Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Ženský fotbal

Slávistky vyhrály v Ostravě

Fotbalistky Slavie ve druhém ligovém zápase 1. ligy žen vyhrály na hřišti Ostravy 7:0. Tři branky vstřelila Voňková, po jedné přidaly Benýrová, Budošová, Pincová a Divišová. Juniorky zvítězily nad stejným soupeřem 5:1.

Od úvodních minut si slávistky vytvořily převahu a šance si vytvářela hlavně Voňková. Ve 3. minutě ještě sice neuspěla, ale vynahradila si to o pár minut později. V 8. minutě využila centr Nepokojové a hlavou mířila přesně k tyči. O dvě minuty později stejná hráčka využila přihrávky Krůzové a s přehledem umístila podél brankářky. Slávistická útočnice byla při chuti, před zraky více jak pětiset diváků brzy dosáhla hattricku, když ve 22. minutě po individuální akci prošla z půlky hřiště až do vápna, kde obešla brankářku a bez problémů zakončila. Slávistk y byly při chuti, ale řady přečíslení zastavil ofsajd. Prosadili jsme se až v závěru poločasu, nejdříve neproměnila penaltu Pěničková, o chvíli později následoval další faul ve vápně, tentokrát pokutový kop využila Benýrová.

Do druhého poločasu slávistky prostřídaly a v úvodních deseti minutách jsme měli neustále převahu. Holečkové centr si domácí obrana srazila na břevno, pokus Nepokojové brankářka vyrazila. V 56. minutě náskok zvýšila Budošová patičkou po přihrávce Divišové. Slávistky ale postupem času vypadly z tempa, zbytečně ztrácely míč, čehož využil domácí Baník a jakékoliv příležitosti využíval k přečíslení. Zkušená slávistická obrana však dokázala jakékoliv nebezpečí včas zažehnat. Přesto se slávistky dokázaly ještě dvakrát prosadit, nejdříve po standardní situaci Pěničkové tečovala před brankou Pincová a poté po pěkné kolmici Plzákové se před brankou prosadila Divišová. Ostrava mohla korigovat, v 76. minutě po rohu Krömrová vyrazila hlavičku Kaňové, o chvíli později Stanjurová přehodila vyběhnutou gólmanku, míč však skončil těsně vedle tyče.

Slávistky si připsaly druhou výhru před krásnou kulisou ultras z Baníku. Za týden v sobotu čeká fotbalistky na domácím hříšti v Horních Měcholupech celek Pardubic, zápas začíná ve 14:30.

Zápas jsme sledovali online - zde.

Ostrava - Slavia 0:7 (0:4)
Slavia:
Krömrová - Králová, Danielová, Pincová, Benýrová (46. Tomášková) - Divišová, Pěničková, Budošová, Krůzová (46. Holečková) - Voňková (46. Beštová), Nepokojová (60. Plzáková)
Branky: 8., 10. a 22. Voňková, 43. Benýrová pen., 56. Budošová, 67. Pincová, 74. Divišová


Juniorka:
Bez dvou reprezentantek Necidové s Vlčkovou nastoupily juniorky proti natěšenému Baníku, kterému fandilo velké množství fanoušků. Velice brzy jsme však dokázaly skórovat, ve 3. minutě si centr Toťové zpracovala ve vápně Plzáková, zbavila se hráčky a levačkou vymetla šibenici. V 8. minutě bylo na tribunách poprvé rušno, standardní situaci Sedláčkové vyrazila Palková na tyč. V 10. minutě jsme vedli o dvě branky, Komárková prodloužila na Ježdíkovou, která z hranice vápna střílela na vzdálenější tyč, čímž překvapila domácí brankářku. Slávistky se snažily kombinovat a dokázaly si i vytvořit šance. Po rohu slabě zakončovala Klesnilová, míč do branky naopak nedokázala protlačit Košvancová. Ve 23. minutě Plzáková prostrčila na Ježdíkovou, která prostřelila brankářku. Postupem času jsme ale vypadly z tempa, nedokázali jsme si přesně přihrát a zbytečně jsme kupili chyby.

Ve druhém poločase hned v úvodu vykopávala domácí obrana míč z brankové čáře po příležitosti Košvancové. Definitivní pojistka přišla v 50. minutě, z 20 metrů se krásnou střelou prosadila Kozlíková. Ostrava se přeci jen dočkala gólu, po faulu ve vápně proměnila penaltu domácí Poštulková. Hra ve druhém poločase byla kostrbatá, chyběla přesnost a lepší tah na branku. V 68. minutě střílela Klesnilová, brankářka pokus vyrazila na roh. V závěru jsme dokázali přidat ještě jednu branku, po rohu Kozlíkové hlavičkovala k tyči Košvancová. Do šance se dostala ještě Ježdíková, na druhé straně pokus Stanjurové vychytala Palková.

Ostrava - Slavia 1:5 (0:3)
Slavia:
Palková - Toťová (41. Jedličková), Beránková, Dvořáková (53. Divišová), Bažoutová - Komárková (41. Lébrová), Klesnilová, Košvancová, Rzycká - Ježdíková, Plzáková (41. Kozlíková)
Branky: 52. Poštulková pen. - 3. Plzáková, 10. a 23. Ježdíková, 50. Kozlíková, 76. Košvancová

Komentáře (21)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 29.08.2010 16:54 |  
    0 0

    Aspoň ty holky a žactvo nám dělají radost :-).

  2. Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

    DrFe1     před 14 lety 29.08.2010 20:12 |  
    0 0

    Pročítám si komentáře k zápasu mužů s Olomoucí a je mi dost smutno. Vypadá, to že se řada lidí smiřuje s rolí Slávie na úrovni Přibrami nebo nebo Slovácka. Div že remizu s Olomoucí neoslavují jako skvělý úspěch. Smutné, kam jsme se během relativně krátké chvilky propadli a jak se spousta lidí rychle smířila s novou situací. Tohle přizdisráčství fanouškovské obce je tím pravým důvodem proč jsme tam kde jsme. Slávista se snad přizpůsobí všemu .... Jak jinak sparťany nemám rád, tak ti by Jarolíma být na našem místě už vynesli v zubech ze stadionu. To my si necháme kálet na hlavu a ještě si chrochtáme, že je dnes těch hoven o něco míň a tak blýská na lepší časy ...... neuvěřitelné

    • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

      Veta (přítel SN)     před 14 lety 29.08.2010 20:47 |  
      0 0

      Nemoh by si prosim, ty nulo, z respektu ke slavistickym holkam psat svoje shity alespon pod clanek, ktery se alespon vzdalene priblizuje tvemu "tematu"?

      dekuju

      • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

        DrFe1     před 14 lety 29.08.2010 21:16 |  
        0 0

        Žádat někoho o respekt a zároveň sám neprojevit ani špetku toho co požaduji, to je vskutku originální. Až budeš zas někoho o něco žádat či prosit, tak to zkus bez těch ubohých urážek. Respektuj alespoň základní mezilidskou slušnost, já tady taky bezdůvodně nevykřikuji, že jsi idiot, třebaže tomu všechno nasvědčuje.


        Co se týče umístění příspěvku, tak je to tady, protože žádný aktuální článek o áčku tady není a u starého si to nikdo nepřečte. Věřím, že slávistické holky nejsou hysterky jako jakýsi nebo jakási Veta a nebudou považovat příspěvek k áčku mužů za dotčení respektu ke svým osobám.

        • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

          Veta (přítel SN)     před 14 lety 29.08.2010 22:16 |  
          0 0

          0 byla narazka na tvou 1cku. Komentare jsou zde jako komentare ke clankum a ne k nejake diskuzi mimo, na kterou odkazujes.

          Jestli nemas co rict k holkam, ci k clanku o nich, tak nic nepis. To mi prijde jako slusnost. Jestlize mas potrebu psat hlavne "nekam, kde si to nekdo precte" a vubec ti nejde o tema, tak si budto onanista, jako slaviator nebo nula, jak jsem jiz naznacil ;)

          • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

            DrFe1     před 14 lety 30.08.2010 00:40 |  
            0 0

            Tak to mě za mnoho let používání mého nicku, ještě nenapadlo, že by si tu jedničku v nicku mohl někdo vykládat takhle ve smyslu, že je někdo jednička a někdo nula. Ta jednička vznikla náhodně, protože nick bez jedničky mi byl na jiném fóru zrušen. Ostatně tyhle tvoje projekce vypovídají především o tobě samém, stejně jako tvoje potřeba se do mě nesmyslně navážet v rovině osobních urážek. Zkus se realizovat něják rozumněji, než jako obhájce panneskosti dívčího fóra. Já si myslím, že tohle "poskvrnění" není nic tak hrozného

      • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 30.08.2010 08:22 |  
        0 0

        Tak se chlapci nehádejte, já také ne vždy píši přesně k tématu. Vím, že by se to nemělo, ale zase si vezměte kolik zajímavých diskusí (a to nemyslím nijak ironicky) díky tomu vzniklo.

        • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

          slaviator     před 14 lety 30.08.2010 08:29 |  
          0 0

          Proste se ma psat vzdy jen k tematu, smirme se s tim :) A cokoliv kdekoliv proti Jarolimovi je mimo tema.

    • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

      Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 29.08.2010 23:10 |  
      0 0

      Pokud se někomu nechce číst níže, tak to nejdůležitější: Nejsem žádný "přizdisráč" ani se necítím být ničím podobným, ale vyřvávat někde, jak jsou všichni blbí a všechno to podělali, když sám lék, který by pro Slavii znamenal návrat na výsluní např. do konce roku a zároveň by byl finančně dostupný, neznám. Kritika je dobrá, ovšem pouze ta konstruktivní!
      Osobně neberu remízu s Olomoucí jako nějaký úspěch, ale bylo by rozhodně dosti bláhové před zápasem čekat, že Olomouc rozdrtíme 3-0 nebo ještě víc a předvedeme hru jako na podzim 2007. Ty doby jsou bohužel pryč. O chybách vedení i trenérského týmu byly napsány už tisíce řádků a je to stále o tom samém, tak snad nemá smysl to pořád opakovat a nadávat na vedení, když je patrné, že KJ ve Slavii ještě nějaký čas (minimálně do konce podzimu??) pobude. Proč posté opakovat, že Slavie klesá posledních 14-16 měsíců dolů?
      Dle dostupných informací to vypadá, že holt nejsou peníze nazbyt a hledají se úspory všude možně, aby se spaltil dluh ENICu. Jsem v dané situaci paradoxně ještě rád, že se zatím nešíří (nebo možná se pouze ke mně nedostaly) žádné zákulisní informace o insolventnosti Slavie či zpozděných výplatách, jako tomu bývalo běžně za Lešky. My slávisté víme, že může být (a bývalo) i hůř. Vzhledem k tomu, že není financí nazbyt, rozhodně neočekávám, že by měl v nejbližší době být KJ odejit. Určitě by to obnášelo celkem vysoké odstupné. Takže spíš doufám, že KJ opět předvede, že umí jednu věc - vybudovat silný tým bez zbytečného utrácení tak, jak se mu to povedlo už dřív, když do Slavie přišli Brabec, Tavares, Vaňous nebo Michal Vorel, který, než se zranil, chytal výborně, ale i před tou zlomovou sezonou mu to chvíli trvalo, než se Slavie dostala tam, kde byla... Investovat do hráčů více peněz se prostě s KJ (s výjimkou Hlouška a snad i Čelůstky) nevyplácí. Příkladů je vícero a taky je tu zmiňovalo mnoho diskutérů. I letos se zatím ukazuje, že takový Kisel je mnohem platnější než milionoví Abraham s Bestou...
      Takže situace je bídná, ale snad už hůř nebude - v zápase s Olomoucí už byly vidět alespoň náznaky zlepšení a Olomouc momentálně patří do ligové špičky, což je pro ligu celkem špatná vizitka. Ale to, jak jde český klubový (a i reprezentační snad už od MS2006 s výjimkou mládeže pod Dovalilem a Soukupem) fotbal v poslední době do kytek, to už by bylo jinačí povídání. Hlavně teď doufám, že se Slavie nějak finančně nesesype díky tomu soudnímu sporu. Z logiky věci bych očekával, že to vyrovnání ENICu zaplatí pánové, kteří se tím právním krokem na úkor ENICu obohatili, leč bohužel platit bude muset nejspíš samotná Slavie (Absurdistán jménem Česko). Takže já jen věřím či doufám, že se snad vše včas zaplatí, KJ si opět vzpomene, jak to dělal s pokorou, když ještě neměl dva tituly a postup do LM v životopise, a bude zase líp.
      Vztekání se nad věcmi, které už jiní zavinili a my teď nemáme příliš možnost napravit (nebo já zatím o žádném reálném řešení nevím), nechám jiným. Těžko totiž očekávat, že Rosen najednou kamaráda KJ odvolá a pro Slavii najde někoho kvalitního, kdo ji bude trénovat zdarma (nebo skoro zdarma) pro radost či jako charitu.
      Pokud ty, DrFe1, víš, jak ze současné situace rychle, bezbolestně a levně ven, budu rád, když nás tady, ale třeba i samotné vedení Slavie se svým konceptem podrobněji seznámíš.
      S přáním úspěšného týdne umírněný, avšak žádný přizdisráč Tomis.

      • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

        spojka     před 14 lety 29.08.2010 23:32 |  
        0 0

        No, o tom, jak jsme se do současného stavu dostali, by se opravdu dalo diskutovat donekonečna a většina z nás by se na hlavních chybách a jejich původcích asi shodla. Takže jen pár věcí.

        My tu přece nejsme od toho, abychom hledali lék na to, jak se z toho dostat. Od toho jsou ve Slavii dobře placení jiní lidé, kteří narozdíl od jiných snad dostávají výplatu včas (nemluvě o provizích z přestupů).

        Čekat, že se KJ změní a s pokorou se vrátí k něčemu, co kdysi fungovalo, je čistá naivita. Čekal jsem to sám už několikrát (nebo jsem si to spíše přál), ale nikdy k tomu nedošlo, viz jeho letní nástup po dovolené, kdy se odmítl o jakýchkoliv chybách z minulosti bavit (přestože dobře věděl, že na nějakou jeho sebereflexi fanouškovská obec vyloženě čeká). Lidé se prostě nemění. Stačí si přečíst, jak se o něm vyjadřují jeho bývalí spoluhráči (když už se tedy vyjádřit chtějí a raději nemlčí).

        Co se týče toho, zda se podaří vybudovat zadarmo silný tým, jako před třemi lety, tak tady je třeba si uvědomit, že Brabec, Tavares, Belaid, Vaniak a spol. sice přicházeli zadarmo, ale přicházeli do týmu hrajícího o Ligu mistrů a stabilně hrajícího evropské poháry. Myslíš, že by šli do týmu na úrovni Příbrami nebo Budějovic, kde jsme teď? Asi ne.

        Osobně pro Karlův vyhazov nejsem. Nechal-li si vyplácet mzdu i loni po svém odvolání, je jasné, že by se stejně zachoval i teď. Kromě toho nevidím žádného jiného trenéra, který by to měl zvednout. Se současným kádrem, který si Karel postavil, by nic nesvedl ani Mourinho. Tak ať si to Karel vyžere až do konce. A my bohužel s ním.

        • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

          DrFe1     před 14 lety 30.08.2010 00:31 |  
          0 0

          Až na poslední odstavec souhlasím, ten je poněkud masochistický. Já bych uvítal kdyby "nejpozději včera" přišel nějáký trenér se skutečnou dlouhodobou koncepcí (ne tou virtuální jarolímovskou novou koncepcí) a začal pracovat na změně. S tím, že tahle sezona je už, víte kde .... ale byla by alespoň naděje do budoucna. Argumenty ohledně mzdy jsou zástupné. Lepší je malá naděje do budoucna než smrt v agónii. Ať kvůli jeho odstupnému třeba někoho prodají, hlavně když bude konečně pryč a Slávia bude mít zase naději na lepší život.

          Jinak se o tom dá samozřejmě žvanit donekonečna, mě jenom čím dál víc děsí ten zatuchlý močál neměnnosti s tím že tady KJ a spol. musí být navěky a a to je prostě danost se kterou nic neuděláme. To je taková apatická rezignace, kdy se jenom čeká na nějáký zázrak, který nikdy nepřijde. Tomu "zázraku" se musí jít alespoň trochu naproti.

          • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

            Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 30.08.2010 13:52 |  
            0 0

            Pánové, tak jestli oba vidíte tým okolo hráčů jako Hloušek, Čelůstka, Trapp, MČ, JČ, Janda nebo Kisel i s dalšími mládežnickými reprezentanty na úrovni Příbrami nebo Budějovic, tak to jsem možná i rád, že se neshodneme. Zázemí, hráčská kvalita (A tým + mládež, holky,...), renomé, atraktivita pro sponzory i fanouškovská základna je díkybohu u Slavie pořád trochu jinde. A to nepovažuju za svůj názor, ale za fakt, který ligová tabulka po sedmi kolech prostě nevyváží.

            Nespokojenost se dá podle mě vyjádřit i mnohem civilizovaněji, než vynášením Jarolíma v zubech nebo povídáním o přizdisráčství slávistických příznivců. A zrovna tragédy z Toaletné bych tu za vzor určitě nezmiňoval! Dodnes mi přijde nepochopitelné, jak vyhnali Hřebíka, kterého teď mimochodem spousta z nich chce zpátky. A pokračovat by se dalo dalšími příklady. Stejnou hloupost, za jakou tu kritizujeme KJ (de facto donutil k odchodu Brabce) dotáhli oni s Horváthem (a teď si mohou zapnout TV a podívat se na Plzeň, jak jim to jde), atd.

            Argumenty okolo peněz jsem jen zdůrazňoval, že KJ jen tak v nejbližších dnech prostě neodejde (další důvody jsou mj. narostlá osobnost KJ a jeho přátelství s Rosenem) a troufnu si tvrdit, že ani jeden z nás do slávistické pokladny důkladněji nevidí, abychom mohli dopad jeho případného vyhazovu nějak podrobněji hodnotit. Jak jsem tu už zmiňoval, já naději, ačkoliv nikterak velikou, na vzkříšení pod Jarolímem cítím. Klidně mi taky napiš, že je to naivní, případně mě za to třeba odsuď, ale já ty náznaky zlepšení v zápase s Olomoucí viděl a věřím, že bude i líp :-).

        • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

          Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 30.08.2010 09:07 |  
          0 0

          Budiž nařčen z naivity, prostě věřím v lepší zítřky. Já to beru jen jako optimismus, naději stále živím a živit budu. Jak se říká, naděje umírá poslední.

          Držím se, a do budoucna rozhodně i hodlám, toho, že když nemám konstruktivní řešení, tak nerejpu do práce jiných. Sednout si k pivu, bouchat do stolu a nadávat na cokoliv umí každý, ale něco fungujícího vymyslet a taky realizovat, to ne.

          Netvrdím, že se v horizontu nejbližší doby podaří levně sestavit opět tým silný jako na podzim 2007, ale Slavia se během toho působení po Evropě zapsala alespoň jménem dost lidem do povědomí a určité jméno si i před českými hráči díky novému stadionu a super atmosféře díky kotli podle mě stále drží. Když přichází hráč ze zahraničí do ČR, většinou zmiňuje dva české kluby, které zná. Nás a rudé. Nezpochybňuji, že těmi nezdary reputace Slavie a povědomí o ni klesá, ale tak špatný to podle mě není...

          Domnívám se, že Karel už je nucen nějakou tu radikální změnu udělat, jinak by tím totiž kromě Slavie mohl dost výrazně ohrozit i svoji další profesní kariéru. A ta mu lhostejná nebude.

          Nenaivního Spojku zdraví naivní optimista:-) Tomis

          • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

            Eluin (přítel SN)     před 14 lety 30.08.2010 10:42 |  
            0 0

            Já jsem také občas naivka. Pořád si myslím, že máme na naší ligu silný tým, jen není zcela typologicky dobře složený, KJ uznávám jako dobrého trenéra, jen mi občas přijde, že atmosféra v kabině asi není z nejlepších...

            • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

              Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 30.08.2010 13:12 |  
              0 0

              S částí tohoto názoru souhlasím, s částí ne. Každopádně ho však respektuji a určitě bych si ho nedovolil označit za naivní... vždyť co člověk - to názor, že? :-)

              • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

                Jiri1     před 14 lety 30.08.2010 17:43 |  
                0 0

                Zdrvim zajimava debata , jenze byt spokojen s malem znamena smirit se soucasnym stavem, smirit se s tim , ze jaksi nehrajem o pohary , ale blizime se psmu sestupu , smirit se s vladou jednoho Karla , smirit se s vedenim , ktere vede Slavii do zahuby , to proste nejde , Vaniak prece nepodepsal novou smlouvu i pod natlakem velkeho Karla , aby po jedne vymene nazoru usedl na lavic nahradniku,, urcite jsme nedelali hrace , aby cast zisku sla do kapsy jednomu cloveku, urcite neshanime kazdou k. , aby si vyvoleni zili jako v bavlnce a jejich ndprumerne ligove platy platili i divaci , kteri za prevedenou mizerii nedostanou ani omluvu. Proste slusne a trucne receno, Slavista si jiz behem let vytrpel sve a jeste jiste vytrpi , ale to neni duvod pro toleranci ke slendrianu ci dokonce k vydirani , ze pokud neprijdete na stadion , bude jeste hur..

                • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

                  Tomis68 (přítel SN)     před 14 lety 30.08.2010 20:36 |  
                  0 0

                  Zdravím, omlouvám se, pokud jsem se špatně vyjádřil. Se současnou situací ve Slavii určitě spokojený nejsem. Svůj názor na výkon v Olomouci jsem uvedl v souvislostech a tak jej taky vnímám. Jen jsem vyjádřil, že chovám (byť nevelikou) naději, že i s KJ by se to třebas ještě mohlo zvednout. Znovu opakuju, že se srovnáváním Slavie na úroveň Budějovic, Příbrami nebo Hradce nesouhlasím. Ovšem bohužel herně a zřejmě ani kvalitou kádru nejsme například na úrovni Plzně, to je potřeba si přiznat.

                  Co jde komu do kapsy, to jsou spekulace a nepodložené informace. Troufl bych si považovat za mnohem naivnější věřit podobným konspiračním teoriím anonymních diskutérů (mezi něž tu vlastně všichni patříme) než věřit v to, že se Slavie z toho bahna vyhrabe. Jiri1, netvrdím tu, že nepíšeš pravdu či dokonce lžeš. Např. na tom, že chce trenér vyzkoušet v bráně mladou a do budoucnosti třeba i nadějnou gólmanskou posilu (která dle mě mimochodem ani nebyla potřeba, mladých gólmanů s perspektivou je/bylo ve Slavii dost, ale to bychom se opět dostali jinam) za Vaňouse, který už dřív sám pokorně prohlásil, že je ochoten dělat dvojku. A Martin Vaniak je snad už dost zkušený a chytrý člověk na to, aby ve svém věku podepisoval smlouvu pod nějakým nátlakem. Vyděláno za svou kariéru bezpochyby taky už něco má a sehnat případně angažmá v realizačním týmu Olomouce by si nejspíš dokázal zajistit.
                  Tak se, prosím, na mě nezlob, že tyto informace nepovažuji za věrohodné.

                  Aby bylo jasno, nehájím tu KJ ani vedení SKS, ale prostě se mi nelíbí to přehánění některých lidí a kritika bez koncepce. Netvrdím, že vedení SKS nějakou koncepci má, ale neměli bychom, jakožto jejich kritici, být lepší než oni?

                  • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

                    DrFe1     před 14 lety 30.08.2010 21:48 |  
                    0 0

                    Tou úrovní Příbrami a podobných týmů není míněno, že máme takový kádr, ale že se začíná řada lidí smiřovat s ambicemi na úrovni těchto provinčních celků.

                    Co se týče toho doufání v zázračnou změnu, tak já doufám celou dobu taky (co jiného mi taky zbývá). Naposledy jsem svoje naděje živil po zápase s Brnem, kdy jsem si říkal, že by to konečně mohl být zlom k lepšímu. Jak hluboce jsem se zmýlil mi ukázala realita dalších tří kol ...... Takže takové to doufání se s postupujícím časem čím dál víc dostává do rozporu s realitou. To už je spíš jenom přání, že by snad ...., nebo že se jednomu trenérovi přece nemůže tak dlouho nedařit .....

                    Ovšem realita je dlouhodobě taková, že tomu "zázraku" naproti nejdeme. Já jsem třeba doufal, že se Jarolím poučí z každoročního psychického selhání na jaře, když hrajeme o titul a tým se vždy "posere strachy". KJ se nepoučil resp, nedokázal s tím nic udělat ani v jedné sezoně kdy tady působil. Snad tedy s výjimkou té loňské, kdy jarní krize splynula s krizí celoroční .........

                    To samé s každopůlroční výměnou půlky týmu. Několikrát se ukázalo, že to jeho bezkoncepční nakupování tým jenom rozhasí, že se nakupuje kvantita a ne kvalita. Že vždy dklouho trvá než se tým sehraje a sotva se trochu sehraje, tak jede kolotoč zase nanovo ..... nepoučil se z toho ani jednou a dál to točí jako náhodnou ruletu, kde se občas nějáký nákup povede a na ten připadá nejmíň 5 nepovedených. A hlavně se permanentně tvoří nový tým, třebaže máme stále stejného trenéra.

                    Po tomhle všem znamená věřit v pozitivní změnu pod vedením Jarolíma opravdu do oblasti náboženské víry v zázraky. Já bych radši vedl reálnější politiku a zkusil nového trenéra.

                    Co se týče posledního odstavce, tak ten mě velmi udivuje. Myslím, že většina kritiků zde nekritizuje vzhledem k dlouhodobým výsledkům Slávie vůbec přehnaně, ale naopak velice umírněně. jejich kritika je většinou velice koncepční, narozdíl od toho antikoncepčního setrvávání na tom co dlouhodobě nefunguje. No a že bysme se stali lepšími tím, že si necháme kálet na hlavu a všechno sneseme ? Touhle gandhíovskou cestou tedy jít nechci.

  3. Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

    Barlblog     před 14 lety 30.08.2010 13:40 |  
    0 0

    Snad to letos vyjde a holky zvednou na konci sezony pohár.

    • Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 30.08.2010 17:44 |  
      0 0

      Uvidíme při zápasech se Sparťankami, tam se bude lámat chleba, ale snad už je konečně porazíme :-).

  4. Re: Slávistky vyhrály v Ostravě

    Quido     před 14 lety 30.08.2010 23:43 |  
    0 0

    Utkání ligy žen Baník-Slavia vzbudilo v Ostravě značnou pozornost. Svědčí o tom titulní strana krajských novin - Moravskoslezského deníku. Uvnitř listu jsou pak zápasu věnovány 2 články.