Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Bohemians 1905 - Slavia 1:1

Fotbalisté Slavie v prvním ligovém zápase v Synot Tip Areně jako hosté proti domácím Bohemians 1905 pouze remizovali 1:1. Jedinou branku vstřelil Karol Kisel. Prohlédněte si 14 fotografií z úvodu protestu fanoušků.

Slávisté začali sezónu nejhůře, jak mohli, hned v první minutě se totiž Hubáček nechal jednoduše obejít a přízemní centr do vápna dopravil za Vaniakova záda Bartek. Slávisté potom drželi míč a první vážnější šanci si připravili v osmé minutě, kdy nad bránu Sňozíka hlavičkoval Koubský. O chvíli později střílel z přímého kopu těsně za vápnem Kisel, střelu však nadzvedla zeď. V 17. minutě slávisté už dokázali vyrovnat, když Jarda Černý přesným pasem našel mezi stopery Karola Kisela a ten svůj samostatný únik chladnokrevně proměnil. A za dvě minuty mohlo být ještě veseleji, jenže Vlček nedokázal usměrnit přihrávku Milana Černého, sudí navíc mával ofsajd. Ve 24. minutě mohl Karol Kisel vstřelit druhou branku, jenže neměl rychlost a tísněn stoperem vyslal jen slabou střelu. S koncem poločasu v horkém a dusném počasí hráčům viditelně docházely síly. Několik zajímavých centrů mířilo před bránu Bohemians po rohovém kopu, ale všechny dokázala obrana odvrátit. A když Škodova rána skončila metr vedle brány Vaniaka, šlo se do kabin za stavu 1:1.

Na začátku druhé půle se dral do zakončení J. Černý, ale stejně jako dvakrát v první půli se mu střela vůbec nepovedla. V 49. minutě měl na kopačce gól Bálek, ale Vaniak mu první střelu skvěle zblokoval a neméně efektně mu ukradl míč od nohy vzápětí. O minutu později vzbudil emoce nepochopitelný výrok sudích, kteří neodpískali jasnou úmyslnou ruku bránícího Rychlíka. Slavia nadále držela častěji míč pod kontrolou, ale šance nepřicházely a trenér Jarolím tak poslal do hry místo Vlčka Jakuba Horu. V 63. minutě zkosil pronikajícího Milana Černého Rychlík a tentokrát už šel pod sprchy. Po odraženém míči z následné standardky pálil Kisel z voleje vedle brány. V oslabení však zahrozili hráči Bohemians a Vaniak efektně likvidoval střelu střídajícího Štohanzla zpoza vápna. Místo tlaku Slavia působila bezzubě a protože Bohemians pouze natahovali čas, na hřišti se nic moc nedělo. A když už, byli to zelenobílí, kteří však standardkou nepotrestali zaváhaní Koubského. Až poté to zkusil technickou ranou J. Černý, Sňozík jeho pokus vyrazil. Na hřiště se dostal i Tijani Belaid a po jeho rohu se v závaru ve vápně míč odrazil jen těsně vedle brány Sňozíka. Vzápětí se dral do šance Janda, ale neuspěl. Když sudí nastavil vzhledem k průběhu poločasu směšné dvě minuty, bylo o osudu utkání rozhodnuto.

"Zápas se pro nás nezačal vyvíjet šťastně, z první situace šli Bohemians do vedení. Bylo to po naší individuální chybě, po naší nedůslednosti," řekl po zápase Karel Jarolím. "Všechno, co jsme si říkali na přípravě tak vzalo za své, ale přesto si myslím, že hráči na to i přes ten šok dokázali zareagovat. Hráli jsme kombinačně, vytvořili jsme si spoustu situací. Povzbuzením bylo, že Karol Kisel stav srovnal. Měl pak ještě jednu velkou šanci, tam si myslím, že zaváhal. Zkraje prvního poločasu jsme měli šance, které se daly využít líp, podržel nás pak Vaniak. Absolutně jsme nezvládli početní převahu. Měli jsme být trpěliví, hledat prostor po zemi. To se nepodařilo, kluci to chtěli uchvátat, snažili se rozhodnout co nejdřív. Měli jsme to sehrát jiným způsobem," zakončil hodnocení slávistický kouč.

Bohemians 1905 - Slavia 1:1 (1:1)
Branky:
1. Bartek - 17. Kisel

Slavia: Vaniak - Čelůstka, Koubský, Trapp, Hubáček - J. Černý, Kisel, Ragued, M. Černý (72. Janda), Grajciar (81. Belaid) - Vlček (59. Hora)

Komentáře (93)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    murko     před 14 lety 16.07.2010 20:18 |  
    0 0

    Vidim, ze se do toho nikomu moc nechce. Skoda, ze ta ligova prestavka nebyla trochu delsi. Dneska snese prisnejsi meritko snad jen Mina. A jsem zvedavej na reakce z tech, co se posmivali Skodovi, protoze to byl dneska jedinej utocnik na place. Mluvit o Vlckovi je skoda slov, Hubacek tam taky nema co delat. A hlava mi nebere angazovani Koubskyho, tak vetsiho nemotoru uz snad sehnat nemohli......

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      DKNL     před 14 lety 16.07.2010 20:34 |  
      0 0

      Můj názor? Tohle už Karle známe. S tímhle, jestliže se rapidně nezlepšíme, 7-8. místo.A to jsem v tomhle optimista. Pro mě dnešní výkon jednoznačně velké zklamání !!! Dál se v tom nemá cenu hrabat.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        murko     před 14 lety 17.07.2010 06:04 |  
        0 0

        Ja jsem to myslel spis s ohledem na nas fanousky, ze bychom si psychicky vic odpocinuli:)

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          slaviator     před 14 lety 17.07.2010 09:20 |  
          0 0

          Aha :) No, takhle to zase budeme mit driv za sebou...

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      slaviator     před 14 lety 16.07.2010 20:47 |  
      0 0

      delší ligová přestávka by asi nepomohla, bohužel

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      urs (přítel SN)     před 14 lety 17.07.2010 11:34 |  
      0 0

      co říct.., na onlinu jsme je brali útokem, zatímco v reálu ani nápad :-((
      ad. nemotora je slabý slovo :D

      já už se asi jen směju..

      i ty střídání a vůbec taktický kroky byly dle mýho skromnýho názoru slabota :-(

      urs

  2. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    quelhar (admin)     před 14 lety 16.07.2010 20:32 |  
    0 0

    Sorry, ze nebyl clanek driv, chyba v komunikaci...

    Jinak zapas hodnotim jako zbytecne ztracene dva body z domaciho prostredi, ve druhe puli misto drtiveho tlaku nebylo vubec nic.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.07.2010 21:08 |  
      0 0

      No jo,to jsou ty vaše jisté tři body, když bude hrát klokan u nás (sorry jestli jsi to netvrdil zrovna ty)..

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        quelhar (admin)     před 14 lety 16.07.2010 21:13 |  
        0 0

        Ja jsem to netvrdil, ale v Edenu jsou proti Bohemce tri body pravdepodobnejsi nez v Doliku. Me stve, ze vyhodu, kterou jsme meli - totiz jeden domaci zapas navic (a dnesni proste byl domaci) - jsme dnes ve druhe puli naprosto promrhali.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.07.2010 21:38 |  
          0 0

          No to je přesně nad čím se pozastavuji, že to tady dopředu někdo uváděl jako jasný argument proč mít klokany v Edenu, přitom to vůbec jasné není..

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

            quelhar (admin)     před 14 lety 16.07.2010 21:49 |  
            0 0

            Argument to asi neni, spis jedno z mala pozitiv, ktere se na tom daji najit, kdyz clovek nejaka najit chce.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      smely (přítel SN)     před 14 lety 17.07.2010 06:29 |  
      0 0

      zdravim a pridam se k hodnoceni jen ho trosku zkratim. zapas povazuji za zbytecny.
      a taky si myslim, ze je dobre, ze se ve 34 stupnich nesmi hrat bez vyhrivani.
      a taky sem rad, ze se zvysila navstevnost a ze se to dela tak nejak pro lidi.
      a taky sem rad , ze ten spasitel haskovic, co ho vsichni tak opevujou vede ten nas fotbal tak nejak pro lidi, zatim jen dokazal zanicit dva konkurencni ty jeho rudy chatre kluby a vratit rudy kam patrej. za to mu vsichni trikrat hip hip hura
      a taky sem rad , ze ten bojkot probiha, to nam vsem taky pomuze
      a uz se tesim na boleslav, to bude zase pokoukanicko...

  3. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    tantalos     před 14 lety 16.07.2010 20:34 |  
    0 0

    KJ se opět předvedl: chtěl hrát jako Španělé na MS, jenom jaksi nepochopil, že na to nemá hráče dost sehrané a ale hlavně dost kvalitní. A především, že by se museli víc nabízet.
    Na hru, kterou Slavie předvedla, mají jenom oba Černí a trochu Ragued.
    Obrana Koubský, Trapp, Hub je největší průšvih.
    A samozřejmě, odchodem Míni Č. jsme ztratili jediného hráče schopného překvapit.
    A další krávovina trenérova, po vyloučení Rychlíka mohl hrát na tři obránce a posílit útoko druhého útočníka. Kdybychom nějakého měli.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      slaviator     před 14 lety 16.07.2010 20:40 |  
      0 0

      My na hřišti neměli ani PRVNÍHO útočníka a ty bys chtěl posílit o druhého?

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 16.07.2010 20:54 |  
        0 0

        nj, někdo si naivně myslel že to bez útočníka jde tak ted sme teda poznali že fakt nejde, Hubáček taky podporoval útok ale spíš ten bohemky, tyhle dva posty vyřešit tak by to mohlo i fungovat.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          slaviator     před 14 lety 16.07.2010 21:08 |  
          0 0

          spíše si někdo myslel, že Vlček je útočník.. :(

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          martynko     před 14 lety 17.07.2010 03:32 |  
          0 0

          Proti jasnému outsiderovi, jehož zřejmě jediným cílem bude udržet ligu, jsme na domácí půdě nastoupili v rozestavení 4-6-0, tedy logicky s nekompromisním úmyslem rozhodnout zápas co nejdříve a dojít si tak pro povinné vítězství, abychom pak po vyloučení udolali protivníka drtivým 4-5-1 :-)

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 16.07.2010 21:01 |  
      0 0

      To jsem mel tantale presne na jazyku, urputna snaha KJ udelat ze slavie barcelonu vede jen k jalovemu fotbalu bez prekvapeni a ohrozeni souperovi brany. A bez utocnika se hrat neda. Koubský byl hodne nejisty, oba kraje obrany ted jsou dost defenzivni. Alespon nasazeni bylo solidni, ale jsou to ztraceny body.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      jiras     před 14 lety 16.07.2010 21:30 |  
      0 0

      Hlavně je to všechno pomalé, čímž se jen potvrdilo očekávané. Jeden příklad za všechny je ta Škodova šance po chvilce co tam byl - on potřeboval tři nebo čtyři doteky na zpracování míče a přesto na to měl čas. To je něco neuvěřitelného. Koubský působí hrozně nemotorně, jeho rychlost je tragická a hraje hodně rukama. Hubáček klasika, byť se mi zdá že loni měl standard vyšší, ale je to první zápas. Jen jsem se tak na začátku koukl na časomíru, když házel dva outy a trvalo mu 6 a 7 sekund od chvíle, kdy měl míč v obou rukách, než to hodil. Na to hrozně dojíždíme, např. když máme akci, soupeř se sotva vrátí, skluzem dá do outu - než se out hodí, tak už se stihne zformovat, když jsme v obraně, tak zase obsadit hráče. Bohužel je to dáno i tím, že nikdo není schopen si naběhnout. Od Trappa taky čekám lepší výkony. Vzhledem k našemu útoku musíme chtě nechtě udělat neprostupnou obranu a sázet na výhry 1:0.

      Celkově by tohle mělo stačit max. na páté místo, ale uvidíme, ostatní maj podobně mizerný hráče jako my.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      PetCC     před 14 lety 16.07.2010 21:58 |  
      0 0

      Já nechápu, proč si myslíte, že jsme hráli jako Španělé, vždyť to byl naprostý opak! Pořád to někdo tahá sám místo přihrávky, někam se to nakopává. Hráči se pořád mačkají k protihráčům, místo aby si hledali volné místo. Nezlobte se na mě, ale tohle nemá se španělskou hrou nic společného.

  4. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    ijar     před 14 lety 16.07.2010 21:01 |  
    0 0

    1. zápas je vždy specifický a já bych to zase neviděl tak hrozně, pravdou je, že obranu vidím docela černě, ale v záloze jsem viděl výtečný výkon od Raqueda, který dnes skoro nezkazil balón a dřel opravdu poctivě celých 90 minut. Velice slušně hrál také Milan. Nechápu proč jej střídal, když Jarda už od půlky šlapal vodu, hlavně že byl s nároďákem v USA. K tomu inkasovanemu gólu, bych viděl spíš dvojitou chybu u Trapa, než u Huba, který v začátku působil velice pomalu, pak se drobet zvednul. Koubský opravdu slabě, myslím že až bude Vomajda ok, tak tam bude spíš on. Útok? Snad se Hora rychle otrká a bude platnej. Jandu nasadit když hrajeme do total zatažený obrany taky nebylo moc vymyšlený. Belaid za 10 minut měl 3 velice solidní kolmice a rozhodně nic nevypustil.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      denydzlSKS     před 14 lety 16.07.2010 21:25 |  
      0 0

      jak mě ten belaid leze krkem, tak dneska těch deset minut docela zahrál...(je možný, že jsem ho viděl ve skluzu??)
      jinak ten gól co jsme dostali...to byli trapp s hubáčkem a koubským asi ještě na dovolenej..trapp tím totálně zazdil jinak velmi dobrej výkon.
      sum: vaniak-trapp-ragued-jčerný-mčerný..dobře, ostatní byli mizerní

  5. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    natalino     před 14 lety 16.07.2010 21:01 |  
    0 0

    Nojako výkon v první puli tak tak... ovšem druhá uspávácí půle nic moc. Kombinačně fajn, ale oproti Španělům tady chyběl ten moment překvapení!!! Výkon Ragueda byl výborný... a říkám to po několikáté... má chuť, nabízí se v každé situaci a výborně odebírá míče. Vlček - nechápu, však neměl ani jeden míč.. s takovým útokem se goly dávat nedají, bohužel. Škoda, že Kisel nedal loženku na 1:2. Snad to bude příště lepší....

  6. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    jiras     před 14 lety 16.07.2010 21:38 |  
    0 0

    Hoftych: Doma je bod ztrátou, ale proti Slavii se počítá

    Tak co na to říct...

  7. Pane Bože smiluj se, ať jde Jarolím s Rosenem do prdele !!!

    DrFe1     před 14 lety 16.07.2010 22:09 |  
    0 0

    Pane Bože smiluj se, ať jde Jarolím s Rosenem do prdele !!!
    Proč nás pořád trestáš prostřednictvím těch idiotů ? ! Copak si těch příkoří neužili slávisti v minulých desetiletích dost ? ! Dvě sezony vysvitlo na lepší časy a zase jsme v hnoji až po krk. Ti co to pozvedli ztratili soudnost , povýšili se na neomylné Bohy a táhnou nás od neúspěchu k neúspěchu. Proč to ve Slávii nemůže fungovat normálně a musí se to vždycky takhle podělat ? ! Ach jo.

    • Re: Pane Bože smiluj se, ať jde Jarolím s Rosenem do prdele !!!

      korwin     před 14 lety 16.07.2010 22:33 |  
      0 0

      Muzes jit s nima. Skoda te nebude.

      • Re: Pane Bože smiluj se, ať jde Jarolím s Rosenem do prdele !!!

        urs (přítel SN)     před 14 lety 18.07.2010 17:45 |  
        0 0

        tak tak..

        urs

  8. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    zibi     před 14 lety 16.07.2010 22:49 |  
    0 0

    Poprvé jsem viděl SYNOT TIP ARÉNU v TV. Fotbal ušel, škoda, že jsme jim nedali ranec, takhle hrozí, že si ty zelený bečky na Eden lehce zvyknou.

    Nejvíce asi zaujal nový spolubydlící Přibyl, když o poločasu zdůrazňoval, že v Synot Tip aréně je Slávia pouze v nájmu a že dorazili tisíce fanoušků Bohemians.
    Prý je sundaná i cedulka s názvem ulice U Slavie u fanshopu družstevníků. K tomu náš tým na lavičce hostí, představa derby Bohemians-Sparta v SYNOT TIP ARÉNĚ bez fanoušků Slavie.

    Obdivuji vás, že tady řešíte sestavu a jak kdo hrál, dnes mi to připadlo naprosto vedlejší.

    CIRKUS EDEN!

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      DrFe1     před 14 lety 16.07.2010 23:05 |  
      0 0

      Tisíce fanoušků Bohemians skutečně dorazili, konkrétně asi tak dva, maximálně tři. Jestli to Přibylovi stačí, když na derby přijdou 2 tisíce, kolik jich asi tak přijde na Hradec, Příbram apod. ......

      Já jsem byl na místě a celkový dojem z toho co se kolem Slávie a stadionu děje je skutečně k zeblití. Špatný výsledek navíc tu depresi hodně prohloubil. Jestli je pravda, že sundali i tu cedulku, tak to už je opravdu síla a kálejí nám na hlavu teda parádně.

      Před tímhle zápasem jsem stále ještě váhal, zda si permanentku přeci jenom nekoupit. Teď už vím, že si jí rozhodně nekoupím a budu se modlit za lepší příští. Nyní je to v prdeli.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        spojka     před 14 lety 16.07.2010 23:10 |  
        0 0

        Ceduli s názvem ulice, která nemá s fotbalem NIC společného, opravdu sundali:

        http://picasaweb.google.cz/kvocna11/BojkotFansZapasuBohemians1905SlaviaPraha#5494601407401263810

        Hlavně, že Přiblb zveřejňuje na jejich webu takovýhle slinty:
        Bohemka rozhodně nemá snahu omezovat práva fanoušků Slavie ani klubu Slavia Praha. Se Slavií máme velmi dobré vztahy, snažíme se vzájemně respektovat. Na domácí zápasy fanoušci Slavie nepoznají, že na jejich stadionu hraje i jiný klub. Jen venku bude zavřený fanshop Bohemky, ale i tam se můžeme dohodnout na nějakém překrytí, aby to fanouškům Slavie nevadilo. Opravdu nechceme nijak narušovat domácí prostředí Slavie a cítíme, že fanoušci Slavie se na tomto stadionu cítí historicky doma. Jediným případem, kdy se setkají se změnami v přítomnosti Slavie, je vzájemný zápas, ve kterém bude Bohemka domácí. A ten se bohužel hraje hned v 1. kole, takže o to je napětí silnější. I našim hráčům musíme dát pocit psychické podpory, vyzdobili jsme kabinu, uvnitř stadionu je nápis Bohemians 1905. Po utkání všechny tyto znaky zmizí a objeví se tam opět znaky Slavie. Oba kluby mají stejnou smlouvu, co se týče užívání prostor, po zápase si musí věci z místností, které patří E-side, vyklidit. V této oblasti se chceme chovat rozumně a ještě více neeskalovat napětí. Nicméně musíme v tomto myslet na klub, hráče i fanoušky a vybojovat všem za dané situace nejlepší možné podmínky.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          slaviator     před 14 lety 16.07.2010 23:22 |  
          0 0

          není to přestupek? sundat značení ulice?

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

            ZlaBednaEdna     před 14 lety 16.07.2010 23:27 |  
            0 0

            Zákon č. 200/1990 Sb., o přestupcích - § 47b/1c - Přestupku se dopustí ten, kdo úmyslně poškodí, odstraní nebo zakryje tabulku s označením ulice nebo jiného veřejného prostranství.

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

              ZlaBednaEdna     před 14 lety 16.07.2010 23:28 |  
              0 0

              Za přestupek podle odstavce 1 může obec uložit pokutu až do výše 10 000 Kč.

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

              zibi     před 14 lety 16.07.2010 23:31 |  
              0 0

              Tak nevím, od čeho tam dnes kosmonauti z PČR byli.

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

              slaviator     před 14 lety 16.07.2010 23:37 |  
              0 0

              no však? tak proč nikdo nečinil..???

              • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

                spojka     před 14 lety 16.07.2010 23:40 |  
                0 0

                Jestli jsi registrovanej na klokaních stránkách, tak se můžeš toho mluvky Přiblba zeptat. Určitě to vysvětlí tak, že nechtějí eskalovat napětí, a proto ceduli obsahující slovo Slavie radši odstranili od prostor pronajímaných klokanovi.

                A na případou pokutu si třeba Eside vezme úvěr, nebo to zamázne z toho samýho úvěru, ze kterýho bude platit to klokaní křídlo na jihu.

                • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

                  slaviator     před 14 lety 16.07.2010 23:41 |  
                  0 0

                  aby to neplatila Slavia nakonec, v rámci velmi výborných vztahů....

                • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

                  slaviator     před 14 lety 16.07.2010 23:57 |  
                  0 0

                  Nový fanshop Bohemians je těsně před otevřením. Celý je v krásné zeleno - bílé kombinaci. Jedinou vadou, kterou shledali zástupci klokanů na tomto fanshopu je cedule na zdi u fanshopu s názvem ulice, tedy nápis "U Slavie". Požadují tedy její okamžité stržení. Zřejmě by si pánové přáli, aby se ulice přejmenovala na "U Bohemky".

                  -------------------------

                  A šup s ní vážně dolů...

                  • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

                    spojka     před 14 lety 17.07.2010 00:02 |  
                    0 0

                    Pokud bude slibovaný jednání se Zlámalem a vedením Slavie kvůli podmínkám pro ukončení bojkotu, tak tohle by měla rozhodně být jedna z podmínek - vrátit tohle označení na důstojný místo. Když už to ty svině nemohli nechat tam, kde to od začátku bylo...

                    Zrovna tak překrývání toho hnusnýho fanshopu. Už z principu. Je třeba jim neustále připomínat, že tam z pohledu Slavie (resp. nás) nejsou vítání a jsou tam v podřadným postavení.

                    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

                      slaviator     před 14 lety 17.07.2010 00:22 |  
                      0 0

                      Tohle je spíše starost městské části, řekl bych. Ale on to určitě strhl nějakej slávista v noci a chtěl to hodit na Bohemku... Jo, a na tom videu, které neexistuje, jak natočil náhodný kolemjdoucí toho, kdo to strhává, nemá Přibyl modrou mikinu s kapucí, ale zelenou...

                    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

                      slaviator     před 14 lety 17.07.2010 00:23 |  
                      0 0

                      ...jinak aby ale to překrývání fanshopu pak nechtěli i po Slavii a my jim nevyhověli...

                  • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

                    bongor     před 14 lety 17.07.2010 13:07 |  
                    0 0

                    A nechtějí náhodou,aby se jmenovala ta ulice u sralty,když oba kluby co tam hrají ovládají rumuni?

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        zibi     před 14 lety 16.07.2010 23:15 |  
        0 0

        Tady to je vidět:
        http://picasaweb.google.cz/kvocna11/BojkotFansZapasuBohemians1905SlaviaPraha#5494601407401263810

        - cedulka s ulicí byla nad tabulkami čp a op

        Vůbec nelituji, že permici těď nemám. Nechci být nějaký fatalista, ale myslím si, že jsme svědky zprznění fotbalu ve Vršovicích na dlouhá léta. Odtržení fans od klubu (přetrhání vazby na domácí zázemí) z toho pramenící ztráty bodů (dnes vyloženě chyběl 12 hráč) a pád do průměru ligy. Rád bych se mýlil.....

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          DrFe1     před 14 lety 16.07.2010 23:24 |  
          0 0

          Díky kluci za odkazy. Je to neuvěřitelná drzost. Pro mě je to takový symbol toho, jak je naše vedení nechá, aby nám káleli na hlavu.
          Skutečně jsme pro Rosena a jeho mafiánský kamarády jenom obtížný hmyz, který má klopit prachy a jinak držet hubu. To že by se jakkoliv zasadili o naše zájmy je ani nenapadne. Po tom všem jsem přesvědčen, že kdyby měla Bohemka prachy, tak ty sedačky už jsou taky zelený ....... Je smutné kam až to došlo.

          Tady je pro porovnání odkaz na článek, kde ta cedule ještě je:

          http://www.slaviaultras.cz/t/54303-Zvelebovani-Edenu-III.html

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      spojka     před 14 lety 16.07.2010 23:17 |  
      0 0

      "Na domácí zápasy fanoušci Slavie nepoznají, že na jejich stadionu hraje i jiný klub. Jediným případem, kdy se setkají se změnami v přítomnosti Slavie, je vzájemný zápas, ve kterém bude Bohemka domácí."

      Tohle tvrdili Přibyl i Zlámal. Jsem zvědavej, jestli tam ta cedule za dva týdny bude zpátky. Pokud ne, jsou oba regulérní lháři.

      Ačkoliv jsem příští týden plánoval zajít pro permici (jen kvůli tomu, žre jsem to doteď nestihl), tak poté, co ve během středy a čtvrtka Eden zprznili tím zeleným hnusem a Slavie sama požádala, aby se Edenu neříkalo Eden, mě po několika letech na permici přešla chuť. A ta dnešní komedie a pozápasový hodnocení trenéra i hráčů na hřišti mě v tom jen utvrzuje.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        denydzlSKS     před 14 lety 16.07.2010 23:20 |  
        0 0

        třeba se bude tejden od tejdne měnit i značení ulic?!

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          zibi     před 14 lety 16.07.2010 23:24 |  
          0 0

          No E-Side a CTY mají určitě i kontakty na to změnit i název ulice, aby adresa stadionu nevytvářela nerovnost v postavení nájemníků v SYNOT TIP ARÉNĚ. Třeba u "Městského stadionu" nezní vůbec špatně.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

            DrFe1     před 14 lety 16.07.2010 23:31 |  
            0 0

            U Synot tip arény je lepší :-o

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

              denydzlSKS     před 14 lety 16.07.2010 23:37 |  
              0 0

              název ulice "V sudé týdny U Bohemky, v liché týdny U Slavie - SynotTip aréna" se tam bude vyjímat...

              • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

                slaviator     před 14 lety 16.07.2010 23:47 |  
                0 0

                "Multifotbalová ulice" by taky nebyla špatná. Co kdyby tam totiž při rekonstrukci Letný šla i Sparta nebo co kdyby tam šel Žižkov. To rovnou pojmenujme neutrálně.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        DrFe1     před 14 lety 16.07.2010 23:30 |  
        0 0

        Jak to hodnotili ? Já už nemám sílu se na to dívat. Předpokládám, že Jarolím prohlásil, že sám nese za ztrátu bodů plnou odpovědnost, je to jeho chyba a omlouvá se fanouškům Slávie ........ :-o Je přece svojí sebereflexí přímo pověstný.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          zibi     před 14 lety 16.07.2010 23:33 |  
          0 0

          Karel říkal, že šance tam byly, ale zůstaly nevyužity.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

            DrFe1     před 14 lety 16.07.2010 23:35 |  
            0 0

            Prostě tradiční alibistický blábol.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          spojka     před 14 lety 16.07.2010 23:35 |  
          0 0

          Jarolím: „Hráli jsme kombinačně, vytvořili jsme si spoustu situací. Povzbuzením bylo, že Karol Kisel stav srovnal. Měl pak ještě jednu velkou šanci, tam si myslím, že zaváhal. Zkraje prvního poločasu jsme měli šance, které se daly využít líp, podržel nás pak Vaniak.“

          ... spoustu šancí jsme neviděl, neviděl jsem jedinou šanci našeho útočníka.

          J.Černý: "První poločas to bylo dobré, potom už síly docházely. Nedá se prostě nic dělat, tohle je první zápas, třeba nás to nakopne. Chtěli jsme sice tři body, ale atmosféra je v kabině dobrá. Budeme se to snažit napravit v Ostravě."

          ... tohle jsme poslouchali loni zápas co zápas, že je to příště nakopne. Nenakopne je nic, je to průměrnej mančaft doplněnej partou naprostejch zoufalců neligový úrovně (Vlček, Koubský, Hubáček).

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

            DrFe1     před 14 lety 16.07.2010 23:50 |  
            0 0

            Díky za výborný informační servis. :-) Jinak bohužel musím souhlasit s tvým hodnocením. Na jednu stranu mě štve, že jsme ztratili body, na druhou stranu si říkám, že tohle mužstvo na to stejně asi nemá (titul), což mě štve ještě víc.
            Co se týče hráčů, tak nechápu zejména toho Standu. Proč ho tam pořád dává, když je naprosto nulovej ? ! Proč ve Slávii vůbec zůstal, když už na to evidentně nemá ? ! Už minulou sezonu to takhle vypadlo a lepší to bohužel těžko bude. Jak ho mám rád, za to co pro Slávii v minulosti udělal, tak teď ho nemůlžu ani vidět. Vždyť se akorát trápí. Nevím jestli jarolím věří v jeho zázračný probuzení nebo co, ale on nepředvádí nic, vůbec nic.

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

              spojka     před 14 lety 16.07.2010 23:57 |  
              0 0

              Bohužel je to přesně tak a není normální, že to vidí všichni včetně Vlčka samýho, ale Jarolím to nevidí. I ten Hora udělal za chvíli víc, než Vlček za hodinu hry. Chápu, že nemusí mít formu, ale nezpracovat jedinou přihrávku, neudělat jedinou kličku, přihrávku po zemi zpracovávat stylem, že si jí ukopne na tři metry do vzduchu, to opravdu není možný. A ačkoliv ho mám taky rád a minulou sezonu jsem ho ještě nekritizoval (přestože to bylo hodně slabý), tak teď by ho nejradši vyhnal. Pokud to je záležitost psychiky, tak ať se jde léčit. Tohle u profesionálního fotbalisty není normální.

              Dnešek jde z velký části za Jarolímem, hrát proti takovejm žebrákům půl hodiny přesilovku a odehrát to na jednoho (!) útočníka a čtyři pomalý neohrabaný obránce, to opravdu nemá obdoby.

              • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.07.2010 10:22 |  
                0 0

                Pozor, nahrál Kiselovi na jasný tutovky, kterou zadrbal. Ale to byla bohužel klasická "výjimka potvrzující pravidlo"..

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

              slaviator     před 14 lety 17.07.2010 00:13 |  
              0 0

              Nejhorší je, že kdyby se na to Standa vysral, tak do útoku nemáme nikoho. Absolutně nikoho. Jenom Horu, kterej je tu na hostování, a pak pár útočníků z béčka... bože, ochraňuj Slavii

              • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

                DrFe1     před 14 lety 17.07.2010 00:45 |  
                0 0

                Je to průser. Ale v současnosti si myslím, že to už je lepší zkoušet ty mlaďochy než se trápit se Standou. Času na vzpamatování se měl spoustu. Vypadá to, že už na to bohužel prostě nemá.

  9. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    japhy     před 14 lety 17.07.2010 00:09 |  
    0 0

    Oproti loňsku žádná změna. Z první pořádný akce dostaneme gol a pak nás trápí nedůraz v koncovce, krajní obránci nepodporují útok. Po vyloučení dojde ke střídání dvou of. záložníků za dva jiné, to jsem teda absolutně nepochopil. Pokud budem chtít něco uhrát, jasnou podmínkou je nedostat branku jako první.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      japhy     před 14 lety 17.07.2010 00:10 |  
      0 0

      Jo a ještě jsem zapomněl doplnit ke "změnám" absolutně jalovýho Standu. To fakt nemá cenu. Jestli se okamžitě nerozstřílí, tak nevím.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      slaviator     před 14 lety 17.07.2010 00:19 |  
      0 0

      Přesně tak. Po vyloučení Rychlíka hned měl jít na plac Janda místo Hubáčka a stáhnout to na tři obránce, Čelůstku, Koubského a Trappa.

      Každopádně ta sestava teda... Koubský, kterej má "divizní"parametry (to i ten Rolko v Boleslavi býval proti Koubskýmu tećhnickej hráč!), DZ Trapp na stoperu, stoper Čelůstka na krajním beku... Nevím proč KJ nezkusil v přípravě třeba Jandu na pravného beka, dřív (v počátcích působení ve Slavii) stavěl ofenzivní hráče na defenzivní posty... Tak proč to v přípravě nezkusit, zrovna dneska jsme to mohli využít eventuálně. Záloha jakž takž... útok? náznak útoku až od 60. minuty po příchodu Hory.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        denydzlSKS     před 14 lety 17.07.2010 10:34 |  
        0 0

        trapp na stoperu neni vůbec nic špatnýho.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          slaviator     před 14 lety 17.07.2010 13:34 |  
          0 0

          Byl tam lepší než Koubský, taky je z Mostu, kamarád s ním chodil na základku, ale to nemění nic na tom, že to není třeba Suchý a ani Čelůstka... Každopádně pravda, Koubský je ještě hroznější a Trapp by asi jinde v sestavě neměl flek, záloha je naflákaná docela silně. Narozdíl od obrany a útoku...

  10. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    teich     před 14 lety 17.07.2010 00:43 |  
    0 0

    A to nás příště ještě čeká vyšperkování sestavy: Lukáš Jarolím na úkor Milana Černýho

  11. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    Barlblog     před 14 lety 17.07.2010 01:39 |  
    0 0

    Gianluca Litteri a Aiman Napoli jsou zpět v Interu. Kdo si vsadí na to, že se tam neprosadí? Hostování s opcí pro oba a utok je vyřešen. ;-)
    Kdo by chtěl něco ostřejšího, na skladě dostupných hráčů je i Mensur Kurtisi, Makedonský reprezentant, hrával v rakousku a to celkem slušně. (Makedonii máme přece poslední dobou rádi)

    Já opravdu doufám, že ty rady, co tu ZADARMO dáváme vedení někdo čte! :-D

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      slaviator     před 14 lety 17.07.2010 09:27 |  
      0 0

      ...Ivanovski je bez smlouvy, hral by za 60-80 tis euro. Nechapu, proc jeho a treba toho Litteriho nevezmem, Mirkovi nedame rocni smlouvu s dvouletou opci, Gianlucu na hostovani? Copak nemame ani ty 2 miliony na rok na plat Mirkovi, tak radsi budeme hrat UPLNE bez utoku??? :-o

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        japhy     před 14 lety 17.07.2010 10:15 |  
        0 0

        V zápase jako byl ten včera by nám ale asi Ivanovski moc nepomohl. Ono vůbec, kolik jsme měli hlavičkářů? Koubský, Čelůstka. Proč ani na lávce nebyl třeba Zákostelský? Řekl bych, že je celkem tragedie mit na zápas k dispozici do útoku Vlčka a na lavici Horu, v záloze samý prcky...
        Aspoň ten Čelůstka snad mohl jít na 20 min. do útoku, když bylo jasný, jak se bude hrát. Ale ne, ne, to bychom moc otevřeli obranu.
        A ta střídání mě ještě dlouho budou budit ze sna. Na MČ bylo milion faulů, hrál důrazně a jde si sednout. Doufám, že to bylo ze zdrav. důvodů, jinak nevím.

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          slaviator     před 14 lety 17.07.2010 10:35 |  
          0 0

          Mohl by pomoc. Ono můžeš mít v týmu do útoku i samý prcky, ale nesmí se pak hrát nakopávaný míče a spoléhat na standartky. I když, ostatně i ze standartek můžeš vstřelit gól. Ale nevím, vůbec mi nepřijde, že by zahráli včera nějakou nacvičenou situaci? Ať byla standartka na jakýmkoliv místě, i ta pět metrů před vápnem skoro proti prostředku brány, tak všechno prostě BUM ke vzdálenější tyči a poraďte si s tím. Žádná standartka zahraná "chytře", všechno "silou" a snaha prostřelit zeď.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.07.2010 10:47 |  
            0 0

            Kecáš zprava ve druhé půli, jarda místo centru přihrál na vápno a naběhl si na střelu - ta šla ale úplně do hajzlu a vůbec jarda včera střílel jak týpci v přeboru, děs. Jinak to samozřejmě byla opět výjimka potvrzující pravidlo..

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

              slaviator     před 14 lety 17.07.2010 11:55 |  
              0 0

              OK? Tak jedna výjimka potvrzující pravidlo? Ale není to sakra málo, tím spíše, že ta střela šla do prdele??

              • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.07.2010 13:29 |  
                0 0

                Jasně, já to uvedl jenom pro ucelený pohled..

                • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

                  slaviator     před 14 lety 17.07.2010 13:39 |  
                  0 0

                  však v pohodě :)))

  12. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.07.2010 10:28 |  
    0 0

    Koukám, že to tady ještě nikdo nenakousl, takže se možná pletu, ale nezdálo se vám, že tam bylo teda o dost méně než 5 263 diváků? Já to viděl jenom z televize (snad první zápas z Edenu co hrála Slavia), tak mi to možná uteklo..

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      japhy     před 14 lety 17.07.2010 10:36 |  
      0 0

      Z TV si to netroufnu odhadovat, ale musel jsem se smát při záběru na Sever, kdy komentátor tvrdil, že je zaplněná tak z 1/3 a přitom tam mohlo být dohromady tak stovka lidí :)

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      quelhar (admin)     před 14 lety 17.07.2010 10:37 |  
      0 0

      Nemyslim, sice to ze zacatku vypadalo dost prazdne, ale nakonec se vychod i sever zaplnil tak, ze to tem 5500 asi odpovidalo. Treba ve druhe puli se 75% divaku na vychode presunulo uplne pod strechu do poslednich nekolika rad, aby na ne nesvitilo slunko, takze proto to mohlo vypadat, ze je vychod prazdny.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.07.2010 10:55 |  
        0 0

        To je možné. Já viděl hlavně ten začátek, kdy dávali záběry na celé tribuny a to bylo hodně zoufalý. Pak už vlastně žádnej "komplexní" záběr nebyl. Jinak podle mě se to teď bude vyvíjet následovně: návštěvy budou klesat. Na první domácí zápas se hecnou lidi co nesouhlasí s bojkotem, aby ukázali, kolik jich je. Pak už to bude jenom klesat. Včera předvedená hra, kdy na "domácím" hřišti nedokážeme porazit bohemku v 10 a ještě si necháme dát gól v 1 minutě odradí další lidi. Příští zápas s Baníkem vidím podobně jako ten poslední. Hrou se jim vyrovnáme, protože na Baník umíme, ale selže obrana (Hubáček, Koubský) a útok (Vlček). Pak odejdou další diváci. Možná mi to nebudete věřit, ale hrozně bych si přál, aby se nám na tom hřišti dařilo a všechny jsme přehráli rozdílem třídy a spustili jízdu za titulem, když už mimo hřiště se nám těžce nedaří..

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          quelhar (admin)     před 14 lety 17.07.2010 12:17 |  
          0 0

          Ja myslim, ze kolem tech peti tisic na Bolku prijde a pak to bude hodne zalezet na tom, jaky fotbal se bude hrat. Vcerejsi zapas bych jeste bral trochu s rezervou, bylo fakt hodne velke vedro. Jestli se to ale bude opakovat i v dalsich zapasech proti Baniku a Boleslavi, tak to bude velke varovani.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.07.2010 13:05 |  
            0 0

            No tak jako s tím počasím bych řekl, že to nebude jiné a osobně bych v tom jednu z příčin radši ani nehledal. Když sám na sobě vidím, v čem jsme schopní hrát na nižších úrovních, tak by to vrcholovým sportovcům nemělo dělat problémy. Ostatně v těchto podmínkách už několik dní trénovali, tak věděli co je čeká.

            Pokud se to bude opakovat, tak už to s varováním nemá co dělat. Varováním byla loňská sezóna i včerejší zápas. To už by bylo jen velké zklamání a podtržení těch spousty chyb, kterých se Slavia na všech frontách dopouští.. Mám spíš obava, že by ta situace byla opět neřešená a zase by jsme slyšeli, že nás tahle prohra či remíza může nakopnout atd..

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

              slaviator     před 14 lety 17.07.2010 13:31 |  
              0 0

              No, ta příčina v tom vedru taky asi byla, ale ne ta nejzákladnější, byla spíše podružná.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      slaviator     před 14 lety 17.07.2010 10:38 |  
      0 0

      Jak psal jiras vedle "To vezmou počet diváků + permice které nepřišly a násobí to bulharským koeficientem. Na Toaletný to dělají už dlouho, v Edenu to teď bude asi další móda." Mě to tak taky přišlo...

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        kokac     před 14 lety 17.07.2010 13:46 |  
        0 0

        u nás se tomu řiká maďarská konstanta ;-)

  13. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    AdJap     před 14 lety 17.07.2010 12:29 |  
    0 0

    Nojo, bez útočníků se zkrátka zápasy vyhrávat nedají...Jen škoda, že to moc lidí ve vedení Slavie včetně trenéra nechápe ...

  14. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    martin08     před 14 lety 17.07.2010 13:41 |  
    0 0

    takze ve zkratce:
    atomsfera jednim slovem hruza, timto vazne uvazuju o nezakoupeni permice, a pocitam ze to v domacich zapasech nebude o moc lepsi.. jinak mame moc "kvalitnich" zalozniku a bohuzel jarolim priste nahradi milana cernyho jarolimem, kterej byl nejlepsi na hristi.. a potvrdilo se mam zoufale chybi vysokej utocnik do vapana, tlak byl sice hezkej ale po vapno, je tezky rozhodnout zapas, kdyz mame 2 utocniky a jeden vystrida druhyho.. a nakopavat na nase " vysoky hroty" Horu a Kisela.. opravdu moc velka sance skorovat.. bojim se bojim ze letos to nebude co se tyce vysledku o moc lepsi:(

  15. Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

    Viking     před 14 lety 18.07.2010 17:22 |  
    0 0

    První poločas byl celkem slušnej ale druhá půlka stála za úplný hovno:

    1) Ač je Csaplár jenom televizní mektal, tak má pravdu v tom, že mužstvo hraje tak dobře jak dobře hrajou útočníci. U nás jsem nebezpečnýho útočníka za celý zápas neviděl a ještě tak dva tři měsíce neuvidím. To je největší průser Slavie. Hora se sice snaží ale ještě mu tak rok stabilního hraní na Slavii chybí.

    2) Překvapilo mě, že od 40. do 60. minutě nás Bohemka úplně v pohodě přeběhala v záloze a my jsme odešli naprosto fyzicky, i v deseti s náma v záloze neměli absolutní problém. A to nás čeká návrat Jarolíma do sestavy...

    3) Od Jarolíma to byl podle mě naprosto prokaučový zápas, hlavně v druhé půli. Nechápu, proč po vyloučení Rychlíka zůstal na hřišti čtvrtý obránce Hubáček, což bylo navíc "znásobeno" bonusem v zahození asi deseti centrů úplně du dupy, které tam David posílá neomylně už od doby, co přišel do Slavie.

    4) O Hubáčkově chybě v první minutě a Koubského neobratnosti se mi bude zdát ještě týden. Naše obrana je v rámci ligy naprosto průměrná.

    5) Od nás byl na hřišti nejhorší bohužel můj oblíbenec Grajciar.

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      urs (přítel SN)     před 14 lety 18.07.2010 22:47 |  
      0 0

      pěkně shrnuto a shodnoceno..

      druhá půle naprostej průser a s prokaučováním taktéž nelze než souhlasit..
      Hub by měl jít z kola ven..
      Grco se svezl (doufejme) s celou záložkou, kterou rozhejbal (pozdě vloženej) Belaid, resp. měl tam dobrý momenty - který při troše štěstí mohli znamkenat šance..
      Drbalové a spomalovači obecně v tomhle typu zálohy nemaj co pohledávat.. :-!

      urs

    • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

      Khadgar     před 14 lety 18.07.2010 22:49 |  
      0 0

      Já bych se nebál návratu Jarolíma do sestavy pokud by to bylo místo Kisela. Jarolím to podle mě umí víc podržet a je schopnej i překvapivý přihrávky. Pak by náš střed zálohy byl naprosto super. Pokud se nebude plést do standartek, tak jsem pro. Ale pokud by to mělo být místo M. Černýho, tak jsem proti.

      • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

        Viking     před 14 lety 18.07.2010 23:13 |  
        0 0

        Ano, Jarolím možný, ale jenom pokud místo Kisela nebo J. Černého. Jinak je naprosto nutné preferovat rychlost a výbušnost.

        Tijany překvapil, tentokrát překvapivě pozitivně a v něm vidím to světlo na konci 18-měsíčního tunelu. Hrál rychle, přímočaře a ta nahrávka Jandovi byla přesně to, co nám chybělo. Škoda že Karel (opět) neví, že Jandys je hráč evropského formátu - ale jenom na pravou stranu protože levačku má leda tak na opírání. Hrát zprava a dostat 3-4 balony do běhu a a do lajny jako předloni na Žižkově, tak tam balon do brany doslova doveze na ...., víte co myslim:)

        • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

          urs (přítel SN)     před 14 lety 19.07.2010 19:41 |  
          0 0

          jandis je pravej halv, to je bez debat :)
          míňa by mohl hrát "podhrota" v tý pětičlený záloze - nebo teda Totiho, Medvěda - jak je libo :))

          urs

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 19.07.2010 21:16 |  
            0 0

            Těžko říct, koho nahradí LJ v záloze, ale fakt je ten, že nikdo jiný než Kisel se do gólovek nedostával. Asi si nemůžeme dovolit nechat gólové hráče na lavičce, protože většina těch našich kluků nedá gól snad nikdy. Bohužel. Nechápu, proč se kromě Kisela nikdo ze zálohy do vápna netlačil. Jinak bych se přidal k těm, pro které je špatný výkon Petera nemilým překvapením.

          • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 19.07.2010 21:17 |  
            0 0

            Janda hrál levou zálohu v Kanadě na MS20, a to velmi dobře!!!

            • Re: Bohemians 1905 - Slavia 1:1

              urs (přítel SN)     před 14 lety 19.07.2010 23:58 |  
              0 0

              to jo, ale hra jednotlivých borců je přímo odvislá nejen od taktiky a individuálního stupně kvality.., nýbrž i nejbližším okolím, které tvoří další hráči, v tomto případě "bohužel" hráči rozdílných kvalit (dvacítka - slávie)..

              mě se taky ta bramborajda hraje líp, když mam kolem sebe fotbalisty a ne dříví :D

              berme to s nadhledem ;)

              urs