • Re: Slavia obdržela licenci!

                        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 08:58 |  
                        0 0

                        Travele, v této fázi to absolutně nepoznáte a Natland udělá tu "černou" práci (až dokončí audit, tak restrukturizaci, to se budeme divit, kolik ještě ušetří pracovních míst i po Platilově úsporných opatřeních). Vy uvažujete stále v krátkodobém horizontu, ale třeba pro firmu typu Kellnera je to dlouhodobá investice. Podle mne, až to dá Natland do kupy (tak do 1 roku), tak nás prodá se ziskem dál větší firmě (myslím, že už to je předjednáno). Ale kdo to bude, to je otázka, já věřím, že Kellner.
                        Teď je velmi pravděpodobné, že vymění Platila a vypadá to, že to na nějaký čas převezme Řebíček. Uvidíme ...

                        • Re: Slavia obdržela licenci!

                          travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 10:56 |  
                          0 0

                          Bohužel se musím Ladislave opakovat,ale Řebíček mě silně znervozňuje,nemám v něj důvěru(přečetl jsem si o něm spoustu článků ).Mám silné podezření ,aby on nebyl tím v co Vy věříte s PPF.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        slaviator     před 14 lety 24.05.2011 14:48 |  
        0 0

        s akciema přece nemůže být problém... měli xxx kusů akcií po třeba tisícovce a dělalo to 38 % na celkovým objemu, teď maj pořád ten samej xxx kusů akcií pořád po tý třeba tisícovce, ale dělá to 16 %... ale cena akcií i počet kusů se nezměnil

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 15:03 |  
          0 0

          To sice ano, ale oni určitě chtějí zaplatit za akcie před VH 2008, jinak nestáhnou žaloby a situace se jednoznačně nevyřeší.

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            slaviator     před 14 lety 24.05.2011 16:35 |  
            0 0

            ano, to chtěj... nevím ted přesně ty čísla, jsem línej to hledat v obchodním rejstříku, ale tak ilustračně ...

            - před VH měl ENIC 38.000 kmenovejch akcií ve jmenovité hodnotě 4.000 Kč/ks. Takže za 152 milionů. Dělalo to 38 % podíl, protože těch akcií bylo celkem 100.017 ks..
            - po VH 2008 se ten podíl naředil, protože bylo vydáno 618 ks kmenových akcií ve jmenovité hodnotě 1 milion kč/ks. Ale ENIC měl pořád těch svejch 38.000 akcií s hodnotou á 4.000 kč/ks. Pořád celkem za 152 milionů. Ale podíl se ze 38 % snížil na 16 %...
            - jestli chce Natland těch ENICovo 38.000 akcií odkoupit, tak je fuk, jestli ENIC má ve Slavii podíl 38 %, 16 % nebo nějakej jinej. Ty akcie mají pořád "stejnou hodnotu", i když jsou více naředěné..
            -v Praze se dohodli, že je ENIC prodá za 90 milionů, v Londýně ENIC zvýšil za ty svoje akcie v celkový hodnotě 152 mega na 120 mega. Dohodnou se někde uprostřed, kolem 105-110 mega nakonec.

            • Re: Slavia obdržela licenci!

              Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 17:56 |  
              0 0

              Doufejme, že už brzy.

  3. Re: Slavia obdržela licenci!

    mpik     před 14 lety 24.05.2011 10:11 |  
    0 0

    Oléééé! Gratulace a poděkování všem lidem, kteří se o to zasloužili!

  4. Re: Slavia obdržela licenci!

    mpik     před 14 lety 24.05.2011 10:11 |  
    0 0

    Oléééé! Gratulace a poděkování všem lidem, kteří se o to zasloužili!

  5. Re: Slavia obdržela licenci!

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 10:12 |  
    0 0

    Hurá...
    Teď ještě vyřešit těch dalších x y problémů.

  6. Re: Slavia obdržela licenci!

    martin (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 10:16 |  
    0 0

    Už jsem v to ani nedoufal, je to vynikající. Teď ještě jakž takž udržet kádr, abychom příští sezonu v lize nebyli za otloukánky. Díky všem, co do toho vložili svoje peníze a úsilí!!!

  7. Re: Slavia obdržela licenci!

    EdCable     před 14 lety 24.05.2011 10:17 |  
    0 0

    Krok za krokem. Nejsem sice pesimista jako nekteri jini, ale jeste je pred nami (resp. Slavii a jejimi vlasniky) nekolik dulezitych ukolu, ktere je potreba vyresit. Do te doby bych se zdrzel nejakeho extra jasani. Nicmene zisk licence podmineny bezdluznosti znamena, ze do toho jiz nekdo penize vlozil. Prijde mi nelogicke, kdyby ted "zachranil" licenci aby hned na to rezignoval na dlouhodobe reseni.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 12:53 |  
      0 0

      Podle mě to v příští sezóně na titul ještě nebude.

  8. Re: Slavia obdržela licenci!

    PetCC     před 14 lety 24.05.2011 10:22 |  
    0 0

    To bude jistě nějaký podvod! Přece podle hromady komentářů, co se tu v posledních týdnech objevily, je Slavia zcela vykradená, nikdo o ní nemá zájem a je s ní konec. Nevěřím, že je to pravda, za tím zcela jistě něco je.
    Věřím jen Smíchovu!

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      travel (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 10:43 |  
      0 0

      Podle Jiřího je možný tento scénář:
      Re: Slávistický víkend (21. - 22. 5.) - výsledky (Hodnocení: 1)
      Od: Jiri1 - Úterý, 24.05. 2011 - 10:28:41
      (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
      ZDRAVIM, TAK HLAVNI JE , ZE LICENCE BYLA UDELENA , licencni rady neznaji pojem licence na 1 mesic , presto souhlasim, ze sitace zustava vazna a to hlavne diky momentalni situaci, kdy nad Edenem stale preletavaji jednotky verne Kretinskemu a Peltovi, kteri se pry schovavaji za Natandem.Ve foru hodne zazniva i dalsi taktika i tzv. investoru, cilem je ne moc silna Slavia s loajalnim Platilem v cele jako spravcm financni podstaty . Vysledkem je neduvera hracu, ktera se ma v lete zmenit bud v odchody nebo ukonceni sportovni kariery na vrcholove urovni. Ted je nutno nejen pracovat 20 hodin denne jak pravil klasik Platil, ale skutecne pracovat, resit majoritu Eniku, resit kadr a hlavne chci verit , ze do hry budou vpusteni i dalsi umelci , kteri mohou prinest penize a nejde jen o Kosovske Albance , ale treba i o solidni firmy od tezkeho prumyslu.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        Nax     před 14 lety 24.05.2011 11:04 |  
        0 0

        Ad Kretinsky, Pelta. Ja si moc dobre nedokazu po provozni strance takovyto protektorat predstavit. Z neceho to finanovane byt musi a tady by museli sypat penize a financovat Slavii, sama se v takovem modelu neuzivi. Ta informace nebude tajna, kdyz uz se o tom tady pise a kdo y chtel jako sponzor nebo hrac do takoveho klubu?

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      smichov_1     před 14 lety 24.05.2011 10:48 |  
      0 0

      Podle iDnes udeleni licence Slavii to znamena ze se s Enic-em dohodla. To znamena jednu z 2 moznosti:

      1) Optimisticka: Natland se skutecne s Enicem dohodl a Slavia nastupuje ozdravny proces.

      2) Moje, tedy pesimisticka: Enic vyda co nevidet prohlaseni ze Natland lhal CMFS a ze zadna dohoda neexistuje. Spor bude gradovat v UEFA a agonie bude pokracovat, CMFS nam jeste tu licenci muze odebrat kvuli "mystifikaci" ohledne dohody s Enicem.

      Vzdycky uprime verim nejhorsi moznosti, coz se mi posledni dobou vyplatilo, a nejaka nepsi nez nejhorsi me potom muze jen prijemne prekvapit. Blouzneni spojenem s PPF se rozhodne neucastnim.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        Khadgar     před 14 lety 24.05.2011 10:58 |  
        0 0

        Do Enicu ale svazu nic není. Kdyby jo, tak by nám dřív nemuseli dát licenci třeba kvůli tomu, že Rosen visel pětikilo Francovi za benzín a bagetu.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        travel (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 11:17 |  
        0 0

        Smichove,už poněkolikáté píši,že s určitými Vašemi názory souhlasím,ale problémy s Enicem nemají ,co dělat s udělením licence,viz článek na tyden,cz(je to část z článku:
        "Budoucnost klubu je však stále krajně nejistá, zahalená sliby a nespecifikovanými řešeními dalších složitých problémů. Je sice hezké, že Slavia zaplatí staré dluhy, ale už nyní ji straší jiné závazky. Kromě doplacení letošních mezd hráčům a zaměstnancům je to především zaplacení dluhu 110 milionů korun bývalému majiteli, britské investiční společnosti ENIC.
        Tato pohledávka ale do rozhodování licenčního tribunálu nespadala, to je důležité říct. Z právnického hlediska jde pouze o závazky majitelů uvnitř akcionářské struktury Slavie, do nichž svazu dle licenčního řádu "nic není..."

        Samozřejmě,že se stejně musí Natland s Enicem domluvit,ale Enic nemá "páky" na to,aby ČMFS ovlivnil ohledně licence.

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          smichov_1     před 14 lety 24.05.2011 12:20 |  
          0 0

          Zato ale v podminkach CMFS je schopnost dolozit financovani na cely pristi rocnik. Kdyz mas splatnou pohledavku 110 mega, bez splatkoveho kalendare a moznosti ji uhradit, i kdyz reknes ze se nepocita pro "bezdluznost", porad musis dolozit jak ji zaplatis abys na pristi rok mel alespon nejake penize.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 11:22 |  
        0 0

        smichov 1 - vy pořád vycházíte z toho, co píšou novináři a co není pravda. Svaz nemá co mluvit do akcionářské struktury soukromých subjektů (předložení akcionářské struktury je dáno svazu pouze na vědomí) nebo do sporu akcionářů soukromého subjektu (tj. případ Slavie), nežijeme v socialismu. Ale nový investor (tím nemyslím Natland), chce být nespochybnitelným majitelem Slavie, tzn. Natland odkoupí akcie ENICu, samozřejmě, až dojde k dohodě. Ale to naprosto nesouvisí s licencí, proto mají na další jednání klid a netlačí je čas.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        Boss7     před 14 lety 24.05.2011 11:59 |  
        0 0

        Hele, Ty už drž hubu, prosimtě!!! To, co se tady od Tebe dalo přečíst za posledních několik týdnů, to bylo na zvracení! Permanentní kecy o tom, že jsou všichni mafiáni, že za vším stojí Sisák, že Platil má jenom mlžit a pak se cíleně sestoupí do 3. ligy, že Natland patří taky Sisákovi, konspirační teorie všeho druhu atd., atd...
        Neustále tady zvracíš tyhle nesmysly a když se teď ukázalo, že to byly všechno hovadiny, protože dluhy hráčům byly evidentě uhrazeny, dluhy na daních taky a licenci jsme dostali, tak tady zase začneš vytahovat nový sračky o tom, že ENIC na nás bude žalovat ČMFS a ten nám licenci zase odebere! JDI UŽ S TÍM DO PRDELE!!!
        Seš jen absolutní negativistický hovado, který nikomu a ničemu nepomáhá, jenom tu šíří špatnou náladu, konspirační teorie a paniku!
        Platil sehnal investora - Natland, Natland napumpoval do Slavie několik desítek milionů korun, vyjasnil vlastnickou strukturu a snaží se dohodnout s ENICem! Cos udělal Ty, Smíchove_1, kromě toho, že tu jen debilně kecáš???

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          Fallen (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 12:29 |  
          0 0

          Já nevim, ale podle mnohých stačilo uhradit dluhy za minulý rok. to znamená, že hráči ještě nemuseli dostat ani korunu za letošek a licenci by to ovlivnit nemělo. Taky mě nepřijde, že by se ENIC musel s Natlandem dohodnout. Dle mého názoru stačí oznámit že stále vlastní část oba a je hotovo - vlastnická struktura "rozkrytá"
          Já osobně to vidim jako další průser, o kterým se teď akorát nebude mluvit, protože licence už je, takže zainteresovaní budou mít klid na "práci". Všechno začne nanovo příští rok, nebo než si začnou hráči stěžovat a podávat výpovědi...

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            smichov_1     před 14 lety 24.05.2011 12:37 |  
            0 0

            Presne tak, licence sama o sobe neni zadne reseni, reseni je konecne vyresit spory s Enicem. A jestli se to nepodari je pro Slavii pristich nekolik let ztracenych, bez ohledu na licenci. Z mnoha duvodu.

            • Re: Slavia obdržela licenci!

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 12:40 |  
              0 0

              Dobre, ale uvedomte si, ze onen pad do treti ligy by byl katastrofou, nikoli resenim nebo ozdravenim slavie..

              • Re: Slavia obdržela licenci!

                smichov_1     před 14 lety 24.05.2011 12:44 |  
                0 0

                To je pravda, pad do 3. ligy sam o sobe nic neresi, je lepsi hrat o udrzbu v GL nez paberkovat v CFL. Smysl meho prispevku je ten ze jedine reseni je vyresit otazku majitele a doresit vsechny soudy a dluhy Enicu, jinak budeme vybirat jen z hodne spatnych moznosti ktere jsou pro Slavii nedustojne.

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 13:22 |  
            0 0

            Fallene, Natland zveřejnil (článek v Idnes), že jsou domluveni s hráči, že až dostaneme licenci, začnou jim ihned posílat zbylé peníze, aby vše bylo srovnáno do 30.6. 2011.

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            mart     před 14 lety 24.05.2011 17:00 |  
            0 0

            Tak to je samozrejme pravda, ze by se to mohlo opakovat pristi rok, lec nezda se to byti (podle posledniho vyvoje) velmi pravdepodobne.
            Pravdu ovsem nemate, ze svaz chtel vyrovnat pouze 2010, .... a ze tim padem nedostanou hraci (a zamestnanci), mozna nic za 2011, a licence stejne bude. Teoreticky ta moznost existuje, nicmene Natland mel (podle vsecho tak i ucinil) predlozit plan rozpoctu na 2011, a to vcetne predbezneho navrhu na jeho pokryti! To znamena, ze v rozpoctu musi byt platy soucasnych hracu +/- rekneme 30% rozptyl pro prvni cast pristi sezony,... VCETNE ZDROJU KRYTI.
            Co se ENICu tyce, ten je samozrejme svazu uplne ukradeny, ... i kdyz Vam ani me ne, ale cim dal tim vic mi zacina pripadat opravneni optimismus pana Ladislava (zde na SN), ze vlastne ENIC nema sanci nic vyhrat, ... jen sanci vzit co dostane, nebo popripade vsechno prohrat. To, ze mi to prijde jako optimisticke, je proto, ze ENIC stale povazuji za velce zavaznou svini v cele te hnusne kauze.mart

  9. Re: Slavia obdržela licenci!

    DrFe1     před 14 lety 24.05.2011 10:35 |  
    0 0

    Huráááááááááááááá :-)

  10. Re: Slavia obdržela licenci!

    ravegis     před 14 lety 24.05.2011 10:52 |  
    0 0

    Tak to gratulace!!!!! Naděje žije.

    Škoda jen, že záchrana je zprostředkována dalším "tajemným" vlastníkem. Společnost, která sídlí na Kypru, a která je pravděpodobně opět navázána na pana Sisáka (viz přítomnost jistého pana Ing. Michala France jako vedoucího organizační složky společnosti Natland) rozhodně nezaručuje další spolehlivé fungování klubu. Osobně mám z celé transakce dojem, že část peněz, které pan Sisák ze Slavie v posledních letech umě vytuneloval, nyní prostřednictvím společnosti Natland vrací zpět. Nicméně problém se skutečným vlastníkem, tj. společností ENIC stále zůstává nevyřešen. Do jeho vyřešení nemůže žádný racionálně uvažující subjekt do Slavie vstoupit.

    Jsem fanoušek Slavie a za udělení licence jsem samozřejmě rád, ale myslím, že českému fotbalu toto rozhodnutí neprospělo. Opět není zřejmé, kdo je pravým vlastníkem klubu ani to, jaké finanční zázemí za sebou údajný vlastník většiny akcií má. Kvůli tomu by neměla být licence udělena.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      Jiri1     před 14 lety 24.05.2011 11:22 |  
      0 0

      Ja nevim, zatim je resen spor o zaplaceni castky okolo 140 milionu a dalsi pripadny spor o majoritu bude treba resit v delsim horizontu, tady uz pravnici Eniku takove sance nedavaji.je to opet spor na leta , ktery momentalne nic neovlivnuje ani pripadne investory , ty spis ovlivnuje nechut soucasneho vedeni pustit je do hry.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        travel (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 11:48 |  
        0 0

        Kde jste ,Jiří,zase přišel na to,že současné vedení Slavie(předpokládám,že se jedná o Natland) nechce pustit do Slavie další investory?Opravdu mi někdy nad Vašimi příspěvky zůstává rozum stát.Prosím Vás ,dejte si zas na chvíli se svými příspěvky pauzu,děkuji.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 11:50 |  
      0 0

      Ceskemu fotbalu neprospiva spousta zasadnejsich veci. Nakolik je Natland tajemny a nakolik prospesny pro slavii, to se ukaze v budoucnu. Ale cesky problem ma zavaznejsi potize a nevim, proc by zrovna slavia mela hrat treti ligu kvuli vlastniku se sidlem na Kypru kdyz se ve fotbale dejou jine silenosti. Staci se jen mrknout na to, jakym zpusobe plzen a sparta dohravaly ligu.. hnus..

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        Jiri1     před 14 lety 24.05.2011 11:57 |  
        0 0

        Podivejte kolego travel, tyto indicie proste existuji, Natland je jen investicni firma docasne spravujici zajmy jistych osob........, Martyni nezlobte se , zadna fotbalova kauza nebyla vice medializovana nez nase, co se tyce Plzne , Sralty byl by jste sokovan , kdyby jste vedel , kdo stoji v pozadi obou klubu, takze pry krajne nespokojeny Kretinsky , ktery zada hlavu nekterych hracu i clenu realizacniho tymu by mohl byt vlastne spokojeny......

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          travel (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 12:11 |  
          0 0

          Takže Jiří,znovu opakuji,že nevím jaká je skutečnost,ale těm Vašim příspěvkům se moc věřit nedá(a taky nechce).Na jednu stranu píšete,že chce Křetínský Slavii ovládat,aby nebyla fin. silná,za chvíli napíšete,že Natland další investory nechce,přitom se člověk dočte v novinách ,že v Anglii s Natlandem byl další neznámý investor(samozřejmě i zde platí,jako u Vás,že to nemusí být pravda).Jsou to všechno informace ,které si dost odporují,tak než sem něco tak zásadního napíšete,laskavě si to ověřte od dalšího zdroje.A jen tak na okraj,nezačíná Vaše příjmení na "V "(moc bych za to nedal)?

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            Jiri1     před 14 lety 24.05.2011 12:25 |  
            0 0

            NE, abych se priznal me informace pochazi z otevrenych zdroju i z jinych a overovat muzete zcela jasne , co jde a nektere veci nelze overit. Pokud mluvite o tom Londyne , podle nekterych novin tam byl Pelta , podle jinych pramenu zase odbornik PPF a podle zcela jinych zase predstavitele jiste agentury , ktera dlouhodobe spolupracuje se Slavii. Kretinsky , Pelta a dalsi proste vyuzivaji situace a veci , ktere vypadaji temer neuveritelne se proste realizuji at chcete nebo ne a to ze jednani s pripadnymi investory zatim nepokrocila je viditelne nejen z tisku, ale treba i z vyjadreni lidi ze Slavie, to by mel byt pro nas vsechny ten zkusebni bonbonek a ne tvrzeni , ze dluhy vuci hracum uz nejsou a o par dni pozdeji zase jsou , ale jen za........Takze je potreba proste brat informace a premyslet o nich , podivat se i okolo, kdo je kdo a s kym spolupracuje , jen tak pochopite podstatu cele veci

            • Re: Slavia obdržela licenci!

              travel (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 12:58 |  
              0 0

              Píšete,že dle tisku jednání s investory nepokročila,já jsem se dočetl,že Natland ve Slavii dlouho nebude,že se jedná pouze o mezistupeň (např. to psala česká pozice) a pak má přijít silný investor.V podstatě se jedná o to ,co píše Ladislav.Dále píšete,že to je zřejmé i z vyjádření lidí ze Slavie,jak jste zase na tohle přišel absolutně nechápu.Od lidí ze Slavie se k tomu nikdo nevyjadřil (kromě známých řečí Platila,že vše je na dobré cestě),ani O. Zlámal se k tomu nevyjádřil.Můžete mi říci koho jste mél na mysli?

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 12:57 |  
      0 0

      Je to možné. Vykrást z klubu 300 milionů, pak tam 150 nalít zpátky a všechno to načasovat na ,,za pět minut dvanáct´´, aby byli fanoušci vděční a moc se neptali. Ale berme to zase tak, že mohlo být i hůře.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 13:41 |  
        0 0

        Jenom poznámka k Jiřího teorii (že za tím vším je Pelta a Křetínský). Uvědomte si, že záchrana Slavie se vším všudy bude stát 400 - 500 mega (můj odhad). Pelta na to absolutně nemá a Křetínský je rád, že zafinancuje Toaletnou z půjček na pozemky, a nebo myslíte, že do toho dá vlastní peníze ? Křetínskému šlo jen o to, aby urval Slavii několik nejlepších hráčů (po vzoru Pelty) a měl šanci, pokud by nebyla licence. Zachránilo nás asi jméno a tradice a s tím související marketingová práva, proto se za nás postavil svaz.

  11. Re: Slavia obdržela licenci!

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 12:50 |  
    0 0

    Hurá, teď už vypadá svět veseleji.

    Strašák si zase zahuláká na 1. lize, když už mu evropské poháry nevoní...

  12. Re: Slavia obdržela licenci!

    smichov_1     před 14 lety 24.05.2011 12:51 |  
    0 0

    http://sport.ihned.cz/fotbal/c1-51922070-licence-s-podminkou-svaz-bude-dohlizet-na-hospodareni-slavie

    Takze licence je podminena, jak jsem to predpovidal jeste rano - uz me nebavi mit pravdu porad :-) Hlavne proto ze prognozuji jen nejhorsi moznosti :-(. Podminena licence znamena to ze pokud se nedohodneme s Enicem, a to je realna moznost, nebudou zase penize, a licenci nam mohou sebrat uz v 2. kole, staci jedna arbitraz.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 13:16 |  
      0 0

      A co Vám vadí, to se dalo čekat, že licenci dostaneme s výhrady. A svaz na to má právo, když hráči nebrali měsíce platy. Těm našim bývalým tunelářům by to určitě vadilo, že je někdo kontroluje, ale Natlandu se vsadím, že ne. Jestli jste si stačil všimnout, tak co Natland řekl, to dodržel.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        Jiri1     před 14 lety 24.05.2011 13:24 |  
        0 0

        Ale je to trochu jinak nez jste napsal Smichove 1, Slavii nebyla udelena tzv. docasna licence , ale licence s tim, ze svaz chce videt hospodareni na coz ma podle novych licencnich podminek, ktere plati stejne pravo, ktere dosud nevyuzil. Opet bych hodnotil vse az po jistem casovem odstupu, velmi pozorne je potreba sledovat deni v klubu pripadne posily , rozpocet, cile tymu i praci manazeru. Tohle je hodne formalni rozhodnuti avizovane nekolik dnu dopredu, ktere veci posunuji mozna z marketinkoveho hlediska , ale vse ostatni zustane na konkretnich figurach.

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          japhy     před 14 lety 24.05.2011 13:56 |  
          0 0

          Ty krááááávo, tohle je snad první příspěvek od Jiriho1, u kterého jsem se nemusel ani jednou vracet v textu zpět kvůli pochopení jeho smyslu :)

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      Boss7     před 14 lety 24.05.2011 14:05 |  
      0 0

      To Smichov_1: Takže Ti to napíšu ještě jednou - drž už hubu, debile!!! Konečně máme investora, kterej plní sliby, drží slovo a napumpoval do Slavie desítky milionů, ale Ty budeš mlet pořád!!!

      A že máš pořád pravdu??? Vždyť Ty si neměl V NIČEM pravdu!!! Stačí si přečíst Tvoje starší příspěvky tady nebo na oficiálních stránkách Slavie. Pořád meleš ty samý hovadiny a konspirační teorie a teď, když se nic z těch Tvejch keců nepotvrdilo, tak máš tu drzost napsat, že Tě nebaví mít pořád pravdu??? Prosimtě zahrabej se někam a přestaň tu votravovat. Akorát tu šíříš negativní atmosféru, paniku a hlavně mraky nesmyslů!!!

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        capi (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 15:32 |  
        0 0

        Kde ty desítky milionů teda jsou? Za akcie zaplatili 1 Kč a hráči stále letos ještě neviděli ani korunu (ač nám bylo před zápasem s Olomoucí tvrzeno, že dostali třetinu dlužných výplat), jen se doplatili nějaké dluhy z loňska vůči nim a finančnímu úřadu, tj. suma sumárum, Natland to mohlo stát dohromady maximálně pár milionů.
        Licenci jsme dostat museli, protože jsme splnili její podmínky. Zatímco v licenčním řízení Platil nepředložil ani ty základní dokumenty, tak teď je předložili. Stejně tak je mohli předložit už tehdy (kromě bezdlužnosti vůči státu a zřejmě i hráčů k 31.12.2010).
        Prostě se s námi hraje nějaká hra a my nevíme jaká. To, že je tady mnoho naprosto různých názorů, to jen dokládá. Informace o tom, že 33% (zřejmě od Rosena) převzal Řebíček mě také optimismem moc nenaplňuje.
        Takže si tu můžes Smichova urážet, jak chceš, ale oblbovat jsme se nechali dost dlouho. Souhlasím s Jiřím, že se ukáže až za nějakou dobu, jak to je. Jestli tu hráči budou ochotni zůstávat (nejdůležitější indikátor), jestli budou přicházet posily, kdo bude klub řídit (jen ne Platil!!!) atd.

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          EdCable     před 14 lety 24.05.2011 20:46 |  
          0 0

          Pokud jde o zaměstnance, vše je vyrovnáno. Co se týká hráčů, vše bylo dorovnáno do konce ledna, některým až do března. Prémie například ještě za tituly nebo Ligu mistrů, už mají doplaceny. Hráči nám posílají faktury, takže denně odcházejí na jejich účty platby. Než odejdou na dovolenou, měli by mít vše zaplaceno. Úplně nejzazší termín jsme si dali 30. června...
          Do konce pristiho mesice to uz bude v pekne velkem radu. Jestli to nesplni, tak se to taky dozvime pomerne zahy diky dohledu Licencniho tribunalu..

  13. Re: Slavia obdržela licenci!

    1rytir     před 14 lety 24.05.2011 13:18 |  
    0 0

    Pokud se nepletu, slíbili zástupci Natlandu další informace právě na dnešek, tedy po udělení licence. Věřím, že to zástupci SDS sledují. Člověk nechce být netrpělivý, ale bude asi nutné, aby ona informační dvoukolejnost (Ondra za Slavii a p.Starý za Natland) dostala nějaký řád. Každopádně jsem zvědav na další informace.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      Jiri1     před 14 lety 24.05.2011 13:29 |  
      0 0

      Co mam informace snad by i Ceska televize mela na svem zpravodajskem kanalu cele veci venovat vetsi pozornost, chce se zeptat jednak lidi z Natlandu , tk i lidi z vedeni klubu, kde ovsem Platil prilis nekomunikuje a p. Zlamal stejne jako casto v posledni dobe nema informace.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        Citrus (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 13:39 |  
        0 0

        V programu ČT je to psaný v 15:05.

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          Jiri1     před 14 lety 24.05.2011 13:40 |  
          0 0

          Diky

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 13:57 |  
      0 0

      1rytíř - podle vyjádření Ondry Zlámala, vše s panem Starým konzultuje. A dnes se vyjádří pouze k licenci, na jednání s ENICem je informační embargo do ukončení jednání (dohoda jednajících stran).

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      sasky     před 14 lety 24.05.2011 13:57 |  
      0 0

      Hezky, na Platila až neuvěřitelně konkrétní odpovědi :)

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        1rytir     před 14 lety 24.05.2011 14:57 |  
        0 0

        Souhlasím, otevřenost až nebývalá. Mám ale připomínku. Natland se nechal slyšet, že bude chtít obsadit manažerské posty schopnými lidmi. Měl asi na mysli především marketing, nicméně na Platilovi bych v zžádném případě nenechával sportovní úsek. Tam musí přijít absolutní profesionál s vizí. Z odpovědí pana Platila mi ale vychází, že i nadále míní také v této oblasti působit.

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          sasky     před 14 lety 24.05.2011 15:29 |  
          0 0

          Věřím, že co se týče financí si tam dosadí svoje krizové manažery, kteří mají s podobnými akcemi zkušenosti. I když je pravda, (je to trochu kacířská myšlenka) že Platil asi není úplně na zabití. Nezačnu ho sice hned všude chválit, ale zřejmě ze své pozice udělal co se dalo. V minulosti asi mlžit trochu musel (a že mu to šlo) a teď, když má nějaké konkrétní info, tak se snaží být otevřený.
          Jinak do sportovního úseku je nutné dosadit někoho schopného s vizí rozvoje zejména mládeže a skautingu a hlavně srdcem slávistu! To by měla být podmínka.

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          EdCable     před 14 lety 24.05.2011 20:46 |  
          0 0

          Tak ja to tam nevidim, pouze, ze chce v tomto ohledu hlidat penize. A to rozhodne musi.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 14:10 |  
      0 0

      Jaké si kladl Licenční tribunál podmínky?
      Chce dohlédnout na vývoj hospodaření Slavie. Chce být čtvrtletně informován o stavu hospodaření, splácení závazků, tedy vyplácení odměn a platů. Chce znát závěry valné hromady, které rozhodnou definitivně o složení akcionářské struktury, kterou jsme předložili. Ty valné hromady budou podle mne dvě. V brzké době by měla proběhnout mimořádná valná hromada a poté řádná.

      Takže Smíchove, je to hrozný, jak máte pořád pravdu, ale tentokrát asi ne. Splácení závazků se týká jen a pouze vyplácení odměn a platů (viz. výše). Opakuji, že svazu nic není do závazků mezi akcionáři soukromého subjektu.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      mirecek1111     před 14 lety 24.05.2011 14:24 |  
      0 0

      Tak sto milionů není zase tak hrozné, nevím za kolik hrají v Jablonci nebo Plzni ale o moc víc to nebude, takže už v příští sezoně bychom o to druhé třetí místo mohli zabojovat.
      Na druhou stranu je pravda, že kádr je takový jaký je a asi bude trvat víc než jedno přestupové období, než se opravdu zkvalitiní, když budeme mít je omezený balík peněz na přetupy.

      Ale jestli teda už pro příští sezonu kalkulují s rozpočtem 100 milionů a mají ho pokrytý, tak aspoň padají obavy, že bude v létě další výprodej. Takže snad pár hráčů na kterých začneme stavět v kádru zůstane.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        mirecek1111     před 14 lety 24.05.2011 14:30 |  
        0 0

        Pokud neodejde nějaké značné množtví hráčů a základní sestava zůstane realivně stejná, tak by snad pro léto a nějaký nový začátek aspoň s elementárními ambicemi pro příští sezonu stačilo vyřešit brankáře a střed pole za Vaniaka resp. Kisela.

        U brankáře by snad mohl dostat větší příležitost Berkovec popř. někdo přijít, třeba Krbeček z Brna nebo zkušený Kučera z Budějovic. Já myslím, že za ty 3-4 miliony by stál. Je zkušený, dlouhodobě to v Budějovicích drží vlastně jenom on a klidně by na dva tři roky mohl být dalším Vaniakem.

        A někoho do středu pole, tam mě ale nikdo dostupný nenapadá, snad nějaké překvapení z ciziny, nebo by tam hrál tandem Jarolím-Janda..škoda toho Vaňka v Jablonci.

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 14:41 |  
          0 0

          Krbeček je tam na hostování z Plzně, ale půjčit by ho mohli.

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          sasky     před 14 lety 24.05.2011 15:45 |  
          0 0

          Jandu mám rád, ale Slavia potřebuje tvůrce, což bohužel nikdo z dvojice Jarolím - Janda není. Nebo prostě spoléhat na kraje zálohy - Koreš - Trubila. Tam je to zajímavý. Za Vaňouse to bude složitý, třeba dostane šanci Hanuš no. Ještě dotáhnout přestup "tanku" Pospěcha. Počítám z odchody min. Milana Černého a možná Čelůstky, určitě se nevrátí Hloušek. Dostála do obrany taky dotáhnout do přestupu. Nevím, jak kdo hraje v dorostu, ale ti kluci by měli dostat šanci se okopat. Obrana snad bude v pohodě, ale jednoho gólmana, někoho do středu zálohy a nějakýho snipera (Chigou asi ne, když Dukla postoupila, ale co Tecl z Jihlavy?) . Samozřejmě spoléhám, že Pospěcha dotáhnou. Ještě uvidíme, jak dopadne Dembele a jak se ukáže Milutinovič (zatím moc šancí nedostal). Bude to každopádně zajímavý.

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            quelhar (admin)     před 14 lety 24.05.2011 15:53 |  
            0 0

            Ted na jare zadneho tvurce taky nemame a funguje to dobre... (Pro pripadnou namitku - Ne, Kisela za tvurce opravdu nepovazuju)

            • Re: Slavia obdržela licenci!

              sasky     před 14 lety 24.05.2011 15:58 |  
              0 0

              No klasický tvůrce tam není no. Je fakt, že je to vždy spíš spolupráce více hráčů po křídle, bohužel tomu ale většinou chyběla finální nahrávka (ono taky často teda nebylo komu). Kisel byl dříč, ale tvůrce to opravdu nebyl. A Jarolím je spíš na štít, než dopředu.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 14:43 |  
        0 0

        Já si myslím, že kromě Sparty a Bolky jsou všichni další kolem těch 100 M. Problém je, že dobrý tým musí trochu uzrát, takže příští sezóna asi někde v pásmu 4.-8., zkusit vyhrát Ondrášovku a v další sezóně by to už mohlo šlapat na titul, jako v Plzni. Hlavně udělat nějaký slušný kádr a do něj už moc nesahat.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      kit     před 14 lety 24.05.2011 15:29 |  
      0 0

      Co se týče kádru, tak já si myslim, že krom konce Vaniaka a odchodu Kisela se končně rozloučíme i s Vomáčkou, kterýmu by snad měla končit smlouva, a prodáme Čelůstku s Černým...
      Do brány by byl opravdu skvělej Kučera z Budějovic, za Kisela přivézt Kalivodu :-) a v řecku Panionos s Latkou sestoupil, tak přivézt Latku a ideálně někoho k Pospěchovi do útoku, buď Chigua z Dukly, kterej u nás už jednou nohou byl v zimě, nebo zkusit Svěrkoše, popř.Blažka z Řecka... Tyhle příchody by nás skoro nic nestály a myslim si, že Kalivoda, Latka a snad i ten Kučera by k nám všichni šli rádi.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        sasky     před 14 lety 24.05.2011 15:55 |  
        0 0

        No Svěrkoše, Latku a Blažka asi momentálně nezaplatíme :( Navíc Blažek má svoje mouchy - je to cvok (nakonec ale Pospěch taky :) ) Chigou asi ne, když Dukla postoupila. Takže max. ten Kalivoda a Kučera. Klasických hrotových útočníků po českých pažitech bohužel neběhá mnoho :( Hlavně dorazit Pospěcha na přestup, aby byl aspoň jeden spolehlivý útočník. Vlčák už má bohužel svoje roky za sebou. A mladý střelci typu Necky tu asi nejsou (nevím, jak ten Cousens, Gulajev, ale Hurka a Zákostelský zatím ne...)

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          capi (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 16:01 |  
          0 0

          O Kučerovi jsem taky uvažoval, ale je mu už skoro 35. Mě se ale docela líbil Aleš Hruška z Příbrami. Sice třeba u nás udělal jednu minelu, ale na druhou stranu udělal pár dobrých zákroků a podle mého názoru on byl hlavním strůjcem záchrany Příbrami, která moc golu nedávala, tak potřebovala mít jistotu vzadu. A Hruškovi je 25.

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          Citrus (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 17:38 |  
          0 0

          A co vzít Forda? Do třetice všeho dobrého. Bielefeld sestupuje, takže šance by snad byla. Otázka je, jak na tom je po tom zranění.

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            Ferguss     před 14 lety 24.05.2011 18:14 |  
            0 0

            První posila, kterou bych vzal jsou dva lidi co se budou starat o trávník:)

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      capi (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 15:42 |  
      0 0

      Já jsem málem spadl ze židle. On to půjde oslavit. Proboha! "Čím jste doložili akcionářskou strukturu? - Knihou akcionářů." A to tu knihu před pár týdny neměli??? Jestli nás tenhle člověk bude dál řidit, tak pán buh s náma. Úplně se děsím, kolik ještě vyplave jeho skvělých kšeftů s Peltou a jemu podobnými, a la Hloušek a Vaněk/Valeš..., o kterých ještě nevíme a možná o nich neví ani Natland.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 15:48 |  
        0 0

        Souhlasím capi, Natland si tam bude chtít dát svého člověka, jedině se obávám, že Platila podrží Řebíček...

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          capi (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 15:56 |  
          0 0

          Ono je otázka, zda tento pán pro budoucnost Slavie nebude znamenat to samé jako Sisák a spol. pro její minulost a současnost.

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            travel (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 17:04 |  
            0 0

            Taky nemám z Řebíčka dobrý pocit.

  14. Re: Slavia obdržela licenci!

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 14:30 |  
    0 0

    Tak mě napadá, škoda, že teď nehrajeme s Bohemkou ,,venku´´, bylo by to moc hezké obejití zákazu diváků na domácích zápasech :-))

    Ale prý se dá aspoň jít za 80 korun do Ďolíčku na obří obrazovku :-DDD

  15. Re: Slavia obdržela licenci!

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.05.2011 14:57 |  
    0 0

    Tak zase po delší době budou mít fotbalová a hokejová Slavia společnou hymnu.

    ,,Ó řebíčku zahradnický, ó růžičko voňavá!´´ :-))

  16. Re: Slavia obdržela licenci!

    slavista24     před 14 lety 24.05.2011 15:55 |  
    0 0

    Je to doma!Já jsem si od začátku myslel,že slavia v první lize zůstane.
    Teď už jenom doufat,že už se to mockrát nestane

  17. Re: Slavia obdržela licenci!

    slavista24     před 14 lety 24.05.2011 15:55 |  
    0 0

    Je to doma!Já jsem si od začátku myslel,že slavia v první lize zůstane.
    Teď už jenom doufat,že už se to mockrát nestane

  18. Enic

    Ferguss     před 14 lety 24.05.2011 18:17 |  
    0 0

    Zkusím si zaspekulovat. Podle mě se na jednání s Enicem čekalo jak dopadne licenční řízení, pokud bychom licenci nedostali poslal by nás Enic do konkursu, protože by pravděpodobněji svoje prachy dostal rozprodejem majetku. Když jsme v provní lize je pořád šance, že budeme dluh splácet.
    Jo a jedna věta z rozhovoru s Haškem:
    Na fotbalovém svazu žádnou zprávu od společnosti ENIC nemáte?
    Dopis od této společnosti máme, ale ten já komentovat nemůžu. Jen můžu říct, že Slavie se to týká.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      mirecek1111     před 14 lety 24.05.2011 20:27 |  
      0 0

      no ono bude asi ještě důležitější než posilování to kdo přijde do toho managementu, tedy hlavně kdo bude mít na starost sportovní úsek.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      spojka     před 14 lety 24.05.2011 20:30 |  
      0 0

      "Ten rok by měl být vyloženě stabilizační, jsme v úsporném programu. Takže nebudeme chystat nějaké nákupy hráčů a podobně," přiblížil generální ředitel klubu. (tn.cz)

      Tak si vyber...

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        tantalos     před 14 lety 24.05.2011 22:12 |  
        0 0

        Těžko říct, zda Platil vůbec ví, co bude. Hodně bude záležet na druhém investorovi. Jestli mu Natland dal přednost před Řebíčkem, žádný chuďas to nebude. V takovém případě je solidní naděje, že nynější živoření by mohlo přinejmenším na čas skončit.
        Podle mě se zdá, že všechno se zatím vyvíjí pozitivně.

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          mirecek1111     před 14 lety 24.05.2011 22:51 |  
          0 0

          no nevím, teď v Událostech komentářích brblal redaktor sportu, že to Natland drží jen dočasně a časem Slavii ovládne Řebíček úplně.. takže prý žádná PPF.
          Ale jsou to jenom spekulace.

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            spojka     před 14 lety 24.05.2011 23:06 |  
            0 0

            Na nějaký PPF vůbec nevěřím, ale tohle strašení v Událostech bych taky nebral vážně. Už jen proto, že tím strašil rudej chudák Filípek. Vůbec to byl úsměvnej rozhovor, na jedný straně Železný, který asi na fotbale v životě nebyl, a na druhý straně ten komik ze Sportu.

            Vrchol byl, když začali řešit, jak by se měl v Česku dělat fotbal. Našli dva vzorový kluby - Filípek "kupodivu" vytáhl Spartu a Železný se asi doslechl, kdo letos vyhrál ligu, tak přišel s Plzní... prý je to výsledek práce schopných a slušných lidí, kteří to nedělají pro sebe, ale pro fotbal (kde jsem už tohle slyšel, že by u Horníka?). Tím asi myslel Myslivečka, Šádka, nezvěstného Kříže nebo Paclíka, asi nejdražší pradlenu policejních uniforem na světě...

            Na Řebíčka názor nemám. Někdo, kdo by vydělal čistým způsobem miliardy, aby je následně nacpal do fotbalu, tady není. Pokud je to slávista, má zájem Slavii zvednout (i když tam nevidím žádný motiv) a má na to prostředky, tak proč ne... ať to klidně ovládne.

            • Re: Slavia obdržela licenci!

              mirecek1111     před 14 lety 24.05.2011 23:27 |  
              0 0

              Já myslím, že je taky zbytečné lomit nad Řebíčkem rukama. Je zřejmě, že mu k penězům výrazně pomohla jeho politická éra, ale jen hlupák nevyužije příležitosti, které se člověku naskytnou. A motiv? Třeba právě, že je Slavista, to je přece dostatečný motiv. Jaký motiv má Abramovič..

              Jinak ten rozhovor byl skutečně směsný. Nechápu, proč tomu redaktorovi přijde Natland jako slabý majitel. A kdo vlastní Plzeň. A to vyzdvihování Plzně se mi též nelíbí.

              Teď je to Plzeň, předtím to byla Ostrava, ještě předtím Liberec, a jak všichni dopadli? Přijdou nabídky na hráče, oni odejdou, hráči kteří přijdou jako náhrady zdaleka náhradami nebudou, bude z toho paběrkování okolo třetího místa a v zimě, kdy to půjde ještě všechno zachránit další finanční injekcí na to majitel prostě nebude mít koule.. Přesně tohle se stalo v Liberci, potom v Ostravě a potká to 100% i Plzeň.

              Je to paradox říct, když jsme finančně doslova na dně, ale u nás v Česku vždycky měla, má a asi dlouhá letá mít bude dlouhodobé ambice jen Slavia a Sparta.

              Btw. od Kříže už našli ruku nebo nohu ne. Aspoň jsem nedávno četl že někde vyplavala z řeky či kde..

              • Re: Slavia obdržela licenci!

                spojka     před 14 lety 24.05.2011 23:37 |  
                0 0

                Ano, s tím Křížem to psali tady, ale od té doby nic a buhví, jestli je to vůbec pravda:

                http://www.ahaonline.cz/clanek/cerna-kronika/54992/berounka-vyplavila-ruku-a-pak-i-nohu-je-to-kriz.html

                Jinak s tou Plzní to vidím podobně, přesně jako kdysi Liberec nebo Ostrava. Tady to možná bude ještě rychlejší, zvlášť pokud vyletí brzy z pohárů. Kádr mi nijak skvělý nepřijde, odejde Petržela, skončí Horváth a je po nich. Nevěřím, že by byli schopní ten kádr dlouhodobě kvalitně doplňovat.

                • Re: Slavia obdržela licenci!

                  slaviator     před 14 lety 25.05.2011 02:03 |  
                  0 0

                  Minulý týden psali, že to byl nějakej drobnej podnikatel či co. Kříž to nebyl, podle DNA...

                  http://plzen.regiony24.cz/14-114614-policie--lidske-koncetiny-vyplavene-v-berounce-nepatri-pohresovanemu-podnikateli-krizovi

                  Lidské končetiny, konkrétně ruka a noha, které vyplavila řeka Berounka v obci Nadryby na Plzeňsku, nepatří pohřešovanému fotbalovému bossovi Miroslavu Křížovi.

                  Podle mluvčí antropologické zkoumání zcela vyloučilo, že by se jednalo o ostatky právě o pohřešovaného Kříže. "Ostatky patří jinému člověku, konkrétní šetření ale již přísluší plzeňské policii," doplnila Eva Kropáčová, mluvčí pražské policie. Dvaapadesátiletý někdejší vlastník fotbalového klubu Viktoria Plzeň zmizel vloni v květnu.

                  Části těla Berounka vyplavila loni v prosinci. Plzeňská policie pouze připustila, že se může, ale také nemusí, jednat o podnikatele z jižního Plzeňska, který je několik měsíců pohřešovaný a údajně měl velké dluhy. Podnikatel a fotbalový boss Miroslav Kříž dluží zhruba 300 milionů korun, a to například 40 milionů korun pražské Spartě za hráče.

                  Za 100 milionů korun si přitom nechal postavit na Mallorce vilu a za dalších 20 milionů si koupil vůz Rolls-Royce s neprůstřelnými skly. Zaplatil ale prý jen zálohu.

                  Pátrání po místě Křížova pobytu tak nadále pokračuje.

                • Re: Slavia obdržela licenci!

                  slaviator     před 14 lety 25.05.2011 02:06 |  
                  0 0

                  jinak maj i vraha už.... a píšou i, kdo byl obětí...

                  http://www.novinky.cz/krimi/233947-vraha-ktery-obet-rozrezal-a-hodil-do-berounky-zatkli-v-plzni.html

                  Po Martinu F. z Plzně se loni v listopadu slehla zem. O několik týdnů později, kdy policisté vylovili z řeky Berounky části jeho těla, bylo jasno – 37letého muže někdo zavraždil a po smrti rozřezal.

                  Další čtyři měsíce stačily krajským kriminalistům k tomu, aby případ objasnili a pachatele dopadli. Ve vazební cele sedí od 19. dubna, informace uvolnilo státní zastupitelství až nyní.

                  „Policejní orgán zahájil trestní stíhání devětapadesátiletého muže z Plzně pro zločin vraždy a přečin nedovoleného ozbrojování. Obviněný byl na návrh státního zástupce vzat soudcem do vazby,“ potvrdila ve čtvrtek Právu Dagmar Lindenthálová z Krajského státního zastupitelství v Plzni.

                  Podrobnosti k případu ale zastupitelství nesdělilo. Vyšetřování by podle ní mělo skončit v červenci. Za vraždu hrozí obviněnému trest od 10 do 18 let.

                  Martin F. byl naposledy viděn 5. listopadu. Na sobě měl montérky. A právě na místě posledního mužova výskytu našli policisté krvavé stopy. To byl pro ně signál, že nezmizel sám od sebe.

                  V polovině prosince objevil v Berounce lidskou ruku majitel vodní elektrárny v Nadrybech na severním Plzeňsku Jiří Votruba. Expertíza DNA prokázala, že patří hledanému.

                  O měsíc později vydala řeka další část těla, tentokrát nohu. Na ni narazil rybář poblíž přívozu v Darové, což je asi šest říčních kilometrů proti proudu od místa prvního nálezu.

            • Re: Slavia obdržela licenci!

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 10:12 |  
              0 0

              Uroven verejne debaty o fotbale a fotbalove zurnalistiky je proste zoufala.. neni divu, ze prijdou smesne debaty o tom, jak to plzen dela dobre.. dobra je jedine prace trenera Vrby.. jinak je zjevny, ze plzen zahadne a nepochybne docasne ziskala zdroje cernych penez.. stejne tak se do posledni chvile tvrdilo, jak dobre a koncepcne se pracuje ve slavii..

              • Re: Slavia obdržela licenci!

                travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 10:49 |  
                0 0

                Ano, pamatuji si ,jak to například chválil Kuka.

  19. Re: Slavia obdržela licenci!

    Gordon (host)     před 14 lety 24.05.2011 19:07 |  
    0 0

    Z posledniho roku je mi spatne a uz me to prestava bavit. Pred par dny jsme uz byli jednou nohou ve treti lize a nyni jsme zase v prvni a ozivaji vsichni "slavisti", kazdej ma svoji teorii, pulka optimisticka, druha pesimisticka, najednou je pro nekoho Platil s Natlandem nejlepsi volba pro slavii z poslednich x let. Jsem z toho unaveny a jen tusim ze se stejne nikdy pravdy nedockame, jelikoz v tom vsem bude mit prsty uplne nekdo jiny, ktery si zaridi, aby se o nem nevedelo. Pravda bude nekde uplne jinde nez si vsichni myslime a treba se budeme hodne divit, treba ne, to by ale museli promluvit pravdive ti sisakove, platilove, rosenove, KOleKOTI, leskove, dolezalove, nezname.
    Mozna se mylim, ale priklad za svechny:
    Do nedavna jsem neznal jmeno Krouzecky a kdyby se o nej nezminilo par kamaradu znajici pripad "slavia", vubec bych netusil ze ten frajer je jeden z nejvetsich bossu v praze a skoro vse ovlada. Media se jeho jmenem skoro nezabyvala, proto take v ankete nedostal snad ani ejden hlas. Nikdo o nem nic nevi, nikde se moc neukazuje (alepson ja ho nikde v novinach nezaznamenal). Idealni clovek co vse ovlada, a takovych asi bude.....

    Preju si jen, aby vse dobre dopadlo a ja mel klid !!!!

    A kdo ted bude vlastnit e-side? porad sisak, krouzek a spol?

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      smichov_1     před 14 lety 24.05.2011 19:25 |  
      0 0

      e-side je take zajimava kapitola ktera nam pripomina ze ve Slavii je porad mnohem vic nevyreseneho a tajemneho nez vyreseneho. Ohledne Enicu, podivejte se na tenhle clanek: http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/jan-urban.php?itemid=13243

      takze ono to nemusi byt zdaleka tak ze o Slavii rozhoduji jenom ceske soudy, mozna proto take Enic nikam s prodejem ucasti v Slavii nespecha.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        tantalos     před 14 lety 24.05.2011 22:53 |  
        0 0

        ENIC by byl blbej, kdyby nespěchal, protože teď Collecott vycítil šanci, že na tom něco trhne. A bůhví jak dlouho peníze ve Slavii budou. Navíc pozice ENICu není zdaleka tak silná, jak se nám pan Slach snaží namluvit. Mají taky máslo na hlavě
        Kdyby se to řešilo přes UEFA, musel by vysvětlovat, jako to vlastně bylo s převodem akcií na KI. Navíc poslední rozsudek českého soudu říká, že mají jen 16 procent akcií, t.j. menšinu bez blokačního práva.
        A Natland by byl blbej, kdyby přistoupil na první požadavek Angličanů. Ten nemá žádný důvod spěchat, Slavia naštěstí nevyhrála domácí pohár a žádné výjezdy ani soutěže UEFA momentálně nehrozí.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      Markus     před 14 lety 25.05.2011 07:49 |  
      0 0

      Zdravím. Třeba mě to už nebaví dávno, akorát to už tak neprožívám a tak ten klid vlastně mám. Tyhle věci nemohu ovlivnit, právě tento pocit mě činí klidným. Plánuji, cíluji, dělám věci instinktivně i spontálně a s radostí .. protože jsem to já, kdo dělá akce a sleduje .. reakce. Tím neříkám, že je mi osud Slavie lhostejný, není, přál bych si, aby pod tím jménem operoval subjekt, který by se za své činy nemusel stydět a hlavně aby se fanoušci fotbalového klubu nemuseli stydět sami za ně a případně za výkony "svého" týmu. K vlastnictví řeknu jen to, že společnosti Natland a ENIC a ani pan Řebíček pro mě nejsou důvěryhodné osoby a mohou mě svými činy jen příjemně překvapit. Co mě hodně vadí je způsob, jakým odmítli pustit do klubu příznivce/fanoušky a tohle samo o sobě na mě působí nedůvěryhodně. Působí to na mě tak, že nechtějí, aby jim někdo jiný viděl do karet.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 08:27 |  
        0 0

        Dopředu se Ladislavovi a všem,co s jeho názorem souhlasí( byl bych šťastný,kdyby to tak dopadlo) omlouvám,ale já mám obdobné pochybnosti jako Markus (hlavně kvůli Řebíčkovi).Proto se obracím na SDS ,aby v rámci svých možností stále a důsledně sledovali situaci ve Slavii a přes SN a případně další media (dle možností)nás o všem informovali,aby si snad noví majitelé nemysleli,že se k nám fanouškům budou moci stejně neseriozně chovat,jako ti před nimi a především jim nesmí Slavia sloužit k případným nekalým úmyslům.Ještě jednou se omlouvám,že tu nejásám,že máme profi licenci (samozřejmě jsem rád),ale jde mi o to ,abychom se nenechali uchlácholit,poslední roky pro nás byly varováním a poučením a aby se takováto situace už neopakovala,a proto SDS nepolevujte v činnosti,kvůli ,které jste vznikly.

  20. Re: Slavia obdržela licenci!

    utrzeny_ze_retezu     před 14 lety 24.05.2011 21:15 |  
    0 0

    Tak teď doufám, že já obdržím licenci od tý svý :-)))

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      PetCC     před 14 lety 25.05.2011 08:46 |  
      0 0

      Záleží na tom, jak rozdává licence ostatním :-)

  21. Re: Slavia obdržela licenci!

    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 10:30 |  
    0 0

    Všimli jste si, jak Platil změnil rétoriku, mluví jak zástupci Natlandu, dokonce po tom, co před časem chytil pod krkem naši mládež, těď najednou chce stavět na mládeži a i další věci, co už řekli Raška, Vojta nebo Starý. Je to k popukání, jak se chce udržet na židličce, ale bude mu to houby platný, je to jen otázka času ...

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      Ferguss     před 14 lety 25.05.2011 10:44 |  
      0 0

      V to pevně doufám, že si tenhle sedmilhář půjde hledat nové výzvy, jak se v manažerské hantýrce říká vyhazovu.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 10:48 |  
        0 0

        Tasky doufám,že Platila lidově řečeno vykopnou.Nepsal jste Ladislave nedávno,že máte obavu,aby ho nepodržel Řebíček?

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 11:08 |  
          0 0

          Hlavní teď je, co chce Natland (má bez mála 51%, tedy většinu) a Starý řekl: "Čekají nás jednání s věřiteli, musíme dokončit jednání s ENIC a dalšími stranami, musíme začít jednat o managementu, o posilách."
          Jednání o managementu - Platil bude odejit a dají si tam svého člověka, ale klepe se na ten post i Řebíček ...
          Jednání o posilách - chtějí jednoznačně posílit, otázka je, jak výrazně a hlavně kolik na to uvolní peněz.
          Uvidíme ...

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 11:28 |  
            0 0

            Přiznám se ,že pokud by nevyhodili Platila,tak by u mě Natland hodně klesnul.Za prvé ho tam dosadil ještě Rosen a podle toho to od Platila vypadalo (mlžení, nicneříkající fráze,atd.).Za druhé přece musí být Natland (pokud to myslí se Slavií dobře) na Platila hodně naprdnutej,za jak nevýhodných podmínek se zbavil mladých hráčů (Hloušek,Vaněk,Valeš).Jak by se teď hodili do kádru,či na prodej,ale za odpovídající částky.Taky se mi nelíbilo,jak se zbavil obou tunisanů (vlastně zadara,akorát ušetřil za jejich platy).

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            quelhar (admin)     před 14 lety 25.05.2011 11:29 |  
            0 0

            Minimalne co se tyce tech posil bych pro jistotu nebyl prilis optimisticky, abychom pak nebyli zklamani. Zadne supernakupy se podle me cekat nedaji.

            • Re: Slavia obdržela licenci!

              Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 11:53 |  
              0 0

              Supernákupy nikdo rozumný nečeká, ale pozitivní je, že vůbec mají v plánu posily. A Platil si toho zatím ještě nevšiml a mele zatím to svoje. Taky na tom je vidět, že se s ním Natland nebaví o strategických věcech, pokud by s ním do budoucna počítali, bylo by tomu jinak.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 16:24 |  
        0 0

        Takže Gino,teď si dovolím napsat svůj názor a jak to vidím.Od konce října nám Platil několikrát říkal,že je vše na dobré cestě,že se brzy sám představí nový vlastník.Nikdy k tomu nedošlo.Proč se téměř zadarmo zbavil mladých perspektivních hráčů jako Valeše,Vaňka(vlastně i Hlouška v podstatě za "hubičku"přenechal Peltovi).Proč veřejně kritizoval oba tuniské reprezentanty,když se jich chtěl kvůli vysokému platu zbavit (když už o nich mluvil,tak měl přece spíš říci něco pozitivního,aby za ně něco káplo-odešli zadara).
        Taky mě mrzí,že neuvidím derby s Bohemkou,že se nedohrálo pohárové utkání s Olomoucí (i když,kde je psáno,že bychom postoupili a celý pohár vyhráli?).I když nesouhlasím s násilím, tak se musím těch převážně mladých lidí zastat.Bohužel 2 roky nás Rosen s Doležalem vodili "za nos"(a kam to až došlo),Platil,kterého tam dosadil ještě Rosen, taky s fanouškama nejednal na rovinu (viz ,co jsem napsal na začátku)a tím ,co řekl o poločase utkání s Olomoucí,když bylo jasné,že licenci jsme nedostali,tak tomu nasadil korunu a tím to odstartoval.Tím nechci říci,že by k tomu jinak nedošlo,to ne,ale nejsem si jist,zda v tom nebyl z jeho strany úmysl. Zkrátka kalich hořkosti přetekl,už to fanoušci v sobě moc dlouho dusili a pak to vybouchlo.

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          Gino     před 13 lety 26.05.2011 09:21 |  
          0 0

          Proboha koho vodil kdo za nos? Kde stále berete to přesvědčení, že je vám někdo z a.s. něčím povinován? Jste s tím už opravdu směšní. Na jednu stranu absolutně netušíš, co se děje v zákulisí a přesto odsuzuješ cizího člověka a na druhou stranu omlouváš jednoznačné výtržnictví. Člověče... nevěřím, že by tady bylo tolik lidí, kteří to nemají v hlavě v pořádku...

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            travel (přítel SN)     před 13 lety 26.05.2011 13:33 |  
            0 0

            Tak když Platil řekne v televizi,že příští týden by se měl předdstavit nový vlastník a pak se to nestane(a neslíbil to jednou),tak si to nazývejte ,jak chcete,ale u mě je to minimálně neserioznost.A jestli je někdo směšnej,tak vy,že se ho ještě po těchto lžích zastáváte.Navíc já to výtržnictví neomlouvám,pouze jsem se snažil vysvětlit jejich časové sounáležitosti a co je k tomu vedlo.A rada na závěr . naučte se číst a teprv pak sem pište ty vaše pohádky.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        honzah (přítel SN)     před 13 lety 26.05.2011 23:32 |  
        0 0

        Rusáci si Stalina taky váží, ač na nich dělal zločiny proti lidskosti.

  22. Re: Slavia obdržela licenci!

    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 12:02 |  
    0 0

    Martyni, zajímavá větička je na konci článku na efotbal.cz o Řebíčkovi : Jeho fyzickou účast na jednání však zbrzdilo vážné onemocnění a operace v Ústřední vojenské nemocnici v Praze-Střešovicích.
    V tom případě těžko mohl být v Anglii a jednat s ENIC. Tzn., že tam byla s Natlandem úplně jiná firma. Řebíčka můžeme vyloučit, že stojí za Natlandem a je tou tajnou investorskou firmou.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      travel (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 12:11 |  
      0 0

      Ladislave,tak tam mohl být místo Řebíčka někdo jiný od Viamontu.

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 13:20 |  
        0 0

        Teoreticky možná, ale pochybuji, tam byl asi úplně někdo jiný.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 14:33 |  
      0 0

      Mne prijde logictejsi, ze pokud nekdo stoji za Natlandem, tak zatim zustane skryty a nebude si porizovat mensinovy podil ve slavii. Rebicek muze byt spis partner, ktery je ochoten do slavie nyni investovat "volne" penize..

      • Re: Slavia obdržela licenci!

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 15:43 |  
        0 0

        To je "hrozný" martyni, ale uvažuju stejně.

        • Re: Slavia obdržela licenci!

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 17:02 |  
          0 0

          jj..:). jen aby se neprovalilo, ze za Natlandem je ve finale preci jen ten Sisak... Ale nemuzu si pomoc, nevim, co by z toho mel a proc by do slavie ty penize vrazel.. on taky bude mit svych problemu dost...

          • Re: Slavia obdržela licenci!

            Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 25.05.2011 17:29 |  
            0 0

            To je blbost, to musí být někdo opravdu velmi bohatý, pro koho stomiliónové investice nejsou problém, protože Natland si to nechá vše zaplatit, plus samozřejmě tučná provize. Jinak řečeno, nějaký miliardář. A kolik takových firem u nás máme ? Myslím, že jich moc nebude. A vážný a seriózní podnikatelský záměr projevil už dříve Kellner prostřednictvím PPF. Myslím, že to bude on.

    • Re: Slavia obdržela licenci!

      honzah (přítel SN)     před 13 lety 26.05.2011 23:30 |  
      0 0

      V ÚVN se teď zašívá jeden ODSák za druhým. Vondra se tam schovával před rezignací a Nečas si vymyslel výrůstek pod okem, i když toho operovali snad někde jinde. Asi off-topic, že?