Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 24. kolo

Slavia je ve velkých finančních problémech, ty sportovní však výhrou nad Slováckem prakticky zažehnala. Nevěříte? Věřte!

Slávisté potřetí na jaře vyhráli a spolu se třemi remízami tak posbírali dvanáct bodů. Za sedm zápasů získali jen o čtyři body méně než na podzim za zápasů sedmnáct! V zápase se Slováckem Slavia protrhla třízápasovou sérii bez vstřelené branky a udržela už čtvrtou jarní nulu - na podzim se to Slavii povedlo jen třikrát. Právě zlepšená defenziva je jedním z největších rozdílů mezi podzimem a jarem: na podzim průměr 1,47 inkasovaných branek na zápas, zatímco na jaře 0,57, to je zlepšení téměř o celou jednu inkasovanou branku na zápas. Produktivita se zlepšila jen nepatrně, z 1,06 na 1,28 vstřelené branky. Co Slavii těší asi nejvíce, je fakt, že na patnácté Brno už má náskok devíti bodů, zatímco ve hře jich je už jen osmnáct. Navíc lepší vzájemný zápas má za následek, že Brno by muselo získat ve zbylých šesti zápasech deset bodů, aby se vůbec mohlo dostat před Slavii.

Tomu asi i v Brně věří jen málokdo. Brno se trápí, za 24 kol nasbíralo jen 19 bodů a šance, že ve zbylých šesti zápasech najednou vyhraje více zápasů v řadě nevypadá příliš reálně. O víkendu mělo přitom Brno ideálního soupeře - Liberec, který nehraje ani o poháry ani o udržení a mohl mít menší motivaci než domácí. Jenže přesto Brno nebralo ani bod. Ve zbylých šesti zápasech Brno hostí doma Plzeň, Jablonec (tedy týmy s nejlepší jarní formou) a Budějovice, venku hraje s Hradcem, Slováckem a Příbramí (poslední dva týmy jsou ještě namočené do sestupových vod). Spolu se schůdným losem Slavie (Ústí, Příbram, Bohemians doma, Plzeň, Budějovice, Jablonec venku) se zdá být sportovní záchrana Slavie v lize téměř jistá. Matematickou jistotu však bude mít Slavia nejdříve za dva týdny.

Navíc Brno není jediným týmem, který může sestoupit z patnáctého místa - o posledním Ústí už asi netřeba hovořit. Źhavým kandidátem je také Příbram, která je šest bodů za Slavií a vzájemný zápas se sešívanými ji čeká v Edenu za měsíc. Příbram hraje doma už jen dvakrát (s Jabloncem a Brnem) a hned čtyřikrát venku (Budějovice, Ústí, Slavia, Baník). Příbram sice venku získala jen sedm bodů, ale především proti Ústí si bilanci může vylepšit. Přesto by bylo překvapivé, pokud by získala Příbram do konce ligy výrazně více než šest bodů, které ji v současnosti dělí od Slavie.

Jistotou ještě nemohou příliš oplývat ani v Budějovicích a (tak trochu překvapivě) v Ostravě. Jihočeši podle očekávání odjeli z Jablonce bez bodu, na Brno mají pětibodový náskok a hned v příštím kole hostí Příbram. Výhra v tomto zápase by je velmi přiblížila k záchraně a naopak Příbram by to ještě více potopilo.

Baník nedokázal vstřelit branku Bohemians, kteří už šest kol před koncem jsou jasným nejpříjemnějším překvapením tohoto ročníku. Kdo by před startem ligy čekal zisk 36 bodů (šest kol před koncem!) a jen čtyřbodovou ztrátu na pátou Boleslav a pětibodovou ztrátu na čtvrtou Olomouc. Stejně tak dvanáctibodový náskok na jeho víkendového soupeře - Baník Ostrava - je velkým překvapením. Baník sice nejspíš není v existenčních problémech jako Slavia, ale nemůže být pochyb o tom, že finančně také strádá, na veřejnost už vyplul dluh kapitánu Bolfovi a v zákulisí se občas proslechne, že problémy jsou ještě větší. Po polovině jara můžeme s pousmáním vzpomenout slova trenéra Marka o tom, že Baník bude patřit k nejlepším týmům jara. Sedm zápasů (čtyři doma) a bilance 1-2-4 se skóre 2:10 hovoří úplně o něčem jiném. I Ústí s Brnem mají o jeden jarní vstřelený gól více než Baník, který je spolu s Příbramí nejméně produktivním týmem jara. Příbram inkasovala o jednu branku méně než Baník.

Slovácko i přes prohru v Edenu může být celkem v klidu, sedm bodů náskok na Brno vypadá solidně, přestože v závěru ligy nemá moravský tým příjemný los (Baník, Olomouc, Brno, Liberec, Boleslav, Teplice).

Na čele tabulky se nic nezměnilo, Plzni pomohla k výhře v Příbrami minimálně sporná penalta, ale výkon byl tentokrát tak dobrý, že by pravděbodobně bodovala naplno i bez ní. Podle mého názoru žádný z televizních záběrů úplně nepotvrdil ani nevyloučil kontakt mezi hráči. Šest bodů náskok, šest kol před koncem. Je to moc nebo málo? Nebo tak akorát? Osm by byl komfort, čtyři by byly málo. Poznamenejme, že šest bodů jsou tři zápasy, které Plzeň nevyhraje, protože rovnost bodů pošle do Ligy mistrů Plzeň. Plzeň tak je čtyři výhry od titulu. A co ji čeká? Doma Slavia, která se sportovně zvedá, ale je ve finančních trablích. Venku Brno, zoufale bojující o záchranu. Doma Boleslav bojující o naději na poháry. Venku Teplice nehrající už vůbec o nic. Doma Baník, tou dobou už velmi pravděpodobně zachráněný a tedy hrající taky o nic. A na závěr Olomouc, tou dobou možná hrající o nic, velmi málo pravděpodobně o poháry. Najdete tam čtyři výhry Plzně? Je to na hraně, co?

O penaltách proti Spartě nemohlo být nejmenšího sporu, jenže sudí Mikel si řekl, že tři penalty za týden (Teplice - Slavia v poháru) jsou až dost a proti Spartě už nefoukl ani jeden ze dvou faulů během jedné minuty, naopak na druhé straně vzápětí zapískal čistý skluz na polovině a dokonce udělil kartu. Před druhou brankou Sparty rovněž neodpískal u poloviny hřiště souboj hodně zavánějící faulem Sparty a tak si letenský tým odvezl všechny body. Otázka, která je nasnadě - čí to byly peníze? :o) A odpověď, jakkoli svádí k tomu určit Spartu, bych možná hledal spíše na severu Čech. Pelta má podle svých slov spoustu práce s tím, dostat svůj klub do Evropy a prohra největšího konkurenta v boji o třetí příčku se hodí, jakkoli tím nahrává týmu, který je na druhém místě. Připomeňme posledních šest zápasů Sparty - doma Olomouc, venku Teplice, doma Liberec a Bohemians, venku Ústí a doma Hradec. Až na první zápas s Olomoucí všechno týmy, které nemají o co hrát. Když Chovanec tvrdí, že už všechno vyhraje, můžeme mu klidně věřit, los tomu nahrává - jakkoli zápas v Teplicích je pro Spartu vždy velmi problematický a Olomouc snad svou kůži taky nedá lacino.

Jablonec mašíruje za třetím místem, má šest bodů náskok na Boleslav. Hraje sice teď dvakrát venku, jenže proti Ústí a Příbrami, což v současné formě klidně může znamenat šest bodů. Pak má dvojici těžších zápasů - Baník doma a především Boleslav venku a končí zápasy doma proti Slavii a v Brně. S náskokem, který Jablonec má, s formou kterou má on a hlavně s formou, kterou mají konkurenti v boji o třetí místo, se zdá být prakticky jisté, že po třicátém kole se bude radovat Pelta.

Toť pro dnešek vše, kolo skončilo bilancí 3-1-4 a padlo 19 branek, o jednu méně než v kole minulém.

Komentáře (172)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Viking     před 14 lety 19.04.2011 12:44 |  
    0 0

    Přestaňme pořád fňukat kvůli Spartě. Penalta v Příbrami jasně vymyšlená, Jiráček zakopl jednou nohou o tu druhou. A uhrát Příbram do poločasu remízu, nic jasného nebylo. To samé minulý týden, Plzeň kope skoro co kolo penaltu.

    Písknout Mikel faul na Blažka před střetem s Mendym, nikdo nemohl říct půl slova. Mikel byl sice na MB přísnější ale to rozhodčí na naše soupeře v mistrovských sezonách taky. A to jsem tady nečetl, že nám rozhodčí pomáhají.

    Je jasné že všichni do jednoho nesnášíme Spartu ale to bychom měli psát do komentářů a ne do objektivně se tvářících článků.

    SMRT SPARTĚ!

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      quelhar (admin)     před 14 lety 19.04.2011 12:56 |  
      0 0

      Nefnukam, objektivne hodnotim. Jiracek si kopl jednou nohou do druhe, otazka je, jestli mu predtim o tu prvni nohu brnknul hrac Pribrami. Ani jeden zaber to podle me nevyvratil ani nepotvrdil. Nejsem presvedceny, ze pentle byt mela, ani ze byt jiste nemela (narozdil napr. od penalty Realu v El Clasicu, kde jsem po opakovacce presvedceny, ze Marcelho skocil)

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Khadgar     před 14 lety 19.04.2011 13:15 |  
        0 0

        Tak tam hlavně měla být penalta už v prvním poločase na Villu, Casillas mu tam dal ruce. Já bych ty penalty nechal být, ono to je všude stejný. Stačí se podívat na víkendovou komedii Arsenal 98. minuta a Liverpool 101. minuta. To jsem myslel, že umřu smíchy :)
        U premier league se ještě chvilku zdržím, když už tam jsem. ManU vs. ManCity a Scholes :) Chci poukázat na naprosto odlišný posuzování těchto zákroků a ještě např. skluzů u nás a u nich. Dokážu si představit, že tento zákrok by u nás ve většině případů prošel bez karty.
        http://www.youtube.com/watch?v=UYzwIk3rDIk

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Wommi     před 14 lety 19.04.2011 13:22 |  
        0 0

        ..musim rict, ze kdyz jsem na to koukal, tak pri hre jsem si jasne rek, no jo, jasna pentle,..bez debat, ze zaberu ktery v realu byl, to proste vypadalo ze jiracek byl faulovan..o to vic jsem byl prekvapenej, ze pri zaznamu bylo videt, ze si trknul nohou o nohu a spadnul,..tedy ze sice mozna tam kontakt byl, ale nebyl videl, ale ze si to minimalne "pak" udelal sam. Tady v tomto pripade, bych to rozhodcimu prominul s tim, ze to z jeho pohledu proste opravdu vypadalo jako faul. V jakem kontastu to bylo s poharem, kde trubila bezi vedle mahmu a ten se jen skacel a rozhodci to pisk...a proti tomu sionko jak nedovolene brani a drzi protihrace MB. Jasna nepencle a jasna pentle....

        Jinak samozrejme i viking ma pravdu v tom, ze se pripiskava vzdy a vsude a zejmena tem silnejsim....a co si budeme povidat, rikal jsem to uz tehda, nas rozhodci, kdyz jsme byli in, taky drzeli,...bylo to vic nez jasny ze to mame posefovany!!!

        K rozhodcim jedine,...kdyz pominu to, ze to delaj schvalne, tak by minimalne meli mit nejaky jednotny manual zakladniho pristupu- fauly, penaltove fauly, nastaveny cas, apod...

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          quelhar (admin)     před 14 lety 19.04.2011 13:28 |  
          0 0

          Jojo, nastaveny cas je taky dobra komedie, kdyz si rozhodci muzou dovolit ve stejne situaci nastavit od 0 minut az po 4 minuty. A obe situaci si obhaji. Nejnovejsi moda nenastavit nic a obhajovat se, ze za stridani se prece nenastavuje, je akorat tak napresdrzku.
          Ano, v nasich mistrovskych sezonach nas sudi bud nerezali, nebo pomerne jasne podrzeli.

          Ale jak uz jsem napsal do clanku - opravdu si nemyslim, ze by Sparta v Boleslavi vyhrala proto, ze si to zaplatila. Jinak by urcite Spartu sudi tak nezarizli v Jablonci a vic by ji pomohli v Plzni. Ale asi by stalo za to se kouknout na to, jestli v jarnich zapasech nekdo piskal tak, aby to poskodilo Jablonec, protoze vyhra Sparty v Boleslavi hraje do karet krome Sparty nejvic prave Jablonci.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Wommi     před 14 lety 19.04.2011 13:39 |  
            0 0

            .. o tom ze to ma pelta posychrovany nepochybuju:)..akorat by meli pak zapracovat na tom, aby jim zase nejaky kyprani nedali s vostudou na prdel...:)

            Jeste k tem zapasum do konce ligy,..u sparty si myslim, ze treba ta olomouc, ale zejm. liberec a mozna i bohemka zase nedaj sparte nic zadarmo,..pravdou ale je, ze se obavam, ze sparta uz moc bodu neztrati,..i kdyz bych to pral plzni...
            Jak ale rikal dnes v rozhovoru kuchar,..vyhraje sparta, ma to posefovany i v zakulisi:)

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              quelhar (admin)     před 14 lety 19.04.2011 13:44 |  
              0 0

              Ja si nemyslim, ze by to mela Sparta zas tak osefovany v zakulisi, to by neprohrala v Jablonci takovym zpusobem, jakym prohrala. Verim, ze Olomouc, Liberec i Bohemka se budou snazit a aspon jedna remiza z tech tri zapasu by padnout mohla, ale prijde mi, ze kvalitou je Sparta vys nez vsechny tri tymy. Olomouci se prilis nedari, Liberec se ted sice trochu rozjel, ale zadna slava to neni a paradoxne nejvetsi sance bych asi daval Bohemce, ktera tech golu moc nedostava a dopredu by si taky mohla neco vytvorit.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              quelhar (admin)     před 14 lety 19.04.2011 13:47 |  
              0 0

              Jeste doplnim - kazdopadne to ma ve svych rukou Plzen a krome ctyr vyher si muze dovolit taky trikrat vyhrat a trikrat remizovat. Vubec bych se nedivil, kdyby to tak opravdu dopadlo - vyhra nad Slavii, v Brne, plichta s Bolkou a v Teplicich, vyhra nad Banikem a plichta v Olomouci. Ale konec ligy se tezko predpovida, psychicky to bude pro Plzen cim dal narocnejsi, zvlast pokud Sparta ztracet nebude a oni brzo nekde ztrati.

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                Wommi     před 14 lety 19.04.2011 14:00 |  
                0 0

                ..myslim si, ze plzen vyhraje s bolkou,....

                ted bolka pres ne postoupi dal v poharu a pak to necha plzni:)

                • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                  quelhar (admin)     před 14 lety 19.04.2011 14:41 |  
                  0 0

                  Vidis, na pohar jsem zapomnel...

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            bongor     před 14 lety 20.04.2011 07:48 |  
            0 0

            Ono to pořadí v soutěži zlatý kapřík není stabilní,je to jako závod míru,na čele se to střídá.A jak jste si všimli,nyní na čele šlape pan Pelta.Ovšem je otazné,jestli nepřipravuje spurt rudému soudruhovi.
            Že ani zahraniční ligy nejsou čisté,o to asi pochybuje málokdo,on ten fotbal už je o tolika penězích,že by to ani nebylo přirozené.A tak my,diváci musíme radši dělat jako že nic nevidíme,že tomu věříme a být rádi,že nám hráči občas předvedou něco ze svého umění,jako pan Ronaldo s tím jeho trapným přešlapováním.Je to prostě často divadýlko.A do divadla se přece taky chodí,i když je známé ,jak to dopadne.Tak si nestěžujme,zaplaťme a koukejme.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.04.2011 14:45 |  
      0 0

      To je dobrý no..

  2. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Citrus (přítel SN)     před 14 lety 19.04.2011 14:00 |  
    0 0

    Tlak na Slavii se však i tak zvyšuje. K jejím věřitelům se veřejně přihlásil Pavel Vandas, hráčský agent FIFA. Na licenční komisi zaslal písemné stanovisko, ve kterém říká, že mu „sešívaní“ dodnes dluží daň z přidané hodnoty z podílu za přestup Marka Suchého do Spartaku Moskva. Pokud se tohoto nedoplatku v dohledné době nedočká, plánuje vše vymáhat prostřednictvím civilního soudu.

    Tentýž muž se obul i do hospodaření Slavie v éře Tomáše Rosena a Petra Doležala. Ilustroval to na rozporu číslech za transfer Suchého do ruské metropole.

    „Pan Platil do médií prohlásil, že Marek odešel za 98 milionů korun. Já dostal dopis od právního zástupce Slavie, že přestoupil za 600 tisíc eur (zhruba 15 milionů korun),“ uvedl Vandas v rozhovoru pro MfDnes.



    Tenhle člověk si taky nedá pokoj. Jakoby se už nenaškodil dost.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      klimi     před 14 lety 19.04.2011 20:54 |  
      0 0

      No tak ale jestli je pravda to s tím Suchým, tak je úplně jasný, jakým stylem mizely peníze ze Slavie. Bůh ví, kolik bylo napsáno u Necida, Šventa, ...

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Wommi     před 14 lety 19.04.2011 22:54 |  
        0 0

        ...mozna proto uz neni na OR soude 2 roky zadny ucetnictvi..:)

  3. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Wommi     před 14 lety 19.04.2011 14:01 |  
    0 0

    rozhovor s kiselem,..

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/104214/kisel-se-pustil-do-klubovych-bossu-slavii-rozkradli.html

    mimo jine..
    "Nezachránila by Slavii finanční sbírka?
    „Proč? Nedoporučuju ani fanouškům, aby dělali nějaké sbírky - dokud tady nebude jasno o majetkové struktuře. Jestli vyberou deset milionů na naše platy, nic to neřeší. Dají to do Slavie, ale stejně se tady bude dál krást. To ať Slavia radši spadne do třetí ligy, a pak se dělají sbírky.“

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      lassiter     před 14 lety 19.04.2011 14:26 |  
      0 0

      tak to je takový hodně syrový rozhovor

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Wommi     před 14 lety 19.04.2011 14:36 |  
        0 0

        ..ja si akorat rikam, jestli i ten pad do treti ligy, by byl opravdu tak ocistujici, jestli by se soucasni majitele rozhodli prodat sve akcie?!...pokud jsou to luzri a je jim vse jedno,..myslim ze by to neresili..

        Taky by mi docela zajimalo, jak se na to diva e-side, protoze predevsim v jejich zajmu je, aby slavka nezkrachovala, kdo by tam pak hral,..?..bohemka na kterou bohuzel chodi 2 tisice a viktorka s duklou, na ktery chodi po tisicovce?

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Viking     před 14 lety 19.04.2011 14:39 |  
          0 0

          Smutné je, že pravdivě to pojmenuje bývalý Sparťan a Bohemák, zatímco naše rádobycelebrity z řad bývalých fotbalistů nejsou schopný otevřít zobák a všechno balí do nicneříkajících frází. Holt párek v VIPu nezaskočí...

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Wommi     před 14 lety 19.04.2011 14:43 |  
            0 0

            ..taky je vtipne, ze tu dost lidi nadava na spartana kterej zachranuje slavii, a pritom si ho vsichni fotbalisti chvali a dokonce rikaji, ze nebyt jeho uz to vsichni zabalili, a klub se polozil!

            Pravdou je kdyz o tom premyslim, tak ze bych taky nechtel aby sparta zmizela, nenavidim ji, ale proste jsem rad ze tu ta rivalita je, ty derby, kauzy okolo obou klubu, radosti a starosti (zejmena tedy u sparty:) )

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          lassiter     před 14 lety 19.04.2011 14:42 |  
          0 0

          No nemyslím, že třetí liga=očištění a nový majitel. Evidentně mu na první lize nijak nezáleží, nikdo neví na čem mu záleží, tak proč mi pro něj měl být rozdíl mezi první a třetí ligou. Vůbec si myslim, že třetí liga je tou nejméně pravděpodobnou variantou, vidím to buď licenace a záchrana nebo konec. Kdybysme licenci nezískali, tak to týdne ve Slavii není nikdo, Platilem počínaje.

          A vůbec, nebude zkoušet SDS mluvit s tím bílým koníkem co podle Platila nabízí akcie všude na potkání? Pokud to Franc myslí vážně, tak předpokládám, že za to chce max. 1 korunu. V takovej moment je otázka, jestli to riziko prostě nevzít na sebe, převzít od něj akcie, udělat sbírku, získat licenci, zbavit se tak jedněch šmejdů a do dvou měsíců najít někoho, kdo nám pomůže zbavit se druhých šmejdů v anglii...

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Wommi     před 14 lety 19.04.2011 14:48 |  
            0 0

            ..no ja to tu psal, pokud by byly akcie k dispozici za jednu korunu, pak by to smysl melo, protoze!!!, pokud nahodou by pak byly casem nejake problemy ohledne vlastnictvi, tak by investor nemusel brecet na ztracenymi miliony...samozrejme ze by byly nutne nejake investice, ale aspon by nebylo nutne prevod za akcie totalne zruinovane slavky..jak uz jsem psal, dobre by bylo pokud by byl nekdo schopen oslovit ENIC s tim, ze by odkoupil jeho pohledavku vuci SKS, zde jde totiz i o to, ze by se klidne mohlo stat, ze enic nedostane nic, pokud slavka zkrachuje..no a tak nabidnout ja nevim, treba 80 mega a zkusit to, pak by si tento clovek kapitalizoval pohledavku akciemi slavky

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              Wommi     před 14 lety 19.04.2011 14:50 |  
              0 0

              ...jeste k tomu enicu..prekvapujememi ze oni si neustale na neco stezuji, deklaruji tady nejaka sva prava apod. popr. soudy s CR o ochrane investic..ale pritom jiz nyni existuji moznosti, jak postupovat vuci slavii, resp. zejmena vuci jejim, a to predevsim, predchozim predstavitelum,...rosen, dolezal,...i dozorci rady apod,...mohli by zadat skodu na predstaventsvu, atd...a kde nic tu nic,...

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                Jiri1     před 14 lety 19.04.2011 15:50 |  
                0 0

                Zdravim, zrejme to bude tim, ze oni nechteji zpet Slavii, ale zajimaje je jedine, tj. penize a atakovat Dolezala , Rosena , Sisaka , France ,sami jste nekolikrat slyseli , to co udelali bylo nestandartni, otresny , ale pry zakon neporusili, Vic mi boli ta hlava z toho Vandase , dnes jsem se dozvedel , ze neni jediny agent ci spolupracovnik, kterymu visime penize. A co je horsi sou to dalsi kostlivci ze skrine , zadny soupis dluhu treba nepocita ani s provizi za prodej Necida a pod.

                • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                  janko (přítel SN)     před 14 lety 19.04.2011 16:22 |  
                  0 0

                  No tak Jiří, že to není jenom o těch 10 milionech na platy je snad každému jasné...

                • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                  Wommi     před 14 lety 19.04.2011 18:08 |  
                  0 0

                  ..tak nemusi treba porusit zakon jakoze trestnepravne, staci aby se s nimi soudili za to, ze nepostuúpovali pri vykonu sve fce s peci radneho hospodare, coz evidentne se jevi, jako ze nepostupovali, zejmena tedy bohuzel dolezal,....skoda ze neni odpovednost i pro trenera, myslim, ze by se udelalo dobre, kdyby se v tom negativnim slova smyslu dalo pricuchnout i jarolimovi,...

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 19.04.2011 17:38 |  
      0 0

      Dobre Karol.. je treba o tom otevrene mluvit.. sbirka ano, ale jedine primo hracum, pokud by to mohlo pomoci pri ziskani licence... pokud ti smejdi ale chtej slavii potopit zamerne, tak s tim stejne nic nenadelame..

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        spojka     před 14 lety 19.04.2011 17:47 |  
        0 0

        Klobouk dolu pred Kiselem, konecne to nekdo verejne znamej rekl naplno. Jinak je dost smutny, ze nejakou podporu deklarujou i lidi typu Brabce nebo Haska, zatimco treba Smicer se zatim podle rozhovoru s Brabcem asi zmohl jen na par vtipku o tom, ze to cely krachlo vyhozenim Brabce. I kdyz mozna od nej cekam moc, do Slavie se vracel vlastne jen kvuli tomu, ze jeho kamarad Hasek nesehnal misto venku, ten jeho rychlej konec ve Slavii, jen aby mohl odjet za Ivanem do Dubaje, taky nebyl uplne koser...

        A vrchol je Jarolim. Podle rozhovoru s Lukasem ho soucasna situace prej mrzi... me zase chvilema mrzi, ze nejsme nekde na Balkane. Tam by totiz v lepsim pripade Jarolimum, Dolezalum, Francum a dalsim horela auta.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Wommi     před 14 lety 19.04.2011 18:16 |  
          0 0

          ..u jarolima chapu ze ho to sere,...:)...pokud slavka krachne, nikdo mu nezaplati ty mega co mu dluzej a obavam se ze uz nikdy nenajde takovy teply mistecko na kseftiky!!!:)

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      klimi     před 14 lety 19.04.2011 20:04 |  
      0 0

      To je normálka, u nás se mě 11ti letý kluci ptaj, jestli nemám "zapík" popř. i "cígo" apod.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Khadgar     před 14 lety 19.04.2011 20:34 |  
      0 0

      aneb novináři opět objevili Ameriku...
      Hlavně bych ale počkal co na to řekne Pelta, to bude dost důležitý.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        lassiter     před 14 lety 19.04.2011 21:17 |  
        0 0

        :-))

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Viking     před 14 lety 19.04.2011 22:21 |  
          0 0

          Mně se to líbí. Nenávist k bolševikovi je třeba zažrat pod kůži hned odmala.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            bongor     před 14 lety 20.04.2011 07:58 |  
            0 0

            Mně se to líbí taky.Já měl psa,ten při vyslovení názvu sparta okamžitě vrčel a cenil zuby.A potom že jsou zvířata hloupý.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      denydzlSKS     před 14 lety 20.04.2011 02:09 |  
      0 0

      To je stejnej případ jako Řepka...každej ukazuje fakáče, každej přeje kdejakýmu klubu smrt, ale jakmile to rozmáznou média, tak se každej chová jako kdyby nejsprostší slovo, který kdy vyslovil bylo "prdel"...ubohost.. Takže stejně jako nechápu trest pro Řepáka tak bych nepochopil trsest pro tyhle děti...a to je další věc..jsou to děti..

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        qazwerty     před 14 lety 20.04.2011 17:57 |  
        0 0

        Žádný trest pro děti, ale pro vedení toho týmu...

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          denydzlSKS     před 14 lety 20.04.2011 18:21 |  
          0 0

          Dobře potrestejme vedení toho týmu zato, že neví o tom, co ti kluci vymýšlí cestou z tréninku, na trénink, po tréninku a zato, že si ti kluci neuvědomují, že to lidi může pohoršovat.

  4. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    podol (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 06:44 |  
    0 0

    Pokřiky dětí v tomto smyslu se mi sice nelíbí,ale jsou to děti,reagují
    spontáně.Vinu za ně nese hlavně dospělý,který je vede a řídí.
    Kravina to byla zejména nyní,kdy je Slávia ve sraltách a odpověď na pokřik se nabízí všem nepřátelům Slávie.V naší situaci potřebujeme podporu veřejnosti,tím nemyslím od protivníků,ale té
    nestranné.Otázkou je,jak může nestranný novinář zveřejnit takovou informaci v dnešní situaci ,když samozřejmě ví,že sparťanská mládež je stejná,ne-li horší.Mohl by napsat článek
    o všeobecném problémech s nenávistí,urážkami a posměchem ve
    sportu,což ¨problém opravdu je.On si vybral Slávii,v dnešní situaci
    a kope do poraženého.Já ho proto odsuzuji více než ty děti.Fuj
    Podol

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      bongor     před 14 lety 20.04.2011 07:56 |  
      0 0

      On do nás kope,ale moc dobře ví,že nejsme poražení.Viděl jsem hezký box Oscar de La Hoya proti nějakému Mexičanovi.Ten M se trefil, Hoya upadnul a počítali ho do devíti.Mexikán už posílal do všech koutů frajerské úsměvy.Na devět Hoya vstal a natáh mu ji takovou,že chudák málem vyletěl z ringu.Takže to novinářské přiblblo dobře pochopilo,že Slavia právě odpočívá,ale že ta jeho radost nebude trvat dlouho.
      Při devíti vyskočíme!

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        podol (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 08:05 |  
        0 0

        Bongore,Bongore,kéž bys měl pravdu a při počítání bylo již alespoň č.8.Děkuji Ti alespoň za malé zrnko optimismu.Podol

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        podol (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 08:28 |  
        0 0

        Ještě odkaz na Týden.cz-"Slávia zanikne,protože zaniknout má"
        Podol

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          bongor     před 14 lety 20.04.2011 08:32 |  
          0 0

          tak to jsi mě Podole fakt rozesmál.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            podol (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 15:19 |  
            0 0

            Buď zdráv Bongore,ujišťuji,že na toto téma odpovídám naposled,
            nějaké moje osobní vyznání sem ani nepatří.Vrátil jsem se z
            utkání mého vnuka v žácích proti Teplicím,Ani nevím,kolik to dopadlo,jestli 9,10,či 11:0.To není sdůležité.To utkání si předehrávali,protože byli pozvání na přestižní turnaj žáků do
            italského Janova,jako nejlepší čs.mužstvo.To se nechlubím,jen
            by si měl ČSTV i pan předseda uvědomit,že s koncem Slávie
            přijde čs.fotbal o min 14 mládežnických družstev,z nichž hodně
            hráčů jsou jedni z nejlepších,jsou v reprezentaci svých kategoriích a jsou respektování v celé Evropě.Byl jsem osobně svědkem toho,
            že náhončí t.zv.bafuňářů kontaktovali hráče i rodiče,vysvětlovali jim že se Slávií je konec,že jim zajistí přestup do perspektivního
            mužstva.A domnívám se,že mezi nimi byli i zástupci našeho konkurenta.Potom se nedivme,že jiní žáci protestovali pokřikem,
            který " objektivní "novinář zneužil v článku proti Slávii.
            Předsedovi FS ani já poříliš nevěřím,protože jeho slova,že on nemůže nic dělat,že to jde mimo svaz a při tom zaměstnávat
            p.mgr jako právníka svazu,který se ať již vědomně či ne podílel
            na počátku úpadku Slávie a problémy s Klokany,nejsou příliš přesvědčivé.Pokud p.mgr.se cítí nevinnen,snad jen že byl podveden či nalétl,tak by měl veřejně vystoupit a nabídnout
            vysvětlerní.To se týká i druhého pána,údajně velkého Slávisty,kterého se dost z nás zastávalo a jehož mlčení v nás
            vyvolává obavy,zda již náhodou není v nějakém sudu na dně
            Orlíku.
            Obdivuji Tě,Bongore za Tvůj optimismus i povahu.Já nemohu spát,
            nemohu se soustředit,špatně vykonávám svoji práci.Naštěstí
            pracuji jen sám za sebe.Asi jsem opravdu jen k smíchu.
            Buď zdráv,pokud vše se Slávií dobře dopadne,uslyšiš moji úlevu
            po cvelém Česku.Podol

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              bongor     před 14 lety 20.04.2011 17:01 |  
              0 0

              neboj se Podole,dopadne to dobře.Potom se všichni někde pořádně
              ožerem a zasmějeme se.Já jsem optimista,protože i na tom špatném se snažím najít něco dobrého,proto se směju.V této kauze jsem si našel jako pozitivum to,že se bude muset každý demaskovat.Uvidíme,kdo je kdo.Když jsme chodili na druhou ligu a rudoši se nám vysmívali,tak jsme zjistili,že i tam se dá klidně hrát a my jsme z toho problému vyšli jako Fenix z ohně,ještě daleko silnější
              a sjednocenější.Bolševik zuřil a teď bude zuřit ještě víc,nemá šanci!
              Dívám se na tabulky nižších divizí v Anglii ,čtu tam opravdu slavná jména.A chodí na ně klidně 20-30 tisíc na každý zápas.Takže i když věřím,že do tří let budeme hrát opět LM,tak se z toho nezblázním,když si zahrajeme někde na vesnici nižší třídu.I tam bude několik set slávistů,protože jak tu pár lidí napsalo,největším bohatstvím každého klubu jsou jeho fandové.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 17:48 |  
              0 0

              Pane Podol,plně Vás chápu,já na tom s prací,soustředěním a spánkem jsem podobně,naštěstí jsem OSVČ ,tak jsem sám svým pánem a jsem velmi často u počítače a čekám na zázrak.Ale po tom ,čím sem přispěl sks praha mám obavu,že už je šance minimální.Zdraví Vás Travel

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          opicemag     před 14 lety 20.04.2011 08:58 |  
          0 0

          Nejlepší je, jak jim někdo prý slíbil, že jim rozkryje strukutry E-side a pak couvnul, že prý jde o hubu...
          Nevím, ale myslím, ale hledat jakoukoli naději u Kuky je dost liché.

  5. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    SvatyBojovnik (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 08:31 |  
    0 0

    Zdarec, tak mě při tom čtení jak jsme v těch sračkách a majitel se k ničemu nemá napadá, zda-li vůbec ještě nějaký majitel je, či někdy byl... Vezmu to s nadsázkou, ale co když třeba náš stokráte vyzývaný majitel se neschovává jen tak někde doma za gaučem, ale spíše někde v bečce na dně jezera... Nebo druhá varianta - s tou valnou hromadou, kde se navýšil kapitál o pojistky se to dost přepísklo a tak honem ruce pryč - a pak já nic já muzikant - lepší než než pak platit 110mil. Enicu nechat slavku úplně padnout na hubu či do hrobu...

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      lassiter     před 14 lety 20.04.2011 09:29 |  
      0 0

      oh, dear lord

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        janko (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 09:49 |  
        0 0

        No pěkný. Takže jeden sparťan dělá co může aby sehnal 10 mega, další co byl v mládí pomýlený a chybělo by mu derby, uvažuje o tom, že nás zachrání. Bohemák nás trénuje zadarmo, zatímco největší Slávisti jaké jsou na této planetě k nalezení (Franz a Rosen) tu napáchali srač*y a šli do pr.... popř.jim to je líto (Jarolím).
        To je smutné, hodně smutné...

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 10:56 |  
          0 0

          a jini mlci (smicer) nebo se na zkaze - snad nechtene - podileji (kuka). nemam co bych dodal..

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 09:39 |  
      0 0

      Taky je na tomto odkazu článek: "Franc se schovává,mluvit nechce.Tají něco?"

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 09:40 |  
        0 0

        Jinak mám obavu,aby to nedopadlo,jako s PPF.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 09:52 |  
          0 0

          No tak snad už si všiml jaký cirkus tu kolem toho byl a že z toho už někteří vycouvali. Tak snad za "týden" neprohlásí: to jsem vůbec nevěděl, že musí zaplatit Enicu a ještě je u soudu spor o akcie, do toho samozřejmě nejdeme..
          Snad to nebude takovej blbec.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Ferguss     před 14 lety 20.04.2011 10:05 |  
            0 0

            Na druhou stranu je to první společnost, která se k tomu přihlásila veřejně. U PPF to bylo v rovině jedna paní povídala a Platilových pět českých společností se taky nejmenovalo. Samozřejmě je možné, že se chce DCI jenom zvidiltelnit a pak z toho couvne.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      quelhar (admin)     před 14 lety 20.04.2011 10:02 |  
      0 0

      Bojim se, ze si proste delaji jen reklamu zadarmo. Nikdo do toho bordelu, co ve Slavii je, nevstoupi behem par dni bez predchoziho dukladneho zmapovani situace.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Viking     před 14 lety 20.04.2011 10:04 |  
        0 0

        Cirkus Eden. Sisák to neprodá z jednoho důvodu - nový majitel jednoduchou revizí účetnictví přijde na to, že Sisáka Slavia nic nestála (fiktivní navýšení základního kapitálu), vycucal jí o desítky až stovky milionů a teď jí chce poslat do konkursu, aby nikdo to účetnictví neviděl.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          quelhar (admin)     před 14 lety 20.04.2011 10:17 |  
          0 0

          To je otazka. Spravce konkursni podstaty to ucetnictvi prece prochazet muze a snad dokonce muze rusit uzavrene smlouvy nejakou dobu zpatky pred konkursem (rok?)

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 10:59 |  
            0 0

            hm.. treba insolvencniho spravce umi "posefovat". Taky me napadlo, ze prodej blokujou kvuli tomu, aby se nikdo nedozvedel, jaky svinstva napachali.. mozna by padlo par trestnaku..

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 11:00 |  
            0 0

            nezapomenme, ze sisak ma s konkurzy vytunelovanych spolecnosti bohate zkusenosti

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Ferguss     před 14 lety 20.04.2011 11:27 |  
            0 0

            Nutno říct, že ten článek je 5 let starý a ne úplně přesný. Obrat za rok 2008 byl 800 mega (nic mnoho) a pobočky v pár zemích východní Evropy. Úplně čistý letadlo a podvod to rozhodně není. Odměna za dohození nových zákazníků je zcela běžná obchodní praktika. Byl bych v klidu a počkal co se z toho vyvine.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 11:30 |  
          0 0

          Tak po přečtení tohoto článku si myslím,že je dosti zřejmé o co jim jde.Odtud záchrana nepřijde,navíc to opět vypadá na podvodníky .

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      eomer (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 11:17 |  
      0 0

      Ta společnost je na Slavii pravděpodobně malá.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 11:44 |  
        0 0

        lidovky.cz ,a je to téměř jisté,že si dělají reklamu.Zlámal tam jasně říká,že je nikdo od D.I.C. nekontaktoval a tudíž s nimi Platil nejadnal.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 12:01 |  
          0 0

          SDS,četl jsem v dnešním Sportu rozhovor s J. Vrbou a strašně Vám fandím ,ale jednu poznámku si neodpustím.Nespoléhejte tolik na Haška,aby nevznikla nová podvodná Slavia ,to má pod palcem Doležal a ten je v problémech kolem Slavie taky namočen(a asi ne málo).Tak pozor,aby pak neřekl Hašek něco ve smyslu,:Je mi to líto,ale vše proběhlo transparentně"!

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            quelhar (admin)     před 14 lety 20.04.2011 12:50 |  
            0 0

            O tom vime. Hasek nam neodpovedel na otevreny dopis a velmi pravdepodobne bude z nasi strany nasledovat dopis dalsi, ve kterem nastinime nase predstavy o vyvoji, pokud by SKS a.s. opravdu skoncila v konkursu.

            Svaz si sve rady umi ohybat tak, jak potrebuje, to jsme se presvedcili v pripade Pejicova startu proti Slavii. V pripade, ze by chtel svaz urcit nastupcem Slavie nejaky podivny subjekt typu ESide, bude muset vedet, ze jde proti mineni fanousku.

            Zaroven ale vsichni verime, ze takova situace vubec nenastane.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              Viking     před 14 lety 20.04.2011 12:54 |  
              0 0

              Podle mě pokud Slavia skončí v konkursu, nemá svaz do toho, na koho přejde licence, co kecat. Tam nastupuje správce konkursní podstaty a ten jediný může s aktivy společnosti disponovat.

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                quelhar (admin)     před 14 lety 20.04.2011 13:21 |  
                0 0

                Podle toho, co jsme zjistili, tak spolecnost v konkursu by mela automaticky licenci i clenstvi v CMFS ztratit. Svaz pak rozhoduje o tom, komu uvolnenou licenci udeli a kdo (pokud nekdo) bude nastupnickym subjektem...

                • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                  travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 13:58 |  
                  0 0

                  Tak a z toho ta má obava(Doležal).

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              harry     před 14 lety 20.04.2011 13:04 |  
              0 0

              Po událostech posledních 2 let bych se opravdu nedivil už vůbec ničemu. ...

  6. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    tantalos     před 14 lety 20.04.2011 12:09 |  
    0 0

    Netroufám si hodnotit tu diamantovou firmu. Ať už Slavii peníze dá nebo nedá, udělala si slušnou reklamu. Lepší, než kdyby si koupila inzerci v TV za 10 M.
    Vcelku nový vývoj situace vidím relativně pozitivně. Vřed praská. O Francovi už se píše jako o bílém koni a ne jako majiteli - to je posun. Informovanost o situaci uvnitř Slavie se lepší, což je podmínka sine qua non pro další pokrok. Hnis teď musí vytéct tím, že se konečně zjistí, kdo jej způsobuje. zda je to opravdu Sisák a spol,, nebo kdo jiný. Doufejme, že i to praskne.
    Co mě mrzí, je zaryté mlčení Rosena. Nedovedu si představit, že by nic o tom, co se ve Slavii děje a dělo, nic nevěděl. Zřejmě se teď bojí kriminálu, sám bych jeho i dozorčí radu jako minoritní akcionář nejraději žaloval za majetkovou újmu, ale potřeboval bych k tomu pořádného a nepříliš drahého advokáta, který by to dokázal dotáhnout.
    Pozitivum vidím i v tom, že český fiotbal Slavii potřebuje. I kdyby se Slavia znovu rekonstruovala po vyhlášení výpadku, jsem přesvědčený, že by se ze dna rychle dostala - třeba tím, že by si právo hrát druhou ligu získala fúzí nebo odkupem. Liga Slavii potřebuje.
    Pokud se dnešní áčko rozpadne, nebude to katastrofa. Cenu v něm mají Vaňous - ale stejně končí, stejně jako Kisel, Čelo a Míňa už nám stejně nepatří, Zlámal, Hora a Pospěch jenom hostují, Hubáček, Vlček, LJ jsou stejně neprodejní a nikdo by jim nedal to, co mají (nebo mít mají) ve Slavii. Ti, co zbývají, Trubila, Jandys (jestli už také na něj práva nemá nikdo jiný), Koreš atd zase nejsou hráči vysoké ceny. Dostál, Vyhnal atd teprve musí ukázat, že na ligu mají.
    Z profesionálů v béčku žádná záchrana asi nepřijde. Stejně by mohli odejít na stejném základě jako Trapp.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      mirecek1111     před 14 lety 20.04.2011 12:34 |  
      0 0

      Líbí se mi, samozřejmě v uvozovkách, jak se tady rochníte v tom, že se konečně začínají věci nazývat pravými jmény jako s tím Francem a sami tady píšete jen tak mezi řádky naprosto ničím nepodložené spekulace, jinak řečeno kraviny, které akorát ze Slavie dělají ještě větší hromádku neštěstí než je. Přesně tenhle druh "řečnění" tady dotáhl Jiří1.
      Čelůska a M.Černý už nepatří Slavii..a komu teda? Celá liga nepatří klubům...... jako ten Kerič, btw. to ten tajemný majitel Keričových práv pěkně prodrbal, když mu podepsal ve Spartě po skončení smlouvy..
      Jsou to ničím nepodložené blbosti, každý druhý příspěvek fanouška Slavie na webech poslední týdny je dychtění po "pravdě" a sami to bahno ještě podporujete takovými nepodloženými bláboly.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        tantalos     před 14 lety 20.04.2011 13:16 |  
        0 0

        Pokud Čelůstka a Černý Slavii opravdu patří, jak tvrdíte, a já věřím opaku, jejich prodejní cena zdaleka nic neřeší. 15 - 25 M se rovná víceméně nule v situaci, kdy akciovka potřebuje cca 110 M pro ENiC, 80 M na roční provoz, a další miliony na úhrady dluhů takovým "okradeným ubožákům", jako jsou Doležal, KJ, agentka Nováková, agenti x, y z atd, i na úhradů dluhů skutečně oprávněných, jako jsou poskytovatelé servisních služeb Slavii.
        Podstatné je, že zbytková cena práv, které Slavia drží, je nicotná ve srovnání s dluhy, a to i kdybychom dnes v dorostu měli nového Necku.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 12:34 |  
        0 0

        Slavia byla jako literární a řečnický klub založena :-))

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Khadgar     před 14 lety 20.04.2011 12:54 |  
      0 0

      Ty varianty co se týče případného pádu a návratu klubu jsou jasný a reálný. Pořád tu je ale problém stadion.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        tantalos     před 14 lety 20.04.2011 13:05 |  
        0 0

        Problém se stadion spočívá ve firmě Key Invwestment, kterou snad už vyšetřuje policie. Vzhledem k tomu, jaký je kolem Slavie rozruch, bude muset celou otázku vyšetřit.
        KI zaplatil stavbu stadionu z dluhopisů, které vlastní tři městské části Prahy. Jako tedy hlavní věřitelé by měly tyto MČ získat stadion do vlastnictví. A to by bylo schůdné řešení

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          lassiter     před 14 lety 20.04.2011 13:17 |  
          0 0

          z dluhopisů a úvěru od ČS, hlavní věřitel je ČS, které je tuším stadion zastaven.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            quelhar (admin)     před 14 lety 20.04.2011 13:24 |  
            0 0

            Presne tak, dluhopisy (zdaleka nejvic jich ma Praha 10 (200 nebo 300 milionu, nejsem si jisty, ostatni mestske casti oproti teto sume zanedbatelne castky) jsou jen casti zdroju, ze kterych byl stadion financovan. Zbytek je uver od CS a snad i Hochtiefu.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              tantalos     před 14 lety 20.04.2011 13:45 |  
              0 0

              Dobrá. Pokud bude stadion patřit Spořitelně a MČ, bude to ještě lepší, než kdyby patřil jenom Praze

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 14:52 |  
      0 0

      Mlceni Rosena je vskutku jedna z nejhorsich veci celeho pripadu, opravdu to nemuzu pochopit...
      No a mas tantale pravdu, pruser muze byt i to, ze nektera aktiva uz byla vyvedena, pokud zajemce zjisti, ze prava na hrace ma nekdo jiny..

  7. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Viking     před 14 lety 20.04.2011 13:11 |  
    0 0

    Článek nejpřesněji popisující situaci ve Slavii je podle mě ten z Týdne, viz odkaz nahoře. Sisák už má za sebou konkursů několik, ten ví jak vysát prachy a vypadnout.

    Ač si myslím, že Rosen už do Slavie nastrkal tolik peněz, u největšího průseru stál jednoznačně on - navýšení ZK.

    BTW, nemáte někdo odkaz na článek s Vandasem z MF dnes?

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      harry     před 14 lety 20.04.2011 14:41 |  
      0 0

      Sisák v tom opravdu chodit umí a myslím,že se nám a našim protestům jen směje odněkud z Malty, kde povětšinou pobývá (pochybuju totiž že na Nuselské bude v těchto týdnech k zastižení...)

  8. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    Hubas     před 14 lety 20.04.2011 14:04 |  
    0 0

    JESTLI TO TAK JE TAK SE JDĚTE VYCPAT
    ONI NEMAJÍ ZÁJEM SLÁVII ZACHRÁNIT..TO JE OPRAVDU KONEC-JESTLI JE TOTO PRAVDA

    http://fotbal.sport.cz/clanek/185364-slavia-na-nas-nema-cas-zasne-prostrednik-diamantoveho-zajemce.html

    Jaká je reakce Slavie na „diamantovou“ nabídku?
    Abych pravdu řekl, chladná. Měl jsem za to, že ji tlačí čas, že každý den může hrát roli. Ale to jsem se asi spletl. Sídlíme na Bohdalci, takže do Edenu to mám přes kopec minutu autem. Ředitel Platil ale vzkázal, že celou středu má jednání mimo, takže se nemůžeme sejít. Budu ho shánět dál.

    Jako by Slavia o žádného zachránce nestála.
    Takový divný pocit opravdu mám. Asi je tam nějaký systémový problém, jinak tomu nerozumím. Její reakcí je vlastně nezájem

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      quelhar (admin)     před 14 lety 20.04.2011 14:13 |  
      0 0

      A co takhle vysvetleni, ze Platil jedna s jinymi lidmi, kteri si narozdil od Casanovy a diamantove firmy nedelaji reklamu v mediich.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        Hubas     před 14 lety 20.04.2011 14:32 |  
        0 0

        vše je možné ,informace žádné totiž opět nemáme

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 14:35 |  
        0 0

        Taky to tak vidím,quelhare. Na druhou stranu čas rychle utíká a od SDS, OZ,nebo přímo Platila žádné info,co si pak má člověk myslet,jenom samé chmurné myšlenky.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          quelhar (admin)     před 14 lety 20.04.2011 14:43 |  
          0 0

          My jsme vcera tri hodiny na setkani SDS diskutovali, sbirame vsechny dostupne informace (a porad jich mame malo), resime sbirku... Situace rozhodne nestoji, naopak se pomerne rychle vyviji.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 15:01 |  
            0 0

            Díky,tohle mi jako informace stačí, aby to ještě dobře dopadlo.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      rekodlak     před 14 lety 20.04.2011 14:33 |  
      0 0

      „Žádná oficiální nabídka Slavii od zmiňované firmy Diamonds International Corporation nepřišla. Tedy pokud pominu jakýsi hodně nestandardní e-mail, jenž má do seriózní obchodní nabídky hodně daleko,“ reagoval na dotaz Sport.cz mluvčí fotbalové Slavie Ondřej Zlámal.

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      mirecek1111     před 14 lety 20.04.2011 14:47 |  
      0 0

      Uvidíme, po tom Platitově rozhovoru do medií minulý týden mu myslím začala velká část fanoušků důvěřovat. A já myslím, že poprávu.

      Na druhou stranu, kdo co si bude chtít myslet, že v tom jede s nimi si argumenty taky najde. Třeba je ta hrozba rezignace jen šikovný manévr. Jestli se ti co rozhodují usmyslili, že Slavii potopí, tak se to stejně stane v těchto týdnech kvůli licenci. A Platil šikovně uteče týden před tím a bude tak moci všude říkat, že on jediný se do poslední chvíle snažil o opak. A přitom byl záměr už dávno jasný a on skutečně o dohodu s investory nestál a proto všechny jednání krachují.

      Ale myslím, že to takhle není a pokud to ty diamany myslí vážně, tak se jistě do konce týdne prostor k jednání najde.

      Jinak ty poslední dny snad každému skeptiku ukázaly, že Slavie nikdy naznikne a to, že je věčná není jen fráze. Podívejte, jaká vlna solidarity se najednou zvedly. I kdyby se stalo to nejhorší, a ti naši majitelé nás potopili, tak Slavie nezanikne. Bohužel se jen budeme několik let kodrcat v nižších soutěžích. Ale ve chvíli kdy se majitelů a těch "neznámých" důvodů, proč je takový problém s odkoupení našeho klubu zbavíme, tak doslova ze dne na den investoři přijdou.
      Navíc já se moc neorientuju v pravidlech ale když ještě před pár lety šla koupit druhá liga tak snad nebudeme začínat někde od pralesa a do nějakého solidního "patra" bychom šli rovnou.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        tolsimir     před 14 lety 20.04.2011 15:10 |  
        0 0

        minimalne do divize, kde by snad neprislo o licenci becko

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        bongor     před 14 lety 20.04.2011 16:41 |  
        0 0

        Dovedeš si představit to haló,když bude ve spartu článek"klub ze
        třetí A třídy vyřadil v českém poháru božskou spartu?"

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 11:44 |  
          0 0

          Nedělejte si iluze, že tady někdo bude kvůli nižší soutěži živit prvoligový kádr. Mimochodem, Kaprovu Bohemku jsem nenašel nikde v pavouku letošní Ondrášovky, takže po případném sestupu do ČFL nás do toho poháru možná vůbec nezařadí.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 11:42 |  
        0 0

        Pokud je opravdu cílem majitele (dejme tomu, že Sisáka) nechat klub zbankrotovat, tak jsou v zásadě jen 2 možnosti:

        A) Platil v tom jede s nima a hraje podle dobře napsaného scénáře.
        B) Platil je hlupák, kterým jim naletěl, řekli mu, ať jim řídí klub a on to vzal. Takže mohl i rozjednat nového majitele a pak ho odeslat na finalizaci dohodz výš, kde to jen nezávisle na něm zhaslo.

        Průběh věcí a vyjádření hráčů nasvědčují spíše tomu B), na druhou stranu jsem někde četl, že Petr Mach, měl kdysi kdesi jakési finanční techtle mechtle s policejním náměstkem Platilem, jestli je to tenhle, tak to zase nasvědčuje tomu A).

        Pokud to skončí pádem do III. třídy, je nutno uvážit, že ji budeme hrát patrně až od sezóny 2012/13. Návrat lze urychlovat kupováním soutěží (ale nevím, o kolik soutěží se dá takhle poskočit a jak je to finančně náročné) anebo fúzemi, kde je zase otázka, zda to Slávii historicky neznečistí.

        Jako analogii možného budoucího vývoje doporučuji přečíst toto (a dobře zvážit nakolik má jít o odstrašující či vzorový příklad).

        http://www.fkdukla.cz/Legendy/Historie/90-leta-Dukla-Praha/2Av-d-J.article.aspx

        http://www.fkdukla.cz/Legendy/Historie/Novodoba-historie-po-roce-2000-FK-Dukla-Praha/2Av-d-K.article.aspx

    • Re: A DALŠÍ PARÁDA NA SVĚTĚ

      tantalos     před 14 lety 20.04.2011 14:46 |  
      0 0

      Jenom další důkaz faktu, že se hnis už valí z rány ven.

      • Re: A DALŠÍ PARÁDA NA SVĚTĚ

        tantalos     před 14 lety 20.04.2011 15:31 |  
        0 0

        Má k tomu někdo přístupová práva?

        • Re: A DALŠÍ PARÁDA NA SVĚTĚ

          bongor     před 14 lety 20.04.2011 16:37 |  
          0 0

          Já tedy ne,je to asi jedna z prvních vlašťovek placeného webu,které mají přibývat.Alespoň se tak domnívám.

          • Re: A DALŠÍ PARÁDA NA SVĚTĚ

            harry     před 14 lety 20.04.2011 18:10 |  
            0 0

            Ten server jsem vůbec neznal,ale ta zpráva je od 3. dubna - překvapuje mně,že jí sem ještě nikdo nehodil...

  9. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 14:45 |  
    0 0

    ČMFS vydal prohlášení-výzvu skutečným vlastníkům Slavie,že s nimi chtějí jednat o záchraně Slavie.Oznámili to na tiskovce.

  10. Konkurz

    Markus     před 14 lety 20.04.2011 16:49 |  
    0 0

    Vidím to jasně, očistit Slavii může jen konkurz. Hloupé a zároveň dobré je, že majetku zůstalo klubu zoufale málo. Neumím si představit dobrodruha, co by se pokusil Slavii ze současné jámy vytáhnout. Není jasné, jak hluboko jsme a kolik vychcánků čeká nahoře, aby nás při první příležitosti skopli zpátky.

    • Re: Konkurz

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 17:04 |  
      0 0

      o tom ale pochybuju.. proc ocistit? konkurz ji znici, nikoli ocisti.

  11. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 17:29 |  
    0 0

    Re: Fanoušci protestovali proti majitelům (Hodnocení: 1)
    Od: skspraha - Středa, 20.04. 2011 - 16:13:09
    (O uživateli | Poslat soukromou zprávu)
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Před zhruba 30 minutami jsem se dozvěděl od člověka pohybujícího se v okolí pana Platila, že všichni potencionální investoři couvli, protože Slavii opravdový majitel p.Sisák ( má cca 84 % akcíí, 16% Enic, + jsou tam ještě nějací drobní akcionáři ) PRODAT NECHCE. Jeho cíl je pořád mlžit, aby tlak medií slábl, naznačovat jednání a podobně, ale oni chtějí dotlačit Haška do kouta, aby se buď podepsal pod zánik Slavie a nebo na poslední chvíli jim povolil tu Slavii Praha Limited a pravou Slavii poslat na smetiště dějin i s dluhy. Platil jen naznačuje jednání, ale je to kamufláž.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      Jiri1     před 14 lety 20.04.2011 17:43 |  
      0 0

      Zdravim, cela situace je skutecne zamotana , zasadni majetkovy podil na stadionu drzi zrejme Kellner , ktery ale do spiny jmenem Slavia po doporuceni lidi z jeho okoli vstoupit nechce. Svaz na jedne strane vyziva majitele Slavie k jednani, na strane druhe uz zrejme potichu Slavii popravuje svoji politikou tzv. otevrenosti, kde ovsem resi jen pripad Slavie. Stavovske organizace fandu drive tesne spojene s vedenim Slavie bijou na poplach , pisi petice , ale nic podstatneho se zatim prozatim nedeje. A Sisak , ten proste nema penize , jestli mlzi nebo se snazi nas klub srazit na kolena je temer jedno,. Platil se sice probudil se zimniho spanku , ale bohuzel az v dubnu , kdyby to udelal treba v Prosinci situace by byla snaze resitelna. Tady fakt uz zbyva proste sverit penize nejakemu nezavislemu subjektu a zalozit novou Slavii i kdyby mea zacit treba od Divize , s tim se uz neda prilis delat. A pan Riha, to snad radsi v teto fazi nebudu ani komentovat, obchody jdou spatne , trocha medialni pozornosti neuskodi, rozhodne by Slavii asi tezko mohl dat chybejicich 300 milionu.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 17:55 |  
        0 0

        Zdravím Jiří,takže ty řeči ,že Kellner koupí Slavii jedině se stadionem byly kecy.S tím Říhou jsem psal téměř hned,že to je podvod.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 17:56 |  
          0 0

          panove, chcete rict, ze kellner uz ma stadion?

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        klimi     před 14 lety 20.04.2011 18:14 |  
        0 0

        Kellner a stadion? To jste vzal kde?

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 17:55 |  
      0 0

      travele, diky za spionaz... to je asi to, ceho se vsichni obavame.. ale co s tim? opravdu me nenapada, jak se da proti tomu bojovat.. mohou byt spravne i ty domnenky, ze nektera aktiva jsou uz na SP Limited prevedena.. (o coz se budou vest nepochybne dlouholete spory..).

      Nevim, napada me, ze snad jediny, kdo by mohl sisaka presvedcit, je Rosen, ovsem ten v tom bud jede s nim nebo uz na nej nema vliv nebo ... fakt nevim..

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 18:10 |  
        0 0

        Jak už jsem psal o víkendu,jediná naděje je,že vrchní soud dá za pravdu ENICu a ten Slavii prodá.Slaviatour (doufám,že jsem to napsal správně) slíbil,že tento týden zjistí,kdy to má soud projednávat.Bohužel tuto neděli na VH OP Slavia nám bylo řečeno,že to ENIC nevyhraje .Samozřejmě ,jak je to "zaručená informace " nevím.Ale vím,že mi tu chybí věčný optimista Ladislav.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 18:20 |  
          0 0

          to je fakt, Ladislav tu chybi... nechapu, kdo muze mit "zarucenou informaci", ze to VS zamítne.. navic pri lhutach, ve kterych VS v Praze rozhoduje...skoda mluvit... ma nekdo spisovou znacku?

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 18:31 |  
            0 0

            To samozřejmě neřekli,kde tu informaci vzali.Napadá mě jediné,že by to mohl mít majitel "ošetřené" .Ale znovu zdůrazňuji,jestli to je pravda nevím!!!

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          quelhar (admin)     před 14 lety 20.04.2011 19:53 |  
          0 0

          I k nam se doneslo, ze Enic by nemel mit sanci tu zalobu vyhrat.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 20:29 |  
            0 0

            Jenže víte,co to znamená.Enic dá k mezinárodnímu soudu ,že v ČR nejsou vytvořeny podmínky pro ochranu cizích investic.Omlouvám se píši to jako laik,líp by to jistě napsal a vysvětlil slaviatour. Teď jsem četl .zřejmě nový ,rozhovor s Vrbou a on tam říká,že věří min na 70 %,že do tří týdnů by měl být nový vlastník.Tak já se vtom nevyznám i když tohle bych samozřejmě bral.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 20:32 |  
              0 0

              Je to na isport.cz až na konci rozhovoru.

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              quelhar (admin)     před 14 lety 20.04.2011 20:41 |  
              0 0

              I kdyby to tam Enic dal tak - 1) to uz nebude problem Slavie a 2) mel bych velke pochybnosti, ze by mohl uspet.
              On totiz ten Enic taky neni tak cisty, jak se snazi tvarit.

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 20:49 |  
                0 0

                To já vím,že Enic není čistý,píšete,že to nebude problém Slavie,s tím souhlasím,taky píšu,že v ČR nejsou....Ale nevím,co by bylo se Slavií.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Wommi     před 14 lety 20.04.2011 23:07 |  
            0 0

            ..stejne je to prasarna, ac tedy nevim vsechny okolnosti celeho pripadu, musim rict, ze jen to zvyseni, zpusob, je dle myho naprosto zarazejici, ze neco takovyho proslo,...nevim o co presne jde v tom sporu, jeslti jen o svolani VH, nebo o zpusob zvyseni, ale pokud by to mel byt ten zpusob, tak je to levarna nejvetsiho kalibru!!!

            ...mimochodem quelhare, nerikal jsem, ze bolka pujde pres plzen?!:)..jeste ted aby to bolka v lize plzni pustila:) a mame to...

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      harry     před 14 lety 20.04.2011 18:08 |  
      0 0

      Kdybych chtěl napsat to co mám na jazyku musel bych být velmi,ale velmi sprostý.Jen chci říct,že ač nikomu nepřeju nic zlýho,čeho je moc toho je příliš...

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      skman     před 14 lety 20.04.2011 21:55 |  
      0 0

      takovy rizeny zanik neni preci mozny ne? nejsem nijaky expert na obchodni pravo, ale paklize chce spolecnost ukoncit musi mit uhrazene dluhy, v pripade ze je nema nastava automaticky konkurz ne? je stanoven konkurzni spravce ktery ma moc zpochybnit kroky z posledni doby ktere by meli osidit veritele a vratit je zpet je tak ci neni tak? netusi nekdo? :)

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        antygl     před 14 lety 20.04.2011 22:19 |  
        0 0

        nejsem sice právník, ale když se podíváme na případ Sazky, je potřeba, aby se přihlásili věřitelé společnosti, kteří by podali návrh na konkurs. následně návrh posoudí soud, který může jmenovat správce konkursní podstaty. v případě slavie je všechno komplikováno časem, který, přiznejme si, hraje proti nám...

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          skman     před 14 lety 20.04.2011 22:26 |  
          0 0

          ano tak nejak to je tusim jeden mesic na prihlaseni svych pohledavek, v tomto ohledu kdyby k tomu nedej boze doslo a potvrdily se slova o cilenem odstrelu a prevodu na jiny subjekt by to ovsem vazlo, zadna nova slavia by nebyla misto stare ale bok po boku neco jak bohemky

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Nemo     před 14 lety 21.04.2011 07:08 |  
            0 0

            K tomu bych dodal, že se mi to začíná pospojovávat.
            Buď tohle pondělí nebo koncem minulého týdne (nevim přesně nechci kecat) Platil sám volal jedné firmě které taky slavia dluží a jejich vícero ať se přihlásí a nebojí se toho. Nutno dodat, že to bylo dosti překvapivé, protože Platil jim sám nikdy nevolal. Majitely oné firmy se do toho ale nechce, zatím

            • Re: Statistické okénko - 24. kolo

              skman     před 14 lety 21.04.2011 08:53 |  
              0 0

              pro nas by to byla chyba, paklize by jsme chteli zachranit celou slavii musi se prihlasit co nejvice veritelu, aby je spravce nemohl uspokojit a musel hledat reseni, paklize by se pak objevil novy zajemce ktery by zaplatil dluhy nebo se domluvil s veriteli dostal by "podnik"

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        mart     před 14 lety 21.04.2011 00:17 |  
        0 0

        Hm...., nejsem uz sice schopen nijak logicky uvazovat, ale to co rikate, je asi teoreticky spravne.
        Bohuzel mi bylo prave vysvetleno, ze ten spravce konkurzni podstaty by se musel jmenovat Buffalo Bill nabo Calvin Dexter, pak by snad byla sance na "ferovku". Je mi spatne, smutno a spatne. Hodne spatne. Predstava oslav 120 vyroci zalozeni klubu..., v Chabrech.

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          skman     před 14 lety 21.04.2011 08:55 |  
          0 0

          co vim tak jej stanovi soud, a jeho povinnosti je uspokojit veritele, paklize ma nektery z veritelu pocit ze neplni sve povinnosti muze zazadat o zmenu spravce z duvodu neplneni povinnosti. Byl by stanoven novy spravce a vse by se opakovalo, problem je ze je to zdlouhava cinnost, ale nic bych nevzdaval

  12. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    travel (přítel SN)     před 14 lety 20.04.2011 22:36 |  
    0 0

    Tak nevím,co je na tom pravdy,je to od Vejsady...Vše tomu nasvědčuje z důvodu, že mládež Slávie je zřejmě již vyvedena ze současné Slávie - viz. adresář ČMFS pod číslem 100026 SK Slávie Praha - fotbal mládež a jsou již založeny čtyři společnosti ohledně Slávie.

  13. Re: Statistické okénko - 24. kolo

    travel (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 07:58 |  
    0 0

    Dávám sem malou část ze včerejšího rozhovoru na isport.cz s J. Vrbou.Doufám,že ten jeho optimismus vychází ze skutečností ,o kterých my zatím nevíme.
    Daří se vám hledat je?
    „Jo. Příběh kolem Slavie je hrozně živý, lidi zajímá. Mám z toho všeho dobrý pocit, pokud se to tak dá říct... (směje se) Jinými slovy, jsme optimisty, že pokud dojde ke katastrofě, budeme ji umět ukočírovat. Upřednostňované řešení to však není. Pořád je reálné, že se v horizontu dvou tří týdnů situace rozplete a Slavia bude hrát v příští sezoně první ligu s novým vlastníkem.“

    Není už moc málo času na to, jak je to všechno zamotané?
    „Je, no... Možná budu vypadat jako příliš velký optimista, ale variantu, že se ještě někdo objeví, vidím jako minimálně sedmdesátiprocentní.“
    Autor: Michal Petrák

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      mart     před 14 lety 21.04.2011 08:22 |  
      0 0

      zni to sice nadejne, ale neni to tak nejak v rozporu se scenarem?
      Vubec nejsem odbornik, ale jestli se ma objekt vysat/vytunelovat, bude asi potreba rozmazat stopy. No a to by preci pri prodeji slo dost tezko. Naopak zpravce konkurzni podstaty se mozna bude bat, mozna dostane zaplaceno....

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        skman     před 14 lety 21.04.2011 08:57 |  
        0 0

        tady by pak mohli hrat vyznamnou roli fanousci s viceletyma permicema, jsou take veritele, a v pripade ze by se jim neco nezdalo mohli by zazadat o zmenu spravce konkursni podstaty

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          antygl     před 14 lety 21.04.2011 10:15 |  
          0 0

          je to kacířská myšlenka, ale jestli to stávající majitelé, ať už jde o kohokoliv, chtějí vytunelovat a vyvést veškerá aktiva, bylo by lepší namísto cpaní peněz z potenciálních sbírek do bezedné díry, přistoupit k nákupu reálné, byť třebas symbolické, pohledávky. Nezískali bychom tím sice vliv, ale pokud by se někdo přidal, Slavia by po podání návrhu skončila v insolvenci, následně by se dalo uvažovat o reorganizaci a vstupu investora (další variantou je bohužel konkurs). Nicméně věřím, že v rámci iniciativy SDŽ je i nějaký právník, který má reálný přehled o možných řešeních. Výzvy k odhalení majitelů nikam nepovedou, ať už za nimi stojí fanoušci nebo ČMFS

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            Wommi     před 14 lety 21.04.2011 11:10 |  
            0 0

            ...osobne mi docela prekvapuje, ze at jiz sam Platil, nebo nejakej veritel, nepodasl insolvencni navrh, myslim, ze slvia je na to jiz dlouho zrala, resp. aspon se tak tvari!!!

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            skman     před 14 lety 21.04.2011 16:12 |  
            0 0

            moje rec, mit tak pohledavku v nejake slusne vysi tak kdyby se smerovalo k nejhorsimu furt by fanousci meli nejakou "moc" neco ovlivnit

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          mart     před 14 lety 21.04.2011 11:52 |  
          0 0

          obavam se, ze bude nejspis jedno kdo bude spravcem konkursni podstaty.... bud bude hrat ciste (nepravdepodobne) a doplati na to, ... nebo to prikreje.... a vsechno vysumi... vcetne Slavie.
          Je opravdu hezke, ze nas tisk krmi schuzkou Haska s "predstaviteli" Slavie.... Nanestesti zrovna Haskovi neverim ani nos mezi vocima, Franc je bez komentare.... a Platil (kdo vi jakou roli v tehle tragedii hraje?).

    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

      travel (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 11:51 |  
      0 0

      To není překvapení,už včera se tu psalo,že se chtějí pouze zviditelnit.Jinak souhlas ,jsou to hyeny.

      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

        mart     před 14 lety 21.04.2011 12:02 |  
        0 0

        ...jeste me napadlo, a obracim se na Vas, neb zda se mate jednak velky zajem a druhak urcite zdroje, ze by se mozna dal "zmobilizovat" pan Rosen. Ja proste nechci verit, ze on v tom tunelu jede z vlastni vule. Mozna bys jeste s neci pomoci neco udelat mohl. Mozna je to uz jen produkt zoufaleho myslenkoveho toku. Este ze se to Tata nedozil.
        (je na vysvetlenou, ja sem nechtel aby ste ho o to pozadal :), jen sem prosate chtel sam sobe darovat jakousi nadeji)mart

        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

          travel (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 12:56 |  
          0 0

          bohužel já mám jenom velký zájem, s tím Rosenem se zkuste obrátit na SDS.

          • Re: Statistické okénko - 24. kolo

            mart     před 14 lety 21.04.2011 13:04 |  
            0 0

            predpokladam, ze tam jsou lide chytrejsi, a lepe informovani nez ja.
            Ono to nakonec nebyla prosba, ale spis takovy sama sebe posilujici vykrik. Ja proste povazuju Rosena za slusneho cloveka, ... v neco se proste musim verit, a nekdy si holt musim tu svoji viru trochu osvezit.
            Pripada mi, ze pokud nekdo, tak jedine on muze pomoci.... i kdyz ta sance je mensi a mensi,i kdyz to ted uz sam urcite nemuze zvladnout.

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                mart     před 14 lety 21.04.2011 14:09 |  
                0 0

                bohuzel u me ne. Haskovi neverim ani slovo. Mam s nim malou zkusenost z roku 89. Neverim, ze se zmenil.

              • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 14:46 |  
                0 0

                Myslim marte, ze to je sice zoufaly, lec jeden z poslednich napadu.. co kdyby se SDS pokusila primo spojit s Rosenem.. nevim, asi by je neprijal, zrejme... kazdopadne pokud je nejaky clovek, se kterym by se teoreticky mohlo rozume mluvit a u koho je aspon nejaky predpoklad, ze s tim muze neco delat, tak je to prave Rosen.. on je klicem k cely tragedii a jeho mlceni je proste priserny.. quelhare, co myslis?

                • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                  mart     před 14 lety 21.04.2011 14:49 |  
                  0 0

                  Ja porad verim, ze Rosen nas do toho nezatah. Takhle; je to samozrejme i jeho vina, ale u nej ten umysl nezacal. Proste to nevlad, ... a naletel, jako my obycejni. Jen ho to stalo trochu vic penez.

                  • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 15:06 |  
                    0 0

                    taky tomu verim... trochu.. samozrejme ma velky dil viny.. ale nevim, mam pocit, ze by snad on zanik slavie nechtel.. a taky ze by s tim mohl neco delat... on je nejvetsi zahada a dostat se k nemu, by mohlo byt klicovy.. no, jsou to jen takovy dojmy..

                    • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                      antygl     před 14 lety 21.04.2011 15:11 |  
                      0 0

                      minimálně musí vědět kdo je majitel. a jestli je slávista, tak musí cítit, že za současné situace už nemá cenu něco zamlčovat

                      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                        martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 15:18 |  
                        0 0

                        presne.. bud ma na situaci ve slavii nejaky vliv jeste, pak muze konat.. nebo uz ho ztratil, ale zarucene vi, kdo je ten smejd, kterej slavii hodla potopit, pak by to mel rict, neni kam ustupovat..

                      • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                        mart     před 14 lety 21.04.2011 15:19 |  
                        0 0

                        Tak to jiste vi, slavista je nepochybne take, ze to nema cenu ...... to taky, jen se mu asi nechce do basy. Ten pan co ten upadek ridi neni amater. Je dost pravdepodobne, ze ma vsude mozne poschovavane pojistky. Docela je i mozne, ze ze se boji i neceho horsiho nez basa.
                        Svaz mu beztrestnost ani ochranu nezajisti. Hasek je krivak, a nac je tem jeste svazovy pravnik. Toho pan Rosen myslim docela dobre zna.....

                        • Re: Statistické okénko - 24. kolo

                          martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 16:19 |  
                          0 0

                          no tak jasne, to muze byt duvod mlceni..

  14. zpráva e-side ke slavii

    antygl     před 14 lety 21.04.2011 15:21 |  
    0 0

    Společnost E SIDE PROPERTY LIMITED je znepokojena situací v SK Slavia Praha - fotbal a.s, kterou se intenzivně snažila a snaží řešit ve prospěch fotbalového klubu a v souladu s historií klubu. Jednoznačně podporujeme snahy zachránit klub, protože naše společnost, která vybudovala Synot Tip Arénu, je logicky přímo propojena s úspěšným fungováním SK Slavia Praha - fotbal a.s.

    E SIDE PROPERTY LIMITED reaguje na některé mediální výstupy, kdy nezamýšlela a také nechtěla převzít či ovládnout SK Slavia Praha - fotbal a.s., což ani není v její možnostech. Tímto tyto spekulace definitivně vyvracíme. E SIDE PROPERTY LIMITED si přeje záchranu klubu SK Slavia Praha - fotbal a.s. a k těmto snahám se připojila. V současné těžké době je nutno připomenout, že podobným způsobem již E SIDE PROPERTY LIMITED přispívala například nevymáháním neplacených úhrad SK Slavia Praha - fotbal a.s. Společnost E SIDE PROPERTY LIMITED je v pravidelném kontaktu se zástupci společnosti ENIC. Nároky a kroky společnosti ENIC považujeme za oprávněné. Dle našeho názoru jsou pohledávky ENICU již splatné a jen díky velkorysosti ENICU v zájmu zachování SK Slavia Praha - fotbal a.s. a kreditu českého fotbalu, nejsou vymáhány podobně jako pohledávky E SIDE PROPERTY LIMITED. Plně podporujeme snahu ČMFS řešit tuto situaci, na kterou jsme již dříve vedení svazu upozorňovali. Deklarujeme, že naše společnost a ani osoby s ní spjaté nemají a neměli žádný akciový podíl v SK Slavia Praha - fotbal a.s. a ohrazujeme se proti takovým tvrzením.

    Myslíme, že na základě nového angažování pana Doležala do vedení ČMFS jako bývalého dlouholetého člena představenstva SK Slavia Praha a.s. musí mít svaz naprosto komplexní a úplné informace o celé situaci. E SIDE PROPERTY LIMITED se již připojila ke snahám fanoušků a všech sympatizantů klubu SK Slavia Praha - fotbal a.s. o jeho záchranu a plně podporuje i současné snahy ČMFS a generálního ředitele klubu Miroslava Platila.

    • Re: zpráva e-side ke slavii

      Wommi     před 14 lety 21.04.2011 15:32 |  
      0 0

      ..co je to za blabol?!:)..ze by se enic domluvil s e-side??! e-side sice plne stoji za zachovanim slavie na druhou stranu ji tu potapi,...?!

    • Re: zpráva e-side ke slavii

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 15:58 |  
      0 0

      uff.. to je tedy prekvapeni.. E-side - ENIC - Dolezal - Platil.. jak to vse souvisi..

      • Re: zpráva e-side ke slavii

        Wommi     před 14 lety 21.04.2011 16:12 |  
        0 0

        .docela vopravdu pekne zajimava hra!!!:)

        • Re: zpráva e-side ke slavii

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 16:19 |  
          0 0

          radej bych byl, kdyby si ji ti chlapci hrali jen doma na pocitaci.. slavie neni na hrani..

          • Re: zpráva e-side ke slavii

            Wommi     před 14 lety 21.04.2011 16:27 |  
            0 0

            ..clanek v HN

            http://sport.ihned.cz/c1-51645320-chceme-slavii-zpet-rika-jeji-byvaly-majitel

            skoda ze tam neni presne rozkryto o co jde, neverim totiz ani ENICu, ze by byl ten cisty,..ale tvari se to tak, jako kdyby oni prevedly akcie na R, ale pak si je oni privlastnili s tim, ze udelali rychle VH, kde se zvysil ZK, tim se vysrnadil enic a oni verili, ze kdyz jim to pujde, tak se v tom nikdo hrabat nepujde a za nejakej cas to prevedou na treti subjekt, a to bez dluhu a pak budou mit cistou slavku...

            • Re: zpráva e-side ke slavii

              quelhar (admin)     před 14 lety 21.04.2011 16:46 |  
              0 0

              Je nutno to proste rici natvrdo. Enic lze a defacto priznava, ze podvedl Uefu.
              Enic lze, kdyz rika, ze nevedel o valne hromade. Vedel o ni moc dobre a vedel, co se na ni bude dit. Na valne hromade byl dokonce jejich pravni zastupce jako pozorovatel.
              Pokud Enic tvrdi, ze jeste v roce 2008 mel v klubu majoritu, tak priznava, ze podvedl UEFU, kdyz v roce 2006 naoko prevedl akcie Slavie na Key Investments, aby mohla Slavia i Tottenham hrat pohar UEFA.

              • Re: zpráva e-side ke slavii

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 16:58 |  
                0 0

                Enic podvedl UEFU a KI podvedla Enic...

                • Re: zpráva e-side ke slavii

                  Eluin (přítel SN)     před 14 lety 21.04.2011 17:03 |  
                  0 0

                  ...a zloděj volá, chyťte zloděje...

              • Re: zpráva e-side ke slavii

                Wommi     před 14 lety 21.04.2011 17:23 |  
                0 0

                ..pak by stalo za to zvazit, zda by o tomto nemela byt informována i UEFA:))))))

              • Re: zpráva e-side ke slavii

                vavicek     před 14 lety 21.04.2011 17:43 |  
                0 0

                Pokud ale to rozhodnutí britského soudu platí, tak se vůbec žádné převedení akcii nekonalo a ENIC nemůže ručit za vymahatelnost práv v ČR. Tedy ENIC se mohl klidně rozhodnout o nenastoupení Slavie v UEFE, ale díky krádeži neměl v té době Slavii v držbě. Čili z jejich strany se o žádný podvod nemusí jednat.

              • Re: zpráva e-side ke slavii

                vavicek     před 14 lety 21.04.2011 17:45 |  
                0 0

                A v čem vlastně konkrétně lžou? Máš nějaké informace o tom soudním rozhodnutí?