Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Brno - Slavia 2:3

Slavia vyhrála po pěti letech v Brně, když prohrávala už 0:2. V zajímavém utkání plném šancí se za Slavii trefili J. Černý, Kisel a L. Jarolím, který si připsal vítěznou branku ve svém prvním startu za Slavii po návratu z Itálie.

Zbrojovka Brno - Slavia 2:3 (2:1)
Branky: 19. Kalabiška, 28. Střeštík - 41. J. Černý, 53. Kisel, 58. L. Jarolím

Slavia: Vaniak - Čelůstka, Vomáčka, Trapp, Hubáček - Belaid (46. L. Jarolím), Ragued, Kisel, J. Černý (77. Janda) - Hora (46. Vlček), M. Černý

Trenér Karel Jarolím nemohl do zápasu nasadit zraněného Koubského, na jeho místě nastoupil Vomáčka. Oproti zápasu proti Mladé Boleslavi také Belaid nahradil Jandu. Začátek zápasu nepřinesl příliš pohledný fotbal, zaujala snad jen střela Kisela po odraženém míči z rohového kopu, ale brankář Bureš si s ní dokázal poradit. Z ničeho nic pak přišla branka domácích, na centr Polácha vyběhl Vaniak, míč však neudržel, ten se odrazil ke Kalabiškovi, který neměl příliš těžkou práci a odkrytou bránu trefil - 1:0. Až po 25 minutách se slávisté na chvíli probrali, Kisel střílel pěkně zpoza vápna, leč branku o metr minul. O chvíli později nabídl svou chybou šanci Milanu Černému golman Bureš, leč Trousil byl u míče rychleji a ukopl na roh. Jako studená sprcha však zapůsobil volej Střeštíka, který nedal Vaniakovi šanci - 2:0. Snížit mohl o chvíli později J. Černý, když Kisel ziskem míče u vlastního vápna založil brejk, ale špatným zpracováním se dostal příliš blízko Burešovi a nestihl jej přehodit. Svou chybu však J. Černý napravil pár minut před poločasem, když po odraženém míči volejem poslal míč do šibenice Burešovy brány a vykřesal naději na bodový zisk pro Slavii - 2:1. A ještě do poločasu mohlo být vyrovnáno, míč za obranu dostal Hora, nebyl však dostatečně rychlý, obránci jej dostihli a z následné přihrávky střílel J. Černý jen do skluzujícího stopera Brna.

Do druhé půle poslal trenér Jarolím na hřiště Vlčka místo Hory a také Lukáše Jarolíma místo Belaida. První šanci si však vytvořili domácí, Kalabiška hlavičkoval jen doprostřed brány. A tak přišel trest, Kisel svou hlavičku po centru Čelůstky poslal k tyči a vyrovnal - 2:2. A nezůstalo jen u toho, po akci střídajících hráčů přišla třetí branku Slavie. J. Černý vyslal za obranu Vlčka, ten vrátil do druhé vlny L. Jarolímovi, který z voleje trefil míč pod břevno - 2:3. Navíc o tři minuty později spálil tutovku Vlček, když mu před bránu poslal míč M. Černý, ale Standa Vlček bránu trestuhodně přestřelil. A trest mohl přijít vzápětí. Nejdřív Vomáčka sporně odstavil ve vápně Kalabišku, penalta se nepískala. A o minutu později dostal na malé vápno míč Okleštěk, naštěstí však přestřelil. A hned na druhé straně J. Černý technickou ranou těsně přestřelil a vzápětí špatně odmávaný ofsajd zastavil v samostatném průniku Vlčka. Poslední čtvrthodina začala tutovkou Brna, když se ve vápně několikrát míč odrazil a skončil na tyči. O pár minut později se mezi obránci Slavie objevil Kovačevič, ale bránu netrefil. Závěr zápasu byl hektický. Další špatně odmávaný ofsajd zastavil v samostatném průniku Lukáše Jarolíma a na druhé straně byl obrovský závar, když Milan Černý vykopával míč téměř z brankové čáry. V nastavení neproměnili slávisté další dvě šance, ale obrovsky cenné vítězství si vzít nenechali.

Komentáře (171)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

    jiras     před 14 lety 06.08.2010 17:51 |  
    0 0

    To Brno je snad prokletý nebo co...

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      spojka     před 14 lety 06.08.2010 17:57 |  
      0 0

      To není prokletí, to je hloupost Slavie. Stejně jako loni, nechat si dát zkraje gól a pak už se v Brně v podstatě nehraje.

      Každopádně další gól po centru z Hubáčkovy strany, kde Hub jen ležérně odstínoval centrujícího hráče. Vaniakův výběh s leknutím, to je kapitola sama pro sebe.

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Wommi     před 14 lety 06.08.2010 17:59 |  
        0 0

        to se na mne nezlob, ale i kdyby to stokrat hub púosral, tak bohuzel todle ne/chytnuti coi predved vanous, to je na povazenou

        • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

          spojka     před 14 lety 06.08.2010 18:00 |  
          0 0

          Já nepopírám, že ten gól jde z devadesáti procent za Vaniakem. Ale to, jak Hubáček vlevo brání, to prostě v pořádku není a rozhodně se to nestalo poprvé.

          • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

            Wommi     před 14 lety 06.08.2010 18:04 |  
            0 0

            ..ale jo o tom zadna,..ale todleto od brankare, to je proste zabijak..bohuzel to jsou jeho klasicky vybehy na centry:)

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

        jiras     před 14 lety 06.08.2010 18:04 |  
        0 0

        Tak samozřejmě že je to naše blbost. Vaniak letos špatné, problém je že ho po loňské sezóně KJ bude držet v bráně za každou cenu.

        • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Wommi     před 14 lety 06.08.2010 18:11 |  
          0 0

          aspon padaj pekny goly:)

          • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

            YsoEz     před 14 lety 06.08.2010 18:15 |  
            0 0

            tak to rozhodne, lepsi nez 0-0

            • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

              jiras     před 14 lety 06.08.2010 18:18 |  
              0 0

              Prohráváme, takže je to horší než 0:0 ;)

              • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

                YsoEz     před 14 lety 06.08.2010 18:20 |  
                0 0

                treba jeste vyhrajou 3-2

                • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

                  jiras     před 14 lety 06.08.2010 18:29 |  
                  0 0

                  Ty chodíš v pátek na pivo takhle brzo? My a 3 góly?

                  • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

                    YsoEz     před 14 lety 06.08.2010 18:43 |  
                    0 0

                    vidis :d a muj tiket je asi v prdeli, no nevadi

                    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

                      jiras     před 14 lety 06.08.2010 18:46 |  
                      0 0

                      No jo, měl si pravdu, jsem ty naše podcenil...

                  • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

                    urs (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 19:24 |  
                    0 0

                    :DDDD

    • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 18:10 |  
      0 0

      No po tom co jsem teď viděl je prokletej spíš Jarolím..

      Naše auty? Z kategorie "co s tím?", případně "odevzdej soupeři". Auty Brna? Úplně v jednoduchej náběh s kterým si nejsme schopní poradit. Náš systém ala Bayern s Jardou Černým na lajně a Hubáčkem za ním je k smíchu. Dyť oni nevědí co mají hrát. Jarda běhá někde ve středu. Čekáme zalezlý na půlce a stejně si je nikdo nebere natěsno. Takhle to vážně hrát nejde. To je čistá improvizace, ze který se párkrát vyvine pěkná akce, jinak je to chaos. Při bránění ještě větší. Tipl bych si, že nás čeká další bídná sezóna..

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

        rek     před 14 lety 06.08.2010 18:16 |  
        0 0

        přesně tak. Toi hráčí vůbe nevědí co mají hrát !!!

      • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 18:17 |  
        0 0

        Jinak se mi líbí ten Hora a Jarda by měl hrát normálně ze středu jako tenkrát na White Hart Line. A ať už se vrátí Hloušek na levou lajnu..

        • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 18:24 |  
          0 0

          Hrajeme postupny uspavaci utok bez pointy.. je to furt to samy..
          Aspon Mina pekna strela.. Jinak Vaniaka bych nechal byt, ano, vybihani je jeho slabina, ale doted chytal vyborne, kazdej golman udela chybu.

          • Re: Brno - Slavia 0:0 v 1. pol.

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 18:27 |  
            0 0

            tedy jarda, blbnu.

  2. Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

    marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 17:58 |  
    0 0

    At hraje Brno jakkoliv špatně, ať před náma prohrajou se všema, nás vždycky porazí,já to nechápu.

    • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

      YsoEz     před 14 lety 06.08.2010 18:03 |  
      0 0

      a ty sis snad myslel ze budou tuhle sezonu porad jen prohravat? ja mam na tiketu 1, takze spokojenost :)))

      • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

        marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 19:44 |  
        0 0

        Tak to abyys ten tiket roztrhnul

        • Re: Brno - Slavia 1:0 v 1. pol.

          YsoEz     před 14 lety 06.08.2010 20:13 |  
          0 0

          tak na expektu ho asi neroztrhnu :p

  3. Re: Brno - Slavia 2:1 po 1. pol.

    quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 18:19 |  
    0 0

    Prvni pule ctyri tutovky, jeden gol (to navic ne z jedne z tech ctyr tutovek), souper zadna tutovka a dva goly. Vanousovi vysly dva vybehy minuly zapas, tak ted uz si to vybral, to je proste tragedie :o( Pak po jednom nahodaku na obou stranach. Snad ve druhe puli prijdou dalsi sance a tentokrat je i promenime. Hora bohuzel opet nijaky, hlavne az prilis pomaly, coz nechapu - minutu pred polocasem dostane mic za obranu a necha se dobehnout dvema stopery :o/

    • Re: Brno - Slavia 2:1 po 1. pol.

      mart     před 14 lety 06.08.2010 18:25 |  
      0 0

      Milana Cernyho zase predbehl Trousil, ktery je snad starsi nez ja! (trochu prehanim :)

      • Re: Brno - Slavia 2:1 po 1. pol.

        quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 18:27 |  
        0 0

        Jo, to jsem taky koukal, to mel byt jasny gol...

  4. Re: Brno - Slavia 2:1 po 1. pol.

    mart     před 14 lety 06.08.2010 18:24 |  
    0 0

    Prokleti funguje.
    Prvni gol po neskutecne individualni chybe(ztrata mice ve stredu pole ...Proc?), Vaniak mozna taky mohl zasahnout lepe,... navic nam dal gol muz jmenem Kalabiska (s takovym jmenem?, to je hruza)
    Druhy gol Strestik, .... dalsi takovej da za deset let. Nase vyrovnani pekne, ale taky to Jarda asi brzo nezopakuje.
    Milan Cerny (zatim uspesne) snazi presvedcit trenera Bilka, ze jeho nominace byl omyl. Nevadi, me repre vubec nezajima.
    Celustka snad bude mit druhy polocas lepsi.
    Celkove bych rek, ze hrajou (malinko) lip nez z Bolkou!?
    mart

    • Re: Brno - Slavia 2:1 po 1. pol.

      quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 18:29 |  
      0 0

      Taky myslim, ze hrajeme zatim nejlip v sezone. Bohuzel nas nepodrzel golman a druhy gol byl totalni nahodak. Podle sanci mel byt ten stav spis opacny.

      • Re: Brno - Slavia 2:1 po 1. pol.

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 18:41 |  
        0 0

        Podle jakých šancí? Jarda dal stejnýho náhoďáka jako Střeštík. Absolutní chyba Bureše se taky nedá nazvat šancí, lépe řečeno je to stejný jako s Vaniakem - nepodržel je golman. Takže když chceš mluvit o šancích, který si vědomě vypracujeme, tak jsme měli tu jednu kdy šel Jarda sám, ale klasicky si to ukopl při zpracování..

        • Re: Brno - Slavia 2:1 po 1. pol.

          quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 18:59 |  
          0 0

          A jeste minutu pred puli brejk Hory. Stejnym meritkem Brno v prvni puli nemelo sanci zadnou.

          • Re: Brno - Slavia 2:1 po 1. pol.

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 20:01 |  
            0 0

            Únik Hory? To byla teda šance. Stejným měřítkem my měli jednu a oni žádnou. To je teda terno. Ty jsi to podal tak jako kdyby jsme pálili jednu tutovku za druhou.. ale nechme to být, hlavně, že jsme vyhráli.

            • Re: Brno - Slavia 2:1 po 1. pol.

              quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 20:14 |  
              0 0

              Prohravali jsme o gol a podle sanci jsme o gol mohli vest, za tim si stojim i ted.

              Mimochodem, kdyby byl na Horove miste Vlcek, tak by z toho byla vetsi sance (nerikam ze branka), jenze Hora je proste pomalejsi, ukazal to i v poslednim zapase proti Bolce. Pro me to je po povedene priprave trosku zklamani.

  5. Re: Brno - Slavia 2:1 po 1. pol.

    vlchan     před 14 lety 06.08.2010 18:24 |  
    0 0

    CHODÍCÍ SLAVISTI .EVIDENTNÍ POMALOST A NEZÁJEM O HRU. VŠECHNY NAŠE AUTY A VÝKOPY PATŘÍ SOPEŘI. ZATÍM DOKONALÁ TRAGEDIE.

  6. Re: Brno - Slavia 2:1 po 1. pol.

    Lenkestr     před 14 lety 06.08.2010 18:27 |  
    0 0

    To je v riti... me prijde, ze tam nikdo krom Mini a Hory nebeha...v obrane vsichni koukaj, po sobe, kdo ten balon odehraje...misto toho,aby rychle zalozili utok...
    jinak borci by nemeli v obrane koukat, ja si to tam brnaci centujou, meli by hrat do tela a centry zneprijemnovat...
    jiste vanakova chyba, ale na ten cetntr koukal Hub i Belaid z docela slusne vzdalenosti... a na stredu mel jeste nekdo stat, a ne aby tam na blok dobihal celustka...
    v utoku to broci smrdlaj ja stedu, misto toho, aby jsi to roztahli po strane a zbytecne tam ztracej, Jarda hraje dneska vakt tuzku, traci moc balonu, jedina poradna prihravka dopredu se mu nepovedla, jedine ta strela...
    me se libi, jak hraje Hora, Miňa a Celustka,ale to je z 11 borcu na hristi fakt malo...

  7. Re: Brno - Slavia 2:1 ve 2. pol.

    Wommi     před 14 lety 06.08.2010 18:39 |  
    0 0

    zlatej kisel teda...

    • Re: Brno - Slavia 2:1 ve 2. pol.

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 18:42 |  
      0 0

      nj, strili mu to.

      • Re: Brno - Slavia 2:1 ve 2. pol.

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 18:45 |  
        0 0

        oho, tak tohle je paradni akce jak za starejch casu! to uz je jina..

    • Re: Brno - Slavia 2:1 ve 2. pol.

      Wommi     před 14 lety 06.08.2010 18:44 |  
      0 0

      ..dobrej brnkaj na nase nervy,..to je narez

      • Re: Brno - Slavia 2:1 ve 2. pol.

        Wommi     před 14 lety 06.08.2010 18:47 |  
        0 0

        a ten vlcak si ho sam neda a neda,...

        • Re: Brno - Slavia 2:1 ve 2. pol.

          jiras     před 14 lety 06.08.2010 19:19 |  
          0 0

          Co víc by ještě chtěl? On jde sám a jeho zakončení není ani špatné, protože nevystřelí. Kurňa Stando, střílej!

  8. Re: Brno - Slavia 2:2 ve 2. pol.

    jiras     před 14 lety 06.08.2010 18:44 |  
    0 0

    3:2, neuvěřitelné, my to snad nezabalili, překvapení. Skokové zlepšení nelze očekávat, ale jestli tohle urveme z 0:2 k vítězství, tak snad alespoň v tom sebevědomí trochu pokročíme.

    • Re: Brno - Slavia 2:2 ve 2. pol.

      YsoEz     před 14 lety 06.08.2010 18:46 |  
      0 0

      lol co ten Standa neda to je neco

      • Re: Brno - Slavia 2:2 ve 2. pol.

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 18:54 |  
        0 0

        A viděl jsi jak do toho kopl? Ty krávo to dělaj některý kopyta v okrese. Ach jo Stando, to nás může ještě mrzet. Mimo to Puček na tribuně a nepísknou proti nám už "dvě" pentle.. Každopádně konečně se probrali, Karel jim dal asi co proto, neměl by bejt tak klidnej jak všude řiká a řvát na něj už na začátku zápasu, protože asi nic jinýho mu nejde než bič a bič. Akorát teda jsme dobře děravý v obrané fázy, jsme zvědav jestli už neinkasujem, podle mě jo, tak by jsme měli ještě jeden přidat..

        • Re: Brno - Slavia 2:2 ve 2. pol.

          quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 18:57 |  
          0 0

          Nevim, ale tohle byl prvni zakrok, u ktereho se o pentli dalo uvazovat, ostatni dva byly nestoudne skoky. Kazdopadne Franek nam dnes opravdu neskodi, to je treba uznat. Kdyby uskodit chtel, tak mel mnoho prilezitosti.

          • Re: Brno - Slavia 2:2 ve 2. pol.

            Wommi     před 14 lety 06.08.2010 19:28 |  
            0 0

            tak tady je bohuzel videt ten navyk, kdyby blbci hned nepadali a jeste pritom s sebou nehejbli jak kdyz je streli, tak by to mohla bejt krasna pencle

    • Re: Brno - Slavia 2:2 ve 2. pol.

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 18:55 |  
      0 0

      hm.., ale prestali jsme behat, budou to jeste nervy.

      • Re: Brno - Slavia 2:2 ve 2. pol.

        lassiter     před 14 lety 06.08.2010 19:01 |  
        0 0

        no, to teda, neuvěřitelný :-)

        • Re: Brno - Slavia 2:2 ve 2. pol.

          marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 19:15 |  
          0 0

          Vaniak má hodně špatnej den

          • Re: Brno - Slavia 2:2 ve 2. pol.

            spojka     před 14 lety 06.08.2010 19:19 |  
            0 0

            Čtyřicetiletej chlap v nastavení v okamžiku, kdy vedeme (!!!) rozehrává splašeně, jak žáček, místo aby si ten balon třikrát postavil a nakop dopředu... nepochopitelný. Stejně jako zakončení Vlčka v samostatným úniku pár vteřin před koncem.

    • Re: Brno - Slavia 2:2 ve 2. pol.

      Lenkestr     před 14 lety 06.08.2010 19:31 |  
      0 0

      a ze to byly nervy... ta obrana je jeste dosti v plenkach...

    • Re: Brno - Slavia 2:2 ve 2. pol.

      slaviator     před 14 lety 06.08.2010 19:44 |  
      0 0

      "Tri goly? Neblazni" :))))

  9. Re: Brno - Slavia 2:3

    jiras     před 14 lety 06.08.2010 19:21 |  
    0 0

    Lukáš Jarolím vypadá na posilu.

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      rek     před 14 lety 06.08.2010 19:27 |  
      0 0

      ten jeho gol mi připomněl sezonu 05 /06 a zápas v Olomouci.

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        rek     před 14 lety 06.08.2010 19:29 |  
        0 0

        teda 06 /07

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 19:29 |  
        0 0

        Tehdy v tom zapase tusim dost zazaril i Janda a spolu s Vlckem a prave Lukasem nas dotahli k vyhre.

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 19:32 |  
          0 0

          presne, taky jsem si na to vzpomnel.. snad si na tehdejsi spolupraci vzpomenou.

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          Lenkestr     před 14 lety 06.08.2010 19:32 |  
          0 0

          to daval kolenem, prostredni nohou, nebo cim...

          • Re: Brno - Slavia 2:3

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 19:35 |  
            0 0

            ale vypadalo to, ze vi co dela..:-)

            • Re: Brno - Slavia 2:3

              mart     před 14 lety 06.08.2010 19:40 |  
              0 0

              :D

              • Re: Brno - Slavia 2:3

                Lenkestr     před 14 lety 06.08.2010 22:04 |  
                0 0

                asi doma hodne trenuje...:D

  10. Re: Brno - Slavia 2:3

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 19:25 |  
    0 0

    Vzhledem k té kritice tady si myslím, že jsme zase až tak špatně nehráli. Nechci samozřejmě tvrdit, že by výkon byl bůhvíjak úchvatný, ale vysloveně špatný tedy nebyl. Kluci prokázali bojovnost, vůli a i trochu toho štěstí. Pomohla nám i neschopnost brněnských střelců, nicméně v první půli jsme zase my spálili několik tutovek.
    Líbil se mi Kisel, Ragued, M. Černý (byť některé situace nevyřešil nejlépe) a docela i ten kritizovaný Janda.
    A musím pochválit i KJ za dobré střídání LJ a Standy.

  11. Re: Brno - Slavia 2:3

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 19:29 |  
    0 0

    Z myho pohledu nase hra ve druhy puli po dlouhy dobe davala nejakej smysl, konecne jsme zrychlili hru dopredu. snad s vyjimkou 65 - 75. minuty, kdy jsme totalne prestali behat, pak s odstoupenim JC, kterymu pravidelne dochazeji v tu dobu sily, se to zas zlepsilo. Prichod vsech stridajicich hracu pomohl, LJ velmi slusne, Vlcek sice dvakrat v sanci se zachoval skolacky, ale jinak ma na tom velky podil, byl aktivni, nabihal si do spravnych prostoru, to je taky hodne dulezity. Jandovi by sedela pozice kridla. Hraci jako LJ, Kisel a MC by si snad mohli rozumet. Obrana snad krom Trappa ale hodne spatna, Vanous dnes nejisty, Celustka spatny, ta pentle po jeho zakroku se dala piskat.

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      urs (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 19:47 |  
      0 0

      Jandis za tu dobu co byl na ihrisku zahrál solidně a opravdu, křídelní prostor je jeho :)

      jaká změna po jeho neforemných předchozích "výronech" :)

      a já jej už odepisoval.., zaplaťbůh za KJ, ten má trpezlivosť :D

      urs

  12. Re: Brno - Slavia 2:3

    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 19:37 |  
    0 0

    Moc pěkný pohled na tabulku. Vypadá to, že se tým začíná sehrávat. Jen tak dál!!!

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      mart     před 14 lety 06.08.2010 19:42 |  
      0 0

      Kdo je prvni?
      Kdo je prvni?
      .... ja sem teda spis druhej , ... nebo treti, ... ale hlavne uuuuuplne vyrizenej,....uffff, du varit.

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        urs (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 19:44 |  
        0 0

        tož ať se jídlo povede a chutná :D

        SKS - to je tým na infarkt!! :)))

        urs

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 19:44 |  
      0 0

      Jj, navic je videt, ze jak Lukas Jarolim, tak Standa Vlcek pro tym maji porad prinos. Na nasi ligu to je vyrazna kvalita, ktera muze prinest vzyvane pohary. Osm bodu po 4 zapasech, z toho tri papirove venku, to je vyborna bilance. Verim, ze po tomto kole budeme nejhur treti :o)

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 20:04 |  
      0 0

      No mě to teda přišlo v první půli jako když se poprvé potkali na hřišti. O půli asi Karel zvýšil hlas a Lukáš se Standou na to vlítli. Ale stejně jsme byli jak průchoďák.. Snad se sehrajou dřív než někoho v zimě zase prodáme.

  13. Re: Brno - Slavia 2:3

    urs (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 19:43 |  
    0 0

    tak to čumim :D

    každopádně, ma můj vkus nějak mooooc indivuduelních hrubic a zatraceně hodně štěstího - hohoho :F

    jsme prgo! jásejme :D

    urs

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      slaviator     před 14 lety 06.08.2010 19:48 |  
      0 0

      Jenze kvuli tem chybam a naslednujicim golum se na fotbal chodi :)) jen houst takovejchle zapasu! Stokrat lepsi nez ubetonovany 1:0 trefeny z penalty...

  14. Re: Brno - Slavia 2:3

    slaviator     před 14 lety 06.08.2010 19:53 |  
    0 0

    1) peknej fotbal, nas asi nejlepsi za hooodne dlouhou dobu 2) Vlcek i LJ hru ozivili 3) centr Vlcka na LJ super, stejne dobre nekolik centru Belaid, byt bez golu 4) Stando, vzpomen si, jak se strili... :(( 5) 8 bodu ze 4 zapasu neni spatnejch, vicemene to nakonec akorat odpovida "dva body za zapas v prumeru"

  15. Re: Brno - Slavia 2:3

    honzah (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 20:03 |  
    0 0

    Řekl bych, že výkonnostní tendence v letošní sezóně je mírně rostoucí, všechny zápasy takové rozporuplné, ale ten dnešní rozhodně divácky pěkný.

    Zdá se, že tým má silné srdíčko, a to se cení.

    Podle barometru by to teď bylo na 60 bodů a bronz, ale doma s Libercem bychom měli vyhrát a venku v Teplicích možná taky. Pak by to bylo rozjeté skvěle a já bych už začal KJ zase chválit :-))

  16. Re: Brno - Slavia 2:3

    vojtechusv     před 14 lety 06.08.2010 20:08 |  
    0 0

    Bohuzel jsem nemohl koukat. Jak hral Belaid?

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 20:11 |  
      0 0

      Rekl bych prumerne, nevycnival ani nahoru ani dolu.

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        vojtechusv     před 14 lety 06.08.2010 20:12 |  
        0 0

        Tak u nej je tohle hodnoceni dost pozitivni v posledni dobe.:-)

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        PetCC     před 14 lety 06.08.2010 20:49 |  
        0 0

        Průměrně ... ale při prvním gólu to byla jeho klasická chyba, kdy ztratil míč na půlce a dal soupeři ideální protiútok do rozhozené obrany. Pak tam byly samozřejmě i další chyby, ale k té Belaidově se přidává už jen špatné Vaniakovo vyběhnutí. Jeho hlavní slabina.

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      DrFe1     před 14 lety 06.08.2010 20:34 |  
      0 0

      Místo Belaida, hrál dneska nějákej Beléd, alespoň ten komentátor to pořád říkal :-) Jinak nehodnotím, protože jsem to sledoval tak napůl, jelikož jsem při tom musel hlídat děti. Ale zaplať pámbů za ty dary, takovýhle vítězství vydřený z prohranýho zápasu by mohlo pomoct psychicky. Ovšem ke konci se o mě pokoušel infarkt, tu obranou htu musíme zlepšit. Hráli jsme poslední půlhodinu zbytečně pasivně.

      Vůbec celkově je co zlepšovat, mimo jiné důraz v zakončení - jak je možný, že ten Míňa nedal ten gól do prázdný branky nad tím kroutím hlavou ještě teď. Vždyť stačilo udělt rychlejší krok :-o No a Standa, ten pro jistotu ani nevystřelí nebo míří někam na tribunu.....

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        slaviator     před 14 lety 06.08.2010 20:45 |  
        0 0

        No, ono se to tak vyslovujeme, vime? Stejne jako Hainault se nevyslovuje Hajnault, ale "Ené", tak Belaid se nevyslovuje Belajd, ale "Beléd"

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 21:05 |  
          0 0

          A proc teda tehda po prestupu do Slavie v TV rikal, ze se jeho jmeno vyslovuje "Belajd"? :o)

          • Re: Brno - Slavia 2:3

            slaviator     před 14 lety 06.08.2010 21:13 |  
            0 0

            To si nepamatuju :) Ale ja se nad tim, kdyz to vyslovovali "Beled" nejak nepozastavil a nehledam v tom spiknuti jako doktor Ferrum number 1 :)

            • Re: Brno - Slavia 2:3

              DrFe1     před 14 lety 06.08.2010 21:16 |  
              0 0

              Já v tom žádné spiknutí tedy nehledám, jen mě to překvapilo

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          DrFe1     před 14 lety 06.08.2010 21:14 |  
          0 0

          Nevíme. Zatím mu všichni říkali "Belajd", takže mě ten "Beléd" docela překvapil. Odkud máš info, že je "Beléd" správně ? Problém může být v tom, že se to třeba nemusí vyslovovat francouzsky, ale třeba mají v Tunisu jinou výslovnost (jen doměnka).

          • Re: Brno - Slavia 2:3

            whitesnake01     před 14 lety 06.08.2010 23:32 |  
            0 0

            Belaid vzniklo spojenim klasickeho muslimskeho jmena Bel Aid prece, dokonce mel takove jmeno v FMku asi jednu sezonu :)
            no jeste ze nerikal Beleš, to bych z toho dokonce dostal hlad

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        PetCC     před 14 lety 06.08.2010 20:50 |  
        0 0

        A co děti, přežili to? :-)

  17. Re: Brno - Slavia 2:3

    lassiter     před 14 lety 06.08.2010 20:23 |  
    0 0

    Viděl jsem jen druhej poločas a mam z toho teda trošku pocuchaný nervy. Moc jsem nechápal Vaňouse proč v devadesátý minutě rozehrává odkop od brány, jak kdybysme potřebovali vyrovnat :-) U čeho trpím jsou naše autová vhazování, vyroste strom než my hodíme aut, divím se rozhodčím, že tohle nepískaj. Ale jinak celkem slušný, moc pěkný góly, líbil se mi Lukáš Jarolím, Ragued, Kisel, Franěk a koneckonců i ten Standa se nejevil zle, i když jak nakládá s těma šancema, to je o nervy... Tabulka začíná vypadat hezky, teď ještě ten Liberec nějak pořešit...

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      slaviator     před 14 lety 06.08.2010 20:38 |  
      0 0

      Martin hraje pro divaky :))

  18. Re: Brno - Slavia 2:3

    Alanor (admin)     před 14 lety 06.08.2010 21:11 |  
    0 0

    Tak moje troška do mlýna. Prvních cca 30 minut otřesný výkon a už jsem vzpomínal na minulý rok, pak však přišel úžasný obrat. Jenže po tom místo abychom Brno dorazili, tak přestanem hrát! Málem jsme za to ještě draze zaplatili. To je typická česká mentalita, hrajeme jen když nám teče do bot, jak se vede o gól, tak se brání a zdržuje... K jednotlivcům: Vaniak si dneska vybral slabší den, každý ví, že výběhy na centry jsou jeho slabinou. Nicméně poslední půlrok chytal skvěle, takže ho Karel musí podržet! Obrana tragická, zvlášť Čelůstka, ten doslova hořel... Snad se dá do kupy Jirka Koubský, který mi přijde jistější než Vomáčka. Ale i tak to vidím s obrannou řadou spíše bledě. Záloha dneska slušná až na tragického Belaida. Ragued solidní ale o něco slabší než minule. Jinak skvělý Kisel i Jarolím, jehož příchod nám velice pomohl. Tradičně dobrý Milan Černý. Hora slabý, příchod Vlčka to dost rozhýbal, ale co zase Standa zazdil, to je neuvěřitelné... Výkon všelijaký, ale aspoň se ukázalo, že tým má morální sílu. Uvidíme v dalších kolech, stále nevěřím, že bychom měli na úplnou špici, ale ono když se podívám na ostatní mančafty, tak kdo by měl vyhrát?

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      DrFe1     před 14 lety 06.08.2010 21:30 |  
      0 0

      Taky nerozumím tomu proč ten závěr tak vypustíme a hazardujeme s výsledkem. Chápu, že nelze soupeře drtit 90 minut, ale my jsme vyklidili pole až moc. Přitom čtvtý gól by byl definitiva a domácí na něj byli zralí, kdyby se na ně trochu zatlačilo.

  19. Re: Brno - Slavia 2:3

    DrFe1     před 14 lety 06.08.2010 21:20 |  
    0 0

    K otázce brankářů: Nevím proč nechytá ten Jakkkola ? ! Ani tak nejde o nepříliš povedený dnešní Vaniakův výkon, ale i kdyby Vaniak chytal výborně, tak do padesáti asi chytat nebude. Je nejvyšší čas vychovat si nového brankáře, kterému by měl Vaniak krýt záda. Na lavičce se z Jaakkoly jednička těžko stane.

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 21:28 |  
      0 0

      Očekávám, že Jakkola si na podzim moc nezachytá, asi bude hrát hlavně příští sezónu, kdy Vaniak pravděpodobně skončí. Tuto to vidím na pár zápasů na jaře a na první kola Ondrášovky.

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      quelhar (admin)     před 14 lety 06.08.2010 21:35 |  
      0 0

      No podle predsezonnich vyjadreni se Jarolim docela tezce rozhodoval. Ale rekl, ze kdo zacne, ten bude mit duveru, takze Vanous bude chytat asi i proti Liberci. Vypada to z nasi strany letos jako jednoznacna sazka na zkusenost.

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        DrFe1     před 14 lety 06.08.2010 21:41 |  
        0 0

        Jak znám Jarolíma, tak proti Liberci chytá Jaakkola. Schválně se nechme překvapit.

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 06.08.2010 21:43 |  
          0 0

          Proti Liberci bude podle mě chytat znovu Vaniak.

          • Re: Brno - Slavia 2:3

            DrFe1     před 14 lety 06.08.2010 21:50 |  
            0 0

            Uvidíme. Je to ode mě trošku vzpomínka na minulý ročník, kde Jarolím Vaniaka "odstřelil" po chybě s Mladou Boleslaví no a teď těch chyb udělal Vaniak několik. Ale do hlavy mu nevidím. Tenkrát mi to vadilo, teď bych se ale nezlobil, kdyby dal šanci tomu finovi.

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        denydzlSKS     před 14 lety 06.08.2010 21:44 |  
        0 0

        sázka na zkušenost...to sedí. zajímavé, jak jdeme z extrému do extrému...před rokem proti Tiraspolu v sestavě tři třicátníci, dnes v ruhém poločase čtyři pod třicet.

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          heftyje (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 10:42 |  
          0 0

          určitě by měl chytat náš Fin... při každym vysokym míči do našeho vápna sem strachy zavíral oči... tohleto vaniakovo vyražení nevyražení je v podstatě zpracování míče pro soupeře který potom střílí na prázdnou branku z deseti metrů... předved to včera dvakrát a ještě při tom centru co brno dalo tyčku si myslim že měl pro balon jít... jinak včera sem po dlouhý době viděl slávii... rychlý akce, kolmice za obranu,nádherný goly... dopředu se mi to moc líbilo (akorát bych vytknul vlčkovi tu střelu nad, z malýho vápna by tu branku trefit mohl) a ten jeho nájezd to je taky smutný... ale jinak hrál dobře... dokonce i hora se mi v první půlce líbil... dozadu to bylo horší přišlo mi že hub a čelůstka trochu nezvládaj... hlavně ten čelůstkův faul smrděl penaltou...
          howgh

  20. Re: Brno - Slavia 2:3

    Mike     před 14 lety 06.08.2010 21:22 |  
    0 0

    ad quelhar- naposledy jsme otočili zápas, ve kterém jsme prohrávali o 2 branky, proti Jablonci v roce 2005? Bylo to utkání, ve kterém jsme brzy prohrávali 0-2 a myslím že Piták, Krajčík a Švento v posledních 15 minutách dali na 3-2. Předem děkuji za korekci názoru.

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      DrFe1     před 14 lety 06.08.2010 21:27 |  
      0 0

      A za Jablonec dával jeden gól Šenkeřík. Tuším, že ve 4 min to bylo 0:2 a to ještě o pár minut později nastřelil Jablonec zblízka tyč :-) Pěkný závěr utkání, na takové rád vzpomínám. Dušan v poslední minutě hlavou padáček z hranice vápna, šlo to od břevna do zad jabloneckého obránce a od něj do branky. To byla euforie :-)

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        mart     před 14 lety 06.08.2010 21:47 |  
        0 0

        Vzpomenete na "slavny" zapas s Viktorkouv Edenu, jak malem ukamenovali Cekana? Tam to sice nebylo myslim 2:0, ale byla to huzva. Uz se nepamatuju na sudiho, ale byl vynikajici! Dokonce i bez kontaktu daval Bilkovi trestnaky, a "drevenka" byla celkem nabuzena. Na ten zapas nezapomenu. Byl sem tam jeste s Tatou, a maminka nam to nahravala na video.
        Za stavu 2:1 pro hosty ze Zizkova, tam nejakej mladej kluk, kteryho vyfouknul pan Jezek z Letne, ..... Berger se myslim jmenoval, vyslal Simurkovy takovej pozdrav do sibenice, ze se z toho Juraj vzpamatovava este dneska. A par minut pred koncem se mic odrazil od naseho "kanonyra blsanskeho" - Roman Hogen do brany potreti. To byla neskutecna krasa.
        Po zapase Mira Beranek do televize prohlasil, ze je rad, ze se vyhralo, a taky, ze je trochu rad, ze to videli vsichni. Myslim, ze mel na mysli, ze neni uplne nejlehci hrat proti 12 hracum (vlastne trinacti, ten pomezni byl taky peknej:), zvlast, kdyz ten dvanactej nosi tricko jine barvy nez bledemodre..... Pekne, moc pekne to bylo. Ale kdyby se tenkrat nevyhralo, tak to asi pan Cekan neprezil. Drevenka dunela :).
        Hezky vzpominani :)
        mart

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          Ravik     před 14 lety 07.08.2010 00:31 |  
          0 0

          obdivuhodná paměť... :-) Taky jsem se účastnil a za Viktorku dával určitě jeden gol ten jejich super náhradník Radek Krejčík. Asi podzim 1994 ne?

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          martynko     před 14 lety 07.08.2010 01:37 |  
          0 0

          Já to viděl, já to viděl!:-) Když už to vypadalo všelijak, dostal se takových 25-30 metrů od brány k míči mánička Páťa, posunul si to na levačku a zapadlo to tam jako opravdu málokdy:-) A pak ještě Hogen, a Edenem a naším obývákem prostupovala čirá blaženost, kterou překonala snad jen 112. minuta odvety čtvrtfinále UEFY na půdě AS Řím v následujícím roce, kdy střídající Jirka Vávra za stavu 3:0 pro domácí vystřelil mezi nohama obránce postup do semifinále...pamatujete?

          • Re: Brno - Slavia 2:3

            Eluin (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 08:04 |  
            0 0

            Jejdamane, to byly časy!
            Vágner v útoku, po něm tam pak střílel góly Karel Vácha, to byli hráči...
            Ale dost sentimentu. :-)
            Včera to taky nebylo špatné.

            • Re: Brno - Slavia 2:3

              Ravik     před 14 lety 07.08.2010 09:29 |  
              0 0

              Vágner přišel až po této sezoně, takže se Žižkovem ten památný zápas nehrál :-)

  21. K VÝSLOVNOSTI

    coolair     před 14 lety 06.08.2010 21:35 |  
    0 0

    K VÝSLOVNOSTI - BELAID, RAGUED
    Nechci tady dělat chytrýho, ale tohle mě donutil sepsat dnešní komentátor, který pořád říkal Beléd, stejně jako nedávno někdo před ním. Tahalo mě to za uši, je to špatně, má se to vyslovovat [Belajid]. Komentátor zřejmě umí francouzsky a chce to vyslovovat správně - ,,ai" se opravdu ve francouzštině čte [é] - jenže to by si musel zjistit, jak se to taky správně píše. Je to Belaïd. Důležité jsou ty dvě tečky nad ï, viz např. http://fr.wikipedia.org/wiki/Tijani_Bela%C3%AFd
    - ty dvě tečky jsou tam právě proto, aby se tam vyslovovalo i, čili [Belaid]. Chápu, že jedna nebo dvě tečky nad i jsou fuk, je to maličkost, jenže když z toho pak vznikne Beléd, zní to divně a není to správně.
    Mimochodem, ještě jeho parťák Ragued. Je to prostě [ragéd], což po jeho příchodu psal i Ondra Zlámal na oficiálkách. Vůbec to není složité jméno. A přesto: především Bosák (a ještě pár dalších) neustále říká Raket. Jako raketa. To vůbec nedává smysl - kde vzal to ,,k"?
    Snad všichni slávisti vyslovují jména zahraničních hráčů Slavie správně - a profesionální komentátoři to nezvládají. Jasně, slávisti si svých hráčů víc všímají, jsou častěji ve styku s informacemi o nich - jenže v české lize nehraje zase tolik cizinců s neslovanskými jmény, aby se pánové komentátoři těch pár Belaïdů a Raguedů nemohli naučit.

    • Re: K VÝSLOVNOSTI

      DrFe1     před 14 lety 06.08.2010 21:39 |  
      0 0

      Díky za vyčerpávající vysvětlení

    • Re: K VÝSLOVNOSTI

      mart     před 14 lety 06.08.2010 21:53 |  
      0 0

      Raketa byl dneska opet Raketovej (jako posledne).
      Belaid byl takovej trochu "anglickej" .... trosku jako Be laid (laid by).

    • Re: K VÝSLOVNOSTI

      slaviator     před 14 lety 06.08.2010 22:53 |  
      0 0

      Aha,diky. Tak ne "tuniska" vyslovnost "ai", ale Belaid je vlastne Belaïd :)

    • Re: K VÝSLOVNOSTI

      edenian     před 14 lety 07.08.2010 10:30 |  
      0 0

      Aja mu rikam RAKETA, a zase byl dobrej :-))))

    • Re: K VÝSLOVNOSTI

      vlchan     před 14 lety 07.08.2010 12:04 |  
      0 0

      Ano výslovnost děsná, ale ještě více jsem nechápal jejuch opakovačky, záběry na jedince v době kdy se již normálně hrálo. Režisér přenosu naprostý nešika. A k výkonu- můj neoblíbenec dal všem hráčům o poločase kdoví co do žil! Díky za to!!!

      • Re: K VÝSLOVNOSTI

        urs (přítel SN)     před 14 lety 08.08.2010 10:43 |  
        0 0

        normálně je seřval, to se muší když hrajem pravidelně první půli prdlajs..

        ;o)

        urs

  22. Re: Brno - Slavia 2:3

    Mike     před 14 lety 06.08.2010 21:51 |  
    0 0

    Letos bude naší nejsilnější řadou záloha a asi jedinou možností, jak vyhrávat zápasy, bude krátkými přihrávkami a narážečkami rozvrátit obranu soupeře. Vzadu to bezchybné nebude a útočník nám zoufale chybí. Posilami Kisela a L.Jarolíma a postupným rozehráváním se po těžkém zranění J.Černého je tento způsob hry nejefektivnější. Máme hráče na to, abychom soupeři prostě nepůjčili míč. Bohužel, na Evropu by to bylo zoufale málo, jediný rychlejší hráč je M.Černý. Snad se brzy uzdraví Adam Hloušek, abychom trochu zrychlili hru.

  23. Re: Brno - Slavia 2:3

    thc     před 14 lety 06.08.2010 22:29 |  
    0 0

    No vůbe sem to za stavu 2:0 nečekal a mile to překvapilo ... Ale co dělá v bráně ten klaun proboha to snad neni vubec možný první gol jasně jeho druhý chytatelný zvlášt mě pobavila ta situace kdy se po souboji u prvního golu zvedal ze země jak 60 letá babka s nad to viděl i karel

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      MarHud     před 14 lety 06.08.2010 23:09 |  
      0 0

      Co děláš?Vždyt je to přeci Váš všemocný Harry Potter:--)))).Jinak za obrat z 0:2,na3:2 klobouk dolů,i když mě to pěkně sere.At žije ACS!!!!!

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 00:06 |  
        0 0

        nechápu , kazdej ma narok na slabej zapas a budme radi ze to takle dopadlo , jindy nas zase podrzel tak co , Marhude, mate dobrej los tak doufam ze pres tu Zilinu sparta pujde a aspon zahraje LM i kdyz tam asi bude tezky ukopat i ten treti flek nicmene uspech by to byl, proti tem ostatnim tragedum se opet ukazalo ze na pohary ma stezi jen sparta a my :P

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          MarHud     před 14 lety 07.08.2010 06:34 |  
          0 0

          Kurva,že půjde.Jinak to co předvedli Jablonec s Ostravou,naprostá katastrofa a ostuda celýho českýho fotbalu.Plzen to měla těžký a byl by to zázrak,ale aspon doma hráli pěkně.

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          slaviator     před 14 lety 07.08.2010 08:45 |  
          0 0

          Presne, kazdej ma narok na slabsi zapas a nakonec jsme vyhrali, takze dobre... Vaniak nas i ve 40ti podrzel v x zapasech. Vcerejsek mu nezazlivam, ten Polachuv centr byl prudkej smerem od brany a metr nad zemi, to se blbe chyta, tak to vyrazil -bohuzel ke Kalabiskovi. Druhej gol mit nemoh. Podle me prvni gol nebyla 90%ti procentni chyba Vaniaka, bylo chybou ze Polach mohl odcentrovat (Hubacek), ze Kalabiska byl neobsazanej (Ragued?/Belaid?). Spis me vadilo, jak Vaniak v tom nastaveni "zmatkoval"

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        Eluin (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 08:10 |  
        0 0

        Však Vaniak si své ještě odehraje. Díky za "klobouk dolů", těší nás, že to sparťany sere :-)
        Jinak samozřejmě také gratuluji k postupu v LM. Ty naše pohárové výkony, to je krom Sparty (a možná tak ještě Plzně) hrůza a děs.

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      mpik     před 14 lety 07.08.2010 08:04 |  
      0 0

      Sorry, ale nesouhlasím! Dle mého názoru u obou gólů nechyboval. Druhý gól - tam neměl nárok a ten první? Dobře to vyrazil a kdyby byla obrana co k čemu, gól to nebyl.

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        PetCC     před 14 lety 07.08.2010 09:08 |  
        0 0

        U toho prvního to byla i jeho chyba, vyrazit míč do středu vápna a ležet při tom na zemi není dobré řešení. Bohužel na tohle Vaniak odhad nemá a mít už nebude. Ale neznamená to, že nemá chytat dál, jiné situace řeší značně nadstandardně.

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        urs (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 10:21 |  
        0 0

        ten první gól nebyla Vaniakova chyba, to byla klasická smůla, kdy mu před balón vlítl obránce a Martin nestihl nijak zvlášť zareagovat - možná špatná komunikace se stoperem? každopádně Polách to centroval perfektně a tyhle balóny jsou jak pro obránce, tak pro gólmany asi vůbec nejhorší.. čili Polách umí a my tam byli jen pro smích :)
        samosebou, že se k odraženému míči mohl dostat i náš hráč, ale to už spekuluju, bo Beléééééééééééééd :DD byl určo někde na půlce :))

        urs

  24. Re: Brno - Slavia 2:3

    mpik     před 14 lety 07.08.2010 08:14 |  
    0 0

    KAROL KISEL: Po jeho angažování mnoho fanoušků psalo, že je tragickej a podobný řeči. Výsledek? První dvě utkání znamenal jeho gól remízu a tudíž bod, ve třetím utkání jeho přesný centr na hlavu Vlčka zajistil body 3 a včerejším gólem na 2:2 zařídil opět minimálně remízu. Dlouho nepamatuji ve Slavii na hráče, který by byl tak užitečný!

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      urs (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 10:24 |  
      0 0

      jj, vypadá to, že pokud mu nerupnou nervy ("bejval" to divoch) bude opravdickou posilou :)

      je u všeho důležitého a občas je i vidět, myslim že dozrál v dobrého fotbalistu tak ať mu to vydrží :)

      urs

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 11:36 |  
      0 0

      Jj, byl jsem z tech, kteri nadavali, ale musim se omluvit. Zatim hraje velmi slusne a v koncovce vyborne, bere na sebe odpovednost. Lip nez postupny utok mu jdou rychly protiutoky, ozil ted vzdy na konci zapasu, kdy souperi utocili. A ten gol vcera, paradni prace zaloznika, rozehral balon a upaloval do sestnacky, tak by to melo vypadat, u nas na to nejsme moc zvykly a brnaci z toho byli tak zkoprneli, ze to ani nebranili.

  25. Re: Brno - Slavia 2:3

    mpik     před 14 lety 07.08.2010 08:14 |  
    0 0

    KAROL KISEL: Po jeho angažování mnoho fanoušků psalo, že je tragickej a podobný řeči. Výsledek? První dvě utkání znamenal jeho gól remízu a tudíž bod, ve třetím utkání jeho přesný centr na hlavu Vlčka zajistil body 3 a včerejším gólem na 2:2 zařídil opět minimálně remízu. Dlouho nepamatuji ve Slavii na hráče, který by byl tak užitečný!

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      PetCC     před 14 lety 07.08.2010 09:04 |  
      0 0

      Tak vzhledem neustálým debatám o bojkotu jsem komentáře nečetl, takže jsem netušil, že Kisela takhle někdo předem hodnotil. Ale za sebe můžu říct, že jsem něco takového od něj očekával. Je to hráč, co hraje v první řadě hlavou a to na naši ligu zcela stačí. A já doufám, že se od něj budou učit ti mladí.

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        Ravik     před 14 lety 07.08.2010 11:02 |  
        0 0

        Karolko hraje především srdcem. Btw. mě tedy herně moc nepřesvědčil zatím, umí být dost neviditelný. Ale jak psal Mpik efektivita skvělá.

        po včerejším vystřídání Čora jsmě měli na hřišti 11 hráčů co za to umějí vzít bojovností a srdcem. To bude asi letos recept na úspěšnou sezonu.

  26. Re: Brno - Slavia 2:3

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 09:56 |  
    0 0

    V dnešním sportu je zajímavý příspěvek od Strašáka :-)

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      Konraad     před 14 lety 07.08.2010 10:22 |  
      0 0

      A co se tam píše?

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 11:35 |  
        0 0

        To by mě taky zajímalo..

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          quelhar (admin)     před 14 lety 07.08.2010 11:50 |  
          0 0

          Je to jen o tom, jak se dostal k tomu byt "sefem" kotle a jake to jsou pocity. Nic zajimaveho vzhledem k aktualnimu deni tam neni.

            • Re: Brno - Slavia 2:3

              DKNL     před 14 lety 07.08.2010 14:26 |  
              0 0

              Dá se to někde najít na netu?

  27. Re: Brno - Slavia 2:3

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 10:34 |  
    0 0

    Dávám k dispozici můj pohled na hru.
    1. půle naprostá katastrofa. Absolutní chaos, nikdo zřejmě nehrál co měl. Levá strana úplně volná protože Jarda se motá někde ve středu. Spíš se tam motali úplně všichni středový hráči včetně Milana. Takhle se ten systém ala Bayern vážně hrát nedá. Na krajích musí hrát rychlý hráči. Jak v záloze tak v obraně. V obraně jinou možnost asi nemáme, Karel asi Hubáčka neposadí a nedá tam nezkušeného Palka. Vpravo to s Čelůstkou půjde, i když bych ho radši viděl na stoperu. Ale jak to chce Karel udělat v záloze to fakt netuším. Nalevo by měl časem přijít Hloušek. Vpravo bych nechal hrát Milana Č. Ve středu by ale nevyšlo místo na někoho ze čtveřice Jarolím, Ragued, Kisel, Černý. Já bych dal Černého petra asi Jardovi, i když je to vážně těžké. Ale bez rychlých krajů, kteří budou při útoku doplňovat toho jediného útočníka se to moc hrát nedá. To si myslím, že byl teď i problém Hory v prvním poločase. Nevybavuji si přesně, co quelhar myslel tím, že se nechal doběhnout, ale jestli je to jak to pak narazil Jardovi, tak to udělal dobře. Líp než Vlček v druhé půli, který nepočkal na ostatní hráče a nakonec ani nevystřelil. Hora dle mě bude dobrej útočník. Tyhle mladý potřebují více času. Stejně jako Ivanovski, který se pak rozstřílel. Ale hlavně potřebují dobré balony, a ty v první půli vážně nebyli. Jinak Belaida bych poslal na půlroční hostování bez opce třeba do Ústí atd., musí se rozehrát a získat sebevědomí. Teď se do záložní řady nevejde ani náhodou. Do kdy má smlouvu?
    2. poločas směrem dopředu tak, jak by to mělo vypadat. Všichni začali o něco více běhat, bouřka v kabině byla pozitivní (dle mého názoru by se Karel měl přeci jenom trošku zapojit a nebýt tak klidný, všeho moc škodí, měl by najít tu správnou míru biče a biče - dříve to s ním přeháněl, teď to zas přehnal moc do klidu). To co ovšem předvedl Vlček je do nebe volající, jenom díky neschopnosti Brňáků jsme nakonec neremízovali. Vlček měl jednoznačně dát 4:2 a byl konec, tohle nás prostě bude příště mrzet. Na konci zazdil další šanci na pojištění. A přiznám se, že i ta jeho gólová nahrávka nebyla úplně ideální, to že to Lukáš takhle trefil bylo spíš štěstí než rutiní záležitost a v dalších x případech by z toho byla zazděná tutovka (neviděl jsem dvakrát, tak kouknu co měl ještě za možnosti). Rozhodně to ale rozhejbal a dělal obraně problémy, to oceňuji, produktivitu už však nikoliv. Nechal bych rozehrávat Horu a Vlčka střídal v průběhu druhého poločasu kdy bude mít proti sobě unavené obránce. Jinak obrana absolutně tragická jak v 1. tak 2. půli, a vlastně celé obraná fáze mužstva. Pozdní přistupování k hráčům, nepokryté standardní situace včetně triviálních autů. No katastrofa, Olomouc nebo Plzeň by takovouhle obranu doslova rozstříleli dle mého názoru. Jinak naše auty? Děs, to je na okres, ani možná ne. Naše přetažené rohy kupodivu našli zakončovatele ale zase spíš díky neschopnosti Brňáků, protože to co tam Jarda kroutí za banány, to nechápu, a ještě to padá (neletí!) půl hodiny.

    No zkrátka máme na čem hodně co pracovat. Možná, že návrat Lukáše strhne mužstvo na tu správnou cestu, moc bych si to přál. A moc si přeji návrat Adama. Nevíte kdy to má zhruba být? Říkali něco o srpnu ne?

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      quelhar (admin)     před 14 lety 07.08.2010 10:43 |  
      0 0

      Koncem srpna by se mel zapojit plne do treninku a koncem zari sam odhadoval, ze bude schopny nastoupit do zapasu.

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 10:56 |  
        0 0

        Hm tak to je "zlý". Já totiž na tenhle systém bez rychlých hráčů moc nevěřím. Jarda dal sice gól a přihrál do akce Vlčkovi, ale nestíhá se vracet, táhne ho to do středu a odkrývá prostor vlevo, kde je pak sám Hubáček, který nestíhá. Střed je naopak přehuštěnej. Všichni téměř stojej a nabíhá si jeden dva hráči. A jsem toho názoru, že takovéhle štěstí v zakončení jako jsme měli včera už jen tak mít nebudeme. Obraná fáze je doslova strašidelná. Možná bych vlevo zkusil i toho Jandu, který nebyl včera marný a pamatuji se, že mu to zleva už dřív šlo. Akorát by zas chyběl centrující hráč, no. Ale Jarda se vlevo stejně nepohybuje, tak by tam aspoň někdo kdy by se vracel.

        Jinak jsem si všiml zajímavé věci a zahlédl jsem tento postřeh i na jiných diskuzích. Nezdálo se vám, že se na to Bureš u prvního a třetí gólu vykašlal? V obou případech vůbec nenatáhl ruku, jako kdyby se na to dopředu vykašlal. Třeba Vaniak po tý Střeštíkově ráně aspoň skočil robinzonádu. Asi to nebude moc dobrej golman, když nepředvede aspoň snahu. Nebo nemá vůbec reflex.. Schválně se kouknu jaký Brno dostalo další góly..

          • Re: Brno - Slavia 2:3

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 11:54 |  
            0 0

            No u toho prvního to teda byl hodně laxní zákrok. U třetího je pravda, že viděl, že nemá šanci tak tam ani nešel, ale teda jistej mi moc nepřijde, viz ta jeho nahrávka Míňovi.

            Ad Vaniak. Už jenom po zkušenostech z minulého ročník, bych nechal Vaniaka chytat. Vždycky si vybral svoje chvíle a pak chytal výborně. Teď si je snad vybral dokonce ve vítězném zápase - já bych ho určitě podržel, je to čaroděj..

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        Ravik     před 14 lety 07.08.2010 10:57 |  
        0 0

        ad Vlček. Včera mi zrovna připomínal toho Standu z podzimu 2007. Kvalitní nahrávku dělá velké části i nabíhající hráč a včera to Standa dělal myslim perfektně. Byl pořád v náběhu a podržel na hrotu balon. Finální řešení bohužel ještě pokulhává, ale za mě dobrý.

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 11:16 |  
          0 0

          Souhlasím, že nabíhání měl dobrý, unavuje a zaměstnává tím obranu soupeře, ale není to tak platný, když nedá tutového góla a zápas pak skončí místo 4:2 - 3:3. Ne, to vážně nestačí a problém u Standy je v tom, že on už na tom nemůže prakticky nic změnit. Těžko se ve 34 naučí něco co se nenaučil doteď. A těžko čekat, že mu budou spoluhráči rozdávat jednu gólovou přihrávku za druhou. Za mě to tedy dobrý není protože jak říkáš sám, finální řešení pokulhává. To ještě bych tam ani nedával, u něj to pokulhávalo vždycky ;-) Zkrátka aby jsme mohli hrát o přední místa, potřebujeme útočníka. Buď nechávat rozehrát Horu, nebo sehnat jiného..

          • Re: Brno - Slavia 2:3

            DrFe1     před 14 lety 07.08.2010 11:44 |  
            0 0

            Ale byly doby kdy mu to tam celkem padalo, takže pokud by získal trochu jistoty, tak by to mohlo jít. Herně se zlepšil, třeba mu to v sebevědomí pomůže. Ale jinak souhlas, že by to určitě útočníka chtělo.

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 11:57 |  
      0 0

      Mame na to velmi podobny pohled, kmotre. Hraci jako LJ, Kisel, JC umi dat kolmici na nabihajiciho hrace, ale musi byt taky nekdo, kdo nabiha. Proto bych jednoho z techto tri posadil na lavku, abychom meli alespon 3 hrace hrajici v pohybu a nabizejici se. MC, Vlcek, Janda ci Hora, nez bude Hlousek. Pak by se nase hra mohla rozhybat. Mirne preferuju Vlcka, kterej konecne po dlouhy dobe predvedl svuj standard.:-) tedy vcetne spalovani, ale i tak, kdyz hraje aspon jako vcera, je hodne platny, vi kam si nabehnout, jak rozhybat souperovu obranu. Na prihravku musi byt vzdy dva, Horovi bych daval sanci, ale zatim se musi ucit, taky se snazi o nabehy, ale vetsinou do nespravnych mist, casto pak prejima mice az v souboji s jednim ci dvema obranci, ktery moc casto nevyhrava.

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 12:05 |  
        0 0

        jinak se musim zastat hubacka, ten gol nebyl jeho ani nahodou, jak tu nekteri pisi. Hazel aut a byl temer jediny, kdo se sprintem vracel a snazil se napravit ztratu mice, ostatni jen vyklusavali a koukali..

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        quelhar (admin)     před 14 lety 07.08.2010 12:11 |  
        0 0

        A hlavne je Hora podle me viditelne pomalejsi nez Vlcek, do nabehu se dostane, ale takrka vzdy to konci tak, ze ho obranci staci v pohode dobehnout a vytlacit.

        Jinak si myslim, ze budeme sestavu prizpusobovat souperi. Proti nekterym se nejde prilis prosadit rychlosti a je lepsi vsadit na silu kombinace, jindy se muze hrat zase jinak. A jen tak mimochodem - vcera chodil do nabehu na hrot treba i LJ. Zaskatulkovat ho do kategorie hrace, ktery umi dat kolmici, je nepresne. Myslim, ze jak on, tak Kisel (prvni dva goly Slavie v teto sezone), proste umi nabehnout i na hrot do otevreneho prostoru.

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 12:48 |  
          0 0

          Já si s tou rychlostí nejsem úplně jistej. Možná Hora není jenom takovej plašan jako Vlček, kterej sice uteče ale skončí to stejně tragicky. Tzv. výjimka potvrzující pravidlo byla ta včerejší příhra, která byla z kategorie Primera Division (včetně zakončení). Pravdu máš určitě v tom, že Vlček si umí lépe nabíhat do prostorů. Hora my naopka přijde, že je v těch únicích spíš chytřejší a pozná kdy má šanci uniknout a jít sám do zakončení a nebo počkat na spoluhráče. To ukázal včera, kdy by ho podle mě obránci stejně doběhli (byl to únik od půlky). Takhle zpomalil, zatáhl balon a pak to předložil Jardovi, kterej běžel z druhé vlny. Ale to je jen můj pocit. Kdyby tam byl Vlček, dopadlo by to stejně jako na konci zápasu, běžel naplno, obránce ho nakonec stejně doběhl a on ani pak nevystřelil na branku. Každopádně větší perspektiva leží v Horovi než ve Vlčkovi, otázka je, jestli je to, co teď potřebujeme.

          LJ i Kisel si umí na rozdíl od Jardy naběhnout do zakončení. Proto bych dal přednost jim. A k nim def Ragueda a na kraje Milana s Jandisem. V útoku střídající se Hora a Vlček.

          Jinak jestli budeme přizpůsobovat hru soupeři, tak je to v háji. Každej zápas jiná sestava, to už od někud znám a nerad bych to zažil znova. Naopak, vnutit soupeři svojí hru a prosadit se nacivčenými kombinacemi a standardními situacemi. Pokud víš co bude následovat, jsi vždycky rychlejší než soupeř. Toť můj názor.

          • Re: Brno - Slavia 2:3

            quelhar (admin)     před 14 lety 07.08.2010 13:16 |  
            0 0

            Nemluvim o toceni sestavy jako na kolotoci, ale zrovna treba o tom, jestli nasadit jednoho nebo druheho hrace.

            Mimochodem, po ctyrech zapasech je ve znamkovani Sportu nejlepsi slavista Kisel (6,5) a hned za nim jsou J. Cerny a Ragued (oba 6,25). Bude to mit trener tezke, az se uzdravi Hlousek. Kazdopadne proti Liberci je zaloha asi jasna, pokud se nikdo nezrani - LJ, Ragued, Kisel a JC.

            • Re: Brno - Slavia 2:3

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 13:41 |  
              0 0

              No tak jak to známkují ve Sportu mě fakt nezajímá, zvlášť když tam byl králem ligových trávníku Jarolím. Sestava asi jasná je, otázka ale je jestli nejlepší. Podle mě máme hodně slabou levou stranu, když se Jarda cpe do středu a taky chybí větší podpora útoku. Uvidíme jestli se něco změní s nasazení Lukáše. Třeba Jarda bude zůstávat víc vlevo a Kisel se bude více tlačit dopředu. Zkrátka aby to vypadlo jako v 1. poločase.

              • Re: Brno - Slavia 2:3

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 13:54 |  
                0 0

                * nevypadalo samozřejmě ;-)

  28. Re: Brno - Slavia 2:3

    quelhar (admin)     před 14 lety 07.08.2010 12:19 |  
    0 0

    Na Nova Sport prave ted bezi zaznam ze vcerejska, takze s klidnou hlavou clovek muze analyzovat hru...

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      DrFe1     před 14 lety 07.08.2010 12:47 |  
      0 0

      Díky za upozornění, kouknu na druhou půli.

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 12:48 |  
      0 0

      Bohužel tento kanál si neplatím. Mají někde na netu volné záznamy?

  29. Re: Brno - Slavia 2:3

    jiras     před 14 lety 07.08.2010 12:37 |  
    0 0

    Sranda, nikdo si ani nevzpomněl na Grajciara. Možná zase tolik chybět nebude. Statistika je jasná - s Grajciarem 2 remízy, bez něj 2 výhry. Uvidíme časem. Ake mám takovej pocit, že za rok bude zpět.

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      jack09     před 14 lety 07.08.2010 12:41 |  
      0 0

      byvali slavisti preci prestupuji z turecka po pul roce do sparty :D

  30. Re: Brno - Slavia 2:3

    Barlblog     před 14 lety 07.08.2010 13:27 |  
    0 0

    1. poločas asi hodnotit nejde. Poločas 2. byl prvních 25 minut naprostá špička, pak zvítězila česká mentalita. :-) Každopádně pořád platí stav - Koupit utočníka. Taky ale platí to, že 8 bodů jsem nečekal.

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 13:53 |  
      0 0

      Naopak! Ten by se měl zhodnotit nejvíce, aby už se nikdy neopakoval ;-)
      Ještě, že jsme za tu českou mentalitu nezaplatili, koledovali jsme si o to víc než dost.
      Já taky 8 bodů nečekal, ale až na výjimku včerejší druhého poločasu se potvrdila má očekávání ohledně předváděné hry. Doufám, že s příchodem Lukáše to dostane hlavu a patu a začneme předvádět to co 25 minut druhé půle, a že se jeden z našich 2 útočníků (to je hrozný číslo) chytne..

  31. Re: Brno - Slavia 2:3

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 07.08.2010 13:58 |  
    0 0

    A jen tak mimo včerejší zápas. My prodali Grajciara za 12 milionů a Liberec Dočkala za případných 32 ( http://www.eurofotbal.cz/clanky/dockal-bude-v-konyasporu-zatim-hostovat-121045/). To je sakra rozdíl. Takže i v konečném účtování se ukázalo, že ten Dočkal mohl tu pravou zálohu hrát místo Grajciara, ušetřili by jsme za jeho nákup, možná i nižší plat a nakonec i víc vydělali na prodeji.. škoda no.

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      bongor     před 14 lety 07.08.2010 15:40 |  
      0 0

      jak jsem to viděl:1.půle,chtěl jsem to vypnout,hrozný.2.půle byla dobrá.Proč ale někdo neřekne hráčům,že fotbal se hraje 90 minut,ne jen 45 a že když se chce někdo vyspat,nemusí to udělat celý první poločas na hřišti.Prostě řeknu Karlovi,že se necítím ve své kůži,ať mě
      na první půlku nestaví a je to KJ se poleká,že by se na něj moh mančaft rozlobit a poslechne.Máme ale obrovský štěstí,že naši ligu hrajou takový národní umělci jako trapný rumuni,Jablonec a další podobní,takže při troše štěstí bysme mohli nakonec nějaký ten pohár ukopat i na poloviční úvazek.

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      skman     před 14 lety 08.08.2010 11:04 |  
      0 0

      jo jenze je otazkou kdyby tu hral a vyhraval se tu (musel by pravidelne hrat stejne jako za Liberec aby mel tu cenu) tak je otazka zda by jsme vyhrali 2 tituly postoupili do LM

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.08.2010 20:02 |  
        0 0

        S Grajciarem jsme toho zase tolik nevyhráli ;-)

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          Jakubisko     před 14 lety 08.08.2010 20:38 |  
          0 0

          Ale bez Dočkala ano.

          • Re: Brno - Slavia 2:3

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.08.2010 21:02 |  
            0 0

            To jsem někde napsal? Já pouze upozornil na tržní hodnotu obou hráčů, která je zajímavá především v tom, že od nás odešel ten ve finále dražší hráč. Kromě toho v mistrovské sezóně toho za nás Grajciar moc neodehrál, pokud se nepletu. Troufnu si tvrdit, že to by za nás odehrál i ten Dočkal, ale to je jedno, kdo chce vidí, kdo ne, tak holt ne..

  32. Re: Brno - Slavia 2:3

    urs (přítel SN)     před 14 lety 08.08.2010 10:44 |  
    0 0

    mno.., ať už je to jak chce, líbí se mi pohled na tabulku :))

    urs

    • Re: Brno - Slavia 2:3

      bongor     před 14 lety 08.08.2010 16:01 |  
      0 0

      To mnně taky.Navíc se mi líbí jak kaproslav pelta běduje nad svým Jabloncem.Chystá se všechny drahé posily povyházet a stavět na mládeži.Dobrej nápad,ale trochu pozdní lítost.Komňackého je mi trochu líto,ale znovu se ukázalo že bysme si jeho angažováním do Slavie asi moc nepomohli.Stejně se ukázali další adepti Koubek a zvláště Vrba.Takže dělej co dělej chlup na dlani nenajdeš.

      • Re: Brno - Slavia 2:3

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 08.08.2010 20:01 |  
        0 0

        Zvláště Vrba? To jsem moc nepochopil se přiznám..

        • Re: Brno - Slavia 2:3

          bongor     před 14 lety 08.08.2010 21:35 |  
          0 0

          vysvětlím:Plzeň byla v Istanbulu za blbečky,ačkoliv si mysleli,že na Besiktas mají.Prostě dopadli stejně jako další naše mužstva,včetně nás bohužel.Jedině bolševik uspěje s jeho antifotbalem.Osm brání,dva útočej.Všichni jsou z nich nadšení.

          • Re: Brno - Slavia 2:3

            DrFe1     před 14 lety 08.08.2010 21:42 |  
            0 0

            Já bych si tedy Vrbu do Slávie přál. Komňackýho sice moc ne, ale Tvoje odsudky jeho osoby příliš nechápu. Oba jsou podle mě velice kvalitní trenéři. Na základě jednoho nevydařenýho zápasu děláš generální soudy, vypadá to na nějákou tvojí zaujatost.

            • Re: Brno - Slavia 2:3

              bongor     před 14 lety 08.08.2010 22:27 |  
              0 0

              vůbec ne,mně jsou oba sympatický.Ale jejich výsledky se dají posuzovat pouze na základě výsledků v evropském fotbale,nikoli na základě výsledků v naprosto podřadné soutěži,jakou je teď bohužel
              kaprliga.Komňacký dostal od rudého pelty za úkol uspět v Evropě.
              Dostal hráče,na které si ukázal a výsledek je takový,že pelta mu zase ten mančaft v nejbližší budoucnosti rozpustí,jak se jasně vyjádřil v sobotním spartu.Jak Komňacký,tak Vrba nedokázali vůbec nic,jejich
              výsledky,když je srovnáme s výsledky Slavie v Evropské lize a lize mistrů jsou ještě horší.Takže mám dojem,že bysme si moc nepomohli,kdybysme vyměnili KJ za jednoho z nich.
              Když jsem viděl naše borce,jak se v pátek v první půli procházeli po hřišti jak na promenádě byl to smutný pohled.A přitom hned po přestávce ukázali,že nejsou až tak pomalí,nepřesní a bez techniky.
              Jen máknout.

              • Re: Brno - Slavia 2:3

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 09.08.2010 22:54 |  
                0 0

                Ty jsi ten zápas Istanbulu viděl? A viděl jsi ten zápas tady? Sorry chlape ale meleš blbosti. Když srovnám výsledky v evropské lize, skončil Vrba s Žilinou! před Slavií a to co se sehrál s Besiktasem, klobouk dolu.. O lize radši mluvit nebudu, když jí nebereš ani vážně, škoda že jí musí hrát i Slavia. No nic, tenhle tvůj názor nepobírám ani po vysvětlení, tak to asi nebudeme dál rozebírat.. P.S. Karel je Bůh..

                • Re: Brno - Slavia 2:3

                  venator     před 14 lety 10.08.2010 11:31 |  
                  0 0

                  Přesně tak je potřeba být objektivní tzn. kdyby Plzeň v prvním zápase vyhrála třeba 3:0 jak mohla kdyby líp zakončila svoje šance a rozhodčí ji nezaříznul.Pak by druhý zápas vypadal úplně jinak...horkokrevný kluci z Turecka by se tlačili do útoku a kdyby se Plzni povedl jeden break do otevřený obrany a dali by jim gola tak by postoupila Plzen...

                  • Re: Brno - Slavia 2:3

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 10.08.2010 12:19 |  
                    0 0

                    No hlavně to jak ten první zápas zahráli, to byla nádhera. Přesně po takovémhle výkonu je člověk schopen jít domu i po porážce. Ale zkrátka máš v útoku Rezka (našem případě Vlčka) a rozhodčího na staně silnějších. Ale ten systém hry, to nasazení. Něco jako náš zápas ve Valencii, možná ještě lepší, protože tam jsme se my dost bránili, kdežto Plzeň Besiktas přehrávala snad ve všem, ve finále teda kromě gólů a to díky rozhodčímu a tak trochu Rajtoralově nezkušenosti.. No nic, myslím, že je nám to obou jasné.