Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Č. Budějovice - Slavia 1:1

Slavia remizovala v rámci 27. kola v Českých Budějovicích 1:1. Slávisté rychle prohrávali, rychle vyrovnali, pak předvedli, co vše lze zahodit, a proto vezou z jihu Čech jen bod. Video ze zápasu v článku!

Č. Budějovice - Slavia 1:1 (1:1)
Branky:
7. Stráský - 23. Pospěch

Slavia: Zlámal - Kaufman, Čelůstka, Hubáček, Trubila - Černý, Milutinovič (60. Janda, 76. Hora), Jarolím, Koreš - Pospěch, Vlček

Trenér Petrouš postavil do zálohy Milutinoviče, naopak na lavici zůstal Janda a dokonce ani tam nebyl Kisel. V bráně pak nastoupil Zlámal místo Vaniaka. Slávisté začali solidně, ale Pospěchovu střelu vyrazil Kučera a Vlček v dobré pozici přestřelil. Domácí šli do vedení po rohovém kopu Otepky, po kterém hlavičkoval Stráský, Zlámal míč nedokázal vytěsnit mimo tři tyče - 1:0. Slávisty to nijak nezlomilo a odpověděli tutovkou Vlčka, kterého vychytal Kučera. Střela Milana Černého po chvíli mířila vedle. Sešívaní byli dále aktivní a zaslouženě vyrovnali, stejně jako domácím jim k tomu pomohla standardní situace, centr Koreše dopravil do sítě neobsazený Pospěch - 1:1. Domácí odpověděli signálem po přímém kopu Otepky, poslední se míče dotkl Vulin a Zlámal mohl být rád, že míč skončil vedle. Do konce poločasu se hrál zajímavý fotbal s náznaky šancí na obou stranách, branka už ale nepadla a do šaten se šlo za nerozhodného stavu.

Na začátku druhé půle měl tutovku na noze Koreš, ale Kučeru překonat nedokázal a neuspěl ani Pospěch po hodině hry zpoza vápna, jeho střela skončila pro změnu vedle brány. Slávisté byli i nadále aktivnější a v tutovce se objevil Černý, který z voleje v ideální pozici nedokázal dostat míč pod břevno a těsně přestřelil. Co vše se dá zahodit, ukázal dvacet minut před koncem Standa Vlček, který byl s míčem na noze v ideální pozici, ale ani nevystřelil. Pověst muže nejnáchylnějšího na zranění potvrdil Petr Janda, který po srážce hlavou s protihráčem musel střídat po pouhé čtvrthodině na hřišti. V poslední desetiminutovce ještě pálil z dálky Koreš a kučera efektně vyrazil na roh. Domácí naopak hrozili z nákopů ze standardek. Neprosadil se však nikdo, slávisté tak potvrdili roli remízového krále ligy a vezou opět pouze bod. 


Komentáře (56)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1 v 1. pol.

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.05.2011 14:41 |  
    0 0

    No ten Zlámal to je postrach. Jestli tu krizi náhodou přežijeme, tak Zlámala fakt ne..

  2. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1 v 2. pol.

    opicemag     před 14 lety 08.05.2011 15:30 |  
    0 0

    Občas mi přijde, že v té koncovce se snaží hrát až moc jako Barcelona (kombinace až do prázdné branky). Jenže co si budem nalhávat, Milan není Messi a Vlček není Villa. Někdy by trocha víc přímočarosti neškodila.
    Ale ve druhém poločase nehrají vůbec špatně (první jsem neviděl).

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1 v 2. pol.

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.05.2011 15:53 |  
      0 0

      No ke konci to byl teda docela otřes..

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1 v 2. pol.

        opicemag     před 14 lety 08.05.2011 15:54 |  
        0 0

        Konec byl již o dost horší. Měli jim dát ještě jeden a dva góly a nebylo by co řešit. Šance na to měli.

  3. Bez děkovačky

    ElvisPresley     před 14 lety 08.05.2011 15:56 |  
    0 0

    Chápu hráče...Nebýt té čtvrteční černě zakuklené lůzy...:-((

    • Re: Bez děkovačky

      edenian     před 14 lety 08.05.2011 16:01 |  
      0 0

      Zmizni.

      • Re: Bez děkovačky

        PetCC     před 14 lety 08.05.2011 16:29 |  
        0 0

        To by se ti líbilo, co?

    • Re: Bez děkovačky

      Wommi     před 14 lety 08.05.2011 16:05 |  
      0 0

      ..taky se nedivim, peknej vysledek,....

      hrat 4 mesice zadara a mit nektery fanousky dementy, uz se na to davno vyprdnu!
      Skoda, ze mozna uz domaci zapasy neuvidime:), snad mozna ten posledni, rad bych zatleskal Vaniakovi.

      • Re: Bez děkovačky

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.05.2011 16:24 |  
        0 0

        Všude na světě jsou dementi, tak už se s tím smiřte. Stačí se podívat k nám do vedení, tam bych hledal veškeré příčiny..

        • Re: Bez děkovačky

          Wommi     před 14 lety 08.05.2011 17:29 |  
          0 0

          ..ja jsem s tim smiren uz leta, naopak mne vzdycky pobavi, jak nekteri povazuji vse okolo slavie takove nedotknutelne, ciste, intelektualni,...tedy puvodni hodnoty,....uprimne receno, toto je davno pryc...

          • Re: Bez děkovačky

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.05.2011 17:41 |  
            0 0

            To je dávno pryč tak jako v celém světě, pokud by to tak u Slavie nebylo, bylo by to divné. Ale na druhou stranu je u Slavie na tak dobré úrovni, že podobný exces, přišel AŽ teď..

            • Re: Bez děkovačky

              Wommi     před 14 lety 08.05.2011 17:55 |  
              0 0

              ..to je pravda!

      • Re: Bez děkovačky

        Hubas     před 14 lety 08.05.2011 16:26 |  
        0 0

        Nevím proč tady urážíš.To už tu blo popsáno hodně krát.Ty dementi jak je nazýváš,aspoň něco udělali,že nničili stadion odsuzuju,jinak vše schvaluji.Co ty jsi udělal pro záchranu

        • Re: Bez děkovačky

          Wommi     před 14 lety 08.05.2011 17:28 |  
          0 0

          ...a nebyli to ti dementi, co nicili stadion,..jestli jo, pak jsme zajedno!

          Kdyz jsme u toho, myslis, ze rabovani VIPU, cpani se kurecim stehnem a strikani hasicakem je akce na zachranu SKS?...to asi ne, ze!

          Co ja jsem udelal pro zachranu? sel jsem na prvni protest a velmi rad se zucastnim nejake sbirkY, pokud bude treba pomoci (nove) slavii na nohy. Obavam se, ze krast stehna nebudu chodit...

          • Re: Bez děkovačky

            Gordon (host)     před 14 lety 08.05.2011 22:06 |  
            0 0

            Nevim, ze kdyz vidis jednoho clvoeka co zere kure a jineho co strika hasicakem, okamzite shodis vsechny do jednoho pytle a jsou vsichni stejni...

      • Re: Bez děkovačky

        YsoEz     před 14 lety 08.05.2011 16:28 |  
        0 0

        nemit ty "dementy" jak tady pises, tak by nevideli ani tech slibovanych 30%... uvedom si ze, klub sou predevsim jeho fanousci a ne hraci, kteri jsou v dnesni dobe vicemenne zoldaky...

        • Re: Bez děkovačky

          PetCC     před 14 lety 08.05.2011 16:33 |  
          0 0

          Co je to za hovadinu?
          Za prvé, Revoluční gardy nikdy žádné peníze nepřinesou. Za druhé, pro mě jsou klub hráči, na nějaké fanoušky se múžu leda vykašlat. Většina přichází a odchází stejně často jako hráči.

          • Re: Bez děkovačky

            YsoEz     před 14 lety 08.05.2011 16:40 |  
            0 0

            sam ses hovadina - jaky revolucni gard omg, bez se lecit

            pro me je klub -historie, tradice, fanousci, stadion - vetsinu hracu si muze koupit jiny klub a oni vesele budou cutat do mice [s vyjimkou srdcaru, kterych je uz dnes malo]

          • Re: Bez děkovačky

            galapetr     před 14 lety 08.05.2011 16:57 |  
            0 0

            Pro tebe,jsou klub hraci?To si delas srandu? Ted alespon vime,s kym mame tu cest!!

            • Re: Bez děkovačky

              spojka     před 14 lety 08.05.2011 17:07 |  
              0 0

              Je to blázen nebo provokatér. Všude byl, všechno ví (jen jaksi není schopen navrhnout jakékoliv rozumné řešení), vždycky tu vypustí nějakou perlu typu "klub jsou hráči", urazí pár lidí a zase jde.

              • Re: Bez děkovačky

                PetCC     před 14 lety 08.05.2011 19:16 |  
                0 0

                Narozdíl od vás tu netrávím všechen volný čas.
                A mlčel jsem už dost dlouho, což byla zcela jasně moje chyba.
                Takže teď, když jsem extra nasranej, tak už se zkrátka ozvu.

                • Re: Bez děkovačky

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.05.2011 19:23 |  
                  0 0

                  No a to je právě chyba. Psát až když má člověk rudo před očima vede k psaní bludů a přesně to si o pár řádku výše napsal..

          • Re: Bez děkovačky

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.05.2011 17:27 |  
            0 0

            Ale no tak Pete, dyť sám víš, že co jsi napsal je úplná blbost..

        • Re: Bez děkovačky

          Wommi     před 14 lety 08.05.2011 17:30 |  
          0 0

          ..uprimne receno si nemyslim, ze to bylo kvuli tomu,..je to vec nazoru

        • Re: Bez děkovačky

          EdCable     před 14 lety 08.05.2011 19:24 |  
          0 0

          "by nevideli ani tech slibovanych 30%" Ze tech naivku tady porad je:-))

  4. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

    podol (přítel SN)     před 14 lety 08.05.2011 17:13 |  
    0 0

    Nenechte se vyprovokovat provokatéry.Jednostranné odsuzování
    násilné akce náhle se objevivšími přispěvovateli svádí k doměnce,
    že se jedná o cílenou akci vnést rozkol mezi slávisty.Také nejsem příznivcem totálního násilí,ale jednoznačná vina je na straně majitelů,vedení,pana GŘ.
    Ti dovedli klub jako je Slávie do těchto konců,kdy si zoufalí mladí fandové neví jiné rady.Tak můžeme být sice smutní,ale mládí
    neodsuzujme.Sami jsme se na nic nezmohli.Podol

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

      EdCable     před 14 lety 08.05.2011 19:25 |  
      0 0

      Jakych nahlych prispevovatelu? Jaky rozkol? Velka cast slavistu co znam je jednoznacne proti tomu, co se stalo.

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.05.2011 20:02 |  
        0 0

        Já bych skoro řekl, že ve své podstatě všichni slávisti, až na těch 30-50, co mají radši "3. poločasy". Všichni by byli radši, kdyby k tomu nemuselo dojít..

        Ale bohužel se "to" všechno nastavilo tak, aby k tomu nevyhnutelně došlo. A ti co na to měli největší vliv, se opět spolehli, že jim to opět projde, že to za ně opět vyřeší hráči, které si už poněkolikáté vzali jako rukojmí. A jak se říká, tak dlouho se se džbánem chodí pro vodu, až se ucho utrhne..

          • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

            steev (přítel SN)     před 14 lety 08.05.2011 20:16 |  
            0 0

            A jak se řiká u nás na severu. ...zkus se do nás srát to pak budeš litovat. A vedení s náma vyjebává už dost dlouho,takže to takhle prostě dopadnout muselo. Hlavně hledejte příčiny toho co se stalo u lidí kteří za to můžou,rozhodně ne u fanoušků.To lidi z vedení co potápějí klub našich srdcí ke dnu,donutilo některé z nás k radikální akci!
            Navíc myslim že měl každej dost času na to přijít s jiným řešením.Čas dopisů už je pryč!

            • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

              EdCable     před 14 lety 08.05.2011 21:57 |  
              0 0

              Nikdo snad nehleda priciny jinde. Jenomze tohle taky neni reseni, k cemu to pomohlo? K absolutnimu hovnu, naopak to nasralo spoustu lidi, kteri mohli byt pri lepsi organizaci pro celou vec uzitecni. Sisak se nam vsem smeje.

        • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

          EdCable     před 14 lety 08.05.2011 21:56 |  
          0 0

          Jo, souhlasim s tim, ze drive nebo pozdeji by k tomu stejne doslo. Ale prijde mi, ze ze vsech okamziku se vybral ten nejdebilnejsi, tak, aby z toho byli otraveni hraci a medialni obraz byl totalne na picu.

          • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

            YsoEz     před 14 lety 09.05.2011 00:34 |  
            0 0

            a prisel si s jinym resenim predtim? neprisel... tak mlc

            • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

              EdCable     před 14 lety 09.05.2011 13:06 |  
              0 0

              Takze kdyz je jasny, ze nejaka vec je picovina, tak ji stejne udelam a budu se bit v prsa, jak neco zachranuji... Jo, tak takovych "reseni" uz jsem vymyslel spoustu. Nebleptej neco o resenich, kdyz je to obycejny a pochopitelny vybuch frustrace.

          • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

            steev (přítel SN)     před 14 lety 09.05.2011 18:28 |  
            0 0

            Medialní obraz? To myslíš jako medialní obraz Slavie? Už ani sparťani se nám nesmějou ale litujou nás,to je mediální obraz dnešní Slavie.Jméno slávie pošpinil někdo uplně jiný a to na dlouhá léta.My fanoušci jsme srdcem Slávie a když to nejde jinak musíme i my ukázat že jsme ochotni se za svůj klub bít a že ho nenecháme padnout s rukama založenýma v klíně.
            Ale částečně s tebou souhlasim s tim načasováním.Mělo to přijít daleko dřív!

  5. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

    thc     před 14 lety 08.05.2011 17:47 |  
    0 0

    Trochu mimo .. http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-zahranici-slovensko/105070/jarolimuv-slovan-na-penalty-ziskal-slovensky-pohar.html ... Navíc karlův Slovan vede i ligu takovejhle trenér tu měl zustat na věky, a někdo kdo dává zdejší situaci za vinu i jemu toho nechápu možná pravda je že chtěl drahý hráče ale od toho tam byl Doležal aby řek ne my na to nemáme prachy ted ho prostě nedostaneš ..

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.05.2011 17:53 |  
      0 0

      Nevšiml jsi si jak jsme poslední rok hráli viď? Pochop, že někdy prostě dojde k určitému opotřebování. Pak člověk potřebuje nový impulz. Tak to zvlášť ve fotbale chodí. A jak se říká, výjimka potvrzuje pravidlo - Ferguson - nikoho jiné neznám..

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

        mirecek1111     před 14 lety 08.05.2011 21:00 |  
        0 0

        no já jsem to měl napsat spíš pod tebe. Každopádně si myslím, že nemáš pravdu. To, že jsou Ferguson nebo Wenger v tomhle vyjímky je hlavně protože majitelé klubů nemají vůbec trpělivost.
        Kdyby třeba tenkrát Abramovič nezazmatkovat s tím "special one" tak už tu LM měl..
        A možná, že kdyby prachy ze Slavie poslední roky neodcházely kdo ví kam, tak si Slavie mohla dovolit ty těžké přehmaty Jarolíma co se týče přestupů v posledních dvou letech zalepit dalšími investicemi do kádru a on tu pořád byl.

        • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

          Wommi     před 14 lety 08.05.2011 21:13 |  
          0 0

          ..lidi probuh pochoptte, ze on se choval uz tak hrozne zejm. k hracum, ze ta kabina ho nebrala!!! a odrazelo se to i ve fotbale!

          • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

            mirecek1111     před 14 lety 08.05.2011 21:33 |  
            0 0

            Kdyby byly prachy, tak si takové hráče Jarolím mohl vyhodit a přivést si nové... "svrchované"... a zase se to vrací k tomu trenéru MU. Beckham byl tenkrát jejich největší hvězda...pak si otevřel hubu a musel jí. A Rooney to měl taky nedávno nahnuté, a přitom je jejich nejlepší hráč. Ten Ferguson může být ještě větší despota než Jarolím.

            • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

              Wommi     před 14 lety 08.05.2011 22:16 |  
              0 0

              ..tak tady uz nejse o despocii, ale o to, ze on proste delal levy,....

              Jinak, penize byly, protoze on si prived hrace jaky prived a ti byli kralovsky zaplaceni,...bohuzel jeste doted se z toho SKS zotavuje..

              Dalsi vec je to, ac jsem nebyl takovej propagator odchovancu jak treba tantalos a dalsi,..pokud by se vratil k nim a dal jim sanci, tak se jim nemuselo platit ani tolik, a presto by s nimi uhral asi i vic nez napr. s vasilievicem,..apod...

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

      opicemag     před 14 lety 08.05.2011 17:53 |  
      0 0

      Myslím, že i Jarolím nese část viny. Ale je pravda, že ještě větší vinu nesou ti, co mu dovolili kupovat desítky hráčů, vyhodit Brabce atd. To je věc Jarolíma, že k něčemu takovému přistoupil. Ale pořád tu ještě mohl být někdo, kdo by mu řekl, že takhle teda ne. Bohužel nebyl.

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

      Wommi     před 14 lety 08.05.2011 17:59 |  
      0 0

      ...mysli si co chces, nejakou dobu mu to tady slo, ale s jidlem roste chut a co potom zacal delat, at uz sportovne nebo lidsky,...to se proste nedela. Nektere veci co delal, za to bych zlyncoval i jeho, pokud bych se k nekomu chtel chovat za pouziti nasili!

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

      slaviator     před 14 lety 08.05.2011 19:27 |  
      0 0

      Jarolím je dobrej trenér, hodně dobrej. Ale jen když v týmu není moc peněz, musí hrát s mladejma odchovancema a max tři sezony u jednoho týmu....

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

        mirecek1111     před 14 lety 08.05.2011 20:53 |  
        0 0

        Nebudeme ze sebe dělat pokrytce, všichni jsme si přáli, aby odešel a pak byli rádi, že je pryč.
        Ale jak někteří tvrdí, že se po čase tým opotřebí a trenér musí pryč, aby přišel nový s novým impulsem a bla bla bla...to jsou kecy.
        Ten trenér MU taky není bůh. On tam sedí tak dlouho, protože má prostě cit na doplňování kádru a pokaždé když mu někdo zásadní odejde nebo skončí, ať už Cantona, Ronaldo apod., tak si vždycky dovede přivést nějakou zajimavou posilu, která dá týmu nový impuls. Teď ty roky budou třeba patřit tomu mexičanovi..

        Myslím, že jsme všichni rádi, že je pryč, a néma smysl tesknit, když se podíváme jak se teď daří Slovanu, ale taky je pravda, že kdyby v létě byly prachy na jednoho solidního útočníka viz. Pospěch a možná kdyby ho napadlo dát Hubáčka na stopera už tenkrát, tak by tady asi ještě byl.
        Navíc když se teď dočítáme jak putovaly prachy za Suchého a kdo ví za koho ještě bůh ví kam, tak ten Jarolím těch možností jak si "kvalitně" obnovit tým po těch odchodech taky moc neměl..

        A že si tady dotáhl Naumovy, Vasiljeviče, Vomáčky apod. Já si zase vzpomínám jak vcelku nedávno vysypal MU těžké prachy za ty dva Srb, Laliče a Tošice..a oba jsou úplně mimo v Anglii. To se prostě stane, jenomže MU je finančně silný tým, tak to vlastně nic neznamenalo. Slavii se potom přestalo dařit, přišli jsme o ty prachy za LM a najedou Jarolím nemohl nakupovat nové hráče a musel hrát s tím co si tady dotáhl...a zaslouženě si to za ty Vomčky a Vasiljeviče vyžral.. a je pryč.

        • KJ

          Mac     před 14 lety 08.05.2011 23:40 |  
          0 0

          Nemyslím si, že si odchod KJ "všichni přáli" a "všichni jsou rádi, že je pryč". KJ udělal pro Slavii spoustu dobrého a taky udělal spoustu chyb. U něho obzvlášť platí přísloví, že kdo nic nedělá, nic nezkazí. Každopádně to byla velká osobnost a řada hráčů po jeho odchodu přiznala, že i když ho neměla ráda, tak jim vlastně chybí. :-)

          Jinak současný kádr je až na Z. Pospěcha a Dostála prací KJ, on je všechny přivedl.

          • Re: KJ

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 09.05.2011 02:34 |  
            0 0

            Je zvláštní, že na jedné straně na KJ hráči nadávají, na druhé straně neznám žádného, kdo by za ním nespěchal, hned jak kývne. Tomáš Hrdlička je poslední příklad. Z Boleslavi neváhal skočit do Slovanu a tam jen přede a vrní blahem...

  6. Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

    Viking     před 14 lety 08.05.2011 17:49 |  
    0 0

    Zlámal je neskutečné střevo...

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 09.05.2011 02:35 |  
      0 0

      Opravdu neskutečné. Trochu se bojím, že kdyby to nakonec dobře dopadlo, tak on nám tu zůstane...

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

      edenian     před 14 lety 08.05.2011 20:15 |  
      0 0

      :-))))

    • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

      Wommi     před 14 lety 08.05.2011 20:35 |  
      0 0

      ..no ono je totiz otazka, komu vlastne suchy i jini hraci patrily,....ono posledni dobou se docela ŕozjela praxe v lize, ze hraci nepatrili klubum, ale jinym, tretim subjektum,....pekhart, keric, apod.

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

        Wommi     před 14 lety 08.05.2011 22:16 |  
        0 0

        ..patrili:)

      • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

        slaviator     před 14 lety 09.05.2011 00:39 |  
        0 0

        to bychom ho ale už předtím museli někomu odprodat... :)

        • Re: Č. Budějovice - Slavia 1:1

          Wommi     před 14 lety 09.05.2011 10:34 |  
          0 0

          ..no jo..a proc myslis ze ne,...?!:)..vzdyt KI se tu taky objevilo z cista jasna a platilo pojistne smlouvy hracum, aby pak prava z nich mohla vlozit do ZK. Treba byl suchy prodan, aniz by e o tom vedelo