Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slávistický víkend (5. - 6.6.)

Béčko končí sezónu v pondělí proti Mladé Boleslavi. Prvoligové dorosty jedou k těžkým zápasům do Olomouce, B a D žáci mohou po zápasech proti Žižkovu slavit tituly.

A tým
Poslední dny dovolené si o víkendu užijí fotbalisté áčka, načež v pondělí absolovují zátěžové testy na FTVS a odjedou na kondiční soustředění do Krkonoš.

B tým
Slavia B - Č. Budějovice B 1:1

Béčko se se sezónou rozloučí v pondělí zápasem proti rezervě Mladé Boleslavi. Jelikož má Slavia o dva odehrané zápasy více než soupeři, je nyní na třetím místě tabulky. Její konečné umístění bude mezi 3. a 13. příčkou v závislosti na výsledcích ostatních zápasů.
pondělí 7.6., 17:00, Strahov: Slavia B - Ml. Boleslav B (podzimní zápas 1:2)

A + C dorost
Poslední dva velmi těžké zápasy čekají na ligové dorosty. O víkendu jedou do Olomouce, který disponuje jednou z nejlepších mládežnických základen v republice. Starší dorost Olomouce je druhý a mladší je téměř jistým mistrem. Slávisté jsou ve starší kategorii šestí a v mladší druzí. Jedině vítězství C dorostu oddálí mistrovské oslavy Olomouce.
sobota 5.6., 13:00, Olomouc: Sigma Olomouc A - Slavia A (podzimní zápas 0:2)
sobota 5.6., 15:15, Olomouc: Sigma Olomouc C - Slavia C (podzimní zápas 2:2)

B + D dorost
Tři utkání zbývají do konce českých lig st. a ml. dorostu. Slávisté hostí v neděli Jablonec a pokud se B dorost nechce dostat do problémů, měl by proti svému sousedovi v tabulce bodovat. V případě mladšího dorostu se utká třetí Slavia s lídrem tabulky a téměř jistým vítězem soutěže, podzimní zápas byl ozdobou soutěže, když padlo devět branek.
neděle 6.6., 14:45, Eden: Slavia B - Jablonec A (podzimní zápas 1:2)
neděle 6.6., 17:00, Eden: Slavia D - Jablonec C (podzimní zápas 5:4)

A + C žáci
Hr. Králové A - Slavia A 0:1
Hr. Králové C - Slavia C 2:0

Také ligoví žáci se utkají s Jabloncem. Ve středu starší žáci porazili Hradec Králové a ani při jistotě zisku titulu nepolevují ve sbírání bodů. Naopak mladší žáci se porážkou titul hodně vzdálil, na Spartu ztrácejí tři body a mají horší vzájemné zápasy. Starší žáci Jablonce jsou momentálně s dvacetibodovým odstupem nejbližší pronásledovatel jistého mistra, mladší jsou naopak úplně poslední.
sobota 5.6., 10:15, Eden: Slavia A - Jablonec A (podzimní zápas 3:0)
sobota 5.6., 12:00, Eden: Slavia C - Jablonec C (podzimní zápas 7:0)

B + D žáci
Vítězství v nedělních zápasech proti Žižkovu může přinést titul jak B tak D žákům. B žáci by dva zápasy před koncem vedli soutěž minimálně o šest bodů s tím, že nejbližšího pronásledovatele Úpu v podzimním zápase porazil o šest branek a jarní zápas se hraje příští víkend. D žákům dokonce stačí i remíza k jistotě titulu. Oba týmy Žižkova patří do středu tabulky.
neděle 6.6., 10:00, Xaverov: Žižkov A - Slavia B (podzimní zápas 0:5)
neděle 6.6., 11:45, Xaverov: Žižkov C - Slavia D (podzimní zápas 1:5)

Ženy A + dorost
Áčko i dorostenky už mají po sezóně.

Ženy - žákyně
Žákyně o víkendu hostí v rámci předposledního kola soutěží týmy Hradce Králové, které patří k jejich sousedkám v tabulce.
neděle 6.6., 10:30, Eden: Slavia (st. ž.) - Hr. Králové (st. ž.) (předchozí zápasy 1:2, 3:0, 2:0)
neděle 6.6., 12:15, Eden: Slavia (ml. ž.) - Hr. Králové (ml. ž.) (předchozí zápasy 2:2, 0:2, 3:2)

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

    DrFe1     před 14 lety 04.06.2010 13:22 |  
    0 0

    Jirka Paroubek dneska řekl jednu chytrou větu "Je lepší ve fotbalovém týmu vyměnit trenéra, než vyměnit tým" a já jsem si hned vzpomněl na Slávii. Ač si o Paroubkovi můžeme myslet cokoliv, tak v tomto má víc rozumu než vedení Slávie, které postupuje přesně naopak :-/

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

      Barlblog     před 14 lety 04.06.2010 13:46 |  
      0 0

      Tak politika je jinčí řemeslo. :-)

      Osobně si myslím, že pokud nemají fanoušci procenta v klubu, jejich vliv na vnitřní dění je takřka nulový. Na východě to sice není zvykem, ale od osočování a kritizování vedení Slavie, ač je OPRÁVŇENÉ, bychom se měli přesunout k diskuzi na téma fanouškovské družstvo.

      Jsem si celkem jist, že za současné finanční situace a bez CH.L. by bylo možné touto formou přispět a zároveň Slavii "kontrolovat".

      V danou chvíli doufám ještě v něco. A to v odchod mnoha hráčů, které sem KJ a sportovní usek natahali.

      Já se jen obávám, že nám tu zůstane Volešák a příjde LJ, naopak odejde Ragued s Belaidem, kde v případě Ragueda budeme hledat těžko alternativu.

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

        Jiri1     před 14 lety 04.06.2010 13:54 |  
        0 0

        Zdravim, aby jste mohl vybudovat neco jako druzstvo fandu ala Bohemians,musel by jste citit smysl tto stavovske organizace a ten je u Slavi nulas. Nikdo z lidru , majitelu nepripusti jakoukoliv kontrolu soukromeho subjektu ncim verejnym a majitele Slavie nejsou vyjimkou. Fanouskovske kluby ve Slavii nemaji zadny vliv na deni v klubu a normalni clovk tezko vleze majetkem do tezce zadluzeneho klubu. Jdnou cestou je skutecne ucinny protest a mozna i nejaka forma bojkotu, ale to j tak vse. Mozna se budem divit a bude to prece jen nejak fungovat , ale to by skutwecne by maly velky zazrak Hlavne pot az zjistite , kdo nas vsechno opusti.

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

          Petha     před 14 lety 04.06.2010 15:15 |  
          0 0

          Nedelejte tajemnyho a pustte do diskuze nejaky jmena ;)

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.06.2010 15:30 |  
            0 0

            To určitě, žádný nemá ;-)

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

              Jiri1     před 14 lety 04.06.2010 16:21 |  
              0 0

              Kmotre uz jsem je uved pred mesicem a dnes , jak to rict , kazdy drahy hac je volny, nekteri uplne zadarmo

              • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.06.2010 16:45 |  
                0 0

                No tak snad ti nečiní problém je uvést znova,ne? Před měsícem byl ve Slavii Doležal, teď je tu Platil a Jarolím. Tak je napiš a nekličkuj jo?

                Podle mě je ale na tvé tipy už dost blízko skutečnosti (pondělí), takže by se nestihlo stát nic, co by tvůj případně špatný tip mohlo ovlivnit.. proto se od tebe žádné jména nedovíme.. ;-)

                • Hráči

                  Mac     před 14 lety 04.06.2010 17:01 |  
                  0 0

                  Tak já to zkusím za Jiřího. ;-) Odejdou ti, kteří tu byli na hostování - Senecký, Kopic a Kysela určitě; Lafrance, Tecl a Ivanovski s otazníkem, ale spíše ano. Smlouva končí trojici Vaniak, Krajčík a Šenkeřík, posledně jmenovaný odejde, u ostatních dvou se uvidí. V ohrožení jsou Romanovs, Trubila, Dens - z důvodů výkonnosti a Ragued s Belaidem z finančních důvodů.

                  To co jsem napsal, není žádné zákulisní info, ale má logická úvaha.

                  • Re: Hráči

                    Viking     před 14 lety 04.06.2010 19:19 |  
                    0 0

                    Belaid s Raguedem odejdou do Jablonce výměnou za zimní soustředění v Jizerkách:)

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.06.2010 23:10 |  
        0 0

        no, tak plan je to smely..:-). ale asi by to bylo uzitecnejsi nez reci v diskusi..

  2. Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

    Eluin (přítel SN)     před 14 lety 04.06.2010 17:32 |  
    0 0

    V Blesku psali, že odchází Ivanovski, což mě trochu mrzí. Podle mě nehrál vůbec špatně, byť k optimálnímu výkonu tomu také něco chybělo..
    Nemáte někdo o Ivanovskim lepší info?
    Podle mého názoru by měl zůstat jeden hráč z tandemu TeclXIvanovski, ale vše je pochopitelně v kompetenci KJ.
    A jak to vypadá s Tafatem, vrátí se? Ten krok bych chápal v okamžiku,kdy by odešel Tecl a Ivanovski (kdo by za nás pak v tom útoku hrál? - Černý a Hloušek?)

    • Útok

      Mac     před 14 lety 04.06.2010 17:44 |  
      0 0

      Ono taky hodně záleží na penězích, kolik Tecl a Ivanovski budou stát. Je hezké, že posilujeme zálohu (Lukáš Jarolím, Kisel), ale my nutně potřebujeme útočníky! Kvantity je dost (Vlček, Šenkeřík, Tecl, Ivanovski, Kysela, Tafat, Naumov), ale kvalita nestojí bohužel za nic. :-( Kdyby všichni jmenovaní odešli a místo nich přišli dva kvalitní střelci-zabijáci, bral bych to.

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.06.2010 17:46 |  
      0 0

      No tak k těmhle spekulacím už se radši nebudu vyjadřovat, protože jestli v tom předtím uměl KJ udělat guláš aniž by musel, tak nechci vidět co bude teď..

      Ivanovski se mi taky líbil, je mu teprve 20, neměl moc času si tu zvyknout, podle mě by to mohlo být jenom lepší, odbourat simulování, techniku vypilovat, má na čem stavět, škoda jestli nezůstane, ale záleží samozřejmě na ceně..

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

      lassiter     před 14 lety 04.06.2010 17:49 |  
      0 0

      No jestliže pan GŘ plánuje utratit za posily peníze v řádu jednotek milionů, tak do toho se opce na Tecla ani Ivanovskiho asi nevejde.

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.06.2010 18:02 |  
        0 0

        Jinak Krajčík už je podle těchto slov téměř jasnej: "Zatím to ještě není tak horké, že bych přestupoval. Budu o všem mluvit se svým manažerem Pavlem Paskou a tam se rozhodneme, co dál. Rozebereme všechny možnosti a možná do konce tohoto týdne budeme moudřejší," řekl agentuře SITA obránce Krajčík. Tomu 30. června končí ve Slavii smlouva, klub sice mohl uplatnit opci, rozhodl se však této možnosti nevyužít.

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

          lassiter     před 14 lety 04.06.2010 18:09 |  
          0 0

          nj, asi je to logický. Místo něj je tam Kaufman, kterej se dá v podstatě považovat za novou posilu :-), zdá se že se vrátí i Čelustka (i když myslim že tu chtít zůstat nebude), možná i Vácha, je tam i Mikula...

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

            Khadgar     před 14 lety 04.06.2010 18:19 |  
            0 0

            Navíc co si budem povídat, Matejovi to letos tolik nešlo, až na pár záblesků. Jsem na něj v Jablonci zvědavej.

            • Krajčík

              Mac     před 14 lety 04.06.2010 23:18 |  
              0 0

              Ještě tu určitá šance je, Slavia sice nevyužila opci na jeho stávající drahou smlouvu, ale bude s ním jednat o nové (asi levnější). Takže je to otevřené.

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

              bongor     před 14 lety 05.06.2010 09:05 |  
              0 0

              V Jablonci mu to zase půjde,bude se chtít ukázat,aby si ještě pár roků mohl vydělávat slušný peníze.Ono dnes sehnat slušnej flek,to je problém a na Slovensku dvojnásob.U nás už na to dost dlabal.Ovšem za něj zatím žádný křídlo v mančaftu nevidím,takže momentálně to je pro nás ztráta.O Raguedovi ani nemluvím,i když hodně našich "znalců"mu říkalo tragéd,tak co by museli být ostatní?

  3. Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 04.06.2010 20:27 |  
    0 0

    Schválně to sem hodím ať o čem diskutovat, když tak napjatě čekáme co se s kádrem bude dít. Našel jsem to v jedné diskuzi na eurofotbalu. Od nicku strato ;-)

    Z mého zdroje mám, že Slávie od příštího pondělí začne jednat o těchto hráčích (netvrdím, že o všech a netvrdím, že hned od pondělí): Štochl, Z.Smejkal, D.Lentsevich, P.Kučera/Daňek, V.Ondrejka, T.Marek a hlavně Alexis Allart ( http://fr.wikipedia.org/wiki/Alexis_Allart) ,
    do Slávie by na 99,9% měli dorazit tiot hráči: L.Jarolím, M.Hubník, M.Ivanovski.
    A ještě Heindenraich
    Odejít by měli: Krajčík(Jablonec), Romanovs, Janda(Lorient), Trubila, Šenkeřík (Olomouc) - bude součástí výměny, protože nejsou prachy a Senecký konec host.

    + ještě jednou shrnutí:

    Vaniak + Diviš(Prešov stále neposlal peníze) / Hanuš (stáhnout z Hlučína) / Daněk (podle ceny, ale kvalita) / Kučera (Kvalita, horší věk) možností je více. OBRANA? Odejít by do Jablonce měl Krajčík-souhlasím. Na stoperu souhlasím by měl zůstat Trapp, k němu Čelůstka (vrací se z Palerma), záda jim bude krýt Lafrance (ev. Hub), na pravé straně jednoznačně Dense s Kaufmanem v zádech, na levo Hubáček + NEJSPÍŠ POSILA, MĚL BY PŘIJÍT: HEIDENRAICH. V záloze to vidím kompaktně, přichod MARKA za poměrně nemalé peníze se mi nelíbí. Odejde Janda a přijde Jarolím, uzdraví se Belaid s Hlouškem, BOLÍSTKOU JE ÚTOK: IVANOVSKI NA PŘESTUP a k němu by měl přijít M. HUBNÍK, ALEXIS ALLART, MENDY, KYSELA (2 poslední jsou spíše záložníci) jo a do obrany by měl dorazit Štochl z Příbrami ještě.


    Tak jsem teda zvědavej :-)

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 04.06.2010 21:12 |  
      0 0

      Tak to je docela síla... :-)
      Nemám slov.

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

      tantalos     před 14 lety 04.06.2010 21:36 |  
      0 0

      Hlavně že neztrácíš optimismus

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.06.2010 22:29 |  
      0 0

      No uvidime... ja se obavam, ze s prichodem jarolima konci Vaniak, Belaid a Raqued.

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.06.2010 22:36 |  
        0 0

        a vubec, vzhledem k nevyzpytatelnosti velkeho KJ stejne nema cenu cokoli odhadovat, stejne se prichody a odchody, oblibenost ci zatraceni neridi nejakou logikou, ale momentalni naladou nebo treba jeste necim horsim. kdyz na to pomyslim, vlastne me spekulace tentokrat uz vubec nebavi..:-(

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

          japhy     před 14 lety 04.06.2010 22:56 |  
          0 0

          MOMENTÁLNĚ to vidím tak, že jakýčkem na vahách ambicí vedení bude Ragued. Na jaře jednoznačně nejlepší hráč, skoro před všemi byl o parník. Jestli si ho nechají, budu mít ještě pocit, že chceme něčeho dosáhnout. Šetřit se sice musí, ale vocamsaď pocamsaď.

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

      quelhar (admin)     před 14 lety 04.06.2010 23:28 |  
      0 0

      To je zajimave, nahodi se tu nezname jmeno utocnika z druhe francouzske ligy a nikdo ani poznamku... :o) Jinak o vymene Hubnika za Senkerika se diskutovalo na oficialkach uz pred mesicem, takze jak je vidno, asi by to nemusel byt uplny vymysl.

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 04.06.2010 23:41 |  
        0 0

        Nj, co k tomu asi tak mame rikat.. platil rekl jednotky milionu, takze posily ocekavat nelze, utocniky nemame, francouze nikdo nezna.. Hubnik.. jako posila na lavicku pro sedmy tym ligy, to je asi tak odpovidajici..pri vsi ucte..

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

          Khadgar     před 14 lety 04.06.2010 23:54 |  
          0 0

          No hele, ten Hubník...když to srovnám s Šenkeříkem - ten všechno drbe, vždycky dělá o jednu kličku víc, prostě takovejhle útočník se proti betonujícím týmům těžko dostává k zakončení. Kdežto Hubník je takový nemotorný kopyto (nic proti němu, jenom přirovnávám), který se s tím moc nemaže protože ani moc nemůže. Takže z tohodle srovnání mi vychází, že větší šanci se gólově prosadit má Hubník. Schválně, kterej poslední útočník u nás dal hodně gólů - Necid. Ten se s tím taky moc nemazal, prostě když měl balon, tak to šlo na bránu.
          Rozhodně tím nechci dát Hubníka na úroveň Necida. Jde mi jenom o to, že v český lize je v útoku potřeba spíš jednoduchost. Ale ono je to jedno, když pak stejně nebudem schopný poslat jedinej balon do vápna :D

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

            quelhar (admin)     před 14 lety 04.06.2010 23:59 |  
            0 0

            No rekl bych, ze zatim jsme meli problem prave v tom, co s tim micem ve vapne udelat, nez ho tam vubec dostat. Aspon to je typologicky jiny hrac nez ostatni utocnici, takze misto Senkyho, proc ne. Myslim, ze absolutni kvalitou tak neziskame ani neztratime.

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.06.2010 00:12 |  
              0 0

              No to je ale problem spousty hracu, kteri prichazeji do slavie.. vetsinou si rikame, ok, proc ne, tak nic moc se nezmeni, kdyz prijde.. nemeli bychom se ale nekdy taky ptat, proc ano? Pak vetsina prichodu neobstoji. Hubnik je klasicky priklad, no co kdyby mu to tam obcas spadlo, kdyz se postavi do vapna.. ale posila? sotva..

              • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

                quelhar (admin)     před 14 lety 05.06.2010 10:25 |  
                0 0

                Jak jsem rikal, pomerne dost lidi upozornovalo na to, ze mame vsechny utocniky typologicky stejne. Hubnik je jiny, takze uz to je duvod, proc ano.
                A budme realisti, penez dost neni, takze zadna superbomba se letos jiste konat nebude. Leda ze by prisel neznamy hrac, ktery se v lize projevi jako hvezda.

                • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 05.06.2010 10:39 |  
                  0 0

                  No třeba Alexis Allart :D

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.06.2010 00:09 |  
            0 0

            Dyt sis odpovedel sam, na rozdil od Necida chybi Hubnikovi kvalita.. tak na zaklade ceho mame predpokladat, ze bude davat goly, ze hraje jednoduse? Utocnika, ktery vlastne nic moc neumi, uz mame - Naumov.

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

              Khadgar     před 14 lety 05.06.2010 00:12 |  
              0 0

              jé, pardon. Já zapoměl na koho reaguju...

              • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

                martyni (přítel SN)     před 14 lety 05.06.2010 00:14 |  
                0 0

                ...:-)) no ja vlastne taky..:-). ovsem samozrejme pokud jsi pro hrace typu naumov, hubnik muze byt pro tebe dobra posila..

                • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

                  Khadgar     před 14 lety 05.06.2010 00:31 |  
                  0 0

                  No, víš, žiju v realitě. Pro tebe je třeba v pohodě úvaha "musí přijít gólový útočník, střelec". Pro mě je správná úvaha "přijde tenhle a tenhle". Můžem si hezky malovat kdo by měl přijít a jak by to mělo vypadat, ale realita je taková, že snajpr s JISTÝM dvouciferným počtem gólů za sezonu není k dispozici. Takže se to prostě musí s někým zkusit.

      • Allart

        Mac     před 14 lety 04.06.2010 23:44 |  
        0 0

        Alexis Allart se probíral na SuperSlavii taky zhruba před měsícem, takže o něm už asi všichni ví. Stejně je ten pohyb fotbalových drbů zajímavý, někdy mám velkou chuť vymyslet si nějakou šílenou blbost, rozšířit ji na webech a pak sledovat její cestu, třeba až do oficiálních médií. :-))

        • Re: Allart

          quelhar (admin)     před 14 lety 04.06.2010 23:49 |  
          0 0

          No, jak ukazuje pripad udajneho prestupu tusim ze Pawla Brozka do Sparty asi rok a pul zpet, ktery vznikl na foru Sparty (hlaska, ze v polskem tisku se psalo, ze je blizko prestupu) a dostal se az do Sportu, tak to neni vubec nerealne :o)

          Na SuperSlavii nechodim, takze tohle jmeno jsem cetl prvne, proto me prekvapilo, ze na to nikdo nereaguje.

        • Re: Allart

          Troubi     před 14 lety 05.06.2010 10:09 |  
          0 0

          no neni to tak dlouho,co se kazdy prestupovy obdobi zminovalo jmeno Kazengy Lua Lua. To byl fenomen!:D

  4. Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

    moe     před 14 lety 05.06.2010 08:03 |  
    0 0

    V dnešním Sportu je rozhovor s Jiřím Koubským, který říká, že má konkrétní nabídku ze Slavie.

  5. Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 05.06.2010 10:37 |  
    0 0

    Slovan Liberec uplatnil opci na Lukáše Váchu, který tak na sever Čech přestoupil.

    Jenom pro ty kdo si nevšímají na hlavní stránce těch aktualit ;-)

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

      Barlblog     před 14 lety 05.06.2010 11:37 |  
      0 0

      V naší situaci to je jen dobře. Další plusové finance a to za hráče, který nás neoslabí.

      Chtělo by se to zbavit Besty, Abrahama a Volešáka a vytřískat z nich alespoň 15-20 milionů.

      Vypadá to, že Šrámek uřadoval, protože oslovení stopera v nejlepších letech o kterého se můžeme opřít je ideální.

      V nabídce je Hudec, Švejdík, Koubský a i vysoký univerzál Krejčí z Jablonce.

      Ještě ideálnější by bylo kdyby se Slavie pokusila získat Koubského i Krejčího. Máme teď 8 obránců. Pokud odejdou Kopic s Krajčíkem, tak by to byli mladší náhrady.

      Za Krajčíka můžeme postavit Dense (Ale toho KJ nemá rád, což je škoda, protože Cipro se o něm vyjadřoval pochvalně.), popřípadě Čelůstku, Kaufmana, dokonce i Mikulu, který by měl podzim strávit ještě v B-týmu, pro jeho dobro. Na stoperu by mohli hrát Vomáčka, Koubský, Hubáček, Hošek, Lafrance a i Kaufman s Krejčím na levé obraně Krejčí, Hubáček, Starý, Mareš.

      12 hráčů na 4 posty. Na začátku soutěže by bylo možné odeslat některé hráče na hostování.

      Doufám, že KJ bude chtít udržet Lafrance, podobní mladí stopeři moc nejsou.

      Určitě je lepší mít na začátek připravy širší kádr obrany a pak ho zužit odesláním mladších hráčů na hostování, než pak lepit zraněnou a nesehranou obranu Trappem, levými záložníky atd.

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

        quelhar (admin)     před 14 lety 05.06.2010 11:47 |  
        0 0

        Myslim, ze volba c. 1 na praveho obrance bude Kaufman (pokud ovsem Krajcik odejde do Jablonce) a Celustka bude stoper (pokud ovsem ve Slavii zustane). Na levem beku vidim zase Hubacka, Stary podle me odejde (v tech par zapasech za acko to nebylo ono a dalsi rok v becku by mu uz nic nedal).

        Taky si myslim, ze Lafrance asi odejde. Mladeho stopera mame v Hoskovi a pokud prijde nejaky hrac stredni generace jako je Koubsky, tak by se na nej proste nedostalo. Vomacka, Celustka, Koubsky (nebo jina posila), Hosek. Mit vice stoperu v situaci, kdy nehrajeme pohary, je zbytecny luxus.

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

          Barlblog     před 14 lety 05.06.2010 12:23 |  
          0 0

          Ani bych neřekl. Nebuduješ tým s ohledem na jednu sezonu.

          Jak jsem vypočítával měli bychom 12 obránců. Z toho 2 ročník 1992, ti by měli hrát převážně za B-tým. Pokud by odešel Hošek s Lafrancem na podzimní hostování, aby se ulevilo na jejich platu, tak bychom měli:

          Dens, Kaufman, Čelůstka, Koubský, Vomáčka, Krejčí, Hubáček, Starý.

          Při nějaké obří krizi bychom mohli povolat Mikulu s Marešem.

          Je to 8 obránců a to se bude Vomáčka vracet po zranění...

          Já v tom problém nevidím. Starý dostal šanci na 3 zápasy a projevila se tradiční věc, nevyrovnanost. Nemůžeme čekat od Starého, že dá 5 golu a na 10 přihraje. Necida taky prohlašovali za kopyto...

          Pokud by se to udělalo po mém a vyslali by se hráči na hostovačky, aby se rozehráli, tak budeme mít na konci sezony 2010/2011 kompaktní obranu, kterou nerozhází případný odchod cenného Čelůstky, nebo konec v té době už 34 letého Davida Hubáčka...

          Navíc bych očekával poučení z naší dlouhodobé situace. Na jaře jsme žádné poháry nehráli a kvůli zraněním jsme museli v obraně hodně improvizovat.

          Já bych radši šetřil na záloze, kde odchod Jandy a Grajciara považuji za menší zlo, navíc vykoupené penězi.

          Pokud by byla možnost, nechal bych jít i Trubilu, mohl by být součástí nějaké kompenzace. Ale tady to moc nevidím, protože má dlouhodobou smlouvu, na to ostatně oba dva upozorňujeme...

          Vytáhl bych Vaňka a překousnul LJ, tím bych zálohu uzavřel.

          Muj nazor na utok se nemění. Ivanovski, Naumov, Pilař, Dvořák, Vlček, Zákostelský.

          Kysela, Šenkeřík ven! Na Tecla bohužel nejsou peníze, může se stát, že se budeme drbat na hlavě, ale naše situace nedává prostor experimentům.

          Překousnul bych příchod Daňka jen v případě, že se zbavíme Romanovse, to je plýtvání.

          Vaniak, Daněk - Vaniak jako hrající trenér golmanů. Tak se šetří, za 1 plat 2 posty. :-)

          Odpoledne uvidíme, zda by bylo vhodné, nechat Hanuše příští sezonu v Hlučíně...

          Takže shrnutí:

          22 hráčů do pole + 2 brankáři. Co chceš víc? Pokud chceme zachovat kvalitu, podobně rozumě k tomu musíme přistoupit.

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

        Troubi     před 14 lety 06.06.2010 00:02 |  
        0 0

        Jojo,Krejci by nas vyslovene vytrhl. I vrabci na strese si v Jablonci povidaj, ze hraje jen diky tatinkovi a kdyz se clovek podiva na to,co letos zahral,tak jim snad musi dat i za pravdu...

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

        slaviator     před 14 lety 06.06.2010 19:04 |  
        0 0

        Krejci by k nam v zivote nesel... to je, jako kdyby k nam mel jit Franta Straka. Vole, spartan jako poleno :-o

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 05.06.2010 11:46 |  
      0 0

      Váchy je škoda, dobrý hráč, i když faktem je, že v té záloze nám to zatím ještě docela šlape (hlavně na jeho postu). Nevíte na kolik byla cca nastavena ta opce? Aspoň by mohly být finance na toho Kazengu Lua Lua:-)

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

        Pedro08     před 14 lety 05.06.2010 14:06 |  
        0 0

        5 milionů korun.

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

          Eluin (přítel SN)     před 14 lety 05.06.2010 14:54 |  
          0 0

          To je škoda, mohli to dát aspoň na 8.

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

          chosejn     před 14 lety 05.06.2010 14:59 |  
          0 0

          Je to tvůj tip nebo máš věrohodné info?

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

            Pedro08     před 14 lety 05.06.2010 16:55 |  
            0 0

            Sám Vácha řikal, že po zranění a dvou sezonách v pytli se to stanovilo takto a doufal, že Liberec to dá. Zvlášť po návratu KJ, který Váchu nemá rád. Nakonec to Liberec dal. A viděli sme všichni, že dvojice Dočkal, Vácha tvoří Liberci hru.
            Je to škoda, podobných záložníků v podobné kvalitě je v lize minimum. A my je nemáme...

  6. Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

    pajuch     před 14 lety 05.06.2010 18:56 |  
    0 0

    Tak Hlučín se zachránil penaltou v poslední minutě, tak aspoň že někdy se k nám to "štěstíčko" přiklonilo :-)

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

      Ladineeek     před 14 lety 05.06.2010 19:00 |  
      0 0

      Zápas jsem sledoval na onlajnech a už jsem tomu nevěřil, ale Luboš zabojoval :-). Škoda jen, že se nezachránili na úkor těch ze Strahova...

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

        pajuch     před 14 lety 05.06.2010 19:02 |  
        0 0

        Taky jsem to checkoval a říkal jsem si, že pomůže jenom zázrak :-) A taky že jo :-) Sparta kopala taky pentli, kterou vyrovnala...

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

          quelhar (admin)     před 14 lety 05.06.2010 19:04 |  
          0 0

          Jojo, Hlucin i Sparta se zachranili diky penaltam.

          Kazdopadne Gulajevovi se podle me ta pulsezona v Hlucine povedla a korunoval to dneska dvema brankami.

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

        quelhar (admin)     před 14 lety 05.06.2010 19:02 |  
        0 0

        Kazdopadne malokdy clovek zazije bodovou rovnost ctyr tymu, pri ktere ten nejhorsi sestupuje :o)

        No, Opava jeste nedavno v prvni lize a ted jen MSFL, docela smutny konec klubu, na ktery chodilo hodne fanousku.

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

          lassiter     před 14 lety 05.06.2010 19:13 |  
          0 0

          No tak konec snad ne :-) když spadli z ligy před pěti lety, tak na tom byli ještě hůř, oni se zas zvednou.

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

          skman     před 14 lety 06.06.2010 09:22 |  
          0 0

          nerad bych se pletl ale nebyla opava jeste nedavno v MSFL? kam spadla po 1. lize, v MSFL pokud si dobre vzpominam ji trenoval Hapal mozna je to jen ma iluze :))

          • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

            quelhar (admin)     před 14 lety 06.06.2010 10:05 |  
            0 0

            Nj, koukam, ze hrali jednu sezonu dokonce krajsky prebor, nez si koupili zpatky druhou ligu, na to uz jsem uplne zapomnel. Tehdy to bylo financemi a ne sportovnim neuspechem.

            • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

              skman     před 14 lety 06.06.2010 10:42 |  
              0 0

              jj tak tak, na krajsky jsem uplne zapomnel, tehda myslim ze Hapal i dokonce hral a trenoval

  7. Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

    whitesnake01     před 14 lety 05.06.2010 22:19 |  
    0 0

    Karel Piták je volný, toho bych bral hned ....

    • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 06.06.2010 12:29 |  
      0 0

      Kája.....to by bylo..

      • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

        sante (host)     před 14 lety 06.06.2010 14:04 |  
        0 0

        Zdravím.
        Mám na dnešní den velmi zajímavý zápas.
        Naprostá 100% jistota. Zápas dám dnes zdarma.
        info zde:

        http://sante.blog.cz/

        • Re: Slávistický víkend (5. - 6.6.)

          Vhoo (přítel SN)     před 14 lety 06.06.2010 17:41 |  
          0 0

          to je na banán