Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

Na dnešním jednání představenstvo SK Slavia Praha rozhodlo, že Karel Jarolím nepovede tým v příštím sezóně. Zároveň oznámilo, že jméno trenéra bude zveřejněno do začátku letní přípravy. Aktualizováno o spekulace v médiích.

Letní příprava Slavie začíná přesně za tři týdny, v úterý 8. června, a tak nového trenéra vedení Slavie oznámí nejpozději za 21 dní.

Média v posledních dnech považovala návrat Karla Jarolíma do Slavie za téměř jistý a tak dnešní strohá tisková zpráva zní překvapivě. Kromě výše zmíněných faktů v ní je pouze oznámení, že se Slavia nebude do oficiálního jmenování nového realizačního týmu k tomuto problému vyjadřovat.

Karel Jarolím vedl Slavii necelých pět let, než po porážce v Ostravě v 22. kole uplynulé sezóny sám odstoupil. Získal s ní dva tituly a jako jediný trenér se Slavií postoupil do Ligy mistrů. Zároveň se celé Slavii uplynulá sezóna hrubě nepovedla, což vedlo k jeho odstoupení. Spekulace o jeho návratu vzbuzovaly mezi fanoušky velké vášně, jelikož se za své dlouhé působení stal kontroverzní osobností. Mnohými mu byly vyčítány především velké turbulence v kádru a také v základní sestavě.

Kdo tedy povede Slavii do sezóny 2010/11 je v tuto chvíli otázkou, nad kterou si budou lámat hlavu nejen fanoušci, ale také sportovní novináři. Ti v uplynulých týdnech kromě Jarolíma a Františka Cipra, který tým dočasně vedl po Jarolímově odstoupení, spekulovali téměř o desítce jmen. Nejčastěji se skloňovalo jméno trenéra jedenadvacítky Jakuba Dovalila a trenéra Plzně Pavla Vrby, ovšem ve výčtu potenciálních trenérů nechyběli zkušení matadoři jako Hřebík, Ščasný, Zeman nebo Komňacký ani mladší překvapivá jména jako Marko, Hapal nebo Kozel. Už z tohoto velkého počtu jmen je zřejmé, že žádný velký favorit po vypadnutí Karla Jarolíma není novinářům znám.

Server idnes.cz spekuluje o možnosti působení Karla Jarolíma ve Slavii ve funkci generálního manažera po vzoru Jozefa Chovance ve Spartě. Trenérem by pak mohl být podle idnes.cz Petr Rada, neúspěšný reprezentační trenér. Server sport.cz oprášil spekulace o Dovalilovi, Vrbovi a Markovi, ke kterým přidal ještě Stanislava Grigu. Server efotbal nesmyslně nazval současné rozhodnutí veletočem, ačkoli oficiálně Slavia návrat Karla Jarolíma nikdy nenaznačovala. Deník Sport na svém webu zatím kupodivu žádné spekulace nezveřejnil.

Komentáře (109)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. výborná zpráva

    hiker42     před 15 lety 18.05.2010 12:45 |  
    0 0

    a první krok k návratu kam SKS patří. další krok - podpis Zemana nebo Vrby.

    • Re: výborná zpráva

      DrFe1     před 15 lety 18.05.2010 13:07 |  
      0 0

      Naprostý souhlas

    • Re: výborná zpráva

      PetCC     před 15 lety 18.05.2010 14:50 |  
      0 0

      Druhé místo? :-)
      Nebo kam patří? To je to někde předepsáno? Mě totiž tahle fráze přijde ve sportu dost na hlavu.

      • Re: výborná zpráva

        Troubi     před 15 lety 18.05.2010 18:11 |  
        0 0

        to tak proste byva. Slavia patri na spici tabulky(tak to myslim autor myslel) jako treba Repka patri do blazince. Jediny co je tady na hlavu jsi ty,ale to uz jsme si zvykli...

        • Re: výborná zpráva

          hiker42     před 15 lety 18.05.2010 20:35 |  
          0 0

          dík Troubi,tak nějak to autor myslel..;-) hrát zase na špici, přestat bejt v zadnici.

  2. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 12:47 |  
    0 0

    Tak a začnou klasická, z minulosti známá kolečka, nový trenér, noví hráči, naděje, zklamání, změna trenéra, vyhazovy hráčů, nový trenér atd. Běžná historie Slavie ... :-)

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      DrFe1     před 15 lety 18.05.2010 13:09 |  
      0 0

      Proč myslíš ? Pokud seženou kvalitního trenéra, tak by měl dostat šanci na delší dobu a na koncepční práci, já tedy doufám, že to tak bude.

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        Filipos     před 15 lety 18.05.2010 13:14 |  
        0 0

        Právě, POKUD SEŽENOU KVALITNÍHO TRENÉRA. Ale kde ho vzít?

        • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

          quelhar (admin)     před 15 lety 18.05.2010 13:16 |  
          0 0

          Zalezi, koho povazujes za kvalitniho, ze jo... Par jich volnych je.

          • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

            Filipos     před 15 lety 18.05.2010 13:26 |  
            0 0

            Bohužel mě žádný volný nenapadá :-(

            Hřebíka, Straku opravdu nechci, to bych si po opravdu dlouhé době nekoupil permici.

            Rada, Levý mají své kvality, ale nechtěl bych je.

            Beránek nevím, je to možnost, ale v tom Brnu se mu to hodně nepovedlo a čas relativně dostal.

            Spíš jsem pro nějakou variantu jako hlavní trenér Cipro (nebo někdo starší zkušený), který by nesl mediální odpovědnost a k němu někoho mladého. Byl by dobrý Dovalil, pokud by to mohl dělat s U21. Nebo ten Kozel, ale tomu se v Dukle daří...

            • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

              Fallen (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 13:48 |  
              0 0

              Já bych možná zkusil nějakého toho zahraničního trenéra... co myslíte?

            • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

              quelhar (admin)     před 15 lety 18.05.2010 13:48 |  
              0 0

              Myslel jsem volnych treneru, ne volnych a zaroven kvalitnich. U tech volnych se urcite najdou jak priznivci, tak odpurci.
              Jen tak z fleku me krome tebou zminenych napada treba Petrzela, ktereho ted vyhodili z Zizkova.
              Hrebik je ted v Rusku s devatenactkou.

  3. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    mart     před 15 lety 18.05.2010 13:00 |  
    0 0

    .....jinak receno, pan Dolezal zustava :(.
    Skoda.
    Co se Karla tyce, tak rozhodne velky dik za ty dva tituly, a treba jeste nekdy v budoucnu nashledanou.
    I kdyz je mi lito, ze Dolezal zustane, KJ k tymu v teto situaci by asi opravdu nebylo to prave orechove.
    Tezko si dovedu predstavit, jak by to asi fungovalo....., i kdyz, mozna nemam dostatek fantazie :).
    mart

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      urs (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 13:02 |  
      0 0

      přijde Dovalil nebo Kozel a ti to nepodělaj, uvidíš ;)

      urs

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        mart     před 15 lety 18.05.2010 13:07 |  
        0 0

        :), dobre, verim Ti :).

        • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

          urs (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 13:18 |  
          0 0

          jen spekuluji :-)) ale uvítal bych třeba i oba najednou :))

  4. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    slaviator     před 15 lety 18.05.2010 13:03 |  
    0 0

    Rozumny krok!!

  5. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    rekodlak     před 15 lety 18.05.2010 13:03 |  
    0 0

    Po delší době pozitivní zpráva. KJ se pravděpodobně jednou s velkou slávou vrátí a sám tomu budu tlaskat, ale teď bychom byli za úplný osly, v přístupu by se za tak krátkou pauzu nic nezměnilo, a v létě by zas celý to peklo začalo znovu.. ..spíš se bojím aby zas nevylezly informace, že jsme se před KJ plazili a on odmítl..

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 13:15 |  
      0 0

      Mám pocit, že bychom se měli spíš zajímat o to co je dobrá alternativa pro tým, a ne o to zda budeme vypadat jako oslíci. Obzvláště pokud to znamená vypadat jako osli před rudou klikou v novinách. to mě vážně trápí ze všeho nejvíc.

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        rekodlak     před 15 lety 18.05.2010 13:35 |  
        0 0

        To jsem samozřejmě myslel s určitou nadsázkou. I když - mediální obraz máme po Střížkovu asi nejhorší ze všech..

        • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

          bongor     před 15 lety 18.05.2010 20:06 |  
          0 0

          Samozřejmě,že díky pánům novinářům máme špatný mediální obraz.
          Vezmi si jenom to,kdo se na novinařinu dostal za bolševika,za to dosaď jednu neznámou a to je kdo byl bolševikovi nejmilejší.Za to druhou neznámou,kdo je bolševikovu oblíbenci trvale trnem v oku.
          Jestli chceš někdy číst objektivní zpravodajství bez snaživýho lezení
          rumunům do řiti,tak si počkej tak dvacet let.Doroste nová generace
          novinářů a třeba mezi nimi nějací s červenobílým cítěním.

  6. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    quelhar (admin)     před 15 lety 18.05.2010 13:06 |  
    0 0

    Tahle zprava jen dokazuje, ze ve Slavii za jiste nelze povazovat temer nic. Pred nekolika dny bylo vsem jasne, ze KJ se vrati a ono nic. No, vypada to, ze jakykoli jiny trener bude mit pozici u fanousku lehci (i kdyz samozrejme kazdy ma sve priznivce i zaryte odpurce), takze to pro lepsi atmosferu mezi fanousky beru jako pozitivni zpravu.

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      urs (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 13:26 |  
      0 0

      quelhare trošku zmírni :-)
      naříklad mě bylo od začátku jasné, že návrat KJ (a tato nesmyslná proklamace v médiích) je naprostá amatéřina a tím také do jisté míry úplná blbost..

      každej normální člověk s KJ na post trenéra Slávie, zvlášťe po okolnostech jeho odchodu, nemohl v blízké době počítat a vždy šlo jen o přiblblé spekulace..

      jakýkoliv trenér (u mě) mít pozici lepčí nebude, beru jen ambiciózního, schopného a hlavně progresivního borce, všichni ostatní přestárlý (omluva - ale já říkám, mládí vpřed :-)) a nekomcepční pánové mi neudělaj žádnou radost.. chce to osobnost, nebo někoho, kdo pro koho bude výzvou dostat v příštích letech slávii o5 na vrchol.. a to nejen na hřišti, ale také v možnostech zázemí klubu, zájem o práci s mládeží, správnou regeneraci atd. Příkladů takovéto práce je v Evropě plno - jen mi přijde, že neni snaha se "učit" :-(

      urs

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        quelhar (admin)     před 15 lety 18.05.2010 13:36 |  
        0 0

        Muzu ti rict, ze rozhodne neslo o priblbe spekulace, ale ze to byla naprosto realna varianta...
        Chapu, ze konkretne u tebe bude mit par treneru taky tezkou pozici, jenze KJ by mel pozici neresitelnou pozici u minimalne pulky fanousku Slavie a asi 95% diskutujicich tady a na oficialkach.

        • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

          urs (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 13:53 |  
          0 0

          holt vidíš tam, kam já z pozice fandy vidět nemohu.. nebo se KJ dobrovolně vzdal zbívajícího honoráře ve prospěch klubu (byl by to záslužnej čin a možná by si nějaké to % fans i udobřil :-)) )

          opravdu jsem věřil, když ne mému úsudku, tak zdravému rozumu..

          a tak mě Tvá první věta mnoho nepotěšila.. :(


          urs

          P.S. diskutéři na ofickách jsou mimo už drahnou dobu a nepočítám s pozitivnějším vývojem, ten kdo tam však má opravdu co říc, má můj obdiv :)

          • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

            martin08     před 15 lety 18.05.2010 14:29 |  
            0 0

            plat bych neresil, Jarolim urcite nekde misto trenera ziska a to musi znamenat ze nas novej klub vyplati a my vypaltime KJ, nebo se dohodou o ukonceni..

        • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

          PetCC     před 15 lety 18.05.2010 14:53 |  
          0 0

          Samozřejmě, že to byla varianta. Jenže ne reálná. Stačilo se jen nad tím trochu zamyslet.

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      utrzeny_ze_retezu     před 15 lety 18.05.2010 13:27 |  
      0 0

      No nevim jestli by takovej Straka měl lehčí pozici než KJ :-)

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 14:04 |  
      0 0

      Nemyslim.. jak tady tak na oficialkach me jarolim priznivce i odpurce. Driv to bylo pul na pul, nyni prevazuji odpurci, odhaduju 75% ku 25%. Ale nezamenujme virtualni realitu s realitou. Fanousci se nikdy proti KJ aktivne nepostavili a nestalo by se to ani nyni, v edenu bylo choreo s podekovanim. KJ by nemusel vuci fanouskum resit vubec nic. Ano, KJ hodne rozdeloval lidi, ovsem neni nutne to brat tak fatalne, jiste vis, ze tvuj nazor respektuju a krom toho musim rict, ze si vazim toho, co tedka delas na SN, bez ohledu na tvuj postoj ke KJ.

      Tedy pozitivni zprava je to podle me z jineho duvodu, je to dobre pro slavii, ze dal nepujde po ceste, kterou KJ nastoupil po postupu do LM a ktera byla - podle me - minimalne z dlouhodobeho hlediska spatna. Samozrejme se tim nevyresi vsechny problemy slavie, jen se nevratim na cestu, ktera nikam nevedla.

  7. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    Fallen (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 13:06 |  
    0 0

    Bojím se, bojím. Zejména že vedení teď bude dlouho hledat trenéra, až všichni dobří budou mít smlouvy, tak angažuje toho, kdo zbyl. Já vážně nevim, kde chtěj toho trenéra shánět.

  8. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    DrFe1     před 15 lety 18.05.2010 13:10 |  
    0 0

    Zaplať pámbů za ty dary !!! Naděje pro příští sezonu žije ! Opravdu mi spad kámen ze srdce.

  9. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    romson     před 15 lety 18.05.2010 13:20 |  
    0 0

    Jarolim to nebude tak to je dobre pro hrace ale ted je potreba sehnat nejakou kvalitni nahradu a to co nejdriv at si muze vcas privest nejakou posilu ane az kdo zbude.

  10. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    Viking     před 15 lety 18.05.2010 13:39 |  
    0 0

    Dobré rozhodnutí pro Karla i Slavii. Jednou se vrátí a ještě nám všem ukáže!!!:-)

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      urs (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 13:56 |  
      0 0

      souhlas, ale nemusel by hned dělat trenéra, pokud tam jeho nynější nástupce udělá převrat, který bude ku prospěchu :))

      urs

  11. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    Fallen (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 13:41 |  
    0 0

    Karel Jarolím mi bude chybět až polovinu hráčů začnou za pár měsíců stíhat křeče už 70. minutě.... Chce to někoho, kdo je bude honit jako KJ

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      tantalos     před 15 lety 18.05.2010 15:55 |  
      0 0

      KJ je sice honil, ale posledních 15 minut nestačili fyzicky ani na Tiraspol.

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        urs (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 20:05 |  
        0 0

        mno, halt si neuměli rozvrhnout síly.., to bude ono!

  12. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    korwin     před 15 lety 18.05.2010 13:46 |  
    0 0

    skoda, lepsiho trenera u nas neni.

  13. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    whitesnake01     před 15 lety 18.05.2010 13:55 |  
    0 0

    potencionalne najmutelni(lehce vykoupitelni nebo volni) treneri: Straka, Beranek, Zeman, Janu, Macala, Griga, Marko, Kozel, Skorpil, Ulicny, Mazura, Petrzela, Rada, Hapal, Hrebik, Hridel, Zak, Boksa, Scasny

    a pak ze uz nikdo nezbyl :)

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      zibi     před 15 lety 18.05.2010 14:00 |  
      0 0

      Chybí ti tam Csaplar!

      Jinak za současné situace bez formy, bez vlastního stadionu ale za to s dluhy a Doležalem mi tam tak nějak nejlíp sedí Franta Straka :-(.

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        Petha     před 15 lety 18.05.2010 14:13 |  
        0 0

        Csaplar nechce trenovat. Radeji by byl sportovnim reditelem, coz bych celkem uvital.

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      LordEdmund     před 15 lety 18.05.2010 14:36 |  
      0 0

      nemáš tam Dovalila.
      Takže já bych ze svého vybral do užšího finále:
      Zeman,Dovalil.Marko
      Ještě pŕijatelní i když s výhradami , jako ne moc dobré poslední výsledky, kaňky na rodokmenu:-)atd
      :Straka,Beránek,Janů,Máčala,Griga,Kozel,Sčasný,Hapal
      Ostatní doufám ne...

      Jinak ulevilo se nejen vétšině fanouśků, ale i některým hráćům.

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        LordEdmund     před 15 lety 18.05.2010 14:45 |  
        0 0

        A mladej Uhrin, toho bych dal do skupinky k Zemanovi,Dovalilovi a Markovi :-)

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        whitesnake01     před 15 lety 18.05.2010 14:52 |  
        0 0

        Dovadil ma smlouvu u 21, takze ho nepocitam.... pochybuju, ze by ho svaz pustil

        • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

          LordEdmund     před 15 lety 18.05.2010 15:21 |  
          0 0

          Já myslim, źe by ho svaz určitě pustil. Tohle gesto by je nic nestálo a nooko by si usmířili slavistickou veřejnost:-). A u reprezentačního úseku je Šmíca , což je taky významný aspekt hovořící pro slavii.

          • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

            whitesnake01     před 15 lety 18.05.2010 16:03 |  
            0 0

            no ja i doufam, ze nepujde, protoze kluci z 21 ho potrebuji a nezachova se k nim jak ten dobytek pseudoslusnak Lavicka

            ja bych bral 1. Zeman 2. Hapal a jinak nevim, Petrzela je mesuge a Beranek se podle me fotbalove zasekl 10 let zpatky

            • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

              slaviator     před 15 lety 18.05.2010 16:17 |  
              0 0

              Na Lavičkovo místě (kdy měl dostat důvěru na x let ve Spartě, kdy tam měl dostat o dost lepší prachy než na svazu, kdy za Spartu léta hrál a kdy měl možnost se Spartou bojovat o LM) by se tak rozhodla většina trenérů bych řek. A nebylo to nic neslušného.

              • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

                whitesnake01     před 15 lety 18.05.2010 17:05 |  
                0 0

                na tri posledni nejdulezitejsi zapasy se proste tym neopusti i kdyby ho chtela Barcelona, to me nikdo nevymluvi

                • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

                  slaviator     před 15 lety 18.05.2010 17:18 |  
                  0 0

                  Takže nepřijme životní šanci, mladíci nepostoupí, svaz s ním neprodlouží smlouvu a pak ho bude chtít třeba jen Příbram? Ne, sorry, ale myslím, že se rozhodl dobře. Kdyby byl nastaven systém tak, že by to nešlo, tak prosím - ale jakmile ta možnost je, tak by byl blbej, kdyby kvůli těm třem zápasům zůstal.

                  • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

                    whitesnake01     před 15 lety 18.05.2010 21:44 |  
                    0 0

                    věc názoru, mě to přijde bezcharakterní hajzlovina :)

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        whitesnake01     před 15 lety 18.05.2010 14:53 |  
        0 0

        a Uhrin je nekde na Kypru nebo co, taky ma smlouvu a neni volny, pochybuju ze bysme ho vyplaceli

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      PetCC     před 15 lety 18.05.2010 15:01 |  
      0 0

      Člověče, z toho tvého seznamu mi zbyl jen Zeman a to jen proto, že to o čem nemám informace, to nevyškrtávám.
      Polovička jich je moc starých, polovička jsou průměrní trenéři a pak je tu dost těch, co ještě s kvalinějším týmem nic nepředvedli.

  14. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    MartinOstrov     před 15 lety 18.05.2010 14:40 |  
    0 0

    Tak jsem na to zvědavej, kdo to nakonec bude. Nejdřív vedení oznámí, že trenér pro soutěžní ročník 2010/2011 bude znám nejpozději do konce ligy a po skončení ligy do začátku přípravy:-( Vedení nebude do obsazení realizačního týmu poskytovat k tomu žádně informace - radši, aby ze sebe neudělali ještě větší pitomce, jak už jimi několikrát v minulosti byli.

    Jsem na to zvědavej, kdo oznámí jména hráčů, se kterým již klub nepočítá, jestli je to pouze na posouzení bývalého trenéra pana Cipra, který se o nich několikrát v rozhovorech zmiňoval nebo se bude čekat na nového trenéra, který je zase všechny vezme do přípravy, aby se mohli už po několikátý ukázat jestli mají na Slavii nebo ne a před ligou je horko-těžko posílat na hostování:-(

  15. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    lassiter     před 15 lety 18.05.2010 15:07 |  
    0 0

    Myslim, že je to dobré rozhodnutí. Docela by mě zajímal průběh jednání a okolnosti, které k němu vedly, ale to se asi nedozvíme :-) Těch jmen se skloňuje velká spousta a jsem zvědavej, jak velkou budou mít pánové odvahu. Jestli zvolí někoho prověřeného typu Beránka či Petržely anebo někoho svěžího :-) Pokud já bych si měl vybrat někoho z českého prostředí, dal bych přednost p. Markovi z Příbrami, věřím že by to zvládnul.

    Ale jinak mám jiného favorita, taky Slováka, a sice Vladimíra Weisse. Je sice zatím vázaný smlouvou u slovenské repre, ta mu ale za chvíli skončí (nejdříve 24. června) a nabídku na prodloužení pokud vím dosud nepřijal. Má zkušenosti ze zahraničí, dokázal se dostat do LM, má kontakty na Slovensku, což by nám i mohlo pomoct, a myslím, že není nedostupný. Jen by se holt připojil trošku pozdějc, ale přípravu by zvládli asistenti, a v těch úspěšných pěti šesti letech, který by u nás strávil, by se to ztratilo :-)

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      tantalos     před 15 lety 18.05.2010 15:54 |  
      0 0

      Velmi dobrá myšlenka.

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        urs (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 17:00 |  
        0 0

        :)

        koneckonců. Sralta má také slovenského trenéra :)))

        čili, když šlapat napaty, tak pořádně :)

        urs

  16. Dobrá zpráva, ale zakopaný pes je jinde

    tantalos     před 15 lety 18.05.2010 15:08 |  
    0 0

    Samo jmenování trenéra je sice důležité, ale ještě důležitější by bylo vyřešit dvoj- či trojvládí ve Slavii.
    Ani Mourinho by ve Slavii neudělal zázraky, kdyby mužstvo nemělo jasnou koncepci odpovídající jeho finančním možnostem.
    Především teď Slavia potřebuje pilného a nehamižného sportovního ředitele, který by byl ochoten jezdit sledovat hráče (Jarolím nechodil ani na vlastní béčko), snažil se mužstvo stavět a ne obchodovat.
    Ani Mourinho Slavii nepomůže, jestli vedení nebude plnit finanční sliby hráčům.
    Podle mne je nyní nejdůležitější sehnat do vedení člověka jako pana Říčku, aby měla akviziční politiku hlavu a patu. Kdyby se této funkce ujal KJ, byla by to ještě větší tragédie, než kdyby Slavii dál trénoval.
    Pokud jde o konkrétní jméno trenéra, neřeknu ho. Nicméně by to neměl být žádný z místních mastodontů, kteří místo treninku a přípravy nutí hráče do zblbnutí šlapat na kole a běhat kolem dvorku. Chce to trénink, jaký je dnes ve fotbalově civilizovaných zemích. A bude-li dobrá koncepce a moderní trénink, může nakonec mužstvé vést i paní Zíková.

    • Re: Dobrá zpráva, ale zakopaný pes je jinde

      martynko     před 15 lety 19.05.2010 14:25 |  
      0 0

      souhlas

  17. Beránek

    Mac     před 15 lety 18.05.2010 15:12 |  
    0 0

    Myslím si, že vzhledem k současné situaci je jasným favoritem Miroslav Beránek.

  18. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    Pavlik     před 15 lety 18.05.2010 15:16 |  
    0 0

    Přijde Míra Beránek-uvidíte.A já bych ho i bral.Zkušený,jsou za ním úspěchy.To že v Brně nic moc-v Brně mají hodně problémů-od stadionu po finance.To se zkrátka stane,že ne každé angažmá vyjde.Slavii zdar

  19. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    slimak     před 15 lety 18.05.2010 15:32 |  
    0 0

    jsem pro Petrželu nebo Zemana...
    jinak, Beránka opravdu ne, ale napadlo mě, co kdyby on se stal tím sportovním manažerem?

  20. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    Petha     před 15 lety 18.05.2010 15:41 |  
    0 0

    Myslim, ze vedeni oznami noveho trenera az po dnesnim finale poharu, aby neovlivnilo jeho prubeh;)

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      slaviator     před 15 lety 18.05.2010 16:18 |  
      0 0

      kéž by :)

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        DrFe1     před 15 lety 18.05.2010 16:30 |  
        0 0

        Já bych bral Vrbu

        • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

          slaviator     před 15 lety 18.05.2010 16:34 |  
          0 0

          Símtě, to můžeš jít někam k rybníku a nějakou vrbu si nařezat, když jí tak moc chceš.. :)

          • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

            Jakubisko     před 15 lety 18.05.2010 20:25 |  
            0 0

            Promluvil slaviator, velmistr ostrovtipu.

  21. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    Urbie     před 15 lety 18.05.2010 19:01 |  
    0 0

    Rada ne... Luboš Kozel, jako asistent někoho zkušenějšího by nemusel být špatný....

  22. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    urs (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 20:03 |  
    0 0

    Petr Rada?? :-D

    Vždyť je to lampasák :-D

    sorry, ale ten NE :)

    urs

  23. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    Pedro08     před 15 lety 18.05.2010 21:45 |  
    0 0

    Hector Cuper, Zdeněk Zeman, Zdeněk Ščasný, Karol Marko,Vladimír Weiss.
    Beránek, Rada, Griga, Komňacký jsou cestou do minulosti.
    Zeman by to tu rozsvítil, to by novináři koukali.

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      urs (přítel SN)     před 15 lety 18.05.2010 22:32 |  
      0 0

      čim? doutníkem? to by pak rovnou mohli obnovit pyro a kouření cikaret po celém stadionu :-D

  24. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    Ravik     před 15 lety 18.05.2010 21:56 |  
    0 0

    Když se tak dívám na finále poháru tak bysme si tam uřízli asi pěknou ostudu... celkem kvalitní podívaná, na obou týmech je vidět co přinese KONCEPCE a čitelný rukopis trenéra... bral bych Vrbu i Komňackýho. Vrbu asi víc, nemá uvazek u repre, je mladší a progresivnější... udělal fotbalistu i z toho kopyta Rezka... jeho hráči tam jezdí jako motorový myši. V jednom rozhovoru se kdysi vyjádřil, že jeho vzorem je KJ a Slavia a způsob jak to tu vedeme.

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      MarHud     před 15 lety 18.05.2010 22:39 |  
      0 0

      To má tedy dobrej vzor,vzhledem k tomu kam až jste to dovedli,hehehe:-)))).Ať žije neporažený mistr ligy AC SPARTA PRAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 19.05.2010 00:06 |  
    0 0

    Situace s trenérem ukazuje jednoznačně na jedno. Všichni až příliš moc hltavě chtěli říct A, aniž by byli připraveni na B. Už tedy víme, že KJ znovu Slávii trénovat nebude, ale ukazuje se, že vybrat jeho nástupce bude ještě těžší než se čekalo. Ať už skutečně (pro naše vedení), tak i virtuálně na diskuzích. Jestliže sílila a sjednocovala se vlna odpůrců trenéra, který udělal 2 tituly, názor na nástupce je rozbředle rozplizlý. Někteří navrhují návraty do starých, i když neúspěšných vod (Petržela, Beránek, Hřebík, Pešice). Jiní by vyzkoušeli trenéry, kteří ještě v lize netrénovali nebo pohořeli,a někteří jsou mladší než někteří naši hráči (Dovalil, Kozel, Janů). Další vyhlížejí trenéry úspěšné a uvázané u jiných týmů (Komňacký, Koubek, Vrba, Hapal), nebo trenéry ne tak úspěšné, ale s jistým rizikem nadějné (Marko). Dokonce se najdou tací, kterým by nevadil trenér z lůna největšího rivala Sparty (Straka, Ščasný, Lavička). Jisté je jedno, ať bude zvolen ten či onen, bude mít hned od začátku spoustu odpůrců. Jedno jasné a všemi uznávané jméno totiž prostě není. Inu chce se říct (napsat) "vítejme do starých časů".

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 19.05.2010 03:47 |  
      0 0

      tak Lavičku jako spartana neberu a myslim ze neni sance aby prisel , je to pritom skoda protoze on je idealni adept podle meho, uspesny trener, klidas , nove metody treninku , komunikace s hraci , dalo by se rict uplny opak K.Jarolima.

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        quelhar (admin)     před 15 lety 19.05.2010 09:11 |  
        0 0

        Myslis, ze je KJ neuspesny trener, nervak, dinosaur a s hraci nemluvi?

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 19.05.2010 09:54 |  
        0 0

        To, že má Lavička úspěch v Austrálii je fajn, ale když měl trénovat na české poměry jeden z velkoklubů (Spartu) tak zle pohořel. Nevím, nevím, jestli by sparťana Lavičku slávističtí fans byli schopni podržet a uznávat více než slávistu Jarolíma. Navíc Lavička ve Spartě úplně vzdal nasazováni odchovanců a v touze po okamžitém úspěchu stavěl docela přezrálé mužstvo. To by se mu u nás asi nepotkávalo s kladným ohlasem.

        • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

          lassiter     před 15 lety 19.05.2010 10:19 |  
          0 0

          Tak nevím jestli 'zle pohořel' je ten nejlepší termín. Vyhodili ho, když byla Sparta na třetím místě s bilancí pět výher, dvě remízy a dvě prohry s posledních dvou kol. Nasazování odchovanců se nevzdal, to bylo jen vysvětlení Křetínskýho a Chovance k jeho vyhazovu. Chovanec pak narval do základu Kroba, Kudelu apod., aby se v zimě pakovali pryč, protože na Spartu tehdy prostě neměli... Každopádně si nemyslím, že je pro Slavii dobrá volba tahat sem sparťany...

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      hiker42     před 15 lety 19.05.2010 09:13 |  
      0 0

      Huzgi, nebuďte prosím demagog, není chybou fanoušků, že trenér (zřejmě) dosud není vybrán, zeptejte se našeho vedení, co že poslední dva měsíce v té věci dělalo, jestli se za ty dva měsíce členové představenstva na nějakých jménech vůbec shodli, pokud ano, zda taková jména oslovilo a proč výsledkem je, že trenéra stále nemáme..

      dovolím si trochu parafrázovat Vaše slova - jisté je jedno, ať bude zvolen ten či onen, nebude mít hned od začátku ani zdaleka tolik odpůrců, kolik by jich měl KJ, kdyby se vrátil jako trenér..;-)

      Vy ale pořád můžete hřát svou naději, že se KJ ve Slavii již příští sezonu dočkáte jako nějakého "generálního sportovního manažera" po vzoru Jozefa Kopance. pak mi nezbývá než (s dovolením opět Vašimi slovy) uzavřít - takové rozhodnutí našich velkovezírů by však bylo více než rozbředle rozplizlé a Slavie by se ponořila do "staronových časů"..

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        hiker42     před 15 lety 19.05.2010 09:19 |  
        0 0

        uznávám, že pár trenérů (Straka, Rada) by z určitých objektivních důvodů mohlo mít oprávněně těch odpůrců víc než KJ.

        • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

          Viking     před 15 lety 19.05.2010 09:21 |  
          0 0

          Rada, to by byla úplně největší tragédie...

          • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 19.05.2010 09:49 |  
            0 0

            Samozřejmě, že je chybou vedení, že nemá připravený plán B, když plán A odpískali. Ale vidno podle ohlasů, tak plán B nemá ani veřejnost. Ta ho samozřejmě mít nemusí, ale něco to ukazuje. Jinak po návratu KJ nijak neprahnu, nálada je taková, že by to k úspěchu asi nevedlo. Samozřejmě bych byl radši, kdyby slávistická veřejnost nehodila trenéra po prvních problémech přes palubu a ono "Vždycky jsme s vámi" mělo širší platnost. Až moc často jsem v minulosti byl svědkem pokřiků "trenér ven", kde se jen měnilo jméno, abych v současné náladě kolem týmu a vedení věřil, že další roky to zase bude sezóna s titulem. Ono platí, že v jednotě je síla, a my navenek působíme velmi rozdrobeně!

            • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

              hiker42     před 15 lety 19.05.2010 10:17 |  
              0 0

              obecně s Vámi souhlasím, jen pár poznámek: podle mě KJ nebyl hozen přes palubu po prvních problémech - na problémy si začal zadělávat před 2,5 lety a posledních 1,5 roku měl závažných problémů mnoho. dále, vážné problémy vidím v jednání našeho vedení (opět výrazněji od postupu do ChL + důvody jsem psal v jiných diskusích) a nejasné akcionářské struktuře. tyhle věci nás mohou srážet ještě dlouho. a poslední, ač optimista, na titul to příští rok, dva nebude (finance, souhra mužstva atd.), ale v pohlednou hru od července a návrat na špičku věřím.

              a na konec nápad pro quelhara - tvrdí-li Huzgi, že se neshodneme (dodávám ani tady na SN) na jménu trenéra, udělej anketu, nabídni tady zmiňovaná jména, a každý ať může zaškrtnout tři z nich. třebas tam nějakou shodu nalezneme...;-)

              • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

                Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 19.05.2010 10:25 |  
                0 0

                Já vím, že mnozí poukazovali na mnohé "problémy" už hodně dávno dozadu, ale to bychom taky třeba neměli druhý titul (podle některých možná ani první) a bůhví, jak na tom s tituly budeme do budoucna. Buďme za ně rádi.

                • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

                  hiker42     před 15 lety 19.05.2010 10:44 |  
                  0 0

                  já jsem za oba ty tituly šťastnej. ale je potřeba začít znovu (ne spálit všechny mosty, ale navázat na to dobrý z éry KJ - půlka kádru je oka, vedení ať kouká odprosit ultras, který jsou nejvtipnější a nejkreativnější u nás a dělaj atmosféru). je potřeba to risknout a dát pravomoce a čas někomu schopnýmu novýmu. Můj favorit je dlouhodobě Vrba, hraje hezkej fotbal a je to skromnej chlap, X proto nechci Dovalila za kouče - nic za ním není.

                  • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

                    Gino     před 15 lety 19.05.2010 10:51 |  
                    0 0

                    Hikere... :o) Já se taky jenom usmívám... na problémy si zadělal už před 2,5 roku a poslední 1,5 roku byl tragickej?... :o) Předposlední sezóna dopadla zaslouženým titulem (prostě jsmě měli víc bodů, než ostatní, co je na tom nezaslouženého) a ta poslední sezóna - souhlasím s tím, že pohybovat se kolem 5-6 místa (za KJ) je prostě tragédie a sám nechápu, proč jsme tam zle hráli. Nicméně za účinkování v EL bych dal klukům i KJ jedničku - nebýt posledních 30min zápasu doma s Lille, tak to byly dobré výkony a některé dokonce silně nadstandardní (oba zápasy s valencií, dá se říct, že možná i oba s Janovem). Jinak celkovému propadu se moc nedivím... bez Necida, Tavarese, Suchého (nakonec i Hlouška a Čelůstky)... jsme prostě zapadli do hráčského průměru a jsem rád, že i zápasy pod Ciprem potvrdily, že to až tak tím KJem nebylo...

                    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

                      hiker42     před 15 lety 19.05.2010 15:17 |  
                      0 0

                      Gino ;-) s úsměvem jde všechno líp..
                      k věci - o nezaslouženým druhým titulu jsem nikde nepsal, to sis prostě vymyslel.
                      EL - s Lille - máš paměť jako slon...;-) po půlhodině vyrovnanýho mače stáhnul KJ Ragueda a šlo to víš kam sám nejlíp. prokaučovanej zápas a ostuda. na jedničku pro KJ fakt ani náhodou.
                      k prodejům - klíčoví hráči zůstali nenahrazeni (výjma prodeje Švece kdy tu byl Tavares a za Šventa přišel Hloušek), ale myslíš vážně, že plejeři jako Abraham, Cisse, Šiklič, Besta, Vasiljevič, Trubila aj. k nám poslední dobou choděj tak nějak sami od sebe, a vždycky jenom řeknou "my tady budeme hrát, jo?" a KJ protože je dobrák s velkým srdcem, odpoví "tak jo" ;-))
                      a zápasy pod Ciprem potvrdily jediný - dostal rozložený mužstvo od KJ.
                      s tím by totiž nic nepředvedl ani Sir Alex Ferguson
                      tečka

  26. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    Viking     před 15 lety 19.05.2010 08:25 |  
    0 0

    Hlavně ne Marka, ten u mě skončil po kauze Hušbauer.

    Z českých trenérů se mi nejlépe jeví Dovalil, Lavička nebo Vrba.

  27. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    quelhar (admin)     před 15 lety 19.05.2010 09:21 |  
    0 0

    Tak podle dnesniho deniku Sport jsou nejvetsi kandidati Rada (nejspis s Jarolimem v zadech jako generalni manazer), Hapal, Dovalil a Marko.

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      lassiter     před 15 lety 19.05.2010 09:36 |  
      0 0

      hm, otázka je, jak to bude podle zítřejšího sportu :-) vůbec by mě zajímalo, jak k těm jménům novináři dochází. jestli si řeknou, tenhle by to třeba moh bejt a tak ho tam napíšou a odvolají se na dobře informované zdroje, které si nepřejí být jmenovány, anebo jestli opravdu nějaké info mají... takhle mi přijde, že nikdo neví nic a jen plácaj, aby něco psali. jedinej, kdo je do toho snad schopen vnést trošku světla, je pan Jiří, ale ten už tu dlouho nebyl...

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        janko (přítel SN)     před 15 lety 19.05.2010 09:46 |  
        0 0

        No tak pan Jiří když tady byl naposled, tak tvrdil že KJ to nebude. A vyšlo mu to:-) Dle www.tyden.cz má největší šanci Dovadil a Zeman. Tak uvidíme. Ono to bude asi celé pěkné drama plné zvratů. Co platí dnes je zítra mrtvé a naopak...

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.05.2010 10:13 |  
        0 0

        To by me taky zajimalo... ovsem jestli ve slavii nekdo vazne uvazuje o tom, ze Rada by mel byt trenerem a KJ generalnim manazerem, fakt nevim, co si o tom myslet..:-(.

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      DrFe1     před 15 lety 19.05.2010 10:19 |  
      0 0

      Tak to bysme si polepšili :-o Rada je podobnej jako Jarolím, akorát vzteklejší a horší trenér. No a s Jarolímem v zádech ..... chraň nás pámbů.

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.05.2010 10:29 |  
        0 0

        Vubec nemuzu pochopit, kdo muze prijit na tuhle kombinaci...to zni tak priserne, ze si to snad novinari ani nemuzou vymyslet..

        • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

          Gino     před 15 lety 19.05.2010 10:53 |  
          0 0

          Proboha Radu ne :o) Skoro jsem přestal fandit reprezentaci, když jí ten umělec přebral :o) Proboha Radu ne! :o)

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      whitesnake01     před 15 lety 19.05.2010 10:38 |  
      0 0

      vubec nevim jestli to ma jjste vyznam cist, obvzlaste Sport s jeho zarucenymi zdroji o tom ze se vrati Jarolim.... Hlavne ne Radu!

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.05.2010 11:00 |  
        0 0

        Musim rict, ze pri uvahach o trenerovi jsem nikdy moc nebyl pro Zemana, ale kdyz se tak omilaji ta ruzna jmena.. nakonec by to nemusel byt ta spatny napad.. podle tydne se sam prihlasil, mel by velkou motivaci.. a jeho jmeno by ke slavii pritahlo velkou pozornost, to vubec neni na skodu. A hlavne, neni soucasti toho pachnouciho ceskyho rybniku!

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        bongor     před 15 lety 19.05.2010 11:11 |  
        0 0

        Hoši,kdyby to mělo být na nás,kdo bude trenérem ve Slavii,tak počítám,že budeme pár roků bez trenéra.Ono by se tedy moc nestalo,hráči by se vždycky dohodli,kdo bude ten který zápas koučovat a možná by se vytříbil nějaký stálejší vůdce.pan Brabec by se teď hodil,ten i za KJ hlavně při standardkách rozděloval kdo co má dělat a potom mu utek každej kdo uměl stovku pod patnáct vteřin.Taky by bylo dobrý,že by našim hráčům vysvětlil,že se musí hodně snažit,aby se taky dostali do sralty a jakej je to na Letný skvělej podnik.
        Mělo by to spoustu výhod,ušetřily by se peníze i zdraví hráčů,kdyby je pořád někdo nehonil,tak by se všechno mohlo dělat pěkně pomaleji.
        Tím by i ubylo zranění a mohli bysme třetinu kádru prodat.
        Jenže bohužel rozhoduje o tom někdo jiný,tak si holt musíme v klidu počkat,koho nám vedení předhodí,abysme zase měli komu nadávat.

        • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

          Gino     před 15 lety 19.05.2010 11:38 |  
          0 0

          bongore!!! Za tohle máš u mě velkej palec nahoru! :o)))

        • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

          whitesnake01     před 15 lety 19.05.2010 17:02 |  
          0 0

          Otazka jestli tu budem nadavat vsichni nebo petina. Spojenost vsech slavistu je v tenhle moment asi nemozna.
          Kazdopadne Rada je cesta do pekel, takze porsim redaktory Sportu a dalsich deniku at sesmoli clanek : "Slavisticci fanousci odmitaji Radu", nebo tak neco :)

  28. Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

    Gino     před 15 lety 19.05.2010 11:01 |  
    0 0

    Na tyden.cz jsem se dočetl, že zatím jediným trenérem, kterého Slavia oslovila byl ostravský Koubek, který však odmítl a prodloužil smlouvu s Baníkem. Dále se píše, že se Doležalovi sám ozval Zeman....
    Ale všechny servery mají jedno společné jméno - Dovalil. Nu sám se nechám překvapit. Hlavně, aby z toho nebyl nějakej ten Rada, Griga, Beránek a jim podobní...

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      Gino     před 15 lety 19.05.2010 11:03 |  
      0 0

      Aby to ale nakonec nedopadlo tak, že kdo moc vybírá nakonec uplně přebere... pak u nás skutečně skončí nějakej ňouma a ještě budem rádi :o( Osobně bych (možná) risknul toho Zemana... když se mu nebude dařit, tak ho může v zimě někdo nahradit - v takovém případě bych byl klidně pro Dovalila - ten je mi moc sympatický a přál bych mu úspěch (ale bojím se, že případní neúspěch by mu mohl jenom hodně uškodit).

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 19.05.2010 11:11 |  
        0 0

        Zeman, Dovalil, Vrba, nebo lassiteruv Weiss:-), to vidim jako slibne varianty. Naopak Radu (toho zejmena!), Beranka, Grigu a pod, to radeji ne.

    • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

      whiplash     před 15 lety 19.05.2010 11:08 |  
      0 0

      no tak pokud se mu sam ozval, nemel by vahat ani vterinu.
      Jako 2-ho trenera/asistenta muze vzit Dovalila a je to.

      • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

        Gino     před 15 lety 19.05.2010 11:09 |  
        0 0

        Ano, údajně to sám Doležal potvrdil, že se mu Zeman ozval. A jinak Dovalila k němu na asistentovi (a dále může vést mládežnickou repre) - to by byla pro mě přijatelná varianta :o)

        • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

          bongor     před 15 lety 19.05.2010 11:14 |  
          0 0

          No jen jestli to nebyl major Zeman?Ten Dovalil by nebyl špatnej,ale
          má problém,že je plašatej jako KJ a to by na něj nemuselo vrhat dobré světlo.

          • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

            Jachym     před 15 lety 19.05.2010 11:23 |  
            0 0

            To spíš právě naopak, při dobrém úhlu by ta pleška vrhala oslňující záři... :-))

            • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

              Jiri1     před 15 lety 19.05.2010 13:40 |  
              0 0

              Zdravi, pane Janko, jen Vasm upresnim , tvrdil jksem to na zaklade rozhovoru osobe blizke naseho byvaleho trenera KJ, ktera tvrdila , ze vedeni tenkrat jiste podminky naseho trenerskeho maga neprijalo a on tedy zase nema zaj m. Mezitim probehly deje , ktere jsem v bourlivem fotbalovem tydnu zaznamenaval i se zajinavymi nazory na ruznych fotbalovych urovnich, kez by se dalo vsechno napsat ,. ale to proste nejde.

              • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

                MarHud     před 15 lety 19.05.2010 21:06 |  
                0 0

                Teď si na to kápnul Bongore!Major Zeman ,to by byla volba:-))).Ale vlastně ne,v jedný kapitole se smál Pavláskovi,že je slavista,takže to byl určitě sparťan.Hehehe.Takže nezbejvá nikdo jinej,než paní Ziková:-)))).Ať žije ACS MISTR LIGY!!!!

                • Re: Karel Jarolím Slavii v příští sezóně nepovede

                  bongor     před 15 lety 19.05.2010 22:39 |  
                  0 0

                  Copak nevíš Mar Hude,že se major Zeman musel smát tomu Pavláskovi že je slávista?U bolševika se především vždy cenila jeho láska ke straně a vládě a hned v závěsu jeho láska ke Spartě.
                  Jestli tomu nevěříš,tak mám výstřižky z novin z padesátých let,můžu
                  Ti je poskytnout,abys věděl,kam jste se to tehdá přimotali.
                  Kdyby byl za Gottwalda internet,tak jsme všichni co sem přispíváme
                  dávno v lochu.