Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Představenstvo schválilo očekávané změny

Ve Slavii končí generální ředitel Petr Doležal, místo něj bude tuto funkci vykonávat bezpečnostní ředitel ČMFS Miroslav Platil. Jeho prvním krokem bylo snížení ceny permanentek na úroveň loňské sezóny. Na pozici trenéra A týmu se vrací Karel Jarolím.

Na dnešním setkání představenstva Slavie došlo ke změnám, které média již několik dní předpovídala. Z pozice generálního ředitele klubu odchází Petr Doležal. Na jeho místo přichází Miroslav Platil, současný bezpečnostní ředitel ČMFS. Předseda představenstva a spolumajitel Slavie Tomáš Rosen okomentoval odchod svého kolegy Doležala: "Rozcházíme se v dobrém. V posledním období se však přece jen objevily názorové neshody na směřování klubu i týmu." Média spekulovala o tom, že Doležal byl například proti ukončení smlouvy s bývalým kapitánem Erichem Brabcem a také inicioval odchod Karla Jarolíma.

Nový generální ředitel Miroslav Platil se narodil 5. prosince 1950 v Praze, v letech 1990 až 2005 pracoval jako náměstek pro ekonomiku Policie ČR. Jako prezident působil v PSK Union Praha. Ve svazové pozici bezpečnostního ředitele působil posledních pět let. Kromě toho je také členem odborné komise, která se zabývá problematikou bezpečnosti na stadionech, a v této komisi bude působit i nadále. Při svém nástupu do funkce uvedl: "Vím, že nevstupuji do zrovna klidného období Slavie, ale o to zajímavější bude práce, která nás čeká."

Prvním krokem nového generálního ředitele je snížení cen permanentek na loňskou úroveň. "Ceny permanentních vstupenek ponecháme v loňské výši. Nebylo by přece fér vůči našim fanouškům po nevydařené sezoně vstupné zvyšovat. Vážíme si každé podpory, zvlášť, když naši fanoušci patří mezi nejlepší v republice, a tímto krokem jim dáváme jasně najevo, jak o ně stojíme. Přejeme si, aby do Edenu chodili v co největším počtu a mužstvo podpořili, protože hraje po ně, pro naše fanoušky."

Zároveň s odchodem Petra Doležala se vrací na post trenéra A týmu Karel Jarolím. Za tímto krokem lze hledat mimo jiné také finanční stránku, jak naznačil také Tomáš Rosen: "Dosavadní trenér František Cipro se vrátil na pozici hlavního skauta klubu a představenstvo se shodlo na tom, že pokud má Karel Jarolím platnou smlouvu, bude nejlepším řešením současné situace její naplnění."

Karla Jarolíma čtenářům jistě nemusíme představovat, jeho pětileté působení máme všichni v paměti. Trenér se do práce zapojil okamžitě a společně se sportovním ředitelem Michalem Šrámkem pracují na podobě kádru a realizačního týmu pro příští sezónu. Připomeňme, že letní příprava Slavie začíná již 7. června. "Nebylo jednoduché najít východisko ze situace, ve které se Slavia nachází. Proto mě těší, že jsem od vedení Slavie dostal důvěru a mohu pokračovat v práci, kterou jsem před pěti roky začal. Přiznávám, že takové rozhodnutí vedení v sobě nese i pořádný kus odvahy. Věřím, že navážeme jen na to dobré, co se podařilo, a že vrátíme Slavii tam, kde byla před rokem nebo dvěma. Naším cílem pro příští ligový ročník nemůže být nic jiného než taková pozice v ligové tabulce, která Slavii vrátí do evropských pohárů. A hned kousek za tím je pochopitelně zisk titulu," uvedl pro oficiální stránky Slavie staronový trenér Karel Jarolím.

Návrat Karla Jarolíma jak se zdá neznamená automaticky prodloužení působení jeho dosavadních asistentů a realizačního týmu. V rozhovoru pro oficiální web totiž trenér mimo jiné říká: "Sešel jsem se sportovním ředitelem klubu Michalem Šrámkem a skládáme realizační tým. Jak bude kompletní, pustíme se do tvorby kádru pro příští sezonu a naplánujeme přípravu. Moc času nemáme, protože se s hráči sejdeme po jejich dovolené už 7. června. Prosím o pár dní trpělivosti. Denně několik hodin telefonuji, abychom dospěli k co nejsilnějšímu realizačnímu týmu, který by Slavii pozvedl. Jakmile se s adepty definitivně dohodneme, vše okamžitě oznámíme, protože si uvědomuji, že je to důležitý signál nejen pro fanoušky, ale také pro hráče. A to že Slavia je zpět a funguje."

Nakonec uveďme ještě slova předsedy představenstva Tomáše Rosena: "Poté, co se týmu nepodařilo v Gambrinus lize a ani v Ondrášovka Cupu obsadit takové pozice, které by zaručovaly start v evropských pohárových soutěžích v následující sezoně, tak jsme mnoho hodin řešili nejen pozici hlavního kouče, ale především budoucnost celého klubu." Nezbývá než věřit, že představenstvo našlo správné řešení. Výchozí pozice nejen trenéra Jarolíma je však více než složitá.

Komentáře (166)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    DrFe1     před 14 lety 01.06.2010 22:18 |  
    0 0

    Rosen je vrah !!!

  2. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    tolsimir     před 14 lety 01.06.2010 22:20 |  
    0 0

    Bylo krasne byt fanouskem prvoligove Slavie. Skoda, ze to bude trvat jiz jen rok

  3. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    rek     před 14 lety 01.06.2010 22:25 |  
    0 0

    příšti sezonu bojkotuju, nevidím důvod proč tohle podporovat...

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      PUMAKING     před 14 lety 02.06.2010 00:13 |  
      0 0

      BOHUŽEL SOUHLASÍM A PŘIDÁVÁM SE. A i když to nedělám tak tentokrát poznámka pro autora článku : Trošku moc si to tu napsal přesně jak vedení (pan Rosen) chce a to se mi fakt nelíbí. Nebo ty si opravdu myslíš, že se ta cena změnila na popud pana Platila a jako vstřícný krok z úcty k fanouškům ?!?!? Ani náhodou a je to jen že se jim stáhlo pozadí a možná aby některým hlupákům nalhali že to pozitivní hned přinesl Platil :-(((

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        quelhar (admin)     před 14 lety 02.06.2010 09:40 |  
        0 0

        Pisu informacni clanek a ne nazor.

        Kdybych psal nazor, tak napisu, ze akce s permicemi byla dopredu planovana, ze vedeni schvalne nastrelilo extra vysoke ceny, aby je po nastupu nepopularniho Platilo mohlo snizit zpet.

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          PUMAKING     před 14 lety 02.06.2010 10:47 |  
          0 0

          Díky Ti za reakci a omlouvám se. Takže názor máme oba stejný.

  4. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Viking     před 14 lety 01.06.2010 22:31 |  
    0 0

    Tak tohle není strategie od desíti k pěti, ale od desíti do prdele.

    Rosen ven!!!

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      spojka     před 14 lety 01.06.2010 23:11 |  
      0 0

      Nic ti nebrání udělat to, co udělal Rosen. Vem prachy a vyplať ho. Vyhazov nazelenelaýho Doležala vítám, to co předváděl poslední týdny, to byla neskutečná kombinace arogance a diletanství. Ať si jde třeba ředitelovat o dvě zastávky dál. Stejně se poslední dobou vyjadřoval jako ředitel klokanů, než Slavie.

      Co se týče trenéra, snad už je všem jasný, že Dovalil byla utopie a na Zemana nejsou peníze. Tak ať si to Karel klidně koučuje dál, beztak si tenhle tým postavil on. Radši KJ než různý Radové, Pešice, Hapalové nebo Vrbové.

      Důvod podporovat tohle návštěvama ale stále nemám, žádný velký změny v kádru se údajně neplánují a nervovat se na zeleno-červeném stadionu u fotbalu v podání Volešáka, Naumova, Trubily nebo Vomáčky... to je přece jen příliš.

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        slaviator     před 14 lety 02.06.2010 11:46 |  
        0 0

        Ono nakonec jestli ten Doležal nebyl z vedení jedinej rozumnej (akorát že to neuměl prodat fanouškům tak jako Petera). Byl proti vyhazovu Brabce, inicioval vyhazov Jarolíma pro ty neskutečný boty, co tu KJ udělal na podzim a na jaře... A Rosen ho odvolá, vezme si kamaráda Platila, kterej mu vše odkejve a dosadí zpět Jarolíma... bože

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          mart     před 14 lety 02.06.2010 12:51 |  
          0 0

          Lukasi, to je hodne zjednodusenej nazor, co tady predvadis. Ono to bylo trochu slozitejsi.
          Zakladem je hlavne to, ze Dolezal s Jarolimem proste nemohou byt na jednom smetisti. Rosen si to nechal trochu ujet, a pak z toho vznikla uplna bramboracka.
          Ja osobne sem rad, ze se to konecne vyresilo.
          Tem z nas, kteri tu vykrikuji jak je Tomas Rosen blbej a podobne, bych srdecne pral, aby i ono byli takovi blbci :).
          A co se tyce Platila. Ve fotbalovem svete nejsou jen pohadkovi dedecci (jako byl pan Korbel) ale taky panove jako Abramovic, nebo Berlusconi. Tak to holt je. Muzeme s tim nesouhlasit, muzeme si na to zanadavat, ale to je tak asi vsechno, co s tim udelame.mart

  5. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    slavistajiri     před 14 lety 01.06.2010 22:32 |  
    0 0

    to je fakt cirkus. Proč vlastně před 14dny vydali prohlášení že se usnesli že se jarolím nevrátí? Tohlen je neuvěřitelný, že si nepřipadaj trapně, to je koncepse, já nemám slov, to se nedá popsat

  6. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    smely (přítel SN)     před 14 lety 01.06.2010 22:34 |  
    0 0

    nevztahuje se na podobny pripady zakon o vyvlastneni ? jako ze pro nesvepravnost nebo tak neco...

  7. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    jane (admin)     před 14 lety 01.06.2010 22:37 |  
    0 0

    Chce se mi skutecne zvracet.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      slaviator     před 14 lety 02.06.2010 11:44 |  
      0 0

      to snad ani ne, ale jak říkám: pánové, tohle už není ani k smíchu ani k pláči, co předvádíte! Minulá sezona se pohnojila několika diletantskými kroky, začalo to Brabcem a skončilo to Jarolímem... Ale tohle je neskutečný. Myslel jsem, že víc strašnejch řešení se už ani nedá vymyslet. Bohužel dá...

  8. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    denydzlSKS     před 14 lety 01.06.2010 22:39 |  
    0 0

    teď už jen ohlásit jako asistenty Vrabce a Řeháka a sezóna může začít...

  9. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Ravik     před 14 lety 01.06.2010 22:39 |  
    0 0

    Děkuju vedení za ušetření 3.850 Kč za permici.

  10. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Richi (admin)     před 14 lety 01.06.2010 22:46 |  
    0 0

    Přidávám se k bojkotu Slavie! I když sníží cenu permic, k čemuž logicky dojde jako "vstřícný krok".

  11. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Ospy     před 14 lety 01.06.2010 22:48 |  
    0 0

    Z pohledu fanouška si myslím že KJ ma sve kvality ktere předvedl v uplynulych 5 ti letech,bohužel co se dělo v posledni sezoně byl děs,počínaje propuštěnim Ericha Brabce tim padem rozbouraní kvalitni sestavy atd...Slavii mam rád a zustanu věrnym fanouškem,ale nevim nevim kam tohle povede,,,,i tak přeju Sešívanym hodně štěstí do příští sezony SKS4ever

  12. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Troubi     před 14 lety 01.06.2010 22:48 |  
    0 0

    Doted jsem se tomu snazil vyhnout, ale po dnesku musim konstatovat, ze clovek, kterej bude tuhle bandu podporovat nebo si dokonce koupi permici je pro me naprostej idiot. A ubohej nymand,nikoliv fanousek. Zapalit celej Eden a rozkopat ho na hovna,at ten zkurvysyn Platil dostoji svyho jmena...

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Eluin (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 09:19 |  
      1 0

      Tak to se nezlob, ale podle mě je spíš idiotem ten, který vybízí ke zničení Edenu. Pokud to tedy nebyl eufemismus, který jsem nepostřehl.
      Lidi, je to jen fotbal...

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        Troubi     před 14 lety 02.06.2010 10:52 |  
        0 0

        Neboj, v dusledku ho nebude mit kdo nicit vzhledem k bojkotu:)

  13. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    tolsimir     před 14 lety 01.06.2010 22:55 |  
    0 0

    to snizeni cen permanentek je fakt vtipne :D Super Platile, jen vic takovych populistickych kroku. Pyrotechniku ale asi nepovolis vid?

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Wommi     před 14 lety 01.06.2010 23:25 |  
      0 0

      ..heh..toto je fak maximalni vyjebavka s afanouskama a dukaz jejich totalni neschopnosti a neumetelstvi!!!

      „Našim nejvěrnějším fanouškům nabízíme stejné ceny permanentních vstupenek jako v minulé sezoně. Ty budou platit také na pohárové zápasy Ondrášovka Cupu. Je to od nás malé poděkování za podporu v nevydařené minulé sezoně," uvedl ředitel komunikace Slavie Ondřej Zlámal.

      ..a to jako včera nevěděli?..myslim, ze dneska meli v kalhotech,..ale jen tak dal, mam takovej pocit, ze pro tuto sezonu bude mezi oblibenYmi fotbalzive.cz

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        smely (přítel SN)     před 14 lety 01.06.2010 23:30 |  
        0 0

        tak co ma rikat, kdyz ma kazdy rano na stole neco jinyho, ja bych se jim na to asi vyprd, ale me se to rika lehce...

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          Wommi     před 14 lety 01.06.2010 23:32 |  
          0 0

          ..on nebo i jinej,..klidne priznat, ze si proste uvedomili, ze to bylo uz moc...

          ...asi je otrlej,..ja bych se na todle vyprd,..delat ze sebe debila, a zbytecne kvuli jinejm lidem, vsechno ma svY meze

  14. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Eskaes     před 14 lety 01.06.2010 23:05 |  
    0 0

    Rosen je fakt buranskej bezmozek. Ten brzký pád si zaslouží.

  15. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    hiker42     před 14 lety 01.06.2010 23:20 |  
    0 0

    hnus.
    a mám o Slavii opravdu strach, že tohle je furt jenom takovej začátek..

  16. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    hiker42     před 14 lety 01.06.2010 23:20 |  
    0 0

    hnus.
    a mám o Slavii opravdu strach, že tohle je furt jenom takovej začátek..

  17. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Socrates (přítel SN)     před 14 lety 01.06.2010 23:24 |  
    0 0

    Já to mrdááááááááááááááám *7*

  18. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.06.2010 23:30 |  
    0 0

    Tady uz nejde o Jarolima a uz vubec ne o cenu permic, obaval jsem se, ze dnesni prohlaseni fanklubu se netyka toho nejhorsiho, co se muze stat.. je to skutecne utok na slavii a jeji tradici, za tyhle situace nezbyva nic nez bojkot..ukazalo se, jaci lide slavii ovladaji..

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      spojka     před 14 lety 01.06.2010 23:38 |  
      0 0

      Jaci lide Slavii ovladaji? Mne se tedy nic noveho neukazalo. Rosen a Jarolim? No asi ano, nekdo holt do klubu musel natlacit alespon nejaky penize po tom, co tu predvadel Enic. Ze Rosen ma vetsi slovo nez Dolezal? To jsme snad taky vsichni tusili a z tehle dvou mam tedy rozhodne lepsi pocit z Rosena. Co se tyce osob ovladajicich Slavii, tak soucasnost mi prijde porad lepsi, nez cist o tom, jak se jezdi Leska doprosovat o drobny do Londyna a jednou za rok prijede Collecott, aby nam rek, ze i pres arbitraze je vlastne vse v poradku.

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.06.2010 23:49 |  
        0 0

        No asi to nic novyho neni, ze jde o lidi z prostredi cesky podnikatelsky mafie, z okoli lidi typu Macha nebo Pitra, kupujici si policajty jako Platil. Dolezal ti sice leze krkem kvuli klokanovi, na rozdil od Platila to ale nebyl spartan a fizl s napojenim na mafii. Tohle ja nevydejcham. A Enic - jiste, nadavali jsme, nebylo to jednoduchy, na druhou stranu do slavie nacpal spoustu penez, ktery jim Leska rozhazel..

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          spojka     před 14 lety 01.06.2010 23:56 |  
          0 0

          Slavisty ocekavam na pozici fanousku, na pozici reditele mi nevadi Spartan, Cinan, Eskymak nebo treba martan, pokud bude svoji praci delat kvalitne. Predpokladam ze ma normalni manazerskou smlouvu a je najaty na nejakou praci, pokud ji bude odvadet dobre, tak at jinak dela, co chce. Dolezal ji podle me dobre nedelal, v poslednich tydnech snad navic uplne zesilel.

          • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

            martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 00:01 |  
            0 0

            Ja si naopak myslim, ze neni jedno, kdo je reditelem a ze by ve slavii meli pracovat slavisti, aby klub mel nejakou kontinuitu, tvar, aby ctil sve tradice. Proto vycitam vedeni i Jarolimovi, ze kaslou na odchovance a prednejsi jsou pro ne ruzne ksefty s prumernyma hracema, ze nespolupracujou s byvalimi slavisty jako Kuka, Bejbl, Kozel a ted i Smicer. Clovek jako Platil si logicky vezme do slavie metody, ktery pouzival driv, a to se se slavii jaksi neslucuje.

            • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

              spojka     před 14 lety 02.06.2010 00:09 |  
              0 0

              Pokud se ty metody budou slucovat s ceskym fotbalovym prostredim, tak je to dobre. Muze se nam to nelibit, ale tak to je. Na nejaky idealy, cest, fair play atd. se tu nehraje, za to jsme si vzdycky vyslouzili jen kecy o ubrecenosti.

              Produkt spoluprace s Kukou je treba Naumov. Pokud by to melo fungovat takhle dal, tak opravdu radsi ne, i kdyz z tech jmenovanych by pro mel Kuka byl asi na prvnim miste. Bejbl at si zustane na Zizkove a u svejch chytrejch kecu v televizi, kde se taky nezapomene o Slavii otrit. Kozel skoncil neslavne v Jablonci a Liberci, nevidim u nej vysledky, na jejichz zaklade by mel do Slavie prijit. Smicer ve Slavii delat mohl, nechtel, jeste jako hrac Slavie uz by myslenkama u Bilka v Dubaji, evidentne radsi bude v klidu saskovat s Bilkem a Haskem u repre. Ze nekdy nekdo nosil sesivanej dres jeste nezarucuje, ze by pro nas byl prinosem. Nakonec lonsky predstaveni KJ je toho dukazem.

              • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

                Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 09:25 |  
                0 0

                První věta, dál už sem to nečetl ty rudej podvodníku. Už se třeseš jako rosol až se vrátí Puček viď? Ach jo, takovýhle lidi nám vládnou a fanděj? To jsem to dopracovali..

                • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

                  spojka     před 14 lety 02.06.2010 18:34 |  
                  0 0

                  To víš, že jo. Žij dál v představě, že Doležal je Mirek Dušín, kterej byl vyhozenej, aby mohl přijít satanáš Platil. Ty zelenej komiku.

            • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

              Khadgar     před 14 lety 02.06.2010 00:16 |  
              0 0

              Kuku bych k nám moc necpal. Za dob jeho aktivního hraní to byl můj idol, fakt jsem ho měl strašně rád. Ale jeho manažerský schopnosti neměli ani na Žižkov, natož na Slavii. Tohle opravdu ne, na Žižkově toho zkonil dost.

          • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

            hiker42     před 14 lety 02.06.2010 00:06 |  
            0 0

            Platil není ani eskymák ani marťan, ale docela fajn polda - schválně jestli za pár vteřin taky vygoogluješ tu samou story o mercedesech..;-) a pak až to za dalších pár minut přečteš, tak napiš, jestli by sis ho vzal do svý firmy na pozici ředitele. ale třeba jsi otrlej..

            • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

              spojka     před 14 lety 02.06.2010 00:13 |  
              0 0

              Na tom, jestli jsem otrlej já, až tak nezáleží. Pokud je dostatečně otrlej Rosen a spol., tak prosím. Předpokládám, že je Rosen svéprávnej (jeho podnikání tomu aspoň nasvědčuje) a z nějakýho důvodu mu tu funkci nabídli.

              Neříkám, že z týhle změny skáču radostí, ale odchod Doležala jednoznačně vítám.

              • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

                hiker42     před 14 lety 02.06.2010 00:20 |  
                0 0

                našel jsi to?

                • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

                  spojka     před 14 lety 02.06.2010 00:26 |  
                  0 0

                  Ten Cibulkův zmatenej nekonečnej text? Na to fakt nemám, a upřímně řečeno mě to ani nezajímá. Ztráta času.

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          quelhar (admin)     před 14 lety 02.06.2010 09:44 |  
          0 0

          Enic do Slavie narval spoustu penez, ktere ale chtel a chce zpatky. Enic nebyl zadny hodny dedecek ze zahranici. Udrzoval injekcemi klub v jakemsi fungujicim stavu, ale jakmile zacal mit klub uspechy, tak sve investice chce zpet.

          • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

            slaviator     před 14 lety 02.06.2010 11:53 |  
            0 0

            A nechce ty peníze náhodou díky tomu, že za jeho zády provedli pánové Rosen s Doležalem takovou hurá akci, když do základního jmění klubu nechali připsat souhronou pojistku hráčů a tím si navýšili podíl? Nedivím se, že Enic v tom případě chce ty prachy co chce...

          • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

            hiker42     před 14 lety 02.06.2010 12:17 |  
            0 0

            nesouhlasím s tebou, to zavání démonizací ENICU.

            minimálně 400 milionů korun z půjček poskytnutých Slavii ENIC zpátky nikdy nechtěl a nechce, protože je kapitalizoval, tedy vlastně do Slavie investoval. to konec konců potvrdil i Rosen v rozhovoru pro Sport z listopadu 2009. jediný, co chce ENIC teď zpátky, je půjčka, která má splatnost na požádání. proč ji chce v téhle době nebudu spekulovat, ale vysvětlení se jaksi nabízí samo - viz slaviator nade mnou.

            btw, všechny informace jsou veřejně dostupné na netu.

            • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

              chrobak     před 14 lety 02.06.2010 15:19 |  
              0 0

              V dobe ENICu Slavia jen přežívala. I kdyby do ní nacpal miliardy, je to její problém, protože vidět to nebylo. Po Korbelovi byla Slavia nahoře na konci ery ENICu v posledním tažení.

  19. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    chrobak     před 14 lety 01.06.2010 23:46 |  
    0 0

    Ono by to chtělo trochu vychladnout. Asi budu se svým názorem v menšině, ale přece jen pár poznámek.
    1. Mě se líbí, jak mnozí velcí fandové, kteří se pyšní děkovačkou " Po výhře po prohře", již po druhé prohře trhají permanentky.
    2. Kdo někdy něco netrviálního dělal tak ví, že ne vždy to vychází tak, jak by si člověk přál. Mě přijde, že většina kroků je prostě vynucena okolnostmi (samozřejmě až na chyby Jarolíma při posledním průvanu v týmu). Mezi okolnosti určitě patří i to, že nelze dělat kroky, které by byly hezké, ale na které zkrátka nemáte peníze. A ty se samy nenasypou.
    3. Zvýšení cen permanentek bylo špatně, snížení zpět taky. Jaké rozhodnutí by teda bylo to správné.
    4. Věřím tomu, že Rosen je slavista a taky tomu, že umí do pěti počítat.
    5. Chtělo by to si vzpomenout, jak to vypadalo za ENICu.
    6. Stačily dva roky úspěchů a objebil se tady sraltanský bacil. Při prvním špatném období se všechno rozklíží a rozhádá.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 01.06.2010 23:51 |  
      0 0

      O sportovni neuspechy tu vubec nejde a nikdo tu po zadne sportovni prohre permice netrhal.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      spojka     před 14 lety 01.06.2010 23:53 |  
      0 0

      ad 3) Tobě opravdu ta dnešní komedie s permicema přijde normální? Zvýšení cca o třetinu bylo samozřejmě špatně - s ohledem na krysy z Botiče, zoufalej mančaft, sedmej flek atd. Večerní snížení už není nic jinýho než fraška, v normální firmě by přece existovala nějaká kalkulace, podle který by cenu nasadili. Tady si Tomasová dřepne k oknu a vyhodí nesmyslnou cenu. Lidi se jí vysmějou, za pár hodin (!!!) se oznámená cena úplně změní a s velkou slávou se to prezentuje jako poděkování fanouškům??? Proč se nám najednou děkuje, když ještě včera tady žádná potřeba děkovat nebyla??? Kdyby měli aspoň hrdost, nechali by ceny permic na původní (zvýšený) úrovni. Tohle je opravdu cirkus.

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        chrobak     před 14 lety 02.06.2010 09:37 |  
        0 0

        To máš samozřejmě pravdu, po chodbách v Edenu nebloudím a ani agenty tam nemám. Takových je nás tady ale víc.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      DrFe1     před 14 lety 02.06.2010 00:48 |  
      0 0

      Ty si chlapče úplně mimo

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        chrobak     před 14 lety 02.06.2010 09:38 |  
        0 0

        To máš samozřejmě pravdu, po chodbách v Edenu nebloudím a ani agenty tam nemám. Takových je nás tady ale víc.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      lucky-pilda     před 14 lety 02.06.2010 00:49 |  
      0 0

      Ja se pridavam k mensine. Abych pravdu rekl, tak jsem si uz ani nepamatoval, kolik staly permice pred rokem, takze puvodni ceny me nijak nerozhodily. Zaujal me naopak napad, ze si muzeme koupit permice na 3 nebo 5 let dopredu. Doufam, ze to bude mozny i s novyma cenama.
      Nicmene, ja bych si permici koupil, i kdyby na rok stala 10.000, Slavii trenoval Paroubek s Vandasem, vedl mistni alkoholik a sedacky byly ruzovy s hnedyma puntikama. To jsou veci, ktery sice jsou dulezity, ale vzhledem ke koupi nebo nekoupi sezonni vstupenky naprosto irelevantni a v pripade reakce i kontraproduktivni.
      Dale bych poznamenal, ze nahla zmena cen zcela jiste (krome "profesionality" vedeni) souvisi obmenou postu reditele a tradicne s nasim otresnym marketingem, na ktery jsme za ta leta bohuzel jiz zvykli.
      Secteno, podtrzeno, delate vsichni z komara velblouda a ja si jen pockam, jestli budou i vicesezonni permice a uvidim se v Edenu s temi dvema tisici vernych, co chodili na Strahov (nemyslim konkretni lidi, jen pocet, aby me nekdo nechytal za slovo, ze on na Strahov chodil, ale ted do Edenu nepude).

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 01:14 |  
        0 0

        Vidím to úplně stejně.

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        Barlblog     před 14 lety 02.06.2010 01:16 |  
        0 0

        Víceleté permanetky a další bonusy jsou dobrým krokem. Dost lidí to zmiňovalo a chválilo, včetně mé osoby. Problém byl neadekvátní zdražení. Nárůst průměrně o 29% a to v době eko. recese, to chce kus odvahy...

        Troufám si tvrdit, že kdyby bylo rozmezí nastaveno na (10 - 17)%.
        A Zároveň slíbeno, že pokud se neodehraje domácí zápas v poháru, dostanou všichni permanentkáři kupon 500Kč do fanshopu, a pokud se odehraje jen jedno tak na 300Kč, tak by se nic nedělo.

        Tuplem by se nic nedělo, kdyby to Ředitel klubu oznámil na setkání fanoušků a argumentoval by prosbami fans na spojení Ondrášovky s permicí a dluhy přesahují 100 milionu Kč. Kdyby se domluvili s Přibylem, tak by mohli prosadit mobilní "klec" pro sektory hostujících fans.

        Ředitel našeho klubu by taky nic nezkazil, kdyby ze svého velké platu věnoval třeba 50% do fondu na záchranu Ďolíčku. Taky by ho to nezruinovalo. Mohl by nabídnout právní pomoc a mohl by se i sejít se zástupci fanoušků obou táborů a tam diskutovat možná řešení.

        Dál bych udělal fanouškovskou soutěž o nejlepší návrhy výzdoby našeho kotle (zadní zdi): Graffiti, Fresky atd.

        Bylo by to o věcné ceny, něco by mohl dodat i sponzor aby se zviditelnil.


        KDYBY NĚCO PODOBNÉHO dělalo vedení Slavie, řešil by se tu kádr a trenér...

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 09:30 |  
          0 0

          Žádný znaky Slavie uvnitř stadionu protože není její, Už se to tu několikrát řešilo, stadion chtěj mít co nejvíc neutrální. Takže na fresky zapomeň.

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          quelhar (admin)     před 14 lety 02.06.2010 09:48 |  
          0 0

          A kdo by zaplatil rocni pronajem te zadni zdi za kotlem, ktery muze byt kolem 5M za rok? Neni lepsi ty penize dat nekam jiam, kdyz mame dluhy?

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        DrFe1     před 14 lety 02.06.2010 01:23 |  
        0 0

        Ale to je nepochopení situace. Já se tedy domnívám, že většině lidí vadí především totálně chaotické vedení klubu a arogantní přehlíživý postoj vedení vůči fanouškům, cena permanentek sama o sobě je až druhotná záležitost. Takové vzrušení ty ceny vyvolaly především proto, že to bylo neuvěřitelně drzé v této situaci po všech těch katastrofách co nás postihly ještě zvedat ceny, takže to dokládalo ten neuvěřitelně drzý postoj vedení k fanouškům.

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          bongor     před 14 lety 02.06.2010 08:16 |  
          0 0

          Máš pravdu doktore.Arogance tu byla až neuvěřitelná,jako kdyby pánům ve vedení unikal fakt,že jsme vlastně ve vztahu prodavač-zákazník.Drzost zvyšovat ceny zboží,jehož kvalita jde rapidně dolů a zájem o něj upadá to už ale není jen drzost,ale neskutečná blbost.
          Ceny určuje marketingové oddělení,postrádám nějaké postihy.
          Chaos ve vedení klubu snad teď nabere směr k nápravě,ale hlavně to chce změnit přístup k fanouškům,ale musí to být skutečné ne jen deklarované.Vedení si musí uvědomit,že bez jejich podpory je tady úplně zbytečné a buď si hledat jiné zaměstnání,nebo změnit celé svoje myšlení a snažit se,abysme jim to i uvěřili.

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        smely (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 11:07 |  
        0 0

        tak ja treba na strahove nechybel ani jednou coz o vsem o pristi sezone nemohu rict. na strahove jsme alespon vedeli na cem jsme, ted z nas delaj blbce ob tejden a jeste si myslej, jak strasne nejsou dobry. stadion je nas, neni nas, trener bude, nebude, permice drahy, levny, ani zminka a naznak nejaky omluvy ci vubec komunikace s fanouskama...humus... sory, slavii mam ve svem srdci, ale ti co ji vedou nejsou slavie, ale banda vekslaku a fizlu. sory s tema ja se nebratrickuju a nikdy nebudu, strasne me to sere...

  20. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Barlblog     před 14 lety 02.06.2010 00:51 |  
    0 0

    Je to až trapné, přesto nepřekvapující a tudíž nevytrhávající z letargie.

    K personálním otázkám se vyjadřovat nebudu. Představenstvo a majitelé se rozhodly a na interní chod klubu vliv nemáme.

    Miroslavu Platilovi přeju rozvahu, moudrost a hlavně chladnou hlavu. Vše ať dělá podle hesla: "Více konej, nežli mluv..."
    Jeho pověst taktně přecházím.

    Petru Doležalovi děkuji za věci dobré. To co špatné bylo, něchť poučením pro něj i nás jest, že není všechno zlato, co se třpytí...

    Karlovi Jarolímovi přeju hlavně otevřenou mysl. Ať zkusí respekovat názor sportovních odborníků, kteří ho míjely, míjejí a snad i míjet budou, na chodbách ráje.

    -----------------------------------------------

    Velcí business-mani si začínají osáhavat principy moderního tržního hospodářství, jak humorné a zároveň tragické.

    Ale teď vážně:

    - Ceny permic byly velmi nadstřelené, platilo by to i v případě, že bychom vyhráli Double.

    - Jsem jen rád, že si na sobě nenecháme štípat dříví.

    - Bohužel se stala další chyba. Pod tlakem medií, začali naši velcí podnikatelé panikařit a okamžitě ustoupili. Udělali ze sebe blbce

    To, co by mělo vedení udělat okamžitě:

    - Platil by měl do konce týdne udělat základní revizi a seznámit se s chodem klubu.

    - Příští týden by měl domluvit schůzku s fanoušky. Na tu by měli mít přednostní pozvání zástupci ultras, fanklubů. Ti jsou teď klíčoví. Všechny strany by měli mít minimálně týden na přípravu argumentů.

    - Zde by se pan Platil představil a hlavně vysvětlil kroky, které vedení udělalo a snažil se najít kompromisy. Jestli chce Slavie fanoušky na stadionu a ne v ochozech, musí začít něco dělat.

    Nikomu nepomáhají mediální války, navíc si pánové musí uvědomit, že je nemohou vyhrát.

    - Tato schůzka by měla být bez Saivera a jiných objektivních redaktorů, jen pro fans.

    Karel Jarolím, by měl uvažovat o podobném kroku.


    Pokud bude Slavie otevřenější a vřelejší k tradici a fanouškům, budou fanoušci vřelejší ke Slavii. Transparentnost a větší zapojení do chodu klubu, to je oč tu běží.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      DrFe1     před 14 lety 02.06.2010 01:16 |  
      0 0

      Taky si myslím, že jediné možné jakžtakž pozitivní řešení současné situace je co největší otevřenost a komunikace vedení vůči fanouškům včetně jisté "omluvy" za předchozí nekomunikaci a přehlížení v souvislosti s Bohemku atd. Jinak to bude moc špatný :-(

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      urs (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 05:42 |  
      0 0

      Doufejme jen, že to čtou osoby z nejpovolanějších :)

      urs

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      quelhar (admin)     před 14 lety 02.06.2010 09:52 |  
      0 0

      Platilovi s jeho povesti nejspis nepomuze ani svecena voda, natoz schuzka s Ultras, kteri ho nesnasi.

      Kazdopadne by vedeni melo vyrazne prehodnotit medialni politiku smerem k fanouskum a snazit se vypadat daleko vstricneji, nez vypadalo dodnes. I pokud se tak stane, bude to beh na dlouhou trat, nez vetsina lidi Platila zacne alespon tolerovat.

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        janko (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 10:01 |  
        0 0

        Quelhare, tolerovat ho začnou v okamžiku, kdy tým najede na vítěznou vlnu. Neříkám, že se to stane, ale tak to u nás prostě je. Když se daří, promíjí se toho spousty....

  21. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    japhy     před 14 lety 02.06.2010 01:01 |  
    0 0

    Neskutečná komedie. Proč vůbec dávali na oficiálky dementi zpráv o tom, že bude koučem opět KJ a Doležal má jít od válu? Když tutově nevěděli, jak to nakonec dopadne. KJ prodloužili smlouvy během bídnýho jara a teď se na ní odvolávaj...
    Nadšenej tedy rozhodně nejsem, o novém větru ve směrování Slavie si asi můžeme nechat zdát. Přesto bych pár pozitiv našel :
    a) jak jsem KJ zpět nechtěl, když to porovnám s některými možnými nástupci-Rada, Beránek,atd., zlatej KJ
    b)částečná kontinuita-nedovedu si představit ohlášení nového trenéra spolu se začátkem přípravy. Spousta ztracenýho času a příprava by se opět protáhla min. do půlky podzimu( u KJ to ale hrozí taky)
    c)přijde LJ-vím, že ho dost lidí nemá rádo, ale když si odmyslím strašidelný rohy, je u mě dobře zapsanej. Ale nejmladší tedy není, no.
    Pánbůh s námi a zlí pryč !

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 01:15 |  
      0 0

      Souhlas s většinou poznámek.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 09:34 |  
      0 0

      Škoda, že místo Belaida bude hrát Lukáš. Myslím, že Belaid by nám byl prospěšnější..

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      quelhar (admin)     před 14 lety 02.06.2010 09:54 |  
      0 0

      K prvnim dvema radkum - to je pomerne jednoduche, v tu dobu byl Franc na strane Dolezala, Dolezal tudiz neodvolatelny a tak rekl Ondrovi, at to zverejni. Od te doby se situace zmenila.

  22. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    podol (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 06:08 |  
    0 0

    Zažil jsem se Slávií ještě horší časy než nyní ,ale vždy si Slávia
    zachovala,i v těch nejhorších chvílích důstojnost.S vědomím
    nejstaršího českého klubu,s tradicí,s hráči,trenéry,funkcionáři
    i příznivci kterých si vážila celá Evropa.To nejhorší dnes je,že tuto
    důstojnost ztratila a stala se směšnou a předmětem vtipů celé
    veřejnosti a samozřejmě i z tábora největších rivalů.Proboha
    naše vedení,majitelé,trenéři,realizační tým a všichni ostatní,
    co ovlivňujete provoz klubu,proberte se a začněte se chovat
    tak,jak si slavné jméno Slávie a její historie zaslouží.Nebo se
    Vám úspěšně povede to,co se přes všechnu snahu a nenávist
    nepovedlo za 40let komunistického režimu-likvidaci Slávie.
    Domnívám se,že pořád ve Slávii je s kým a na čem stavět.
    Podívejme se na práci s mládeží,její úspěchy nejen v domácích
    soutěžích ale i v Evropě,na velkém zázemí příznivců,z nichž
    většina je mladých,na vztahu bývalých hráčů,kteří si zachovali
    lásku a obdiv ke Slávii i po tom,co odešli do největších a nejslavnějších klubů Evropy.Na tom bychom měli
    začít stavět novou éru Slávie.Nepromarněme i tuto šanci.
    Podol

  23. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    stampi     před 14 lety 02.06.2010 07:25 |  
    0 0

    Návratem KJ na lavičku přetekl pověstný pohár mé trpělivosti. Je mi to velice líto, ale nadcházející ročník budu sledovat doma z gauče, permici si rozhodně po tomto kroku vedení nekoupím. Slávisti nenechme ze sebe dělat blbce!!!!!!!! KJ VEN!!!!!!!!!!!! PS: nemluvě o vačnatcích v Edenu, neprůhledné vlastnické struktuře SKS, tragickém marketingu, odstrašující práci s fanoušky či roční práci na "novém" webu (z něhož se nakonec stal, jak někdo trefně poznamenal, redesign)... Slávistou se člověk narodí a slávistou také umře, je to víra a hrdost v červenobílé barvy, současné vedení (stejně tak jako nikdo jiný) nám tuto víru vzít nemůže. Naše srdce nebojkotují Slavii, jenom náš mozek bojkotuje současné vedení a nastalý stav. Věřme v lepší zítřky a v budoucnu v Edenu na viděnou.

  24. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    whitesnake01     před 14 lety 02.06.2010 07:31 |  
    0 0

    No me uz ty ceny pernamentek dosly, zvedl nam je prece "ZLY" Dolezal a snizil "HODNY" Platil, myslim, ze to tak bylo nachystano od zacatku pro nase uklidneni.... Ja bych to asi udelal asi stejne na jejich miste

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      japhy     před 14 lety 02.06.2010 08:48 |  
      0 0

      No jo, takhel se na to podivat me nenapadlo. Dalsi veci je taky dekovacka KJ, a.....jeho nasledny navrat. Jako jedine vychodisko vidim setkani vedeni s fanousky a alespon naznak jeho rektalniho alpinismu, jelikoz maji u nas vroubku na par sezon dopredu. Anebo se na nas vys..., KJ to skvele posklada, vsechny podrtime a lidi se tak nejak vratej sami :)

  25. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Viking     před 14 lety 02.06.2010 07:38 |  
    0 0

    Ta nejmenovaná zaměstnankyně marketingu snad musí mít zlatou frndu, jinak si to nedovedu vysvětlit...

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      bongor     před 14 lety 02.06.2010 08:18 |  
      0 0

      To víš,taková zlatá dělá divy.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      whitesnake01     před 14 lety 02.06.2010 08:45 |  
      0 0

      propracuj se do vedení a uvidíš sám :)

  26. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    janko (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 09:22 |  
    0 0

    Ne a ne a ne, prostě nemůžeme být pár let v klidu. Uvědomili si ti pánové jaký tlak na KJ potažmo na Slavii bude? Jak při každém klopýtnutí si na nich všichni ti Savierové smlsnou? Bude to hodně, ale hodně zajímavé a počítám s nejhorším. Ale budiš, karty jsou rozdané, já u stolu nesedím, jsem jen kibic. Spíše by mne zajímalo, když byl tým za KJ rozklížen, jak to teď postaví.

  27. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Gino     před 14 lety 02.06.2010 09:40 |  
    0 0

    Teda já čumím, čumím vážně jako péro z gauče.
    Za prvé se přidávám k menšině, jako Huzgi a chrobak o pár řádek nade mnou a k tomu dodám jen to, že poslední týdny se mi přestává chtít chodit sem, rozhodně ne na stadion. Jak už se napsalo... ceny nahoru - špatně, zpátky dolu - zase špatně. Mám silný pocit, že někteří tu prostě už roupama nevědí, co by rádi.

    Mám pro vás jenom jeden vzkaz - jděte třeba do prdele a jsem docela rád, že se s váma na stadionu nepotkám a DOUFÁM, že ten váš trapnej a okatej bojkot SKUTEČNĚ DODRŽÍTE, protože jinak ze sebe uděláte uplně stejný voly, jaký ze sebe (dle vás) dělá naše vedení.

    A jen se do mě klidně pusťte, vy hejno supů.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Gino     před 14 lety 02.06.2010 09:43 |  
      0 0

      Doufám, že mě nějakej chytrák taky nezapomene setřít za hrubky v textu a podobné...

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        Kunetice     před 14 lety 02.06.2010 09:57 |  
        0 0

        Kurva ten rosen je ale blb nasrad si na hlavu a ještě to rozmáznout tak tomu se říká frajer.
        PS s JK běžte do piče a přeji rosenovi aby měla slavia po 5 kolech tak 3 body a na stadionu prázdno ( dražší permanentky prej že platí i na poháry na jaké on snad se ještě neprobudil) a pak chci vidět co bude dělat!!!

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        Troubi     před 14 lety 02.06.2010 11:01 |  
        0 0

        tak ty mas s tema mensinama evidentne zkusenosti,kdyz jsi teplej cikan...

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      DrFe1     před 14 lety 02.06.2010 11:18 |  
      0 0

      Jak už jsem psal výše, tak mě (a zřejmě i dalším lidem) vadí především totální chaos ve vedení Slávie (projevující se jak v otázce lístků, tak trenéra atd.) a pohrdlivý arogantní přístup k fanouškům. Jestli ty na sobě necháš dřevo štípat, to je tvoje volba. Akorát nevím proč se chováš tak agresivně vůči lidem s jiným názorem, chtělo by to trochu tolerabnce.

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        Troubi     před 14 lety 02.06.2010 11:25 |  
        0 0

        na toleranci neni prosto,kdyz se stipe drivi!:D

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 11:19 |  
      0 0

      Pokusím se ti to vysvětlit rozumně:

      Cirkus Eden!

      Novej pan generální Sparťan je tak laskavej, že nám sám od sebe snížil ceny permic zpátky. Úžasný. To, že byl Rosen schopnej nás ještě před týdnem ždímat jak dojný krávy ty a tobě podobní okamžitě zapomenou a běžej mu líbat nohy.

      To že byl náš staronovej trenér schopnej posadit čaroděje Vaniaka na lavičku nebudu vůbec komentovat.

      A to, že měl Jarolím vybírat sám svého nástupce :D

      Jo a málem bych zapomněl. On se za celejch pět let nebyl podívat jak se trénuje jinde ve světě a teď je z toho hotovej a představuje nám to jako největší novinu v český trenéřině, úžasný..

      No nic...

  28. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    mart     před 14 lety 02.06.2010 09:52 |  
    0 0

    No vida. A je to.
    Pan Rosen proste udelal (prinejmensim) jednu chybu. Tou bylo, ze si nechal Dolezala trosku prilis prerust pres hlavu. Snad se poucil, a dalsi chybu(alespon v tomto smeru) uz neudela. Ja mu budu drzet palce. (chyby dela kazdej, jen je treba udelat vse pro to, aby se neopakovaly). Samozrejme budu verit, ze to zase pujde dobre.
    Samozrejme budu taky fandit panu Jarolimovi, .... i kdyz tady je to trochu se smisenymi pocity. Doufam, ze me KJ presvedci, ze ty pocity jsou neopravnene.
    mart

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Kunetice     před 14 lety 02.06.2010 09:59 |  
      0 0

      Mě už JJJKKK přesvědčil že má hraší kůži

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        mart     před 14 lety 02.06.2010 10:01 |  
        0 0

        No, snad mate pravdu, ... vsak ji bude potrebovat :).

  29. Rosen špiní Slavii

    tantalos     před 14 lety 02.06.2010 10:01 |  
    0 0

    Chodím na Slavii již od dob komančů a téměř vždycky jsem si kupoval permanentku, nikdy jsem nechodil na volné lístky, platil jsem, i když jsem často mohl chodit zdarma.
    Odedneška začnu šetřit. Neříkám, že na stadion nebudu chodit, slavista jsem, byl jim můj otec i děda, ale příště dám si vždy hodně práce, abych za lístky dal co nejmíň. Ale určitě nebudu utíkat od práce a vydělávání peněz, jen abych byl na stadionu. Mimochodem v televizi uvidím často líp.
    Důvod. Je mi proti mysli podporovat lidi s kriminálním pozadím.
    Nejde mi jen o to, že mezi majitele patří člověk evidentně přinejmenším blízký Pitrově mafii a při včerejším rozhodování, to byl on. jehož slovo rozhodlo.
    A o tom, že v českém fotbale mafie existuje, svědčí třeba nedávné zmizení plzeňského Kříže.
    Ale nejde jen o toho Pitra.
    Podívejte se na KJ: Pro koho pracoval a s kým má evidentně dobré vztahy - Starka v Příbrami, Valentova parta ve Slovácku. Že tam byl relativně úspěšný, byla zásluha podivně nabytých peněz. Nakonec i Valenta vyhodil KJ se slovy, že s takovým ščlověkem by nikdy na ryby nešel.
    Pokud jde o odchod Doležala, byl sice nejpoctivější, ale žádný ideál to nebyl. Byl to člověk, který málo uvažoval, ale unáhleně jednal.
    Co mě ale trápí je příchod osoby Platila - člověk vyhozený z policie, Machův parťák ve Spartě, i to mluví samo o sobě.
    Ostatně i pan Rosen a spol. ovládli Slavii podvodem, když vytěsnili ENIC podivnou emisí nových akcií.
    Nakonec mi Puček přijde z nich všech nejpoctivější.
    Špinavostí bylo ve Slavii hodně. Ať už podivné obchodní vztahy s agentkou Novákovou, podivně prohraná utkání, kauza Brabec a odporný způsob, jimž byl ze Slavie vyhnán její zřejmě nejúspěšnější fotbalista všech dob Vláďa Šmicer.
    Za vyloženě odporné teď považuji i to, jak se na sklavistických webech - hlavně na oficiálkách - objevují nikdy velebíící KJ a spol, od nichž nikdo nic neslyšel. Zřejmě se Zlámal sněží zachránit
    Rosenovo vedení se stalo největší skvrnou na více než stoleté historii Slavie. Budu jí sice fandit nadále, ale těm, kdo ji špiní, těm různým Pitrům, a spol. peníze dávat nebudu.

    • Re: Rosen špiní Slavii

      Faherty     před 14 lety 02.06.2010 11:08 |  
      0 0

      Naprostá souhlas!

  30. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Fallen (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 10:21 |  
    0 0

    A já sem rád, že je KJ zpět. Má šanci to všechno opravit. A jsem rád že doležal vypadnul, protože z nás dělal pořád šašky, tak třeba to bude lepší teď. Asi si tu permici nakonec přecijen koupim...

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      MartinOstrov     před 14 lety 02.06.2010 10:46 |  
      0 0

      Přesně tak, nechte to uklidnit, ať je to hlavně ku prospěchu Slavie. Snad se vrátí do začátku ligy všichni hráči z marodky+Čelůstka+L.Jarolím+ dobrý útočník, který bude schopný dát za sezónu minimálně 15 gólů a bude lépe.

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 11:10 |  
        0 0

        Hlavně golman Vaniak se vrátí.. ale do Olomouce! Chce se mi zvracet..

  31. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    fiki     před 14 lety 02.06.2010 10:27 |  
    0 0

    Chtěl bych vyjádřit souhlas s tím co napsal chrobák. Dvojkolejnost vedení Slavie za posledního půl roku už byla neudržitelná, a z toho plynoucí rozhodování ve stylu odvolávám co jsem odvolal, slibuji co jsem slíbil. V akciové společnosti nakonec zvítězí ten kdo má akcií víc, kdo má větší podporu akcionářů, a to je teď Rosen. Uvidíme jaké budou další změny, jaký bude nový realizační tým ( pokud nějaké změny budou, ale já tipuji že ano). Já za sebe dávám novému řediteli klasických 100 dnů hájení, aby ukázal co umí. Stejných 100 dnů dávám i Jarolímovi. Když nevyšla jména trenérů které bych preferoval ( Zeman atd. ) , tak jsem rád že Slavii nebude trénovat např. Rada. Jarolím se snad poučil ze svých chyb, každopádně jeho pozice lehká nebude, bude od začátku pod obrovským tlakem, teď hraje i o své, zatím dobré, trenérské jméno. A k obratům v cenách permanentek, vrácení na loňskou úroveň je zejména dílem obrovské kritiky fanoušků, a jsem rád že k němu došlo. A určitě by v současné situaci pomohla, jak někdo tady navrhoval, společná schůzka nového ředitele, ultras a fanklubu. Každý si musí sám ujasnit, jak chce Slavii nyní podpořit, jestli bude chodit na domácí zápasy a fandit nebo se dívat doma na internet a jezdit jen na hřiště soupeřů, a jak to vlastně myslel když skandoval Vždycky jsme s vámi.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Gino     před 14 lety 02.06.2010 11:01 |  
      0 0

      Díky, žes to takhle pěkně vystihl. Toho já, se svojí horkou hlavou, snad ani nejsem schopen. Souhlasím se vším, cos napsal. KJ taky říkal, že byl v tomto mezičase i na stáži u Bayernu Mnichov, kde sledoval průběh tréninků a prý ho to hodně obohatilo a chtěl by některé tyto moderní trendy přinést i do ČR, potažmo do Slavie, tak jsem zvědav.

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 11:08 |  
        0 0

        No ale chápeš to? Že ten magor si celých 5 myslel, že to dělá nejlíp na světě a to jak to dělají v týmech jako je Bayern atd ho vůbec nezajímalo? To o něm snad říká všechno. Během angažmá ve Slavii mu jeho ego přerostlo přes hlavu..

        A k tomu příspěvku nahoře: nevím co jsi řval po zápasech ty (asi "vyserte se mi na hlavu, já se stejně vrátím"), ale já řval po výhře i po prohře a řval jsem to směrem k hráčům, zvláště těm, který i při prohře nechají na hřišti duši. Idiotům jako je Rosen a Jarolím vážně bianko šek nevypisuji..

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          Gino     před 14 lety 02.06.2010 11:20 |  
          0 0

          Kmotře, přeji ti hodně štěstí u nových zájmů a doufám, že přestaneš Slavii sledovat. Ne, že se k ní začneš zase hrdě hlásit hned jak se začne dařit, nebo se porazí Sparta!!

          • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

            Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 11:28 |  
            0 0

            Na to v co ty doufáš ti sere pes. Já se ke Slavii hlásím hrdě pořád a pořád budu. To, že nechci cpát svoje peníze gaunerům a podvodníkům (Platil+Mach, Jarolím a prodaný zápasy, Rosen a okradení Enicu) nemá se Slavií jako takovou nic společného, což jsi ty evidentně nepochopil..

            • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 11:31 |  
              0 0

              Joo a na Pučka, Rosenova velkého kamaráda bych skoro zapomněl..

              • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

                Gino     před 14 lety 02.06.2010 11:43 |  
                0 0

                Ač už jsem ti odepsal dole v reakci na DrFe1, dovolím si ještě tady poznámku... s klidem mi napíšeš "na to ti sere pes"... jak pak chceš, aby ty sám jsi se dočkal jiné reakce, než "na to ti sere pes"?... Mohu to samé říci o vašich zdejších nářcích - na ty ti sere pes! Bu´d charakter, když už, a drž se svého slova a vyhlášeného bojkotu (pokud ho hodláš podpořit) a přestaň s tím tak vytrvale bordelit tady na fóru :-) Mám z toho akorát pocit, že (jako další a další tady) kolem sebe jenom kopeš a biješ se do prsou, načež stejně na stadion dorazíš a celá tahle hysterie je zbytečná, poněvadž... ať chceš, nebo ne - sere ti na ní pes :-)

                • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 12:16 |  
                  0 0

                  Co ti mám na to tvoje "doufám, že Slavii přestaneš sledovat" napsat?
                  Fakt se prober už. Založ si vlastní stránky, kde budeš Rosenovi s Pučkem lízat prdel, když tady se to většině nelíbí a přestaň nás tady už otravovat.. Nazdar

                  • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

                    Gino     před 14 lety 02.06.2010 12:18 |  
                    0 0

                    Můžeš reagovat věcně a nevymíšlet hlouposti (i když ti to jde moc dobře)? Z minulých diskuzí tady na SN vím, že nejsi uplnej trubka a jsi toho schopný. Pokud ne, tak nápodobně "založ si stránky, kde budeš ty a tvoji kamarádi Rosenovi a Pučkovi srát na hlavu a přestaň nás s tím dokola a dokola a DOKOLA otravovat tady" Nazdar.

                    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 12:54 |  
                      0 0

                      Můj první příspěvek na tvůj post: "No ale chápeš to? Že ten magor si celých 5 myslel, že to dělá nejlíp na světě a to jak to dělají v týmech jako je Bayern atd ho vůbec nezajímalo? To o něm snad říká všechno. Během angažmá ve Slavii mu jeho ego přerostlo přes hlavu.."

                      Nevím jestli je to věcné, to dokáže posoudit málokdo, ale hloupé mi to teda nepřijde, minimálně v té rovině, že pouze popisuji co se stalo.. Takže tady si podle mne trošku mimo.

                      Jinak ty jsi si stěžoval, že to tady vypadá jak na oficiálních stránkách a je tu víc lidí co je nasranejch a dává to najevo, takže to tobě nezbývá než respektovat většinu nebo si založit vlastní stránky. Čekat, že když nám tady budeš nadávat, tak sem přestaneme psát nebo se začneme radovat je vážně naivní.

                      Přeber si to jak chceš, ale nemá cenu se tady mezi sebou hádat, budeme teď potřebovat energii na mnohem horší věci, než jsou naše žabomyší války..

                      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

                        Gino     před 14 lety 02.06.2010 13:38 |  
                        0 0

                        Souhlasím.

          • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

            Wommi     před 14 lety 02.06.2010 11:29 |  
            0 0

            ..ale tady preci o tydle veci vubec nejde, jde jedine o to,..ze vedeni dela to co dela...a nekdo proste nema chut stale mit pocit, necham si srat na hlavu do alejuja!

            Myslim si, ze kazdy si uvedomujeme, ze slavia je samostatny subjekt a v podstate z tohoto duvodu ma moznost si organizacni zalezitosti sve existence resit sama,...problem je ale v tom, ze ona ke sve existenci, rekneme kvalitnejsi a lepsi existenci, potrebuje fanousky...v urcitem smyslu je to klasicky vztah vyrobce/prodejce a spotrebitel...
            V tomto ohledu by se pak mela nejak chovat..a tady ona selhava....
            Ja budu taky rad kricet nebo citit, po vyhre po prohre...na strahove v Edenu, v teple i mrazu jsem s vama...ale moje trpelivost a vira, nadseni, nateseni,....ma sve meze

            Ja nechci stat ve fronte a jen si nechat srat na hlavu, porad a porad...kdyz prodavac za pultem mi bude stale a stale prehlizet a nakonec se mi jeste smat do ksichtu. To je prave pak ta ubrecenost, protoze jen stojis, nechas si srat na hlavu a fnukas.

            Nakonec, dost casto nejde vubec o penize a jejich vysi, ale o PRINCIP!!!

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      DrFe1     před 14 lety 02.06.2010 11:29 |  
      0 0

      Obhajovat to, že si necháš kálet na hlavu heslem "Vždycky jsme s Vámi" to chce opravdu silný žaludek. Možná bys to moh vylepšit a skandovat "Vždycky jsme s Vámi, s Pitrem, bez Pirtra, s mafií, bez mafie ......". Já tedy narozdíl od vás co máte jasno prožívám velmi rozporuplné pocity, jestli podporovat Slávii s vedením, které naprosto kašle na fanoušky, Slávii kterou teď řídí estébáci a mafiáni. Je to pro mě velká schizofrenie, trochu vám závidím vaší "splachovatelnost" asi by se mi tak žilo líp.

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        Gino     před 14 lety 02.06.2010 11:40 |  
        0 0

        Mě by tedy opravdu zajímalo, co s tím hodláte dělat, pánové? Na foru už jste toho napsali až až a váš pohled na věc je nám již velmi dobře známý. Dr.Fe1, Kmotře a wommi... jen přispíváte k neutuchající hysterii, která nyní kolem Slávie je. Nechcete zavolat Savierovi a podělit se s ním o své názory, jistě by vás rád uvítal :o))

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          Wommi     před 14 lety 02.06.2010 11:58 |  
          0 0

          ..myslim, ze si to tu Saiver prebere sam, na to mu nemusi nikdo psat...

          a k tvymu dotazu - lehka odpoved,..uvidim, jak se budu citit az se to ve mne uklidni..a bud preci jen zvitezi touha byt pri Slavii na stadione, tak jako poslednich par let anebo se to neuklidni a budu koukat doma na pocitac

  32. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Wommi     před 14 lety 02.06.2010 10:59 |  
    0 0

    ..ja kdyz si dam vsech pet dohromady, tak je to jedno velky "vrteti psem"...od zacatku do konce.

    jen doufam, ze si KJ aspon trochu odpocinul..ale neverim tomu!
    ..co obdivuju, jak pod nim treba nektery hraci budou zase hrat...ja kdybych byl v pozice nejakyho hrace a KJ bych nesnes..tak bych proste pod nim na to hriste nevylez.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 11:24 |  
      0 0

      Ano, máme na pozici generálního ředitele důchodce, kterej dokonce vedl klub PSK Union Praha. Co víc jsme si mohli přát?

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        SForever1     před 14 lety 02.06.2010 11:46 |  
        0 0

        ano, a jen tak mimochodem taky zkorumpovanýho fízla co od pěti let chodil na spartu.

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          LordEdmund     před 14 lety 02.06.2010 11:52 |  
          0 0

          Už v té sebrance chybí jen Jyrka a Tvrdík.Ani bych se nedivil, kdyby se aspoň Tvrdík do slavie nějak procpal.Charakterově by tam naprosto zapadnul, jako každej bezcharakterní neschopa, co posr..na co sáhnul.No a že HODNÝ pan Platil zlevnil permice, to je sice fajn, ale spíš v tom vidim podraz Rosena na Doležala a poslední hřebík do jeho klokaní rakve..

  33. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Gino     před 14 lety 02.06.2010 11:52 |  
    0 0

    Začíná se to tady silně podobat oficiálkám, na které nechodím, protože to tam vypadá přesně tak, jak to začíná vypadat tady. Samej frajer a nejlepší potenciální ředitel klubu, uměle živená hysterie a stále častější hrdinné "dohrudibití"... škoda, Richi, škoda. Dlouho se to tu drželo a nezbývá než doufat, že se to vrátí brzy zpět do svých kolejí poté, až začne Slavia šlapat tak, jak chceme (1-3 flek dejme tomu). Já se prozatím upínám v doufání k následující sezóně a MOC se těším na to, jak to bude vypadat. Jsem vážně zvědavý. Ná stadion určitě chodit budu a žádný bojkot nechystám. Pokud to bude mizérie, tak budu kroutit hlavou, ale stejně si na ten fotbal zajdu, protože budu stále věřit a čekat lepší zítřky.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Wommi     před 14 lety 02.06.2010 12:02 |  
      0 0

      ..no nikdo Te nenuti, abys tu byl.. .)

      ..jinak, jak by jsi si predstavoval, ze by to melo byt,..ze bychom meli tady vsichni byt v jedne rade a byt odvareni z toho co se deje....nejsme 20 let zpet, kdy si nekdo myslel neco jineho, ale nemohl to ani napsat....ja jsme naopak rad, ze tu lidi vyjadruji sve nazory a kazdej podle svyho,..jednak, pokud to nezachazi do nejakejch sprostaren, tak je to v poradku a jednak i mne samotnyho to nuti k tomu, ze na nektere veci pak muzu nahlizet i jinak, popr. muze to zmenit muj pohled na vec.

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 12:07 |  
        0 0

        Ale vy tady jste v jedné řadě, ne že ne... :-)

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          Wommi     před 14 lety 02.06.2010 12:11 |  
          0 0

          ..tak myslim, ze tu s ruznyma odchylkama jsou dve rady..jedna trochu nasrana, ale akceptujici a druha hodne nasrana a (zatim) neakceptujici.

          Uvidime, jak to dopadne - ja bych si troufl tvrdit, ze cas a popr. dobre vysledky vse vyleci a stejne se nakonec v edenu sejdem:)

          • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

            Gino     před 14 lety 02.06.2010 12:13 |  
            0 0

            Ano, cas a dobre vysledky... neni to trosku pokrytecke? Sejdeme se v Edenu jen kdyz budou dobre vysledky? Proc se tam nesejdeme uz na prvnim zapase, nedame si klobasku, pivecko, nepokecame, nezafandime a nebudem prat stesti? Proc chce nekdo cekat az na lepsi vysledky, aby mu to stalo za to?... To me mrzi, jen tohle. Ten pristup.

            • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

              Wommi     před 14 lety 02.06.2010 12:23 |  
              0 0

              ..je to pokrytecke, ale dle myho v nasi soucasne ceske spolecnosti celkem bezne...at je to hokej nebo fotbal..vzdyt treba ted hokej,..mesic zpatky se rikalo v jake je hokej krizi a ze si s nami vytiraj prdel kde vsude....kdyz prohrali hokejisti s norskem, tak se v mediich psalo..jedte domu, ubozaci a cojavim jeste (zejmena sport)....a pak najednou vyhrajou zlato..a sport..nasi zlati kluci, bojovnici....pulka naroda v prdeli, na nohou,....ALE KDE PREDTIM VSICHNI BYLI...???

              v hospode a nadavali...bohuzel podle myho je todle ceska klasika!!!

              Na slavku chodili na strahov 2tis nejvernejsich..(nektere duvody proč tam bych pochopil)..
              Do edenu nejdriv 12..nakonec 6-8....jedinym duvodem, ktery bych pro mne byl schopen akceptovat jsou nekdy blbe casy zacatku utkani a zejmena pondeli...ale proc nakonec jen tak malo,...protoze hrajou blbe?!...je to muj klub a tak chodim...ne..protoze v CR se chodi jen na vitezstvi.

              • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

                Gino     před 14 lety 02.06.2010 12:26 |  
                0 0

                Přesně jsi to vystihl... u nás se chodí jenom na vítězství a někdy se podívat i na soupeře (když je atraktivní), bohužel.

                • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

                  quelhar (admin)     před 14 lety 02.06.2010 15:42 |  
                  0 0

                  A kdyz to Dolezal rekne na setkani s fanousky, tak je napadan, ze nerozumni marketingu. Ale presne tohle je pravda - lidi prilaka vitezstvi vic nez cokoli jineho.

                  • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

                    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 16:12 |  
                    0 0

                    No já si spíš myslím, že to bylo prezentováno jako - lidi přiláká akorát vítězství, cokoliv jiného ne. A to je si dovolím tvrdit právě ta chyba. A nyní se o ní můžeme na vlastní kůži přesvědčit. Kde jsou lidi, když nejsou vítězství? Klub si musí vybudovat k fanouškům takový vztah, že ho budou podporovat i když se nebude dařit. To je cílem marketingu.

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        Gino     před 14 lety 02.06.2010 12:11 |  
        0 0

        To je dobre, ja jsem za tvuj pristup rad.
        Jinak nepredstavuji si nic - narozdil od jinych tady si nemyslim, ze platim nejake penize vedeni, ktere by mi za to melo libat nohy. Naopak - ja platim za sluzbu, stejne jako je dorpava MHD. Chci videt fotbal, Slavii a vstup na stadion mi to poskytne - ja jsem za to ochoten zaplatit predem stanovenou cenu a mohu se svobodne rozhodnout, jestli to za ten zazitek dam a nebo ne. To je cele, co me zajima. Samozrejme jsem slavista a preju Slavii uspechy a naopak nezdary me trapi, ale co nadelam? Co nadelam? Muzu tak maximalne prestat se na to koukat a sledovat to. Ale kompletne, protoze je snad jedno, jestli se rozciluju na stadionu, nebo u PC, ne? (pokud nebereme v potaz penize, protoze ty zas vydama zcela dobrovolne, kdyz uz) Jenze tohle ja neudelam a uz jsem si to uz v minulosti overil - nejsem schopen Slavii bojkotovat ani ve chvili, kdy me vic trapi, nez tesi. Proste se tesim na lepsi zitrky a to rozhodne nejsem povahovym zalozenim "nenapravitelni optimista". Proste mi prijde, ze nekteri tady si mysli, ze by se z nich nekdo mel posadit na prdel, ale to nikdo neudela a pouziju-li Kmotrovu poznamku "na to jim bude srat pes" :-)

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          Wommi     před 14 lety 02.06.2010 12:17 |  
          0 0

          ..je to prijemne napsano,..a filozofie nenapravitelneho optimisty mi pronasleduje cely zivot, sice tedy s kazdym rokem malinko se ztraci (bohuzel, ale zivot je nekdy previt), ale je tu..a mozna proto clovek zuri, ale pritom kouka a doufa, a neda si rict a neda:)

  34. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 11:53 |  
    0 0

    Ale musím vedení uznat, že něčeho přeci jenom dosáhlo: sparťani se nám už jenom nesmějou, některým z nich je nás dokonce líto...

  35. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    slaviator     před 14 lety 02.06.2010 12:06 |  
    0 0

    hádám, že asistenti budou Řehák a Vrabec?

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      janko (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 12:32 |  
      0 0

      Nebudou, to už by byli nominovaní, jo a první vlašťovka - Krajčík do Jablonce...

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Jiri1     před 14 lety 02.06.2010 12:37 |  
      0 0

      Zdravim, jeste zacatkem minuleho tydne to vypadalo, ze plati verse , kterou siril p. Dolezal, navrat Jarolima je vyloucen, budou velke a konkretni zmeny , ted je vse postaru, chci jen ujistit , ze Pucek neodsesel, jen proste u nas nemel praci, co bude dal, opet se siri atmosfera strachu a nejistoty , trener Jarolim opet dostal sirioke a nicim neohranicene kompetence , ktere dokonce predci ty z doby Dolezala. Platil a opravdu nas lituji i Spartane, vyrok jednoho z nich stoji za to, nekoho tak neschopneho, ktery nebude do niceho mluvit........ Dochazi tedy k posunu funkce reditele spise do roviny organizacni a obchodni bez vlivu na zasadni deje v klubu. Dolezal si zrejme da par tydnu pauzu a pak bude mozna pro nekoho prekvapive pusobit ve fotbalew dal. A my pod vedenim velkeho Karla budeme i nadale svedky jeho kseftu , podvudku a zakulisnich hratek a to nejen s nakupy hracu.

  36. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 12:32 |  
    0 0

    Kdybych měl bojkotovat Slavii kvůli vedení, tak ji bojkotuji celý život nebo ji ani nikdy nezačnu podporovat. Za komunistů ji měli nějaké pozemní stavby, což byl komunistický podnik se vším všudy. V 90. letech přišel sparťan Korbel, kterému se Sparta nepovedla. Jak a kde získal peníze nevím, proč je chtěl vrazit do klubu, kterému nikdy nefandil, nevím. Pak se Slávií koketovala finanční skupina PPF, která získala peníze hodně podezřele za privatizace. Od té doby tu máme Lešku (mimojiné označovaného tehdy za hlavního strůjce vítězství v lize - mladý manažer moderního střihu). Dále tu byl Enic. Jak získal své peníze nevím a proč si britská finanční skupina vybrala celoevropsky nezajímavou Slavii z Prahy je pro mne záhada. Navíc s rizikem, že dojde k problémům s postupem do pohárů, když mají klubů více. Pět let vlastní Slavii skupina kolem Rosena. Jestli ji někdo chce bojkotovat dnes, měl ji bojkotovat celých 5 let. Úsměvné je najít v diskuzích perly typu: fotbalové Slavii přestávám fandit, stačí mi ta hokejová, ta má rozumné vedení (vlastně ale stejné jako ta fotbalová).

    Jestli příznivci Slavie chtějí bojkotovat Slavii, co potom příznivci Liberce, Jablonce, Plzně, Brna, Sparty, Teplic atd. - plejáda podivných figurek ve vedení dnes i v minulosti.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Jiri1     před 14 lety 02.06.2010 12:40 |  
      0 0

      V hokejove Slavii jsou ozice vlastniku hodne vyrovnane, navic zde hodne pusobi fenomen Ruzicka , ktery nemuzete srovnavat s Jarolimem, Ruza napr , je hodne na prachy , ale nikdy by nesel proti vlastnimu klubu.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      tantalos     před 14 lety 02.06.2010 12:43 |  
      0 0

      Házet do jednoho prádla Korbela, PPF a ENIC se živly jako Sisák, Platil a pod je hrubá demagogie a sprosťárna.
      Korbel si vydělal investicemi do nemovitostí a přicházel s projektem podobným E-side. PPF a Enic jsou sice obchodníci, ale nikdy nebyli namočení do kriminality. Mimochodem Enic Slavii kupoval, protože chtěl zřídit něco jako konkurenci Lize Mistrů (nebo tehdy ještě PMEZ

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 12:57 |  
      0 0

      Jasně, před 5 lety jsme věděli, že nám sem šoupnou klokana, šéfovat nám bude Sparťan, a Rosen se bude držet za ruku s Pučkem. Ani jsme netušili co zač je Jarolím. Mě teď připadá jako bezcharakterní svině, co se jen tak nepustí koryta a ještě má tu drzost, že přeci nemůže nechat klub ve štychu a tak mu jde znovu pomoci..

      To co je v naší lize není měřítko a pochybuji, že by se kdekoliv ve světě stalo s ňákým klubem v jednom roce to, co potkalo nás..

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Pedro08     před 14 lety 02.06.2010 13:40 |  
      0 0

      Ty to opravdu nemáš v hlavě v pořádku. Tvé příspěvky jasně vypovídají o tom, že si Zlámal, Hamalová, nebo prostě někdo koho zaměstnává Jarolím, Rosen, Sisák či Pitr. Jestli to tak neni, je mi tě líto, že takové nesmysly si může někdo opravdu myslet. Ale na 99% je jasné, že zde až podezřele často pěješ píseň oficiálních míst tudíž asi i jíš jejich chéb.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 14:05 |  
      0 0

      Huzgi, nemuzem se nikdy shodnout, protoze relativizujes zakladni hodnoty, ze necinis rozdil mezi Platilem, PPF, Korbelem a Enicem, je tvuj problem.. O PPF, Korbelovi ani Enicu neni znamo, ze by podnikali nepoctivym zpusobem, ze se tak teoreticky mohlo dit, je tvoje spekulace, ktera je vskutku "nepodlozena", a to prece nemas rad nebo je to jinak? Korbel a Enic do slavie hodne investoval, obavam se, ze lide jako Platil, Jarolim ci Rosen chteji jen koristit

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        mart     před 14 lety 02.06.2010 15:59 |  
        0 0

        .... proboha Martyni, copak Rosen do Slavie neinvestoval?
        A to, ze Vam o Korbelovi a zejmena pak o Enicu a PPFce neni znamo, ze by podnikali nepoctivym zpusobem, to jako znamena ze jsou svati?
        A Jak Vy vite, ze ten Platil je krivej? To neni spekulace? To neni jedna pani povidala? Byl odsouzenej za neco? Nebo je o nem par radek v Cibulkovi a par v blistech?
        Podivejte, nikdo z nas do toho nevidime. Proc je nenechate to delat jak chtej? Myslite, ze chtej umyslne zkrachovat? Vyhazet penize, nebo je nacpat do Jarolima?
        Dolezal nam tet ukaze jakej on byl spravnak. Jak jedine on to myslel dobre. Pritom proti vuli vetsinoveho vlastnika zadelaval na rozbroje. To je pak jasny, ze na nej nektery lidi byli nas.ani (hlavne asi KJ). No a holt dve fifleny na jednom rynku - to tak nejak nedela dobrotu. Dejte jim sanci - uvidime. Apriory nadavat, jen proto, ze to je v mode; nebo dokonce, ze nakej spartan nekde rikal, ze je jim nas lito?

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 16:08 |  
          0 0

          Chlapci mně se zdá, že Vám ta láska ke Slavii křivý charaktery a to není určitě dobře. Jak se říká: všeho moc škodí..

          • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

            mart     před 14 lety 02.06.2010 16:38 |  
            0 0

            :D, nemoho nez souhlasit. Vseho moc skodi :)

            • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 16:43 |  
              0 0

              To je snad nejlepší a nejuniverzálnější pravidlo na světě. Škoda, že se podle něho většina téhle populace nedokáže řídit. Včetně mne :-(

          • Charakter

            Mac     před 14 lety 02.06.2010 16:46 |  
            0 0

            Pokud mám mluvit za sebe, tak charakter mě křiví doba, ne láska ke Slavii. Když všude kolem (v politice, v podnikání, ve sportu) vidíš, jak pravda a láska dostává od lži, korupce a nenávisti na prdel, už tě to začíná štvát.

            Jsou dvě možnosti: zůstat slušný, hodný, poctivý = blbý, chudý, večně druhý. Nebo se "přizpůsobit" podle hesla "Kdo chce s vlky žíti, musí s nimi výti". V osobním životě preferuji to první, protože chci mít čisté svědomí. Ve sportu se pomalu, pod vlivem stavu v českém fotbalu, přikláním k té druhé variantě, kam zjevně směřuje i naše milovaná Slavia.

            • Re: Charakter

              Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 16:57 |  
              0 0

              No tak co na to říct.. nechť tě smůla provází na tvé "sportovní" cestě. Já doufám, že štěstí zůstane u té první možnosti, ač budu možná vypadat hloupě a naivně..

              • Re: Charakter

                Mac     před 14 lety 02.06.2010 17:13 |  
                0 0

                Možná ten můj článek vyzněl jinak, tak jenom chci upřesnit tu "sportovní stránku" - nejsem žádný funkcionář nebo profesionální sportovec a nechystám se k nějaké podvodné činnosti. :-)) Myslel jsem to tak, že i když nejsem spokojen se současným stavem Slavie, tak ji budu vždy podporovat a fandit, i když ve vedení budou grázlové. A pokud získáme s jejich "pomocí" titul a další sportovní úspěchy, budu z nich mít nezkalenou radost!

                • Re: Charakter

                  Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 17:57 |  
                  0 0

                  No jo, ani ne den po nástupu sparťana do našeho vedení se těm rudejm bídákům začínáme přibližovat. Slávistovi už nevadí, že si titul koupíme. A ne že nevadí, on z něj bude mít dokonce nezkalenou radost.
                  Fuj!

                  Asi je čas, abych tady přenechal místo nové nastupující generaci, která se nezastaví před ničím..

                  • Re: Charakter

                    Mac     před 14 lety 02.06.2010 18:11 |  
                    0 0

                    Účel světí prostředky. ;-) Samozřejmě bych chtěl, aby Slavia byla tím, co její historie reprezentuje - čestný, poctivý klub hrající fair-play, kterému fandí slušní a inteligentní lidé.

                    Na druhou stranu nesmíme být uplakaný otloukánek, který se nechá šikanovat rozhodčími, svazem nebo médii. Pokud chceme mít respekt, musíme přitvrdit a občas se nebát i překročit hranici slušnosti.

                  • Re: Charakter

                    Mac     před 14 lety 02.06.2010 18:22 |  
                    0 0

                    A ještě k tvé otázce. Představ si, že KJ teď dá dohromady tým, který bude šlapat a získá v příští sezoně titul. A jako vždy, v každém ročníku, se objeví pár sporných momentů, pár penalt a někteří lidé budou spekulovat, že Platil něco zaplatil, což se samozřejmě neprokáže a nikdo nebude vědět, je-li to pravda.

                    Já budu mít radost, že Slavia získala titul a budu slavit. A co ty? Budeš smutný a řekneš - je tu podezření, mafiánům titul nepřeji, radši ho měla získat Sparta?

                    • Re: Charakter

                      Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 18:28 |  
                      0 0

                      Co ti na to mám říct? Sporný momenty k fotbalu patřej. Pokud to ale bude tak, jako to chodilo u Sparty, tak ti řeknu ať si ten pohár všichni nacpete do prdele, kterym koncem chcete..

                      • Re: Charakter

                        Mac     před 14 lety 02.06.2010 18:40 |  
                        0 0

                        OK, s tím taky souhlasím. Člověk už je otrávený, když vidí ty nepravosti i na mezinárodní scéně (ruka Henryho, přehmaty rozhodčích v LM atd.) a u nás je to ještě horší. Haškův ČMFS je stejný jako ten starý a já nevidím změnu k lepšímu, proto píšu o tom přizpůsobování se.

                        • Re: Charakter

                          Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 18:49 |  
                          0 0

                          Můžu ti říct, že s tím mám osobní zkušenosti v nižších (hodně) soutěžích. A je to určitě horší boj a větší nezmar než v případě Slavie, protože jsem jedinej tým ze 14, kterej nemaže. Bojujeme na hraně sestupu, ale nikdy bych si nedokázal představit, že těm hajzlům předávám úplatek a ještě jim za to děkuji. Ani jako hráč bych se s tím nesmířil. To bych radši sestoupil do té nejnižší třídy..

                          • Re: Charakter

                            Mac     před 14 lety 02.06.2010 18:58 |  
                            0 0

                            Je to paradox, že v nejnižších soutěžích, kde by se mělo hrát pro zábavu a radost ze hry, je to nejvíc zamořený korupcí. :-( Držím vám palce, ať se zachráníte.

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 16:58 |  
          0 0

          tak Rosen investoval do sveho podilu ve Slavii, kterej pak zvetsil tou akci proti Enicu. Pokud jde o Platila, odsouzenej sice nebyl, ale uz tohle je na me opravdu moc.. a jak rikas, vseho moc skodi.. http://www.novinky.cz/krimi/58248-policista-s-vazbami-na-macha-rezignoval.html. Jasne, Machovi se neda verit, ale tam zda se neslo o to, ze by Platil popiral ty dary.. vidim v tom velkej rozdil oproti tomu, ze Huzgi prohlasil, ze teoreticky mozna Enic nebo PPF nemusi byt svati.
          ..no oni si to budou delat jak chtej, ale ja nemam nejmensi chut tohle podporovat. Ne proto, ze je to modni, ale proto, ze tihle lide jsou pro slavii ostudou a neverim, ze to se slavii mysli dobre. Ale treba se mylim a cas jim da za pravdu.. to nic nemeni na tom, ze z prichodu cloveka jako platil mi je zle a z navratu jarolima jsem velmi zklaman.

          • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

            Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 17:16 |  
            0 0

            Myslím, že jsem nic takového neprohlásil a žes můj příspěvek nepochopil. Psal jsem jen jinými slovy to, že žádný nový vlastník Slavie nikdy nevysvětloval původ svých peněz a běžnému příznivci o původu peněz nebylo nic známo. O PPF svého času psal do kola Respekt, ale nikdy se nic nedokázalo, takže jsou právně čistí a tím to pro mne hasne. Já obecně demokracii věřím, jestli noví vlastníci Slavie porušovali nebo porušují zákon, musí být vyšetřováni a odsouzeni a ve Slavii nemají co dělat. Taky si dovedu představit, že do Slavie přijdou a přinesou své peníze lidé absolutně čistí na které nikdo nic neví, nikdo nic nemá a nejsou ani žádné drby a spekulace. Ale jinak fanděním Slavie nefandím Rosenům, Doležalům, Korbelům, Leškům, Platilům, Pučkům, ale 11 klukům v čevenobílých dresech s merunou u nohy. A těch 11 kluků, pokud jen trochu mohu, podporuji přímo na stadionu.

            • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

              martyni (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 19:29 |  
              0 0

              Ok, tak si to vyjasneme. Já fandím slavii, jelikož 1) je to rodinná tradice, 2) odmalička jí mám rád, 3) její jméno a historie se pojí s určitými hodnotami, s nimiž se ztotožňuju.

              Pokud ad 3) odpadne, mám problém. Ad 3) vidím i jako důvod rodinné tradice. Jistě nepřestanu mít rád slavii, ale nebudu mít radost např. z úspěchu uplaceného Platilem či Pučkem. To je pak i hanba pro ty kluky, kteří "kopou do meruny" a nosí slavisticky dres. Bude-li platil ve slavii dělat sviňárny odpovídající jeho dosavadní kariéře, budu se stydět a bude mi líto slavie a nebudu to podporovat.

              • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

                Huzgi (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 19:54 |  
                0 0

                1), 2), 3) to je jako já, pokud ad 3) odpadne to samé u mně. Já jen nedám na takové to "na každém šprochu, musí být pravdy trochu", takže když tu někdo třeba píše, že KJ prodává zápasy, nebo nakupuje schválně špatné hráče, aby se šábnul s agentem (nebo agentkou), tak to hned vypouštím. Nevím, neumím zjistit, nemám jak posoudit. To může každý pošpinit každého. Když někdo přinese pádné důkazy, KJ udělal tuto špínu, je tu důkaz, to samé pro Rosena, Platila atd. jsem rezolutně pro to řešit, potrestat, vyhodit, soudit se. Do Slavie jde mně absolutně neznámý pan Platil a několik nicků sem napíše, že má špínu za nehty z toho, toho a toho, ale nic konkrétního, nic co bych uměl posoudit. A mám se hned přidat a taky křičet, že je to tedy určitě špína chlap a je černou skvrnou na Slavii. Nevím, nemám to v povaze a jiný už nebudu. Kamarád, kdysi fotbalový komentátor jedné tv, mi vyprávěl o Šebrlem ve Slavii, o Kudelovi. Těžko říct. To by člověk žil ve světě, kdy jedno špatné slovo ušpiní člověka od paty až k temeni hlavy a už to nikdy a nijak nesmyje.

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        bongor     před 14 lety 02.06.2010 15:59 |  
        0 0

        Tady je vůbec spousta příspěvků založená na spekulacích a dohadech.
        Lepší je,když se plnou silou fanouškovské obce opřeme do věcí ,které
        máme ověřené fakty.Jako příklad uvedu chování vedení,když začala prosakovat infiltrace klokana do Edenu-dlabali na nějaké fanoušky.
        Druhý příklad-zdražení permic,to je taky ověřený a sprostý,i když to za pár hodin zase zrušili.K tomu zrušení mělo být jasně uvedeno,kdo to
        zdražení navrhnul a kdo ho schválil.Takhle to vypadá,že se to udělalo
        kvůli Platilovi,aby měl slavný antré/spekulace/.Psát sem,že KJ prodával zápasy,to už není ani spekulace,ale čistá špína.To samé vyhazov Brabce,najednou z něj ještě uděláme národního hrdinu a postavíme mu pomník místo pomníku Bicanovi.A sralťani se k němu budou chodit modlit do Edenu.Ještě k příchodu KJ .Kdybych moh hlasovat,byl bych proti,i když je to můj oblíbenec a možná právě proto.

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      janko (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 13:16 |  
      0 0

      ...byl jsi rychlejší..

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Ladineeek     před 14 lety 02.06.2010 13:29 |  
      0 0

      Ty hele, o tom už tu někdo "zasvěcený" před pár dny psal...

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      Ladineeek     před 14 lety 02.06.2010 13:29 |  
      0 0

      Ty hele, o tom už tu někdo "zasvěcený" před pár dny psal...

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        Kmotr (přítel SN)     před 14 lety 02.06.2010 14:06 |  
        0 0

        Ty hele, dík žes mi to řek.. ;-)

  37. Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

    venator     před 14 lety 02.06.2010 13:51 |  
    0 0

    http://www.justice.cz/xqw/xervlet/insl/index?sysinf.@typ=or&sysinf.@strana=searchResults&hledani.@typ=osoba&hledani.podminka.prijmeni=Rosen&hledani.podminka.jmeno=Tom%E1%9A&hledani.podminka.rodneCislo1=&hledani.podminka.rodneCislo2=&hledani.podminka.angazma=-1&hledani.format.zpusob=rychly&hledani.format.obchodniJmeno=platne&hledani.format.pocet_polozek=50&hledani.podminka.obec=&hledani.podminka.soud=0

    ...ani bych radši nechtěl vědět kdo je akcionář těch "jeho" akciovek "na klíč" jako Kotor, Rotondella nebo QFT Assets (tam je v představenstvu např. Šrámek a Doležal) :(
    ...vzhledem k tomu, že většina jeho firem nemá ani webovky tak to na důvěryhodnosti dvakrát nepřidá :/

    • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

      LordEdmund     před 14 lety 02.06.2010 14:30 |  
      0 0

      a Platil dělá Rosenovi u firmy jednatele. NJ být úspěšný podnikatel znamená z 90% mít informace, nejlépe od vysoce postaveného fízla:-(

      • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

        LordEdmund     před 14 lety 02.06.2010 14:35 |  
        0 0

        kterému je třeba se za pár let odvděćit nějakou tou "trafikou" ..Bohužel to tentokrát odsr..la Slavia. Ale třeba v něm nakonec bude i kus kvalitního ředitele..můžeme jen doufat, ale moc nevěŕim :-/.Jen by mě zajímalo, co věděl na Haška,čím mu nékdy pomohl. nebo jaké čachry ho dostali do ČMFS a k funkci. Hlasi se dají samozřejmě koupit, ale Haškovu podporu měl a má, když mu umožní dvojžidlování.

        • Re: Představenstvo schválilo očekávané změny

          sante (host)     před 14 lety 04.06.2010 03:04 |  
          0 0

          Zdravím.
          Mám na dnešní den velmi zajímavý zápas.
          Naprostá 100% jistota. Zápas dám dnes zdarma.
          info zde:

          http://sante.blog.cz/

  38. Jedna bitva

    Markus     před 14 lety 06.06.2010 19:20 |  
    0 0

    Jedna bitva válku nedělá. Moc dobře si pamatuji mizérii, ve které se klub po roce 1996 ocitl. Mizérii, kterou prohloubil odchod na Strahov. Jestli měl klub nějakou koncepci, nedařilo se jí naplňovat. Investice ENICu (a že nebyly malé) nepřinášely očekávaný efekt. Zahraniční majitel byl svou vzdáleností větší komplikací než stabilita většího vlastníka přínosem. Znám takovou společnost velmi dobře, ač v jiném oboru, jsem dnes v podobné situaci a trápí mě to. Slavie měla to štěstí, že se změnil majitel, do toho se vyřešil i stadion a s vlnou zájmu o klub přišly i úspěchy. Proč? Protože motivace pro všechny zainteresované. Obecně se dá říci, že lidem nejde o prachy, ale o to dělat něco, co jim dává smysl a dělat to chtějí. O takovou motivaci je třeba pečovat a bohužel s pýchou přišlo zanedbání. Řešení vidím dvě. Buď se bude KJ a vůbec klub snažit direktivním přístupem věcmi pohnout (vyžaduje to obrovskou autoritu vedení). Druhým a podle mě teď vhodnějším řešením je chaordic přístup. Megazásah pro začátek snad jen jeden, pravidelnou diskuzi v klubu. Zjistit co trápí hráče, co sportovní vedení a co obchodníky. Plánovat týden dva dopředu, stanovit si pár cílů, co zlepšit a podporovat věci k cíli vedoucí. Taková podpora je nesmírně důležitá, motivuje a dokáže probudit "spáče", kteří se pro chod klubu stanou nečekaně velkým přínosem. Už jsem to párkrát viděl a pro organizaci, co je právě dole, je to lepší než zvenčí najmout supermany. On totiž takový superman v jiném prostředí také vyrostl a při stěhování ztrátou kořenů může povadnout. Bylo by mi hodně líto, kdyby Slavie padla opět do rukou investiční společnosti nedejbože ještě zahraniční. Proto držím současnému vedení palce, ať situaci zvládnou a začneme zase bitvy vyhrávat.