Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Sparta 1:2

Sešívaní opět neudrželi vedení a z nadějně rozehraného derby nakonec neberou ani bod. Nervózní, vyrovnané a herně nepříliš pohledné derby rozhodl v předposlední minutě Wilfried. Uvnitř článku je fanouškovské video ze zápasu!

Slavia - Sparta 1:2 (1:0)
Branky:
 22. Trapp - 64. Kadlec, 89. Wilfried

Slavia: Vaniak - Čelůstka, Koubský, Trapp, Hubáček - Koreš (56. Ragued), Jarolím, Kisel (69. Janda), J. Černý - M. Černý, Vyhnal (81. Hora)

Karel Jarolím překvapil nasazením mladého Pavla Vyhnala, nejlepšího střelce B týmu. Naopak ani na lavičce se neobjevil Stanislav Vlček. V první zajímavé situaci se objevil ve třetí minutě Karol Kisel, hlavičkoval však z velkého úhlu a nevybojoval ani roh, přestože jako poslední se jasně dotkl míče hráč Sparty. Nadějněji vypadala střela Milana Černého, ke kterému propadl míč po autu Čelůstky, ta však byla zblokována na roh. Sparta odpověděla centrem Pamiče a zakončením Sionka, které však atakovalo spíše rohový praporek než branku Vaniaka. Od 14. minuty se pak začal na hřišti projevovat klasický znak derby - nadměrná agresivita hráčů v rudých dresech, která především kolem vápna hostů nebyla trestána. Po jednom takovém zákroku se Sparta hnala do šance, ale nepřesností se o ni sama připravila a střela Wilfrieda z těžké pozice byla zblokována. Slávisté pak odpověděli střelou Milana Černého, kterou v pohodě ztlumil Blažek. O chvíli později Eden vypukl nadšením - slávisté dali branku po standardní situaci. Málo vídanou situaci zajistil Petr Trapp, který dorazil do sítě míč, který putoval z kopačky Jarolíma na hlavu Koubského. Po inkasované brance hosté slávisty zatlačili, šanci si však připravili až z brejku. Nejen Vaniaka jistě potěšilo, že Wilfried nepřihrál Vackovi a místo toho střílel zdálky mimo. Až do konce poločasu pak byl k vidění boj bez větších šancí a do kabin tak šli v lepší náladě hráči v sešívaných dresech.

Do druhé půle neučinil žádný z trenérů žádné změny. Sparťané začali náporem, z něj však přišel zajímavý brejk Milana Černého po soupeřově rohu, k ohrožení branky však nevedl. V 52. minutě to zkusil zdálky Kisel, bránu Blažka netrefil. V 56. minutě vystřídal Ragued Koreše a trenér Jarolím tak posílil defenzivní část své sestavy. Slávisté si přesto neporadili se standardní situací a inkasovali velmi podobnou branku, jakou v první půli sami vstřelili, autorem branky byl Kadlec. Za domácí odpověděl Kisel střelou, se kterou si Blažek bez problémů poradil. Ještě větší šanci připravoval Milan Černý, který u autové čáry přechytračil Řepku, jenže v klíčové chvíli vyslal nepřesnou zpětnou přihrávku a Vyhnal v těžké pozici minul Blažkovu bránu. V 77. plály emoce na straně fanoušku hostů, když pád Kadlece ve vápně sudí Zelinka neposoudil jako penaltový. A vzápětí plály emoce i na hřišti, to odstartoval kontakt Milana Černého s Blažkem. Následovala málo uvěřitelná situace, kdy tři sparťané odhodili nejbližší slávisty na zem a nakonec celá šarvátka neskončila ani jednou kartou. Dodejme, že se po zklidnění emocí vhazoval aut, tudíž sudí kontakt Černého s Blažkem jako faul neposoudil. Prakticky z protiútoku se zase rozčiloval Wilfried po souboji s Raguedem, ani v tomto případě se penalta nepískala. V 89. mohla Slavia rozhodnout, Hora posílal míč na Jandu, který jen těsně nedosáhl. A přišel trest, v předposlední minutě se trefil hlavou Wilfried a strhl výsledek vyrovnaného zápasu, ve kterém Slavia rozhodně nebyla horší než její soupeř, na stranu Sparty.


Komentáře (63)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Sparta 1:2

    quelhar (admin)     před 14 lety 20.09.2010 19:53 |  
    0 0

    Na posraného i hajzl spadne, do prdele drát... :o(

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      YsoEz     před 14 lety 20.09.2010 19:56 |  
      0 0

      škoda no, ale herně to bylo o dost lepší na co jsme zvyklí za poslední rok či dva. Líbil se mi Vyhnal, M. Černý a Koubský

      • Re: Slavia - Sparta 1:2

        bongor     před 14 lety 20.09.2010 20:01 |  
        0 0

        herně to bylo dobrý,ono taky není divu,ten soupeř byl hodně slabej.
        Nejvíc mě štve,že jsme jim prakticky věnovali 3 body a pomohli jim neztratit kontakt s Plzní a Olkou.Tipoval jsem 1-2,dám se na fortunu nebo tip sport.Ale počítal jsem s daleko horším výkonem,takže vzhledem k tomu je to k nasrání.

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          janko (přítel SN)     před 14 lety 20.09.2010 20:06 |  
          0 0

          A nejsmutnější na tom je, že se nic nestane. Další porážka poté co jsme vedli, a nic, jedeme dál. No na ho*no, Patera alespon řekne že ho to sere a u nás pohoda jazz....

      • Re: Slavia - Sparta 1:2

        slaviator     před 14 lety 20.09.2010 20:04 |  
        0 0

        Jo, dá se na tom stavět... Třeba Vyhnal dobrý, nebylo na něm znát, že hraje vlastně první ligovej zápas...

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          jane (admin)     před 14 lety 20.09.2010 20:06 |  
          0 0

          Kdo sleduje Vyhnala v becku, tak nemohl byt jeho vykonem prekvapeny. Z dorostu do becka presel zrovna tak, neboji se jit do souboje se starsima a zkusenejsima hracema, je durazny, mne se libil vetsinou. Plus mu to ted strili.

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          spojka     před 14 lety 20.09.2010 20:07 |  
          0 0

          Podle mě se na tomhle stavět nedá a nesmí. Plzeň a Olomouc jsou tam, kde jsou, proto, že mají v sestavě rychlé hráč a hrají rychle dopředu. Slavie s nejstarší zálohou hraje nejpomalejší fotbal v lize. Tohle nikam nevede.

          • Re: Slavia - Sparta 1:2

            Jachym     před 14 lety 20.09.2010 21:26 |  
            0 0

            Musím souhlasit. Stále si někteří nechtějí připustit, že s tímto kádrem celkově a útokem zvláště na víc než na 8.-12. místo nemáme. Tato sezona se už musí nějak dokopat. A raději se nedívejme moc nahoru, ale spíše na to, že na posledního máme náskok dva body...

            • Re: Slavia - Sparta 1:2

              vavicek     před 14 lety 20.09.2010 21:40 |  
              0 0

              Todle jsou poraženecký řeči. Kadr slaby není. Problém je v nasazování tragedu jako Jarolím, Černý, Hubáček. Dále nesmyslná taktika s jedním utočníkem, špatná střídání, dlouhodobé problémy se standartkamy atd..

              • Re: Slavia - Sparta 1:2

                LordEdmund     před 14 lety 20.09.2010 21:51 |  
                0 0

                kádr je zhruba kvalitativně do 4. místa. Chyba je jen v JArolímovi.

              • Re: Slavia - Sparta 1:2

                bongor     před 14 lety 20.09.2010 23:21 |  
                0 0

                No tak alespoň v 1.půli nehrál LJ vůbec špatně.Co se týká rychlosti hráčů,tak tohle už tady přece nedávno bylo.Po porážce s Arsenalem jsme začali žehrat a to poprávu,že jsme byli moc pomalí a chtěli jsme obměnu kádru,abysme byli konkurenceschopní v evropském fotbale.A dopadlo to tak,že teď nestačíme ani v českém.Ono totiž je to hlavně o rychlosti s míčem a technice zpracování.Podívej se na Horviho.Pomalej jak šnek a hraje přesně to,co má.Za něj běhá míč,jak se dříve správně říkalo.

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          bongor     před 14 lety 20.09.2010 20:20 |  
          0 0

          Tam je tedy zajímavý,že Vyhnal hraje v béčku,který je poslední ve 3.lize a hraje líp než ostřílený ligisti.Vypadá to,že jde buď kaprliga hodně dolů,nebo ty nižší soutěže jdou nahoru.

      • Re: Slavia - Sparta 1:2

        FrancoisMerlin     před 14 lety 20.09.2010 20:05 |  
        0 0

        Škoda, řekl bych, že jsme byli o trošku lepší. Aktivní presink platil na sparťany. Bohůžel chyba při bránění standardky (nejspíš Koubský) nás stála body. Ten druhý gól vyplynul ze situace, že pro oba týmy byl bod málo a jelikož jsme před tím nedokázali dokončit nadějné situace, byli jsme potrestáni.
        U nás se mi líbil Vyhnal, M.Černý u sparťanů hrál výborně Kadlec.

      • Re: Slavia - Sparta 1:2

        spojka     před 14 lety 20.09.2010 20:05 |  
        0 0

        Herně to bylo pořád totéž, pouze s větším nasazením odpovídajícím tradici zápasu. Herně je to pořád zoufalý postrkování balonů mezi stojícím a chodícíma hráčema. Vždyť jsme v podstatě neměli jedinou tutovou šanci ani žádnou akci v rychlosti zakončenou útočníkem.

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          bongor     před 14 lety 20.09.2010 20:25 |  
          0 0

          Herně to je takový jalový ale dobře hraný pressing nahradí hodně nedostatků.Co nastoupil Ragued místo Koreše,tak se nám přestalo dařit Je vidět,že i bez útočníků nám víc sedí aktivní styl hry a že tam nebyl žádnej štít,to nebylo moc vidět.Jedině tak dvakrát na úplným začátku,tam jsme vzadu hořeli,ale naštěstí to soupeř-nekopa neuměl využít.

          • Re: Slavia - Sparta 1:2

            vavicek     před 14 lety 20.09.2010 20:48 |  
            0 0

            To že tam nebyl štít bylo sakra vidět. Jarolím byl absolutně neschopnej vykrejvat střed hřiště a po odchodu Koreše zmizelo i jakekoliv zrychleni hry ze zalohy.

  2. Re: Slavia - Sparta 1:2

    jiras     před 14 lety 20.09.2010 20:11 |  
    0 0

    Hubáček strašidelný výkon. Po prvních 15 minutách dvě tutovky když chyběl u svýho hráče a ještě mu tam utekl Kladrubský, ten rozdíl v rychlosti byl šílenej a to pan "sto šancí za zápas" taky není kdovíco.

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      FrancoisMerlin     před 14 lety 20.09.2010 20:29 |  
      0 0

      Na jeho obranu, hrál před ním Jarda a tomu se dozadu občas nechce. Jediná šance na poháry je tedy přes Ondrášovku - na Spartu ztrácíme 8 bodů.
      BTW. Slavie je nejhůře hrajícím domácím týmem se 4 body. Kdo by to byl býval řekl po otevření edenu.

      • Re: Slavia - Sparta 1:2

        spojka     před 14 lety 20.09.2010 20:33 |  
        0 0

        Poháry? Co s tímhle chceme předvádět v pohárech? Tady jde pomalu o ligovou příslušnost, nějaký poháry teď vůbec nemá smysl řešit.

      • Re: Slavia - Sparta 1:2

        bongor     před 14 lety 20.09.2010 20:34 |  
        0 0

        Taky jsme nemohli vědět,co kuchtí tuneláři za našimi zády.Teď už to začínáme tušit,ale slávistický fotbal to potopilo na několik let.Holt peníze jsou mocné lákadlo.Odolá málokdo.

      • Re: Slavia - Sparta 1:2

        slaviator     před 14 lety 20.09.2010 20:41 |  
        0 0

        no jo, ale když se porovnaj jednotlivý zápasy z letošní sezony a lonský, tak jsme třeba na tom pořád ještě líp, než loni..! :))

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          Viking     před 14 lety 20.09.2010 21:51 |  
          0 0

          :)))))))

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          jiras     před 14 lety 20.09.2010 23:04 |  
          0 0

          Nejseš ty novej Kalousek? Ten taky rozhází stamiliardy a říká, že vlastně šetří a zachraňuje nás od dluhů :-S

          • Re: Slavia - Sparta 1:2

            slaviator     před 14 lety 20.09.2010 23:17 |  
            0 0

            :))) to jen někteří tady na začátku podzimu psali, že jsme na tom v porovnání s lonskejma zápasama bodově líp, takže vlastně vše je tak, jak má být :-)

            • Re: Slavia - Sparta 1:2

              jiras     před 14 lety 21.09.2010 13:06 |  
              0 0

              Vlastně máme pořád teoretickou šanci na titul, že :D

      • Re: Slavia - Sparta 1:2

        jiras     před 14 lety 20.09.2010 22:29 |  
        0 0

        No toho bych vyhodil ze Slavie hned za ním, ale to totální kiksy Hubáčka neomlouvá. Člověk by čekal, že v jeho věku bude pomalejší (ovšem ne až takhle pomalej), ale výběr místa by měl mít zmáknutej, jenže ve skutečnosti je to hrůza. Přihrávky pomalý, třeba jak se tam začal točit před nějakym sralťanem, mě začaly cvakat zuby. Pak to hodil do špeku Raguedovi, ten stihl leda zakopnout a bylo po míči. Nebo jde sám, nikde ani trochu rudo a on to nakopne na Brabce. O rychlosti vhazování outů ani nemluvě, na to nemám nervy. A to máme štěstí, že Sionko je v prdeli jako Piták a Kladrubský na beku špatnej.

  3. Re: Slavia - Sparta 1:2

    vavicek     před 14 lety 20.09.2010 20:44 |  
    0 0

    Opět příšerná trojice Hubáček, Jarolím, J.Černý. Tohle snad už starej Jarolím neustojí.

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      jiras     před 14 lety 20.09.2010 21:04 |  
      0 0

      Se řekne, že výkon dobrej, koncepce šlape a jede se dál. Jsme dva body ode dna a po příštím kole můžeme být ten horší tým z Edenu i tabulkově, ne jen domácími zápasy.

  4. Re: Slavia - Sparta 1:2

    Jakubisko     před 14 lety 20.09.2010 20:59 |  
    0 0

    No to bych se z toho posral. Takhle zkurvenej zápas jsem dlouho nezažil. Nejhorší na tom je, že jsme nehráli zas tak blbě, oproti ostatním zápasům to mělo i svoje momenty u některých hráčů - nasazení, tah na bránu...po dlouhý době mě to i bavilo. Jenže klasickej moment, po gólu totálně připosraná hra, beton, navíc mágovo střídání útočních hráčů za obránce. Vše vyvrcholilo tím, když vystřídal našeho nejlepšího hráče (společně s MČ) Kisela a poslal místo něj nulového Jandu. Totálně marný Lukášek samozřejmě zůstal na svém místě aby pořádně kurvil hru. O JČ ani nemluvě... nemůžu si pomoct, ale tohle byl typický příklad prokaučovaného zápasu. A pokud jsem dodnes byl na KJ pouze nasraný, tak teď už nevidím jediný důvod proč by ten čůrák měl zůstávat a dál kurvit naší hru... fuj

  5. Re: Slavia - Sparta 1:2

    hiker42     před 14 lety 20.09.2010 21:34 |  
    0 0

    od jarní sezony 2009 odehrála Slavie 64 ligových zápasů s bilancí 20 - 17 - 17, z toho

    jaro 2009: 7 - 5 - 3
    podzim 2009: 5 - 6 - 4
    jaro 2010: 6 - 2 - 7
    podzim 2010: 2 - 4 - 3.


    v Synot Tip Areně máme za stejnou dobu při 26 odehraných zápasech bilanci 12 - 8 - 6, z toho

    jaro 2009: 4 - 3 - 0
    podzim 2009: 3 - 2 - 2
    jaro 2010: 4 - 2 - 2
    podzim 2010: 1 - 1 - 2.

    já nevím jak naši akcionáři a vedení, ale i kdybych na fotbal nechodil, tak jenom z těchhle zasranejch čísel musí i totální lívanec pochopit, že s Jarolímem jde Slavie od 10 k 5.
    jak hrou, tak výsledkama bohužel patříme mezi ligovej průměr.


    ale ne všechno je tak černé, jak se zdá..
    daří se například velmi slušně prodávat (níže uvádím jen prodeje a hostování nad 10 M CZK):

    - zimní přestupové období 2009 - celkem 174 M CZK, z toho Necid 112,5 M, Tavares 46,5 M, Latka 15 M
    - letní přestupové období 2009 - 75 M CZK, z toho Švento 62,5 M, Gebre 12,5 M
    - zimní přestupové období 2010 - 42,5 M CZK, z toho Suchý 30 M, Čelůstka 12,5 M
    - letní přestupové období 2010 - 119 M CZK, z toho Suchý 95 M, Vácha 11,5 M, Grajciar 12,5 M.

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      Viking     před 14 lety 20.09.2010 21:46 |  
      0 0

      Z něčeho ta Sisákova rodina žít musí, zase neblbni:)

  6. Re: Slavia - Sparta 1:2

    Viking     před 14 lety 20.09.2010 21:45 |  
    0 0

    Já bych tedy neviděl že jsme hráli dobře, bylo tam sice několik dobrých individuálních výkonů ale jako tým jsme hráli stejnou sračku jako Sparta. Ta hrála naprosto otřesně a zejména trojice Sionko - Matějovský - Kucka se neustále přetahovala o nejhoršího hráče zápasu na čuráčí straně. Obecně předvedla Sparta nejhorší výkon ze tří derby v lize v Edenu, překvapivě jim to hořelo i v obraně a jejich prostředek obrany byl hodně průchodnej.

    Jarolím překvapil nasazením Vyhnala. Ano, hrál dobře. Asi nejlépe z našich útočníků co letos zasáhli do hry (Míňu pořád beru jako halva). Na první ligový zápas klobouk dolů, žádná nervozita, nasazení, přehled. Ale ptám se kurva, to je takový překvapení že umí kopnout do balonu že se jako králík z klobouku vytáhne v nouzi až osmý ligový zápas? To nikdo nevěděl nebo neviděl že je dvakrát lepší než nějaký Hora, který u nás nemá absolutně co dělat? Vždyť strčí do kapsy i mladýho Zákostelskýho. Do nějakého zakončení se moc nedostal ale kolik vyhrál hlaviček, osobních soubojů a kolikrát sklepl balon halvovi, to neudělal Vlček od začátku sezony dohromady! Tohle není geniální tah Jarolíma (vynucený navíc zraněním Vlčka), ale jednoznačně jeho chyba!

    Obrana hrála průměrně dozadu, nejlepší byl jednoznačně Koubský který Bonyho s přehledem uhlídal. Ten druhý gól už se blbě chytá když se nechá útočník takhle rozeběhnout, to už by ho musel strhnout za dres dolů. Tam byla chyba u Čelůstky. Naprosto tragický byl opět Hubáček, tohle nemá cenu ani komentovat. On má na hřišti nejhorší rozehrávku, je nejpomalejší. Proč do prdele pořád hraje? Proč to takhle raději nekurví nějaký dorostenec u kterého je předpoklad alespoň budoucího růstu? Podívejte se na Podaného, fotbal není žádná věda když se běhá!

    Záloha byla poznamenaná strašnými výkony Jarolíma a J. Černého. Je jasné že to jsou Jarolímovo miláčci a spojení Hubáček - J. Černý na levé straně bylo smrtící. Jeden kopal centry do prdele a druhej pravidelně ztrácel lehké balony. Nevím čím si J. Černý zasloužil, že odehrál celý zápas. To samé mladý Jarolím. Na hřišti naprosto neviditelný, neustále tam měl zařazenou tu svojí dvojku a přidaná hodnota pro mančaft nula nula nic. Naprosto zbytečný nákup. Karol hrál opět dobře, bojoval, napadal, takhle si představuju hru záložníka. Proto absolutně nechápu, proč byl střídaný, to byl jednoznačný prokauč Jarolíma. Měl jít dolu mladej, takhle už jsme na hřišti neměli halva, který umí vyběhnout s balonem a zakončit. Koreš byl hodně průměrný, jeho nasazení se podle mě moc nepovedlo, má ještě čas.

    O Vyhnalovi jsem psal, škoda té šance po Míňově průniku. Míňa měl lepší druhou půlku, byl důrazný, běhal, hrál dobře ale... tohle musí vyřešit golem, zvlášť v takové situaci. To bohužel rozhodlo zápas.

    Rozhodčí dostal asi od obou, pískal to na remízu, nám odpustil penaltu, Spartě nějaké to vyloučení při strkanici a zápas ukončil hodně brzy.

    Celkově - Sparta byla hodně slabá, proto bych náš výkon zase pozitivně nehodnotil. Hrála tady podobně jako tenkrát při remíze 1:1 (to asi tak dvakrát za zápas přelezla polovinu) ale tentokrát pro ní hrála taky slabá Slavia.

    Jestli Karel má alespoň milimetr soudnosti, tak by to měl položit. Jsme po čtvrtině soutěže bod od sestupu, máme pasivní skóre, nedá se na to koukat. Asi mu ta "dovolená" moc neprospěla. A jestli začne takhle trapně brečet ( http://fotbal.idnes.cz/slavisticky-kouc-jarolim-pred-vyrovnavacim-golem-sparty-byl-ofsajd-1gj-/fotbal.asp?c=A100920_210937_fotbal_min ), tak nám normálním Slávistům dělá akorát ostudu a snadný terč pro posměch.

    Ja jaře bych ještě řekl - díky, odejdi, ale teď už si to nezaslouží. Dejte tam klidně nějakého trenéra od mládeže, třeba Karocha, zapomeňte letos na ambice a postavte přes zimu nový mužstvo. Lepší už to stejně nebude.

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      whitesnake01     před 14 lety 20.09.2010 22:26 |  
      0 0

      s hodnocením naprostý souhlas, pekne napsano

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      lassiter     před 14 lety 20.09.2010 22:41 |  
      0 0

      Také jsem chtěl něco napsat, ale jen se podepíšu. Smutné je to...

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      hiker42     před 14 lety 20.09.2010 22:42 |  
      0 0

      KJ to nepoloží, protože mu zbývá ještě inkasovat provize za prodeje Hocina, TJe, Míni a Adama.

      • Re: Slavia - Sparta 1:2

        Viking     před 14 lety 20.09.2010 22:48 |  
        0 0

        Já už jenom čekám s čím přijdou Ultras. Nechce se mi věřit že tyhle výsledky jim stačí. Jiný než veřejný nátlak, kterého se chytí média, v tuhle chvíli tu žábu na prameni nevystrnadí. Na jaře až mediální masáž něčím pohnula...

        Jinak KJ má smlouvu do konce sezony, psal to Zlámal na oficiálním webu.

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          Khadgar     před 14 lety 20.09.2010 23:01 |  
          0 0

          Přečti si článek ultras k derby. Částečná citace:

          "Co je však nutno říci je, že děkujeme Karlu Jarolímovi za dva tituly, za LM, ale jeho čas se (nejspíš již dávno) nachýlil a pokud nebude mít dost soudnosti k tomu, aby sám odstoupil, pomůžeme mu."

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          bongor     před 14 lety 20.09.2010 23:28 |  
          0 0

          Nemusí s tím ani chodit ultrasáci.Teď právě už je doba,kdy se musí něco udělat.Vedení nedělá nic,i když vidí ,že béčko je beznadějně poslední a áčko bod od sestupové příčky.To mě utvrzuje v tom,že oni už si na svý přišli a nějaké naše stesky je zajímají jako mravence slon.
          Naopak ještě vymýšlejí jak prodat posledních pár hráčů na úrovni.Prodali by i vlastní babičku,kdyby jí to kopalo.
          Já jsem byl proti tomu,když se po prvních pár neúspěchách začalo po sralťansku přemýšlet koho vyhodit dřív a koho pozdějc.Teď je ta správná doba,třeba se dá ještě něco zachránit.

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      slaviator     před 14 lety 20.09.2010 23:23 |  
      0 0

      jj, jenže Podanému je 23 let, doteď hrál jen za béčko Sparty....

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      PUMAKING     před 14 lety 20.09.2010 23:26 |  
      0 0

      Výborně a přesně napsané. Snad bych jen doplnil, že tragédie ve střídání jenom potvrdila neschopnost plešatý. Další z oblíbenců KJ Janda byl zcela mimo hru a vlastně každým střídáním jsme jen oslabili. Pro podzim už je mi asi všechno tak nějak ukradené a jediné co mne opravdu zajímá a potěší bude až odchod plešatý kamkoliv !!!

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      bongor     před 14 lety 20.09.2010 23:43 |  
      0 0

      Máš pravdu,že vyhrálo šťastnější mužstvo.Rudá bída hrála to samé jako proti Žilině,mizerie a antireklama na fotbal.My jsme byli lepší.
      Nesouhlasím s hodnocením LJ,jinak Jarda by hroznej a moh si podat ruce s těma kamarádama v druhým dresu,hlavně Matějovským a Sionkem.Hub už nestačí.Hora je další z řady omylů,divím se,že se takoví kluci kupují,ale snad v béčku by pomoh.U nich Bony kromě líbání tý značky na jejich dresu taky nic.Může vyniknout jen v této lize.Když ho prodají do 2.německý ligy nebo do Turecka,tak si můžou gratulovat.Jinak je to snad jedinej docela sympatickej sparťan.
      Nejhorší je,že se naše béčko totálně rozfrcalo a teď není odkud brát,jedině snad z dorostu.
      Ale na druhou stranu hrát o střed tabulky je nejhorší,co by nás mohlo potkat.Nuda.Pro nás je jedině boj o titul a poháry a nebo záchranářské práce,což nás čeká.Užijeme si to.

      • Re: Slavia - Sparta 1:2

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 21.09.2010 00:02 |  
        0 0

        koukám že tu nějak upadá morálka, budu vám muset citovat Karla Jarolíma abych to tu trochu pozvedl

        „Popáté za sebou jsme prohráli. O tomhle utkání jsme věděli, že bude těžké, ale chtěli jsme ho vyhrát. Z těch předchozích čtyř mělo každé jiný průběh. Proti Spartě jsme se znovu dostali do vedení, znovu jsme to nedokázali udržet. Nezbývá nám než zmobilizovat síly a tuhle situaci napravit.“

        Vidím v tom několik pozitiv 1) "utkání sme chtěli vyhrát" , ztoho osobně mám opravdu radost protože u těch předešlích utkání sem rozhodně ten pocit neměl 2) přichází mobilizace takže ted už to snáma bude jen lepší :))

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          slaviator     před 14 lety 21.09.2010 00:12 |  
          0 0

          a když to nevyjde, tak Karel už ví, koho v zimě vyhodit...

          • Re: Slavia - Sparta 1:2

            Viking     před 14 lety 21.09.2010 09:56 |  
            0 0

            Já bych od zimy už nepočítal s - Vaniak, Vomáčka, Kaufman, Hubáček, L. Jarolím, J. Černý, Vlček, možná ten Ragued.

  7. Střídání

    Ferguss     před 14 lety 21.09.2010 08:41 |  
    0 0

    Nechápu, naprosto nechápu Jarolímovo střídání. Sundá Kisela, čímž vyklidíme střed a přestaneme napadat a Vyhnala, který vyhrál spoustu hlaviček vepředu, čímž naše nakopávaná úplně ztratí smysl. Jarda Černý, jak ho mám rád, naprosto nestíhal už od začátku, ovšem zápas dohraje až do konce. To samé Lukáš. Naše krajní obránce snad ani nejde komentovat, může mi někdo vysvětlit, kde přesně byl Čelůstka při vyrovnávacím gólu, když běžel Podaný přes celé hřiště jak po dálnici?

    • Re: Střídání

      bongor     před 14 lety 21.09.2010 09:48 |  
      0 0

      To taky nevím,ale vím,že Čelda od návratu z Itálie je sotva poloviční než když tam šel.Zdá se mi nějak uraženej,že ho tam nechtěli a je to vidět na jeho "výkonech".

  8. Re: Slavia - Sparta 1:2

    Viking     před 14 lety 21.09.2010 09:53 |  
    0 0

    No hezky si tady notujeme jak to Karel zašlapal do úplných sraček ale jeho odvolání nic nevyřeší. Ano, Platil s Rosenem se budou chtít zalíbit, možná ho odvolají, možná ho donutí odstoupit ale bez dalších změn to bude jenom kosmetická úprava. Přijde někdo kvalitní jako Cipro, bez výrazných ambicí, údržbář. Vydělá si svých pár švestek bez úmyslu ten klub posunout někam dál.

    Je třeba začít tlačit na vedení. Ať jim klidně hrozí konkurs ale tuhle sebranku, která má stejný podíl viny, neli větší než Jarolím, vyštvat z klubu. Nemá cenu opakovat, že za poslední 3-4 roky přitekly do klubu stovky milionů korun, dluhy vůči Enicu se skoro vůbec nesnížily a ty prachy jsou fuč. Prostě všichni okolo se nakrmili a poslali Slavii do piči. Platil, Rosen, Doležal, všichni mají velkohubé kecy ale řídí klub jako amatéři, resp. navenek jako amatéři, pro svoje zájmy jako těžčí profíci. Tajemnou vlastnickou strukturu netřeba zmiňovat.

    Bez nového vlastníka se nehneme z místa, pořád to bude přešlapování v Jarolímově hovně. Je třeba vybudovat novou strukturu klubu včetně zcela nového managementu. Angažovat lidi jako je Šmicer, Suchopárek, Kozel, Janů. Vybudovat prostě Slavii od začátku. Pokud áčko povedou lidi jako Karoch, Kozel, Janů a budou stavět na naší skvělé mládeži, někam to povede. Poháry s Jarolímem stejně hrát nebude tak můžeme aspoň postavit nové mužstvo.

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      hiker42     před 14 lety 21.09.2010 11:05 |  
      0 0

      naprostý souhlas. dodal bych, že moc metod nátlaku, než prázdnej stadion, není.

      minimálně by ale představenstvo mělo plnit své povinnosti! tj. založit do sbírky listin obchodního rejstříku
      - účetní závěrku do 30.6.2009 (za předminulou sezonu 2008/2009), která tam měla být už několik měsíců a kde nic, tu nic;
      - zápis z řádné valné hromady v r. 2010 - opět ticho po pěšině.
      tohle nejsou náhody!

      • Re: Slavia - Sparta 1:2

        Viking     před 14 lety 21.09.2010 11:13 |  
        0 0

        Ptal jsem se na to Zlámala a dle jeho informací z finančního oddělení Slavie je všechno v pořádku a Slavia žádný zákon neporušuje. Je to k smíchu.

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          Wommi     před 14 lety 21.09.2010 12:40 |  
          0 0

          tak bud by to mohl vyresit nejaky minoritni akcionar dotazem, kde je Uz a nebo by se primo mohl obratit na soud, resp. obchodni rejstrik a pozadovat, aby soud vyzval podnikatele k doplneni chybejicich dokumentu...

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          hiker42     před 14 lety 21.09.2010 15:32 |  
          0 0

          to kecaj šmejdi, porušujou! zákon o účetnictví minimálně, protože jestli nezakládaj do sbírky listin účetní závěrku, hrozí jim sankce až 3% z aktiv.

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      bongor     před 14 lety 21.09.2010 11:07 |  
      0 0

      Takže se s Vikingem zcela shodujeme.Prostě ty spousty peněz,co přitekly do Slavie jsou fuč,tedy nejsou fuč,ale jsou na určitých kontech.Tahle konta jsou ovšem Slavii k ničemu,nemůže z nich použít ani vindru.Na tohle se tajemná vlastnická struktura hodí úplně nejlíp.Navíc majitelé si mohou zcela beztrestně dělat s těmi penězi co se jim zlíbí,jako každý z nás se svým kontem a tak místo do Slavie teče proud love obráceně,ze Slavie.Bezvadný,dobře vymyšlený,jediný blbci jsme tady my.

      • Re: Slavia - Sparta 1:2

        bongor     před 14 lety 21.09.2010 11:10 |  
        0 0

        Jenže pokud se na tunelování shodnou všichni účastníci zájezdu,tak jsou všechny valné hromady a kontrolní zprávy k ničemu.Sami sobě přece neublížej.Jedině že by někoho vynechali a odpojili z penězovodu,tak potom by to byla chyba.Ale profíci se takových chyb nedopouštějí..........

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          Viking     před 14 lety 21.09.2010 11:15 |  
          0 0

          No trochu věřím tomu Enicu že by mohl ty smradlavé vody protáhnout, jde i o jeho peníze. Tento týden (možná přímo dneska) má být ten soud o navýšení ZK.

          Dále Slavii vlastní ještě z dob privatizace spousta fyzických osob. Ty by se jedině museli ozvat na valné hromadě což není pravděpodobné.

        • Re: Slavia - Sparta 1:2

          hiker42     před 14 lety 21.09.2010 12:47 |  
          0 0

          bongore, právě ze zápisu z valné hromady uvidíš, kde jsou slabá místa té party prevítů, protože minimálně ENIC se vždycky ozval s požadavkem to celý zaprotokolovat.

          • Re: Slavia - Sparta 1:2

            bongor     před 14 lety 21.09.2010 14:17 |  
            0 0

            To víš,že mají slabá místa.A vypadá to skutečně na to,že ENIC ještě do něčeho může mluvit,což je jediná možnost,jak jim šlápnout na kuří oko.Zápisy z valných hromad bez zapojení opozice nemají velkou cenu,protože se tam skutečně dá napsat co se hodí.Trochu to znám.

            • Re: Slavia - Sparta 1:2

              hiker42     před 14 lety 21.09.2010 15:33 |  
              0 0

              taky vím, o čem je řeč..;-) ale koukni na zápisy z VH z minulých let a námitky ENICu si pominout nedovolili..

  9. Re: Slavia - Sparta 1:2

    Viking     před 14 lety 21.09.2010 13:36 |  
    0 0

    Jenom zde uvedu shrnutí, jak je to se Sbírkou listin (podotýkám, že účetní závěrka k 30.6.2009 není ve Sbírce listin a OZ mi sdělil, že dle finančního oddělení SKS si nejsou vědomi porušení zákona):

    1) Zákonná povinnost zveřejnění účetní závěrky je přímo stanovena zákonem o účetnictví. Akciové společnosti jsou povinny svolat do 6 měsíců po skončení účetního období valnou hromadu (to znamená do 31.12.2009), která schválí účetní závěrku. Od data schválení účetní závěrky se pak počítá 30denní lhůta (do konce ledna 2010), v níž má být účetní závěrka uložena do Sbírky listin rejstříkového sou­du.

    2) Nesplnění povinnosti zveřejnit účetní závěrku znamená vystavení se riziku sankce, která může mít podobu pokuty uložené Finančním úřadem, ale také obviněním ze spáchání trestného činu. V souvislosti s intenzivním hledáním dalších zdrojů příjmů pro státní rozpočet lze očekávat, že správce daně začne aktivně využívat i tuto možnost, neboť maximální pokuta za nezveřejnění může dosáhnout částky vypočtené jako 3% brutto hodnoty aktiv. Při tom může být přitěžující okolností opakované neuložení účetní závěrky do Sbírky listin.

    Takže za účetní rok končící v červnu 2009 Slavia PORUŠILA zákon, můžeme jenom spekulovat, proč to dělá že... Ta pokuta ve výši 3% brutto hodnoty aktiv (k červnu 2008 hodnota činila 915 mil. Kč) by tudíž mohla být až skoro 30 mil. Kč, přitěžující okolností třeba to, že za rok předchozí byla také uveřejněna opožděně...

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      bongor     před 14 lety 21.09.2010 14:22 |  
      0 0

      Financové jsou teď plně zavaleni prací při dohledávání možných daňových úniků při obchodování s LTO a podobným.Rovněž je klasicky zatěžuje hledání daňových delikventů mezi těmi nejmenšími OSVČ.Ti jsou nejsnadnější kořistí,protože za nimi nestojí horda advokátů,která by je při současných chybách v zákonech ,dokázala ze všeho vysekat.

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      whitesnake01     před 14 lety 21.09.2010 14:44 |  
      0 0

      no jo, ale na tohle serou vsichni a to co predkladaji do obchodniho rejstriku je vetsinou snuska nesmyslu, v nekterych vecech sme se hold za 20 let neposunuly ani o pid

      • Re: Slavia - Sparta 1:2

        Viking     před 14 lety 21.09.2010 14:56 |  
        0 0

        Tady nejde o povinnost jako o to, že nám vedení zase lže jako když tiskne a nemáme tudíž představu, jak hluboká je zase ta sekera...

    • Re: Slavia - Sparta 1:2

      lados     před 14 lety 21.09.2010 21:48 |  
      0 0

      Vážený Vikingu,
      zcela s Vámi souhlasím, byť nejsem zřejmě tak dobře informován jako Vy. Ale protože si myslím, že doba uzrála ke změnám a v podstatě není nač čekat, myslím, že bychom měli jako slávisté začít uvažovat zcela vážně o totálním bojkotu, i když se mi to vůbec nepíše lehce. Vzhledem k tomu, že pan trenér evidentně nehodlá změnit styl své (špatné) práce a že navíc vůbec nevíme, co se děje v zákulisí našeho milovaného klubu (i když někdo možná tuší), nezbývá nám asi nic jiného než přitlačit na pilu. Což znamená přestat chodit na stadion v Edenu. A ultras možná budou zvažovat, zda mají jezdit na venkovní výjezdy, kterými navíc vlastně podporují finančně naše soupeře (ale to je samozřejmě na jejich zvážení). Mě už vůbec nebaví, že mužstvo hraje hluboce pod svými možnostmi, že trenér postaví sestavu jak ho právě napadne (ale hlavně vždy s Lukášem!), že většina nákupů se vůbec nepovedla, že vedení s námi fanoušky jedná jak s póvlem, který je dobrý jen pro plnění kasy, že vedení vysloveně špiní jméno Slavie doma i v zahraničí svým naprostým amatérismem atd.atd. Je mi z toho zle a možná bychom se měli zamyslet nad myšlenkou jednoho slavisty, který navrhoval, abychom se jako fanoušci prostě složili na odkoupení akcií klubu nebo alespoň na nákup většího balíku akcií, abychom měli nějaký vliv na chod. Já se k této myšlence hlásím a už jsem i promýšlel a možná i nalezl metodu jak to udělat zcela transparentně a bez rizika pro všechny zájemce a to navíc zcela v souladu se zákonem. Jde o to, zda budeme jen kritizovat nebo zda hodláme udělat něco pro zlepšení situace. Slavie si zaslouží, abychom se pokusili o její "resuscitaci" a to co nejdříve. Lados