Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slavia - Mladá Boleslav 1:0

Slávisté už bez Petera Grajciara ve třetím kole ligy porazili v Edenu Mladou Boleslav 1:0 brankou Stanislava Vlčka. Mnoho příležitostí na obou stranách zůstalo nevyužito.

Slavia - Mladá Boleslav 1:0 (0:0)
Branky:
75. Vlček

Slavia: Vaniak - Čelůstka, Koubský, Trapp, Hubáček - Janda (59. Vlček), Ragued, Kisel, J. Černý (83. Belaid), M. Černý - Hora (72. Zákostelský)

Karel Jarolím se musel v zápase obejít nejen bez zraněných Hlouška, Naumova a L. Jarolíma, ale také bez Petera Grajciara, o jehož přestupu Slavia v současnosti jedná. Jeho místo v sestavě zaujal Petr Janda. Oproti minulému kolu už naopak byl k dispozici Petr Trapp, který se vrátil na místo stopera. Začátek zápasu přinesl svižný fotbal, ale žádný náznak šance se neujal, nejvíce nebezpečná byla křížná střela Sedláčka po zemi. Na druhé straně to dvakrát zkusil z dálky J. Černý, neuspěl ani on. Průniky Jakuba Hory pak vždy stihla zablokovat obrana. První velká šance Slavie přišla v 26. minutě, kdy po odvrácené standardce centroval do vápna Trapp a Čelůstka sám ve vápně míč netrefil ideálně. Vzápětí střílel z hranice vápna Milan Černý, ovšem jen do náruče Millera. V závěru poločasu se Slavia dokázala dostat do zajímavých situací v okolí vápna Boleslavi, ovšem akce Jandy či Milana Černého brzdily nepřesnosti v předfinální fázi. Když už se sešívaní dostali po rychle rozehraném rohu do vápna, zpětná přihrávka nenašla adresáta, který by měl už hodně jednoduchou situaci. Po dalším rohu a zblokované střele J. Černého napřáhl ve vápně Čelůstka, ale míč poslal nad bránu Millera. Do kabin se tak šlo za bezgólového stavu.

Druhou půli začala Slavia krátkým náporem, ale kroužení kolem vápna a centry dovnitř nepřinesly kýžený efekt. Na druhé straně odpověděla Boleslav sérií tří rohů a po tom třetím hlavičkoval Chramosta jen těsně vedle Vaniakovy brány. V 65. minutě se v největší šanci dosavadního průběhu zápasu objevil střídající Vlček, bránu však přestřelil. O chvíli později hlavičkoval po rohu v nadějné pozici Koubský také nad Millerovu bránu. Vzápětí spálil tutovku hostující Chramosta, který tváří v tvář Vaniakovi poslal míč vedle brány. Eden se tak dočkal branky až v 75. minutě, kdy se po standardní situaci prosadil Standa Vlček - 1:0. Závěr zápasu byl velmi hektický, Boleslav se tlačila do útoku a slávisté se do otevřené obrany mohli dostávat po brejkových situacích. Šance tak přicházely na obou stranách. Ani ty nejvyloženější šance však slávisté nedokázali proměnit a stav tak zůstal 1:0, sešívaní mají první vítězství v lize a alespoň na pár hodin poskočili na první místo tabulky.


Komentáře (103)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

    Richi (admin)     před 14 lety 31.07.2010 16:17 |  
    0 0

    Chce se mi brečet, když vidím ten kotel :-( ... radovat se mohou soupeři, že tu nemáme žádnou podporu :-( ... je to fakt divnej pocit, připomíná mi to rozbroje Sparty s jejími fanoušky před několika lety, taky to nikam nevedlo ... :-((

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

      hiker42     před 14 lety 31.07.2010 16:52 |  
      0 0

      nebrečme pořád

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

      Artur (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 17:57 |  
      0 0

      Mě se zase chce brečet když tam vidim tech par zoufalcu co si pripadaj hrozne cool kdyz stojej za branou...Jsem rad ze bojkot přeci jen nejaky efekt ma. A doufam ze priste uz budeme v plne sile fandit!

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

        PetCC     před 14 lety 31.07.2010 21:00 |  
        0 0

        To má někdo místo za bránou předplacený? :-)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

        harry     před 14 lety 31.07.2010 23:09 |  
        0 0

        jakej efekt že má???že si pár stovek teenagerů připadá důležitě???

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 v 1. pol.

        edenian     před 14 lety 31.07.2010 23:59 |  
        0 0

        Jakoze tam budes priste s tema jak rikas zoufalcema v plny sile jo?
        Se prober, delej si co chces, ale neser se do tech co jenom sli na fotbal.

  2. Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 po 1. pol.

    mart     před 14 lety 31.07.2010 16:47 |  
    0 0

    Tak bohuzel mel pravdu Kmotr. Moje tuseni se jaksi nevyplnuje :(.
    Tezko rict, kdo je nas nejlepsi hrac. Nejhorsiho nikdy nehodnotim, ale kdybych dnes musel, mel bych to hodne tezky. Celustka nebo Janda, Janda nebo Celustka. Nakonec i to je jedno :(

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 po 1. pol.

      urs (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 16:51 |  
      0 0

      jandis nedá nahrávku na 3 metry :-(((
      líbí se mi samotnej kuba na hrotu - maká ale už ta měl dostat 2-3 příhry do běhu a šel by sám na kasu, bohužel.. nepřišly :-/

      kotel? to co tam je.., to je vtip, nebo ne? :D

      ale respekt ;))

      urs

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 po 1. pol.

        Konraad     před 14 lety 31.07.2010 17:55 |  
        0 0

        Všichni jsme s váma. Akorát doma.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 0:0 po 1. pol.

      edenian     před 14 lety 01.08.2010 00:02 |  
      0 0

      Nejlepci byl dneska Raketa!

  3. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0 v 2. pol.

    slaviator     před 14 lety 31.07.2010 18:03 |  
    0 0

    Celkem dobrej vykon, jsem i celkem spokojenej, rozhodne v porovnani s vetsinou lonske sezony... ale proboha, komunikace v obrane a to zakonceni!!!

  4. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0 v 2. pol.

    slaviator     před 14 lety 31.07.2010 18:16 |  
    0 0

    Celkem dobrej vykon, jsem i celkem spokojenej, rozhodne v porovnani s vetsinou lonske sezony... ale proboha, komunikace v obrane a to zakonceni!!!

  5. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0 v 2. pol.

    martin08     před 14 lety 31.07.2010 18:17 |  
    0 0

    Na zapase jsem nebyl, tak moc nechapu narazky na lidi za branou.. aspon se snazej ne? V telce atomsfera neznela tak hrozne (a to je co rici..) A muze to mit jen pozitivni efekt, ze pri navratu ktole bude fandit vic lidi.. Jinak po Bohemce a Ostrave jsem byl dost skeptickej co se tyce hry bez utoku. Ale dnes Hora predvedl ze v tom klukovi neco je. Dal se mi libil vykon Huba - dneska se pokusil o vic strel nez za predchozi pusobeni ve slavii:) Trapp dobre, Mina a Coro taky. Ale nejvic se mi asi libil Ragued - neskutecnz mnozstvi odebranejch micu a prerusenejch akci. Ale co jsme v zaveru nedali.. nic, doufejme ze se pristi tejden nejako rozhresi "bojkot" a nemusela bz to bejt nakonec spatna sezona. Osobne je mi lito odchod Grca, jeste za takovy smesny penize:( ale je fakt ze zalozniku mame pozehnane - i kdyz zrovna Grco je jeden z poslednich kteryho bych pustil.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0 v 2. pol.

      Botelho     před 14 lety 31.07.2010 18:46 |  
      0 0

      Jestli podle tebe atmosféra nebyla hrozná, tak ti vážně stačí málo...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0 v 2. pol.

        martin08     před 14 lety 31.07.2010 19:25 |  
        0 0

        nee. tak to mysleny nebylo, byl jsem pritomen na utkani s Bohemkou a byla to vyslovene tragedie, a kdyz to porovnam co dneska bylo slyset z telky, tak mi to prislo jeste 'uchazejici'.. :(

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0 v 2. pol.

      edenian     před 14 lety 01.08.2010 00:05 |  
      0 0

      Naprosto nevidany bylo, ze Hub opravdu palil smerem na branu, to me ohromilo :-), ale gol nikdy neda, na tom trvam.

  6. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0 v 2. pol.

    Nax     před 14 lety 31.07.2010 18:20 |  
    0 0

    Z nasi strany nic moc. Hra bez napadu, pohybu. Absence utocne hry. K tomu odchod Grajciara (ten beru, klukovi se povedl jeden zapas ze tri, ale na nasi celkovou bidu to bylo dobre) a neprichod utocnika. Celkove mi zustava pachut v puse. Bude potreba to necim vycistit.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0 v 2. pol.

      Markus     před 14 lety 31.07.2010 19:27 |  
      0 0

      Ono je to těžké. Přijde mi, že v naší lize se převážně hraje okopávaná, cílem je dostat co nejméně branek a prostředkem je boření hry jakýmkoliv způsobem. Od faulování pro simulování, koukat se na to moc nedá. Ve chvíli, kdy pár klubů včetně Slavie přivedlo technické a/nebo rychlé hráče a zkoušelo hrát ofenzivně, soupeři jen přitrvrdili a skončilo to mnoha dlouhodobými zraněními. Každý rok slibuje svaz, že rozhodčí budou fauly tvrději trestat, zatím to ale nefunguje. Hra, co letos předvádíme, se podle mě přizpůsobila tomu, co jsem popsal. Dnes jsme měli velkou kliku, soupeř několikrát ze hry předvedl pěkné útočné akce a několikrát to už vypadalo, že to do branky půjde. My jsme hrozili jen ze standardních situací, gól jsme nakonec dali hlavou, ale spíše to byla výjimka potvrzující pravidlo. Hlavičkáře v útoku dobré nemáme a v obraně to o moc lepší také není. Před začátkem ligy jsem zde psal, že se bojím hry proti betonujícím soupeřům a bojím se dále. Ani jeden z našich soupeřů zatím nijak velký beton nepředvedl a gólů dáváme málo. Co budeme dělat se skutečným betonem?

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0 v 2. pol.

        quelhar (admin)     před 14 lety 31.07.2010 19:42 |  
        0 0

        A co hrála Bohemka, když ne beton? :o)

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0 v 2. pol.

          urs (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 19:47 |  
          0 0

          ta hrála tzv. Prešovský beton - a to je samostatná kategorie fotbalového betonu :)

          urs

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0 v 2. pol.

          DrFe1     před 14 lety 31.07.2010 19:50 |  
          0 0

          holomajznu

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0 v 2. pol.

          Markus     před 14 lety 02.08.2010 21:38 |  
          0 0

          Pórobeton anebo taky to co píše DrFe1. Jestli to měl být opravdový beton, vyznělo to jako parodie. Potkat techničtější a rychlejí hráče, dostala by nářez.

  7. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    DrFe1     před 14 lety 31.07.2010 18:42 |  
    0 0

    Se záchranou v lize to vidím dobře. Ten Jarolím to nakonec dokáže, asi se mu budu muset omluvit. Nová antikoncepce se začíná projevovat. A já jsem nevěřil, že trenér který tým rozložil může být ještě úspěšný. Záleží pouze na tom, jak definovat úspěch, že :-o

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Clarinet     před 14 lety 31.07.2010 18:45 |  
      0 0

      Už jsi opravdu otravnej. Když máš s Jarolímem takovej problém, udělej si třeba plešatou voodoo panenku a zapichuj do ní jehly. Ale proboha, přestaň už to svoje kňourání cpát sem.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        mart     před 14 lety 31.07.2010 18:52 |  
        0 0

        Kdyz se (rychle, teda, hodne rychle) podivam na okamzitou tabulku ..... (rychle), sme prvniiiii! :)

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          slaviator     před 14 lety 31.07.2010 19:04 |  
          0 0

          Tak Prt Sc, protoze kdovi kdy tomu zase tak bude :-D

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Jiri1     před 14 lety 31.07.2010 19:14 |  
          0 0

          Zdravim, na fotbale jsem po delsi dobe byl a verim v navrat kotle , davam tomu jeste 3,4 zapasy . Horsi uz je to s tymem, vykon predvedeny dnes byl odrazem nasi defenezivni taktiky i kritickym nedostatkem ofenzivnich hracu, takze Stando promin, furt je to hruza , ale gol byl zlatej. Trener Jarolim se setri na doporuceni lekaru , ale obcas mam pocit, ze na stridacce chybi az moc zivotabudic , ktery by dokazal probudit nase spici hrace. Vedeni se pry stale snazi o kvalitniho utocnika, ale stav financi je triskni, udajne uz dochazi i na zaklady hracu. Velky problem mam se zalohou, ktera se v podstae nehyba a tzv. chytra nahravka ci pas je pro vetsinu nasich hracu velkym problemem. Nastesti pokracuje zdarne leceni obou marodu, tak to vypada , ze by mohli v zari , rijnu byt k dispozici. Absolutne jsem nechapal opet proklamace o rasizmu a dalsi kecy v uvodu utkani, hraci obou tymu by v teto veci udelali mnohem vic svym prikladem nez recnenim a huhnanim do nekvalitniho mikrofonu. Skoro to vypada , ze svaz misto aby pracoval na ceskem zastoupeni v komisi rozhodcich Evropske federace zase potrebuje carku u UEFY, ci dokonce prachy na toto sou. vzdyt zarezy C eskych tymu v Evrope nikoho nevzrusuji.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        DrFe1     před 14 lety 31.07.2010 19:32 |  
        0 0

        Nikdo tě nenutí číst to. Kromě toho doporučovat mi, abych mu opravdu ublížil namísto toho, abych si tu frustraci vybil zde, to od tebe není moc hezké. Já nepřeji Jarolímovi nic zlého, já jenom chci aby šel konečně doprdele a přestal ničit Slávii.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          mart     před 14 lety 31.07.2010 19:37 |  
          0 0

          Neobvykle situace vyzaduji neobvykle ciny.
          Pod tlakem okolnosti, proti mym zvyklostem, ale za to naprosto od srdce bych Vam vrele doporucil, aby ste se racil pakovat do prdele Vy dfre jedna.
          Nez takoveho slavistu, tak to uz radsi MarHuda.
          s veskerou uctou mart

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            DrFe1     před 14 lety 31.07.2010 19:55 |  
            0 0

            Jaké okolnosti vás k té agresi dotlačily ? Muselo to být zřejmě cosi závažného, dost by mě zajímalo, co to bylo.

            To já narozdíl od vás žádného diskutujícícho nikam neposílám, neboť jsem tolerantní k ostatním názorům a neoznačuji ostatní za voly jenom proto, že něco cítí jinak. Trochu víc tolerance by neškodilo ani vám.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              PetCC     před 14 lety 31.07.2010 21:07 |  
              0 0

              Ty neposíláš nikam diskutující, ty posíláš do hajzlu každého ze Slavie. A ten nepoměr mezi kritikou a pochvalou je tak extrémní, že Karel Jarolím je proti tobě hodnej strejda.
              Takže se nediv, že dost lidí celkem vzato už docela s___š.

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                DrFe1     před 14 lety 31.07.2010 23:32 |  
                0 0

                S tím posíláním někam to tak není. Dlouhodobě kritizuju akorát Jarolíma, a toho skutečně už posílám někam, protože má hroší kůži jako nikdo druhej a neodejde sám byť by nás do krajského přeboru dovedl. V poslední době jsem k tomu přidal Rosena, protože ten ho tam drží přes všechny propadáky. Jinak hráče tak vyhraněně nehodnotím.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          urs (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 19:51 |  
          0 0

          hochu ty máš mindrák a měl bys nad sebou zapřemejšlet, protože takhle mlít defakto o žijící legendě dokáže jenom blbec :-(

          urs

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            DrFe1     před 14 lety 31.07.2010 20:00 |  
            0 0

            Pavel Kuka je taky žijcí legenda, přesto bych ho do áčka Slávie jako hráče už nechtěl. Minulé zásluhy Jarolímovy nikdo nebere, ale z minulosti se žít nedá a faktem je, že cca rok a půl Slávii už jenom škodí a nemá žádnou soudnost když přesto všechno stále sveřepě zůstává.

            Jinak to příště zkus bez těch invektiv, je to hloupé, takhle někoho urážet kvůli jinému názoru.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              urs (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 23:50 |  
              0 0

              :)

              invektiva za invektiva:

              krev za krev

              zub za zub

              tzn.

              poslat někoho doprdele = myslet si o autorovi, že je blbec

              měj se fanfárově a hlavně pořádně fandi

              urs

              • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                thc     před 14 lety 01.08.2010 00:15 |  
                0 0

                Dr .fe pochybuju že ty si někdy fotbal hrál .. Kdyby jo tak by si věděl že o výsledku rozhodují hráči na hřišti a jejich kvalita a né trenér kterej je sice postaví podle svýho ale v takový 70 minutě už tak nikdo nehraje

                • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

                  Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 01:46 |  
                  0 0

                  o zápasu rozhodují hráči které si trenér přivedl za nemalé peníze takže tady trochu pozor :) , musím se doktora zastat, opravdu taky jen těžko snáším je to jako trpět doma ženu která vám krade peníze s peněženky a všechny prachy co našetřila na novej barák pak prohrála v tipsportu , vy ji přesto necháte svěřené veškeré finance a svou matku která jí to vyčítala pro jistotu pošlete do domova důchodců :D, ne prostě mi to taky nesedí , navíc mě i mrzí předvedená hra kdy jsem skutečně přistoupily na nepsaná pravidla že v čechách to ofenzivně nejde a hrajem styl alá sparta to jest dokopat tam za každou cenu nějakej náhodák a pak to nějak ubránit nebo čekat na brejk.

  8. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    vlchan     před 14 lety 31.07.2010 19:09 |  
    0 0

    Tak nám náš vážený pan trenér konečně utrpěl vítězství. Asi se ho nezbavíme !

  9. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Richi (admin)     před 14 lety 31.07.2010 19:20 |  
    0 0

    Tak jsem tak přemýšlel nad návštěvou, která se v Edenu sešla. Když vezmu v potaz celkovou náladu, nepostup do pohárů a plno dalších věcí, tak ta návštěva je celkem vysoká. Domnívám se, že pokud by dorazili bojkotující, tak by se návštěva byla cca o 2, možná 3 tisíce větší. Více asi ne ...

    Takže těch bojkotujících zas tak není, vidět je to jen na kotli, na ostatních tribunách ne ... Hodně lidí navíc říká že se přidává k bojkotu, ale říkám si zda to nejsou tací lidé, kteří třeba ani nechodí a čekají na lepší výsledky a teď si to jen zdůvodňují, proč nechodit ...

    Snad příští domácí zápas už kotelníci budou doma, protože je to fakt smutný ... navíc ani na venkovní zápasy moc lidí nepocestuje ...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      mart     před 14 lety 31.07.2010 19:32 |  
      0 0

      Navic je doba dovolenych, hraje se v sobotu odpoledne (nebo jak Nemec v televizi rikal, Patek vecer, sobota odpoledne, nedele odpoledne, pondeli vecer, .... to je jedno, cesky divak bude nadavat na kterykoliv termin!), navic bylo horko (zima), a pak ty veci o kterych mluvis Ty.
      Musim se priznat, ze muj syn je take jednim z bojkotistu. U nej mam alespon tu vyhodu, ze mu muzu zcela otevrene, ... a predvsemi rici, ze je vul.
      zdravi mart

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        DrFe1     před 14 lety 31.07.2010 19:34 |  
        0 0

        Jasně, kdo má jíný názor než já, tak je vůl. Tomu říkám názor "tolerantního" veleducha a nadvola.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          mart     před 14 lety 31.07.2010 20:37 |  
          0 0

          No vidite, ted jste si sam odpovedel ( na to proc pouzivam nezvykle prostredky). Presne pro to.
          Kdo se Vas prosil o Vase rady a porady? Kdo Vas zadal o hodnoceni me osoby jako rodice? Kdo je zvedav na Vase neustale zhrzele vylevy? Na Vasi "odbornou" kritiku vseho a vsech? Ja ne.
          Jinak, co "tomu" Vy rikate je mi strasne jedno. A to plati o tom, i o jinom. Vase omrzovani me obtezuje, proto sem se vyjadril tak jak jsem se vyjadril. Nemyslel jsem tim nic zleho.
          Kdyz se prestanete vnucovat, nebudu se zlobit.
          mart

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            DrFe1     před 14 lety 31.07.2010 21:18 |  
            0 0

            Já jsem Vás nehodnotil jako rodiče. Do Vašich rodinných záležitostí jsem opravdu zasahovat nechtěl. Mě tedy z Vašeho příspěvku vyplynulo, že bojkotář=vůl (bez ohledu zda mluvíte o synovi nebo někom jiném) a to bylo to, proti čemu jsem se ohradil. Prototože odmítám tezi, že je někdo špatný kvůli tomu že bojkotuje nebo naopak kvůli tomu, že chodí na Slávii za každé situace. Oba totiž mají svým způsobem pravdu, ale zároveň se i v něčem mýlí. Není v tomto dobrých řešení, je jenom špatné a horší.

            Můj dojem je ten, že Vás obtěžuje spíš to, že byste musel uznat svojí chybu a to že já mám dlouhodobě pravdu ohledně Jarolíma. Což se ostatně potvrzuje s každým dalším ligovým kolem. Bohužel. To zdá se nemůžete skousnout a tak kopete kolem sebe a saháte k osobním útokům, namísto věcné argumentace. Ono se to totiž vyargumentovat nedá, když realita je taková jaká je a dává mi za pravdu. Chápu, že je těžké přijmout porážku, ale uvítal bych, kdybyste přestal s osobními výpady.

            Jinak já se nikomu nevnucuji, pouze prezentuji svoje názory, jako každý zde.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              Gordon (host)     před 14 lety 31.07.2010 21:37 |  
              0 0

              trefa do cerneho :)

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              urs (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 23:57 |  
              0 0

              :D

              to je maso :-)

              můj skromný názor zase je, že KJ je pro mě něco jako fotbalistickej bůh..

              to je moje dlouhodobá pravda a nechci se o tomto "TABU" již bavit

              (konkrétně s vámi a prosím, neodpovídejte, zasmějte se tomu, ale neodpovídejte mi, děkuji..)

              urs

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        slaviator     před 14 lety 31.07.2010 20:37 |  
        0 0

        olemMarte, proc by mel byt volem? Nebejt "bojkotistu", tak v Edenu nebude odpovidajici Sin slavy ani za padesat let a dalsi "malickosti", ktere bojkotujicim vadi a nebejt tak rapidniho poklesu navstevnosti (a zisku), tak by to bylo vedeni sumafuk.

        Nejsme MUFC, Liverpool, ManCity nebo tak,ze kdyz se neco nelibi "starejm" fanouskum (treba spatna komunikace klub fanousci...) a 5.000 jich prestane chodit, bude chodit 5.000 jinejch. Ono kdyby v Edenu hrala Bohemka, kdyby ve vedeni byl Platil i Pucek, kdyby komunikace k fandum (a i zpetna vazba od fandu ke klubu) neexistovala, ale behali tu hraci typu Fabregas, Rosicky, Rooney, Gerard,, tak 5.000 fandu bude bojkovat... ale dalsi zacnou chodit misto nich. V situaci, kdy nasi nejvetsi hvezdou je "duchodce" Vaniak, kterej se neprosadil v prumernem reckem Panionosu, Ragued, kterej s byvalym klubem sestoupil z prvni belgicke (horsi nez ceska) ligy do druhe a mame jedineho "pul-utocnika", tezko muze vedeni na neco lakat. Ale nebejt toho "bojkotu", tak se vubec ani nesnazi si udrzet ty "stare" fanousky.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          mart     před 14 lety 31.07.2010 20:41 |  
          0 0

          Tezka otazka Lukasi. Tak napriklad proto, ze permici ma (neb jsem mu uz davno koupil). Jenom se panovi nezdalo, kde sedim ja, ze prej musi do kotle, ..... ovsem, ze by si neco zaplatil ...... :)

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            slaviator     před 14 lety 31.07.2010 21:03 |  
            0 0

            Jo, tak... :)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Me2d     před 14 lety 02.08.2010 22:55 |  
        0 0

        Já vám to také řeknu zcela otevřeně, jste vůl :-)

  10. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Gordon (host)     před 14 lety 31.07.2010 20:23 |  
    0 0

    Muzete mi nekdo povedet, jak je to s fotbalem zive? Ceskou Televizi nemam tak sme se chtel kouknout na netu a nic tam nebylo.... nekdo mi daval link tipovacka.cz, ale to mam bohuzel zakazany od poskytovatele jako Gambling... :(

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      quelhar (admin)     před 14 lety 31.07.2010 20:25 |  
      0 0

      Ten link je tipovani.cz
      Prava na internetove prenosy ma na tuto sezonu Sazka a tohle je jeji server. Ovsem nektere zapasy, ktere jsou prenaseny v TV, jsou mozna misto na tipovani.cz na strankach tech televizi.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Gordon (host)     před 14 lety 31.07.2010 20:34 |  
        0 0

        no tak tipovani, stejne to bohuzel enslo, kvuli otmu gamblingu. Mno ani to neslo v televizi, pekne na pytel. :( to zase neuvidim do konce roku ani zapas

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          PetCC     před 14 lety 31.07.2010 21:19 |  
          0 0

          Tak speciálně pro tebe link na stream - bez záruky http://cdn17.nacevi.cz/S-SlaviaPraha , pustit třeba na VLC nebo nejakém jiném videopřehrávači, připadně v browseru. Při zápasech zvenku se napíše třeba S-Slovacko nebo S-Teplice.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            DrFe1     před 14 lety 31.07.2010 21:30 |  
            0 0

            Mě se tam zobrazilo pouze, že zápas byl ukončen.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              PetCC     před 14 lety 01.08.2010 13:40 |  
              0 0

              I ty vtipálku, jasně že když je to stream live přenosu, tak když se nehraje, tak tam nic není! :-))
              Zkus si to pustit při zápase, pokud nejdeš do Edenu.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          edenian     před 14 lety 01.08.2010 00:19 |  
          0 0

          Neda se nic delat Gordone, budes nas muset poctit navstevou

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      dArtagnan     před 14 lety 31.07.2010 21:01 |  
      0 0

      Stránky ČT tě nenapadly? :-)
      Jelo to normálně na www.ceskatelevize.cz/ivysilani jako všechny jiné zápasy, které vysilá ČT. Časem se tam objeví záznam...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        DrFe1     před 14 lety 31.07.2010 21:27 |  
        0 0

        Mě to napadlo, ale zatím to tam není. Ale dávají to dneska ve 2:05 v noci, tak se lze podívat přímo na TV :-)

        Připojuji se k dotazu, jestli existuje portál, kde se dají všechny fotbaly shlédnout. Na tom webu Sazky to není (alespoň tedy Slávii jsem nenašel). iDnes se chlubila že to bude mít, ale nic jsem tam zatím taky nenašel. Tak nevím.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Gordon (host)     před 14 lety 31.07.2010 21:52 |  
        0 0

        Hele napadlo, davali to na 4ce, a bohuzel to v onlinu nenabizeli- ci alespon jsme to tam nenasel. dik Petcc, vyuziju h pristit ydne

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        PetCC     před 14 lety 01.08.2010 13:44 |  
        0 0

        Ale je pravda, že na rozdíl od fotbalzive, teď asi nepočítají se záznamy, což je škoda.
        Jediná šance je zjistit, jak to třeba v tom VLC udělat, aby se ten live stream nahrál a ještě k tomu když nejsem doma, ale na stadiónu. Ale mám ten dojem, že tady se rady nedočkám. :-)

  11. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Alanor (admin)     před 14 lety 31.07.2010 20:35 |  
    0 0

    Tak můj pohled na dnešní zápas. Hra mírně nadprůměrná, asi náš nejlepší letošní výkon, avšak k dokonalosti to má hodně daleko. Jako hlavní problém mi přijde špatná finální fáze, kdy prostě nelze centrovat na neexistujícího útočníka. A tak se to zkraje místo centru vrací a různě šmudlá... Vaniak tradičně jistý, obrana dneska, až na tradičně slabé bránění standardek, velice slušná. Jak jsem minule nadával na Hubáčka, tak dneska podal velice kvalitní výkon. Jestli bude takhle hrát dál, tak s jeho pobytem v základu nemám problém. Trapp taktéž supr, podle mě o třídu jistější než Vomáčka. Koubský dobrý až na pár chyb, třeba zbytečný odkop na roh a hlavně neuhlídání Chramosty. V záloze tradičně jasně nejslabší Janda, který hrál opravdu hrozně. Moc mě nenadchl ani Kisel, tedy až na kvalitně zahrané standardní situace. Nejlepší na place pak byl Ragued, ten odvádí výtečnou práci. Útok byl, jak jinak, chabý. Hora se sice snažil, ale na ligu zatím nemá. Navíc není ani vhodný typ pro naši hru, radši bych vyzkoušel Zákostelského. Standa to oživil, ale co zase zahodil... Každopádně jsou to zlaté tři body, zápas se lámal Chramostovou šancí a klidně to mohlo dopadnout opačně. Uvidíme, koho ještě vedení prodá, ale s kvalitním útočníkem bychom mohli mít i solidní potenciál...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 01:58 |  
      0 0

      pěkný názora vesměs souhlas, taky se mi zdálo jako by Hubáček místní diskuze pročítal a zabral když už i jeho fanoušci ( patřím celkem mezi ně ) ho dost kritizovali, útok je prostě průser, ví to asi všichni a útoční né-li dva musí přijít i kdyby na chleba nebylo , ted se střelil Grajcar tak snad se někdo přítáhne jinak to prodání Grajcara nedává smysl, nicméně Hora se mi i přes to líbil, hrál jak mohl a makal i když to bylo celkem zbytečný takže pro mě jednoznačne plus, záloha opět tragicky pomalá a Jandu na ten post opravdu ne, dobrej byl jen ten Ragued a M.Cerny , Trapp taky zahral slusne a doufam ze to nebude ten z dalsich prodanych protoze nic moc dalsiho uz na prodej stejne nemame, Koubsky se taky zlepsuje ale porad je to průměr , celkově mi naše hra přišla jak už sem jednou psal jako taková hra Sparty styl alá nějak tak dát gol nějakou holomajznou a pak to bránit a hrát na brejky, to je pro mě nejsmutnějsí poznatek. Ovšem fakt je že je to efektivní a když bude dobrej a vysokej útočník tak to na nějakej ten třetí flek může bejt.

  12. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Viking     před 14 lety 31.07.2010 21:39 |  
    0 0

    Remízový zápas, celkově hodně šedivý s minimem kvalitních individuálních výkonů.

    Tak Grajciar skutečně odchází, je to škoda, spolu s Míňou a Adamem byl jediný hráč kádru, který je konkurenceschopný i v rámci evropských pohárů. Ale jestli jsme tak na huntě, tak se ptám proč, když jsme udělali dva tituly a hráli Ligu mistrů. Na neustálé splácení dluhů po Leškovi prostě nevěřím. Ten klub se vedl špatně a v období úspěchů se měly tvořit rezervy na hubené roky.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      quelhar (admin)     před 14 lety 31.07.2010 21:52 |  
      0 0

      Rekl bych, ze Ragued na hristi jasne dominoval a byl jednoznacne nejlepsim hracem.

      Zapas bych nenazval remizovym, ale spis takovym, ze mohl skoncit jakymkoli vysledkem. Sance na to byly na obou stranach, mohli jsme zrovna tak prohrat, jako vyhrat o tri goly. Ale se soucasnym kadrem se dalo cekat, ze vyhry budou spis 1:0 nez 4:1. Pet bodu ze tri zapasu je uchazejici vysledek.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 22:02 |  
        0 0

        tak jestli se nepletu, kdyz tohle povazujes za uchazejici, tak kdybychom to dotahli do konce, mame 50 bodu, coz by mohlo stacit na pekne vylepseni lonskeho sedmeho mista na pate, no ja myslim, ze KJ by byl nakonec spokojen.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          quelhar (admin)     před 14 lety 31.07.2010 22:33 |  
          0 0

          Tak po trech zapasech to nejde proste jen vynasobit deseti a mit konecny vysledek. Vzhledem ke strukture tech tri zapasu mi pet bodu vychazi proste na slovo uchazejici - lepsich by bylo bodu sest nebo sedm, pet neni ani tragedie ani nic k oslavam. 50 bodu asi bude kolem pateho mista a proto si myslim, ze bychom meli ziskat o nejakych pet sest bodu vic. Samozrejme, kdyz se bude darit a dosahneme k sedesati, tak se zlobit nebudu. Letos se v lize muze stat cokoliv.
          Po dalsich dvou zapasech bychom meli mit alespon devet bodu - Brno venku i Liberec doma jsou souperi k porazeni a ztratit v tech zapasech vic nez dva body by bylo zle.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        denydzlSKS     před 14 lety 31.07.2010 22:04 |  
        0 0

        tak když může zápas skončit jakkoliv, tak je snad remízovej, ne?!:))

        Vlček dal sice gól, což je super, ale jinak byl na vystřídání po deseti minutách a upřímně ten gól jde dost na vrub Millera. ale jak říkám - gól dal, takže dobrý!

        pochvala Trappovi(opět), Raguedovi, Hubáčkovi(i když chválit Huba se nenosí). oproti Bohemce se srovnal i Koubský(ale to vlastně už v Ostravě).

        bodovej zisk je sice ucházející, ale s Bohemkou prostě měly být body tři...v Brně by jsme ale měli vyhrát!!

        (tajně doufám v nějakou Ruskou nabídku 8mega za Jandyse, bohužel je vážně špatnej..)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        slaviator     před 14 lety 31.07.2010 22:31 |  
        0 0

        Pet bodu ze tri zapasu je uspesnost lehce pres 50 %. A to jsme hrali dva domaci zapasy, ne? To byl jeden z argumentu proc Bohemku v Edenu, ze nam pribude domaci zapas...

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        slaviator     před 14 lety 31.07.2010 22:35 |  
        0 0

        Pet bodu ze tri zapasu je uspesnost lehce pres 50 %. A to jsme hrali dva domaci zapasy, ne? To byl jeden z argumentu proc Bohemku v Edenu, ze nam pribude domaci zapas...

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 21:57 |  
      0 0

      Ano, nas problem je stale pomala hra zalohy a neexistujici utok. Zablesk solidni hry nastal po streleni golu, kdy jsme konecne zacali hrat rychleji, chodili v dostatecnem poctu dopredu a vytvorili si radu sanci, k tomu dobra obrana, tak nejak by se mel branit jednogolovy naskok v poslednich minutach, az na koncovku. Potesila me jeste obrana, Ragued a Mina. Kisel s Jardou, to je KJovska drbarna, ale proti MJ jsou alespon aktivni a berou zodpovednost na sebe. Vubec jsem si myslel, ze Kisel bude horsi, jsem spis prijemne prekvapen, ovsem moderniho zaloznika si predstavuju jinak.. treba jako Grajciara, kterej odchazi, asi se dalo cekat, ze nekdo ze zalozniku bude muset jit, je to lepsi, nez kdyby sel Mina nebo Ragued, ale bohuzel je to ukazka toho, ze letos nemame ambice titul a rezignovali jsme i na budovani kadru do budoucna, spis je to takova udrzba se zkusenymi hraci, snad to alespon tedy skonci na nejakem poharu, ale s kym budem hrat pristi rok, az budou tihle hraci jeste o rok starsi, to je mi zahada.. zrejme zas bude velka obmena a tapani.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        lassiter     před 14 lety 31.07.2010 22:06 |  
        0 0

        No nechci tady otevírat znovu MJ, vyčítat se mu dalo leccos, ale co si ho pamatuju, tak on se snažil být aktivní a brát na sebe zodpovědnost skoro vždycky... Ragued hraje opravdu velmi dobře a jen doufám, že nebude další, kdo půjde pryč, stejně jako MČ. Ostatní bych přežil :-) Zaujal mě Hora a to proto, že sem si myslel, že je rychlejší, než se zdá, že ve skutečnosti je. Pak mě zaujal Zákostelský jak s velkým přehledem poslal do šance MČ. Grajciara je škoda, zejména kvůli jeho střele a přímákům, což jsou jeho největší přednosti.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 22:11 |  
          0 0

          Ja mu tedy vycital, ze na jeho miste "spilmachra" je aktivni malo a spis ceka na strelecke prilezitosti, ktere mu ostatni vyvtvori, misto aby sam pracoval pro ostatni. Aktivni zejmena pri zahravani standardek.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            martynko     před 14 lety 31.07.2010 23:11 |  
            0 0

            tak nějak:)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 22:09 |  
        0 0

        JInak prodej internetovych prav se tedy zatim skutecne nepovedl, misto servisu fotbalzive je tu tipovani, tam lze ale sledovat zapasy jen zive a sestrihy maji byt na idnes, nicmene idnes zrejme zatim neni pripraven a nic kloudneho nenabizi. Rozhodne krok zpet, krom penez mel Hasek a spol. myslet i na fanousky a pozadovat nejakou kvalitu..zatim nelze hodnotit jinak nez pruser.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          skman     před 14 lety 31.07.2010 23:18 |  
          0 0

          ja myslim ze se povedl, loni fotbalzive zacalo byt placenou sluzbou za dobry prenos

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      bongor     před 14 lety 31.07.2010 22:21 |  
      0 0

      No ještě jsi zapomněl na Ragueda.Ale buď klidnej Adam,Míňa i Ragued
      jsou nejen konkurenceschopný,ale i dobře prodejný zboží,takže si brzy kluci z béčka zakopou v lize.

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      jiras     před 14 lety 31.07.2010 22:23 |  
      0 0

      To nebyly jen prachy z LM, ale i odchody za poslední 2 roky - Necid, Tavares, Švento, vlastně 2x za hostování Suchého, to (prý) supervýhodné hostování Čelůstky, za Dočkala a Gebreho měly být slušné peníze, Jarolím taky nešel zadarmo. Já beru, že z něčeho klub musí žít, že přicházela spousta hráčů (sice spíš hostování, zadarmo nebo za pár šlupek, ale brali velké peníze), ale když to spojíme s tou LM, tak to jsou obrovské peníze a najednou máme být ve stejném nebo podobném srabu jako před LM? Nevíme, jak to je s majiteli Slavie a E-side, jestli je tam nějaké propojení, pak by se dalo chápat, že peníze šly do stadionu, ale jestli ne, tak to někdo hodně posral. Přece nelze takovýhle mimořádný a velký příjmy rozházet za rok a ještě udělat dluhy, ale spíš by se měly dělat nějaký pojistky na horší časy. Za co bere ten náš finanční ředitel prachy? Ten musí přece jasně přijít za Jarolímem a říct, že prostě nejsou prachy, nebudou posily a musí se zúžit kádr. Když by to neudělal, tak urgovat u (toho času) Doležala nebo Rosena. Ale přece to nemůže dojít do stavu, že najednou musíme nutně prodat, jinak je průser, tomu se má předcházet.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Viking     před 14 lety 01.08.2010 10:07 |  
        0 0

        Ty přestupy jsem záměrně nezmiňoval, to jsou další rezervy. Připadá mi to jako strategie odezdikezdi. Jak nesnáším Košťála, tak ten tohle uměl přesně vypočítat. Kolikrát se musí mužstvo dostat do LM aby se plus minus dlouhodobě nemuselo stále oslabovat když není na výplaty.

        Prostě finanční stránka a finanční management mi přijde, jako by v uplynulých 4 letech prakticky neexistovala...

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          jiras     před 14 lety 01.08.2010 15:20 |  
          0 0

          Podle mě to zase tak složité vypočítat není. Na nějakej základ, kterej ovšem stačí pro to, aby to nešlo do takovejch problémů jako teď, ti stačí blbá tabulka v Excelu. Do sloupců dát platy, do řádků jednotlivé sezóny a pod čarou to sečíst. Sice jsou tam nějaké ty proměnné okolo bonusů atd, ale za ty roky se dá vyčíst poměrně slušný odhad, kolik to tak bude. Obdobně s příjmama od sponzorů a z pohárů. Ty dvě tabulky musejí vždy ± po odečtení dojít k nule, resp. jako nástřel to nula být nemusí, ale ne nějaký velký rozdíl. Nechápu co se stalo, když Doležal tvrdil, že po LM jsme zaplatili velkou většinu dluhů. To lhal? Ale proč se divit, v Čechách si každej myslí, že ekonoma může dělat kdejakej blbec a takhle to dopadá. Důkazem budiž, že ministrem financí, asi tím nejdůležitějším postem ve vládě, je vzděláním potravinář...

  13. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    urs (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 22:09 |  
    0 0

    jináč se mi líbil mladej ZÍKOSTELSKEJ!!! :-)

    a nejen mě určo, takže zkoušet zkoušet a koukej makat, ať z tebe něco bude!!

    pamatuju jeho taťku, a to byl pan fotbalista :-)

    synek se podle mýho určo potatil a mohl by se časem "znecidovatět"

    oujéé

    urs

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      bongor     před 14 lety 31.07.2010 22:24 |  
      0 0

      Ten kluk je nadějnej.Ale nesmíme to říkat tak nahlas,nebo nám ho taky prodaj.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        urs (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 23:26 |  
        0 0

        to s Grcem je smutnééé, ale co mi s tím, je to holt také nutné.. :-((

        pokud mu to "vyjde," tak mu přejme ať to těm vokurkum z turecka ukáže, jakej to je snajper, prože podlě mě to teda snajper je, a ne ledajakej..

        urs

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 02:05 |  
          0 0

          dopadne to tak že spadnou do druhý ligy a Grajcara v další sezoně s velkou pompou jako posilu představí sparta :) , mě to přijde pravděpodobný, ta proměna že z klubu kterej měl ambice na tytul je po jedný sezoně splácanej mančaft co hraje zandoura a doufá že uhraje aspon třetí flek je zařážející.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 08:22 |  
            0 0

            No ty pííďo. To by mě nas.. :-))

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 07:56 |  
      0 0

      Zdravim, bejku..

      Mně taky. Resp líbilo se mi, že v závěru hráli dva útočníci..protože jestli KJ chce praktikovat dál ten "trpělivej fotbal", tak mě s ním trpělivost dochází..:)

      Včera zas vcelku neslané nemastné, zachytil jsme pak konec první půle a větší část druhé. Do gólu absolutní haluz, útok prostě neni, zálohy nefunguje, pomalu nejvíc tahal Hubáček!! (Ten navíc zabránil 100% gólovce stejně jako v Ostravě..nene, pro mě to je pořád poslední jistota na place, i když ztrácí na rychlosti, v hlavě to má pořád.) Kisel nebyl vidět, Jarouš to tam zase lemcal, Janda včera fakt bad boy.. Míňa Černý jo, na tom to bude stát, jestli ho neprodaj rovnou. Celkově je ale ten počet hráčů ve středu kontraproduktivní. Pletou se jeden druhýmu a zavřít to neni žádnej problém i pro pomalé obránce Bolky. Vynikající Raketa, jak vtipně píše Elunian hore. :)

      BTW Včera Hoftych pěkně spolukomentoval. Mimojiné věty, že.. o Slavii se všeobecně ví, že jí bránění standardek dělá velké problémy..byly trefnější, než by nám bylo milé.

      Atmosféra z tribun mi připomínala Strahov s lepším mikrofonem.

      P.S. Hrajete teď někde? Zrovna koukám, na nějakou tu muzikální parádu v srpnu, protože v červenci jsem byl úplně zasekanej.:)

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        edenian     před 14 lety 01.08.2010 10:03 |  
        0 0

        k Rakete: aby ho neprodali, protoze Dembele je nahrada, ne?
        A Huby opravdu miril na branu, nevidane :-). Ale jeho prihravky zpet po lajne a cela hra do pulky je excelentni.
        S tim Horou nevim, je mi sympatickej, chvilku to jeste bude mit tezky, ale nejsem si jist jeho rychlosti, nejak se mi zda ze obrancum neutece.
        A co se tyka trpelivyho systemu, to se me prestava libit hned na zacatku ligy. Myslim si hlavne, ze jsme pomali, v podstate jsme "normalne" hrali poslednich 15 min.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 10:22 |  
        0 0

        Neni to o tom, kolik je utocniku. Hra na 2 hroty se momentalne temer nikde nehraje, pruser je v tom, ze celej ceskej fotbal je sto let za opicema a o tom svedci i televizni komentare nasich "expertu", zrovna jsem ted rano slysel, jak Nemec ve studiu mluvil o tom, jak jediny utocnik hraje proti 2 - 3 obrancum a z zalezi na tom, jak bude ze zalohy doplnovan. Nejsem zadnej odbornik, jen koukam na fotbal, ale proboha oni furt mluvi o systemu 4 - 5 - 1, jako by ti zaloznici hrali v lajne a cekalo se, zda samotneho utocnika doplni nebo ne. Bohuzel nase tymy, ktery se k tomu odhodlali, to zda se porad takhle chapou a hraji ten system bez kridel. Ale staci se snad mrknout, jak se to hraje venku, "zaloznici" nehrajou v jedny rovine, ale na urovni utocnika se porad pohybuji dali 2 - 3 hraci, takze jsou to spis obranci, ktery maji problem to pokryt, nez ze by sam utocnik stal proti presile. Je treba to nacvicit takhle, jak se to hraje venku, zda hrat na 2 utocnky nebo 4 - 5 - 1, to resil Uhrin v 96, to je preci uplne passe.. nebo ne?

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 10:34 |  
          0 0

          No, máš recht. Ono je vcelku jedno, jak je to na papíře. Podstatný je, aby bal vepředu jeden "hrot", tj. hráč, který ustojí souboje a je schopnej přidržet nebo přiklepnout balon a okolo něj několik "ofensivních" dynamických hráčů, kteří ho doplní a rozvíjejí akce. Ale my k tomu nemáme hráče. Resp ten hrot nemůže fungovat s Vlčkem nebo Horou. Ti maj běhat okolo. A Kisel, JČ a LJ zase nemůžou běhat okolo, protože neuměj rychle běhat. Takovej hráč tam může bejt jeden jako v Plzni Horváth, ale ne 3-4 kolem sebe.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            edenian     před 14 lety 01.08.2010 16:42 |  
            0 0

            To si myslim to samy Buldoku, s Bohemkou bylo videt to co rikas, dokonce zaloznici o sebe vylozene zakopavali / KK a PG/ bezne se ocitli s micem oba dva na dvou metrech a nevedeli kdo ma hrat.
            Ted to bylo lepsi jen v souhre,mozna proto ze KK byl jakoby spilmachr?
            A hlavne, celej tehle system prisel proto, aby se zrychlil prechod do utoku. Jenze to co delal Matej ted nikdo nedela, moc nerozumim proc.
            Ale fotbal na kterej jdu do Edenu jsme hrali poslednich 15min, a to mi nestaci, to me stve nejvic. No proste nemame kvalitu a jsme pomali, to si uvedomuju. Budu doufat, ze to urvem aspon takhle.

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            martynko     před 14 lety 02.08.2010 13:47 |  
            0 0

            ..ale i ten hrot si rovněž musí hledat volný prostory a bejt golovej, viz Villa. A přesně tak, musí se často na jeho úrovni pohybovat ti další dva výrazně ofenzivní hráči, kteří tak vlastně tvoří, unikají po stranách, dokáží i zakončit, a kteří také mají i nějaké ty defenzivní úkoly, takže tyto posty jsou ohromně náročné na fyzičku - "nahoru dolu". Ideální pro Hlouška. Podle mě tady by se Vlček v jeho momentální formě spíš uplatnil. A ne na hrotu.

            To samé platí u krajních beků v systému na čtyři obránce, rovněž velice fyzicky náročné "nahoru-dolu", viz Krajčík. Jenže u nás to zřejmě hráči nejsou schopni stíhat nebo nechtějí nebo jsou svázáni příliš defenzivními úkoly od trenéra. Takže ve finále z toho vyleze to tradiční slávistické velice opatrnické 4-5-Vlček, a to k překvapení všech i na domácím hřišti.

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        urs (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 14:20 |  
        0 0

        hoj bejku :))
        jestli to bylo celý ku mě, tak teď nikde moc nehrajem, bo si dáváme povinnej cca 2 tejdenní oddech a pak se vrhnem na "snad" naše první EP - čili se zavřeme do zkušebny a budeme tam tak dlouho, dokaď nebudeme spokojený :)
        jooo, holt někdo vesele koncertuje a někdo vesele zkouší :)
        toť úděl náš a já myslim, že se na to stejně kurewsky těšim ;)

        před cca tejdnem sme byli nahrát další 2 singly do BZ profilu, akorát tam ještě nejsou, bo si s mástrem dáváme na čas :)

        co říct ke slávii.. je třeba si uvědomit, že jak se tu už hodně omýlalo - liga je zase o něco vyrovnanější a úloha SKS letos neni o titulu, to si přiznejme..

        bojkot tka jak jej chápu já má opravdu smysl a jen mě mrzí pohled KJ, kterej asi neví co mluví do těch "tiskovin"

        já se tu porád hádam s DrFe1, bo mě jeho neustálý plky o trenérovi doháněj k jeho úkladné vraždě :-)))

        sorry všem za kecy o kapele, ale já se jen snažil Bulldockovi na otázku :)

        neni jenom slávie, jsou i jiný koníčky :)

        zdar a sílu

        urs

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          urs (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 14:21 |  
          0 0

          vypadlo mi "odpovědět" :D

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 22:57 |  
            0 0

            Dík za odpověď.
            Pravdu máš nejen fotbalem a Slavií je člověk živ. Popravdě z poslední doby by z toho byl vcelku mrtev. :))
            Tak zkoušejte, ať vám to šlape. Já už stejně vybral. Krucipusk to jistí, na Hájíčka já totiž poslední dobou nedám dopustit. :) Ale říznu to i Hladíkem, protože ten novej Blue effect mě fakt baví.
            Tak ať ti laděj soprány, čus:)

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              urs (přítel SN)     před 14 lety 02.08.2010 19:04 |  
              0 0

              tomu říkám odpověď :)

              dobrej výběr chlape :)

              Hájíček je charismatickej magor a Hladík je něco jako českej kytarovej pantáta :D
              no a kdybych nebyl zalezlej a zamilovanej, na blůůů efekty bych taky zašel :)

              urs

  14. Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 11:53 |  
    0 0

    Ano Marte, bohužel jsem měl pravdu :-(
    Kluci Bolku opravdu nerozmázly jak jste si přál. Přání je totiž často vzdálené od reality, kterou asi nechcete vidět. Člověk se pak ani nediví, když vám "bouchnou saze", jak jste předvedl o pár řádku výše..

    • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

      mart     před 14 lety 01.08.2010 12:45 |  
      0 0

      Bohuzel mel :(.
      Ono to nebylo jen prani, on to byl dokonce "pocit" :), .... zjevne blbej.
      Ostatni necham (skoro :) bez komentare. Jde tady (podobne jako v nasi predchozi debate ) o uhel pohledu. ( to ohledne te "reality")
      Nemusim asi vysvetlovat, ze krome extremnich situaci, neuznavam heslo "kazdemu podle jeho potreb", ale jsem spis priznivcem te "jine" verze, tedy, kazdemu podle jeho zasluh.
      "Nekomfortni" situace z pred 5ti let, se neda porovnat s "nekomfortni" situaci dneska. Netvrdim, ze je Rosen bezchybny, a Jarolim svaty. Ale kdyz mi nekdo do zblbnuti, pri kazde prilezitosti, k snidani, obedu i k veceri neserviruje nic jineho nez opakovane nadavky, urazky a zlobu, no tak ho proste, po urcite dobe, poslu do prdele. To je snad lidske? Nebo ne?
      zdravi mart

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 01.08.2010 19:58 |  
        0 0

        Já vám rozumím Marte. Nedávno se mi stalo téměř to samé. Jenom mi přišlo, že bych vás na to měl upozornit, ale je fakt, že asi nebyl důvod..

      • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

        DrFe1     před 14 lety 01.08.2010 21:38 |  
        0 0

        Opakovaně je vám servírována pravda, kterou si nechcete připustit. A když člověk vidí jak Jarolím a jeho pochlebovači náš klub soustavně ničí a nehodlají za žádných okolností odejít, tak ano, je tam i hodně zloby. Protože mám Slávii rád a není mi lhostejné, když to jde od desíti k pěti a od pěti k nule a původce tohoto stále sveřepě setrvává ve funkci a příčiny vidí všude jinde než uz sebe.

        Nic to však nemění na tom, že základní problém je v tom, že si něco namlouváte a na připomínku reality regaujete agresí.

        Zkuste se někdy reálně a bez emocí podívat na to, kam Jarolím náš tým v posledním období dovedl a stejně tak bez emocí zamyslet nad tím, jestli jsem náhodou se svojí kritikou neměl pravdu.

        • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

          whitesnake01     před 14 lety 02.08.2010 13:32 |  
          0 0

          Uz se na to vykasli, me to taky vsechno rozciluje, ale ma vyznam to sem furt psat a metat kolem sebe blesky? Mame novou sezonu, pokud vyhrajem ve sloubockem Brne, tak to nebude zas tak spatny. Spis me desi odchod Grajcara za par korun k Turkum, kdovi jestli hracum chodi poradne vyplaty. Bohuzel, jak sme par let zpet vynasely Rosena s Dolezalem a Jarolimem do nebe, tak ted potrebovali nakopat do zadku, co vsechno, tak rychle dokazali zmrsit.
          Ale s tim my bohuzel nic neudelame....

          • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

            DrFe1     před 14 lety 02.08.2010 14:11 |  
            0 0

            Já už jenom reaguju na reakce, které vyvolal prapůvodní příspěvek. Ale máš pravdu, už se na to vykašlu, už mě tohle "válčení" taky nebaví. S tím ostatním máš pravdu taky, ten Grajciar může naznačovat, že jsme na tom opravdu zle, protože jinak pro tak levnej výprodej nemám vysvětlení. Mě na tom spojenectví Jarolíma s Rosenem nejvíc děsí, že to vypadá na věčné časy za každých okolností, byť by se jakkoliv nedařilo, tak se pojede pořád dál. O takové jistotě si jiní trenéři mohou nechat jen zdát, teď ještě aby Jarolím dokázal tu jistotu nevyhazovu něják pozitivně zúročit. Rád bych doufal, že se konečně poučí, ale takhle jsem už doufal několikrát ....

            Jedna věc nad kterou se tady téměř nikdo nepozastavil je odchod Dense, mě se jevil docela nadějně. Někdo naznačoval, že snad odešel kvůli Jarolímovi, nevím. Ale je to škoda, že když konečně začal ukazovat, že by moh bejt přínosem, tak je najednou pryč.

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              martynko     před 14 lety 02.08.2010 17:02 |  
              0 0

              ..zvlášť když krajní beci, kteří umí i dopředu, jsou u nás vysoce nedostatkovým zbožím a mít je znamená jistou konkurenční výhodu..

            • Re: Slavia - Mladá Boleslav 1:0

              whitesnake01     před 14 lety 02.08.2010 17:39 |  
              0 0

              s tim Densem to bylo divne, on pak prestahl na konci hrat i za Cipra, i kdyz se mu par zapasu povedlo a nejdou nebyl ani na lavici