Protože je těžké se rozhodnout pro jedno jméno, rozhodli jsme se anketu pojmout tentokrát trošku netradičně. Dáváme vám možnost vyjádřit podporu a nepodporu třem trenérům. Názory do průzkumu pište do komentářů pod tento článek ve tvaru "ANO - 1. Franta, 2. Pepa, 3. Honza, NE - 1. Jarda, 2. Ruda, 3. Martin" přičemž trenér označený jako 1. dostane tři hlasy, trenér označený jako 2. dva hlasy a trenér označený jako 3. jeden hlas. Takovým hlasováním tedy dáváte největší podporu Frantovi a nejvíce by vám vadil Jarda. Samozřejmostí je, že vaši tři trenéři musí být různí, nelze tedy hlasovat 1. Franta, 2. Franta, 3. Franta, aby vámi preferovaný Franta dostal celkem šest hlasů. Nevylučujeme rozpolcenost a tak můžete pro stejného trenéra hlasovat do obou kategorií. Průzkum ukončíme buď tehdy, až do něj několik hodin nebudou přibývat další hlasy, případně až vedení Slavie jméno nového trenéra oznámí, pokud se tak stane dříve.
Pro připomenutí zopakujeme nejvíce skloňovaná jména, ačkoli zdůrazňujeme, že hlasovat můžete pro kohokoli. V rámci nějaké vypovídající hodnoty však žádáme, abyste nehlasovali pro naprosto nereálná jména typu José Mourinho. Petr Doležal dříve oznámil, že je nepravděpodobné, že by Slavii vedl zahraniční trenér (Slováky zřejmě nepočítaje). Včera vedení Slavie zveřejnilo, že Karel Jarolím novým trenérem nebude, přesto jej z hlasování nevylučujeme. František Cipro oznámil, že se vrací na post vedoucího skautingového oddělení. V posledních týdnech médii proběhla jména: Dovalil, Zeman, Hřebík, Beránek, Rada, Hapal, Vrba, Pešice, Komňacký, Marko, Griga, Radolský, Weiss, ovšem potenciálních kandidátů je daleko více, v diskuzích se objevují i jména jako Uhrin ml., Petržela, Lavička, Straka, Ščasný, Uličný či dokonce Brückner.
Komentáře (202)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Kmotr (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 12:00 |ANO - 1. Vrba, 2. Uhrin ml., 3. Beránek, NE - 1. Rada, 2. Pešice, 3. Uličný
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
smisek před 15 lety 19.05.2010 22:46 |ANO- 1.Komnacký
2.Vrba
3.Mourinho
NE- 1.Jarolím
2.Levý
3.Chovanec
Já to prostě vidim takhle :DD
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Gino před 15 lety 19.05.2010 12:03 |ANO - 1.Zeman, 2. Vrba, 3. Dovalil, NE - 1. Rada, 2. Griga, 3. Beránek
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
rekodlak před 15 lety 19.05.2010 12:04 |ANO - 1. Zdeněk Zeman, 2. Jakub Dovalil, 3. Jaroslav Hřebík, NE - 1. Petr Rada, 2. Stanislav Griga, 3. Miroslav Beránek
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
bongor před 15 lety 19.05.2010 12:14 |Ano:1.Hřebík 2.Dovalil 3.Petržela NE:1.Rada 2.Ščasný 3.Griga
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Fly před 15 lety 19.05.2010 12:22 |ANO - 1. Zeman, 2. Soukup, 3. Marko, NE - 1. Rada, 2. Petržela, 3. Pešice
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
whitesnake01 před 15 lety 19.05.2010 12:30 |ANO - 1. Zeman, 2. Dovalil, 3. Vrba, NE - 1. Rada, 2. Pesice, 3. Scasny
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
utrzeny_ze_retezu před 15 lety 19.05.2010 12:31 |ANO - 1. Hřebík, 2. Zeman, 3. Vrba. Ne- 1. Rada, 2. Straka, 3. Hapal
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
urs (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 12:31 |ANO - 1. Dovalil, 2. Kozel, 3. Petržela
NE - 1. Rada, 2. Vrba, 3. Beránek
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
mart před 15 lety 19.05.2010 12:31 |Ano: 1. Ja (assistenti Tantalos a Martyni)
Ne: 1. Tantalos (assistent Ja), 2. Rada, 3. Pesice, Scastny, Straka, Lavicka, Griga
Ne 1. ..... to hlavne proto, ze bych se nejspis jako assistent psychicky zhroutil, .... navic (objektivne) moje kopaci tachnika neni na nejake obzvlaste dobre urovni
2. bez komentare.
3. nemam rad spartu.
mart
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 12:45 |Ok, tak do toho pujdem Ano 1.:-)). Daval bych nam tyden, maximalne dva...myslim nez by nas vyhodili..:-))
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
mart před 15 lety 19.05.2010 12:49 |beru to i na tyden.
Jelikoz jsem odvaznej (vetsinou jen hubou), troufnul bych si i na letni soustredeni..... mozna 3-4 tydny. Pokud by se to managementu nepodarilo zajistit, .... aspon by sme se na ne mohli slozit.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 13:02 |jj, na letni soustredeni bych taky jel. Ono se tam vetsinou stejne jen beha, protoze souperi zajisteny nejsou, takze by se nic nemuselo provalit... ok, kdyby na to slavie nemela, ubytovani bych si zaplatil..:-))
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
tantalos před 15 lety 19.05.2010 13:40 |Tedy, já bych to bral. Vybral bych si jako asistenty Říčku, Kozla a Klusáčka a druhý den bych se hodil marod a jen jim vždycky druhý den po utkání volal, proč to udělali zrovna tak....
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
lassiter před 15 lety 19.05.2010 12:36 |zajímavý nápad, už vidím ty titulky :-)
ANO - 1. Zeman, 2. Weiss, 3. Marko
NE - 1. Rada, 2. Griga, 3. Ščasný
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Viking před 15 lety 19.05.2010 12:41 |ANO: 1. Lavička 2. Dovalil 3. Vrba
NE: 1. Rada 2. Ščasný 3. Straka
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
jack09 před 15 lety 19.05.2010 12:42 |ANO: 1.Zeman, 2.Vrba, 3.Weiss
NE: 1.Griga, 2.Rada, 3.Csaplar
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 12:42 |Vyborne quelhare!
ANO: 1. Zeman, 2. Dovalil, 3. Vrba
NE: 1. Rada, 2. Pešice, 3. Jarolím
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
mart před 15 lety 19.05.2010 12:52 |jak tak na to koukam, .... asi nevyhrajem :(
.....Ten Zeman ma furt vic a vic hlasu. Takze je to jasny, Bude to on!
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 13:07 |Kdo to je ten Zeman, ze ma o tolik vic hlasu nez my??? :-))
A ja uz si myslel, ze se slavisti neshodnou uplne stejne jak Dolezal s Rosenem..
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
mart před 15 lety 19.05.2010 13:28 |No, Ma vic hlasu, tak se podvolim. Ale jestli udela nejakou chybu, tak mu to tu dam ale poradne sezrat :)
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
mart před 15 lety 19.05.2010 13:12 |no , (mala) sance tu jeste je!
Pokud odmitne Zeman, Dovalil, Kozel a par dalsi, jsme na tahu Martyni!
Urcite mame vic bodu nez Rada nebo Pesice.
Musime holt doufat.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
tantalos před 15 lety 19.05.2010 13:29 |Marte, obávám se, že bych radši viděl i Jarolíma, Radu apod než Vás. Stejně byste to hned nechal na Jarolímovi
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
mart před 15 lety 19.05.2010 13:35 |jestli chcete, muzete odstoupit. Ja to zvladnu s Martynim, a nepotrebuju Vas ani Jarolima. Myslel sem jen abych mel trochu opozice :)
Navic to ted stejne vypada, ze vyhraje Zeman.
Jinak logika Vasi poznamky mi (jako ostatne casto u Vasich komentaru) unika.
Date to Jarolimovi, .... radeji nez me, a duvod, ... protoze bych mu to nechal. Sqele! Logicke! Typicke :)
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
tantalos před 15 lety 19.05.2010 13:55 |No, když to beru tak kolem a kolem, možná by nebylo špatné, kdybyste si to s KJ vyměnil. Alespoň bych měl jistotu, že KJ je konečně daleko za mořem a kanály a že na dálku už tolik škody nenadělá. Zatímco vy byste sice možná finančně trochu trpěl, ale aspoň byste ušetřil na letenkách
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
mart před 15 lety 19.05.2010 14:35 |Tak Vam teda dekuju (za duveru:).
Nicmene podle Bongora ztracim v tuto chvili uz 46 bodu na pana Zemana, ... a mam takovej pocit, ze to asi tezko dozenu.....
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 14:39 |Ono bylo prozirave, ze nas quelhar v tom clanku nejmenoval, takze nesbirame zaporne hlasy a Rada nam muze skore jen zavidet.. ok, ja budu kdyztak v opozici i za tantala, kdyz s nama do toho nechce jit..:-)).
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Ed před 15 lety 19.05.2010 12:43 |ANO 1. Dovalil 2. Kozel 3. Zeman
NE 1. Hřebík 2. Rada 3. Petržela
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
anty před 15 lety 19.05.2010 12:43 |Nejlepší:1. Jakub Dovalil, 2. Dušan Uhrin ml., 3. Zdeněk Zeman.
Nejhorší:1. Karel Jarolím, 2. Josef Pešice, 3. Fanda Cipro
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
janko (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 12:44 |ANO: 1. Zeman, 2. Dovalil, 3. Weiss
NE: 1. Rada, 2. Griga, 3. Straka
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
bedva (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 12:44 |ANO 1. Zeman, 2. Dovalil, 3. Hřebík
NE 1. Rada, 2. Ščasný, 3. Griga
Ale teda nezávidim vedení. Těch jmen je opravdu spousta a těžký vybrat toho pravýho pro Slavii.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Kunetice před 15 lety 19.05.2010 12:48 |ano - 1.Zeman, 2.Vrba, 3. Radolský
ne - 1Rada, 2.Griga , 3.Šťastný
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Troubi před 15 lety 19.05.2010 12:48 |ANO
1 Hrebik
2 Dovalil
3 Vrba
NE
1 Rada
2 Pešice
3 Beranek
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
EdCable před 15 lety 19.05.2010 12:56 |ANO 1. Vrba 2. Komnacky, 3. Jarolim NE 1. Hrebik, 2. Rada, 3. Beranek
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
CarloSanta před 15 lety 19.05.2010 12:59 |ANO - 1. Vrba, 2. Zeman, 3. Uhrin ml.
NE - 1. Rada, 2. Straka, 3. Ščasný a řada dalších...
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
DM1981 před 15 lety 19.05.2010 13:00 |ANO - 1. Komňacký, 2. Vrba, 3. Hřebík, NE - 1. Straka, 2. Rada, 3. Pešice
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
TKutnik (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 13:03 |ANO: 1) Hřebík, 2) Dovalil, 3) Uhrin ml. - NE: 1) Rada, 2) Pešice, 3) Griga
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Orlik66 před 15 lety 19.05.2010 13:06 |Ano: 1. Hřebík, 2. Zeman, 3. Komňacký
Ne: 1. Rada 2. Griga 3. Brückner,
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Ravik před 15 lety 19.05.2010 13:06 |ANO - 1. Vrba 2. Zeman 3. Uhrin ml.
NE - 1. Beránek 2. Rada 3. Ščasný (jestli je tedy KJ ze hry)
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
moe před 15 lety 19.05.2010 13:07 |ANO - 1. Komňacký, 2. Vrba, 3. Lavička, NE - 1. Hřebík, 2. Rada, 3. Marko
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Fallen (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 13:07 |ANO - 1. Komňacký 2. Dovalil 3. Ščasný
NE - 1. Straka, 2. Rada, 3. Beránek
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Oja před 15 lety 19.05.2010 13:08 |ANO - 1. Dovalil, 2. Vrba, 3. Hapal, NE - 1. Rada, 2. Ščasný, 3. Griga
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Filipos před 15 lety 19.05.2010 13:09 |ANO 1. Komňacký 2. Uhrin ml 3. Kozel
NE 1. Zeman 2. Straka 3. Hřebík
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
LordEdmund před 15 lety 19.05.2010 13:11 |ANO: 1. Zeman, 2.Marko, 3.Dovalil
NE: 1.Czsaplár, 2.Hřebík, 3.Pešice
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
quelhar (admin) před 15 lety 19.05.2010 13:17 |ANO - 1. Vrba, 2. Dovalil, 3. Hřebík
NE - 1. Rada, 2. Straka, 3. Zeman
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
hiker42 před 15 lety 19.05.2010 15:25 |Díky za anketku..to byla neskutečná rychlost..;-)
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
matej-kt před 15 lety 19.05.2010 13:21 |ANO 1. Zeman 2. Dovalil, 3. Weiss
NE 1. Rada, 2. Beránek, 3. Griga
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
slavia4ever před 15 lety 19.05.2010 13:21 |ANO-1.Dovalil, 2.Vrba, 3.Komňacký, NE-1.Rada, 2.Marko 3.Beránek
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
tantalos před 15 lety 19.05.2010 13:31 |ano: 1.Weiss 2 Zeman 3 Dovalil
ne 1.Jarolím 2. Rada 3. Straka
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
marcocruz (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 13:34 |Dost mě začíná psát, jak se teď spousta týmu vymlouvá na zranění, Hrdlička-že je to stálo titul, Koubkovi chyběli dva hráči, mohl se podělat, to samý Chovanec. A všichni o tom píšou. Slavie neměla celou sezonu 3/4 základní sestavy a všichni to berou jako nějakou samozřejmost.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
tantalos před 15 lety 19.05.2010 13:51 |Jenže z těch opravdu dobrých chyběl teď jenom Hloušek.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
marcocruz (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 14:04 |To sice jo,ale už to že se hráč zraní, pro něj má následky i po uzdravení, nějaký čas trvá, než se vrátí do staré fromy, viz. Jarda Černý, ten se do ní ještě nevrátil ani
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
marcocruz (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 13:53 |štvát
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
hiker42 před 15 lety 19.05.2010 13:35 |ano - 1.Vrba, 2.Zeman, 3.Psotka
ne - 1.Hapal, 2.Rada,3.Csaplar
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Jiri1 před 15 lety 19.05.2010 13:59 |Zdravim , napred napisu koho bych si pral 1.Koubek, . Vrba , 3. Dovalil, ted napisu, kdo je mozny1. Rada, 2. Uhrin. 3. Janu, ale muze to byt i nekdo jiny. V zasade je mozne , ze se na misto asistenta vrati do Slavije trener Klucky , naposledy delal s Pliskem v Teplicich, v bouri jednani Slavistickych bosu, padly jmena jako Platil na misto uradujiciho reditele v navaznosti na odchod Dolezala, kterym podminuje jakoukoliv spolupraci ve Slavii KJ. Nazor fotbalovych odborniku na Radu je silne negativni, neni schopen reflektovat novinky ve fotbale , neni schopen zvladnout rozbourene vlny ve Slavisticke satne , stal by se jen vykonavatelem neci vule a starsi hraci by si zase delali co chteji jako na jare. Vedeni Slavie pry jednalo od konce ligy nekolikrat udajne i pod tlakem nejvetsich prispivatelu do rozpoctu klubu zatim upustilo od znovujmenovani KJ, ktery si nedokaze predstavit svou dali spolupraci s Dolezalem. Rozpolcenost naseho vedeni dosla tak daleko, ze konecne rozhodnuti pry padne dö tydne. Problem je i v tom , ze Karluv mesicni apanas cini temer to co plat nejlepe placeneho hrace a KJ nekompromisne pozaduje v pripade odchodu vsechno hned na drevo. Edenem probehla dokonce fama , ze rozhodujici dodavatele penez maji pripominky ke zpusobu hospodareni a Dolezal je za to udajne zodpovedny , protozre nektere tzv. vydaje byly dost vysoke a nehospodarne. Klubu se take nedari vymoci ci obdrzet nektere milionove penize za prestupy tj. dohodnute splatky a tim padem ma v posledni diobe i velke financni problemy . Cela situace znervoznuje hlavne hrace , kterym dobiha smlouva , nebo tem kterym bylo naznaceno , ze uz na Slavii nemusi byt, protoze naved ico bude dal, neni novy trener , neni jistota dalsiho zivobyti , neni zaruka vyplaceni i drive vydelanychj penez , ktere hraci nemaji primo zakotvany ve smlouve.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
smely (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 14:46 |tak meli neco hrat a nemuseli by se ted bat
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
bongor před 15 lety 19.05.2010 14:00 |zatím je stav:
1.Zeman 49 bodů ,2.Dovalil 42 bodů 3.Vrba 37 bodů
4,Hřebík a Komňacký po16 bodech
Z nich reálný jsou Dovalil a Hřebík,ale myslím,že oba mají nějaké repre,tak ani oni nejsou vlastně volní.Zeman,to asi ztroskotá na financích.Nakonec to dostane Janů nebo Kozel.
Jo Teplice básněj,že chtějí být velkoklub.Hlavně to předvedli teď na Letný.S tím gólem Řepky mi to přišlo,jako když dával Spartě góla malej Jirka Šmicer.Tam i tam brankář musel před míčem uhýbat.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
marcocruz (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 14:06 |A to přitom chudáci přišli o titul jen kvůli těm asi 2 zraněnejm
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Jiri1 před 15 lety 19.05.2010 14:08 |Zdravim , ano Teplice jsi pojmenoval presne , panicka hra , ale to proste nesnizuje to, ze musime zabrat a jak naznacujes i funkcionarsky , neni mozny , aby nas rozhodci napodzim vodili jak maly deti a aby to vse vymyslel jisty pan z jisteho podhorskeho mestecka , ktery cosi placa o cistote fotbalu.,
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Petha před 15 lety 19.05.2010 13:49 |ANO: 1) Zeman 2) Dovalil 3) Vrba
NE: 1) Marko 2) Ščasný 3) Straka
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
ZaplatPambuZaZZa před 15 lety 19.05.2010 13:51 |JES - 1. Zeman 2. Dovalil 3. Lavička
NÓ - 1. Rada 2. Hřebík 3. Marko
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
qazwerty před 15 lety 19.05.2010 13:52 |ANO - 1, Zdeněk Zeman a k němu Jakub Dovalil
2, samotný Zdeněk Zeman
3, samotný Jakub Dovalil
NE - všichni ostatní !!!
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Vhoo (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 13:54 |ANO - 1.Lavička, 2.Zeman, 3.Beránek, NE - 1.Straka, 2.Rada, 3.Pešice.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Wommi před 15 lety 19.05.2010 13:54 |Ano - 1. Weiss, 2. Vrba, 3. Zeman (4. Dovalil)
NE - 1. Straka, 2. Rada, 3. Marko (4. KJ (nyni)
dale odkaz
http://hn.ihned.cz/c1-43631670-ve-slavii-to-vre-jarolim-koucem-nebude
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
marcocruz (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 13:55 |Ano: 1.Dovalil 2.Vrba 3.Weiss NE:1.Rada 2.Straka 3.Ščasný
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
malenfant před 15 lety 19.05.2010 14:02 |ANO - 1.Mirek Dušín, 2.Anton Semjonovič Makarenko, 3.Hrdina Nik
NE - 1.Tajemný EM, 2.Bill Sikes, 3.The Kurgan
Omlouvám se, ale bylo to silnější než já...
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Viking před 15 lety 19.05.2010 14:10 |Tak tohle bude článek do bulvoše ve Spartu a na Nově jako vyšitej o:-)
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Scrat před 15 lety 19.05.2010 14:12 |hmm to jsem měl sakra napsat lepší odpověď...hned jsem mohl číst v "seriozním" "článku" co si uživatel s nickem Scrat myslí :)
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Scrat před 15 lety 19.05.2010 14:10 |Ano: 1. Dovalil 2. Zeman 3. Weiss
Ne: 1. Petr Rada 2. Rada Petr 3. prostě Rada :) (2. Straka, 3.Ščasný)
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
tolsimir před 15 lety 19.05.2010 14:13 |ANO - 1. Jakub Dovalil, 2. Pavel Vrba, 3. Zdenek Zeman, NE - 1. Jaroslav Hrebik, 2. Karel Bruckner, 3. Petr Rada
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
slaviator před 15 lety 19.05.2010 14:18 |ANO - 1. Komňacký 2. Weiss 3. Vrba. NE - 1. Rada. 2. Pešice. 3. Jarolím
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Eluin (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 14:18 |Tak já bych to bral klidně zadarmo :-)
ANO: 1. Beránek 2. Dovalil 3. Vrba
NE: 1. Zeman 2. Rada 3. Bruckner
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
slamacek (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 14:22 |Ano
1) Kozel
2) Dovalil
3) Vrba
Ne
1) Straka
2) Rada
3) Griga
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Nax před 15 lety 19.05.2010 14:40 |ANO
1/ Smicer + Kozel (ast)
2/ Dovali + Kozel (ast)
3/ Marek + Kozel (ast)
NE
1/ Jarolim
2/ Rada
3/ Janu
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Zdededek před 15 lety 19.05.2010 14:42 |Ano: 1. Dovalil 2. Vrba 3. Komňacký
Ne: 1. Straka 2. Hřebík 3. Griga
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
murko před 15 lety 19.05.2010 15:13 |ANO - 1. Marko, 2. Dovalil, 3. Beránek, NE - 1. Rada, 2. Griga, 3. Uličný
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
venator před 15 lety 19.05.2010 15:29 |ANO: 1. Zeman, 2. Vrba, 3. Weiss, 4. Petržela, 5. Dovalil, 6. Komňacký,
NE: 1. Jarolím, 2. Rada, 3. "Radolím", 4. Bruckner, 5. Uličný, 6. Ščasný ....většina ostatních jmenovaných by nás vytáhla do boje o poháry což není se současným kádrem velký problém,když bude 90% kádru zdravých jako u ostatních mužstev....ale hrát přímo o titul to už je zase o level výš...
ad) ZEMAN (sice možná za zenitem,ale hlavní přínos vidím v "přílivu" italské kvality nejen v podobě samotnéo Zemana,ale hlavně v ostatních aspektech práce a lidech které by (si) přivedl s sebou)
ad) Vrba + výsledky, zkušenosti, atrativita hry
ad) Weiss + výsledky, zkušenosti - po MS půjde na lepší štaci
ad) Petržela + výsledky, zkušenosti, práce s mládýma - poslední angažmá
ad) Dovalil + práce s mladýma, moderní trendy - zkušenosti, výsledky
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
venator před 15 lety 19.05.2010 15:50 |ad) ZEMAN - ještě víc než jako trenér by se mi líbil na pozici sportovního ředitele, protože my potřebujeme hlavně přebudovat systém fungování klubu, pravomoce, odpovědnosti...bez toho velkoklub (na české poměry) nevybudujeme a kdo jiný by to měl správně nastavit než člověk s dlouholetýma zkušenostma ve velkých italských klubech resp. min. v porovnání s českýma klubama.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
venator před 15 lety 19.05.2010 15:52 |ad) Zeman - a myslím, že ani finance by nemusely být problém, protože on moc dobře ví, že dobrýma výsledkama ve Slavii by měl k repre mnohem blíž...o repre má do budoucna určitě zájem...navíc když současný "stratég" tam dlouho nevydrží
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Eskaes před 15 lety 19.05.2010 15:54 |ANO: 1. Komňacký 2. Lavička 3. Dovalil
NE: 1. Rada 2. Beránek 3. Uhrin ml.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
urao před 15 lety 19.05.2010 15:58 |ANO - 1. Dovalil 2. Vrba 3. Psotka, NE - 1. Rada, 2. Uhrin 3. Hřebík
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
eomer (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 16:04 |ANO: 1.Komňacký, 2.Lavička, Vrba
NE: 1.Straka, 2.Rada, 3.Hřebík
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Keane16 před 15 lety 19.05.2010 16:06 |ANO - 1. Zeman, 2. Weiss, 3. Vrba
NE - 1. Rada, 2. Pešice, 3. Griga
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Kmotr (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 16:15 |Nechci nijak svým názore ovlivňovat hlasování, ale nedá mi to musím se pozastavit nad jménem Jakuba Dovalila. Vím, že je to slávista, a že má celkem úspěchy s mladýma klukama. Ale je tohle dostatečná kvalifikace pro trenéra Slavie? Podle mě vést mladý kluky, od roku 2002 vlastně jenom v nároďáku, je velký rozdíl mezi tím vést fotbalovej klub. Samozřejmě nehodnotím "co by mohlo být", tedy to, že by se z něj mohl vyklubat výbornej trenér. Klidně může, ale sázet na to pouze na základě práce s mladejma, která při vedení klubu tvoří pouze část práce, mi přijde přinejmenším riskantní. Chápu,že hodně trenérů začíná u mládež a někde se poprvý k těm chlapů a celému řízení klasického mužstva dostat musí. Ale já teda nejsem přesvědčen, že by tím prvním klubem měla být Slavia. Nejdřív by se měl člověk předvést v jinech týmech než by případně mohl jít do Slavie. U českých a slovenských trenérů zatím pořád nehrozí, že trenér, kterej by se ukázal v menším klubu by šel za lepším rovnou do ciziny. Většinou chce do Sparty nebo Slavie (chápu, že naše zrovna ne růžová ekonomická situace tuhle teorii podporuje).
O co mi teda jde: nechápu na základě čeho si tolik fanoušků přeje, aby Slavii trénoval zrovna Dovalil. Možná mi něco uniklo a nechám se rád obohatit vašimi názory..
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
tantalos před 15 lety 19.05.2010 16:22 |Když do Slavie nastupoval jako trenér Petržela, byl proti Dovalilovi naprosto nezkušené ucho. A odvedl výbornou práci. Navím, jak je na tom dnes psychicky, ale v plné formě by byl Petržela naprosto skvělá alternativa. Někdy se holt musí riskovat, ale nejdřív je třeba znát charakter toho člověka. Petržela byl dříč, ochotný se obětovat.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Huzgi (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 16:29 |No nevím, jestli je to dost dobrý příklad. Dobře si pamatuji to mohutné "Petržela ven" nad strahovským stadionem. A titul nám taky nepřinesl. A my snad chceme tituly pravidelně, nebo mi něco uniklo a stačí být věčně druzí???
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 16:40 |..coz nam zajisti pouze jarolim.. proč? protože za jeho působení jsme byli 2x mistrem. tuhle mantru zname.. Tohle je ale pouha statistika, to neni zadny duvod pro angazovani ci neangazovani trenera, existuje tisic duvodu proc se to Petrzelovi nepovedlo a Jarolimovi ano, nelze jen ze suchych udaju predpokladat, ze se historie bude opakovat. Prosim ja nijak neprosazuju Petrzelu..
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Huzgi (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 16:55 |Tak určitě ne jen Jarolím. Každopádně jsme klub, který to dlouho nemá lehké, ty poslední roky s výhrami v lize možná zastínily, že tak jako tak máme mnohem nižší rozpočet než Sparta, mnohem méně přízně okolí (médií, rozhodčích, různých komisí atd.), spoustu problémů s financemi, se stadionem, s bývalými vlastníky, s bývalými pohledávkami. V těchto podmínkách je osobnost trenéra opravdu důležitá a řekl bych klíčová. Celý den si lámu hlavu s těmi 6 jmény a jsem víc a víc bezradný. Práci Zemana vůbec neznám (neviděl jsem ani jeden zápas nějakého jeho týmu a znám ho jen z tisku), práci Dovalila znám zhruba ze 3 viděných zápasů 21, kde točil sestavou tak, jak bych to ve Slavii nikdy nepobral, další trenéři u nás ve svých lepších časech působili a titul ani LM neudělali a teď za zenitem se jim to sotva podaří. A pak zbývá spoustu jmen trenérů na vzestupu s nějakým zkušenostmi z ligy (Vrba, Hapal, Uhrin ml., Levý, Koubek), ale který je ten pravý netuším. Kdysi přišli podobně nadějní Dejmal, Dobiáš, Pešice a bylo to fiasko. Vypadá to, že do ankety, kterou jsem tak trochu vyprovokoval i já, nemám čím přispět :-) Ideální je trenér = bývalý hráč Slavie, který se trenéřinu už dostatečně někde naučil a má za sebou úspěchy (jako třeba Cipro v polovině 90. let), ale nikdo takový není.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 17:10 |Nikdo neni idealni, to je nemozne..:-)
A zavisi na spouste okolnosti, zda trener bude uspesny ci ne.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Kmotr (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 16:32 |Musím přiznat, že tahle odpověď mě neuspokojila. Respektive jsi napsal jakej je/byl Petržela. Mě zajímá právě ten Dovalil, o tom já nevím jakej má charakter. Je to slávista, ale to jaksi nepředurčuje k úspěchu. A že to jednou u někoho vyšlo, ještě neznamená, že to vyjde zrovna teď.
Jinak souhlasím, že Petržela by byl dobrá volba. Ale vážně těžko říct jak na tom je. Určitě to ale nezapomněl..
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
urs (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 22:34 |s Dovalilem je určitá šance opravdové KONCEPCE :)
je to horizont několika let..
urs
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 16:28 |Kazdej ma nevyhody a vse je svym zpusobem riziko. Vyhody Dovalila jsou jasny - slavista, uspesny trener, byt ne v klubech.. kolik takovych je?
U kazdeho trenera lze vypocitat radu nevyhod - Zeman - mozna ma nejlepsi leta za sebou, Uhrin ml. - docela konfliktni, Vrba - netrenoval vetsi klub, musel by se vykupovat z Plzne, Beranek - zda se za zenitem, atd...
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Kmotr (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 16:42 |No mě prostě přijde, že být úspěšný s reprezentací (ještě kluků vlastně) je o hodně větší rozdíl než být úspěšný s ligovým klubem.
To takový Uhrin ml. nebo Vrba (a i další trenéři "ze seznamu") ty úspěchy mají s ligovými týmy. Jejich tebou zmiňované nevýhod mi přijdou daleko méně podstatné než právě nevýhoda Dovalila, kterej prostě ligovej klub ještě vůbec netrénoval.
Chápal bych kdyby se tady v té anketě sem tam objevoval. Ale aby byl vlastně jedním z úplně nejžhavější kandidátů mi přijde dost zvláštní a překvapující. Respektive si myslím, že kdyby jeho jméno nepadlo v mediích, kde ho jednu chvíli bulvár označoval za horkého favorita, tak by se tady jeho jméno objevovalo spíše sporadicky..
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 16:50 |Ja si naopak nejsem jist, zda je lepsi kvalifikace pro trenera slavie fakt, ze drive vedl Boleslav nebo Žilinu nebo že vedl U21. Oboji je solidni zkusenost a slusny predpoklad, bylo-li predchozi angazma uspesne. Nevidim v tomhle zasadni nevyhodu pro Dovalila, byt je jasne, ze je mene zkuseny.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Kmotr (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 17:18 |No tak to mě teda přijde sakra rozdíl. Vést repre výběry je prostě úplně ale úplně něco jinýho. Když už někdo vedl ligovej tým, můžeš se podívat jak a na základě toho usoudit jestli to dělal dobře. U Dovalila můžeš jenom hádat.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
quelhar (admin) před 15 lety 19.05.2010 16:51 |Ale tak to mas u vseho - nejvic hlasu maji ti, o kterych se mluvi. Kdyby se nepsalo, ze je kandidat Rada, tak urcite nema pres minus 130 hlasu a skoro nikdo by si na nej nevzpomnel.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Kmotr (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 16:59 |No jasně ale tak kromě Dovalila a Rady se mluvilo a mluví o dalších jménech. To že se tady Dovalil vůbec objevuje, je práce medií. To že se drží na druhém místě ale už ne. Stejně tak Rada - objevuje se tu proto, že se o něm mluvilo a nejhorší umístění už "si vybojoval sám".
Zkrátka, to že se o něm mluví ho "pouze" zařadí mezi kandidáty.. to že ho pak někdo volí, už je z jiných pohnutek.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
quelhar (admin) před 15 lety 19.05.2010 17:07 |U Dovalila i Rady si myslim, ze je to negativni zkusenosti: Za Dovalilem zadny viditelny neuspech neni a proto je bran pozitivne.
Za Radou je neuspech obrovsky - nepostup s repre kombinovany s jeho vystupovanim v mediich, coz zastinuje i jeho predchozi pomerne solidni pusobeni v Jablonci a Teplicich - a proto je ted tak nepopularni.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 17:22 |Presne tak. Nejhorsi je, kdyz ztrati autoritu a soudnost. To je pripad Rady, neuspech potka kazdeho trenera, ale on ze sebe udelal kaspara, ktery je mimo realitu. Kdo takovemu uveri.. Pravda, Dovalil takovymi zkouskami neprosel, nicmene pusobi duveryhodne a ma za sebou solidni praci.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
knl66 (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 17:34 |Ještě bych možná zmínil trenéřinu Uhrina mladšího.... v Boleslavi měl sice jednu (jedinou) úspěšnou sezonu, ale bylo to v době slavného vítězství nad Libercem 2:3 v posledním kole, takže je-li to úspěch na hřišti zasloužený, osobně pochybuji. To samé pak v Rumunsku, myslím, že udělal 3.místo, ale zda je rumunská liga měřítkem a čistá jak křišťál, nevím. Na jiných štacích pohořel a ještě na všechny a na všechno štěkal, pořád si na něco stěžoval. S ním bychom se zase stali pěknými "ubulenci". Ale třeba se pletu a všechno je/bude jinak. Osobně lituji, že Komňacký, Vrba, Koubek jsou smluvně vázáni a tak asi nepřijdou, že se z finančních důvodů bude spíše vybírat mezi těmi volnými (ale např.Hřebík ANO).
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
jane (admin) před 15 lety 19.05.2010 16:17 |Ano: 1. Zeman, 2. Dovalil, 3. Petrzela
Ne: 1. Rada, 2. Bruckner, 3. Straka
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
lemurek80 před 15 lety 19.05.2010 16:22 |ANO - 1.Hřebík,2.Petržela,3.Dovadil,NE -1.Beránek,2.Uhrin ml.,3.Vrba
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Marty04 před 15 lety 19.05.2010 16:30 |ANO - 1. Marko, 2. Dovalil, 3.Komňacký NE - 1. Rada, 2. Beránek, 3. Hřebík
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Faherty před 15 lety 19.05.2010 16:33 |ANO 1.Dovalil 2. Brückner 3. Vrba
NE 1. Rada!!! 2. Bílek 3. Jarolím
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
mpik před 15 lety 19.05.2010 16:36 |ANO: 1. Komňacký, 2. Dovalil, 3. Zeman
NE: 1. Straka, 2. Jarolím, 3. Rada
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
jiras před 15 lety 19.05.2010 16:54 |ANO - 1 Zeman, 2. Dovalil, 3. Vrba NE - 1. Ščasný, 2. Rada, 3. Beránek
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Huzgi (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 17:00 |O kus výše píšu, jak jsem bezradný s tím, komu ano a komu ne. Jen při čtení ostatních příspěvků přemýšlím, co po novém trenérovi chceme. Já osobně beru jen výhru v lize a LM. Tu výhru v lize aspoň každý druhý rok, postup do LM jednou za 3 roky. To je moje hranice úspěchu. Zbytek je neúspěch. Nechci shazovat trenéry v minulosti. Byli doby v éře Pešiceho, Beránka, Petržely, kdy se hrál tu a tam pohledný fotbal. Ale jako úspěšné trenéry Slavie beru jen Frantu Cipra a KJ.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
hiker42 před 15 lety 19.05.2010 17:28 |podle Vašich kritérií úspěchu (1x za 2 roky titul, 1x za 3 roky ChL) pak ale nebyli úspěšní ani KJ a FC, které však jako úspěšné berete.. nebo máte na nového trenéra jiný metr?
navíc dříve byla často účast v ChL 2x pravděpodobnější než od příští sezony vzhledem ke koeficientu CZ..
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
lassiter před 15 lety 19.05.2010 17:37 |No jo, to je stejná debata, jako vedeš už nahoře s martynim. Beránek dokázal v sezoně tušim 02/03 udělat víc bodů než KJ v sezonách s titulem, dát víc golů, v UEFě sázet pět gólů na počkání, fotbal se hrál pěknej. Ten titul ale tehdy vyhrála Sparta, a proto je za nejúspěšnějšího trenéra považován, oprávněně, KJ, kterej ten titul prostě vyhrál, i když těch bodů udělal míň, gólů se dalo míň, atd. Je proto KJ lepší trenér než Beránek? Já nevim.
Já osobně po trenérovi chci útočnej fotbal s maximálním nasazením, u kterého se nebudu nudit a jestli z toho bude jednou za dva roky výhra v lize a jednou za tři LM, pak tím líp.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
hiker42 před 15 lety 19.05.2010 17:42 |podepisuju a dodávám: systém v prodejích a nákupech hráčů (za kvalitu opět kvalita).
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 17:56 |jasne, to bych zapomnel. Pokud to ma byt trener na delsi casovy obdobi, rad bych u nej tez videl smysluplne budovani kadru a rozumnou prestupovou, samozrejme pokud to vedeni dovoli..
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Huzgi (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 17:58 |Jo přesně tak to z diskuzí cítím, jak píšete. My vlastně nehledáme trenéra, který by tým nutně musel vést tým k titulům. Bude nám stačit pěkná hra, tu a tam pohár. To je jak mi vždycky říkají sparťani: "vy možná někdy hrajete hezčí fotbal než my, ale ligu vyhrává Sparta".
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
hiker42 před 15 lety 19.05.2010 18:55 |nebojte se, až budem hrát takovej fotbal, jako si tady přejeme a bude systém v přestupový politice, tituly nevyhnutelně přijdou.
nebo chcete tituly alá sparta (to jaro bylo cinklý). co je na tom k radosti? na co má bejt pak člověk hrdej? já si vybral Slavii..
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 17:54 |Souhlas, take po trenerovi chci spis to, co ty. Tedy fotbal, kterej me bude bavit, utocnej, rychlej, s nasazenim, kvuli kterymu bude stat za to chodit na stadion. Samozrejme bych si taky pral, aby ten fotbal zajistil slavii klidnou existenci bez dluhu, skandalu, apod. a take dustojne postaveni vzhledem k jejimu jmenu a tradicim, coz pro me znamena predni umisteni v ceske lize a dustojna vystoupeni v poharovy evrope. Jo a taky bych pozadoval urcitou uroven a charakter, tez odpovidajici jmenu a tradicim slavie.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Huzgi (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 18:01 |Vidíš, a to mně přijde hrozně málo. Já přece jen raději chci ty tituly, nebo aspoň být vždy před Spartou!!!!
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 18:12 |Mne zas prijde malo byt pred Spartou.. heled, vysledek ti zadnej trener nezaruci, je to sport. Navic cesky fotbal plny, kde ma vsechno jeste jine zakonitosti. Samozrejme chci spartu porazet, ale je mi jasne, ze to vzdycky nepujde. Vetsi hodnota je pohledny fotbal, na kterej budou do edenu chodit lidi, pravidelna ucast v poharech a v nich dustojna reprezentace slavie, plnej eden, zajimavy souperi...
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
DrFe1 před 15 lety 19.05.2010 17:00 |ANO - 1. Vrba, 2. Weiss, 3. Zeman
NE - 1. Jarolím, 2. Rada, 3. Beránek
Anketa - kdo by měl vést Slavii
L_Corel před 15 lety 19.05.2010 17:06 |ANO: 1. zahraniční trenér (nejlíp GER); 2. Zeman; 3. Hřebík
NE: 1. Jarolím (splněno); 2. Beránek; 3. Ščasný
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Rottax (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 17:15 |ANO - 1.Zeman 2.Uhrin ml. 3.Dovalil
NE - 1.Rada 2.Hřebík 3.Straka
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Gordon (host) před 15 lety 19.05.2010 17:21 |Ano- 1) Hrebik 2) Dovalil 3) Petrzela
Ne- 1) Zeman 2) Rada 3) Pešice
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
knl66 (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 17:22 |ANO: 1. Komňacký, 2. Hřebík, 3. Vrba....... NE: 1. Rada, 2. Uhrin ml., 3. Pešice.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
agamator před 15 lety 19.05.2010 17:44 |ANO - 1. Hřebík, 2. Uhrin ml., 3. Dovalil
NE - 1.Rada, 2. Beránek, 3. Straka
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
agamator před 15 lety 19.05.2010 17:48 |Hřebík by je naučil jezdit na hřišti po prdeli!
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Huzgi (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 18:02 |No už tady u nás jednou byl a nic takového nikoho nenaučil. A ani se na to nedalo moc koukat.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
golux před 15 lety 19.05.2010 17:51 |ANO: 1.Hřebík, 2. Zeman, 3. Petržela
NE: 1. Rada, 2.Pešice, 3.Griga
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
slimak před 15 lety 19.05.2010 17:57 |ANO - 1.Zeman 2.Vrba 3. Petržela
NE - 1. Rada 2.Ščasný 3. Beránek
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
vlchan před 15 lety 19.05.2010 18:07 |STRAKA ! Ano je to sparťan, ale je to profík který neuhne ze svých zásad, dokáže nabudit a povzbudit mužstvo a hlavně není zapleten do slávistyckého kamarádčofta které dovedlo Slavii tam kde nyní je. Věřím, že několik hráču kvalitu má (snad je všechny Jarolím nezlikvidoval) a potřebují pouze pořádně nastartovat.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
rychlik před 15 lety 19.05.2010 18:17 |ANO: 1.Zeman 2. Vrba 3.Hřebík
NE: 1.Jarolím 2.Rada 3.Pešice
Nevím ,možná ani Hřebík by to nevzal.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
piero (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 18:19 |ANO-1. Zeman, 2. Hapal, 3. Griga = trenér
ANO - 1. Dovalil, 2. Kozel, 3. Janů = asistent
NE - 1.Straka, 2. Ščasný, 3. Rada
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
hovnar před 15 lety 19.05.2010 18:29 |ANO - 1.Hřebík, 2.Vrba, 3.Dovalil, NE - 1.Pešice, 2.Rada, 3.Beránek
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martin11 před 15 lety 19.05.2010 18:35 |ANO: 1. Komňacký, 2. Vrba, 3. D. Uhrin ml.
NE: Rada, 2. Straka, 3. Petržela
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
mitsu před 15 lety 19.05.2010 18:52 |ANO- 1. Weiss 2. Zeman 3. Dovalil
NE- 1. Rada 2. Griga 3. Radolsky
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Shodam před 15 lety 19.05.2010 19:00 |ANO - 1. Uhrin ml. 2. Zeman 3. Dovalil
NE - 1. Rada 2. Hřebík 3.Pešice
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
tt před 15 lety 19.05.2010 19:06 |ANO - 1. Dovalil 2. Hřebík 3. Zeman
NE! 1.Rada 2.Beránek 3. Griga
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Saul_Hudson (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 19:08 |ANO - 1. Zeman, 2. Dovalil, 3. Uhrin ml., NE - 1. Beránek, 2. Rada, 3. Pešice
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
wymaz před 15 lety 19.05.2010 19:23 |1.Dovalil,2.Weiss,3.Petržela
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
wymaz před 15 lety 19.05.2010 19:29 |tak jsem spěcha,že jsem se unáhlil:
Ano:1.Dovalil,2.Weiss,3.Petržela, Ne:1.Brückner,2.Pešice,3.Straka
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
wymaz před 15 lety 19.05.2010 19:30 |Já se ....spěchal???????
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Kawaboy před 15 lety 19.05.2010 19:37 |ANO - 1. Dovalil, 2.Vrba, 3.Komňanský
NE!! - 1. Griga, 2. Ščasný, 3. Hapal
Je to těžká volba.
Mac před 15 lety 19.05.2010 19:53 |ANO - 1. Dovalil, 2. Zeman, 3. Jarolím
NE - 1. Griga, 2. Hapal, 3. Petržela
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
ZaplatPambuZaZZa před 15 lety 19.05.2010 20:00 |neřešíme tak trochu tři,čtrnáctipatnáctiny?
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
mart před 15 lety 19.05.2010 20:49 |resime :), ale aspon je nejaka sranda.
Moc sme ji letos neuzili :(
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
pan_Filuta před 15 lety 19.05.2010 20:14 |ANO - 1. Zeman, 2. Hřebík. 3. Petržela Ne - 1. Straka, 2. Hapal, 3. Brůckner
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
zapak před 15 lety 19.05.2010 20:17 |ANO-1.Vrba,2.Dovalil,3.Hřebík-NE-1.Rada,2.Hapal,3.Ščasný
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Jakubisko před 15 lety 19.05.2010 20:28 |ANO: 1. Dovalil 2. Vrba 3. Weiss
NE: 1. Rada 2. Petržela 3. Pešice
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Barlblog před 15 lety 19.05.2010 20:30 |Pokud se řekne jméno trenéra, jako A, musí se říct i B a C...
Takováto anketa je, jak zpívá Karel Kryl, zbytečná jako pod hladinou vlny.
Doufám, že pro naše 3 managery jsou a budou některá jména na black listu.
Neprogresivní lokální trenéři, nebo lidé za zenitem, se kterými se nikam neposuneme.
Uličný, Straka, Rada, Pešice, Griga, Radolský, Hapal.
Každý musí objektivně uznat, že jejich uspěchy jsou spjaty s kvalitou kádru, který ale NEVYBUDOVALI, nikoli jejich taktickým a fotbalovým umem. Slovenskou ligu sleduji docela podrobně a nevidím tam trenérskou osobnost pro Slavii.
Pak je tu skupina trenérů, kteří jsou kvalitní, zdokonalují se a jsou za nimi vidět uspěchy. Jejich jedinou nevýhodou je to, že jsou pod smlouvou a to v klubech, ze kterých, za současné situace, nemá smysl odcházet.
Vrba, Komňacký, Lavička, Uhrin ml. (já osobně ho však nemám rád :-) ) + Weiss (u něj si příchod do Slavie bez pohárů už vůbec nedovedu představit)
Takže nám zbývá: Dovalil, Zeman, Hřebík, Beránek, Petržela
Z nich můžeme vybírat, popřípadě odškrtávat.
Petrželu uvádím s velkým vykřičníkem. Něco jsem zaslechl o problémech na Žižkově...
Moje řešení:
Beránek - Sportovní ředitel A-týmu
Manager Chief coach: Zdeněk Zeman
1. trenér: Luboš Kozel/Jakub Dovalil
+ Další asistenti a Netscher
Vrabec, Řehák, Přibyl, Držmíšek konec.
U reprezentačních trenérů jsou problémy. Navíc, mnozí z nás kritizovali Lavičku a teď bychom chtěli to samé od Dovalila???
To bych radši vyplatil Kozla z Dukly.
Velmi diskutovaného Zemana uvádím proto, že se v Evropě začíná hrát 4:3:3, potažmo 4:2:3:1.
Má sice dost nepřátel, ale i známých. Tyhle kontakty by se nám mohli hodit, zvlášť, když se kdysi mluvilo o užší spolupráci mezi námi a Internazionalle Milan.
Zároveň však zohledňuju to, že moc nezná české prostředí a taky není nejmladší. Proto by bylo elegantní nepokrytě okopírovat Anglický model, chcete-li, Spartu.
Sčasného a Marka nejsem schopen posoudit.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
slimak před 15 lety 19.05.2010 20:55 |tvůj návrh se mi líbí..
co se dělo s Petrželou na žižkově?? jeho vyhazov mi prisel dost podivný
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
tantalos před 15 lety 19.05.2010 21:05 |Velmi rozumný názor
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
tantalos před 15 lety 19.05.2010 21:05 |Velmi rozumný názor
Finance
Mac před 15 lety 19.05.2010 21:13 |Tvé řešení je zajímavé, ale zapomínáš na finanční situaci Slavie. V dnešní době, kdy potřebujeme každou korunu, platit Beránka, Zemana, Kozla (toho navíc vyplácet ze smlouvy) + KJ?
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martyni (přítel SN) před 15 lety 19.05.2010 21:34 |Tak to je nejlepsi prispevek k otazce trenera. Pekny rozbor, ze kteryho je videt, ze to neni az takova zahada. Dvojice Zeman - Dovalil / Kozel dava nadeji na kvalitu a taky je relativne dostupna. Zeman se udajne prihlasil sam a minimalne u Kozla na Dukle by to nemusel byt neprekonatelny problem. Moc jinych rozumnych moznosti neni. Bohuzel se obavam toho, ze Zemana ceske kluby nechteji kvuli tomu, ze by nepristoupil na pravidla hry v ceskem fotbale, treba staveni hracu na objednavku a vubec vsechny ty svinarnicky, co se tu dejou.. slavie - je mi lito - asi neni vyjimkou v soucasny dobe..
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Mekii před 15 lety 19.05.2010 21:03 |Ano: 1.Caplár, 2.Straka,3.Bruckner
Ne: 1.Jarolím.2.Rada,3.Griga
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Gordon (host) před 15 lety 19.05.2010 21:32 |Nechtel jsem hodnotit cizi hlasovani ale nemuzu si tady pomoci, tohle mi prijde jako nejbizardnejsi kombinace treneru pro slavii...
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Tonda před 15 lety 19.05.2010 21:16 |ANO - 1. Jarolím, 2. Weiss, 3. Vrba, NE - 1. Rada, 2. Komňacký, 3. Zeman
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Tonda před 15 lety 19.05.2010 21:16 |ANO - 1. Jarolím, 2. Weiss, 3. Vrba, NE - 1. Rada, 2. Komňacký, 3. Zeman
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Gordon (host) před 15 lety 19.05.2010 21:27 |Muzu se Vas vsech co tipujete Zemana zeptat, co na nem vidite, ze ste vsichni pro nej? kde mate nejake jehoo vysledky krom toho ze ste slyseli ze nekde tmahle pred dvaceti lety trenoval ....?
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Ravik před 15 lety 19.05.2010 21:37 |trénoval 20 let kluby, kam jezdí ti naši tak maximálně na stáž a pak o tom hodinu mluví ve studiu fotbal jak je to super pro jejich karieru!
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
tantalos před 15 lety 19.05.2010 21:45 |Kdyby pro nic jiného, tak už proto, že osoba jeho formátu by měla mimořádnou publicitu a mohla by přitáhnout nové sponzory, což by vyvedlo Slavii z finanční žumpy, do níž ji dostaly nákupy páně Jarolíma.
Mimochodem, ani Mourinho by ve Slavii neuspěl, kdyby hráči nedostávali plat a vedení páchalo stejné skopičiny, jaké páchalo, páše a zřejmě páchati bude.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
knaphi před 15 lety 19.05.2010 21:31 |ANO 1. S. Procházka 2. Vrba 3. Dovalil
NE 1. Rada 2. Marko 3. Hapal
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Mac před 15 lety 19.05.2010 21:39 |Tak S. Procházka je originální tip! To tu ještě nebylo! :-))
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
knaphi před 15 lety 20.05.2010 09:39 |Je to tak, divim se že to tu ještě nikdo nenapsal...byl by to ideální a levnej trenér ze spoustou zkušeností z ciziny. A nej na tom je že je to srdcem velkej slávista a o to tady přece nejvíc jde.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
kit před 15 lety 19.05.2010 22:10 |Ano:1.Hapal 2.Weiss 3. Marko
Ne:1.Beránek 2.Rada 3.Jarolím
-a na funkci ředitele sport.úseku Csaplára
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
smisek před 15 lety 19.05.2010 22:42 |ANO- 1.Komnacký
2.Vrba
3.Mourinho
NE- 1.Jarolím
2.Levý
3.Chovanec
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
bongor před 15 lety 19.05.2010 22:44 |Hoši,kdyby to mělo být na nás,kdo bude trenérem ve Slavii,tak počítám,že budeme pár roků bez trenéra.Ono by se tedy moc nestalo,hráči by se vždycky dohodli,kdo bude ten který zápas koučovat a možná by se vytříbil nějaký stálejší vůdce.pan Brabec by se teď hodil,ten i za KJ hlavně při standardkách rozděloval kdo co má dělat a potom mu utek každej kdo uměl stovku pod patnáct vteřin.Taky by bylo dobrý,že by našim hráčům vysvětlil,že se musí hodně snažit,aby se taky dostali do sralty a jakej je to na Letný skvělej podnik.
Mělo by to spoustu výhod,ušetřily by se peníze i zdraví hráčů,kdyby je pořád někdo nehonil,tak by se všechno mohlo dělat pěkně pomaleji.
Tím by i ubylo zranění a mohli bysme třetinu kádru prodat.
Jenže bohužel rozhoduje o tom někdo jiný,tak si holt musíme v klidu počkat,koho nám vedení předhodí,abysme zase měli komu nadávat.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
DrFe1 před 15 lety 19.05.2010 23:09 |Tak něják nevím co jsi nám chtěl vlastně sdělit ......
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
bongor před 15 lety 19.05.2010 23:49 |Je to jednoduchý doktore:Máme s bídou poradní hlas.O personálních věcech rozhodují nahoře,aniž by je naše názory zajímaly a i kdyby je zajímaly tak na naše koně nemají drobný,nebo mají ty koně lepší džob.
O setrvání trenéra potom rozhoduje většinou kabina-zavedlo se to ve sraltě a my je s úspěchem kopírujeme.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
DrFe1 před 15 lety 19.05.2010 23:59 |Díky za vysvětlení. Nicméně si alespoň utříbíme názory
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
teich před 15 lety 20.05.2010 00:16 |ANO - 1. Dovalil, 2. Kozel, 3. Vrba
NE - 1. Rada, 2. Beránek, 3. Pešice
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
DrFe1 před 15 lety 20.05.2010 00:32 |PRŮBĚZNÉ neoficiální VÝSLEDKY !
Ke středečním 19,30 hod.
ANO
Zeman - 100 bodů
Dovalil - 97 bodů
Vrba - 71 bodů
Hřebík - 40 bodů
Komňacký - 36 bodů
Weiss - 25 bodů
Uhrin ml. - 18 bodů
Lavička, Marko - 10 bodů
Petržela - 9 bodů
Kozel - 8 bodů
NE
Rada - 170 bodů !!!!!!!!
Straka - 46 bodů
Pešice - 33 bodů
Beránek - 31 bodů
Jarolím - 29 bodů
Griga - 27 bodů
Ščasný, Hřebík - 25 bodů
Brykner - 9 bodů
Zeman, Marko - 8 bodů
Absolutním vítězem se stává trenér zRada, kterého ve Slávii opravdu ale opravdu nikdo nechce !!!
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
whitesnake01 před 15 lety 20.05.2010 02:02 |hehe jak sem vozralej tak Brykner hehe, Bruckner ty vole
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
DrFe1 před 15 lety 20.05.2010 09:41 |Jak jsem střízlivej, tak vždycky jedině Brykner !
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
slavista-kuba před 15 lety 20.05.2010 01:11 |ANO 1. Dovalil 2. Vrba 3. Marko NE 1. Hřebík 2. Rada 3. Beránek
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
FrancoisMerlin před 15 lety 20.05.2010 03:01 |ANO 1.Vrba 2. Zeman 3. Komňacký
NE 1. Rada 2. Petržela 3. Hřebík
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
polivka před 15 lety 20.05.2010 07:11 |ANO - 1. Lothar Matthäus, 2. Jakub Dovalil, 3. Karol Marko, NE - 1. Josef Czaplar, 2. Karel Jarolím, 3. František Cipro
OT
slaviator před 15 lety 20.05.2010 07:47 |Přes oceán se vydalo 22 hráčů, členové realizačního týmu, pracovníci svazu, vedení českého fotbalu v čele s předsedou Ivanem Haškem, zástupci sponzorů a svazových partnerů, reportéři a například i senátor Alexandr Vondra.
"Letím tam pracovně, ale samozřejmě na fotbale chybět nebudu. Fotbal mám rád, mým klubem je Slavie," líčil senátor a bývalý český velvyslanec v USA. "Samozřejmě, letos jsem si moc radosti neužil."
-------------
No, konečně z politiků se ke Slavii nepřiznal jen Gross či Paroubek. Jooo, Vondra, to je jinej kalibr než Paroubek.
Re: OT
bongor před 15 lety 20.05.2010 08:28 |Jo souhlas,je to výbornej chlap,třeba mně osobně pomohl bez dlouhých řečí.Jasnej slávista.
Re: OT
Urbie před 15 lety 20.05.2010 10:42 |jasnej geograf :)
Re: OT
honzah (přítel SN) před 15 lety 20.05.2010 12:26 |Vondra fandí Jude Slávii, jako všichni sionisti :-))
Také jsem lehce izraelitského původu (byť nejsem sionista), takže mne to nemůže překvapit.
Paroubek je prý také z kmene Judova, i když řízlej matkou Oláhovou do tmava :-DDD
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
adray (přítel SN) před 15 lety 20.05.2010 08:17 |ANO: 1) Zeman, 2) Dovalil, 3) Večeřa
Ne: 1) Rada, 2) Straka, 3) Csaplár
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Lukavo před 15 lety 20.05.2010 09:18 |ANO 1.Dovalil 2.Marko 3.Komňanský
NE 1.Chovanec 2.šlechtic De Bílek 3.Jarolím
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Romino před 15 lety 20.05.2010 09:27 |Ano : 1. Zeman 2. Petržela 3. Dovalil
Ne : 1. Rada 2. Śčasný 3. Straka
Zemana známe pouze z médií, ale rozhovory s ním mají myšlenku, měl vždy jasný názor, nebál se autorit, výsledky měl, má odstup od místního dění, nadhled, spojuje přednosti zahraničního trenéra bez problému jazykové bariéry, vždy vyznával útočné pojetí, Slavia i v sezoně bez pohárů by byla mediálně (a sponzorsky? ) zajímavá.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Viking před 15 lety 20.05.2010 09:34 |Ad Zeman - určitě by to byl zajímavý kandidát ale právě pro jeho vystupování bych si tipnul, že se trenérem nestane. On si totiž nenechá srát na hlavu a když se mu něco nelíbí, nedělá mu problém se ozvat a popsat skutečný stav věci. Z toho musí mít vedení klubu docela vítr... Dále by zřejmě začal na všech úrovních požadovat, aby se pracovalo se 100%-ním nasazením a profesionálně s čímž by také u mnoha lidí narazil.
Peníze bych jako problém neviděl, má vyděláno, chce působit v Praze odkud pochází. Vyřešila by to v pohodě nadstardantní bonusová složka.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
martynko před 15 lety 20.05.2010 18:43 |vidim to stejně :-)
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Pubi před 15 lety 20.05.2010 09:39 |ANO - 1. Lavička, 2. Dovalil, 3. Kozel
NE - 1. Griga, 2. Rada, 3. Hapal
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
porque před 15 lety 20.05.2010 10:33 |ANO-Zeman, Zeman, Zeman
chci se chodit koukat na slávii, která do toho bude bušit a útočit, naučil hrát ofenzivní fotbal italy, tak ať je to tady naučí taky, protože to, co slavie a ostatní český týmy předváděj, neni fotbal, ale destrukce fotbalu, já chci góóóly!!!!
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Eluin (přítel SN) před 15 lety 20.05.2010 11:49 |Vzhledem k naší obraně by mohly výsledky končit třeba 5:4, což by bylo fajn. Nechť žijí navěky časy pánů Bicana, Puče, apod.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Jachym před 15 lety 20.05.2010 10:51 |ANO - 1. Vrba, 2. Komňacký, 3. Tobiáš, NE - 1. Rada, 2. Beránek, 3. Pešice
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Urbie před 15 lety 20.05.2010 11:00 |Ano: 1. Dovalil 2. Janů 3. Beránek + k nim jako asistent Kozel
Ne: 1. Uličný 2. Rada 3. Czsaplár
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
beebop před 15 lety 20.05.2010 11:22 |Ano 1.Zeman 2. Hřebík 3. Vrba Ne 1.Ščasný 2.Rada 3. Chovanec
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
sTizz (přítel SN) před 15 lety 20.05.2010 12:48 |ANO - 1. Dovalil, 2. Morales, 3. Hrebik NE - 1. Rada, 2. Rada, 3. Rada
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
knaphi před 15 lety 20.05.2010 12:56 |Tohle je trenér pro Slávii
http://fotbalzive.ct24.cz/article.asp?id=17197
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Gino před 15 lety 20.05.2010 14:53 |Moooooooc pěknej rozhovor :o)
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
whitesnake01 před 15 lety 20.05.2010 17:08 |jj docela sem se nasmal :)
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Wommi před 15 lety 20.05.2010 12:59 |http://fotbal.idnes.cz/pribramsky-trener-marko-je-v-kurzu-zajem-maji-banska-bystrica-i-slavia-1zd-/fotbal.asp?c=A100520_114007_fotbal_mn
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Viking před 15 lety 20.05.2010 13:54 |Jj, Marko, trenér co vynadá Hušbauerovi za projev fairplay a vlastního hráče chválí za špičkové simulování po kterém je soupeř vyloučen. Typický trenér do zatuchlého českého rybníka, asistenta by mu mohl dělat třeba Tobiáš s Uličným...
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Jachym před 15 lety 20.05.2010 14:09 |Zrovna pana Tobiáše do toho netahej. Ten je sice jako já Budějčák, a tedy z kraje rybníků, ale výsledky vždy měl. Ligu s Dynamem pokaždé zachránil a ani se Slavií to tehdy nebylo špatné na to, jak krátkou dobu tady byl.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Viking před 15 lety 20.05.2010 14:31 |Ano, ligu pokaždé zachránil a také pokaždé s Dynamem hned následující rok spadnul, tedy pokud nebyl v průběhu sezony odvolán.
Je to průměrný ligový trenér vyznávající klasický prešovský beton, nic víc, nic míň. Kloudné výsledky neudělal ve Slavii, v Brně, Budějovicích ani v Příbrami. Šedivý průměr až podprůměr produkující nekoukatelný fotbal.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Frealaf před 15 lety 20.05.2010 13:34 |ANO:
1. Zeman
2. Morales
3. Uhrim ml.
NE:
1. Rada
2. Jarolím
3. Beránek
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Stahler před 15 lety 20.05.2010 14:03 |Ano:1.Komňacký,2.Vrba,3.Dovalil
Ne:1.Straka,2.Rada,3.Hoftych
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
mathis před 15 lety 20.05.2010 15:37 |ANO - 1. Zeman 2. Dovalil 3. Kozel, NE - 1. Pešice 2. Hapal 3. Rada
Líbila by se mi spolupráce Dovalila, Kozla, Suchopárka, ale chtělo by to aby měli nad sebou nějakou ikonu, někoho kdo už má něco za sebou a má respekt, klidně to může být Cipro
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
Konraad před 15 lety 20.05.2010 19:13 |ANO: 1. Hřebík (+ někdo, kdo dokáže lidsky mluvit s hráči, jako asistent); 2. Vrba; 3. Dovalil.
NE: 1. Rada; 2. Straka; 3. Uličný.
Re: Anketa - kdo by měl vést Slavii
janko (přítel SN) před 15 lety 21.05.2010 15:18 |Chlapi klid, co šílíte? Shrňme si to.
Minulý týden mediální masáž, že KJ je zpět na 100 %. V úterý zasedne představenstvo, vydá stručné vyjádření, že KJ ne, a že nebudou další vyjádření. Den klid a pak idnes do toho jde znova s tím, že rada, KJ a platil. A znovu bouře. Proboha proč? Dokud nepromluví Rosen nebo Doležal tak jen bulvár mlží. Já jsem nikdy na žádném jednání představenstva nebyl, ale nemyslím, že ti tři pánové se štěkají kdo bude trenér a mají přitom okolo 20 čumilů kterým je do toho hubec a jem přihlížejí. A pochybuju, že hned potom Rosen volá do MF.
Radu nechci, platila neznám, asi to bude taky típek, nedělá na mne dobrý dojem, takže ne, ale nemyslím si že je Rosen takovej sebevrah, aby sem toho lampasáka přitáhl. A i kdyby k tomu došlo, tak na něj bude takovej tlak, že ten srab to neustojí. Je to naprosto jednoznačný, nikdo z nás ho nechce. Docela si dokážu představit jak se řve po první plichtě ,,Rada ven,,. Ne, ten kdyby přišel, tak nevydrží do švestek.
A odchod Doležala? Jak jako? Všude se tvrdí, že je jedním z majitelů. To on jako řekne ,,dobrý, dej tu mojí židli platilovi, já jdu,, Majitel? Si to představujou novináří nějak jednoduše....