Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slovácko - Slavia 3:0

Slávisté si z Uherského Hradiště odvážejí debakl, Vaniak lovil míč ze sítě třikrát, sešívaní naopak neproměnili žádnou ze svých šancí. Po zápase nabídl trenér Jarolím rezignaci.

Slovácko - Slavia 3:0 (1:0)
Branky:
13. Švancara (pen.), 79. Volešák, 89. Szmek

Slavia: Vaniak - Čelůstka, Koubský, Vomáčka, Hubáček - M. Černý, Kisel, Jarolím (77. Ragued), Dembélé (61. J. Černý), Janda (70. Belaid) - Vyhnal

Hned několik změn udělal v základní sestavě Karel Jarolím. Vynucená změna přišla na stoperu, Petr Trapp si z derby odnesl naražené koleno a místo něj nastoupil Benjamin Vomáčka. V záloze se pak objevili Dembélé a Janda, nedostalo se na Koreše a J. Černého. V útoku nastoupil opět Pavel Vyhnal. První zajímavý moment si připsali sešívaní, rychlá rozehrávka standardky vedla ke střele Milana Černého nad Filipkovu bránu. Na druhé straně však sudí Adam posoudil neobratný zákrok ramenem Koubského na hranici vápna jako hraní rukou a odpískal penaltu, kterou Švancara proměnil. Slávisté odpověděli závarem, který vyústil v několik zblokovaných střel. Blízko vyrovnání se slávisté ocitli po 22 minutách hry, akci Kisela s M. Černým zakončil střelou z voleje Jarolím, střelu s vypětím sil zneškodnil Filipko. Slávisté tlačili i dále, další přihrávku M. Černého nevyužil Janda, který střelu nasměroval mimo. O chvíli později spadl na hranici vápna Koubský po kontaktu s Mezlíkem, penalta se tady nepískala, navíc o pár vteřin později uviděl za řeči žlutou kartu Lukáš Jarolím. V 31. minutě zahrozili i domácí, akce Švancary s Volešákem však skončila nepřesnou zpětnou přihrávkou. Větší šance přišla po Volešákově rohu, Košút naštěstí hlavičkoval nad. Slávistům často scházelo sebevědomí, Janda v dobré pozici místo střely volil nahrávku na hůře postaveného Milana Černého. Když to zkusil Dembélé, mířil jen doprostřed brány. Za dvě minuty to zkusil tentýž hráč znovu a tentokrát se Filipko musel natahovat více. Do konce poločasu už se na žádné straně nestalo nic zajímavého. Slavia svého soupeře přehrála i přestřílela, nicméně jak je poslední dobou zvykem, sama se neprosadila a naopak z ojedinělé akce soupeře inkasovala.

Do druhé půle vstoupili slávisté tak, jako první skončili - zpoza vápna vystřelil Jarolím, Filipko chytil. O chvíli později před Jandou na poslední chvíli odkopla míč obrana domácích na roh. Slibně vypadala i situace po standardce Jarolíma, k odraženému míči se dostal Kisel, ale z dobré pozice přestřelil. V 63. minutě se k zakončení z úhlu dostal Vyhnal, Filipko vyrazil. A o minutu později z podobné situace nahrával M. Černý pod sebe, ovšem nenalezl nikoho. Z několika brejků soupeře vedl k ohrožení Vaniakovy brány až ten Košúta s Švancarou, po kterém skončil míč mimo. S přibývajícím časem se na kopačky slávistů vloudila nervozita a nebyli se schopni dostat ani na dostřel brány soupeře. Navíc po kiksu na vlastní polovině pustila soupeře do dalšího brejku, který tentokrát skončil brankou Volešáka. Asi největší slávistickou šanci zápasu vytvořil pro Vyhnala Koubský, mladý slávista však z voleje těsně minul. A kalich hořkosti si slávisté vypili až do dna, v samém závěru přidal třetí gól Szmek, naopak na druhé straně v jasné šanci Milan Černý poslal na Filipka spíše jen malou domů.

Komentáře (237)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 18:04 |  
    0 0

    To je zase sestava - Vomáčka, Janda, Jarolím. A Ragued s Korešem sedí.
    Aspoň že posadil Jardu Černýho a hraje Dembélé

  2. Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

    slaviator     před 14 lety 24.09.2010 18:13 |  
    0 0

    "0:0 pred zapasem". Hehe, spise tak 1:0 s nasi obranou a chuti hrat... :-/

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0 před zápasem

      slaviator     před 14 lety 24.09.2010 19:46 |  
      0 0

      Jsem to rikal ://

  3. Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Jakubisko     před 14 lety 24.09.2010 18:21 |  
    0 0

    Šulíny.

  4. Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

    opicemag     před 14 lety 24.09.2010 18:22 |  
    0 0

    Proč Janda a Jarolím?????

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

      spojka     před 14 lety 24.09.2010 18:23 |  
      0 0

      A Vomáčka s Čelůstkou si asi zase obuli opačně kopačky. Přece není normální, když z prvních čtyř kontaktů s míčem to oba třikrát nesmyslně zkazej...

  5. Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

    DrFe1     před 14 lety 24.09.2010 18:28 |  
    0 0

    Jarolím ven !!!!!

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

      opicemag     před 14 lety 24.09.2010 18:29 |  
      0 0

      Tak jestli Jarolím za něco nemůže, tak je to tenhle gól.

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

        DrFe1     před 14 lety 24.09.2010 18:34 |  
        0 0

        Všechno souvisí se vším a do týhle "pohody" uvedl tým Jarolím.

        • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

          spojka     před 14 lety 24.09.2010 18:36 |  
          0 0

          Přesně tak. Například Vomáčkovi musel místo uklidit Brabec. A sledujte výkon Vomáčky - ten člověk je buď sabotér nebo šílenec.

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

      jiras     před 14 lety 24.09.2010 18:32 |  
      0 0

      Jarolímové ven!

  6. Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

    opicemag     před 14 lety 24.09.2010 18:28 |  
    0 0

    Co to je? Ten rozhodčí je blázen...nebo koupený.

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 18:29 |  
      0 0

      Omg, dyť to ani nebyla ruka :(

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

        DrFe1     před 14 lety 24.09.2010 18:30 |  
        0 0

        Ruka to byla, jestli tohle pískat je věc jiná.

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

      spojka     před 14 lety 24.09.2010 18:30 |  
      0 0

      Ve vápně se na balon rukama nehrabe. S tím nemá rozhodčí nic společnýho. Za Slavii prostě momentálně hraje parta psychicky labilních fotbalistů nezvládajících naprosto základní věci.

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

        DrFe1     před 14 lety 24.09.2010 18:31 |  
        0 0

        No tak úmysl to asi nebyl.

        • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

          spojka     před 14 lety 24.09.2010 18:33 |  
          0 0

          Nevím, já tam ten pohyb proti míči viděl. Koubský běžel rovně, ale rukou hnul do strany. Možná reflex, ale rukou na to hrábnul.

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

        opicemag     před 14 lety 24.09.2010 18:31 |  
        0 0

        To bylo přece rameno. Alespoň já jsem to tak viděl.

        • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

          DrFe1     před 14 lety 24.09.2010 18:32 |  
          0 0

          Byla to ruka

          • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

            Jakubisko     před 14 lety 24.09.2010 18:34 |  
            0 0

            Byl to penis.

            • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

              dalislavista     před 14 lety 25.09.2010 09:18 |  
              0 0

              přesněji spíš žalud

  7. Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

    lassiter     před 14 lety 24.09.2010 18:29 |  
    0 0

    no ta byla teda hodně přísná...navíc to snad bylo venku z vápna ne??? chm

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

      DrFe1     před 14 lety 24.09.2010 18:30 |  
      0 0

      Na hranici, přísná teda každopádně.

  8. Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

    jiras     před 14 lety 24.09.2010 18:31 |  
    0 0

    Hele, Čelůstka udělal dobrou akci!!! Takže si zapišme - 10. kolo, 15. minuta, první jeho akce letos.

    • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Jakubisko     před 14 lety 24.09.2010 18:34 |  
      0 0

      V Brně nacentroval Kiselovi na gól

      • Re: Slovácko - Slavia 0:0 v 1. pol.

        jiras     před 14 lety 24.09.2010 18:36 |  
        0 0

        Tak to jo, tak druhá.

  9. Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. pol.

    DrFe1     před 14 lety 24.09.2010 18:45 |  
    0 0

    Nehrajou zas tak špatně, ale prostě tomu něco chybí. Chybí hlavně psychická pohoda. A pak taky lepší finální fáze + důraz v zakončení.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. pol.

      Jakubisko     před 14 lety 24.09.2010 18:58 |  
      0 0

      Já myslim že tam chybíš Ty.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. pol.

      spojka     před 14 lety 24.09.2010 19:06 |  
      0 0

      U všech chybí hlavně kvalita a rychlost, u většiny i psychika. No a třeba u Hubáčka chybí všechno.

      Mně se to nelíbí, je to opět impotentní šmudlaná bez útoku a s hodně nejistou obranou.

  10. Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. pol.

    DrFe1     před 14 lety 24.09.2010 18:53 |  
    0 0

    Dembelé ven !!! Vystřelil na bránu a to je v příkrém rozporu s Jarolímovou novou koncepcí !

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 18:54 |  
      0 0

      Nepřeháněj to zas

      • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. pol.

        DrFe1     před 14 lety 24.09.2010 19:09 |  
        0 0

        Kéž bych přeháněl, jenže on minule Dembelé opravdu po vydařeném zápase nehrál.

        • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. pol.

          marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 19:25 |  
          0 0

          Bohužel at hraje Dembele nebo ne, hrajem porad stejnou holomajznu.

  11. Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. pol.

    lassiter     před 14 lety 24.09.2010 18:59 |  
    0 0

    proč ten kisel nehází auty častějš, dyť on dohodí až do malýho vápna narozdíl od těch našich krajních běků...

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. pol.

      Wommi     před 14 lety 24.09.2010 19:04 |  
      0 0

      ..to jsemzvedavej,co si panove nahore vymysli,az po dvou prohrach se slovackem a plzni budou muset vyhodit KJ anebusou to chtit udelat:) ze by zase nejaka staz?!

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 1. pol.

      spojka     před 14 lety 24.09.2010 19:04 |  
      0 0

      To už je v Jarolímově Slavii taková tradice. Že by někdo mohl něco umět, to se neřeší. Prostě tytéž věci budou dělat donekonečna tytéž hráči, ať budeme hrát sebehůř. Rohy odjakživa kope Jarda Černý, co na tom, že třeba Švento v Salzburgu kope rohy, přímáky a dokonce z toho dává góly? Tady měl prostě zákaz. Auty totéž.

  12. Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

    Cilda     před 14 lety 24.09.2010 19:32 |  
    0 0

    Prosímvás dá se to někde sledovat na internetu? díky moc

  13. Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 19:33 |  
    0 0

    Proč zase střídá Dembelého?

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 19:33 |  
      0 0

      Protože je debil.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

      opicemag     před 14 lety 24.09.2010 19:37 |  
      0 0

      Protože nechce střídat syna. Nebo nevím. Není to jedno? Jestli ho po tomto výkonu bude vedení ještě obhajovat, tak je jasné, že jejich cílem je 2. liga.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

      jiras     před 14 lety 24.09.2010 19:48 |  
      0 0

      A hele, Ragued, prohru o gól ubráníme.

  14. Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

    Wommi     před 14 lety 24.09.2010 19:39 |  
    0 0

    jsemtrochu nepochopil faul vomacky,..on trochu skloni hlavu,protihrac da do urovne nohu a je to faul slavisty??

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 19:41 |  
      0 0

      No ale zase co ted predvedl za karate.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Wommi     před 14 lety 24.09.2010 19:43 |  
        0 0

        ..oo jeto celydoceladobrakomedie:) ze uzc by se zase hraci chteli KJ zbavit?

        • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

          spojka     před 14 lety 24.09.2010 19:46 |  
          0 0

          Nemyslím, že tohle je ze strany hráčů záměr. Oni jsou prostě jen neuvěřitelně slabí. Nakonec tyhle Vomáčky, Koubský, Hubáčky, Černý, Jarolímy nebo Kisely si přivedl sám KJ a i když evidentně na Slavii kvalitou nemají, tak je pořád staví. Tohle by jim nikdo jinej netrpěl.

  15. Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

    jiras     před 14 lety 24.09.2010 19:44 |  
    0 0

    Mějte mě za velkého optimistu, ale jestli za těch 20 minut neotočíme, tak Jarolím víkend ve Slavii nepřežije.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Wommi     před 14 lety 24.09.2010 19:51 |  
      0 0

      to je pekna tresnicka na dortu KJ,zariz ho jeho Lada Volesak!

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Nemo     před 14 lety 24.09.2010 19:52 |  
      0 0

      No teď už to vypadá , že asi neotočíme. Chtěl bych mít tvůj optimismus.

      • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

        jiras     před 14 lety 24.09.2010 19:57 |  
        0 0

        Nebo přijde dovolená a Cipro. Sice z bláta do louže, ale Platil bude mít klid.

        • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

          jane (admin)     před 14 lety 24.09.2010 20:06 |  
          0 0

          Taky sem si rikala, ze KJ asi brzo pojede na dovcu :) nacerpat zas do nejakeho velkoklubu poznatky o modernim fotbale :)

          • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

            marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 20:12 |  
            0 0

            Podle me nebyl na Bayernu, ale za Puckem v Hlucine

          • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

            jiras     před 14 lety 24.09.2010 20:18 |  
            0 0

            Jasnačka, minule Bayern, teď třeba Barcelona. I toho Messiho nám najde (mezi svými dětmi) :D Člověk už se musí jen smát.

          • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

            slaviator     před 14 lety 24.09.2010 20:19 |  
            0 0

            Jedine ze se v zime vrati... :)

  16. Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

    Nemo     před 14 lety 24.09.2010 19:47 |  
    0 0

    To skoro vypadá , že si Lukáš vyležel žlutou pro Švancaru )

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 19:51 |  
      0 0

      Tak po Kalivodovi i Volešák.. zajímavý

      • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 19:54 |  
        0 0

        teda s tou plzní ale cejtim hodně velkej trapas, snad Karel zmobilizuje síly :))

        • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

          dalislavista     před 14 lety 25.09.2010 09:24 |  
          0 0

          Karel to snad už nebude... I když snad i bych Plzni výhru přál-nechci pomáhat Spartě, my se snad zachráníme v jiných zápasech.

  17. Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

    spojka     před 14 lety 24.09.2010 19:51 |  
    0 0

    "No, tak jsme prohráli, no a co..."

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 19:53 |  
      0 0

      usmevné :)), smutné na tom je fakt že si to tak většina fanoušků včetně mě doopravdy už říká.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

      jiras     před 14 lety 24.09.2010 19:54 |  
      0 0

      "Prohráli, neprohráli, kdyby útočníci dali góly..."

      Víc už se KJ může ztrapnit snad jen pokud pude do tý Superstar nebo jak se to teď jmenuje.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

      Nemo     před 14 lety 24.09.2010 19:55 |  
      0 0

      slovy klasika ........A vám se ten fotbal jako líbí ?

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 19:55 |  
      0 0

      Z hlediska snahy nemám hráčům co vytknout, v posledních zápasech prostě nedáváme góly, a nepomáhájí nám ani výkony rozhodčích, první penalta být neměla a druhý gól podle mých informací byl z offsidu. Důležité je že v posledních zápasech od Hradce vidím ve hře zlepšení.

    • Re: Slovácko - Slavia 1:0 v 2. pol.

      bongor     před 14 lety 24.09.2010 20:00 |  
      0 0

      To co hrajeme,to je takový sterilní,česky by se dalo říct na hovno.Míč běhá bez ladu a skladu,hráči jak by smet.Ten kluk Vyhnal,ten je z toho úplně na větvi,mně přišlo,že tam ani nebyl.ještě že je zvyklej z béčka.Jedině se sraltou jsme měli herně navrch.Ale jen co na nás přijde kvalitnější mužstvo,nechytáme se.

  18. Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

    Khadgar     před 14 lety 24.09.2010 19:54 |  
    0 0

    Já myslím, že je to jasný, ne? Nespravedlivě nařízená penalta zásadně ovlivnila průběh utkání a tak ho tedy nelze brát v potaz při hodnocení trenéra Karla Jarolíma. Klídek, pohoda, jedeme dál.
    Jak rád bych se mýlil...

    • Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

      Wommi     před 14 lety 24.09.2010 19:56 |  
      0 0

      ...."ja si nechci stezovat,nechci brecet,...ale ta penalta...."....

      • Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 19:57 |  
        0 0

        ta byla ale přísnáááá, co je to za klauni takle to pískat.

      • Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 19:59 |  
        0 0

        penalta byla nebyla, šance promenujeme nepromenujeme, prijeli jsme obleceni neobleceni, trenuje nas trener netrener...

  19. Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

    jiras     před 14 lety 24.09.2010 19:59 |  
    0 0

    Přes tohle všechno jen doufám, že nikdo neklesne na úroveň sparťanů a nebude zastavovat náš autobus a napadat hráče.

  20. Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

    Wommi     před 14 lety 24.09.2010 20:01 |  
    0 0

    doufam,ze ho vodvolaj jeste nez dojedou do prahy,...

  21. Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

    jiras     před 14 lety 24.09.2010 20:01 |  
    0 0

    Vomáčka je srdcem i nohama sparťan...

  22. Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

    rek     před 14 lety 24.09.2010 20:02 |  
    0 0

    Jak může v klubu slavného jmena SLAVIA PRAHA kopat 5 let v kuse někdo jako Hubáček ???? Jarolím ven ven ven !!

    • Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

      utrzeny_ze_retezu     před 14 lety 24.09.2010 20:03 |  
      0 0

      si nikdo, krom fans, nevšim, že je to lempl...

      • Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

        utrzeny_ze_retezu     před 14 lety 24.09.2010 20:05 |  
        0 0

        ty voe, von mi přijde nalitej nebo já nevim...

    • Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

      japhy     před 14 lety 24.09.2010 20:06 |  
      0 0

      Všichni víte, že jsem se Huba vždy zastával, co ale předvádí letos, to je opravdu neuvěřitelný. Dneska se k němu přidali klasičtí LJ a JČ, no a Vomáčka, to je opravdu tragedie. Hubovi to ale nemám za zlé, hraje, co umí, ALE nechápu, jak ho tam KJ může pořád cpát.

      • Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 20:07 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu že je to KJ, tak ti musi byt jasne proc ho tam porad cpe.

        • Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

          dalislavista     před 14 lety 25.09.2010 09:28 |  
          0 0

          desátky?

      • Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

        utrzeny_ze_retezu     před 14 lety 24.09.2010 20:07 |  
        0 0

        Za zlý mu to nemá asi nikdo, ale prostě celejch pět let se mohla hledat náhrada u mladších!! Teď by se to neřešilo.

      • Re: Slovácko - Slavia 2:0 v 2. pol.

        japhy     před 14 lety 24.09.2010 20:08 |  
        0 0

        A je zajímavý, jakmile nastoupí Ragued, začne nám to tam padat :)

  23. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    lassiter     před 14 lety 24.09.2010 20:07 |  
    0 0

    no tak vida ho karla, dovča se chystá

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      rek     před 14 lety 24.09.2010 20:08 |  
      0 0

      huráááááá

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      utrzeny_ze_retezu     před 14 lety 24.09.2010 20:08 |  
      0 0

      náhodou tohle přežije a pak náhodou porazí plzeň a bude po prdeli...

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 20:11 |  
        0 0

        doufam ze proti Plzni uz nas povede nekdo jinej

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Wommi     před 14 lety 24.09.2010 20:11 |  
      0 0

      ..jak jsem psal vyse,..co dovca,..staz,....

      je to nestesti,to se ani neda verit,jak se to za posledni rok posralo, ale uplne totalne, do sracek!:(skoda,ale tak zivot a islavia pujde dal a ude to v pohode,..

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Jakubisko     před 14 lety 24.09.2010 20:15 |  
      0 0

      řekl něco v rozhovoru? neviděl sem to

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        jane (admin)     před 14 lety 24.09.2010 20:15 |  
        0 0

        "Chvili jsem uvazoval o rezignaci, ale potom jsem dospel k tomu, ze mam Slavii jeste co dat a nechci to vzdat."

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          lassiter     před 14 lety 24.09.2010 20:17 |  
          0 0

          já sem řikal, že od tý televize nemam odcházet :-)

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            quelhar (admin)     před 14 lety 24.09.2010 20:19 |  
            0 0

            Nesmis verit vsemu, co ctes, nic takoveho nerekl. Jen na dotaz jestli bude uvazovat o rezignaci, rekl, ze ano

              • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                Gordon (host)     před 14 lety 24.09.2010 20:28 |  
                0 0

                Me spis si myslis ze ho napadla nejaka nova koncepce

                • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                  jiras     před 14 lety 24.09.2010 20:42 |  
                  0 0

                  Třeba že se aspoň pokusíme o fotbal?

                  • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                    Wommi     před 14 lety 24.09.2010 20:53 |  
                    0 0

                    ...nebo spis si chce jeste popremyslet,jestli si uz na slavce dost vydelal,....doufam,ze ho todle synottip derby uz uspokojilo dostatecne!

              • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                Fallen (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 20:53 |  
                0 0

                Jestli si nechá zaplatit ty prachy nebo se jich vzdá? :D

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 20:21 |  
            0 0

            Spis mel asi rict ze mu ma slavia (ne)co dat jeste

  24. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    lubka     před 14 lety 24.09.2010 20:08 |  
    0 0

    opět blíže drůhé lize.....................

  25. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Cilda     před 14 lety 24.09.2010 20:08 |  
    0 0

    nenene to už je moc silný kafe tohle... .(( jestli po tomhle zápase ten člověk nerezignuje tak už nevim.. jak tu někdo psal že je to křivák, tak i ten by po tomhle určitě odstoupil..

  26. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Viking     před 14 lety 24.09.2010 20:16 |  
    0 0

    Při pohledu na dnešní sestavu začínám opravdu věřit informaci, že za základ ve Slavii se platí stejným systémem jako prosáklo u hokejového trenéra Holíka.

  27. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Viking     před 14 lety 24.09.2010 20:17 |  
    0 0

    Druhá liga taky liga, hej hej hej!!!

  28. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    FrancoisMerlin     před 14 lety 24.09.2010 20:19 |  
    0 0

    Tak je to tragicky a kdyz vidim, ze uz nemame ani na ty nekopy ze Slovacka.
    Brankare nebudu posuzovat, ale perspektiva Vaniaka je nulova, tak ty 3 fiky muze taky dostat Zlamal nebo Jaakola a bude to perspektivnejsi. Obrana je tragicka - Koubsky je kopyto - aspon neco udela v utoku, Vomáčka je neskutecny nekopa, Čelůstka nějak narost a je mimo a David na to taky nema. Jedinej perspektivni je Trapp, kterej se zranil a Kaufman- neni to nahou Andy Kaufman a jeho posledni zert :-).
    LJ, Kisel maji tymu co dat, Dembele a M.Černý (nešlo mu to) tam vidim perspektivu. Ragued uz by nejradeji byl nekde jinde a Belaid snad nema ani na 3 ligu. J. Černý by měl odejit. Vyhnal dnes ukazal, ze na to jeste nema a proti prumernym stoperum to nestacilo, ale to neznamena, ze priste nemuze byt lepsi. Zkratka nic lepsiho nemame.
    Suma sumarum: Slavie ma nejslabsi tym za poslednich 10 let a opravdu patrime tam kam patrime. Na sestup to neni: Pribram, Usti, Budejovice by meli skoncit za nama.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Viking     před 14 lety 24.09.2010 20:22 |  
      0 0

      Letos to tím sestupem fakt smrdí. Ta kvalita je v porovnání s ČB, Brnem stejná! Vždyť to mužstvo hrálo loni osmé místo a ještě se oslabilo!

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        FrancoisMerlin     před 14 lety 24.09.2010 20:49 |  
        0 0

        Jen by me zajimalo, jestli jsme na tom v porovnani s minulýma sezonama furt stejne nebo dokonce líp? :-)

  29. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    slaviator     před 14 lety 24.09.2010 20:22 |  
    0 0

    Lidi, neblaznete! Trener za to prece nemuze. No tak jsme prohrali, no a co? Strilime goly, nestrilime, to je smula. Nechci si stezovat, ale ta penalta byt nemela... A zasadne to ovlivnilo prubeh utkani. Zadna krize neni, i kdyz je pravda, ze o titul hrat nebudeme, ale s tim jsme vsichni pred sezonou pocitali. Ale da-li pan Buh, Allah, Jahve, Budha a kdo vi jeste, treba na jare vyhrajeme i nejakej ten zapas...A vidite, hrali Vyhnal s Dembele a hovno, takze musi hrat v zakladu Vlcek s Corem...! /aspon ta ironie ze nam zbejva..../

  30. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    slaviator     před 14 lety 24.09.2010 20:28 |  
    0 0

    Karel Jarolim bude UVAZOVAT o rezignaci, ale nepoda ji!

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      jiras     před 14 lety 24.09.2010 20:38 |  
      0 0

      Jen počkej až se poradí s kámošem Haškem a udělá se výměna Jarolím - Bílek, to bude mít slávistů boulí na čele.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 20:40 |  
        0 0

        A maséra přijde dělat Poustka

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          jiras     před 14 lety 24.09.2010 20:43 |  
          0 0

          A nakonec nás koupí Košťál.

  31. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Max1     před 14 lety 24.09.2010 20:33 |  
    0 0

    Hráči na to dlabou, zklamali mě již po několikáté, jsou namachrovaný slečinky....už mě začínaj srát svym laxním přístupem, který dnes dosáhl maxima. Dal bych jim takový pokuty, že by z toho pos.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      smely (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 10:16 |  
      0 0

      a z ceho by je zaplatili, kdyz vod zacatku ligy dostali jen jednu vejplatu ?.....bych vas chtel videt, delat zadarmo, jak byste se pretrhli, pratele...nejvetsi skudce slavie je vedeni a tajemny majitel....

  32. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    slaviator     před 14 lety 24.09.2010 20:35 |  
    0 0

    ...lituju naivni fandy, kteri si koupili petiletou permici. A nejhorsi je, ze diky tomu nemuze pak Slavie zlevnit normalni listky. No tak co, tka budeme mit v Edenu nejdrazsi druhou ligu ... listek 150-500... samozrejme, na Zizkov nebo Jihlavu za tech 500 v Z3.....

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      jiras     před 14 lety 24.09.2010 20:38 |  
      0 0

      A na Ondrášovku bude speciální sazba, holt poháry...

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        slaviator     před 14 lety 24.09.2010 20:49 |  
        0 0

        Na Ondrasovku bude stat listek 750, pohar jako pohar.....

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 20:38 |  
      0 0

      Z3, bude samozrejme i proti proligovym muzstvum v Ondrasovce

  33. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    slaviator     před 14 lety 24.09.2010 20:38 |  
    0 0

    ...lituju naivni fandy, kteri si koupili petiletou permici. A nejhorsi je, ze diky tomu nemuze pak Slavie zlevnit normalni listky. No tak co, tka budeme mit v Edenu nejdrazsi druhou ligu ... listek 150-500... samozrejme, na Zizkov nebo Jihlavu za tech 500 v Z3.....

  34. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    slaviator     před 14 lety 24.09.2010 20:38 |  
    0 0

    ...lituju naivni fandy, kteri si koupili petiletou permici. A nejhorsi je, ze diky tomu nemuze pak Slavie zlevnit normalni listky. No tak co, tka budeme mit v Edenu nejdrazsi druhou ligu ... listek 150-500... samozrejme, na Zizkov nebo Jihlavu za tech 500 v Z3.....

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 20:47 |  
      0 0

      Díky za tvé sympatie. Nicméně jsem si koupil tu permici protože je to Slavia a já prostě nějak vím, že bych na ní chodil i ve druhé lize...

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        slaviator     před 14 lety 24.09.2010 20:54 |  
        0 0

        Za tu cenu? A tem mafianum?

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 20:55 |  
        0 0

        Slaviatore, to, co jsi napsal, vypovídá přesně o tvé slávistické víře. Slavii začal téměř před 100 lety fandit praděda, a kdyby si tehdy koupil stoletou permanentku, dodnes bych mu byl vděčný. Slavii fandím celý život a budu ji fandit a chodit na její zápasy, ať se bude dít cokoli. Fanoušky tvého typu si Slavia fakt nezaslouží. Uvědom si, že se nefandí Rosenům, Doležalům, Leškům, Jarolímům, Csaplárům atd., ale Slavii. Co je víc?

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Wommi     před 14 lety 24.09.2010 20:58 |  
          0 0

          ..pri vsi ucte,ja se chodim na ten fotbal spis trapit nez fandit, alespon ted tedy a to dost silne,...nejak nemuzu fandit slavii,jejim fotbalistum,kdyz se mi pri tomkouse pumpa!!!

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            slaviator     před 14 lety 24.09.2010 21:06 |  
            0 0

            Ta pumpa se nam kouse vsem, krome Jarolima a vedeni, tak jsme prohrali, no a co, nic se nedeje, jedeme dal...
            Ony dva tituly byly vazne tak nejak stastny a tak nejak mimo, protoze jinak co pamatuju, tak kazdej rok je to pro slavistu nejakej ten nabeh na infarkt, at treba Doneck, at ty promrhany naskoky na jare, ... Zajimalo by me, jakou nadeji na doziti ma prumernej slavista? O deset let mensi nez prumernej Cech nefandici Slavii...? Ale jsme tak nejak zvykli, smireni,Slavii fandime a fandit budeme porad - ale podporovat tu sebranku...?!

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          slaviator     před 14 lety 24.09.2010 21:01 |  
          0 0

          Slavii fandim patnact let, sebrala mi na nervech tak tricet let zivota. A Slavie ma byt jinej tym ale proste nez tym vyzirku, tym okolo mafianu typu Sisaka, tym okolo exrozhodciho namocenyho do korupce Pucka... Pepi Bican, Franta Planicka, Puc a dalsi by se v hrobe obraceli, kdyby to videli. To co se nepovedlo komunistum se dari ted a je sance to bud podporit, nebo se na to vyflaknout a doufat ze potahnou Jarolim, Platil a spol pres Vltavu o dum dal... Clovek by nemel problem Slavii fandit i v preboru, pokud by to ale bylo vedeno tak nejak jinak nez dnes. A ne ze jsou fanousci na jednu stranu odirani z kuze, na druhou stranu si ze strany vedeni nezaslouzi ani sebemensi uctu...

  35. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    spojka     před 14 lety 24.09.2010 21:08 |  
    0 0

    V této chvíli jsem rozhodnutý, že budu kontaktovat vedení a že skončím. V zájmu toho, aby přišel nějaký nový impuls, tak si myslím, že to bude nejlepší řešení,“ prohlásil bezprostředně po zápase trenér Karel Jarolím.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      spojka     před 14 lety 24.09.2010 21:13 |  
      0 0

      I když ho možná ještě Rosen přemluví k pokračování. Šábnout se o drobný za Hlouška s Raguedem. A poslední zhasne...

      Jinak je zajímavé, že podle Jarolíma se nám po nuceném vystřídání syna Lukáše zhroutila organizace hry.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        FrancoisMerlin     před 14 lety 24.09.2010 21:18 |  
        0 0

        LJ se musim zastat. Dneska zahrál LJ nejlip z celý záložní řady- dokonce líp než chybující Milan Černý. Jak se ale může zhroutit organizace hry příchodem nových hráčů? Neměli by jít zažitou všichni hráči a jen ne 11 vyvolených pane Jarolíme?

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        FrancoisMerlin     před 14 lety 24.09.2010 21:18 |  
        0 0

        LJ se musim zastat. Dneska zahrál LJ nejlip z celý záložní řady- dokonce líp než chybující Milan Černý. Jak se ale může zhroutit organizace hry příchodem nových hráčů? Neměli by jít zažitou všichni hráči a jen ne 11 vyvolených pane Jarolíme?

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          spojka     před 14 lety 24.09.2010 21:23 |  
          0 0

          Především s hráči jako Koubský, Vomáčka nebo Hubáček nemá jakákoliv organizace hry smysl. Pokud jsou v týmu neustále drženi takoví lemplové, tak si může zbytek organizovat, co chce.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      jiras     před 14 lety 24.09.2010 21:16 |  
      0 0

      To je odkud? Lidi, dávejte odkazy...

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        spojka     před 14 lety 24.09.2010 21:17 |  
        0 0

        Ze slavia.cz

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      slaviator     před 14 lety 24.09.2010 21:17 |  
      0 0

      Jo, akorat si snad k B tymu nepribere acko Pavel Rehak :(

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Gordon (host)     před 14 lety 24.09.2010 21:53 |  
        0 0

        a asistenta Jarolíma.. :D

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Ferguss     před 14 lety 24.09.2010 21:47 |  
      0 0

      Mám z toho ambivalentní pocity. KJ mi pil krev neskutečně a za nového trenéra jsem se skoro modlil. Ale teď je mi ho stejně trochu líto. Mám pocit, že ho (podruhé) nechali hráči padnout a to se prostě nedělá.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        spojka     před 14 lety 24.09.2010 21:56 |  
        0 0

        Tohle chápu, možná bych měl to cítil stejně, ale hned vzápětí ten pocit přebije vědomí, že tyhle hráče si přivedl KJ sám a výmluvy na nedostatek peněz neberu, protože ty KJ nařídil vyházet za Vomáčky, Naumovy, Trubily, Vasiljeviče, Ivanoviče, Abrahym, Besty, za provize jisté agentce a další nesmysly. K tomu si připočti odstupné vyplácené Brabcovi jen kvůli osobní záležitosti, kvůli které ho KJ vyhodil.

        Ano, neznat historii a souvislosti, které k současnému stavu vedly, asi by mi bylo Karla líto. Ale on ten současný stav svoje příčiny má a velká část jde na triko právě Karlovi.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Ferguss     před 14 lety 24.09.2010 22:01 |  
          0 0

          Co jsem slyšel já, tak Brabec nedostal nic, ale těch verzí je tolik, že už bych se v tom nehrabal. Jasně Jarolím udělal spoustu chyb, ale nemyslím, že mu má ze současného kádru někdo právo něco vyčítat. A sejmul ho právě ten současný. I když možná ne, možná skutečně navíc nemají.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            spojka     před 14 lety 24.09.2010 22:07 |  
            0 0

            Já si myslím, že prostě navíc nemají. V době, kdy měl k dispozici peníze a mohl hráče nalákat na LM, tak si od Novákové na klíčový post stopera přivedl Vomáčku. Ten odjakživa hrál a pokaždé hraje naprosté ho*no, tak co od něj čekal?

            Proto nečekám v podstatě žádné zlepšení ani po Karlově odchodu. Ten tým je zoufalý, peníze na lepší hráče nejsou (resp. jsou, ale už na na účtu Slavie), takže se zpeněží ještě ten zbytek, který má nějakou cenu a pak se uvidí...

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            spojka     před 14 lety 24.09.2010 22:17 |  
            0 0

            Kromě toho není jasný, že KJ opravdu skončí. V pátek se hraje s Plzní a během sedmi dnů nikde trenéra neseženou. Takže ho buď Rosen ukecá, aby zůstal minimálně do repre pauzy, nebo to vezme nějakej asistent. A to je snad ještě horší varianta, protože ta rudá kůže, která vedle KJ sedává měla letět už po Tiraspolu.

            Cipra už bych tam taky viděl jen nerad, naopak nechápu, čím je pro nás při nedostatku peněz na postu šéfa skautingu ještě vůbec užitečnej.

            No a Řehák si svojí prací u béčka o povýšení taky neříká.

  36. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Gordon (host)     před 14 lety 24.09.2010 21:57 |  
    0 0

    Nicmene v rozhovoru to pusobi, ze to neni jeho chyba, ze konci protoze to je dobre pro slavii, jelikoz jsou tym a hraci zbytecne pod tlakem a ze vymyslel ze tym potrebuje impuls, ze on je vlastne ten zachrance, vubec neprizna ze proste je to na hovno... to me poser kozy :D

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Jakubisko     před 14 lety 24.09.2010 22:38 |  
      0 0

      No jasně, novej trenér vytáhne tým k titulu a všichni budou plácat Jarolíma po zádech jak to s tím novým impulsem hezky vymyslel a po sezóně ho s pompou vrátí na místo hlavního trenéra :o))

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Gordon (host)     před 14 lety 25.09.2010 00:27 |  
        0 0

        mno ale to neni spatny, nechaj zase nacerpat jarolima novou energii a nove zkusenosti a v pristim rocniku sup zpatky do trouby :D

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      MarHud     před 14 lety 24.09.2010 22:55 |  
      0 0

      Výborně klucííí.A ted hurá na Pilsen!!!!!:-)))))))).At žije ACS!!!!!

  37. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    quelhar (admin)     před 14 lety 24.09.2010 22:25 |  
    0 0

    Jen pro zmirneni te radosti - schvalne, kdo z vas si uvedomuje, ze asi nejpravdepodobnejsim nastupcem Jarolima je Rada?

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      spojka     před 14 lety 24.09.2010 22:35 |  
      0 0

      Jakkoliv je mi tenhle lampasák odporný, tak jakákoliv změna na postu trenéra znamená naději, že se něco změní na postavení hráčů jako Vomáčka nebo Hubáček. Pod Jarolímem by tu byli zřejmě navždy.

      Ale pokud nějakého šílence skutečně napadne angažovat Radu, tak aspoň víme, že současná Slavie už nemá s fotbalem nic společného.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 22:37 |  
        0 0

        Jaakkoliv je mi odporný, byl bych zvědav, koho udělá jedničkou v bráně. Ale je to nesmysl...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 22:36 |  
      0 0

      S Radou se nedohodneme na platu, ten asi nehrozí.

      Vůbec stačí představa, že budeme tohohle ambiciózního podivína lákat slovy: ,,Tak si, trenéra, budujte mužstvo, my vám věříme. Ale máme takovou specifickou situaci, útočníka Vám možná neseženeme. A toho Ragueda s Belaidem bez ohledu na výkony poduste, máte speciální zadání je vyštípat.´´ (Jako ve Vrchní, prchni: Eine Spezialitäte - abnormalen Tunisan.)

      Rada by mě opravdu překvapil, podle mě to bude někdo jiný, ale nejsem schopen uhodnout kdo. Návrhy mám níže.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      smely (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 10:24 |  
      0 0

      hm Rada, co treba Kotrba, Palicka nebo Boksa ? docela mi trne koho to vemeno platil pritahne...urcite nekoho s min financni narokama...

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        smely (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 10:26 |  
        0 0

        abych vam usetril praci , ta jmena vyse jsou psana v lehce ironizujicim duchu...

  38. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 22:32 |  
    0 0

    Jestli Jarolím odejde, koho na jeho místo? Můj názor - na těžký zápas s Plzní by měl hráče dočasně vyhecovat Cipro, tím dáme dohromady s následnou repre pauzou dostatek času na převzetí týmu novým trenérem.

    Řešení ideální

    Vítězslav Lavička - podle mě je to člověk, který si umí i v českých podmínkách postavit tým (vrtošivému vedení navzdory) a nevnímám ho jako nějak stoprocentně kovaného sparťana, i když kotel by ho asi hned nepřijal. Ovšem není to reálné, v naší současné situaci ho z Austrálie nepřetáhneme.

    Řešení realistická (Trenéři, kteří uměli, ale kvůli povadlému renomé nebudou chtít velký plat.)

    A) Miroslav Beránek - S mladými pracovat umí, při svém posledním angažmá to tu zformoval docela rychle. Ovšem měl v zádech velké investice a kvůli těsnému nepostupu do LM to nakonec skončilo nedobře. Teď je situace odlišná, ale Slávii má snad v srdci, a když dokázal trénovat Blšany, tak by se tu neztratil. Po nepovedeném angažmá v Brně je levný, dovolilo si ho Kladno a jsme snad schopni ho přetáhnout.

    B) Vlastimil Petržela - Dříve výrazný český trenér, i když mě štvalo jeho fanfarónství a moc jsem ho nemusel. Prožil toho hodně a jako ,,polepšený hříšník´´ to tu vezme klidně zadarmo. Comeback po gamblerské anabázi na Žižkově mu nevyšel, ale trénovat snad nezapomněl a oproti dřívějšku je pokornější. Šanci bych mu klidně dal, naše renomé není také kdovíjaké. I když chápu, že je to svým způsobem risk.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Gordon (host)     před 14 lety 24.09.2010 22:36 |  
      0 0

      Ja chci: Dovalil,Hrebik,Petrzela,Janu.
      beranek mozna prijde, problem je ze taky to s nim nebylo tak cisty u prestupu a provizi

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 22:42 |  
        0 0

        Dovalil bude možná volnej už za 14 dní, ten by možná i šel, když jsme měli rezervu na Jarolíma, tak by jsme se s ním mohli dohodnout.

        Hřebík, ten má zajímavou práci na dlouho a přejme mu ji.

        Petržela, tak tam se shodujeme.

        Janů? Nevím, nevím, možná ve dvojici s Kozlem by to byl docela zajímavý pokus...

        Nesoudil se ten Beránek s námi nějak? Přestupové věci kolem Vachouška nebyly udělané moc chytře, ale přesto se to snad vyplatilo.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          spojka     před 14 lety 24.09.2010 22:45 |  
          0 0

          Dovalil měl nabídky z Německa a kvůli "21" je odmítl. Nedivil bych se tomu, kdyby se chtěl na svazu u mládeže udržet co nejdéle, už jen kvůli možnosti startu na domácím ME "21".

          Janů by byl dobrá volba, ale po letním odchodu ze Slavie, který dosud nebyl nijak komentován, asi nemá zájem se ve Slavii jakkoliv dál angažovat.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      spojka     před 14 lety 24.09.2010 22:40 |  
      0 0

      Petržela je zhruba stejný "charakter" jako Jarolím, stačí se zeptat na Bohemce. Navíc trenéra s papírama na hlavu, to opravdu ne.

      Lavička - kromě toho, že je nereálný, má na krku jednoznačené neúspěchy ve Spartě, v jednadvacítce a Liberec pod ním hrál nekoukatelný beton založený na štěstí a náhodě, byť to krátkodobě mělo úspěch.

      Nakonec to tu může trénovat kdokoliv. Pokud to tímhle stylem dál povedou Rosen s Platilem, sportovní úsek bude řídit Šrámek a skauting Cipro, tak se stejně nic zásadního nezmění.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Gordon (host)     před 14 lety 24.09.2010 22:43 |  
        0 0

        a koho by si si predstavoval na trenera a na skauting?

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          spojka     před 14 lety 24.09.2010 22:50 |  
          0 0

          Skauting - nechápu, na co tohle oddělení v českých podmínkách vůbec máme, tady regulérní skauting nefunguje (viz výsledky práce Cipra), stejně sem v přestupním období navezou agenti pár volných kluků z ciziny, aby to vypadalo na úrovni, tak se řekne, že jsme je dlouhodobě sledovali, ale o všem se rozhoduje stejně až na testech. Na tohle stačí spolupráce trenéra, sportovního ředitele a pár jejich lidí. Výbornou práci podle mě odváděl v pozici sportovního ředitele pan Říčka (za trenéra Beránka).

          Trenér - Janů, Beránek, Uhrin ml., pokud máme pracovat s mladými tak i Dovalil. Teď neřeším, jestli jsou ta jména vůbec reálná.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 23:02 |  
            0 0

            Tak třeba Dembélé se snad povedl a nad Jaakkolou bych ještě nelámal hůl. Skauting ano, ale trenér (byť poctivý) staré školy, na tuhle pozici zřejmě není to pravé ořechové. Dočasně bych se s Ciprem v téhle pozici smířil, je to vzdělanej člověk, manažerské schopnosti má, pokud bude mít dobré podřízené. Říčka by byl samozřejmě lepší, ale už je za kanálem.

            Uhrin mladší - trochu sešel z očí a mysli, progresivní trenér to je, ale finančně nebude o mnoho skromnější než Lavička. Úplně bych ho z úvah rozhodně nevylučoval, a pokud by ty prachy byly (když se ušetří na Jarolímovi), tak proč ne. Je aspoň teďka volný?

            • Re: Slovácko - Slavia 3:0

              spojka     před 14 lety 24.09.2010 23:09 |  
              0 0

              Volný není, je na Kypru v AEL Limassol, ale smlouvu má snad jen do konce sezony.

              Co se týče Říčky - sice je vázán jinde, ale kdyby byla ochota ze strany Slavie, nemuselo by to být neřešitelné. Ta pozice v Chelsea není nijak zásadní, takových lidí mají x, Csaplár byl na podobné pozici v Evertonu a do Anglie jezdil jednou za čas. Kromě toho Říčka stejně pro české kluby dělá, 99% hráčů, které vidí, na Chelsea nikdy mít nebude, ale práci ty hráči potřebují. Takže se dohodí třeba do Čech - viz třeba Kerič, kterého sem taky dotáhl Říčka.

              • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                Wommi     před 14 lety 24.09.2010 23:22 |  
                0 0

                uhrin je pase, byl osloven pred ligou aby fungoval ve stejnem modelu s KJ jako to je ve sparte,..pry odmitl, a to nejn z toho duvodu, ze on by drel, a KJ slizaval smetanu,ale predevsim proto, ze finance ktere ma jsou uplne na jine urovni nez tu v CR ti nejlepsi,..

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 22:43 |  
        0 0

        souhlasím se jmény Dovalil , Janů, oba to umí s mladejma, za málo peněz hodně muziky a ani by moc nechtěli.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 22:51 |  
        0 0

        Petržela je aspoň pořádně vyšetřenej (na rozdíl od KJ) a už nepřekvapí :-)) To KJ teprve k Chocholouškovi půjde...

        Lavička - tak chceš body, anebo krásu? (Nejradši obojí, ale buďme realisté) Navíc ve Spartě opravdu neměl dost času, to je snad jasné.

        Myslím, že do konce podzimu se tady už zase tolik zlepšit nedá, i když po domácím zápase s Plzní už máme docela přívětivý los. Maximálně vyhecovat, vrátit se ke 4-4-2, rozumně to sestavit a už moc netipovat, ale zázraky s tím nebudou. Zimní přestávkou musí začít rozumná přestupová politika, žel v začátcích hlavně v kategorii odchodů, kvůli finanční realitě. Ale chce to trenéra se systémem a strategií a obávám se, že Platil se při svém náhodném výběru netrefí. (Vrba, Psotka obsazení; a mnou jmenovaní nejsou žádní samospasitelé)

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          spojka     před 14 lety 24.09.2010 22:56 |  
          0 0

          S tím výhledem to vidím stejně. Co se týče Lavičky, tak ať už máme na něj každý svůj názor, tak hlavní je asi to, že zřejmě nemá zapotřebí kazit si jméno v klubu, jakým se teď stala Slavie.

          Každopádně za současných podmínek není osoba trenéra to nejdůležitější. Pokud se Rosen a spol. rozhodli klub záměrně zlikvidovat nebo prostě jen neodhadli svoje možnosti a ten se snaží zachránit pro sebe, co se dá, za cenu likvidace klubu, tak nás může trénovat třeba Cesar Luis Menotti a bude to pořád stejný.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 01:23 |  
            0 0

            Sparťana Lavičku s jeho mentálním trenérem bych asi nevydýchal a doufám, že ve vedení nemáme zas tolik mentálů.

            • Re: Slovácko - Slavia 3:0

              DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 13:37 |  
              0 0

              Mě připadá Lavička jako slušnej člověk a přijmul bych ho, podobně jako třeba Kisela.

  39. Jarolím

    TKutnik (přítel SN)     před 14 lety 24.09.2010 23:51 |  
    0 0

    V této chvíli jsem rozhodnutý, že určitě budu kontaktovat vedení a že skončím. / V této chvíli, HAHA

    Já určitě rád bojuju, ale v podstatě přes mojí osobu je vytvářen tlak na celé mužstvo, takže si myslím, že to bude asi nejlepší rozhodnutí. V tuto chvíli. / HAHA

      • Re: Jarolím

        TKutnik (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 00:07 |  
        0 0

        Teď už jsem nasranej i já. A to je co říct

      • Re: Jarolím

        jiras     před 14 lety 25.09.2010 00:23 |  
        0 0

        Jestli to po slovech "V této chvíli jsem rozhodnutý, že určitě budu kontaktovat vedení a že skončím.“ změní názor a do médií se pustí, že ho Rosen přemluvil, tak už fakt nevim, jak KJ označit. Takhle křivej by nebyl ani Jidáš. To už fakt ne, sem skřípal zuby tak, až mi vypadla plomba. Jsou to holt galeje fandit Slavii.

  40. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    jiras     před 14 lety 25.09.2010 00:46 |  
    0 0

    Děsí vás pohled na ligovou tabulku?
    „Ne, vůbec ne. Podívejte se, je to dlouhodobá záležitost. Máme za sebou jen jednu část soutěže.

    To, že budete bod od sestupových příček, jste ale asi nečekal.
    „Nečekalo to víc týmů, ať jsme to my, Liberec, Brno nebo Baník. Šok je to pro většinu mančaftů. Na druhou stranu je to takové zpestření pro ligu, která je vyrovnaná. I vy máte aspoň o čem psát.“

    Už za tohle bych ho na minutu vyhodil. Takže vše je vlastně v pohodě, máme pestrou ligu a novináři co psát. Celkově mám pocit, že mu stačí záchrana. Takže pane Vaniak, o záchranu si běžte rát někam jinam!


    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/96197/zazil-jsem-i-horsi-sezony-odmita-sestup-vaniak.html

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 01:08 |  
      0 0

      Souhlas. Tam už chybělo jenom, aby dodal "hlavně že mi sem tam přijdou peníze na konto, to jak hrajeme je mi u prdele ...".


      Pokud budeme mít v týmu hráče s takovouhle "vůlí po vítězství", tak to můžeme zabalit úplně.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        japhy     před 14 lety 25.09.2010 10:33 |  
        0 0

        Jasně, např. si nedovedu představit, že by takhle mluvil třeba Necka, toho srala každá porážka. Navíc zase ta formulka se střílením golů. To nikdo nevidí, že si za zápas vypracujeme ztěží tři šance?

  41. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 01:20 |  
    0 0

    Nevidím široko daleko vhodnějšího trenéra pro Slávii než Karla Jarolíma. Podle mne (ale třeba i podle Vítězslava Hlouška - Věčná Slavia) "nejlepší z nejlepších hráčů". Ale teď se i jeho čas naplnil. Tým nešlape, a hlavně nedává góly, což je ve fotbale neodpustitelné. Přijdou jiní a povedou věčnou Slávii. Jen ty tituly Karlem Jarolímem těžce vydolované asi zase dlouho nebudou, ale to je úděl....

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 02:13 |  
      0 0

      Jeho čas se naplnil cca před rokem, tenkrát mohl odejít, tak abysme si ho mohli vážit. Dnes musím říct, že nevidím široko daleko horšího trenéra pro Slávii než Karla Jarolíma.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      slaviator     před 14 lety 25.09.2010 08:17 |  
      0 0

      A proc ty tituly jen tak nebudou? Protoze Jarolim si do Slavie uspesne nasral lemply a triatricetilete hrace....

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        bongor     před 14 lety 25.09.2010 09:58 |  
        0 0

        Zásadní vliv na ten náš dnešní srab a neštovice má personální politika a to od hlavy až k patě.Hlava?Sparťan Slavii nemůže dělat ředitele.To by měla být nepřekročitelná zásada.A to nemluvím o majitelích.Všude na světě je to zásadní věc,každý se dívá,komu to patří.Je ten člověk nebo skupina lidí solventní natolik,že může finančně ustát i případné neúspěchy v řádech stamilionů?Jen u nás je to sladké tajemství,co je komu do toho.Co do toho mají co kecat fanoušci,ti poslední z posledních,ať chodí a platí a nepletou se do ničeho.Rosen?Tomu věřím ,že je slávista,ale to je málo,prostě to zvládnout nedokáže.To já jsem taky slávista,jsou nás desetitisíce a nemůžeme nic.Karel Jarolím,byl asi nejlepším koučem v poválečné historii naší Slavie,jednou bude v Edenu stát jeho pomník,vedle dalších velikánů červenobílé historie.On ale nezvládnul svůj charakter,začal vršit chybu na chybu.Jeho hlavní chybu vidím v personální politice.Myslím,že jeho vliv na příchod "posil"byl nejméně devadesátiprocentní,to samé na vyhazovech hráčů,často asi z malicherných nebo osobních důvodů.Hráči:Jsou takoví na jaké máme
        a navíc někteří jsou produkty špatného výběru.Třeba takové rošády s brankáři nebo "útočníky" se nevidí.
        Pokud se v dohledné době neobjeví skutečně ekonomicky silný a přesvědčením červenobílý kupec,který Slavii nevidí jako dojnou krávu,ale naopak bude ochotný do ní uložit kapitál,tak se problémy můžou táhnout léta.Pochopitelně trenéři se musí vyměnit co nejdřív, nejlépe ihned a to v A i v B,

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          smely (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 10:44 |  
          0 0

          pomerne souhlasim a v otazce KJ jsem kapanek schizofreni: nebyl to snad KJ kdo do Salvie privedl Sventa, Tavarese, dal sanci Suchymu, Krajcikovi, Svecovi ? Nehrala snad pod nim Slavia nelepsi fotbal za poslednich 10 let ?? Bohuzel byl to ale stejny KJ, ktery do Slavie privedl Abrahama, Bestu, Koubskeho, Vomacku, Ivanovice a ktery dokazal svuj vybudovany tym naprosto zdecimovat az do faze, kdy hrajeme nejhorsi fotbal za 10 let. jsem z toho rozpacity, nevim jestli a za jak dlouho se z tohodle vyhrabem, nicmene analogie s druhym sachtarem (mysleno tiraspol) je nabiledni. ale my zas povstaneme a budeme jeste silnejsi a odolnejsi nez driv, neb cesta cervenobila dlazdena je utrpenim, vede vsak vstric vecne blazenosti. Howg, Amen. At zije Slavia.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 11:58 |  
            0 0

            Mampocit že Švece začal stavět už Beránek

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            bongor     před 14 lety 25.09.2010 12:21 |  
            0 0

            Pravě já mám dojem,že ten KJ,co vytvořil mužstvo,které získalo 2 tituly byl jiný KJ než ten nynější.Tomu starému Karlovi stoupla po vekém úspěchu sláva do hlavy,myslel ža má na to,vytvořit mužstvo,schopné konkurence v LM.Jenže zapomněl na to,že jsme v evropském kontextu vlastně žebráci a když na to začal pomalu přicházet,protože mu pod rukama začali rozprodávat mužstvo,tak začal dělat jednu chybu za druhou.

  42. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Artur (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 09:32 |  
    0 0

    Něco mi říká,že dnes budeme zase valit kukadla :-)

  43. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    opicemag     před 14 lety 25.09.2010 09:47 |  
    0 0

    A nejvtipnější bude, až Jarolím nabídne vedení rezignaci a ono ji nepřijme...

  44. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    podol (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 09:52 |  
    0 0

    Přátelé,opět se svým pesimistickým komentářem,bohužel,zatím
    se bezezbytku plní.Slávia padá stále níže a začíná být již vidět
    v dálce to,co se nepovedlo za totality-zničit klub,který se svou
    minulostí,příznivci,motivací,posláním tolik nehodil jejich ideologii.
    Nakonec se to může podařit tržním kapitalismu v českém provedení.Vezměme si,kde Slávia byla před několika lety,po 2 titulech,účasti v LM,potom v EL,s novým stadionem,neuvěřitelnými
    návštěvami.Takový propad za 2 roky,prohospodaření takového potenciálu,to nemůže být jenom neskutečná neschopnost majitelů,vedení klubu,realizačního týmu.Protože když ty neuvěřitelné činy a skutečnosti byly zřejmé většině příznivců,
    mediím i veřejnosti,potom musíme hledat motiv jiný.Nabízí se
    jen možnost "tunelování".Musíme se připravit na to,že může být
    ještě hůře.Dluh 120mil.Kč,to je jen vrchol ledovce.Až věřitelům
    dojde trpělivost,bude stát Slávia před nejsmutnějším obdobím
    své téměř 120leté historie.A nemysleme si,že ji dokážeme
    zachránit nějakými sbírkami,na to bude dluh neumořitelný.Potom
    se onen neznámý vlastník Slávie pěkně vytratí do neznáma,po jeho hospodaření zbude neskutečný dluh,
    Jako starý člověk si nevím rady,jak dál.Ale myslím,že bychom
    měli něco dělat,dokud nedojde k tomu nejhoršímu.Co na to
    říkají pánové Rosen,Ondříček,Cipro,sportovci Kuko,Suchopárku,
    Šmicre,Severni kotel a všichni Slávisté?To se ani neodvolávám
    na Slávisty,co jsou již ve Slávistickém nebi.
    Podol

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      bongor     před 14 lety 25.09.2010 10:09 |  
      0 0

      Jestli existuje slávistické nebe,musí existovat i nějaké peklo.A tam by se měli škvařit ti umělci.co dokázali rozfofrovat během 2 let stamiliony.
      To nejsou Podole tuneláři,to jsou legální majitelé,kteří si mohou bohužel se svými penězi nakládat,jak se jim zlíbí,to je realita kapitalismu,alespoň toho českého dřevního.Kdyby to bylo v Anglii,podívali by se fans do obchodního rejstříku a kdyby jich tak dvacet tisíc vyrazilo k malému domečku,kde žijí ti kazikopové a udělali by jim z něho kůlničku,tak by si tohle nikdo nedovolil.Jenže u nás to nezjistí ani major Zeman,tak co s tím?

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      smely (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 10:46 |  
      0 0

      roky snu , pak roky prokleti....

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        slaviator     před 14 lety 25.09.2010 11:01 |  
        0 0

        Vitezstvi i nesplnena prani (v podobe odchodu trenera :))

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 13:35 |  
          0 0

          Hořký úsměv :-))

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 13:35 |  
            0 0

            Na druhou stranu, ale jitota, že nikdy nejste sami :-)

            • Re: Slovácko - Slavia 3:0

              DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 13:36 |  
              0 0

              jistota

  45. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Viking     před 14 lety 25.09.2010 10:06 |  
    0 0

    Jestli by nás měl trénovat ten Rada, tak to ať Jarolím radši zůstane.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      spojka     před 14 lety 25.09.2010 10:08 |  
      0 0

      Bohužel to vidím na toho rudého vyžírku Vrabce (minimálně dočasně). Bolševik na postu ředitele, bolševik hlavním trenérem...

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        bongor     před 14 lety 25.09.2010 10:10 |  
        0 0

        Já taky,proto říkám když KJ tak ať jde celý realizační tým,jinak to postrádá smysl.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Viking     před 14 lety 25.09.2010 10:27 |  
          0 0

          Celý realizační tým plus sportovní úsek - Šrámek a Cipro.

  46. TO je kurva konec.

    Kunetice     před 14 lety 25.09.2010 11:12 |  
    0 0

    Ale ještě neodešel. a k tomu radovi , horší to už snad být nemůže i když jej taky nemusím.

    Já vidím řešení v Uličném!?

    • Re: TO je kurva konec.

      japhy     před 14 lety 25.09.2010 11:28 |  
      0 0

      Ne, ne, prosím ne. Sice sympaťák, ale kam v poslední době vkročil, hned se musel pakovat, na fotbal se koukat nedalo, alibismus, prostě stará škola. Potřebujeme někoho, kdo nebude držet basu s dědkama.

      • Re: TO je kurva konec.

        Viking     před 14 lety 25.09.2010 12:17 |  
        0 0

        Uličný je absolutně neschopný trenér, který může za úspěchy, ale za neúspěchy můžou jednoznačně hráči. Stará škola, trénuje stylem "tož hoši hrr na ně", chování řeznického psa.

  47. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    tantalos     před 14 lety 25.09.2010 12:06 |  
    0 0

    Rezignace Jarolíma by nic nevyřešila. Ani Mourinho by nic nesvedl s dnešním mančaftem, jen by si uřízl ostudu.
    1. Mužstvo je mizerně trénované - utkání prohrává v důsledku špatné fyzické kondice - příklad utkání s Olomoucí či se Spartou je toho důkazem.
    2. Kádr je přestárlý: nepopírám, že LJ, Kisel, JČ, Vomáčka, Hubáček, Vlček jednitlivě mohou být za určitých okolností pro mančaft přínosem, ostatně jako je třeba pro Plzeň Horvi, jejich koncentrace je vražedná, neboť vytvářejí kliku, která by každého trenéra, který by se je snažil donutit dřít na place, velmi brzy znemožnila.
    Nový trenér by byl nucen okamžitě všech šest vyhnat, a tak silný kádr nemáme.
    3. Novému trenérovi by okamžitě podrážela nohy i Jarolímova ekipa v managementu - a je jisté, že KJ a Rosen už všechny "disidenty" z vedení týmu vyštvali, Vrabec, Šrámek, Držmíšek, noví masíři a kustodi by jakékoli pokusy o ozdravení potlačovali už v zárodku.
    4. Porážky budou pokračovat a budou zřejmě ještě ostudnější než dosud - tím by KJ dostal alibi a důsledky svého křiváctví a neschopnosti by přenesl na hlavu nového obětního beránka.
    5. Slavia je evidentně v téměř neřešitelné finanční krizi, do níž ji dostalo Rosenovo hochštaplerství. Dokud klub nepovede poctivý člověk, jsou všechny změny - i kdyby byly sebemoudřejší - v podstatě zbytečné.
    Odsunutím KJ se proto nic nevyřeší a tlak fanoušků by se neměl koncentrovat na něj, ale na hlavního původce všech dnešních potíží - Rosena

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      bongor     před 14 lety 25.09.2010 12:29 |  
      0 0

      Asi máš pravdu,že rezignace KJ toho moc nevyřeší,ale je nutná a to byla už před půl rokem.Už kvůli němu samotnému.Mourinho by to taky nenapravil,fotbal hrají fotbalisti,to je 80% a dobrý trenér může dodat zbylých 20%.Nemyslím,že je kádr přestárlý,dneska hrají třicátníci prim i ve špičkových klubech,vem si třeba M.U.Ale především chybí střelci a to po odchodu Grca i ti z větší vzdálenosti.Útok nemá cenu nějak řešit,ten nemáme vůbec.S tím Rosenem fakt nevím,protože ten třeba nemá zdaleka takové slovo ,jak si myslíš.To je naprd,když se tady o něčem bavíme a ani nevíme,kdo a co vlastně může ovlivnit.Co když je to jenom bílý koník?

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      jiras     před 14 lety 25.09.2010 12:48 |  
      0 0

      Tak to počkat! Roky tu nadáváš na Jarolíma a když to (snad) chce sám zabalit, tak je to taky špatně? Už delší dobu mám pocit, že si vlastně rád když je Slavia v prdeli.

      ad 1 - proto snad přijde nový trenér, ne? Kdyby bylo trénované dobře, tak ho nepotřebujeme měnit.

      ad 2,3 - děláš si srandu? Vrabec to doufejme zabalí s Jarolímem a půjdou o dům dál. Představa, že všichni co jsou ve Slavii budou Jarolíma mstít, všechno schválně kurvit a vlastně se tak připravovat o prachy je podle mě taky mimo. Starší hráči mi nepřipadají, že by se KJ snažili nějak bránit, proč by ho mstili? A kustodi a maséři? Ti nejnižší zde budou drtit nového trenéra? To už je vážně paranoidní.

      ad 4 - ano, asi nikdo nečeká, že odteď budeme jen vyhrávat.

      ad 5 - Bůh ví. Snad jediné, s čím souhlasím a co plyne z tvého příspěvku - ne za vše může Jarolím, byť jeho podíl je obrovský.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        tantalos     před 14 lety 25.09.2010 14:39 |  
        0 0

        Nikde jsem nenapsal, že odchod KJ je špatný. Je potřebný. Jenže pokud se nezmění management, je to jen plácnutí do vody. Nebo příprava, aby se po "dovolené" mohl KJ opět vrátit jako před časem.
        Odchod KJ je kosmetika. Opravdovou změnu k lepšímu může přinést jen úplná rekonstrukce vedení a stylu řízení. Pokud si např. bude moct trenér na vlastní pěst obchodovat s hráči a brát z toho tučné provize, budou se jako KJ chovat i jiní.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        tantalos     před 14 lety 25.09.2010 14:40 |  
        0 0

        Nikde jsem nenapsal, že odchod KJ je špatný. Je potřebný. Jenže pokud se nezmění management, je to jen plácnutí do vody. Nebo příprava, aby se po "dovolené" mohl KJ opět vrátit jako před časem.
        Odchod KJ je kosmetika. Opravdovou změnu k lepšímu může přinést jen úplná rekonstrukce vedení a stylu řízení. Pokud si např. bude moct trenér na vlastní pěst obchodovat s hráči a brát z toho tučné provize, budou se jako KJ chovat i jiní.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      skman     před 14 lety 25.09.2010 12:50 |  
      0 0

      tak jak tak to chce pro muzstvo novy impuls a zmenu systemu hry, dovedu si predstavit vyhnala a vedle nej rychlostni typ snad Adama Hlouska az se da do kupy doufejme ze jiz brzy

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      whiplash     před 14 lety 25.09.2010 14:28 |  
      0 0

      Ano, Rosen a Dolezal jsou hlavni vinici. Nicmene KJ ma rovnez velkou zasluhu na soucasnem stavu.
      Pokud si vzpominam, KJ byl odvolan uz v lete, pak zase potvrzen a vysledek vidime. Nehlede k tomu, ze ani realizacni tym se nezmenil.

      Nekdo by musel 1) vyhodit vedeni 2) vyhodit trenera 3)vyhodit real. tym
      4) oddluzit klub

      Body 1 a 4 se zdaji byt zatim "mission impossible, takze zbyva chaos kolem 1 a 2. Vedeni je zda se nekompetentni, neustale neco taji a napr. to mlzeni kolem majitelu evokuje myslenku, ze neni vse v poradku.
      Krome toho KJ uz je na konci sil, takze tezko neco noveho vymysli.

      Podle soucasneho scenare zbyva uz jenom sestoupit, aby se pohlo s 1 a 4.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      lados     před 14 lety 25.09.2010 21:09 |  
      0 0

      Vážený Tantalosi,
      i když si myslím, že máte pravdu přinejmenším v tom, že (možná) hlavní vinu nenese asi jen Karel Jarolím jako trenér, přece bych uvítal, kdyby Karel Jarolím z funkce trenéra okamžitě odešel, protože už když na jaře převzal mužstvo Franta Cipro, z hráčů spadla "deka" a mužstvo začalo hrát o poznání lépe. Je jasné, že shnilého je v současné Slavii mnoho, ale určitě je načase, aby se věci alespoň trochu pohnuly a rezignace Jarolíma by určitě mužstvu pomohla alespoň psychicky. Doufejme, že vedení "prozře" a už nebude Jarolíma držet za každou cenu.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      lados     před 14 lety 25.09.2010 21:10 |  
      0 0

      Vážený Tantalosi,
      i když si myslím, že máte pravdu přinejmenším v tom, že (možná) hlavní vinu nenese asi jen Karel Jarolím jako trenér, přece bych uvítal, kdyby Karel Jarolím z funkce trenéra okamžitě odešel, protože už když na jaře převzal mužstvo Franta Cipro, z hráčů spadla "deka" a mužstvo začalo hrát o poznání lépe. Je jasné, že shnilého je v současné Slavii mnoho, ale určitě je načase, aby se věci alespoň trochu pohnuly a rezignace Jarolíma by určitě mužstvu pomohla alespoň psychicky. Doufejme, že vedení "prozře" a už nebude Jarolíma držet za každou cenu.

  48. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    Barlblog     před 14 lety 25.09.2010 16:30 |  
    0 0

    I přes veškeré statistické argumenty je naprosto jasné, že poháry z ligové soutěže, vybojujeme jen v případě rozprodání kádrů v Olomouci a Plzni, potažmo velkého zakolísání Sparty. O Složení týmů u ostatních mužstev se můžeme dál bavit, ale v lize vidím přinejmenší ještě 2 týmy, které jsou lépe poskládány, možná dokonce z menších individualit, než které má k dispozici Slavia. Ve fotbale ovšem rozhoduje konsenzus 11 hráčů - TEAM.

    Odchod KJ považuji v momentální situaci za rozumný krok a jestli KJ odejde sám, bez nároku na odstupné, pak se mu klaním a hluboce děkuji za krásné roky.

    Nejsem fatalista. Zastávám názor, že rozlité mléko se musí utřít a nejen nadávat nad tím, že mám zničenou plavoucí podlahu za "strašný prachy".

    Společně s KJ by měli odejít všichni asistenti, pokud nový Hl. trenér neurčí jinak. Nad budoucností Pavla Řeháka bych se začal zamýšlet později, teď musíme "nakopnout" Ačko.

    Jaké tedy máme možnosti?

    Zeman je v klubu svého srdce, Foggii. Dovalil je dle mého soudu nereálný a hlavně ne uplně vhodný do staršího kolektivu SKS. Momentálně bych se přikláněl ke dvou variantám. Miroslav Janů, nebo Stanislav Levý.

    Cíl do podzimu by měl být jasný. Bodovat s Plzní a pak získat minimálně 12 bodů. Když se to povede, bude podzim jen podprůměrný, cokoliv pod tento zisk znamená podzim špatný.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      quelhar (admin)     před 14 lety 25.09.2010 16:56 |  
      0 0

      Pokud je pravda, co se suska, ze Janu neodchazel ze Slavie zrovna dvakrat v dobrem, tak se sem asi tezko vrati. Musim rict, ze na Leveho jsem drive zapomnel a urcite by to byla lepsi varianta nez Rada, ktereho ovsem povazuju stale za nejpravdepodobnejsi moznost.

      Dovalil urcite neprijde tento tyden, ale po repre pauze je podle me realna moznost, pokud by byl zajem na obou stranach. U21 bud v barazi vypadne a kvalifikacni cyklus skonci - tim padem by Dovalil mohl byt volny. Nebo U21 postoupi, zaverecny turnaj je pak az v lete, takze bud by dostal povoleni od svazu se do te doby venovat i klubu, nebo by mel novy trener pomerne dost casu poznat hrace.

      Porad je taky moznost, ze majitele rezignaci KJe neprijmou. Pokud ano, je jasne, ze nemame penize na vyplaceni treneru ze stavajicich angazma a volili bychom nekoho z volnych treneru. Tim mimochodem neni treba Beranek, ktery trenuje v Kladne.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        vavicek     před 14 lety 25.09.2010 17:33 |  
        0 0

        Beranka by uvolinili. Je tam do podzimu, kvuli pratelstvi s reditelem Novákem. Trenuje tam víceméně zadarmo. Otazka je jestli by měl Dovalil vůbec zajem. Nejsem si tím moc jistý. Základní otázka je, zdali v klubu zůstane Jarolím jako sportovní ředitel, což je post na kterém původně měl být. Pokud by to tak bylo, tak jednoznačně pada Beranek, Dovalil pravděpodobně i Janů.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 18:00 |  
          0 0

          pokud jí vedení nepřijme tak je třeba se vážne zamyslet nad kroky které podniknout , vedení si už i tak koleduje víc než dost, jestli Jarolim zustane v nejake funkci tak sem nepride tuplem nikdo, dyt to mu odmitl i ten blbej Rada, to sand by vzal jedine Rehak :)) opravdu pekna budoucnost nas čeká.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            skman     před 14 lety 25.09.2010 18:45 |  
            0 0

            to by byla pecka :D prej KJ odchazi na post sportovniho reditele a trenovat nas bude rehak :D:D

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        jiras     před 14 lety 25.09.2010 19:45 |  
        0 0

        On KJ napoprvé taky asi nešel pryč v nejlepším. Teda za Ležky neodcházel v dobrém nikdo :)

        Kdyby za ním přišli a omluvili se, tak to jako chlap vezme, nevrtá se v tom a jde to zkusit.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 19:56 |  
          0 0

          to spíš v pekle začne mrznout.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            jiras     před 14 lety 25.09.2010 21:00 |  
            0 0

            Když jsem to psal, říkal jsem si něco v tom smyslu. Na druhou stranu i Ležka na tiskovce řekl, že jeho největší chybou bylo, když poprvé vyhodil Jarolíma. Už tehdy se tam hodně ochladilo.

            • Re: Slovácko - Slavia 3:0

              DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 21:11 |  
              0 0

              Matně si pamatuji, že už tenkrát se dost dlouho nedařilo a Jarolím se ne a ne pustit funkce. Jeho odvolání chyba rozhodně nebyla. Nevím v jaké souvislosti to Leška říkal, ale dost možná to říkal ze slušnosti nebo pro vylepšení vztahů. Zajímalo by mě zda někdo neví, jestli už se někdy v Jarolímově kariéře stalo, že někde rezignoval dobrovolně ? Já bych si tipnul, že ne.

              • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                Mac     před 14 lety 25.09.2010 21:17 |  
                0 0

                Tak pozor, tehdy dokázal KJ po zpackaném podzimu dotáhnout tým na 2. místo a zajistit předkolo LM. Ovšem vedení se zdál příliš nezkušený a přednost dostal Pešice, který to bohužel nezvládl. :-(

                • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                  Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 21:25 |  
                  0 0

                  DrFe: Je neuvěřitelné, jaké nehoráznosti a lži jste schopen vyprodukovat. FUJ! To že se teď nedaří neznamená, že můžete falšovat dějiny!!!

                  • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                    vavicek     před 14 lety 25.09.2010 21:35 |  
                    0 0

                    Od tebe to sedí. Ty jsi tady byl snad tisíkrát usvědčen ze lži. To, že to tenkrát bylo dost divné potvrdil i Cipro. Mimo jiné si Jarolím tenkrát nechal dát do smlouvy, že po odvolání Cipra musí tým převzít on sám.

                  • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                    DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 21:43 |  
                    0 0

                    A co konkrétně myslíte, pane Huzgi ? V čem podle vás lžu ?

                  • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                    DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 21:43 |  
                    0 0

                    A co konkrétně myslíte, pane Huzgi ? V čem podle vás lžu ?

                    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 21:54 |  
                      0 0

                      Konkrétně myslím to první Jarolímovo trénování po odchodu Cipra, o kterém píšete, že se dlouho nedařilo a Jarolím odmítl odejít. Pravda je ta, že to Jarolím tenkrát dost zachránil a tým hrál pohledný fotbal! Chápu, když kritizujete loňský rok a ještě více chápu kritiku toho letošního. Ale ta vaše poslední poznámka je podpásovkou. To nemáte zapotřebí. :-)

                      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                        vavicek     před 14 lety 25.09.2010 22:06 |  
                        0 0

                        Pohledná fotbal nehráli ani náhodou a druhý místo urval v posledním utkáni v závěrečných minutach. Mas tyhle směšný kydy zapotřebí?

                      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                        DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 22:11 |  
                        0 0

                        Přiznám se, že si to až tak nepamatuju. Já si vzpomínám na nějáký tehdejší rozhovor s Jarolímem, kde hovořil o tom jak ho syn přemlouvá ať to ještě nevzdává (spousta lidí byla pro jeho odchod) a takový ty řeči a bylo to spojeno s tím, že mu to příliš nešlo. Teď když se na to dívám na oficiálkách, tak jeho angažmá začalo takto: Blšany-Slávia 2:1, Slávia-Drnovice 0:0, Slávia-Uh. Hradiště 0:0, Slávia-Sparta 1:3 ......

                        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                          DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 22:17 |  
                          0 0

                          A ještě jsem zapomněl na poslední podzimní kolo, které bylo nsledující (podívejte na střelce branek):

                          Slavia - SK Sigma Olomouc
                          2 : 2 (0 : 2)

                          Datum: 11. 12. 2000, Praha, Strahov
                          Druh zápasu: 1. liga 2000/01, 8. kolo
                          Sestava: Černý - Petrouš - Hyský, Skála - L. Došek, Ulich, Dostálek (71. Sedláček), Kuchař - T. Došek, Kuka, Zelenka (54. Švancara)

                          Branky: 9. Kobylík 0:1, 21. Vlček 0:2, 74. Kuka 1:2, 84. Švancara 2:2



                          Standa dával góla nám a Mercedes naopak góla za nás. Jo, jo, je to dávno.

                          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                            Fallen (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 22:30 |  
                            0 0

                            sestava 3-4-3, to by byla krása...

                          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 22:33 |  
                            0 0

                            No po zimní přípravě, kdy má trenér šanci si tým připravit, hrála Slavie celkem úspěšné jaro, co si pamatuji, tak několik zápasů jsme docela gólově excelovali, remíza na Spartě 4:4, mně se ten fotbal tehdy líbil, i když se nepovedlo 100 % zápasů, ale to nejde nikdy. Ale určitě to nebylo tak, že by se nedařila celá řada zápasů za sebou a že by se Jarolím držel zuby nehty funkce.

                            • Re: Slovácko - Slavia 3:0

                              DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 23:37 |  
                              0 0

                              Když se dívám na statistiku, tak máš pravdu. Možná si pamatuju těch úvodních podzimních 5 ligových zápasů bez vítězství, což vyvolávalo otázky, jestli by neměl od jara začít s týmem někdo jiný.

  49. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 21:03 |  
    0 0

    Nikde žádná zpráva o Jarolímovi, proč o tom oficiální ani neoficiální stránky neinformují ? ! Po zápase Jarolím tvrdil, že složí funkci dnes nebo nejpozději zítra (což znamená dnes). Z toho jaké je ticho po pěšině tuším další podraz. Co se týče křiváctví, tak ten člověk nemá žádnou hranici.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Fallen (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 21:04 |  
      0 0

      Ondra Zlámal psal že se mají večer sejít a řešit

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 21:08 |  
        0 0

        Díky za info, divím se že v takové situaci nejsou schopni dát na web tuto informaci. Takhle to působí dojmem "mrtvého brouka".

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          Fallen (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 21:20 |  
          0 0

          Je to v otázkách na tiskového mluvčího

        • Re: Slovácko - Slavia 3:0

          lassiter     před 14 lety 25.09.2010 22:14 |  
          0 0

          doktore, možná se mi to jen zdá, ale přijde mi, že začínáš být hysterický

          • Re: Slovácko - Slavia 3:0

            Fallen (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 22:22 |  
            0 0

            Neřekl bych hysterický, ale někdo prostě musí zkritizovat úplně všechno za každou cenu...

            • Re: Slovácko - Slavia 3:0

              DrFe1     před 14 lety 25.09.2010 23:41 |  
              0 0

              Ani jedno, ani druhý. Domnívám se, že když jde o takhle zásadní věc, jakou je výměna trenéra, tak by o tom měly klubové stránky informovat. Na tom snad není nic hyserickýho ani přehnaně kritickýho. Minimálně by tam mělo být kdy se má konat schůzka, kdy se má rozhodnout. A ne že jeden den řekne trenér, že končí a na klubovém webu pak není nic resp. je to akorát ukryto někde v diskuzi.....

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      jiras     před 14 lety 25.09.2010 22:20 |  
      0 0

      Odpoledne vedl trénink, večer si šli s Rosenem pokecat.

    • Re: Tantalos a Sport

      Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 25.09.2010 22:52 |  
      0 0

      no tak to je pecka, zastance Jarolima Tantalos , proste nářez :))

    • Re: Tantalos a Sport

      slaviator     před 14 lety 26.09.2010 07:52 |  
      0 0

      Pritom ho zacal kritizovat snad jeste drive nez ja, takze pred vic jak trema lety, jeste pred prvnim titulem... a jen proto, ze rekne ze pouhe vyhozeni Jarolima bez zmeny vedeni je jen placnutim do vody (coz ma pravdu), tak z nej Sport udela zastance :D :D

      • Re: Tantalos a Sport

        tantalos     před 14 lety 26.09.2010 08:54 |  
        0 0

        Jenom to dokumentuje můj pohled na mediální mrdky. Páni redaktoři by si měli najít nějakou slušnou, poctivou práci - například nabízet své pozadí na Hlavním nádraží.

        • Re: Tantalos a Sport

          bongor     před 14 lety 26.09.2010 09:03 |  
          0 0

          Vidíš a teď z Tebe zdělali hrdinu.

        • Re: Tantalos a Sport

          slaviator     před 14 lety 26.09.2010 10:11 |  
          0 0

          To je nesvar dnesnich multimedii - vytrhavani z kontextu, manipulace s fakty a nevyvazene informace. Media maji podat informace ctenari/posluchaci/divakovi tak, aby si mohl vytvorit vlastni nazor, nikoliv uz podavat nazor media - na to jsou urceny sloupky "Nazory", nikoliv "zpravodajstvi". A ted si vem, ze agentura (!!!) Mediafax se tenhle tejden oprela ve sve zprave do vedeni CMFS, ze oduvodneni ze nemuze potrestat Kostala s Mokrym protoze nejsou clenove svazu, je pohadka o Karkulce... (?!). Pritom svaz vazne nemuze sve necleny potrestat... Ale agentura napise ve sve ofic.zprave, ze jsou to snusky blbosti. Pritom Mediafax je propojen nejen s vFotbalem, ale i Novou....

  50. Re: Slovácko - Slavia 3:0

    martin08     před 14 lety 26.09.2010 02:30 |  
    0 0

    tak Uhrin ml. je "volnej", ja osobne bych bral!

    • Re: Slovácko - Slavia 3:0

      Ravik     před 14 lety 26.09.2010 08:32 |  
      0 0

      obávám se že na nás bude drahej, ale bral bych ho hned

      • Re: Slovácko - Slavia 3:0

        bongor     před 14 lety 26.09.2010 09:01 |  
        0 0

        Něco veselejšího
        Chtěl se vytáhnout proti svému bývalému týmu a hned v úvodu utkání se mu to podařilo. Mladoboleslavský útočník Marek Kulič usměrnil střelu do brány, ale jeho gól do sítě Sparty rozhodčí neuznal kvůli ofsajdu. "Když jsem hrál za Spartu, tak tohle ofsajd nebyl," říkal Kulič s úsměvem po remíze 1:1.

        pane Kulič,říkáte jenom to ,co každý ví už dávno