Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 21. a 22. kolo

Po třítýdenní pauze je tu opět statistické okénko, které se ohlédne nejen za uplynulým kolem, ale vrátí se i ke kolu předchozímu.

Slávisté si v těchto dvou kolech připsali dva body za dvě bezbrankové remízy. Zatímco ta v Olomouci se dá považovat za úspěch, remíza doma s Hradcem je zcela jistě ztrátou. Pozitivním faktem zůstává, že Slavia nedostává branky, z pěti jarních utkání udržela třikrát nulu a ve zbylých dvou utkáních inkasovala jen jednou. Má tak spolu s Jabloncem nejlepší obranu v jarní části ligy, což se jistě nečekalo, když v ní hraje například ligový nováček Dostál, často kritizovaný Hubáček a dříve nepříliš přesvědčivý Trubila. To v útoku je to bohužel stále velmi podobné jako na podzim, příchod Pospěcha na chvíli pomohl, ale ani on ani nikdo jiný se nedokázal v posledních dvou utkáních prosadit. Sešívaní si remízou s Hradcem vytvořili sezónní rekord v počtu zápasů bez porážky, nynější série činí pět utkání, tak dlouho v řadě bez porážky se Slavii na podzim být nepodařilo. V jarní tabulce je Slavia s devíti body na pátém místě, o skóre před Spartou, která bude jejím příštím soupeřem.

Právě Sparta v posledních třech zápasech výrazně ztratila v boji o titul, prohrála v Plzni i v Jablonci a osm kol před koncem ztrácí na Plzeň už osm bodů. Je to sice velmi hodně, ale je třeba mít na paměti, že z posledních osmi zápasů hraje Sparta pětkrát doma, zatímco Plzeň jen čtyřikrát. Sparta má nyní těžký los, ale v posledních třech ligových utkáních by měla mít devět bodů téměř jistých (Bohemians doma, Ústí venku, Hradec doma). Zápas v Jablonci ovlivnil nepřesný sudí Hrubeš a ukázalo se, jak celá Sparta není zvyklá, když se nehraje podle jejích not.

Plzeň lehce přehrála Ústí a s osmibodovým náskokem ji většina expertů pasuje na krále ligy. Ano, opravdu Plzni stačí k jistotě šestnáct bodů z osmi zápasů, což je průměr dvou bodů na ligové kolo a lze je nasbírat například bilancí 4-4-0. I já si myslím, že Plzeň by titul měla na 95% získat, protože nevěřím, že Sparta osmkrát v řadě zvítězí. Je ovšem potřeba vzít v úvahu, že Plzeň bude hrát ještě hodně těžkých zápasů a její hra na jaře není tak přesvědčivá jako na podzim - jakkoli jarní bilance 4-1-0 a skóre 12:4 hovoří jinak. Hned příští kolo mnohé naznačí, pokud by Sparta ztratila body v derby a Plzeň porazila Jablonec, minimálně desetibodový náskok sedm kol před koncem by byl zdrcující.

Jenže Plzni bude stát v cestě Jablonec, který je spolu s ní nejlepším jarním týmem, má stejnou bilanci 4-1-0 a dokonce lepší skóre, 14:2. Spolu s podzimem drží Jablonec skvělou sérii neporazitelnosti s bilancí 10-2-0 a může litovat totálně zpackaného vstupu do sezóny, jinak by totiž hrál Jablonec s Plzní o titul. Takto je až třetí, ale díky ztrátám konkurentů se zdá být největším adeptem na pohárové místo z ligy. Na čtvrtou Olomouc má totiž už pět bodů náskok.

Právě Olomouc byla ještě před pár koly považována za hlavního pohárového adepta, ale s odchodem Hubníka se její brankostroj povážlivě zasekl. Už tři zápasy Sigma nevstřelila branku a uhrála z nich pouhý bod. Poslední prohra v Boleslavi jen dokumentovala nepřesvědčivé výsledky hanáckého týmu mimo Olomouc, stejně jako Slavia totiž Sigma uhrála venku jen dvanáct bodů v jedenácti zápasech.

Boleslav se výhrou dotáhla o pouhý bod za Olomouc, ale šestibodová ztráta na rozjetý Jablonec se zdá být neřešitelná. Zvlášť když Boleslav je venku ještě méně úspěšná než Olomouc.

Nyní přeskočme na druhý konec tabulky a podívejme se, jak to vypadá v boji o udržení. Situace Ústí je delší dobu neměnná a vzhledem k zápasům, které má ještě před sebou (Jablonec, Sparta, Boleslav) je šance na záchranu soutěže v Ústí velmi malá. Klíčový souboj čeká Ústí příští týden v Budějovicích, kde remíza nic neřeší pro žádný tým, oba potřebují nutně tři body.

Na patnáctém místě je stále Brno, které se za celý průběh ligy ze sestupových příček prakticky nedostalo. Po domácí prohře s Teplicemi je situace Brna zase o něco kritičtější. Má však před sebou zápasy téměř se všemi konkurenty ze dna tabulky a tak je šance na záchranu velmi reálná.

To v Budějovicích aby začali bít na poplach. Tým už osm zápasů v řadě nevyhrál a pokud podobný kousek zopakuje i v zápase s Ústím, dá se čekat změna na pozici trenéra, jakkoli má prý Šilhavý stále Poborského důvěru. Kromě Ústí hraje jihočeský klub ještě v 25. kole s Příbramí a v 28. kole v Brně.

Podruhé v řadě prohrála Příbram a protože ze zbylých osmi zápasů bude hrát doma jen třikrát a venku nasbírala jen sedm bodů, zdá se být její pozice těžší než třeba situace Brna nebo Budějovic, které mají méně bodů. Doma navíc hostí Plzeň a Jablonec, kteří budou v zápasech určitě favority.

Slovácko s Baníkem si také nemohou zrovna vyskakovat, ale čtyři body náskok na Brno jim dávají alespoň částečný klid. Těžší los má z této dvojice zřejmě Slovácko a oba týmy se setkají v 25. kole na hřišti Slovácka.
 
Zatímco 21. kolo skončilo převahou domácích s bilancí 6-2-0 a padlo solidních 19 branek, v následujícím 22. kole měli naopak navrch hosté: 2-3-3 a padlo pouhých 12 branek.

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

    Scrat     před 14 lety 04.04.2011 16:56 |  
    0 0

    7 branek na 7 zápasů...panečku to je atraktivní liga...

  2. Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

    PetCC     před 14 lety 04.04.2011 18:15 |  
    0 0

    "Plzeň ... její hra na jaře není tak přesvědčivá jako na podzim" - no ono bylo dost znát, že nemohl hrát Petržela. S jeho návratem Plzeň zase získá větší rozmanitost v útoku.

  3. Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

    Chlupp (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 12:03 |  
    0 0

    Richi nech tady ten článek o Key Investmens, je to hodně důležité a ať si to přečte co nejvíc slávistů, jak nynější vedení okradlo původního majitele o akcie a rozkradlo Slavii!!

    • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

      PetCC     před 14 lety 05.04.2011 15:33 |  
      0 0

      To, že kvůli podmínce UEFA, kvůli které nemůžou v pohárech hrát kluby se stejným majitelem, ENIC naoko převedl akcie na někoho jiného a pak se divil, když ho ten někdo nastrčený pěkně vyšplouchnul, to ví snad každý, kdo se o Slavii zajímá.

  4. Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

    martin08     před 14 lety 05.04.2011 12:33 |  
    0 0

    myslite ze repkovi vazne hrozi stop?

    • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

      PetCC     před 14 lety 05.04.2011 15:34 |  
      0 0

      Jako by na tom záleželo.

    • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

      slaviator     před 14 lety 05.04.2011 23:01 |  
      0 0

      celkem reálně mu hrozí tři zápasy, derby určitě hrát nebude, ve čtvrtek podle toho jaký mám informace přímo od člověka z disciplinárky Řepkovi na 100 % zastaví činnost do příštího zasedání...

  5. Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

    Artur (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 12:35 |  
    0 0

    quelhare sepisete nejaky poradny clanek ze vcerejsiho jednani?(jestli probehlo) :-)

    • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

      quelhar (admin)     před 14 lety 05.04.2011 13:14 |  
      0 0

      Bylo nebylo, za devatero horami a devatero řekami... Uvidíme, co bude nebude... :o)

      • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

        klimi     před 14 lety 05.04.2011 14:40 |  
        0 0

        A tohle mám chápat jak? :)

  6. Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

    martin (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 12:54 |  
    0 0

    Je škoda, že jsme myšlenku Fondu tak rychle opustili, možná by teď s licencí nebyl takový problém.

    • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

      quelhar (admin)     před 14 lety 05.04.2011 13:11 |  
      0 0

      Buďme realisté, příprava a právní ošetření takové věci nějakou dobu trvá, nemyslím, že by bylo reálné to v tak krátké době zorganizovat. Nehledě na to, že by to bylo "dávání peněz současnému majiteli", s čímž hodně lidí nesouhlasilo...

      • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

        martin (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 14:48 |  
        0 0

        Reálně by mohly být peníze od ledna dávno vybrané a Fond mohl přistoupit k závazkům Slávie vůči hráčům a stát se jejím věřitelem se splátkovým kalendářem. Chtělo se to dělat přes OP, kde je IČO, účet, organizace funkční, v anketě slíbilo dát peníze přes 1.000 lidí a šlo přes přepočet o více než 6 mil. Kč. Znovu říkám - je šance zachránit pacienta ale není šance oživit mrtvolu. Jenže OP, aby nemusel nic dělat, zvolil typicky české řešení - když se Ti do něčeho moc nechce nebo nevíš jak, tak založ komisi (nech vypracovat studie). Mimochodem kde jsou výsledky těch studií, nebo rozborů? Nikde a nikdy ani nebudou. Jsem hloupej, měl jsem se snažit to založit sám, ale bylo pro mě pohodlnější čekat na OP. Teď si můžem o Fondu vyprávět. Ach jo....

        • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

          Barlblog     před 14 lety 05.04.2011 14:53 |  
          0 0

          Nejsi první kdo se na to ptá. Je mi líto, že FANKLUB a OP poněkud zamrzly. Naprosto souhlasím. Po kouřové cloně v podobě nových majitelů se opět ukazuje tvrdá pravda. Teď bohužel nemám čas napsat článek, zkus to ty, třeba se ledy pohnou. Moje nabídka, že pomůžu s organizací taky trvá.

          Základat novou struktůru, když tu máme OP, který s tím má zkušenosti, by byla chyba. Musí do toho jít ofic. organizace.

          • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

            martin (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 14:56 |  
            0 0

            Dobře, nyní taky nemůže, ale zkusím to později odpoledně.

          • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 16:02 |  
            0 0

            V zasade souhlasim..

            byt si ale nedovedu predstavit, co bychom s penezmi delali, jestli by o ne mel vubec nekdo zajem a jak bychom je donutili, aby ty penize zaplatili tam kde je treba a uz vubec si nedovedu predstavit, jak bychom je ziskavali zpet.. chapejte, takovy neplatic, ktery ma plno dluhu, jemu je jedno, ze nevrati penize, zajima se az tehdy, kdyz mu od veritele neco hrozi.. tak treba vypnuti webu.. nebo preruseni dodavek elektriny.. od fanousku se budou obavat ceho? dobre napsanych smluv tezko..

            Krom toho je stale pravdepodobna varianta, ze slavii vlastni mafiani, kteri chteji poslat klub do insolvence, tedy ke krachu.. zadne penize nechteji.. kdyby chteli slavii zachranit, asi by ji prodali Kellnerovi nebo jinym zajemcum..

            Ano, zni to jako alibi, ale ciste svedomi bychom meli, kdybychom byli pripraveni pomoci.. coz nejsme..

            • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

              Viking     před 14 lety 05.04.2011 16:14 |  
              0 0

              Tak strkat peníze Sisákovi, resp. jeho pohůnkovi Francovi, tož už je radši pošlete dětem do Afriky...

              • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

                honzah (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 17:36 |  
                0 0

                Ano, za tuhle sumu buď zachráníme stovky dětí v Africe, anebo se neúspěšně pokusíme zachránit jeden klub.

                Osobně myslím, že nějaká Slavia tu bude vždycky, ale zřejmě bude smrdět stejně jako ta Bohemka, co teď hraje v Edenu. Leč stejně budu sešívanému dresu dále fandit, co mi také zbude.

        • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

          golux     před 14 lety 05.04.2011 16:41 |  
          0 0

          Obávám se, že 6 mil. Kč a to je hodně optimistický odhad, by na převzetí Slavie nestačilo. Něco jiného je slíbit a pak opravdu dát. OP se tím opravdu zabývalo, ale tady se hraje o vyšší částky. Na to, aby se získala profesionální licence je třeba i zajistit provozní náklady a vyrovnat dluh Enicu. I kdyby vznikl Fond a přistoupil k závazkům Slávie vůči hráčům a stal se jejím věřitelem, tak to nic neřeší. Vždyť ani nevíme kdo ta 'Slavie' vlastně je, Sisák, či někdo jiný? Kdo za ní stojí? Jednal by s námi vůbec někdo? S největší pravděpodobností by peníze zmizely v černé díře... co bychom pak říkali fanouškům? Sorry, ale prostě to nedopadlo?

        • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 17:37 |  
          0 0

          Tak si jednoho odečti. Já tam v lednu nedával hlas s tím, že bych ty peníze dokázal vložit okamžitě. To víš - i fanoušci mají své finanční problémy.

    • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

      jane (admin)     před 14 lety 05.04.2011 17:48 |  
      0 0

      Tady ale uz nejde o licenci az tak dalece. Predstava, ze z Fondu zaplatime par milionu dluhu hracum a dalsim veritelum, dostaneme nejak licenci a na podzim stejne bude muset Slavia zaplatit dluh ENICu, to prece neni reseni. Bohuzel v soucasne dobe neni realna ani koupe akcii, kvuli problemum s koupi akcii, ktere vlastne nejsou soucasnych vlastniku. Neda se nic moc delat.

      Hypoteticka otazka - zadost o licenci musi podat vsechny kluby, ktere chteji pristi rok hrat 1. ligu. Takze bychom uz brzy meli zjistit, jestli se tam hlasi jeste jina Slavie a ta soucasna se necha krachnout.

      • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 18:01 |  
        0 0

        Licenci získá vítěz 3. ligy - Kaprova Bohemka, která pak jakoby náhodou prvoligová práva koupí i se jménem a logem. Ba ne, to by bylo příliš srozumitelné...

  7. Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

    podol (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 17:22 |  
    0 0

    Bohužel,ten nejhorší scénář se naplňuje.A naplňuje se postupně
    rok,sliby-termíny,nesplnění.Nové sliby a termíny-pořád dokola.
    Musíme konečně pochopit,že Ti pánové vystupující ve jménu Slávie
    před médii všech druhů prostě nemluví pravdu.Buď jsou "jen"
    zaměstnanci a nic jiného nevědí-to sami někdy tvrdí (a potom by
    měli odstoupit a přiznat barvu),nebo jsou do pravého stavu zasvěcení a znají cíl-likvidaci Slávie.Nemohu souhlasit s některými
    vyjádřeními zástupců organizací příznivců,že nejde nic dělat,že
    vytvořit fond je složité,že se musí vše připravit.Myslím si,že ten fond není to nejdůležitější.Za celý rok jsme neuskutečnili jedinou společnou akci obou organizací,tribuny sever,a všech dalších,která by s využitím všech zákonných prostředků vytvářela
    nějaký mediální i jiný tlak na ony vlastníky,vedení a osnovatele
    toho pádu Slávie.A třeba i "tvrdších"připomínkových akcí.Skutečností je,že veřejnost je na naší straně,včetně
    sportovní.Málokdo si dovede představit český fotbal bez
    legendy jako je Slávie.Jsem z toho smutný,protože se mezi
    námi nenašli vedoucí vlivné osobnosti,kteří by sjednotili
    Slávisty,využívali svého vlivu i věhlasu.Nakonec někteří z nich
    za něj vděčí právě Slávii.Tak budeme dál čekat na zázrak,který
    však asi nepříjde.Ať žije Slávie,stejně ji budu mít v srdci až do smrti.Podol

    • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 17:31 |  
      0 0

      Ono dle mého soudu jádro průseru vězí v té valné hromadě z ledna 2008. Od té doby je majetková struktura nejasná, což sponzory odvádí a vstup nového majitele prakticky znemožňuje. ENIC asi nemá zájem nás posílat do insolvence, ale dost možná mu nakonec nic jiného nezbude.

      A to jsem, prosím, někdy v září či říjnu věřil Platilovi a měl ENIC za vydřiducha, který se z nepochopitelných důvodů nechce dohodnout na splátkovém kalendáři! Splátkový kalendář by to sice chtělo, ale má o něj někdo ze současného vedení a zejména vlastníků vůbec zájem?

  8. Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 17:23 |  
    0 0

    Napadá mě taková (možná mimoňská) otázka:

    Kdo teda vlastně stojí za firmou E-Side? ENIC, který ji původně vybudoval a chce mít páky na svá práva, nějaká jiná firma, která chce v létě vyrobit Slavii 1892, anebo nějaký neznámý vydřiduch? Už se v tom ztrácím.

    Aspoň, že u stávající Slavie platí: Víme vše, totiž, že nevíme nic.

    • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 17:36 |  
      0 0

      Tak copak o to, otázky jsou to dobré a každý z nás by dobře mířených otázek dokázal položit spousty.. bohužel odpovědí se jaksi nedostává a nejsou ani lidi, kteri by byli schopni a ochotni se o těchto věcech bavit.. pravdepodobne je, ze realita je jeste horsi nez jsme si mysleli a ze slavii a eside ovladaji lide z podsveti..

  9. Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 17:55 |  
    0 0

    Dvojsmyslný text na oficiálním webu

    http://www.slavia.cz/Navrat-k-cervenobilym-dresum

    Cituji: ,,Klub byl decimován i majetkově. Prožil neuvěřitelné proměny ve všech sférách. Někteří bývalí funkcionáři (většinou nečekali na vyhazov a samotní odstoupili se slovy „tohle už není moje Slavie“) dokonce tvrdili, že „ti noví“ nejsou ani klubisti. Jsou to „poserové“, co se chtějí zavděčit...´´

  10. Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

    martin (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 18:36 |  
    0 0

    Přes všechno co tady píšete si myslím, že fanoušci musíme Slavii pomoci, třeba fondem, třeba nějakým mediálně viditelným protestem nebo něčím jiným, postupná rezignace by znamenala odumírání.
    Nedělali - bychom to pro nějakýho France, Sisáka, Rosena nebo Platila, ale proboha pro SLAVII.
    Myslím, že v současné situacvi by mohl něco upřímného napsat i pan šéfredaktor SN Richi, který má možná nejlepší informace a taky něc o navrhnout - co fond, co OP, Fanclub, co protesty?
    SN je fanouškovský server, ne server zpravodajský, který se nijak netváří, k ničemu nezaujímá jasný postoj, který může být i ostrý. Na co se čeká? Až Slavia zdechne, abychom si pak mohli říkat, že se nedalo s tím nic dělat. Budíček pro fandy!!!!!!!!!!!!

    • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

      jane (admin)     před 14 lety 05.04.2011 18:51 |  
      0 0

      Bohuzel medialne viditelna akce nebo protest je to jedine, co muzeme jako fanousci delat. Nejake fondy a skladani se bohuzel nepomohou. Viz muj prispevek vyse.

      • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 19:01 |  
        0 0

        Nevim, uz jsem to tu psal, kdyby se povedla viditelna medialni akce, kde by se za zachranu slavie zasazovaly i osobnosti verejne zname, nebylo by to malo.. par tisic do cerne diry neresi vubec nic..

  11. Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

    martin (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 18:40 |  
    0 0

    Ještě jsem zapoměl, a co ta slavá 10 pro domácí, co zastupitelstvo Prahy 10, Ti Slávii nemohou pomoci? Co měl na dresech Hradec na prsou? Město Hradec Králové pánové, a určitě to nebylo zadarmo!!!
    Nebo je 10ka pro domácí jen pro Bohemku a záchranu Dolíčku? Richie jak to je? Slávie Ti tady pomalu zdechává.....

    • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

      podol (přítel SN)     před 14 lety 05.04.2011 19:04 |  
      0 0

      Martine,k oběma tvým vyjádřením se připojuji,budeme čekat?
      Co na to říkají redaktoři Slávistických novin,představitelé FK a OP,
      zástupci Tribuny sever,Desítky pro domácí a všichni slávisté?
      Podol

      • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

        jane (admin)     před 14 lety 05.04.2011 20:57 |  
        0 0

        Cekejte a dockate se.

        • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

          klimi     před 14 lety 05.04.2011 21:25 |  
          0 0

          Platil a vlk taky slibovali...

        • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

          klimi     před 14 lety 05.04.2011 21:25 |  
          0 0

          Platil a vlk taky slibovali...

        • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 06.04.2011 08:56 |  
          0 0

          Čekání je poslední dobou takové naše sešívané hobby :-).

          • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

            janko (přítel SN)     před 14 lety 06.04.2011 09:12 |  
            0 0

            My jsme vlastně taková sekta. Taky čekáme na Spasitele...:-)

            • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

              Artur (přítel SN)     před 14 lety 06.04.2011 09:34 |  
              0 0

              Nebo spis na Godota.....

          • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

            travel (přítel SN)     před 14 lety 06.04.2011 10:00 |  
            0 0

            Pro mě je to hlavně utrpení.Taky se tu už
            nějakou dobu neobjevují žádné informace o případném novém vlastníkovi,či teorie,jak by se to mohlo vyvíjet a to mě taky znervozňuje,protože to je signál,že se asi nic zásadního nedéje!

            • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

              jane (admin)     před 14 lety 06.04.2011 10:18 |  
              0 0

              Napiseme v horizontu tydne clanek o pripadnem novem vlastnikovi a variantach vyvoje. Tak strpeni.

  12. Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

    martin (přítel SN)     před 14 lety 06.04.2011 09:45 |  
    0 0

    Dneska od 11hodin je v deníku Sport on-line chat s Pavlem Kukou, myslím, že bychom mu ve velké míře měli posílat dotazy, co je on ochoten pro Slávii udělat, myslím Slávii jako klub, ne Sisáka a podobné.

    • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

      quelhar (admin)     před 14 lety 06.04.2011 10:04 |  
      0 0

      Bojim se, ze Kuka je ochoten z Eside udelat novou Slavii - samozrejme "pro jeji dobro", protoze by proti Slavii prece nesel :o/

      • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

        bongor     před 14 lety 06.04.2011 10:28 |  
        0 0

        Já Kuku jako člověka neznám,fakt je,že to byl slávista,snad to v něm zůstalo a nedočkáme se nějakých dalších překvapení.
        Mě však v téhle divné republice těžko něco překvapí.Nevidím důvod,proč by šmejdy ,které tady vidíme v politice,v obchodu,zkrátka ve všem ,se měly vyhnout právě sportu a fotbalu zvlášť,jak říká Karol Polák.Tady chybí především právo,proto je tu všechno mnohokrát složitější než na západě,jen podvody jsou naopak mnohem jednodušší.Většinou se to dělá tak,že se formou nějakého přílepku dostanou do zákonů věci,které umožňují a dá se říci,že přímo legalizují podvodné praktiky.90% poslanců při projednávání vůbec neví o čem je vlastně řeč a zbytek chybí nebo spí a těch pár,kteří vědí o.c.d.může být v klidu.Projde to.

      • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

        Jiri1     před 14 lety 06.04.2011 10:32 |  
        0 0

        Zdravim, co se vlastne deje v techto dnech ve fotbalove Slavii, proc nekdo nevystoupi se stavem jednani o pripadnem novem majoritnim vlastnikovi. Ono je to to opravdu tezke proniknout za zdi mlceni, nicmene pro letosek alespon jaro je s velkymi prekvapky konec , zadny Kelner ani nikdo takovy se klonat nebudou , nanejvys Vam nekdo predstavi lidi , kteri se podeli o nektere zavazky Slavie , ale 300 milionu nikdo sam neda. Jinak kabina pozaduje nejen doplatky za lonsky rok m, ale treba taky za Evropskou ligu, tituly a pod. Navic v poslednich dnech se opet objeviliy hlasy , ze vse bylo vyrovnano jen kvuli licenci a dalsi provoz penize nejsou nebo jich je malo.Samostatnou kapitolou jsou hraci jako Toleski, Brabec , Jarolim i treneri, bafici a pod. Poradnou zatezi jsou dluhy ven z klubu , ktere by ani 30 milionu, ktere by jste slozili vyznamne nezmenily Zakladani nejakeho fondu v soucasne dobe nejasnosti je proste silenstvim, nejsme Bohemka , kostlivci vypadavaji ze skrini v podstatne skoro tydne viz jen arbitrazni komise, ta by mohla se Slavii vest zcela separatni jednani. Proste solidni majitel , ktery by zasadne ovlivnil finance ve Slavii neni na poradu dne , stehjne jako necekejte zasadni vyjadreni svazu , zda-li Slavie splnuje licencni podminky, ziskat vubec nejaky nazor na situaci ve Slavii je nadlidsky ukol, ktery Vam neulehci ani kompetentni lidi se svazu jako Ryznar , ktery jen minuly tyden Slavii doslova varoval, aby se nepokousela o tradicni finty , jako , ze hraci podepisou bezdluznost nebo, ze njaka firma potvrdi vklad kapitalu do spolecnoasti. Tady zcela chapu rozhorceni Platila , kdyz temer kazdy klub ma sve zavazky a to hlavne vuci hracum a bafikum, jsou kluby , kde hraci uz nevideli penize nekolik mesicu a to by jste se divili , jake , ze to jsou treba jeden nebo spis oba Severoceske nebo jeden z Moravskoslezkeho kraje. Platilovi a spol. se samozrejme nelibi urcita benevolence vuci temto klubum , o druhe lize radeji nebudu ani hovorit , moc nechapu , ze hraci v takove Viktorce ci Kladnu jeste zajima fotbal a ne jejich existencni problemy.

        • Re: Statistické okénko - 21. a 22. kolo

          Markus     před 14 lety 06.04.2011 19:35 |  
          0 0

          Prachy, prachy, prachy ... jenže ty prostě nejsou. Krize přinutila velké firmy šetřit. Cíle už nejsou předem splněné. Vidím to u svého zaměstnavatele, kde máme letos ušetřit miliardu. Další miliardu, když už se drasticky šetřilo i loni a předloni ... Na platy zaměstnanců se už šahat nebude, bude se šetřit na nákupech služeb jiných společností a investicích. Pojedeme hodně na krev. Tohle tady dělá více společností a solidně tak paralizují trh. Na dobrodružství angažování se ve sportu chybí prachy i odvaha. Sportovní kluby, které se dokázaly situaci přizpůsobit, existenční problémy nemají.