Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 20. kolo

Je za námi dvacet kol, tedy dvě třetiny ligové soutěže a proto vhodný čas porovnávat, co se změnilo oproti první třetině ligy - a to nejen ve Slavii.

Samozřejmě jako vždy se podíváme nejprve na Slavii. Zde se totiž navíc přímo nabízí srovnání výsledků první třetiny, která proběhla pod trenérem Karlem Jarolímem s druhou třetinou, ve které vedl Slavii Michal Petrouš. Karel Jarolím měl z deseti zápasů bilanci 2-4-4 a skóre 10:15. Jen jednou dokázala Slavia vstřelit více než jednu branku - při výhře v Brně 3:2. Naopak hned pětkrát (tedy v polovině případů) Slavia inkasovala více než jednu branku. Jedinou polehčující okolností může pro trenéra Jarolíma být fakt, že papírově odehrál venku 6 utkání a doma jen 4, jenže zápas s Bohemkou se hrál v Edenu a de facto to tedy bylo 5-5. Michal Petrouš má bilanci úspěšnější, konkrétně 3-4-3 s kladným skóre 15:12. Více než jednu branku vstřelila Slavia pod ním třikrát a naopak více než jednou inkasovala jen dvakrát. Nutno ovšem dodat, že Slavia v tomto období hrála doma šestkrát a venku jen čtyřikrát. Na fakt, že je lepší než jeho předchůdce, jsme se trenéra Michala Petrouše zeptali po zápase s Teplicemi. "Slyším o této bilanci poprvé, nicméně takhle nepřemýšlím, jestli jsem úspěšnější nebo ne. Převzal jsem tým s tím, že uděláme všechno pro to, abychom Slavii po sportovní stránce vytáhli z problémů. Za týden to ale může být všechno jinak, musíme být pokorní."

Jistě neuškodí se podívat na to, jak to vypadá s titulem deset kol před koncem ligy. Největším kandidátem zůstává stále Plzeň. Ta měla po deseti kolech 28 bodů, ve druhé třetině přidala bodů 20. Pokud by totéž zopakovala i v poslední třetině ligy, získala by úctyhodných 68 bodů, které by v mnoha předchozích sezónách bohatě stačily na zisk titulu. Pravdou je, že probíhající sezóna nejspíš bude z tohoto hlediska výjimečná, protože druhá Sparta má také průměr nad dva získané body za zápas. V každém případě se zdá nepravděpodobné, že by Sparta už neztrácela vůbec, nebo třeba jen v jednom zápase a zbylých devět vyhrála, jako třeba v sezóně 99/00, kdy získala nevídaných 76 bodů. Proto si stále myslím, že 20 bodů v následujících deseti zápasech by Plzni mělo stačit k zisku titulu. Zápas se Spartou se jako první jarní povedl kritizovanému stoperu Neuwirthovi, naopak Trapp stále příliš nepřesvědčil.

Sparta ukončila sérii sedmi výher v řadě, takto dlouhá série se jí povedla po velmi dlouhé době. V uplynulých deseti zápasech si připsala velmi dobrých 24 bodů. Z hlediska porovnání Slavie se Spartou se jeví jako velmi zajímavá statistika vstřelených branek. Podle mediální masáže by se totiž zdálo, že Sparta měla na podzim drtivý útok v čele s Wilfriedem, na kterého nyní navazuje Kweuke, což jsou dvě z absolutně největších hvězd ligy a Sparta tak nutně roznáší většinu soupeřů mnohobrankovým rozdílem. Naopak Slavia hrála podle médií celý podzim bez útoku a nyní se to jen pomalu zlepšuje příchodem Pospěcha. Přitom absolutní čísla o takovém rozdílu nesvědčí - Sparta má pouhých 32 vstřelených branek, tedy průměr 1,6 na zápas, na jaře se trefila jen třikrát. Slavia má vstřelených branek jen o sedm méně, 25, což je průměr 1,25 na zápas. To o mnoho větší rozdíl je v obraně 12 inkasovaných branek na straně Sparty a 27 na straně Slavie. Co se týče šancí Sparty na titul, tak díky vzájemným zápasům s Plzní musí Sparta uhrát o šest bodů více než Plzeň a situaci tak ani zdaleka nemá ve svých rukou. Každá její ztráta přiblíží titul Plzni a do tohoto boje se zapojí také Slavia, kterou čekají zápasy jak na Letné tak v Plzni.

Na třetím místě je Jablonec, kdo by to byl řekl po první třetině ligy, ve které nasbíral ubohých 11 bodů s bilancí 3-2-5. Jenže pak přišla radikální změna a Jablonec je týmem s nejlepší krátkodobou i dlouhodobou formou v lize. Z druhé třetiny ligy má totiž bilanci 9-1-0. Přichází doba, ve které se ukáže, jestli náhodou nebude Jablonec myslet minimálně na druhé místo, ne-li na titul. V 22. kole totiž hostí Spartu a o kolo později jede do Plzně. Připomeňme, že Jablonec ztrácí na Spartu pouhé čtyři body a pokud ve vzájemném zápase zvítězí, může to být už jen bodík.

Olomouc si udržuje stabilní výkonnost, která by v jiných ročnících znamenala minimálně pomýšlení na titul, jenže letos je to málo. 19 bodů v první třetině ligy, 18 ve druhé, tedy 37 celkem, průměr jen málo pod dva body na zápas by loni znamenal jen pětibodovou ztrátu na čelo tabulky, předloni zase dělené druhé místo. Letos se bude mít Olomouc ještě co ohánět, pokud se chce dostat do pohárů.

Boleslav překvapivě prohrála v Ostravě, když prospala první půli. Na třetí Jablonec ztrácí už pět bodů a na jaře zatím hraje velmi nevyrovnaně, občas výborně a občas padá do průměru. Ve druhé třetině získala 18 bodů, o dva více než v té první.

Od šestého místa níž už můžou týmy zapomenout na to, že by se do pohárů dostaly z ligy. Ztráta Teplic na třetí příčku totiž činí už 10 bodů, což je stejně, jako jejich náskok na sestupovou příčku. Teplice tak tvoří klidný střed tabulky, což trenéra Plíška mrzet zas tolik nemusí. Má klid na práci a může v pohodě zapracovávat do kádru mladé hráče jako v zápase v Edenu Láchu a Čajiče, což avizoval v zimní přestávce. Podobný klid na práci by se velmi hodil i Slavii a doufejme, že na něj brzy dosáhne. Co se týče srovnání třetin sezóny, podobně jako v případě Olomouce je velmi vyrovnaná, první třetina 15 bodů, druhá třetina 14 bodů.

V klidu jsou také Bohemians, kteří bodovali v Budějovicích. První třetina deset bodů, ovšem druhá velmi solidních 16, především díky povedenému závěru podzimu.

Liberec už se svými bídnými jarními výkony dostal pod Slavii, v první třetině ligy uhrál 13 bodů, ve druhé jen deset, z toho všechny ve čtyřech kolech mezi 14. a 17. kolem. Zbylých šest utkání bylo pro Liberec bez bodu a jarní výkony jsou vpravdě zoufalé, tým trenéra Rady tak může čekat ještě perné jaro.

Baníku se po výhře nad Boleslaví může dýchat o trochu lépe. Stejně jako Slavia získal ve druhé třetině ligy třináct bodů a je tak stejně jako po deseti kolech o bod za týmem sešívaných.

Příbram si připsala důležitou výhru nad Libercem a poměrně nenápadně se drží s rezervou nad hranou ponoru, ačkoli ji mnoho expertů vidí jako jednoho z hlavních kandidátů sestupu. V prvních deseti kolech nasbírala devět bodů, ve zbylých deseti třináct.

Podobně je na tom Hradec, který má po Příbrami druhý nejslabší útok v lize (15 branek). V jednotlivých třetinách nasbíral deset a jedenáct bodů.

Velmi zle je na tom s aktuální formou Slovácko, které zatím těží z toho, že v první třetině ligy nasbíralo solidních 16 bodů. Jenže v dalších deseti zápasech přidalo jen pět bodů a je tak nyní velmi namočeno do bojů o záchranu.

Budějovice jsou na tom vlastně podobně, v první třetině ligy 12 bodů, ve druhé jen osm. Z venkovních zápasů získalo pouhé čtyři body za celou dosavadní sezónu.

Brno ne a ne se odlepit ze sestupových příček, nepomohla k tomu ani výhra nad Olomoucí, navíc se nad Brnem stále vznáší hrozba kontumace zápasu v Edenu. V první třetině ligy devět bodů, ve druhé deset, stejně jako Budějovice jen čtyři body z venkovních utkání, to je bilance k zamyšlení pro realizační tým týmu z jihu Moravy.

Ústí zvítězilo v pravou chvíli a soupeře před sebou tak má stále na dohled. Je ale naprosto nutné, aby vítězilo i nadále, pokud chce pomýšlet na záchranu. Ve druhé třetině totiž získalo jen pět bodů z celkových patnácti.

20. kolo skončilo drtivou převahou domácích - bilancí 7-1-0. Padlo 21 branek, což je podobný počet jako v předchozích dvou kolech.

Komentáře (52)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 20. kolo

    PetCC     před 14 lety 15.03.2011 11:54 |  
    0 0

    Za prvé - "Trapp stále příliš nepřesvědčil", Trapp sebral míč sparťanovi a Plzeň z té akce dala gól. A i jinak ukázal svou tvrdou obranu. Oslabení Plzně bych v něm neviděl.
    A za druhé - jsem rád, že je pryč. U nás měl jiné spoluhráče, se kterými si herně moc nevyhovoval. My potřebujeme defenzivního záložníka trochu jiného typu.

  2. Re: Statistické okénko - 20. kolo

    Viking     před 14 lety 15.03.2011 12:42 |  
    0 0

    Jablonec hraje podle mě na Spartě...

      • Re: Statistické okénko - 20. kolo

        Viking     před 14 lety 15.03.2011 12:55 |  
        0 0

        Sorry, spletl jsem si to s tím zápasem, kde Pekhart nedal z malého vápna gól, to bylo už na jaře.

        • Re: Statistické okénko - 20. kolo

          urs (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 13:03 |  
          0 0

          ale tak hlavně, že se domluvíte :)))

        • Re: Statistické okénko - 20. kolo

          bongor     před 14 lety 15.03.2011 14:06 |  
          0 0

          No to jsi moc neupřesnil,takových zápasů byly mraky.Zaplať bůh,že je ten člověk ve sraltě,tam se hodí náramně.

          • Re: Statistické okénko - 20. kolo

            DrFe1     před 14 lety 15.03.2011 14:48 |  
            0 0

            Byl to zápas Jablonec - Sparta a Pekhart trefil tyč u prázdné branky ..... asi byl už tenkrát sparťanským agentem :-o

            • Re: Statistické okénko - 20. kolo

              honzah (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 16:24 |  
              0 0

              Jelikož mu tam Erich strčil na poslední chvíli nohu. Kdyby to někdo řekl o rok dříve (,,O titulu rozhodne, že sparťan Brabec vychýlí střelu jabloneckého Pekharta.´´), asi bychom si všichni ťukali na čelo :-))

      • Re: Statistické okénko - 20. kolo

        bongor     před 14 lety 15.03.2011 14:05 |  
        0 0

        zprdeleklika quelhare je,když je to klika.Když s tou klikou někdo rafinovaně otáčí,potom to není zprdeleklika,ale prdelní podvod.

        • Re: Statistické okénko - 20. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 14:32 |  
          0 0

          To je fraška, před pár dny prohlásil Chovanec, že až Kušnír nabere po zranění zápasovou praxi, tak se vrátí do repre.
          A pánové, už je tam ... Křetínský potřebuje pořád zvedat cenu svého zboží, v létě se bude prodávat.

          • Re: Statistické okénko - 20. kolo

            DrFe1     před 14 lety 15.03.2011 14:52 |  
            0 0

            Kosmír je v repre ? :-o Tak to je síla. Zdá s, že se že se funkce repre redukovala už jen na zařízení pro zvyšování ceny příslušných hráčů. Žádnou jinou funkci už neplní.

            • Re: Statistické okénko - 20. kolo

              janko (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 15:01 |  
              0 0

              jj, v létě jde spolu s kadlecem... teď je jen na chvíli dostat ve Španělsku na plac a mise bude splněna

              • Re: Statistické okénko - 20. kolo

                Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 17:20 |  
                0 0

                Vždyť Kadlec předvedl celému národu, jak velkou chuť má reprezentovat ... :-)

                • Re: Statistické okénko - 20. kolo

                  bongor     před 14 lety 15.03.2011 20:08 |  
                  0 0

                  Jenže pro Kadlece je nějaká jednadvacítka spíš urážkou,to je hráč pro repre a ne aby musel někomu předvádět svou genialitu v tak podřadném mužstvu.Pochop to Huzgi.

                  • Re: Statistické okénko - 20. kolo

                    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 21:13 |  
                    0 0

                    Bongore, to plně chápu. Kadlec předvedl svou genialitu pro dospělou repre hned svým přestupem do Sparty. :-)

  3. Re: Statistické okénko - 20. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 17:08 |  
    0 0

    Další komediant: „Koupi Sparty považuji zpětně za svou chybu,“ říká dnes nečekaně upřímně Petr Mach.
    Jakou koupi, to byl podvod jako Brno, sponzoroval je přes autobusy, pak chtěl Spartu koupit Korbel, Mach udělal hunbuk v novinách, "České stříbro patří celému národu, nesmí přijít do soukromých rukou" a zanedlouho valná hromada a musíme vytvoři akciovku, jinak to nejde, když to schválíte, každý dostane jednu akcii Sparty zdarma. Tak to převedli, že ... ale na Petra Macha, takže ho to nestálo ani korunu a později prodával Rezešovi do Košic za stovky miliónů ...
    http://www.efotbal.cz/include/tisk.php?clanek=86493

    • Re: Statistické okénko - 20. kolo

      piero (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 21:06 |  
      0 0

      Ladislave já se s dovolením pokusím reagovat na tvůj předchozí optïmismus. Podle mých informací nebo raději podle mého názoru dojde nejdříve k řízenému konkurzu a teprve poté vstane Slavia jako bájmý pták Fenix z popela ( s nástupem "nového" vlastníka). Rád bych se pletl a již vůbec si to nepřeji, ale bohužel asi není jiná cesta. A pokud se podíváš na celou věc očima současného vlastníka, tak musíš souhlasit s cestou, která znemožní Enicu profitovat na současné situaci klubu, do kterého se dostal i jejich zásluhou ( "půjčky" byly vynuceny jejich špatnou činností ve statutárních orgánech a.s.)

      • Re: Statistické okénko - 20. kolo

        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 08:51 |  
        0 0

        Piero, kdyby byl začátek 90. let tak prosím, ale dneska by to bylo velice riskantní a i kdyby to náhodou "prošlo", tak dá Enic žalobu na stát (smlouva s Anglií - "O ochraně investic"). A byla by z toho navíc ještě pěkná ostuda ... Nevěřím tomu, že jsou tam takový kaskadéři.

        • Re: Statistické okénko - 20. kolo

          piero (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 09:32 |  
          0 0

          Situace se pravda od počátku 90. let trochu změnila, ale zkus se na věc dívat jinak než očima fanouška. Já mám osobní zkušenost, kdy tggřetí nejbohatší člověk v republice dostal chuť na a.s., které jsem v té době šéfoval ( cca rok 2003) a přesto, že jsem měl ve firmě několik právníků firmu nakonec získal, ale naštěstí ne přes konkurz. A musím přiznat, že stávající scénář u Slavie je mi hodně povědomý. A nakonec co pro stávající vlastníky znamená smlouva o ochraně investic?
          Víš ono je těch otázek mnohem víc ( Slavia Praha limited, kam přišly peníze za hráče za poslední cca 3 roky,proč byl přestup Marka Suchého nekdřív jako hostování a potom přestup, proč není zveřejněno hospodaření za poslední 2 roky,proč odstoupil Tomáš Rosen ze statutárních orgánů a konečně proč je utajován stávající vlastník akcií), jejichž zodpovězení vede k tomu, že celá akce je připravována velice dlouho a na profesionální úrovni.

    • Re: Statistické okénko - 20. kolo

      slaviator     před 14 lety 16.03.2011 02:04 |  
      0 0

      koupi.... to jakože valná hromada byla 26.prosince, vydali tisíc akcií po tisícovce a čtyři akcie po milionu, těch tisíc akcií rozdali a ty čtyři akcie s milionovou hodnotou si ponechal Mach... aby je pak střelil zanedlouho Rezéšovi... Jo, to byla blbá "koupě" vskutku, nehledě na to že se mu nic nestalo a že ho chytli na daňové úniky

    • Re: Statistické okénko - 20. kolo

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 14:25 |  
      0 0

      Mimochodem, ve včerejším Týdnu se píše v Machově vizitce, že prý po propuštění z lochu žaloval policejního náměstka Miroslava Platila o 4 milióny dlužných korun, ale nějak nepochodil. Předpokládám, že jde o toho ,,našeho Platila´´, což je zajímavé.

  4. Re: Statistické okénko - 20. kolo

    FrancoisMerlin     před 14 lety 15.03.2011 18:05 |  
    0 0

    K nominaci. Bílek opět ukázal, že tomu vůbec nerozumí a že je jen průměrný kouč.Postupně.
    Vaclík v repre? Sice v 21 je dobrej ale neodehrál v lize ani kolo. Ale budiš.
    Kušnír: Kdo viděl zápas proti Plzni, tak musel uznat, že nebyl schopnej dokopnout do vápna.
    Rajnoch: Proč? Máme Suchýho, který hraje v kvalitnější lize i EL, sice se mu zápasy v repre zatim moc nepovedli, ale kdo jinej by tam měl patřit. Proč tam neni Jiránek, který hraje nejlepší ligu světa? A co Mazuch? Rajtoral hraje pravidelně výborně.
    Rezek: Kdo viděl zápas se Spartou a ostatní jeho jarní zápasy, musí opět uznat, že formu má špatnou. Místo něj mohl jet na jaře skvělý Kovařík, dokonce i sparťan Vacek. Co tam dělá proboha ještě Polák?
    V útoku nechápu nominaci Kadlece. S plzní totálně mimo.Ať se rozehraje postupně v 21.
    Je vidět, že sestavu repre sestavuje průměrný trenér, ještě k tomu sparťan, spolu s ligovými agenty. Možná taky proto jsme ve 4. desítce žebříčku. :-)

    • Re: Statistické okénko - 20. kolo

      travel (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 18:24 |  
      0 0

      Na jednu stranu se musím Bílka zastat,takové hráče jako byli Šmicer,Nedvěd,Poborský,Koller,Berger,Suchopárek,Bejbl a další (nenadávejte mi ,že jsem tam měl napsat jiné ) prostě v současnosti náš fotbal nemá,proto jsme tam ,kde jsme.Na druhou stranu uznávám,že leckteří nominovaní hráči mi taky nesedí.

      • Re: Statistické okénko - 20. kolo

        bongor     před 14 lety 15.03.2011 20:13 |  
        0 0

        Mně se jenom zdá,že je v sestavě málo sparťanů.Uvědomte si,že se jedná o hráče mužstva,které je ve světovém fotbalu daleko například před AC Milán.Tam by se to rumuny mělo hemžit!

        • Re: Statistické okénko - 20. kolo

          wymaz     před 14 lety 16.03.2011 08:31 |  
          0 0

          To máš úplnou pravdu Bongore, ale zase kdo by vypadl,přce ne od podzimu repre táhnoucí a zápas od zápasu famozně hrající Polák??
          A Necid s Hlouškem musí zůstat,až to projedeme aby to bylo na koho hodit.

          • Re: Statistické okénko - 20. kolo

            Viking     před 14 lety 16.03.2011 08:42 |  
            0 0

            Nevím proč se bojí tam nevzít někoho z U21. Áčko by mělo být vždycky přednější. Navíc s tím, jak "chtěl" Kadlec reprezentovat předtím, bych se na něj být tak akorát vysral a netahal ho do áčko. Kušnír to zase, v Plzni jeden z nejhorších hráčů. Zřejmě zvítězila averze Debílka vůči Plzni.

            • Re: Statistické okénko - 20. kolo

              janko (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 09:03 |  
              0 0

              Protože je to sparťanský deBílek. Je to úplně jasné a všichni to víme. Chlapci se musí zviditelnit než v létě půjdou... není náhodou chovanec stále předsedou nebo šéfem nějaké té trenérské rady na svazu? Mám pocit, že jsem to před časem proběhlo někde v novinách... A za sebe mohu jen říct, že jsem rád, že Mára v té skupině kryplů není, ať si ten průser ve Španělsku vyžerou pánové sivok hupník a kušnír.

    • Re: Statistické okénko - 20. kolo

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 14:19 |  
      0 0

      U těch obránců bych polemizoval. Suchýmu zápase v repre silně nevyšly, tam se není čemu divit. I když alternativy jsou srovnatelně problémové. Takže Hubník ano, s druhým stoperem je problém. Suchý a Sivok by si mohli hodit korunou, ale lépe najít někoho jiného. Rajnoch je asi plácnutí do vody...

      Tak mě napadá jako ideální řešení plzeňský Bystroň, to by v tuhle chvíli bylo nejlepší. Ale i Řepka by Suchého či Sivoka pořád strčil do kapsy, Brabec by s nimi byl srovnatelný. Leč to jsou už neperspektivní hráči.

      Rajtoral směrem dozadu nijak suverénní není. Mazucha znám jenom v souvislosti s obrovskými minelami, které dělá v Anderlechtu, proti tomu je i Hubáček na stoperu hvězda. S Jiránkem nestraš, jsem rád, že se po tomhle zoufalci slehla zem.

      • Re: Statistické okénko - 20. kolo

        skman     před 14 lety 17.03.2011 08:59 |  
        0 0

        je to vsechn o spoluhracich, ve spartaku je suchej opora zadnich rad, a pejou tam na nej jen chvalu, takze kdyby mel dobryho partaka v repre tak mame zadni radu jak vino

  5. Re: Statistické okénko - 20. kolo

    Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 09:18 |  
    0 0

    Tak máš Piero asi pravdu !!! Asi chtějí nejdřív vyšachovat ENIC a až pak převedou akcie na nového majitele resp. způsob jakým převedou akcie (přes třetí spol.), tím vyšachují Enic. (viz. naznačení Platila v Lidovkách níže).

    Nový majitel? Čekání může trvat do května
    Budoucí majitel je stále neznámý. Ve čtvrtek uplyne měsíc od zveřejnění zprávy, že do fotbalové Slavie přijde nový vlastník. Další informace však chybějí. Před začátkem jarní části ligy odstoupil z čela klubu Tomáš Rosen. Jeho nástupce měla zvolit valná hromada. Zatím však není svolaná.
    "Má to svoje důvody. Zatím jsou vytvářeny podmínky pro změnu majitele. Bylo nutné dojít k určitým dohodám a musela také vzniknout společnost, na kterou se akcie deponovaly. Z toho místa pak přejdou na nového akcionáře. Jde o spoustu kroků, jejichž průběh nemůžu ovlivnit," zdůvodnil pro LN průtahy ředitel Slavie Miroslav Platil.
    Proces nejde prodlužovat do nekonečna. Podle platné legislativy je nutné dovolit chybějícího člena představenstva nejpozději do tří měsíců od jeho odchodu. Lhůta v případě Slavie vyprší 16. května. "Jsem ale přesvědčený, že se to stihne mnohem dřív," odhadl Platil.
    Jméno nového držitele rozhodujícího balíku akcií by se mělo objevit už na pozvánkách na valnou hromadu. Nejčastěji se mluví o nejbohatším Čechovi Petru Kellnerovi. Platil potvrdil jediné. Slavii by měl v budoucnu ovládat český subjekt. "Znám jen směr řešení, ale tak by to mělo být," uvedl.

    http://sportreport.lidovky.cz/slavia-se-odtrhla-od-sestupu-hraci-uz-znaji-vitezstvi-a-dostavaji-platy-1au-/ln-fotbal-prvni-liga.asp?c=A110315_144722_ln-fotbal-prvni-liga_mih

    • Re: Statistické okénko - 20. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 09:38 |  
      0 0

      Pořád o tom přemýšlím, jestli jsem neřekl blbost. Nejsem v tomto odborník, chtělo by to, aby se k této transakci vyjádřil někdo, kdo v tom dělá a tím pádem tomu hoví.

    • Re: Statistické okénko - 20. kolo

      Jiri1     před 14 lety 16.03.2011 09:42 |  
      0 0

      Zdravim a zase musim na Platila reagovat, hraci ani zamestnanci nemeli v patek na ucte jeste vse co by tam meli mit za leden , natoz za unor , ano prislib existoval, s tim , ze v patek pujde vse do banky, ale...., take bezdluznost vuci E- Side je minimalne sporna , to ze shodim faktury ze stolu neznamena , ze se zbavim zodpovednosti a navic E- Side mi zase zablokuje treba prijmy ze vstupneho, ze pane Kuka. ALe puvodne jsem spis chtel psat k prestupum. To ze Kadlec nema pozadovanou cenu 250 milionu, to ze Kusnir neni zdaleka ve forme je jasny stejne jako, to ze hlavne Paska kazi marze z prestupu , ktere maji delat 10 procent a Paska je schopen jit daleko niz , jen aby mel z prijmu hrace lepsi penize, to ovsem neznamena , ze Zika nedava ze zahadnych duvodu prednost prodejum svych hracu ze Sparty pred temi dalsimi , o kterych pak tvrdi , ze jsou neprodejni ci tezko prodejni a ze maji cen minimalni okolo 10 melounu apod./ viz Cerny nebo Celustka/. Ono to jeste bude okolo prodeje techto dvou talentu opravdu bingo, protoze Rusove pry v lete Cerneho az tak nechteji, spise se v hledacku zahranicnich agentu objevuje novy talent ze Sliavie tj.Milutinovic.

    • Re: Statistické okénko - 20. kolo

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 14:11 |  
      0 0

      Tezko soudit, je to kombinace toho, ze Platil platil mlzi, asi uplne vsechno nevi a jednak tomu taky uplne nerozumi.. tezko pak cist mezi radky, kdyz clovek ani nevi, z jakeho duvodu je jeho formulace nepresna nebo zavadejici..

      "Musela vzniknout spolecnost, na kterou se akcie deponovaly". Boze, to je veta! Pochopitelne pokud by slo vse standardni cestou, proc by musela vznikat nova spolecnost... Co tim muze myslet? Jsou nekde v uschove, v zastave nebo slavii koupila jina spolecnost (Slavia Praha Limited, E-Side nebo nekdo z Kellnerovy skupiny?), ktera ovsem je pouze prestupni stanici a akcie proda nasledne tomu "pravemu" novemu majiteli? Nebo na tuto novou spolecnost maji byt prevedena i aktiva akciovky a ta se posle do konkurzu a naopak se novemu majiteli proda tato nove zalozena spolecnost? To mi prijde stale jako silenstvi... !

      A jak je to s Enicem, se stadionem, E-Side, s projektem v Edenu, s Kukou? Prilis mnoho otazek na to, abychom mohli najit rozumne odpovedi..

      • Re: Statistické okénko - 20. kolo

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 14:14 |  
        0 0

        novy majitel preci nemuze riskovat, ze vsechno bude napadnutelne a bude predmetem soudnich sporu s nejistym vysledkem.. ktere by bez dohody s enicem nepochybne prisly..

      • Re: Statistické okénko - 20. kolo

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 14:24 |  
        0 0

        ovsem vrta mi hlavou ta uvaha pierra, ze na Slavia Praha Limited prechazeji uz pekne dlouho penize za hrace.. to by samozrejme vysvetlovalo financni situaci akciovky vic nez cokoli jineho.. a taky ze oskubani enicu je porad jednim z hlavnich cilu tohoto postupu.. uz ted muze byt slavie financovana z vnejsku.. (jezis, uz vubec nechci uvazovat o roli Pelty..). ...takze, porad jsou na stole dve zakladni varianty..

        • Re: Statistické okénko - 20. kolo

          quelhar (admin)     před 14 lety 16.03.2011 14:51 |  
          0 0

          Myslim, ze pierro nechtel naznacovat, ze nejake penize sly do Slavia Praha Limited, nybrz jen vedle sebe napsal nekolik ruznych podivnosti, jedna z nich je vznik teto spolecnosti a druha je otazka, kam zmizely penize.

          • Re: Statistické okénko - 20. kolo

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 14:57 |  
            0 0

            a tak, mas pravdu, blbe jsem to cetl..

  6. Re: Statistické okénko - 20. kolo

    Viking     před 14 lety 16.03.2011 13:08 |  
    0 0

    http://www.chovanecsport.cz/cs-novinky-rozpaky_z_nominace-847

    Ač ve spoustě věcí ustřelil (např. kritizuje Kadlece, ale Rezek hraje stejný hovno co Kadlec mající alespoň perspektivu), má v zásadě pravdu. Ta nominace je úplně nahovno. Každopádně za Pospěcha si to zasloužil!:)

    • Re: Statistické okénko - 20. kolo

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 13:59 |  
      0 0

      Co jinyho si clovek ma myslet, nez ze je v tom hra klubu a agentu.. mame slabeho trenera, ktery udela, co se po nem zada.. Kusnir hraje hovno, ale ma tlacenku.. Rajtoral hraje vyborne, ale ma smulu.. klasika, naslo by se x dalsich prikladu.

      Nepochopil jsem diskusi ohledne Horvatha.. to jako Bilek uvazoval, ze ho nasadi na spanelsko? nevim, pri v si ucte k nemu, nestihal by ani otacet hlavou, jak by kolem nej hra spanelu svistela.. tedy on to asi bude problem vsech nasich hracu, ale hrace jeho typu asi potrebovat ve spanelsku nebudeme.. na Lichtestejnsko mozna, treba by stacil i na Litvu (ale i to pochybuju, tempo na tyhle urovni je jinde..)

      • Re: Statistické okénko - 20. kolo

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 14:31 |  
        0 0

        Tak třeba Štajner Litevce pěkně proháněl, škoda, že nehrál v základu. A taky škoda, že ho spoluhráči moc nechápali, což souvisí.

      • Re: Statistické okénko - 20. kolo

        slaviator     před 14 lety 16.03.2011 19:31 |  
        0 0

        A proč by ne Horváth, je to jedinej kdo aspoň umí zahrát standartku... A copak Rosický je třeba rychlejší? Nebo Polák platnější?

    • Re: Statistické okénko - 20. kolo

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 14:50 |  
      0 0

      Taky ten Daněk je poslední dobou docela zoufalý.

  7. Re: Statistické okénko - 20. kolo

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 16.03.2011 14:49 |  
    0 0

    Sestava proti Španělsku by měla vypadat takhle:

    Čech - Zdeněk Pospěch, Roman Hubník, Bystroň, Michal Kadlec - Rosický, Vacek, David Jarolím, Hübschman, Plašil - Necid.

    Zbytek nominace:
    Druhý brankář: Laštůvka.
    Náhradní stopeři: Sivok, Suchý.
    Náhradní krajní obránci: Rajtoral (nakonec by se přeci vešel), Limberský.
    Alternativy do zálohy: Kolář, Horváth.
    Alternativy do útoku: Baroš, Kozák, Lafata.
    Třetí brankář: Klidně Tomáš Vaclík, nemám problém. Ať je mladej a rozkouká se :-))

    Další hráči ke zvážení (náhradníci nominace):

    Brankáři: Špit, Drobný, Miller
    Obránci: Řepka, Brabec
    Záložníci: Hořava, Polák, Štajner, Petržela
    Útočníci: Michal Hubník, Pekhart

    Takže tak.

    • Re: Statistické okénko - 20. kolo

      Jakubisko     před 14 lety 16.03.2011 17:19 |  
      0 0

      Pekhart? Štajner??? :))) tywoe...

    • Re: Statistické okénko - 20. kolo

      skman     před 14 lety 17.03.2011 08:29 |  
      0 0

      to sis asi cvrknul do latexu ne? :D pry bysron vacek :D, stopera musi hrat mara, opora zadnich rad spartaku... defenzivni stity polak a hubschman, zleva adam uprostred rosa, zprava baros a na hrotu necid :D

    • Re: Statistické okénko - 20. kolo

      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 17.03.2011 13:18 |  
      0 0

      Když má někdo majetek přibližně 125 miliard korun, tak pro jednu nebo dvě miliardy nekrachuje.

      Petr Kellner
      Petr Kellner je jedním z nejbohatších Čechů a jeden ze sta nejbohatších lidí světa. Je zakladatelem a majoritním akcionářem (přes 94 %) PPF Group N.V., jedné z největších investičních a finančních skupin ve střední Evropě.
      Forbes odhaduje jeho majetek na 6,7 miliardy dolarů (více než 125 miliard korun). List Financial Times zařadil Kellnera mezi padesát nejvýznamnějších podnikatelů z rozvíjejících se zemí, kteří výrazně přispívají k silnému ekonomickému růstu svých regionů.
      Po zakončení studia na pražské VŠE pracoval Kellner jako referent v podniku zahraničního obchodu. V roce 1991 pak založil spolu s Milanem Maděryčem a Milanem Vinklerem První privatizační fond, PPF. Díky penězům od firmy Sklounion Teplice a investorským schopnostem se společnost stala jednou z nejúspěšnějších firem kuponové privatizace. Největším úspěchem skupiny PPF bylo ovládnutí České pojišťovny a expanze do východní Evropy, především Ruska.
      Po vytvoření holdingu s italskou pojišťovnou Generali je Kellner od dubna roku 2007 členem správní rady pojišťovny Generali. Vlastní také menší podíl ve společnosti.
      Petr Kellner se svojí manželkou Renatou provozují od roku 2002 nadaci Educa, podporující vzdělávání dětí a mladých lidí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Nadace provozuje OPEN GATE, gymnázium a základní školu v Babicích u Prahy a většině studentů plně nebo částečně hradí školné.
      Petr Kellner se narodil 20. května 1964 v České Lípě a vyrůstal v Liberci. Dnes žije ve Vraném nad Vltavou.

      PPF
      Skupina PPF patří mezi největší finanční a investiční společnosti ve střední Evropě. Podniká především v bankovnictví a pojišťovnictví, realitách a v oblasti soukromého kapitálového investování (private equity). Působí od střední a východní Evropy, Ruska až po Dálný východ. Spravovaná aktiva skupiny činila ke konci roku 2009 téměř 11 miliard eur. Majoritním vlastníkem a zakladatelem je Petr Kellner. V lednu roku 2008 započala činnost holdingová společnost Generali PPF Holding B.V., v níž má PPF Group 49% podíl a pod který převedla Českou pojišťovnu. V roce 2009 navíc spolu se skupinou J&T vytvořili společný energetický a průmyslový podnik. (40 procent vlastní každá z obou skupin a zbylých 20 procent má v držení partner J&T Daniel Křetínský). Chystaný je také projekt banky pro drobnou klientelu. V Rusku vlastní skupina PPF mimo jiné většinový podíl firmy Eldorado jednoho z největších obchodníků se spotřební elektronikou a domácími spotřebiči, pětinový podíl v těžební společnosti Polymetal a téměř třetinový podíl v bance Nomos-Bank. PPF vznikla pod názvem První privatizační fond v roce 1991 jako společný podnik Petra Kellnera, Milana Maděryče a Milana Winklera. Díky penězům od firmy Sklounion Teplice a investorským schopnostem se stala jednou z nejúspěšnějších firem kuponové privatizace. V roce 1996 získává skupina 20% podíl v České pojišťovně, který posléze zvyšuje na 36 % a získává též manažerskou kontrolu nad firmou. Postupně pojišťovnu ovládla a 100 % akcií převedla do společné holdingové společnosti s italskou Generali. Dalším úspěšným obchodem bylo založení splátkové společnosti Home Credit, která posléze expandovala na Slovensko, Ukrajinu, do Kazachstánu a Ruska, kde se jí poměrně daří, a také na běloruský, čínský a vietnamský trh. Skupina PPF podporuje například mateřskou školu pro sluchově postižené děti PIPAN, Letní Shakespearovské slavnosti a Divadlo Járy Cimrmana.

      • Re: Statistické okénko - 20. kolo

        travel (přítel SN)     před 14 lety 17.03.2011 13:58 |  
        0 0

        Ladislave,plně souhlasím s tím,že by pro Kellnera dvě akvizice(Sazka a Slavia) nebyl po finanční stránce problém.Stále si,ale kladu otázku proč by do toho(jako nový vlastník Slavie) šel ?Nebudu se tu rozepisovat,jaké různé důvody mě napadaly.Ale nakonec jako jediný důvod,proč by do toho šel, mi připadá,že by chtěl Slavii pomoc z toho průšvihu ,v kterém se nachází.I když,upřímně,ani tento důvod mi nepřipadá moc pravděpodobný.Přesto ve mně stále doutná naděje,že by to mohl udělat!

        • Re: Statistické okénko - 20. kolo

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 17.03.2011 14:15 |  
          0 0

          Travele ty důvody už naznačil Navar:
          Kellner se vrací z velkého rozmachu v Rusku a Číně do ČR a chce se tady s tou zemí identifikovat - podpora vzdělání, kultury a sportu. Očištěná Slavia a plné tribuny dělají také dobré jméno....
          To velmi bohatí a hlavně úspěšní lidé dělají ...
          Mimochodem, když nás vlastnil poprvé, tak tím jednatelem Slavie byl tehdy Milan Winkler.

          • Re: Statistické okénko - 20. kolo

            travel (přítel SN)     před 14 lety 17.03.2011 14:26 |  
            0 0

            Ladislave,budu se opakovat-kéž by to tak bylo.K té identifikaci-to už částečně dělá,dobré jméno už má-naopak ,aby si ho tímto (myslím těna všema případnýma čachrama) nepokazil.A že už kdysi Slavii vlastnil-no právě proto ho můj zdroj info zná a jak už jsem psal (neví ,kdo má být nový vlastník),ale v Kellnera nevěří.Neberte si to tak,že se chci s Vámi hádat,jenom píši, proč nejsem zdaleka takový optimista jako Vy.

            • Re: Statistické okénko - 20. kolo

              Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 17.03.2011 16:46 |  
              0 0

              To je v pořádku, každý má mít svůj názor. A stejně nás dočasně převezme nějaká třetí firma a ta neprozradí, kdo je najal. Jinak by to celé ztratilo smysl.