Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Ústí nad Labem 3:0 (VIDEO)

Slávisté jasně přehráli Ústím nad Labem 3:0 a další hromadu šancí spálili. Vítězstvím si definitivně zajistili sportovní záchranu první ligy. V článku naleznete video fanoušků.

Slavia - Ústí nad Labem 3:0 (1:0)
Branky:
 19. Vlček, 59. a 74. Pospěch 

Slavia: Vaniak - Kaufman, Čelůstka, Hubáček, Trubila - M. Černý (78. Vyhnal), Jarolím, Janda (68. Milutinovič), Koreš - Vlček (59. Hora), Pospěch

Trenér Michal Petrouš nechal jen na lavici kapitána Karola Kisela, který má nakopnutý nárt, a také Jakuba Horu, naopak v základní sestavě nastoupili dva útočníci Vlček s Pospěchem a také Janda, který v Plzni chyběl kvůli kartám. Slávisté opět začali první poločas útokem seměrem k severní tribuně a hned ve druhé minutě dostal přihrávku za obranu Koreš, ovšem špatným zpracováním se dostal z výhodné pozice. O dvě minuty později se pak po rohu Trubily dostal do tutovky Vlček, ale z metru nepochopitelně přestřelil. Tlak Slavie přinesl za další tři minuty další tutovku, když Vlček vysunul Jandu, ten centroval na Pospěcha, který ve skluzu na míč těsně nedosáhl. Následnou střelu z úhlu poslal Koreš až za vzdálenější tyč. V 18. minutě poslal Trubila za obranu Vlčka, brankář Kovář vyběhl daleko z brány a odhlavičkoval míč do pole, akce pokračovala a skončila faulem na Milana Černého. Trubilův centr z následného přímého kopu usměrnil ve vápně do brány Vlček - 1:0! Pak přišla první šance soupeře, kdy Krbeček dostal míč dva metry před Vaniaka, ale naštěstí se mu zamotal pod nohy a útočník Ústí vůbec nezakončil. Slávisté odpověděli velkým náporem, kdy nejprve na střílený centr Koreše nedosáhl ve vápně Pospěch, v pokračující akci vybojoval míč Černý a poslal jej do tyče Kovářovy brány. Vlček se k odraženému míči už neprodral. Na druhé straně ovšem Ústí opět zahrozilo, když Krbeček centrem našel volného Stožického, který naštěstí pro Slavii přestřelil. Po krátké chvíli oddechu se dostala ke slovu znovu Slavia - Černého střelu zblokovala obrana a po dlouhém autu Kaufmana, pro který si nedošel Kovář ve skluzu z hranice vápna přestřelil Jarolím. Do konce poločasu měla Slavia další náznaky, ale nic nebezpečného se už neurodilo a tak se šlo do kabin za nejtěsnějšího vedení Slavie.



Do druhé půle nastoupila Slavia v nezměněné sestavě. První závar po Pospěchově zpětné přihrávce brankou neskončil a pak se musel předvést Vaniak - po Čelůstkově hrubici se dostal ke střele z vápna Stožický, veterán v bráně Slavie předvedl parádní robinzonádu. Na druhé straně velmi aktivní Trubila nacentroval do tutovky Vlčkovi, ten však trestuhodně neproměnil. V 53. minutě po rychlé akci Janda přízemním centrem nenašel nikoho z nabíhajících hráčů a stejně tak se nikdo nedostal ke Kaufmanově dlouhému autu. Festival zahozených šancí pokračoval Jandovou střelou ztečovanou na tyč, až v 59. minutě slávisté zaslouženě přidali další branku, když centr Černého bez problémů uklidil za záda bezmocného Kováře hlavou Pospěch - 2:0. V 67. minutě chyboval podobně jako Čelůstka také Jarolím, rovněž daroval před vápnem míč soupeři, Stožický naštěstí trefil jen tyč. Na druhé straně nepodískal sudí jasný faul Černého na Dvořáka a díky tomu se slávisté dostali do přečíslení, míč doputoval k Horovi, který byl sám před poloprázdnou bránou, ale jen potvrdil, že v současnosti nemá nejlepší formu a prakticky ani nezakončil. To Pospěch je na tom lépe a když se dostal za obranu, přehodil Kováře "alá Messi" - 3:0. Na druhé straně zase Vaniak vychytal prudkou střelu Volka z ostrého úhlu. Zápas slávisté dohrávali v exhibičním tempu, několikrát měli možnost ještě navýšit skóre, to se jim nepovedlo, v Edenu to však vadilo jen málokomu. Slavia se sportovně zachránila v lize, teď ji čeká ještě důležitější boj mimo hřiště.

Trenér hostů Svatopluk Habanec byl po zápase smutný. "Zápas se mi nehodnotí dobře. Měli jsme hodně příležitostí, v tom jsme se Slavii téměř vyrovnali, za stavu 1:0 jsme měli vyrovnat a byl by to jiný zápas. Slavia měla velkou morálku, přes problémy za to hráči dokážou vzít. Záchrana se nám nyní vzdaluje, musíme teď porazit Příbram. Při brankách chybovali stopeři, především Dreksa. Slavia udělala taky vzadu individuální chyby, my jsme je ale nepotrestali."

To Michal Petrouš mohl být v úplně jiné náladě. Přesto úplně spokojený nebyl. "My jsme věděli, že herně Ústí nepatří na spodek tabulky, dnes ukázali, že si umí vytvořit šance. Přiklonilo se k nám štěstí, které nám třeba na podzim několikrát nepřálo. Šli jsme mu ale naproti, chtěli jsme vyhrát jakýmkoli způsobem a to se nám podařilo. Tři body bychom však klidně vyměnili za to, aby Slavia byla stabilizovaná. Náznaky máme pozitivní, ale nic konkrétního nemáme, takže musíme jen věřit. Po remíze s Brnem na začátku jara jsem kluky upozorňoval, že se o záchranu může hrát až do konce ligy, takže jsme rádi, že už to máme jisté čtyři kola před koncem. Kluci mají v poháru obrovskou motivaci, ne každý takového úspěchu dosáhne a jistota záchrany jim možná trošku pomůže, nicméně nemyslím, že by to mělo mít zásadní vliv."

Komentáře (60)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

      Markus     před 14 lety 01.05.2011 18:34 |  
      0 0

      Četl jsem, ale smysl mi to nedává. Viamont má za sebou velkou reorganizaci a zeštíhlení. Strategie zaměřit se na hlavní obory činnosti měla za cíl snížit náklady. Ano, společnost díky tomu měla k dispozici větší objem finančích prostředků, ale proč by je měli nalít do českého fotbalu? Investice se těžko zúročí finančně. Marketing? Jestli to co se píše je opravdu pravda, tak asi jo. Možná to souvisí s plány na zvýšení podílu na osobní železniční přepravě.

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

        klimi     před 14 lety 01.05.2011 18:44 |  
        0 0

        Nějak si nedokážu představit, kde by právě Viamont vzal min. 150 mil. na záchranu Slavie.

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

        Markus     před 14 lety 01.05.2011 18:47 |  
        0 0

        Kampaň, kampaň, teď mě tak napadlo. Kdoví zda nechce Strabag rebrandovat Viamont pod svá křídla. Pak už by mi dávala smysl dlouhodobější kampaň i prostřednictvím fotbalu.

        • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

          klimi     před 14 lety 01.05.2011 18:50 |  
          0 0

          No, Strabag už je malinko jiná třída :)

          • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

            Markus     před 14 lety 01.05.2011 18:55 |  
            0 0

            Což Strabag, ale ruský oligarcha Oleg Děripaska. Už to dává smysl. Ve skutečnosti Slavii kupuje on, aby jejím prostřednictvím sestřelil Romana Abramoviče :)

            • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

              FrancoisMerlin     před 14 lety 01.05.2011 18:58 |  
              0 0

              Hlavně aby to nebyl Chodorkovskyj!!! :-)

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

      quelhar (admin)     před 14 lety 01.05.2011 18:56 |  
      0 0

      Nemuzu si pomoci, ale Viamont by byl vylozene z blata do louze. Pochybna firma, ktera zbohatla jen diky Rebickovi a ma kontakty na (prazskou) ODS.
      Doufam, ze se to nepotvrdi. Jeste v patek to pry vypadalo na nekoho jineho nez Viamont, ktery se ovsem taky snazil, takze jeho jmeno neni urcite vymyslene.

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

        klimi     před 14 lety 01.05.2011 19:00 |  
        0 0

        Nepatří Viamont nyní právě Stabagu?

        • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

          Mada44     před 14 lety 01.05.2011 19:05 |  
          0 0

          Strabag odkoupil od Viamontu pouze divizi mosty

          • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

            Markus     před 14 lety 01.05.2011 19:12 |  
            0 0

            Bacha, to "pouze" je společnost s obratem 4 miliardy korun ročně :)

        • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

          Markus     před 14 lety 01.05.2011 19:07 |  
          0 0

          Který Viamont? :) Jsou dva Viamonty. Jeden je nezávislý s názvem Viamont a.s. a je to několik menších společnostíl. Pak je tu Viamont DSP, který loni přešel pod křídla Strabagu.

          • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

            klimi     před 14 lety 01.05.2011 19:08 |  
            0 0

            Dobře, díky za vysvětlení :)

            No doufám, že zrovna Viamont to nebude, protože když je majitel neznámý, tak je to z bláta do louže?

            • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

              mart     před 14 lety 01.05.2011 20:11 |  
              0 0

              sport ma sice obcas hodne dobre informace, ale tohle mu nevyjde.... tedy, aspon doufam.

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

        klimi     před 14 lety 01.05.2011 19:05 |  
        0 0

        Jak jsem četl článek na České pozici, tak mi z toho prostě vyplývá to, že podle nich by ten majitel měl být ten již několikrát zmiňovaný člověk (nebo jeho společnost)...

        • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

          travel (přítel SN)     před 14 lety 01.05.2011 21:00 |  
          0 0

          Klimi,mluvíte mi z duše.

          • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

            travel (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 08:28 |  
            0 0

            Krátký příspěvek z česká pozice:
            Zdravím, fakt nevím. Více
            István Léko|29.04.2011 - 17:34

            Zdravím, fakt nevím. Více budu vědět v úterý a pak napíšeme další článek. Nyné se nám docela daří rozplétat řetězec firem, které stojí za současnými akcionáři. Je to hrozně zamotané a chytře vymyšlené.

            Snad se to povede.

            Istvan Leko

            • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

              travel (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 09:56 |  
              0 0

              István Léko v r. 1998 založil pro PPF ekonomický týdeník EURO a teď sám vydává zprávy na zpravodajském webu česká pozice. Myslím si a doufám,že jeho informace jsou věrohodnější ,než Sportu a dalších medií.Pokud se dnes nevyjasní situace s novým investorem, jsem zvědav,co se zítra objeví na web, str. česká pozice.

              • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

                mart     před 14 lety 02.05.2011 10:37 |  
                0 0

                Z toho, co pan Leko na strankach Ceske Pozice pise (vcetne komentaru) se snad da vycist, ze majetky by nemely prevedeny do Viamontu (Strabag), ale ... nekam jinam ....
                Je tam take solitarni vykrik o LUKOILu, ... ovsen to je snad opravdu jen vykrik.
                Pan Leko, se zda byt spokojen, ... mohlo by to znamenat i nasi brzkou spokojenost (?).

                • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

                  travel (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 14:36 |  
                  0 0

                  Bohužel mám obavu,že se dnes zase nic od Platila o novém investorovi nedozvíme(nemyslím jeho sliby,těch už bylo až až),o to víc jsem zvědav ,co bude za informace na web. str. česká pozice.

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

        bongor     před 14 lety 01.05.2011 23:19 |  
        0 0

        Já znám Viamont od jeho vzniku.Pracoval jsem pro ně několik roků,taky mě někdy naštvali,ale nezdá se mi,že by byli nějací hochštapleři,spíš naopak.Firma bez kontaktů nahoře prakticky v ČR nemůže proniknout vůbec nikam.To že jim Aleš Řebíček pomohl,když byl ministrem,je úplně normální.dělá to každý,kdo je spjat svou minulostí s nějakou firmou a navíc ji může s klidným svědomím podpořit,když zná její kvality a ví,že je na ni spoleh.Přesto nevěřím ,že jsou to oni.I když obraty mají skutečně miliardové a jsou ve svém oboru dá se říci první liga,tak mi to na ně nějak nesedí.

        • Re: Slavia - Ústí nad Labem 1:0 po 1. pol.

          Wommi     před 14 lety 02.05.2011 00:36 |  
          0 0

          rebicka nemusim a evidentne se viamont vezl na vlne, ale dle informaci z odbornych kruhu byla pry spokojnost s praci teto spolecnosti,...

  1. hodnoceni

    rudahvjezda     před 14 lety 01.05.2011 19:17 |  
    0 0

    Vaniak 7 - kaufman 4, celustka 4, hubacek 6, trubila 7 - mina 7, jarolim 7, janda 6, kored 5 - vlcek 6 (hora 4), pospech 8

    • Re: hodnoceni

      piero (přítel SN)     před 14 lety 01.05.2011 19:34 |  
      0 0

      moje hodnocení je trochu jiné:
      Hora = maximálně 3
      Čelůstka a Kaufman = 6
      Koreš= 6
      Míňa by také snesl jako Pospěch 8

      • Re: hodnoceni

        klimi     před 14 lety 01.05.2011 19:41 |  
        0 0

        Souhlasím s Pierem :)

    • Re: hodnoceni

      Artur (přítel SN)     před 14 lety 01.05.2011 19:49 |  
      0 0

      Koreše nehodnot ten je tam aby nas hralo alespon 11...:-) To neni hráč.

      Jinak otazkou zustava jestli se davaji znamky za snahu ci fotbalovost, nekteri chlapci ji postradaji a naopak to dohani snahou.

      Kdyz budu hodnotit fotbalisty tak:

      Vaniak 7 , Kaufmann 6, Celustka 5-6( nebyl moc videt nemel moc prace) , Trubila 8 ( zapas od zapasu lepsi) - Mina 6 , Jarolim 7, - Pospech 8

      Ted tech par běžcu a do počtu:

      Hubaček 5-6 ( to same co Čelda) , Janda 5 , Koreš 4 , Hora 3

      Zvlastni kategorie:

      Vlček - 5

      • Re: hodnoceni

        quelhar (admin)     před 14 lety 01.05.2011 19:55 |  
        0 0

        Ten Koresuv centr na prvni gol jsi nevidel? Diky Koresovi s Trubilou mame nebezpecne standardky z obou stran...

        • Re: hodnoceni

          lassiter     před 14 lety 01.05.2011 20:02 |  
          0 0

          no to byl právě Trubila... což nic nemění na tom, že Koreš se zlepšuje a zvlášť s tim Trubilou jim to vlevo jde

          • Re: hodnoceni

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.05.2011 20:05 |  
            0 0

            jj, byl to trubila, ale obema to hraje nalevo pekne, Kores se mi konecne libi.. taky Janda zahral vyborny zapas.

          • Re: hodnoceni

            Gordon (host)     před 14 lety 01.05.2011 20:15 |  
            0 0

            ale co nedal hora, jak se netrefil do balonu, uffffffff....

            • Re: hodnoceni

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 09:53 |  
              0 0

              Jasnej souběh myšlenek: vystřelit a pak do toho nahrát ještě Korešovi = malá domů brankáři hostí ;-)
              Ne, tohle by měl dávat hráč v prvoligovém mužstvu s přehledem.
              Mě už se tohle ale taky "jednou" stalo, i když ne takhle před brankou.. :-)

        • Re: hodnoceni

          Artur (přítel SN)     před 14 lety 01.05.2011 20:07 |  
          0 0

          Ja nevim , nebudu ho hanit , kdyz si vzpomenu jak hral driv prave Vitalij , sledoval sem ho dnes docela peclive( i v minulych zapasech) , po dlouhe dobe sem si sednul na hlavni ale stejnak proste ten kluk to tam zatim fotbalove nema.

          Jak pise kolega ten centr myslim sel od Trubilovy strany v prvni polocase...

        • Re: hodnoceni

          miros     před 14 lety 01.05.2011 21:09 |  
          0 0

          no nevím, ale byl jsi na fotbale? Centr na první gol dával Trubila...koreš dnes nedal jeden jediný centr ani slušnou přihrávku..myslím s nějakým malým nápadem a přesností..

          • Re: hodnoceni

            quelhar (admin)     před 14 lety 01.05.2011 22:10 |  
            0 0

            Sorry, moje chyba, ale na mem sdeleni to nic moc nemeni, Kores ma nebezpecne standardky a prestoze ve hre to jeste obcas trochu drhne, tak oproti podzimu to je o tridu vys. Pokud Slavia prezije a Kores zustane, tak podle me klidne muze hrat v zakladu, az budeme hrat o pohary...

            • Re: hodnoceni

              miros     před 14 lety 01.05.2011 22:14 |  
              0 0

              Podívej se na nějaký záznam a pak mi napiš kolik dnes Koreš těch standardek
              předved a kolik těch přihrávek dobrých dal...proti poslednímu Ustí..
              Zkusme se řídit fakty..

              • Re: hodnoceni

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.05.2011 22:28 |  
                0 0

                Dneska Koreš žádný standardky nekopal, protože si všechny bral vitalij. Spíš si ty najdi jaký standardky kope Koreš, protože on je kope fakt dobře. Když se podíváš na záznam tak uvidíš, že Koreš dal většinu přihrávek přesných. Na levém kraji nemá za úkol dávat konstruktivní přihrávky pro útočníky atd. Vyhoví si s Trubilou, kterému to tam schválně odkrývá. Je běhavej a dostatečně rychlej. Vzhledem k tomu jakej pokrok udělal od podzimu, je velká šance, že se bude pořád zlepšovat..
                Tak asi tolik.

            • Re: hodnoceni

              miros     před 14 lety 01.05.2011 22:21 |  
              0 0

              Nemám sebemenší duvod koreše nějak naschvál hanit. Někdy možná, ale zatím ne. Je to náš kluk, ale chybí mu i fotbalové myšlení..zatím.

              • Re: hodnoceni

                Khadgar     před 14 lety 01.05.2011 22:27 |  
                0 0

                Dneska zahrál strašně, ale na jaře měl zápasy, kdy se mu dařilo, včetně těch standartek. Potenciál v něm je, akorát je pomalej a zatím má nevyrovnaný výkony. Podle mě může jít nahoru.

              • Re: hodnoceni

                tantalos     před 14 lety 01.05.2011 22:35 |  
                0 0

                Jo, já zase znám jakéhosi mirosse, kterému chybí jakékopli myšlení

                • Re: hodnoceni

                  miros     před 14 lety 01.05.2011 23:42 |  
                  0 0

                  Ty jsi prostě zoufalec..

      • Re: hodnoceni

        edenian     před 14 lety 01.05.2011 21:28 |  
        0 0

        Kaufmanovi davam 7. Pravou si sefoval a strili.
        A obecne je treba rici, ze tolik prostoru na na pulce soupere jsem uz v Edenu dloho nevidel.

  2. Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.05.2011 20:14 |  
    0 0

    Hezky zapas, pekny vykon.. duvody jsou zrejme, jednak charakter a nadseni hracu, jednak tym je konecne rozumne poskladany, konecne mame fungujici krajni beky (Trubila nejlepsi na hristi), v zaloze vsichni vicemene na svych mistech, Mina konecne nehraje v utoku, vsichni si vyhoveli, byli v pohybu, v utoku solidni Pospech k nemu Standa, to taky dava smysl..No a samozrejme carodej v brane.. takze proc by to nefungovalo..:). Ze stridajicich hracu na to ma asi jen Milutinovic.. Bylo mi az lito Hory, ktery zrejme - musi nastupovat aspon na 30 min, jestli to je nejaka podminka smlouvy, je to smutny, ten kluk se hodne trapi.

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0

      bongor     před 14 lety 01.05.2011 23:02 |  
      0 0

      Málokdo ocení Jandyse,ten maká jak černej a podle mě patři taky hodně vysoko.

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.05.2011 23:10 |  
        0 0

        dnes byl navic velmi fotbalovy, pekne nabehy, centry, podle me dnes vyborny vykon, skoro jak za starych casu.

  3. Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 01.05.2011 20:18 |  
    0 0

    Moc se mi na hřišti líbil Koreš, Černý a Trubila. Hlavně u prvně jmenovaného je znát velký herní posun od minulé sezóny (nebo i od podzimu).
    Byl bych rád, kdyby se tým takto udržel a byl doplněn o nějakého středového hráče, to bychom snad mohli pomýšlet i na pohárové příčky, i když to je teď více než sportovní otázka otázka finanční. Doufejme tedy, že ten nový majitel bude v pondělí.

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0

      edenian     před 14 lety 01.05.2011 21:34 |  
      0 0

      No pro me bylo zajimavy i to, jak to fungovalo Lukasovi. Myslim ze dneska to dal s prehledem. Tak asi to, co se od nej ocekavalo jako od stary paky :-)

  4. Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0

    jack09     před 14 lety 01.05.2011 20:42 |  
    0 0

    co se dělo v kotli před dekovačkou ??

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0

      DrFe1     před 14 lety 01.05.2011 21:26 |  
      0 0

      To by mě taky zajímalo. Ví to někdo ?

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0

        tantalos     před 14 lety 01.05.2011 21:35 |  
        0 0

        Myslím, že tam měli potíže mladíci s pyrotechnikou.

        • Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0

          edenian     před 14 lety 01.05.2011 22:50 |  
          0 0

          S pyrotechnikou meli spis potize poradatele :-)

  5. Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0 (VIDEO)

    podol (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 04:58 |  
    0 0

    Jsem rád,že hodně komentářů se vyjadřuje k dění na hřišti a ne k naší stále nejisté budoucnosti.Snad to bude po dnešku ještě
    výraznější.Pokud jde o výkony hráčů,mají své nedostatky.Ale
    hrajeme s tím,co máme a důležité jsou výsledky.A ty jsou dobré,na hřišti jsme zachráněni v GL.Teď ještě aby byla spokojenost po dnešku.Musím se trochu zastat Jandy,v každém
    dobrém týmu jsou hráči jeho typu.Maká,je atleticky zdatný,jde
    do každého souboje.A hodně ho to bolí.Pokud vše ustojíme a
    budeme pokračovat,je pro něj v týmu místo.Podol

  6. Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0 (VIDEO)

    tantalos     před 14 lety 02.05.2011 09:25 |  
    0 0

    Hodnotí se tady převážně hráči, ale myslím, že přes všechny výhrady k Petroušovi bychom ho měli ocenit.
    1. Stabilizoval mužstvo, takže se stačilo sehrát, narozdál od KJ, který pořád nesmyslně zkoušel a nikomu nedal důvěru. Právě fakt, že evidentně vznikl dobrý vztah s trenérem, určitě přispěl k velmi dobrému jaru.
    2. Mužstvo nepřetrénoval, neutavil, a tak máme letos mančaft zdravý narozdíl od skoro půlky mužstva, které dokázal vyřadit KJ.
    3. Měl jsem sice výhrady k tomu, že neustále stavěl Horu, když Vlček se narozdíl od něj dokáže dostávat víc do hry, je fotbalovější a zřejmě i přes svůj věk rychlejší, ale i Standa se postupem času rozehrál. Zřejmě už nemá fyzičku na celé utkání, ale je mnohem nebezpečnější. Postavil ho, když na něčem záleželo.
    4. Přesunul Hubáčka do středu obrany, kde je mnohem užitečnější a kde není tolik znát jeho pomalost.
    5. Dal dost příležitostí Korešovi, který se stačil zabydlet a konečně teď ukazuje svůj talent. Koreš není hotový, ale fotbalově výrazně roste.
    6. Věří i Jandysovi, který sice dělá chyby, ale každý tým potřebuje dříce, zvlášť když od Kisela a LJ se nedá moc fyzického vypětí očekávat.
    7. Pokud jde o Petroušovy výroky pro tisk, je to většinou neštěstí, které nesvědčí o tom, že by měl inteligencí na ligu. Možná ale právě to je ten důvod, proč, jak se zdá, mu mančaft docela věří.
    8. Vrátil do hry Vaniaka, což je zatím - a doufám, že ještě dlouho bude - nejlepší hráč Slavie, její největší opora a jistota.

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0 (VIDEO)

      quelhar (admin)     před 14 lety 02.05.2011 10:01 |  
      0 0

      Se vsim nesouhlasim, ale rozhodne bych dodal
      9. Je ochotny trenovat (a dobre) prakticky zadarmo.

      Vzal to za ten nejlepsi konec - za tu necelou sezonu v pozici hlavniho trenera si udelal podle me velmi solidni jmeno a mimo jine si rekl o pokracovani na stejne pozici i v pripade, ze Slavia bude pokracovat v lize v pristi sezone.

      Na jare ma bilanci 4-4-1, kdyby takhle tym bodoval celou sezonu, tak hraje o pohary.

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0 (VIDEO)

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 10:26 |  
        0 0

        výroky pro tisk byly zoufalé i od KJ a vůbec v naší lize je to celkem bída, jinak se vším souhlasím , i když mluvý nešikovně hovoří za něj výsledky které prostě jsou.

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0 (VIDEO)

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.05.2011 11:31 |  
        0 0

        Musim uznat, ze tym pod nim je ochoten prikladne bojovat a ze jeho sestava az na par drobnosti dava smysl.. vyslo mu nekolik dulezitych veci, Vaniak, slozeni obrany, Pospech, Kores, konecne zacina hra Mina v zaloze, Janda... tezko hledat vylozene spatne tahy, zrejme jen duvera Horovi, ktery na to nema.

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0 (VIDEO)

      slimak     před 14 lety 02.05.2011 13:00 |  
      0 0

      Já musím souhlasit Tantalosi, po dlouhé době je stabilizovaná sestava, pevná obrana a hra začíná mít nějaký řád a kvalitu..Je to v této situaci až neuvěřitelné; je třeba smeknout před hráči i trenérem.

      Naprostá většina klubů by se herně v naší situaci naprosto rozložila..

  7. Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0 (VIDEO)

    Ravik     před 14 lety 02.05.2011 11:08 |  
    0 0

    Jsem zvědav jak slavistická fanouškovská obec přijme nového investora v případě, že to nebude nikdo transparentní (Viamont) a nebo ruský kapitál (mluví se i o Lukoilu).... I.Léko si každopádně myslí, že to Viamont nebude, i když by prý hodně chtěl.

    Jak to dopadlo s podmínkami, které si dala Tribuna Sever aby na podzim přerušila bojkot? Povedlo se z toho něco realizovat, nebo to bylo překryto současným marasmem?

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0 (VIDEO)

      lassiter     před 14 lety 02.05.2011 11:39 |  
      0 0

      No tak já nemyslim, že jsme v pozici, kdy bysme si mohli nějak vybírat. Pro mě je důležitý, aby se ke Slavii veřejně přihlásil, řekl jakým způsobem chce vyřešit dluh ENICu a jaký má se Slavií plány.

    • Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0 (VIDEO)

      slimak     před 14 lety 02.05.2011 12:57 |  
      0 0

      taky si myslím, že ted to fakt neni o tom, ,,jak fanouškovská obec přijme toho nebo toho". Pokud to bude firma, která hned ted zatahne tech 120 milionu ENICU + dluhy, nikdo snad rejpat nebude. Situace je prostě takova, že pokud investor nebude, tak nebude liga

      Doba podmínek TS a bojkotů se nyní zdá vzdálená několik světelných let vzad. Jsou prostě mnohem důležitější věci a co je důležitější než samotná existence našeho klubu? Ale jo, myslim, že se něco děje se síní slávy..

      • Re: Slavia - Ústí nad Labem 3:0 (VIDEO)

        Jiri1     před 14 lety 02.05.2011 13:26 |  
        0 0

        Zdravim, coz o to opravdu skodit klubu prostrednictvim nejake akce i pyrem je blbost, ale co bude dal je i pri optimistickych clancich dost nejasne.Jasne hraci opet slysel na lepsi zitrky a opet hrali naplno, maji muj obdiv , co je tedy vyjednano , udajne 10 milionu na nutnou uhradu starsich dluhu, reseni dluhu s Enikem, reseni dalsich pohledavek, co neni vyreseno, dalsi budoucnost klubu, zajisteni bezdluznosti, jednotnost cele stavajici vlstnicke struktury pri prodeji Slavie . Je jasny , ze se na odluzeni Slavie bude podilet vice firem, jen jedna z nich chce momentale pojit sve jmeno s klbem, je jasne , ze vse zezadu pdporuji i politici spjati s byznysem, je jasne , ze nejvetsi problem muzou byt kotlivci ve skrini.Co Enik ma pry pripraveno vice variant, ale zajmaji ho jen prachy, takze jeho postup je jasny , hlavni slovo budou mit advokati zastupujici jeho zajmy v Cesku a vyhledove se proste uvidi. K Petrousovi, asi je hlavni rict, ze v tym trenuji defakto starsi fotbaliste , kteri se podili i na vedeni tymu pri utkanich, petrous je sice zdatny zacatecni , ale na delsi angaza v Edenu v pripade stabilizace to v roli hlavniho kauce asi nebude, jiste muj bdiv ma za to , ze klub mu dluzi velmi slusnou castku pry okolo pul mega, ale neni sam, koncepcne bych mu sveril opet post asistenta , ale za nitky musi tahat nekdo jiny , to by nemel byt ani stavajici sportovni reditel Drzmisek, ani lovec talentu Pucek.