Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Mladá Boleslav - Slavia 3:1

Slávisté zakončili hrozivý podzim porážkou v Boleslavi a v lize přezimují pravděpodobně jen jedinou příčku od sestupového místa.

Mladá Boleslav - Slavia 3:1 (1:0)
Branky:
7. Procházka, 51. Toleski, 56. Kulič - 50. Koubský

Slavia: Zlámal - Kaufman, Čelůstka, Koubský, Hubáček - Janda, Dembélé (61. Jarolím), Kisel, M. Černý - J. Černý, Pázler (67. Hloušek)

Trenér Michal Petrouš postavil překvapivě do základu mladého Jana Pázlera, který prakticky celý podzim odehrál v béčku, kde střídal pozice útočníka a ofenzivního záložníka. Pázler už odehrál v áčku posledních šest minut vítězné odvety Ondrášovka Cupu proti Žižkovu a byl k dispozici na lavičce v utkání proti Baníku. Na lavičce pak byli připraveni poměrně překvapivě také Adam Hloušek a Jan Zákostelský, který dopoledne odehrál celé utkání za rezervu proti Karlovým Varům. V základní sestavě soupeře jsme pak našli mimo jiné exslávistu Goce Toleskiho. Úvod utkání přinesl mírný tlak Slavie, který utnula vedoucí branka domácích - Kuličův roh usměrnil za záda nepřesvědčivě působícího Zlámala hlavou Procházka a Slavia rychle prohrávala - 1:0. Následné minuty pak slávisté byli na hřišti horší, ale žádný z týmů se nedostával do nebezpečnějšího zakončení. Za zmínku stojí přímý kop Procházky z nadějné pozice, míč však skončil vysoko nad. Zatímco se sešívaní k ničemu nedostávali, domácí několikrát zastavil sporně odmávaný ofsajd. Když už to vypadalo, že se v podobné mizérii dohraje celý poločas, přišla tutovka Kisela, který ovšem ve vápně nedokázal překonat Millera a tak se šlo do kabin za stavu 1:0 pro domácí.

Do druhé půle vyběhla v sešívaných dresech stejná jedenáctka jako do té první. A začaly se dít věci. Do první šance druhé půle se dostal Toleski, Zlámal jej však tentokrát vychytal a navíc na druhé straně vyrovnal hlavou Koubský - 1:1! Jenže slávisté se radovali pouhou minutu a Toleski, hostující v Boleslavi ze Slavie, je poslal zpátky do kolen, když ranou z dvaceti metrů překonal Zlámala - 2:1. A aby toho nebylo málo, za pět minut zvýšil na 3:1 pro domácí Kulič, kterému naservíroval míč Mendy - 3:1. Vzápětí mohl snížit J. Černý, jeho střela ale branku Millera minula. V 67. minutě se dostal na hřiště i Adam Hloušek, který vystřídal Pázlera. Dvacet minut před koncem přineslo obléhání domácí branky centr Jandy, který trefil kolenem střídající Jarolím, ovšem minul. V poslední desetiminutovce mohl korigovat výsledek M. Černý, ale ani on si na Millera nepřišel a zápas tak doplynul do svého konce. Všichni ve Slavii tak mají přes zimu rozhodně o čem přemýšlet a na čem pracovat, protože s největší pravděpodobností uvidí tři měsíce v tabulce před jménem Slavia číslo 14.

Komentáře (249)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

    opicemag     před 14 lety 20.11.2010 18:18 |  
    0 0

    Tak ať se Pázler ukáže.
    Jinak myslím, že toto je skoro ideální sestava, kterou by si tu většina lidí (teď se současnými zraněnými) přála. Asi až na Hubáčka, ale ten by hrál, i kdyby u nás v týmu byl Bale.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia před zápasem

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 20.11.2010 22:41 |  
      0 0

      Tak ve všech 17 ligových zápasech nastoupili jen 3 hráči: Hub, Míňa a Kisel. Holt tahouni, v jednom případě ovšem ke dnu...

      Teď vlastně máme v oficiálním kádru 5 pamětníků LM - Vaniaka, Hubáčka, Belaida, Jandu a Vlčka. Předpokládám, že MČ byl tou dobou zraněný.

      Mimochodem, nemáte někdo info, co je s Riste Naumovem. Zapojí se do zimní přípravy? Bral bych ho všemi deseti.

  2. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

    jiras     před 14 lety 20.11.2010 18:30 |  
    0 0

    Kolikrát ještě musí Hubáček ukázat, že je pro nás něco jako rakovina?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

      vavicek     před 14 lety 20.11.2010 18:33 |  
      0 0

      Takhle je to pořád. To už ani nemá smysl se rozčilovat.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

      spojka     před 14 lety 20.11.2010 18:33 |  
      0 0

      Mě vždycky dostává ten jeho telemark s otevřenou hubou vždycky když dostaneme gól po jeho chybě.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

        jiras     před 14 lety 20.11.2010 18:36 |  
        0 0

        Asi chce říct "Kluci, to sakra musíte počítat s tím, že to poseru, vždyť mě trenér označil i páskou na ruce".

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

          dArtagnan     před 14 lety 20.11.2010 18:38 |  
          0 0

          :-)))))))))))))

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

      konak     před 14 lety 21.11.2010 16:47 |  
      0 0

      to je ve hvezdach

  3. Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

    spojka     před 14 lety 20.11.2010 18:31 |  
    0 0

    Když nastoupí Hubáček, dostaneme na fráček.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 20.11.2010 21:31 |  
      0 0

      Karma! Já bych ještě dodal (a na transparent napsal, bude-li to nezbytné)

      QUO USQUE TANDEM ABUTERE, HUBILINA, PATIENTIA NOSTRA?

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

        tantalos     před 14 lety 20.11.2010 22:09 |  
        0 0

        Ještě dlouho...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 0:0 v 1. pol.

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 20.11.2010 22:35 |  
          0 0

          Anebo jako v Pelíškách: Přichází nový hráč do Edenu a ptá se Petrouše: ,,Mohl bych tady nastoupit jako levý obránce?´´ Vtom se ozve Hubáček: ,,Obsazeno!´´ Otázka: ,,Jak dlouho ještě?´´ Odpověď: ,,Dlouho!´´

  4. Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

    vavicek     před 14 lety 20.11.2010 18:35 |  
    0 0

    Vypadá to, že Belaid definitivně skončil. Pokud tedy platí, že Petrouš zůstává. Momentálně sice dobře nehrál, ale jako jeden z mála hrál dobře aspon někdy.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

      opicemag     před 14 lety 20.11.2010 18:37 |  
      0 0

      Údajně provedl v kabině něco po zápase s Ostravou a už si prý nezahraje. Ale potvrzené to nemám.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

        vavicek     před 14 lety 20.11.2010 18:39 |  
        0 0

        Myslíš ten incident s Petroušem po vystřídání nebo se dělo i něco poté?

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

          opicemag     před 14 lety 20.11.2010 18:42 |  
          0 0

          Nevím. Já slyšel jen to, že ve Slavii se již nezahraje kvůli něčemu, co se stalo po zápase s Ostravou. Ale že tím prý skončil.
          Třeba to vůbec není pravda, ale to že není ani na lavičce, by tomu napovídalo.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

            quelhar (admin)     před 14 lety 20.11.2010 18:44 |  
            0 0

            Nemel nahodou Belaid odjet na repre sraz?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 20.11.2010 21:45 |  
      0 0

      Jestli měl nějakej vysokej plat, tak se bez něj snad obejdeme. Teď ještě nějak šikovně vykmitnout Ragueda.

      Taková obehraná anekdota: ,,Proč nehraje Ragued na schovávanou? Protože by ho nikdo nehledal.´´

  5. Necid

    Philliip     před 14 lety 20.11.2010 18:38 |  
    0 0

    Podle rozhovoru Platila se útok může posílit přes hostovačku. Napadl mě Necid, i když góly dává, tak moc nehraje, teď v dervy se Spartakem nenastoupil ani na minutu, to by byla dobrá pecka, ale moc tomu nevěřím.

    • Re: Necid

      opicemag     před 14 lety 20.11.2010 18:40 |  
      0 0

      Co by Necid dělal v naší lize? A u nás?
      Myslím, že ani on sám by to nechtěl, co by mu půl rok u nás dal? Maximálně by ho nějaké prase v lize zranilo.

      • Re: Necid

        Philliip     před 14 lety 20.11.2010 18:45 |  
        0 0

        Já vím že by mu to moc nedalo, ale je možný že on sám by rád pomohl slávii a pokud se s ním v CSKA moc nepočítá...

        • Re: Necid

          FrancoisMerlin     před 14 lety 20.11.2010 19:12 |  
          0 0

          Necid - dobrej joke, aby u nás bral desetinu toho, co může brát jinde. Viděl bych to spíš na hráče jako Jeslínek, Ondrášek, Škoda

          • Re: Necid

            honzah (přítel SN)     před 14 lety 20.11.2010 21:39 |  
            0 0

            Škoďáka bych pro záchranářské boje bral, Jeslínka bych taky neodepisoval, Ondráška moc neznám.

    • Re: Necid

      harry     před 14 lety 20.11.2010 22:50 |  
      0 0

      doufám,že tohle opravdu nemyslíš vážně:-)))

      • Re: Necid

        edenian     před 14 lety 20.11.2010 23:19 |  
        0 0

        Ja myslim ze to oba nemyslej vazne :-)

  6. Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 1. pol.

    FrancoisMerlin     před 14 lety 20.11.2010 19:04 |  
    0 0

    Ježišmarja to je bída, na to nejde koukat. Ty naši hrajou jak nějaký slečinky bez důrazů, bez pohybu a bez nasazení. Ještě, že je v lize Ústí a Brno - 14. by jsme mohli skončit.

  7. Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 po 1. pol.

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 20.11.2010 19:17 |  
    0 0

    Ach jo, aspoň že to Ústí padlo...., jinak bychom na tom byli skutečně zle.
    Takhle impotentní Slavia (myšleno na tuto sezónu) je skutečně unikátní.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 po 1. pol.

      FrancoisMerlin     před 14 lety 20.11.2010 19:23 |  
      0 0

      Největší prdel je v tom, že Ústí dokázalo úhrát skoro stejný počet bodů s rozpočtem 10x menším.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 po 1. pol.

      FrancoisMerlin     před 14 lety 20.11.2010 19:25 |  
      0 0

      Největší prdel je v tom, že Ústí dokázalo úhrát skoro stejný počet bodů s rozpočtem 10x menším.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 po 1. pol.

        edenian     před 14 lety 20.11.2010 23:22 |  
        0 0

        Ale maj ho zajistenej. Takze mame si tak stejny prachy jako oni.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 po 1. pol.

          slaviator     před 14 lety 20.11.2010 23:40 |  
          0 0

          ještě na tom to není tak zle, si vem, že jsou kluby ve druhý lize, co maj dluhy přes dvěstě mega... to jsme proti nim ještě v docela komforní situaci

  8. Re: Mladá Boleslav - Slavia 1:0 v 2. pol.

    opicemag     před 14 lety 20.11.2010 19:52 |  
    0 0

    Myslím, že to již bojkotují záměrně. Sice nevím proč, ale neběhají, nechodí do soubojů, přihrávají soupeři.
    Pázler když může jít do souboje s gólmanem, tak spadne a dostane kartu za simulování. To ho učí v béčku? (moc by mě ale bohužel nepřekvapilo, kdyby to tak bylo)
    Jardu i Milana porazí na zem v souboji zakašlání soupeře.
    O Čelůstkovi s Hubáčkem nemá cenu mluvit, ti hrají se soupeřem. Děs.
    Nechápu, co tím získají, když to záměrně vypustí.

  9. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 20.11.2010 21:38 |  
    0 0

    Jestli bude Brno-Ostrava 3:2, tak tomu bude nasazena opravdu koruna.

    Dneska jsem se zaradoval asi třikrát: 1) Když Koubský vyrovnal. 2) Když Hubáček dostal 4. žlutou. 3) Když to rozhodčí ukončil.

    Do dnešního dne jsem bádal nad tím, co znamená obrat ,,koukat jako sůva z nudlí´´. Díky Pázlerovi už znám odpověď. Vyhnal se tam aspoň trochu rval, i když to bylo prd platné. Nechápu, proč tam nehrál Hora - na zálohu sice nemá, ale v útoku se sem tam trefí nebo aspoň vybojuje roh.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      opicemag     před 14 lety 20.11.2010 21:45 |  
      0 0

      Mě Pázler hrozně naštval s tím simulováním a pokusem o penaltu. Chápu že je pro něj těžké naskočit do áčka, kde se navíc nikomu nedaří, a hrát jediného útočníka.
      Ale proč se jako hovado snaží simulovat, když se mohl pokusit to dohrát a jít do souboje s gólmanem. Tohle není nezkušeností.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Slawek     před 14 lety 21.11.2010 09:49 |  
        0 0

        Nemyslím si, že by Pázler simuloval. Prostě upadl, příliš spoléháš na tvrzení Bosáka a že mu dal Kovařík žlutou to už je takové moderní alibi těch blbů v černém.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 21.11.2010 00:19 |  
      0 0

      Hora byl vykartovanej

  10. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 20.11.2010 21:59 |  
    0 0

    Zajímavé, že Petrouš střídává zpravidla jen dvakrát. A když to pravidlo poruší (minule), tak se to hned vymstí.

    Poznámky k našim dnešním hráčům

    Zlámal - do konce hostování trpět jako dvojku za Jaakkolou (nebo trojku až za Hanušem), a pak ven.

    Kaufman - nechat, bojuje, hází dobře auty, chtělo by to větší podporu ostatních hráčů.

    Čelůstka - prodat od 15 M výše, v opačném případě podržet do 21-Eura.

    Koubský - ponechat, v obraně ho vydýchám a je dobrý dopředu.

    Hubáček - okamžitě pryč.

    Janda - ponechat, skousnu ho.

    Dembélé - ponechat, pokud někdo nenabídne 20 M.

    Jarolím - těžko říci, docela se ho zastávám, ale jestli má vysoký plat, tak pryč.

    Kisel - ponechat, to je jasné.

    M. Černý - prodat od 30 M výše, v opačném případě podržet do 21-Eura.

    J. Černý - odepisoval jsem ho, ale o smlouvu bojuje. Asi prodloužit max. o 1 rok a skoro všechno do výkonnostní složky.

    Pázler - dneska strašné, nechat ještě půlrok v béčku, potom se uvidí.

    Hloušek - prodat od 70 M výše, jinak ponechat a vyčkat dalšího vývoje výkonů.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      tantalos     před 14 lety 20.11.2010 22:07 |  
      0 0

      Souhlasím jen s těmito výhradami
      Zlámal -- okamžitě pryč, dneska může za prohru, nikdy nic nechytil
      Čelo - dát pár milionů komukoli, kdo si hio vezme - dnes se výrazně podepsal na prohře
      Jarolím - každý plat je pro něj vysoký
      Pázler - musí se rozehrát, nechat v áčku

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      slaviator     před 14 lety 20.11.2010 22:22 |  
      0 0

      Dembelého za 20 mil prodat by byla škoda, nechat ho a stavět okolo něj novou zálohu... (Janda, Kisel, Dembelé, M.Černý, J.Černý/Hloušek)

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        edenian     před 14 lety 20.11.2010 23:31 |  
        0 0

        Stavet zalohu kolem Dembeleho? Stavet zalohu kolem podprumerneho zaloznika ceske ligy? Tak to jsme uplne v pr...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          edenian     před 14 lety 20.11.2010 23:35 |  
          0 0

          Jeste dodatek: Stavet zalohu kolem zaloznika, kterej se sam zrani kdyz se snazi kopnout do mice neatakovan protihracem? Ja si tedy vybavuji, ze po sprintu pres pul hriste v Edenu nemoh 10 minut ani chodit.
          Podle mne nejprecenovanejsi hrac v tymu.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          slaviator     před 14 lety 20.11.2010 23:42 |  
          0 0

          máme někoho lepšího? Ragued v zimě půjde pryč, má snad na DZ hrát Lukáš Jarolím na jaře? nebo třeba Duranski...?

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            Jakubisko     před 14 lety 21.11.2010 00:31 |  
            0 0

            Trapp

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

              slaviator     před 14 lety 21.11.2010 00:42 |  
              0 0

              ...na stopera místo Čelůstky!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Elanius     před 14 lety 21.11.2010 12:16 |  
      0 0

      Váš výčet není špatný, a před 2 lety by byl celkem reálný, bohuželv této době není.

      Slavia bude potřebovat hráče, kteří mají vztah ke klubu a chtějí bojovat. Proto by bylo naprosto chybné odepisovat J. Černého prodloužením smlouvy pouze o rok navíc s minimální nárokovou složkou platu. Je to hráč, který za Slavii již něco odehrál a zaslouží důvěru.

      Stejně tak L. Jarolím je klubista a bojovník. Soudíte ho podle nepovedeného podzimu, ve kterém ale až na výjimky hráli špatně všichni. L. Jarolím kvalitu má a měl by dle mého názoru zůstat.

      Co se Adama Hlouška týče, v tuto chvíli za hráče po zranění s nejistou výkonností, a s otázkou zda se vůbec vrátí do bývalé formy, dá 70M pouze naprostý šílenec nebo Slavia. Vzhledem k tomu, že už u nás je, jsou v tuto chvíli šance na jeho prodej, zvláště za vámi navrhovanou částku, naprosto minimální.

      Koho jste nezmínil a kdo si myslím, že by měl zůstat je Petr Trapp, který na začátku sezony podával na stoperu slušné výkony.

      Co se hostování týče, byl bych rozhodně pro návrat Goce Toleskiho, byl by to příchod koncového hráče vysloveně zadarmo.

      Poslední zmínku byl měl ke Standovi Vlčkovi. Pokud jsem správně pochopil, Martin Vaniak chce končit symbolicky ve 30. kole. Myslím, že Standa u nás asi bude odehrávat poslední Jaro a rozlučku si udělají společnou. Oba hráči udělali pro Slavii strašně moc, ale všechno dobré jednou končí. Jsem zvědavý, jestli můj malý odhad bude přesný.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        edenian     před 14 lety 21.11.2010 12:30 |  
        0 0

        Jardu bych si nechal taky, LJ je mizernej, ale byval aspon duslednej.
        A utocnika na hostovani myslim si mit budeme, protoze s jistotou, ze bude pul sezony hrat jsem jiste nekdo prijde. Ale je jasny, ze to bude drevak, kterej sedi na lavicce.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 21.11.2010 15:57 |  
        0 0

        Goceho ne, to už snad i ten Besta...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          edenian     před 14 lety 21.11.2010 17:25 |  
          0 0

          Ja si taky myslim ze si Bestu nechaj. Koneckoncu rvac to je, proto ho KJ poridil, takovej typ tehdy nemel. Abrhama nezvlad a Besta nezvlad Slavii.

  11. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 20.11.2010 22:05 |  
    0 0

    Nevíte někdo, zda Goce Toleski je pořád našim kmenovým hráčem? Bosák s Táborským se tvářili, že ano. Jenže oni jsou občas trochu mimo. Kdyby to tak bylo, to bychom ho měli silně zvážit už v zimě na stažení zpět.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 20.11.2010 22:17 |  
      0 0

      Toleski už náš snad není.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      dArtagnan     před 14 lety 20.11.2010 22:59 |  
      0 0

      Toleski už náš určitě není.
      Mě spíš zaujalo, jak se o poločase bavil Bosák s Táborským o tom, že jsme ještě nezaplatili Zlínu za Čelůstku. Doufám, že to byli mimo taky.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        slaviator     před 14 lety 20.11.2010 23:43 |  
        0 0

        Celůstka nemá asi žádnou cenu, my nezaplatili Zlínu, Palermo nezaplatilo nám... :)

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          dArtagnan     před 14 lety 20.11.2010 23:53 |  
          0 0

          A my neplatíme Čelůstkovi, kruh se uzavírá:)

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            slaviator     před 14 lety 21.11.2010 00:24 |  
            0 0

            ještě ne - Celůstka neplatí nájem! :)

  12. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 20.11.2010 22:20 |  
    0 0

    Nejhorší ale je, že v zimě je možné, že vyměníme skoro celý kádr a zbytek jara se budeme sehrávat.....
    Nechci tipovat, kdo zůstane a kdo ne. Asi je jasný Ragued. V týmu patrně zůstane i Vyhnal, Zákostelský a ostatní mladíci. Schválně by mě zajímalo, zda to přežije i Hubáček. Fortuna by na něj mohla začít vypisovat kurzy :-).

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      opicemag     před 14 lety 20.11.2010 22:36 |  
      0 0

      Jak říkám, Hubáček přežije a bude hrát. Ten je zcela nezničitelný.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        brekekeSKS     před 14 lety 20.11.2010 22:58 |  
        0 0

        Hlavne je to porad nas nejlepsi obrance, vy kopyta!

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          jiras     před 14 lety 20.11.2010 23:02 |  
          0 0

          Tragičtější vtip jsem už dlouho neslyšel.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            brekekeSKS     před 14 lety 20.11.2010 23:18 |  
            0 0

            Ze ty mas salu s obracenejma barvama?

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

              jiras     před 14 lety 21.11.2010 00:15 |  
              0 0

              A ty jí máš přes oči, na barvě nezáleží.

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                brekekeSKS     před 14 lety 21.11.2010 00:42 |  
                0 0

                No vidis, tak jdi fandit bilozelenejm a neser se do sesivanejch hracu, stejne tomu nerozumis :)

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                  jiras     před 14 lety 21.11.2010 20:02 |  
                  0 0

                  Nebýt ti 8 let, tak bych se možná i naštval.

                  • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                    brekekeSKS     před 14 lety 23.11.2010 20:01 |  
                    0 0

                    Ty jsi mi ale roztomilej klucik :) Ale vazne, bohate mi staci, kdyz si predstavim, jak zuris, kdyz vis, ze "zase hraje ten hnusnej a osklivej hubacek" :) njoy

  13. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Alfabet     před 14 lety 20.11.2010 22:57 |  
    0 0

    Ke Zlámalovi: Pane Petrouši, pane Platile, můžete mi vysvětlit, proč je opakovaně stavěn do brány hostující a (doufám, že) pro nás bezperspektivní Zlámal, jehož výkonnost neodpovídá naší i tak velenízké úrovni? Vrchol jeho působení jsme si dnes vypili až do dna (2 góly jednoznačně jeho). Trenéra Petrouše jsem dosud obhajoval, ale tímto opakovaným nominováním nespolehlivého Zlámala - ať už z jakýchkoliv příčin - se u mne totálně degradoval! Nebo smlouva o podmínkách jeho hostování má přednost před sportovními výsledky Slavie? V tom případě se zalykám bezmocností slávisty.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      edenian     před 14 lety 20.11.2010 23:38 |  
      0 0

      Taky mam dojem, ze trener je nas problem.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        opicemag     před 14 lety 21.11.2010 00:09 |  
        0 0

        Trenér, hráči, vedení, majitel. Hezky se to sešlo.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          tantalos     před 14 lety 21.11.2010 00:27 |  
          0 0

          Petrouš je nemyslící loutka v rukou likvidátorů Slavie. Poslední důkaz - Platil vyřadil Vaniaka, který by dnes dva z gólů chytil. Rosen a Platil by nepřipustili trenéra, který by chtěl vyvést Slavii z bídy...

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            golux     před 14 lety 21.11.2010 00:59 |  
            0 0

            Sohlasím, že s Vaniakem bychom měli o pár bodů víc, ten Zlámal nechytil vůbec nic navíc, ba naopak... Ale Vaniaka pokud vím vyřadil Petrouš okamžitě po svém nástupu...

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

              Slawek     před 14 lety 21.11.2010 09:33 |  
              0 0

              Jsem přesvědčen, že s Vaniakem v bráně a s Ciprem na lavičce bychom teď měli 22 bodů.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            opicemag     před 14 lety 21.11.2010 10:11 |  
            0 0

            Je otázka, likvidují-li Slavii záměrně či jen svojí absolutní neschopností a amaterstvím. Přikláněl bych se k druhé možnosti. Což je ještě horší. Nechápu Rosena. Byl-li to on, kdo do Slavie investoval svoje peníze (tvrdí to, ale co my víme...), tak je smutné, že si je nedokáže pohlídat a jen tupě přihlíží, jak se to všechno hroutí.
            A místo aby něco řekl, někam zalezl a schoval se. Skoro jako by mu to bylo jedno.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Kunetice     před 14 lety 21.11.2010 09:50 |  
      0 0

      Ne jen zlámal ale nechápu proč stále hraje hubáček , po prvním gélu bych ho vykopal konečně až někam do okresu aj s tím odkojeným petroušem který neumí říkat nic jinýho než že je to shoda náhod ale většího blba rosen nemohl najít ten mu bude kouřit oca- i zadarmo.

      No druhá liga bude asi jen přestup níže, pokud to ty kurv- neprodají co nejdřív.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Jakubisko     před 14 lety 21.11.2010 11:38 |  
        0 0

        Ale no tak, jsi na internetu, tady se může říkat ocas.

  14. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    malenfant     před 14 lety 20.11.2010 23:50 |  
    0 0

    انها جميلة ، وشكرا لكم

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Bombadil     před 14 lety 20.11.2010 23:56 |  
      0 0

      آمين

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Jakubisko     před 14 lety 21.11.2010 00:30 |  
      0 0

      إنها أفضل حتى من البواسير

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Citrus (přítel SN)     před 14 lety 21.11.2010 00:37 |  
        0 0

        ليس هناك استعدادا لأي مالك المستقبل؟

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          edenian     před 14 lety 21.11.2010 12:21 |  
          0 0

          Rekni sejkovi ze rychle, hlavne RYCHLE !!!! je to za babku ne :-)

  15. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Marrak     před 14 lety 21.11.2010 02:01 |  
    0 0

    nas uz zachrani jedine Kazenga Lua Lua a Fun Din Dung, verim, ze si tyhle kluci sednou, pokud by na ne nebylo (ani na hostovacku), vyhlasil bych sbirku

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Jakubisko     před 14 lety 21.11.2010 02:13 |  
      0 0

      Já bych ještě zkusil angažovat Míru Pennera, to je typicky vítěznej typ.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Marrak     před 14 lety 21.11.2010 02:24 |  
        0 0

        hele nevim, to bude lepsi, kdyz obnovi karieru radovan hromadko

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        DrFe1     před 14 lety 21.11.2010 11:53 |  
        0 0

        Nebo pennery stýčka homeboye

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      brekekeSKS     před 14 lety 21.11.2010 12:21 |  
      0 0

      Kazenga!!!

  16. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    VitK     před 14 lety 21.11.2010 07:37 |  
    0 0

    Tedy přátelé, včerejší zápas ve spojení s pátečním rozhovorem pana Platila ve mě zažehl ty nejtemnější pocity. Mužstvo v současném složení a pod stávajícím trenérem nepředvádí výkony, které by dávaly naději na udržení. V zimě navíc odejde každý, kdo má vyšší plat nebo za něj dostaneme alespoň pár peněz, velké posily nelze očekávat a trenér Petrouš pravděpodobně zůstane, protože je ochoten trénovat zadarmo.

    Sázet budeme na mladé vlastní odchovance. Hezká myšlenka, kdybychom ovšem všechny mladé, kteří umějí do míče kopnout, v předchozích letech nevyslali do světa. Nevím, kdo z B mužstav, které je v ČFL na sestup, nebo z Hlučína, který je poslední v 2. lize, by měl být tím tahounem, který nakopne naprosto zdecimované mužstvo. Ostatně Pázler, Vyhnal, Zákostelský nebo Koreš již ukázali, že jimi rozhodně nejsou. Snad by se mohli stát platnými hráči, kdyby byli postupně zařazováni do šlapajícího mužstava, ale v současné situaci byly jejich výkony bohužel spíš smutné.

    Můj tradiční optimismus je ten tam. Na Slavii jsem byl poprvé v 5 letech, prožíval jsem s ní léta zlá i dobrá, ale bohužel se nemohu zbavit dojmu, že k padesátinám v příštím roce dostanu dárek v podobě sestupu do 2. ligy.

    Panu Platilovi, pokud tyto stránky čte, bych vzkázal, že pokud si myšlenky na sestup vůbec nepřipouští, tak by s tím měl začít. A prvním krokem by mělo být sehnat trenéra, který bude schopen začít kroky k boji o záchranu. Myslím, že vhodným člověkem by mohl být L. Urban. Během působení na Střížkově ukázal, že umí hrát s průměrnými hráči, má zkušenosti s bojem o záchranu a po vyhazovu z Jihlavy by mohl být namotivován a ukázat panu Tulisovi, že umí trénovat. Jen takový člověk by snad mohl být tak šílený, že by šel do dnešní Slavie.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Slawek     před 14 lety 21.11.2010 09:28 |  
      0 0

      K tomuto příspěvku lze dodat jen toto:Skvěle napsané. Polemizovat by se dalo snad jen o jménu trenéra, neboť v takovém případě vždy dojde k naplnění hesla "co člověk, to názor". Jinak to opravdu vypadá, že si jak pan Platil, tak i pan Rosen vůbec neuvědomují vážnost situace a po vzoru stupidního "my jsme Slavie, vy nejste nic" očekávají, že se vše v dobré obrátí. Jenže co se má v dobré obrátit ? Vždyť tu chybí jakékoli základy. Toho, ne čem by se bývalo dalo dobře stavět se KJ trestuhodným způsobem zbavil a to tak podle, že se nám Peltové a jemu podobní nyní vysmívají a dokonce nám ještě rádi vydláždí cestu do II.ligy. A naši šéfové na to teď koukají s otevřenou pusou. Řešení však neznají a v tom spatřuji problém největší.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Mike     před 14 lety 21.11.2010 09:55 |  
        0 0

        A to ještě jara míváme tradičně slabší než podzimy, což zatím na diskuzi nikdo radši nezmínil.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 21.11.2010 10:52 |  
          0 0

          To je pravda.. :-/
          Snad to teď zlomíme.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          slaviator     před 14 lety 21.11.2010 15:57 |  
          0 0

          jestli by mělo být jaro ještě horší než letošní podzim, tak to si neumím vůbec představit - a at už je léto a máme to radši za sebou... :-//

  17. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    vlchan     před 14 lety 21.11.2010 09:08 |  
    0 0

    Rosene, Platile Vy gauneři, která mafie vás platí za likvidaci fotbalového oddílu Slavie ?

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      opicemag     před 14 lety 21.11.2010 10:17 |  
      0 0

      Myslím, že jim neplatí nikdo. Nemyslím, že by to (Rosen) dělal schválně. Jen mi přijde jako úplně neschopný amatér, co svěřil Slavii do rukou lidí jako Doležal a Jarolím a kam to vedlo, víme. Ti ji dovedli tam, kde je nyní. A Rosen neví jak z toho ven a tak jen tupě zírá, jak se Slavia hroutí. V posledku je to ale jeho vina, když svěřil Slavii výše zmiňované dvojici, měl nad nimi dosadit nějakou kontrolu. To neudělal a naivně se domníval, že Jarolímovi a Doležalovi jde v první řadě o Slavii.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Markus     před 14 lety 21.11.2010 10:22 |  
        0 0

        Koukám, že zatímco jsem psal svůj příspěvek, další z čtenářů měl podobný názor.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Markus     před 14 lety 21.11.2010 10:19 |  
      0 0

      Ale no tak, emoce chápu, ale přece se nebudeme snižovat k urážkám. K významu toho co jste psal, obávám se, že za tím není žádná snaha zlikvidovat klub zvenčí. Je to kombinace nezkušnosti a neschopnosti vedení Slavie, která vedla k fatálnímu manažerskému selhání. Prohospodařili jsme co se dalo a vedení zavedlo klub do současné blbé situace.Je už typické, že zatímco běžně se firem v podobně blbé situace chopí okamžitě krizový management a intenzivními razantními kroky situaci řeší, u nás se jen doufá, čeká, že se to samo nějak uklidní a zase bude dobře. Od příchodu ENICu až do teď mi zcela chybí dlouhodobá koncepce, jak to udělat, aby klub prosperoval. Co je ale nejhorší, mediální informace je třeba ve světě bez nezávislých médií vždy brát jako něčí PR, ale čas potvrzuje, že fotbalový klub patří lidem, kteří se o ni starat neumí. Mohu jen spekulovat, že do klubu investoval někdo, kdo o vedení fotbalového klubu nic nevěděl. Slepě důvěřoval lidem, kterým dal funkce bez toho, aby si je dokázal pořádně proklepnout. Tohle je začarovaný klub a samo se to opravdu neopraví.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        tantalos     před 14 lety 21.11.2010 10:55 |  
        0 0

        Pochybuji, že jde o pouhé manažerské selhání. Naopak se mi zdá, že šlo o cílené tunelování peněz neznámých investorů.
        Ono třeba angažovat svou milenku jako neschopnou manažerku může být jen jiný způsob, jak si ji vydržovat za cizí prachy.
        Podstatné ale jsou neuvěřitelné machinace s nákupy hráčů a prodeji nadějí. Určitě byl hlavním poškozeným Enic, který měl značný vlastnický podíl, který se vypařil. Dalším poškozeným budou neznámí investorové ( typu Sisák a spol), který trio R+D+J pořádně pustilo žilou.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          venator     před 14 lety 22.11.2010 14:15 |  
          0 0

          Asi to je fakt "jen" manažerské selhání a neznalost prostředí a specifik. Podle toho co jsem se dozvěděl od člověka jemu blízkého tak Rosen je opravdu spíš naivní fanda co chtěl klubu pomoct a vybral špatné lidi a rozděli špatně kompetence a odpovědnost. Aby jsme ho jen neočerňovali on např. zalepil ze svého problémy v nejtěžších chvílích SKS jako třeba dluh vůči Kolouškovi apod.
          Podle toho co jsem ho poznal sám a hlavně podle informací člověka co ho zná velmi dlouho tak on velmi pravděpodobně není tunelář a mafián spíš to fakt vypadá, že "svěřil jako bohatý fanda Slavie vlastní prachy do špatných rukou" a ty ho typicky česky vyčůrali a odrbali hlavně přes záměrně vysoké podpisové bonusy, bonusy a platy, z kterých nejmenovaní agenti a trenéři brali "desátky"...nebo např. slavistické plesy za milion apod.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            tantalos     před 14 lety 22.11.2010 20:25 |  
            0 0

            Naivní fanda? Pěkně obral ENIC. Jako předseda představenstva nese hlavní odpovědnost on. A taky dozorčí raha - ta patří taky do kriminálu, protože neplnili svou povinnost a okradli minoritní akcionáře...

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

              venator     před 14 lety 23.11.2010 10:33 |  
              0 0

              Ta transakce je opravdu min. nemorální, ale jestli je to porušení zákona se řeší....takže bych to nenazval hned "krádeží"
              Ale samozřejmě souhlasím,že slušný člověk nepoužívá takovéhle "vyjebávky" k obchodním partnerům natož spolumajitelům na jedné lodi....Co ti mám říct, sám nevím co si o něm mám myslet....něco o něm vím jako o člověku a něco jiného se dozvídám z těhle obchodních věcí...

  18. TO je kurva konec.

    Kunetice     před 14 lety 21.11.2010 09:56 |  
    0 0

    Já mám celou ligu totálně otrávenou protože akonec ji vyhraje stejně bolševik.
    Akorát jsem zvědavej co se bude dít přes zimu . Já bych přál aby rosen dostal pořádně po kulách a nějaký dobrý kamarád mu doporučil rychle to prodat.
    Doufám že se zase nebudou na nový rok slavisté jako šmicr a spol. fotit a vykládat ty svoje vyšumělé fráze a začnou na rosena konečně tlačit přes media ne u něj v kanceláři !!!!!

    • Re: TO je kurva konec.

      DrFe1     před 14 lety 21.11.2010 11:56 |  
      0 0

      Sere se co může. Bez nového vlastníka nás čeká 2. liga a i tam to bude stát za hovno a jen tak se nevrátíme. Zbývá jen doufat, že se nějáký ten šejk najde.

    • Re: TO je kurva konec.

      podol (přítel SN)     před 14 lety 21.11.2010 11:57 |  
      0 0

      Příteli z Kunětic,ten konec,ten jsi trefil přesně.My,řadoví slávisté
      si zde můžeme stěžovat,nadávat,plakat a zoufat,to není nic
      platné.Z toho si viníci katastrofy Slávie nic nedělají,protože to
      nečtou.Ano,chtělo by to veřejnou a rasantní iniciativu známých
      mediálně i všeobecně slávistů všech oborů.Zmínil jsi Láďu Šmicra,
      ale je jich mnoho dalších.Měl by se zapojit i FK a OP.Na takovou iniciativu,veřejně kladené dotazy,připomínky,kritiku,to by museli
      vzít vážně a v potaz.Třeba i vypsat veřejnou sbírku na pomoc
      Slávii,za předem stanovených podmínek(i když to může být
      jen symbolické gesto).Nejhorší je nedělat nic a čekat až diletantismem či úmyslně naše Slávie zanikne.Přátelé ve FK a OP.slávisté L.Šmicre,Pavle Kuko,Suchopárku,J.Lálo,Bejble,Kozle,
      Stejskale.............pomozte naší i svojí Slávii!!!!!!!!
      Podol

    • Re: TO je kurva konec.

      thc     před 14 lety 21.11.2010 12:56 |  
      0 0

      no já to teda určitě přeju spartě než náký plzni co na to nemá a je tam omyelm a ostudu kterou by předvadla v předkole lm netřeba o tom mluvit

      • Re: TO je kurva konec.

        Jakubisko     před 14 lety 21.11.2010 13:04 |  
        0 0

        tak nejen srdcař, ale i charakter!

      • Re: TO je kurva konec.

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 21.11.2010 13:07 |  
        0 0

        A ta tvoje Spartička v předkole se Žilinou předvedla co proboha? Táhni do prdele i s tou tvojí Spartou..

      • Re: TO je kurva konec.

        slaviator     před 14 lety 21.11.2010 16:01 |  
        0 0

        jo, máš pravdu, Plzen narozdíl od Sparty na to nemá... - minulej zápas ji rozhodčí zaříz, ted ji neuznali zcela regulerní gol... A Spartička jede. Ono je to jedno, do LM se nedostane ani jeden tým, ale Plzeň aspon v předkole neudělala s Besiktasem ostudu, jako Sparta se Zilinou... !

    • Re: TO je kurva konec.

      bongor     před 14 lety 22.11.2010 23:17 |  
      0 0

      Tak to je jasný.Akorát na nás hrajou pimprlový divadýlko,o tom,jak
      chudý král Vrba pozvedl své království.Z ničeho najednou vedli o 11 bodů.A teď z ničeho nic zase o ten náskok přijdou.Jenže pánové tenhle kus už známe,my jsme taky takhle vedli a potom přijel princ bolševik na rudém koni,vyhrál celé jaro bez ztráty kytičky a vrátil se tam,kam usnesením 14.sjezdu KSČ patří.proč se vlastně ta kaprliga ještě hraje?

  19. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    FrancoisMerlin     před 14 lety 21.11.2010 11:39 |  
    0 0

    Co jsem si vzal z roku 2010:
    Cipro>Jarolím>Petrouš
    Některý Petroušovo rozhodnutí nás stáli několik bodů jako střídání před standratkou, nestavění Trappa a Belaida, stavění Zlámala ........ -> 6 bodů v 7 zápasech, to i ten Jarolim by udělal víc bodů

    Trochu jsem zafušoval Quelharovi do řemesla a udělal jsem statistiku +- v lize:
    Ragued -10
    Koubský -9
    Hubáček -7
    Čelůstka -6
    Kisel -6
    M. Černý -6
    J. Černý -5
    Vaniak -4
    Vomáčka -4
    Jarolím -4
    Janda -4
    Hora -3
    Dembelé -3
    Kaufman -3
    Zlámal -2
    Vyhnal -2
    Pázler -2
    Jaakola -1
    Belaid -1
    Koreš -1
    Graciar 0
    Zákostelský 0
    Petrák 0
    Vlček 1
    Trapp 2
    Hloušek 2

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 22.11.2010 12:32 |  
      0 0

      Pěkné, v některých případech i vypovídající...

  20. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    thc     před 14 lety 21.11.2010 12:54 |  
    0 1

    Nejhorší na tom všem je že to dál povede ten BURAN , jen at spadnou mě už sou u prdele )

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Jakubisko     před 14 lety 21.11.2010 13:02 |  
      0 0

      koukám srdcař

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 21.11.2010 13:23 |  
        0 0

        Mě se dneska zdálo, že Petroušovi narostly vlasy jako měl dřív Jágr a s tim stál vždycky u lavičky. Škoda, že to tak není, aspoň by bylo čemu se smát.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          DrFe1     před 14 lety 21.11.2010 13:39 |  
          0 0

          Možná se jenom transformoval na Roberta Žáka. Kvalita zhruba stejná, trenérské úspěchy se rýsují podobné ......

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            slaviator     před 14 lety 21.11.2010 16:02 |  
            0 0

            to Žákovi křivdíš, s tímhle kádrem by hrál prostředek tabulky...!

  21. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.11.2010 13:50 |  
    0 0

    Mel jsem to stesti, ze jsem zapas nevidel. Myslim, ze pokud cilem vedeni neni likvidace slavie, tak by mel Platil prehodnotit to, ze se tuhle sezonu totalne rezignuje na sportovni stranku.. coz je jasny z kazdyho jeho vyjadreni, i kdyz se quelhar ptal na pohar, odpoved byla takova, jako by o pripadnej uspech v nem ani nemel zajem. Sestup si pry nepripousti, ale to by mel, pokud bude sportovni stranka dal vedena takhle amatersky..nebo spis pokud se dale bude ridit zajmy manazeru a lidi, ktery chtej na slavii vydelat.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      quelhar (admin)     před 14 lety 21.11.2010 15:06 |  
      0 0

      Taky se na to da divat takhle - nejen ted ve Slavii se ukazuje, ze kdyz hraci neberou penize, tak proste nehraji dobre. A je ted jedno, jestli do delaji naschval a sazeji, aby si aspon neco vydelali, nebo to naschval nedelaji, proste to tak je. Vzpomenme na Banik pred nastupem Koubka, Banik pri Koubkovi a Banik letos, to je uplne typicky priklad. Chvili prachy nebyly, pak byly a ted zase nejsou (Senkerik nas dal k arbitrazi proto, ze videl v Baniku snad jednu vyplatu).
      Takze kdyz v zime prodame par hracu a zajistime penize na platy na cele jaro, tak budeme mit mozna objektivne trochu slabsi kadr, ale fakt, ze hraci budou mit jiste penize, muze hrat daleko vetsi roli.
      Jsme sice na tom hodne spatne, ale zase budme trochu realisti, tym, ve kterem hraji hraci jako jsou M. Cerny, Kisel, Janda, J. Cerny a pod. prece kvalitou nepatri mezi posledni dva tymy souteze.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.11.2010 16:45 |  
        0 0

        no muze to tak byt... vypada to jako jakesi nepsane pravidlo, kterymu se sice divime, ale funguje zda se skoro vsude.. kdyz klub neplati, hraci na to kaslou..

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 21.11.2010 17:03 |  
          0 0

          Ovsem neni to nepochybne jediny duvod slaby hry... ta je k nicemu uz pekne dlouho, tym je divne poskladanej, hra nema zadny system... oni treba tihle kvalitni hraci taky nemuzou vse zachranit, za obranou, ktera je tragicka a jeste nepodporuje vubec ofenzivu, bez utocniku..

  22. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    FrancoisMerlin     před 14 lety 21.11.2010 14:41 |  
    0 0

    Jinak ať Bosák neříká, že není Slávista, jak se včera před 2. poločasem rozčiloval :-)))).
    volný přepis:

    Bosák: On si přivedl v létě hráče a dal jim velký smlouvy a těď se pakoval na Slovensko, ale už si je tam kurva nevezme. Proč si je tam ten č..... nevezme? A teď tady maj ještě rok smlouvu a budou sedět na lavičce a spokojeně pobírat prachy.

    pak si toho moc nepamatuju

    Táborský: Oni nezaplatili ani za Čelůstku tomu Zlínu

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      DrFe1     před 14 lety 21.11.2010 15:45 |  
      0 0

      Teď jsem se pokoušel to najít a nedaří se mi to. Kdy přesně o tom mluvili ? O přestávce nbo v průběhu hry ? Díky.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        dArtagnan     před 14 lety 21.11.2010 15:54 |  
        0 0

        O přestávce, těsně před výkopem druhé půle. Očividně tenhle rozhovor neměli v plánu vypustit do éteru:-)

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          dArtagnan     před 14 lety 21.11.2010 16:04 |  
          0 0

          Oni to vystřihli:-(

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          DrFe1     před 14 lety 21.11.2010 16:17 |  
          0 0

          Díky. Zřejmě to ale museli vystřihnout, protože na záznamu ČT nic takovýho není .... :-/

  23. nekteri hraci a trener

    rudahvjezda     před 14 lety 21.11.2010 15:06 |  
    0 0

    nechápu nasazování zlámala - druhý gól jasně jeho, s prvním i třetím se taky dalo něco dělat, nikdy nechytil nic navíc.

    nicmně za to, že hrají hráči bnez nasazení i bez systému může podle mně především trenér a nechápu, proč s petroušem počítáme i na jaro...

    zvlášť pokud si chce nechat hráče, kteří "nědelají chyby" a poukazuje na chyby j. černého a (skutečně tragického) čelůstky. oba jsou reprezentanti, takže o kvalitě to asi nebude, chyba je jinde.

    jinak zápas s mladou boleslaví byl fakt otřesný "zážitek". zlámal, hubáček (jinak můj oblíbenec), čelůstka (na kterýho začínam bejt alergickej) a dembélé byli strašidelní. naopak docela to zvednul lukáš jarolím.

    pázlera hodnotit nebudu, jen mne naštval tím nafilmovaným pádem - to byla naprosto nechutná zbabělost a místo aby dal góla nebo se o něj fakt porval tak z toho byla jen žlutá karta pro něj. pázlere, příště radši fotbalově, prosím... :-/

    • Re: nekteri hraci a trener

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 21.11.2010 15:54 |  
      0 0

      Jestli to nebude tím, že Petrouš je u nás ochoten trénovat i za poměrně nuzné platové podmínky.
      Nevíte náhodou, zda klub nedluží i svým ostatním zaměstnancům?
      Masáři, kondiční trenéři, apod...

      • Re: nekteri hraci a trener

        quelhar (admin)     před 14 lety 21.11.2010 16:14 |  
        0 0

        Platil nekde odpovidal na otazku, zda on penize bere, ze penize nebere nikdo.

        • Re: nekteri hraci a trener

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 22.11.2010 10:29 |  
          0 0

          Ondra to na ofiko stránkách komentuje slovy: "Nechci komentovat, je to interní věc". Takže zas tak horký to nebude..

  24. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    opicemag     před 14 lety 21.11.2010 19:38 |  
    0 0

    Je pravda, že Petroušova bilance je tristní. Jenže kdo by k nám chtěl? Nejlépe zadarmo...
    Přijde mi, že tu moc kvalitních trenérů není a těch pár je již zabraných. A proč by chtěli opouštět místa kde jsou a jít do Slavii, kde budou hrát o záchranu a kdo ví, jak to s ní nakonec dopadne (dluhy, nejasní majitelé).

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      FrancoisMerlin     před 14 lety 21.11.2010 20:46 |  
      0 0

      Levý, Beránek, Urban, Petržela, Koubek ....... . Dovolím si tvrdit, všichni lepší než Petrouš.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        MarHud     před 14 lety 21.11.2010 22:02 |  
        0 0

        Nazdar hoši!!!!!!:-)))))).ACS!!!!!!!!!!!Hehehehehehe.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        opicemag     před 14 lety 21.11.2010 22:03 |  
        0 0

        Lepší než Petrouš možná trochu budou, ale zase ne o tolik...
        Možná bych bral toho Koubka, s Ostravou mu to celkem šlo, než přestali hráčům dávat plat (s tím máme sami zkušenosti).
        Z české ligy bych bral jedině Psotku, Komňackého a Vrbu. Ale to je v naší situaci nereálné...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        slaviator     před 14 lety 21.11.2010 22:18 |  
        0 0

        Bral bych všechny z nich, kromě Petržely. To by byl velkej risk...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          edenian     před 14 lety 21.11.2010 23:44 |  
          0 0

          Ja tam teda nevidim nic.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            slaviator     před 14 lety 22.11.2010 00:44 |  
            0 0

            jaksi bylo bažení silnější než vůle?...

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

              LordEdmund     před 14 lety 22.11.2010 08:38 |  
              0 0

              Máme krizového manaźera, potŕebujeme krizového trenéra. Tedy takového, kterej umí hrát o záchranu. Petrouś to neni.Z uvedených by se pro tuto práci hodil asi nejvíc Levý. Potřebuje hru zjednodušit a hlavně střílet na bránu soupeře. Sice je to odklon od tradiční SKS kombinační pěkné hry, ale jak nám ukázal zápas s Banikem, tak pěkné kombinace bez gólového efektu+ individualní chyby vedou ke zbytečným ztrátám bodů. A to je v boji o holý život celkem fatální:-(. Jestli Petrouš zůstane, tak budeme o život bojovat do posledních kol a nevsadil bych na nás ani zlámanou grešli.

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                venator     před 14 lety 22.11.2010 11:01 |  
                0 0

                Jojo Koubek by byl dobrá volba, teda jestli za tím propadem výsledků jsou opravdu ty peníze resp. neplacení hráčům.
                Ale asi to tak musí být, protože takový propad výkonnosti je opravdu podivnej, přitom odešli jen dva hráči, kteří nebyli úplně nenahraditelný.
                Další volbou by mohl být Beránek event. ten Uhrin ikdyž nevím jestli někam už nešel. Další nejsou volní a asi nebudou.

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 22.11.2010 11:08 |  
                  0 0

                  Mičola, Lička, Vydra. Koubek přivedl asi 8? nových hráčů a podle mě to prostě nezvládl. Samozřejmě s přispěním nevyplacených mezd atd., ale ukočírovat to mohl podle mě líp..

                  • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                    venator     před 14 lety 22.11.2010 13:31 |  
                    0 0

                    To máš těžký...ty hráče mu prodal klub to je jedna věc, druhá věc je, že si přivedl určitě adekvátní náhradu za Ličku např. Frejlacha nebo stávající hráči jako Zeher nahradí(l) určitě Mičolu apod. Příčina jejich situace je v tom, že není v silách trenéra vidět na účet majitele a druhá příčina je ve zbytku kádru, jehož výkonnost pravděpodobně kvůli penězům klesla řeknu o třetinu a na téhle úrovni stačí, aby jsi měl po půlce ligy o 10-15b míň a najednou jsi na konci tabulky.
                    To je jen 4-5 zápasů(tzn. jen třetina) ve kterých ti stačí místo remizy udržet vítězství viz naše zápasy kdy jsme zbytečně "bránili" stav 1:0 nebo prostě vedení a dopadlo to špatně. Když by člověk odečetl třetinu chyb, který by se v případě dostatku peněz prostě nestaly, protože se staly v důsledku ne úplně stoprocentního nasazení a koncentrace tak by jsme měli o cca 10b víc byli by jsme 5.-7. a jen by jsme se tu bavili o tom, jaká je škoda, že ten "zatracenej" Madou má špatné srdce chudák, že s dobrým útočníkem by jsme hráli o titul. Rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem je strasně malá, ikdyž to zní jako klišé.

                    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 22.11.2010 13:50 |  
                      0 0

                      No tak Zeher zatím nenahradil nikoho natož Mičolu.
                      Přičíst počet bodů jednoznačně k nevyplaceným mzdám a vynechat z toho úplně trenéra je na mě taky trochu moc. Dobrej trenér by měl dokázat ty kluky motivovat, aby nechali na hřišti všechno i když nedostávají výplaty. Neříkám, že to je nutná podmínka, ale mělo by to tak být..
                      Takže v tomhle si bohužel nerozumíme ;-)

                      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                        venator     před 14 lety 22.11.2010 14:05 |  
                        0 0

                        S tím Zeherem jsem to uvedl jako příklad, ikdyž Mičola není Messi, nedal 20golu nebo asistenci za sezonu, tudíž si mohli logicky myslet, že ho např. Zeher může nahradit, když bude mít víc prostoru na hřišti, nebo Hušbauer apod.
                        Jinak ti rozumim a vlastně i souhlasim, samozřejmě, že je to chyba taky trenéra, pokles výkonnosti v důsledku absence výplat lze tolerovat, ale v rozumné míře tzn. třeba střed tabulky, ale tahle jejich pozice je fakt neomluvitelná i pro trenéra...rozhodně je to i Koubkova chyba..nakonec Werner Lička je dost chytrej na to, aby ho nevyhodil, kdyby to bylo jen platama.
                        Podívejme se na B1905 jak dřou a určitě peníze pravidelně neberou jestli vůbec nějaký.
                        Spíš jsem chtěl říct to, že Koubek nemohl vědět, že peníze nebudou. Jak se k tomu kdo z hráčů postaví co se týče vlivu na výkonnost je taky skoro nemožný,protože ty kluci prostě nejsou žádný intelektuálové...troufnu si říct, že nikdo z nich k tomu nepřistoupí racionálně, že si neřekne jo tady nedostávám prachy tak musím o to víc makat, abych se o to dřív z tohohle klubu dostal. Drtivá většina z nich reaguje podrážděně a otráveně tím myslim hlavně v přístupu k výkonu na hřišti..jakože musí "šetřit", když nedostali 2-3 měsíce plat...a šetření v jejich případě je, že si např. musí nákup nového meďáku odložit o čtvrt roku anebo barák nekoupí za 7mega ale o mega míň....a takovéhle finanční "problémy" jim stačí k tomu, aby z toho byli rozhozený a hráli o třetinu hůř....výsledek je minus 10-15b než za optimální situace.

                        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                          FrancoisMerlin     před 14 lety 22.11.2010 16:47 |  
                          0 0

                          Co teda mam nejaky echo, tak hraci - hlavne ty zkuseny (Bolf, Lukes, Marek) sabotovali uplne Koubka a co vim tak se 2x totalne ozrali pred zapasem, myslim ze v Pribrami a v C.B. . Koubek to nemohl vydrzet, tak podal vypoved, tu ale vedeni nevzalo a tak muselo prijit par dalsich proher a byl odvolanej.

                          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                            venator     před 14 lety 23.11.2010 10:36 |  
                            0 0

                            Může to být pravda, ale proč by zrovna takovej tvrdej trenér jako Koubek oba dva okamžitě nepřeřadil do B-týmu, na lavičce mají dostatečnou kvalitu.

                            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                              venator     před 14 lety 23.11.2010 10:37 |  
                              0 0

                              teda všechny tři:)

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 22.11.2010 23:01 |  
        0 0

        Že by teda Beránek v Kladně nějak válel. A v Brně to už taky spíše přichystal na současný rozklad. Bývaly doby, kdy jsem na něj nedal dopustit, ale teďka... To bych radši zkusil toho Petrželku! Průrerář k průserářům, to by mohlo klapat.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          Markus     před 14 lety 23.11.2010 13:47 |  
          0 0

          Přesně tak. Petržela je zkušený trenér. Aby to fungovalo, musel by ale dostat silný mandát od klubu, nejlépe s posvěcením přímo majitelů (a jsme zase u toho ... problém). Petržela chce z hráčů vždy dostat všechno. To se primadonám obvykle nelíbí, vzpomeňte si třeba na Spartu.

  25. ??????????????????

    Kunetice     před 14 lety 22.11.2010 09:17 |  
    0 0

    Jakubisko ty budeš nejspíš levoboček rosena co !?

    • Re: ??????????????????

      Jakubisko     před 14 lety 22.11.2010 11:04 |  
      0 0

      Ehm?

    • Re: ??????????????????

      Troubi     před 14 lety 22.11.2010 11:14 |  
      0 0

      a ty jsi levobocek debila ne?

        • Re: ??????????????????

          venator     před 14 lety 23.11.2010 10:28 |  
          0 0

          Ale no tak, panové! Uvědomte si, že nejste na diskusním foru Sparty....Slavie má jinou úroveň!

          • Re: ??????????????????

            Troubi     před 14 lety 23.11.2010 13:21 |  
            0 0

            Presne. Tak nam to tu nekaz a odejdi, diky a cau :-*

  26. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 22.11.2010 10:21 |  
    0 0

    Tak na ofiko stránkách se diskutuje ohledně konfliktu Petrouše s Belaidem a Ondra to komentoval takhle: "Tijani byl opravdu v Botswaně, nechci vám ale nalhávat, že není něco pravdy na tom, co tady píšete. Jak to půjde, vydáme ke změnám v kádru zprávu."

    Takže s Belaidem se definitivně rozlučme, ten půjde i zadarmo. Paráda..

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      LordEdmund     před 14 lety 22.11.2010 10:37 |  
      0 0

      To by mě fakt zajímalo, co se přesně stalo. TJ asi vybouchnul, po tom co Petrouš prokaučoval konec vyhraného zápasu. Na jednu stranu se Belaidovi nedivim, emoce prostě musí s horkokrevným tunisanem v takové situaci cloumat, ale přesto to Petrouš a klub nemlźou přejít bez povśimnutí. Nejvhodnější by bylo dát mu tučnou pokutu:-))Přeci jen vyhodit hráče, kterej se po dlouhé době dostal znovu do reprezentace a trošku i do formy by byla śkoda a chyba...no, ale na chyby jsme vlastně u nás zvyklí , tak co se divim... :-/

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        opicemag     před 14 lety 22.11.2010 11:47 |  
        0 0

        Jak mohou dát pokutu někomu, kdo nebere plat...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 22.11.2010 12:31 |  
          0 0

          My nezaplatíme tobě, ty nezaplatíš nám. My nezažalujeme tebe, ty nezažaluješ nás. Jak prosté, milý Watsone!

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          slaviator     před 14 lety 22.11.2010 13:04 |  
          0 0

          daj mu pokutu ve výši měsíčního platu a bude... :) popřípadě, jestli bude zlobit, mu daj pokutu ve výši částky, kterou mu Slavia dluží a bude ještě rád, že mu nedaj větší... křičet na trenéra se nesmí!

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            opicemag     před 14 lety 22.11.2010 16:20 |  
            0 0

            To by mohli napařit pokutu všem hráčům ve výši částky, kterou jim dluží. A bylo by po dluhu hráčům. Jako důvod třeba strašlivé výkony. Že to ještě nikoho nenapadlo...

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      slimak     před 14 lety 22.11.2010 10:58 |  
      0 0

      Jen jestli to ze strany klubu nebude spis zaminka, jak se zbavit hrace s vysokou smlouvou...

  27. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    DrFe1     před 14 lety 22.11.2010 15:20 |  
    0 0

    Z policejních odposlechů se podařilo získat telefonát dvou nejmenovaných "slávistů":



    Lukáš J.: Ahoj tati, tak jsem tu misi splnil, tak jak jsi chtěl.

    Karel J.: No počkej ! Jak splnil ? ! Já jsem si výslovně přál sestupovou příčku !!!

    Lukáš J.: No ale tati, já jsem dělal co se dalo !!! Když ty ostrávaci jsou úplně neschopný ! Dálnici středem hřiště měli umetenou, míči jsem se vyhejbal jako čert kříži, přihrával jim do protiútoků a nakonec jsme byli rádi že se trefili alespoň jednou. Mladej na lavičce se taky snažil, přesně podle tvejch notiček ! Kdyby nepoužil ten trik se střídáním, tak ty blbý chachaři snad toho góla vůbec nedali ! A v Boleslavi už jsme to odehrálii přesně podle plánu.

    Karel J.: Dobře, dobře. Ze 14. místa budou taky muset rozprodávat pod cenou a kupující jistě ocení zvýšenou osobní provizí takovej výhodnej nákup .....

    Lukáš J." No vidíš tati, stejně na tom trhneš dost ! Ale co já teď budu dělat ? ! Po tomhle podzimu mě nevezmou ani v Čelákovicích !

    Karel J.: Ehm. Slovan teď pořád prohrává a nákup zkušeného záložníka by mohl pomoct ....

    Lukáš J.: Díky tati !!! ...... No ale, jestli to tam dopadne podobně jako v Praze, tak víš že ty Slováci nejdou pro ránu daleko, obzvlášť když to tam rozesrereme my jako Češi ....... To nejsou takový beránci co si nechají všechno líbit jako slávisti.

    Karel J.: Neboj ! Nedavno hráli druhou ligu, takže zkousnou že si jí zahrajou zase. Bude to v cajku !

    Lukáš J.: Když myslíš tati ....

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Jakubisko     před 14 lety 22.11.2010 15:31 |  
      0 0

      Haló, hledá se vtip!

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        venator     před 14 lety 22.11.2010 16:26 |  
        0 0

        to už je fakt černý humor....bojim se, že za půl roku se smát nebudeme :/

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          MarHud     před 14 lety 22.11.2010 17:09 |  
          0 0

          Já se celkem bavím:-))))))

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 23.11.2010 10:55 |  
      0 0

      Znám lepší. Potkají se dva fotbalisti a probíhá následující rozhovor:

      - Kolik jsi včera zavinil gólů?
      - Ále, jako Hub po dešti!

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Troubi     před 14 lety 23.11.2010 13:28 |  
        0 0

        nech si ty fory prosimte na svuj uzasnej blog radsi...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        edenian     před 14 lety 23.11.2010 16:06 |  
        0 0

        Ty vole to je ftipny!!!!!!!

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 23.11.2010 17:30 |  
          0 0

          Jestli se Ti líbí, tak mám ještě jeden:

          Dva fanoušci sledují v Edenu před zápasem rozcvičující se fotbalisty. A probíhá následující rozhovor:

          - Koukej na támhlety dva bráchy u rohovýho praporku.
          - Jaký bráchy? Myslíš toho malýho a toho vopálenýho? Vždyť vypadá každej úplně jinak!
          - Ale jsou to bráchové, opravdu. Ten napravo, to je H. Ragued a ten nalevo, to je T. Ragéd.

          Jinak jsem toho názoru, že sranda musí bejt, i kdyby LJ-ovi nebo mladýmu Sisákovi fotra věšeli...

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            Troubi     před 14 lety 23.11.2010 17:37 |  
            0 0

            jeste nakej forek prosim!

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

              honzah (přítel SN)     před 14 lety 23.11.2010 17:48 |  
              0 0

              Mám jeden ze života, ale ten je teda dost drsnej i na mě. Ale když o něj ještě jednou poprosíš, tak ho možná tady napíšu. (Možná tam dám taky jeden na neutralizaci z lepších časů minulých...)

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

              honzah (přítel SN)     před 14 lety 23.11.2010 23:56 |  
              0 0

              Tak ho sem teda prdnu, ale sám jsem z toho byl hodně špatnej.

              Dostal jsem od jednoho příbuznýho (bývalého žáčka Sparty a Dukly) volňásky na Sparta - Budějky do nějakýho sektoru pro děcka a mládež (samozřejmě tam většinou byli normálně dospěláci nebo tatínkové s ratolestí). Tak jsem se tam zašel podívat, a jak se ukázalo, dostalo se tam tímhle způsobem hned několik slávistů. A právě jsem z nějakého rozhovoru usoudil, že za mnou je taky slávista, tak se hned bavíme:

              - Jé, taky slávista?
              - Taky, taky.

              A v tom nám skočil do řeči jeden sparťan: Ále, pánové se přišli podívat taky jednou na FOTBAL!

              ---------------------------------------------
              A teď ten slíbený na odlehčení. Když jsem se s tím svým příbuzným sparťánkem trochu o fotbale bavil poprvé, tak to probíhalo tak, že se vidíme na svatbě (bylo mu tehdy tak 7 - 8, je to asi 5 let) a já hned začal:

              - Ahój, já tě naučim pěknou básničku. Ale upozorňuju předem, že se ti možná nebude líbit.

              A on nato pravil:
              - Ale jó, to já básničky rád.

              A rozhovor pokračoval:
              - Dobrá, takže: Modrá, žlutá, červená, to je Sparta zkurvená!
              - Ale já za Spartu hrál.
              - No dyť povidám, že se ti nebude líbit!
              - Ale už tam nehraju. Ve Spartě už mě nechtěli...
              - No dyť povidám, že je zkurvená!



              Myslím, že tolik by pro dnešek stačilo...

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            edenian     před 14 lety 23.11.2010 23:11 |  
            0 0

            Zalozime na SN novou kategorii - jmenuju te redaktorem rubriky Zabava. Ale znas to, zadarmiko. Sme prece srdcari...

  28. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    FrancoisMerlin     před 14 lety 22.11.2010 17:38 |  
    0 0

    Zajímalo by mě jelikož nemáme žádný útok, jestli hodlaj někoho přivést. Uzdraví se nám Standa a myslim, že by mohl byt posilou, prece jenom jsme meli s nim lepsi vysledky nez bez neho.
    Kdo podle me prichazi k uvahu na hostovani:
    Přáni:
    Chigou - góly mluví jasně a pro Duklu je to klíčový hráč, ale asi na hráče takových kvalit těd nemáme.
    Rabušic - robustni, stale velmi nadejny hrac, nejspis drahy, ale na hostovani by ho snad slo ziskat
    Reálný:
    Škoda - pred rokem bych asi nekoho poslal nekoho nekam, kdyby ho tady nekdo zminil, ale ted rikam na lepsiho asi nemame.
    Ondrášek + takový drzí hráč, nebojí se zajet, docela rychlý, stále mladý - superstřelec to neni, ale koho máme teď?
    Ordoš - v Omoci moc nehraje, nám by se hodil, pokud ne on tak někdo jiný z Olomouckého týmu

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      DrFe1     před 14 lety 22.11.2010 18:14 |  
      0 0

      Obávám se, že jediný reálný útočník je Naumov, pokud se dá dohromady. Těžko někdo přijde. Pak už zbývají jen "nouzoví" útočníci - Standa daleko za zenitem a Zákostelský a spol. daleko před zenitem.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      japhy     před 14 lety 22.11.2010 18:20 |  
      0 0

      Hele, s tím bych si hlavu fakt nelámal. Vrátí se Naumov, Vlček, Besta a ještě budeme mít Zákostelskýho a Vyhnala.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 22.11.2010 20:51 |  
      0 0

      Plzeň by nám mohla půjčit Tatanašviliho, tam je absolutně ztracený, a přitom na záchranářské boje výkonnostně určitě stačí.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Jakubisko     před 14 lety 22.11.2010 20:55 |  
        0 0

        No, jestli Plzeň rozprodá útok, tak jim ještě možná přijde vhod.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 22.11.2010 22:58 |  
          0 0

          Já mluvím spíše o půlročním hostování. Protože Plzeň teď v zimě prodávat nebude. A jestli získá titul, tak až v intervalu 25.-31. srpna, jak to dobře známe :-)

          Tak mě napadá, že by někoho mohlo půjčit Slovácko. Těch útočnejch mlaďochů tam mají dost, anebo to tak aspoň vypadá. Ale pochybuju, že by pustily Švancaru...

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            Gordon (host)     před 14 lety 23.11.2010 01:12 |  
            0 0

            pochybuju ze by chtel nekdo svancaru ve slavii, byl tady za takovy penize a ukazal ze na to proste nema....
            Tedko za ty nepenize co mame neni sance nekoho sehnat, budeme cerpat nekoho z mladiku

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

              DrFe1     před 14 lety 23.11.2010 09:22 |  
              0 0

              My teď hlavně potřebujeme někoho kdo to urve silou a ostatní popožene, když se nedaří. Někoho kdo dokáže zlomit zápas, vyhecovat ostatní, porvat se o body. Jedině tak získáme rozhodující body v boji o záchranu. Se svým impotentním fotbalem můžeme opravdu sestoupit i když máme daleko lepší kádr než týmy typu Budějovic nebo Příbrami, pokud budeme i nadále hrát tu naší "házenkářskou" rozehrávku bez útoku, bez zakončení, tak se budeme potácet u dna až do konce ročníku.
              Švancara nám v tomhle nepomůže, to je další "baleťák" do party.

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                Jakubisko     před 14 lety 23.11.2010 09:44 |  
                0 0

                Libor Došek! dříč a navíc sympaťák!

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                  venator     před 14 lety 23.11.2010 10:20 |  
                  0 0

                  Nám bude při troše štěstí v naší situaci úplně stačit Besta, když přes zimu dobře potrénuje...vzpomínám jak před lety byla ve srabu Sparta, koupila nebo vyměnila Hartiga, ten tam začal dřít a jezdit po zadku, dotlačil silou vůle nějaký goly a všechny nakopnul pak to pokračovalo nejlepším českým fotbalem v LM.
                  Jsem si jistej, že pokud dostane Besta prostor a důvěru tak může pomoct pár velmi důležitýma golama, není to bomber, který nás sám spasí 10golama za jaro,ale vzpomeňte na Fořta předloni nebo jaký rok, dal na jaře jen pár golu (3 nebo 4?), ale hrozně nám to pomohlo z naší jarní krize k titulu

                  • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                    venator     před 14 lety 23.11.2010 10:24 |  
                    0 0

                    Pak mě napadá na půlroční hostování Ordoš, který nehraje teď po zranění na svém postu, hraje někde uprostřed zálohy což ho asi úplně nebere, navíc přes zimu potrénuje a Olomouc by ho mohla pustit na jaro. Tyvoe ale v naší situaci by nám pomohl i takovej Kincl, loni za Střížkov nějaký goly dal (5 nebo 6?) a svoji zkušeností by taky pomoh.
                    Ideální řešení nicméně nereálný by byl na hostování třeba Dino nebo Necka nebo Bednář taky nehraje...i ten Fořt jestli už bude na jaře fit

                    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                      venator     před 14 lety 23.11.2010 10:45 |  
                      0 0

                      Jo Rabušic by byl dobrá hostovačka, potenciál má velký a vhodná typologie co potřebujeme.
                      Škoda by svým způsobem taky byl platný, ale ten je pro B1905 klíčovej toho nepustí. Rabušic nehraje v základu toho by pustit mohli.

                      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                        venator     před 14 lety 23.11.2010 10:49 |  
                        0 0

                        Tyvoe, to je už nablití jak novináři "onanujou" nad těma dvouma Afričanama jako by to byli nějaký Drogbové.
                        Všichni se na ně lepí natěsno při bránění a oni se kolem nich obtočí, ale jak je nechají s míčem otočit a musí jít jeden na jednoho čelem k obránci tak 90% takových situací řeší přihrávkou do strany...takhle odstupováním vymazal Wilfrieda v derby Trapp, si ani nekop...nechal ho zpracovat míč, nelez mu po zádecha jako ostatní a on se buď otočil do obránce a ten mu to většinou odkop z nohy nebo to většinou dal do křídla.

                  • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                    DrFe1     před 14 lety 23.11.2010 10:54 |  
                    0 0

                    Na Bestu jsem si taky vzpomněl a vzhledem k tomu, že je to náš hráč, tak je to asi nejrealnější pomoc. Souhlasím s vaším hodnocením, mohl by být přínosem, pokud bude tedy jakžtakž ve formě. V jakékoliv nákupy ani v hostování v současné situaci moc nevěřím. Pokud tedy nepřijde nový majitel na kterého všichni čekáme jako na smilování ....

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                  Jiri1     před 14 lety 23.11.2010 10:26 |  
                  0 0

                  Zdravim, jsem rad , ze jsem do Bolky na doporuceni znameho sazkare nejel. Jemu se povedly tri tutovky dve bohuzel na nas ucet,on je vubec vysmaty , uz leta bydli u sveho 75 stryce, ktery mileho sazkare nejen zivi, ale diky tomu , ze Karel i dnes ciperne zameta Prazske ulice , tak mu ze sveho duchodu a privydelku poskytuje i hraci kapital.Proc o tom pisi, znamy ma i velmi dobre vztahy s nekterymi personami v nasem ligovem fotbale a nejen nimi. A rika , ze pokud se nepovede zmena majitele , tak nam realne hrozi boj o preziti i v dalsich letech. Bohuzel , pokud jsem si casto myslel, ze tento stav je jen souhrou spatnych okolnosti, dnes zcela otevrene rikam, ze se skupina lidi pokusila Slavii vytunelovat a mozna , ze bychom se divili, kdo za tim stoji/*fouka vitr/. O tech odchodech uz se namluvilo hodne, mene uz se mluvi treba o pusobeni nekterych agentu , o jejich zoufale snaze dostat sve hrace ze Slavie , o uloze nekterych tzv, starsich hracu jako treba Jarolima pusobicich jako zaskodnicka jednotka. Co snad by mohlo byt plus, ze ze Slavi zmizi i nekteri Jarolimovi pohrobci, kterym se zadarmo moc makat nechce vid Bedo a kteri nam stejne jsou dnes na hovno vid pane vedouci.Jenze to nic neresi, i kdyz vyjde to dovolani, tento mrtvolny stav to jen prodlouzi a nikdo nebude sve penize investovat do pacienta v agonii.

                  • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                    SKS70     před 14 lety 23.11.2010 11:02 |  
                    0 0

                    Dobrý den,

                    je ale změna majitele vůbec reálná? Můžete konkretizovat jednání starších hráčů, které jste označil, jako záškodníky? K tunelování- nevím, ale zcela jasné je, že to byl D+KJ. U Rosena nevím, spíš to na mě dělá dojem, že jim slepě důvěřoval a dnes čumí, jak vejr.....

                    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 23.11.2010 11:22 |  
                      0 0

                      Prosim tě neblázni, od něj se nic nedozvíš akorát to co napsal výš, tedy bláboly od jednoho Karla, co zametá ulice a nechá se živit od strejdy nebo koho..

                      Panebože Jirko, i kdyby to byla všechno svatá pravda, tak bych to nechtěl číst protože to jsou takový kidy, že to snad není ani možný a zdravej a rozumnej člověk musí nechápat, když si tohle přečte..

                      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                        Jiri1     před 14 lety 23.11.2010 11:56 |  
                        0 0

                        Zdravim Vas i tebe Kmotre, vis Ja uz s tebou vlastne necitim potrebu polemizovat, protoze to hlavni na co zde treba Ja , Tantalos , Spojka a dalsi se behem tech dvou let co nas urazis upozornovali se splnilo, tj. jsme na dne , penize se ztratily neznamo kam, stadion nam ani omylem nerika pane a Slaviii ovladaji lide, ktei urcite nejsou Slaviste , pamatuju tady na tve vykriky a temer vulgarni urazky, ktere casto koncily nasi diskuzi. Ze to nepotvrdi p. Platil va svych hojne poskytovanych on lainech se nedivim, ale hraci se vyjadruji jasne a srozumitelne treba k tem dluhum ci poteseni hrat za soucasnou Slavii viz Koubsky a ver , ze existuje v kabine tzv skupina starsich hracu kteri opravdu za podzim vykonali spoustu prace a to nejen vysledkove. O Karlovi i jeho najemnikovi se priznam mluvil schvalne oba jsou fandy Letenskeho klubu, oba se dobre bavi nasi siuaci, a oba a ni vydelavaji velmi solidni penize , to myslim i ve spojeni s hokejovu Slavii. O tom proc Petrous nestoji v kabine treba o Vaniaka nemusim spekulovat, proste jim nezapada do not a samozrejme na opacne strane tam nezadapada ani mlady Jarolim a treba Belaid ti ovsem ze zcela jasnych duvodu. Snaze znechutit jim dalsi angazma ve Slavii muzes rikat ja chces , ale je to jen a jen opravnena snaha se jich zbavit, tim nejen znacne finacni zateze , ale i stinu KJ, kdynekteri hraci neberou Petrouse prilis vazne.

                        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                          tantalos     před 14 lety 23.11.2010 14:18 |  
                          0 0

                          Milý Jiří,
                          nemá cenu se vzrušovat kvůli tomu, že ti tady někdo nadává. Myslím, že Kmotr je docela věrný fanda, i když někdy zaslepený. Víš, on někdy musí být člověk slepý, aby ještě dokázal našemu fotbalu fandit.
                          Já si na nadávky zvykl a hřeje mě docela dobrý pocit, když si přečtu své diskuse s Kmotrem - či Godfatherem na oficiálkách - třeba když tvrdil, jak je dobré, že se zbavujeme lidí, jako byli Back Street Boys...

                          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                            tantalos     před 14 lety 23.11.2010 14:24 |  
                            0 0

                            P.S. Jiří,
                            Občas se všichni mýlíme. O tobě vím, že jsi vždycky věřil tomu, co píšeš. A moc si tě za to vážím.
                            Jinak kamenovat lidi, za to, že říkají nepříjemnou pravdu, je starý český zvyk těch nemoudrých.

                          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                            tantalos     před 14 lety 23.11.2010 14:24 |  
                            0 0

                            P.S. Jiří,
                            Občas se všichni mýlíme. O tobě vím, že jsi vždycky věřil tomu, co píšeš. A moc si tě za to vážím.
                            Jinak kamenovat lidi, za to, že říkají nepříjemnou pravdu, je starý český zvyk těch nemoudrých.

                            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                              SKS70     před 14 lety 23.11.2010 17:45 |  
                              0 0

                              ano, souhlas, já pana Jiřího čtu také rád a jak píše je mi docela jedno, vždycky si to nějak přeložím. Je mi jasné, že se jedná často o informace "z druhé ruky", ale jsou to alespoň nějaké novinky, informace, které nikde nenajdu a je zřejmé, že se vše potvrdit nemůže, neboť co platí dnes, nemusí již zítra. Rozhodně si nemyslím, že by Jiří zde nějak exhiboval anebo si nějak vymýšlel.

                              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 23.11.2010 19:05 |  
                                0 0

                                Tak to jseš tady asi novej ;-)

                        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                          martyni (přítel SN)     před 14 lety 23.11.2010 14:23 |  
                          0 0

                          Jiri, jedna vec jsou urazky, ktery sem urcite nepatri.. ze jsme na dne a ze nekteri na neco upozornovali, to vi dnes kazdy, stejne tak vi kazdy, ze spekuluje o tom, ze nekdo slavii tuneloval nebo jen spatne hospodaril, ze jedni hraci jsou na tom lip, jini hur...

                          Jina vec je tvuj projev, zkus si to po sobe precist.. asi nejsem dostatecne duvtipny, ale nepochopil jsem opet ani vetu... zkus neco dorict do konce.. a ne v pulce vety zacinat neco jineho tak, aby se nakousla informace nedala nijak rozumne vylozit.. pokud tedy mas co rict a jen neblafujes..

                          Konkretne.. nekdo nezapada do not.. ok, ale ci jsou to noty a proc? Nekdo z jednech duvodu, jiny z jinych, tedy z jakych konkretne? Rozumis? Jinak tvoje prispevky nemaji zadny smysl, nemyslim to zle a je to naposled, co reaguju..

                          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                            tantalos     před 14 lety 23.11.2010 14:28 |  
                            0 0

                            Jiří občas mluví v náznacích, když něco nechce říct na plná ústa. Většinou ale má co říct, a to je na něm to skvělé. Někdy se člověk musí zamyslet, co vlastně tím chěl říct, ale nemá každý literární nadání.

                            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                              martyni (přítel SN)     před 14 lety 23.11.2010 14:38 |  
                              0 0

                              No ja prave nevim, protoze se v tom ztracim.. jasny, ze ne kazdy ma literarni talent, ale pro me je tohle proste za hranou srozumitelnosti sdeleni. Mne osobne vyhrocene prispevky nevadi, ale bohuzel z jiriho textu si nejsem schopen nic odnest. A zrejme nejsem sam.. Mozna by se predeslo mnohym nedorozumenim, ale to uz zalezi na jirim..

                          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                            Jiri1     před 14 lety 23.11.2010 14:39 |  
                            0 0

                            Zdravim, co rict na tvuj prispevek, jasne by meli mluvit jini, Ja mohu prinest stripky ke kterym se dostanu nekdy overene , jindy neoverene, zapletat se do detailu , proc uz Vaniak nechyta aneb jak to je se Zlamalem prilis nelze popravde ani netreba, no a mlady Jarolim a ti ostatni z kabiny , naprost jasne to rekl Trapp, s nimi totiz nikdo nekomunikuje a tak si kabina udelala svuj zaver a podle toho postupuje a to ze jeden z hlavnich tahounu ci postav tymu je mlady Jarolim, ktery se dokazal postavit i proti svemu otci je jasne a dela to i dnes, protoze slyset nekolik mesicu jen sliby mevidet cleny vedeni, kteri se jeste pred necelym rokem predhaneli kdo bude v kabine prvni je vice nez vymluvne. A k tomu blafovani, znam te z prispevku uz nekolik let , pochybuji , ze by si mne jeste dnes bral vazne kdyby , vse byly jen kecy a ono popvde , v rade pripadu uvadet sve zdroje nelze, protoze bych ohrozil je i sebe.

                            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                              venator     před 14 lety 23.11.2010 17:24 |  
                              0 0

                              Prosim Vás ukončujte aspoň věty tečkou a nové s velkým písmenem, když už to musíte psát bez odstavců....to je jak dálnopis v 19.st...ještě tam piště za každou polovětou "STOP"

                        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 23.11.2010 19:03 |  
                          0 0

                          Jirko stejně jako teď , jsi psal i tenkrát, čili tak, že se z toho nedalo přečíst nic, natož vytušit. Takže u tebe se nesplnilo vůbec nic.
                          Dva roky tě tady rozhodně neurážím. Já se tady s tebou atd hádal když se dařilo a zatím si pořád stojím. Dokola jsem opakoval (zvlášť tantalovi), že moje čest mi nedovolí nadávat (ještě nechutně), někomu dřív než se ukáže jeho práce. Teď nemám problém to přiznat. Ale na tom jak to dopadlo nezměnili nic ani moje obhajoby ale ani tantalovi výblitky, které tenkrát rozséval po celém fóru. A to je o co my šlo. Kdyby jsme mohli něco změnit a tantal jim/nám nadával za to že nic neděláme, tak neřeknu. Ale tady na fóru?
                          Takže si nejdřív srovnej pojmy s dojmy a pak zase napiš ňákej ten blábol. A aby si někdo nemyslel, klidně to můžeš myslet dobře a já v to doufám, ale to jak to podáváš, se vymyká zdravému rozumu stejně jako se tenkrát vymykali tantalovi příspěvky, které jsem kritizoval.. Čao

                          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                            edenian     před 14 lety 24.11.2010 10:51 |  
                            0 0

                            S pravopisem to ma Kmotr trochu blby, ale jinak ma ceklem pravdu, ne?

  29. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    kickme     před 14 lety 23.11.2010 11:08 |  
    0 0

    radujte se z malickosti, dali jsme gol z rohu!!!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Jiri1     před 14 lety 23.11.2010 12:01 |  
      0 0

      Mate pravdu, me zase tesi ty nominace mladych n soustredeNi repre, jen by to chtelo s nimi zacit lepe pracovat treba v becku , kde Rehak na svou pracI opravdu nestaci a to se ztrac ve vriu udalosti a pritom ma nejlepsi material za nekolik poslednich let a hraje tuzku, za Kozla brali mladi hraci 7000 ci vlastne moc nebrali , ale hrali nadoraz, za Rehaka se prote nepretrhnou a MAJI PLATY ZAKLADNI MINIMALNE DVOJNASOBNE

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        SKS70     před 14 lety 23.11.2010 14:41 |  
        0 0

        dobře, můžete alespoň naznačit, kdo tedy Slavii ovládá či dokonce vlastní??

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          Jakubisko     před 14 lety 24.11.2010 09:14 |  
          0 0

          samozřejmě že ne, protože ten trotl nic neví a nikdy nic nevěděl.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Wommi     před 14 lety 23.11.2010 13:55 |  
      0 0

      :)

      ..no bohužel měli kluci pravdu,..
      škoda, že si tam opravdu KJ ty hochy nevezme!!!

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Gordon (host)     před 14 lety 23.11.2010 16:43 |  
      0 0

      Diky, libi se mi jak mluvi jak dlazdici a potom to shrnuti pro divaky :D, ale tak to proste vetsina ze slavistu vidi taky... Vite o jakem studentovi to tam mluvi?

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        dejva     před 14 lety 23.11.2010 17:27 |  
        0 0

        No o Pázlerovi,ne!? Jen mě udivuje, že pak Bosákovi to jeho věčný VOLE neuteče do komentu pro diváky.:)

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          DrFe1     před 14 lety 23.11.2010 17:48 |  
          0 0

          Taky mě to napadlo, že není tak úplně jednoduchý přorientovat se na přenos. Tou "lidovostí" nebo spíš sprostotou mě docela překvapil. Ale jsem hodně rád, že jsem jednou slyšel komentátory opravdu "naživo" tak jak mluví a co si myslí. Zajímavá zkušenost

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.11.2010 10:20 |  
            0 0

            Já byl jednou v televizní debatě a tam je to trochu naopak. Mimo záznam všichni hrozný kamarádi, a pak si jdou v přenosu po krku.

            Bosák mě tou svou mluvou ale udivuje. Podle veřejného vystupování takový sportovně založený pravdoláskářský intelektuál, a mimo záznam tohle. I když oni tihle pravdoláskaři...

            No, v každém případě, tenhle off-record to utkání shrnul lépe než zbylých 90 minut komentování. Za něj Hubáčka jednou kritizoval a zbytek času ho spíš sem tam pochválil, když se náhodou nějaké kopnutí povedlo...

            V přenosu mě docela zaujalo Táborského tvrzení, že Slávie má víc kvality na lavičce, než na hřišti. To bych tedy netvrdil...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          Gordon (host)     před 14 lety 23.11.2010 23:43 |  
          0 0

          Jo diky, sem cetl sestavu na tom typovani a to byla jen predpokaldana, tam prave nebyl...

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        vavicek     před 14 lety 23.11.2010 17:33 |  
        0 0

        Pázler .

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.11.2010 10:14 |  
        0 0

        Pokud vím, tak Kisel si teďka dodělává práva. Možná si to pustím ještě jednou, jak to mysleli.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      LordEdmund     před 14 lety 23.11.2010 17:29 |  
      0 0

      dobrý :-))))Bosdák to je samý vole, vole...:-)Pro nás sranda, i když smutná, pro něj ostuda, že to šlo do éteru..

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        vavicek     před 14 lety 23.11.2010 17:34 |  
        0 0

        Nejhorší je, že mají pravdu. Ale jinak je to sranda.

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Troubi     před 14 lety 23.11.2010 17:40 |  
        0 0

        Aspon je videt, co je to za burana a jak si sere pod vlastni nos, kdyz v kazdym druhym zapase moralizuje fanousky za cokoliv. Uplne toho blbecka slysim, jak odsuzuje podobny verbalni projev napriklad trenera ci hrace...

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          DrFe1     před 14 lety 23.11.2010 17:43 |  
          0 0

          A jéje, Bosák řek že je Troubi a spol. blbej, když vodpaluje rachejtle a tak to má do smrti špatný. Tak už mu odpusť, pyromane.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            Troubi     před 14 lety 23.11.2010 17:53 |  
            0 0

            Nekdo odpaluje pyro, nekdo zase suka svoje vnucky jako ty, komousi. Tak se nezlob, ze jsem si vybral jinej druh zabavy....

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

              DrFe1     před 14 lety 23.11.2010 18:29 |  
              0 0

              Jsi ubožák. Doteď to bylo v rovině srandy, i vulgarita se dá někdy překousnout, ale urážet v rovině zneužívání členů rodiny to je hnus.

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                Troubi     před 14 lety 23.11.2010 18:52 |  
                0 0

                Promin, mezi spodinou, kde se vyhradne pohybuji, jsou tyto prostredky slovni valky povoleny. A clovek by si myslel, ze z idnesu mas hrosi kuzi:(

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                sIaviator     před 14 lety 23.11.2010 20:28 |  
                0 0

                Koukam, ze nabubrelost a falesny pocit nadrazenosti nekterych mistnich prispevatelu (ano, ted nemyslim Troubiho) uz tu narusta do nebyvalych mezi.. Bosak i DrFe1 si v kazdem pripade muzou podat ruce, a to ani neresim, jestli i Bosak suka svoje vnucky..

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                  DrFe1     před 14 lety 23.11.2010 20:33 |  
                  0 0

                  O čem to mluvíš ? :-o Že se mi nelíbí urážky týkající se rodiny je podle tebe nadřazenost a nabubřelost ? To snad není možný.

                  • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                    Troubi     před 14 lety 23.11.2010 20:40 |  
                    0 0

                    tak jeste jednou promin, ja jsem si v tom shonu nebyl jistej,jestli je to vnucka nebo ovce...mrzi me to moc

                    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                      DrFe1     před 14 lety 23.11.2010 21:03 |  
                      0 0

                      No vidíš, že si rozumíme. To je hned lepší ! :-)

                  • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                    slaviator     před 14 lety 24.11.2010 09:39 |  
                    0 0

                    to by mě taky zajímalo, o čem ten s "i" místo "L" mluvil...? a proč si mě bere do huby?

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                  Troubi     před 14 lety 23.11.2010 20:38 |  
                  0 0

                  nevtirej se uchyle.....

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                  slaviator     před 14 lety 24.11.2010 09:24 |  
                  0 0

                  ???? jakej šmejd tohle psal, ty vado??? se z toho poseru, to už bude někdo z redakce nabourávat něčí nicky? to jsme to fakt poklesli...

                  • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                    slaviator     před 14 lety 24.11.2010 09:26 |  
                    0 0

                    hmm, tak on si nějakej "frajer" založil nick "siaviator" s velký "i"... faaakt vtipný, haha

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          Jakubisko     před 14 lety 23.11.2010 18:10 |  
          0 0

          Tak zrovna Bosák mi přijde že ještě moralizuje relativně málo...na to jsou jiní experti, třeba Vlášek :))

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            Troubi     před 14 lety 23.11.2010 18:56 |  
            0 0

            No me prijde,ze se otre kdykoliv muze,vcetne komentaru ve sportu... Vlasek se jen snazi bejt posledni dobou IN,ale jeho je mi spis lito,ten je od pohledu disgen.

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      DrFe1     před 14 lety 23.11.2010 17:44 |  
      0 0

      Díky. Tenhle rozhovor už tady někdo zmiňoval a já to marně hledal na ČT :-/ Že je to tady jsem zapomněl :-o

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Kactus     před 14 lety 23.11.2010 19:36 |  
        0 0

        jo, maj pravdu, Karel to posral jak to jen slo, Dolezal mu asistoval.
        Pak se chteli jeden druheho zbavit a vyleteli oba, jen ten Augiasuv chliv nam tu nechali.
        Na Slavii ted vladnou ctyri novodobi jezdci apokalypsy - Des, Bes, Nezmar a Deziluze.

        Vlastne Nezmar ne, ten by se snad i hodil :)

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 23.11.2010 19:38 |  
        0 0

        Ja vole taky rikam, ze tam vole stojej..:-).
        Pokud jde o jazyk, neprijde mi to nejak skandalni.. pravda, "vole" je asi ve fotbalovym prostredi nejak oblibenejsi nez jinde..:-). jak mluvite na fobtale vy?
        proste jen to, o cem se tu stejne vsichni celouo dobu bavime..

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        Markus     před 14 lety 23.11.2010 20:03 |  
        0 0

        Ještě dodávám, tímto incidentem Jaromír Bosák udělal Slavii velkou službu. Neříká nic, proti čemu bych se ošíval. Říká jen to, co se v médiích nesmí normálně psát, je to politicky nekorektní. Navíc, těžko hledat způsob, který by se lépe samovolně šířil mezi fotbalovým lidem. Kdoví zda ten mikrofon nezapoměl vypnout úmyslně :)

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          japhy     před 14 lety 23.11.2010 21:41 |  
          0 0

          Tak jsem si to konečně poslechl, a....bomba. Vypadal docela vytočenej, neříkejte mi, že to není slávista :) Prakticky do éteru tlumočil naše názory tady - nezájem, nechuť a bezradnost v útočení. My absolutně nevíme, jak centrovat do vápna, kde má kdo být, oni to snad nikdy netrénovali. Plus zajímavé obsazování hráčů v našem vápně - několikrát jsem si pustil druhý gol Bolky a je to jením slovem anarchie.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.11.2010 10:13 |  
            0 0

            Nemáš na mysli ten třetí? Ale ono na tom asi tolik nesejde...

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

              japhy     před 14 lety 24.11.2010 17:36 |  
              0 0

              Jojo, asi to bude ten třetí, kdo se v tom už má orientovat :) Prostě ten Kuličův.

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          jane (admin)     před 14 lety 24.11.2010 10:34 |  
          0 0

          Ono nejde o to, ze to je politicky nekorektni, jde o to, ze nektera ta tvrzeni uz musis mit podlozena neanonymnimi zdroji a dukazy, jinak je to na zalobu. A on nikdo nejak nechce mluvit.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            Jiri1     před 14 lety 24.11.2010 11:32 |  
            0 0

            Zdravim on to zdaleka neni je Bosakuv nazor , dalsi komentatori tak mluvi pravidelne, , podivnosti okolo majitele ,kdy je verejnym tajemstvim, ze Slavii vlastni Staroslaviste napojeni na Rosena a parta lidi, kteri obcas potrebuji nekam uklidit penize a vubec nejde jen o lidi okolo Pitra, ale treba i jiste financni uskupeni, proste propletnec , ktery je ale ted bez penez. A tak muze Slavii trenovat i clovek, ktery by v ni za normalnich okolnosti nedelal ani asistenta. PROSTE , KDYZ NEJSOU PRACHY JE MOZNE VSECHNO. A tady nejde jen o Celustku, splacen neni Hlousek, mluvit o dluhu treba vuci Brabcovi nebo o prachach Sramkovi ci Dolezalovi nema ani smysl. Ale zase na druhe strane nelze vyloucit , ze slo o umysl, ze proste Bosak, kery je znam jako Vasnivy fotbalista a fanousek nejmenovaneho klubu velmi tezko nese veci i lidi, kteri vedou jeden velky klub do zahuby.

            • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

              SKS70     před 14 lety 24.11.2010 13:46 |  
              0 0

              Dobrý den,

              včera jste uváděl, že majitelé rozhodně slávisté nejsou, dnes říkáte, že ji vlastní staroslávisté?

              Bosák - muselo to být úmyslně, copak je možné žvanit několik minut bez, aby jim to nikdo neřekl? On je slávista?

              • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                Jiri1     před 14 lety 24.11.2010 14:49 |  
                0 0

                Zdravim, presna formulace ze vcerejsa zni, ze Slavii ovladaji lide , kteri urcite nejsou Slaviste, ne ze ji vlastni, popravde narazka na Platila i Petrouse,co se tyce Bosaka, jedno vim urcite neni Spartan, to potvrzuji i jeho kolegove a s tim umyslem neumyslem, polocasove plkani timto smerem je dost neobvykle.......

                • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                  kickme     před 14 lety 24.11.2010 23:25 |  
                  0 0

                  jak neobvykle???

                  kdyz vim, z ceho a jak pan Jiri vydedukoval, ze Bosak zrejme pustil tento rozhovor ven umyslne, tak jiz chapu ty jeho prispevky...

                  • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

                    Jiri1     před 14 lety 25.11.2010 09:43 |  
                    0 0

                    Zdravim, ale Ja nemusim nic dedukovat , Ja znam zvyky komentatoru , znam i system, jak to funguje, navic rikam, ze je to neobvykle ne nemozne, ale to by byla sakra nahoda

  30. Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

    Wommi     před 14 lety 24.11.2010 13:58 |  
    0 0

    ..jestli on ten Bosak by nemel jit spis do diplomatickejch sluzeb.....krásná odpověď....:)

    Jeden fanoušek na internetových stránkách píše: Takový poločasový program mě baví víc než to tlachání ve studiu. Co vy na to?
    Problém je v tom, že zaměstnanec veřejnoprávní televize musí dodržovat nějaké formy projevu a musí pracovat s ověřenými informacemi. My jsme v té přestávce v podstatě zhuštěně řekli to, co oficiálně během první půle. Slavia nás prostě hodně zklamala.

    Zdroj: http://fotbal.idnes.cz/bosakuv-polocasovy-rozhovor-unikl-lide-se-bavi-jemu-do-smichu-neni-1dv-/fotbal.asp?c=A101124_112248_fotbal_mn

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 24.11.2010 17:55 |  
        0 0

        zajimava je i jedna vec.. sice jakoby popira tunelovani, ale hezky pak mluvi o tech "malych" vydajich.. ono na vsechno se musi udelat nejaka ta fakturka, ze..

        • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.11.2010 18:22 |  
          0 0

          Ono se to tu už asi řešilo, ale když to oživujete, tak přeci jen - jeden rozpor mě tu zaráží...

          1) Platil říká, že ta rozpočtová čísla, na které narazil v závěrkách a podobných výkazech, k té výsledné situaci sedí.
          2) Někdo z dvojice R + D zvolal někdy v srpnu nebo září na adresu ENICu: ,,Nevím, co po nás chtějí. Od té doby, co jsme převzali klub, tak jsme každý rok v plusu.´´

          Tady něco nesedí.

          Pak je tu jedna věc, inspirovaná úvahami Marka Papeže z iDnesáckého blogu:

          Marek Suchý
          A) Do Spartaku již přestoupil
          B) Do Spartaku ještě nepřestoupil

          Pokud platí A), mohl by Platil z příslušného příjmu vyplatit hráčům mzdy.
          A pokud platí B), možná by mohl ten předpokládaný budoucí příjem zahrnout do svých úvah, byť na to asi nelze spoléhat.

          Takže shrnutí je jediné
          BUĎ - Suchý ještě nepřestoupil a Platil nechce nic zakřiknout.
          NEBO - Suchý přestoupil a někdo je tu ještě větší zmetek, než jsme mysleli...

          Nebýt causy Suchý, v podstatě bych to chápal tak, že už si vedení na hráčích suší hromádku peněz pro ENIC, která je aktuálnější. Ale takhle to celé nějak smrdí...

          Navíc se jasně ukázalo, že ať je majitelem kdokoliv, musí to být pěknej lúzr. Ambiciózní český klub nemůže být vlastněn ,,podnikatelem´´ (natožpak ,,vychcanem´´), ale ,,nadšencem´´ nebo ještě lépe ,,mecenášem´´.

          Vychcan = Koupí klub a chce na něm nemravně zbohatnout. Klub je pro něj výtah k penězům.
          Podnikatel = Koupí klub, a pak se v něm snaží držet alespoň vyrovnanou bilanci s nějakým přiměřeným výnosem pro svou odměnu. Klub je pro něj standardní podnik.
          Nadšenec = Koupí klub, klidně ho finančně založí a na návratnost vydrží čekat i léta. Klub je pro něj podnik, na kterém si zahraje velice riskantní investiční hru.
          Mecenáš = Koupí klub, finančně ho založí a ani ty peníze nemusí nutně získat zpět. Klub je pro něj hračka.

          Když to zjednoduším: Abramovič je mecenáš, Křetínský je buď mecenáš nebo nadšenec, Pelta je nadšenec, Pstsisák (náš majitel) je podle svého chování jenom podnikatel, Rosen snad též podnikatel a Doležal, to byl vyloženě vychcan.

          Ale, jak říkám, Slávie potřebuje mecenáše, anebo aspoň nadšence.

          • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

            japhy     před 14 lety 24.11.2010 20:08 |  
            0 0

            To tě asi budu musel zklamat. Platil v jednom z četných rozhovorů řekl, že prachy za Marka už přišly a již byly "použity".

    • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

      Gordon (host)     před 14 lety 24.11.2010 18:14 |  
      0 0

      hele womi a ta redakce krasne smazala tvuj prispevek a ja porad envim o co slo... :)

      • Re: Mladá Boleslav - Slavia 3:1

        jane (admin)     před 14 lety 24.11.2010 18:34 |  
        0 0

        Ja vcera mazala nejaky prispevek, ktery tady byl omylem snad desetkrat, tak jestli jsem smazla i neco omylem, tak se omlouvam :)