Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V sobotu s Mladou Boleslaví

Sešívaní sehrají v sobotu od 16:00 první domácí utkání v nové sezoně. Přímý přenos ze Synot Tip Arény nabízí ČT 4 Sport.

Jak Slavia, tak i Mladá Boleslav vstoupily do ligy rozpačitě. Středočeši sice podle předpokladů zdolali Ústí nad Labem, nicméně ve druhém kole ztratili dva body za remízu s Českými Budějovicemi. Slávisté mají na kontě dva body za dvě venkovní remízy.

Mladá Boleslav ještě v Synot Tip Aréně neprohrála. "Boleslav je určitě dobrý soupeř, zápasy s ní jsou vždycky těžké, ale s tím si musíme poradit a udělat vše pro to, abychom v sobotu vyhráli," řekl před utkáním Milan Černý, který v posledním domácím zápase proti soupeři z města automobilů vstřelil krásnou branku a pomohl tak k remíze 3:3.

Trenéru Jarolímovi stále nebude k dispozici Lukáš Jarolím, naopak naskočit do utkání by měl Petr Trapp. Po dlouhodobém zranění rehabilitují Naumov s Hlouškem. Do utkání nezasáhne ani Kaufman, kterého trápí svalové zranění. Vysoký obránce má buď neskutečnou smůlu, nebo je neuzdravitelný.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - Čelůstka, Trapp, Vomáčka, Hubáček - J. Černý, Ragued, Kisel, Grajciar, M. Černý - Hora.

Komentáře (122)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

    Mustaffa     před 14 lety 29.07.2010 18:30 |  
    0 0

    Nejdu, jsou to těžké časy...

  2. Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

    Clarinet     před 14 lety 29.07.2010 19:28 |  
    0 0

    Nechci se nějak dotknout autora článku, ale už poněkolikátý mě zaujala "pravděpodobná" sestava. Naprosto mi uniká, na základě čeho se tkutnik domnívá, že nebude hrát Koubský.

    • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

      TKutnik (přítel SN)     před 14 lety 29.07.2010 20:47 |  
      0 0

      V pohodě. Uzdravil se Trapp. Kam s Trappem? Ragued sedět nebude, Vomáčka byl v Ostravě lepší než Koubský. Nic víc v tom neni. Pravděpodobná sestava v těhle článcích byla vždycky, alespoň je prostor k diskuzi. Ale pokud jde o mě, klidně tuhle pasáž budu vynechávat

      • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

        lassiter     před 14 lety 29.07.2010 23:18 |  
        0 0

        nic nevynechávej

      • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

        Clarinet     před 14 lety 30.07.2010 19:12 |  
        0 0

        No jó, tak uvažuješ ty, ale myslím, že KJ tohle ani nenapadne. :) Určitě nic nevynechávej, jen mě to tak napadlo.

  3. Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

    denydzlSKS     před 14 lety 29.07.2010 21:13 |  
    0 0

    u Kaufmana jsou ty svalový zranění logický,protože skoro dva roky nehrál.

    (zajímavé, jak rozdílně vypadá systém 4-2-3-1 v podání Plzně a Slavie...:-(()

    • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

      jiras     před 14 lety 29.07.2010 21:39 |  
      0 0

      Neboj, v lize si budou opět hodně podobné. Dnes ale Plzeň velmi dobře.

    • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

      urs (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 12:14 |  
      0 0

      ad Plzeň:

      ono hrát s hráči jako je Petržela, Mičola a Kolář je něco jiného než mít zpomalovače podobné třeba Jardovi Černému..
      ti se do tohoto systému opravdu nehoděj, protože je postaven na rychlících, kteří se navíc nebojí v souboji jeden na jednoho..
      neřikám, že je JČ špatnej fotbalista, to vůůůbec ne, jen nedělá ty věci směrem dopředu v rychlosti a to je kámen úrazu bych řekl :-(

      urs

      • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

        urs (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 12:15 |  
        0 0

        Mičola ne - pochopitelně Rajtoral :)

      • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

        jiras     před 14 lety 30.07.2010 13:13 |  
        0 0

        Petržela je horší než Janda. On trpí tím, o čem se mluvilo u Sionka když šel z Baníku do Sparty - sice rychlej, ale v tý rychlosti neumí pracovat s míčem. Kromě tý rychlosti mě nikdy moc nezaujal, typickej hríč pro průměrnej klub, tedy Plzeň, to je jeho maximum. Kolář není špatnej, ale taky to není žádnej zázrak. Rajtoral je dobrej, nevim proč ho Baník pustil, tušim tam bylo něco kolem únavového syndromu, ale na tomhle postu máme Čelůstku, to nás nemá proč trápit.

        • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

          urs (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 17:27 |  
          0 0

          :)

          to je věc názoru.. podle mýho je zase daleko lepčí než Janda a na svých "zbrklostech" může ještě zamakat a co sem tak nějak měl možnost vidět - pracuje na sobě a jde nahoru :)

          Rajtoral je borec jako blázen - s tim Plzeň udělala bingo..

          Kolářovi zase nechybí sebevědomí (bejvalej sparťan - tam to do nich tlučou odmala) a je to znát :)

          šmahem: máme oba na něco rozdílné názory, ale to neznamená, že si půjdeme po krku :)

          měj se :-))

          urs

  4. Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

    rek     před 14 lety 29.07.2010 23:11 |  
    0 0

    Tak Mareš odchází na hostování, s Hubáčkem na věčné časy a nikdy jinak !!

    • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

      Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 29.07.2010 23:36 |  
      0 0

      Ja myslim ze nejlepsi clovek na ten post by byl J.Cerny, dozadu to bude stejny prd jako hubacek ale dopredu aspon neco a to se zvlast doma muze hodit, v zaloze navic to nikdo nepociti protoze tam muze bejt Belaid nebo LJ , takze bych to postavil Vaniak, Celustka, Koubek, Trapp, J.Cerny, Kysel, Ragued, M.Cerny, Grajcar, Belaid, a do utoku muze jit klidne Jakkola , tam je to fuk

      • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

        jiras     před 14 lety 30.07.2010 00:24 |  
        0 0

        Jarda Černý na beku by byla katastrofa, už teď nám zleva chodí spousta centrů a s ním by jich bylo ještě víc. Beka můžeš udělat z brusiče lajny, něco jako Rajtoral po přestupu do Plzně, ale JČ se na to nehodí. Nemá smysl upravovat hráče pro rozestavení, ale spíš naopak, případně doplnit kádr typy hráčů, kteří jsou potřeba. Já už bych delší dobu uvítal hru na tři obránce, něco jako 3-2-3-2. V současné době by to bylo asi Čelůstka, Vomáčka, Koubský - Ragued, Trapp - Grajciar, M. Černý, J. Černý - Hora, "náhodně vylosovaný divák" (nebo Vlček).

        Ale důležité je si uvědomit jednu věc - můžeme mít jakýkoli rozestavení, ale zápas stejně nevyhraje, pokud se to odchodí. Pořád víc záleží na tom, jestli jsou hráči schopni si dát pár rychlejch přihrávek za běhu, zpracovat míč na jeden dotek, hrát s hlavou nahoře, nebo vystřelit z první.

        • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

          Sokrates55 (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 06:49 |  
          0 0

          Dobré ráno Vám všem přeji.
          Já už jsem svůj nápad se sestavou napsal v minulém článku. Já vím, že by se asi moc experimentovat nemělo (vím, že Quelhar to myslí dobře), ale vzhledem k tomu, že na Hubáčka bude hrát Mendi, tak jsem si myslel, že by tam mohl hrát Trapp. Hubáček neměl zatím ani jeden zápas dobrý a ani v přípravě nebyl nijak přesvědčivý. Se stoperskou dvojicí bych nehýbal, Koubský i Vomáčka zahráli v Ostravě dle mého názoru dobře. Raqued hrát musí, jeho důraz v defenzivě je nutný a Kisel to při vší úctě k němu spíš posiluje dopředu. A MB má střed také dobrý. O útoku já nevím. co mám říci. My ho v podstatě nemáme. Tak nevím. Jestli nebudeme hrát náhodou systém 1-4-6-0 :-)). A moc souhlasím s panem Jirasem, jestliže se nebude makat a bojovat, tak jsou všechny systémy na prdlačku. A pak jsme zpátky v tom začarovaném kruhu, že když nebude dobrá atmosféra a asi nás tam bude zase pár, tak to je moc nepopoženeme, co......?
          Jinak Vám všem chci popřát pěkný víkend a na pár dní se odmlčím, protože se pojedu podívat po luzích a hájích naší vlasti a také na Slovensko.
          Ještě jedna poznámka k včerejšímu zápasu Plzně. To byl docela zářez s tou pentlí, co? Je vidět, co znamenáme pro fotbalový svět.

          P.S: Quin etiam saepe prava magis quam bona consilia prospere eveniunt, quia plerasque res fortuna ex libidine aua agitat.

          Častěji vedou špaatné rady mnohem dokonaleji k úspěchu než ony dobré, právě proto, že osud je dosti vrtkavý. :-))
          Sallustius

          • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

            mpik     před 14 lety 30.07.2010 09:41 |  
            0 0

            Co zářez (ta penalta byl veký omyl sudího), ale hlavně výkon Pavla Horvátha! To člověk všude čte, jak je tlustej a pomalej... Bral bych ho zpátky do kádru stále všemi deseti!!!

            • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

              urs (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 12:20 |  
              0 0

              tyjo Horváth kdyby nebyl takovej (no holt magor), tak je to stále fotbalista "pár exeláns" :) a konkrétně pro hru Plzně (jako asi pro všecky mančafty, kde by hrál) je klíčovej :)

              urs

  5. VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Kunetice     před 14 lety 30.07.2010 09:47 |  
    0 0

    Vše je o trenérovi a o taktice , ten ji určuje ( pomalé přihrávky do boku nebo dozadu a hlavně kombinace a držet míč ) to je strategie Jarolíma a na to nepotřebuje útočníka který si míč spracuje a jde k bráně.

    Nebo mi snad chce Jarolím a jeho příznivci namluvit že máme horší fotbalisty než Plzeň nebo že snad po příchodu do slavie zapoměli hrát fotbal, nebo že např. mladý Hora není dravý. On by byl dravý do předu ale při té dravosti a odvaze přejít přes branícího hráče se občas stratí míč a to by ho pak Jarolím posadil na lavičku a tak raději míč hned sprvní vrátí odkud přišel a pak je to taková holomajzna jako první dvě kola. Ale co hlavně jak je Jarolím spokojený , co na tom že se na to nedá koukat!

    • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 10:57 |  
      0 0

      Horsi fotbalisty nemame, ale typologicky je tym plzne lepe slozeny, v zaloze je vice rychlych hracu, kteri maji tah na branu... no a Vrba je lepsi trener.. samozrejme plzen ma taky svy problemy, taky nema utocnika, zaloznici spalujou sance a obrana neni nejpevnejsi.

      • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        quelhar (admin)     před 14 lety 30.07.2010 11:18 |  
        0 0

        Tak si shrnme problemy Plzne - tragicky golman (podepsany za ctyri odehrane zapasy pod 2 z 6 inkasovanych branek), derava obrana a zadny utocnik, ale hlavne ze maji tah na branu (zvlast kdyz je souperuv hrac zraneny je to tahne fakt neuveritelne) a dobreho trenera.

        Jen skoda, ze tu nikdo nevzpomene taky vybuch Jablonce (s tymem, ktery by spousta lidi rada videla ve Slavii (vcetne trenera)) v Olomouci a na Kypru, kde muzou byt radi za jednogolovou porazku. Pritom jeste pred par tydny tu byl Jablonec davan za vzor.

        Fakt je proste ten, ze tymy v ceske lize jsou vykonnosti velmi podobne, chvili se dari (vcerejsi zapas treba Plzni) a pak zase prijdou vybuchy (v te fazi je zrovna Jablonec). A predhazovat tu Slavii vzdy ten tym, kteremu se zrovna dari (a da se mluvit o tom, ze kazdy mesic to je jiny tym), je k nicemu.

        Mimochodem, i ten spatny trener Jarolim s hraci jako Naumov nebo Vomacka si pripsal treba zaslozenou remizu ve Valencii a nebo temer vyhru nad Janovem. Ale to se nam zrovna nehodi do kramu, ze.

        • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          janko (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 11:23 |  
          0 0

          souhlas

        • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 11:43 |  
          0 0

          Já ti vážně přestávám rozumět. Podívej se na hru Plzně a Olomouce od té doby co je trénují Vrba, respektive Psotka. Ty týmy mají jasný rukopis po celou dobu. Mají výpadky, protože si nemůžou dovolit koupit hráče, které by ty výpadky eliminovali. My jsme ty možnosti měli a jak jsme s nimi naložili? Ano, je otázka, jak by tito zmíněný trenéři dopadli, kdyby také dostali ty možnosti jako Jarolím. Tomu se taky dařilo, když musel vařit z vody. Jakmile dostal v prvním přestupním období větší možnosti, šla naše hra z kopce. A to i při druhém titulu. Ale to, že se to povede, ti zkrátka nezaručí nikdo a nezbývá než to risknout a zkusit to.

          A popravdě, radši bych se díval na fotbal, který předvádějí Plzeň s Olomoucí (a přineslo to i lepší umístění, než nám) než na to co předvádí např. Sparta a bohužel i my. Vím, že v Ostravě pršelo a byl těžký terén, ale z toho co jsme předváděli my bylo doslova trapně. Jediné světélko na konci tunelu byla ta gólová akce. Jinak absolutní tragédie, antifotbal doslova.

          Ano, Jablonec je přesně ten případ, kterej popisuješ. Plzeň a Olomouc ne. Proto jsem v anketě navrhoval Vrbu. Jinak co se týče Komňackého, myslím, že jako byl prosazován, byl i odmítán (i když v menší míře, díky povedené sezóně) - jak někdo psal, je to spíš tělocvikář.

          Nezlob se na mě, ale ta poznámka ohledně zraněného hráče byla možná trapnější, než zmíněná situace..

          • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 11:49 |  
            0 0

            To jsou různé pohledy. Před týdnem a něco jsme viděli zápas Plzeň - Olomouc, jestli se tobě takový fotbal opravdu líbí, tak prosím, spoustu nepřesností, chyby obran a fatální hrubky brankářů atd.

            • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 12:06 |  
              0 0

              Ano, líbil se mi víc než naše poslední zápasy. Šance, ofensivní fotbal, individuální akce - kdo nic nezkusí, nic nezkazí. Jinak jak jsem psal, podívej se na celou dobu co je tito trenéři trénují. Vždycky mi tady můžeš najít ojedinělý zápas, který se jím absolutně nepovedl. Jinak jaký mají individuální chyby (Rada, Rezek s Olomoucí, Krbeček s Libercem) vliv na to, jakým stylem se tyto týmy dlouhodobě prezentují? Maximálně to potvrzuje to, že ještě nemají takové prostředky jako jsme měli například my, aby si mohli pořídit hráče podle svého gusta..

            • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              harry     před 14 lety 30.07.2010 14:19 |  
              0 0

              ale určitě lepší než naše pomalá kombinace od ničeho k ničemu bez zakončení.Někteří z vás jsou se svou nekritičností ještě k většímu smíchu než notoričtí stěžovatelé....

          • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 12:00 |  
            0 0

            Chtel jsem napsat vicemene totez. Samozrejme i ve slavii je plno prumernych hracu, s nimiz je tezke hrat evropu a nekdy i ligu. Presto Plzen a Olomouc jsou na tom s kadrem prece jen trochu hur, nektere posty kvalitu nemaji vubec. KJ mel pri budovani kadru navic uplne jine moznosti nez Psotka a Vrba. To, co tito treneri nyni predvadeji, mi prijde velmi sympaticke. Naopak Komnackyho jsem nikdy nenavrhoval.

            KJ se na rozdil od Vrby a Psotky dal na cestu pomalyho kombinacniho fotbalu, coz je podle spatna volba, vadi mi to dlouhodobe a rikam stale totez. Ze se povedly dva poharove zapasy je pekne, nicmene nejde o jeden ci dva zapasy, hra slavie urcovana Jarolimem je uz rok a pul spatna, pomala, drzeni mice bez sanci, bez prekvapeni souperovy obrany. Ze se to povedlo ve Valencii, je pekne, ale systematicka prace trenera na hernim projevu se projevi v tom, ze hraci jsou schopni vykony opakovat.

        • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 12:08 |  
          0 0

          Jen aby slavie zas taky nekdy byla tymem, kterymu se dari, uz na to cekame od podzimu 2008, coz je docela dlouha doba.

    • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      mart     před 14 lety 30.07.2010 11:29 |  
      0 0

      Jen mala otazka k nadpisu.
      Tvrdil jste to same v kvetnu 2008, resp i kvetnu 2009?
      Dekuji za odpoved.
      mart

      • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ravik     před 14 lety 30.07.2010 11:43 |  
        0 0

        Quelhare víceméně souhlas, nicmene uzivatel Kunetice má pravdu v tom, že KJ se čím dál více přiklání ke strategii pomalejšího kombinačního fotbalu. Chápu, že chybí Hloušek, nicméně i s těmi hráči, které tam máme se dá hrát rychlejší a dravější fotbal (Grajciar, MČ, Janda) ale KJ je staví na jiné pozice, než mají předpoklady. Krom toho za sestavení týmu je zodpovědný jen a pouze KJ. Že nebyl schopen sehnat útočníka je jeho chyba a že není schopen dlouhodobě vyřešit v dnešním fotbal velmi důležitý post krajních obránců je taky jeho chyba. Tam udělal díru do světa jen s Krajčíkem. Na krajích obrany nás dnes tlačí bota strašně moc a hra tím trpí. Čelo na stoperu mnohem lepší, na beka je málo fotbalovej a odvážnej. Hub no comment.

        • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          martynko     před 14 lety 30.07.2010 17:21 |  
          0 0

          Přesně tak, kvalitní podpora útoku od beků je v modernim fotbale 4-4-2 základ, protože vytváří výrazně více možností k přečíslení protivníka a tedy k vytváření vyložených šancí, kterých jsem u Slavie v posledních měsících viděl pramálo. Minimálně doma by mužstvo tradice a ambicí Slavie mělo praktikovat výrazně útočnou hru, takže rozestavení se čtyřmi obránci, z nichž ani jeden aktivně nepodporuje útok, rovná se sázka na "holuba v hrsti", tedy holomajzna ve středu hřiště s minimem šancí a pravděpodobná plichta. To je potom ještě defenzivnější než 3-5-2, od kterýho se přešlo na 4-4-2 právě kvůli možnosti zapojení v jedné chvíli až 8 hráčů do ofenzivy.
          Bohužel se nepodařilo nikoho (kéž by se Čelůstka od Krajčíka přiučil) na tyto posty přivést (nalézt?), a tak je to je vedle útoku další místo, kde nás tlačí bota. Možná by stálo za to zaměřit se víc na skauting, nejsem si jistý jestli je p. Cipro je tan "správnej magor", kterej objíždí stadiony typu Smetanovy Lhoty a po nocích louská videa potenciálních posil.

      • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 11:52 |  
        0 0

        No tak na náš fotbal se na jaře 2009 moc dívat nedalo. Tam jsme si zajistil titul povedeným podzimem. Takže například já jsem v květnu 2009 doufal, že se KJ podaří dát dohromady pořádné mužstvo. Vlastně i v květnu 2008 ;-)

        Ale jenom bych dodal, že možná důležitější je, jak se na to člověk dívá s odstupem. Titul 2008 - díky Tomáši. Titul 2009 - jednooký mezi slepými králem.

        • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          quelhar (admin)     před 14 lety 30.07.2010 12:11 |  
          0 0

          Je opravdu uchvatne, jak nekteri fanousci Slavie dokazi vlastni uspechy shazovat a "uspechy" ostatnich vyzdvihovat do nebes.

          • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 12:31 |  
            0 0

            A konkrétní by jsi být nemohl?

            • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              mart     před 14 lety 30.07.2010 12:34 |  
              0 0

              Mohl bych pomoci?
              pokud by ste pohledl treba na posledni dve radky prispevku
              Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Hodnocení: 1)
              Od: Kmotr - Pátek, 30.07. 2010 - 11:52:46
              , ... ale ono by se toho jiste dalo najit vice, ... jen treba trochu dobre vule by to chtelo :)

              • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 12:50 |  
                0 0

                To je shazování? Podívej se jakých výsledků a jaký fotbal jsme předváděli na jaře 2008 a 2009. Kdyby hráli tak jak na podzim, nemohl by nikdo říct ani slovo. Takhle vznikl prostor pochyby. A můžou si za to sami (trenér - hráči - vedení).

                Jinak absolutně nechápu tuhle vaší přísnou hranici: vyhrál se titul - konec všech námitek. Ta hranice není tak jednoduše stanovená, jak se mi tady teď snažíš tvrdit. To že, napíšu jakým způsobem jsme ten konkrétní titul získali nemá nic společného se shazováním..

                Kde vyzdvihuji úspěchy ostatních týmů? Mám pocit, že si pletete pouhé konstatování s oslavováním či hanobením..

                • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  mart     před 14 lety 30.07.2010 12:59 |  
                  0 0

                  -To je shazování?
                  Titul 2008 - díky Tomáši. Titul 2009 - jednooký mezi slepými králem.
                  Ano, podle me ano.
                  -A můžou si za to sami (trenér - hráči - vedení). - jiste, souhlasim, ale nakonec to stacilo na titul, na ktery jsme predtim ale hodne dlouho nedosahli.
                  -vyhrál se titul - konec všech námitek. Ono to tak uplne neni. Jasne, pripoustim, ze pro me mel (a ma) titul velikou cenu. Ale nebudu tvrdit, ze hrali paradne, kdyz to tak proste nebylo. Taky chapu, ze slavista je spis "brblal" (a to poukazuji na sebe, ne na nekoho jineho), ale podzimy byly opravdu vyborne. (a presto by se jiste nasly chyby :D).
                  -To že, napíšu jakým způsobem jsme ten konkrétní titul získali nemá nic společného se shazováním..
                  no dobre no, tak sem to holt spatne pochopil. Omlouvam se.
                  mart

                  • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:15 |  
                    0 0

                    Ono vyhrát titul je daleko složitější než ten tvůj komentář Titul 2008, Titul 2009. Musíš celou sezonu dělat body a těch bodů musíš mít opravdu ze všech nejvíc.

                    A ještě jedna poznámka. Španělé hráli první zápas se Švýcarskem tragicky a zaslouženě rupli. Přesto si titul za celý turnaj zaslouží. A o tom to je.

                  • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:21 |  
                    0 0

                    Pokud to shrnu, tak vás prostě dráždí, když někdo ve zkratce napíše jak to bylo (díky Tomáši atd.), protože jinak víte, že nehráli parádně, připouštíte, že titul mohl snížit váš objektivní pohled na jeho získání (pokud si to tak mohu vyložit) a ve finále jste to asi špatně pochopil. Což na diskuzích bývá dost časté a mě se to stává též.
                    Já zopakuji, že jsem nikde nenapsal, že by naše tituly byli neúspěch. Jejich získání v žádném případě neshazuji, pouze konstatuji jakým způsobem se k nim došlo, protože to odmítám ignorovat, ať je to sebevětší událost..
                    Tím bych to asi uzavřel, víc už to nemá cenu pitvat. Uvidíme co nám KJ a hráči předvedou zítra..

            • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              quelhar (admin)     před 14 lety 30.07.2010 13:16 |  
              0 0

              Mohl - ze nas prvni titul pripisou Repkovi spartani se nedivim. Ze tak delaji slaviste me udivuje. Po 30 kolech jsme meli o tri body vic nez Sparta, ktera mela v zaveru tezky los a s kvalitnimi souperi prohrala. My jsme s temi samymi souperi ztraceli body drive v sezone.

              O druhem titulu, pri kterem jsme na podzim ligu naprosto valcovali, prohlasit za jednooky mezi slepymi, ani nemluvim.

              • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:20 |  
                0 0

                Právě že tomu bylo jenom na podzim..proto ten jednooký sedí jak řiť na hrnec. :)

                • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:23 |  
                  0 0

                  Přesně tak..

                • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  quelhar (admin)     před 14 lety 30.07.2010 13:26 |  
                  0 0

                  Tak schvalne, za jak dlouho zase bude nekdo slavit titul dve kola pred koncem. Myslim, ze na to si poradne pockame.

                  • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:39 |  
                    0 0

                    Hale já už na to přišel. Ty to prostě všechno bereš jenom statisticky. Pokud budeš své názory zakládat pouze na řeči čísel a při tom ignorovat to, co čísla obsáhnout nemohou, brzy se ocitneš mimo realitu. Všeho moc škodí quelhare..

                    • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      quelhar (admin)     před 14 lety 30.07.2010 13:59 |  
                      0 0

                      Heled, kdyz mame po 21 kolech 12 bodu naskok na druheho v lize, tak je jiste poleveni i docela pochopitelne. I proto nechapu, jak se muze psat o jednookem mezi slepymi. Ja bych to videl jako naproste kralovani a v zaveru takovy "Boltuv vypusteny finis" a naprosto kontrolovany zisk titulu.

                      Docela by me zajimalo, jestli treba liberecky titul ze sezony 05/06 taky povazujes za jednookeho mezi slepymi. Tam byl ten prubeh totiz skoro stejny, osm kol pred koncem 11 bodu naskok a kdyz uz nikdo nepochyboval o libereckem titulu, tak prislo poleveni, bilance 2-4-2 v poslednich osmi kolech a nakonec jen pet bodu naskoku.

                      • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 14:30 |  
                        0 0

                        No to si piš. Kdyby nebyli v Praze dva slepci, tak nevyhraje Liberec..:-)))

                      • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 14:35 |  
                        0 0

                        Abych ti řekl pravdu nepamatuji se jaký hrál Liberec fotbal. Jinak naprosté kralování si představuji jinak. Za 9 kol se 12 bodů dá smazat snadno. My totiž nevypouštěli finiš ale náběh do cílové rovinky. Ve 26 to bylo jenom už o 5. Ve finiši jsme naopak zabrali. Takže zas tak slavný to nebylo, rozdíl mezi hrou na podzim byl markantní. Takže já to chápu, že to tak někdo může psát. I když souhlasím, že to lze vidět i jako moc přísné, vzhledem k přestavbě kádru a tebou zmiňovaném uspokojení. Já opět jenom konstatuji, jak to na mě působilo. A tomu jaru se opravdu kralování říkat nedá..

              • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:31 |  
                0 0

                Ale jaký náskok jsme na Spartu měli na začátku jara? To je to trestuhodné a to, co by nemělo zapadnout pokud se mluví o titulu 2008. A pokud chceš ignorovat fakt, že Řepka je klíčový hráč pro Spartu, tvoje volba. Já to vidím tak, že pokud nehraje, je Sparta poloviční. Proto to "díky Tomáši" - i když to nemusí být nejvýstižnější ohledně celého jara..

                • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  quelhar (admin)     před 14 lety 30.07.2010 13:37 |  
                  0 0

                  Na zacatku jara jsme meli na Spartu pet bodu naskok, na konci tri (pricemz o zbyle dva body nas pripravil v posledni minute posledniho zapasu tusim Zofcak).
                  Ano, Repka je klicovy hrac pro Spartu, ale ze by Banik a Brno Sparta jiste porazila s Repkou v sestave, to si teda tvrdit netroufam.

                  • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:57 |  
                    0 0

                    Byl to Krejčí (zajímavé jak teď jeden okamžik bereš, jiný (Řepku) odmítáš). Jinak v 27. kole na nás Sparta měla 4 body. Pak přišel Řepkův zkrat a kolaps. To je to co vidím já, čili tragický jaro. Jako vždy. Jistýho není nikdy nic..

                    • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      quelhar (admin)     před 14 lety 30.07.2010 14:03 |  
                      0 0

                      Ano, ovsem liga se hraje na 30 kol, ne na 27 (zvlast kdyz mas takovy los, ze tri ze ctyr nejtezsich souperu mas prave v tech zbylych trech kolech).
                      Jestli by prisel kolaps s Repkou nebo neprisel, to jsou pouhe spekulace.

                    • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      quelhar (admin)     před 14 lety 30.07.2010 14:05 |  
                      0 0

                      Jen upresnim, ze ono jaro i ja povazuju za spatne a k titulu jsme meli dojit jinym zpusobem.

                      • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 14:13 |  
                        0 0

                        No a to je celé co řeším. Nejde vidět pouze titul a počet bodů. S malým rozdílem v tom, že pochybuji o tom, že by to tak dopadlo s hrajícím Řepkou. Uznávám, že je to subjektivní názor, ale odmítám, že by to bylo shazování našeho úspěchu.

                        • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                          martyni (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 15:00 |  
                          0 0

                          Vidim to podobne, ostatne obe sezony byly dost podobne jako rada predchozich sezon. Dobry podzim, spatne jaro. Meli jsme vic stesti, nacerpali jsme neco z euforie po postupu do LM, neco z noveho Edenu, souperi mozna byli o fous slabsi nez v minulych letech, a treba jsme i byli o fous lepsi a dokazali se preci jen na jare jeste oklepat. Ano, byl to velky uspech, ale co se tyce herni kvality, nedelo se zas az tolik mimoradneho.

        • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          mart     před 14 lety 30.07.2010 12:20 |  
          0 0

          Dekuji Vam, pouze jsem polozil jednoduchou otazku autorovi.
          Ocekaval jsem jednoslabicnou odpoved. Nic vic. (opravdu nic vic:)
          mart

          • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 12:32 |  
            0 0

            Tak to pardon..
            Kmotr

            • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

              mart     před 14 lety 30.07.2010 12:50 |  
              0 0

              Nic se nestalo :)
              Vit Kmotre, ja skutecne netvrdim, a nebudu tvrdit, ze se na nas fotbal na jare 2009 dalo koukat. Proc bych mel lhat? Ale titulu si povazuju. Muj tata zazil (krome doby pred komousema) jen jeden titul(96), nekteri jeho kamaradi ani to ne. Nechci SLAVII srovnavat se spartou (a diskutovat jak ona vyhrava svoje tituly), ale titul 2008 a jeho opakovani o rok pozdeji proste uspech je a je a je. A to mi nikdo nevymluvi a nevymluvi a nevymluvi :), a nebudu se kvuli tomu vztekat:)
              Dlouho jsem tak neucinil, ale tentokrat si dovolim tipnou, ze tu Bolku rozmazneme. Snad se (ku.va) zase nespletu!
              zdravi mart

              • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:09 |  
                0 0

                Ale Marte, vy jste reagoval na příspěvek od autora Kunetice, který se ani nezmínil o našich titulech pokud se nepletu. Ten mluvil o stylu hry a vy jste se ho ptal jestli to samé tvrdil i v květnu. Já jsem z toho pochopil, že se ptáte na ten styl či systém hry. A já si dovolil poznamenat, že já jsme to v tom květnu tvrdil protože jsme hráli naprd obě jara.

                Takže o titulech jsem zmínil jenom já v souvislosti s vaší otázkou ohledně květnů 2008 a 2009. A ani já jsem nikde nenapsal, že by to byl neúspěch. Naopak považuji za úspěch, že po tom co jsme doslova trapně pustili Spartu před nás, jsme to nezabalili a nakonec to dokázali. Ale, že bych kvůli tomu zapomněl, co se předtím stalo, to vážně ne. A to je o čem tu mluvím.

                A k vašemu tipu: podle mě je to spíše "přání otcem myšlenky, protože nevím na jakém základě takto soudíte. Naše dva poslední zápasy stály za starou belu a to jsme jednou hráli "doma" proti 10. 2 góly a dvě povedené akce za 180 minut ve mně nevzbuzují pocit, že by jsme měli zrovna Bolku, která na nás (zvlášť u nás) umí, rozmáznout. Můj typ tedy: maximálně těsná (čti nevýrazná) výhra, spíš remíza.. Rád bych se mýlil a aby to dopadlo jak píšete vy..

                • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  mart     před 14 lety 30.07.2010 13:26 |  
                  0 0

                  Ja vim :).
                  On se o titulech nezminil. Nejspis zapomnel :D.
                  Moje otazka byla jestli za vsechno mohl trener i pokud jde o tituly z kvetna 2008 a 09.
                  Pred tim mi to prislo, ze sem to napsal dobre, ale ted vidim, ze se to da cist uplne(skoro) opacne :)
                  Ono to tak asi bude casteji. A pak se o to pohadame :)
                  Njn, zivot :), ja si myslim, ze si rozumime. Chceme aby hrali aspon jako na podzim 2008, a pokud by k tomu klokan konecne "opravdu" zbankrotoval, tak by to byl takovy hezky darek, ..... treba k mym narozeninam, ktere budu(snad) mit za par mesicu :)
                  mart

                  • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:34 |  
                    0 0

                    Přesně tak :)
                    Já si taky hrozně přeji, aby hráli jako ty podzimy. Ale nebudu skrývat, že v tom moc nevěřím. Zkrátka k tomu za poslední rok a půl nemám důvod. A tyhle poslední dva zápasy mě teda žádným optimismem nenaplnili. Ani fakt, že nemáme útočníka..
                    Tak přeji dopředu vše nej, a ať se tý naší slávce začne zase dařit..

              • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:17 |  
                0 0

                Titul(y) je jistě úspěchem, ale cesta k němu je věc druhá.. a zejména ve druhém případě prostě vedení a trenér selhali při jeho analýze a v následné práci to vzali z mimořádně špatného konce. Titul byl jistě úspěchem, ale na mezinárodní scéně je tady naopak zřetelný ústup ze slávy a vyklizení pozic. Úspěch v LM už nějak zapadá prachem a kde jsou ty doby, kdy Slavia hrála Evropu i na jaře. To je protiváha těm dvěma titulům. Prostě v tomto případě nevěřím, že Slavii může vytáhnout zpátky ten, kdo ji do této situace systematicky přivedl. Navíc když své metody v ničem nezměnil.

                • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                  mart     před 14 lety 30.07.2010 15:29 |  
                  0 0

                  Dobre Bulldocku, vsechno je relativni.
                  1. Nabidni ted fandum Liverpoolu titul, a nejen ze jim bude jedno jak, ale nechaj si uriznout nejmin jednu ruku a nejmin jednu nohu, kdyz to tak bude.
                  2. Nabidni mi titul v lete 2007, s tema rukama a nohama se budu asi trochu vzpirat, .... ale po 50ti letech? i kdyz tam doklouzaj na brise, tak to vemu. Vazne :)
                  mart

                  • Re: VŠE JE O TRENÉROVI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                    Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 17:15 |  
                    0 0

                    No to já nerozporuji. Když je výsledek po dlouhém půstu, tak se to dá vzít ve stylu "jedno jak". I když mě osobně dělalo větší radost to, jak jsme čas od času vypráskali zvučnýho soupeře a na titul zase o fous nedosáhli. Přičemž jak se dělaly tituly u kolegy je druhá věc. To opravdu ani náhodou "jedno jak".

                    Akorát že teď nemáme ani ten výsladek a to "jak" to je rezignace na něco, k čemu nás tradice odkazuje. A to mi jedno není. Slavia prostě nemůže hrát holomajznu a beton jako Teplice, Bohemka nebo Píbram. Pokud tohle akceptujem, tak čert nás vem a toho, kd k tomu vede v první řadě. :)

                    Slavia teď hraje fotbal, kterej nejenže nenese výsledky, ale ani nikoho nebaví. To je pro mě nepřijatelné. A krom toho se nám rozpadá vlastní zázemí.

  6. Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 11:21 |  
    0 0

    Tak po nadějném vstupu do Evropy (Sparta doma i venku, Baník venku) se můžeme s koeficientem rozloučit. Komňacký si dokonce dovolí tvrdit, že je to dobrý výsledek. On to asi vážně bere tak, že když má někdo větší rozpočet, tak prohrát s ním je vlastně normální. Jinak zářez Plzně byl vážně trapný. Bohužel je to v evropském fotbale stejné jako u nás (ne-li horší) - silnější pes mrdá..

    • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

      janko (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 11:27 |  
      0 0

      Zářez Plzně byl trapný, což ovšem neomlouvá ty spalovače. To měli proměnit a byli by někde jinde.....

      • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 11:55 |  
        0 0

        Rezek není útočník. Limberského vychytal golman. Ale to je fuk, oni zkrátka remizovali protože je zařízl rozhodčí. Jinak by byl stav 1:0 pro Plzeň bez ohledu na neproměněné šance..

    • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:01 |  
      0 0

      Dobrý výsledek to zrovna není. Ale z proher ta nejlepší a do odvety rozhodně hratelné. Doufám, že Jabkáč s Baníkem zvládnou odvety, jinak to bude zase trapnější propad ne mezinárodní scéně. Plzeň je asi hotová, ale co víme. Třeba tam Horváthovi nějaká Kulišárna vyjde a postoupí. :) Každopádně na její zápasy bych se ve skupině těšil.

      • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:12 |  
        0 0

        Počkej prohra bez vstřeleného gólu na půdě soupeře je nejlepší? Já myslel, že třeba 1:2 z pohledu hostů je lepší. O 2:3 ani nemluvě..

        • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:24 |  
          0 0

          No, vyjádřil jsem to nepřesně.. prostě není to ještě žádná definitiva. Ale popravdě já jsem vyjádření Komňackýho ještě nezjišťoval. Za Beránka jsme takovej výsledek přiivezli zvenku dvakrát po sobě.. (Partizan, Paok) A nebyl problém.:)

  7. Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

    Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 12:46 |  
    0 0

    Qulehare, vše v dobrém. Vážím si tvé práce i tvých názorů, tedy většinou. Ale někdy se fakt nečapu. Vytahovat nezakopnutí balonu v souvislosti se včerejším zápasem je silně unfair..pojďme dál.

    Jestli Jablonec vybouchl v Olmiku je vcelku irelavantní. Já budu stokrát raději, když tým takhle jednou vyhoří a pak dvakrát suverénně a s pěkným fotbalem vyhraje. Aspoň bude zábava. Sparta vybouchla v derby..dvakrát jsme jí dali 4 góly a nakonec skončila první a druhá. My jsme vybouchli doma se Žižkovem a vyhráli titul. Dali jsme Zlínu sedmičku a pak ji dostali na Arsenalu. No a co.. Je to sport. Musíš umět rozdat i přijmout a cokoliv je záživnější pro diváka než remízové zápasy GL ve stylu Slavia Bohemians. (Kdysi to býval i důvod, proč se to hrálo.) Fakt je je ten, že my jsme loni možná (věc názoru) vyloženě nevybouchli, Plzeň s Jabkáčem jo, ale oni hrajou Evropu, my prd.

    O výhru s Janovem nás obral sudí stejně jako včera Plzeň, bohužel. :( Mimochodem, jestli takhle chybuje evropský sudí před 6000 diváky, tak jsem zvědavej, co bude dělat v Turecku..

    Ale pokud si sáhneš do paměti, tak obě remízy s Valencií jsme dosáhli s klikou od vrat.. venku to byla snad jedna (možná dvě) akce za celý utkání a dali jsme gól, u nás doma to Valencie podcenila stejně jako včera Besiktas první půli, ale uhráli jsme to, to je fakt a jak je tobě blízké, výsledek je jasný a na průběh se historie neptá. Akorát já se ptám.:) Ono je totiž rozdíl remizovat jako včera Plzeň, kde to byla de facto ztráta, nebo tu remízu ukopat se štěstím.

    Ad Plzeň a Jablonec, souhlasím s Martynim aj., že mají lépe složený tým a lepšího trenéra než my. Maj taky své problémy, např. úzký kádr, ale to se nejspíše projeví v pozdějších fázích sezony. Je fakt, že u nás je spotřeba marodky extrémní a opravdu těžko soudit, proč. Ale Plzeň se mi opravdu líbí.. Připomnělo mi to projev Slavie před 4 roky, kdy jsme hráli s Pitákem, Šventem, Krajčíkem, Vlčkem, Fořtem, LJ.. dokonce to tehdy trénoval KJ. Jediné, co nechápu, proč tuhle perspektivní a úspěšnou filosofii opustil.

    Nevim, z čeho vzešla tvoje prudká kritika na Krbečka. Je fakt, že udělal kiks v Liberci, ale ne že by je jinde, potažmo u nás občas gólmani neudělali. Svoje kvality už prokázal v lize dostatečně, bral bych ho do Slavie všemi deseti.

    Na je to zkrátka smutný, ale v současný době hrajou pěkný fotbal jiný ligový týmy než Slavia. Ale aspoň že tak na druhé straně.

    • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

      quelhar (admin)     před 14 lety 30.07.2010 13:12 |  
      0 0

      Jen k tomu prvnimu - vytahl jsem to v souvislosti s celkovym hodnocenim Plzne ve ctyrech zapasech teto sezony, ne v souvislosti se vcerejsim zapasem.
      Vypisu je tedy i jednotlive - prohra v Superpoharu proti Sparte v deseti, kdy si Plzen temer nevypracovala sanci a jalovy fotbal ukoncila chyba Krbecka, ktera darovala Sparte prvni trofej sezony.
      Domaci remiza s Olomouci 2:2, ve ktere tri ze ctyr branek padly po katastrofalnich chybach obrany.
      Vyhra v Liberci o branku docilena zminenym viteznym golem Rezka po "akci" Petrzely - o tom jsem diskutoval uz driv, proste nejsem ochotny prenest pres srdce, ze by tohle mel byt obraz fotbalu a doufam, ze podobne branky Slavia strilet nebude. Mimochodem, prvni gol Liberce, ktery dal domacim nadeji, padl opet po tragicke chybe Krbecka, ktery ma bilanci ctyri zapasy, dva golove kiksy, jeden z nich obral Plzen o sanci na trofej. Nemam rad kdyz Sparta vyhrava trofeje a proto ta kritika Krbecka.
      No a konecne vcerejsi remiza po sporne penalte Besiktase.

      A jeste k Valencii - domaci remiza byla nahodna, ta zvenku naopak naprosto zaslouzena po kvalitnim vykonu.

      Ano, v prvnich dvou zapasech Slavia nehrala prilis pekny fotbal a je to varovani. Porad si vsak jeste pockam, protoze v priprave jsem naopak videl pomerne solidni vykony a tak neumim rict, co je ten pravy obraz vykonnosti. Vzhledem k podminkam, ve kterych se hraly zapasy proti Bohemians a Baniku je mozne, ze ten skutecny obraz Slavie v letosni sezone bude jiny.

      Hodne se tesim na srovnani s Jabloncem v teto sezone. Jestli se opravdu ukaze, ze maji lepsi tym a lepsiho trenera (logicky by tak mel Jablonec skoncit s vyrazne vyssim bodovym ziskem nez Slavia). Zatim ma Jablonec pomerne nahodnou vyhru nad zoufalym Brnem a dva debakly (ten vcerejsi jen herne, nikoli az tak vysledkove).

      • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:47 |  
        0 0

        Neviděl jsem zápas superpoháru celý, tak nevím, jak horké to s tím kiksem bylo.

        K remíze 2:2 ony ty katastrofální chyby jaksi nechodí samy od sebe.. většinou jsou důsledkem aktivity soupeře, nebude zas tak velká náhoda, že proti nám je soupeři nedělají. Ale jak říkám.. aspoň divák v hledišti nezívá.

        Ten nezakopnutý balon jsme rozebírali dříve, souhlasím s tebo plně v tom, že bych nerad viděl podobnou parádu v podání Slavie, to je mmj. důvod proč nejsem rád za Bestu ve Slavii, i když ten je na odchodu, počítám...

        Ad remíza ve Valencii. Snad se dá z pohledu českýho klubu považovat za úspěch, když klub udělá dvě dotažené akce za zápas, ale já bych si to rozhodně nekladl jako metu. Třeba Tottenhamu jsme na White hart line zatápěli jinak. Ale ok, nemusí se každej zápas povést a v případě Valencie bych souhlasil s KJ, že bod z venku dobrej. U Baníku a Bohemky vážně ne. On je totiž taky velký rozdíl mezi výrokem s bodem z venku jsme spokojen (KJ) a s bodem spokojen nejsem, chtěli jsme vyhrát, ale musím ho akceptovat (Koubek).

        Varování..Spíš si vzpomeň, kdy Slavia hrála pěkný fotbal.. to je ten průser!!! Marně bych lovil takový zápas v loňské sezoně, byť uznávám, že lidská hlava je nedokonalá a paměť pomíjivá.

        Ad Jablonec.. a Plzeň a samo bych přidal i Olomouc..trochu mi vypadla, když nehraje Evropu a když jsme u toho, tak v tomto směru bych před nás dal i Baník a Spartu. Nenapsal jsem, že mají lepší kádr, ale lépe složený kádr. Což není nic divného vzhledem k tomu, že v záloze - resp. v sestavě zálohy hrají především hráči podobného typu a o útoku se skoro nedá mluvit. Pokud by to takhle vydrželo celou sezonu, tipuju nás na 4-6 místo v lize a finále Ondrášovky bez nás. Ale takovéhle tipy jsou dost na vodě, protože čekám že z úspěšných týmů se přes zimu 2-3 hráči přestěhují do ciziny a u nás bude v zimě taky velký průvan ať už s KJ nebo bez něj..

        • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

          harry     před 14 lety 30.07.2010 14:29 |  
          0 0

          poslední pěkný zápas??Mám počítat jarní výhry nad týmy ze spodu tabulky-to snad ne-i když na oko diváka byl únorový zápas s Budějovicema asi pohledný.-)Takže suma sumárum-doma s Janovem a pak určité pasáže v Lille

    • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

      Barlblog     před 14 lety 30.07.2010 13:18 |  
      0 0

      Ve Valencii to bylo zasloužené, v Edenu to byla klika.

      Vrba je výborný trenér, o Komňackém bych pochyboval. Určitě má za sebou velké uspěchy. Baník, Jablonec, Ružomberok. Bohužel se mi osobně zdá, že na Evropu nemá po taktické stránce a neumí dost dobře využívat kvality svého týmu v těžších konfrontacích. Nedokázal tolik co KJ a Vrba. Je výborný v práci s hráči, z toho těží v dlouhodobé soutěži.

      S kádrem Jablonce moc nesouhlasím, naproti tomu Plzeň má až na hrot utoku 2. nejlepší kádr po Spartě. Není to jenom Rajtoral, Kolář, Petržela a Horvath. Mají hráče jako Bystroň, Rada, Jiráček a Limberský. Minulou sezonu se utrhl Bakoš a hráli hned nahoře.

      Zatímco Plzni "závidím" zálohu a stopery, tak Spartě a Jablonci "závidím" utok.

      Kadlec, Kweuke, Bony, Lačný, Jeslínek, Jirouš. Kvalitní mládež v tomto směru. Je to sice na můj vfkus moc hráčů, ale mají výběr a hlavně ROZDÍLNOU TYPOLOGII. A to nám vždy chybělo. Na druhé straně Vošahlík, Pekhart, Lafata, Mesanovič a Vukovič. Ideální počet hráčů, typologicky rozdílných. V tom jsme bohužel zaspali.

      • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 13:56 |  
        0 0

        Jo, souhlas.. s tím že já psal o typologickém složení kádru.. To má lepší snad každej, protože v lize hrajem bez útoku jenom my.:)

        Jednu poznámku ke stoperům.. Rada se mi hodně líbí. Pozoruju ho už dvě sezony a je to přesně hráč, jakýho bych rád viděl na stoperu ve Slavii. v Jablonci je to Pavlík, podobnej typ. Odolní, důrazí hráči, co jim balon nepřekáží, přehled.. Ne náhodou jsou to oba kapitání. Teda Rada byl než dorazil Horváth. Tomu to asi dal Vrba jako ochranu před sudím, protože ten za celej zápas hubu nezavře. :)

  8. Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

    Barlblog     před 14 lety 30.07.2010 12:56 |  
    0 0

    Souhlasím s hostováním Mareše i Ivanoviče. Mata by si mohli v Bosně nechat, Mareš snad bude hrát, aby na jaře nahradil Hubáčka. Momentálně není levý bek náš primární problém. Hubáček je stále objektivně nadstandartní obránce. V systemu 4-5-1 by měl hrát. Může jistit výpady Trappa a Čelůstky (ten je výborný). Navíc ho může nahradit Palko, v pohárových zápasech a ke konci ligových zápasů, neb je vidět Hubova klesající výkonnost s blížící se 90 minutou. Musíme si nástupce Hubáčka vychovávat, ne za draho kupovat. Kaufmana je velká škoda, mělo by se sním asi neustále pracovat individuálně a věnovat mu větší lékařskou pozornost.

    Vaniak - Čelůstka, Koubský, Hubáček - Ragued, Trapp - Grajciar, Kisel, J. Černý - M.Černý - Hora

    Nebál bych se poslat v průběhu hry hráče jako Janda, Zákostelský, Belaid. A to za Kisela, JČ a Horu. Dvoum prvně jmenovaným docházejí síly a rád bych viděl Zákostelského v akci, takhle si nejde udělat žádný obrázek o stavu utoku. Nutnost někoho koupit tu však pořád je.

    • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

      lassiter     před 14 lety 30.07.2010 13:12 |  
      0 0

      No z mého subjektivního pohledu je Hubáček také stále stejný, leč nikoliv nadstandardní ale průměrný obránce. Začátky sezony měl vždycky takové pomalejší, pokud vůbec nastupoval. Na konci byl pak zpravidla vynášen téměř do nebes, tak uvidíme jak to bude letos :-) Obrázek o stavu útoku myslím není až tak těžké si udělat a vidět v akci Zákostelského na tom řekl bych moc nezmění, což neznamená, že bych ho tam taky rád aspoň na chvíli neviděl.

      • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 14:03 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu, že náhrada není, tak snad radši ta nebesa..:-)

  9. No ty vole, to jsme asi fakt finančně úplně v prdeli

    Viking     před 14 lety 30.07.2010 16:06 |  
    0 0

    Nováčik prvej tureckej ligy Konyaspor vo veľkom nakupuje. Okrem Ivana Lietavu by sa jeho posilou mal stať aj ďalší slovenský futbalista. Za Bospor mieri zo Slavie Praha ofenzívny stredopoliar alebo krídelník Peter Grajciar, ktorý absolvoval v zošívanom drese výbornú sezónu. Odstupné sa odhaduje na 400 až 500-tisíc eur. Všetky príslušné zmluvy sú už podpísané, čaká sa len na úhradu prestupovej čiastky.

    • Re: No ty vole, to jsme asi fakt finančně úplně v prdeli

      Kunetice     před 14 lety 30.07.2010 16:24 |  
      0 0

      Jestli je to pravda tak jsme opravdu v pič-. A rosen by měl jít do prde-e a prodat to někomu schopnějšímu!

      • Re: No ty vole, to jsme asi fakt finančně úplně v prdeli

        Viking     před 14 lety 30.07.2010 16:40 |  
        0 0

        Nevím co je na tom pravdy, píšou to v dnešním slovenském Sportu... Ta přestupová cena by byla hodně špatný vtip...

        • Re: No ty vole, to jsme asi fakt finančně úplně v prdeli

          jiras     před 14 lety 30.07.2010 17:00 |  
          0 0

          10 - 12 mega za naši oporu, to je opravdu síla.

  10. ??????????????????

    Kunetice     před 14 lety 30.07.2010 16:20 |  
    0 0

    Jak tak koukám tak některým stačí když trapným fotbalem uhrajem remízu i doma s bolkou a vše bude v pořádku.
    Ale já se raději podívám na fotbal kdy i třeba prohrajem ale budeme jezdit po řiti celých 90 minut protože to má budoucnost a možnost se zlepšovat ale fotbal ala Vízek ,Gajdůšek, Rott a i Karel jarolím dnes nená šanci!!!!!!!!

  11. Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

    atlantis     před 14 lety 30.07.2010 16:38 |  
    0 0

    Slavie má teprve dva zápase a liga je dlouhá,někteří už ji odepisují,ikdyž nevím proč.Nechme se překvapit.

    • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 17:19 |  
      0 0

      Taky bych to nebalil. Snad tu ligu udržíme.

      Jinak "přestup" Grajciara. Jestli to neni kachna, tak sedí ve vedení vůl.

      • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

        chosejn     před 14 lety 30.07.2010 17:27 |  
        0 0

        Já bych věřil ceně kolem 20M, přeci jen mu v létě končí smlouva...

        • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 18:07 |  
          0 0

          Rok je ne tohle ještě dlouhá doba. Reps. aj tak by bylo smysluplné mu ji prodloužit. Ale tohle všechno jsou zas ty "DPH" za setrvání KJ. Nedivil bych se, kdyby nechtěl prodloužit, jestliže nevidí perspektivu. A takových věcí je víc. Proto jsem vyjádřil ten názor, že pro ponechání KJ u týmu není argumentem ani jeho přetrvávající smlouva. Ztratíme ještě víc.

          Každopádně tahle cena je výsměchem.. Logiku by to mělo leda ve stejném modelu jako s Čeldou..tj těch 0,5 M euro za hostování a třeba 2M opce na přestup.

          • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

            quelhar (admin)     před 14 lety 30.07.2010 18:16 |  
            0 0

            Promin, ale jsi uplne vedle. Proc by napr. Grajciar nevidel perspektivu, kdyz patri do zakladu?

            Je treba se dostat myslenkami do soucasne ekonomicke reality Slavie.

            • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

              lassiter     před 14 lety 30.07.2010 18:25 |  
              0 0

              no možná třeba právě proto nevidí perspektivu :-)

            • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

              spojka     před 14 lety 30.07.2010 18:31 |  
              0 0

              Copak my, my muzeme byt myslenkami, kde chceme. V ekonomicke realite meli zit predevsim panove majitele a vedeni klubu, kdyz v minulosti vyhazovali miliony za Vasiljevice, Naumovy, Jarolimy nebo Abrahamy, za odstupne a reseni osobnich pruseru KJ v souvislosti s Brabcem, za prestrelene smlouvy pro Ivanovice nebo provize pro jejich agentky.

              Vsadit jedno leto desitky mega na postup do LM, nasledne nechat KJ predvest takovy trenersky zverstvo, jako byl Tiraspol, a rok na to prodavat pod cenou jen proto, abych utahnul samotnej provoz klubu, to je diletanstvi non plus ultra.

            • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

              Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 18:33 |  
              0 0

              Třeba proto, že po něm trenér chce úplně jinou hru, než na kterou má předpoklady, proto, že ho vydusí v béčku kvůli zapomenutému pasu..

              Tak pokud je ekonomická realita 12 milionů za jednoho z našich nej hráčů (a že máme tak 2-3 srovnatelné), tak jsme ve výprodeji a musíme střelit kohokoli za jakoukoli cenu. To je to fakt tak zlé? To bych potom ještě míň chápal, proč Rosen nerezignoval na sportovní ambice ve prospěch stabilisace klubu a proč Jarolím přivedl tři hráče ze zahraničí (byť zadara s nemalým platem) a nehraje ligu s juniorkou.

              Ale zpět. Nerad bych se pitval v coby kdyby. Nic není oficiálně potvrzené. Věřím, že je to velká kachna, protože jinak by bylo všechno ještě daleko černější, než to vypadá a výzva ultras aktuálnější než při včerejší debatě..

              • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

                Viking     před 14 lety 30.07.2010 18:43 |  
                0 0

                Jestli Quelhare je to třeba zasadit do aktuální ekonomické situace Slavie tak potěš koště... Grajciar je chlap s hodnotou 40-50 mega.

                • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

                  kokac     před 14 lety 30.07.2010 22:33 |  
                  0 0

                  Slavia prostě potřebuje někoho prodat kvůli pěnězům, nehledejte za všim Jarolíma....a k ceně...osobně sem očekával tak 20 mega, ale přece jenom 27 neni nijak perspektivní věk a po minulý sezoně ceny hráčů asi moc vysoko nebudou...takže naprosto chápu tento krok

              • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

                quelhar (admin)     před 14 lety 30.07.2010 18:53 |  
                0 0

                Nejak nechapu souvislost vyzvy Ultras k bojkotu a toho, ze je "vsechno jeste daleko cernejsi". Jak to myslis?

                • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

                  YsoEz     před 14 lety 30.07.2010 19:10 |  
                  0 0

                  možná kdybys na chvíli vytáhl hlavu však víš odkud, tak bys tu souvislost taky velice dobře pochopil :))))

                • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

                  Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 20:13 |  
                  0 0

                  Asi v tom smyslu, že bychom pak měli mít jednu kapsu prázdnou, druhou vysypanou a netušíme ani kdo ty kapsy nosí na kabátě, pouze máme indicii, že je částečně hluchoněmý a tváří se jakoby nic..

    • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

      hiker42     před 14 lety 30.07.2010 21:42 |  
      0 0

      inu, to zřejmě bude jeden z dalších pověstných Jarolímových klacků...:-((

      Jestli Grco (btw hráč širšího výběru účastníka MS, který např. v duelech s Valencií patřil k nejlepším na hřišti) odejde k Turkovi za směšných 0,5M EUR, žádnýma svazáckýma frázema se to okecat nedá.

      mě spíš zatím překvapuje (a podotýkám, že v dobrém), že ještě neprodali Hocina...

      • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 21:46 |  
        0 0

        Máš recht. Mně totiž v tomhle směru "dochází" angažování Dembélého.

        • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

          Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 00:09 |  
          0 0

          Nejvíc mne chlapci baví, jak tady dlouho Jarolímovi nadávali, že Petera Grajciara do Slavie vůbec přitáhl, když je to hráč na nic. Pak mu Jarolím začal dávat šanci a teď to zas KJ schytá znovu. Inu doklad toho, že kdo chce psa bít, hůl si najde. To se tady hodně nosí. :-)

          • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

            slaviator     před 14 lety 31.07.2010 00:22 |  
            0 0

            Zato kdyby KJ vyhazel celej mancaft od Vaniaka pres Celustku, Ragueda s Hlouskem po Horu s Vlckem a prived sem FC Desnou a oznacilo se to za novou koncepci, tak Huzgimu by to nevadilo a tleskal by, ze.

            • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

              Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 01:18 |  
              0 0

              Slaviatore, takovou výši demagogie, jakou zde předvádíte, musíte umět při své inteligenci rozpoznat určitě i sám. To asi nemusím komentovat.

              • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

                slaviator     před 14 lety 31.07.2010 08:25 |  
                0 0

                Huzgi, to neni demagogie, nybrz nadsazka. A nezapomen, ze vsichni ti co nadavaji treba ted co s tyce konkretne odchodu Grajciara (nedivim se mu, jestli sam chce pryc) za 400-500 tis euro (to je vazne malo, na to, ze je to klicovej hrac, byt mu je 27 a za rok mu konci smlouva, myslim, ze plus minusmilion by bylo odpovidajici) nemuseli nadavat pri jeho prichodu. A ti, co tehdy nadavali, tak mohli delat i ciste jen proto, ze prichazel 25tiletej hrac z Nitry, co do te doby v podstate nic nedokazal. Byl podepsanej pul roku pred koncem smlouvy a nakonec se vykoupil, aby mohl hrat jeste na jare, pokud se nepletu. A tady byli Krajcik, Gebreselassie, Janda... Ale Grajciar si je treba svymi vykony ziskal? A pak ho ale pulku podzimu dusit kvuli zapomenetymu pasu? Pak ho v sestave cpat na levej kraj, kdyz je evidentni, ze Coro napravo to "odchodi" stejne jako nalevo, ale Grajciarovy prednsoti jsou eliminovany? Tak pak se nediv, ze lidi nadavaj a brblaj. A pak ho pustime za 400 tis euro, 10 milionu korun? Ale na kolik nas vysel Abraham (prestup plus plat), Dens, Kaufman, Besta? Dohromady s prestupy a platy na 40-50 milionu. Ale pak musime prodat Grajciara, protoze jsme financne v prdeli. Tak prodejme jeste Ragueda do Rakouska nebo na Kypr za pet milionu korun a Vaniaka posleme do becka, protoze netrenuje na 100% a ty a dalsi reknete "je to zasazeno do soucasneho financniho stavu Slavie", "KJ vi co dela", "Vaniak stejne chyboval v lonske sezone ve trech zapasech a letos uz ve dvou", "volali jste at hrajou mladi, ted bude chytat Vales a hrat Dembele a Hora a ... a... a... vy zase nadavate, tak co chcete"

          • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 00:25 |  
            0 0

            Tak nejdriv nebylo vubec jasne, co je Peter zac, kdyz nehral. Podle me se ale spis nadavalo, ze ho privedl a pak mu nedaval sanci.. A kdyby odesel za tak smesny penize, tobe by to prislo v poradku? Byl bys spokojeny jako se vsim? Podle me by to byl dalsi krok na ceste k pesimu fotbalu, jak si to KJ preje.. a ta castka - bud je slavie tak zoufale bez penez, nebo na tom vydela nekdo jiny.

            • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

              Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 31.07.2010 01:15 |  
              0 0

              Pánové, nevím zda umíte číst. Jelikož se zatím jedná o spekulaci, kterou žádná ze stran nekomentuje, vůbec ve svém příspěvku nehodnotím případný odchod Petera ven. V tom si počkám. Já jen komentuji chuť každého z vás chopit se jakékoli hole k tomu, abyste současný klub Slavie zmrskali co to jde. :-)

              • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

                slaviator     před 14 lety 31.07.2010 08:40 |  
                0 0

                S Bohemkou v Edenu to taky byly nicim nepodlozene spekulace v prubehu jara a najednou bum ho :) Nehlede na to, ze Slavie prestupy jak vime zverejnuje az kdyz je to na papire, ale to neznamena, ze z klubu nemohlo uniknout info? Rek bych, ze Peter dneska hrat nebude ani..

              • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

                hiker42     před 14 lety 31.07.2010 09:45 |  
                0 0

                najděte prosím a dejte do placu, kde jsem kdy na Grca nadával.

          • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

            DrFe1     před 14 lety 31.07.2010 15:18 |  
            0 0

            Nepamatuji si, že by tady kdokoliv někdy nadával Jarolímovi zato, že Grajciara přivedl do Slávie. Takže to s tou holí platí především o Tobě. A když tu hůl nenajdeš neboť žádná neexistuje, tak si jí prostě vymyslíš.

  12. Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

    jiras     před 14 lety 30.07.2010 20:19 |  
    0 0

    Navrhuji ostříhat J. Černého, obarvit mu vlasy, zfalšovat občanku a poslat do Turecka místo Grajciara. :-)

    Na ten přestup se dá dívat i jinak, viz.
    http://www.fcb.cz/fan-zona/blog-tomase-petery/blog-tomase-petery-prestupy-a-matematika.html

    Nedá se nic dělat, byli jsme před Grajciarem, budeme i po něm, betonians v Edenu mě pořád serou víc než tohle. Holt bude hrát Janda, případně se posune Kisel a naskočí Belaid, resp. Kisel se posune a udělá se místo pro Jarolíma. Kolotoč se sestavou může začít, teď má KJ důvod.

    • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 21:20 |  
      0 0

      Díky za odkaz. Moc zajímavé čtení a mmj. rada pánům ve vedení Slavie. Takhle to má vypadat, tohle je komunikace ředitele s fanoušky par excellance. A to se pan Petera přiměje k tomu sesmolit pár řádků každej měsíc (i kdyby mu to smolil tiskovej, je to fuk).

      Když to srovnám s tím, jakej je problém a kolik urgencí je třeba k tomu, aby se např. Doležal nebo KJ uvolnil k onlajnu..aspoň jednou za půlrok..

      Při vší úctě, pan Zlámal se pak diví, kde je problém v komunikaci..

      • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

        YsoEz     před 14 lety 30.07.2010 21:57 |  
        0 0

        byl vubec nekdy uz rozhovor s Rosenem? co ja vim kdyz to tahl s Dolezalem, tak byli vzdy onlajny s Dolezalem...

        • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

          marcocruz (přítel SN)     před 14 lety 30.07.2010 22:13 |  
          0 0

          Pokud vim, tak s Rosenem nikdy

        • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

          jiras     před 14 lety 30.07.2010 22:14 |  
          0 0

          Po tom, co Rosen loni řekl, že je Puček vlastně hodnej a rovnej kluk jsem rád, že se další rozhovory s ním nebojevují.

            • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

              bongor     před 14 lety 30.07.2010 23:01 |  
              0 0

              No to už nic neříkám,nějak to s námi vypadá na milou pí..Když už musíme prodávat pod cenou,tak vidím naši budoucnost černě.
              Teď se uzdraví Adam a prodáme ho asi taky,naštěstí jinak nemáme co na prodej,mimo snad toho Hocina,ale to je zase zadák,ten by byl tak za 5 Mega.To hned každej využije,když se někdo ocitne v tísni a musí prodávat,aby přežil.A pořádně ho obere.

              • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

                martynko     před 14 lety 31.07.2010 08:58 |  
                0 0

                Hocina neprodávat...jinak se z prostředka hřiště stane takovej průchoďák, jako když občas nehrál Tavares. A to i přesto, že se do ofenzivy moc nezapojuje.

          • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

            slaviator     před 14 lety 31.07.2010 00:31 |  
            0 0

            Nejsmutnejsi je, ze nebyt Pucka, tak neni ani jeden titul. Ne diky Repkovi, ne diky tomu ze jsme byli jednookym mezi slepymi kralem. Ale diky Puckovi. Ono ruku na srdce, ale v kolika zapasech po jeho prichodu nas rozhodci poskodil? Myslim tim Poskodil s velkym P, jako onehda pred par lety Kralovec v Olomouci (gol z ofsajdu proti nam, gol po centru za brankovou carou, neodpiskana penalta pro nas) nebo s Libercem na Strahove, jak jsme odesli ze hriste. Mozna akorat ten Banik letos na jare, kdy ale nam uz o nic neslo a Baniku slo o pohary a porad byl ve hre i o titul. Jinak to byly obcasne chyby a pokud nekdy nekdo nekoho zariz, tak soupere. Pucka nemam rad, ale bohuzel ...

            • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

              bongor     před 14 lety 31.07.2010 07:25 |  
              0 0

              Máš pravdu Lukáši,bohužel.Ono je to takhle ve všech oborech činnosti
              a všude.Akorát v tom fotbale je to víc na očích..Mně je Puček volnej,ale vím,že bez něj by naše problémy byly ještě viditelnější.Jeden klub z Prahy má takových Pučků neurekom a proto se
              o tom tak nemluví.Že proti takové přesile dokázal zajistit pro náš klub alespoň relativní rovinu,to je skutečně dobrá práce a je nesmysl ho za to ještě odsuzovat.Že byl pravomocně odsouzen?To je mi k smíchu,protože znám naší "spravedlnost" padni komu padni,daleko okatější případy se přešly s úsměvem....

              • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

                slaviator     před 14 lety 31.07.2010 08:36 |  
                0 0

                Presne. Pamatuju, jak u nas dostalo Slovacko minus 12 bodu s oduvodnenim, ze je to na spodni hranici...Liberec dostal 6, Opava 9, Zizkov taky 12? No a veci na Spartu se ztratily. A tak to byva vzdy, schytaj to jen ti co jsou male ryby nebo ti, co v tom uz jet nechtej, popripade ti blbi, co se nechaj chytit. Ostatne, uplaci se porad, akorat nikdo nepredava penize v igelitce s napisem Uplatek. Vzdyt predpredlonskou sezonu, jak Slovacko spadlo, tak v poslednim kole vbehl jeden funkcionar do satny rozhodcich s kufrikem, kde mel milion. Jelikoz ty indicie byly uz pred zapasem, tak tam byl i funkcionar jinyho klubu, kterej byl v ohrozeni sestupu, a pomohl zabranit k tomu, ze ten pokus byl zmarenej. Ale dokaz u soudu potom coby statni zastupce, ze ho chtel uplatit. To dokazou maximalne tobe, kdyz nejakymu urednikovi budes v obalce davat dva tisice nebo kdyz na STK nechas v technicaku litra. Ale uz ne "grazlovi", co se milionem v kufriku snazi uplatit rozhodci primo v polocasove prestavce.

            • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

              martynko     před 14 lety 31.07.2010 09:43 |  
              0 0

              Až na ten Liberec, kterej jsem neviděl, naporstý souhlas. Myslim, že Rosen nebude zas tak blbej, aby si tahal kontroverzního Pučka do Slavie jen z kamarádství. V tý naší džungli kaprligy je nejspíš nutný mít na svý straně někoho, kdo toho na konkurenty zřejmě hodně ví a vyzná se v poměrech. V tomhle duchu se i sám Rosen vyjádřil, že za poměrů před korupční aférou by pro něj nemělo vůbec žádnej smysl ve fotbale působit.. Jinak ještě k Pučkovi, škoda toho jeho extenpore na Slovensku (ať už je to tak, je rozhodl slovenský soud nebo ne). Jinak totiž co i pamatuju, tak on při tý první korupční (ne)aféře ještě za Chvalovskýho byl snad jedinej rozhodčí v lize, kterej o korupci mluvil relativně otevřeně a spíš proti těmhle praktikám a vůbec stavu tehdejšího fotbalu vystupoval.
              Na druhou stranu by se ale taky nemělo zapomínat na odvrácenou stranu mince působení Pučka, zejména legendárních pět penalt ve čtyřech zápasech. Tehdy nám to vůbec nešlo.. náskok se povážlivě ztenčoval...to se přiznám, že jsem se před kolegama sparťanama docela dost styděl.. Nakonec nás "vysvobodil" Řepoun, a nám to najednou začalo zázračně jít a porazili jsme venku Olomouc i Bolku a bylo..mno bylo to všecko prostě dost divný.

              • Re: V sobotu s Mladou Boleslaví

                slaviator     před 14 lety 31.07.2010 14:07 |  
                0 0

                Ten Liberec, to bylo neco hroznyho. Ani ne ze by nas zariz jako nikdy jindy predtim nebo potom uz ne (treba Kralovec v ty Olomouci byl daleko horsi), odesli jsme po penalte pro Liberec a o dva nebo tri domaci zapasy potom jsme hrali s Teplicema na Strahove a uplne tu samou penaltu piskli pro nas. A mam pocit, ze LJ ji promenil. Mozna Kalivoda. Ale kdo ji dal je fuk, v tu chvili jsem se cejtil fakt trapne, ze proti nam si na ni stezujeme a odchazime po ni ze hriste a pro nas ji v pohode v klidku promenime. Kdyby ji zakop, asi by se nikdo dlouho nezlobil. Tech pet penalt ve 4 zapasech (uz) predpredlonskou sezonu, to bylo neskutecny. Ale nestydel jsem se, protoze ji dal snad jen Brabec v Teplicich a stejne jsme porhrali? Dve v Plzni jsme nedali... ale hlavne, Sparta celou dobu vyhravala penaltama v 94.minute nastaveni i kdyz rozhodci nastavoval 2 minuty a nebylo jim to trapny, takze jsem to bral jako "revans". A bohuzel, bez cloveka typu Pucka se kdokoliv v lize titulu nedocka, protoze tu bude pet dalsich tymu, ktere takoveho cloveka mit budou... A Pucka pamatuju z posledniho jeho zapasu i, jak piskal Spartu na Letne s Boleslavi, piskal rovinu, Boleslav vyhrala a... Pucek radsi skoncil, nez aby dostal stop na x zapasu. A v to dobe stale piskal Milanek Sedivy, ktery naprosto pojebal derby, v derby Blazek malem rozparal Jandovi bricho a nic, potom pozdeji Repka prskal na rozhodci z pulmetru, v derby v prvni mminute zezadu sejmul Vlcka a nevidel ani zlutou... Mit tehdy nekoho jako Pucka, tak je Repka za to vyloucenej a vyhrali bychom treba pak i titul. Takhle jsme skoncili zase druzi...