Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Olomouc - Slavia 0:0

Slavia veze z Olomouce cenný bod za bezbrankovou remízu. V zápase byli lepší domácí, červenobílí se většinu utkání jen bránili a vytvořili si jen dvě zajímavé šance. Olomoučtí se proti obrannému valu Slavie také nedokázali prosadit do šancí a remíza je tak celkem spravedlivá.

Olomouc - Slavia 0:0

Slavia: Vaniak - Dostál, Čelůstka, Hubáček, Trubila - Koreš (78. Vlček), Janda, Jarolím, Kisel, Hora (90.+1. Milutinovič) - Pospěch (60. M. Černý)

Heslo "Vítězná sestava se nemění" dodržuje trenér Michal Petrouš a ve třetím zápase v řadě postavil totožnou základní jedenáctku. Od začátku však měli výrazně více ze hry domácí, Jandova chyba před vápnem byla brzy napravena, střela Šultese z voleje z hranice vápna zase slabá. První výrazná šance domácích přišla po necelé čtvrthodině, Hořavův centr poslal hlavou nad Šultes. V dalších minutách ubylo šancí, zato přibylo tvrdých zákroků slávistů na hráče Olomouce - Jarolím ještě kartu nedostal, ale Trubila s Čelůstkou už ano a Vitali Trubila tak bude mít další utkání proti Hradci nucené volno. Poslední čtvrthodina první půle pak přinesla vyrovnaný fotbal bez šancí, Sigma se do výraznější šance nedostala a jediný slávistický pokus v celém poločase zaznamenal Pospěch střelou ze standardky, kterou zastavila zeď. Do kabin se tak šlo za stavu 0:0.

Do druhé půle nastoupila Slavia beze změn v sestavě. A hned si vytvořila tutovku, když Drobisz vyrobil fatální chybu a Kisel téměř z půlky hřiště zkusil trefit prázdnou bránu, bohužel asi o dvacet centimetrů minul. A to nebylo vše, o chvíli později Kisel našel centrem Pospěcha, který sklepl Jarolímovi, ten si však tváří v tvář Drobiszovi špatně zpracoval míč. V 56. minutě odpověděl za domácí Hořava ale volej ve vápně poslal v největší šanci domácích hodně mimo. Pak přišla opět dlouhá pasáž hry, ve které se nic moc nedělo, než v 74. minutě hlavičkoval Ordoš, Vaniak vytáhl parádní zákrok, ovšem branka by stejně pro ofsajd neplatila. Tím okamžikem začal nápor domácích, za chvíli totiž slávisté vůbec nezachytili náběh domácích při standardce, naštěstí hlavička mířila přímo do náruče Vaniaka. V posledních minutách ještě Slavia ubránila několik závarů a veze si z Olomouce bod, pro který si zřejmě přijela.

Komentáře (125)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 17:26 |  
    0 0

    nejak to brousime.. :). ale moc dobre to zatim nevypada..

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 17:28 |  
      0 0

      To tedy. Jarolím měl dostat žlutou taky

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

        bongor     před 14 lety 20.03.2011 17:32 |  
        0 0

        Hlavně se to tipování pořád kouše

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 17:34 |  
          0 0

          mně se tedy ví kouše ten fotbal.. hrozna holomajzna..

          • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

            opicemag     před 14 lety 20.03.2011 17:51 |  
            0 0

            Mně se to taky děsně seká.
            Fotbal nic moc. Zpočátku nás dost válcovali, teď je to již lepší, ale na ty brejky by se hodili hráči, co umí obejít alespoň jednoho protihráče a nikdo takový tam není (snad až na Milana na lavičce.

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 17:50 |  
          0 0

          nj, realita hry o udrzeni.. ani jedna strela na branu.. aspon ze jsme se vzpamatovali v defenzive.. prijde mi, ze mame dost slaboucky kraje, od Hory jsem za cely jaro nevidel poradnou akci, Kores zahral aspon minulej zapas.. ale stejne.. jako kridla bych videl spis Jandu s Minou..

          • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

            quelhar (admin)     před 14 lety 20.03.2011 18:01 |  
            0 0

            Tak fakt je ten, ze hrajeme na hristi jednoho ze ctyr nejlepsich tymu ligy a tymu, ktery je nyni kvalitou vys nez my. Z toho hlediska k tomu Petrous evidentne pristoupil a obrana pustila Olomouc do jedine tutovky. Samozrejme ta zahustena obrana je na ukor utocne faze. Uvidime, jak bude vypadat druhy polocas, ja bych se za 0:0 vubec nezlobil.
            Mimochodem - ocekavam, ze podobne budeme hrat i na Letne, v Plzni a v Jablonci.

            • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

              urs (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 18:07 |  
              0 0

              bohužel tomu tak asi opravdu bude :-(
              ale co dělat jiného - kádr nemá kvalitu se měřit s těma nejlepšíma
              snad to dneska ukopeme alespoň tou "vervou" :-!

              • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

                lassiter     před 14 lety 20.03.2011 18:26 |  
                0 0

                ale prd, stačí nebejt posranej

                • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

                  urs (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 19:06 |  
                  0 0

                  dá se to tak taky napsat, ale já chtěl zachovat určitý dekórum :))

                • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

                  bongor     před 14 lety 20.03.2011 19:36 |  
                  0 0

                  To je taky pravda,on ten rozdíl mezi našimi pozůstalými a slavnými borci třeba z toaletné je nepatrný.Rozdíl je hlavně v kecech,jaký je kdo skvělý plejer,ale fotbal se hraje na hřišti a ne v novinách a ještě k tomu profláklých.Tam jde hlavně o reklamu na zpeněžení kde koho,není to samozřejmě zadarmo,jako žádná reklama.Potom najednou vidíš "zázraka"Kadlece,jak se plouží po hřišti jako důchodce ze Stromovky a v tisku se dozvíš,jak se o něj perou největší kluby v Evropě.

            • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 18:15 |  
              0 0

              taktika asi je defenzivni, ale asi neni takova, ze hraci maji jen vyvezt mic za pulku a pak ho ztratit..

          • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 1. pol.

            bongor     před 14 lety 20.03.2011 19:29 |  
            0 0

            No nejsou lidi,vždyť jsme prodali i vlastní babičku.

  2. Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

    opicemag     před 14 lety 20.03.2011 18:13 |  
    0 0

    Tak Dostál je dopředu zatím zcela marný... Dozadu si své odehraje, ale v tomhle systému by se hodil obránce, co je schopný po lajně i zaútočit.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 18:24 |  
      0 0

      prava strana cela je dopredu marna.. ale to uz se opakuje, kluci na to jeste nemaji.. jinak dnes hraje snad jen janda

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

        lassiter     před 14 lety 20.03.2011 18:28 |  
        0 0

        no popravdě sem čekal, že Míňa vystřídá Horu nebo Koreše, nepřišlo mi, že by Pospěch nějak nemoh...teď kopem dlouhý vysoký balóny na hroťáka Míňu

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 18:30 |  
          0 0

          presne...oba dva jsou hodne spatni.. je dobre byt trpelivy k mladym hracum, ale tohle mi prijde prilis.. zvlast Hora, ktery pri tehle vykonech odehral vzdy 90 min..

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

        opicemag     před 14 lety 20.03.2011 18:28 |  
        0 0

        Hora je úplně neviditelný. To samé Kisel. Jarolím se dopředu také moc nežene. Trubila také hraje hodně dozadu.
        Asi si přijeli pro bod za 0:0.

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 18:54 |  
          0 0

          Nevim, no, zlaty bod.. nevystrelit za cely zapas na branu je hanebnost.. zas tak slaby tym nemame.. bohuzel ze zalohy hral jen janda..

          • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 18:56 |  
            0 0

            aha, tak ty dve sance kisela a jarolima jsem nevidel, zrovna jsem mel sekly tipovani na zacatku druhy pule.

            • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

              spojka     před 14 lety 20.03.2011 19:03 |  
              0 0

              A zrovna tyhle dve sance byly v podstate 100%.

              Ja bych to nehodnotil zdaleka tak kriticky. Vsemi oslavovana Olomouc se svym supermodernim fotbalem a geniem Psotkou na nas nic extra nevymyslela (v dobach nasi slavy jsme je doma soupere typu Olomouce drtili uplne jinym zpusobem). Zadny drtivy tlak se nekonal, drzeni mice na polovine a nakopavani balonu je na nic, na sance nakonec 2:2 a to nam sudi v posledni minute uprel primak z hranice vapna za faul na Horu (tytez zakroky na druhe strane piskal a odmenoval zlutyma kartama).

              Odbocka do Edenu, kde hrala (da-li se to tak nazvat) Bohemka s Ustim. Chvilem jsem to prepinal a horsi fotbal jsem letos nevidel, ze strany Bohemky to nemelo s fotbalem nic spolecneho. Celou tu komedii zavrsila nahlasena navsteva 3 000 divaku, prestoze na stadionu mohla byt tak tretina (ani ne) - vychodni tribuna az na par jednotlivcu zcela prazdna, sever zavrenej, hloucek na jihu a neco na hlavni.

          • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

            quelhar (admin)     před 14 lety 20.03.2011 18:57 |  
            0 0

            Na branu jsme nevystrelili, ale na tutovky to bylo nakonec 2:2, Olomouc sice kopala dlouhe balony dopredu, ale sance z toho nakonec moc nebyly.

            Ze obrana s Dostalem, Hubackem a Trubilou dostane od Liberce, Teplic a Olomouce jen jeden gol, je myslim velmi prijemne prekvapeni.

            • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

              edenian     před 14 lety 20.03.2011 19:03 |  
              0 0

              Presne tak. Ja bych docela ocenil Petrouse, jak to s nima hraje. Ja jsem teda obecne jarem prekvapen. Tym proste drzi pohromade a ustoji i takovejhle zapas celych 90 min, to je slusny.

            • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 19:08 |  
              0 0

              jj, obrana hrala dobre. trubila me prijemne prekvapuje.

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

          bongor     před 14 lety 20.03.2011 19:38 |  
          0 0

          No kdyby byl alespoň neviditelný,to by bylo terno.

          • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

            bongor     před 14 lety 20.03.2011 19:41 |  
            0 0

            To se vztahuje na Horu,ale nějak se to pošouplo o pár příspěvků dolů.

  3. Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

    smisek     před 14 lety 20.03.2011 18:54 |  
    0 0

    Hra sice nic moc,nicméně s bodem ve mne převládá v celku spokojenost. Kdyby mi někdo před začátkem jara řekl že po čtyrech kolech budeme mít 8 bodů asi bych ho považoval za blázna...

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

      lassiter     před 14 lety 20.03.2011 18:55 |  
      0 0

      a to máme ještě opci na dva :-)

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

        opicemag     před 14 lety 20.03.2011 18:58 |  
        0 0

        Jen aby nám je dali. Kdyby ano, tak po 4 kolech 10 bodů by bylo skvělé.

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

          edenian     před 14 lety 20.03.2011 19:05 |  
          0 0

          Nebo dvanact bodu? Az vylouci Olomouc tak zkontumujou jeji zapasy :-)

          • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

            opicemag     před 14 lety 20.03.2011 19:08 |  
            0 0

            To bychom ještě dostali dva za podzim. Ale body by dostali všichni...

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

        smisek     před 14 lety 20.03.2011 19:01 |  
        0 0

        :-)))))

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

        spojka     před 14 lety 20.03.2011 19:04 |  
        0 0

        Jeste by to chtelo pres svaz sejmout to Brno. Uz kvuli klidu a tem jejich kecum, kterejma se to snazi kryt.

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0 v 2. pol.

          edenian     před 14 lety 20.03.2011 19:06 |  
          0 0

          Ze by jim treba za toho Pejice vzali licenci :-)))))))))

  4. Re: Olomouc - Slavia 0:0

    japhy     před 14 lety 20.03.2011 19:03 |  
    0 0

    Vypadá to, že Petrouš naučil Slavii po letech bránit. Oproti Liberci chválím snahu dostávat se z obrany pokud možno konstruktivně, hlavně díky LJ a Kiselovi. Speciální pochvala pro Čelůstku.
    Holt si musíme zvyknout, že proti těm nejsilnějším to takto budeme hrát.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      slaviator     před 14 lety 20.03.2011 19:17 |  
      0 0

      na podzim jsem si myslel, že Petrouš pokračuje jen v tom, co KJ začal... v zimě jsem se zhrozil, když si přived obránce z divize, kterej před lety neměl na Slavii B... ale za čtyři zápasy dva inkasované goly a 8 bodů ze hry, to není špatný... a hlavně v obraně nám to fakt šlape, ty dva inkasovaný goly nejsou náhoda.. škoda no, že Kisel dneska neméířil za začátku II.poločasu o půl metru lépe nebo že LJ si po Zbynkově přihrávce hlavou nespracoval míč líp

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        mart     před 14 lety 20.03.2011 19:23 |  
        0 0

        ...no von spis prihraval Drobiszovi nez Jarolimovi. Jit ta hlavicka do Jarolima.....

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        spojka     před 14 lety 20.03.2011 19:25 |  
        0 0

        No, nemel na Slavii B... to je taky otazka, jak to tehdy bylo a kdo s jakym zajmem o tom rozhodoval. Kdyz Dostal kopal za dorost, tak jsem nekolik zapasu dorostu videl a rozhodne to nebylo tak, ze by na to nemel. Naopak byl tam jeden z nejlepsich a jako jeden z mala me fakt zaujal (napr. jeste Hosek v utoku vypadal slibne) - rychlost, duraz, spolehlivost. Proto jsem nechapal, ze v becku v podstate nedostal sanci a byl odsunut do Celakovic.

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0

          slaviator     před 14 lety 20.03.2011 19:56 |  
          0 0

          každopádně na to neměl - buď herně nebo finančně :)

  5. Re: Olomouc - Slavia 0:0

    vlchan     před 14 lety 20.03.2011 19:08 |  
    0 0

    Díky za bod. Jinak naprostá tragedie. Slavisti přeborníci v pomalosti, ale již v 63 min. získán prvý roh. Olomoučáci snad vyhrát nechtěli.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      spojka     před 14 lety 20.03.2011 19:14 |  
      0 0

      Jak jsem jindy hodne kriticky, tak dneska jsem zadny zasadni rozdil mezi Slavii a Olomouci nevidel. Ze by Olomouc nechtela vyhrat? To se mi nezda. Nakonec tym, kde hraji Ordos, Skerle, Schulmeister, Sultes nebo Drobisz proste uz podle jmen neni a nemuze byt o nic lepsi, nez soucasna Slavie. Doma bychom je timhle zpusobem tlacili my a dost mozna i porazili.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      edenian     před 14 lety 20.03.2011 19:16 |  
      0 0

      Tak tohle jim jdi rict tedko k autobusu, kdyz jsi takovej machr.

  6. Re: Olomouc - Slavia 0:0

    eomer (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 19:12 |  
    0 0

    Za mě spokojenost. Více sem neočekával a v čisté konto nevěřil. Zajímavé bylo sledovat Huba u levé lajny, když zaskakoval za Trubilu. Pokud tam byl sám tak to tam létalo docela často.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      PetCC     před 14 lety 20.03.2011 19:34 |  
      0 0

      Hubáček tu rychlost zkrátka už nemá, navíc Olomoučtí jsou hodně rychlí.
      Já sám jsem taky spokojený, s hrou dopředu teda ne, ale rozhodující je celkový obraz a výsledek. Nedostali jsme gól, uhráli remízu na hřišti nejlíp kombinujícího týmu, v naší situaci nic lepšího asi není reálné.

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        edenian     před 14 lety 20.03.2011 19:54 |  
        0 0

        Yes.

  7. Re: Olomouc - Slavia 0:0

    podol (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 19:13 |  
    0 0

    zatím nám na jaře dělá Slávia radost,získáváme body v rámci
    našich herních možností.I když další 2 body za Brno by se hodily,
    přesto si to nepřeji.Fotbalista Brna hrál několik minut a na hřišti
    jsme nedokázali vyhrát.Střed tabulky si musíme vybojovat na hřišti,nikoli rozhodnutím svazu.Nesnižme se na úroveň našich
    největších rivalů.Podol

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      spojka     před 14 lety 20.03.2011 19:18 |  
      0 0

      To je zvraceny pohled. Tady vubec nejde o vybojovani nejakych dvou bodu, ale o dodrzeni nebo poruseni predpisu, podle kterych se ten fotbal hraje. Pokud hrac nastoupil do utkani na zaklade neplatneho registracniho prukazu, tak se neni o cem bavit.

      Ja chapu, ze se to nekomu muze zdat prilis tvrde, ale snad kazdy, s kym jsem mluvil a kdo na jakekoliv urovni fotbal zavodne hral nebo funkcionaril, tak to vidi stejne.

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        podol (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 19:26 |  
        0 0

        tady nejde o nějaký zvrácený pocit,já jsem vyjádřil svůj názor,stejně jako ty svůj.A že není vše jasné,ani z hlediska
        předpisů je jasné z toho,že svaz otálí tak dlouho s verdiktem.
        Zjevně má na tom svůj podíl,protože nechápu,jak může mít hráč
        2 registrační průkazy,jeden antidatován,hráč nastopupí ke 2
        zápasům,rozhodčí na to nepříjdou.Jsem zvědav na ten verdikt,
        již druhý oznámený termín je zítra.Podol

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0

          spojka     před 14 lety 20.03.2011 19:28 |  
          0 0

          O tom neni sporu, v tom souhlasim. Tim zvracenym pohledem jsem myslel to, ze dost lidi pise, jak je ziskani tech bodu timhle zpusobem "pod uroven Slavie", ze by ty body nechteli atd. Tohle je podle me zvracene, protoze to neni o nejake urovni nebo o pocitech.

          • Re: Olomouc - Slavia 0:0

            bongor     před 14 lety 20.03.2011 19:48 |  
            0 0

            No jo,ale snad jsme schopni to ukopat i bez těch dvou bodů.Já mám taky pocit,že je to pod úroveň Slavie,to je tak jako ušité pro rumuna,ten by kvůli tomu svolal třeba i mimořádný sjezd FiFa,hlavně
            se napakovat a prostředky jsou dobrý úplně všechny.Jinak chování Brna,t.j.kličkování a měnění výpovědí mi mimochodem taky nápadně připomíná kauzu Kadeřábek a o ty body by měli přijít už kvůli tomu.

          • Re: Olomouc - Slavia 0:0

            skman     před 14 lety 21.03.2011 08:10 |  
            0 0

            kdyby odehral vetsinu zapasu nereknu ani buu ale kvuli dvou minutam?

            • Re: Olomouc - Slavia 0:0

              quelhar (admin)     před 14 lety 21.03.2011 09:41 |  
              0 0

              Tohle ale soutezni rad nerozlisuje. Jednou nastoupil k zapasu a je jedno, jestli to bylo na minutu nebo na cely zapas, pokud svaz prokaze, ze nemel platnou registraci, tak rad ani nedava jinou moznost, nez zapas kontumovat.

              Kdyby neco podobneho udelala Slavia, to by byl panecku jiny kolotoc clanku nez ted v pripade Brna. A velmi pochybuji o tom, ze by se nas vubec nekdo zastaval...

              • Re: Olomouc - Slavia 0:0

                skman     před 14 lety 21.03.2011 11:29 |  
                0 0

                je mi jasne ze to rad nerozlisuje, ale selskym rozumem mi to prijde proste na hlavu postavene... uvidime

  8. Re: Olomouc - Slavia 0:0

    tantalos     před 14 lety 20.03.2011 20:13 |  
    0 0

    Slavia hraje líp, než jsem vzhledem k jejímu kádru čekal. Dostál není žádná hvězda, ale dozadu je spolehlivý, má velmi dobrý fyzický fond a umí házet auty, že připomínají rohy.
    Čelůstka je o třídu lepší než na podzim, Hubáček, když nemusí moc běhat, to taky docela zvládne. Trubila dneska vydržel celý zápas, a to bez velkých kiksů, pobyt v Bohemce mu pomohl.
    Koreš má horší fyzičku, ale technicky je nadprůměrný, Kisel a LJ sice neodvedli nic moc dopředu, ale odpracovali si to a naztráceli míče. Jandys dřel a dřel, není to sice jeho špičková forma, ale je velmi užitečný. Dost pochybuji o Horovi, první půle ještě ušla, v druhé mlel z posledního a ukázalo se, že mu chybí rychlost. Pospěch je opravdová posila. Míňa se potřebuje dát dohromady a rozehrát.
    Co bylo pro mě hlavní, že Slavia hrála svou hru., Byla sice horší než Olomouc, která se mi obvykle líbí, je rychlá, útočná, jenže neměli být pitomí a prodávat jediného pořádného střelce
    Podstatné je, že Slavia předvedla slušný start na balon, soustředěnou obranu bez větších kiksů, a hlavně dokázala si přihrávat si po zemi, udržet balon a útočit v pěti, šesti hráčích.
    Celkově mám teď ze Slavie lepší dojem, i když pravda se ukáže, až bude hrát proti soupeřům, kterým jde o život a bude muset prorážet stejný způsob hry, jaký jsme dneska předvedli my. Ještě jsme se neudrželi, slabvší mužstva někdy neuvěřitelně bodují, ale snad těch potřebných osm bodů nějak získáme.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      mart     před 14 lety 20.03.2011 22:04 |  
      0 0

      Jo, asi tak nejak. ja nevim kolik je to vet (asi dvanact?), ale souhlasit se da se vsema.mart

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      slimak     před 14 lety 21.03.2011 08:46 |  
      0 0

      jj, take ze vsim souhlasim..hodne velke a poměrně nečeké překvapení je pro mě kvalitní hra obrany, jeji organizace je na uplne jiny urovni nez na podzim. Trubila také hraje nyní velice kvalitně. Dostál tam měl v prvních 25 minutách pár chyb, kdy se nechal lehce obejít. Na to pozor při zápasech s útočnějšími týmy..
      Janda dřel, bojoval, je to pro nás důležitý hráč, ale včera tam asi 3 brejkové situaci nevyřešil ideálně.škoda...

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      quelhar (admin)     před 14 lety 21.03.2011 09:45 |  
      0 0

      Pokud nam svaz opravdu prida dva body za to Brno a za dva tydny porazime Hradec, tak verim, ze uz budeme zachraneni (nehlede na to, ze absolutne neverim, ze bychom z dalsich osmi zapasu nesebrali uz ani bod).

      Skoda ze se Trubila na Hradec vykartoval, jsem zvedavy, jakou variantu zmeny v obrane trener vymysli, jestli tam soupne Huba nebo radeji necha stopery spolu a nalevo postavi nekoho noveho (Marese nebo Palka).

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        tantalos     před 14 lety 21.03.2011 11:33 |  
        0 0

        Čistě hypoteticky: Pokud by všechna ohrožená mužstva vyhrála všechno doma a uhrála nějakou remízu s týmy, které mohou rozdávat venku a Ústí už nebodovalo, mohl by sestoupit tým s 31-32 body. V praxi ale obvykle stačí tak 28 bodů k jistotě.

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0

          quelhar (admin)     před 14 lety 21.03.2011 15:37 |  
          0 0

          Jasne, matematickou jistotu jeste par kol mit nebudeme, ale kdybychom po pristim kole meli 28 bodu, tak uz bych nepochyboval, ze se zachranime.

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        edenian     před 14 lety 21.03.2011 14:30 |  
        0 0

        Ja tipuju Marese

  9. tipovani.cz

    Kactus     před 14 lety 20.03.2011 22:27 |  
    0 0

    ja z toho fotbalu moc nemel, jak vam chodi to tipovani.cz ?

    mne uplne na nic, furt se to seka. Nechapu tu strategii - kdyz CT konecne rozchodilo fotbalzive, ze to behalo bez problemu, tak to svaz zas proda. ale co od takoveho svazu cekat, ze ...

    • Re: tipovani.cz

      bongor     před 14 lety 20.03.2011 22:35 |  
      0 0

      Chodí to příšerně,ale minule to celkem šlo.Jenže asi nás na to koukalo moc a ono to neutáhne,nebo co.Já jsem měl každou chvíli rozpadlej obraz,že to vypadalo jako nějakej horor a on to asi opravdu byl,co jsem slyšel.Na tu naši útočnou kombinační hru si ještě asi nějaký čas počkáme.Zatím hodně oceňuji zarputilost a napadání celý zápas.Takže výsledky jsou lepší než na jména mnohem lepší podzimní sestavy a to musíme ocenit.

    • Re: tipovani.cz

      tantalos     před 14 lety 20.03.2011 22:35 |  
      0 0

      Mně se to seklo asi čtyřikrát vždycky na minutu -mám připojení O2 Mega.

      • Re: tipovani.cz

        bongor     před 14 lety 20.03.2011 22:55 |  
        0 0

        Já mám O2 ADSL,od ústředny jsme 3 kilometry.Všechno většinou chodí dobře,přes víkend na to máme 3-4xPC. Ten dnešní mač byl spíš vyjímka,občas se mi ještě seká muzika na YOU Tube.Ale je možný,že
        mi ucpával dráty místní hospodskej,on je to totiž sparťan.

        • Re: tipovani.cz

          PetCC     před 14 lety 20.03.2011 23:56 |  
          0 0

          Já mám 15 Mbit, normálně mi jdou všechny fotbaly najednou bez chyb, ale dneska to byly samý výpadky. Dneska jim některý servery zřejmě nestíhaly.

    • Re: tipovani.cz

      spojka     před 14 lety 20.03.2011 22:57 |  
      0 0

      U me uplne bez problemu, zadny sekani. Pripojeni mam v podstate to nejlevnejsi od Centria (30/30).

    • Re: tipovani.cz

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 23:12 |  
      0 0

      Mne to slo dobre, jen na zacatku druhy pule mi to uplne spadlo na par minut.. takze jsem nevidel nejsvetlejsi chvilky naseho vykonu..

    • Re: tipovani.cz

      opicemag     před 14 lety 20.03.2011 23:48 |  
      0 0

      Mně to šlo dost špatně. Chvílema se to trhalo, pak to zase bylo divně rozmazané. Většinu prvního poločasu se to dalo, ale k jeho konci se to pak zhoršovalo a ve druhém to nebylo nic moc.

      • Re: tipovani.cz

        skman     před 14 lety 21.03.2011 08:08 |  
        0 0

        minule naprosto v poho, ted asi cca 10x pul minutovy zasek, pripojeni Wifi 2mega

  10. Re: Olomouc - Slavia 0:0

    Tommy     před 14 lety 20.03.2011 23:01 |  
    0 0

    Já se málem porval s jedněma ubožákama ..... byly 3 + jedna holka a ta do mě valila, jakej jsme žid a tak a já jako typ člověka, co by slečně nezkřivil ani vlásek ji nechal v tom jejím boji, tak pak namě ten její kámoš sigmák a ž to vypadalo, že pujde o pěsti, ale řekl jsem jim, že mi za to nestojej a šel jsem si sednout do druhýho vagónu :-D

  11. Re: Olomouc - Slavia 0:0

    Viking     před 14 lety 21.03.2011 09:14 |  
    0 0

    Pustit Olomouc do jedné šance za celý zápas, u mě dobrý. Obrana je základ.

    Dopředu už to bylo horší (zejména Míňa hrál hrozně) ale takhle jalově jsme hráli kolikrát i v mistrovských sezonách. Každopádně se mi herní projev líbí, snažíme se hrát běhavý aktivní fotbal i když materiál trochu pokulhává a Kisel je úplně z formy. Na podzim by tu šanci asi dal...

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      Viking     před 14 lety 21.03.2011 09:19 |  
      0 0

      Jinak Petrouš ukázal Jarolímovi jednu podstatnou věc - pokud je to alespoň trochu možné, do obrany se nesahá a nechává se maximálně sehrát. Čím víc zápasů pospolu, tím lepší a kompaktní výkon. Ale je to i podpořené poctivým se vracením záložníků...

      Takhle začínala před dvěma lety Sparta, Klovanec je sice lempl trenér ale obrannou čtyřku nechával hrát pospolu, začínali vyhrávat na jeden gól a postupem času se začala zlepšovat i ta útočná fáze...

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        PetCC     před 14 lety 21.03.2011 10:54 |  
        0 0

        Příště nehraje Trubila, takže sáhnout se bude muset.

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0

          slimak     před 14 lety 21.03.2011 11:28 |  
          0 0

          to jo, ale je otazka, jestli se hub presune doleva nebo nalevo bude jina alternativa (mares,palko,jandys(?)...

          • Re: Olomouc - Slavia 0:0

            PetCC     před 14 lety 21.03.2011 14:14 |  
            0 0

            Já bych očekával přesun na levo, ale pan Petrouš je zatím mazanější než já dokážu odhadnout (u Jarolíma jsem měl úspěšnost skoro 100%), takže se rád nechám překvapit :-)

  12. Re: Olomouc - Slavia 0:0

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 10:13 |  
    0 0

    Zápas jsem neviděl protože jsem hrál svůj ale co nedal Karolko je u hráče jeho formátu téměř neuvěřitelný. Dyť ten Drobisz musel být na velkém vápně už při první kontaktu Karolka s balonem. Se mi zdá, že ho ta oficiální funkce lídra týmu poněkud brzdí nebo už si balí do Sydney. Ale nic proti němu, i tak hraje lepší průměr..

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 10:51 |  
      0 0

      hm, hlavne mi prijde, ze ztraci plno balonu.. nevim, mozna by potreboval hrat vic zezadu a nevyhovuje mu misto podhrota.. ted nevim, esli ho hral i na podzim... urcite ne vzdy... takhle je casto hodne vepredu a dostava balony, kdyz je kolem nej presila obrancu..

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 10:56 |  
        0 0

        No na podzim jsme hráli takovou tužku, že jsme byli v hluboké defenzívě a když jsme se dostali do brejku, zjevil se tam po sprintu Karolko, kterého protihráči nezachytili a zakončil.. Teď je obraz hry poněkud jiný a možná proto mu to tolik nejde..

  13. Offtopic

    korwin     před 14 lety 21.03.2011 10:32 |  
    0 0

    "Chelsea are close to agreeing a £1.2m deal for Czech Republic teenager Dominik Masek. The 15-year-old forward from FC Pribram is set to sign for Chelsea when he turns 16 in July."

    V 16 do Chelsea. Pravděpodobně další v početné řadě zmařených talentů.

    • Re: Offtopic

      lassiter     před 14 lety 21.03.2011 10:39 |  
      0 0

      Myslíš že v Chelsea jsou horší trenéři než v Příbrami?

      • Re: Offtopic

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 10:53 |  
        0 0

        V Chelsea jsou hlavně mnohem mnohem "hladovější" hráči toužící po úspěchu než jsou rozmazlený pepíci z Příbrami. Kdyby radši začal v 17 letech 1. ligu za Příbram, bude to pro něj lepší..

        Tohle jen můj osobní názor založený na obecném přehledu, nijak se v téhle problematice podrobněji nevyznám..

  14. Re: Olomouc - Slavia 0:0

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 10:55 |  
    0 0

    Zápas jsem bohužel neviděl - cestování - nicméně souhlasím s těmi, kteří jsou za bod rádi (a takových nás bude jistě většina). Pokud mohu soudit, tak Olomouc hraje poměrně otevřený, ofenzivní fotbal, na kterém si už leckteré jiné kluby vylámaly zuby. Chtělo by to teď doma přehrát Hradec a pak už snad bude víceméně klid od sestupového pásma, i když dolní tabulka je velmi vyrovnaná.
    Doufám, že kluci v obraně se ještě více sehrají a do kádru se podaří nějak zapracovat Míňu (a časem snad i toho Risteho..).

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 10:58 |  
      0 0

      A co teprve Pepíka Kaufmana, to bude svátek až se zase objeví na place.. ;-)

  15. Re: Olomouc - Slavia 0:0

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 11:21 |  
    0 0

    Včera se tu pod více články hodně diskutovalo na témata ,,Kweukeho faul na Simerského´´ a ,,kontumace za Pejiče´´.

    Téma 1: Rozsáhlostí diskuse se ukazuje, že na té slávistické ubrečenosti něco je. To lehké přistrčení za krkem se asi děje v každém zápase tak stokrát, lepší být Kweukem přistrčen, nežli podříznut :-)) Pokud by tam byl faul nohama, tak je to jiná, ale nevšiml jsem si jej. Každopádně nějací ubožáci z Brna, kteří si nechali dát v 5. minutě gól z ničeho, nám za takové zastávání opravdu nestojí.

    Téma 2: Pokud se ukáže, že provinění Pejiče bylo dostatečně závažné, přijde mi logická následující úprava: Slavia si odnese ze zápasu 1 bod a skóre 1:1, Brno si odnese ze zápasu 0 bodů a skóre 0:3, případně 1:1.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      Slawek     před 14 lety 21.03.2011 12:20 |  
      0 0

      Poopravil bych ten konečný verdikt Takto : Slavia získá 3 body a to zejména i proto, že jí sudí Franěk evidentně poškodil neodpískáním 100%-ní penalty ( však za to dostal stop na 3 zápasy, ale za to si Slavia nic nekoupi, tak tady se určitá satisfakce nabízí ! ).

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 13:27 |  
        0 0

        Stejně bychom tu penaltu zas nedali.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      slamacek (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 12:21 |  
      0 0

      zaslechl jsem cosi co naznacovalo, ze to byl faul. hledal jsem zaznam a smozrejme jak byva obvykle, bylo to dobre sestrihano, coz podporovalo tototvrzeni. vecer pak v tv ale bylo jasne videt, ze sice ke strceni doslo, ale urcite ne takovemu aby se brnak rozplacl.. proste simulant. dostali 2 gol a dobre jim tak.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      lassiter     před 14 lety 21.03.2011 12:35 |  
      0 0

      Tak jako se člověku postupně do genové výbavy dostalo, že chodí po dvou a ne po čtyřech, tak se tam i Slavistům dostal pocit, že po nich stále někdo jde. Vzhledem k minulosti je to zřejmě logické, leč pro dobro Slavie je třeba se toho pocitu zbavit a v tom hodně věřím minulostí nezatížené mladé generaci, která se schází na severní tribuně. A chce to taky pár úspěšných sezon v řadě, asi tak deset nebo patnáct, aby to nabyté sebevědomí mohlo pořádně zakořenit. Co se týče faulu, tak myslím byl, i když vidět nebyl :-) Kdo kdy hrál fotbal a v plném běhu mu někdo brnkul zezadu o nohu, tak ví, že padne na držku přesně jako ten bek.

      Co se týče registrace, tak mně by přišla logická nějaká minimální pokuta pro Brno, pač brát body za fakt, že někdo má v registračce napsáno 1. FC místo Zbrojovka, je úchylné. Ale jestli řády umožňují v takovém případě pouze kontumaci, tak prostě dva body navíc a hotovo. A je dobře, že je ten trest jasnej a nezáleží na jednom člověku, jakou z šesti možných variant postihu si vybere (jako v hokeji). Myslim, že celá kauza by měla být hlavně poučení pro svaz, jestli je v dnešní době normální dělat registrace stejným způsobem jako někdy v 70. letech.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 12:38 |  
      0 0

      No tak celá diskuze byla založená právě na tom, že někdo (já například) viděl klasický přikopnutí Simerského nohy od Kweukeho, které bylo vidět z opakovaného záběru, ještě navíc z pohledu rozhodčího. Co mě však překvapilo nejvíce byl komentář Bosáka a toho druhýho šaška. Takže moc nechápu co tu znova řešíš a ještě do toho taháš ňákou ubrečenost? To jestli vyhrála Sparta mi je u prdele, respektive sem radši, že na nás Brno ztrácí víc. Jinak nám zbývá počkat si na opakovaný záznam na tipovani.cz

      Víc bych to zatím neřešil..

  16. Re: Olomouc - Slavia 0:0

    Slawek     před 14 lety 21.03.2011 12:13 |  
    0 0

    Už několikrát se zde opakuje, že jsme dobře kombinovali m.j. zásluhou Kisela. Tak nevím co jste viděli, ale já jsem viděl a na jaře už počtvrté, neschopnost tohoto borce dát přesnou přihrávku. V první půli nebyl vidět vůbec, jakoby se už chystal do Sydney. Pokud se bojí zranění, ať to raději řekne, ale o deseti hrát nelze. Někteří jsou překvapeni výkony Hubáčka. To budou asi ti, kdo mu neustále nadávali a to přesto, že už s úspěchem mnohokrát zaskočil na kterémkoli místě v obraně. Tenhle post mu mimořádně sedí a to přesto, že ho jeho výška na místo stopera nepředurčuje. Na druhé straně jeho úžasný timing, zkušenosti a velmi dobrá poziční hra mu umožňuje zhostit se této role na jedničku !

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      denydzlSKS     před 14 lety 21.03.2011 12:48 |  
      0 0

      Nebyl bych tak kritickej ke Kiselovi, ale je fakt, že na jaře ho řadím k tim slabším. Ode mně máš palec nahoru za tenhle příspěvek, ale ostatní ti to dají sežrat;-)

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        Jiri1     před 14 lety 21.03.2011 13:10 |  
        0 0

        Zdravim, nestalost formy Kisela samozerejme souvisi s jeho dalsimi zamery , Karol vi , ze za dva mesice uz bude volnym hracem a jeho dalsi kroky budou mirit opet do Australie i kdyz....., navic konecne skonci studia je logicke , ze se venuje i dalsi aktivitam , aby nebyl v budoucnu zavisly na fotbale. Navic udrzet si vyjimecnou formu , jakou mel na podzim by bylo malym zzrakem. Hubacek je jiny pripad, mel by podle neoficianich zprav zustat ve Slavii i nadale , nepocita se svym odchodem, pokud bude vse v klubu OK a tohle misto mu vyhovuje hlavne ve spojeni s mladsimi fobalisty , kteri maji dobry pohyb, slidni predvidvost onj v tandemu jasna jednicka. Priznam se , ze mne zklamal Vaniak, cekal jsem jeste jeden rok, ale spletl jsem se, bohuzel to narozdil od Martina na dalsi spolupraci nevidim, protoze klub ma v akcu trenera golmanu a na zmenu nepomysli . Na dalsi flek ala Vahala proste nejsou nebudou penize. Mam silne pochybnosti , ze by ho Zlamal dokazal nehradit , Hanus neni silnou osobnost a zatim nedorostl postu jednicky a treba Berkovec ci Malina nedostaaji mnoho sanci. A to nemluvmi treba o nasich reprezentantech v mladeznickem fotbale kterych je na tomhle postu nevyvale , ale zatim to ani v jednom pripade neni nmisto v acku.

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        Jiri1     před 14 lety 21.03.2011 13:10 |  
        0 0

        Zdravim, nestalost formy Kisela samozerejme souvisi s jeho dalsimi zamery , Karol vi , ze za dva mesice uz bude volnym hracem a jeho dalsi kroky budou mirit opet do Australie i kdyz....., navic konecne skonci studia je logicke , ze se venuje i dalsi aktivitam , aby nebyl v budoucnu zavisly na fotbale. Navic udrzet si vyjimecnou formu , jakou mel na podzim by bylo malym zzrakem. Hubacek je jiny pripad, mel by podle neoficianich zprav zustat ve Slavii i nadale , nepocita se svym odchodem, pokud bude vse v klubu OK a tohle misto mu vyhovuje hlavne ve spojeni s mladsimi fobalisty , kteri maji dobry pohyb, slidni predvidvost onj v tandemu jasna jednicka. Priznam se , ze mne zklamal Vaniak, cekal jsem jeste jeden rok, ale spletl jsem se, bohuzel to narozdil od Martina na dalsi spolupraci nevidim, protoze klub ma v akcu trenera golmanu a na zmenu nepomysli . Na dalsi flek ala Vahala proste nejsou nebudou penize. Mam silne pochybnosti , ze by ho Zlamal dokazal nehradit , Hanus neni silnou osobnost a zatim nedorostl postu jednicky a treba Berkovec ci Malina nedostaaji mnoho sanci. A to nemluvmi treba o nasich reprezentantech v mladeznickem fotbale kterych je na tomhle postu nevyvale , ale zatim to ani v jednom pripade neni nmisto v acku.

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0

          Jiri1     před 14 lety 21.03.2011 13:16 |  
          0 0

          Tak onim cenzure jsem zmatem, psal jsem jmno golmana Hanuse.

          • Re: Olomouc - Slavia 0:0

            lassiter     před 14 lety 21.03.2011 13:22 |  
            0 0

            My jsme také často zmateni. Nemyslím, že by forma Kisela s něčím nějak souvislela, prostě fotbal. Nehledě na to, že fakt, že už tak nevyčnívá, je způsoben i tím, že ti kolem něj hrají výrazně lépe a běhají :-)

            • Re: Olomouc - Slavia 0:0

              Jiri1     před 14 lety 21.03.2011 13:32 |  
              0 0

              Nezlob se , ale predevsim Karol tolik netrenuje a je proste zameren v soucasnosti hlavne na veci okolo jeho pobytu mimo republiku.

              • Re: Olomouc - Slavia 0:0

                PetCC     před 14 lety 21.03.2011 14:11 |  
                0 0

                A v noci se probouzí po divokých snech o dobrodružství v daleké Austrálii.
                Díky panu Jiřímu se dozvíme i co se našim fotbalistům zdálo! Díky.

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0

          Khadgar     před 14 lety 21.03.2011 14:12 |  
          0 0

          Strašně rád bych si to přečetl, ale to se prostě nedá... Snad alespoň jedna korekce před odesláním by pomohla.

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 14:36 |  
          0 0

          Já umírám smíchy..

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      Tonda     před 14 lety 21.03.2011 12:56 |  
      0 0

      a ještě o něčem byste nás poučil?

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      brekekeSKS     před 14 lety 21.03.2011 13:22 |  
      0 0

      Konečně někdo normální, kdo dokáže Huba posoudit objektivním pohledem! Ikdyž se, jako většina hráčů na úrovni GL, občas dopustí větší nebo menší chyby, je to v celkovém součtu klíčový kámen naší defenzivní hry.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      Kunetice     před 14 lety 21.03.2011 14:44 |  
      0 0

      huba jen sbírá balony to není žadná zasluha nebo buhvíco ale jak má hrát jeden na jednoho tak je v prdeli vem si ho do 1.a třídy ty jožine.

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        Jiri1     před 14 lety 21.03.2011 15:00 |  
        0 0

        Zdravim, mne zajima vysledny efekt , obrana funguje , hraci si rozumi, golman nerve jak pominuty, jestli sbira balony nebo podle nekterych nestiha to je vec jedna , ale oproti podzimu to zatim proste funguje Jasne , ze se nebranim v lete posileni na tomto postu jenze na to jeste hodne dlouho nebudou prachy a tak jsem vdecnej za to malo. A co na poznamky ohledne Karola, cas ukaze kdo mel pravdu a to i treba v tom, ze proste to co odehral na podzim uz nepredvede a pokud te zajima neci nazor , tak si ho precti,. jestli ne tak treba navstiv utkani becka a posud sam, jestli by na jeho postu mohl hrat nekdo jiny.

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        LordEdmund     před 14 lety 21.03.2011 15:39 |  
        0 0

        Dalo by se říct, že je David na tom stoperovi pěkně "uklizen".:-)) Ale vážně , je tam sice nesrovnatelně platnější, než na kraji, ale netřeba ho zas uplně přechválit. třeba v zápase s Teplicema přes něj Mahmut prošel,kdy se mu zlíbilo a bylo štěstí , že se mu zlíbilo jen dvakrát a byl z toho jen jeden gól. Celkové bych řekl, že na jaře bráníme dobře a v´dostatečně velkém počtu s ofenzivou je to ale poŕád celkem špatné, až na prvních 15 minut s Brnem a zápas s Teplicema. Snad se stane aspoň pravidlem to, že budeme soupeře školit v Edenu pro tuto sezonu by mi to bohatě stačilo.Když se zachráníme a ekenomicky neumřeme, tak bude stačit sehnat jednoho dalšího útoćníka, podepsat Pospěcha a splašit někde náhradu za Vaňouse. Nevěŕim, źe se dá stavét na Zlámalovi, jako na naší budoucí jedničce.

        • Re: Olomouc - Slavia 0:0

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 16:18 |  
          0 0

          No tak hlavně by jsme ho museli vyplácet ze smlouvy a to snad nikoho nenapadne. Co on si v pohodě odchytá i Hanuš, kterej měl tenkrát dost velkou smůlu, že se s ním Karel rozhodl hrát ty jeho škatulata. Osobně se mi ale nejvíce líbil Berkovec ale je pravda, že jsem ho moc neviděl ;-)

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 15:30 |  
      0 0

      V zásadě souhlasím, i když rovněž se domnívám, že na podzim se - jako jediný hráč schopný hráč kopnout do balonu - jeho výkony posuzovali trochu jinýma očima. Dnes se hráči obecně více snaží, takže Kisel je zastíněn a asi se skutečně už vidí v Sydney...

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        Jiri1     před 14 lety 21.03.2011 16:25 |  
        0 0

        Jo,jo Kmotre to je snad poprve co s vami na sto procent souhlasim, ono nejde jen o to ze opet nechyta, napred byl zranenej a ted je ve hre zachrana 3 ligy za kazdou cenu , takze chyta Hanus, ktery ale neni lepsi. Predtim chytal par zapasu v Hlucine, kde hraci pul roku nebrali vyplaty a a proste spise nechytal, napisu to takto.

    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

      Jiri1     před 14 lety 21.03.2011 16:42 |  
      0 0

      Takze , zadna kontumace BRNO se nekona , prestupek se stal, ale administrativni a kontumace je vyloucena.

      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 16:46 |  
        0 0

        tak tak : Výsledek fotbalového duelu Slavia - Brno 1:1 platí. Hráč hostů Pejič měl sice na registraci chybný název týmu, což ale není důvod ke kontumaci. Svaz potrestá funkcionáře klubu.

          • Re: Olomouc - Slavia 0:0

            Viking     před 14 lety 21.03.2011 16:59 |  
            0 0

            Jsou to sráči. Předem daný rozsudek se snažili naroubovat na neexistující normy. Podle fotbalových řádů měla následovat jednoznačně kontumace, ať se to může zdát spravedlivé či nikoliv.

            Já bych se odvolal:)

            • Re: Olomouc - Slavia 0:0

              Artur (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 17:05 |  
              0 0

              Ty se běž spís lečit.

              • Re: Olomouc - Slavia 0:0

                Viking     před 14 lety 21.03.2011 17:11 |  
                0 0

                Ty mi taky.

                • Re: Olomouc - Slavia 0:0

                  Artur (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 17:48 |  
                  0 0

                  Schizofrenie je tezka vec :-))

                • Re: Olomouc - Slavia 0:0

                  urs (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 17:52 |  
                  0 0

                  klucí hádat se běžte na oficiálky ;)

                  • Re: Olomouc - Slavia 0:0

                    Artur (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 18:51 |  
                    0 0

                    Mily ursi narazel jsem na to jak Viking meni sve nazory jak klokan stadion. Viz diskuze pred nejakym tim dnem do ktere jsem se zapojil. Na oficialkach je postizencu uz tak dost , s pozdravem A.

                    • Re: Olomouc - Slavia 0:0

                      urs (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 19:29 |  
                      0 0

                      nojo, ale to je jen a jen tvuj boj, me viking nevadi a at si pise co chce a jak chce a kolikrat chce :)
                      o nic nejde - je to diskuse a neni treba se tu navzajem nejak srát :)

                      • Re: Olomouc - Slavia 0:0

                        Artur (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 19:31 |  
                        0 0

                        Ale vzdyt v pohode , ja sem si chtel jen rejpnout :-) osobne mi je nejaky odecet uplne jedno protoze to kluci zvladnou i bez pomoci ze Strahova...

                        • Re: Olomouc - Slavia 0:0

                          urs (přítel SN)     před 14 lety 21.03.2011 21:21 |  
                          0 0

                          ok :)

                          • Re: Olomouc - Slavia 0:0

                            Viking     před 14 lety 22.03.2011 09:16 |  
                            0 0

                            Já rozlišuju dvě věci:

                            1) Jsem proti kontumacím, není to spravedlivé a nastala pouze administrativní chyba. Za toto samé bylo Příbrami B odečteno v divizi 17 bodů a nikdo se s nimi nebavil, to samé v hokeji.

                            2) Fotbalové řády mluví jasně, měla následovat kontumace. Že to Lubas zametl pod koberec, protože je bordel na svazu, byl v tom namočenej řitolezec Kocourek a Hašek nechtěl aféru, je věc naprosto odlišná.