Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

V promrzlém Edenu vstoupila Slavia do jarní části sezóny remízou 1:1 s Brnem. Jedinou branku Slavie vstřelil střídající Standa Vlček ve druhé půli. K dispozici je video ze zápasu!

Slavia - Brno 1:1 (0:1)
Branky:
 63. Vlček - 11. Pernica

Slavia: Vaniak - Dostál, Vomáčka, Čelůstka, Trubila - Koreš (46. Janda), Kisel, Jarolím, Milutinovič (46. Vlček), Hora - Zákostelský (78. Vyhnal)

Žádné překvapení nepřichystal Michal Petrouš do základní sestavy a na trávník vyběhla očekávaná sestava. Na severní tribuně se sešel v kotli solidní počet fanoušků, naopak východní tribuna vypadala na pohled poměrně prázdně. Po úvodním losu se rozhodlo, že slávisté budou první poločas útočit směrem ke kotli a začali velmi aktivně, Brno se v úvodních minutách jen stěží dostávalo za polovinu hřiště, ovšem větší šance ze strany červenobílých nepřicházela. Brno se k vápnu Slavie dostalo až po sedmi minutách, závar vyřešil vrátivší se Kisel. Na druhé straně po rychle rozehraném rohu hlavičkoval Zákostelský hodně mimo. První nebezpečná šance hned skončila brankou a bohužel v síti Martina Vaniaka, který nestačil na střelu Pernici z voleje z dvaceti metrů - 0:1. Slávisty inkasovaná branka na chvíli opařila, ale po pěti minutách se dostala hned do tří slibných šancí, jenže Zákostelský se s míčem ve vápně točil příliš dlouho, přestože sklepnutí Kisela vypadalo hodně nadějně. Vzápětí se řítil do šance Milutinovič, jenže šance skončila rohem a po něm se míč dostal k volnému Kiselovi, který jej však nečekal a bylo po šanci. Po 24 minutách se do brejku po standardce soupeře dostával Hora, ale akce vůbec nesskončila zakončením a na druhé straně po chybě obrany vystřelil Borek z 15 metrů nad. Závěr poločasu dohrávala Slavia v křeči, naopak Brno se dostalo ještě do jedné šance, když obrana nedůsledně odvracela centr, ale střela soupeře letěla opět nad bránu.


Video ze zápasu, autor: Richi

K přehrání na youtube.com

Do druhé půle nastoupila Slavia se dvěma změnami, odešli Milutinovič a Koreš, na hřiště se dostali Vlček a Janda. Hned z kraje poločasu měla Slavia štěstí, že rozhodčí odpískali ofsajd po rychlé rozehrávce standardní situace a míč doputoval do Vaniakovy sítě zbytečně. Obraz hry se pak dlouho neměnil, šance nepřicházely ani na jedné straně. Přesto Slavia dokázala vyrovnat a podíl na tom měli střídající hráči, když po chybě obrany Brna se ke střele dostal Janda, Bureš míč neudržel a Vlček dorážel - 1:1. Další minuty byly z obou stran hodně nervózní, trochu nebezpečněji působilo Brno. Dvanáct minut před koncem byl jasně ve vápně faulován Janda, sudí Franěk nepochopitelně nechal ve hře pokračovat. Na druhé straně naopak odpískal faul na Doška a po standardce Brna podržel Slavii výborným zákrokem Vaniak. V oboustranně nervózním duchu plynul zápas až do konce, slávisté se snažili zápas zvrátit na svou stranu, ale topili se v nepřesnostech a protože ani Brno nebylo o moc lepší, 1:1 se jeví jako zasloužený výsledek. Slavia zůstane po tomto kole na 14. místě.

Komentáře (82)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Brno 0:1 po 1. pol.

    koscheen (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 21:07 |  
    0 0

    Nase klasika, uvod dobrej po vapno, drzeni mice paradni, brnenskej gol desetileti a je vymalovano, je videt jak jsou mladasove nervozni..

    • Re: Slavia - Brno 0:1 po 1. pol.

      bongor     před 14 lety 25.02.2011 22:27 |  
      0 0

      Rozhodčí ten zápas opravdu rozhodl.Ten faul na Jandu byl vidět až
      z vesmíru,no on to nebyl ani tak faul jako zákrok z kung-fu,jen soudruh jej neviděl.takže ať žije naše kaprliga.

      • Re: Slavia - Brno 0:1 po 1. pol.

        koscheen (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 22:38 |  
        0 0

        Ac se nerad vymlouvam na rozhodciho tak souhlas, prvne to moc videt nebylo ale u opakovacky do nej jasne sel telem s ramenem napred, no co - dostane 3x stopku a jedem dal bez dvou bodu..

        • Re: Slavia - Brno 0:1 po 1. pol.

          japhy     před 14 lety 26.02.2011 00:10 |  
          0 0

          No, on ten pomezní u nás ve druhý půli byl taky zajímavej. Ještě, že nebyla branka po tom faulu na Doška, snad 3 Brňáci byli v ofsajdu při tý standartce.

          • Re: Slavia - Brno 0:1 po 1. pol.

            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 07:32 |  
            0 0

            zase jednou pískal brnu ofisde kterej nebyl a ztoho mohla bejt docela šance, spíš mě mrzelo že když sme dali gol tak bych čekal že na ně vlítnem ale najednou se to celý spomalilo jakože bod je dobrej.

  2. Re: Slavia - Brno 1:1

    vlchan     před 14 lety 25.02.2011 22:33 |  
    0 0

    Vyhnal za Zákostelského=lemra za lemru !

    • Re: Slavia - Brno 1:1

      edenian     před 14 lety 25.02.2011 23:06 |  
      0 0

      Blbost.

      • Re: Slavia - Brno 1:1

        travel (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 00:09 |  
        0 0

        Bohužel dnes hráli oba špatně,obzvlášť Zákostelský, i když je pravda,že Vyhnal tam byl krátce.

  3. Re: Slavia - Brno 1:1

    Stahler     před 14 lety 25.02.2011 22:46 |  
    0 0

    Výsledek nic moc,ale hlavně že se neprohrálo.Jednak to znamená že máme stále o bod více než Brno a díky výhře v Brně na podzim máme i lepší bilanci vzájemných zápasů.To vidím jako plus,i když doma by se mělo vyhrávat.
    V zápase jsme byli o trochu lepší,škoda že Pernica dal svůj životní gól zrovna proti nám.Podruhé už takový gól asi nedá.Z hráčů mám velké výhrady k Zákostelskému,střídající Vlček ho předčil ve všem.Tentokrát jsme nenastoupili kompletní,ale až nastoupí i Hubáček,Černý a Pospěch tak to bude lepší.Navíc už v Liberci musí hrát v základu Standa Vlček.Jak proti Slovanu Bratislava,tak i dnes potvrdil své kvality a Zákostelského převyšuje o hodně.
    Jinak ta zima v Edenu byla strašná,v únoru by se v našich klimatických podmínkách liga hrát neměla !

  4. Re: Slavia - Brno 1:1

    eomer (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 22:55 |  
    0 0

    Tak jaro v Edenu nám začalo stejně jako skončilo- velmi podobným gólem z dálky. Střelba prakticky neexistovala, přihrávky stále velmi nepřesné. Hráč s balonem neměl komu přihrát, protože všichni stáli bez pohybu. Mladé útočníky soupeř tělem velmi snadno odstaví od míče. Gól nás evidentně vykolejil. Je to o hlavě - následující dvě porážky venku nás dostanou psychicky zpátky na dno a na sestupová místa. Brno bylo nebezpečnější. Na mladících musíme stavět, ale nemáme na to čas. Uvidíme co Pospěch a Míňa, ale přestávám věřit v záchranu.

  5. Re: Slavia - Brno 1:1

    harry     před 14 lety 25.02.2011 22:56 |  
    0 0

    Kdo byl dle výsledků z přípravy mírným optimistou musel pořádně vystřízlivět.Dnešní výkon byl jednoduše příšerný.Navíc je asi opravdu na míle cítit,že nemáme prachy,takže s nějakou přízní černých děvek rozhodně nemůžeme počítat.

  6. Re: Slavia - Brno 1:1

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 23:09 |  
    0 0

    Br, to jsme teda vymrzli. Předem bych chtěl poděkovat všem, kteří dorazili na stadion. Nebylo to těch vysněných 8000, ale i tak, podobná návštěva se třeba v Jablonci asi ani nesejde. Úvod zápasu slušný, ale pak hrůza za hrůzou, kupíme nesmyslné chyby a platíme za to. Zklamal mě Zákostelský, svojí hrou nám vůbec nepomohl. Souhlasím s hodnocením Vlčka. Docela se mi líbil v 1. půli i Koreš. Trubila běhal, makal, nebylo to ideální, ale jsem s ním smířen. Občas předvedl pěknou akci i Hora. Hodně se mi zdálo, že jsme slabí ve hře hlavou (bude hrát někdy Koubský? ....).
    Tak, vypsal jsem se a jdu spát :-).

    • Re: Slavia - Brno 1:1

      lassiter     před 14 lety 25.02.2011 23:12 |  
      0 0

      Opravdu se ti líbil Koreš? Podle mě byl po dvaceti minutách na vystřídání. Jinak deset minut dobrých, potom druholigový fotbal, bude to hodně těžký...

      • Re: Slavia - Brno 1:1

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 25.02.2011 23:18 |  
        0 0

        No, člověče, možná za to může ten svařák, ale něco tam dobrého měl. Jinak s hodnocením našeho fotbalu souhlasím.

        • Re: Slavia - Brno 1:1

          popin     před 14 lety 26.02.2011 00:05 |  
          0 1

          Toho svařáku bylo asi moc, Koreš dlouhodobě nejzoufalejší nefotbalista. Umí snad jen pěkně běhat. A2. LIGU...........

  7. Re: Slavia - Brno 1:1

    Khadgar     před 14 lety 25.02.2011 23:10 |  
    0 0

    Nic moc, no... Zákostelský se shlédl v N´Gogovi a ještě k tomu přidal prohraný osobní souboje. Pravá strana v prvním poločase, to byla neskutečná bída... Naprosto mě dostal Jarolím, náš nejzkušenější hráč v poli, který se asi 5x za zápas dostal nikým přímo neatakován svojí vlastní šikovností do špeku. Jedině Standa ukázal, že náběhy ještě umí, stejně tak podržení míče. Jsem zvědavý jestli ho v tomhle doplní Pospěch. Protože jestli zůstane naší taktikou nakopnutí míče dopředu, tak je potřeba silový útočník a ne vyžle Zákostelský. Ještě Hora vypadal že se vylepšil, ale to možná bylo jenom tím obráncem.

    • Re: Slavia - Brno 1:1

      edenian     před 14 lety 26.02.2011 09:56 |  
      0 0

      No to jsi prvni kdo si vsiml, ze Zakostelsky mel problemy hlavne proto, ze agresivita zadaku Brna byla prvotridni. Jinak se tady muzou vsichni podelat jaky je to jelito. A Zakostelsky ty balony docela sklepaval, predevsim k Horovi. Ale to co mel evidentne hrat, to hral v ramci moznosti, sam, mladej a este vsichni mysli ze to tam posle. Ja myslim ze bojoval silne. Me to taky nebere, ale Koler to neni. Ale me to neva:-), protoze nic mi neni odpornejsi, nez to co hralo repre s Kolerem za casu Bruknera. A dovedete si predstavit, co snim udela Neuwirth nebo Repka?
      Jarolim je fakt problem, ale Dembele podle me nic neresi. Bylo videt jak to je jiny nez na Kanarech, ovsem s tim meli problem uplne vsichni. Nehrali s jedinym silnym souperem a ted v tom litaj. A posledni vec je obecne technika, proste nemame hracskou kvalitu, na kterou jsme privykli, to se neda nic delat. Ta proste neni.

  8. Re: Slavia - Brno 1:1

    tantalos     před 14 lety 25.02.2011 23:22 |  
    0 0

    Bylo to doslova otřesný, Brno mi nakonec přišlo lepší v poli, jeho hráči byli tam, kde měli být, víc pracovali a uměli si přihrát po zemi.
    Nechtěl bych ještě odepisovat Milutinoviče ani Koreše, ale oba byli hodně špatní.
    Spíš bych odepisoval Dostála, obránce nemůže jen nazdařbůh odpopávat balony, ale fakt je, že se mu málokdo nabízel. Byl u balonu často, ale neukázal prakticky ničím, že má na ligu.
    Naopak Trubila byl hlavně v první půli velmi aktivní a vypadal jako přínos.
    Jarolím s Kiselem neprokázali své nesporné kvality, zvlášť Jarolím byl příliš málo u míče. V záloze chyběl pohyb, měnění míst, schopnost dát hře systém. Navíc mi oba přišli nedostatečně fyzicky připravení.
    Ona je vůbec pitomost hrát se zálohou plnou prcků.
    Hora vydržel s výkonem jen první poločas, pak se pomalu vytrácel.
    Janda a Vlček alespoň dokázali, že umějí hrát fotbal a do kádru patří.
    Pospěch snad dokáže víc než Zákostelský a Vyhnal, na jejich obranu bych řekl, že byli příliš osamocení. Když KJ se ochotně zbavoval pekharta se slovy, že takových útočníků máme sedm, ukázal se jako idiot.

    • Re: Slavia - Brno 1:1

      Wommi     před 14 lety 26.02.2011 00:01 |  
      0 0

      ..holomajzna stejna jako se slovanem, snad jen tech prvnich 20 minut bylo fajn, ale zaver stejnej jak na podzim, po sestnactku prima, pak je to voser!

      Milutinovic myslim ma nejakou perspektivu, kores nemuzu si pomoct, ale nejak pro mne ne (i s tim slovanem to bylo vlastne stejny)

      S Dostalem nesouhlasim, myslim ze by se moh vykopat, trochu se otrkat, potrebuje hrat, mel tam zajimvy akce, v druhym polocase, jestli se bal nevim, uz to bylo horsi a spis nez konstruktivne resil kazdej balon odkopem.

      Kisel, skoda asi nemel svuj den a rozhodci ho nepodrzel:), Jarolima bych poslal do becka, kdyz to nejde pryc, aby se konecne probral, on ma byt tahounem, oporou tymu a co tam predvadi, to je neuveritelny. Okolo nej pred SKS sestnactkou 4 brnaci s balonem a on se vraci krokem?!, atd..

      Dost mi prekvapujou mlady utocnici, protoze oni neudelaj balon, neudrzej, nevyhrajou souboj, neudelaj hlavicku, nic, nic, tedy alespon dnes.
      Stridani v puli se povedlo, to bylo dobry, oba hraci neco delali.

      Jinak nakonec zlatej bod. Brno v podstte hralo zjmena v prvni puli naprostou tuzku, hnusnej fotbal.

      Jsem zvedavej na m. cernyho a toho Pospecha. Hubacka bych zatim do tymu nedaval.

      • Re: Slavia - Brno 1:1

        Wommi     před 14 lety 26.02.2011 00:07 |  
        0 0

        ..jeste snad ke hre, musim rict ze je naprosto zoufaly divat se na to, jak si nejsou tu kluci schopny prihrat, vse se jen nakopava a je to hra na nahodou:(
        Snad se to v pokracujicich kolech vylepsi

        • Re: Slavia - Brno 1:1

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 00:25 |  
          0 0

          presne, hra na zmatek.. vsechny prihravky naslepo, do speku nebo na nahodu.. strasne malo fotbalovych nabehu a prihravek.. par predvedl Janda s Vlckem, jinak nic..

          • Re: Slavia - Brno 1:1

            slaviator     před 14 lety 26.02.2011 02:02 |  
            0 0

            přesně!

      • Re: Slavia - Brno 1:1

        popin     před 14 lety 26.02.2011 00:16 |  
        0 1

        Asi tak. Jarolím opravdu úděsnej, vyklusává, přihrát neumí, nemá zájem, na lavici nebo radši pryč (kdyby ho někdo chtěl).
        A ti mladí útočníci - kdyby hráli na mazáckou obranu, tak to ještě člověk pochopí, nezkušenost, respekt, ale oni prohrávali souboje s ještě mladšími brňáky !! Takhle se nebojuje omísto v sestavě.
        Koreš okamžitě do B, pořád se to opakuje, zoufalec, všechno kazí, Janda je proti němu konstruktivní hráč !

  9. Re: Slavia - Brno 1:1

    slaviator     před 14 lety 25.02.2011 23:29 |  
    0 0

    Trubila byl dneska fakt děsnej :/

  10. Re: Slavia - Brno 1:1

    slaviator     před 14 lety 25.02.2011 23:32 |  
    0 0

    Jinak ten inkasovanej gól - někdo na stadionu nadával Vaniakovi, ale co Vaniak jako mohl dělat??? Nevím kdo, ale během dvou vteřin dal na půlový čáře dva špeky. Ten první ještě Hora (?) vybojoval, ten druhej špek Trubila (??? Milutonovič???) ne, Brnáci šli rychle do protiútoku a během dalších pěti vteřin byl míč v síti. Pernica to trefil fakt nádherně, životní gól, ale chyba byla v tom středu hřiště. Dát během dvou nebo tří sekund dva špeky..!!!

    • Re: Slavia - Brno 1:1

      madlenka     před 14 lety 25.02.2011 23:39 |  
      0 0

      Jj byl to Milutinovič

  11. Re: Slavia - Brno 1:1

    opicemag     před 14 lety 25.02.2011 23:32 |  
    0 0

    Ve středu Inter s Bayernem a v pátek tohle. To se pak chce člověku zvracet. Ten kdo chce chodit na českou ligu by se neměl koukat na ChL.

    • Re: Slavia - Brno 1:1

      slaviator     před 14 lety 25.02.2011 23:40 |  
      0 0

      To zase prrr, česká liga není špatná a na druhou stranu i v LM nebo v PL a jinde jsou k vidění vyloženě nudný zápasy. Vzpomeň si před dvěma (a půl) lety, jak jsme s Tavaresem a Necidem řádili, to byl snad nudnej fotbal..? Nebo loni Olomouc, letos na podzim Plzeň...

      • Re: Slavia - Brno 1:1

        opicemag     před 14 lety 25.02.2011 23:51 |  
        0 0

        To že v LM jsou nudný zápasy, to ano. Ale česká liga mi moc kvalitní (vůbec) nepřijde. To neznamená, že v ní nemohou být dobré zápasy, ale hřáči v lize nemají prostě techniku (a to platí skoro pro všechny, což je hrozně zpomaluje).
        Dnes jim odskakoval míč, až se na to skoro nedalo koukat. Nikdo (u nás ani v Brně) ho neumí zpracovat z první. Potřebuje na to dva, ale často i více doteků. A vrchol taktiky byly nakopávané míče na nikoho.

        • Re: Slavia - Brno 1:1

          slaviator     před 14 lety 26.02.2011 00:13 |  
          0 0

          Souhlas s tím, že hráči v lize nemají takovou techniku jako hráči v Německu nebo Španělsku. Taky se nediv, když nejlepší hráči z ligy odcházejí do Turecka a kam... a když v pátý (!!!) anglický lize si vydělá hráč víc než si vydělá v lepším českým týmu (Liberec, Plzeň, Ostrava, snad i než Slavie, Sparta)...

    • Re: Slavia - Brno 1:1

      Khadgar     před 14 lety 25.02.2011 23:40 |  
      0 0

      Musíš to brát z tý druhý stránky. Když se budeš koukat na českou ligu, tak si pak o to víc vychutnáš ChL ;-)

      • Re: Slavia - Brno 1:1

        travel (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 00:04 |  
        0 0

        Musím souhlasit s tím,že naše liga je slabá,o to je smutnější,kde se nachází Slavie.

  12. Re: Slavia - Brno 1:1

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 00:06 |  
    0 0

    Přidám svoje hodnocení. Vaniak - za gól asi nemohl, jinak párkrát dobře pomohl obraně, výkopy tradičně špatný. Dostál - bylo určitě znát, že hraje první ligový zápas. Aktivní, snažil se, ale dost kazil. Vomáčka - celkem kvalitní výkon, ale občas by mohl být konstruktivnější. Čelůstka - bez výtky, stopera zvládnul dobře. Trubila - jak si ho pamatujeme, plašan, hodně toho naběhá, ale občas úplně jinam, než by měl. Aktivní, z přemíry snahy pramenily chyby. Kisel - bohužel špatnej výkon. Dneska mu to prostě nešlo. Střelba ani přihrávky. Určitě se mu ale nedá vyčíst snaha a bojovnost. Ten půlrok tady rozhodně neodchodí. Jarolím - je tady z něj trochu fackovací panák. Je fakt, že nic moc nepředvedl, ale vyloženě nevyhoře. Určitě může zahrát líp. Koreš - bohužel hodně špatný. Dopředu skoro nic, v obraně často nebyl tam, kde měl být. Milutinovič - začal dobře, je na něm vidět, že by opravdu mohl být přínosem. Bohužel zavinil velkou chybou gól, od tý doby se vytratil. Hora - rozporuplný pocity. Patřil určitě k lepším, bylo vidět, že si věří. Hodně ale kazil, občas to řešil špatně. Zákostelský - je vysokej, ale hlavičky skoro nemá. Kvůli výšce nemůže být ani rychlej. Akce řeší pomalu. Pár záblesků měl, ale jinak nic moc. Janda - určitě hodně pomohl. Nebál se najet po lajně a docela mu to procházelo. Po jeho střele padl první gól a po zákroku na něj se asi měla pískat penalta. Možná nejlepší hráč. Vlček - až bude úplně fit, měl by hrát jednoznačně v základu, nejlíp asi s Pospěchem. Občas nepřesnosti, ale jinak dobrej výkon. Při gólu byl v pravej čas na správnym místě. Vyhnal - snad ještě horší než Zákostelský, nepředvedl vůbec nic.

    Celkově to prostě byl souboj o záchranu. Víc boj než fotbal. Snad to půjde nahoru.

    • Re: Slavia - Brno 1:1

      mart     před 14 lety 26.02.2011 10:40 |  
      0 0

      Me se Vase hodnoceni libi. Zapas sem sledoval jen v televizi, a navic nejsem zadnej odbornik, ale videl bych to podobne. Nema smysl nadavat Koresovi, a uz vubec ne Dostalovi (hral prvni zapas v lize), tak bych se zameril na 3 veci, ktere mi prisly.... zvlastni, dulezite, ... spatne. V prvni rade Karol nehral dobre. Mozna byl po zraneni, mozna nebyl dostecne 'vostrej', .... rozhodne nebyl suverene nejlepsi na place, jak tomu bylo po valnou vetsinu podzimu. (v druhy puli se mi libil trochu vic..., tezko rict). Druha vec. Je nepravdepodobne, ze by se Martin Vaniak ve ctyriceti nucil vykopavat jako Pepe Reina. To ale neni jeho chyba! Je treba to proste vyresit nejak jinak. Jak? Jo tak to ja nevim. Ale neco se s tim udelat musi.
      Treti, a asi nejpodstatnejsi zjisteni. Slavia je v "obrovskem" tlaku (teda jako ze si dvakrat po sobe prihrajou), treti prihravku zachyti hrac ve zlutem..... nazdarbuh nakopne mic dopredu [bud po zemi nebo i vzduchem], .... a siiiilenost nejvetsi (v televizi je to prakrasne videt), do obrazu se dostava na 90% hrac ve zlutem..... nas "tlak" prerusen. Jak je mozny, ze 90% brnenskych odkopu nachazi jejich hrace???? V nekterych fazich to vypadalo vyslovene smesne. 1 - odkop. 2 - zaber kamery na silene prazdno 3 - do obrazu zbiha zluty hrac..... znova a znova a znova.
      V tech nemnohych situacich, kdy se balon pres slavistu vratil dopredu se tam brno docela dobre dusilo samo. Tam je proste neco spatne !
      No a posledni zjisteni, ... tak jak uz rikal pan Siegl ... ten teren vypadal vskutku uzasne... no a to se asi uplne samo taky nezlepsi.
      Abych jen nebrblal, stejne sy myslim, ze bysme se meli bez vetsich potizi zachranit.

  13. Re: Slavia - Brno 1:1

    japhy     před 14 lety 26.02.2011 00:08 |  
    0 0

    Milutinovič, Koreš, LJ-zbyteční, absolutně nejhorší LJ.
    Zákostelský-snažil se, ale nemá kila a zkušenosti
    obrana-neskutečná zbrklost, tři hráči si často neporadí s jedním napadajícím útočníkem; nejhorší asi Dostál a prosím, potvrďte mi, že na ten první gol nenamazal Vomáčka, to bych ho fakt už proklel.

    Vsuvka-před zápasem se Někdo rozcvičoval se Zákostelským-nahrávky, zpracování, atd. Z toho někoho jsem byl u vytržení, myslel jsem, že je to nějakej novej Jugoslávec. Rtuťovité pohyby, bezchybné zpracování, kouzla s nohama, přesný pasy. Nakonec se z něj vyklubal Dostál a já ho v zápase nepoznával. Jasně, je mladej, hrál nějakej prales, ale stejně je neuvěřitelný, jak si naši hráči nevěřej. Dal bych mu dva, tři zápasy a když se nezlepší, musí na lavici.

    Vlčák-když jsem ho viděl, chtělo se mi brečet. On, ještě spolu s Jandou, to byla taková připomínka, jak jsme dříve hrávali, jasnej základ.

    A samo pochvala pro Kisela. Kdyby na to měl koule, musel by v kabině seřezat LJ, doslova to za něj odmakal dozadu i dopředu.
    Howgh

  14. Re: Slavia - Brno 1:1

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 00:09 |  
    0 0

    To tedy bude boj.. kdo ze to rikal, jak mame jasne kvalitnejsi tym, nez brno? mame plno hracu, kteri na ligu mozna ani nestaci.. je mi lito, ale opet me hodne zklamal Hora, prohraval souboje, byl pomaly, a taky Kores, pak je tu skupina temer debutantu - Dostal slaby, Zakostelsky nemel jedinej balon, Milutinovic - obcas zablesky.. naopak Trubila si neco uhral, presto leva strana byla ve druhy puli uplne marna. Taky organizace hry je porad nejaka divna, jakto ze Brno bylo casto v lepsim rozestaveni.. aspon ze Petrous dobre stridal, nicmene ty dva tam meli byt od zacatku.. ke zkusenym - Janda - podle me jediny normalni vykon, ktery snesl prisnejsi meritka, hral tu slavistickou klasiku na pravy strane, nechapu, ze sedel. Priste bych pravou stranu vyresil Janda na beku a Mina na kridle, at mame aspon nekde nejakou silu (bohuzel se obavam, ze tam bude davat Dostala, jenze nejsme v Celakovicich..). Kiselovi to buhuzel dnes neslo.. Jarolim v prvni puli zoufaly, ve druhe se zlepsil. Standa..porad je tam hodne ztracenych micu, utocnici jich hrozne malo udrzi.. kazdopadne mnohem lepsi nez Zakostelsky..

  15. Re: Slavia - Brno 1:1

    DrFe1     před 14 lety 26.02.2011 01:03 |  
    0 0

    Dnes jsem byl v Edenu a hrála tam fotbal Příbram s Ústím nebo něco takovýho to muselo bejt. Možná to byly spíš jejich B týmy. Akorát nevím, proč jedni z nich měli dresy Slávie.
    Já chci zpátky Slávii ! To se asi načekám ...

  16. Re: Slavia - Brno 1:1

    buri     před 14 lety 26.02.2011 08:35 |  
    0 0

    velmi dobré zhodnocení od Tantalose. Věřím, že se zlepšíme...

  17. Re: Slavia - Brno 1:1

    Viking     před 14 lety 26.02.2011 08:39 |  
    0 0

    Pozdní sběr Hlučína a Čelákovic - Brno 1:1 - nejhorší ligový zápas co na Slavii pamatuju. To i ta trojka od Žižkova na Strahově byla snad lepší.

    Pokud mělo být Brno tím mužstvem, které máme na jaře pod sebou nechat, tak si jednoznačně zasloužíme sestoupit. Včera byla Zbrojovka lepší a jenom její připosranost jí připravila o jasné tři body. Zejména v druhé polovině prvního poločasu jsme byli na ručník a mohli prohrávat klidně o dva tři góly.

    Náš výkon, kromě prvních deseti minut, byl otřesný. Viděl jsem z naší strany na hřišti tři ligové fotbalisty - Vaniaka, Kisela a Jandu.

    Vaniak - gól podle mě chytat nemohl, ten balon padal pod břevno z výšky a Pernica to trefil ideálně. Měl na svůj standart jisté odkopy a ve druhém poločase chytil jasného góla.

    Dostál - naprostá tragédie. Vrátit zpátky do Čelákovic, na beka strčit Čelůstku a na stopera Koubského. Jenom důraz nám u standartek chyběl, obzvlášť v útoku, kde jsme na naše poměry nekopali rohy a trestňáky zase tak zle.. Nezajímá mě, že Dostál se potřebuje vyhrát a je mladý, hrajeme o sestup a tady jsou vášně stranou. Ať si ho Petrouš zkouší poslední tři kola když budeme zachránění. Ten chybuje v naprosto základním věcech, balon mu odskakuje od nohy, když Koreš napadal vyjíždějícího beka tak si nepokryl volného záložníka atd atd, tohle na ligu absolutně nestačí.

    Vomáčka, Čelůstka - velké zklamání, s Rabušicem a Doškem prohrávali mraky osobních soubojů a jejich rozehrávka taky stála za starou bačkoru. Speciálně Čelůstka pokračuje ve svých "kvalitních" podzimních výkonech.

    Trubila - celkem v pořádku, snaží se hrát, v Bohemce ho naučili občas vyhrát osobní souboj a alespoň hraje dopředu. Snad tam Petrouš nestrčí nazpátek Hubáčka.

    Koreš, Milutinovič - beru jejich nasazení jako nouzi když nehráli Míňa a Janda ale i tak - tohle jsou hráči průměrného mužstva druhé ligy, Milutinovič je u nás nový, dejme tomu, ale Koreš už je v kádru rok a půl a pořád jenom bezúčelně běhá podél krajní lajny. Pro Slavii zbytečný hráč.

    Jarolím - první půle hrozná, druhá taky. To by nebyl Lukáš aby při přechodu do útoku nedělal kličku navíc dozadu nebo přihrávku za beky neavizoval půl hodiny dopředu. Ale je to asi jediný defenzivní halv, hrát zřejmě musí. Možná zkusit Dembeleho, nevím...

    Kisel - zase mu to včera tolik nešlo ale i tak strčil ostatní spoluhráče do kapsy. Jediný nadprůměrný ligový fotbalista ve Slavii, příkladná bojovnost. Má to ale těžké když si nemá doslova s kým nahrát, snad jejich spolupráce s Míňou k něčemu povede.

    Hora - opět kopíruje dobu kdy přišel - příprava více než slušná, ale jak začnou mistráky a všichni hrají v plném nasazení, nestíhá fyzicky.

    Zákostelský, Vyhnal - je sice hezký že si je Petrouš tak chválí, ale já tam pořád vidím úroveň ČFL - jsou pomalí, nevyhrají osobní souboj a ve vápně neviditelní.

    Janda - hrál to svoje, bohužel on potřebuje rychlé balony do stran za obranu aby uplatnil svoji rychlost a těch moc nedostal. Každopádně jeho příchodem se pravá strana zlepšila, i když druhou půlku ho ten Dostál pořád brzdil a ofenzivně nepodpořil.

    Vlček - kromě gólu bych k němu napsal totožné hodnocení jako Vyhnalovi a Zákostelskému, narozdíl od nich se alespoň do té šance umí dostat.

    Celkově - Brno bylo lepší a zasloužilo si vyhrát. Přehrávalo nás v jednoduchých věcech - organizací hry, kde jejich hráči pravidelně sbírali odražené balony a tím si ulehčovali situaci, a zejména osobními souboji. Těžko si vybavuju zápas, ve kterém by konkrétní mužstvo prohrálo tolik osobních soubojů, škoda že na tohle není statistika. Extrémně to vyznělo u útočníků na obou stranách - Zákostelský s Vyhnalem a Vlčkem jich vyhráli dohromady pět za zápas, Rabušic s Doškem čtyři z pěti.

    Nechci házet flintu do žita ale jestli takhle budeme hrát na jaře, budeme od podzima jezdit do Sezimova Ústí nebo Čáslavi. Tenhle výkon byl totiž jasně druholigový.

    • Re: Slavia - Brno 1:1

      Viking     před 14 lety 26.02.2011 08:55 |  
      0 0

      A jinak doufám, že když už toho Bestu musíme platit, tak začne s áčkem taky trénovat, že těch kvalitních útočníků máme že???

    • Re: Slavia - Brno 1:1

      travel (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 08:58 |  
      0 0

      Bohužel s tím musím souhlasit.Jediný,co bych změnil je názor na Jarolíma.Toho lenocha bych poslal za taťkou do Bratislavy.

    • Re: Slavia - Brno 1:1

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 09:48 |  
      0 0

      Vikingu, to je presne hodnoceni.. pro me nejvetsi (a opakovane) zklamani Hora a Kores. Dostal, Zakostelsky, Vyhnal - nepredvedli absolutne nic, cim by presvedcili, ze na tuto soutez maji a osporavedlnili sve nasazeni. Ani zablesk nejake prednosti.. snad Vyhnal dal dve presne prihravky (coz je i tak na nas prumer hodne). S nazorem na Milutinovice bych jeste pockal, byt to taky bylo slabe. Ostatni hrace zname dobre.. skutecne jen tri ligovy fotbaliste, jak rikas..

      • Re: Slavia - Brno 1:1

        Oja     před 14 lety 26.02.2011 12:38 |  
        0 0

        Nemůžu si pomoct, ale Hora byl podle mě z našich hráčů nejlepší. Alespoň v prvním poločase, ve druhém se už trochu vytratil...

  18. Re: Slavia - Brno 1:1

    FrancoisMerlin     před 14 lety 26.02.2011 08:44 |  
    0 0

    Moje hodnocení: Výkon ala podzim a spravedlivá remíza. Aby jsme se udrželi musíme zlepšit víceméně všechno.
    Dá se stavět na stoperech, který s přehledem uhlídali nepříjemný borce Rabušice,Doška,Kalabišku. Trubila se mi líbil dopředu, ale dozadu je to slabý a pod tlakem je to kritický. Dostál tam nemá co dělat, ten se musí vyhrát ještě v 3. lize a jeho pokračování na PB je doufám u konce a příště tam bude Janda.

    Musím vyzdvihnout brněnskýho DZ Riegla či Rygla nebo Riydla, který opanoval střed pole, hrál tvrdě, sbíral míče...... a úplně eliminoal náš hobitský střed hřiště. Někde jsem slyšel, že na DZ by měl být vyšší hráč aby sbíral míče a nový trend je, že stopeři mohou být menší než 180 cm aby byli flexibilnější. Tak třeba může Petrouš zkusit Koubskýho na DZ. LJ, Kisel průměr, něco jim chybělo. Korešův standartní výkon a na prvoligový fotbal to asi ještě neni. Hora se mi líbí čim dál víc a v prvním poločase byl z našich hráčů nejlepší.

    Zákostelský, proboha, ať začne jíst - mléčnou rýži pětkrát denně, posilovna.... Nepamatuju si utočníka s takovou fysignomii. Vyhnal byl krátce. Vlček, Janda skvělý, a příště do základu!

    • Re: Slavia - Brno 1:1

      bongor     před 14 lety 26.02.2011 09:18 |  
      0 0

      Vaniak,pořád umí,ale na pohybech už jsou znát léta.Možná to bylo tou zimou.Dostál-katastrofa,Vomáčka,Čelůstka-nic moc,Trubila-v Bohemce se určitě zlepšil,Kisel-velká snaha,ale včera mu to nesedlo,sedne to příště,Jarolím-o nic horší než ostatní,to jeho hodnocení je způsobeno spíš alergií na jeho příjmení.To ale neznamená,že bych z něj byl nadšenej,Koreš-muší váha,ale to je Messi taky,jenže umí hrát fotbal,Zákostelský-přibrat 15 kilo,ale na svalech,jinak to nemůže utlačit,Vyhnal-toho jsem si skoro nevšimnul,že by tam byl,Janda-nejlepší,proto seděl na lavici,Vlčák-stará páka,ale zvednul to alespoň do průměru.Trenér Petrouš-nechat v naší situaci sedět Jandu a Vlčka a Koubskýho to je trestuhodné.Co chce vymýšlet?Jinak ale žádný trenér by s takto vybrakovaným kádrem nic neudělal.Snad se to trošku zvedne s Pospěchem a taky bych nelámal hůl nad Bestou.Snaha tam každopádně byla mnohem větší než na podzim,ale základní technické nedostatky-to se učí v žáčkách a ne v lize.nejlepší v hodnocení kouzelník Merlin.

      • Re: Slavia - Brno 1:1

        lassiter     před 14 lety 26.02.2011 09:32 |  
        0 0

        S tim Lukášem máš trošku pravdu, na druhou stranu na něj asi člověk musí mít trošku jiný nároky než na Koreše, Dostála, Milutinoviče, Vyhnala či Zákostelskýho, už i proto, že jeho plat je asi součtem platů těhle pěti... První poločas byl od Lukáše děsivej, v druhým jsem ho už viděl párkrát zrychlit a dostat se k míči, ale to co má dělat defenzivní záložník on prostě nedělá. Neměli jsme jeden odraženej míč od obránců. Pokud se to od nich teda odrazilo, Vomáčka měl velký problémy vyhrát jednu hlavičku bez faulu. S klukama s divize to asi nezachráníme, měl by podle mě dát zpátky Koubskýho, horší než Dostál nebo Vomáčka není a pomoh by i výškou a hlavou a to vepředu při standardkách. Když člověk vidí jak na hlavu po rohu nabíhá duo Kisel, Hora... Bohužel máme buď samý prcky nebo čahouny, který odletí i od dorostence.

        • Re: Slavia - Brno 1:1

          Jiri1     před 14 lety 26.02.2011 10:05 |  
          0 0

          Zdravim, kdyz redtel Platil pred nekolika tydny rekl radeji druhou ligu nez konec klubu , ani netusil, jakou pravdu vyslovil, asi nam vsem bylo jasne , ze vzhledem k nejblizsimu rozlosovami je nutno zvitezit , ale to se nepovedlo.Abych nekomu neublizil, dost jsem procital hodnoceni lidi, kteri na mne v diskuzi pusobi seriozne , ale kazdy nazor jiny vinik, no proste zcela uprime to na nne to delalo dojem, ze hraci jou silene nevyrovnani a vinikem jsou vsichni.Rozhodci Franek a spol. nam tvrde naznacili v jakem trendu se bude na nas piskat , nejsou many neni laska a bohuzel urcite nas cekaji i hosi , kteri nas vylozene nesnasi.Z hledika sestupu jsme si to zavarili , bude hodne zalezet na nejblzizsich zapasech , na schopnosti trenera ostavit optimalni sestavu o cemz pochybuji.Necelych 5000 divaku je vysledek nove stategie televize Nova, silenosti , kterou vymyslel redaktor Radotinsky ve spolupraci s dalsmi , kteri by nejradeji vyhnali fotbal z televize a divaky z hledist .Vypada to vypada , ze i v dalsim vyvoji kauzy majitel se budou jeste dit veci, stejne jako zrejme prekvapeni firmy E- Side nejsou u knce, ze pani reditelova Tomasova, tak Vy vlasne odchazite, ale ta nase Slavia Vas neopusti a Vy ji taky zrejme ne. Jeste k jedne veci , na pedsezonni tiskovce padlo od pana reditele , ze hraci maji srovnany cely lonsky rok, tak byh se chtel zeptat proc nebyly vsem vyplaceny premie za Evropu a titul.

          • Re: Slavia - Brno 1:1

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 12:01 |  
            0 0

            Možná proto, že v loňském roce žádnou Evropu a titul neuhráli?

      • Re: Slavia - Brno 1:1

        japhy     před 14 lety 26.02.2011 10:11 |  
        0 0

        Distancuju se od alergie na LJ, byl to jeden z mých nejoblíbenějších hráčů, když u nás byl minule. Za jeho bojovnost, přehled a taky, což trochu zapadlo, za to, jak dokázal prostrkávat míče do vápna na útočníky. Teď se ale prakticky nepotká s míčem, když ho porovnám s Tavaresem, Raguedem, Trappem. Těch bylo plné hřiště, navíc byli o dost silnější.
        Když prostě hráči, co to má založené na bojovnosti dojdou síly a chuť makat, je na nic.

  19. Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

    Socrates (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 10:49 |  
    0 0

    Musim to napsat i sem, tohle hraní si na trenéra mám rád a já mám prostě vítěznou sestavu :-)
    Pokud chce ten klokan hrát na jedinýho útočníka,
    tak lepší sestava než moje jednoduše neni. V ní by Palko s Vlčákem tvrdě podporovali ofenzivu a Vlčáka by po hodině (protože už to neuběhá) střídal Janda:
    Vaniak - Čelůstka, Vomáčka, Hubáček, Trubila - Vlček, Kisel, Jarolím, Dembelé, Palko - Pospěch

    • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

      Viking     před 14 lety 26.02.2011 11:02 |  
      0 0

      Vaniak - Čelůstka, Vomáčka, Koubský, Trubila - Míňa, Jarolím, Kisel, Dembelé, Janda - Pospěch

      • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

        FrancoisMerlin     před 14 lety 26.02.2011 11:15 |  
        0 0

        Ta sestava vypadá dobře a asi by hrála, kdyby byli všichni zdraví. Ale Dembelé, Janda,Míňa jsou po zranění.
        Kdybych byl Petrouš, tak bych
        1) Postavil příště Vlčka, buď v záloze nebo obraně, to je jedno
        2) Postavil bych Pospěcha, od toho k nám přišel.
        3) Na DZ bych postavil někoho s dobrými fyzickými parametry, aby sbíral nakopávané míče. Líbil by se mi tam Kobský, ale nevim jak by zvládl rozehrávku a rychlostně, na druhou stranu by byl nebezpečný na standartky.
        Takže:
        Vaniak - Janda, Čelůstka, Vomáčka, Trubila - Koubský (Dembelé)- Vlček, Jarolím, Kisel, Míňa- Pospěch

        • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

          slaviator     před 14 lety 26.02.2011 11:38 |  
          0 0

          Vlčka v obraně..?

          Spíše Vaniak - Janda, Koubský, Vomáčka, Trubila - Dembelé - Kisel, Míňa Černý, Hora - Vlček, Pospěch.

          • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

            FrancoisMerlin     před 14 lety 26.02.2011 16:10 |  
            0 0

            do zálohy

          • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

            FrancoisMerlin     před 14 lety 26.02.2011 16:10 |  
            0 0

            do zálohy

      • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

        Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 11:38 |  
        0 0

        Dobré sobotní dopoledne Vám všem,
        ještě rozmrzám nejen z toho mrazu, ale i z té hry. Tušil jsem to, že se semele něco podobného. Naše hra po deseti minutách už byla jen samá náhoda, Brnu tam spadne gol, který dají vždycky jen nám a pak jedno velké trápení bez jakékoliv invence. Co také můžeme čekat. Souhlasím s tím, že Vaniaka bych podržel. Čelůstka si své odehrál a Kisel alespoň bojoval a dřel. Zákostelský, Milutinovič, Koreš, Jarolím se mají za co stydět. Příšerné. No nic. Vlček i Janda určitě lepší, bohužel Vlčkovi není nikdo schopný to dát tak, jak on potřebuje a Janda potřebuje hrát. Soudruh Franěk splnil svůj ukol a Macela ho určitě pochválí, ale to už jen dohrává situaci v jaké se zatím nacházíme. Jinak buďme trpěliví, ještě se musí dořešit jedna rakovina ve Slávii zvaná jménem Pelta a pak už to dostane snad ten správný směr. Musím alespoň ocenit, že pan Rosen nedělal problémy a tak jen Doležal ještě trochu prudil. Ale to už je také vyřešené. Důležité bude udržet se v lize a postupně konsolidovat kádr. Víte, já moc na Pospěcha nesázím (rád bych se mýlil) a Besta nám také nepomůže. Jinak nevím, co si mám myslet o terénu. To tam máme to topení asi na okrasu. Trávník byl doslova přemrzlý a samý hrbolek, trhalo se to, prostě hrůza. Také chci poděkovat všem přišedvším a i ta děkovačka měla úroveň. Karol Kisel je správný kapitán a musím mu vyseknout poklonu a zároveň omluvu, protože jsem mu nevěřil. Jinak Vám přeji všem hlavně hodně zdraví.
        Sokrates55

        • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

          Jiri1     před 14 lety 26.02.2011 11:53 |  
          0 0

          Nekteri lide dovedou v zakulisi nejen pomoci , ale i kodit holt ve fotbale plati dvojnasob, stare dluhy se maji platit ,noneni jen Pelta co treba Pucek.

          • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

            Socrates (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 12:15 |  
            0 0

            Jirko, ty jsi ještě nachcanej, ne? ;-)

          • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

            travel (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 21:12 |  
            0 0

            Jiri1,tím jsi chtěl naznačit,že nám teď Puček škodí.

  20. Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

    travel (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 16:57 |  
    0 0

    jak jsem v týdnu nabyl optimismu,koupil jsem si permici a vyrazil na ligu.Nebudu to rozebírat,napsali to tu už jiní,jen si dovolím říci,že jsem byl velmi zklamán a bohužel mají pravdu ti ,co říkali,že jsme jedni z největších aspirantů na sestup.Potkal jsem na utkání jednoho známýho,který má ve Slavii dost důležité postavení.Bohužel ,kdo má být nový vlastník Slavie neví,ale garantoval my,že v současnosti se v Edenu staví jenom bytovky,protože to ještě bylo součástí původního projektu,víceúčelová hala ani hokejová hala se v dohledné době stavět nebudou.

    • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

      spojka     před 14 lety 26.02.2011 17:24 |  
      0 0

      Aniz bych to chtel nejak zpochybnovat, tak jediny clovek s dulezitym postavenim ve Slavii je nyni Platil. Vsichni ostatni, at uz Tomasova, Zlamal, Kulicka, Drzmisek, treneri a dalsi lidi vcetne France, ktery je v predstavenstvu spis jako bily kun, v tomhle stavu jen vykonavaji to, co je nutne. Nakonec je to videt i na tom, ze jmeno noveho vlastnika ve Slavii asi moc lidi krome Platila doted ani nevi.

      Co se tyce stavby haly, pokud ta dotycna osoba nevi, kdo bude vlastnikem, tak prece muze tezko vedet, zda se bude nebo nebude nejaka hala stavet. Pokud by novy - neznamy - vlastnik vstoupil nejen do Slavie, ale i do E Side, tak je mozne, ze stavbu ohlasenou ze strany E Side pripravuje uz primo on, aniz by ve Slavii museli vedet, o koho jde.

      Z informaci poslednich dni bych si na vstup PPF tedy nevsadil. To uz cekam spise nejaky presun mezi stavajicimi akcionari (pripadne subjekty, ktere uz jsou se Slavii spojeny) s tim, ze se nam jen nekdo jakoby odprezentuje, aby se nedalo rict, ze vlastnik neni znam.

      • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

        travel (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 17:41 |  
        0 0

        Mám takový dojem spojko že mícháš hrušky s jabkama.Aby se mohlo stavět musím mít pozemky.Pozemky v Edenu nepatří ani hokejistům ani fotbalistům.Dál už si to přeber sám.A s tím novým vlastníkem,nevím kdo to má být,ale přál bych si Kellnera.Co Ti na tom vadí fakt nechápu.

        • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

          spojka     před 14 lety 26.02.2011 18:01 |  
          0 0

          Nechapes vic veci, nevadi.

          Nevsiml jsem si, ze bych psal, ze mi neco vadi. Jen jsem se pozastavil nad tim, ze jakasi osoba sice nevi, kdo bude novym majitelem Slavie, ale s jistotou vi, ze se v Edenu krome bytu nebude nic stavet. Uvidime.

          • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

            travel (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 18:19 |  
            0 0

            ty stále nechápeš,že když my nepatří pozemky ,tak nemůžu na nich stavět.Nevím co je na tom nepochopitelného a s novým majitelem to taky nesouvisí.Buď by musel pozemky odkoupit a nebo je pronajmout jako se to stalo u stadionu.Už víckrát proběhla diskuse ohledně nového majitele,zatímco někteří psali koho by si přáli(téměř všichni Kellnera) a někteří psali,že podle velmi dobrých zdrojů to má být Kellner,Tvoje reakce byla vždy negativní.Samozřejmě každý má nárok na svůj názor.Jenže nindy to nebylo podepřeno seriozní informací,ale pouze vykonstruovanou Tvou teorií.A to my docela vadí.Pokud víš,kdo to je,tak to napiš a já Ti budu velmi vděčnej.

            • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

              spojka     před 14 lety 26.02.2011 18:59 |  
              0 0

              Jses si jisty, ze pozemky vedle stadionu (napr. na severovychodni strane, kde je nyni provizorni parkoviste a vjezd do garazi stadionu) nebyly uz pronajaty od SK Slavia E-Sidu spolu s pozemky pod stadionem?

              Pises, ze ti ta osoba GARANTOVALA, ze se v dohledne dobe nebude hala stavet. Me jen zarazilo, ze ti nekdo (i kdyby to byl treba sam predseda SK Slavia p. Huptych) neco takoveho muze garantovat, kdyz o tom rozhoduje valna hromada SK Slavia. Navic sam pises, ze by novy vlastnik musel pozemky pro stavbu od SK odkoupit ci pronajmout. To ale prece neni uplne nerealne.

              Novy vlastnik - ano, dost lidi tu psalo, koho by si pralo. Co mam na to rict? Me prani? Je podobne jako Tvoje, ale prijde mi zbytecne o tom psat, protoze je to uplne irelevantni. Jak vis, ze ti, kdo tu psali o Kellnerovi to maji podepreno seriozni informaci a neni to taky jen jejich prani nebo vykonstruovana teorie, ktera Ti u me tak vadi? Kdyz ti napisu nejaky nesmysl a dodam, ze to mam podepreno seriozni informaci z velmi dobrych zdroju, tak mi to prece taky nemuzes hned verit.

              Nevim, kdo to je. Co se tyce PPF, mam jen zprostredkovanou a navic uz starsi informaci z obchodniho odd. SKS, ze cca pred dvema mesici nejaky kontakt ze strany PPF smerem ke Slavii probehl, ale ze to tehdy nedopadlo. Jestli je to pravda a seslo z toho, nebo jestli se jednani zase obnovila, to nevim.

              • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

                travel (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 19:26 |  
                0 0

                Spojko,bohužel Ti nemohu říci od koho to vím.S Tvým 2. odst. plně souhlasím.K odst 3. nevidím nic špatného na tom ,když zde lidi napíšou koho si přejou.Pokud někdo píše,že to má z dobrých zdrojů a není to pravda,to samozřejmě vědět nemohu.Ale pokud něco zpochybňuješ,nezlob se na mě,ale chtělo by to zdůvodnit něčím věrohodným a ne vykonstruovanou teorií .Bohužel nám ,ať s výstavbou nebo novým vlastníkem ,nezbude než vyčkat ,kdo a co se z toho vyklube.Zdraví Tě Travel

                • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

                  Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 17:25 |  
                  0 0

                  V tomto případě bych se zastal spojky, vše záleží na tom, co má připravené nový majitel. A když má někdo velké peníze, jde zařídit cokoli ... (a proč by se měl zpovídat současným zaměstnancům Slavie, včetně Platila, který ani neví, zda bude pokračovat). A byznysman typu Kellnera nikam nevstupuje na krátkou dobu, investuje ve středním nebo dlouhém horizontu (Má velmi drahé, ale zato špičkové poradce). Takže plány na výstavbu haly a bytů do toho zapadají - to je dlouhodobá investice. Ani bych se nedivil, kdyby tu výstavbu bytů platil nový majitel, kde by vzala Slavia nebo E-side tolik peněz ...

    • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

      Wommi     před 14 lety 26.02.2011 22:23 |  
      0 0

      ..ja se zase ted ve ctvrtek potkal se znamym ktery velmi dobre zna pomery v e-side a udajne se hala stavet ma a ma byt predevsim na koncerty a pro hokejky,....samozrejme je to slovo proti slovu, protoze ja v e-side nedelam, tak to na stopro nemuzu potvrdit, ale tot informace.

      Jeste jsem se dival do katastru a jn pro informaci - ta uzemi na nichz se ma stavet, patri stejne jako pozemky pod stadionem, sportovnimu klubu Slavia a jsou urceny k rekreaci, apod. takze tam neni problem a jestli e-side pozemky ma pronajaty pro stadion, muze uz ted mit i pozemky pod novym stadionem a nebo si je muze pronajmout.

      Jinak dle meho je i zajimava informace, ze na pozemky na nichz se nachazi stadion je vecne bremeno a zastavni pravo smluvni, vyjimkou je pozemek na nemz je hotel, kde zastava neni (?!) a pak zminovane pozemky pro novou halu. kde take neni zadne omezeni.

      • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

        travel (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 22:51 |  
        0 0

        Je my líto,ale já už v podstatě nemám k tomu co dodat.Napsal jsem co my řekl poměrně vysoce postavený známý ve Slavii.Nemám důvod mu nevěřit,ale stejně tak nejsem schopen to co my řek ,že tak skutečně bude.Navíc to pro mě není v současnosti to nejdůležitější,takže jsem se s ním na toto téma do detailů nebavil,Chtěl jsem ho využít,zda neví ,kdo je ten nový vlastník a v tom jsem neuspěl.Vykládám si to tak,že ZŘEJMĚ nemá Slavia zatím záiem,aby se tam něco stavělo.

        • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

          Wommi     před 14 lety 26.02.2011 22:57 |  
          0 0

          ..no ja jsem znameho tak chtel vyuzit a pri dotazu na vlastnika jsem si vyslech ze to bude pitr, coz jsem se zhrozil, ale pak jsme se zakecali a ja uz na nej neuderil, zda to myslel ve srande nebo opravdu:)

          • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

            travel (přítel SN)     před 14 lety 26.02.2011 23:18 |  
            0 0

            To snad ne!

            • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

              Wommi     před 14 lety 26.02.2011 23:26 |  
              0 0

              ..jo taky doufam,...jinak tady je vzdsy nevyhoda, ze pokud nejsi primo u zdroje, vsechny informace jsou tak trosku jedna pani povidala,..uprimne, ono je to docela vdecny tema,..a ja mam treba znamyho ktery lidi ze slavie (R a D) zna osobne a jsou si dost blizci a o hodne vecech vi,..ale musim rict, ze nekdy jsem treba pri nasich hovorech mel pocit, ze to trochu pribarvuje, protoze ja byl dychtivej a proc trochu nezamachrovat,...navic, kdyz ti napr. reknu, ano nekdo prodal ten zapas,...tak jak se douvime pravdu, nijak:(..je to proste jen spekulace, pokud nebudes stat s tim trenerem/hracem a domlouvat uplatek

              • travel

                dejva     před 14 lety 27.02.2011 01:23 |  
                0 0

                tím "my" dáváte jako najevo důležitost svého postavení?

  21. Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

    Kactus     před 14 lety 26.02.2011 18:56 |  
    0 0

    A abych nezapomel - PETROUŠ VEN !

    • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

      jiras     před 14 lety 27.02.2011 14:11 |  
      0 0

      Čím dřív, tím lépe. Že se nikdo nezlepšuje je celkem očekávané. To jsme to mohli dát Šmicerovi, ten by aspoň mohl těm našim mladejm útočníkům říct "v Liverpoolu se to dělalo takhle a takhle, útočníci se pohybovali tady a tady". Co řekne Petrouš? Něco jako "v Bohemce jsme chodili na párek, atmosféra, famílije, tak běž a dej gól"?

      • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

        Kactus     před 14 lety 27.02.2011 18:43 |  
        0 0

        jo, nejakemu odchovanci, kdyz na nich mame stavet, tak by se melo zacit od trenera. A ne tam mit toho, kdo za tento marast jako Jarolimuv poskok nese svuj dil odpovednosti.
        a jeste fandi klokanum.

        • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

          Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 08:54 |  
          0 0

          V dnešním fotbale rozhoduje kolektivní pojetí, vůle , bojovnost a hlavně TAKTIKA. A tu Petrouš neviděl ani z rychlíku ... Jediné co mne utěšuje, je, že je to tak do očí bijící, že ho prostě musí nový majitel vyměnit. Teda doufám ...

          • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 11:17 |  
            0 0

            nas tym uz pekne dlouho nema taktiku, uz jarolim na ni davno rezignoval a hraci pusobi na hristi bezradne.. vsiml jsem si, jak janda s vlckem obcas vzpomneli na davne vzorce utoceni po prave strane, kombinace, nabehy.. to byl ale jen zablesk, jinak jde o hru na nahodu.. ve hre dozadu jsme meli vzdycky trochu chaos.. bylo videt, jak jsou hraci brna lepe rozestaveni a lepe pokryvaji hriste..

            • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

              Ladislav (přítel SN)     před 14 lety 28.02.2011 13:38 |  
              0 0

              Ano, ale pokud se taktika rychle nebude řešit, tak to vidím dost bledě. A to jsem věčný optimista, jedinkrát za 30 let jsem přestal věřit (na Olympijském stadioně v Římě v 96 roce, když jsme v prodloužení dostali gól na 3-0, to bylo všechno proti nám).
              A s Petroušem to bude pořád taková holomajzna, on si myslí, že se dá všechno jen vybojovat ...

              • Re: Slavia - Brno 1:1 (VIDEO)

                Kactus     před 14 lety 28.02.2011 17:31 |  
                0 0

                pritom Slavia nikdy nebyla takove muzstvo, ale prehravali jsme technikou, po zemi, kratsi prihravky.
                a ne toto ...