Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

Slavia si v letošní sezoně zahraje pouze dvě soutěže - Gambrinus ligu a Ondrášovka Cup. Právě do Ondrášovka Cupu vstoupí ve středu v Pardubicích, hraje se od 17:00. Utkání vysílá přímým přenosem tv.fotbal.cz.

Trenér Karel Jarolím bude postrádat trojici reprezentantů. Chybět budou Čelůstka a Milan Černý, kteří jsou s reprezentací do 21 let, a Jaakkola. Finský brankář byl povolán do seniorské reprezentace své země. Nejistý je start Janda, Jarolíma a Vomáčky.

Pardubice v minulé sezoně postoupily z divize do ČFL, ve které jsou po čtyřech odehraných kolech na druhém místě se ziskem devíti bodů. "Zápas se Slavií je pro místní fanoušky velkým svátkem, hráči i realizační tým se na něj moc těší a chtějí si ho hlavně užít. O zápas je obrovský divácký zájem, myslím si, že se můžeme těšit na výbornou fotbalovou kulisu a vyprodaný stadion," říká Luboš Přibyl s tím, zápas by mohlo navštívit dva a půl tisíce diváků.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Hubáček, Trapp, Ragued, Koreš - Janda, Dembelé, Kisel, J. Černý - Hora, Vlček

Komentáře (90)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

    Viking     před 14 lety 31.08.2010 10:29 |  
    0 0

    Postavil bych nejsilnější možnou sestavu a místo Hubáček nasadil nějakého mladíka.

  2. Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

    vojtechusv     před 14 lety 31.08.2010 11:08 |  
    0 0

    http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/95237/slavia-ma-problem-musi-zaplatit-111-milionu.html

    Na jakých úsporných opatřeních pracujete?
    „Přecházíme třeba na filozofii pracovat s vlastními hráči. Slavia má deset mládežnických družstev a tam produkuje množství kvalitních fotbalistů. Když se podíváte po Gambrinus lize, uvidíte tam spoustu hráčů, kteří jsou odchovanci Slavie a kteří v soutěži válí. Dřív měl náš klub tendenci nakupovat hráče ze zahraničí, jenže tohle už je minulost.“

    • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

      vojtechusv     před 14 lety 31.08.2010 11:09 |  
      0 0

      Plus je tam klíčová věta, že Sucháč je už prodanej.

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        tolsimir     před 14 lety 31.08.2010 11:15 |  
        0 0

        a ze se zbavej Ragueda

        • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

          vojtechusv     před 14 lety 31.08.2010 11:20 |  
          0 0

          Jo neboli mu to sdělili přes noviny. Skvělá komunikace s hráči.:D

          • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

            tolsimir     před 14 lety 31.08.2010 11:24 |  
            0 0

            Ja byt tim hracem tak se jim ted na to vyseru, reknu, ze me boli kotnik a ze nemuzu behat. Penize by mu chodily a on si ho v zime urcite diky zapasum co hral doted paradne vyhledne

            • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

              utrzeny_ze_retezu     před 14 lety 31.08.2010 12:04 |  
              0 0

              V čem je teda problém, co se týču dluhu, když je Suchoš od 7/10 prodanej? Částka je přeci stejná jak dluh... A navíc se prodal i Grajcar.

              • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

                vojtechusv     před 14 lety 31.08.2010 12:10 |  
                0 0

                To ví jen bůh...

                • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

                  Jakubisko     před 14 lety 31.08.2010 15:07 |  
                  0 0

                  a vítr kolem nás

    • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

      jiras     před 14 lety 31.08.2010 12:35 |  
      0 0

      Tavares, Ragued nebo Dembélé jsou určitě chybou. Takže Platila si můžeme přeřadit z kategorie "uvidíme co se z něj vyklube" do kategorie "ukecaný debil". Na tohle přece Slavia nedojela. Pokud ze zahraničí přijde hráč, kterej se stane oporou, tak to není škoda peněz. Chybou byli hráči jako Abraham, Besta, Cisse a spousta dalších, nezáleží na tom jestli přišli z Čech nebo z cizici, jestli jsou bílí nebo "bubáci"...

      Že je po lize spousta slávistů je sice hezký, ale my nepotřebujeme záplavu průměrných hráčů. Ach jo, zase máme ve vedení vola, kterej nechápe základy.

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        bongor     před 14 lety 31.08.2010 15:58 |  
        0 0

        Co se týká posil:Souhlas.A neplatí to pouze pro hráče z ciziny,ale i z Čech.Posila musí být posila a ne jen nějaký kus.
        Co se týká kádru Slavie:Věřím tomu,že se škodolibou radostí prodá pár našich posledních konkurenceschopných hráčů-Ragueda,Míňu,Hlouška.
        A nahradí je několika hráči z béčka a případně z dorostu.
        Já totiž nevěřím,že by kovaný sparťan mohl mít na mysli prospěch Slavie.Krev není voda.

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        SForever1     před 14 lety 31.08.2010 20:09 |  
        0 0

        Platil je jen figurka, která už nerozhoduje ani vo tom kdy si dojde na záchod. V podstatě je to jen tiskovej mluvčí Rosena a spol.

    • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

      jiras     před 14 lety 31.08.2010 12:35 |  
      0 0

      Tavares, Ragued nebo Dembélé jsou určitě chybou. Takže Platila si můžeme přeřadit z kategorie "uvidíme co se z něj vyklube" do kategorie "ukecaný debil". Na tohle přece Slavia nedojela. Pokud ze zahraničí přijde hráč, kterej se stane oporou, tak to není škoda peněz. Chybou byli hráči jako Abraham, Besta, Cisse a spousta dalších, nezáleží na tom jestli přišli z Čech nebo z cizici, jestli jsou bílí nebo "bubáci"...

      Že je po lize spousta slávistů je sice hezký, ale my nepotřebujeme záplavu průměrných hráčů. Ach jo, zase máme ve vedení vola, kterej nechápe základy.

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        harry     před 14 lety 31.08.2010 12:43 |  
        0 0

        bohužel musím naprosto souhlasit
        a mimochodem-nikdo z uvedených "drahých" cizinců určitě nepobíral takový plat jako jistý malý olysalý pán...

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        lassiter     před 14 lety 31.08.2010 12:43 |  
        0 0

        Pominu-li tedy, že není zrovna hezké sdělovat Raguedovi úmysly Slavie s ním přes média, tak to vypadá, že snad i pan Platil rezignoval na nějakou slušnou přestupovou částku za něj. Nebo si snad myslí, že když takhle vykřičí do světa, že Ragued je na prodej, protože je drahej a my nemáme peníze, tak se slušný nabídky jen pohrnou?

        • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

          Viking     před 14 lety 31.08.2010 12:52 |  
          0 0

          Shrnu to klasikou - ještě větší blbec než jsme doufali.

          • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

            tolsimir     před 14 lety 31.08.2010 12:52 |  
            0 0

            lip bych to nenapsal

        • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

          jiras     před 14 lety 31.08.2010 12:54 |  
          0 0

          Hlavně Ragued pořád hraje a hraje skvěle, bez něj se naše defenziva úplně rozpadne. Když sečteme náklady na nákup a platy hráčů, kteří za poslední roky prošly Slavií a přitom skoro nic neodehráli, tak je Ragued vlastně levnej.

          Pokud klub nemá prachy, tak je to špatný, ale když ho navíc vede neschopnej blbec, je to katastrofa a záruka, že se dlouho nic nezlepší.

          • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

            polivka     před 14 lety 31.08.2010 14:40 |  
            0 0

            třeba už to raguedovi zdělili že ho nechcem že je drahej to mi nevíme ale souhlasím stím že by měl zůstat v minulé sezoně měl špatnou přihrávku i tu má letos dobrou

        • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 10:57 |  
          0 0

          A co když to už Raguedovi sděleno bylo interně? To my fandové vědět nemůžeme.

  3. Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

    whitesnake01     před 14 lety 31.08.2010 13:04 |  
    0 0

    Me je z toho zprominutim na bliti. Co to ten magor keca? Jaci zahranicni hraci? Mysli ty, kteri prisli zadarmo a mnohonasobne se vyplatili?(Svento, Tavares, Belaid ten je sice lemra ale pomohl k titulu a LM, dobre hrajici Ragued, Krajcik)
    Lhani se Suchym to uz je vrchol arogance. Jediny co se nevypatilo byly prichody naseho Karla viz Ivanovic, Dens atd. kterym nasazeli na pokyn Jarolima nadstandatni smlouvy, protoze nepoznal, ze sou to prumerni az podprumerni hraci. Dalsi tunely jsou Besta, Abraham, vyhozeny Toleski(taky nesmyslne) a rozprodani talenti za par korun.
    Tak ted vyhodime Ragueda, kterej tam skoro jedinej beha jak blazen, snazi se vyhrat kazdej zapas, zatimco zbyla vetsina to jen tak odchodi. 100 milionu za Suchyho asi skoncilo kdovi kde, kdyz tech 100 milionu na dluh maji uhradit akcionari. Tohle fakt mrdat, takovy srani na hlavu od vedeni sem jeste nezazil.
    Vychazet s vlastni hracu je krasny, ale kde je vzit kdyz sou vsichni obri uz v prdeli a na ten zbytek si pockame tak 3 roky, protoze Zakostelsky s Hurkou maji 50 kilo aji s posteli a s tim ligu hrat nejde, Hlucin hraje tuzku a Becko jeste vetsi s odbornikem Rehakem, ktery je sice slavista telem i dusi, ale proste na to odborne nema.

    • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

      DrFe1     před 14 lety 31.08.2010 13:29 |  
      0 0

      Souhlas. Akorát jeden detail: Nevím proč vyhodili Dense ? ! Za Cipra dostal šanci a mě se jevil velice dobře. Mimo jiné byl schopen udělat to co dnees žádný z našich obránců nedělá tj. potáhnout to po křídle a solidně odcentrovat. Toho je škoda, asi se nesnes s panem Neodvoatelným.

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        denydzlSKS     před 14 lety 31.08.2010 13:41 |  
        0 0

        Dense nikdo nevyhodil.

        • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

          DrFe1     před 14 lety 31.08.2010 13:47 |  
          0 0

          Byla mu ukončena smlouva. Jestli to budeme nazývat vyhozením nebo jinak není podstatné. Podstatné je, že jsme se zbavili jednoho hráče, který se jevil dobře a teď by se nám náramně hodil. Je to o to absurdnější, že dlouho hrál jenom za béčko a ve chvíli kdy se ukázalo, že by mohl být přínosem mu byla ukončena smlouva.

          • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

            denydzlSKS     před 14 lety 31.08.2010 13:49 |  
            0 0

            Vzhledem k momentálním výkonům Čelůstky by přínosem byl, ale ukončit smlouvu hráči, který prostě odmítne nastoupit do přípravy mi přijde docela v pořádku.

          • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

            Khadgar     před 14 lety 31.08.2010 14:00 |  
            0 0

            Byla mu ukončena smlouva protože se nevrátil z Brazílie. Chceš lhát sám sobě?

            • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

              DrFe1     před 14 lety 31.08.2010 15:23 |  
              0 0

              Chceš bezdůvodně prudit ? Nebo proč sem píšeš něco o lhaní sama sobě ? Já nemám zákulisní informace a podle jediné oficiální informace, kterou mám byla Densovi ukončena smlouva a ten se poté stal hráčem NK Záhřeb. O důvodu ukončení smlouvy se nepíše nic. Každopádně je to škoda, že tady není a že s ním nikdo nepracoval tak aby to fungovalo.

              • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

                Khadgar     před 14 lety 31.08.2010 16:43 |  
                0 0

                Jenom používám tvojí rétoriku. O žádné zákulisní informace se nejedná, na ofic. stránkách bylo dostatečně zmíněno, že Dens se nevrátí ze své vůle.

                • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

                  DrFe1     před 14 lety 31.08.2010 17:51 |  
                  0 0

                  To bylo zmíněno možná někde v diskuzi, jinak jsem nic takového neviděl. Jestli o něčem takovém víš, tak mi dej prosím odkaz.

                • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

                  slaviator     před 14 lety 31.08.2010 18:20 |  
                  0 0

                  otázkou je, proč by se vracel.

                  • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

                    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 31.08.2010 18:46 |  
                    0 0

                    myslim ze znovuangazovani KJ byl pro nej jasnej důvod :))

            • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

              mpik     před 14 lety 01.09.2010 17:01 |  
              0 0

              Dens dostal šanci za Cipra a chytil ji za pačesy. V okamžiku, kdy Slavia předvedla veletoč a vrátila do křesla KJ zcela chápu Densovo rozhodnutí nevrátit se... Takže asi tak.

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        smely (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 14:23 |  
        0 0

        dens se nevratil z dovoleny kdyz zjistil, ze se vratil Yoda

  4. Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

    lassiter     před 14 lety 31.08.2010 13:30 |  
    0 0

    pane jo, tak zřejmě vsadíme na dorostence, 5:1 na spartě, to je slušný!

  5. prachy!!!!!!!!!!

    Kunetice     před 14 lety 31.08.2010 14:06 |  
    0 0

    problém je v tom že rosen a spol. hrají malou domů!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

    polivka     před 14 lety 31.08.2010 14:31 |  
    0 0

    nevíte někdo jestli to bude někde na netu a jestli bude v pardubicích plno a jakou má kapacitu jejich stadion???

    • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

      dejva     před 14 lety 31.08.2010 16:30 |  
      0 0

      ahoj, pro Pardubice je to svátek když do města na Labi přijede nejlepší klub v republice. Kapacita areálu pod Vinicí, kde se utkání hraje je cca 3tis. diváků a dá se předpokládat, že návštěva bude atakovat tuto hranici. Pro fandy z Prahy je tento zápas co se týče cestování takřka ideální. Cesta z hlavního města zabere slabou hodinku. V Pardubicích má Slavia velkou fanouškovskou základnu, ale na fotbal se půjdou podívat i příznivci jiných klubu. U nás je prostě po dobrém fotbale hlad, jsem přeci jen hokejové město. Něco k soupeři. FK Pardubice hraje letos svojí první sezónu ve třetí nejvyšší soutěži. Mužstvo si vede zatím velice dobře, po výhrách s ČB-b, SKS-b,Liberec-b a prohře v Písku při skóre 7:1 je zatím na druhém místě. To ale nic nemění na tom, že je Slavia jasný favorit a nepostup by už byl opravdu důvod vážně se zamyslet nad kvalitou jak hráčského kádru tak realizačního týmu.

      pravděpodobná sestava FK Pardubice

      Shejbal - Hudec, Tischler, Prorok, Přibyl - Fidra, Kudrna, Jeřábek, Rešetár - Petrus, Fikejz

      Na závěr bych se chtěl přimluvit, aby slávističtí kotelníci, kteří přijedou podpořit naší Slavii udělali podobnou atmosféru jako je k vidění v Edenu prezentovali se jako nejlepší fans u nás a nedali záminku k tomu, aby si je veřejnost spojovala s excesy, které se dějí při výjezdech rudých kůží.
      Doufám, že se nám ten svátek fotbalu bude všem líbit.

  7. Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

    Viking     před 14 lety 31.08.2010 14:55 |  
    0 0

    Jelikož dluh vůči Enicu je už dva roky prakticky nezměněn, vážně mě zajímá, kde skončily ty prachy za Sucháče. Pokud si k tomu člověk připočte prachy za LM a přestupy, není možné abychom na tom byli tak špatně. Jediným řešením je kromě nesmyslných nákupů je skutečnost, že Rosen si koupil Slavii za peníze co vydělal klub nebo je z klubu spolu s dalšími akcionáři při první příležitosti permanentně odsává.

    Toto se mi jeví i jako pravděpodobnější, v případě schválení zisku by část musela jít Enicu tak to podojíme jinak, třeba nějakým pochybným bartrovým obchodem naoko že...

  8. Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

    Barlblog     před 14 lety 31.08.2010 15:02 |  
    0 0

    Zdravim,

    Pokud bych se měl vyjádřit k Žilině. Je to trapné a ukázka toho, jak nevyspělá je společnost v ČR a SR. Troufám si říct, že jsme trochu dál. U nás by to nebylo 300 Euro, ale jen 225...

    Uživatelé peněz zas a znova předvádějí svůj podnikatelský um a hlavně charakter.

    Co se naší situace týká, přestávám rozumět. Vácha - 10 milionů, Grajciar 12,5 mil. Suchý 95-100 mil., Hošek 5 mil., Volešák - 2 - 3 mil. Velké finanční prostředky ušetřené na platech hráčů a nejspíš i minimální bonusy z minulé sezony. => Kam se podělo 130 mil. Kč?
    Upozorňuji, že jsme za nikoho klubům neodvedli ani floka. Opět si asi kapsu namastili manažeři hráčů, ale i tak jsme realizovali přestupy, jak za Leškovy éry. Všichni tu vědí, že nám chybí 1, ale nejlépe 2 kvalitní silní utočníci, co dokážou pomoci záloze při našem stylu hry. Nejen, že jsme nikoho nepřivedli, ale ještě jsme si dovolili ten luxus a po odmítnutí Madoua jsme nikoho výrazně nevyzkoušeli!

    Na odchovancích lze stavět, ale chce to čas. Hůrka bude dobré pravé křídlo, ale až tak za rok, za 2. Zákostelský bude dobrý utočník, ale až po té, co přibere minimálně 10 Kg. Mikula s Palkem budou dobří obránci, ale to by se museli pravidelně střídat s Hubáčkem, respektive s Čelůstkou. Pokud bude hrát do konce smlouvy LJ, Hubáček, Vlček a Vaniak odchytá 25, místo 15 zápasů, nikdy si nikoho nevychováme. Tak to nefunguje.

    Kritika hráčů s velkými příjmy je správná, pokud neodvádějí svou práci. Je velmi naivní si myslet, svědčí to o neznalosti prostředí, že k nám půjdou hrát kvalitní tuzemští, potažmo zahraniční hráči, když je nezaplatíme. Už se tu zmínili příklady dobré práce scoutingu a známostí KJ. (Tavares, Belaid, Švento, Ragued, Dříždal, Dembele se jeví zajímavě) Náš problém bylo nahrazování 1 kvalitního a perspektivního hráče 3 staršími, průměrnými a drahými fotbalisty. Vzpomínám si, jak Doležal s Rosenem prohlašovali to samé co Platil. Najetí na větší část bonusových složek v platu. Proč od toho upustili? A pokud museli, když přiváděli drahé fotbalisty. Proč nezvětšovali bonusovou složku platu, ale základní plat? To jsme se přemístili do jiné dimenze, kde platí jiná ekonomická pravidla?

    Ragued si svých 400 000 Kč zaslouží. Zasloužil by si i 500 000. Pokud pánové ve vedení souhlasili s touto formou smlouvy, nemůžou si na ni teď stěžovat. Měli ji nastavit jinak, aby to pro hráče bylo stále zajímavé a pro nás výhodnější, když se nebude dařit jemu, případně týmu. Kritizovat prostřednictvím novin nejlepšího hráče Slavie je blbost kardinálních rozměrů. Nikdo se neopře do KJ za Vasilijeviče, Dense, Romanovse, Abraháma a desítku dalších nepotřebných a drahých hráčů, které sem natahal on. Jejich přínos byl minimální, cena ohromná a drtivá většina fanoušků je neschvalovala už předem. Prokázali jsme tak mnohdy větší znalosti a přehled, než kvalitní trenér Jarolím.

    Raguedovi, by se měl Platil omluvit, že to bylo zkreslení bulvárního plátku. Do Deníku Sport, by měl zaslat žádost o změnu zveřejněného rozhovoru. Pokud na to nepřistoupí, zveřejnit na našich stránkách dementování naznačení možného prodeje Ragueda. - Je to nutné z finančního hlediska. Příjde nám směšná nabídka za 20 mil. Kč, hráč začne stávkovat, protože to bude zajímavý klub, bude chtít odejít a budeme ho muset tudíž prodat pod cenou. Ztráta v milionech Kč.

    Dál by se měl i přes finanční problémy sehnat psycholog. Někdo, kdo si nejprve sedne s KJ aby se nerozeštval tým. Nějaké oťukávání může probíhat klidně delší dobu. Tenhle člověk by se věnoval kádru, problémovým případům a mentální připravenosti kluků. Funguje to tak ve spoustě klubů, proč ne u nás. KJ by taky občas seance potřeboval. Navíc je lepší zkusit resuscitovat Belaida, máme v něm skvělého hráče a spoustu peněz. Nemůžeme si dovolit, aby trenér válčil s 5 hráči, musíme to řešit domluvou.

    Finance by se měli uvolnit na splnění požadavků Ultras v daných termínech. Pokud by se to stihlo. Klub by mohl vydat permanetky na Jarní část ligy a tím získat slušné peníze v Transfer období.

    Dál bych zaukoloval marketing, aby zkusil akce pro bojkotující. Např. Ti, kdo si koupí vstupenku na všechna zbylá domácí utkání v Edenu, dostanou poukaz na procentní slevu ve fanshopu. Přičemž, čím víc peněz utrátí, tím větší bude sleva. I kdyby to byla třetina z konečné ceny (35% třeba), klub vydělá. Ne tolik na jednom dresu, ale na množství. Na Marketingu pak je, aby ceny a slevy byly nastaveny tak, že vydělá klub a zřetelně i fanoušek. Nikdo po našich odbornících nechce 10 obchodů ve městě, ani reklamu za desítky milionů.

    Pak by měl Platil milostivě uvolnit něco na utočníka. Kontaktoval bych Spartu a koupil Lačného. Přicházel za 300K Euro. Jeho cena nemůže být vyšší. Pokud je KJ trenér, za rok půjde Lačný do světa za desetinásobek.

    B-tým by taky měl začít hrát 3-5-2. Máme mnogo záložníků a málo obránců. Takto bude sedět na tribuně a brát plat za nic jen minimum hráčů.

    Za rady nic nechci, dělám to z lásky k SKS. :-D (Kdyby alespoň toho nespokojeného Lačného vykoupily...)

    • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

      lassiter     před 14 lety 31.08.2010 15:27 |  
      0 0

      no pan ředitel nemá co dementovat, naopak to přetiskl na oficiálních stránkách

    • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

      DrFe1     před 14 lety 31.08.2010 15:32 |  
      0 0

      Celkem souhlas. Akorát nechápu, proč pořád chceš resustitovat tu Jarolímovu mrtvolu ? ! To bude fungovat jedině, když ten psycholog bude zároveň i novým trenérem a Jarolíma zavře někde v teplovodu pod stadionem a hráče přesvědčí, že je Jarolím pryč.

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        Barlblog     před 14 lety 31.08.2010 16:07 |  
        0 0

        No, Já tak uplně nesouhlasím. KJ je velmi dobrý trenér. Každý má své chyby a prochází vývojem. Momentálně nejsou prostředky na lepšího, proč tedy utrácet za vyhazov a plat dalšího kouče?

        Ne, člověk musí zhodnotit, kde jsou chyby a pak pracovat na jeich odstranění, pokud prostředky nemá, nebo sehnat větší kvalitu pokud ty peníze má. V danou chvíli je dle mého názoru lepší pokusit se eliminovat slabé stránky stávajícího kouče.

        Jinak, přečetl jsem si tu informaci na Skysports. Pokud je tolik zájemců, mohli bychom z toho ještě trochu vytřískat. Každopádně, pokud odjede Belaid a Janda (Doufám, že Ragueda všichni přehlédnou), o čemž spekuloval Jiří, bude nutné koupit nejen utočníka, ale i záložníka... :-)

        Jinak to dementování zprávy nemusí vycházet z pravdivého základu. I kdyby to nakrásně Platil takhle formuloval, může to popřít, popřípadě upřesnit, že nemluvil o Raguedovi, ale obecně. On už by Ondra Zlámal něco vymyslel.

        • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

          DrFe1     před 14 lety 31.08.2010 16:36 |  
          0 0

          KJ a velmi dobrý trenér ? Možná byl a může v budoucnu zas být, ale určitě ne teď ve Slávii, kde je teď tou nejnevhodnější osobou na nápravu toho co sám rozhasil.

          No a to zhodnocení chyb a vyvození závěrů, to je právě to co Jarolímovi tak zoufale chybí. Eliminovat jeho slabé stránky se nedaří dlouhodobě, protože on to nepřipustí. O tom můžeš jenom snít. Jsem přesvědčen, že téměř jakýkoliv mladý trenér s vizí je teď větší kvalita než KJ.

    • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.08.2010 16:25 |  
      0 0

      pekny prispevek Barlblogu, jen se obavam, ze techto slov je snad skoda. Me se na vyjadreni platila nechce reagovat.. co pises, je logicke a jasne, bohuzel za situace, kdy jsou ve vedeni lide jako je platil, je to proste v haji.. tomu cloveku je to evidentne uplne jedno, placa nesmysly, nemuze mit se slavii jine umysly nez na dobrem miste vysedet par dobrych platu. Vyjadreni k Raguedovi je hnusna sprostarna, nefer vuci nejlepsimu hraci, ktery na hristi jako jeden z mala bojuje, nefer vuci klubu, kteremu tim - pokud ho chce prodat - snizuje jeho cenu, protoze vsichni vedi, ze se ho chceme za kazdou cenu zbavit. Kazdy aspon trochu soudny clovek vidi, ze problem slavie nebyl v angazma drahych zahranicnich hracu typu Ragued, Tavares, Krajcik ci Svento, ale v nakupu prumernych tuzemskych hracu s dobrymi smlouvami typu MJarolim, Besta, Abraham, Naumov, Strihavka, apod. Je to opravdu tristni, frustrujici, znechucujici, co vic k tomu rict. Zadne zlepseni s lidmi jako Platil ci Jarolim ocekavat nelze.

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        Barlblog     před 14 lety 31.08.2010 16:41 |  
        0 0

        KJ neumí pracovat s hráči. Obětí toho se stal Marek Jarolím. Momentálně bych řekl, že je lepší, než jeho bratranec, náš kapitán. Jeho největší slabinou je rychlost. Když už je pryč, zpátky bych ho nechtěl.

        Naumov je podrobován neoprávněné kritice. Před svým zraněním byl naprosto klíčovým hráčem. To co on vybojoval na hrotu za jeden zápas, nezíská Vlček za půl sezony. Pokud mu dáme čas a KJ prostor, tak si myslím, že dá klidně 10 branek za sezonu.

        Jinak samozřejmě souhlasím s dalšími jmény a Platilem. Nevím, zda je tady aby si to vyseděl, ale tohle není šťastné. Měl by se poučit z chyb Doležala. Nedávat moc rozhovory směrem ven z klubu, ale starat se o fanoušky. Vyhradit si čas na otázky z fora, kde by se mohla udělat diskuse: "Volejme řediteli". Pořádat pravidelná setkání s fanoušky. (1x za půlsezonu) Je to otravné, protože spousta lidí příjde a začne jen kritizovat, ale pokud by se to nastavilo třeba na 2 hodiny s tím, že by diskuse probíhala poslední půl hodinu, dalo by se to snést. A hlavně! Nic nepindat o postavení Slavie a že musí tamto a tohle, že musí vyhrát ligu atd. Vždy se vyjadřovat s pokorou a tak se i navenek chovat. Image dělá hrozně moc a my jsme si ji nehorázně poškodili naší naivitou a neschopností. Jen my sami si ji můžeme napravit, ale bude to stát čas a i trošičku peněz.

        • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.08.2010 17:10 |  
          0 0

          S Mj a Naumovem to vidim jinak. MJ je typ hrace, ktery mi nesedi, coz je mozna pricina toho, ze ho vidim kriticteji.. tj. typ, ktery spis nechava ostatni spoluhrace, aby na nej pracovali, zatimco on se toula uprostred hriste a ceka na sanci. Drive si tuhle pozici mohli dovolit ty nejvetsi hvezdy, dnes uz si ale hrace, ktery skoro nebrani a ceka nekde na svou sanci, nemuze nikdo dovolit. Konecne na takovy pristup uz doplatil treba Ronaldinho, a jaky to je hrac! Silnou strankou MJ je kopaci technika, dobra strela, ovsem to se uplatni jen tehdy, kdyz ma dostatek casu a prostoru. Naumov - bohuzel jsem si nevsiml zadnych vyrazne silnych stranek, ani rychly, ani durazny a silny na balonu, ani vyrazny hlavickar, ani bojovnik, ani chladnokrevny strelec, nevim, neslany nemastny, i kdyz v nasi mizerii by mozna i on pomohl.

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 31.08.2010 16:42 |  
        0 0

        bože, jako slavista sem hodně otrlej , ale ta situace ted mi připadá jako padání do propasti a ten pád ne a ne skončit, pořád si říkam že už se to musí změnit , že se to zlepší , že to holt chce jen čekat než si to uvědomí opravdu úplně všichni , dycky ale jen dostanu další ránu jako je tenhle rozhovor, těch ran bylo letos tolik že už by byl každej soudnej fanoušek K.O. Myslím si že jediná možnost na změnu bude až se klub úplně vytuneluje a převezme ho nějaký nový majitel , sice bez peněz (taky) ale člověk co to bude myslet upřímě a bude to dělat opravdu pro ten klub, momentálně už mi opravdu dochází síly cokoliv dalšího očekávat, doba čekání bude asi delší než bych si přál ( vidím to tak na rok - dva ).

        • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

          DrFe1     před 14 lety 31.08.2010 17:36 |  
          0 0

          Já jsem na tom velmi podobně jako ty. Divím se, že je pořád spousta lidí, kteří po všech těch ranách pořád jedou dál v podstatě jakoby nic a pořád věří, že se stane nějáký zázrak tj. že se třeba KJ poučí z chyb a nejednou to zase půjde. No a co se týče majitelů, tak tam to cítím taky velmi podobně. Modlím se, aby nás koupil někdo solidní. Smutný je, že situace s akciemi je tak nepřehledná, že i kdyby se někdo takovej našel, tak nevím jestli by vůbec bylo snadný získat v klubu většinu a vypořádat se s podivnou situací s ENICem.

  9. Tijany do Anglie???

    Viking     před 14 lety 31.08.2010 15:29 |  
    0 0

    A clutch of clubs have made enquiries to sign Tunisia international Tijani Belaid on loan. Blackpool, Cardiff, West Brom, Wigan and Wolves have all shown an interest in the Slavia Prague midfielder.

    Zdroj: Skysports.com

    • Re: Tijany do Anglie???

      inver     před 14 lety 31.08.2010 15:51 |  
      0 0

      Ano, také jsem to viděl, je to tam od 14.41. A jelikož dnešní půlnocí končí v Anglii přestupní termín...... uvidíme zítra ráno, jak to dopadne.

      Ale díky za info, Vikingu.

    • Re: Tijany do Anglie???

      bongor     před 14 lety 31.08.2010 15:52 |  
      0 0

      Experti tvrdí, že momentálně nejlepší fotbal v lize hrají Plzeň a Olomouc. Souhlasíte?
      „Hm, nesouhlasím.“

      A kdo hraje nejlepší fotbal?
      „My!“

      Podepsán:soudruh Blažek,největší pako kaprligy

      • Re: Tijany do Anglie???

        PetCC     před 14 lety 31.08.2010 17:33 |  
        0 0

        No vidiíte, vy se tu pořád hádáte a přitom je to vyřešený! :-)

    • Re: Tijany do Anglie???

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 31.08.2010 16:20 |  
      0 0

      Jestli nám to má finančně pomoci a TJovi herně prospět, tak proč ne. Třeba se někde rozehraje...

      • Re: Tijany do Anglie???

        Barlblog     před 14 lety 31.08.2010 16:27 |  
        0 0

        On pokud nebude mít problémy s životosprávou a přístupem, tak už se nevrátí. Vidím to spíš jako šanci na získání prostředků. Belaid je určitě skvělý hráč, ale za dané situace to z něj nejsme schopni dostat.

        Každopádně, pokud by měl ještě odejít Janda, MUSÍME koupit kvalitního ofenzivního záložníka s perspektivou. Proč nevybírat v Tunisku, které nám přineslo 2 kvalitní fotbalisty?

        • Re: Tijany do Anglie???

          Viking     před 14 lety 31.08.2010 16:37 |  
          0 0

          Protože Rosen.

          • Re: Tijany do Anglie???

            Barlblog     před 14 lety 31.08.2010 16:41 |  
            0 0

            :-D

          • Re: Tijany do Anglie???

            Barlblog     před 14 lety 31.08.2010 16:42 |  
            0 0

            Zkazil si mi výstup s Tuniskými ofenzivními záložníky. Teď už žádné psát nemůžu. :-)

            • Re: Tijany do Anglie???

              Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 31.08.2010 16:53 |  
              0 0

              sakra, kdyby to ti zabedněnci aspon četli , takový super info jim sem házíš a oni nic, proč vlastně neděláš skauta :)

              • Re: Tijany do Anglie???

                Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 31.08.2010 16:54 |  
                0 0

                respektive scouta :)))

            • Re: Tijany do Anglie???

              Viking     před 14 lety 31.08.2010 16:54 |  
              0 0

              To by museli přijít zadarmo a hrát zadarmo. Já mám poslední dobou blbou náladu, takovou rezignovanou. Vůbec se mi nelíbí směr kam Slavia směřuje a to jsem toho zažil hodně. Byly doby kdy se dělaly dluhy ale pořád to bylo spíš z ekonomického diletantství a sportovně to jakžtakž šlo. Teď máme ve vedení samého ekonoma, finančně jsme na tom v řiti stějně a navíc máme nejhůře postavený kádr za posledních 10-15 let.

              • Re: Tijany do Anglie???

                Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 31.08.2010 17:08 |  
                0 0

                sme prostě v prdeli, milejší by mi byl pád do druhý ligy kdyby to zaručovalo že se na to KJ s Rosenem vykašlou tak bych to bral hned.

                • Re: Tijany do Anglie???

                  martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 00:18 |  
                  0 0

                  Nene, to je jeste horsi.. Rosen se na to vykaslat nemuze, jedine ze by slavii poslal do konkurzu.. v soucasnym stavu ji nemuze nikdo koupit a obavam se, ze to muze trvat jeste pekne dlouho, nez se to da pravne doporadku tak, aby pripadnej zajemce mel alespon nejakou jistotu, ze kupuje existujici akcie od jejich vlastniku..

  10. Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

    venator     před 14 lety 31.08.2010 17:19 |  
    0 0

    Shodou okolností jsem viděl Pardubice teď poslední zápas v sobotu v Písku a musím říct, že není vůbec náhoda, že dostali ve 4 kolech jen jeden gol. Na poměry ČFL (viděl jsem hodně zápasů) se velmi dobře pohybujou jako tým tzn. kvalitně zdvojujou i ztrojujou takže jsem velmi zvědavej jak si s nima poradí papírově jeden z nejlepších českých týmu. Levé křídlo (zálohu) tam hraje velmi šikovný hráč Rešetár. Takhle dominovat na svém postu jsem viděl v ČFL jen Jandu za Btým. Jelikož je to reprezentant ve futsale tak je velmi dobrý jeden na jednoho,ale je kupodivu i dost rychlý takže pokud bude hrát Hubáček na pravém beku tak s ním bude mít problémy. Pokud k tomu naši přistoupí profesorsky jak mají v českém poháru ve zvyku mohli by mít problémy. Pokud budou naši hrát v nej sestavě a přistoupí k tomu profesionálně tak problém mít nemůžou.

    • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

      MarHud     před 14 lety 31.08.2010 21:39 |  
      0 0

      To byl včera koncert hoši co?Tímto zdravím především velice objektivního a vstřícného slavistu bongora hehehehe.Jak tak koukám na dosavadní průběh soutěže,myslím,že jsem trochu přestřelil,když jsem Vás šacoval na páté místo.Myslím,že letos to vypadá na první polovinu druhé poloviny tabulky:-))))).At žije ACS!!!!

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        skman     před 14 lety 31.08.2010 23:23 |  
        0 0

        se divim ze si jeste nelizes rany co jste schytali od slovenskych cutalistu :D...

        • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 05:39 |  
          0 0

          tuhle ligu vyhrát nemá žádnej zvuk , sparta už taky není co byla to vidí i slepej , celá liga de do prdele a jestli my budem desátý a vy první na tom nic nezmění , vy potřebujete v lize konkurenci jinak bude hrát zase prd, to říkal nakonec i ten váš Pepík, bez nás ste nic :))

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 07:51 |  
        0 0

        Ano, to byl koncert, jen nebohé Brno mělo trochu rozladěné nástroje.

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        bongor     před 14 lety 01.09.2010 10:24 |  
        0 0

        Mě zdravit nemusíš,já jsem viděl na jedné straně invalidní ubožáky a na druhé chudáky,co dokážou porazit jenom takovéhle nuly.Stačí když přijde podprůměrná Žilina a jste v prdeli v čele s Pepou.Je to jenom důkaz o naprosté podprůměrnosti kaprligy,když taková banda nekopů může někomu dát pět gólů.

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        venator     před 14 lety 01.09.2010 10:27 |  
        0 0

        Proti Žilině to byl taky koncert viď? Průměrná Žilina Vás sfoukla jak svíčku :)) Jen kvůli zlým pánům v pruhovaném a absenci asi 38 hráčů základní sestavy jste je nepřejeli, viď?

        • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

          bongor     před 14 lety 01.09.2010 12:08 |  
          0 0

          Já myslím,že hlavně chyběli v sestavě Jech s Královcem.S nimi by sralta postoupila na 100%.

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        smely (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 14:20 |  
        0 0

        covece, ze ti to neni trapny sem lezt, to nemas nejakou hrdost ?

        • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

          MarHud     před 14 lety 01.09.2010 21:30 |  
          0 0

          Právě,že mám ty jeden smělochu.Pozdravujte ten Váš Hlučín.Myslím,že za rok se sejdete v jedný soutěži:-))).

    • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

      Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 09:54 |  
      0 0

      A není ten Rešetár reprezentační futsalista (z Chrudimi)? Něco mi to jméno říká...

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 09:55 |  
        0 0

        Aha, tak nic, příště si radši přečtu celý příspěvek, než budu reagovat :-))...

  11. Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

    Mikiii     před 14 lety 01.09.2010 11:22 |  
    0 0

    Dobré poledne
    Když si přečtu článek na idnesu o dnešním zápase tak je mi tak nějak smutno a na blití najednou a to díky neschopnosti našeho vedení v kontrastu s Pardubckým, které dokáže jméno a tradice Slavie využít i jako hostujícího týmu 100 efektivněji. No co se dá dělat jo to hnus velebnosti a hrozný amatérismus.

    • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

      bongor     před 14 lety 01.09.2010 12:10 |  
      0 0

      Tak si přečti rozhovor s Tomášem Neckou v desítce,potěšíš se!

  12. Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

    jiras     před 14 lety 01.09.2010 12:12 |  
    0 0

    Tak dle vyjádření Zlámala v komentářích se s Raguedem a jeho agentem už delší dobu jedná o jeho odchodu, chjo. Čekal jsem že to dokopeme na pátym místě, bez Ragueda to vidim na osmé.

    • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.09.2010 12:21 |  
      0 0

      Proc proboha do medii vyhlasujou, ze se ho chteji zbavit? Vybornej postup, jak snizit cenu..

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        jiras     před 14 lety 01.09.2010 12:28 |  
        0 0

        On stejně mám pocit podepsal na 2 roky + rok opce. Takže zájemci si rok počkají a maj ho zadarmo. Jestli skončí ve Sraltě, tak na adresu Platila a spol. použiju hodně slovíček od č...

      • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

        Viking     před 14 lety 01.09.2010 12:41 |  
        0 0

        Já mám z toho Ondřeje rozporuplný dojem. Některé věci jsou k nepochopení, odpovídá víceméně pouze na nekonfliktní otázky ale to podstatné (kde jsou kurva prachy za LM a přestupy), přeskakuje.

        Majitelům a vedení Slavie nepatří prachy do ruky. Po roce 1996 a 2007 následuje vždy to samé - korunky se rozkutálejí podezřele rychle.

        • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

          YsoEz     před 14 lety 01.09.2010 13:18 |  
          0 0

          a vo tom to je, odpovida jen na to co se mu hodi do kramu

          • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

            Khadgar     před 14 lety 01.09.2010 13:38 |  
            0 0

            To mu ale nemůžeš zazlívat. Je to zaměstnanec a má nadřízené. Aneb ryba smrdí od hlavy. Chybu hledej jinde.
            Já k němu mám dost výhrad, ale tohle není jeho vina.

            • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

              Viking     před 14 lety 01.09.2010 13:49 |  
              0 0

              Já bych třeba něco jako tiskový mluvčí pracovat nemohl. Na to musí mít člověk pajšl. Je to jenom o tom, že "neříkáš celou pravdu"...

              • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

                Barlblog     před 14 lety 01.09.2010 13:59 |  
                0 0

                Zdravím, moc vás prosím o link, kde jste si to přečetli. Děkuji.

                  • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

                    Barlblog     před 14 lety 01.09.2010 16:33 |  
                    0 0

                    Velmi děkuji.

                    Nevím, zda se mám smát, nebo brečet. Prakticky cokoliv udělají lidé v SKS, je špatně. To co mají zvěřejňovat tutlají, to co nezveřejňuje nikdo, zveřejňují.

                    Těžko říct, jestli v té panice vůbec vědí co činí, já bych jim odpustil... :-D

                    Zveřejnit akcionáře, potvrdit likviditu našich dluhů a zveřejnění těch, které jsou směrem ven z klubu. (Externí firmy, transfery ven a z klubu - Co dlužíme my a kdo dluží nám)

                    Pokud už jednám s hráčem o odchodu - Což je tuplovaná sportovní kravina v případě našeho nejlepšího hráče!!!, netroubím to do světa. Tohle kurva nikdo vědět nechce a ani nepotřebuje! Sráží to hráčovu cenu a zbytečně to upozorňuje zájemce. Pokud padne otázka na rentabilitu a finační stav a stočí se to k platům tak potvrdím novou snahu o rozložení platu procentně více k plovoucí složce - bonusům. Kdyby takto postupovali dříve, mohl mít Ragued základ 250k Kč a o 50% vyšší bonusy. On by si vydělal stejně, nebo dokonce víc a my bychom nemuseli řešit tyhle kraviny! To je ta koncepce. Znamená to, že když najednou vydělám 200 mil. Kč, nezblázním se a nezačnu dávat milion jako základní plat. Bože můj a to si člověk bláhově myslí, že Rosen a jiní umí pracovat s penězi.

                    O stavu našeho klubu nevíme nic. O plánu na získání pozic v Evropě nevíme nic. O dluzích a kam se strácejí peníze nevíme nic, hlavně že víme o odchodu Ragueda a snížení jeho ceny. Geniální.

                    Jen za toto tranfer období máme 130 milionů Kč. K tomu musíme přičíst to minimum z permanentek, peníze od sponzorů a "TV" a další minimální příjmy od svazu atd.

                    Platil se jasně vyjádřil, že kaši si vyjí akcionáři. Tzn. Zaplatí 110+-5 mil. Kč sami. Je to taky jejich problém, jako majitelů subjektu. Kam se tedy ztratilo těch X dalších milionů? Chápu, provoz klubu, nehrajeme poháry, bojkot. Ale! Nesnížila náhodou SKS výdaje obrovským propouštěním hráčů? Náš kádr opustilo 15 hráčů, to je ušetření obrovských mzdových výdajů! Ano, mnoho jsme jich jistě museli vyplatit ze smlouvy, ale problém je, že neznáme tyto klíčová čísla. Můžeme jen spekulovat...

                    Já vím jen to, že čekáme na posílení utoku a obrany a vedení, ač to musí vidět i slepec, nedělá nic. Nepřivede hráče na hostování, na testy, nepřicházejí ani hráči bez smlouvy, jak tomu bylo za Lešky. Nic! Po Evropě se válí hráči, kteří by v naší lize byli ostrostřelci, kdyby se s nimi pracovalo, ale nás to nezajímá.

                    Mimochodem. Drtivá většina hráčů, které jsem vypisoval odešla na hostování. Litteri v Italii - do III. ligy. Sagbo ve Francii - do II. ligy. Kokko ve Finsku - do II. ligy. Opravdu jsme horším klubem než Salernitana, FC Evian a Porin Palloilijat 4. tým II. finské ligy? :-) Nedali by hráči přednost Slavii? Já bych to aspoň zkusil. Takže to sem píšu ještě jednou, protože Platil už tu svou šaškovskou diskusi uzavřel.

                    Andřeji Zlámale. Zajdi za KJ a řekni, že v FC Girondins Bordeaux je utočník z MALI. Je to vysoký silový typ. Mládežnický reprezentant MALI, jako Dembele. Jáka náhoda, třeba by mohl pomoci, třeba ho zná blíže než já nefotbalový odborník. Jediné co vím je, že v II. francouzské lize dal za AC Ajaccio 14 golů. Momentálně nehraje, je utočníkem číslo 6, protože klub koupil Modesteho a Mazoua. Velká náhoda je i to, že Šmicer má kontakty na FC Girondins Bordeaux, nešlo by toho využít? Když si přečteš moje jiné příspěvky Ondro, zjistíš, že sem píšu hráče z klubů, na které můžeme mít určitou vazbu. Ke konci bych rád řekl jméno hráče a to Cheick Diabaté. Děkuji.

                    Kdyby nám pan ředitel uvolnil blbých 7 mil. Kč, získáme ještě Lačného. Fotbal je hra příležitostí. Vyhrává ten, kdo se jich zhostí lépe.

                    Mourinho postavil kádr, který vyhrál LM, pomocí výměn a nepotřebných hráčů.Ibrahimovič za Eto´a. Sneijder za směšných 15 mil. Euro. Lucio za 7mil., Milito s Mottou za 35mil.

                    Mourinho vydělal 7 milionů Euro a realizoval tyto nákupy tak levně jen proto, že Lucio byl nespokojený v Bayernu, Real začal svoje idiotské Galacticos a Guardiola se nepohodl s Eto´em. Stačí jen využít situace. Lačný je přece hráč třetího sledu...

                    Tímto končím svoje příspěvky na téma posil. Dál už je nebudu ventilovat, a nudit tak. Zařazuji se mezi optimistické kritiky současného stavu. :-)

                    • Re: Ve středu Ondrášovka Cup v Pardubicích

                      jiras     před 14 lety 02.09.2010 00:30 |  
                      0 0

                      Nějak nevím, k čemu Lačný. Sice ho ve Spartě cpou na úplně jiná místa než kam patří (což by se mu u nás mohlo lehce stát taky), ale nepřijde mi jako někdo, kdo by nás měl vytáhnout ze srabu.