Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Č. Budějovice 4:0

Slavia rozstřílela Budějovice a jedním zápasem se tak dostala z posledního místa do středu tabulky na místo deváté.

Slavia - Č. Budějovice 4:0 (1:0)
Branky:
3. Kisel, 50. Hora, 64. Čelůstka, 78. M. Černý
ČK: 60. Laštovka

Slavia: Zlámal - Janda, Čelůstka, Trapp, Hubáček - M. Černý (78. Koreš), Belaid, Dembélé (46. Jarolím), Hora - Vyhnal (62. Hloušek), Kisel

Trenér Michal Petrouš postavil v rámci možností jednu z nejmladších možných sestav - z třicátníků nastoupili jen Hubáček a Kisel, ve středu zálohy po delší době nastoupil v základní sestavě Bassirou Dembélé, do základu se naopak nedostali Lukáš Jarolím a Jaroslav Černý. Tentokrát jen na lavičce zůstal Adam Hloušek, který minulé utkání odehrál v základní sestavě. Slávisté do zápasu nastoupili zhurta a tentokrát dokázali i vstřelit branku, když se zpoza vápna krásnou střelou k tyči trefil Karol Kisel - 1:0. A jakoby tím ukázal recept, jak se prosadit - za chvíli to podobně zkusil Belaid a brance zabránil výborný zákrok Kučery. Z následného rohu hlavičkoval Hora a dobíhajícímu Kiselovi chyběl krok, aby dopravil míč za záda Kučery. Po dvanácti minutách hlavičkoval po výborném centru Hubáčka vedle nehlídaný Vyhnal. Po čtvrthodině poprvé zahrozili hosté, Hubáček dostal loktem do obličeje a nemohl se zapojit do bránění, z následné akce hlavičkoval Ondrášek  jen těsně vedle. Hra se vyrovnala a hráči Budějovic hrozili především po chybách obrany Slavie, která nepůsobila vůbec jistě. Po dlouhé době, kdy na trávníku nebylo příliš k vidění to zkusil v 35. minutě zpoza vápna Janda, jeho střelu Kučera vyboxoval. Do konce poločasu zvedla diváky ze sedaček jen sudí Damková, která na obou stranách pustila několik podezřelých soubojů.

Do druhé půle nahradil na hřišti Dembélého Jarolím. Hned zkraje druhé půle mohl svůj první gól ve Slavi vstřelit David Hubáček, ale střelou po skrumáži trefil jen obránce stojícího u tyče. Vzápětí míč do sítě nedopravili ani střílející Janda, ani dorážející Belaid, o minutu později se už ale slávisté radovali. Střelu Kisela z hranice vápna vyrazil Kučera jen k Horovi, který zavěsil - 2:0. Slávisté nabrali sebevědomí a hned několik dalších nadějných akcí skončilo nepřesnou střelou nebo finální přihrávkou. Po hodině hry dostal za faul na Kisela druhou žlutou a tedy červenou kartu budějovický Laštovka a hosté dohrávali o deseti. A o chvíli později se za velkých ovací dostal na hřiště Adam Hloušek. Přesilovku slávisté využili bleskurychle, když se po Belaidově standardce prosadil ve vápně Čelůstka - 3:0. O zápase tak bylo prakticky rozhodnuto, Zlámal ve slávistické brance se jen zahříval, soupeř se na dostřel prakticky nedostával. Slávisté si dali chvíli oddech a pak udeřili počtvrté - Hora pěkně obešel Žižku a prudce nacentroval do vápna, Kiselova hlavička v bráně ještě neskončila, ale dorážka Milana Černého ano - 4:0. Z hlediště se ozýval populární pokřik o "bůru" a blízko tomu byl Tijani Belaid po akci s Kiselem, ale obrana jej zblokovala. Ani další akce už brankou neskončily a Slavia tak vyhrála čtyřbrankovým rozdílem.

Komentáře (48)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Č. Budějovice 0:0 v 1. pol.

    malenfant     před 14 lety 24.10.2010 18:03 |  
    0 0

    První komentář

  2. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 1. pol.

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 24.10.2010 18:15 |  
    0 0

    Tak, hoši, jen do nich!

  3. Re: Slavia - Č. Budějovice 1:0 v 1. pol.

    Khadgar     před 14 lety 24.10.2010 18:33 |  
    0 0

    15 minut a nasazení je pryč...pozitivum je, že Belaidovi to bez Jarolíma jde.
    A příkaz je jasný - Ragued nesmí na plac! Jak se asi pracuje trenérovi, když mu do toho někdo kecá...

  4. Re: Slavia - Č. Budějovice 3:0 v 2. pol.

    slaviator     před 14 lety 24.10.2010 19:26 |  
    0 0

    Místo Zlámala bych teda dal Ansiho určitě, ale dobře.. A místo Trappa asi Ragueda na stopera, ale budiž. Btw kdy jsme dali naposled tolik golu? :-)) Tak před čtyřma lety Spartě v derby :-D

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 3:0 v 2. pol.

      quelhar (admin)     před 14 lety 24.10.2010 19:32 |  
      0 0

      Pred tydnem a pul Usti :o)

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 3:0 v 2. pol.

        slaviator     před 14 lety 24.10.2010 19:45 |  
        0 0

        to nedostalo čtyři ale :-P

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 3:0 v 2. pol.

          quelhar (admin)     před 14 lety 24.10.2010 19:49 |  
          0 0

          Kdyz jsem to psal, tak to bylo o tri :o)

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 3:0 v 2. pol.

            slaviator     před 14 lety 24.10.2010 19:52 |  
            0 0

            jsem viděl do budoucnosti.. :))

  5. Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

    FrancoisMerlin     před 14 lety 24.10.2010 20:05 |  
    0 0

    Tak dneska povinná výhra nad opravdu tragickým Dynamem. KJ musíme poděkovat, že přivedl Kisela, bez něho by jsme asi měli tak 5 bodů. Výkony,standartky a centry Tijaniho se lepší zápas od zápasu. Velmi špatný výkon předvedl Dembelé a byl poprávu střídán. LJ přinesl kvalitu a přesnost do druhé půle, takže bych ho nezatracoval, jak to tady mnozí činí. U Hory je problém asi v hlavě, protože do gólu byl úplně marný a pak najednou byl výbornej. Obrana působila hodně nejistě, ale zase jiný složení..... . Ostatní zahráli průměrně. Jinak dneska byl rozhodčí asi pojištěnej :-)

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

      PetCC     před 14 lety 24.10.2010 20:31 |  
      0 0

      Dembele od 15 minuty kulhal.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

      jiras     před 14 lety 24.10.2010 21:16 |  
      0 0

      Dneska byly pojištěný spíš celý Budějovice, takhle to odchodit bylo i na ně podezřelý. Sice jsou to typičtí betonáři, ale když prohrávají, tak vždycky zaberou, dneska se na to úplně vyprdli. Ale co, 3 body jsou pro nás v dané situaci zlaté. Ale my nemáme na pojišťování kohokoli prachy, leda by se někdo z hráčů obětoval a šel s Damkovou do sprchy :)

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

        PetCC     před 14 lety 24.10.2010 21:25 |  
        0 0

        To jak chodili zezadu do našich hráčů přebírajících míč ti přišlo odchozený?

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

      quelhar (admin)     před 14 lety 24.10.2010 21:24 |  
      0 0

      Nevim jak hlavni, ale asistenti odpustili Budejkam asi ctyri ofsajdy - sice to nikdy k nicemu nevedlo, ale stejne...

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

      edenian     před 14 lety 24.10.2010 21:43 |  
      0 0

      LJ prinesl kvalitu a presnost, protoze ho nikdo nepresoval.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

      Clarinet     před 14 lety 24.10.2010 22:47 |  
      0 0

      Velmi špatný výkon Dembélé? Eh??

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

        Jakubisko     před 14 lety 25.10.2010 00:04 |  
        0 0

        ano, míč mu dneska lehce překážel

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

          Khadgar     před 14 lety 25.10.2010 00:25 |  
          0 0

          Protože se brzo zranil...

  6. Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

    lassiter     před 14 lety 24.10.2010 20:47 |  
    0 0

    tak pětašedsát bodů by mohlo na titul stačit

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

      edenian     před 14 lety 24.10.2010 21:45 |  
      0 0

      Prijdu domu a rikam " 4:0"
      A voni " Jsi byl az v Plzni?"

  7. hodnoceni

    rudahvjezda     před 14 lety 24.10.2010 20:53 |  
    0 0

    zlamal 6 - janda 6, trapp 6, celustka 6, hubacek 5 - cerny 7, dembele 4 (jarolim 6), belaid 6, kisel 8 - hora 6, vyhnal 5

    • Re: hodnoceni

      Slawek     před 14 lety 24.10.2010 22:26 |  
      0 0

      Nevím proč má u vás mnohých Hubáček staále jen známku 5. Není nic extra, ale kdybychom ho neměli... a navíc je schopen v případě potřeby odehrát slušně kterékoli místo v obraně.

      • Re: hodnoceni

        brekekeSKS     před 14 lety 25.10.2010 14:22 |  
        0 0

        Presne tak! Ale je to marna prace, vetsina lidi tady neni schopna poznat kvalitu!

        • Re: hodnoceni

          rudahvjezda     před 14 lety 25.10.2010 16:58 |  
          0 0

          omyl, já mám hubáčka hodně rád. ale v tomhle utkání prostě neexceloval, tak proč bych mu měl dávat lepší hodnocení? jen proto, že je to můu oblíbenec? nebo kvůli nějaké "pozitivní diskriminaci"? že umí zahrát na více postech je super, ale s hodnocením tohodle konkrétního zápasu to nemá nic společného

  8. Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

    opicemag     před 14 lety 24.10.2010 21:08 |  
    0 0

    Pár postřehů po návratu ze zápasu.
    4 góly jsou hezké, ale Budějovice byly naprosty tragické. Jak něco takového může hrát ligu? Vůbec nás neprověřily.
    Milanovi (Černému) to nejde. Dal sice gól, snaží se, lítá, ale ztrácí hrozně míče. Kličky mu nejdou, moc sóluje a když může, tak nevystřelí a jeho přihrávky většinou míří k soupeři.
    Jarolím mě příjemně překvapil. Dnes mu zápas vyšel, nehrál vůbec špatně. I když nemusel vůbec bránit, proti Budějovicím to nebylo zapotřebí.
    Nebýt Kisela, tak asi opravdu jsme poslední. Přijde mi, že jako jediný se nebojí vystřelit. Zatímco většina hráčů v pozici, kdy může střílet, většinou hledá někoho jiného, tak on střílí.
    Dnes ale celková spokojenost, přestože Budějovice nebyly soupeř. Teď to hlavně potvrdit z Příbrami.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

      bongor     před 14 lety 24.10.2010 22:29 |  
      0 0

      Hlavně že jsme vyhráli,nějaké zázraky vzhledem k situaci v klubu nečekám.Když budeme desátí,bude to úspěch.LJ není špatný fotbalista a jeho věk určitě nevadí.Zajímavý je,že střelba zdálky jako by byla vlastní spíš Slovákům/Grco,Kisel ve sraltě Kucka/.Ti naši jako by se báli vystřelit za vápnem.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

        Viking     před 14 lety 25.10.2010 10:48 |  
        0 0

        Tak zrovna včera jsme střelbu hodně zkoušeli, snad až na šanci Vyhnala v první půli, kdy dělal kličku navíc...

  9. Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

    Jakubisko     před 14 lety 25.10.2010 00:06 |  
    0 0

    Překvapuje mě že to tu ještě nikdo nezmínil, ale dneska naprosto šíleně hořel Čelůstka, Pecka a ještě jeden pinďour si s ním v prvním poločase dělali co chtěli a Ondra se nestačil ani otáčet...

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

      mxpx (přítel SN)     před 14 lety 25.10.2010 07:30 |  
      0 0

      Čelda hořel dost, ale to bylo tíám, že musel hlídat jak svůj, tak i Jandův post. Jandys se totiž nějako ne a ne vracet...

  10. Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

    Viking     před 14 lety 25.10.2010 09:13 |  
    0 0

    Raz, dva, tři, rozhodčí je čapí!!!

  11. ...

    Kunetice     před 14 lety 25.10.2010 09:47 |  
    0 0

    Budějovice byly asi tragické , ale možná se už hráči začínají stydět sami před sebou nebo když jdou s někým na pivo!?

    Stále tvrdím bohatej strejda a jdem nahoru! Ale kde ho hledat?

  12. Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

    LordEdmund     před 14 lety 25.10.2010 10:52 |  
    0 0

    15 minut super výkon, zbytek poloćasu nic moc, druhá půlka kvalita , odevzdané Budějky a góly. Nejlepší byl Kisel, nejhorší Vyhnal a Čelůstka. Ondra vůbec nezvládá jednoduché souboje 1/1, než se otočí je soupeř v úniku. možná by to chtělo trošku potrénovat výbušnost. Sice mu to Janda neusnadňoval, protože se pomaleji vracel, ale ty Čeldovy minely nevznikly z přečíslení, takźe na to se nemůže vymlouvat, bylo to chlap na chlapa. Vyhnal nějak uhasíná. Mél jednu šanci, ale asi se stydí kopnout balon bodlem:-)místo toho to nesmyslně rovná a pŕipraví se tím o šanci. U Hory nevim, jako útočik je strašnej, jako záložník je docela ucházející.Včera parádní umístěná trefa!!Ale potŕebujeme záložníka?
    Každopádné netřeba snižovat výkon týmu. 4:0 je prostě parádní výsledek.Viděli jsme letos horší týmy, které si odvezly bod, nebo tři..

  13. Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

    DrFe1     před 14 lety 25.10.2010 11:01 |  
    0 0

    Překvapuje mě kolik lidí tady zápas hodnotí negativně, přestože jsme konečně po dlouhé době a navíc vysoko vyhráli. Samozřejmě, že hra má pořád daleko alespoň k průměru toho co jsme hráli před dvěma lety, ale divím se, že si toho vítězství trochu neužijete. Mě to dalo alespoň trochu vzpomínky na lepší časy.

    Jednu negativní věc ale zmínit musím. Zejména v prvním poločase jsem koukal jako blázen na to co tam vyvádí Čelůstka. To vypadalo, jakože zapomněl hrát fotbal. S ním asi psychická nepohoda vyvádí psí kusy, protože myslím že fotbal hrát umí nebo alespoň dřív uměl :-o Včera to chvílemi vypadalo jakože je tam omylem hráč z divize nebo krajskýho přeborum, takový školácký chyby ....

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 25.10.2010 11:11 |  
      0 0

      Já jsem bohužel zápas neviděl - jen sestřih - tak raději hodnotit nebudu, ale podle všeho Čelůstka hrál skutečně hrozně. Poslouchal jsem reportáže na čro1 a po druhém gólu mi spadl neskutečný balvan ze srdce, že to muselo být slyšet až na Letnou :-)

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

        DrFe1     před 14 lety 25.10.2010 11:19 |  
        0 0

        Já jsem tam byl a po delší době jsem si to trochu užil. Byly tam sice dlouhé pasáže, které svou impotencí připomínaly minulé zápasy, ale byly tam i záblesky úspěšné Slávie, kterou bysme chtěli všichni vidět. No a hlavně 4 góly a vítězství, to tady nebylo už hodně dlouho.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

      LordEdmund     před 14 lety 25.10.2010 11:16 |  
      0 0

      Souhlas uźijme si to, ono nás to zas nemusí třeba pár mésíců potkat:-)
      Ale Čelda se v té Itálii uplně odnaućil hrát fotbal. Škoda, měl našlápnuto dobře.Ale třeba se rozehraje na ME U21 a s velkou slávou ho prodáme:-).

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

        DrFe1     před 14 lety 25.10.2010 11:23 |  
        0 0

        Třeba nás to potká už o víkendu a v příštím kole rozstřílíme Příbram :-) Bude ale potřeba protáhnout ty 5-ti minutovky, kdy hrajeme výborně na delší časové úseky :-)

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

      harry     před 14 lety 25.10.2010 11:24 |  
      0 0

      Já jsem samozřejmě rád za vysokou výhru,na druhou tranu bych to moc nepřeceňoval-Budějovice byly opravdu velmi špatnéa odevzdané..
      Do konce podzimu by to chtělo uhrát minimálně 7-8 bodů a to nebude nic jednoduchého.Už v Příbrami by to chtělo ty body potvrdit,ale nám se tam proti jejich zakopanému stylu tradičně vůbec nedaří.Potom doma s Jabloncem,u nějž si narozdíl od Quelhara myslím,že se opravdu zvedá navíc se jim parádně rozstřílel Pekhart-to nebude určitě žádná procházka růžovým sadem.Baník bychom porazit měli,zdálo se,že se pomalu posune výše,ale poslední dva zápasy je zase srazily dost dolů.No a nakonec v Boleslavi,u níž nikdy nevíte co očekávat-tam by byl přesto jakýkoliv bodový zisk úspěch.Mezitím samozřejmě nic než postup přes Žižkov v poháru....

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

        Viking     před 14 lety 25.10.2010 11:45 |  
        0 0

        Jasně, Budějovice byly slabé ale třeba si vezměte, jak jsme se s nima poslední tři mistrovské zápasy doma trápili (1:0, 2:0 a 3:2)...

        Hra má ještě hodně nedostatků, hlavně směrem dozadu. Včera třeba za stavu 1:0 Ondrášek, který mimochodem byl výborný a naštěstí ho zranil Dembelé, zazdil zcela jasnou šanci. Bylo to po situaci, kdy na hřišti ležel hráč a ta p*** nepřerušila hru, ve druhém půlce naopak hru přerušila když ležel hráč ČB.

        Damková píská nahovno, absolutně nemá cit pro hru. Oni ji pořád chválí jak píská dobře ale u ní je to o tom, že nechce ublížit nikomu a pokud nejsou v zápase hraniční situace, tak tím zápasem nějak propluje. Pokud ale musí řešit spornou situaci, je většinou bezradná. Prostě nemá cit pro hru protože fotbal nikdy nehrála. Naprosto marná je dále při signalizaci autů, kdy se jenom kouká po hráčích a míč dá straně, která se víc hlásí. Nadto včera dala první žlutou zbytečně Laštovkovi a nakonec ho musela vyloučit.

        Jinak zpět k zápasu - mně se líbila jedna věc - začalo se konečně běhat (věc pod Jarolímem zcela nevídaná) a chtěli jsme dát branky i za rozhodnutého stavu.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

          LordEdmund     před 14 lety 25.10.2010 12:03 |  
          0 0

          Dášeně křivdíš.Pískala naprosto v pohodě.Myslim, že cit pro hru má narozdíl od většiny sudích velice slušný. Dříve tŕeba nestíhala,neměla pak tŕeba dobrý výhled na spornou situaci, ale i v tom se dost zlepśila.Obě źluté pro Laštovku byly OK. Naopak bych ocenil tu druhou. Tam už by třeba leckterý její kolega váhal. Ona naopak ukázala, źe má "koule" a nebojí se. :-)

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

          lassiter     před 14 lety 25.10.2010 12:04 |  
          0 0

          Přerušila ji proto, že Zlámal přejel Lengyela přes hlavu a ona asi přesně neviděla, co mu je. Střet Hubáčka viděla a asi si byla jistá, že mu nic moc neni, takže to podle pravidel nepřerušila (navíc mu opravdu asi nic moc nebylo). Podle mě píská obecně celkem dobře, snaží se moc nepískat a i sporný situace řešit umí, jako třeba loni, když jsme hráli na Bohemce :-) Včera tu první žlutou dávat nemusela, na druhý straně ji mohla dát v první půli po zákroku zezadu na Kisela.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

          edenian     před 14 lety 25.10.2010 15:21 |  
          0 0

          No jestli dala Lastuvkovi prvni zlutou zbytecne, tak co ta druha?
          Piskla to, pak se Kisel otocil, ukazal gestem Dasene co ma udelat a vona to udelala. Okamzite ho poslechla jak ve skole bez odmlouvani. Proste Dasa je nase, slavisti Dasa je nase!! Ale jestli to vo ni nekde napisou, tak nam to priste zase spocita, to uz taky predvedla.

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

            slaviator     před 14 lety 25.10.2010 16:47 |  
            0 0

            to si spíš neuvědomila, že Kisel už nekope ve Spartě.. .:))

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

        quelhar (admin)     před 14 lety 25.10.2010 11:49 |  
        0 0

        Mno, vcera Jablonec vyhral prvni tezsi zapas... Doted porazel vyhradne slabe tymy doma, coz se neda prilis brat jako meritko kvality. Ale ano, souhlasim, ze se z poslednich zapasu zda, ze zacinaji hrat dobre, na zacatku sezony je asi poslala hodne do kolen ta tragedie v evropskem poharu.

    • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

      lassiter     před 14 lety 25.10.2010 12:13 |  
      0 0

      No mě těší výkony Kisela, vypadá jako nejlepší "nákup" za několik let... a taky mě potěšil první gól Hory, snad mu to pomůže. Pak mě potěšila taky spontánní radost hráčů po jeho gólu, zejména těch "starců", kteří se ho podle některých zasvěcených tak snaží ze sestavy na úkor vlčka vyštípat...

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

        Jakubisko     před 14 lety 25.10.2010 15:34 |  
        0 0

        to víš, oni se sice radovali, ale do ouška mu určitě šeptali že mu podpálej barák.

      • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

        opicemag     před 14 lety 25.10.2010 15:52 |  
        0 0

        O kterých "starcích" se to říká? Protože v současnosti je Vaniak na tribuně, Jarda Černý nehraja a nevypadá to, že si ještě kopne, Kisel je relativně nový hráč (a tomu bych to odpustil, bez něj bychom to mohli rovnou zabalit) a tak zbývá Jarolím. A ten také určitě nemá po odchodu táty nejjistější pozici. Včera však zahrál dobře.

        • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

          slaviator     před 14 lety 25.10.2010 16:48 |  
          0 0

          o kiselovi, LJ, JČ... a myšleno k počátku sezony, kdy tu ještě byl KJ, že

          • Re: Slavia - Č. Budějovice 4:0

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.10.2010 17:24 |  
            0 0

            Tak Kisel mi prijde, ze na hristi dobre reaguje na vsechny, treba je casto videt, jak s milanem c. velmi pratelsky komunikujou