Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

K.Kisel se vrátí do Sydney

Oblíbený záložník Karol Kisel ve Slavii dohraje sezonu a poté se opět vrátí do australského Sydney. V tamním klubu podepsal smlouvu na jeden rok.

Slavia tuto informaci již oficiálně potvrdila, Kisela tedy čeká posledních 13 ligových zápasů a několik pohárových ve slávistickém dresu. "Jsem vděčný Slavii za to, že mi vyšla vstříc. Pomohu ji v těžké situaci v nastavájicí jarní sezoně, a ona mi na oplátku umožní od 1. července návrat do Sydney, kam mě táhne mé srdce. Nyní se plně koncentruji na přípravu na jarní sezonu ve Slavii, udělám maximum pro to, abych ji pomohl k záchraně," uvedl pro slavia.cz.

Kisel přišel do Slavie v létě právě ze Sydney, kde podepsal roční smlouvu s následnou opcí. I přes svou sparťanskou minulost se stal oblíbencem fanoušků a možná by brzy i nastala situace, kdy by se stal kapitánem. Dík zaslouží hlavně za svůj přístup v zápasech, kdy neuvěřitelně makal, dával důležité branky a stal se opravdovým lídrem.

Od příští sezony tedy o něho přicházíme. Je dalších z řady starších hráčů, kteří končí ve Slavii. Věřme, že nám pomůže v záchraně a zároveň k nastartování nové Slavie do dalších sezon.

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

    hiker42     před 14 lety 07.02.2011 16:54 |  
    0 0

    teď ještě rychle střelit Jandu a Čelůstku..

  2. Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

    eomer (přítel SN)     před 14 lety 07.02.2011 17:00 |  
    0 0

    Nedávno jsem to tu psal, že bych se divil pokud neodejde. Nečekal jsem ale , že až po sezóně.

    • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

      urs (přítel SN)     před 14 lety 07.02.2011 17:15 |  
      0 0

      asi má ještě lidský srdce - bo je to každopádně docela frajer

      • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

        Jachym     před 14 lety 08.02.2011 10:44 |  
        0 0

        Je skoro zázrak, že ještě zůstává. Také jsem se bál, že odejde již v zimní pauze, neboť nichts ist unmöglich, Slavia... Pouze mě překvapuje, že se vrací k protinožcům. Měl jsem dojem, že se chce konečně usadit a dokončit školu. Každopádně si zaslouží víc než se potácet v klubu ohroženém sestupem, který není schopen ani zajistit pravidelné výplaty. Nebyl mi dříve moc sympatický (bez ohledu na to, že hrál ve Spartě), ale za poslední půlrok mě přesvědčil, že je to profesionál. A to bylo jedno z minima pozitiv v této slávistické sezoně. Tak snad se nebude loučit sestupem...

  3. Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

    mpik     před 14 lety 07.02.2011 17:08 |  
    0 0

    Když přišel do Slavie, tak do doby, než odehrál první zápas, byla fóra plná kritiky koupě Karola. Dnes je to pro Slavii klíčový hráč. Nejen herním umem, ale i nezměrnou bojovností. V mnoha zápasech byl jediný dříč na place. Předpokládám, že náhradou Slavia v létě nepřivede nikoho. A tak pokud zachráníme ligu letos, za rok už to do druhé ligy dotáhneme....

    • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 07.02.2011 17:10 |  
      0 0

      Asi tak nějak.

    • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

      denydzlSKS     před 14 lety 07.02.2011 17:18 |  
      0 0

      Tady nikdo neví co bude zítra a ty tu maluješ, jak příští rok sestoupíme...:-))

      • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

        wymaz     před 14 lety 07.02.2011 17:21 |  
        0 0

        ...možná myslel až do třetí ligy!!! :-))

  4. Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 07.02.2011 17:11 |  
    0 0

    Vzato kolem a kolem, buďme rádi, že neodchází teď. Příští sezóna je stejně tak trochu "ve hvězdách". Doufám, že svůj gólový účet ještě rozšíří o nějakou tu branku a třeba nám i pomůže k malému zázraku v poháru. Otázka je, kdo bude hrát na postu ofenzivního záložníka? Moc variant nevidím, svého času se mi líbil Vaněk, nicméně ten je už fuč. Co třeba Milutinovič? Máte o jeho hře někdo podrobnější informace?

    • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

      Jachym     před 14 lety 08.02.2011 10:48 |  
      0 0

      Fascinuje mě, jak stále někdo věří v "nějaký zázrak v poháru". Zázrakem podle mě bude, pokud vůbec odehrajeme ty dva zápasy ve čtvrtfinále s někým jiným než s dorostenci, neboť prioritou bude záchrana v lize.

  5. Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

    mart     před 14 lety 07.02.2011 17:11 |  
    0 0

    .....a to je dobra zprava, ... nebo spatna?
    Ja vim, to je jako sklenice je z pulky plna, ... nebo naopak poloprazdna. Beru to tedy jako dobrou zpravu :(. mart

  6. Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

    lassiter     před 14 lety 07.02.2011 17:22 |  
    0 0

    Tomu se říká absolutní rozklad. I když podle jmen by se zřejmě záchrana uhrát měla, v týhle atmosféře to půjde jen velmi těžko, protože hráči zákonitě musí nabýt dojmu, že je stejně všechno jedno, a to se potom těžko hledá motivace. Mě by velmi zajímalo, co jako bude v létě. Bude tady Hubáček, osm dvacetiletejch kluků a stamilionový dluhy. Ondřej Zlámal ve sportu řekl, že 'z naší strany nebyl důvod mu nevyhovět', takže má asi jasno. Předpokládám, že nám Karol odpustil nějaký peníze výměnou za neuplatnění opce, abysme snížili dluhy a dostali licenci. Jinej důvod, proč se zbavujeme půl roku předem opce na našeho nejlepšího hráče, mě nenapadá. Otázka je, co s ní budeme příští sezonu dělat.

    • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

      bongor     před 14 lety 07.02.2011 17:28 |  
      0 0

      Je to špatný,možná ještě horší,snad ne úplně nejhorší?

      • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

        Jiri1     před 14 lety 07.02.2011 17:43 |  
        0 0

        Zdravm tento odchod jsem avizoval uz v zime , ale Karol ma jeste osobni zajem proc zustat pul roku v CR. Je dobre , ze nekteri uz situaci vnimaji realisticky a pohadky uz tak nezerou. V tuto chvili je jasne , ze boj o preziti pokracuje , pokracuje zoufala snaha vedeni sehnat penize na uplne zaplacen dluhu hracum , kteri zde hraji, aby melo vlastne cenu jaro hrat. Trochu mne prekvapuje avizo meho znameho , dlouholeteho fotbalisty Slavie , pozdeji i bafika v nizsich soutezich, ze tedy prichod noveho inestora je na spadnuti a vse zalezi na tom, jestli mu bude prodan stadion v Edenu nebo ne. Posledni kroky vedeni ukazuji neco jineho , az prilis okate mizi posledni prodejny majetek , ted uz jsou skutecne na rade zaci. Bohuzel , velmi nerad to sem pisi ,ale mozna je i to vysvetleni, pripadny novy zajemce nechce mit se soucasnou partou radici v Edenu nic spolecneho.

        • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 07.02.2011 17:51 |  
          0 0

          Pokud vím, tak Kisel má zájem na dokončení vš v Praze. Asi bude mít letos v květnu obhajobu :-).

          • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

            Jiri1     před 14 lety 07.02.2011 17:53 |  
            0 0

            Ano

            • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

              Eluin (přítel SN)     před 14 lety 07.02.2011 18:03 |  
              0 0

              Tak snad mu to vyjde, i když..., pokud by byl vyhozen (čemuž nevěřím), tak by si třeba pobyt u nás chtěl o rok prodloužit :-).

          • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

            slaviator     před 14 lety 07.02.2011 18:02 |  
            0 0

            Karol studuje v Plzni.

            • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.02.2011 18:39 |  
              0 0

              tam se to da zvladnout i rychleji..:-)

              • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                slaviator     před 14 lety 07.02.2011 19:15 |  
                0 0

                :) myslíš: "Co děláš o víkendu?" "Ále, jedu do Plzně vystudovat práva"? :)

                • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                  Troubi     před 14 lety 07.02.2011 20:33 |  
                  0 0

                  myslim,ze tohle neni zrovna Karolkuv pripad....

                  • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                    slaviator     před 14 lety 07.02.2011 20:39 |  
                    0 0

                    on to ve skutečnosti není případ 99 % studentů v Plzni, to jedno procento byli většinou politici, vysocí státní úředníci a policajti

                    • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                      Troubi     před 14 lety 07.02.2011 21:12 |  
                      0 0

                      fakt? ja myslel,ze vsichni v Plzni vystudovali za prazdniny.... tak to potom jo!

        • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

          edenian     před 14 lety 07.02.2011 19:53 |  
          0 0

          Pane Jiri, mozna mate nepresnou informaci. Ten investor / arabskej /
          chce stadion, to je pravda, ale s Bohemkou. Myslite si, ze nejaky arabove by sli s penezi do ceskyho fotbalu kvuli fotbalu?

          • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

            spojka     před 14 lety 07.02.2011 20:18 |  
            0 0

            To jako myslíte ty "investory" z Kataru, kteří s Bohemkou prý jednali o pár reklamách na LED panelech za lejnou?

            • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

              edenian     před 14 lety 07.02.2011 22:58 |  
              0 0

              No byl to jen joke :-)

          • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

            mart     před 14 lety 07.02.2011 22:46 |  
            0 0

            Jiri sice neni konkretni, ale ten "investor" o kterem slysel neni o Quataru ani o Bohemce. Nejdulezitejsi je, .... ze hlavne neni vubec. (a ted trochu optimismu......) zatim???

            • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

              edenian     před 14 lety 07.02.2011 23:03 |  
              0 0

              Ja myslim ze v Cechach neni nikdo, kdo by mohl nebo chtel koupit stadion Eden. Jestli jo, tak to bych dost cumel.

    • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

      Khadgar     před 14 lety 07.02.2011 17:42 |  
      0 0

      Jak už jsem psal, opci by stejně neuplatnili kvůli výši smlouvy. Takže se nic neděje. Akorát to víme dopředu. A Hubáčkovi taky končí smlouva.

      • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

        Jiri1     před 14 lety 07.02.2011 17:46 |  
        0 0

        Zdravim, vis stejne dobre jako ja , ze nejde o zadnou opci, ale o prachy a Hubacek, doufam , ze ho tady nikdo drzet nebude stejne jako jine hrace , ktei maji daleko do sve vykonosti.

        • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

          Khadgar     před 14 lety 07.02.2011 17:55 |  
          0 0

          No vždyť jsem to taky napsal...

      • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

        dArtagnan     před 14 lety 07.02.2011 18:25 |  
        0 0

        A taky budou končit Vomáčka, Vlček, Hora, Naumov a Vaniak. Pak by bylo nejepší vyplatit Kaufmana(bude mu zbývat půlrok), ať si už může konečně zažádat o invalidní důchod a zbyde nám jen zbavit se LJ a může se začít nanovo.
        Případný nový majitel by musel sakra zainvestovat do kádru, takže tady už bych viděl smysl toho fondu.

        • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

          chosejn     před 14 lety 07.02.2011 21:13 |  
          0 0

          LJ má podle mě smlouvu taky jen do léta s opcí, stejně jako Kisel.

  7. Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

    Papol     před 14 lety 07.02.2011 19:11 |  
    0 0

    Vážení pánové,
    jak si tak již dlouhou dobu čtu vaše vyjádření a příspěvky, tak být hráčem, už nyní na mě sedí depka. Budeme hrát s mladým kádrem, a proto je třeba kluky povzbudit, a ne jen psát o tom, jak je to v háji, jak to neuhrají a kdesi cosi. Jsme přece všichni fandové naší Slavie, tak spíše je třeba vlít optimismus nejen mezi nás, ale i hráčům, věřit jim. Vždyť známé je heslo, tisíckrát může klesnout na kolena, ale důležité je se zvednout!!!! Vždyť je to stejné, jako u každého z nás, někdy se daří, jindy ne, ale pokud se nedaří a někdo vás podpoří, tak prostě máte chuť se poprat, ale když vám někdo řekne, že od začátku stojíte za houbelec, tak to vzdáte.
    Podpořme mladé hráče, ale i ty ostatní, vlijme jim optimismus a sílu do žil, ať se se všemi soupeři poperou na sportovním poli. To je dle mého osobního názoru základ. A nám nic jiného ani nezbývá, než do toho jít po hlavě, jak je i v jedné z fotbalových písniček.
    Pane Jiří, vždy jste měl kvalitní informace, ale pokud řeknete A, řekněte i B, pro nás to bude lepší. Vaše komentáře jsou super a díky.
    Známe se už celý století......
    Papol

    • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 07.02.2011 19:50 |  
      0 0

      Velký souhlas. Celý den si říkám, jak hrozně by muselo být těm našim klukům, kdyby náhodou zabrousili se a četli, co tu kdo o nich píše.

      • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

        Pedro08     před 14 lety 07.02.2011 20:15 |  
        0 0

        Od člověka, pro kterého je Jarolím, Doležal a Rosen trio, které stojí za nejúspěšnějším obdobím Slavie všech dob to sedí.

        • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

          Papol     před 14 lety 07.02.2011 20:19 |  
          0 0

          Pedro, koho tím myslíš? Papol

      • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

        spojka     před 14 lety 07.02.2011 20:20 |  
        0 0

        Doufám, že by jim bylo alespoň zčásti tak zle, jako nám, kteří vnímáme Slavii jinak, než jako pouhého zaměstnavatele, a kteří jsme byli nuceni tu jejich produkci poslední roky sledovat.

      • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

        harry     před 14 lety 07.02.2011 20:51 |  
        0 0

        někdy se mi zdá,že sem přispívá sám Rosen nebo aspoň někdo z jeho "blízkých".To snad ani není možný:-))))

    • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

      dArtagnan     před 14 lety 07.02.2011 20:31 |  
      0 0

      Promiň, ale byls někdy v Edenu? Povzbuzováni jsou neustále. A přesto se cca dva roky jen bez zájmu plouží po hřišti, až na výjimky typu profesionála Kisela, nebo když přijede Valencia.
      Můžou být hodně rádi, že nehrají na druhé straně Vltavy, tam by zdaleka nezůstalo jen u kritiky na netu...

    • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2011 17:07 |  
      0 0

      optimismus je opium lidstva.
      ano, asi jim je zle.. doba je tezka.. kteremu slavistovi muze byt dobre?

  8. Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

    koscheen (přítel SN)     před 14 lety 07.02.2011 21:52 |  
    0 0

    Ciste teoreticky. Pise se tu ze ma podepsano, kdy ji podepsal?:)

  9. Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

    wymaz     před 14 lety 08.02.2011 07:04 |  
    0 0

    Slávie odřekla čtvrteční utkání z důvodů nemocnosti.(nač na herním soustředění hrát,že???) Vacek 12tým fotbalistou republiky.??? Tak nevím mám se smát, za břicho popadat, nebo vzít provaz a jít se oběsit do rybníka.
    PS:Úplně jsem zapoměl na naše specifikum(11 hráčů na place,11 na marodce), jen jestli na to nezapoměli šéfové týmu. Představa, že hrajeme s naší vybrakovanou juniorkou o udržení mě naplňuje ,,skutečným optimismem,,!!!

    • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2011 10:06 |  
      0 0

      Hlavně jsou zranění/nemocní asi tři hráči, kvůli tomu odřeknout přátelský zápas? Já už ničemu nerozumim. Co to je za amatérismus

      • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

        slaviator     před 14 lety 08.02.2011 10:43 |  
        0 0

        když ti prodavači a dělníci zjistili, proti komu maj jako hrát, tak to zrušili oni. A my nemůžeme pustit do světa, že to zrušili nějací poloamatéři :D

      • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

        Khadgar     před 14 lety 08.02.2011 10:58 |  
        0 0

        No, on spíš někdo něco pos... v organizaci a teď se to zametá pod koberec...

  10. Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

    Khadgar     před 14 lety 08.02.2011 11:56 |  
    0 0

    Jenom malá vsuvka k nadcházejícímu dvojzápasu Sparta-Liverpool... Suaréz hrát nemůže a Carroll nejspíš taky ne (s jeho zraněním je to jak s naším investorem - už trénuje / začne trénovat za 4 týdny / mimo do konce sezony...). Takže v tomhle případě by asi Liverpool hrál stejně jako poslední dva zápasy, tzn. na tři (ano, TŘI) stopery. Kromě mě to asi viděl akorát mart, ale fungovalo jim to rozhodně líp než předchozí systém. Hlavně to zmiňuju kvůli zde proběhlým debatám o herních systémech, podle kterých by tohle schéma bylo vlastně úplně mimo. A přitom až na pár minut nepustili Chelsea do tlaku, vlastně je víc zatlačilo Stoke. Takže jsem dost zvědavý jak se s tímhle Sparta popere. Útočníka hraje Kuyt a ten se z Řepky nepos... Jedinou šanci mají přes střed zálohy, kde se kromě Lucase všichni tak nějak motaj vepředu a v bránění je to víceménně hurá styl.

    • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

      mart     před 14 lety 08.02.2011 12:46 |  
      0 0

      No, koukal sem uz na Stoke, ... a Chelsea sem si pochopitelne nemohl nechat ujit. Prijde mi, ze je to jedno, jestli se to jmenuje 3-5-1-1, nebo 5-3-1-1, .... ale protoze to tak nejak trochu tocej (zejmena proti Stoke), tak se casto stava, ze to vypada vlastne podobne jako 4-4-2 ( s tim, ze proti Stoke byl Kelly vic zaloznik nez obrance, a Skrtel(nebo i Carra) se casto ocitali az u prave lajny. Vypada to trochu jak kdyz se ta trojice (Carra, Agger a Skrt) tak nejak posunuje ze strany na stranu, a je smerem dozadu doplnovana krajnim hraci (bud jednim, nebo obema). Proti chelsea se zas vic cpal dopredu Johnson (ale mel tam vetsi podporu jak od Maxiho a pak i Aurelia). Docela zajimava je grafika, ktera je na soccernetu po kazdym zapase. Game Cast (nevim jestli to pujde )... http://soccernet.espn.go.com/gamecast?id=293136&cc=5739
      Jinak na sparticku si pochopitelne cas udelam :), a jelikoz muj kamos (spartan) z Prahy neprijede, budu moct i otevrene fandit :D.

      • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

        mart     před 14 lety 08.02.2011 12:51 |  
        0 0

        Jeste bych si dovolil poznamku. Jak moc je to o hlave. Sledoval sem Carraghera v zapase proti Blackpoolu (zacatek Rijna)..., a pripadlo mi, ze je nejen horsi naz Garry Nevile, Hub, Celustka, ale dokonce horsi naz Karim Adipe, ... nebo, ze snad uplne zapomnel hrat fotbal.....
        Predevcirem ho vyhlasili nejvetsi "posilou" L'poolu v zimnim prestupovem obdobi....
        Jo, jo, je to vsechno hrozne jednoduchy, a hrozne jasny, ... jen se tomu obcas absolutne neda rozumnet :)

      • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

        Khadgar     před 14 lety 08.02.2011 13:07 |  
        0 0

        No ono to je jasný - Kelly s Johnsonem jsou spíš záložníci než obránci a Agger byl v těch dvou zápasech víc vepředu než Hubáček za dvě sezony. Chtěl jsem tím ukázat, že systém se od současnýho moderního pojetí může hodně odlišovat a stejně to nemusí vadit.
        Co se týče psychiky, tak tam jednoznačně pomohla změna trenéra. Vždyť na podzim byl i Gerrard schopnej zmrvit přihrávku na 5 metrů... Meireles byl totálně mimo, Kuyt zadřenej, Torres bez sebevědomí... Pak přijde novej manager, ze začátku to trochu skřípe, ale rozjede se to. Akorát teda mají problém s koncentrací bezprostředně po gólech a v závěřečný fázi zápasu. To musí zlepšit, jinak je dostane i ta Sparta.

        • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

          mart     před 14 lety 08.02.2011 13:24 |  
          0 0

          :D pozor Khadgare :), nebo to dopadne jako s Jane :). (? Je Krajcik obrance, nebo zaloznik :) ?)
          Ja si naopak myslim, ze Kelly (urcite) ale i Johnson (tam bych se spis nechal zviklat) jsou obranci .... akorat holt ne tak strasne ortodoxni jako treba Hub :).
          S ostatnim bych pak naprosto souhlasil (nicmene je to skoro neuveritelny co se s nima prichodu Kennyho stalo).
          Mozna by bylo zahodno zminit jeste jedno jmeno, ktere se na Anfieldu objevilo spolu s Dalglishem - Steve Clark, Kennyho assistent, .... nevzpominate? Predtim pracoval pro Mourinha, Scolariho i Robsona - to nove sestaveni je pravdepodobne jeho dite, Kenny je znam spis tim, ze dokaze pracovat (mluvit) s lidmi, motivator, .... no neco jako byl Karel Jarolim :D.

          • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

            Khadgar     před 14 lety 08.02.2011 14:12 |  
            0 0

            Já je primárně jako obránce taky beru :) Zaútočit ale umějí velmi dobře, hlavně Johnson, což ale není překvapení. Zato Kelly je pro mě objev sezony a velká naděje pro Liverpool. Když už jsem u těch beků, tak podrobně to nesleduju, takže proč zmizel na hostování Insua? Mně se zdál dobrej.
            O Clarkovi jsem už četl a vlastně to ani není překvapení, těžko Dalglish může být taktický genius. Takže souhlas, je to hlavně o jeho vlivu na ostatní, jak z nich dokáže odstranit tlak. Vždyť to máš najednou všude Kenny Kenny Kenny... A taky si představ jak to musejí vnímat hráči, když jim najednou šéfuje jedna z největších legend klubu a britskýho fotbalu, člověk, kterýho na každým rohu uctívají. To se logicky chceš vytáhnout.
            Taky jim podle mě pomohl odchod Torrese, ten kluk to letos prostě nedával...sebevědomí se s ním minulo o kilometry. Akorát aby Carroll nebyl jako ten špageťák, už ani nevim jak se jmenoval.

            • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

              mart     před 14 lety 08.02.2011 14:36 |  
              0 0

              Aquilani :D. S Carrollem budou spis jiny problemy, je to takovej Joey Barton.
              S Insuou taky nevim, hral hodne za rezervu a nebo za acko v Poharech, kdyz mu to slo, byl dobrej, kdyz ne .... Podobne zajimavy je i hostovani Koncheskyho. Snad se to da vysvetlit tim, ze jit na hostovani, nemusi znamenat to same, jako kdyz jde na hostovani nekdo ze Slavie. Me nejvic prekvapil Poulsen! Ten vypadal pod Hodgsonem jako ze to hraje poprve v zivote, a ted kdyz prisel na par minut, ... no, aspon behal!

              • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                Khadgar     před 14 lety 08.02.2011 14:43 |  
                0 0

                Jo, já věděl že to bylo podle nějaký minerálky. Trestní rejstřík Carrolla je dobrý čtení, to je pravda :)
                Teď jsem na to ještě mrknul, 09/10 měl Insua 31 zápasů v lize. Už jsem ale línej dohledávat co bylo od začátku a co ne. Ale to je jedno, třeba se po sezoně už nevrátí. No, nezbývá než čekat na simulanta Suaréze v základu a doufat, že vyklepnou Spartu :)

                • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                  mart     před 14 lety 08.02.2011 15:41 |  
                  0 0

                  Tak Spartu snad vyklepnou :). Jinak s tim Suarezem.... no budu to mit hodne tezky. Je to hajzl, to je bez debat, ... ale hrozne to umi.
                  Koukal sem na nej tech par minut proti Stoke .... 2x zasimuloval (jednou mu to sudi trochu sezral = zluta pro obrance [ abych byl spravedlivej, zaslouzil by ji bejval i bez simulovani], podruhy ne. Naproti tomu asi petkrat udelal neco, co proste dokaze jenom fotbalista. Este tak kdyby se mentalne a fyzicky uzdravi Joe Koule ...., mohlo by to jit. .... tak to mame vyreseny, zbejva uz jen Slavie :)

                  • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                    Khadgar     před 14 lety 08.02.2011 16:25 |  
                    0 0

                    Ještě je vtipný, že jsem si tak měsíc dozadu říkal, jak LFC nemá (při vší úctě ke Carovi) žádný špičkový stopery. A oni to vyřešili tím, že hrajou na tři :D
                    Ty záblesky se Stoke byly, o tom není pochyb a ten faul si taky pamatuju :) No, uvidí se jak mu to půjde dál.

                    • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                      mart     před 14 lety 08.02.2011 16:56 |  
                      0 0

                      No a to je tam este ten Rek..., je sice pomalej, ale hrat bych proti nemu urcite nechtel.
                      Souhlasim, ze nemaj "super" stopery, ... ale kdo je dneska ma? (krome ManU), Arsenal?, Chelsea?

                      • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                        Khadgar     před 14 lety 08.02.2011 17:12 |  
                        0 0

                        Jo, ten Řek zabíjí i pohledem :D Hrát bych nechtěl proti žádnýmu z nich, všechno to jsou velký "hovada" :D Jsem zvědavej, kterej z nich přebrousí jako první (a poslední) Kadlece.
                        Že Arsenal s jeho současnýma stoperama hraje tam, kde hraje, považuju za malej zázrak.

                        • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                          mart     před 14 lety 08.02.2011 18:26 |  
                          0 0

                          .... zabiji pohledem :), Skrt ma taky takovy "pratelsky" usmev, Agger ma zase dlouhy lokty ( v jinem smyslu nez bezne uzivane ceske rceni - ostatne Torres by mohl vypravet:).
                          S tim Arsenalem souhlasim, ale naprosto nechapu, proc s tim pan Wenger nic nedala???? Hrozne rad se na ne koukam, proto taky nemuzu do hospody kdyz hrajou s liverpoolem..... bych taky moh dostat pres drzku :).

                          • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 08.02.2011 21:23 |  
                            0 0

                            sem rád že jsou tu také fanoušci anglického fotbalu ( i když fandí špatným klubům :P ), kdo má nejlepší stopery, jednoznačně tottenham se stoperama Dawson King Woodgate (anglicky reprezentanti) Kaboul Gallas ( francouzsky repre ) Bassong a to maj v championchipu ještě mladou naději a nejlepšího hráče championchipu :), jinak liverpoolu přeji i když ten Suarez mi u nich taky štve ale Carroll je angličan jak poleno a snad se prosadí i když ta částka za něj je přostě absolutně šílená , ještě musej koupit křídla aby to tam někdo házel pořádně do vápna tak jako u mého týmu Lennon ,Bale , Kranjcar , Bentley a nově ted i Piennar :))

                            • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                              mart     před 14 lety 08.02.2011 22:53 |  
                              0 0

                              :D, tak slepice docela valej, to se musi nechat. Taky jeden podobnej priklad jak zmena trenera muze zmenit (skoro) vsechno. (Juande Ramos vs Harry Redknapp). Kdyz hrali proti nam, videl sem jen ten zapas na White Hart Lane, byly dost trapny. O par mesicu pozdeji, ... jina kava. Nikdy sem je nemel nijak v oblibe i kdyz za ne hrali nekteri "krasni" hraci. "Nejlepsi" asi David ... "I'm not a movie star..., I'm a footballer" Ginola..., Klinsi, Gary Lineker, nebo este drive Osvaldo Ardiles a Ricky Villa, .... ale at tak nebo tak nemuzu fandit Sparte a Slavii dohromady, stejne jako nejde fandit Arsenalu a Slepicim.
                              Jeste k tem hracum co jmenujete pane kolego, L'pool muze nabidnout kridlo, ktery da vsechno dohromady. Dirk Kuyt. Hraje (dlouhodobe) obe kridla najednou, a navic je jedinym hracem na svete (!!!), ktery je schopen utect az k rohovymu praporku, .... nacentrovat balon na desitku, .... a po rychlem presunu sam z desitky krasne hlavickovat(!) .... tesne vedle brany :D

                              • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                                Khadgar     před 14 lety 09.02.2011 00:00 |  
                                0 0

                                Plíce Dirka Kuyta bych chtěl mít :) Předpokládám, že až se uzdraví Carroll, tak bude hrát center-strikera a na křídlech Kuyt se Suarézem. Ze středu to podpoří Gerrard s Plešatým ušounem a víc už si ani nejde přát :) Možná ještě prodat Maxiho a pak to bude opravdu dokonalý.

                                • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                                  Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 09.02.2011 03:02 |  
                                  0 0

                                  přesně proto já nemůžu pane kolego fandit arsenalu :)) jinak Dirka jsem nikdy nějak neobdivoval ale co se mu musí nechat že na hřišti nechá duši a to jsem vždy obdivoval , nicméně přeci jen soudím že Gareth Bale je lepší křídlo než Dirk při vší velké úctě kněmu, ono vůbec ti holandani nesmírně ty zápasy oddřou, Van der Vaart u nás předvádí také nesmírné zaujetí pro hru :)

                                  • Re: K.Kisel se vrátí do Sydney

                                    Jachym     před 14 lety 09.02.2011 10:29 |  
                                    0 0

                                    Nerad "fušuji" do řemesla lépe informovaným kolegům, ale pokud jde o britský fotbal, tak žádná Anglie, ale jedině Celtic bHoys z Glasgow!:-)