Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

Podzimní část Gambrinus ligy končí o víkendu 17. kolem. Zlepší Slavia před zimou svou situaci? To se dozvíme v sobotu v 18:20, kdy se sešívaní představí v Mladé Boleslavi. Utkání vysílá ČT4 Sport.

"Pozorně jsme sledovali zápas Mladé Boleslavi v Českých Budějovicích. Mají dobře sestavený tým s velkou sílou v útoku. V tomto utkání navíc prokázali i velkou efektivitu v zakončení," říká před utkáním Michal Petrouš. Jinými slovy, Boleslav má přesně to, co letošní Slavii chybí - efektivitu v zakončení.

Právě Mladá Boleslav je jedním ze tří týmů, které Slavia v letošní sezoně porazila. Se středočeským soupeřem má Slavia kladnou bilanci, tým z města automobilů neporazil Slavii bezmála pět let.

Do utkání nezasáhnou útočníci Vlček, Naumov a Vyhnal. Ke zraněným nově přibyl i Jakub Hora, naopak Petr Janda by měl být v pořádku.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Zlámal - Kaufman, Čelůstka, Koubský, Hubáček - Janda, Dembelé, Belaid, M. Černý - Kisel - J. Černý

Pro mnoho hráčů současného kádru může být utkání v Boleslavi posledním, které za Slavii sehrají.

Komentáře (70)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

    ijar     před 14 lety 18.11.2010 10:29 |  
    0 0

    Myslím, že by se někdo ze zodpovědných měl zajímat o výkonost Čelůstky, zápasů, pod kterýma je jednoznačně podepsanej bylo za celý podzim dost a dost a včera za "21" hrál jen chvilku a moc nechybělo a kluci přišli o výhru první gól jeho a podruhé jen tyč. To že je mladej, má silneho manažera přece nemůže být vstupenka do základu.

    • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

      Jiri1     před 14 lety 18.11.2010 11:27 |  
      0 0

      Zdravim, ma smysl zajimat se o nekoho kdo chce za kazdou cenu odejit ze Slavie a manazer i pri te hre na schovavanou , kterou vedeni Slavie tu uspesne tu neuspesne provozuje vedeni zcela jasne rekl, nejsou many neni vykon , neb jeste jinak bud prodej i za drobne nebo rozvazani smlouv , vyberte si prosim, jiste netyka se jen jeho , ale treba Cerneho a dalsich. je potreba nali cisteho vina , to vam jiste naleje utkani v Bolce , kde vetsina hracu ma podle slov nejmenovaneho bafika Slavie ukazat , jak to se svym angazma mysli dal. A pozor Mlada Boleslav je ve hre o nejednoho ze Slavistu , ale to asi vite i Vy. Proste konc iluzi o Slavistovi Rosenovi nad jeho posteli pry kazdy den visi nas dres , tolik alespon zde tolik respektovany clovek. I on je jen clovek, ktery prochazi tezkym udobim a to nejen ve svych firmach ci osobnim zivote i Rosen a spol. maji pravo na chyby ty staly , treba angazovani reditele Dolezala pry nejdrazsho reditele v historii Slavi, v kosatosti jedntlivych useku, v asistentech asistentu , jejichz jedinym ukolem je drzet mice a byt vas na urcenem miste kdyz pan mysleno velky Karel zaveli. To neni ironie , to je prosty fakt , nemyslete si prezamestnanost ve Slavii trva a jedineho , koho to stve je mozna zrovna Platil, ktery prisel jako krizovy manazer , le pusobi spise jako hasic bez vybaveni. I tak nas ceka zima plna zvratu mozna priprav jen doma , mozna prece je nekdo zaplati nejake turistike soustredeni v levnem hoteu na Kanarech , ale to bude vse.Ceka nas zrejme nejedno prekvapeni, ktere nam zatim ma byt utajeno, ale zcela konketne nelze v Edenu predvidat ani zitrek natoz zimu. Budoucniost trenera Petrouse , kery se jevi natolik bezproblemove reditelovi Platilovi je naSTESTI OHROZENA A SPOLU S NI I TAK MUZE ODPLOUT PODZIMNI BIDA JMENEM SLAVIE ALE NEDELEJME SI ILUZE , ZE NAS KOUPI BOHATY CINAN CI KELNER, pomoci si musime sami az zdravou firmu mozna nekdo fnancne podpori a pomuze j k dalsimu rustu bz utajenych majitelu ci dokonce vubec bez majitelu, v tom, ale rozhodne neni Slavia sama , podobne probemy ma treba velky Jablonec , kde Pelta ma na rozhodci a uz nekolik mesicu nema na odmeny hracu/berou jen zaklady/, jenze tam ceknout znamena taky treba nebrat vubec a arbitraz , to slovo tam hraci radsi moc neuzivaji, sef to nema rad.

      • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

        Troubi     před 14 lety 18.11.2010 11:38 |  
        0 0

        to se neda cist, mohli byste se oba naucit psat.....

      • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

        Wommi     před 14 lety 18.11.2010 11:44 |  
        0 0

        ..osobne si myslim, ze v bolce neprohrajem!!!bolka na tom je vcelku dobre a tak prenecha spratelene slavii nejaky body!

        ..jinak jak se tu v diskuzich mluvilo o tom, ze jablonec ma nektere hrace diky investorum,...je dle mych informaci pravda, treba jednoho nejmenovaneho hrace, ktery prisel z ostrovu, jeho investorem pry je nejmenovany nejuspesnejsi cesky klub:)

        ..snad se opravdu najde rozumny investor, ktery by slavii pozvedl, a co se tyka dolezala, tam bych ocenil jeho slavistickost, po ktere tu nekteri volaji u vedeni klubu, bohuzel to prebila jeho namyslenost, hamiznost a opojeni uspechem a chvilkovou moci! Na druhou stranu, nalijme si cisteho vina, myslim si, ze si cele vedeni muze podat ruce, je to jeden za osmnnact a druhy bez dvou za dvacet!!!

        • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

          Jiri1     před 14 lety 18.11.2010 11:57 |  
          0 0

          Zdravim, omlouvam se , ale myslenky jdou hodne rychle a navic nejsem mistr psaneho slova. Vite Martine je mi lito, ale existuji proste jeste jine veci, ktere se tykaji penez a ktere proste se nikdy zcela presne asi nedovime. Mne treba fascinuje ta predstava vedeni, ze nekdo da za nase hrace vice nez 100 mega , dyt se muze stat treba to s Kericem , ktereho jsme zde probirali, hrac se sprajcne rekne ne a misto do Ruska zustane s nepochopitelnych duvodu pro nas Cechy radsi v provincnim lberci , kde bere o 60 procent mene nez mu nabizeliv Moskve a to se proste stane nejmene u jednoho hrace , ktereho uz jsme halasne prodali alespon podle medii a ktery uz nam vlastne ani nepati.

        • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

          harry     před 14 lety 18.11.2010 13:14 |  
          0 0

          Tak Boleslav je známá tím,že ráda přenechává body potřebným(viz loňské jaro,kdy doma sice smetla jasně Plzeň,ale například prohrála doma s Kladnem) a posledních 5 zápasů uhrála jen bod (čirou náhodou se k velkému výkonu vzepjala v Ostravě,proč asi,že...-) ).I my jsme si tam kolikrát dojeli pro bodíky..a když mohlo i Slovácko před dvěma týdny,že...No upřímně v sobotu v to ale iopravdu nevěřím,to už by musely být nějaké velké ehm,erupce na slunci,abychom bodovali:-)

          • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

            Wommi     před 14 lety 18.11.2010 13:18 |  
            0 0

            ..tak s ostravou a olomouci jsme byli vzdycky zadobre, at uz z jakychkoliv duvodu:)

            • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

              Wommi     před 14 lety 18.11.2010 13:24 |  
              0 0

              ..pardon s Boleslavi, samozrejme

      • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

        japhy     před 14 lety 18.11.2010 12:40 |  
        0 0

        K tomu Čeldovi. Dá se pochopit tvrzení manažera "nejsou money, není výkon", i když já osobně to neberu. To by ale měl máknout právě v repre, ne? Včera to ale byla bída s nouzí a hrát v základu, tak snad musíme prohrát. Podle mě prostě hraje tužku a hotovo. Jestli ho někdo bude chtít, pryč s ním, k srdci mi nikdy nepřirostl a prohlášení po jeho návratu z Itálie tomu taky moc nepřidala.

        • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

          Troubi     před 14 lety 18.11.2010 14:23 |  
          0 0

          No abych pravdu rek, tak Celustka za nas zahral dobre asi dva zapasy, jestli vubec. Uz loni na podzim to stalo za velky kulovy, posun k lepsimu nastal trochu presunutim na stopera. A letos? tragedie, vubec nechapu, co na nem v Palermu videli. Horsiho stabilniho pravyho obrance jsme snad za poslednich dvacet let nemeli....

      • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

        SKS70     před 14 lety 18.11.2010 12:48 |  
        0 0

        Dobrý den,

        myslíte J. Černého? U M. Černého mi nepřijde, že by to flákal, i když mu to strašně nejde. Dále se chci zeptat, co je s Trappem? Je zraněný anebo nehraje kvůli "odstavení" vedením? A dále, Vaše příspěvky čtu rád, poněvadž mám takový pocit, že jste blízko pramene, proto se chci zeptat na Váš názor, a to kdo je za tuto situaci nejvíce odpovědný? Jarolím, Doležal - tam není, co řešit, ale stále mi uniká role Rosena. Byl či je v tomto srabu osobně zainteresovaný anebo jeho chybou byla slepá víra v ty dva jmenované výtečníky?

        Jinak bez Čelůstky se obejdem docela dobře.

        díky na odpo

        • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

          Jiri1     před 14 lety 18.11.2010 13:30 |  
          0 0

          Zdravim, jesli to bylo na mne myslim, ze jsou tady lide , kteri vedi mnohem vic , Ja u zdroje uz par mesicu nejsem, to co pochytim je spise nazor lidi, kteri ve Slavii delaji, delali na zhruba te stredni urovni. Trapp , pokud s nestane neco co nelze redvidat ve Slavii skoncil a vubec neni vylouceno, ze zadarmo odfrci mimo CR, hlavni vinici nasi situace, role Karla Jarolima , uloha Dolzala navrativsiho se do luna CMFS, hodne tezko se to rozpleta, urcite nejvetsi vinu na soucasnem stavu a nejen fotbalu, ale bohuzel i hokeje nese p. Rosen, kteremu nevysla jista kalkulace a dusledky neseme jako fandove vsichni, Jarolim utracel mnoha zpusoby , slova Plasila o tom, ze ve Slavii byl jen za svou mzdu 15 mega rocne nebudu komentovat, ale hnus , ktery pri kadem setkani vyjadruji kompetentni dnes uz byvaly lide , kteri diky dominanci velkeho Karla ze Slavie radeji odesli je i dnes velky, proste dokud to slo , tak se to mackalo, perlickou muze byt situace par dnu pred odchodem Jarolima , kdy se scylovalo k odchodu nejakych dorostencu a i tm byl Karel cinny a ta druha stran ktera mela zajem fotbalove pomoci radeji couvla. Pro mne nejvetsi zklamani je bezesporu Dolezlal, od tohoto drive tak zasadoveho cloveka jsem si sliboval vice nez jen milionove odmeny , ktere pak investoval treba do nakupu pozemku a kdyz dosly penize vratil se zpatky tam, kde ho nikdo moc nechtel. Je faktem , ze po nazoru britskych prvniku cela rada letitych sponzoru vycouvala , s tim , ze pockaji na lepsi casy a tak dnes par vernych blbcu , kerych si vazim tahnou sponzorskou karu dal. To je i pripad ing. Tomasoe , kdy marketing sel od desiti k pe a my slyseli, jak je to skvele, dnes je cele toto odelemi spise zbytecnosti. Selhala i dozorci rada a bohuzel i kontorlni mechanizmy svazu, ktere umoznuji majitele bez jmena , kteri prijdu treba jen ve vidine rychleho vydelku. A pak je tam cela rada vci, ktere uz nikdo nevysvetli, ani nechce , ale snad furt funguje nadeje , ze po vyreseni sporu s Encem by se mohla cast spomzoru vratit a nali do ozdravene Slavie nekolik desitek milionu, ale to u je jina kapitola.

          • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

            SKS70     před 14 lety 18.11.2010 14:51 |  
            0 0

            Děkuji moc,

            tak Doležal mě rozesmál úplně nejvíc, resp. jeho návrat na svaz, on právník, kterej vystudoval díky otci - bolševikovi, na práva šel se čtyřkama, jeho kvalita jako právníka - viz Bohemka - bez komentáře, ve Slavii se napakoval docela fest, mám nějaké info z Jílového ohledně těch pozemků, já si myslím, že i ten Brabec je jenom zástěrka proto, aby se lidi nezajímali, kde na to vzal. Tady je vidět, co říkám už cca 20 let, a to, že Hašel je stejná sparťanská pakáž, akorát je trochu inteligentnější, možná se umí lépe přetvařovat. Ale copak by si někdo normální vzal na svaz takový svinstvo, jako je Doležal? Copak by se nenašel nějakej kluk chytrej, a kterýho by to bavilo, a kterej by se v tom trochu vyznal?? Například Doležalova slova "v rámci platné legislativy" u mě vyvolávalo pocit, že ten právama nemohl nikdy projít. Legislativa je normotvorba, takže mohl říct jedině "v rámci platné právní úpravy", dále již citovaná Bohemka - totálne sprasená věc. Přesto se chci zeptat, myslíte si, že je reálné, že by Rosen zůstal nadále i pod novými vlastníky? Respektive dávalo by jeho jméno nějakou záruku anebo patří mezi ty provařené stejně jako např. Doležal? Já si osobně myslím, že spíše nalítl ve své důvěřivosti a dneska nemá na to, aby chybějící prachy nějakým způsobem nalil zpátky. Sleduji Slavii čistě z povzdálí, osobně jej neznám, ale pořád na mě dělá dojem, že je to alespoň slávista. anebo tomu tak není?

            • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

              bongor     před 14 lety 18.11.2010 15:39 |  
              0 0

              To jsem si myslel taky,že Rosen je slávista.Ale stejně jako Ty tak i já to vidím z velké dálky,takže nemůžu říct že není slávista.
              Ale jestli je,tak proč se vůbec neprojeví,sem může psát každý den.
              Nikde nic.To se stydí za to co pod jeho vedením se Slavií provedli?
              Nebo snad se podle něj nic nestalo?Nebo mu nestojíme ani za krátký článek,když už peníze jsou v nenávratnu?
              Prostě mlčí a lidové přísloví říká,že mlčení je souhlas.A já na lidová přísloví věřím.

            • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

              bongor     před 14 lety 18.11.2010 15:41 |  
              0 0

              To jsem si myslel taky,že Rosen je slávista.Ale stejně jako Ty tak i já to vidím z velké dálky,takže nemůžu říct že není slávista.
              Ale jestli je,tak proč se vůbec neprojeví,sem může psát každý den.
              Nikde nic.To se stydí za to co pod jeho vedením se Slavií provedli?
              Nebo snad se podle něj nic nestalo?Nebo mu nestojíme ani za krátký článek,když už peníze jsou v nenávratnu?
              Prostě mlčí a lidové přísloví říká,že mlčení je souhlas.A já na lidová přísloví věřím.

              • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

                SKS70     před 14 lety 18.11.2010 16:35 |  
                0 0

                Přesně tak, mám stejný pocity. Jarolím a Doležal - o těch se nemá cenu bavit. Ale Rosen mi tam nesedí, podniká a určitě nevstoupil do Slavie kvůli zbohatnutí, peníze při vstupu již měl. Jak je to dnes, to nevím. Chápal bych, že J+D nechce nabonzovat (navíc buhví, co tam mezi sebou měli), ale pak mi tady chybí nějaký vyjádření o tom, jaká je situace a co lze očekávat, ale toto mlčení je snad vůbec to nejhorší, co může udělat.

                • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 18.11.2010 17:08 |  
                  0 0

                  JJ, Rosen je nejtajemnejsi postava tyhle tragedie, nevim, co si o tom vsem myslet, jestli se aktivne podilel na spatnem hospodareni nebo slavii umyslne dojil nebo to podcenil a nezvladl, mozna je i kombinace... jeho mlceni je nestastny a duveru ci podporu si tim ziskat nemuze. Dolezal jako reditel a Jarolim jako velky sef jsou jasni..hospodareni muselo byt skutecne zoufaly

          • Re: Slavia zakončí pozdim v Mladé Boleslavi

            slaviator     před 14 lety 18.11.2010 20:48 |  
            0 0

            "jen patnáct mega ročně", to není pro českýho trenéra špatnej plat (s bonusama)...

  2. Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

    FrancoisMerlin     před 14 lety 18.11.2010 18:50 |  
    0 0

    Můj pohled na Slavii zvenčí: Nemyslim si, že největší pohromou Slavie byl Tiraspol, jak teď všichni včetně CEO Platila odkazují, ale již Ajax. Po Ajaxu přišla velkohubá prohlášení, nová éra Slavie...... . Této euforii podlehli všichni i já, ale hlavně 4 osoby této tragédie, mozna tragikomedie - Rosen, Doležal, Jarolím, pan Inkognito!
    Kdo na tom nese největší vinu? Samozřejmě Rosen a pan Inkognito. Protože dosadit do čela takové velké firmy nezkušeného manažera, jímž judr. Doležal bezesporu byl, je chyba fatální.
    Jak mohl být sestaven rozpočet na příští rok, který obsahoval hypotetické přijmy za prodeje hráčů a prizemoney? Existoval nějaký controling?
    K tomu se bohůžel přidala i druhá věc a to je česká povaha. Češi jsou vychcánci - kdo nekrade ten škodí sobě - neboli, kdo si nehlídá svoji investici důsledně v lepším připadě se mu projí v bobtnajících nákladech, v horším případě se mu rozkrade. Doležal nebyl také schopen umanegovat osobnost typu KJ a ten si dokázal poradit s opozicí, jak ve vedení, tak i ve sportovním úseku. Shrňme si to: Největší chybu udělal Rosen a nedivim se, že se teď neukazuje a nic nekomentuje, ale nejspíš taky prozřel, ale doufejme, že jednou se rozmluví a důvody pádu časem taky popíše.

    Řešení: Bohůžel si myslim, že změnit Slavii bude běh na dlouhou trať. V takto komplikovaných organizacích je velmi těžké udělat nějaké výrazné změny během krátké doby- určitě je dobře, že přišel někdo z venku, někdo nezatížený minulými roky vládnutí. Můžu se domnívat, že vlastníci si dosadili do Slavie své koně a ty se budou hrozně těžko odvolávat. Z toho můžou plynout další problémy při restruktualizaci a celý proces se může časem zpomalit ne-li zastavit. Proto jediným a správným krokem by bylo najít nového majitele, který si přivede své lidi a dokáže očistit zrno od plev.

    • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

      slaviator     před 14 lety 18.11.2010 20:53 |  
      0 0

      Doležal není JUDr. (je jen Mgr.) - jinak souhlas.

      • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

        DrFe1     před 14 lety 18.11.2010 23:11 |  
        0 0

        Vystudovaný v Plzni, jsi zapomněl dodat :-)

  3. Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

    Mike     před 14 lety 18.11.2010 19:13 |  
    0 0

    Boleslav má 2 hráče zraněné- Kalina a Chramosta a 3 hráči se vykartovali v Budějovicích- / že by Platil dal rozhodčímu nějaké notičky?/ Řezníček, Fabián a Johana. Tak tipuju, že moc nedostaneme. Viděl bych to na 2-1 pro Boleslav- 2 branky Kulič.

  4. Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

    staroslavista     před 14 lety 18.11.2010 19:24 |  
    0 0

    Efotbal - článek -Slavii koupí arabsky šejk, udajně potvrzeno ze dvou zdroju chce prý 100%, Přečtěte si to, a jak to vydíte?

    • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 18.11.2010 20:57 |  
      0 0

      haha.. no potes koste.. sibr sibrovi slavii proda.. ale horsi nez ted to byt asi nemuze.. 100% musi chtit kazdy zajemce, jinak to nema smysl, leta se soudit s enicem, kolik ma kdo procent, o platnost vsech budoucich VH, do toho by veru asi nesel nikdo..

    • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

      LordEdmund     před 14 lety 18.11.2010 21:00 |  
      0 0

      Vidím to nereálně i když by se mi to líbilo.:-) Raději bych ale ve Slavii viděl Kelnera, je to Čech a ke Slavii má vztah.Ale samozřejmě taky tomu moc nevěŕim, protoŽe Kelner je inteligentní člověk a nebude chtít házet peníze do černé díry.Co se týká toho šejkra:-) tak tam vidím problém v tom, že kdyby si nás pořídil teoreticky pro zábavu, tak by se chtěl na Slavii určitě koukat v LM.dostat se tam , je po obřích investicích a díky Platinimu REÁLNÉ.. No jo, ale když má většinu v Man City a měl by ve Slavii, tak by se tu LM hrát nemohla:-(. Ale jako upřímně jo, bral bych ho teda taky:-))).No nic, aspoň jsme se pěkně zasnili.:-)

      • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

        Khadgar     před 14 lety 18.11.2010 21:17 |  
        0 0

        To si pleteš, to by byl jiný šejk.

        Jinak tomu moc nevěřim, čekám k tomu ještě doplňující zprávu: "Vízek: Slavii koupí šejk"
        Pokud by to byla realita, tak samozřejmě nemám nic proti. Sice si nedokážu představit schopného gen. manažera, který by klub vedl zodpovědně a nerozhazoval jistě značné peníze z UAE, ale proč nakonec ne. Sportovně nic moc a finančně dobře je lepší než sportovně v řiti a finančně v ještě větší.

        • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

          LordEdmund     před 14 lety 18.11.2010 21:18 |  
          0 0

          Tak v tom případě nic nestojí v cestě:-)))

          • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

            LordEdmund     před 14 lety 18.11.2010 21:21 |  
            0 0

            navíc jsem to pochopil asi správně „Rovněž tento arabský zájemce chce koupit Slavii celou, požaduje údajně sto procent,“ dodává zdroj eFotbal.cz. Nebo jak jinak chápat výraz "rovnĚź tento" ??:-)) takže jsem to asi pochopil správně, ale to celou transakci dost komplikuje.

            • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

              Khadgar     před 14 lety 18.11.2010 21:25 |  
              0 0

              Ne, zase špatně. To znamená, že tenhle potenciální zájemce chce koupit Slavii celou, stejně jako tamten šejk koupil ManC...

              • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

                qazwerty     před 14 lety 18.11.2010 21:28 |  
                0 0

                To je překlep...správně mělo být, že Slavii koupí Švejk...;-)

                • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

                  bongor     před 14 lety 18.11.2010 21:51 |  
                  0 0

                  Švejk ne,tomu by do toho kecal nadporučík Lukáš z Teplic

                • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

                  konak     před 14 lety 19.11.2010 04:13 |  
                  0 0

                  ted jsem to četl ale je tam haček. on chce loupit cely podil a to pry nejde

    • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

      Kactus     před 14 lety 18.11.2010 22:23 |  
      0 0

      si spletly datumy vydani, se blizi Vanoce a ne 1.4. :)

    • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

      DrFe1     před 14 lety 18.11.2010 23:09 |  
      0 0

      Tak to už abych si kupoval červenobílou útěrku na hlavu, vzor Jásir Arafat :-)

      • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

        slaviator     před 14 lety 19.11.2010 00:13 |  
        0 0

        no, počkej, až spartani začnou skandovat to jejich "jude slavie", tak náš šejk Ibh bin Ibrahim Mudžah al Hassan s nima udělá krátkej proces... :D

        • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

          Artur (přítel SN)     před 14 lety 19.11.2010 00:58 |  
          0 0

          Panove loucim se nemam penize na lepsi dopravu(letadlo,auto)na pristi rok do Mekky tak uz musim radsi vyrazit zitra , mejte se. Islam is live...

          • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

            slaviator     před 14 lety 19.11.2010 01:31 |  
            0 0

            ...stačí jednou za život! A když nejsi zdravej nebo nemáš dostatek financí, můžeš podle Koránu vykonat pouť do Mekky i "v zastoupení". Myslím, že takovej Karel Jarolím má peníze hned na několik cest... :-)

            • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

              Wommi     před 14 lety 19.11.2010 01:34 |  
              0 0

              ...s trochou davkou fantazie, on KJ tak trochu vypada jako jasir...

    • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

      venator     před 14 lety 19.11.2010 09:48 |  
      0 0

      No je to pravda! Už se jen dohadují o ceně, šejk nabízí 6 velbloudů a Rosen jich chce 8! Tak snad Rosen ustoupí ze svých požadavků a snad to dobře dopadne:)
      Pokud to bude transparentní majitel tak ať je to klidně šejk, teda pokud nebudeme muset do hlediště v prostěradle a ručníku na hlavě :)) Kdo se pomodlí k aláhovi tak 50% sleva na permici :))
      Ne teď vážně. Proč by tady kupoval šejk Slavii? Pokud je pravda co jsem slyšel, že ropné dolary se ve velkém přesouvají z krachujícího USA (dolaru) do Evropy (investice do dálnic, železnic apod.) pak by to dávalo smysl koupit nejslavnější český klub a udělat si tu "jméno". Podobné by to bylo s Číňanama, u nich je jen otázka času kdy svoje prachy nalejou do Evropy nebo na to nemají mentalitu těžko říct.

  5. Platil

    slaviator     před 14 lety 19.11.2010 11:18 |  
    0 0

    "Celou dobu pracujeme na tom, aby nám bylo druhoinstančním soudem v Anglii povoleno dovolání k Nejvyššímu soudu. Jste úplně první, je to žhavá informace, na 90 procent to dovolání povoleno bude. Protože jsem dostal pouze příkaz k zaplacení soudních poplatků, takže by to bylo projednáno příští rok u Nejvyššího soudu. Měli bychom na řešení ekonomické situace delší čas. Například bychom mohli zahrnout dva přestupní termíny."

  6. Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

    harry     před 14 lety 19.11.2010 12:21 |  
    0 0

    Tak než tragický Trubilla na levo,to snad radši na věky věků s Hubem:-)

    • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 19.11.2010 12:44 |  
      0 0

      Tady se nadava na huba.. ale tohle je proste klasika.. nikoho lepsiho jsme tu proste nemeli.. snad Mares...

  7. Re: PLATIL

    venator     před 14 lety 19.11.2010 12:23 |  
    0 0

    Pár zajímavých informací na rovinu už sdělil, co?
    Např. pro mě je zajímavá info, že mezi 3-4 hráče o které je zájem není Hloušek. Tipuju, že jde o M.Černého, Kisela, Dembeleho a čtvrtý je možná Čelůstka nebo Belaid? Těžko říct.
    Další zajímavé info je podle mě cena opce za Horu, ten kluk ukázal, že golove šance řešit umí celkem s přehledem, ale za 10mil. to není...alespoň jako prave křídlo takovou hodnotu nemá, bohužel pro něj.
    S tím soudem v Anglii jsem to pochopil, že platit se 100mega ještě asi nemusí, že se bude pokračovat u vyšší instance, což by bylo výborné získat čas.

    • Re: PLATIL

      qazwerty     před 14 lety 19.11.2010 12:31 |  
      0 0

      Několik velmi zajímavých a ožehavých otázek přeskočil...ale co čekat, že?

    • Re: PLATIL

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 19.11.2010 12:43 |  
      0 0

      Ale jo, nebo ze petrous bude pokracovat.. Hora se musi jeste hodne zlepsit.. zvlast v soubojich, v rychlosti...no, zas se mi jevi jako takovej ten typ, co moc nemusim... ale je mladej, muze jeste zapracovat. Prodej Celustky by byla podle jeho vykonu bomba.. to je fakt horor, co predvadi, naposledy v U21...

      • Re: PLATIL

        qazwerty     před 14 lety 19.11.2010 12:50 |  
        0 0

        U Hory bych Ti oponoval s tou rychlostí...A potvrdili mi to i kluci co jsou s ním v mládežnické reprezentaci...Hlavní jeho problém je spíše v práci s míčem...

        • Re: PLATIL

          opicemag     před 14 lety 19.11.2010 12:55 |  
          0 0

          Já bych viděl problém v jeho dynamice. Když se rozběhne, tak to pak jde. Ale má hrozně pomalý start na míč, než se rozběhne, tak má soupeř dost času s míčem něco udělat.

          • Re: PLATIL

            qazwerty     před 14 lety 19.11.2010 13:12 |  
            0 0

            To je i problém čtení hry a správného timingu...

            • Re: PLATIL

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 19.11.2010 13:32 |  
              0 0

              Mozna, pokud jo, tak se s tim neco delat da, tim lip. Kdyz ma nekdo spatny start na mic a spatny timing, z tribuny pak se pak muze zdat pomaly..

      • Re: PLATIL

        quelhar (admin)     před 14 lety 19.11.2010 13:51 |  
        0 0

        Dokud neni nic uzavrene, tak je samozrejme brzo neco komentovat, ale i ja jsem (co se tyce prestupu) zaslechl nejvic prave o Celustkovi, ktery by mohl zamirit nekam na vychod. Souhlasim, ze v jeho soucasne forme to neni zadna velka ztrata, ale je treba brat v potaz, ze ten kluk ma porad velky potencial a je stabilni U21 reprezentant, takze jeho cena muze prevysit 1M Eur. Je samozrejme otazka, jak se k tomu postavi sam Celustka a jeho manazer.

        • Re: PLATIL

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 19.11.2010 14:46 |  
          0 0

          Jasne, prodavat reprezentaty pred sampionatem je blby, protoze jejich cena muze hodne stoupnout.. ale vzhledem k nasi situaci a k jeho prisernym vykonum bych 1ME videl jako dobry obchod.

          • Re: PLATIL

            venator     před 14 lety 19.11.2010 15:39 |  
            0 0

            Jasně, zvlášť když nám jeho příchod ze Zlína zaplatilo Palermo...teda doufám, že ty peníze už má Slavie na účtu.
            J.

            • Re: PLATIL

              slaviator     před 14 lety 19.11.2010 16:29 |  
              0 0

              co jsem slyšel, tak ne. Prý tam byla podmínka odehranejch zápasů, což se nenaplnilo, takže jsme za něho nic nedostali

          • Re: PLATIL

            venator     před 14 lety 19.11.2010 15:39 |  
            0 0

            Jasně, zvlášť když nám jeho příchod ze Zlína zaplatilo Palermo...teda doufám, že ty peníze už má Slavie na účtu.
            J.

  8. Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.11.2010 12:49 |  
    0 0

    Tak jsem si četl rozhovor s Platilem a rozumím tomu, že je třeba to tady dát co nejdřív do pořádku především po finanční stránce. A tomu by Platil mohl i rozumět.

    Co ale nechápu je jeho bezmezná víra v Petrouše. Já proti němu nic nemám, naopak se mi líbí, že je to mladý trenér, kterej si nemyslí, že je nejchytřejší na světě (Jarolím, Chovanec), ale rozhodně ve mně nevzbudil přesvědčení, že je to ten "nejlepší" možný. To může ukázat až čas. A toho Slavia, bod od sestupu, moc nemá. Takže tohle rozhodnutí měl Platil nechat až po skončení sezóny a kompletním vyhodnocení působení Petrouše v roli hlavního trenéra. Tenhle bianko šek tedy nechápu. Nejspíš bude hrát roli to, že není, jak Platil sám řekl, zatížen žádnými vztahy a je vůbec rád, že může trénovat. Tudíž má Platil možnost mu do toho kecat, kdo z hlediska financí hrát bude a nebude apod. To by se renomovaný trenér nenechal líbit. A pak pro Petrouše určitě hovoří i naše finanční situace. Jsem na to jaro hodně zvědavej a mám spíše skeptické pocity.

    Druhá věc, která mě nemile překvapila je názor Platila na Bohemku v Edenu: "Já si myslím, že by stadion měl být využíván a nemělo by to být spojováno s lokálním patriotismem". Ano, pro krizového managera (a sparťana) je to pouze lokální patriotismus. Pro náš fanoušky je to bohužel něco víc, ale na nás už delší dobu sere pes. Nejhorší je, že takovejhle člověk pak klidně podepíše smlouvu na milion let s Bohemkou v Edenu a bez rozpaků se odvolá na krizový stav.

    Takže závěrem doufám, že to tady Platil finančně očistí, nic nezkurví (Eden) a prodá nás někomu, kdo má rozum a peníze.

    • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.11.2010 12:52 |  
      0 0

      * Vyhodnocení Petroušovi práce samozřejmě po skončení této podzimní části..

      • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

        korwin     před 14 lety 19.11.2010 12:57 |  
        0 0

        S tim Petroušem, to mě nasral. Petrouš je dobrej asistent, ale headcouche na Slavii ještě nemá, kór na Slavii v dnešní situaci. Viz ty jeho kokotský střídání. Nezbývá nám než doufat, že se ze svých na rozdíl od jiných chyb dokáže poučit, protože jinak bych se jara mooc bál.

        • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

          Jiri1     před 14 lety 19.11.2010 13:18 |  
          0 0

          Zdravim, Ja bych opravdu pockal az jak se veci v zime vyvinou , vjadreni reditele Platila je jedna vec , nejruznejsi moznosti prodeje druha vec a to rozhodne, ono i to dovolani automaticky neznamena odklad platby , to musi byt konkretne napsano v rozhodnuti soudu. Z nejvyssich pater Slavistickych celebrit , ktere maji blizko k Rosenovi a spol. zni i jine scenare . S tema mzdama , to take neni zcela presne , takhle to vypada , ze ve Slavii nebere nikdo, ale to neni pravda. mne zaujala pasaz okolo Hlucina , kde je tedy jasne , ze spoluprace konci, je to skoda , meli jsme par velmi dobrych dorostencu z tohoto klubu, kteri zacinli posilhavat po mladeznicke repre. A zaverem si jeste neodpustim jednu myslenku, tym musi projit vyraznou obmenou, neni proste mozn , aby pokracoval v zajtem cenari , ky kabine veli skupina hracu, kteri pomalu urcuji , ksdo bude hrat, pokud si tohle vedeni neuvedomi takbude teprve jeste zle a tomu nepomohou ani dohody mezi fotbalisty a Platilem

          • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

            korwin     před 14 lety 19.11.2010 13:48 |  
            0 0

            No, necháme se překvapit. I když, upřímně, nevím, co by mě ještě ve spojitosti se Slávií dokázalo překvapit :-)

            • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.11.2010 13:56 |  
              0 0

              Třeba Jiří.. kdyby konečně napsal něco konkrétního a smysluplného ;-)

              • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

                Jiri1     před 14 lety 19.11.2010 14:13 |  
                0 0

                Zdravim, co bys chtel , ze nas kupuje aerabsky sejk, nebo tu o Kellnerovi ci bakalovi, to neumim, jedno vim pokud existuje zajemce o Slavi , pan reditel o tom nemusi vubec vedet.

                • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 19.11.2010 14:39 |  
                  0 0

                  V tom souhlasim, tyhle veci jdou asi mimo Platila.. mimochodem, je dost dobre mozne, ze nakonec zjistime, ze tento byvaly "Machuv polda" a byvaly spartan se ke slavii chova lip nez "slavista" Jarolim, coz je vec mirne receno pozoruhodna..

                  Jinak Jiri.. sam jsi to psal.. v toku tve reci by se nejeden utopil..:-)). Vetsinou se po prvni vete ztracim a radej lezu ke brehu.. ale je to skoda, zkus s tim neco udelat.

                • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.11.2010 17:50 |  
                  0 0

                  Taky zdravim.
                  Já nechci nic, jenom jsem vyjádřil názor, že by jsi tím určitě (nejen mne) překvapil. A taky jsem si tě dovolil dát do spojení se Slavií, o které kolega mluvil..

                  Jinak pokud bych to vzal čistě hypoteticky, tak si přeju kohokoliv kdo má prachy a rozum. Což je v dnešním světě vzácnost a ve fotbalovém obzvlášť.

          • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

            venator     před 14 lety 19.11.2010 15:54 |  
            0 0

            Taky se přimlouvám, aby jsi někdy dal na konci věty to velké tlačítko s názvem "ENTER", prosím.
            Takhle je to jeden velky tok textu a člověk si to musí přečíst víckrát aby neztratil "nit"

            • To bylo pro JIRI1

              venator     před 14 lety 19.11.2010 15:56 |  
              0 0

              viz můj příspěvek nad tímhle..

            • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

              spojka     před 14 lety 19.11.2010 17:43 |  
              0 0

              Člověk to nemusí číst vůbec, vždyť on nikdy nenapsal žádnou konkrétní informaci.

              Mimochodem tahle věta je top, to je snad ještě lepší než ty příspěvky tři roky zpátky o tom, jak nám svaz na žádost Křetínského odebere titul:

              "Z nejvyssich pater Slavistickych celebrit , ktere maji blizko k Rosenovi a spol. zni i jine scenare "

              • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.11.2010 19:55 |  
                0 0

                :D

                Ale tak zase člověku v tý mizérii zvedne občas náladu..

                • Re: Slavia zakončí podzim v Mladé Boleslavi

                  martynko     před 14 lety 20.11.2010 21:11 |  
                  0 0

                  A to já zase doufám, že požavky na kultivaci projevu pana Jiřího nebudou vyslyšeny, neboť pak už by to nebyl ten spontánní pan Jiří, jehož příspěvky jsou pro mě vítaným osvěžením. A ač třeba někdy zavánějí bulvárem, tak zprostředkovávají takovou tu fanouškovskou šuškandu těm, kteří se na stadion moc často nedostanou:-)