Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Karel Jarolím: První poločas byl lepší

První přípravný zápas krátce okomentoval trenér Karel Jarolím, který byl více spokojený s první půlí.

"Po herní stránce jsem byl více spokojený s prvním poločasem, i když jsme ho paradoxně prohráli. Myslím, že tam byly situace, které jsme mohli vyřešit lépe a měly skončit gólem. Druhý poločas už nebyl takový, ovšem samozřejmě ti kluci spolu hráli poprvé. Takže tam to trošku skřípalo. Inkasovali jsme góly po chybách a jsem rád, že se nám v závěru podařilo aspoň vyrovnat. Na mistrovství světa moc gólů nepadá, tady jich padlo šest," pousmál se staronový trenér Karel Jarolím.

"Výsledku ale nepřikládám velkou váhu, příprava je teprve na začátku. Jsem rád, že se prosadil útočník Concistre, který je tu na testech. Prokázal, že umí dávat góly, dával je i ve svém klubu, tak uvidíme. Nové obránce po jednom poločase nechci příliš hodnotit. Kdo mě určitě nezklamal, to byl v první půli Dembélé. Brankář za branky nemohl, určitě má kvalitu a navíc je výhoda v jeho postavě. Taky nemůžu říct, že bych z něj byl zklamaný."

"Někteří tu zůstanou až do soboty, takže dostanou šanci v Čelákovicích, to se týká i Francka Madoua, který dnes do zápasu nezasáhl," zakončil hodnocení Karel Jarolím.

Komentáře (63)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

    Lenkestr     před 14 lety 16.06.2010 20:26 |  
    0 0

    Docela by me jeste zajimalo, jak hral dalsi testovany hrac... LaFrance
    Kdo jste tam byl a videl ho v akci?

  2. Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 16.06.2010 20:29 |  
    0 0

    „Zítra by se mohli zapojit poslední dva hráči, které chceme. Jedná se Karla Pitáka a stopera Beneše z Kladna, pokud vše půjde v ideálních představách, tak by zítra mělo být vše dotaženo do zdárného konce. Pak bych už neměl žádné další požadavky ohledně posílení," dodal s úsměvem trenér Komňacký.

    • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

      PUMAKING     před 14 lety 16.06.2010 22:27 |  
      0 0

      No tak díky KMOTR :-( si mi tím komentářem způsobil chvilku štěstí a hned maximální vztek :-(

      • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

        Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 02:25 |  
        0 0

        pěkně zákeřnej koment :D :D :D

      • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 08:36 |  
        0 0

        Aj. toho jsem si nevšiml, že je to takhle blbě napsaný, sorry.. :-(

        • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 11:32 |  
          0 0

          jak by řekl Jára, po velkém očekávání přichází velké zklamání :))

    • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

      slaviator     před 14 lety 17.06.2010 11:55 |  
      0 0

      Kisel je lepší než Piták a než Beneš, tak lepší je Hošek! :D

      • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

        mart     před 14 lety 17.06.2010 12:05 |  
        0 0

        Celkem odvazne tvrzeni Lukasi :). Prvni dvojice opravdu nevim, Pitak dlouho nehral...., ale druha dvojice? Ses si jist, ze Hosek je lepsi nez..... no, nez kdokoliv jinej? Je hrozne pomalej, na svou postavu velice malo durazu (navic injury prone), a co vic neumi prihrat balon na pet metru. No, jestli je ten Benes horsi, tak snad abysme ho raci nebrali :).

        • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

          vavicek     před 14 lety 17.06.2010 12:27 |  
          0 0

          Na MS do 20 let hrál Hošek srovnatelně s Mazuchem a dostával přednost před Dreksou. Zas tak špatný být nemůže.

          • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

            mart     před 14 lety 17.06.2010 12:37 |  
            0 0

            Hmm, omlouvam se, ze mam jiny nazor. Podle me muze.

        • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

          slaviator     před 14 lety 17.06.2010 13:33 |  
          0 0

          to měla být ironie :)

  3. Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

    spojka     před 14 lety 17.06.2010 10:33 |  
    0 0

    1. kolo ligy:
    Bohemians 1905 - Slavie

    :-)

    • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 10:59 |  
      0 0

      :D aspoň si to odbudeme hned na začátku no ;-) já tam teda stejně nebudu :-(

      • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

        mart     před 14 lety 17.06.2010 12:40 |  
        0 0

        No moment, .... to je prece venkovni zapas, ... na ten se snad bojkoty nevztahujou(???), nebo jo? :D

  4. Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

    Troubi     před 14 lety 17.06.2010 11:43 |  
    0 0

    Dnes 11:29 Fotbalisty Jablonce posílí Karel Piták, který naposledy působil v rakouském Salcburku. S úřadujícím vicemistrem ve čtvrtek podepíše dvouletý kontrakt.

    • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

      denydzlSKS     před 14 lety 17.06.2010 11:52 |  
      0 0

      to jako, že jsme ho měli vzít my?? dalšího pravýho záložníka??
      pravá záloha, pravá obrana, stoper a defenzivní záložník jsou jediný posty, který máme pořešený velmi dobře...až bude zdravej hloušek tak máme pořešenou i levou zálohu...tak proč brát dalšího hráče(ne nejmladšího) na pravýho záložníka?!

      • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 11:55 |  
        0 0

        No on by Karel uměl dobře i v útoku.. ale prostě víš jak. Nostalgie a tak.. člověk by ho radši viděl u nás místo Kisela. Jak je to z hlediska formy atd těžko říct, tam už to tak jednoznačný neni, ale včera Kisel podle komentářů nic moc na to, že by měl být dobře připraven..

        • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

          denydzlSKS     před 14 lety 17.06.2010 12:00 |  
          0 0

          tak jasný, byl to jeden z mých nejoblíbenějších hráčů, ale k čemu by nám byl...je to stejnej hráč jako milan černý, peter grajciar + jandys hraje na stejných pozicích jako on...neni příjemnej pohled, když se slávisti vracejí jinam než k nám, ale je to naprosto logický..

          • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

            spojka     před 14 lety 17.06.2010 12:02 |  
            0 0

            Já myslím, že by s tím nikdo ze slávistů neměl až takovej problém, pokud bychom třeba právě místo Pitáka nebrali rudého vzteklého trpaslíka, jehož výkony byly zoufalý už před vyhazovem ze Sparty.

            • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

              EdCable     před 14 lety 17.06.2010 14:15 |  
              0 0

              Ktereho z trojice M. Cerny, Grajciar, Janda povazujes za "vztekleho rudeho trpaslika" ?

              • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 14:31 |  
                0 0

                Místo Kisela tu mohl být Piták. Asi takhle je to myšleno.

                • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                  EdCable     před 14 lety 17.06.2010 14:45 |  
                  0 0

                  Takze Pitak by mel hrat zprostredka a ne na pravem kraji? Protoze jinak mu tezko dle zatimnich referenci Kisel zabira misto.

                  • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 16:23 |  
                    0 0

                    Kisel může hrát ze středu i zprava. To samé Karel Piták. A jak jsme mohli vidět včera, Grajciar se asi přesune doleva.

                    Jinak jak řekl i Komňacký: Karel je hráč jak na oba kraje zálohy, tak na prostředek.

      • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

        Troubi     před 14 lety 17.06.2010 13:45 |  
        0 0

        pisu nekde,ze jsme ho meli vzit my?

  5. Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

    houston (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 12:00 |  
    0 0

    Tak nám Pitáka podepsal Jablonec. To je ale překvapení, že ? Už se někdo z vrchnosti zamyslel nad tím, proč se k nám bývalí vracejí tak neradi ?

    • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 12:04 |  
      0 0

      No vrátil se k nám, Krajčík, Standa, Lukáš, Skácel,.. kromě Vachouška a Pitáka tedy "všichni".. Piták jde jasně za evropskou ligou a možností zase odejít do zahraničí. Peníze v tom asi taky budou hrát roli. S Vachouškem nevím jak to tenkrát bylo, ale myslím, že nám to v tý době docela šplapalo.. No zkrátka nehrajeme v Evrope, tak není zájem. A nebo jsme se ani neptali, ale já myslím, že jo..

      • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

        Konraad     před 14 lety 17.06.2010 12:07 |  
        0 0

        Hlavně Vachoušek byl rád, že ho vzaly aspoň Teplice - byl po dlouhým zranění atd. Je otázka, jestli jsme Pitáka chtěli. Taky byl zraněnej, moc nehrál, stál by hromadu peněz atd. Podotýkám, že mám Pitáka hodně rád.

    • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

      spojka     před 14 lety 17.06.2010 12:14 |  
      0 0

      Zájem ze Slavie údajně byl, ale jak asi víš, tak nehrajeme evropský poháry.

      V příští sezoně bude hodně důležitý, aby Jablonec skončil mimo pohárový pozice (když už Peltovi nikdo není schopnej to podivný "financování" rozkrejt). Pak by se ten kádr mohl Peltovi rozsypat a Jablonec se vrátit tam, kam patří.

      • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

        vavicek     před 14 lety 17.06.2010 12:25 |  
        0 0

        To je myslim dost nepravděpodobný. Jablonec má asi nejlepší kádr v lize a dobrého tréra. Podle mě vyhrajou ligu. Letos to může být pro nás ještě horší než loni.

        • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

          spojka     před 14 lety 17.06.2010 12:28 |  
          0 0

          Stát se může všechno. Ideální by samozřejmě bylo, aby hned v létě vylítli ven z Evropy. Jak jsme viděli, tak to (nejen finančně) zamává i s náma nebo se Spartou, Jablonec by to mohlo položit.

          Co se týče nás, tak očekávám plácání se někde mezi 7. a 10. místem. To, co jsem viděl na hřišti a na střídačce včera, mě v tom jenom utvrdilo.

          • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

            quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 12:44 |  
            0 0

            Ja ocekavam, ze si to o prvni misto rozdaji Jablonec, Slavia, Sparta a Plzen, zlobit bude Olomouc, ale stejne jako loni ve vlnach - 6 vyher v rade a pak zase 5 nevyher v rade.

            • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 12:51 |  
              0 0

              Tvůj optimismus je chvílemi dech beroucí ;-) Teplice, kterým nikdo neodešel, to samé Boleslav no a Ostrava pod Koubkem..

              Já teda po tom všem co se dělo a děje předpovídat nedokážu ani vlastně nechci, ale spíš bych to bral s pokorou a dal týmy co skončili před námi, opět před nás. Protože nic nenasvědčuje tomu, že by jsme je měli předskočit, možná tak momentálně vyprázdněná marodka, ale k tomu myslím ještě jako obvykle dojde..

              Já budu radši pesimista teda a nechám se jedině mile překvapit..

              • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                mart     před 14 lety 17.06.2010 12:55 |  
                0 0

                Vsak vim :), pessimista a moaner :D

              • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 14:08 |  
                0 0

                Teplice na jare ukazaly, ze patri do stredu tabulky a nahore zustaly jen diky vyborne podzimni jizde. Neverim, ze se bude opakovat.

                Boleslav ma opakovane problemy, Johanu nepovazuju za prilis velkou posilu, Kulic bude s pribyvajicim vekem uz jen horsi - rovnez neverim, ze bude bojovat o titul.

                Ostrava pod Koubkem prodala tri pilire zakladni sestavy a nakoupila pulku Pribrami - pokles kvality bude podle me znatelny a rovnez je nepocitam mezi favority ligy. K tomu se prida klasicka deprese z brzkeho vypadnuti z poharu.

                My jsme jiz posilili oproti jaru obranu i zalohu a verim, ze nejaky utocnik jeste taky prijde. Opravdu nevidim duvod, proc bychom meli znovu koncit ve stredu tabulky.

                Je ovsem pravda, ze mame na podzim celkem vrazedny los, v prvnich 10 zapasech mame krome Jablonce vsechny tezke soupere a serie lehcich zapasu prijde az na konci podzimu, kdy uz zase tereny nemuseji byt nic moc.

                • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 14:29 |  
                  0 0

                  No já si jenom myslím, že všichni kromě Ostravy neoslabili, tudíž lze předpokládat, že se z chyb minulých poučí. Ostrava nakoupila hráče, které měla celé roky před očima a ví co od nich čekat. Pan Koubek, taktéž vypadá, že ví co chce.

                  Zato my jsme přivedli tři hráče, které téměř nikdo z nás "neviděl" - o Koubském ani nevěděl, Lukáš vidět nemohl protože seděl na lavičce a Kisel byl hodně daleko, aby někoho vůbec zajímal. Kromě toho se k nám valí další hordy testovaných hráčů na všechny možné posty a směrem od nás to taky vypadá na pěkný průvan. Takže klasický guláš, sehranost nulová.

                  Takže opět musím říct - zatím nevidím důvod, proč by jsme měli skončit výš než mužstva co byla před námi..

                  • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                    hiker42     před 14 lety 17.06.2010 14:51 |  
                    0 0

                    "Kisel posledních x let pravidelně hraje a v poslední sezóně udělal titul" a "LJ aspoň něco odehrál v Serii A"

                    jaká to proměna proti naší diskusi předevčírem, pamatuješ? ;-)

                    • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 16:19 |  
                      0 0

                      Ale to přeci není proměna, pokud si ty věty či tvrzení dáš do kontextu.

                      Takže to co uvádíš ty je v kontextu s Karlem Pitákem, který prostě nehrál protože nemohl, byl zraněný. Kdežto jak Kisel, tak Lukáš normálně "hráli". To jak kvalitně, nikdo pořádně neví, ale soudit se dá dle doplňujících informací jako je zisku titulu nebo soutěž, kterou hráli.

                      V druhém případě jde o srovnání s hráči z české ligy, o kterých máš také doplňující informace ale navrch je vidíš na vlastní oči, na rozdíl od Kisela a Jarolíma. A to hlavně v té poslední sezóně.

                      Chápeš? ;-)

                      • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                        hiker42     před 14 lety 17.06.2010 17:02 |  
                        0 0

                        jj ;-), předevčírem byl u Tebe Kisel mistr Austrálie, který posledních x let hraje, tedy posila Slavie, zatímco Piták věčně zraněný = pro Slavii strašný riziko, dnes Ti Kisel (spolu s Koubským a Lukášem) slouží jako demonstrace neposílení Slavie.

                        jinak jako kuriózní shledávám Tvou úvahu o tom, že podle toho, zda tým, v němž nějaký hráč hrál, vyhrál titul, se dá soudit, jak kvalitně takový hráč hrál, když ho hrát neviděl. podle této Tvé rovnice platí, že 1. před dvěma lety hrál za Slavii Besta a 2. Slavie vyhrála titul = 3. lze tedy soudit, že Besta hrál výborně..;-)

                        • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 17.06.2010 17:11 |  
                          0 0

                          Hale nevím jestli si vážně tak hloupej nebo tě jenom baví rejpat - každopádně zkusím to polopaticky, to by mohlo stačit na obě varianty:

                          Když srovnám Kisela s Pitákem = pro Slavii momentálně posílení.
                          Když srovnám Kisela s mladými, perspektivními fotbalisty (částečně reprezentanty) se zkušenostmi z české ligy = už to tak výrazné posílení není.

                          Ad moje úvaha. Když někdo odehraje celou sezónu v základu vítěze ligy, je tu velká pravděpodobnost, že bude dobrej. Sám víš kolik toho odehrál Besta.

                          Neboj, až zase příště uvidím tvůj nick, budu ti to servírovat rovnou takhle, složitější text ti očividně dělá problémy ;-)

            • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

              mart     před 14 lety 17.06.2010 12:53 |  
              0 0

              Hm, ...a co Petera?

              • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                Jiri1     před 14 lety 17.06.2010 13:02 |  
                0 0

                Zdravim, protoze zkouseni hraci byli hodnoceni tolikrat, nema cenu se do toho poustet, nicmene je nutne konstatovat , ze u nejmene 2 az 3 hracu bude problemem odstupne klubu , ktery bude mit zrejme dost vysoke pozadavky.Priznam se , ze jsem byl vcera spis zklaman, cekal jsem spise hotove fotbalisty , kteri budou skutecne lepsi nez ti nasi stavajici.A to rozhodne nejsou, v zakulisi se pohyboval treba i Romanovs , ktery si po dohode s vedenim klubu pry muze hledat nove angazma , Franck Madou mel pry nejake osobni problemy a behem zapasu dokonce na cast utkani i zmizel. Ragued udajne individualne dohani kondici s trenerem , ale udajne v pripade dobre nabidky je volny. I kdyz Jarolim s nim pry pocita.

            • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

              spojka     před 14 lety 17.06.2010 12:56 |  
              0 0

              Proč ne, každý máme samozřejmě svůj názor. Já akorát nevím, na základě čeho bych zařadil mezi Plzeň, Jablonec a Spartu právě nás. Kvalitou kádru tam dle mého názoru už nepatříme.

              Dál - Teplice, Olomouc, Baník, Boleslav, Liberec - tři z nich skončili nad námi už loni, další dva vypadají líp než loni. Nevím, jak chceme vyhrávat na jejich hřištích s tím, co máme. Když k tomu připočtu už tradičně pár zápasů v režii Královce nebo Matějka (opakuje se to každý rok), tak mi to opravdu na ten boj o poháry, natož o titul, nevychází.

            • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

              hiker42     před 14 lety 17.06.2010 13:11 |  
              0 0

              Do začátku ligy zbývá měsíc - to se může stát (a stane) spousta věcí.

              zatím lze pozorovat jenom určité trendy.

              Sparta a Jablonec dobře posilují a budou velmi pravděpodobně top ligy.

              kdo se k nim přidá, to bude záležet jednak na posilách (u Slavie a Ostravy zda příjdou kvalitní útočníci) a pak na spoustě dalších faktorů a impulzů - např. kvůli kauze Kříž moc nevěřím Plzni. U Ostravy může být důležitým pozitivním impulzem příchod Jankulovského (myslím, že to slíbil loni). u Olomouce za kolik prodají toho mlaďáka a jak za ty peníze stihnou doplnit kádr. u nás chápu jako výrazně negativní faktory zejména návrat KJ a příchod policajta jako GŘ; hodně bude záležet na tom, jestli udržíme Grajciara a Ragueda, čemuž nevěřím.

              na titul tipuju Jablonec.

              Spartu, Ostravu a Olomouc vidím zatím na boj o druhé místo.

              Slavia a MB o páté místo.

              • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                Khadgar     před 14 lety 17.06.2010 13:17 |  
                0 0

                Osobně předpokládám, že pokud se Jablonec a Sparta nedostanou do skupin, tak začnou prodávat. Tzn. Jablonec kohokoliv a Sparta třeba Kadlece apod. Přece jenom ten ranec za Matějovskýho nebyl zrovna malej.

                • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                  hiker42     před 14 lety 17.06.2010 13:29 |  
                  0 0

                  jj, to je zajímavej postřeh, ale ruku na srdce - když Sparta prodá Zemana, má Krejčího, prodají-li Vacka, nic moc se jim taky nepřihodí.
                  pokud jde o Jablonec - z útoku Lafata, Vošahlík, Pekhart, Mesanovič si jednoho můžou dovolit rupnout a nic se nestane. mají Pitáka - může jít Haurdič např..

                  • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                    Jiri1     před 14 lety 17.06.2010 13:45 |  
                    0 0

                    Zdravim, Sparta by prodavala jiz v lete , ale o jeji hrace nebyl valny zajem, podle novin byl nejaky zajem o Vacka a Zemana , ale nabizene castky pohybujici se na hrane 15-20 milonu neoslnily a tak nepredpokladam, ze by napodzim mela byt jina situace. A Jablonec , tam bvy to bylo mozne , ale hraci tam maji trochu jinak postaveny smlouvy nez je v Cesku normalni, takze neni velky rozdil mezi tim jestli hraji jeste navic Evropu.

                  • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                    Khadgar     před 14 lety 17.06.2010 18:09 |  
                    0 0

                    Jasně, ale když prodá jednoho, tak to neznamená že ten další by byl okamžitou náhradou. No, nechám se překvapit.

            • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

              venator     před 14 lety 17.06.2010 15:51 |  
              0 0

              :) a co Baník ten nebude hrát ani o poháry?

              • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

                quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 15:55 |  
                0 0

                Podle me ne.

  6. Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

    slaviator     před 14 lety 17.06.2010 13:49 |  
    0 0

    Ve druhé lize Střížkov nahradí Ovčáry, nebo Varnsdorf. Rozhodne se za týden, přednost dostane klub, který splní podmínky pro účast v druhé lize.

    Ovčáry mají přednost, skončily druhé, Varnsdord až šestý. Třetí Písek a čtvrtý Vltavín účast ve vyšší soutěži písemně odmítly. Pátá rezerva Slavia bude podléhat jinému režimu. Od ročníku 2011/2012 by se měla rozběhnout soutěž juniorek a tak by nemělo cenu brát Slavii na rok do druhé ligy.

    • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

      quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 13:59 |  
      0 0

      Jo, to je nejzajimavejsi zprava dnesniho dne.

      • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

        Jiri1     před 14 lety 17.06.2010 14:17 |  
        0 0

        No zajimave , proste nesehnali prachy , Kapr, Jicha se na ne vysrali, posledni Mohykan sekretar Rosenberg se snazil sec moh , ale do klubu, ktery ma milionove dluhy jenz potahne zrejme jako kouli obcanske sdruzeni proste nikdo investovat nechce. Pravdou je , ze pokuty ulozene konkretnim osobam ci Bohem,ians jsou pravne velmi tezko vymahatelne. a svaz muze klub potrestat jen vyrazenim ze soutezi .CMFS

        • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

          quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 14:41 |  
          0 0

          Nemyslel jsem Strizkov ale to, ze se se soutezi juniorek pocita uz od pristi sezony.

          • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

            Jiri1     před 14 lety 17.06.2010 14:49 |  
            0 0

            Tak to je stara vec, spis bude zajimava jen tim, jaka pravidla tam budou nastaveny.

        • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

          slaviator     před 14 lety 17.06.2010 15:33 |  
          0 0

          podle mě to celou dobu chtěl Kapr. Aby ho ČMFS nějak vylila, buď vyloučila nebo nedala profilicenci... A on se bude snažit soudně vymáhat zmařilou investici, ušlý zisk apod. A půjde s tím třeba až do Štrasburku. Proč? Protože Střížkov už nechtěl "dotovat", prachy co chtěl, už přes něj v první lize "vypral" a nikdo ho od něj nekoupil. Takhle má (teoretickou) šanci na to vytřískat soudně miliony. A svaz mu dobře nahrál, protože "poškození dobrého jména fotbalového svazu" se dá podle stanov ČMFS udělit pouze jednotlivci, nikoliv klubu... a disciplinárka to udělila klubu. Tudíž ta šestimilionová pokuta se vlastně o nic neopírá, tudíž jestli mu odebrali licenci jen kvůli tomu, že pokutu - kterou podle stanov klub dostat nemohl - nezaplatili, tak... Uvidíme, bude to ještě pěkná fraška.

      • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

        slaviator     před 14 lety 17.06.2010 15:35 |  
        0 0

        Já nevím, zda je to právě už "oficiální" nebo je to pořád jen v plánu (ta soutěž juniorek). Stejně mám pocit, že i kdyby to bylo už oficiální, tak zdůvodnění "na jednu sezonu by to nemělo cenu" neobstojí... Ale třeba tohle odůvodnění je jen žblept iDnesu.

        • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

          quelhar (admin)     před 14 lety 17.06.2010 15:41 |  
          0 0

          Je to podobne i na strankach svazu.

          • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

            slaviator     před 14 lety 17.06.2010 15:44 |  
            0 0

            To podle mě není relavantní zdůvodnění, že "stejně by to bylo jen na rok". Copak třeba Ústí v 1.lize nebo ostatně případně Ovčáry ve druhé nebudou taky "jen na jeden rok"?

            • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

              Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 18.06.2010 16:06 |  
              0 0

              Zdravím, podle mě dobrá zpráva. Soutěž juniorek by mohla mít kvalitu a hlavně vychovávat fotbalisty a ne odkopávače, co nechtěj přijít o nohy ve 3. lize.

              Ta zpráva je dost možná žblept idnesu odvozený od telefonu na Slavii, která řekla, že by to na rok nemělo cenu, kor když máme spolupráci s druholigovým Hlučínem. Do Kapra je mi pendrek a bylo by jen dobře, kdyby takovéhle projekty do budoucna v ČMFS neměly šanci. Střížkov v první lize jen kazil kvalitu soutěže. Pokud nedohodnou společnou ligu se Slovenskem, měli by to očesat tak na 10-12 mančaftů.

  7. Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

    Troubi     před 14 lety 17.06.2010 13:55 |  
    0 0

    Jablonec jeden rok vylitl a uz je razem favoritem ligy,no to snad ne:D
    Nezapominejte, ze loni na podzim vyhrali vsechno o gol, na suverenni klub to moc nevypadalo. Nehlede na to, ze ten kadr zas tak skvelej neni. Drsek mel fazonu, na jare uz to buhvijaky nebylo, Zabojnik, Jablonsky, Krajcik jsou prumer, to samy v zaloze Elias s Valentou. O Pitakovi nic nevime, odehral toho asi tolik jako Matejovsky. S tema utocnikama to taky nebude tak slavny, Lafata naprosto tragickej na podzim, Vosahlik na jare, oznaceni hvezda mi rovnez nepasuje ke trem golum Pekharta, u kteryho si nemuzu pomoct, ale jeho medialni obraz je podle me asi tak trojnasobnej, nez jeho skutecna kvalita. Kdyz pripocitam mozny nepostup do poharu a prodej dvou tri hracu, tak si myslim, ze titul ani omylem. Proste flakani se kolem 4 mista,to jo...

    • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 18.06.2010 10:31 |  
      0 0

      Clovece, takhle by se dal rozebrat i kadr slavie..bych rekl ze peltovec je bohuzel dost podobnym (ne)favoritem ligy jako slavie..

    • Re: Karel Jarolím: První poločas byl lepší

      Bulldock (přítel SN)     před 14 lety 18.06.2010 16:11 |  
      0 0

      Hlavně že Sparta na jaře vyhrávala všechno o tři. :) Je fakt, že Jablonec nemá extra silnej kádr (myslím co do počtu hráčů mimo základ), ale pokud nebudou mít marodku jako my, můžou klidně hrát o titul a šanci budou mít větší než letos. Narozdíl od nás maj základní osu sehranou a dobrou. Jsem na ně zvědavej v pohárech. Snad nějakej koeficient nahrajou.