Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Archiv

Vltavín - Slavia B 3:2

Béčko zůstává bez bodu po porážce na Vltavíně brankou z poslední minuty.

Loko Vltavín - Slavia B 3:2 (1:1)

Branky: 44. Kuchař, 53. a 92. Pečeňa - 2. a 47. Vyhnal

Sestava Slavie: Valeš - Mikula, Zieris, Neuberg, Palko - Hurka (57. Klimeš), Šimeček, Pázler (64. Balcar), Koreš - Vyhnal, Hora

Lavička: Galus, Kolařík, Hájek, Kučera, Pokorný

Slávisty přivítal na holešovickém hřišti Vltavínu slušný pařák a také exslávista Tomáš Kuchař v sestavě domácích. Slavia měla luxusní vstup do zápasu, už ve 2. minutě se ke standardce postavil Vyhnal a parádním obloučkem přehodil zeď přímo do brány. Gólman Pokorný vůbec nestačil reagovat. U míče byli postupem hry stále více domácí, v 17. minutě pěkně střílel vedle levé tyčky Chalupa a o osm minut později vzniknul ve slávistickém vápně slušný závar, po standardní situaci hlavičkovali domácí i hostující hráči, než byl míč odvrácen do středu hřiště. Ve 39. minutě se Hurka s Vyhnalem dostali do přečíslení dva na jednoho, Hurka nahrál Vyhnalovi, ovšem jeho trefa byla posouzena jako ofsajdová. Gól do šatny připravil slávistům Kuchař, když se trefil do odkryté brány po centrovaném balónu.

Úvod druhé půle byl jak přes kopírák stejný jako té první, ve 47. minutě se Vyhnal zbavil obránců a zprava z úhlu propasíroval míč do brány. O čtyři minuty mohlo být veseleji, domácí Hájek si málem dal vlastní gól ve snaze uklidit centrovaný balón do vápna mimo hřiště. Vltavín srovnal na 2:2 v 53. minutě, po několika narážečkách zužitkoval přihrávku zleva Pečeňa. Aktivita Slavie opadla, domácí několikrát zahrozili, ovšem Valeš vytáhnul nad břevno pokus Štumpfa ze standardky i pohotovou střelu Škorvánka. Další gól vstřelili slávisté v 63. minutě, ale opět se zvedl praporek pomezního rozhodčího signalizující ofsajd. Poslední příležitost si vytvořil Klimeš v 83. minutě, jeho pěknou střelu ale chytil Pokorný. Když už to vypadalo, že by si béčko mohlo připsat první bod za remízu, rozhodčímu se přeci jen podařilo dotlačit domácí k vítězství. V 92. minutě ze standardní situace propálil Pečeňa přízemní střelou vše, co míči stálo v cestě a rozhodl o konečném výsledku 3:2. To už na stadionu nebyl Tomáš Rosen, který tak přišel o dva góly - v úvodu utkání také na tribuně chyběl.

"Myslím, že výkon nebyl stále takový, jaký bych si představoval. Dvakrát jsme vedli po pěkných gólech Pavla Vyhnala, chybí nám ale větší pracovitost a důraz v záložní řadě. Měli jsme za stavu 1:2 dát pojistku na 1:3 a to by asi už bylo rozhodnuto," řekl k utkání trenér Pavel Řehák. Ke sporným situacím, kdy Slavii rozhodčí Blaschke neuznal dva góly, se nechtěl vyjadřovat. "To vůbec neřeším, když rozhodčí něco pískne, tak je to pro mě směrodatné, že to tak prostě je."

Komentáře (39)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Vltavín - Slavia B 3:2

    quelhar (admin)     před 14 lety 04.09.2010 13:16 |  
    0 0

    Tak kdo tam byl, ten vi sve... Z meho pohledu dost brutalni zarez, dali jsme ctyri branky, minimalne tri byly regulerni, ctvrtou jsem mel pres cele hriste, takze nebudu soudit, ale co jsem slysel ohlasy z te strany, tak ten ofsajd byl zrovna tak vymysleny, jako u nasi neuznane branky na 0:2.
    Co si sudi vymyslel za standardky kolem naseho vapna, to bylo k smichu a placi zaroven. Pri jakemkoli naznaku protestu z nasi strany hned bezel k hraci a ptal se ho, jestli s tim ma nejaky problem...
    Proste dneska to nebylo o hre, ktera teda z nasi strany stale nebyla nic extra, ale za normalnich okolnosti by stacila k vyhre.

    • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

      ijar     před 14 lety 04.09.2010 13:28 |  
      0 0

      Znam poměry v ČFL, ale přesto hra stále nebyla nic extra. Tak to bude asi ta budoucnost, na které klub jménem Slávia Praha hodlá stavět svou budouctnost dle nejvaššího výkonného zástupce. Vypadá to, že vítězstvím pro nás pro všechny by byl prodej a odchod takového prověřeného a vyzkoušeného "bafíka" jako je pan Platil.

    • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

      tantalos     před 14 lety 04.09.2010 13:28 |  
      0 0

      Tentokrát musím quelhara stoprocentně podpořit.
      Bohužel v ČFL rozhodují peníze a většina tamních sudí by ochotně vylízala podlahu na nádražních záchodcích za malý bakšiš. Jenže kdyby to tam vylizovali tihle, tak bych tam nevlez, abych si neušpinil od jejich slin podrážky. Nwenazval bych je svině, abych neurážel ta chytrá a ve srovnání s nimi čistá zvířátka
      Jinak třetí Vyhnalův gól byl parádní.

      • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

        thc     před 14 lety 04.09.2010 14:05 |  
        0 0

        no co tak sleduju výsledky béčka tak vyhnal dává goly pravidelně doufám že ho kj po repre pauze prohodí se zakostelským a dostane se aspon na lavici

        • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

          LordEdmund     před 14 lety 04.09.2010 17:42 |  
          0 0

          První dal z trestňáku.A celkově se mi Vyhnal líbil asi nejvíc. Hora sice běhal , ale byl to jeho standardní výkon, tedy běhání k naprostému hofnu.Gól na 2:0 měl platit na 99%,ofsajd to nebyl, ale ten náś dalśí asi ofsaid byl. Rozhodčí byl śpatnej a to i pomezní. Kdo si řekl o aut"mám" tak ten vhazoval a naši kluci se asi styděli, tak pořád vhazovali Lokáči. Je vidět, źe máme v "B" samé mlaďochy a chybí tam vůdce. Nebyl to na ČFL špatnej fotbal,góly všechny pěkné, ale bohuŽel pro nás zvítězila zkuśenost. Kuchťa pořád válí :-)).
          BTW: Zápase sledoval Řepka:-) asi se synem...a i Rosen. Tak si snad všimne, že na tomhle prostě Slavii stavět nemůže, jinak bude hrát brzy s Vltavínem i "A".

  2. Re: Vltavín - Slavia B 3:2

    stampi     před 14 lety 04.09.2010 14:06 |  
    0 0

    aneb jedna velká komedie. Sudí opravdu předvedli ukázkovej zářez při vymyšleném ofsajdu na 0:2. Druhou neuznanou branku nemůžu komentovat, jelikož jsem to měl přes celé hřiště proti sluníčku. Posledních 10 minut bylo jen otázkou času, kdy dostaneme gól na 3:2, rozhodčí otáčel všechny fauly ve prospěch Vltavínu a všemožně se tak snažil domácí dotlačit ke 3 bodům. Což se mu nakonec povedlo. Asi se jednalo o "odvetu" za jaro, kdy jsme na Strahově naopak my porazili Vltavín vymyšlenou penaltou...
    Ke hře samotné - jedna velká bída s vyjímkou Vyhnala a částečně Koreše. Vyhnal - krásně provedený trestný kop, nabíhání do volných prostorů a suveréní proměňování šancí. V naší situaci bych ho okamžitě postavil do "áčka". Jaký to rozdíl oproti Horovi, ten chlapec má problémy i s 3. ligou... pro mě osobně dneska největší zklamání. Na straně soupeře zcela jednoznačně, a tak jak je na "Lokádě" pravidlem, vyčníval Tomáš Kuchař.

    • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

      Jiri1     před 14 lety 04.09.2010 14:49 |  
      0 0

      Zdravim, bohuzel u rozhodcich jde o dlouhodobou zalezitost, proste Slavia to nema nikde treba narozdil od Jablonce ci Sparty osetreno, jednotlive epizody , kdy treba rozzureny Sramek pribehne vynadat rozhodcim do kabiny s tim , ze si uz nezapiskaji pozdeji provazene huronskym revem onech dodtcenych rozhodcichs vyjadrenim , dnes uz je nemelo cenu rezat , ty nekopove se nedostali ani na dohled od branky nejsou vyjimkou, to proste nezmeni ani darkove kose ci vyhruzky , ale jen zastupce klubu v komisi delegatu ci rozhodcich. To je jedna vec , ta druha je ale udajne znechuceni velke casti mladych hracu smerem k politice velkeho Karla a starsich hracu A tymu ohledne treba premii za starty v acku s tim, ze muze jit i o protest prave casti techto hracu ci dokonce skrytou revoltu stim , ze Rehaka a spol. je zbavi jen spatne vykony a oni se skutecne treneru , kteri jedou na klientizmus zbavit chteji. Tady podotknu, ze to udajne vubec nebni otazka nejakych platu ci nevyplacenych penez.

    • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

      madlenka     před 14 lety 04.09.2010 14:49 |  
      0 0

      Já tam byl a byl jsem na té straně, kde nám nebyl uznán druhý gól. Náš hráč byl cca 1,5 m v mimoofsajdovém postavení. Gól byl naprosto regulerní. Ještě jsem se na to ptal pomezního, protože jsem stál přímo za ním v ofsajdové linii. On se pouze usmál a utekl - dnes nás opravdu rozhodčí zařízli, jinak se to nazvat nedá - spousta otočených faulů, na "mé" straně i autů, apod. Hrůza a děs, podobé množství "chyb" ze strany rozhodčích jsem už dlouho neviděl.

      K výkonu snad jenom zkonstatuji, že jsme hráli mnohem lépe a bojovněji než před týdnem na Strahově a dnešní výkon bych považoval za pozitivní úkaz ve vztahu k dalším zápasům.

    • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

      Khadgar     před 14 lety 04.09.2010 15:00 |  
      0 0

      Přesně tak, Vyhnal do "A" !!!
      Jinak ty výkony hráčů áčka v béčku bych nebral jako směrodatný. Co jsem za poslední dva roky občas viděl za výkony od hráčů hlavního týmu, to byla katastrofa. A pak za áčko všechno v pohodě...tam je spíš problém v motivaci a koncentraci.

  3. Re: Vltavín - Slavia B 3:2

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 04.09.2010 16:27 |  
    0 0

    Jen bych se zeptal na výkon Palka. Mohl by nahradit Hubáčka?
    A ještě si nejsem jist, zda se letos z ČFL sestupuje. Mám dojem že ne..

    • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

      quelhar (admin)     před 14 lety 04.09.2010 16:34 |  
      0 0

      To asi bude zalezet hlavne na tom, jestli svaz uvede do chodu soutez juniorek nebo ne. Zatim se tvari, ze by to melo byt, ale cert vi...
      Palko podle me zhruba podobne jako v Pardubicich - nezaujal ani v pozitivnim ani v negativnim. Loni na jare hral podle me lepe nez ted.

      • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 04.09.2010 17:33 |  
        0 0

        Díky za odpověď, doufám, že to tak bude, jinak se nám sestup asi odvrátit nepodaří.

        • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

          LordEdmund     před 14 lety 04.09.2010 17:44 |  
          0 0

          Palko nic moc, ale Huba by nahradit mohl :-) čím dřív tím líp.

        • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

          quelhar (admin)     před 14 lety 04.09.2010 18:27 |  
          0 0

          Ale no tak, je teprve pet kol za nama, 29 pred nama. Zase budou mimo jine rozhodovat vzajemne zapasy s becky ostatnich klubu, protoze becka se budou zase pohybovat na dne tabulky. Start je pomalejsi, ale ctyrikrat jsme prohrali o gol a nebyt sudich, tak jsme dneska treba i vyhrali. S takovymi soudy bych jeste pockal.

          • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

            Eluin (přítel SN)     před 14 lety 04.09.2010 21:48 |  
            0 0

            Pravda, trochu jsem se unáhlil, ale přesto tuto myšlenku nelze zcela zahnat..

            • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

              Gordon (host)     před 14 lety 05.09.2010 01:00 |  
              0 0

              Becka sestupovat nebudou od pristiho roku bude ta spesl soutez pro becka prvni a druhy ligy... ci tak neco.

              • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

                Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 05.09.2010 12:24 |  
                0 0

                kdyz uz se tu o tom bavíte zajimalo by mě jestli Becka budou postupovat, v divizi A totiz vede bohemians B a zajima me teda jestli pujde do treti ligy druhej pod ní nebo jak se to bude řešit.

  4. Re: Vltavín - Slavia B 3:2

    smisek     před 14 lety 04.09.2010 16:41 |  
    0 0

    Co myslíte,zejména ti co na béčku s Lokem byli,hodil by se nám ještě Tomáš Kuchař? Podle mě už by moc peněz nechtěl,mohl by kopat v béčku,občasná výpomoc áčku,co?

    • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 04.09.2010 17:32 |  
      0 0

      Starých záložníků podle mě máme dost. Kopací techniku má jistě pořád dobrou (i když s Lokem jsem na zápase nebyl), ale do naší hry by toho asi moc nepřinesl.

      • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

        LordEdmund     před 14 lety 04.09.2010 17:47 |  
        0 0

        Mně se dnes líbil,byl z Lokáčů jasně nejlepśí, ale pro Slavii už fakt ne.
        Záloźníků máme 3 řitě a lepśích.Každopádné, hned jsem si vzpomněl na derby 4 :4 :-)).

    • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

      PetCC     před 14 lety 04.09.2010 18:51 |  
      0 0

      Kuchař byl nulovej do obrany i ve své nejvyšší formě, pro něj existoval jen útok.

  5. Re: Vltavín - Slavia B 3:2

    japhy     před 14 lety 04.09.2010 20:13 |  
    0 0

    My si tu reklamu fakt děláme všude. Jeden z těch magorů, co v Šumperku zabili bezdomovce, byl asi slávista. Když ho vedla PČR, měl na sobě bundu se znakem, tak nevím.

    • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

      DKNL     před 14 lety 04.09.2010 20:26 |  
      0 0

      Taky se mi zdálo, že měl na sobě slavistickou bundu.

    • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

      slaviator     před 14 lety 04.09.2010 20:55 |  
      0 0

      A kdyby to byl spartan, banikovec nebo fandil FK Sumperku, tak co? Jestli si z toho nekdo udela obrazek, ze vsichni slavisti/spartani/banikovci/sumperaci ukopavaj bezne k smrti bezdomovce, tak s tim nikdo nic nenadela. Stejne jako kdyby mel ten Slovak, co postrilel cikany ze sousedstvi, na sobe dres treba Slovanu Bratislava, tak vsichni fandove S.B. strili cikany?

      • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

        japhy     před 14 lety 04.09.2010 21:19 |  
        0 0

        Ale neee. Jen jsem se tak hořce pousmál, když jsem to viděl. Jakože, když už marast, tak se vším všudy, s každou drobností.

        • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

          slaviator     před 14 lety 04.09.2010 21:34 |  
          0 0

          Ja to chapu, jak to myslis... Snad z toho SPART neudela medialni masaz, ze slavisti ukopavaj bezdomovce k smrti, protoze "kdyz muze jeden..."

          • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

            Fallen (přítel SN)     před 14 lety 05.09.2010 18:10 |  
            0 0

            No jestli to tu někdo proleze tak se toho určitě chytne. Je to jistě mediálně vděčné téma...

    • Re: Vltavín - Slavia B 3:2

      urs (přítel SN)     před 14 lety 06.09.2010 14:16 |  
      0 0

      to nebyl slávista, ale nějakej blbec..

      urs

  6. Pro MarHuda

    DKNL     před 14 lety 04.09.2010 20:29 |  
    0 0

    Kam se hrabe Slavie v Pardubicích na Spartu ve Voticích!!! Doufám,že si se kochal.

    • Re: Pro MarHuda

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 04.09.2010 21:52 |  
      0 0

      Ten výsledek mě dost překvapil. Je to bohužel jen další důkaz mizerné formy naší ligové "elity". Aby nakonec ten národní pohár nevyhrál někdo z msfl.... :-)

      • Re: Pro MarHuda

        bongor     před 14 lety 04.09.2010 22:50 |  
        0 0

        Mě ten výsledek překvapil taky,myslel jsem,že Votice vyhrajou a tak mě hoši zklamali.Viděl jsem asi 20 minut,ale měli bysme se našim borcům omluvit,že jsme je napadali.Ta rudá bída,to je teda katastrofa.

        • Re: Pro MarHuda

          Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 05.09.2010 01:49 |  
          0 0

          Podle pohárových zápasů nelze nic usuzovat. Každý rok je to stejné. Ta motivace tam nikdy není taková jako v lize. A není to jen u nás v Česku....

          • Re: Pro MarHuda

            bongor     před 14 lety 05.09.2010 08:24 |  
            0 0

            No ono tam asi nejde o motivaci,jako o neumění.Já kdybych nastoupil
            v lize a řekli by mi,že dostanu za každý vstřelený gól milion,tak mi to stejně nebude nic platné.Stejné je to s tím zmiňovaným klubem.
            Jak říkala naše babička.Kde nic není..............

          • Re: Pro MarHuda

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 05.09.2010 08:43 |  
            0 0

            No tak pořád jedna možnost jak se dostat do poharů a vydělat peníze. Což je důležité pro majitele, kteří by to měli chtít po trenérovi a ten by se měl postarat, aby to hráči odehráli naopak se zvýšenou motivací. Pokud to tak není, je někde chyba. A pochybuji, že majitelů, kteří by nechtěli peníze z pohárů. Za současné situace v jaké se Slavia nachází, by to pro ní měly být nejdůležitější zápasy v sezóně. V lize pak může budovat nový tým "z mladých hráčů", jak nám slibují.

            Takže podle pohárových zápasů se dá usuzovat, že trenér nezvládá svojí práci, stejně tak jako podle ligových. Je to schopnostech trenéra hráče po všech stránkách připravit. To co předvedli v Pardubicích je ostuda jak hráčů, tak trenéra.

            • Re: Pro MarHuda

              slaviator     před 14 lety 05.09.2010 09:00 |  
              0 0

              Ono to neni tak snadny, liga ma 30 kol, tady v ty fazi rozhoduje jen jeden zapas, az na jare dva. Vem si ligovy hrace, kteri to chcou odehrat, pripravi se na ne treba i jak na ligovy soupere. Proti nim divizni borci, pro ktery je to zivotni zazitek, jsou nahecovani, kdyz dlouho drzi vzadu nulu, souper znejisti, kdyz rozhodci k tomu nejakej ofsajd mavne navic, ...A hned to je. Navic, bohuzel, mezi treba Spartou nebo Slavii a Voticema nebo Pardubicema je vetsi rozdil nez treba mezi Arsenalem a Slavii...

              • Re: Pro MarHuda

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 05.09.2010 10:05 |  
                0 0

                Podívej se, vypadnout můžeš, je to pořád fotbal, ale to utkání nějak musí vypadat. Prvoligové mužstvo musí soupeře ze 3. ligy přitlačit a přehrát. To že se ti nepodaří dát góla a naopak inkasuješ a vypadneš se stát může, ale nesmí to vypadat tak, jako náš zápas s Pardubicema, kdy nás Pardubice i přehrávali.. Nasazení musí být minimálně stejné ne-li větší. A to je práce trenéra.

                • Re: Pro MarHuda

                  Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 05.09.2010 11:24 |  
                  0 0

                  Každý, kdo závodně sportoval, ví, že proti slabému soupeři se sebevětší koncentrací odehrál zvláštně nepodařené zápasy i když se stokrát dušuje, že hrál naplno. A následně se silným soupeřem to bylo úplně něco jiného. Velká část výkonu sportovce je v psychice a jinak se hraje proti třetiligovýmn Pardubicím a jinak proti Spartě. A není to tak jednoduché, že si stačí říct, dnes do toho jdeme naplno. Např. i Španělsko na MS prohraje v základní skupině se slabým Švýcarskem a potom v semifinále a finále hraje jak z partesu. Nechci slabý výkon v Pardubicích nijak omlouvat, ale je to v pohárech každý rok a když vezmete poháry v jiných zemích, tak je to taky tak. Prostě bych z pohárových zápasů žádné velké úsudky nedělal.

                  • Re: Pro MarHuda

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 05.09.2010 21:10 |  
                    0 0

                    Ano, velká část výkonu sportovce je v psychice. A prací trenéra je, aby hrály tak jako proti Spartě. Pokud to nedokáže, je to jeho selhání. Pokud toho nejsou trenéři schopní v jiných zemích, nebo tomu nepřikládají váhu, neznamená to, že je to správně. Zvlášť, když v našem případě jde o tolik.

                    Španělé se nedokázali prosadit přes obranu Švýcaru, ale rozhodně to nebyl vyrovnaný zápas nebo dokonce s převahou Švýcarů. V případě Slavie to tak bohužel bylo. A rozdíl mezi Švýcary a Španěly není takový jako mezi Slavií a třetiligovými Pardubicemi. Je otázkou, jestli tam ten rozdíle vůbec je.. A pokud ano, mělo by tak vypadat.

                    Jinak sám mám s poháry v rámci nižších soutěží dost zkušeností, ze kterých vycházím. A co říkáš není pravda. Můžeš se slabším prohrát i když se snažíš naplno, ale nikdy by to neměl být vyrovnaný zápas. To je jedině když to vypustíš. A to je prostě chyba.

                    A já bych teda z pohárových zápasů velké úsudky dělal, protože to dle výsledků v lize a předváděné hry bude možná naše jediná cesta do evropy..

        • Re: Pro MarHuda

          DrFe1     před 14 lety 05.09.2010 09:32 |  
          0 0

          Nemyslím si, že by pro naše borce bylo omluvou jakékoliv selhání Sparty. Trochu mi to připomíná politické diskuze, kde když se ukáže že kradl například někdo z ODS, tak odesáci řvou "ale socani kradou taky a víc ! " a samozřejmě i naopak. Takže to opravdu není omluva pro jednoho zloděje, že krade i jeho rival.