Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Teplice - Slavia 2:1

V Teplicích se poprvé v lize představil v bráně Anssi Jaakkola, ani on však nepomohl k jakémukoli bodovému zisku, nepohledný vyrovnaný zápas rozhodla penalta Verbíře po ruce Čelůstky.

Teplice - Slavia 2:1 (1:1)
Branky:
37. Kalivoda, 68. Verbíř (pen.) - 21. Vidlička (vl.)

Slavia: Jaakkola - Čelůstka, Trapp, Vomáčka, Hubáček - M. Černý, Ragued, Janda (68. L. Jarolím), Kisel, J. Černý - Hora (59. Vlček)

Martin Vaniak zůstal na lavičce kvůli střevní viróze, do zápasu tak naskočil finský brankář Anssi Jaakkola. Stejně tak na lavici zůstali Lukáš Jarolím a Stanislav Vlček, přednost před nimi dostali Petr Janda a Jakub Hora. V teplickém dresu nastoupili bývalí slávisté Kalivoda a J. Hošek. Hned ve třetí minutě sudí Paták otočil faul na Trappa a daroval Teplicím standardní situaci, z ní však domácí nezahrozili. První náznak Slavie přišel v deváté minutě, zpětná nahrávka M. Černého ale nikoho nenalezla. V první větší šanci se mohl zjevit po Kiselově rohu Vomáčka, ale na míč o pár desítek centimetrů nedosáhl. O chvíli později mohl své brankové konto rozšířit Karol Kisel, ale ve vápně neudělal kličku stoperovi Teplic a ani nevystřelil. Slávisté šli do vedení ve 21. minutě, ovšem nepotřebovali ani vystřelit na bránu, Vidlička si vůbec nerozuměl s Grigarem a poslal míč naprosto luxusním vlastencem do brány - 0:1. Po půlhodině hry chtěl svou chybu odčinit Vidlička, ale střílel zpoza vápna vysoko nad, ještě v téže minutě měl větší šanci vyrovnat Mahmutovič - poněkolikáté sudí chybovali ve prospěch Teplic a jasný ofsajd asistent neodmával, Mahmutovič však při postupu neukrotil míč. Vzápětí po slávistickém rohu šly Teplice do brejku, ale vybojovaly jen roh. V 37. minutě Teplice dokázaly vyrovnat, když se z voleje trefil David Kalivoda - 1:1. V poslední minutě první půle mohl strhnout vedení na stranu Slavie Janda po rohu J. Černého, hlavičkoval však těsně vedle.

Po osmi minutách druhé půle, které byly plné nepřesností na obou stranách se do solidní šance dostal M. Černý, i jeho střela však byla zblokována. Na druhé straně vychytal bravurně Jaakkola Mareše a branka Mahmutoviče nebyla uznána kvůli ofsajdu. Vzápětí přišel na hřiště Vlček místo Hory a jakoby jeho příchod slávisty probudil, ale obrovský závar před brankou Teplic gólem neskončil a tutovka Jandy skončila pár centimetrů vedle tyče. V 68. minutě zahrál Čelůstka ve vápně rukou a následovala penalta, kterou Verbíř proměnil - 2:1. Tím v podstatě zápas skončil, platonický tlak Slavie k ničemu nebezpečnému nevedl a ani Teplice se do brejků nedostávaly. Nepohledný zápas tak skončil vítězstvím domácích, slávisté podruhé v řadě prohráli zápas, ve kterém vedli.

Komentáře (147)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Teplice - Slavia 0:0 před zápasem

    Viking     před 14 lety 23.08.2010 17:48 |  
    0 0

    Až sem dopadne meteorit tak jediný kdo přežije bude Hubáček.

    • Re: Teplice - Slavia 0:0 před zápasem

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 13:13 |  
      0 0

      Já jsem Hubáčka potkal někdy na přelomu června a července v metru, tak jsem mu přál hodně štěstí do nové sezóny. A on byl dost naštvanej, že ho zase nějakej člověk prudí...

  2. Re: Teplice - Slavia 0:0 před zápasem

    lassiter     před 14 lety 23.08.2010 17:51 |  
    0 0

    S tim útokem to je fakt těžký... Vlček zahrál dobře v Brně, dáme ho příště od začátku, s Libercem to ale bylo zase špatný, tak tam holt vrátíme Horu :-) takhle nějak to asi bude vypadat do konce podzimu, pokud se teda někdo z nich nezraní. No jsem na to celé zvědav, tipuju 2:4, góly Kalivoda, Hošek - Vlček 2, Hora 2, červená Kalivoda za svléknutí dresu před střídačkou Slavie

  3. Re: Teplice - Slavia 0:0 před zápasem

    vojtechusv     před 14 lety 23.08.2010 17:55 |  
    0 0

    Viděli jste ten rozhovor s Jarolímem ted´ před zápasem? Co to bylo za šaškárnu s tim, že je mu líto, že pustili hoška?:D

  4. Re: Teplice - Slavia 1:1 v 1. pol.

    DrFe1     před 14 lety 23.08.2010 18:40 |  
    0 0

    Jarolím ven !!!

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 v 1. pol.

      korwin     před 14 lety 23.08.2010 18:43 |  
      0 0

      Co ty bys dělal, kdyby jsme ten gol nedostali a nemohl si se vykřičet? To by byl ale zkaženej večer, co?

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 v 1. pol.

        tolsimir     před 14 lety 23.08.2010 18:46 |  
        0 0

        ta hra je absolutne tragicka a i kdyby sme vedli 3:0, tak bych se za Slavii stydel

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 v 1. pol.

          korwin     před 14 lety 23.08.2010 18:59 |  
          0 0

          Ale jo, to mas pravdu. Ja narazel na to nacasovani prispevku.

          • Re: Teplice - Slavia 1:1 v 1. pol.

            DrFe1     před 14 lety 23.08.2010 21:20 |  
            0 0

            Jarolím ven !!! ti načasuji ve dne v noci. Protože je to jediná možnost jak něco změnit k lepšímu, to není o jednom zápase v Teplicích, natož o jednom gólu. Ten člověk škodí a škodí a přesto nehodlá odejít. Ano, jsem tím frustrován, protože fandím Slávii a mám toho dost !

          • Re: Teplice - Slavia 1:1 v 1. pol.

            DrFe1     před 14 lety 23.08.2010 21:20 |  
            0 0

            Jarolím ven !!! ti načasuji ve dne v noci. Protože je to jediná možnost jak něco změnit k lepšímu, to není o jednom zápase v Teplicích, natož o jednom gólu. Ten člověk škodí a škodí a přesto nehodlá odejít. Ano, jsem tím frustrován, protože fandím Slávii a mám toho dost !

  5. Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

    spojka     před 14 lety 23.08.2010 18:47 |  
    0 0

    Poločas. Bez jediné střely na bránu, ubohý výkon zvláště od všech čtyř neskutečně pomalých obránců.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

      denydzlSKS     před 14 lety 23.08.2010 18:53 |  
      0 0

      ...od čtyř obránců, pěti záložníků a jednoho útočníka. FUJ! a ještě jednou FUJ!

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

        spojka     před 14 lety 23.08.2010 19:00 |  
        0 0

        Je to tak, u těch obránců mě to ale bije do očí ve srovnání s tím, jak s nima zametají Mareš s Mahmutovičem. Rychlostí i silou. Vomáčka předvádí naprosto nepochopitelné věci, Trapp s Hubáčkem hrají v podstatě v chůzi, Čelůstka si může připsat gól na sebe, protože takhle se nechat obehrát u lajny, to se nevidí ani v žácích.

        Když jsme u těch ostatních, tak takovýho Jardy Černýho jsem si během první půle ve hře snad ani nevšiml.

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

          YsoEz     před 14 lety 23.08.2010 19:02 |  
          0 0

          jo Jarda Černý to je náš velký tvůrce hry :))) no to se Barblogovi moc nepovedlo

          • Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

            spojka     před 14 lety 23.08.2010 19:15 |  
            0 0

            Tak Trappův výkon graduje. Z toho, co tam s ním předvádí Mareš, se mu bude točit hlava ještě zítra.

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 20:56 |  
      0 0

      Aspoň mě přešel smích nad nedávným dotazem mladšího bratra, zda může někdo dát více gólů, než kolikrát vystřelí na bránu.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

        edenian     před 14 lety 23.08.2010 21:17 |  
        0 0

        Hele ty mas dobryho brachu!!!

        • Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 22:12 |  
          0 0

          To víš, fotbal ho ještě před rokem a půl vůbec nezajímal, a pak se najednou rozhodl, že bude fandit Plzni, protože to prý má budoucnost. To jsem si taky ťukal na čelo, než mě smích přešel...

          • Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

            edenian     před 14 lety 23.08.2010 23:41 |  
            0 0

            Aha! Bidnej oportunista! No ceka te jeste tezka vychova asi.

            • Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

              honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 14:03 |  
              0 0

              Tak co? Stejně fanoušky dělím na sparťany a zbytek...

              Ale má hodně rád Vrbu, tak třeba jednoho dne společně s ním ,,přestoupí´´ :-))

  6. Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 18:49 |  
    0 0

    No tedy,....omluvte mě, ale podobný výkon je možno vidět i v divizi.
    Lituji Horu, takhle tam běhat a vědět, že 5 přihrávek dostanete s trochou štěstí tak maximálně 1-2 je jistě velmi frustrující. Jen doufám, že tu holomajznu nějak dotáhneme do vítězného konce, protože i takové 3 body se samozřejmě počítají..., ale radost při sledování tedy rozhodně nezažívám.

  7. Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

    harry     před 14 lety 23.08.2010 18:51 |  
    0 0

    Marně hledám na naší hře něco pozitivního.Nezlobte se na mně-1.poločas byla tragédie-jedna(!) střela ramenem směrem na bránu v poslední minutě.Opět žádná střelba,tenhle styl fotbalu je pro mně nepochopitelný...
    btw:ten ublíženecký komentář je také trochu mimo,kupříkladu poslední ofsakd Mahmutoviče vůbec nebyl....

    • Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

      quelhar (admin)     před 14 lety 23.08.2010 18:57 |  
      0 0

      Posledni ofsajd Mahmutovice byl a i kdyby nebyl, tak to pred nim v pohode kryl Jaakkola.

      • Re: Teplice - Slavia 1:1 po 1. pol.

        DKNL     před 14 lety 23.08.2010 19:01 |  
        0 0

        Pořád stejná hra, tedy pořád hnus.To není fotbal, co předvádíme.

  8. Re: Teplice - Slavia 2:1 v 2. pol.

    Fallen (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 19:28 |  
    0 0

    Dopředu nikdo nejde a když se ztratí míč, tak si všichni dávaj přednost v bránění. :(

  9. Re: Teplice - Slavia 2:1 v 2. pol.

    tolsimir     před 14 lety 23.08.2010 19:41 |  
    0 0

    Jarolim ven. Tohle vsechno je jeho prace a vina

  10. KALIVODA

    YsoEz     před 14 lety 23.08.2010 19:49 |  
    0 0

    KALIVODA OLÉ!

  11. Re: Teplice - Slavia 2:1

    LordEdmund     před 14 lety 23.08.2010 19:53 |  
    0 0

    To je fakt k neuvěŕení. Týmy v krizi se na nás chytaj. Nejdřív málem i Brno, pak LBC a nakonec naprosto neškodné Teplice. Koho chceme porazit?Rozjetou Olomouc? :-)))) S takovou hrou a bez útoku neporazíme ani spartu...

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 19:57 |  
      0 0

      V naší lize je možné vše, klidně i to, že tu Olomouc porazíme..

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        spojka     před 14 lety 23.08.2010 19:59 |  
        0 0

        Podle mě je to docela reálný. Klidně je možný, že ten fotbal Olomouci znechutíme natolik, že po nějaký holomajzně vyhrajeme. Otázka je, koho to ještě bude zajímat, protože po dnešku mám opravdu chuť po dlouhé době domácí zápas vynechat.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      bongor     před 14 lety 23.08.2010 20:17 |  
      0 0

      Ale neblbni sraltu určitě jo,ti se překonávají a hrajou ještě hůř.A ono to skutečně jde a ne že ne.Dívej se ve středu na Žilinu,ať si spravíš chuť.

  12. Re: Teplice - Slavia 2:1

    tolsimir     před 14 lety 23.08.2010 19:54 |  
    0 0

    Zapas mel slusnou uroven, no to si asi dela prdel.. Jinak Kalivoda ole

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      spojka     před 14 lety 23.08.2010 19:58 |  
      0 0

      To je neuvěřitelný, českej fotbal je prostě v zajetí stáda debilů a diletantů. Přece není normální, když se po takový holomajzně shodnou oba trenéři, "experti" na stadionu i ve studiu i ty debilní komentátoři a moderátoři, že to byl kvalitní svižnej fotbal... A ty samý lidi pak budou po výprasku v Evropě kritizovat to, co teď chválej...

  13. Re: Teplice - Slavia 2:1

    spojka     před 14 lety 23.08.2010 19:55 |  
    0 0

    Tak podle Karla mělo utkání slušnou úroveň. Tady už fakt nemá smysl se nervovat.

  14. Re: Teplice - Slavia 2:1

    hiker42     před 14 lety 23.08.2010 19:58 |  
    0 0

    hnus. tohle se nedá okecat. fakt hnus.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 20:04 |  
      0 0

      naprosto tragickej výkon, OPĚT, po 6. v sezoně?

  15. Re: Teplice - Slavia 2:1

    vavicek     před 14 lety 23.08.2010 20:05 |  
    0 0

    Myslim, že je čím dál tím víc jasnější, že je Jarolim špatný trener, který měl štěstí. Nechápu, proč hraje počad na jednoho utocnika, když to evidentně nefunguje.

  16. Panove

    Tonda     před 14 lety 23.08.2010 20:16 |  
    0 0

    Myslim ze uz je toho na nas vsechny az moc. Co takhle se spojit, udelat sdruzeni slavistu co nechteji Jarolima ve slavii na postu trenera. Jako scouta bych ho bral, ale trenerina uz mu bohuzel moc nejde. Zalozme neco takoveho, podme udelat tlak na jarolima. Jako cloveka ho reu, nic proti nemu nemam, ale jako trener uz me vylozene sere. jako jestli tohle je ta znacka slavie, ten produkt - tak ja o nej prestavam stat.

    • Re: Panove

      bongor     před 14 lety 23.08.2010 20:20 |  
      0 0

      Dobrej nápad,teď bude volnej Chovaněc,tak nesmíme zaváhat.

    • Re: Panove

      spojka     před 14 lety 23.08.2010 20:23 |  
      0 0

      S tímhle pomalým a přestárlým kádrem by nic jinýho nepředváděl ani Mourinho. To už není o trenérovi. Ten tým byl prostě vybrakován, jako náhrada přišel totální odpad a na kvalitu po všech těch provizích agentkám, po odstupných Brabcům a Doležalům, po vyplácení Abrahámů, Bestů, Šikličů, Vasiljevičů nebo po placení tříměsíční dovolené Jarolímovi prostě nejsou peníze.

      • Re: Panove

        slaviator     před 14 lety 23.08.2010 20:29 |  
        0 0

        A kdo za to muze, kdo ty hrace prived? KAREL JAROLIM FOREVER

      • Re: Panove

        Tonda     před 14 lety 23.08.2010 20:39 |  
        0 0

        odpadem bych obcas nazval spise tvoje urazlive komentare. Stale se tady bavime o lidech, a ja osobne ani spatne hrace za odpad nepovazuju.

        • Re: Panove

          spojka     před 14 lety 23.08.2010 20:40 |  
          0 0

          Slovíčkaření. Z hlediska kvality je to prostě fotbalový odpad. Jsme tu na diskuzi o fotbale, ne na stránkách Člověka v tísni.

          • Re: Panove

            Tonda     před 14 lety 23.08.2010 21:00 |  
            0 0

            ale ale, tak hlavne kdyz existuje zpusob jak ospravedlnit svoji nevychovanost.

            • Re: Panove

              spojka     před 14 lety 23.08.2010 21:02 |  
              0 0

              Nic ospravedlňovat nepotřebuju, normální člověk význam toho slovního spojení v souvislosti s fotbalem pochopil. Taky tu nepitvám tvůj "nekorektní" výrok o "dementní taktice", kterou bych si mohl vyložit tak, že ji musel dělat dement. Prostě je to blbost a nehodlám to dál řešit.

    • Re: Panove

      Tonda     před 14 lety 23.08.2010 20:37 |  
      0 0

      jeste si neodpustim par slov k taktice... takhle pomala hra je efektivni v pripade kdyz si hraci nabihaji do volnych prostor, kdyz se nabizeji pro prihravku a kdyz si daji vice nez 3 presne prihravky. Ale to nejzasadnejsi - kdyz si to davaji po zemi.

      Obrana: ono je tezke vyhravat zapasy kdyz v kazdem zapase inkasujeme. Hubacek - pomaly, stary, neda presnou prihravku za obranu - je to spatne(celkem se hrozim toho kdyby hral na stoperu.. to by bylo brejku), Trapp - dnes pomaly, celkove to nebylo ono, ale toho bych podrzel. Vomacka - ten hori pri kazdem souboji, na slavii nema. to budu radeji sledovat kiksy mladych Lafrancu a hosku nez ty jeho chyby. Celuistka - ten je po navratu z italie o polovinu slabsi. neni na nej spoleh, ale je mlady a proto bych ho hned nezatracoval.. s lepsima vysledkama nabyde sebevedomi a zkusenosti ..
      Zaloha: Nasi hraci se povetsinou schovavaji, nabidne se tak jeden, max 2 hraci, kvalitu prihravek a nasledneho zpracovani ani radeji nekomentuju. Takze jestli si nekdo chvali nasi zalohu, tak ja se do ni opru - je az trapne pomala. mozna poslednich 5 minut zapasu to vypadalo trochu aktivneji, jinak J. Cerny dneska hral? ja ho na hristi snad ani nevidel. tohoto hrace bych soupnul na lavicku.
      Utok: Pridavam se ke komentatorum - Chudak Hora. Jestli je to snaha zabit dalsiho talenta, tak to potom jo, ale jinak teda neee. V podstate sme kvuli dementni taktice a strasnem vykonu hrali pouze v 10, protoze Hora se tam mohl uhnat aby si aspon nejaky balon vybojoval sam, kdyz uz nedostal poradnou prihravku po zemi. Vlcek - tomu opravdu sedi role stridajiciho hrace. trochu to rozhybal..ale cekal bych od stridajiciho utocnika vice. bohuzel trpel tim ze uz byly teplaky stazene a on uz nemohol uplatnit svoji rychlost.

      POkud byt ta nase obrana nedostavala tak casto goly, tak by ten vyckavaci styl mozna mel trochu smysl, a souhlasil bych ze to na nasi ligu staci, ale rozhodne teda ne na evropu. Jenze my dostavame golu opravdu hodne, a proto tenhle system nestaci ani na tu nasi ligu. Musime cekat na navrat zranenych a zazrak v podobe lepsich individualnich vykonu od 90% hracu.

      • Re: Panove

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 20:41 |  
        0 0

        Vlček jediný co/koho rozhýbal, byl Grigar, do kterýho napálil odraženej míč z Kiselovo tutovky.

      • Re: Panove

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 20:53 |  
        0 0

        Snad k brankářům bych doplnil svým pohledem.

        Do konce podzimu se mi jeví jako jednička pochopitelně Vaniak, ale Jaakkola není marnej a rozhodně se ho nezbavovat. Za góly nemohl, předvedl jeden hezký zákrok a celkově působí na svůj věk dosti klidným dojmem. Perspektivu Vaniakova nástupce v mých očích má.

        Ale po jednom zápase se můžu mýlit, zase tolik šancí k vybarvení neměl a třeba Senecký v prvním zápase naprosto nadchnul a byl to klam...

      • Re: Panove

        denydzlSKS     před 14 lety 23.08.2010 20:54 |  
        0 0

        Běhat asi naše hráče nikdo neučil. To je strašný koukat, jak obránci odevzdají míč(dejme tomu) Jarolímovi, a stojí, Jarolím se s míčem otočí a čeká až se někdo rozběhne či nabídne..a čeká..a čeká...
        Já když v I.B třídě přihraju a zároveň nenaběhnu, tak mě trenér sjede jak malýho Jardu...ale ve Slavii jsou asi jiné požadavky.

  17. Re: Teplice - Slavia 2:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 20:25 |  
    0 0

    Dobrý večer Vám všem přeji.
    Nepohledný zápas. To jsi to napsal Quelhare docela trefně. Hrajeme to, co trénujeme. Herní praxe chybí a pak z toho pramení i to nesprávné řešení těch několika málo šancí, co jsme za celý zápas měli. Agresivita nikde, tlak na soupeře nikde, forčeking a napadání už na půlce soupeře, nic. A ještě dvě věci, ani LJ a ani Standa už nejsou přínosem. Standa si nevěří a je úplně marnej a LJ se svým stylem už hru Slávie zdržuje. Opět se snažil Karol a Mína. Ostatní ani jeden. Brankáře vynechávám, branky se chytat nedaly a jinak si myslím, že by měl dostat šanci. Teď máme Olomouc, pak jsme v Hradci a potom "rudej". No, to moc dobré vyhlídky nejsou. Už mi nějak ten optimismus dochází. Je začátek a my už teď jsme "jaloví". Ale dle KJ hrajeme docela dobře..........
    Povězte (jak už někde napsal Eluin) bratři a sestry v slávistických dresech, jaký to moribundus zachvátil naší Slávii, že se z toho bludného kruhu vymotat nemůžeme. Práce nás nezdobí, bojovnost není, střelba se vytratila do lesů, vod a strání....... poháry nehrajeme....... trenér neví co z mužstvem.....
    Zpychlo nám naše vedení a pravdu slyšet nechce.
    Sokrates55

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      vlchan     před 14 lety 23.08.2010 21:26 |  
      0 0

      Vedení nezpychlo , vedení to nezajímá ! Zažil někdo Rosena aby při utkání neustále netelefonoval ? Zvláštní zájem o dění na trávníku . Ale třeba se velmi mýlím a on dává důležité pokyny našemu Božskému .

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      tantalos     před 14 lety 23.08.2010 21:28 |  
      0 0

      Máte pravdu, Sokrate,
      Snad bych jen dodal, že ten moribundus, co zachvátil Slavii, se jmenuje finanční neodpovědnost a nedostatek zdravého rozumu Rosena a jiných členů vedení, kteří začali po postupu po LM rozhazovat peníze, jako když u nepřizpůsobivých osob lítají po vyplatě přídavků z okna mastné papíry, kupovat bůhvíjaké cizince z pralesů a vyhazovat vlastní odchovance.
      Jinak s potěšením konstatuji, že existují praví slušní slavisté jako Kalivoda, a že Hošek ukázal, že na Slavii má mnohem spíš než kdokoli z naší dnešní obrany.

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        edenian     před 14 lety 23.08.2010 21:42 |  
        0 0

        Taky jsem si rikal, ze kdyby byl Hosek na miste Vomacky...

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        smely (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 22:52 |  
        0 0

        ...a to jeste nenastoupil Dejmek...

        • Re: Teplice - Slavia 2:1

          tantalos     před 14 lety 24.08.2010 01:06 |  
          0 0

          Kterýho myslíš? Za současný bídy našeho útoku by byl i Robin posila.

          • Re: Teplice - Slavia 2:1

            smely (přítel SN)     před 14 lety 25.08.2010 00:59 |  
            0 0

            mozna tak robin hood, nebo robin son

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      Kactus     před 14 lety 23.08.2010 23:52 |  
      0 0

      Sokrate a nejhorsi je, ze jiz jsem prestal videt to svetlo na konci tunelu a ani ten vlak nejede ...
      no, kdyz se dari tak se dari. Myslim, ze budeme mit na nekolik let utrum, ale co uz. Jsme zvykli :)

  18. Re: Teplice - Slavia 2:1

    cindy     před 14 lety 23.08.2010 20:39 |  
    0 0

    Můj názor!
    Stručně,krátce a jasně!!!
    6 - 8 hráčů "A" mužstva + realizační tým (trenéři,asistenti)okamžitý odchod,nemají tam co dělat,případně co nabídnout....
    Začít úplně znovu s mladými hráči a novým vedením!!!
    Čím dřív se tak stane,tím méně to bude bolestné pro samé hráče,fanoušky i další příznivce červenobílých barev!!!
    Jinak budeme i nadále všem a všichni jen PRO SMÍCH!!!

  19. Re: Teplice - Slavia 2:1

    slaviator     před 14 lety 23.08.2010 20:40 |  
    0 0

    Je to dva roky, kdy Jarolima chteli k repre. Meli jsme ho tam pustit, repre je po Radovi, Strakovi a Bilkovi stejne v prdeli... ale tehdy jsme Jarolima mohli jeste udat. Nebo jeste loni na podzim. Ted je jasny, ze za LM muze zivotni zapas Vaniaka a i Vlcka v odvete s Ajaxem a za oba tituly slaba uroven cesky ligy, kdy jsme byli jednookym se zelenym zakalem a deseti dioptriema mezi slepymi kralem :-/ Jarolimovi podekujme za to, ze prived Vaniaka, vytah z B tymu Krajcika, Suchyho, Jandu a prived Tavarese, Belaida a Ragueda. Za soucasnej prestarlej tym chodcu a alibistu typu L.Jarolim ci J.Cerny si ale podekovani rozhodne nezaslouzi. Uspesnej tym svoji despocii a ziskuchtivosti rozklizil a rozehnal, dneska jsme na tom snad jeste hur nez za Csaplara, kdy hrozilo, ze hraci hromadne podaj vypoved, protoze nevideli pulrok vyplatu... A je pochopitelne, ze ho nikam neudame, stejne jako jsou horkotezko udatelni Besta ci Abraham... mozna ze by ho chtely treba Dolni Kotehulky, ale na ten plat by nemely...

  20. Re: Teplice - Slavia 2:1

    denydzlSKS     před 14 lety 23.08.2010 20:44 |  
    0 0

    Tak ale sakra už!
    Proč, když spolu ti hráči odehrají velkou část přípravy, to vypadá, jako by spolu hráli poprvé?!
    Proč na lávce nesedí Zákostelský, Pázler nebo někdo takovej?! My dostanem 25 minut před koncem gól a stejně to dohráváme se 4(!) obráncema.
    Ti kluci nikdy neviděli posilovnu?! Nebo mi vysvětlete, proč jedinej Ragued je schopnej vyhrát osobní souboj? Ostatní od soupeře odlítávají jak papíroví draci!
    Koho nám to Palermo poslalo z tý hostovačky zpátky? Vždyť ten kluk hraje dopředu ještě méně než Hubáček a to bránění...
    Proč jsme snad jedinej tým hrající systém 4-5-1.
    Škoda, že tu katastrofu vidí "jen" tisíce fanoušků, zatímco experti ve studiích, na lavičkách a na manažerských pozicích jsou spokojeni.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 20:46 |  
      0 0

      Zákostelský měl při zápase béčka žaludeční problémy, tak je asi stále indisponován. Nicméně chápu, vytáhnout se dají jiní junioři.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      slaviator     před 14 lety 23.08.2010 21:03 |  
      0 0

      Protoze ti "experti" jsou vetsinou kreteni, nikdo treba na brekot Chovance nad sesti vypadlejma hracema ze zakladu a ze nevi, ze by to nejakej jinej ceskej trener nekdy musel resit, nerekne ze my jsme na tom takhle byli loni a predloni kolikrat jeste hur a ze narozdil od Sparty jsme za to nemohli sami svoji vlastni nedisciplivovanosti... Experti resi ze se Repka ozral a ridil pak auto, ale ze Sparta i s tim Repkou hrajou tri roky beton, to jim je fuk... a pak se divi, ze je prehraje v Evrope prumerna Zilina... a to samy Jablonec ci Ostrava... ta holomajzna se kterou v nasi holomajznalize tak nejak slavi uspechy na Evropu (nastesti) nestaci, ale nasi experti vidi problem v male trenovanosti. Blbost, hraci maj treninky dostatecne dlouhy, ale malo intenzivni. Ale tak co, kdyz po prokaleny noci jet na treninku hodinu na krev by nebylo ono, tak radsi dve hodinky poklus a poklaboseni o tom, kdo kde v noci predtim kalil nebo o novym modnim ucesu... Misto zmeny herni pripravy a vice zapasu a vice treninku s micem vsechny cesky tymy jezdi na dva tejdny na hory na lyze, v lete na kola... proc na lyze, kdyz jsme tak jedini v Evrope, a jak videt, nestaci to. Podle expertu jsou ale totiz dva tejdny malo a chtelo by to na tech lyzich bejt tejdny tri, ze jo...

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        denydzlSKS     před 14 lety 23.08.2010 21:22 |  
        0 0

        Experti ve studiích jsou opravdu "experti". To bude člověk neustále poslouchat, jak se musí hrát ze zajištěný obrany, jak se moderní fotbal nedá hrát bez defenzivního záložníka....
        A pak se člověk podívá na zápas olomouce, která má v sestavě 4(!) útočníky 2 klasický obránce a když se jí jeden z nich zraní, tak tam pošlou tvořivýho záložníka. A světe div se, ono to i tak jde!

        • Re: Teplice - Slavia 2:1

          slaviator     před 14 lety 23.08.2010 21:30 |  
          0 0

          Pritom Psotka pred Olomouci nemel zadnou ligovou staci, neni to sedesatiletej "zkusenej" doyen jako Chovanec (ha-ha), ale ved dorost a kontinuita... v tom to je... tim, ze ved dorost, tak zna ty mlady hrace a muze je tam sazet, stejne jako Bruckner znal Cecha, Barose a dalsi z ME jednadvacitek...

          • Re: Teplice - Slavia 2:1

            edenian     před 14 lety 23.08.2010 23:46 |  
            0 0

            No a ja jsem tady furt volal: Janu do acka. A co. Koho to zajimalo!!! :-)
            Uz neni ani u becka. A mimochodem ty Rehakovo vysledky...

            • Re: Teplice - Slavia 2:1

              slaviator     před 14 lety 24.08.2010 09:08 |  
              0 0

              Janu nebo Dovalil:) Nejhorsi je, ze podle nas Dovalil NEMA na A tym Slavie a tak je ted v hledacku Sparty, kdyby ve ctvrtek na schuzi predstavenstva odvolali z fce trenera Chovance...

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      bongor     před 14 lety 23.08.2010 21:05 |  
      0 0

      Ono to vypadá,že není koho ze současného kádru dosadit místo současných playerů.Říkáš Zákostelský,jiní by chtěli Koreše,do branky Valeše atd.Ale ti kluci byli v béčku,když dostalo šestku od Chomutova.
      Prostě pravdu má spojka.Mužstvo je vybrakovaný,to je ten správnej název současného stavu.Jsou tady hráči po zenitu jako Standa,Lukáš,Hub,Vomáčka,jsou tady zajíci o kterých se nedá říct,jestli z nich něco bude,třeba Hora,ten Zákostelský,Koreš,Palko . A jsou tam dva dobrý hráči a to Míňa a Ragued.Dlouho tu nebudou,stejně tak v současnosti průměrnej Čelůstka,na kterým je vidět,jak ho to štve,že se musel vrátit.Brzy odejde i Adam.Naštěstí celá liga je takhle prošustrovaná a to nám dává naději,že občas uspějeme.
      Třeba s tou sraltou,tam vidím tři body v kapse.Horší to bude v Hradci a doma s Olmikem.Ještě se vrátím k trenérovi.Zase má pravdu spojka,s tímhle by momentálně nic neudělal ani Mourinho.Tady pomůže jen velký nasazení,který mezi 16 skoro stejnými/stejně slabými/mužstvy rozhodne o úspěchu a neúspěchu.Takže hoši makejte třikrát víc než dneska,jinak budeme zase přinejlepším sedmý.

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        denydzlSKS     před 14 lety 23.08.2010 21:13 |  
        0 0

        Nejhorší je ten alibismus od všech hráčů. Oni si nenahrávají, oni jen odevzdávají míč nejbližšímu spoluhráči a ani si nejsou schopni naběhnout, prostě čekají co kolega s míčem vymyslí. Občas to na sebe vezme jeden z Černých, ale ti zas nejsou schopni přihrát včas. Je pravda, že ti mladí nejsou tak skvělí jak by bylo potřeba, ale honit výsledek s jediným útočníkem a 4 obráncema?! To je lepší tam ty mladý útočníky dát třeba by alespoň popoběhli.
        Podle mě výměna trenéra by ty průměrný fotbalisty alespoň trochu nakopla, ale...neočekávám nějaký posun v nejbližší budoucnosti. Rosen prostě Jarolíma podrží.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      DrFe1     před 14 lety 23.08.2010 21:18 |  
      0 0

      Protože Jarolím, ale to ty nechceš slyšet.

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        denydzlSKS     před 14 lety 23.08.2010 21:27 |  
        0 0

        Ano, skutečně mi vadí, když si někdo myslí, že 10x napsané Jarolím ven! na internetu způsobí jeho odvolání a navíc mě to trochu otravuje. Zařvi to raděj na stadionu.

        • Re: Teplice - Slavia 2:1

          DrFe1     před 14 lety 23.08.2010 21:52 |  
          0 0

          To že ti vadí, že mám dlouhodobě pravdu, zatímco ty jenom kopeš kolem sebe je tvůj problém. Můj názor je konzistentní a jeho pravdivost se navíc potvrzuje každým dalším kolem už asi tak rok a půl.

          • Re: Teplice - Slavia 2:1

            denydzlSKS     před 14 lety 23.08.2010 21:59 |  
            0 0

            Když mi vysvětlíš, jak kopu kolem sebe, tak dejme tomu kopu kolem sebe.
            Mě nevadí, že má někdo pravdu, to lžeš! Mě vadí, že se neustále opakuješ jak zaseklá deska, i když víš, že to k ničemu není, prostě se potřebuješ vykřičet a zanadávat, snad nečekáš, že ty tvoje neustálé výkřiky na internetu k něčemu budou?

            • Re: Teplice - Slavia 2:1

              spojka     před 14 lety 23.08.2010 22:09 |  
              0 0

              Tak to snad neočekává nikdo z nás, že tahle diskuze k něčemu bude. Po zkušenostech z loňska a letošního léta snad už všichni víme, že i kdybychom se na tribunách stavěli na hlavu a předváděli kabuki, tak je to Rosenovi jedno.

              Když mu bylo jedno, že Karel zneužil svoje pravomoci a vyhazoval miliony za nesmyslné přestupy a provize, tak ho nějakých pár stovek lidí na tribunách nedojme.

  21. Re: Teplice - Slavia 2:1

    vlchan     před 14 lety 23.08.2010 21:13 |  
    0 0

    Teplicím stačilo pouze rychle běhat a občas kopnout do balonu. Přesto určitá zlepšení v naší hře jsou patrná a tak věřím, že když náš božský společně s vedením budou pokračovat v nastolené cestě, budeme během deseti maximálně patnácti lety bojovat o přední příčky v druhé nejvyšší soutěži. A tím bude jejich úkol asi spněn!

  22. Re: Teplice - Slavia 2:1

    Viking     před 14 lety 23.08.2010 21:23 |  
    0 0

    Jarolímové, Hubáček, Vlček, Vomáčka VEN!!!

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      smely (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 22:55 |  
      0 0

      proc hubacek ?

  23. Re: Teplice - Slavia 2:1

    lassiter     před 14 lety 23.08.2010 21:30 |  
    0 0

    bohužel jsem to dnes neviděl, chtěl jsem se ted na to podívat, ale jak to tak čtu, tak se teď těžce rozhoduju mezi zápasy teplice-slavia a manchestr-liverpool... no ale jestli KJ řiká, že to byl slušnej match, tak holt ty teplice

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      edenian     před 14 lety 23.08.2010 23:51 |  
      0 0

      Ja bych to podruhy nedal.

  24. Re: Teplice - Slavia 2:1

    DrFe1     před 14 lety 23.08.2010 21:33 |  
    0 0

    Tak dost !!! Probírat neschopnost jednotlivých hráčů nemá smysl. Ani kdybysme měli stádo lvů, tak nám to není nic platný, když budou vedeni jelenem. Nikdy se nebudou chovat jako lvi pod vedením jelena. Natož když máme spíš stádo přestárlých jelenů, které by o jejich lvích schopnostech přesvědčí jenom opravdu dobrý vůdčí lev. Namísto toho nás vede do sebe zahleděný, mimo realitu postavený schizofrenní jelen, který nezvládá sám sebe, natož vedení ostatních.

    Tak necháme si všechno líbit nebo začneme konečně na utkáních protestovat ? !

    Ať to dají někomu, kdo je schopen koncepční práce a i z průměrných jelenů časem udělá dravé lvy. Oželím výsledky, když bude nějáký výhled do budoucna. To co je teď to je bahno, agónie, smrt, zánik ..... Já chci naději do budoucna a ne tenhle hnus !!!

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      Viking     před 14 lety 23.08.2010 21:36 |  
      0 0

      To je na tom to nejhorší. Není vidět absolutně žádný směr a pokrok, perspektiva kádru také tristní. Klidně ať se prohrává ale musí to mít nějaký řád, smysl, koncepci.

      Loňskou a letošní sezonou jsme schopní pohřbít Slavii na několik let dopředu.

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        DrFe1     před 14 lety 23.08.2010 21:47 |  
        0 0

        Tak, tak. Mě tohle deprimuje už dlouho a návrat Jarolíma pro mě byl jako dýka do zad. Doufal jsem v nějákého mladšího koncepčního trenéra, krterý to dá časem dopořádku. Bohužel se potvrzuje, že s KJ to prostě nejde a nepůjde. Kdyby člověk viděl alespoň náznak nějáké sebereflexe, něčeho co se mění k lepšímu, ale on po zápase vypadá, jakože je v podstatě spokojen ....... to pak naděje klesá k nule, když vidíš, že se absolutně nepoučí a ještě se celkem spokojeně adaptuje v nové situaci, kdy budem hrát ve středu tabulky a říkat si, že hrajeme celkem dobře. To je pak agónie a rezignace.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      lassiter     před 14 lety 23.08.2010 21:47 |  
      0 0

      Náderná alegorie, doktore. Abysme se ale neuprotestovali. Co takhle nejdříve začít otevřeným dopisem vedení? :-)

      Podle p. Rosena je tady Jarolím proto, že tady má uzavřenou smlouvu, a proto by bylo dobré ji dodržet. A na tom se od léta nic zásadního nezměnilo...

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        DrFe1     před 14 lety 23.08.2010 22:01 |  
        0 0

        A když se bude dlouhodobě nedařit, tak mu tu smlouvu pro jistotu ještě prodloužíme o dalších pár let, jako se to stalo na jaře :-o a budeme jí dodržovat do aleluja. Bude to zajímavý sociologicko-psychologický průzkum co všechno člověk (fanoušek Slávie) může vydržet


        Já bych byl rád, kdyby se fanouškovská obec trochu probrala a začala vyvíjet nějákou aktivitu v tomto směru (dávat najevo nespokojenost s neexistencí koncepce a nespokojenost s rezignací na přední umístění v tabulce). Je v podstatě jedno jak (vyjma nějákých násilností a hrubostí). Abysme se opravdu neadaptovali na pozicích ve středu tabulky a ještě si chrochtali, že prohrát v Teplicích 1:2 vlastně není tak špatné .....

        • Re: Teplice - Slavia 2:1

          slaviator     před 14 lety 23.08.2010 22:14 |  
          0 0

          Ve Sparte by nejpozdeji dneska na dalnici z Teplic do Prahy prilitlo neco na bus hracu nebo by to prilitlo u vjezdu na stadion. A nekdo by byl odvolanej nebo vykopnutej. Jenze proc by se neco delo ve Slavii, kdyz se to nelibi jenom par jednotlivcum na internetu a kdyz podle Jarolima to bylo povedene utkani?!

          • Re: Teplice - Slavia 2:1

            DrFe1     před 14 lety 23.08.2010 23:10 |  
            0 0

            To mě právě štve. Sparta je v tomhle jeden extrém a my zase ten druhý. Ideální by bylo něco mezi tím tj. nechtěl bych aby dostal Jarolím šutrem do hlavy, tak jak by to udělali nejspíš sparťani, ale to aby šel doprdele by mu někdo říct měl ......

            • Re: Teplice - Slavia 2:1

              spojka     před 14 lety 23.08.2010 23:28 |  
              0 0

              Obávám se, že to by teď nic nevyřešilo. Spíš naopak, plat by šel jak Jarolímovi, tak jeho nástupci. Ten kádr hraje to, na co svojí kvalitou má. Nemáme útočníky, proto neútočíme, nestřílíme a nedáváme góly. Máme pomalé (myšlením i pohybem) a neohrabané obránce, proto dostáváme příliš gólů. Máme pomalé a přestárlé záložníky, proto hrajeme v záloze v chůzi a nevytváříme si šance. Žádný nový trenér ty góly nedá a stejně tak třicetileté plejery už ani nenaučí rychle běhat. Je to smutné, ale z toho stavu se fakt nedostaneme jen tak ven. Pomoct si prodejem hráče za balík nemůžeme, protože už tu žádný nezbyl. Za to tu zbyla hromada slabých hráčů pobírajících plat a ještě větší hromada dluhů, které asi v minulých letech, kdy se posílaly miliony do Plzně za Trappy a Jarolímy nebo do Sparty za Abrahamy, nebyly tak důležité.

              Kromě toho všeho navíc nevidím nikoho, komu bych věřil, že je schopen s tím v horizontu pár let něco zásadního udělat. Psotka, Vrba a další, kteří jsou teď "in", nemají důvod sem chodit (a kromě toho už mají za sebou i neúspěchy), glorifikacím Komňackého už je doufám konec, Hřebík je na svazu, Zeman je drahý a buhví proč je v Čechách nežádoucí a návrat Franty Cipra už by nebyl asi to pravé. Na zahraničního trenéra nejsou peníze.

              Mimochodem docela smutný je číst ve Sportu rozhovor s Haškem o tom, že jedním z důvodů bídy českého fotbalu je i stav, kdy nejlepší český skaut p. Říčka dělá pro Chelsea. Taky člověk, který byl odejit ze Slavie.

          • Re: Teplice - Slavia 2:1

            edenian     před 14 lety 23.08.2010 23:53 |  
            0 0

            Nejsme Spartani.

  25. Re: Teplice - Slavia 2:1

    vlchan     před 14 lety 23.08.2010 21:35 |  
    0 0

    Važme si Kalivody !!!

  26. Re: Teplice - Slavia 2:1

    Viking     před 14 lety 23.08.2010 21:40 |  
    0 0

    „Myslím si, že jsme viděli slušný ligový zápas v dobré atmosféře, bohužel jsme tahali za kratší konec. Za stavu 1:0 jsme měli utkání rozhodnout, měli jsme na to dobré příležitosti. Naší první inkasované brance předcházela nedůslednost, kterou soupeř využil," hodnotil trenér Slavie Karel Jarolím.

    „Ve druhé půli jsme neproměnili dvě tutovky, které měly skončit brankou. Jsem přesvědčený, že by zápas dopadl jinak. Neodehráli jsme špatné utkání, ale bohužel to bylo bez výsledného efektu. Dnes jsme měli určitě na víc,“ uvedl ještě slávistický kouč.

    Sundej si ty neobjektivní brýle Karle...

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      DrFe1     před 14 lety 23.08.2010 22:09 |  
      0 0

      To s těma neproměněnejma šancema je taková konstanta, to mě baví. To říká skoro vždycky. A může to říct téměř vždy trenér jakéhokoliv mužstav po jakémkoliv utkání - kdybysme proměnili šance, tak to dopadlo jinak. Já bych se ale spíš chtěl dozvědět něco o naší hře a ne o tom, že kdybysme hypoteticky dali víc gólů, tak jsme nemuseli prohrát ..........

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        bongor     před 14 lety 23.08.2010 22:33 |  
        0 0

        Ono ale bohužel je pravda,že k vápnu to dost často dodrbeme a potom to skončí do ztracena a to doslova.Dneska jsme do toho Kaličova gólu byli podle mě lepší,ale prostě nikdo neumí vystřelit a to od doby odchodu Grajciara.Kalivoda do toho kopnul a spadlo nám to tam.Když se něco zkouší,tak to někdy dopadne.S tím Kaličem je to asi tak,že když od nás odcházel,tak nebyl nic moc.Dneska by nám byl dobrej.On se nezlepšil,zato my jsme se zhoršili.A o tom to je.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      travel (přítel SN)     před 14 lety 23.08.2010 22:30 |  
      0 0

      Bohužel KJ nepatří mezi ty trenéry,kteří umí přiznat ,že mužstvo hrálo špatně.Za prvé by tím přiznal svou špatnou práci a za druhý by to musel říkat druhou sezonu!

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        bongor     před 14 lety 23.08.2010 22:53 |  
        0 0

        Tohle je pěkný a platí to i pro nás: Kdyby na Spartě neměli plnou hubu planých keců
        už několik let, tak se do nich nebudou lidi tak navážet... Kolik let už posloucháme kecy o evropském mužstvu a Sparta se naopak jen propadá... Takže na druhou stranu se tomu nedivím...
        Jinak samozřejmě je to celková nemoc českého fotbalu... Hráči jen koukaj se dostat na soupisku, aby nemuseli na úřad práce, trenéři se moc nemusí snažit, protože na úroveň české ligy to stačí... Koupit a platit kvalitního trenéra? To stojí moc peněz a funkcionáři by měli málo... A hráči by si pak stejně chodili stěžovat že trenér po nich chce výkony... To by Hřebík mohl vyprávět.... O svazu je vůbec škoda mluvit... To bylo keců jak se tam udělá průvan... No a neudálo se nic... Něco chtít po majitelích, funkcionářích... Nemožné. Maji svoje teplé křesílka tak prosím neobtěžovat... Jo, to kdyby z toho něco káplo, to by byla jiná..
        Takže všichni jsou spokojeni, tak proč to měnit... A ty milej fanoušku nám vlez na záda,

  27. Re: Teplice - Slavia 2:1

    jiras     před 14 lety 23.08.2010 23:09 |  
    0 0

    Jak už tu na SN někdo poznamenal, slávistům už začíná být všechno jedno, nic moc nečekáme. Vedení si to asi neuvědomuje, ale to je mnohem horší než bojkot. Ten je aspoň známkou toho, že lidem na Slavii záleží, ať na to má názor kdokoli jakýkoli, tak to přinejmenším ukazuje zájem. Řešením bylo zatím pár slibů a když budou splněny, tak pár maličkostí na stadionu (byť tyhle maličkosti mají pro spoustu z nás velký význam). Ale ta pomalá rezignace se potáhne jako smrad a jestli to někteří vše počítají jen na peníze, tak bude stát mnohem víc. Znuděný a otrávený fanoušek se jen tak nevrátí. Ono s tou věrností taky odsud posud, od určitýho okamžiku už to přechází do nechání dělat ze sebe blbce. Kdyby aspoň byla vidět nějaká naděje, ale ono prostě nic není.

    K dnešnímu zápasu asi jen takto - podle KJ byl bojkot nešťastný, ale nešťastní lidé dělají nešťastné věci a otázka zní: z čeho mají být slávisté šťastní za posledních 12 měsíců?

    Buďme rádi, že Spartu opustilo loňské štěstí a teď se ryje do ní. Až se to ohraje, jsme na řadě my. A jestli budou dva roky bez pohárů, náš klubovej koeficient bude dobrej leda na podložení stolu.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      bongor     před 14 lety 23.08.2010 23:23 |  
      0 0

      Já bych řek,že nám zdaleka není všechno jedno.90% z nás píše na webovky a přitom myslí na prospěch našich barev a jejich úspěch.
      Každý to prožíváme jinak,každý taky jinak píšeme,ale těch co by z neúspěchů měli škodolibou radost je zanedbatelné množství.
      Mě třeba hned tak něco nepřekvapí,stejně jako ty z nás ,co jsme zažili
      ponižování Slavie a Slávistů za bolševika.My taky víme,že úspěch je jako vzácná a choulostivá květinka.Musí se opatrovat a nepouštět k němu škůdce.Škoda,že tentokrát trval tak krátce a my jsme zase kde jsme nechtěli být.Ještě štěstí,že sousedovic koza je na tom zrovna tak,ne-li ještě hůř

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        jiras     před 14 lety 24.08.2010 11:44 |  
        0 0

        Já ale neříkám, že je nám to vše jedno a už vůbec ne že by si někdo z nás přál neúspěch Slavie...

  28. Re: Teplice - Slavia 2:1

    Viking     před 14 lety 23.08.2010 23:18 |  
    0 0

    Opakuju asi podesáté:

    Mužstvo hraje dobře tak, jak hrajou dobře jeho útočníci.

    Řekl to sice Josef Csaplár, ale má stoprocentně pravdu. Kdy hrála Slavia dobře? Když měl formu Vlček a byl tady Necka. Jinak je to neplodný průměr až děs. Prostě tohle je totální prokaučování ze strany vedení a trenéra, rok a půl jsme hráli hovno bez útočníka (až na záblesky Hlouška) a do čtvrtého půlroku pro jistotu nepořídíme zase nikoho. To bych snad oželel prodej Míny a Ragueda za dva kvalitní útočníky.

    Je sice hezký že se Karel snaží hrát jako Bayern nebo Barcelona ale z hovna bič neupleteš.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      bongor     před 14 lety 23.08.2010 23:27 |  
      0 0

      Vybrat si nějaký způsob hry,to není problém.Problém je mít peníze na
      hráče,co by ho zvládali.Kdybysme ty dva kvalitní útočníky někde vyčarovali,stejně by nám je zase za pár týdnů prodali a pořád dokola.
      Bez peněz do hospody nelez!

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        Viking     před 14 lety 23.08.2010 23:32 |  
        0 0

        Tak by se prodali se ziskem a za pořizovací cenu se koupili zase jiní, útočníci nepotřebují narozdíl od obrany dlouhou dobu na sehrání.

        Lyonu také prodávají útočníky, sice je to jinej level, ale taky dokáží nahradit, prostě kvalitní forwardi jsou základ týmu. My máme jednoznačně nejhorší útok v lize!!!

        • Re: Teplice - Slavia 2:1

          spojka     před 14 lety 23.08.2010 23:35 |  
          0 0

          Jenže s Vomáčkou, Hubáčkem a dnešním Čelůstkou máme snad i nejhorší obranu. A s Trappem vlastně taky.

          A k tomu asi nejpomalejší a nejmíň důraznou zálohu.

          • Re: Teplice - Slavia 2:1

            lassiter     před 14 lety 24.08.2010 00:20 |  
            0 0

            takže to vypadá na padáka?

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 00:23 |  
        0 0

        Tak Vrba a Psotka si taky vybrali nějaký způsob hry, mají poloviční rozpočet než naši, a přesto jim to zatím šlape. Je otázka, jak dlouho to vydrží, ale aspoň dělají svým fanouškům radost (byť jich zatím nemají tolik jako Slávie, ale to nemusí tak být vždycky).

        To se nedal za nějakých 5-10 melounů sehnat nějaký typologicky použitelný hráč, klidně v druhé lize nebo někde v Polsku? Pořád lepší než tohle zoufalství. Hora je šikovný, ale není to dlouhán na stahování nakopnutých náhoďáků.

        By mě zajímalo, kolik stál Žilinu Ceesay? U nás o tomhle hráči nikdo nevěděl? (Nebo Kluž Traoré? Nebo něco jako Kerič by ještě nebylo?)

        Při troše poctivé práce se dá udělat se 150 mio velmi slušný tým, jak ukázal v minulosti třeba Liberec. Ale nějak jde český fotbal do kytek a pražská S se propadají ještě rychleji.

        Já ale nemám dobrý pocit ani z obrany. Už to složení je taková z nouze ctnost. Naopak záloha je v zásadě šikovná a někteří hráči jen potřebují probudit z letargie. V bráně je ta dvojice Vaniak-Jaakkola také přijatelná.

        • Re: Teplice - Slavia 2:1

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 00:26 |  
          0 0

          Třeba to oživí Hloušek. Jinak Naumov by se v té žižkovoidní holomajzně mohl cítit konečně jako doma. Jak klesla úroveň, tak tam ten člověk ještě výborně zapadne...

          • Re: Teplice - Slavia 2:1

            Viking     před 14 lety 24.08.2010 07:28 |  
            0 0

            Jenomže Hloušek to oživí maximálně na pět podzimních zápasů (po kterých můžeme mít klidně ztrátu na čelo deset bodů) a když se mu povedou, pomaže v zimě zase pryč. U Naumova ani nečekám, že by na podzim vůbec zasáhl do hry. A forma u těhle dvou bez skoro ročního tréninku bude asi taky suprová.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      Urbie     před 14 lety 24.08.2010 10:57 |  
      0 0

      tak já mám pocit, že to není jen o útočníkovi, ale taky o zbytku týmu, jaky mu dává balony a jakym hrajou systémem, ne? Viz takovej Baroš v repre a ted v Galatasaray. Podle mě teda Ragued nemá v popisu práce každej druhej balon nakopávat dopředu, ale když se mu v záloze nikdo nenabízí, tak nemá na vybranou. Je pravda, že ti utočníci nejsou žádnej zázrak, ale je na trenérovi, aby tu hru přizpůsobil tomu útočníkovi a ne, aby se útočník přizpůsoboval hře...

  29. Re: Teplice - Slavia 2:1

    Jakubisko     před 14 lety 23.08.2010 23:53 |  
    0 0

    Palko na plac!

  30. Re: Teplice - Slavia 2:1

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 00:07 |  
    0 0

    Hezký večer, respektive časné ráno.
    Nemám z dnešního zápasu vůbec dobrý pocit, ale to asi nikdo z nás.
    Dokáži pochopit situaci, kdy tým prohraje (třeba i větším rozdílem než dnes), ale kdy je výkon aspoň trochu uspokojivý. Dnes tomu tak rozhodně nebylo a jen bych znovu podtrhl to, co jsem napsal už předtím, tedy že je to výkon hodný tak divizního týmu. Smutné.
    Také se přiznám k tomu, že z té naší vstřelené/nevstřelené branky jsem ani neměl velkou radost. Sledovat tu herní bídu bylo leckdy nad mé síly.
    Co dál?
    Nevím..., nejsem dobrým fotbalistou, ani trenérem, ani expertem (kteří byli až kupodivu velmi spokojeni s předvedenou hrou). Jsem jen fanouškem, který čas od času chce být spokojen s týmem, s nímž si zvykl spojovat své jméno. Nevím tedy, zda by odvolání kouče prospělo, či jaké kroky podniknout, ovšem má víra v kompetentní osoby byla tímto zápasem znovu znehodnocena.

  31. Re: Teplice - Slavia 2:1

    Urbie     před 14 lety 24.08.2010 00:40 |  
    0 0

    já nevim, proč někdy nezkusí dát toho Horu s Vlčkem dohromady. Když se tam 70 minut sám na hrotu neprosadí Hora, tak to asi Standa moc nevytrhne, když je ještě horší hlavičkář. A jako ne že by mi nějak extra vadila hra Kisela, ale moc nechápu, co je jeho uloha v tom systému. Skoro to vypadá, že se celej zápas potulovat a pak se dostat do jedný golovky za zápas... A rychlost cely defenzivi je naprosto tragická...

    Se říkalo jaká ta liga bude letos kvalitní, když se vrátilo tolik hráčů a zatim je to jedna velká tragedie...nejlíp hrajou ty týmy, kam se nikdo nevracel paradoxně :)

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      edenian     před 14 lety 24.08.2010 07:25 |  
      0 0

      Nejlip hrajou tymy, ktery se udrzely pohromade, maji odchovance s kontinuitou herniho stylu, ktery maji trenery s neustupnym ofenzivnim myslenim. A rychlost, za ano.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      bongor     před 14 lety 24.08.2010 07:48 |  
      0 0

      Vracejí se hráči,co neobstáli v zahraničí,nebo obstáli ale momentálně tam na to nemají ,nebo jim něco je po zdravotní stránce.Takovej fanatik,co by se vracel v nejlepší formě dobrovolně,když tam bere 3-10x víc než u nás,asi neexistuje.Příklady od nás:Standa,Čelůstka,Krajčík,LJ,Vomáčka,jedině snad Kisel se tomu vymyká,ale zase v tý Australii to nebude až tak náročný.A ze sralty
      Matějovský-nekopnul si ani v jednom z nejslabších mužstev,Sionko,v Dánsku ani na lavici nebo třeba Vachoušek.I Šmíca a Patrik se vrátili až "po sezoně".Zkrátka jsme tady něco jako odkladiště a na druhou stranu jako snad nejlevnější bazar.Všimněte si přestupních částek za
      naše hráče asrovnejte si to s cenami,co by stáli na západě.Liší se to neskutečně.

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        Viking     před 14 lety 24.08.2010 08:02 |  
        0 0

        A proč alespoň zčásti nenastoupíme třeba olomouckou cestu? Kolik podrobně znáš hráčů z jejich základní sestavy? Všechno jde když se chce.

        • Re: Teplice - Slavia 2:1

          bongor     před 14 lety 24.08.2010 08:20 |  
          0 0

          Já je neznám,uvidíme,co předvedou u nás. Tipuju,že vyhrajem.
          Podle mě je ale nejlepší cesta v našich podmínkách co nejkvalitnější
          výroba vlastních fotbalistů,něco jako Ajax.My jsme na tom jednu dobu byli docela dobře,teď mi to přijde jako sestupná tendence a to je škoda.Škoda je taky,že jsme se těch našich produktů zbavili nějak moc
          lehce a asi i levně.

        • Re: Teplice - Slavia 2:1

          Ferguss     před 14 lety 24.08.2010 11:38 |  
          0 0

          Olomoucká cesta znamená odepsat jednu až dvě sezony, schválně si najdi jak hrála Olomouc minulý rok. To ve Slavii prostě nejde. Navíc nikdy nevíš, jak Olomouc dopadne, to se po pár povedených kolech nedá odhadnout. To bych spíš věřil Plzni. Vezmi si Jablonec, kádr zůstal pohromadě, mají Komňackého, slušně posílili a jak se v tom plácají.

          • Re: Teplice - Slavia 2:1

            Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 17:57 |  
            0 0

            tak my sme pro jistotu odepsali tuhle sezonu pro nic , a tu lonskou taky jak se zdá.

  32. BOJKOT

    japhy     před 14 lety 24.08.2010 08:17 |  
    0 0

    Takže opět začínám bojkot a letos se na fotbalu už určitě neobjevím.Viděl jsem právě posl. dva zápasy a to mi stačilo. Opravdu nemám zapotřebí ze sebe dělat blbce a fandit někomu, kdo snad ani nechce vyhrát. Včerejší zápas byl pro mě jedním z nejhorších zážitků na fotbale.
    Mám toho hodně na srdci, tak to vezmu heslovitě:
    1) I když máme starší hráče, nevěřím, že neumí alespoň párkrát zasprintovat
    2) Stř. obránci nedůslední, krajní líní. Huba s Čeldou po dnešku prostě nemůžou bolet nohy, k soupeřovu vápnu mají asi zákaz. S láskou vzpomínám na křeče Krajčíkovy anebo Čeldu proti S.Marinu
    3) Hora je malej, a proto mu budem dávat míče buď do hlav. souboje nebo do běhu, když je ještě 3 metry před obráncem...
    4)Potřebujem vyhrát, JČ se hodinu loudá kopnout roh, ten kdo vhazuje aut, nemá komu, všichni od něj pomalu ocházej a ukazujou mu záda
    5)Tlačíme, přesto jsou u půlky naskládáni 4 obránci a min. jeden záložník
    6)Rozhodčí byl taky "fajn", mohl tím ale max. způsobit naši nedůslednost obavou z vykartování
    Co z toho pro mě vyplývá? Buď je KJ tak blbej a tu bídu nevidí, nebo není schopnej koučování anebo hráči nedostávaj prachy a proto na to kašlou a KJ ví, že s nima tedy asi nehne a my chodíme vlastně spíš do divadla, než na zápas.
    Takže finíto a na fotbal až v příštím roce, jelikož to není žádná vynutitelná povinnost a posl. rok a půl (minimálně), byl opravdu výživnej.

    • Re: BOJKOT

      DrFe1     před 14 lety 24.08.2010 10:12 |  
      0 0

      Rozumím ti, já taky začínám svůj osobní bojkot. Za poslední rok toho mám už plný zuby. Chápu že se někdy může nedařit, ale nemůže to trvat tak dlouho a hlavně to nemůže trvat tak dlouho aniž by se přistoupilo ke změnám na odpovědných místech. Nemusím vidět okamžité výsledky, ale chci vidět nějákou perspektivu do budoucna a naději na změnu k lepšímu. No a tu teď vůbec nevidím. Přijdu až se přestaneme pachtit ve tmě a bude vidět nějáké světlo na konci tunelu.

  33. Re: Teplice - Slavia 2:1

    dArtagnan     před 14 lety 24.08.2010 08:22 |  
    0 0

    Takže v šesti zápasech jsme inkasovali devětkrát. To je společně s Ústím a B1905 předposlední místo. A to máme možná nejlepšího DZ v lize. Bez Koubského je obrana na úrovni "vedoucího" Brna, a to Koubský také není žádný zázrak. Nutně k sobě potřebuje někoho běhavého. Takže se skřípěním zubů: naše ideální stoperská dvojice je Koubský-Čelůstka. Krajní beky prostě nemáme. Hlavně, že Mareše a Krajčíka jsme nechtěli. Vlastně Krajčíka chápu, Kaufman se přece uzdravil:-)))
    Záloha je relativně slušná, jen Jarda Černý mě neustále vytáčí snad každým kontaktem s míčem. Vlastně i bez míče, protože bez něj se ani nepohne. To ať se radši rozehrává Belaid.
    No a nejlepší nakonec. V šesti zápasech naši útočníci celkem nastříleli celý jeden gól. Zajímala by mě statistika, jak jsou na tom ostatní týmy. Předpokládám ale, že v tomhle jsme v lize poslední a vypadá to letos na hodně smutný rekord. Útok máme nejhorší v lize.
    Suma sumárum, tohle je zase na střed tabulky...

  34. Re: Teplice - Slavia 2:1

    LordEdmund     před 14 lety 24.08.2010 08:31 |  
    0 0

    Útok NULA, o tom všichni víme , ale moc se tady nemluví o špatné podpoŕe ofenzivy od krajních obránců. V úspěšných sezonách, jsme těźili hodně z toho, že měl Matej Krajčík formu a tahal útoky po křídle a přesně centroval. K tomu teď nikoho nemáme. Čelda je bez formy, jedinej povedenej centr za sezonu dal v U21 a Hub je naprostej zoufalec vhodnej maximálně na lávku,jako univerzální zalepovač defenzivních děr v sestavě. Jediná možnost je zkouśet toho Palka a doufat. U Hubáćka se nedá ani doufat.Obecně nám vůbec schází rychlost, jakou měl Duśan, ale dřive i Standa.Milan Černý mi pŕijde nějakej otrávenej a raději to drbe,než aby si to s někym narazil.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      lassiter     před 14 lety 24.08.2010 09:27 |  
      0 0

      a tak zas mu nekřivdi, v Brně dal Kisel góla po centru Ondry

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        LordEdmund     před 14 lety 24.08.2010 09:31 |  
        0 0

        tak to se omlouvám..

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        bongor     před 14 lety 24.08.2010 09:35 |  
        0 0

        Ondra není krajní bek do systemu obránce=křídlo.Podle mě je to i figurou střední obránce.Samozřejmě Hub taky ne,takže ten system se
        nedá hrát.Pořád je rychlejší změnit styl hry,než shánět nové ,rychlé obránce s výbornou fyzičkou a kvalitními centry.Ale tohle je názor neodborníka,takže to berte s rezervou.

        • Re: Teplice - Slavia 2:1

          Viking     před 14 lety 24.08.2010 09:46 |  
          0 0

          Já tam pořád vidím Čelůstku na stoperu a aspoň zkusit na beka Jandu...

  35. Re: Teplice - Slavia 2:1

    smisek     před 14 lety 24.08.2010 10:24 |  
    0 0

    Nejsmutnější včera bylo že jediný slavistický srdcař na hřišti byl Kalič... To jak se potom k nám rozeběhl bylo skvělé,ukázal že on má Slavii v srdíčku narozdíl od těch jedenácti ploužících se na hřišti v červenobílém.. Bohužel... Proto- KALIVODA OLE!!!

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      Viking     před 14 lety 24.08.2010 11:00 |  
      0 0

      1) 110 mega je dávná půjčka Enicu společnosti SK Slavia Praha a.s. Enic onehdá půjčoval Slavii hodně k půl miliardě a všechno se kapitalizovat nestihlo.

      2) Co se týká základního kapitálu, moc informací ohledně této věci není. Údajně Enic požaduje kompenzaci také cca 100 mega, ale není jasné za kým tu částku vymáhá, jestli za akcionáři či klubem.

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        DrFe1     před 14 lety 24.08.2010 11:12 |  
        0 0

        Díky za info, tak jsem to myslel. Taže nakonec Slávia zaplatí min 210 mio :-(

        • Re: Teplice - Slavia 2:1

          bongor     před 14 lety 24.08.2010 11:34 |  
          0 0

          Tak se složíme/já už jsem se ale složil z těch dvou posledních mačů/.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 14:07 |  
      0 0

      Nomen omen. Jak se stal bafuňářem Platil, tak byla jasná náplň dalšího období. Ten chlápek se mi vůbec nelíbí. Na Rosena jsem naopak dlouho nedal dopustit, ale tady už končí veškerá legrace...

  36. TO je kurva konec.

    Kunetice     před 14 lety 24.08.2010 11:39 |  
    0 0

    Ten JK je fakt debil jak může koupit Horu vždyť musel vidět v přípravě že je marnej protože co je to za útočníka když za šest kol si ani nevrzne a neumí ani spracovat míč pro sebe a něco s ním tvořit jak dlouho by měl ještě dostavat šanci ????
    PS vlček je kopyto viz poslední případ teplice ale ještě pořád lepší než hora.
    Jen tak mimochodem do doby než jsme prohrávali tak fodbal s postupným přechodem asi 2 minuty a pak jako mávnutím kouzelného proutku posledních deset minut umíme jít do rychlého přechodu a hned to vypadalo líp. Tak že sumasumárum za tuto taktiku může trenér protože hráči fotbal hrát umí!!!!!!!

    • Re: TO je kurva konec.

      marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 12:01 |  
      0 0

      Jak by se nám ted hodil Mirko Ivanovski, ale KJ ho nechtěl no.

    • Re: TO je kurva konec.

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 12:31 |  
      0 0

      Hora to má sám na hrotu těžké, nezatracujme ho. V souboji jeden na jednoho sem tam udělá roh, při občasném pobytu na place by ty rohy měl kopat LJ, to je jediné, co snad nemohl zapomenout. Mě se jeho rohy v minulosti líbily, nechápu, proč to třeba proti Liberci nešel zkusit. Jarda má rohy zoufalý, Kiselovy jakž takž ujdou.

  37. Re: Teplice - Slavia 2:1

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 12:26 |  
    0 0

    Pokud už do konce srpna nikoho neseženeme, tak bychom měli přejít na 4-4-2 a zbytek podzimu odehrát v sestavě

    Vaniak (Jaakkola) - Čelůstka, Trapp (Hubáček), Koubský (Vomáčka), Palko - M. Černý, Ragued, Kisel, Janda (J. Černý) - Hora, Zákostelský (Vlček).

    Ti hráči v závorce jsou k diskusi, já tam preferuji spíše ty před závorkou. Palko a Zákostelský se do mého základu dostali především proto, že zkoušením mladých odchovanců není co ztratit. K diskusi dávám, zda by už neměl naskakovat občas Hurka, i když ho neznám.

    Pozici Vaniaka jako jedničky pro podzim je lepší nezpochybňovat a v zimní přestávce udělat nový rozhodovací proces, z něhož vzejde jednička pro jaro.

    Bude-li na nákupy, je pořadí priorit jasné
    1. madouovitý útočník (nutnost)
    2. moderní krajní obránce (tím se Čelda posune na stopera)
    3. stoper (stejně tam potřebujeme nějakou osobnost)

    Jinak bych podotkl k přestupové politice:
    1) Jaro 2010 bylo ztracené období - prakticky všichni, co se tu mihli, zase zmizeli.
    2) Odchod Dense je trapárna. Nejdřív jsme ho koupili, pak se po více než roce konečně projevil, dostal pochvalu a odešel. Nekritizuji odchod jako takový (nemám na něj názor), ale celkově to vyznělo trapně.
    3) Když do Sparty přišel Alexander Prudnikov, nějaký sparťan v LN trefně poznamenal, že to bude druhý Sergio Peter. (Velká země - velké řeči - nic v praxi.) A trefil se. Tak se mi chce, trochu analogicky, říci, že Bassirou Dembélé je náš druhý Amadou Cissé (Slibný Afričan - nic v praxi - těžko se ho zbavíme.) Kéž bych mu křivdil, ale po pravdě řečeno, tenhle český skauting moc nechápu.

    Takže tolik k hráčské problematice. Možná tu ještě někdy napíši pár slov k finanční situaci.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      Khadgar     před 14 lety 24.08.2010 12:37 |  
      0 0

      Dembelé podle mě druhý Cissé nebude. Cissé přišel odněkad z "pralesní" ligy, v podstatě naprostej nýmand a dlouho se připravoval na to, aby vůbec fyzicky měl na ligu. A taky stál celkově minimum peněz.
      Dembelé přišel z juniorky předního francouzskýho týmu, je to snad i reprezentant svý země. Tam já teda vidím mnohem větší potenciál.
      V současný situaci bych taky přešel na 4-4-2 dle tvýho popisu, ale mám takový pocit, že současnýho rozestavení se Karel bude držet mnohem, mnohem dýl, než Suchýho na beku...

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 12:51 |  
        0 0

        Ledaže bychom se rozloučili s Karlem, což už zvolna zase začínám navrhovat. Ten jeho pobyt mimo realitu jsem považoval za masku, ale teď začíná být jasné, že je opravdu mimo.

        (Loni jsem to zvolna začínal navrhovat na konci podzimu. Nejsem příznivcem velkých změn, ale u nás už to nazrálo nebo už poněkud přezrálo. A taky jsem o tom uvažoval po nepovedeném úvodu sezóny 08/09, ale tam mě to rychle přešlo.)

        Místo něj se nabízí Uhrin ml. nebo Lavička, když génia Hřebíka nám svaz asi nepustí. S mladými uměl pracovat i Beránek, ale ten žádal hodně prachů na přestupy a poslední dobou je dost vyšeptalý.

        Jinak si vzpomínám, jak jsme jaro 2008 začínali s DZ dvojicí
        Suchý - Abraham, což bylo taky bombózní :-DDD Ale tehdy jsem KJ leccos odpustil.

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 12:56 |  
        0 0

        K modernímu stylu 4-5-1 exitují jen dva rozumné trenérské přístupy:

        A) Hráče to opravdicky dobře naučit (Vrba)
        B) Ignorovat tenhle vynález a hrát jinak (Psotka)

        Tahle liga je o tom, jak dlouho vydrží ta dvě družstva šlapat a zda z té zbylé šedi ještě někdo povstane. Řekl bych, že Boleslav má dobré momenty a Sparta na to obecně má, ale asi má teď vnitřních problémů dost. My musíme koukat hlavně na sebe. A třeba do těch pohárů nakonec nějak proklouzneme...

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 12:58 |  
        0 0

        Dembélé je reprezentant Mali (nevím, zda U-21, ale mám dojem, že už seniorské kategorie), ovšem víme, jaká je kvalita reprezentace Mali? Určitě nižší než té tuniské...

        Dejme mu čas a uvidíme...

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      japhy     před 14 lety 24.08.2010 14:34 |  
      0 0

      Ano, rozodně 4-4-2, to asi bude jedinej způsob, jak donutit Čelůstku podporovat ofenzivu. Stejně bych ho ale dal na stopera:) A začít tam dávat mladý, v momentální situaci je to celkem jedno. Když bude místo Huba někdo běhavej, může v klidu před ním hrát JČ, stejně se bude stahovat doprostřed a aspoň to bude mít komu dávat. Když jsem si dnes vytrpěl záznam, bylo krásně vidět, že v záloze to je samej tvořivej hráč, ale zasprintit k brance byl ochotnej leda Jandys a MČ. A taky mi bylo neskutečně líto Hory-co ten dostával za přihrávky, něco neskutečnýho. Když byl v dobrém náběhu, tak ho zase ignorovali. Nechápu, jak můžou být tak tupí a pořád mu to dávat do hlav. souboje a nikdo (KJ) jim to nezatrhne.
      Resumé:Jaakkola-Janda,Čelůstka,Koubský(Trapp),Palko-MČ(Hurka),Ragued,Belaid,Kisel(Koreš,Hurka)-Zákostelský,Hora(Vlček,Hurka)
      Sice je mi líto LJ, i od toho JČ jsem si dost sliboval, ale jak jsem psal už před sezonou. Mít v sestavě Huba, JČ, Kisela a LJ je cesta do pekel.
      Prostě zase budeme skoro celou sezonu experimentovat nebo čekat, že "se to nějak zlepší"

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        popin     před 14 lety 24.08.2010 15:37 |  
        0 1

        Naprostý souhlas s tímhle hodnocením. Stoletá záloha (JČ,KK,LJ) je rarita, pohyb nula, myšlenka by se občas možná urodila, ale než se rozhoupají, je balon pryč. Jediný kvalitní záložník Ragued musí lepit díry (hlavně za Vomáčku a především Hubáčka), nemůže být všude, a když už by se dostal ke konstruktivní přihrávce, ti tři lenochodi stojí. V pohybu je pouze MČ a Hora - opravdu je mi ho líto, nabízí se, neustále v pohybu - a výsledek je podebranej balon na stopery ! Při takhle zoufalé hře nechápu, proč nehraje Belaid, horší by nebyl, míň by taky neběhal (to snad ani nejde) a aspoň umí přihrát. A taky je podstatně mladší než hvězdné trio. Janda je zoufalý snad 2 roky, do zálohy nepoužitelný, max. na pravý kraj lítat k bráně a nebo na beka - proč ne, jiného nemáme.
        Sestavu výše bych klidně podepsal - co se může stát ? Asi dostaneme od Olomouce dardu, ale to bychom dostali stejně a aspoň si zahrají mladší. Stavět sestavu s 6-7 hráči přes 30 je pro budoucnost nesmysl v situaci, kdy na víc než střed tabulky nemáme.

        • Re: Teplice - Slavia 2:1

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 16:19 |  
          0 0

          Janda se aspoň snaží. (I když zrovna včera byl téměř neviditelný, až na to rameno.) Tak když se nedaří, aspoň mu můžu zatleskat za snahu.

          • Re: Teplice - Slavia 2:1

            japhy     před 14 lety 24.08.2010 23:28 |  
            0 0

            O té neviditelnosti by se dalo hádat. Nejdřív zaujal několïkrát špatným vedením míče, kdy si ho moc předkopával a ulehčoval práci Teplákům. Pak byl ale téměř u všeho podstatného ve vápně soupeře - nepovedená hlavička ve velmi dobré pozici, neodpískaný jasný faul pár metrů před vápnem, v druhý půli o fous minul branku po prostrčení od Kisela, tan mega závar způsobil právě jeho centr. Navíc mám pocit, že při jednom protiútok u někomu šikovně prostrkával na zakončení. Není to žádná hitparáda, ale nikdo další takovej už nebyl.

            • Re: Teplice - Slavia 2:1

              honzah (přítel SN)     před 14 lety 25.08.2010 13:21 |  
              0 0

              Tak tím lépe :-)) Celkově se Jandy zastávám, a to mu ještě křivdím za poslední utkání :-))

              Ono v tý televizi je tenhle poměrně tenkej blonďáček těžko rozpoznatelnej, když komentátor neříká jména :-))

              Nejlépe rozpoznatelní jsou brankář Jaakkola, malý pivo Hubáček a pěkně opálená vazba Ragued :-))

        • Re: Teplice - Slavia 2:1

          honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 16:24 |  
          0 0

          Navíc, pokud dojde ke krácení výplat, tak ti dědci budou hrát ze svého pohledu ,,zadarmo´´, zatímco ti mla´doši ze svého pohledu ,,o angažmá´´, takže by mohl být rozdíl i v motivaci.

          Ale třeba si dělám iluze a další generace českých sportovců je ještě o kousek zkaženější :-((

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 16:18 |  
        0 0

        Také zajímavá sestava.

    • Re: Teplice - Slavia 2:1

      honzah (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 16:17 |  
      0 0

      Tak mě napadá: Nevíte, co je s Latkou? Ten by teď nebyl na škodu. Stejně tak by nebyl marný Tavares (asi do obrany a na DZ bych nechal Ragueda nebo by tam mohli hrát dočasně v DZ-tandemu), kterého prý Norimberk poslal na dlažbu, takže je volný.

      • Re: Teplice - Slavia 2:1

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 24.08.2010 16:40 |  
        0 0

        Latka hraje stabilně v Řecku, pochybuju že by měl potřebu se vracet. Navíc nemáme na to ho vyplatit ze smlouvy.

        • Re: Teplice - Slavia 2:1

          bongor     před 14 lety 24.08.2010 17:53 |  
          0 0

          na Míšu T.bysme neměli/hlavně na jeho výplatu/.Počítám,že skončí u bolševika.Laty je úplně v nedohlednu.Ale zkusit Jandu na beku,to by možná nemuselo být špatné řešení a Čeldu hodit doprostřed s Trapínem.