Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Teplice 4:1

Slavia v Edenu rozdrtila Teplice čtyřmi brankami a v tabulce se posunula už na osmé místo. Na slávistické poměry nevídanou kanonádu obstarali dvakrát Jarolím, Pospěch a v závěru střídající Milutinovič.

Slavia - Teplice 4:1 (2:0)
Branky:
32. Pospěch, 34. a 66. Jarolím, 89. Milutinovič - 61. Mahmutovič

Slavia: Vaniak - Dostál, Čelůstka, Hubáček, Trubila - Hora, Janda (69. M. Černý), Jarolím, Kisel, Koreš (81. Milutinovič) - Pospěch (76. Vlček)

Trenér Michal Petrouš neudělal oproti zápasu v Liberci žádnou změnu v základní sestavě, na hrotu nastoupil opět Zbyněk Pospěch, střelec vítězné branky v minulém kole. Stejně jako proti Brnu vstoupili slávisté do zápasu aktivně a soupeře přehrávali, leč šance nepřicházely. Když už vypadala akce nadějně, vždy přišel blok soupeřova hráče jako v případě střely Dostála z rohu vápna. První opravdu velká šance přišla v 16. minutě, kdy po rohu Slavie a menším závaru zakončoval Janda vedle. Po devatenácti minutách hry a rychle rozehrané standardní situaci pálil Čelůstka metr nad Slavíkovu bránu. Ve 25. a 26. minutě dvakrát střílel Trubila, poprvé nad a podruhé poměrně slabě a Slavík neměl problém. O chvíli později se do vápna probíjel Janda, ale stejně jako proti Brnu, ani tentokrát se faul na něj k nevoli slávistů nepískal. Tlak Slavie neustával, Hora parádním centrem našel Koreše, ovšem jeho hlavička byla slabá. Vzápětí to zkusil zdálky Pospěch, rovněž bez úspěchu. Pak už to ale přišlo, v 32. minutě našel Koreš parádně Pospěcha, ten si přehodil golmana Slavíka a i přes stínícího obránce zkontroloval cestu míče do sítě - 1:0. A to nebylo vše, hned za dvě minuty kopala Slavia standardku ze středu hřiště, Pospěch vyhrál hlavičkový souboj a Jarolím napálil míč nekompromisně do sítě - 2:0. A za další dvě minuty to mohlo být už o tři branky, Koreš parádním centrem našel Horu, ten ve skluzu namířil do břevna! Ještě ve stejné minutě poprvé v zápase zahrozili i hosté, ale slávisté rohový kop se štěstím ubránili a po druhém rohu šli v šesti proti čtyřem obráncům, ale nebezpečné zakončení nakonec nepřišlo. Teplice byly logicky aktivnější než v první půlhodině, nicméně nic nebezpečného si nevytvořily a protože ani slávisté už žádnou další nadějnou akci nedotáhli k zakončení, šlo se do kabin za stavu 2:0. Diváci v Edenu viděli jednoznačně nejlepší poločas Slavie na jaře a dost možná v celé sezóně.

Do druhé půle nastoupila Slavia beze změn v sestavě. Hru museli tvořit hosté prohrávající o dvě branky, slávisté se více zatáhli a čekali na příležitostné brejky. Hráči Teplic se v prvních deseti minutách na dostřel Vaniakovy brány nedostali a tak zahrozili domácí ze standardky, odražený míč napálil Hora nad. Pak zabrnkal na nervy diváků nerozhodným vyběhnutím Vaniak, ale se štěstím situaci zachránil. Snížení Teplic přišlo v 61. minutě a vyvolalo velkou kontroverzi na tribunách. V průniku se zranil Janda, hosté odmítli zakopnout míč do zámezí a v následné akci skóroval Mahmutovič - 2:1. Slávisté se však brzy pomstili, po výborně zahraném přímém kopu Koreše přizvedl míč hlavou Jarolím a kulatý nesmysl zapadl k tyči - 3:1. V 69. minutě se dostal na hřiště poprvé na jaře Milan Černý, když vystřídal zraněného Jandu. A hned za dvě minuty to po odraženém míči ze standardky zkusil zpoza vápna, jenže míč mu nesedl a Slavík u tyče neměl problém. To Vaniak se při střele Mahmutoviče z úhlu zapotil, ale Slavii podržel a dorážku pak zablokoval Čelůstka. V závěru zápasu se hrálo hekticky a Teplice dávaly domácím možnosti na brejky, ty však slávisté několikrát totálně zazdili. Až v úplném závěru přišla čtvrtá branka, parádní pumelici z dálky vyslal střídající Milutinovič a Slavík se jen ohlédl, jak mu míč zaplul k tyči - 4:1 a parádní završení nádherného večeru v Edenu.

Trenér Michal Petrouš hodnotil zápas pozitivně. "My jsme se rozjížděli pozvolna, ale po půlhodině jsme naštěstí dali dvě branky. O půli jsem hráčům zdůrazňoval, že takový výsledek je ošidný a pokud soupeř sníží, že to bude hodně těžké. To se potvrdilo, hráči pak ale potvrdili velkou morální sílu a zvrátili zápas definitivně na svou stranu. Se sedmi body ze třech zápasů na jaře jsme velmi spokojení. Poctivě jsme trénovali, snažili se naladit kluky pozitivně a výsledky se dostavily. Teď je důležité, aby to vydrželo co nejdéle."

Trenér hostů Jiří Plíšek pochopitelně nebyl spokojený. "Zápas jsme si prohráli v první půli, domácí nás jasně předčili a já jsem s touto fází zápasu hrubě nespokojen. Přestože jsme bránili stav 0:0, rozhodly hrubé chyby, kdy jsme po standardkách z půlky hřiště dvakrát propadli ve středu obrany. Domácí vyhráli naprosto zaslouženě a potvrdili dobrou jarní formu."

Komentáře (81)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Teplice 2:0 po 1. pol.

    japhy     před 14 lety 13.03.2011 17:51 |  
    0 0

    Musím se štípnout, jestli se mi to nezdá. Kde je ta hra, na kterou jsme porád nadávali:)

    • Re: Slavia - Teplice 2:0 po 1. pol.

      slaviator     před 14 lety 13.03.2011 18:12 |  
      0 0

      A že bychom našli i kanonýra...? :))))

    • Re: Slavia - Teplice 2:0 po 1. pol.

      Markus     před 14 lety 13.03.2011 20:31 |  
      0 0

      Tým se probudil v tom správném okamžiku. Dnes fungoval týmový duch a hráči bojovali jako jeden organismus. Kluci vybojovali spoustu balónů a naopak toho pokazili jen velmi málo. Možná je za tím řízená motivace z klubu a možná si jen kluci sami uvědomili, do jaké situace se dostali a že s tím mohou skutečně něco udělat. Jen tak dál!

  2. Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

    Gino     před 14 lety 13.03.2011 18:38 |  
    0 0

    Co to s těmi našimi kluky je? Že by to bylo opravdu těmi penězi (dostali zaplaceno), nebo povědomím, že vše bude OK (spekulace o koupi klubu movitým majitelem)? Alespoň je vidět, že to v nich fakt je, že fotbal hrát umí, jenom asi nějak nechtěli...

    Jinak super. Kdo by čekal, že zrovna z těchto dvou zápasů (Liberec, Teplice) uděláme 6 bodů. Nikdo.

    • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

      slaviator     před 14 lety 13.03.2011 18:56 |  
      0 0

      Stačil jeden útočník, co vstřelí gól a podrží vepředu balón a vyhraje souboje....

      • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

        mirecek1111     před 14 lety 13.03.2011 19:05 |  
        0 0

        Přesně tak a jde vidět, že na to nestačí být jen vysoký ale takový hráč musí mít i sílu. V tom je rozdíl mezi Pospěchem a Vyhnalem se Zákostelským.

        Jinak myslím, že pokud přespříště porazíme doma Hradec tak jsme z toho definitivně venku. Ono je sice pravda, že je spodek ligy dost bodově vyrovnaný ale též je pravda, že je nesmysl, aby 8 týmů ze spodku sbíralo body kolo co kolo. Ono se to začne trhat, no snad už začlo. Jinak jsme po dnešním kole dokonce v první polovině tabulky :)

        Jinak je mi líto Jandy, to je tak neuvěřitelný smolař. Mě by jen zajímalo jaký ten kluk vede osobní život a jestli to tak má i v něm. Mě přijde, že mu se v jeho fotbalové kariéře povedl snad jen ten pád na Ajaxu.
        Zápas co zápas schytává ostré zákroky, zápas co zápas to v nějakém klíčovém okamžiku podělá, dneska minimálně 3x a přitom je to narozdíl od většiny hráčů opravdový dříč a opravdu by si trošku toho fotbalového štěstí taky zasloužil.

        • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

          slaviator     před 14 lety 13.03.2011 19:37 |  
          0 0

          pořád mu je jenom 23 nebo 24, vem si, že Podanýmu je 23 a trochu se prosazuje až teď, Janda je v A kádru Slavie už šestou nebo sedmou sezonu... A přitom má pořád všechno před sebou. Určitě nějaké to fotbalové štěstí bude mít, stejně jako Dejv Hub, kterej ještě ve Slavii v soutěžním zápase nedal za těch šest sedm let co tu je ani gól, dneska k němu měl blízko, kdyby Zbynda nahrál z té první o metr přesněji... :)

          • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

            edenian     před 14 lety 13.03.2011 21:38 |  
            0 0

            Ale Hub nikdy gol neda.

        • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

          skman     před 14 lety 13.03.2011 19:57 |  
          0 0

          me se teda vykon jandy libil, akorat ma pech na zraneni, a i vykon proti Brnu nebyl spatny, tedy aspon dle me ;)

        • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

          PetCC     před 14 lety 13.03.2011 20:07 |  
          0 0

          U Jandy je to tím, že on zkrátka souboj nevypustí a jde do rizika, v kterém většina hráčů uhne. Na druhou stranu, on je opravdu z gumy. Sice odkulhá, ale do týdne je v pořádku.
          Tak mě napadlo, že by mohl někdo udělat pěkné video faulů na Jandu :-)

          • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

            bongor     před 14 lety 13.03.2011 21:08 |  
            0 0

            To by nebylo video,ale celovečerní film,nejspíš horor.

          • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

            edenian     před 14 lety 13.03.2011 21:41 |  
            0 0

            No stal skoro rok, takze o tydnu bych nemluvil. A do formy se nemohl dostat dalsi rok. Myslim, ze mu tady vsichni nadavali co mohli a prodavali ho po kazdym druhym zapasu.

            • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

              PetCC     před 14 lety 13.03.2011 22:44 |  
              0 0

              Ale vazy mu nikdo při faulu neutrhnul, při nich šlo hlavně o kosti a kotníky. Navíc, jak se ukázalo, hrál s přetrženými vazy několik týdnů. Až vyšetření po sezóně to ukázalo. To opravdu dokáže málokdo.

              • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

                slaviator     před 14 lety 14.03.2011 10:38 |  
                0 0

                mám pocit, že ne vyšetření po sezoně - že to věděl dřív a hrál MS 20tek a následně proti Ajaxu pod injekcema...

        • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 20:19 |  
          0 0

          Ale zase je už na to zvyklý, pořád dostává rány, ale nestane se mu žádné vážnější zranění (v řádu měsíc a více). Když už jsme u těch otloukánků, tak včera to hodně schytával sparťan Vacek.

          Jinak dneska jsem Slavii vlastně poprvé na jaře viděl, tak to asi ještě dám pár vět do placu...

          • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

            dalislavista     před 14 lety 13.03.2011 21:59 |  
            0 0

            Pokud se nepletu, měl s Dušanem Šventem společnou rehabilitaci po zraněných vazech - několik měsíců.

            • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

              honzah (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 23:05 |  
              0 0

              Možný to je, ale mě uvíznul v paměti jen ten Švento. Ale dneska říkali ve Studiu Fotbal, že už se mu zase řetězí problémy s kotníkem, tak uvidíme. Možná v Olomouci pošetřit a na Hradec zase odpočatý proti zdi...

              • Re: Slavia - Teplice 3:1 v 2. pol.

                PetCC     před 14 lety 14.03.2011 09:48 |  
                0 0

                No právě, po zápase hlasí problémy, ale příští týden hraje. V tomhle je neuvěřitelnej.

  3. Re: Slavia - Teplice 4:1

    urs (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 19:19 |  
    0 0

    Dnes snad neni nikomu co vytknout! :)
    Dokonce i mnohými tolikrát kritizovaný "blonďák" Koreš zahrál na výbornou a "splašenej kůň" Trubila jakbysmet!
    Jenom zírám :)

    A mám ohromnou radost, přirozeně ;)

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      dejva     před 14 lety 13.03.2011 20:33 |  
      0 0

      Snad jen Matějkovi. Nepotrestání zákroku na Karolka od Čajiče žlutou v prvním poločase. A neodpískání jasné penalty po zákroku na Jandu.

      • Re: Slavia - Teplice 4:1

        urs (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 20:47 |  
        0 0

        Ano - vzpomínám si na oba momenty - ten komentátor byl mimo - pencli v tom neviděl, ale takle povalit hráče ve vápně volalo po desítce..
        A na žlutou to bylo každopádně - trnul jsem, jestli Karolovi nic neni, ale asi je zvyklej a ví co se má při těchto těchto "prasárnách" (skluzem do obou nohou bez úmyslu hrát míč) dělat, aby se vážněji nezranil - i to dělá z hráče personu.. vědět, kdy to smrdí a vyvarovat se lámání kostí.. Asi je fakt inteligentní a přeju mu ať v Plzni tu školu zdárně dokončí :))

        Dělám si už trochu srandu - jsem rád, že je kapitánem - pro mě (nejen) je to fakt borec ;)

        • Re: Slavia - Teplice 4:1

          edenian     před 14 lety 13.03.2011 21:43 |  
          0 0

          Ja ho taky ocenuji, ale fakt je, ze dneska mel hrozny chvile a minule v Liberci v podstate nehral. Tam byla ale cela zaloha mizerna.

  4. Re: Slavia - Teplice 4:1

    vlchan     před 14 lety 13.03.2011 19:26 |  
    0 0

    Jak je vidět, tak stačí málo. Chtít po hráčích to co umí nejlépe a tyto hráče dokázat skloubit do týmu. Snad ten Petrouš nebude špatný trenér.

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      urs (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 19:36 |  
      0 0

      Dnes ukázal, že by tomu tak mohlo být.. taky jsem měl starost o jandise, ale na konci utkání rozdával úsměvy na šecky strany, takže to zranění snad nebude nějakýho většího rázu..

      Na utkání jsem bohužel nebyl, ale příště si čas už udělam a doufam že budu vědět, komu sypu koláčky do kešeně - jestli Slávii, nebo nějakejm sedmilhářum..

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      bongor     před 14 lety 13.03.2011 21:14 |  
      0 0

      To je hodně důležitý,najít v každém jeho silné stránky a ty se snažit
      zabudovat do týmu a naopak mu pokud možno nedávat nesplnitelné úkoly.Když každý dokáže předvést svoje nejlepší vlastnosti a naopak schovat co mu nejde,tak i z průměrných hráčů vznikne team-work.
      Pochopitelně ,že to chce pracovitost,jakou dnes předvedlo celé naše mužstvo.

      • Re: Slavia - Teplice 4:1

        urs (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 21:52 |  
        0 0

        svatá pravda - ať každý dělá, co mu jde nejlépe a na "zbytku" pracuje :)

  5. Re: Slavia - Teplice 4:1

    lassiter     před 14 lety 13.03.2011 20:04 |  
    0 0

    Dneska teda paráda, sem se moh utleskat :-) výtečný nasazení, velmi dobrej Jarolím a Čelůstka. Horovi to před tím břevnem nenahrával Trubila ale Koreš a moc pěkně. Celkově mooooc hezký!

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      edenian     před 14 lety 13.03.2011 21:49 |  
      0 0

      Co se tyka nasazeni, napadat na polovine soupere v 80. minute, to uz jsem taky dlouho nevidel :-), proste super.

  6. Re: Slavia - Teplice 4:1

    fanfaron     před 14 lety 13.03.2011 20:16 |  
    0 0

    Vynikající Pospěch. Silnej v nohou. Ubrání si balon. To jsme potřebovali.

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      urs (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 20:23 |  
      0 0

      Snad s jeho nastupováním nebudou komplikace, ale on skutečně znamená pro obranu soupeře hrozbu - je to trošku tank a jak ukázal při gólu - dokonce s citem v noze ;)
      Vůbec mi přijde, že máme kvalitní kádr a né, že né :)
      Tak jen tak dál pánové, tohle je naše slávinka a doufejmě, že urveme ten pohár - to by byla náplast jako hrom!

  7. Re: Slavia - Teplice 4:1

    opicemag     před 14 lety 13.03.2011 20:23 |  
    0 0

    Konečně Slavia jak má být. Ještě trochu vyladit nějaké situace před vlastním pokutovým územím a hlavně hrát pořád jako dnes v 1. polačase. A nesmí se nám zranit Pospěch, je vidět, jaký je to rozdíl, když hrajeme s hrotovým útočníkem, kterého neodstrčí každý obránce.
    Jen výhledově má trochu strach ze Sparty. Bojím se soubojů Kweuke/Pekhart proti Hubáčkovi, Dostálovi a Trubilovi. Snad jen Čelůstka má fyzické parametry se s nimi porvat.

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      urs (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 20:25 |  
      0 0

      Tak Peky hrál včéra v podstatě kulový a Kweukeho uhlídal Neuwirth.. Holt na něj nasadíme "čelo" a uvidí se :)

      • Re: Slavia - Teplice 4:1

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 20:27 |  
        0 0

        V nejhorším vytáhneme z lavičky Koubskýho nebo Vomajdu, není nad to, když má trenér kam sáhnout :-DDD

        • Re: Slavia - Teplice 4:1

          urs (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 21:24 |  
          0 0

          no :D
          to by bylo :))

  8. Re: Slavia - Teplice 4:1

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 20:25 |  
    0 0

    Pro milovníky statistik: V minitabulce posledních 5 kol je Slavia nad Plzní (8 bodů a 9:6 vs. 8 bodů a 6:5).

  9. Re: Slavia - Teplice 4:1

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 20:35 |  
    0 0

    Zaujal mě Dostál, na to, jak hrůzostrašně ho vykreslovaly místní komentáře hodně mile překvapil. Naopak Trubila mi přišel divnej, ale jako falešnej obránce á la Jablonský je to zajímavá varianta.

    Pak se mi líbila variabilita standardek v čele s Korešem, k tomu alternativní Trubila a zrestaurovaný rohokopáč Jarolím, jen tak dál, ve standardkách je budoucnost :-))

    Ostatní hráče snad rozeberou jiní, ale kdyžtak se zase přihlásím.

    Mimochodem jsem rád, že v rozporu s vox populi šel v zimě pryč JČ a zůstal LJ, nikoliv naopak. Už tehdy mi takový názor nepřišel nezaujatý ani poctivý. (Ale bít v prsa se kvůli tomu nehodlám, zase tak kategorický postoj to nebyl...)

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      miros     před 14 lety 13.03.2011 21:31 |  
      0 0

      Trubila byl dnes výbornej! Tlačí se dopředu, brání! pro mne naoppak příjemné překvapení..

      • Re: Slavia - Teplice 4:1

        Wommi     před 14 lety 13.03.2011 21:55 |  
        0 0

        ..souhlas,..docela jsem koukal, co se v ty Bohemce naucil:), sem tam trochu plasi, ale nebal se udelat klicku s balonem, zpomalit, dat balon,...a to se ceni a navic je to pri ty hre dost dulezity,....

        az jsem koukal, co je to vlastne za muzstvo, docela zmena, zejmena v nasazeni, odhodlani a snaze hrat a dokazat makat....

        Docel rad bych videl zaznam, a ty nase ofsajdy,..bylo jich mnoho, alespon dle sudiho,..mel jsem to zesikma, ale rekl bych, ze se nekdy tedy unahlil!!!

        • Re: Slavia - Teplice 4:1

          quelhar (admin)     před 14 lety 13.03.2011 22:01 |  
          0 0

          Drtiva vetsina ofsajdu tentokrat opravdu byla, aspon z meho pohledu z press sektoru.

          • Re: Slavia - Teplice 4:1

            fanfaron     před 14 lety 13.03.2011 23:09 |  
            0 0

            Krome jednoho Vlckova bych rekl, ze to foukal spravne. Sedel jsem na 113.

      • Re: Slavia - Teplice 4:1

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 23:09 |  
        0 0

        Neříkám, že ne. V základu jsem s ním v pohodě smířen a na domácí zápasy ten přínos určitě má, i když spíše dopředu než dozadu. To je můj názor.

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      japhy     před 14 lety 13.03.2011 21:40 |  
      0 0

      Jojo, jsem rád, že to Brno se dá u Dostála svést na vyjukanost. V Liberci byl lepší a teď taky, rozhodně má potenciál dál se zlepšovat.
      Stejně tak jsem docela zíral na Trubilu.

      Pochvalu rohodně zaslouží Koreš za standartky, to jsme tu už taky dlouho neviděli, a stopeři za rychlý přístup, předskakování a udržování tlaku.

      Velikým poučením by mělo být, že když to budeme chtít nějak dohrát jako začátek druhý půle, pohoříme. Klíčem je stálá aktivita.

      Jedinou výtku, za to však maximální, zaslouží trávník.

      • Re: Slavia - Teplice 4:1

        mpik     před 14 lety 13.03.2011 21:56 |  
        0 0

        StandarDky!!! Už se to naučte!!!

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      japhy     před 14 lety 13.03.2011 21:43 |  
      0 0

      Jo, a moc jsem rád, že za to, co Tepláky předváděli první půli, dostali dardu. Tuhle taktiku nesnáším a jsem rád, za každé její pokoření.

  10. Re: Slavia - Teplice 4:1

    quelhar (admin)     před 14 lety 13.03.2011 22:16 |  
    0 0

    Ty voe, to je amaterina, Stepan si nevsiml, ze Koubsky na jare nehraje a v reportazi ho zminil hned trikrat...

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      Viking     před 14 lety 13.03.2011 22:40 |  
      0 0

      Nejhorší na tom je, že jako reportér byl na zápase Slavie už x-krát a tudíž ty hráče by měl z profesionálního hlediska znát nazpamět...

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      PetCC     před 14 lety 13.03.2011 22:47 |  
      0 0

      Mě to taky pobavilo :-)

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 23:12 |  
      0 0

      S kým si ho jako spletl? Ledaže by s Čelůstkou?

      • Re: Slavia - Teplice 4:1

        quelhar (admin)     před 14 lety 13.03.2011 23:15 |  
        0 0

        Jj, misto Celdy tam trikrat do reportaze narval Koubskeho...

  11. Re: Slavia - Teplice 4:1

    Viking     před 14 lety 13.03.2011 22:44 |  
    0 0

    Nechápu jednu věc - v první půli prohraje Hubáček s tím Jugošem tři důležité souboje, Čelůstka ani jeden. Člověk by řekl, že v druhé půli bude tudíž u něj stát Ondřej...

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      miros     před 14 lety 13.03.2011 22:57 |  
      0 0

      To jsem rád, že si toho někdo všiml. Hlavně budou všichni opakovat jak se Hub na stoperu zlepšil! Hned v první minutě ho poslal hrubkou do šance....

      • Re: Slavia - Teplice 4:1

        PetCC     před 14 lety 14.03.2011 09:51 |  
        0 0

        Pokaždé z těch situací to byl faul na Hubáčka, normálně ho zezadu strčil rukou. Nebezpečí z toho bylo, protože to rozhodčí nepískal. On ten Mahmutovič takhle hraje pořád, někdy mu to rozhodčí povolí, někdy ne.

  12. Re: Slavia - Teplice 4:1

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 13.03.2011 23:06 |  
    0 0

    Tak na takovyhle zapasy se da koukat..:). Libila se mi snaha o kombinace a o rychly prechod do utoku.. skoda jen tolika nepresnosti, nekolikrat se to rysovalo zajimave.. taky dobre standardky, Kores je kopal paradne.. zato ty obranny byly ve druhe puli tradicne spatne braneny.. Libili se mi vsichni, vyzdvihnul bych snad Korese, Pospecha a Trubilu. Ti me nejvic prekvapili, zvlast Trubila, hodne zapracoval na soubojich, ma dobrej odhad a start na mic, v obrane nemel problem.. naopak zaostava Hora.. prijde mi porad, ze nestiha.. chtelo by to spojit Jandovu rychlost a a silu s Horovou koncovkou, to by nebyl spatny hrac.. jenze asi by byl porad zraneny..Janda hraje jak blazen, coz je na jednu stranu chvalyhodne, ale...snad bude ok. Jo a Milutinovi..dost dobry..

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      slaviator     před 14 lety 14.03.2011 00:20 |  
      0 0

      dneska Kuba Hora pěkně přisvítil... to nebyla moc dobrá koncovka :)))

      • Re: Slavia - Teplice 4:1

        PetCC     před 14 lety 14.03.2011 09:56 |  
        0 0

        Já se mu nedivím, tam mu šlo o nohu, protože do toho šel ze strany i Tepličák. Takže ten nápřah na střelu trochu stáhnul k sobě a pak už ten míč spíš podkopnul. Po loňských zkušenostech se mu ani nedivím.

  13. Re: Slavia - Teplice 4:1

    Gordon (host)     před 14 lety 14.03.2011 00:02 |  
    0 0

    Tak fotbal potesujici, ale veci co jsem slysel ohledne Slavie ze zakulisi atd.... hnus, mame se na co tesit....

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      piero (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2011 05:59 |  
      0 0

      Pochlub se, vyprávěj a přeháněj, na co se máme těšit ?

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2011 10:37 |  
      0 0

      Takovéhle komentáře vážně nejsou fér..
      Možná tak kdyby jsi to napsal na web rudochů..

      • Re: Slavia - Teplice 4:1

        urs (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2011 13:30 |  
        0 0

        jj, slávisté jsou věční optimisté podobně jako je věčná naše slávie
        podobné příspěvky jsou matoucí a kdybys měl koule, tak je nazveš pravým jménem..

        já čekám :)

        • Re: Slavia - Teplice 4:1

          Gordon (host)     před 14 lety 14.03.2011 15:33 |  
          0 0

          Uprimne me tenhle komentar taky pekne sere, a je mi jasny ze vas taky... Jelikoz nejsem majitel ani ve vedeni, tak samozrejme tu jsou procenta moznosti "ticha posta" tak to jen tak nastinim v nekolika heslech: Konkurz, dukla , stadion je zkaza, kelnner daleko- premyslejte o tom, ale uz to nekomentujte prosim....

          a pro Nas vsechny jednu konkretni a vsichni doufame, ze pravdivou, Tomasova konci ke konci brezna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • Re: Slavia - Teplice 4:1

            urs (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2011 18:35 |  
            0 0

            tak to zase nebude tak zlé :)

  14. Re: Slavia - Teplice 4:1

    klimi     před 14 lety 14.03.2011 16:34 |  
    0 0

    Trošku OT:

    Kdysi se tu psalo,že by Rosen měl skončit u HC Slavia. Opravdu skončil?

    • Re: Slavia - Teplice 4:1

      travel (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2011 16:49 |  
      0 0

      To jsem psal já.Potkal jsem se na fotbale se svým zdrojem informací a ten mi potvrdil,co mi říkal už dřív,že minulé pondělí v hokejové Slavii Rosen ukončil své aktivity.Není už v představenstvu,není presidentem(v programu se může ještě objevit),pouze má nějaké akcie-nechtějte po mně vědět kolik,do takových podrobností jsme nezabrousili.Samozřejmě jsem se opět ptal na novinky okolo údajněho nového vlastníka.Bohužel zase jsem se nedozvěděl nic konkrétního(prý nemá žádné věrohodné informace).Pouze mi řekl,že jeho subjektivní názor je jednoduše pesimistický.

      • Re: Slavia - Teplice 4:1

        travel (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2011 16:53 |  
        0 0

        Má tam být :jednoduše řečeno pesimistický.

        • Re: Slavia - Teplice 4:1

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2011 17:23 |  
          0 0

          Travele díky za info resp. potvrzení původní informace. Je to zajímavé, myslel jsem si, že když pustil fotbal, že se soustředí na hokej. Otázka je proč končí. A slávistická klasika - člověk se takové zásadní informace nikde nedozví.

          • Re: Slavia - Teplice 4:1

            bongor     před 14 lety 14.03.2011 18:48 |  
            0 0

            To je otázka.Má už nahrabáno,tak hurá do Alp za koštětem.

          • Re: Slavia - Teplice 4:1

            travel (přítel SN)     před 14 lety 14.03.2011 21:45 |  
            0 0

            Není zač Ladislave a co Vaše info o novém majiteli?

            • Re: Slavia - Teplice 4:1

              Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 10:00 |  
              0 0

              Stále platí to, co už jsem říkal, ale prý je to časově náročné.
              Z jiněho soudku, musím dát za pravdu Jiřímu, naše liga, to je jedna velká komedie. V Příbrami rozhodčí neskutečně tlačil domácím, Jablonec ani jedna žlutá (dneska se to tak řeže, že je to k smíchu) a Ostrave dala výtězný gól z offsidu, ale televize to dává z druhé strany hřiště (a kamery zárovaň tam měla !!!). Chtěl jsem se na to podívat z archívu ČT a tento zápas je stažený z archívu !!! Tzn. že to ovlivňování výsledků někdo dobře organizuje (nasazení rozhodčích na zápas, jaký je zájem, aby pískali, určitě i sázky, novináři a má pod palcem i televize). Mám velkou obavu o Slavii, pokud neutečeme tabulkou nahoru a půjde ke konci do tuhého, tak nás zlikvidují. Proti rozhodčím se nedá hrát.

              • Re: Slavia - Teplice 4:1

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 10:42 |  
                0 0

                Asi to byl ofsajd, viz, http://fotbal.idnes.cz/video-jak-horvath-sestrelil-spartu-a-jablonec-nadeloval-pjv-/fotbalova-videa.asp?c=A110312_224058_fotbalova-videa_pes

                Krom toho mam pocit, ze Olomouc to pustila Brnu (minimalne tedy zakrok golmana Drobisze pri prvni golu byl tragikomicky).

                Jasne, bude to divocina, presto se vic obavam vic rozkladu zevnitr, ze Rosen a spol. nebo E-side nebo proste ten, kdo tedka drzi nejake trumfy, nakonec dohodu s novym majitelem zablokuje, dojdou penize, zacne se prohravat.. to povazuju za vetsi nebezpeci..

                • Re: Slavia - Teplice 4:1

                  bongor     před 14 lety 15.03.2011 11:36 |  
                  0 0

                  Obě nebezpečí jsou reálná.Že je kaprliga divadýlko,kde my jsme jen Hurvínkové a naše práva končí zaplacením vstupného,to se ví už x let a nikdo s tím nic neudělá,čti nechce udělat.Že se náš fotbal změnil ve vysavač na peníze,to je evidentní při pohledu na finanční kotrmelce a eskamotérství,které právě nyní sledujeme.

                • Re: Slavia - Teplice 4:1

                  Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 11:39 |  
                  0 0

                  To máš pravdu na Olomouc jsem zapomněl. To já mám víc strach z fotbalové mafie, jak jinak to nazvat, když mají všechno obšancované. Musíme vyhrávat, dokud jsme v laufu. Aspoň ještě dvakrát, na ToaLetný to bude stejně fraška.
                  V konkurz nevěřím, to jsou bláboly. A naši majitelé jsou určitě milionáři, ale ne multimilionáři. Takže si myslím, že by to finančně do budoucna neutáhli. Určitě prodají, ale chce to čas.

                • Re: Slavia - Teplice 4:1

                  travel (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 11:42 |  
                  0 0

                  Díky Ladislave,kéž by Váš optimismus byl oprávněný.O tom,že naše liga není férová ,to ví snad každý,kdo se o fotbal trochu zajímá.Bohužel také souhlasím s tím na co upozorňuje martyni.O to dřív by to chtělo vědět,kdo má být tím novým vlastníkem a aby už se jím stal a představil se veřejnosti!

                • Re: Slavia - Teplice 4:1

                  quelhar (admin)     před 14 lety 15.03.2011 11:52 |  
                  0 0

                  Jojo, Drobisz se v tom zapase vubec predvedl - i ten druhy gol, jakkoli ta rana byla opravdu neskutecne paradni, Drobisz mohl vyrazit, vzdyt to slo primo na nej.

                  Jinak Kralovec vcera piskal dost solidne pro Ostravu, obcas vymysleny roh na jedne strane a naopak neodpiskany roh na druhe strane, druhou zlutou pro Opielu si obhaji, ale zrovna tak by si obhajil to, ze by ji nedal.

                  • Re: Slavia - Teplice 4:1

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 14:01 |  
                    0 0

                    Jasne, takova smula, ze mu mic pak proklouzl rukama..

                    je jasny, ze v zakulisi silny tymy typu Brna, Ostravy, Pribrami, si to posefujou.. rekl bych ze nejhur na tom bude usti s hradcem ci slovackem..

                    Snad je Ladislavuv optimismus na miste, pokud se snad ceka, az majitelum zas dojdou prachy, tak potez panbu.. ono to pak ani na tom hrisiti moc nejde, jak vime, a nejakou kvetnovou serii porazek si asi dovolit nemuzeme..

                    • Re: Slavia - Teplice 4:1

                      Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 14:20 |  
                      0 0

                      Jo kdyby květnovou, my máme standartně a dlouhodobě nejhorší duben.

                      • Re: Slavia - Teplice 4:1

                        martyni (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 15:14 |  
                        0 0

                        To mas asi pravdu, duben.. no, to uz je na case, aby se neco stalo..

                    • Re: Slavia - Teplice 4:1

                      travel (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 17:03 |  
                      0 0

                      Snad je jeho optimismus na mistě,ale v článku Slavia se odtrhla ... už se připouští,že nový majitel bude znám až v květnu.

                      • Re: Slavia - Teplice 4:1

                        Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 17:22 |  
                        0 0

                        Před chvílí psal na Superslavia.cz uživatel DDS toto: Před chvílí jsem mluvil s bývalým kolegou novinářem. Tvrdil mi, že se ve vztahu k novému majiteli v posledních dnech udála nějaká velká věc. Zjišťujou, co přesně se stalo, prý to asi bude v novinách co nevidět, ale buďto je to nějaké velké jméno, nebo naopak někdo odstoupil z jednání. Zjistím víc...
                        Tak uvidíme ...

                        • Re: Slavia - Teplice 4:1

                          travel (přítel SN)     před 14 lety 15.03.2011 17:56 |  
                          0 0

                          Díky za info.To jsem teda zvědavej,co z toho vzejde.Snad nemusím psát ,co bych si přál.

                          • Re: Slavia - Teplice 4:1

                            japhy     před 14 lety 16.03.2011 10:36 |  
                            0 0

                            A já snad nemusím psát, co naopak očekávám :)