Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Pardubice - Slavia B 1:0

Béčko vyšlo v Pardubicích bohužel zase naprázdno a ani po dalším kole se neodlepí ode dna tabulky ČFL. K výhře nepomohl ani větší počet hráčů patřících do kádru áčka.

Pardubice - Slavia B 1:0 (0:0)
Branka:
51. Tischler

Slavia B: Hanuš - Kindel, Dembélé, Koubský, Palko - Mikula (84. Hájek), Kolařík (67. Kučera), V. Šimeček, Petrák, Gulajev (60. Cousens) - Zákostelský

Na zápase nebyl přítomen nikdo z našich redaktorů, report a ohlas trenéra očekávejte na oficiálním webu.

Komentáře (32)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Pardubice - Slavia B 1:0

    thc     před 14 lety 19.03.2011 17:26 |  
    0 0

    to snad neni možný co proti tomu dembelému má povolaj ho do repre ale ten buran ho zas pošle s béčkem a ještě na stopera

  2. Re: Pardubice - Slavia B 1:0

    janko (přítel SN)     před 14 lety 19.03.2011 17:35 |  
    0 0

    Teď dal pekhart v tom hnusném dresu gól, z toho jak se běžel radovat pod jejich kotel, z toho mi bylo na zvracení... hnus...

    • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.03.2011 18:03 |  
      0 0

      viděl jsem to jenom já? Kweuke přeci Simerského nepřehlédnutelně zfauloval a ty dva dementi ve studiu mu vyčítají, že si měl pokrýt balon, panebože..

      • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

        lassiter     před 14 lety 19.03.2011 18:27 |  
        0 0

        já to taky viděl!

        • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.03.2011 18:31 |  
          0 0

          Díky ;-)

          • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

            doors     před 14 lety 20.03.2011 08:59 |  
            0 0

            Teda, máte obdivuhodný bystrozrak. Já bych tedy ani z opakovaného záznamu neřekl, že to byl jasný faul. To bylo tak 50 na 50. Bylo vidět, že ten bek je hodně mladej kluk a nemá zkušenosti. Nicméně je to jedno, ten zákrok stejně o utkání nerozhodl, Brno bylo marné a prohrálo ( což je jen dobře)

            Pekhart je typickým příkladem - Koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
            Já osobně jsem zvědav, jak se bude chovat v derby.... Ono slavit za Jablonec proti Slavii je "nevhodné", ale za Sraltu????

            • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 10:01 |  
              0 0

              Myslím, že mám průměrný zrak a ten faul byl více než jasnej.. To jestli rozhodl nebo nerozhodl utkání je mi šumafuk, v téhle lize si stejně všichni dělají co chtějí, nad tím už jsem se přestal pozastavovat. Co mě ale dostalo byli páni komentátoři, kteří na stejný opakovaný a zpomalený záběr (a zrovna ten z pohledu rozhodčího) koukali a vykládali něco o tom, že si Simerský měl pokrýt balon (ještě před opakovačkou oba prohlásili, že to bylo čistý, tak možná proto). To mi hlava nebere. A pokud jste někdy hrál fotbal, tak dobře víte, že když se tenhle pád pokusíte nasimulovat, vypadá to v 99% doslova trapně a nedá se to z pozice rozhodčího přehlédnout, zvlášť nestojí-li v ose faulovaného hráče..

              • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

                doors     před 14 lety 20.03.2011 10:19 |  
                0 0

                Právě že jsme ho hrál ( samozřejmě na mnohemen nižší úrovni) a proto mohu říci, že to byla chyba beka jako "Brno".
                Možná že ho ťuknul, nicméně takových soubojů je v ligách na západ od nás mraky a vesměs se pouštějí. Já Sraltu nemusím, ale "slepota není ctnost", takže v tomto případě souhlasím i s moderátory.

                JInak čistě obecně nemám naší ligu rád i proto, že tu nestále nekdo padá, jakmile mu někdo "dýchne" na dres. To je u nás typické, bohužel. Když už konečně někdo doběhne k vápnu, tak je zřejmě tak vyčerpán, že jakmile se ho někdo jen dotkne, tak vyčerpáním padá k zemi...

                • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 10:37 |  
                  0 0

                  Dobře a můžeš mi tedy vysvětlit co má ten hráč udělat, když ho zezadu někdo "ťukne" tak, že zakopne jednou nohou o druhou a rozmázne se jak širokej, tak dlouhej? Ano, takových zákroků je v ligách na západ mraky a vesměs se pískají. Jako v zápase Tottenham vs. West Ham, který se hrál před Spartou a kde přesně takový zákrok rozhodčí dvakrát odpískal. Zkrátka když ti někdo takhle ťukne o nohu tak jdeš na zem raz dva a těžko se v tom dá něco simulovat. Na Sraltu seru, aspoň se na nás Brno nedotáhlo. Doporučuji pustit si to celé znova až se to objeví na tipovani.cz

                  S druhým odstavcem absolutní souhlas, u nás jsou prostě lemry líný, což bylo včera vidět krásně například na Kalabiškovi, který na útočný půlce ztratil v souboji balon, správně se nepískalo a místo aby vyskočil a snažil se balon získat zpátky (byl od něj asi metr), tak se pomaličku zvedne při chůzi se drbe na hlavě.. děs.

                  • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

                    doors     před 14 lety 20.03.2011 11:11 |  
                    0 0

                    U nás to holt patří k "taktické výbavě". Lidově řečeno, hrajeme na hovno, ale takticky jsme vybavení. Kolikrát má hráč šanci jít do šance nebo aspoň do brejku a on radši v souboji padne, místo aby se pokusil to ustát. ( I když "do šance" to jsem přehnal u naší ligy..)
                    Já jsem hlavně klidný, když jsem viděl Brno. To je absolutně neškodný tým. To podle mě i Ústí je fotbalovější.
                    Dnes věřím minimálně v bod. Já si nemyslím, že by Olomouc byla takový zázrak. Když mohla prohrát v Brně!!??

                    • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 11:18 |  
                      0 0

                      No já nevim, rupli sice v Brně, ale mě se ten jejich fotbal docela líbí a bojím se, že naši obránci v čele s Hubáčkem neuhlídají rychlý hráče jako Šultese třeba (Brno vzad má přeci jenom běhavé mladíky). Taky co v tom Brně nedali, to už se jim asi hned nepovede.. Zkrátka budu rád za remízu ale moc v ní nevěřím. Oni jsou doma dost silní a pochybuji, že nám by se povedlo znova to co v Liberci, tedy bránit a z ojedinělého brejku gól na 0:1.. uvidíme.

                      • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

                        doors     před 14 lety 20.03.2011 11:26 |  
                        0 0

                        Oni jsou běhaví, to ano, jsou to takové "rychlé blechy". Nicméně si myslím, že jim I. polovině vycházelo vše, do čeho kopli.
                        Nemyslím si, že nás nějak výrazně přehrajou. Bude záležet, jak nám zahraje záloha.

                        • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

                          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 11:38 |  
                          0 0

                          No právě a nás zatím v obraně ani jeden tým moc neprověřil a když si vezmeme Mahmutoviče, tak naší obraně utekl dvakrát a byl z toho jeden gól. A Olmík má takových hráčů několik. Zkrátka to dle mě bude velký test naší defenzivy (včetně zálohy samozřejmě). Když to stojíme, tak podle mě máme opravdu šanci vyhrát s každým (Plzeň, Jablonec, Sparta) a záchrany bych se už vůbec nebál.. No jsem na to zvědavý, tzv. už se nemůžu dočkat ;-)

                          • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

                            doors     před 14 lety 20.03.2011 11:49 |  
                            0 0

                            Já ze záchrany strach rozhodně nemám.
                            Brno, Příbram, Budějovice, Ústí, Ostrava, Hradec, Bohemians, Slovácko - to jsou týmy, které jsou výrazně pod námi a měli by jsme ( je to podmiňovací způsob) to z přehledem dokázat. Liberec a podle mě i Teplice jsou na naší úrovni. Ostatní jsou momentálně výše, ale zase ne o tolik, aby jsme se měli bát.
                            Navíc, jsme Slavia a bát by se měla Olomouc ne!!!!!

      • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

        bongor     před 14 lety 19.03.2011 18:37 |  
        0 0

        ne,to viděl každý,kdo se na to zrovna díval.Já to zrovna zapnul a co nevidím,větrník 2 fauluje,přihrává napravo nějakýmu paku a to dává neregulerní gól.Hned jsem to vypnul a všem se omlouvám,že jsem
        pět minut čuměl na ty podvodníky.

    • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

      bongor     před 14 lety 19.03.2011 18:35 |  
      0 0

      Mně se taky udělalo nanic.Takhle lezl těm nulám do zadku Matušovič
      blahé paměti a stejně ho nikdy nevzali,Pekhart holt má v hlavě seno.
      .....hnus

      • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

        Dobi     před 14 lety 19.03.2011 20:05 |  
        0 0

        No, bude to ještě "zajímavé". Tlak shůry neustane a co je dovoleno Šavlovi, není dovoleno Havlovi, či jak se praví.. Ještě,že existuje aspoň zbyteček světské spravedlonosti a "Pivolíni" oba domácí zápasy vyhráli, ten druhý i bez Horvátha...Pekhartovo charakter nekomentuji, již "předčasný" odchod do Anglie měl něco do sebe z hlediska charakteru. Ještě zkousnu přestupy "profíků" mezi oběma kluby - Stejskal (Sralta-Anglie-Slavia-Sralta), Kisel, Brabec, Vachoušek, Volešák, Horváth (Sralta, Jablonec, Slavia, cizina, Sralta, Plzeň...) To jsou svým způsobem krajánci, kteří jsou pro nový dres profíci, jako nebyli superklubisty v původním klubu. V minulosti třeba i Pepík Bouška. V jednom klubu možná ublížili, ve druhém jdou za chlebíčkem, ale neupozorňují na sebe urážkami jiného klubu. Ale Pekhart a Blažek jsou z jiného těsta..Kolik dobrovolných, obětavých lidiček se o ně staralo v mládeži Slavie, odkud vzešli... A nyní? Hnus, velebnosti... No, a přidají-li se sudí, je vymalováno.. Snad si dnes žádný hyperbolševik nebude na sudího stěžovat. Kweukemu & spol. je přece dovoleno vše, chvíli pravidla neplatí... Přesto věřím, že jim to nakonec nevyjde!

      • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

        Dobi     před 14 lety 19.03.2011 20:05 |  
        0 0

        No, bude to ještě "zajímavé". Tlak shůry neustane a co je dovoleno Šavlovi, není dovoleno Havlovi, či jak se praví.. Ještě,že existuje aspoň zbyteček světské spravedlonosti a "Pivolíni" oba domácí zápasy vyhráli, ten druhý i bez Horvátha...Pekhartovo charakter nekomentuji, již "předčasný" odchod do Anglie měl něco do sebe z hlediska charakteru. Ještě zkousnu přestupy "profíků" mezi oběma kluby - Stejskal (Sralta-Anglie-Slavia-Sralta), Kisel, Brabec, Vachoušek, Volešák, Horváth (Sralta, Jablonec, Slavia, cizina, Sralta, Plzeň...) To jsou svým způsobem krajánci, kteří jsou pro nový dres profíci, jako nebyli superklubisty v původním klubu. V minulosti třeba i Pepík Bouška. V jednom klubu možná ublížili, ve druhém jdou za chlebíčkem, ale neupozorňují na sebe urážkami jiného klubu. Ale Pekhart a Blažek jsou z jiného těsta..Kolik dobrovolných, obětavých lidiček se o ně staralo v mládeži Slavie, odkud vzešli... A nyní? Hnus, velebnosti... No, a přidají-li se sudí, je vymalováno.. Snad si dnes žádný hyperbolševik nebude na sudího stěžovat. Kweukemu & spol. je přece dovoleno vše, chvíli pravidla neplatí... Přesto věřím, že jim to nakonec nevyjde!

        • Re: Pardubice - Slavia B 1:0

          PetCC     před 14 lety 20.03.2011 10:12 |  
          0 0

          Na Spartu se nekoukám, "Adena" mě nezajímá.

  3. Sralta i Dinamo

    Dobi     před 14 lety 19.03.2011 21:19 |  
    0 0

    Sleduji on-line hlavní HR-derby. A po výhře sralty i druhý mně nejnesympatičtější klub vede. Po půli Dinamo-Hajduk 1.0. Ale "bili" i na podzim prohrávali, s přítelkyní jsme byli v penziónu na Plitvicích a při vyrovnání jsem ho málem zboural.Spolu s panem domácím.Do Záhřebu 100 km, do Splitu 200 km, ale taky fandil bilim! Třeba bratři vývoj zvtrátí! Slavia je věčná,Hajduk živi vječno!

    • Re: Sralta i Dinamo

      bongor     před 14 lety 19.03.2011 22:38 |  
      0 0

      Ahoj Dobi,nemáš něco s myší?Mně to taky nějakou dobu blblo,odesílalo se to 2-3x,vyměnil jsem myš a je to v pořádku.
      Jinak se vším souhlas,já taky dělám rozdíly mezi klubisty a krajánky.
      navíc je rozdíl mezi tím jak se kdo v novém klubu chová.A když někdo začne dělat takové divadýlko jako dnes ten náš odchovanec,tak to je jak bylo několikrát řečeno jenom hnus.

      • Re: Sralta i Dinamo

        vlchan     před 14 lety 20.03.2011 09:22 |  
        0 0

        ... a proto smekám pčed Kalivodou !

        • Re: Sralta i Dinamo

          bongor     před 14 lety 20.03.2011 10:00 |  
          0 0

          Já taky a to hluboce!Ať žije Kalič.

          • Re: Sralta i Dinamo

            doors     před 14 lety 20.03.2011 10:22 |  
            0 0

            100% souhlas!!!

            • Re: Sralta i Dinamo

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 10:41 |  
              0 0

              Do kdy tam má kalič smlouvu? teď v létě by mu myslím měla končit ale mají tam ňákou opci. Já bych ho k nám vzal. Myslím, že do tohohle týmu by se hodil a skvěle zapadl. Podle mě by pod někým jako je třeba Petrouš (bez přehnaného ega, viz Jarolím ;-)) výrazně ožil a byl platným hráčem a věřím, že už by nestřídal špatné a dobré ale aspoň průměrné a dobré výkony..

              • Re: Sralta i Dinamo

                bongor     před 14 lety 20.03.2011 11:14 |  
                0 0

                Ale hlavně vztah k oddílu každému přidá nějaké to procento výkonnosti navíc.Neříkám,že by každý hráč měl být srdcař,ale čím víc jich je v mančaftu,tím líp.Nepotřebujeme se dívat na divadýlko,kdy
                se po zápase kdekdo předvádí u kotle a myslí si trhněte si nohou.

              • Re: Sralta i Dinamo

                japhy     před 14 lety 20.03.2011 11:41 |  
                0 0

                Taky si myslím, že by mohl krásně nahradit Kisela.
                Ještě bych se vrátil k tomu "faulu" Kweukeho. Ani bych neřekl, že mu brnknul do nohy, spíš mi vadila ta ruka na zádech. Obránce ji ucítil, tak povolil, zamotal si nohy a šel k zemi. Obecně jsem proti pískání takových zákroků, položená ruka ještě nikomu neublížila, jenže teď se tohle prostě píská a i komentátoři vždycky říkaj :"Neměl na něj tu ruku dávat, to je pak pro rozhodčího jednoduchý". A najednou to bylo v pořádku. Připomíná mi to červenou pro Dosoudila na Spartě, jak tam někoho zakřižoval. Do tý doby jsem za to kartu neviděl, potom už taky ne. Ale nějakej chytrák z komise rozhodčích to obhajoval, že teď je takovej trend.

                • Re: Sralta i Dinamo

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 12:00 |  
                  0 0

                  No já musím znovu říct, že jsem skálopevně přesvědčenej, že mu o tu nohu brnknul. Bylo to vidět právě z opakovaného záběru z pohledu rozhodčího. To že to nepískl, mě zas tak netrápí, tady si prostě každý dělá co chce, ale že i komentátoři, kteří měli možnost to taktéž vidět z opakovaného záběru ani nezapochybují, že by to mohl být faul a ještě obránci vyčiní, to nechápu. Jak už jsem řekl, oni si oba ještě před opakovačkou odkývali, že to rozhodně faul nebyl a pak už v tom asi prostě pokračovali, aby nevypadali jako blbci nebo tu opakovačku ani neviděli..

                  • Re: Sralta i Dinamo

                    japhy     před 14 lety 20.03.2011 13:44 |  
                    0 0

                    Anebo je to prostě úhel pohledu. Hele, ani tady se často pár lidí neshodne a komentátor má prostě svůj názor. Vedle sebe sparťana, nechce se mu s ním hádat, jsou to kámoši,...
                    A jestli chceme přiživit teorii o spiknutí, mrkněte se na sestřihy na iDnesu. Střih před druhým gólem přichází právě v době pádu brňáka, těsně po kontaktu, tudíž vidíme kulový ->iDnes jsou sparťani :))

                    • Re: Sralta i Dinamo

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 20.03.2011 19:00 |  
                      0 0

                      No taky jsem si říkal, kterej dement to takhle střihl. Ale jak říkám, počkejme si na záznam na tipovani.cz, tam to bude jasně vidět a jestli je Bosák takovej srab, že se radši neozval, tak to je přesně to, co mě sere.. že to takhle rozhodčí nepískl je v téhle lize docela zvyk..

                      • Re: Sralta i Dinamo

                        Jiri1     před 14 lety 21.03.2011 13:19 |  
                        0 0

                        Napisu to strucne , Rehak neni trener pro Slavii.

  4. O čem!

    Kunetice     před 14 lety 21.03.2011 14:40 |  
    0 0

    Kdo hrál fotbal tak ví že když ti jen trochu brnkne hráč o patu tak jdeš na čumák. To že to nepískl to je celkem v normě tzn.: proti spartě a při její golovce to se přeci v naší lize nedělá!!!
    mimochodem ti komentátoři jsou blbci jeden vedle druhýho a bosaka jsem měl za toho lepšího ale těžce šlape na paty ondřeji lípovi ( to je material co pane černý otíku??? )