Začneme jako vždy samozřejmě Slavií, na kterou se vždy zaměřujeme nejvíce. Ta v Edenu remizovala s Bohemians 1905 1:1. Stejně jako loni tedy vstoupila do sezóny remízou, předloni při podzimní jízdě za titulem začala Slavia dokonce porážkou 1:2 v Liberci. Při titulu ze sezóny 07/08 naopak slávisté v prvním zápase zvítězili v Jablonci. Jistě by se dnes málokdo zlobil, kdyby nadcházející sezóna našla paralelu v sezóně 2002/03, kterou slávisté začali remízou 1:1 v Hradci, aby pak nasbírali 64 bodů (bohužel o bod méně než Sparta) a Hradec z posledního místa sestoupil - do ligy se vrátil po sedmi letech až letos. Tehdy zápasu přihlíželo podle oficiálních dat také něco málo přes 5 tisíc lidí a výsledek 1:1 byl už v poločase (na 1:1 vyrovnával Štěpán Vachoušek). Za posledních deset sezón (včetně té letošní) má Slavia z úvodních zápasů ligové sezóny bilanci 4-4-2, z toho doma 2-2-0 a venku 2-2-2.
Ostatní týmy s pohárovými ambicemi - a že jich letos není vůbec málo, o pohárech mluvilo až devět ze šestnácti týmů! - až na výjimky ztrácely. Sparta hned v prvním kole ukázala, že bez Řepky to stále nejde a dvakrát inkasovala, což se jí za celou loňskou sezónu povedlo jen třikrát.
Teplice inkasovaly tři branky na Slovácku a po prvním kole jsou úplně poslední. Aspirant na poháry, jehož největší devízou je stabilní kádr, který přes léto prakticky nedoznal změn, tak inkasoval více než dvě branky poprvé od dobře zapamatovatelného debaklu 2:6 v Olomouci na konci loňského podzimu. Loni na Slovácku Teplice vyhrály 2:0.
Plzeň remizovala s Olomoucí v zápase plném kuriózních chyb 2:2, oba týmy patří k černým koňům soutěže. Pokud však budou předvádět takové chyby, jako ve vzájemném zápase, těžko budou moci pomýšlet na poháry. Loňské měření sil skončilo 1:0 pro Plzeň.
Liberec remizoval v Českých Budějovicích, což se dá považovat za ztrátu vzhledem k tomu, že posíleni o Štajnera se severočeši chtějí dostat opět do vyšších pater tabulky. Jenže spálené šance na obou stranách přinesly jen bezbrankovou plichtu. Stejné měření sil v předchozí sezóně skončilo na jaře remízou 1:1.
Dalším zápasem prvního kola je bezbranková remíza Baníku Ostrava v Příbrami. Baník nepředvedl nic extra a remíza v zápase se dá považovat za zaslouženou. Přestože Příbram oproti loňsku znatelně oslabila (povětšinou právě odchody do Ostravy), opět na domácím hřišti dokázala s favoritem sehrát vyrovnanou partii a zdá se, že by mohla hrát v lize stejnou roli jako loni, tedy týmu, který především na domácím hřišti bude velmi nepříjemný. Zápas těchto soupeřů v minulé sezóně skončil v posledním jarním kole remízou 1:1.
Mladá Boleslav porazila největšího outsidera soutěže Ústí nad Labem na jeho hřišti v Teplicích 2:0, Ústí však zahodilo penaltu a mělo i další šance na vstřelení branky. Také Mladá Boleslav patří do velmi početné skupiny týmů, které chtějí do pohárů - ve všech dosavadních sedmi zmíněných zápasech hrál alespoň jeden takový tým. Boleslav je ale jen jedním ze dvou, které dokázaly v prvním kole vyhrát.
Tím druhým týmem je Jablonec, který doma v pondělí o branku porazil Brno. Jablonec bude slávistickými fanoušky jistě bedlivě sledovaný vzhledem k počtu exslávistických hráčů v kádru. Zatím to vypadá, že by Jablonec mohl navázat na předchozí ročník, kdy mnoho zápasů vyhrál o branku. Stejný zápas skončil letos na jaře stejným výsledkem - 1:0 pro domácí, tehdy se trefil Lafata.
Celkově vzato toto kolo skončilo bilancí 3-4-1, takovou bilancí loni skončila dvě kola - deváté a devatenácté. Padlo pouze 15 branek, což je méně než dvě branky na zápas.
Komentáře (107)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Statistické okénko - 1. kolo
chosejn před 14 lety 20.07.2010 15:14 |Hošek přestoupil do Teplic - viděl jsem ho jako náhradu za Sucháče, ale je fakt, že i díky zraněním to v poslední době byla bída. Bude ale potřeba sehnat někoho místo něj, protože už tam máme snad je Vomáčku
Re: Statistické okénko - 1. kolo
lassiter před 14 lety 20.07.2010 15:36 |to co zahrál Hošek, zahraje i Čmovš
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Viking před 14 lety 20.07.2010 15:49 |i Michal Petrouš:) Hošek se mi vůbec nelíbil.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
martyni (přítel SN) před 14 lety 20.07.2010 16:00 |je pravda, ze v lize zatim nebyl jisty, v repre podaval mnohem lepsi vykony. Ovsem ocekaval bych vetsi trpelivost, po vykonu koubskeho s bohemkou mi dost zatrnulo.. navic ocekavat, ze Cmovs dostane sanci, je pri pretupove politice Kj utopie.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Viking před 14 lety 20.07.2010 16:02 |Na stopera máme ještě Kaufmana, Čelůstku, Vomáčku... Spíš chtělo podojit Teplice o nějakého útočníka.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
marek018 před 14 lety 20.07.2010 16:11 |třeba Melunoviče, ten by ani nebyl tak moc drahej..
Re: Statistické okénko - 1. kolo
slaviator před 14 lety 20.07.2010 16:12 |Kaufman je uz rok a pul out...
Re: Statistické okénko - 1. kolo
martyni (přítel SN) před 14 lety 20.07.2010 16:24 |Jenze celustka musi hrat vpravo, kaufmanova pouzitelnost je ve hvezdach, koubsky vypadal hodne nejiste. Nevim, tak snad aspon prachy, o utocnikovi by se uz vedelo.. ale my s hraci neobchodujeme, my se jich zbavujeme..
Re: Statistické okénko - 1. kolo
mart před 14 lety 20.07.2010 16:27 |jasne, "ale my s hraci neobchodujeme, my se jich zbavujeme", my sme totiz uplny pitomci :D
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Khadgar před 14 lety 20.07.2010 16:30 |Prosimtě uklidni se, Hošek by zmizel tak jako tak. Dlouhodobě hodně nevyrovnaná výkonnost mu fakt neprospěla. Hrajeme jenom ligu a na to tři stopeři stačí. Plus stopera v lize zahraje i Hubáček a aspoň by se Mareš dostal do hry.
Čmovs je talentovanější než Hošek a má lepší parametry. Za mě plus, Hošek by u nás nehrál a na hostování s pravidelným základem by ho nikdo nevzal.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
spojka před 14 lety 20.07.2010 16:52 |Souhlas, navíc "nevyrovnaná výkonnost", to je hodně kulantně řečeno. Hoškovi už je jednadvacet a už dva roky se v podstatě zhoršuje, tohle nikam nevede.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
vavicek před 14 lety 20.07.2010 16:55 |On byl taky často zraněný. Potenciál má. Na MS 20 hrál podobně jako Mazuch. U Dovalila má až překvapivě dobrou pozici.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
spojka před 14 lety 20.07.2010 17:50 |Na MS20 hrál proti 20ti-letejm klukům. To nejde srovnávat. Že byl často zraněnej, to je spíš jeho mínus. Co se týče Dovalila, tak všichni víme, že má svoje lidi - Vošahlík, Dočkal, Vácha nebo právě Hošek. Zrovna tak fotbal v podání Dovalilovejch mančaftů je dost často k nekoukání (viz právě MS 20).
Re: Statistické okénko - 1. kolo
vavicek před 14 lety 20.07.2010 18:01 |Já jsem to nesrovnával. Jenom jsem napsal, že hrál podobně jako Mazuch. To, že byl často zraněná souvisí s poklesem jeho formy. Proto jsem to psal. Co se týče kvality našich mládežnických mančaftů, tak naposledy se na to dalo dívat za Brucknera, možná Beránka.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
martyni (přítel SN) před 14 lety 20.07.2010 16:59 |Co je, já jsem uplně klidný..:-). Dokonce bych řekl, že snad není ani možné řici svůj názor věcněji a bez emocí..:-). Jak rikam, nejsem nadsen z jeho vykonu ve slavii, byl bych ovsem pro vetsi trpelivost v takovych pripadech, neb sehnat kvalitniho stopera je problem. Nebo aby z toho slavie neco mela, treba utocnika.. Nic vic. Uznavam, ze v aktualni sezone by nebyl lepsi nez stavajici obranci, do budoucna je to otazka. Jinak nad prestupovou politikou KJ a jeho skladanim tymu se uz nerozciluji, uz jsem se smiril s tim, ze se mi libit nebude.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
hiker42 před 14 lety 21.07.2010 08:08 |pokud mám správné informace, tak Čmovš přestoupil do Nijmegenu (zdarma po skončení smlouvy). asi u nás přes Koubského nebo Vomáčku necítil perspektivu.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Markus před 14 lety 20.07.2010 21:27 |Marně se snažím vzpomenout na zápas, kdy by se mi jeho hra líbila. Šancí dostal dost, asi potřebuje najít motivaci jinde. Třeba mu změna prostředí prospěje.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
rek před 14 lety 20.07.2010 15:43 |Hošek do Teplic. Jarolím dostal druhou šanci a už to zase začíná. Že by se na Jarolíma blbě podíval ? Jo být odhovancem se neodpouští, ale kdejaký žoldák je vítán.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
quelhar (admin) před 14 lety 20.07.2010 15:56 |Videl jsi Hoska hrat v priprave?
Re: Statistické okénko - 1. kolo
rek před 14 lety 20.07.2010 16:39 |Neviděl. Ale v lize nehrál zle. Asi se z Jarolíma osypal, ani se mu nedivím. Stejně jako James Dens, ten před ním radši utekl do Brazílie....
Re: Statistické okénko - 1. kolo
mart před 14 lety 20.07.2010 15:56 |:), naprosto souhlasim. To je neodpustitelne. To je jarolimovina. Hosek sice este nikdy nic nezahral, ale byl to preci odchovanec. Talent. Vubec nechapu proc musel jit. Rek ma asi pravdu, krome toho ze neumel kopat, se urcite musel na Jarolima spatne podivat. Jinak by to vubec nedavalo smysl.
mart
Re: Statistické okénko - 1. kolo
rekodlak před 14 lety 20.07.2010 16:02 |Jen za ten jeden poločas v přípravě proti Plzni bych mu zákázal profesionální fotbal aspoň na sto let!!! To byl nejhorší výkon jednotlivce který jsem ve svém životě viděl! Nebýt Jaakkoli, tak ten frajer zavinil během jedinýho poločasu snad pět gólů :-(
Re: Statistické okénko - 1. kolo
marek018 před 14 lety 20.07.2010 16:13 |přesně to se mi hned vybavilo. V tom zápase byl fakt strašidelnej. Sice je to stabilní člen ČR"21", ale nemyslím si, že by tuhle sezonu mohl hrát základ ve Slavii.
Otázkou je, za kolik šel? Tipne si někdo? :-)
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 20.07.2010 16:46 |Hoška vem čert, mě by spíš zajímalo kolik marnejch zápasů bude třeba k tomu aby se konečně přivedl nějakej ten útočník
Re: Statistické okénko - 1. kolo
spojka před 14 lety 20.07.2010 16:49 |Buď jsi blázen, nebo absolutně nerozumíš fotbalu a tomu, co by v týhle hře měl předvádět stoper.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
mart před 14 lety 20.07.2010 17:04 |neni blazen, jenom podleha modnim trendum :).
Pravidla jsou jasne dana, a kdo je nebude dodrzovat, .... jen pockej!
1. Jarolim je blbec, a cokoliv udela je blbost.
2. Rosen je totalni vypatlanec, a obchodovani vi hovno, o fotbale taky, a neni spravnej slavista, ... neb nechodi do kotle
3. Slavia je MORALNIM vlastnikem Edenu, a tudiz tam Bohemka nesmi hrat, a rozhodovat o tom bude Strasak.
4. Odchovanci musi hrat, i kdyby na chleba nebylo, a musej tu vsichni zustat, .... a je to jedno, ze to bude za dva roky sedumdesat lidi, .... von to nekdo zaplati.
5. Kdyz se privede posila, tak je to bud Jarolimuv solich, nebo zoldak, ... v nejlepsim pripade voboji.
.... ono by se toho asi pomalu seslo na desatero, ze jo.
Jo, jo, kdo neskace s nama, ... skace proti nam :D
Re: Statistické okénko - 1. kolo
mart před 14 lety 20.07.2010 17:07 |...jo jeste sem zapomnel, ze se nekteri hraci Jarolima bojej, a nebo z nej maj svedivou vyrazku. To bych teda jako chtel podtrhnout, toto, ... to je dost dulezity :D
Re: Statistické okénko - 1. kolo
vavicek před 14 lety 20.07.2010 17:08 |Ty to ale zjednodušuješ podobně jako on. Akorát z jiného pohledu.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
PetCC před 14 lety 20.07.2010 17:10 |:-)
Re: Statistické okénko - 1. kolo
DrFe1 před 14 lety 20.07.2010 18:49 |No a ty děláš to samý, akorát že zrcadlově. V duchu:
1. Jarolim je génius a cokoliv co udělá je geniální ....
Zkud být radši objektivní jako třeba já a ne jenom extrémista za každou cenu.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
mart před 14 lety 20.07.2010 19:03 |Prosim Te doktore, .... zaprve se omlouvam (sobe) ze vubec reaguju, a za druhe se omlouvam (Tobe), ze Ti tykam.
Mam jednu radu! Vyprdni se na me. Mozna nekteri poznali nadsazku (ze PetCC), jini.....
Pokud bys byl naopak ochoten premyslet, uvazovat nebo proste cokoliv jineho nez programove nadavat na .... treba na Jarolima, mel bych jeste jednu radu, zkus pochopit, ze kdyz na nekoho programove nenadavam, tak to nemusi znamenat, ze bych ho mel za genia, ... ja vim, je to marny, je to marny, ....a je to marny. Alespon sem se pokusil :).
Kdyz jsme u te objektivity :D, :D, ... zdravim doktore!
A co se tyce extremismu :D, :D, .... tak tam je to se mnou opravdu spatny :)
mart
Re: Statistické okénko - 1. kolo
DrFe1 před 14 lety 20.07.2010 19:26 |Budiž ti tvůj vlastní přípsěvek poučením, zejména si opakuj následující "zkus pochopit, ze kdyz na nekoho programove nenadavam, tak to nemusi znamenat, ze bych ho mel za genia". Víš ono to platí i opačně. Prostě když třeba někdo podpoří Hoška ve Slávii, neznamená to, že nenávidí Jarolíma atd. Já jsem ti pouze oplatil tvojí "chytrost" stejnou mincí, aby ti došlo jak extrémisticky se chováš.
Jsme rád, že jsem tě zase o kousek přiblížil na cestu objektivity.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
mart před 14 lety 20.07.2010 19:31 |??????
jsme na jine vlne :) (nastesti), prepinam.
A pokud jde o MOU objektivitu, tak tam bych se taky musel smat:).
O Tvoji vubec nemluvim :)
zdravi mart
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Huzgi (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 00:35 |Marte super, moc si mne potěšil a pobavil. Líp bych to nenapsal. Na kritiky typu výše a dalších se vy... vykašli, to nemá cenu :-)
Re: Statistické okénko - 1. kolo
vavicek před 14 lety 20.07.2010 16:52 |Podle mě je to škoda. V mládežnických reprezentacích má velkou důvěru u Dovalila.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Ravik před 14 lety 20.07.2010 17:39 |souhlas.. IMHO na MS20 v Egyptě byl lepší než Dreksa... poločas proti Plzni jsem neviděl, ale že to má přímou souvislost ze strachu z Jarolíma na tom něco bude... asi je lepší že odešel.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
spojka před 14 lety 20.07.2010 17:47 |Jestli má jednadvacetiletej chlap strach z člověka, kterej mu snad nic hroznýho neprovedl a v životě nebyl trestán, tak by se měl snad spíš vykašlat na fotbal a jít se léčit.
Hlavně, že máte ty jeho opakovaný kiksy na koho svádět. Akorát nevím, jak strach z KJ zafungoval na jaře v Plzni, kde byl Hošek naprosto zoufalej a ten jeho námaz Střihavkovi nechápu doteď.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
vavicek před 14 lety 20.07.2010 17:55 |Nevim jak Hošek, ale GebreSelassie z něj evidentně strach měl. Navíc v reprezentaci hrál očividně lépe než ve Slavii.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
denydzlSKS před 14 lety 20.07.2010 18:00 |nezlob se na mně, ale tady je chyba spíš v hráčích...hrozí jim snad karel tím, že nebudou dostávat ani korunu?? nebo tím, že jim zlomí nohu nebo, že je po pokaženej přihrávce nenechá 15 let hrát?? jestli ne, tak nechápu proč se nervujou..jestli to není tím, že jsou pohodlní...
Re: Statistické okénko - 1. kolo
vavicek před 14 lety 20.07.2010 18:04 |To já nevim. Já je nechci omlouvat. Pouze píšu, že GebreSelassie měl z Jarolíma strach. Což bylo dobře vidět.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
denydzlSKS před 14 lety 20.07.2010 18:09 |měl, dokonce to i přiznal, ale já to prostě nechápu...co tak hroznýho jim může trenér provádět, že jsou z něj posraní? že je npostaví do základu? jsou snad profíci, s tím se musí vypořádat!
Re: Statistické okénko - 1. kolo
spojka před 14 lety 20.07.2010 18:01 |Gebre by měl bejt Jarolímovi vděčnej, hned poté, co si ho do Slavie přivedl, šel Gebre do základu. Tehdy hrál slušně (to se ještě Jarolíma nebál?).
Přišla letní příprava, Gebre opět v základu na svým místě pravýho beka, jeden zoufalej výkon za druhým, pomalej, nedůraznej, přesto ho Jarolím držel a Gebre hrál znova a znova v základu. Pak přišel zápas ve Florencii a to byl ze strany Gebreho takovej průser, že musel jít po padesáti minutách dolů a jsem opravdu rád, že je pryč. A jeho kecy po přestupu o tom, jak nedostal šanci, mě v názoru na charakter tohodle člověka jen utvrzujou.
Totéž synovec. To byla s Gebrem ve Florencii neskutečná dvojice. Akorát že ten na placu vydržel o deset minut dýl.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
denydzlSKS před 14 lety 20.07.2010 18:13 |bylo to trochu jinak..gebre nehrál pravého beka, ale záložníka...
to byly tenkrát ty katastrofální pokusy, kdy pravýho beka hrál sucháč a pravýho záložníka gebre...jedinej dobrej pokus byl tehdy jablonský na levým bekovi, ale toho pro jistotu před fiorentinou posadil:-))
Re: Statistické okénko - 1. kolo
tolsimir před 14 lety 20.07.2010 18:16 |tenkrat ta sestava z liberce Suchy, Brabec, Latka, Jablonsky - Gebre, Tavares, Jarolim, Cerny - Toleski, Svento byla uplne strasidelna na to, ze jsme pak vyhrali titul :)
Re: Statistické okénko - 1. kolo
denydzlSKS před 14 lety 20.07.2010 18:23 |pravda, na šventa v útoku jsem zapomněl...naštěstí to s touhle strašidelnou sestavou pochopil hned po 3. kole(nevim přesně, ale docela brzo)...ale ten jablonský mě tenkrát mrzel.. a taky to, že před latkou dostal přednost brabec..už v tý době jsem ho moc nemusel...
Re: Statistické okénko - 1. kolo
vavicek před 14 lety 20.07.2010 18:16 |Podle mě ani na začátku ve Slavii nehrál dobře. Akorát se výhrávalo, takže se jeho výkony moc neřešily.
Pokud vím, tak po letní přípravě hned nehrál. První jeho zápas na pravý obraně byl proti Brnu, kde byl evidentně hodně nervozní a šel snad po dvaceti minutách dolů. Potom se to s nim vezlo. Jarolím ho rozhodně nedržel. Zápas s Florencii bych moc nezmiňoval. Ten se nepovedl nikomu. Navíc hrál pravou zálohu před Suchým.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 20.07.2010 18:28 |ten at da na hrot Kubskyho na stoperu je marnej a ve predu mozna vyhraje vic hlav nez Standa :D :D
Re: Statistické okénko - 1. kolo
mart před 14 lety 20.07.2010 18:45 |:D, nebo by sme mohli koupit Chlebouna????
Re: Statistické okénko - 1. kolo
jiras před 14 lety 20.07.2010 17:51 |Já mu přeju, ať se v Teplicích prosadí, hraje ligu, poráží Spartu a neohrožuje Slavii. Čekalo se od něj potvrzení výkonů z repre, to bohužel nepřišlo. Šance dostal, nechytil se, to se stává, obzvlášť u někoho, kdo má smůlu na zranění. V tuhle chvíli by nám byl k ničemu a samotného by ho to nikam neposunulo. Koubský má ještě 2-3 zápasy aby něco předvedl, pak by se to muselo řešit, ale Hošek by pro to nebyl vhodný kandidát. Na jeho místo ať se posune někdo z "B" týmu a bude to OK.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 20.07.2010 18:29 |mě silně připomínal dorosteneckého talenta Kratochvíla.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 20.07.2010 18:52 |ten finskej golman ma taky nejak 194cm tak tam muze jit přinejhoršim taky, horší by to nebylo :D
Re: Statistické okénko - 1. kolo
jiras před 14 lety 20.07.2010 19:01 |Ten chvíli vypadal nadějně. Nebo mě napadá Martin Zachariáš.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
mart před 14 lety 20.07.2010 19:28 |Ale jo, typove vypadal Krata velmi dobre, takovej model "huzva" a nezranitelnej. Skoda ze se vzdycky, kdyz vybeh na plac kompletne podelal.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
skman před 14 lety 20.07.2010 20:33 |pod csaplarem se mio jednu chvili Krata libil :D... a Milana toho jsem taky mohl :D
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Gordon (host) před 14 lety 21.07.2010 02:38 |Myslis byvaleho hrace azerbajdzanskeho klubu, jeslti se nepletu? :D :D kam odesel, protoze jeho tallent zustal nepochopen?a skoncil po par mesicich protoze mu nikdo nic nezaplatil? :)))))
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 04:28 |jeho talent nechápa tak nějak nikdo , přesto si spoustu lidí myslelo že ho opravdu má , myslím že ho sledovali snad i nějaký skauti s italie či co tenkrát :D
Re: Statistické okénko - 1. kolo
jane (admin) před 14 lety 21.07.2010 11:51 |Hral v Kazachstanu...
Re: Statistické okénko - 1. kolo
denydzlSKS před 14 lety 20.07.2010 19:49 |Hlučín - Havířov 3:2 (2:2)
Branky Hlučína: Gulajev, Hošek, Mozol (penalta)
Hlučín: Berkovec – Kindl (70. Antonín), Bogdaň (54. Agh), Robin Štefek, Rožman – Zahálka (50. Šupolík), Milutinovič (55. Mozol), Vaněk (46. Hrtánek), Bartošák – Gulajev, Hošek
Re: Statistické okénko - 1. kolo
bongor před 14 lety 20.07.2010 20:52 |Hoška není škoda,i když si myslím,že když trochu nabere muskulaturu,nemusí být nejhorší.Ale s tou jeho péřovou váhou se nedá úspěšně v centru obrany hrát.Od nás odchází kvanta hráčů,odchovanců i zkoušených,ale neúspěšných adeptů.Všechny si nechat nemůžeme a může se stát,že někdo později vynikne jinde,To je někdy nepředvídatelné.Poslední dobou to byl Dočkal,ale ten po počátečním vzestupu v Libe začal zase pomalu zacházet a nezdá se mi,že je ho tedy nějak extremní škoda.Djó Pilař,to by byl podle mě kůň,navíc srdcař,celá rodina na správné straně.Ale jak někdo tvrdí,nemohli jsme ho vzít ,protože by zabíral místo LJ.Autoři,nemohli jste si vymyslet ještě nějakou větší blbost?
Podle mě je škoda Mateje,ještě pořád na svým postu nemá moc konkurentů a Čelda by se mi líbil místo Koubskýho.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
denydzlSKS před 14 lety 20.07.2010 21:13 |nějak mi není jasný, jak může defenzivní záložník jarolím zabírat místo útočníkovi pilařovi, ale budiž...
s dočkalem souhlas, u mateje se to dá pochopit..jednak je tu čelda, pro kterého se kj rozhodl a pak tu je potencionálně kaufman, taky asi matejova smlouva nepatřila k nejnižším a navíc si myslim, že vzhledem ke konfliktu s fanouškama odchod přijal v pohodě
Re: Statistické okénko - 1. kolo
jiras před 14 lety 20.07.2010 23:15 |Dřív bude mít náš nezvanej host vlastní stadion než naskočí Kaufman...
Re: Statistické okénko - 1. kolo
slaviator před 14 lety 21.07.2010 09:29 |Na jare na par minut uz naskocil
Re: Statistické okénko - 1. kolo
jiras před 14 lety 21.07.2010 12:31 |O jaru v kterym roce teď mluvíš? :)
Re: Statistické okénko - 1. kolo
slaviator před 14 lety 21.07.2010 21:08 |v lonský sezoně naskočil na pár minut, konkrétně 2.5.2010 proti Příbrami v Edenu
Re: Statistické okénko - 1. kolo
slaviator před 14 lety 21.07.2010 21:09 |http://www.slavia.cz/SK-Slavia-Praha-1-FK-Pribram-2-5-2010
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Bulldock (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 09:24 |Inu Hoša momentálněě do počtu nepotřebujem, to je pravda. Na stopera máme zdravý Koubskýho, Trappa, Vomáčku i oba krajní beci tam můžou zahrát, včetně Kaufmana. Hošek v současný době na základ nemá, to bych souhlasil, ale jiná věc je, že zas tak zle na tom neni (vzpomeňme na Kopice). Je to mladej hráč, reprezentant..podle mě to neni moudrý, ale bral bych to ještě, pokud se sháněj prachy na útočníka, protože věřím, že neni jedinej použitelnej stoper z béčka..
Co se týče odejitých hráčů, tak mě mrzí všichni loňští azylanti v Jablonci. Až na MJ, kterýho si myslim LJ přebije. Ale to je spíš osobní. Kovařík a Jablonský budou dobří, ale na druhé straně je fakt, že tam nás bota tolik netrápí a trejd za Adama prostě nemohl být "zadara". Více mě mrzí Matej a Pekhart, i Pitáka bych tu viděl rád. Pekhart je totiž přesně ten útočník, kterýho zoufale potřebujem. Jasněže je to ještě mladý jelito, který umí šanci i zahodit, ale to je prostě realitě GL. Vyspělejší hráče už neudrží a když se do ní dostanou, tak jen náhodou nebo po zranění a stejně leda na chvilku viz Svěrkoš, Ford.. U Mateje s Karlem je to zase hodně osobní, ale i sportovně si myslím, že by byli přínosem. V Jablonci to, pevně věřím, prokážou.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Wommi před 14 lety 21.07.2010 10:21 |mrzet Tě to může,..problém je v tom, že větsina z nich oschazi stastna a tesi se na to, ze je ceka lepsi budoucnost nez ve slavii a hlavne pod KJ, hlavne tím tedy myslim ty mlady.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
bongor před 14 lety 21.07.2010 11:17 |Tohle nemůžeme brát tak osobně.On každej rád uteče od náročnýho a někdy i nepředvídatelnýho šéfa někam,kde si bude medit.Otázka je,jestli mu to bude k prospěchu a půjde nahoru.Myslím,že KJ už taky pochopil,že se vždycky nedá tvrdě tlačit na pilu,když nemáš protihodnotu na patřičný úrovni,tím myslím mimořádně vynikající prachy.Určitě u nás hráči nechoděj na čúčo,ale každý má v první řadě znalosti,kde kdo bere.Vím jak se s tím mezi sebou rádi pochluběj.
Třeba Jablonec,ten je na tom zřejmě teď v poměru náročnost-bankovní účet líp než my.Je to vidět z toho,jak ochotně se poměrně kvalitní borci jako třeba Pekíno hrnou do provinčního klubu,ze kterého
se i hůř přestupuje někam ven.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Wommi před 14 lety 21.07.2010 11:38 |..tak na prikladu vetsdiny hracu, kteri odesli jako odchovanci slavie je videt, ze jim prestup byl ku prospechu,...Ano, nikdo se treba neprodal kdovikam za x-milionu,..ale hrat pod KJ ve slavii, jsou mozna ted jeste v "B". To je pak opravdu lepsi hrat prvoligovej fotbal kde to jde a mozna pak vyniknout (ted se nebavim o tom, ze v pripadeč, ze to proste neni top hrac, neni zajimavej pro slavii). A dalsi kapitolou je proste KJ a jeho vsemozny aktivity a pristupy, coz jsme videli, jakej daval kour mladejm a myslim si ze hlavne jeho pristup, delas chybu, budes sedet apod. to proste pro mladyho kluka neni dobrej pristup (at je belaid jakejkoliv, a ja nejsem jeho velkym obdivovatelem, tak myslim, ze pristupy KJ jsou urcite jednim z duvodu, proc mu to tak nejde). To je jako s Gebrem, ten myslim nemusel byt spatny, ale dostal se do takoveho viru neduvery v sebe, ze , jak jsme se tu i smali, kdyz bezel okolo lajny, tak se jeste stacil divat na KJ u lavicky, jestli na nej nahodou neni nasranej a to rozhodne neprida.
Osobne si myslim ze KJ se nepoucil (ac bych si to pral) a tim ze byl odejit Dolezal se to muze jeste zhorsit, protoze ted fakticky neni oponentura - budu verit, ze se treba po sportovni strance povede a zakreje to ten hnuj v klubu.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Huzgi (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 11:47 |No příklad Gebreho je podle mne úplně mimo. Hned jak přišel, tak celá východní tribuna (kam chodím) na něj pokřikovala a pískala. I v diskuzích KJ spílali fanoušci, proč na pravé straně nenechal nějakého odchovance nebo Krajčíka. KJ držel Gebreho proti nevoli fandů neuvěřitelně dlouho, chudák kluk ztratil trochu výkonnost a když odcházel, tak většina diskutujících tento krok kvitovala.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
vavicek před 14 lety 21.07.2010 12:07 |Pokud já si pamatuju, tak GebreSelassie většinu zápasů za Slavii odehrál ve středu zálohy nebo na kraji zálohy. Ochranou ruku nad ním moc nedržel. Ze začátku hrál, protože se vyhrávalo. Poté víceméně paběrkoval.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
DrFe1 před 14 lety 21.07.2010 12:37 |Nejhorší je, že největší "přiznání viny" od KJ spočívalo v tom, že si v některých rozhovorech postěžoval, že dělal příliš kompromisů a nechal si do toho mluvit. Takže je to tak jak to říkáš. KJ největší "svojí" chybu spatřuje v tom, že se někdy nechal ovlivnit Doležalem a nebyl úplně absolutistickým vládcem, ale jenom na 90 procent. To nevěstí opravdu nic dobrého.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Wommi před 14 lety 21.07.2010 13:41 |pro mne jako fanouska je nejvetsi chybou, ze zustal KJ, resp. on vlastne nikdy neodesel:)..to se nemelo stat,..ale treba to nakonec tymu pujde a podari se nejakej uspech a pak zase vsichni zapomenou,...dobra trenerina se KJ uprit neda, ale lidsky je to ....., a to je to co mi vadi,..protoze clovek si tak nejak tu slavii hycka!
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Bulldock (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 11:49 |No to souhlasim. Když odhlédnu od dlouhodobých ambic či možností Jablonce, tak aktuální reálnej výhled hovoří pro sever Čech. Komňacký (+ Pelta - což je sice černota, ale hráčům podmínky zajistí), slušnej kádr, poháry..
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Khadgar před 14 lety 21.07.2010 12:04 |Jak jsem psal, Hošek mě nemrzí. Ale hodně mě mrzí Čmovs, obzvlášť protože je okolo toho naprostý ticho. Ani větička. To se mi nelíbí ze všeho nejvíc.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
vavicek před 14 lety 21.07.2010 12:07 |Co je s ním?
Re: Statistické okénko - 1. kolo
quelhar (admin) před 14 lety 21.07.2010 12:12 |Cmovs snad mel prestoupit do Nijmegenu po skonceni smlouvy ve Slavii.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
marek018 před 14 lety 21.07.2010 12:21 |http://www.nec-nijmegen.nl/home-nieuws/03913_pavel-cmovc-via-n-e-c-naar-bv-veendam
Re: Statistické okénko - 1. kolo
martyni (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 12:45 |No, aniz bych neco tusil, tak jsem rikal, ze povolani Cmovse do acka je utopie. Cimz se nechci nejak chvastat, ale jen konstatuju fakt, ze ze strany KJ o tyhle hrace neniajem, zbavuje se jich...bez ohledu na to, zda jsou lepsi ci horsi nez Vomacka, Kaufman nebo Koubsky nebo jini...
Re: Statistické okénko - 1. kolo
quelhar (admin) před 14 lety 21.07.2010 13:47 |Panove a videli jste Cmovse hrat? Nebo proste stavite rovnitko mezi odchovanec (lepe receno hrac, ktery projde nejakymy dorosty a B tymem) a hrac do zakladni sestavy acka?
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Vhoo (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 14:39 |ja osobne ne ale videl sem hrat Koubskyho a to mi stačilo :D
Re: Statistické okénko - 1. kolo
tolsimir před 14 lety 21.07.2010 12:06 |Mares na testech v Usti..
Re: Statistické okénko - 1. kolo
vavicek před 14 lety 21.07.2010 12:08 |Ten Hubáček tady zůstane snad nadosmrti.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Khadgar před 14 lety 21.07.2010 12:19 |Tak to už teda s.re i mě. Kdo teda bude hrát levýho beka? Vlastně už vim...
Re: Statistické okénko - 1. kolo
skman před 14 lety 21.07.2010 12:26 |na levyho beka se nam prece uzdravi Adam :D
Re: Statistické okénko - 1. kolo
DrFe1 před 14 lety 21.07.2010 12:27 |Vždyť to je útočník !!! :-)
Re: Statistické okénko - 1. kolo
punx před 14 lety 21.07.2010 12:35 |:o)) No je rychlej, tak se bude vracet a stihne obojí. Jo a na čáře bude mít rukavice a když bude třeba stoupne si do branky. :o))
Re: Statistické okénko - 1. kolo
DrFe1 před 14 lety 21.07.2010 12:40 |Brankář je zatím jedinej post, kterej KJ z těch svejch kolotočů vynechává, jinak se opravdu může objevit jakejkoliv hráč na kterémkoliv místě v sestavě.
Mimochodem, když se podívám na zoufalýho Standu v útoku, tak si říkám "zlatej Adam". V útoku to sice nebyl jeho post, ale zahrál by tam o třídu líp než současnej Standa. I když systémový řešení to samozřejmě není.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
jiras před 14 lety 21.07.2010 12:45 |Čelůstka ne, zase si zkusí tu procházku pravej bek, levej bek, aby nakonec skončil na stoperu. Z Trappa udělá pravýho beka, na stoperu Vomáška s Koubským Do zálohy se vrátí Jarolím a Milan Černý na lavičku.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Konraad před 14 lety 21.07.2010 13:05 |A tušíme, jestli by šlo o přestup, nebo o hostování? Pokud hostování (s vysokou opcí, nebo ještě lépe bez opce), tak to je myslím jenom dobře.
Co se týče Hoška, plně souhlasím s přestupem.
Osobně mám odchovance taky radši než ty, co přijdou zvenčí, nicméně si řekněme, kdo se z našich odchovanců, kteří odešli, prosadil tak, aby bylo jednoznačné, že by měl hrát v základní sestavě současné Slavie...
Re: Statistické okénko - 1. kolo
stampi před 14 lety 21.07.2010 13:09 |Tak u Ausigu je celkem jedno, jestli bude opce či nikoliv. Jejich finanční stránka je taková, že na Mareše stejnak mít prachy nebudou...
Re: Statistické okénko - 1. kolo
lassiter před 14 lety 21.07.2010 13:15 |Prachy dodá Hrdlička a za půl roku hraje s Hoškem.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
lassiter před 14 lety 21.07.2010 13:16 |vůbec fakt, že jeden klub vlastní podíl v jiném klubu a hrajou spolu v jedný soutěži mi přijde poměrně těžko uvěřitelné
Re: Statistické okénko - 1. kolo
stampi před 14 lety 21.07.2010 13:38 |co vím, tak Hrdlička chce onen podíl ve výši cca. 20 % co nejdříve prodat, ale kupec stále chybí...
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Huzgi (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 13:33 |Na to je Konraade poměrně stručná a jednoduchá odpověď. Zatím nikdo.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
martyni (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 14:04 |Jasny, chyba byla, ze Karel delal kompromisy, je treba je vyhazet vsechny. Ale vazne, pokud by to bylo hostovani bez opce (prosim jakekoli, kdo veri v jakesi vysoke opce, ktere jsou jen pro oko, tak prosim at si to necha nekym vysvetlit), tak jsem pro. Nicmene, at je to tak ci tak, Kj nepracuje s kadrem tak, ze by si nechaval rozehravat odchovance v jinych tymech a pocital s nimi do acka, neverim tomu, ze se Mares vrati. Ale s tim se budem muset smirit, KJ je takovy a s tim si ho rosen zvolil.. nevim kdo jeste muze verit v jakousi prevychovu KJ.
Jinak pokud padla otazka, kdo z odchovancu by mel jednoznacne na zaklad ve slavii, opacil bych tez otazkou..kdo ze soucasnych hracu slavie ma jednoznacne na zaklad? Ragued, M. Cerny, Vaniak, tecka. Jeste jsem mozna uvazoval o Celustkovi, zatim me ale bude muset presvedcit, ze je na pravo lepsi nez Krajcik bez formy. Podle me by se neztratili Jablonsky, Kovarik, Vacha, Gecov, Dockal, Divis, mozna i nekteri dalsi.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
mart před 14 lety 21.07.2010 14:07 |:), a krome vyjmenovanych jeste Chleboun, ... jenze to neni uplne odchovanec :D
Re: Statistické okénko - 1. kolo
martyni (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 14:13 |nj, chlebouna nebrat..:-)
Re: Statistické okénko - 1. kolo
mart před 14 lety 21.07.2010 14:19 |no, ja sem spis myslel, ze skoro dvoumetrovej chlap by se jako neztratil v zadnym tymu (teda fotbalovym :)
Re: Statistické okénko - 1. kolo
martyni (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 14:36 |no jo, dat ho na basket by bylo zbytecny, zapadl by v davu..:-)
Re: Statistické okénko - 1. kolo
quelhar (admin) před 14 lety 21.07.2010 14:17 |Podle toho, co jsem videl v priprave a v prvnim zapase, tak bych pridal jeste minimalne LJ (kdyby se nejmenoval Jarolim, tak pulka jeho kritiku jasa, ze mame kvalitniho hrace do zalohy), Trappa a Grajciara.
A z tech vyjmenovanych by mozna mohli mit sanci uspet Jablonsky nebo Kovarik, jenze ti odesli vymenou za Hlouska a tam jsme kvalitou jednoznacne ziskali. Ostatni jsou proste horsi nez hraci, ktere mame ted. Kam to dotahl loni Liberec s oporami Dockalem, Gecovem a Vachou, to si snad pamatujes.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
Huzgi (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 14:27 |Odchovance Kalivodu jsme nechávali dlouhá léta rozehrávat po všech čertech (stejně jako Táborského a spoustu jiných v té době), nic jiného než průměrný ligový hráč se z něho stejně nestal, když od nás šel, tak se pustil do velké kritiky Slavie, aby následně seděl na lavičce v Brně a potom v Teplicích. Jednoznačně platí "všeho s mírou". I ten Jablonský s Kovaříkem zahrajou jednou dobře a příště nic moc, s tím, co hrál Kovařík teď proti Brnu, by ho Eden vypískal.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
martyni (přítel SN) před 14 lety 21.07.2010 14:54 |Ok, LJ, Grajciar ano, Trapp mozna. No jasny, ze v liberci diru do sveta neudealali, ale nejsou to spatni hraci, koneckoncu, slavie s tim slavnym kadrem taky nedopadla dobre.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
japhy před 14 lety 21.07.2010 16:02 |To mi hlava nebere. Celý přestupový období jsem byl vcelku spokojen. Přicházela zajímavá jména, odcházeli vesměs ti, co si spousta lidí přála. I s odchodem Hoška jsem souhlasil. Jenže nevyšel Madou, Koubský taky nemusí být taková výhra, a teď tohle. Dostávám se do loňské nálady. Snad hodlají někoho privést. Jenže - kdo jiný by měl krýt záda jistému, ale dosluhujícímu Hubovi záda, než nadějný odchovanec? To jako budeme mít 6 obránců, když 2 z nich jsou po dlouhém léčení?
Re: Statistické okénko - 1. kolo
japhy před 14 lety 21.07.2010 16:08 |Aha, takženáhradou bude nevyzkoušený dorostenec....Nevěřím, že jsou ve vedení samí blbci, tudíž za tím vidím vidinu alespoň nějakých peněz. To bychom na tom ale museli být hodně blbě:(
Re: Statistické okénko - 1. kolo
quelhar (admin) před 14 lety 21.07.2010 16:46 |Co jsem videl loni v becku, Mares a Palko jsou zhruba na stejne urovni, oba umi zahrat skvele a oba umi byt hodne nevyrazni.
Re: Statistické okénko - 1. kolo
japhy před 14 lety 21.07.2010 17:10 |Alespoň něco. Stejně mi to ale moc smysl nedává. Navíc ten Palko je z fotek na oficiálkách celkem tintítko:(