Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Baník Ostrava - Slavia 1:1

Ve druhém kole Gambrinus ligy zavítala Slavia na Bazaly a po brance Karola Kisela si odvezla bod.

Baník Ostrava - Slavia 1:1 (0:1)
Branky:
52. Frejlach - 37. Kisel

Slavia: Vaniak - Čelůstka, Koubský, Vomáčka, Hubáček - J. Černý (71. Janda), Ragued, Kisel, Grajciar - M. Černý - Hora (83. Vlček)

Trenér Karel Jarolím udělal oproti prvnímu kolu v sestavě dvě změny, lehce zraněného Petra Trappa nahradil na stoperu uzdravený Benjamin Vomáčka a v útoku nastoupil Jakub Hora místo Standy Vlčka. V opatrném úvodu utkání se soupeři vzájemně hlídali, přesto se Slavia dostala k první nebezpečné situaci, když střílel Peter Grajciar z hranice vápna. Míč však těsně minul Daňkovu bránu. Pak přišly chvíle domácích, kteří hrozili výhradně ze standardních situací, ať už to byly dlouhé auty, rohové kopy nebo přímé volné kopy. Z jednoho z nich pálil Frejlach a Martin Vaniak vytáhl parádní zákrok. O chvíli později to zkusil Frejlach znovu a ani tentokrát Vaniaka nepřekonal. Poté se hra opět vyrovnala a šance nepřicházely ani na jedné straně. Když už to vypadalo, že nudný poločas dospěje ke svému konci, Slavii se otevřela možnost k rychlému brejku a přestože nakonec tak rychlý nebyl, dostal se na hranici vápna k míči Karol Kisel po krásném přiťuknutí Milana Černého a suverénně šanci proměnil - 0:1. Kisel si tak připsal v druhém zápase za Slavii druhou branku a obě byly velmi podobné, když překonal sám na vápně golmana střelou po zemi. V poločase tak mohla být Slavia spokojená.

V úvodu druhé půle si vytvořila první šanci Slavia, ale závar ve vápně Baníku brankou neskončil. A vzápětí bohužel udeřilo na druhé straně. Centr zprava odvrátil Koubský akrobaticky pouze na hranici vápna, kde míč napálil do sítě volný Frejlach - 1:1. Další náznaky šancí v podání Baníku pak vyšly vniveč. Baník se však zlepšil a vytvářel si další šance, po sporně odpískaném faulu Ragueda hlavičkoval Bolf vedle a rohový kop přinesl závar, ze kterého míč vylétl jen těsně vedle tyče Martina Vaniaka. Slávisté to zkoušeli kolem vápna soupeře kombinací, ta však často končila nepřesnostmi. Kolem 75. minuty zaúřadoval na hřišti sudí Adámek, který nejdříve odpískal čistý zákrok Grajciara a o minutu později jasný faul na Milana Černého posoudil jako čistý zákrok. V závěru zápasu si Slavia vytvořila další závar, ale branka nepadla a navíc po dalším otočeném faulu dostal žlutou kartu za protesty střídající Janda.

Komentáře (136)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Baník Ostrava - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Viking     před 14 lety 25.07.2010 19:31 |  
    0 0

    Kisel ven!

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 0:0 v 1. pol.

      Nemo     před 14 lety 25.07.2010 19:38 |  
      0 0

      On hraje ? A jo v soupisce je napsanej.

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Nemo     před 14 lety 25.07.2010 19:39 |  
        0 0

        Všechno rušim :) a sypu si popel na hlavu.

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 0:0 v 1. pol.

      pajuch     před 14 lety 25.07.2010 19:38 |  
      0 0

      Adámek ven!

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 0:0 v 1. pol.

      utrzeny_ze_retezu     před 14 lety 25.07.2010 19:39 |  
      0 0

      Zkus to napsat ještě jednou :-))) gol :-)

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 0:0 v 1. pol.

      lassiter     před 14 lety 25.07.2010 19:39 |  
      0 0

      Kisel gól!

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 0:0 v 1. pol.

        Nemo     před 14 lety 25.07.2010 19:40 |  
        0 0

        Každopádně moc pěkná kombinace, na to by se nechalo koukat. Jen tak dál hoši.

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 0:0 v 1. pol.

          Viking     před 14 lety 25.07.2010 19:44 |  
          0 0

          Kisel dovnitř:)))

  2. Re: Baník Ostrava - Slavia 0:1 v 1. pol.

    slaviator     před 14 lety 25.07.2010 19:52 |  
    0 0

    KJ se asi inspiroval sestavou jakou jsem sem napsal, krome stopera, ale vcetne MC na podhrot - a zatim to jde a ne ze ne :D

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 0:1 v 1. pol.

      lassiter     před 14 lety 25.07.2010 20:09 |  
      0 0

      já už si to myslim dlouho, že bys to měl trénovat ty :-)

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 0:1 v 1. pol.

        slaviator     před 14 lety 25.07.2010 21:12 |  
        0 0

        Protoze vis, ze bych te bral za asistenta a Rosen by jeste usetril. :)

  3. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

    Viking     před 14 lety 25.07.2010 20:37 |  
    0 0

    Rozhodčí je píča!!!

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

      jack09     před 14 lety 25.07.2010 20:38 |  
      0 0

      nestacim se divit!!

  4. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1 v 2. pol.

    pajuch     před 14 lety 25.07.2010 20:37 |  
    0 0

    Ten Adámek je solidní řezník - jako co to je? Otáčí auty, rohy, fauly... děs.

  5. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    Viking     před 14 lety 25.07.2010 20:54 |  
    0 0

    Hrozná holomajzna naštěstí nikdo zatím dvakrát nevyhrál. Škoda nevyhraného zápasu doma...

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      Wommi     před 14 lety 25.07.2010 20:57 |  
      0 0

      priste remiza doma s bolkou a pak prohra v brne, ktery se na slavce nakopne:)

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        Wommi     před 14 lety 25.07.2010 20:59 |  
        0 0

        jinak venkovni dresy vypadaji pekne! pri hre

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          Viking     před 14 lety 25.07.2010 21:12 |  
          0 0

          Dresy jsou hezký. Jinak druhý zápas a druhý inkasovaný gól po propadnutí Hubáčka a centru z jeho strany...

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            lassiter     před 14 lety 25.07.2010 21:14 |  
            0 0

            no mě u toho gólu zaujal spíš Vomáčka, kterej se snažil odvrátit centr patičkou tak, že to spadlo pěkně za vápno

            • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

              quelhar (admin)     před 14 lety 25.07.2010 21:17 |  
              0 0

              Nebyl to Koubsky? Kazdopadne lepsi, nez kdyby ten mic nechal proletet, kdyz uz to slo za nej. Na vapne by meli byt branici zaloznici a takovy mic sebrat.

            • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

              denydzlSKS     před 14 lety 25.07.2010 21:18 |  
              0 0

              to měl ve vzduchu udělat parakotoul s vrutem a odehrát to placírem?:-) holt se jmenuje Vomáčka..osobně bych neviděl ten obdrženej gól jako vyloženě chybu jednotlivce...ale když už bych měl někoho vybrat, tak ať si střihne Hubáček s Raguedem(nebo Kiselem..prostě někym, kdo měl mít odraženej balon)

              • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                Wommi     před 14 lety 25.07.2010 22:19 |  
                0 0

                ..tak prrrr!!!!:) pozor na jmenovce mi nesahej!kazdopadne to odehral koubsky a jak tu bylo uz psano, v jeho situaci lepsi nez to nechat propadnout do vapna

                • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                  Gordon (host)     před 14 lety 26.07.2010 09:05 |  
                  0 0

                  ty se jmenujes Hocine ? :D

                  • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                    slaviator     před 14 lety 26.07.2010 09:25 |  
                    0 0

                    Hocine Fomacka:)

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            denydzlSKS     před 14 lety 25.07.2010 21:14 |  
            0 0

            4x tam zachytil míč v důležitým okamžiku - 1x mu prošli po jeho straně..ve vásledku solidní výkon.

            • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

              Viking     před 14 lety 25.07.2010 21:17 |  
              0 0

              Vomáčka to nechtěl hrát patou a ani nehrál. Míč šel za něj a odehrával to holení, jinak to odehrát ani nešlo. Škoda že to propadlo zrovna k Frejlachovi, byl přesně mezi Grajciarem a Raguedem myslím...

              KRÁLOVSTVÍ ZA ÚTOČNÍKA!!!

              • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                denydzlSKS     před 14 lety 25.07.2010 21:20 |  
                0 0

                království a klidně i půl princezny...
                už je opravdu na čase, aby nějakej útočník přišel, aby někdo vpředu vyhrál souboj..

                • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                  Wommi     před 14 lety 25.07.2010 22:22 |  
                  0 0

                  zlata pravda, ale snad KJ neco vymyli, treba budem hrat na jeste vic ofenzivnich zalozniku a nakonec se zadari,..vzdyt sparticka hrala minulou sezonu taky na remizi a presto udelala titul

              • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                lassiter     před 14 lety 25.07.2010 21:34 |  
                0 0

                myslim že to mohl v klidu odehrát jinak, třeba do rohu

                • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                  Clarinet     před 14 lety 25.07.2010 21:40 |  
                  0 0

                  Podívej se na to znova, tohle je naprostej nesmysl.

                  • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                    lassiter     před 14 lety 25.07.2010 22:30 |  
                    0 0

                    nevim, prostě mi přijde, že ten centr nebyl tak prudkej, aby nemoh reagovat jinak

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            slaviator     před 14 lety 25.07.2010 21:16 |  
            0 0

            Imho spise chyba bylo odvracet mic presne doprostred vapna, nevim kdo to tak odvracel, Vomacka nebo Koubsky? Ale teda pekne blby

            • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

              DKNL     před 14 lety 25.07.2010 21:34 |  
              0 0

              Hlavní chyba byla před jejich golovou akcí, kdy jsme jim hloupě a jednoduše uprostřed hříště odevzdali míč a poslali je do protiútoku.Ani nevim, kdo z našich u toho byl.

            • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

              urs (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 16:46 |  
              0 0

              jedna věc je jít do balónu i v krkolomný pozici a věc druhá je namazat v tísni míč na hrušku velkýho vápna proti noze.. tohle nám cpali do hlav už od žáků, že je lepčí ten balón prdnout třeba na roh, ale rozhodně ne, aby proletěl přes vápno..

              btw. Koubský a jeho obrané hlavičky v malém vápně maj podobné parametry, bo ten borec to hlavičkuje na velký vápno :-((

              to je teda kauf, to ti povim :D

              urs

  6. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    Alanor (admin)     před 14 lety 25.07.2010 21:30 |  
    0 0

    S bodem jsem spokojený. Jednak nepočítám, že tento rok bude hrát Slavia o titul a za druhý byl Baník lepší. K hráčům... Vaniak skvělý jako obvykle, výborně hrál ještě Čelůstka. Jinak je ale obrana v prdeli. Hubáček hrál opět hrozně, levá strana hořela, rychlostně se vůbec nechytal, podpora útoku takřka nulová a když už odcentroval, tak to stálo za hovno. V takovéhle situace budeme pouštět Mareše... Vomáčka nejistý, Koubský o nic lepší. Velkej a neohrabanej, navíc často fauluje. Taky mě překvapilo, že přes svou výšku vzduchu příliš nevládne. Několikrát odhlavičkoval zmateně a nesmyslně. Záloha hrála slušně. V útoku se Hora hodně snažil, ale měl to těžké. V současné době ale asi lepší volba než Standa. Vstup do ligy tedy rozpačitý, v podstatě dle mého očekávání. Zoufale potřebujeme útočníka, levého obránce a alespoň jednoho kvalitního stopera, jinak to bude špatné. Ať žije Slavie!

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      Clarinet     před 14 lety 25.07.2010 21:37 |  
      0 0

      S hodnocením stoperů vůbec nesouhlasím.

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        Viking     před 14 lety 25.07.2010 21:41 |  
        0 0

        Mně se naopak zdálo, že stopeři hráli dneska dobře, Vomáčka mě třeba mile překvapil a místo Trappa bych ho tam nechal. Zdá se mi, že oproti Trappovi má prostě obranné návyky a Trapp je stoper z nouze.

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          Alanor (admin)     před 14 lety 25.07.2010 21:45 |  
          0 0

          Ano, Trapp je řešení z nouze. Ale Vomáčka ani Koubský nejsou jasně lepší, což je smutný. V lize prostě na nejlepší stoperské dvojice nemají. Nicméně Koubského ještě těžkou soudit, vzhledem k tomu, že odehrál jen dva zápasy.

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          denydzlSKS     před 14 lety 25.07.2010 21:46 |  
          0 0

          stopeři dneska skutečně dobří...mě Vomáčka nepřekvapil, mě se líbil i loni...
          líbí se mi na tom stoperu jak Trapp tak i Vomáčka...to už je KJova věc, koho postaví.
          i ty standartky jsme ubránili docela dobře dneska..nato, kolik jich Baník měl..

  7. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    AdJap     před 14 lety 25.07.2010 21:47 |  
    0 0

    Já nevim jak vám, ale mně přijde, že jsme tým naprosto bez ambicí typu Příbram, Budějovice atd...

    Pozitivum vidím v tom, že se tým snaží hrát určitým systémem, který snad zápas od zápasu bude fungovat lépe a lépe.

  8. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    quelhar (admin)     před 14 lety 25.07.2010 22:08 |  
    0 0

    Tak schvalne, jaky trest vyfasuje Repoun? Tucnou pokutu, nebo i nejake zapasy? Ve ctvrtem kole hraje Sparta s Banikem, takze dva zapasy to byt nemuzou, takze cekam jeden zapas plus nejakou smesnou pokutu.

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      denydzlSKS     před 14 lety 25.07.2010 22:14 |  
      0 0

      10.000kč a zdvižený ukazovák!!

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        Viking     před 14 lety 25.07.2010 22:15 |  
        0 0

        Viděl bych to na pokutu...

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          quelhar (admin)     před 14 lety 25.07.2010 22:23 |  
          0 0

          Mno, mel jednoznacne dostat cervenou a kdyby ji dostal, tak by nasledoval automaticky trest minimalne na jeden zapas. Takze pokud nedostane ani ten jeden, tak to bude jen dalsi kaminek do mozaiky prace disciplinarni komise.
          Osobne si myslim, ze Repka nema zadnou polehcujici okolnost a naopak jako recidivista by mel byt trestan prisneji, takze bych ocekaval minimalne dva zapasy stopku. Ale vime, jak tu DK pracuje, takze proti Baniku stopro hrat bude moci.

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            lassiter     před 14 lety 25.07.2010 22:29 |  
            0 0

            myslim, že za plivnutí na soupeře je rozmezí trestů dva týdny až dva měsíce

            • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

              Viking     před 14 lety 25.07.2010 22:31 |  
              0 0

              Já myslím že se nějak kluci domluví a zahrajou to do autu...

              • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                Gordon (host)     před 14 lety 26.07.2010 09:12 |  
                0 0

                Vsechny videa se do rozhodnuti DK ztrati, nebo posunou rozhodnuti az na konec repkovy kariery, ci proste reknou ze zacalo prset a nebylo to plivnuti ale kapka vody nebo ze si volesak na repkovo plivnuti nabehl a daji Volesakovi pokutu za simulovani

                • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                  Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 09:50 |  
                  0 0

                  Se pán rozblikal nějak brzo:)
                  I kdyby jim to rozebral Karoch elektronickou tužkou, tak řeknou, že záběr je neprůkazný a nic z toho nebude. Řepka je prostě idiot a jinej nebude. Za tohle by měl dostat jasnou stopku, ale pochybuju.. Teď zase strčí hlavu do písku a bude se rozčilovat, co je komu do toho, kde parkuje a po kom plive.
                  Na druhou stranu dostat stopku po zápase superpoháru pro ligu je dle mě blbost.

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            spojka     před 14 lety 25.07.2010 22:32 |  
            0 0

            Nedivil bych se, kdyby Gondův ansámbl ten televizní záznam zpochybnil tím, že tam není zřetelně vidět, jak letí Řepkův flusanec na Volešáka.

            Každopádně je zábavný sledovat reakci bolševika. Ke všemu mají vždycky nějaký prolhaný pokřivený vyjádření, zatímco teď ten rudej šmejd čeká, co bude k dispozici za záběry a jestli to budou moci popřít. Očekávám, že lhář Kasík se vytasí s argumentem typu (pokud to nepopře úplně), že si Řepka odplivával a nešika Volešák mu v ten moment přeběhnul přes cestu.

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            slaviator     před 14 lety 26.07.2010 08:31 |  
            0 0

            Tak zrovna Repku DK celkem smazi. Rozhodci ne. Ale DK ano.

            • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

              Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 10:08 |  
              0 0

              "Tohle by se stávat nemělo, přijde mi to hodně nesportovní. Tomáš Řepka si podobnými věcmi hodně pomáhá a pořád mu to zbytečně prochází," poznamenal poplivaný hráč.

              To je přesně ono. Hráči simulujou, válej se, oplácej za zády sudích a všechno jim prochází. Proč by v tom pak nepokračovali. Když už je to všechno zaznamenané, proč se s tím nepracuje?

  9. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    skman     před 14 lety 25.07.2010 22:24 |  
    0 0

    i pres celkem podprumerny vykon, tam uz oproti 1. zápasu bylo par naznaku dobreho kombinacniho fotbalu, jen to chce vstipit rychle davat od nohy kolikrat to tam nekdo smrdolil pres 2 az 3 banikovce a prisel zbytecne o mic... ta akce co predchazela kiselovic golu byla hodne povedena snad se zacne blyskat na lepsi casy

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      rek     před 14 lety 25.07.2010 22:30 |  
      0 0

      Tyhle akce bohužel většinou zašmrdolil Čoro, taky šel po právu ven v 70.minutě. Jestli má někoho vystrnadit Lukáš Jarolím ze sestavy, tak asi jedině Jardu Černého. Ostatních hráčů ze zálohy by byla velká škoda na lavičce.

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        Viking     před 14 lety 25.07.2010 22:33 |  
        0 0

        Mně se celkem straší, že dva zápasy a dvakrát se mi zdá, že jsme po šedesáti sedumdesáti minutách začali odcházet fyzicky...

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        denydzlSKS     před 14 lety 25.07.2010 22:37 |  
        0 0

        oni jsou v tom oba Černí stejně, oba to hrozně tahaj...a Grajciar byl dneska na střídání v poločase. možná bych se skřípěním zubů zkusil Belaida

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          rek     před 14 lety 25.07.2010 23:35 |  
          0 0

          Ten Belaid by nemusel bejt marnej.

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        skman     před 14 lety 25.07.2010 22:38 |  
        0 0

        jj taky myslim ze to byl Jarda, casto se snazi strilet z pozice ala Roben a pritom na druhe strane byva neobsazeny dalsi slavista... je to skoda, dalsi vec co me stvala bylo nevyuziti kridelnich prostoru no snad to bylo tim hristem podmacenym, jinak musim rict ze banik se mi zdal lepsi bohuzel

  10. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    rek     před 14 lety 25.07.2010 22:26 |  
    0 0

    Tak Jarolím je spokojený, že máme dva body z venku. Přiště to bude cenný bod se silnou Boleslaví a tak budem střídat bodíky po bodíku. To by nás mohlo v lize udržet.

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      spojka     před 14 lety 25.07.2010 22:36 |  
      0 0

      Bohužel to tak vypadá. S takhle pomalým fotbalem, jaký předvádíme a jaký se hrál tak v 70. letech, opravdu budeme těžko dávat víc gólů, protože než si Jarda Černý s Kiselem párkrát vyměněj míč, aniž by se někdo rozeběhnul, tak se soupeř vždycky zatáhne a pak už jde jen o to, za jak dlouho o ten balon přijdeme.

      Když se podívám, jak rychle a jednoduše dopředu hráli třeba jen v tomhle kole Plzeň, Liberec, Příbram (první půli) nebo Olomouc, tak je ten rozdíl se zoufale pomalým fotbalem Slavie do očí bijící.

      Kromě toho když už balon dostaneme do zálohy, tak ho není jak posunout dál dopředu, protože nemáme útok.

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.07.2010 22:51 |  
        0 0

        jj, to je presne to, co mi na nasem fotbale dlouhodobe vadi..

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          spojka     před 14 lety 25.07.2010 23:00 |  
          0 0

          Já hlavně nerozumím tomu, že je s tím Jarolím spokojen. Když tu začínal, tak hráli mladý kluci, hrálo se rychle, přímočaře. Tímhle způsobem se hraje i na mezinárodní úrovni. Nechápu, proč my děláme naprostej opak, přivádíme hráče hodící se do fotbalu 70. let (Kisel, Černý atd.).

          A pak si člověk na Idnes přečte třeba tohle:
          Fotbalová liga, 2.kolo: Ostrava - Slavia 1:1. Branky: 51. Frejlach - 37. Kisel. Oba týmy předváděly rychlý kombinační fotbal.

          nebo tohle:
          Přesto jsem naprosto spokojený s přístupem hráčů,“ prohlásil Karel Jarolím. Jeho Slavia předváděla podobnou hru, která jí v minulostui vynesla dva tituly.

          Nevím... tituly jsme vyhrávali jinak. Když si třeba vzpomenu, jak s Ostravou na Bazalech zatočili Švento, Tavares, Necid a Belaid, tak nějak nevidím tu podobnost s tou dnešní bídou.

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.07.2010 23:19 |  
            0 0

            Vidim to podobne. K tomuhle me napada, esli to neni jarolimovo trauma ze ztracenyho titulu v roce 2007. Tam jsme hrali krasnej fotbal, hlavne LJarolim, Janda, Vlcek a Svento drtili soupere rychlym fotbalem, pak se to ale podelalo a nebyli jsme schopni dat gola. Ale to nebylo systemem, ale vnitrnim rozkladem po zapase na slovacku, bylo tam asi hodne nefotbalovych duvodu. Od ty doby pribyvaji ve slavii hraci pro tuhle pomalou kombinacni hru. Dneska navic chybi kvalita.

            • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

              edenian     před 14 lety 25.07.2010 23:30 |  
              0 0

              Jojo presne tak.

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 25.07.2010 22:48 |  
      0 0

      Bez utocnika je to proste spatny.. nemame nikoho, kdo by vyhral souboj zady k brane a podrzel balon nebo byl nebezpecny ve vapne. Hora se snazil, ale neni to ten typ.. Tak to musime vsechno vykombinovat, jenze delame chyby.. i kdyz to vypada nadejne, nakonec se to vetsinou nekde zadrhne a malo se dostavame do zakonceni.. Jinak Kisel musim uznat, resi ty sance dobre, dobra no..:-).

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        denydzlSKS     před 14 lety 25.07.2010 22:55 |  
        0 0

        za olomouc daj útočníci 4 góly, za spartu 2, za plzeň 2, za příbram 2, prosadí se útočníci jablonce, ústí, liberce, teplic....a za nás??

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          AdJap     před 14 lety 25.07.2010 23:00 |  
          0 0

          Pinjo - Vácha - Vágner na plac !

  11. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    japhy     před 14 lety 25.07.2010 22:34 |  
    0 0

    Pozitivně hodnotím snahu o kombinaci, dalo se na to chvílema i koukat. Kisel zase gol, ale jinak o něm není v zápase vědět, doteď pořádně nevím, jaká je jeho pozice. Hub už mě začíná pěkně točit, opět šel přes něj v pohodě golovej centr. Spolu s JČ adept na výměnu. Ale za koho? Útok neexistoval, není co hodnotit. Co mě ale dost štve, je to, že hrajeme pořád stejně a se stejným "zaujetím", ať je začátek zápasu, vedeme nebo prohráváme. Blíží se konec a jsme schopný si to ťukat vzadu, klídek, pohoda. Kdyby se alespoň dva tři hráči přiblížili s aktivitou a chutí do hry Milanu Č., hned by se mi na to líp koukalo.
    Potěšit nás můžou problémy Sparty, která asi pár zápasů bude bez Řepáka :)

  12. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    DrFe1     před 14 lety 25.07.2010 22:58 |  
    0 0

    Jarolím ven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      edenian     před 14 lety 25.07.2010 23:35 |  
      0 0

      Doktore s tim nic nenadelas. Ja jsem si treba rekl, taky po tom jeho rozhovoru v novinach, ze budu loajalne mlcet, proste ted myslim neni cas
      nadavat zrovna jemu, ted ho budou roznit vsichni nepratele, tak ze bysme
      my tedko mohli ubrat.

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        thc     před 14 lety 26.07.2010 00:57 |  
        0 0

        Jarolím je dobrej trenér lepší český snad ani neni ... Nehrály sme dnes zas tak špatně, až se uzdravý hloušek naumov snad příde i nákej s těch dvou testovaných utočníku tak budeme ve předu ještě silnější , mladej jarolím taky pomůže ..2.zápasy venku 2 body neni zas tak hrozný když si vemeš že budem poslední dvě kola hrát doma

  13. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 01:29 |  
    0 0

    Ještě bych přežil výsledek, ale ta hra.. darmo mluvit. Bez dynamiky, bez zakončení, bezzubost. Nezlobte se na mě, ale Slavia musí hrát na výhru. Ne se klepat před Baníkem, kde 10 let neprohrála. Minulý kolo prohlašovali v Ústí: "Ať třeba dostanem 2 góly, když dáme tři." O tom to je.. a oni tak opravdu hrajou. Když jsem viděl sestřihy z ostatních zápasů, těch gólů.. a srovnal to s tim šumulem, co byl na Bazalech, dopadá to pro nás tristně. Výsledky žádný a ještě se na to nedá koukat. Nedělám si sice iluze, že to tak bude v lize lítat pořád (kéž by), ale pokud se do konce přestupů nic nezmění, tak si nedělám iluze, že my půjdem nahoru.

    KJ hraje na pět záložníků, z nichž jedinej Grajciar umí rychle běhat, tak ho dá Karel pro jistotu na druhou stranu, aby hendikepy dorovnal.. Výsledkem je záložní řada, která nestíhá dopředu ani dozadu a neefektivita v každém ohledu. O výletech s průbojností Krajčíka nebo Šventa si můžem nechat jen zdát. Byť se dneska Čelda snažil, líbil se mi - tak on pak stejně nemá koho by ve vápně hledal, když se tam toulá sám Hora pokryej třema hromotlukama.

    Vrchol trapnosti pak pro mě představovali čepice od Synotu, který hráčům narazili na hlavu před rozhovorem. :(

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      Fly     před 14 lety 26.07.2010 07:03 |  
      0 0

      Ano,to je skutečně trapné,propagovat hlavního sponzora kšiltovkou při rozhovoru v televizi,to jsem ještě nezažil.Viděl bych to na bojkot,dokud toho nenechají.

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        mart     před 14 lety 26.07.2010 08:17 |  
        0 0

        Jj, je to vazny, .... a zjevne nakazlivy. Bulldock (pokud me pamet neplete) patril k tem "normalnim" prispevatelum. Jenze se mu nelibil fotbal a cepice. To chapu. To ze se tu u kazdeho prispevku objevi vykrik drfe jedna po odvolani Jarolima, a u kazdeho tretiho srdceryvna pseudoanalyza pritele Tantala, to uz sem si tak nejak zvyknul, ... no budu si holt muset zvykat dale :).
        Vono to je vubec nejaky nahnuty, vzdyt i treba Kmotr drive diskutoval ( ne jen agitoval), ale taky je mozny, ze mu cunak Jarolim svedl milenku (.... a Spojkovi prevrhnul pivo do klina).
        JJ Cervena cepice, to je fakt sila :)

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 09:12 |  
          0 0

          Zdravím, možná to vyznělo trochu moc silně. Prostě mi jen připadalo, že hráči včera vypadali jako šašci na hřišti a zrovnatak s těma apartníma čapkama před kamerou.

          Na druhou stranu musím ocenit Jardu Černýho, kterej snad jako jedinej hráč v lize dovedl "přednést" výzvu proti rasismu souvisle a bez koktání.

          To jsou jen takový postřehy, který víceméně poukazujou na to, že fotbal stál za pendrek, tak se mi zdály zajímavý jiný věci.

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          tantalos     před 14 lety 26.07.2010 10:10 |  
          0 0

          "Musíme být se dvěma body spokojeni..“ řekl po zápase trenér Slavie Karel Jarolím.
          Jak je vidět, jsou lidé, kterým ke spokojenosti stačí málo. Třeba Martovi. Nevím, jestli se mu zápas líbil, ale podle tónu jeho příspěvku je spokojený, nic by nekritizoval, jenom ty nespokojence...
          Inu, jsou lidé, kterým ke spokojenosti stačí málo...

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            mart     před 14 lety 26.07.2010 10:36 |  
            0 0

            Tantale, spokojeny nejsem, ... chtel sem 4 body (ale bod z Ostravy beru - vic mrzi ztrata z "bohemky")
            Zapas... libil, nelibil. Tezko rict. Na nestranny pohled nejsem dost objektivni, ale myslim, ze spis prumerny zapas. Proc? Tezko rict, .. mozna trochu teren (ale urcite to rict nemuzu).
            Nektera positiva tam byla. Nebyla to nesmyslna nakopavana na Horu v Neves, Bolf a Neuwirth, coz je dobre. Banik mel dve lajny obrany, a ty byly hodne blizko u sebe, ... meli sme byt rychlejsi, (to si myslim, ze bylo to negativni) Individualni vykony nebyly strasne, ale taky nebyly nadprumerne. Mate pravdu, v tom by sme asi meli pozadovat od Slavie vic. Tezko bych hledal nekoho za slavistu, kdo by vycnival (a tady mate taky pravdu). Obrana, spolu s tichou podporou lajsmenu fungovala slusne (ne excellentne), zaloha mohla ( a asi mela) byt o hodne dynamictejsi.
            A co se tyce toho mala, co mi staci ke spokojenosti, ... to je hodne osidne :)
            zdravi mart

            • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

              mart     před 14 lety 26.07.2010 10:40 |  
              0 0

              jo, a vim, ze "lajnsman" se pise(nejen v "cestine") s "N" a ne bez nej, ale nobody is perfect, ... and who knows, where he is :)

              • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                denydzlSKS     před 14 lety 26.07.2010 10:54 |  
                0 0

                rozhodně by vám nemělo stačit to, že za 180 minut si vypracujeme 3 gólovky, to je dost smutný..jen za jeden zápas by jsme jich měli mít 4-5..

                • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                  mart     před 14 lety 26.07.2010 12:47 |  
                  0 0

                  Souhlasim. Nemelo. A nestaci. (a smutny to je taky) .... snad i vic nez 4-5 (za zapas) :)

            • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

              DrFe1     před 14 lety 26.07.2010 11:33 |  
              0 0

              Takže kritici mají prakticky ve všem pravdu, ale mart si do nich stejně musí kopnout. Jak typické.

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      miros     před 14 lety 26.07.2010 08:04 |  
      0 0

      kšiltovku měl i baníkovec! Buď rád že neměl na ruce hodinky a přes rameno lyže:-))))
      Ty vždycky řešíš nepodstatné. Prostě dávají prachy a něco za něj chtěj. Je to na celém světě a ve všech sportech. Teď navíc když je povolen v TV product placement, tak čemu se pořád divíš?

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        slaviator     před 14 lety 26.07.2010 08:36 |  
        0 0

        Ty ksiltovky apod se davaly uz driv, to neni az od "dneska". Btw neni product placement spise to, co sice snad od letosniho jara plati - ze budou moc byt sponzori vysilaciho dne, programu, ... ale bude to hnus - "dnesni vysilaci den na tv barrandov prinasi voda rajec"

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 09:14 |  
          0 0

          Ne, to je sponzoring. Product placement je to, že se v seriálu Ulice místo "piva" objeví na stole Staropramen. :)

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 09:04 |  
        0 0

        Neřeším, nedivím, jen podotýkám, že vypadaj jako šašci. Ale divný je, že ji neměl taky KJ! :-) Na co sem motáš product placement? Ale ostatně taky platí, že se dá dělat chytře a nebo..po našemu:) Ještě že ti zrušili ty strašný obdélníky. :)

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          miros     před 14 lety 26.07.2010 10:32 |  
          0 0

          Motám, protože bude teď reklama i tam kde ještě nebyla. Prostě hráče v čepici musí TV zabrat(bez hlavy ho tam nedají). O tom že to je divné, ale co není? Co reklama na límečku u košile k obleku? To je teprv síla!
          Kdyby nebyl odélník, nebyl by býval sponzor a nebyl by peníz. Jasný?

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 11:02 |  
            0 0

            To bychom se vraceli o dva roky zpátky. A o to nemám zájem Reklama je nutný zlo a je všude. Ale jako všechno dá se to udělat šikovně a nešikovně. Já jsme podotknul, že tohle je nešikovné, ale v kontextu to přesně pasuje k našemu hernímu projevu:(

            Ale nic já nejsem zákazník Synottipu, ani Canarie, takže není divu, že mě jejich reklamní sdělení neoslovují. :) Ony jsou to spojené nádoby.

            • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

              miros     před 14 lety 26.07.2010 11:12 |  
              0 0

              Mne neoslovují vložky s křidélky, ale neřeším jejich reklamu. Já taky nesázím, ale je to někdo kdo je ochoten za nějakých podmínek nám dát peníze. V posledních pár letech to není jednoduché a tak se nerouhám.

              • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 11:45 |  
                0 0

                To už je spíš diskuse o tom, kde jsou (nebo mají-li být) limity reklamy a co je kdo ochoten tolerovat. Já si uvědomuju, že bez peněz to nejde, ale to ještě neznamená, že se mi to líbí a že to budu chválit. To ať si dělá Rosen, kterej toho sponzora uhání. Pro mě jako fandu je to holt hnus, kterej musím zkousnout. Tohle bych nenazval rouháním.

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 11:12 |  
            0 0

            To bychom se vraceli o dva roky zpátky. A o to nemám zájem Reklama je nutný zlo a je všude. Ale jako všechno dá se to udělat šikovně a nešikovně. Já jsme podotknul, že tohle je nešikovné, ale v kontextu to přesně pasuje k našemu hernímu projevu:(

            Ale nic já nejsem zákazník Synottipu, ani Canarie, takže není divu, že mě jejich reklamní sdělení neoslovují. :) Ony jsou to spojené nádoby.

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 11:13 |  
            0 0

            To bychom se vraceli o dva roky zpátky. A o to nemám zájem Reklama je nutný zlo a je všude. Ale jako všechno dá se to udělat šikovně a nešikovně. Já jsme podotknul, že tohle je nešikovné, ale v kontextu to přesně pasuje k našemu hernímu projevu:(

            Ale nic já nejsem zákazník Synottipu, ani Canarie, takže není divu, že mě jejich reklamní sdělení neoslovují. :) Ony jsou to spojené nádoby.

            • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 11:31 |  
              0 0

              Mne jsou tedy cepice ukradeny, spis me ohledne sponzoru zarazi jedna vec. Ocekaval bych, ze klub jako slavia budou sponzorovat nejaky duveryhodny velky spolecnosti, o jaky jiny klub by mel byt zajem.. jenomze nasi sponzori jsou predevsim firmy Rosena a dalsich nasich majitelu, takze to budi takovy divny dojem, ze to je vsechno tak trochu mala domu. Synottip taky moc duvery nevzbuzuje. Je blby davat za priklad spartu, ale Axa, Toyota, Generali, takhle se to asi ve svete normalne dela, ne?

              • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 11:41 |  
                0 0

                Tak ono je v tomto směru zajímavé i vyjádření Zlámala, že zveřejnění majitelů Slavie by poškodilo zájmy jejich i klubu. To si osobně vykládám tak, Slavii vlastní tak pochybní lidé, že kdyby se veřejnost dozvěděla, kdo to je, přibylo by nechuti a klub pozbyl na důvěryhodnosti ještě víc. :(

              • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                Wommi     před 14 lety 26.07.2010 12:27 |  
                0 0

                ..no a co se tyka slavie, tak je to takovy maly zacarovany kruh a v podstate to odpovida na vse, co se nyni v klubu deje....:)

              • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                Gordon (host)     před 14 lety 29.07.2010 13:00 |  
                0 0

                Tak u sparticky zalezi jak je na tom JaT s kontaktama na tyhle firmy... Jesti jim reknou, my od Vas budeme chtit tohle a zaplatime to, ale vy budete sponzorovat sparticku.... Nicmene je fakt ze za poslednbi leta jsme nic kloudnyho nemeli prijdou mi vseci hodne provincni, porad pro me jsou nedostizny carefour a CSA - jeden odesel z cech a druhej krachuje... :D

  14. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    Viking     před 14 lety 26.07.2010 09:37 |  
    0 0

    Včera jsem viděl ještě zápas Teplice - Příbram. Domácí hrozní, nedalo se na to koukat ale co tam předváděla Simulantenbande Příbram, to bylo těžký porno. Mistrem svého oboru je především Huňa, kterému během druhého poločasu asi čtyřikrát zlomili nohu a tento zastánce fairplay (ČB - Příbram) hrdinně zápas dohrál. Do toho celej zápas nadává rozhodčímu, to samé asistent Barát a po zápase se všichni radují, jak s domácími vychcali. Korunu tomu nasadil hlavní rozhodčí, který nastavil pouze tři minuty.

    Proto jsem rád, že ten Petržela balon nezakopnul a akci dohrál, takhle se na ty simulanty musí. Doufám že i v lize se zavede pravidlo o 3 minutách mimo hřiště pro ošetřovaného hráče, které se zavádí v nižších soutěžích na zkoušku.

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      denydzlSKS     před 14 lety 26.07.2010 09:56 |  
      0 0

      Že jako mistr Huňa simuloval? Ha ha. V český lize přece simuluje jen Jarda Černý, to nevíš?

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      Keane16     před 14 lety 26.07.2010 14:04 |  
      0 0

      Nastavil 3 minuty? Tak to je ještě dost. V poslední době jsou pravidlem 2 minuty. To bylo asi skutečně velký zdržování.

      Ale vážně. Já to nechápu co zase u nás vymysleli. V Anglii celkem běžně nastavujou 4-5 min a to je tam ta hra plynulá bez nějakýho velkýho zdržování. U nás kde není ojedinělým jevem, že se hráči povalujou po hřišti už někde od 30 minuty se nastavěj 2 a v extrémních případech 3! minuty (samozřejmě jsou i vyjímky, někde se nastavujou 4 minuty a čeká se než padne gól(záměrně nebudu Spartu jmenovat)). To už neplatí, že za každý střídání se přidává 30 sekund?

      Tohle mě strašně vadí a jenom to podporuje všechny tyhle Budějovice, Bohemky atd. Hold Češi musej mít zase něco extra že jo.

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 14:21 |  
        0 0

        Neplatí. Ale to je všechno o toleranci sudích. Navíc oni maj taky nějaký noty shora.. "Normálně" by museli za každej zápas nastavovat 6-10 minut, ale to si nikdo nelajsne, páč už by si třeba nezapískal. Nicméně že prohrály Teplice mi nevadí, zápas jsem neviděl, tak nemůžu moc hodnotit, jestli to opravdu vypadalo takhle, ale i když se mi takovýhle praktiky hnusej, tak v případě Teplic bych skoro hovořil o Božích mlýnech.

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          jiras     před 14 lety 27.07.2010 11:56 |  
          0 0

          Spíš by museli nastavit tak 15 minut, protože i z těch deseti by minimálně pět prosimulovali. Jestli se někde zavádí 3 minuty mimo hřiště při ošetření, tak jenom dobře, klidně bych to natáhl i na 5. A šel bych dál, třeba povinnost mít u brány na každé straně stojan s jedním míčem, po stranách hřiště od rohu k rohu dalších cca. šest v pravidelných vzdálenostech a povinnost gólmana provést odkop do 10 sekund a vhození míče. Ono koukat, jak po střele vedle gólman chvíli leží/řve na spoluhráče, pak jde pomalu pro míč, umístí ho, odstoupí si, pokope tyč, zamává rukama a pak vykopne. Minuta v prdeli, rozhodčí na to kouká a možná při pátém opakování týhle komedie laskavě dá žlutou. Podobně při házení outů, i když tam mají rozhodčí možnost obrátit to už teď, nevím proč toho nevyužívají.

          On se každej diví, proč se na fotbal nechodí, ale kdo se na to má dívat. Nejsem naivní a nečekám, že takoví betonians nebo Budějovice přijedou s otevřenou obranou pro 3:0 proti nám, sraltě nebo Baníku (na druhou stranu byl by toho někdo vůbec schopen v dnešní době při té mizérii?), ale aspoň to zdržování by si mohli odpustit. A když už ani to ne, tak ať aspoň ten lůzr Hoftych drží hubu, že chtějí útočit, pak to zavřou proti Hradci a ještě prohodí, že čekal těžší zápas než proti nám. Hlavně jsou sami proti sobě, při té úrovni ligy mají celkem šanci něco proti větším klubům aktivnější hrou udělat.

          Jinak stoprocentně souhlasím s tvou poslední větou. Jediné na co se dá v Teplicích chodit na stadion je asi ten výhled na Krušný hory.

  15. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    Barlblog     před 14 lety 26.07.2010 11:53 |  
    0 0

    Nutnost přivést utočníka, který je schopný udržet balon a vyhrát hlavičku tu stále je. Nevím co plánuje KJ, ale Zákostelský by měl jít někam hrát. III. liga už mu asi moc nedá a vysedávat na lavičce může Standa.

    Záloze chyběla rychlost, na tom se asi shodneme. Trošku mrzí výkon Grajciara, který byl zastíněn JČ. Já se velmi bojím návratu LJ, který hru určitě nezrychlí a bohužel donutí otce přejít z 4-1-4-1 na 4-2-3-1, což se v našich podmínkách projeví už na tak pomalém přechodu do utoku.

    Obrana byla lehce nemotorná, hlavně tedy Koubský a Vomáčka, ale to si dle mého názoru sedne, Čelůstka výborný, Hubáček dobrý. Nakonec je dobře, že by Mareš mohl jít na půlroční hostování. V Ustí si zahraje víc a alternaci k Hubáčkovy zvládne v pohodě Palko. Zvlášť v naší lize, kde se ukazuje, že doma budeme moci proti 7-8 týmům hrát 3-5-2.

    Co se stále propíraného utoku týká, ví někdo něco o Bestovi? Počítá se s ním, je zraněný, odchází někam? Jinak jsme tradičně zaspali. Napoli už odešel na hostování v Italii. Litteri stále zůstává v kádru Interu a mohl by nám pomoct. Je to přesně ten typ, který postrádáme a pokud nemáme žádné prostředky, pak je roční hostování s případnou opcí ideální snaha o vyřešení situace. Volný je například i Vojtěch Schulmeister, ale je to podobný typ jako Hora a Vlček, tudiž zbytečný luxus. Dle mého názoru.

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      Viking     před 14 lety 26.07.2010 12:10 |  
      0 0

      Bestie seděla na tribuně při zápase s Bohemkou..

      Grajciarovi podle mě nesedí náš styl, kdy se motá v záloze pět chlapů a navíc hraje diametrálně lépe zprava než zleva. Až se uzdraví LJ, tak jsem zvědavej, koho vystrčí. Můj tip je Ragued...

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 12:14 |  
        0 0

        Besta je prý po zranění. Nemám ho rád, hodně nemám, nikdy bych nesouhlasil s jeho přestupem do Slavie, ale fakt je, že typově by se teď do kádru hodil.

        KJ do hlavy nevidíš, ovšem pochybuju, že s nim počítá, když s mužstvem nikdy netrénoval.

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          quelhar (admin)     před 14 lety 26.07.2010 13:34 |  
          0 0

          Besta tusim neni po zraneni, ale je primo zraneny a jeste nejaky ten tyden bude, aspon co si pamatuju vyjadreni webmastera v diskuzi na oficialkach. Ale myslim, ze se s nim stejne nepocita, i kdyby byl zdravy.

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            bongor     před 14 lety 27.07.2010 16:49 |  
            0 0

            Besta je psanej na hostování někde v Polsku

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 12:11 |  
      0 0

      3-5-2 nebo 3-4-3 bysme hrát mohli, dokonce by to bylo potřeba, ale KJ to stejně postaví 4-6-0. Krom toho, že se mu to líbí, i kdyby chtěl, tak stejně nemá koho do útoku postavit, když si nechal v kádru jen Vlčka o kterém všichni víme, že není hrotový hráč a zbytek jsou neotrkaní kluci.

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        Barlblog     před 14 lety 26.07.2010 12:31 |  
        0 0

        3-4-3 a 4-3-3 je přesně moje krevní skupina. Bohužel to klade veliké nároky na hráče a přiznejme si, že prostě 10 tak kvalitních hráčů do pole nemáme. Navíc jsme celou příprabu cvičili něco jiného a je mnohem jednoduší přechod z 4-5-1 na 3-5-2, hráno 3-2-3-2.

        Vaniak - Čelůstka, Koubský, Hubáček (Vomáčka, Kaufman, Palko) - Ragued, LJ (Trapp, Dembele) - Grajciar, Kisel, JČ (MČ, Janda, Koreš, Belaid) - Vlček, Hora (Hůrka, Zákostelský)

        S tím, že Zákostelský půjde na hostování a Hůrka s Dembelem si zajdou zahrát za B-tým, aby se udržovali v tempu. KJ by díky střídání těch 2 systému nemusel vyhazovat ze sestavy LJ ani Kisela. Dle mého názoru by oba hráči měi být střídáni v průběhu druhé půle, protože se mi zdálo, že Kiselovi docházeli síly. Točení hráčů jako MČ, Belaid, Janda a Koreš by jen prospělo atmosféře. LJ by v tomhle systému mohl střídat bez problému Trapp, který si svoje vždy odehraje a další zápas by se přesunul zpět do obrany vedle Koubského. Pokud by se zrealizoval například Litteri, pak by dvojice Hora + Litteri mohla celkem fungovat. Chce to jen hrát nátlakově, vysoko presovat, snažit se kombinovat pozemi a přivést jednoho hráče.

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      Ravik     před 14 lety 26.07.2010 12:15 |  
      0 0

      řešení potřebujeme hlavně rychle.. třeba jen na podzim, v zimě se to může řešit znovu, hlavně nenabrat ztrátu, další sezobna bez pohárů by byla tragedie.

      Huňa, Hubník, Jirouš, Ondřejka.. kdokoliv.. co je třeba se Řezníčkem? V Bolce snad vůbec nehraje...

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        slimak     před 14 lety 26.07.2010 12:22 |  
        0 0

        ty tvou jmenovaní jsou myšleny vážně? řezníček ted střídal..

        jedinou šancí jsou cizinci..

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          Barlblog     před 14 lety 26.07.2010 12:40 |  
          0 0

          No, ani bych neřekl. Takový Jirouš by nebyl marný. Možná to někoho naštve, ale hráč, který vstřelí 18 branek ve druhé lize a na gol potřebuje 112 minut potenciál má. On k nám podobně přicházel Fořt, kanonýr ve druhé lize (myslím, že ani nedal tolik golů) a pak se z něj stal docela šuter v porovnání s dnešním stavem. Jirouš by se asi neztratil.

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            slimak     před 14 lety 26.07.2010 12:59 |  
            0 0

            no a kolikrát jsi ho viděl hrát, já skoro vůbec...nicméně, když se vůbec neprosadil u rudejch...
            no jo, ale fořtovi bylo asi 20 a byl považovaný za velkýho talenta, Jiroušovi je 24 a povedla se mu 1 sezona ve 2. lize...

            myslím, že nejlepší řešení by byl fakt Litteri, zná to tady, aklimatizace bez problémů a typologicky přesně to co potřebujem a bral bych ho klidně zatím na pulrocni hostovacku

            • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

              lassiter     před 14 lety 26.07.2010 13:08 |  
              0 0

              Čim vás tak ten Litteri zaujal? Já si ho pamatuju z jednoho zápasu tušim s Olomoucí, dal teda gol, ale jinak mě zaujal pouze simulováním...

              • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                slimak     před 14 lety 26.07.2010 13:49 |  
                0 0

                už jen to, že je v kádru interu značí že něco umět musí, navíc to tu zná a je to typologicky ten typ, který potřebujem

              • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 14:09 |  
                0 0

                Mne tedy tehdy moc nezaujal..ale je to utocnik..:-)

                • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                  denydzlSKS     před 14 lety 26.07.2010 14:19 |  
                  0 0

                  pusť si sestřih ze zápasu s olomoucí;-) nato, že vlastně odehrál jen 3 nebo 4 zápasy, tak se ukázoval vlemi dobře!!

                  • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

                    martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 14:57 |  
                    0 0

                    Mne prisel jako takovej utocnik do vapna, kde je citit, ale jinak nic moc neuhraje. Oproti Neckovi slaby. Ale dnes Necku nemame a podobny typ utocnika taky ne.

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 12:19 |  
      0 0

      zni to divne, ale v soucasny situaci bych Bestu bral vsemi deseti a za Litteriho, kteryho jsem moc nemusel, bych byl stestim bez sebe..:-).

      Jinak docela souhlasim s vykonem obrany, zvlast koubsky byl sice opet trochu neobratny, ale lepsi nez prvni zapas, Celustka se mi libil a Hub, byt mu tam prosel ten centr, podal jinak celkem standardni vykon.

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        Viking     před 14 lety 26.07.2010 12:54 |  
        0 0

        Huňa je ufňukaná simulantská svině, nebrat!!!

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 16:47 |  
        0 0

        to je další paradox jak svině, my máme stěží dva útočníky ale s Bestou se prej nepočítá, chápe to někdo ? má tady smlovu nikdo ho moc nechce ale my snim pro jistotu nepočítame.

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          spojka     před 14 lety 26.07.2010 17:57 |  
          0 0

          Bestie je snad ještě na dva měsíce mimo (achilovka).

  16. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    Pepino     před 14 lety 26.07.2010 14:02 |  
    0 0

    K fotbalu jako takovému nemám co dodat. Takový náš standardní výkon z poslední doby. Ani si nepamatuji, kdy jsme někoho vyloženě přejeli. Prostě mužstva se vyrovnala, ale spíše je to stagnací nebo ještě lépe zhoršením těch z horních pater tabulky, včetně nás. Co mě ale celkově na našem fotbale opravdu rozčiluje je ta pomalost, myslím tím že hra není absolutně plynulá. Pro představu několik nešvarů - brankáři drží míč více než povolených 6 s (to by mohl pomezní rozhdčí jednoduše pohlídat, jako ve futsale). Hlavní rozhodčí si píše karty, atd. ( ty by mohl určitě dělat 4-tý rozhodčí). Samostatnou kapitolou je zahrávíní autů - nejlepší je, když se hráč zeptá odkud má házet, a pak stejně popojde další několik metrů. Prostě by si tam měl stoupnout pomezní a bylo by toI ten čas než hodí, to je hrůza. Zde by také mohlo být pravidlo 6 s a hlídal by to pomezní. Samostatnou kapitolou je simulování. To, že je předmětem mnoha sporů při utkáních, je jasné, neboť rozhodčí na vyhodnocení mají pouze okamžik. To, že si nechávají nadávat (což je vidět i z televize), to je jejich problém, protože pokud za to nebudou dávat karty (tak ťse klidně dohrává 9 na 9, alespoň bude víc místa na technický fotbal a hlavně by jim trenéři a majitelé určitě vyprášili kožich, kdyby se nechali vylučovat za nadávky a příště by byli opatrní). Každopádně během zápasu, když dojde k ošetření ať už to je či není opravdu zranění bych dal minimálně 3 minuty - to už někdo v diskusi výše zmiňoval - od doby kdy bude rozehráno po ošetření / odnesení za pomezní čáru / než by mohl hráč naskočit. V případě, že se jedná opravdu o potřebu hráče ošetřit to je doba tak akorát, v případě, že je to simulant je ta doba dostatečná k tomu, aby to soupeř využil / a že se za 3 minuty dají třeba dostat dva góly - viz. Liberec , to už je slušný trest. Toto by mohl opět evidovat 4-tý rozhodčí. A navíc by opět došlo k situaci, že to simulující hráč odnese, a to od trenéra, případně i od spoluhráčů, atd. Samostatně bych ještě pomocí videozáznamů dodatečně simulanty trestal prostřednictvím Disciplinární komise. V dnešní přetechnizované době by to neměl být problém a určitě by si to spousta hráčů rozmyslela. Taky by jim za to majitelé mohli sáhnout na peníze, což je také možnost. Shrnutí: Jakmile půjdu na fotbal a v desáté minutě si dojdu pro párek a pivo a ve dvacáté minutě se v klidu vrátím, protože vím, že téměř jistě o nic nepřijdu, tak na ten fotbal bude chodit tolik lidí co chodí ( a možná ještě míň). Určitě návštěvnost souvisí s atraktivitou a plynulostí hry.

  17. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    Strasak_1892     před 14 lety 26.07.2010 15:03 |  
    0 0

    Report z povedeného výjezdu do Ostravy na stránkách Ultras!

    www.slaviaultras.cz

  18. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    slavia4ever     před 14 lety 26.07.2010 17:39 |  
    0 0

    Nevíte něco o Sokratovi? Že tak dlouho nenapsal na SN..:-(

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      Kactus     před 14 lety 26.07.2010 19:43 |  
      0 0

      Někdo ho před koncem předchozího ročníku strašně nasral a tak se rozhodl, že sem už nebude psát, když se to přibližuje úrovni oficiálek.

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 22:30 |  
        0 0

        ja myslel ze ho nastvala celkova situace ve slavii .

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        DrFe1     před 14 lety 26.07.2010 22:53 |  
        0 0

        Prý mu zdejší diskuze přijde příliš vulgární tj. urazil se poté co padlo pár ostřejších slov na adresu vačnatců v Edenu apod.

        To já si naopak myslím, že vzhledem k tomu co se ve Slávii v poslední době odehrává je tato diskuze až neuvěřitelně slušná a mírná. Nemluvě o tom, že nedochází k žádnému násilí ani k žádným takovým výzvám (až na výjimky na oficiálkách), ač si o to Jarolím a spol. vysloveně koledují. Máme skutečně holubiččí povahu.

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 23:32 |  
          0 0

          no pravda je že bejt tohle na spartě tak má jarolím pomalovanou káru i barák :D

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            Wommi     před 14 lety 27.07.2010 14:21 |  
            0 0

            ..no mozna by mu pekne "zmalovali i ksicht":)

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 27.07.2010 01:19 |  
        0 0

        Taky už jsem se chtěl zeptat a po pravdě trochu jsem se bál.. No, tedy ještěže "jenom bojkotuje". :) Obával jsem se toho, že bychom přišli o tak skvělého člověka. Třeba se časem rozmyslí a zase nám sem občas přispěje svou troškou od mlýna. Tímto mu tedy přeji pevné zdraví a hodně chuti do života, pokud to alespoň čte.

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          slavia4ever     před 14 lety 27.07.2010 05:40 |  
          0 0

          Mě jeho komentáře moc chybí, taky doufám, že se brzy ozve.. :-(

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          Wommi     před 14 lety 27.07.2010 10:49 |  
          0 0

          ..no ja myslim, kdyz asi vidi, co se deje i tady na SN, tak ze se mu do tech komentaru moc nechce.

  19. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 26.07.2010 22:44 |  
    0 0

    Mě tohle přestupový okno připomíná to jak se čekalo jestli se někde seženou prachy a udělá se aspon ten Gaucho :D ted potrebuje mtaky udelat nutně aspon jednoho utocnika.

    • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

      Wommi     před 14 lety 27.07.2010 10:48 |  
      0 0

      ..kde nejsou prachy ani smrt nebere...tezko muzes neco kupovat kdyz na to nemas a spis shanis na to abys zaplatil co mas

      • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

        Viking     před 14 lety 27.07.2010 12:44 |  
        0 0

        Mně přijde že se na prachy nečeká a když nevyšel Madou, tak se to risklo a čeká se na Hlouška s Naumovem...

        • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

          Wommi     před 14 lety 27.07.2010 13:00 |  
          0 0

          ..no je to otazka,...me zdroje rikaji:) ze tam prachy tak nejak nejsou

          • Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

            Gordon (host)     před 14 lety 29.07.2010 14:12 |  
            0 0

            jak to rikal spidla, podtstane je ze zdroje jsou :D

  20. Re: Baník Ostrava - Slavia 1:1

    vojtechusv     před 14 lety 27.07.2010 02:03 |  
    0 0

    Twitter N. Cousense....
    "Historic day for Canadian soccer! I will be joining the U-20 National team for their August training camp in Spain! DCT -dream come true;-)."