Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia v pondělí přivítá Spartu

Aktualizováno. Jak Slavia, tak Sparta se na začátku sezony s dobrou formou nepotkaly. Slavia zatím podává výkony na střed tabulky, Sparta na tom není o moc lépe. Uvidíme i přes to šlágr podzimu? To se dozvíme v pondělí v 18:00. Utkání vysílá ČT 2.

Po osmi odehraných kolech jsou obě pražská "S" na místech, kterými se rozhodně chlubit nemohou. Slavia pokračuje v loňské mizerii a z osmi utkání dokázala zvítězit pouze ve dvou. Sparta má na Slavii k dobru jen pět bodů a pokud derby prohraje, na vedoucí Plzeň bude ztrácet rovných deset bodů.

V pořadí 274. derby se ponese v duchu charitativního projektu Teribear. Slavnostní výkop obstará Tereza Maxová. Peníze, které se vyberou - konkrétně třicet tisíc korun od každého domácího týmu a po tísicikoruně od každého střelce branky - půjdou na rozvoj a podporu náhradní rodinné péče.

V pondělí se očekává návšteva kolem dvanácti tisíc diváků. Utkání tedy budou provázet bezpečnostní opatření. Vstupenky se prodávají pouze na jméno, na stadionu bude navíc přítomen soudce přestupkové komise, který vyřeší případné nesrovnalosti ve zkráceném řízení.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Čelůstka, Koubský, Trapp, Hubáček - M. Černý, Jarolím, Ragued, Kisel, J. Černý - Vlček

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

    Ravik     před 14 lety 19.09.2010 09:04 |  
    0 0

    Den před derby a žádný příspěvek, komentář, prognóza, tip na sestavu? Že by naše apatie dostoupila vrcholu?

    Vaniak - Čelůstka, Ragued, Trapp, Hubáček - M.Černý, Kisel, Belaid, Dembele, J.Černý - Vyhnal (ani nevim jak vypadá :-) )

    Jestli bude Vlčák fit, tak klidně na pravou zálohu a Milánka zleva a Čoro na lávku.

    • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

      lubka     před 14 lety 19.09.2010 10:17 |  
      0 0

      se ani nedivím.komu by se chtělo také o současné slavii mluvit.většině fandů z toho musí být blivno.

    • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 19.09.2010 11:26 |  
      0 0

      Zkusme to takhle: Vaniak - Čelůstka, Ragued, Trapp (Koubský), Hubáček - M. Černý, Kisel, Belaid, Dembelé, Jaroušek Č. a v útoku Vyhnal..
      Safra, to jsme se nějak shodli :-)
      O Vyhnalovi také nevím jak vypadá - viděl jsem jej jen jednou - ale v naší situaci je to celkem jedno, útočníka může hrát i náhodně vylosovaný divák, který už někdy fotbal hrál aspoň v okresním přeboru :-).

      • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

        Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 19.09.2010 13:23 |  
        0 0

        Zdravím Vás a přeji všem dobré poledne.
        Vím, že tu nepronesu nic nového a objevného.
        Moji vážení slávističní věrní,
        situace okolo naší fotbalové Slávie se dostala bohužel do dosti velkého chaosu.
        Sami jste viděli v nedělním zápase s Hradcem důkaz o tom, jak se v naší Slávii pracuje s týmem a hráči, kteří mají hrát či nehrát.
        Proč hrál celý zápas nejhorší hráč na hřišti L.Jarolím?
        Proč nebyl v základu Hossin Raqued a Dembelle?
        Proč proti mužstvu, které nehraje na špici a tak je možno zkoušet mladé kluky nehraje např. místo Hubáčka Palko?
        Chaos je i na ekonomickém a finančním poli. Protože jsem však slíbil, že počkám do 31.10.2010, nebudu tady zatím prudit...... Abych se náhodou zase nedotknul věcí, které naše vedení nejprve jednoznačně dementuje, ale v tichosti provádí, nebudu se k tomu prozatím vyjadřovat (snad mne pochopíte).
        Před derby se tentokrát necítím vůbec dobře. Tuším v kostech, že nás bude opět pískat p. Hrubeš a Sparta je v zákulisí velmi šikovná. Navíc se nám díky té hrůze v Hradci, rozhádala kabina a tak se domnívám, že na Hossina asi místo nezbude a protože se někteří hráči přeci jen ozvali, tak můžeme čekat další vyřizování účtů mezi naším "generallisimem" a nevyvolenými.
        Tantale, pokud jsem se někdy do Tebe (a to doufám ve vší slušnosti) pustil, když jsem Tě žádal o některé důkazy o nedobrých vlastnostech KJ, byl jsem na Tebe tvrdý. Já jsem hájil myšlenku, že i špatné veci se nemusí sdělovat sprostě. Pořád se domnívám, že jsem tak proti některým Tvým příspěvkům měl a musel vystoupit. Potom, co jsem se ale dozvěděl z opravdu velmi dobře informováného zdroje o některých věcech, už KJ obhajovat nebudu. A o kapitána Brabce jsme přišli pouze a jenom kvůli osobnímu sporu, nikoliv kvůli fotbalovému. Všichni, kdož třeba to cítíte jinak, hoďte kamenem či chlebem, výsledek bude pro Slávii vždycky špatný. Alespoň v této době. Pane Rosene, probuďte se, začínáme nabírat dost vody a díra je v podpalubí............... i na kapitánském můstku.
        Sokrates55

        • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

          DrFe1     před 14 lety 19.09.2010 13:36 |  
          0 0

          Díky za zajímavé informace. JSem rád, když nám něco napíšete. Na jedné straně cítím, určité zadostiučinění, že jsem měl ohledně KJ pravdu a že jsem to jaký je a jak Slávii "prospívá" cítil správně na druhé straně nemám radost z toho, že je to ve Slávii opravdu tak hodně špatné a i ty nejdivočejší pověsti o absolutním despotovi a rádobyneomylném mstivém diktátorovi zřejmě nelhaly. Moje přesvědčení, že ve Slávii nebude dobře dokud nebude KJ od Slávie na hony vzdálen se mění v jistotu.

          • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

            Eluin (přítel SN)     před 14 lety 19.09.2010 14:35 |  
            0 0

            Otázkou je však kdy KJ (a pokud vůbec) odejde. Všechny problémy by se tím ale rozhodně nevyřešily.
            Do toho jak klub funguje zevnitř bohužel nevidím, tak mi nezbývá než věřit (respektive nevěřit) zde uveřejněným skutečnostem. Vše v pořádku určitě není a já jen doufám, že se z toho v dohledné době nějak dostaneme.
            Ve výhru nad Spartou moc nevěřím, ale v té naší lize je možné skoro vše, takže..., proč ne.

        • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

          tantalos     před 14 lety 19.09.2010 16:16 |  
          0 0

          Milý Sokrate,
          o morálních kvalitách KJ jsem věděl už dřív. Když jsem se ale dozvěděl, podle čeho KJ rozhoduje o nasazování hráčů, připouštím, že jsem o něm psal neurvale, nevychovaně a možná sprostě. A že jsem se občas - v podrobnostech - mýlil. Jak tady občas někdo rozumně z Británie namítl, dnešní fotbal není pro slušňáky.
          Vás jsem vždycky bral, chápal jsem Váš fanouškovský pozitivismus a v diskusích na těchto stránkách jsem se vůči Vám spíš krotil, což se mi ne vždy dařilo, protože už od rozehnání BSB jsem zuřil, byl jsem vzteklý a možná jsem si i vybíjel negativní emoce psaním. Nemůžu říct, že bych se za leccos, co jsem v emocích napsal, později mírně nezastyděl.
          Doufám ale, že mi věříte, že přes tohle všechno mi vždycky šlo především o dobro a hlavně perspektivu Slavie.
          Myslím, že Rosen už se sám probudil a pochopil, že jeho nejrozumnějším řešením by bylo starat se o hokej a na fotbal zapomenout. Růžička je opak Jarolíma,něco v životě dokázal a zachoval si dobrou pověst.
          Očekávám, že se blíží krach akciovky Slavia-fotbal, což může vést - po bolestivých peripetiích a nemalé ostudě - k renezanci slavistického fotbalu.
          Jak jsem už říkal, Slavia přežila Čepičku, přežije i Rosena.

          • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

            Eluin (přítel SN)     před 14 lety 19.09.2010 16:29 |  
            0 0

            Tantale, patřil jsem k těm, kteří se na Vaše výroky dívaly dost skepticky. Nyní musím bohužel s většinou toho, co jste tvrdil souhlasit.
            Doufejme, že se nám z toho Slavia nějak dostane..

          • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

            Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 19.09.2010 17:28 |  
            0 0

            Ave Tantale,
            kdybych se sám nepřesvědčil, těžko bych napsal to co dnes Tobě.
            Sám jsem Ti psal, že mi nebude nikdy dělat problém uznat Tvé tvrzení, pokud sám zjistím, že pravdu máš.
            Já už to mám zřejmě dané do vínku historií ("vím, že nic nevím") :-)),
            přesto jsem netušil, že to může být až tak smutné. Dehonestovat a ani urážet nikoho nemohu, není mi to vlastní..... Přesto se domnívá, že z pohledu vyššího principu mravního by měl KJ odstoupit a bez ohledu na to, jak se bude hrát se Spartou, by měl vůbec zvážit, zda si tímhle vším až příliš rychle nedevalvoval to, co v minulosti pro Slavii dobrého udělal.
            Když napsal pam Mňačko ssvou knihu "Jak chutná moc", asi netušil, jak moc se to hodí do všech sfér našeho žití.
            Slavia přežila Čepičku, Kocka a jiné podobné komunistické příšery včetně Dukly, která se koukám znovu začíná chovat podobně. Ale nmění na věci to, že se sama Slávie chová úplně hloupě a jak by řekl můj vnuk...: "Dědo, to je tedy masakr". Tak Tantale, teď máš možnost podat něco "dobrého Bohům" a nevěřím, že Tě potká zkáza.
            Sokrates55

            • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

              jane (admin)     před 14 lety 19.09.2010 18:23 |  
              0 0

              No moc se tady o tom tematu nerozepisujte, jinak vam nekdo zacne vyhrozovat, ze vam rozbije hubu :)

              • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

                Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 19.09.2010 18:35 |  
                0 0

                Dobrý podvečer Jane,
                jediné co mně mrzí, je pořád ta slíbená klobása. Ostatní mně nemrzí a svou hubu už si nějak ochráním. Pokud vezmu v úvahu, že naší rodinu zmydlili komunisti a dědovi sebrali "mlejn", teď si nás chce dodělat "parašutista", tak už jsem dostal přes čumec nesčíselně.
                Ale že někdo začne mršit i Slávii, to už je síla.
                Ale to už je jiná otázka a ta je přinejmenším smutná : Quo vadis, Slávie?!
                No a cesta plná košatých stromů to milá Jane asi nebude, že.......
                Sokrates55

                • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

                  jane (admin)     před 14 lety 19.09.2010 20:29 |  
                  0 0

                  No zatim to nevypada, ale verim, ze jednou bude lip. Je jen otazkou, jak brzo ci pozde to bude.

                  • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

                    tantalos     před 14 lety 19.09.2010 21:46 |  
                    0 0

                    Ano, We Shall Overcome, one day...
                    Uvidíme, co přinesou soudy, i když těm naším moc nevěřím. Třeba se ale zjistí, že majoritním vlastníkem je pořád ENIC, protože Rosen a spol. nesplnili své závazky. Slavia-fotbal a.s teď potřebuje, aby do ní někdo napumpoval cca 150 M. To je větší suma, než se sežena. Navíc kdo by cpal peníze do tak bezedné díry, jako je dnešní Slavia. Takže musí přijít nový Slovanský dům jako v r. 1964 a s ním renezance.

        • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

          whiplash     před 14 lety 20.09.2010 13:43 |  
          0 0

          Nac cekat do 31.10?
          vedeni uz stejne nikdo neveri a kam Slavie pod nim
          smeruje uz stejne vime. Az vyhraje ENIC ten soud, to bude teprve
          chaos.

  2. Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

    DrFe1     před 14 lety 19.09.2010 13:24 |  
    0 0

    Já jen doufám, že v tomhle utkání kluci neudělají ostudu a neprohrají. Kdyby vyhráli tak to bude zase trochu radosti po delší době. Ostatní zápasy ligy jsou mi už (bohužel) dost ukradené, protože žádné světlo na konci tunelu nevidím.

    • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

      quelhar (admin)     před 14 lety 19.09.2010 15:06 |  
      0 0

      Tak o treti misto jeste porad muzeme hrat. Smerem k titulu me zajimaji zapasy Plzne (aneb porad lepsi Plzen nez Sparta). Verim, ze Sparte aspon dva body sebereme.

      Je ovsem fakt, ze pred derby jsem uz dlouho nemel vnitrni pocit, ze remiza doma bude celkem v poradku.

      Vaniaka a obranu nechat ze zapasu s Hradcem, do zalohy urcite MC, Ragueda a Kisela, do utoku Vlcka a jako prvni nahradu Vyhnala a nikoli Horu, ktery uz mel dost prostoru presvedcit, ze je minimalne z formy.

      • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

        Jachym     před 14 lety 19.09.2010 20:44 |  
        0 0

        Ano, dneska mi známý tvrdil, že teoreticky ještě není ztracen ani boj o titul...:-) Jenže, kdo opravdu chce, nemůže nevidět, že náš současný kádr může přinejlepším bojovat o střed tabulky a v současném rozvratu by ho nespasil ani Mourinho, kdyby se nějakým zázrakem ze dne na den naučil česky...

      • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 20.09.2010 11:06 |  
        0 0

        Myslim, ze je to jedno.. o treti misto hrat muzem, pokud o to nekdo bude usilovat. Klub ale zadne ambice evidentne nema, jinak by vedeni netrpelo to, co se ve slavii deje. Tj. nema-li klub cille, nema cenu, aby si fanousci delali nadeje. Vysledek derby je nepodstatny. Ja dnes nemuzu a - je to smutne - ale nemrzi me to.. ono koukat se na to, jak hrajeme jiz mnoho mesicu stejny jalovy fotbal bez utocnika, plno hracu nebojuje a nejlepsi sedi na lavicce, to si clovek obcas muze odpustit..

  3. Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

    slaviator     před 14 lety 19.09.2010 14:45 |  
    0 0

    Vaniak - Celustka, Vomacka, Trapp, Ragued, Koubsky, Hubacek - Kisel, J.Cerny., L.Jarolim, Janda - Vlcek.

    Hrajeme proti mistrovi, kterej roznesl italske Palermo 3:2, predtim vyhral s Jabloncem, takze ma ocividne formu. Proto zesilit obrannou radu na sest obrancu, Vlcek vepredu bude vyklusavat kolem Brabce a pokecaj o zivote. 0-0 zaruceno. Po divacich je nam sumak. Vas KJVCD....

    Nebo prekvapi?

    Jaakola - Celustka, Trapp, Ragued, Palko - Kores, Dembele, M.Cerny - Vyhnal, Zakostelsky, Hora

    • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

      jiras     před 14 lety 19.09.2010 16:03 |  
      0 0

      Z té překvapivé, možná spíš těžce utopické už v tvém složení, bych ještě vyhodil Čelůstku, ten je zralej na "B" a v zimě možná i hostovačku ve Zlíně. Co předvádí je na úrovni Hubáčka a to opravdu není měřítko kvality.

      • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

        slaviator     před 14 lety 19.09.2010 20:37 |  
        0 0

        Taky jsem o tom premejslel, ale: koho misto nej? :-/ A ten kluk hrat umi, je v nem potencial - narozdil treba od Kisela, Cernyho, Jarolima, Vlcka, Vaniaka.... A do zalohy mozna Belaid, mozna spise jen jako stridajici hrac. Jinak ta "prekvapiva" by nemusela byt snad spatna, i kdyby se prohralo, bylo by na cem se odpichnout.

        • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

          jiras     před 14 lety 20.09.2010 12:23 |  
          0 0

          Jak nemám rád to přeškolování, tak bych tam dal Jandu. Kondici a rychlost má dobrou, jeho bídná technika se tam spíš ztratí. Čelůstku taky neodepisuju, u nás byl dobrej jak napravo, tak na stoperu (a možná že tam je jeho pravé místo), ale něco se za ten půlrok hrozně změnilo. Nebude to asi jen tím hostováním, to už by se jeho hra musela pomalu vracet do normálu, jenže je to pořád stejná hrůza. Jestli rezignoval na všechno po jednom nevydařenym půlroce, tak ať to řekne a nemusíme se zdržovat. S Kaufmanem vůbec nepočítám, to bude další černá díra, díky němu je tak půl Ragueda vyhozenýho z okna.

    • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 19.09.2010 16:20 |  
      0 0

      Jestli se KJ skutečně podaří nasadit hned 12 hráčů, tak to bude nevídaný strategický kousek :-)

      • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.09.2010 21:58 |  
        0 0

        :-)

      • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

        Gordon (host)     před 14 lety 19.09.2010 22:20 |  
        0 0

        rozesmal si me

      • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

        slaviator     před 14 lety 20.09.2010 08:24 |  
        0 0

        Tak budeme hrat bez brankare, nooooo! :)

  4. Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

    vlchan     před 14 lety 19.09.2010 14:56 |  
    0 0

    Vítězství nad sprtou by bylo pro Slavii nedobré. Její likvidátoři (jistě všichni víte o koho se jedná) by byli opět na koni, plácali se vzájemně po zádech a dál by směřovali Slávku k úplnému dnu !!! Osobně držím palce "anglánům" , ať vyhrají spor, zničí současné vedení. Poté snad nastanou lepší a spravedlivé časy v naší milované Slavii !!!

    • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 19.09.2010 15:05 |  
      0 0

      Tak nevím, jestli by to bylo úplně dobře...

    • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

      jiras     před 14 lety 19.09.2010 16:14 |  
      0 0

      Tohle já nazývám "očištění přes sprchu sraček" a podle mě to reálně nefunguje. Lehce by nás to mohlo položit úplně.

      Ze zápasu budeme rádi za šťastnou remízu. Ne že by Sparta byla tak dobrá, na tom nezměnilo nic ani Palermo, ale my jsme na tom bídně a čekám, že naše už tak nízké šance ještě dorazí KJ zvolenou sestavou.

      Napadla mě taková věc - pokud to nemá KJ ošetřené ve smlouvě a pokud by se vedení konečně vzpamatovalo, tak by ho šlo poslat do "B" místo Řeháka. Pro "B" by snad hůř být nemohlo a možná by to pak KJ zabalil sám. Ještě kacířštější myšlenkou je to, že by to po domluvě s Rosenem KJ zabalil sám a nechtěl odstupné, když jsou to takoví kámoši...

      • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 19.09.2010 16:32 |  
        0 0

        Já pořád věřím, že KJ tu Slavii v srdci má, tak snad prozře a odejde sám...
        Nebo taky ne..
        Ale třeba ve své hlavě kuje nějaké geniální pikle :-)

        • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 19.09.2010 16:55 |  
          0 0

          Nepoučitelnej..

        • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

          slaviator     před 14 lety 19.09.2010 20:47 |  
          0 0

          Jo, uz pocita, koho by moh' jeste tak v zime prodat a koho privest.....

          • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 19.09.2010 22:05 |  
            0 0

            v anglii zemi gentlemanů se to dělá tak že vedení řekne trenérovi aby zvážil svoje působení u klubu a případně nabídl rezignaci, kdyby na tohle KJ nekejvl tak by nastalo takový peklo že by to časem vzít musel , je to ovšem otázka do pranice, kdyby to ovšem opravdu nepřijal byl by asi největší krysa trenér co znám

            • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

              slaviator     před 14 lety 20.09.2010 08:31 |  
              0 0

              V Cesku, zemi vychcanku, se to dela tak, ze cast vedeni trenera odvola, druha cast vedeni na tu prvni zatlaci a tak je to narychlo zmeneno v podminku vyhrat pristi zapas, to se nepovede, ba ani se neuhraje remiza, ale ta druha cast vedeni rekne, ze se to musi cele zvazit jeste, nakonec si trener vybere stoprocentne placenou dvoumesicni dovolenou a pak se vrati a zacina od nuly (?!?!?!?!?!?!?!). Tohle je neco, co nepatri ani na Balkan.

  5. Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

    martin08     před 14 lety 20.09.2010 12:00 |  
    0 0

    Tak se konecne vytasili s tou vlajou pred stadionem, a celkem dost me to zklamalo.. ne teda ze bych ocekaval neco jinyho ale. po odvolani bojotu je zatim ticho po pesine, a tohle mi jako oceneni hodny pocin fakt neprijde..

    • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

      jiras     před 14 lety 20.09.2010 12:28 |  
      0 0

      Člověk by se zasmál mít na to ještě sílu. S takovou očekávám onen znak v Edenu o velikosti loga co mám na klíčence.

      • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

        martin08     před 14 lety 20.09.2010 12:47 |  
        0 0

        a pritom by se stacilo na chvilku zamyslet..:(

  6. Smutno

    martin (přítel SN)     před 14 lety 20.09.2010 12:05 |  
    0 0

    Dobrý den,
    dlouho jsem sem nic nepsal, ale dneska, když jsem četl komentáře Sokrata55, tak jsem teprve uvěřil, že je všechno v absolutní řiti. Je mi z toho na nic, na derby se vůbec netěším, bez ohledu na to, jak to dopadne.
    Slavii, jak jsem pochopil, musí někdo koupit, aby to mělo do budoucna nějaký smysl. Cena je tak 300 mil. Kč, spíš míň. Proto je třeba založit akciovku fanoušků (AF), kam cca 30 tisíc lidí vloží každý 10 tisíc (1 akcie). Tím by se vygeneroval kapitál na koupení cca 70% akcií firmy Slavia Praha fotbal a.s.
    Na provoz by už ale musela akciovka vydělávat sama - vstupné, sponzoři, prodej hráčů. Věřím tomu, že takhle očištěná Slavia by byla pro sponzory atraktivní, v představenstvu by byla nějaká známá slávistická jména (Šmicer, Kuka a podobně) a potom by to snad šlo. Zástupci fandů - akcionářů by byli v dozorčí radě, která by 1x za čtvrtletí kontrolovala práci představenstva. Je bohužel asi doba, která chce bějaký čin, ne jen nadávat úplně stejně jako před rokem. Je to trochu reálné?

    • Re: Smutno

      Khadgar     před 14 lety 20.09.2010 12:12 |  
      0 0

      Je to hodně naivní :) 30 tis. akcionářů je utopie...

      • Re: Smutno

        martin (přítel SN)     před 14 lety 20.09.2010 12:43 |  
        0 0

        Máš pravdu, valná hromada by se musela konat ve vyprodaném Edenu Pepi Bicana (pak by se to tak třeba mohlo jmenovat).

        • Re: Smutno

          Khadgar     před 14 lety 20.09.2010 14:02 |  
          0 0

          Spíš jde o to, že by těžko mohli vystupovat jako celek.

          • Re: Smutno

            martin (přítel SN)     před 14 lety 20.09.2010 14:33 |  
            0 0

            To je fakt, že by valná hromada byla dost zajímavá, sčítat 30 tis. hlasů...
            Jinak firmu by zastupovalo a řídíla představenstvo a dozorčí rada, to je celkem tak 12 lidí, to by snad šlo.

            • Re: Smutno

              martin (přítel SN)     před 14 lety 20.09.2010 14:59 |  
              0 0

              Jinak že něco nedopadne dobře, to Ti nikdo nezaručí. Jde o to mít odvahu něco zkusit, nebo jen naplákat, že je majitel takovej a makovej, že je Jarolím jakej je, že se nekoupil útočník atd. To mně moc nebaví, věřím, že se mezi Slávisty najde dost lidí, kteří mají chuť a vůli něco změnit, kteří jsou schopni to zorganizovat, inzerovat, najít lidi, co by do toho šli, jednat se současnými vlastníky (kdo to vlastně jenom je???). Vše se dá řešit, je to záležitost minimálně 9 měsíců, ale myslím že to jde, aby v příští sezoně opravdu hrála jiná nová Slavia.

          • Re: Smutno

            vavicek     před 14 lety 20.09.2010 14:53 |  
            0 0

            Proč by ne? Barcelona ma přes 100 000 členů a přesto ji to nebrání stát se nejlepším tymem současnosti. Podle tvého argumentu by nemohla fungovat ani demokracie. V Bareloně si prostě zvolí vedení a prezidenta. Je to funkční a velice uspěšné.

            • Re: Smutno

              Khadgar     před 14 lety 20.09.2010 15:28 |  
              0 0

              Jenže to nejsou akcionáři, ale právě ti členové. Funguje to trochu jinak. Neznám všechny zákony a normy, ale dost možná by to v našem prostředí bylo těžko aplikovatelný.
              Řekněme, že by si bylo roční členství v hodnotě 2000 Kč ochotno platit 7000 lidí (bráno dle loňských permic). To máš 14 mil. ročně pro klub. Je to slušný, ale pak ti vypadne hodně současných sponzorů, protože ti jsou navázáni na aktuální "vedení" a jejich příspěvek do rozpočtu by se jim pak nevracel... U Barcelony se společnosti budou předhánět o sponzorství, u Slavie je realita jiná...
              Samozřejmě by to bylo krásný, mít fanoušky jako členy klubu, platit příspěvky a volit CEO, který by byl vybrán ve výběrovém řízení. Přišla by s tím od fandů zodpovědnost za vlastní jednání. Jenže by to napřed chtělo právní analýzu. Já si totiž myslím, že by se možná musela měnit forma společnosti a to možná odporuje řádům ČMFS.

              • Re: Smutno

                vavicek     před 14 lety 20.09.2010 15:40 |  
                0 0

                Šlo by to přes družstvo fanoušků jako to měla Bohemka. Sponzoří by neodešli, protože vedení by samozřejmě zustalo. Při volbě prezidenta Realu nebo Barcelony kandidáti nabízejí investice do klubu a přivedení sponzorů. CEO by nebyl vybírán ve výběrovém řízení, ale byl by volen.

            • Re: Smutno

              martin (přítel SN)     před 14 lety 20.09.2010 15:40 |  
              0 0

              Současná Slavia je ale a.s., já jsem chtěl koupit akcie od současných majitelů. Takže Ti, kdo by platili 10.000 nebo tohoto čísla násobky(ne ročně, ale jednorázově), by byli akcionáři nové akciovky FSAS (fanoušci slavia akciová společnost). A ta nová akciovka FSAS, která by měla peníze (vložený základní kapitál akcionářů), by za tyto peníze koupila od akcionářů Slavia Praha fotbal a.s. ty jejich akcie a byla by vlastníkem např. 70% akcií Slavia Praha fotbal a.s.
              ČMFS by se akorát oznámilo, že nový majoritní vlastník je FSAS.

              • Re: Smutno

                vavicek     před 14 lety 20.09.2010 15:59 |  
                0 0

                U teto varianty by realně hrozila možnost nepřátelského převzetí. Ovšem základní problém je, že by se nikdy nepodařilo získat peníze na koupi klubu. Pokud se nepletu, kluby, které jsou vlastněny fanoušky byli fanoušky i založeny, takže problém počátečního kapitalu se tam nikdy nevysktl.

    • Re: Smutno

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 20.09.2010 14:43 |  
      0 0

      To by se pak zvolila nějaká dozorčí rada..., ale stejně 10000 kč je moc, do toho podle mě 30000 lidí nevstoupí. Osobně bych rád přispěl aspoň dílem, kdybych měl ale jistotu, že ty peníze neskončí na nějakém nepravém místě.
      Abychom na tom brzy nebyli jako bohemáci.. :-(

      • Re: Smutno

        martin (přítel SN)     před 14 lety 20.09.2010 14:51 |  
        0 0

        Já vim, že 10 tisíc je moc, ale bude na nákup Slavie potřeba dost peněz. Zase věřím, že někteří dají mnohem víc, takže by nebylo potřeba 30 tis. lidí, ale třeba jen 10 tisíc lidí.

    • Re: Smutno

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 20.09.2010 16:55 |  
      0 0

      Mě už tenhle projekt taky napadnul, ale při své současné finanční situaci bych do toho byl ochoten vložit tak tisícovku.

      Možná by to chtělo nějaké vícerychlostní členství - vklad 1000kový nebo 10000kový - od toho by byl odvozen podíl a míra hlasovacích práv.

      V čele by měl být nějaký 5, 7 nebo 9členný výbor, do nějž by mohli kandidovat jen majitelé velkého podílu, ti s menším by měli jen volební právo (třeba ještě vážené 1/10 nebo tak nějak).

      V 1. kroku by se takové družstvo snažilo nakoupit 5 - 10 procent akcií (zklamaný minoritní akcionář je větší páka než zklamaný dav příznivců). A ve 2. kroku (pokud by výsledky byly neuspokojivé nebo by byla vůle pokračovat) by došlo k nakoupení většinového podílu.

      Pokud vím, tak nějaký proces tohoto typu, kdy se fanoušci v nekrátkém čase skládají, běží kolem FC Liverpool.

      • Re: Smutno

        Khadgar     před 14 lety 20.09.2010 17:06 |  
        0 0

        Nějaký určování podílu podle vkladu by byla cesta do pekel. Ta rovnost ve výši příspěvku a práv být musí. Ten výbor by se mohl volit.
        Ale celý tohle ještě blokuje situace kolem stadionu, to je dost blbý...

  7. Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

    Ferguss     před 14 lety 20.09.2010 13:01 |  
    0 0

    Pískat bude zdá se Zelinka, toho si všichni dobře pamatujeme z utkání s Teplicemi, po kterém odjížděl Naumov sanitkou. Naši následnou stížnost si předpokládám bude pamatovat zase on.

    • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

      Jiri1     před 14 lety 20.09.2010 15:02 |  
      0 0

      Zdravim, dnesni zapas bude takovym referendem do duse hracu, o jejich chuti ve spleti nejruznejsich fint a zakulisnich ujednani dokazat, ze maji ve svem srdci nejen penize , ale i klub , ktery se treba ted vuci nim chova jako vychcana macecha.Nedelam si iluze , a nedelejte si je ani Vy , co se tyce rozhodciho i vseho kolem a soustredte se jen a jen na nase hrace a otazku, neprodali to. Komentovat snahy o preziti reditele Platila , ktery si snazi pojistit svou zidli i za nasledneho stavu, ci privolavat Enic, ktery ma v Anglii take sve a da se rici velke problemy , ci verit , ze pokud se nekdo narodi pod Slavistickou vlajkou , ze je nutne dozivotne Slavistou je asi naivni, stejne jako verit znamemu, ktey Vam odprisahne, ze Slavia je priorita a pak vse speje do hoven. /ci do konkurzu, da li buh/. Sam jsem to uz vyresil do mesice s Ceskym fotbalem koncim a odjizdim do Nemecka. Ja uz nebudu snad ani psat , ze jsem o vsem psal v rocnim predstihu, presto bych pral alespon nekterym mladym hracum zde zminemym lepsi budoucnost a o to se snad dnes horecne jedna. Nemyslim , ze by hrozil zanik klubu, ani nemyslim, ze by klub nemel kopat nejvyssi soutez , jen si myslim , ze projde a nejen on , ale i hokejova dcerinka púrojde dost dietni kurou, ze to bude a hrane , ale ze to prezijem. A Jarolim , jiste kazdy se snazi vydelat, delal to jako kazdy trener i manazer, udelal hodne veci ktere bych nazval malou domu, ale urcite nenese odpovednost za stav za ekonomiku klubu , za ucetni veci ci dokonce za to , ze bez ohledu na kladny vysledek sporu v Anglii je to stejne rizene v hajzlu. Odpovedna jmena musite hledat spise v zakulisi u skutecnych majitelu ci jejich nastrcenych figurek a jejich odmen , podilu a pod. v radu milionu korun.

      • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

        Jachym     před 14 lety 20.09.2010 15:08 |  
        0 0

        Byl jsem tady jednou napomenut, tuším Tantalosem (anebo správněji Tantalem, když už tu máme na fóru v takové oblibě filosofické přezdívky:-), abych se vyjadřoval při komentářích tohoto typu k věci. Vzhledem k tomu, že samotný podklad jako takový nic moc věcného neobsahuje, pouze nekonečné spekulace a "prodávání vody", omezím se pouze na přání šťastného pobytu Jiřího v Německu. Alles gute!

        • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

          Jiri1     před 14 lety 20.09.2010 15:20 |  
          0 0

          Zdravim, ale situace zde popsana byla a dokonale Sokratem i dalsimi, spis jsem reagoval na nektere konkretni veci tykajici se budoucnosti mladyc hracu, neustalych utoku na Jarolima , touz je stvanice a nektere snahy odpovednych osob namastit si kapsu jeste v posledni chvili, co se tyce budoucnosti Slavie napsal jsem velmi jasne co bude dal a co se tyce me averse zde zminene, tak promin , ale rozpletat zde toto obludarium , to je snad na nekom jinem.

          • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

            Jachym     před 14 lety 20.09.2010 15:52 |  
            0 0

            Jiří, v pohodě, já jsem jen trochu provokoval. Každý si tady může rozvíjet jakékoli teorie. Za sebe jenom říkám, že takto bídně mi se Slavií nikdy nebylo a takovou bezradnost a bezvýchodnost stejně jako u reprezentačního fotbalu jsem nikdy necítil. Pamětníci ale určitě namítnou, že jsem nezažil např. 50. léta a většinu komunistického období. To hrozila úplná likvidace klubu, které předcházela ztráta jména, tradičních barev atd. Dneska nás zase dolů tlačí finanční aspekt. A přitom před nedávnem nám bylo tak krásně: Liga mistrů, titul, nový stadion (při otevření jednoznačně a neomylně prezentován jako slávistický!) a našlápnuto k dominanci v českém klubovém fotbale na deset let. A hle, těch pár chvilek slávy jsme si ani nestačili užít a přišlo kruté vystřízlviění. Každopádně dnes jdu opět do Synot tip arény (sic!) fandit těm žoldákům hrajícím za Slavii a doufat, že si Řepka dá vlastní gól a Čaroděj pochytá možné i nemožné.

            • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

              Jiri1     před 14 lety 20.09.2010 16:12 |  
              0 0

              Ano , nakonec jdu i Ja i kdyz mi toasi prinese velke problemy..........., jiste pokud se poslerdni fyzicky majitel vzda dobrovolne sveho podilu/pujcenych penez/, znamena to,. ze uz je dostal , nebo , ze v zakulisi operuje skupina lidi , ktera preleva kapital dle potreby, ze se pripraqvuje varianta na tzv. horsi casy a ze v pripadnem sporu bude Enic cekat prazdny stul a nas novy majite.

    • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

      bongor     před 14 lety 20.09.2010 17:28 |  
      0 0

      Ano ,byl nasazen správný soudruh,ovšem ukaž mi dneska někoho,kdo by pískal aspoň rovinu?!Toaletná už vyhlásila poplach,ta Plzeň jako by se odmítla podřídit,jsou to nevděčníci,nebo je to jen další z divadelních představení v režii rudých bratří?Ale musí se to v zárodku típnout.To by vypadalo jó podezřele,kdyby v posledních deseti kolech měli velmistři dohánět patnáctibodové manko.A proto příslušný befel již je rozhodčím jistě rozdán.Doufáme,že nechcete dopadnout jako Jílek a jiní co se šprajcovali.

  8. Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 20.09.2010 16:13 |  
    0 0

    čekávám tu nejhorší možnou sestavu, protože KJ zas hrábne určitě

    Vaniak - Čelůstka,Vomáčka,Koubský,Hubáček-Janda,Jarolím,Kisel,Trapp - Vlček, Hora

    • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

      Jachym     před 14 lety 20.09.2010 16:16 |  
      0 0

      Takto to určitě přesně nebude, chybí tam Jarda Černý :-) A hrát na dva útočníky,v našem případě "útočníky"???!!!

    • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

      Khadgar     před 14 lety 20.09.2010 16:19 |  
      0 0

      Aby nebyl v bráně Zlámal. To by byl ten správnej překvapitej tah...

    • Re: Slavia v pondělí přivítá Spartu

      slaviator     před 14 lety 20.09.2010 17:18 |  
      0 0

      tak v základu hraje Vyhnal.. :)