Otázek na téma Bohemians v Edenu padlo velké množství, každopádně v tuto chvíli není jiná možnost, než aby k nám přišli. "Už při poklepání základního kamene tu tato vize byla. Každopádně týmy Slavie, Sparty, Bohemky považuji za tradiční kluby, které si zaslouží vlastní stadion. Jsme ale v 21. století a některé věci prostě není možné realizovat. My jsme čekali na stadion 12, 14 let a nebýt soukromého sektoru, tak ten stadion tady nestojí. Stálo to úsilí mnoha lidí ve Slavii i mimo Slavii," povídal Doležal. "Přijde mi ale logické, že sem Bohemka na určitou dobu jde."
Postavení Slavie v Edenu
"Slavia tu bude mít vždy výhradní postavení právě i vzhledem k tomu, že sportovní jednota poskytla pozemky. Máme to i smluvně zajištěné, naše prioritní postavení. Smlouva s Eside o pronájmu je na 100 let. Až se stadion splatí, tak s polovinou VIP prostorů bude disponovat klub. Je možné, že pak budeme stadion odkupovat, ale záleží jak na tom budeme ekonomicky." O tom, jak konkrétně bude vypadat působení Bohemky v Edenu, budou probíhat jednání mezi Esidem, Bohemkou a samozřejmě Slavií. Stadion se navíc využívá jen na zápasy a Slavia zde má i předzápasový trénink. "A právě Bohemka by tu neměla mít předzápasový trénink," doplnil Doležal.
Zelené sedačky
"Pokud by tu měly být zelené sedačky, tak řeknu, že ne. (Kvůli postavení v Edenu tuto sílu ovlitnit toto máme, pozn. redakce)" A Ondřej Zlámal dodal: "Jedna sedačka stojí 2500,- Kč, její výměna 1000,- Kč. Bylo by to finančně nákladné." Je tak zřejmé, že taková varianta je nelogická a nesmyslná.
Zázemí pro Bohemku
"Působením Bohemky v Edenu se pro fanoušky nic nezmění, maximálně se tu vybuduje zázemí, které bychom po odchodu Bohemky využili pro naši mládež, která je teď ve špatných podmínkách." Otázka však směřovala i k obavě, že by tu bylo nějaké logo či třeba Antonín Panenka. O tomto však rozhodnuto není. "Mně by nevadilo, kdyby tu Bohemka někde na stadionu měla symboliku v Panenkovi, ale nevím, zda by to vůbec chtěli," řekl. Uvedl, že symbolika by samozřejmě byla po přechodnou dobu.
Derby s Bohemkou
Když se uskuteční derby v Edenu a Slavia bude host, tak bychom i nadále měli chodit do našeho kotle. Právě v dalším jednání se bude řešit, jak to všechno bude fungovat. I proto by třeba Bohemka měla mít kotel na jihu, my stále na severu a nic by se nezměnilo ani ve vzájemném zápase, takže by nehrozil přesun do rohu za plot. Hosté při zápasech Bohemky by měli být v provizorním severovýchodním rohu, kde by vyrostl pro tyto zápasy plot.
Komunikace k fanouškům ohledně Bohemky
"Asi jsme udělali chybu, že jsme k tomu nevystoupili dříve, ale nevím, jaké vystoupení by bylo správné. Spíš by to ještě přililo olej do ohně."
Zatčení fanoušků v Ostravě
Otázky padly i k situaci slávistů v Ostravě, kdy došlo k zadržení většiny fandů. Zde si vzal slovo Ondřej Zlámal a uvedl, že se vše snažil řešit se šéfem zásahovky a s dalšími lidmi inicializoval propuštění mé osoby. Bohužel však k němu chodily rozporuplné informace a neměl vše ověřené, co se přesně děje. Přesto přiznal, že zde byla udělána chyba a mělo se lépe reagovat na danou situaci. Ondřej Zlámal navíc slíbil, že při příštím zápase v Ostravě vyrazí s fanoušky přímo vlakem a pokud by došlo k nesmyslnému zadržování, tak to dá hned do médií. Svou osobou bude chtít zajistit, aby byl bezproblémový průběh cesty.
Probralo se však i řada dalších věcí a názory byly odlišné. V komentářích se ostatní o své zážitky určitě rádi podělí.
Setkání Petra Doležala s fanoušky
V Edenu se v pátek odpoledne uskutečnilo neformální setkání generálního ředitele Slavie Petra Doležala s fanoušky Slavie. Při výročí dvou let otevření stadion se opět probíhalo téma stadionu, tentokrát však z důvodu stěhování Bohemians 1905 právě do Edenu.
Komentáře (73)
Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
eomer (přítel SN) před 15 lety 07.05.2010 21:03 |Setkání jsem se nemohl účastnit pro výborný čas, ale.. Pokud stadion zůstane červený a náš sektor na severu, tak s tím nemám problém !
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Mako před 15 lety 07.05.2010 21:22 |No jo, ale pokud bude mít Bohemka kotel travle na jihu, kde pak budou hosté? To jako vedle nich v kleci? To je docela vražedná kombinace. A pokud by chtěli hosty narvat na sever, tak to je hnus.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Filipos před 15 lety 07.05.2010 21:33 |Myslím, že by v tom případě, mohl být oplocený sektor mobilní. Na zápasy Bohemky by byl třeba sektor hostí ve 111 a když bysme hráli proti Bohemce, byli bysme na severu a oni na jihu. Uvidíme...
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
spojka před 15 lety 07.05.2010 21:22 |Díky geniálně zvolenému času jsem měl podobný problém, takže jsem rád, že je tu info, které mě docela uklidňuje. Bohužel po zkušenosti s Doležalem mám trochu problém tomu věřit, ale budiž, za těhle okolností bych nákup permice zvážil - podle toho, co se na stadionu bude dít přes léto a jaké budou vyjednány finální podmínky.
Náš sektor na severu a sektor zelených vetřelců na jihu neřeší všechno - kam budou strkat hosty při domácích zápasech klokanů? Vedle jejich kotle (kde je sektor hostů teď) asi ne, k nám za branku na sever asi taky ne, takže udělají ze sektoru 111 zamřížovanou obdobu sektoru hostů? To taky těžko, když hosté musí mít vlastní vstup na stadion.
Pozitivní dojem z informací tady mi navíc trochu kazí info od lidí na ofic.webu, kde převažuje jednoznačně negativní hodnocení Doležalova projevu. Zvlášť Tomasová asi musela opět perlit...
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
quelhar (admin) před 15 lety 07.05.2010 22:29 |Oficialky radsi cist ani nebudu, ale byl jsem tam celou dobu od zacatku az do konce, kdy se rozesel Matej Krajcik s posledni skupinkou asi 20 lidi.
Tomasova odpovidala asi tak na dve otazky, z nichz hlavni byla ta, zda je mozne Slavii propagovat napriklad tak, ze bude mit v centru mesta fanshop. Naprosto racionalne rekla, ze fanshop v centru mesta je hovadina, protoze si nema sanci vydelat ani na najem, natoz aby prinasel jeste nejakou pridanou hodnotu.
Jinak ja kvituji setkani pozitivne, svou hodnotu melo. Nicmene by urcite bylo prinosnejsi, kdyby dve hodiny Dolezal odpovidal dvema trem lidem, kteri by se neprekrikovali - prinosnejsi ve smyslu, ze by se lide dozvedeli vice informaci. Takhle na nektere otazky odpovidal trikrat a jindy musel vyslechnout petiminutovy monolog fanouska, ve kterem dotycny splacal pate pres devate a otazku ani nepolozil.
Co mi v clanku chybi - pro pristi sezonu se permice zdrazi a budou platit i na zapasy Ondrasovka Cupu, coz je reakce na velkou nevoli lidi, kteri prave chteli na Ondrasovku chodit zadarmo v ramci permice. Mely by se zacit prodavat koncem kvetna. Dokud bude Dolezal reditel Slavie, na Slavii se zadarmo (jako na Spartu) chodit nebude. Dodatek, ktery zminil Ondra Zlamal - i ze vstupenek rozdanych zadarmo musi klub odvest dan a vlastne tak jeste doplaci.
1. cervna se ma rozjet novy web, 17. kvetna oznamit jmeno noveho trenera, ktery pry jeste neni znam ani vedeni, nicmene jak se Dolezal usmival pri dotazu na KJe, tak mam silne podezreni, ze to bude prave KJ.
Travnik vydrzi daleko snaz jeden zapas tydne navic, nez koncert - vymena tretiny travniku po Metallice stala asi 8 milionu.
Co se tyce sektoru hostu pri domacich zapasech Bohemians, nejsem si jisty, ze jsem to pochopil dobre, ale mluvilo se tam o mobilnim plotu pro sektor 111, takze je docela mozne, ze to bude presne tak, jak rikas. Koneckoncu, do 111 se da vstupovat samostatne, pokud se z nynejsiho sektoru hostu bude dat dostat na zbytek vychodni tribuny a z vchodu cislo 1 na severni tribunu. Takze to nakonec takovy problem byt nemusi.
A to je tak vsechno, co me ted napada, ale jak rikam, mluvilo se dve hodiny s Dolezalem, a dalsi skoro hodinu ve skupince s Ondrou Zlamalem a posleze s Matejem Krajcikem, takze samozrejme jsem asi neco zapomnel.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
quelhar (admin) před 15 lety 07.05.2010 22:33 |Nicmene hlavni poselstvi z toho setkani je asi takove, ze i vzhledem k absenci evropskych poharu je ekonomicky prinosnejsi Bohemku na stadionu mit nez nemit, vybudovane zazemi muze casem vyuzivat prave Slavia a zelene sedacky nebudou.
Taky padla zminka o tom, ze Slavia jedna s jinou mestskou casti o pozemcich pro sportovni centrum mladeze, ale je to samozrejme otazka penez a tech se momentalne nedostava. V soucasnosti je 4-6 hrist pro 16 mladeznickych tymu s naprosto nedostatecnym zazemim.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
spojka před 15 lety 07.05.2010 22:50 |Co se týče toho tréninkového centra, tak je zajímavé, že Bohemka ve své "nekomfortní" situaci údajně projektuje 4 hřiště + tréninkové zázemí v areálu Čechie Uhříněves. Z obecních peněz jim tam mají zaplatit inženýrské sítě. I když jejich akcionáři už toho navykládali...
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
quelhar (admin) před 15 lety 07.05.2010 22:54 |Ona Bohemka ma docela specifickou situaci, kdy mladez je oddelena od A tymu a tvori tak vlastne samostatny subjekt, coz je myslim v CR naprosta rarita. Takze je klidne mozne, ze mladez se ma solidne, zatimco samotny klub a A tym jsou pred krachem. Ale zas tolik do toho nevidim.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
spojka před 15 lety 07.05.2010 23:02 |Ona to bude asi rarita i celosvětově. Navíc za každého hráče, který do B1905 přejde z mládeže Bohemky a následně přestoupí ven, platí B1905 ne úplně malé peníze právě mládeži. Každopádně tohle by měla být akce vyloženě B1905, takže klubu, nikoliv CU Bohemians (=mládeže). Ale buhví jak to nakonec skončí.
Spíš mě zaráží to, že E-side na tom tedy není nijak skvěle a na stavbu zázemí pro klokany si bude brát úvěr. Nájem placený Bohemkou asi nebude buhvíjaký a je otázka, jak dlouho bude CTY bavit platit za klokany nájem, když Ďolíček už mají pro sebe. Prostě se nějak nemůžu dopočítat toho, jak se to stěhování E-side vyplatí. Pokud tedy nepočítám se vstupem P10, který není podle dnešních novin moc pravděpodobný.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
quelhar (admin) před 15 lety 07.05.2010 23:08 |Treba si Oravec a par jeho pratel zaplati na sezonu VIP boxy, to by tomu mohlo trochu pomoci. Jinak taky nevim, v cem je to pro ESide tak zasadni pomoc a co tam vlastne Bohemka prinese, pokud na jeji zapasy bude chodit 3000 lidi. Ale dokazu si priznat, ze do toho nevidim a je tak klidne mozne, ze se to opravdu vyplati.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Wommi před 15 lety 07.05.2010 23:33 |ja myslim, ze to pto e-side bude dost velka vtpruha v podstate bude vzdy naplnen program na druhej vikend, kterej by byl normalne v edenu prazdnej. Myslim ze bude chodit vic lidi nez 3 tis. navic se muzou udelat specialni programy pro VIPy a skyboxy pro oba tymy najednou...propagace obou tymu, resp. e-side...nakonec je tam i vic moznosti vyprat prachy:)
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
PetCC před 15 lety 07.05.2010 23:09 |Půl roku po tom co byl stadión dostaven přišla krize a to třeba hotel zcela jistě tvrdě pocítil. Takže je jasný, že Eside na tom není zcela růžově.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
(host) před 15 lety 07.05.2010 23:11 |Ano, Bohemka bude i v Uhrinevsi, vyroste tam dalsi travnata plocha, celkem tam budou dve travy a jedna umelka.
Richi
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
eomer (přítel SN) před 15 lety 07.05.2010 22:43 |Díky za doplnění. Ty permice beru a s tou daní je to zajímavé- to mi nedošlo.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
spojka před 15 lety 07.05.2010 22:43 |Díky za doplnění. S tím vstupem je to asi opravdu řešitelné tak, jak píšeš, jen bude trochu nešťastné vodit hostující fandy při zápasech klokanů kolem slávistického fanshopu, zahrádky před hotelem, spousty aut atd., ale zajistit se to asi dá.
Informaci o pravděpodobném návratu KJ jsem dnes od jednoho z kolegů dostal také. Pokud je navíc pravda, že na jeho osobu je navázán určitý objem peněz jdoucí do Slavie, tak tomu asi tak bude. Neskáču radostí, nicméně v případě výrazného osekání pravomocí a obměny realizačního týmu (všech asistentů i vedoucího týmu) bych to asi zkousnul. Pokud má Karel aspoň trochu sebereflexe, tak i jemu musí být za některé jeho nákupy a tahy stydno. V případě návratu by byl on sám i vedení Slavie pod takovým tlakem médií (když už tlak fanoušků nic neznamená), že by si snad některé svoje levoty odpustil.
Permice na pohár a odmítnutí lístků zdarma kvituji, akorát si nechci ani představit, kolik permic se po jejich zdražení, nastěhování klokanů a letošních výsledcíh prodá. Obávám se, že méně, než polovina letošního počtu.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
whip před 15 lety 07.05.2010 22:47 |Muzu se jenom zeptat, co se resilo s Krajcikem?
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
quelhar (admin) před 15 lety 07.05.2010 22:53 |Ja nepatrim k ultras, takze poradne nevim, jaky problem ultras s Krajcikem meli (neco je napsano v reportu ultras ze zapasu v Plzni, ale mam pocit, ze pocatek te nevrazivosti byl napr. uz v poharovem derby na Letne). Kazdopadne si obe strany k tomu svoje rekli a pri odchodu jsem mel pocit, ze se to urovnalo.
V zasade - nekteri hraci nejspis nechodili dostatecne ochotne na dekovacky a tvarili se pri nich otravene. Krajcik to (dle meho nazoru celkem logicky) vysvetlil tak, ze sami hraci jsou nasrani, ze jim to nejde. Mluvilo se taky o vztahu hracu ke klubu a podobne (Krajcik, Hub a dalsi, kteri tu jsou dlouho vs. hodne hracu na hostovani, kteri ten vztah proste (jeste) nemaji), ale jak rikam, k tomu by se asi mel vyjadrit nekdo z ultras, protoze ja o cele historii problemu s Krajcikem vlastne skoro nic nevim.
Kazdopadne ta rozmluva skupinky asi 15 fans a Krajcika trvala aspon 15 minut (chvili se prisel podivat i Cipro a skoro celou dobu tam poslouchal a obcas neco prohodil taky Rehak).
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Wommi před 15 lety 07.05.2010 22:49 |...s tema permicema mi to desi,...clovek nevi, jestli se vubec slavia dostane tak daleko, aby hrala pohar i doma,...a dalsi zdrazeni permic??..pokud navic bude zase hrani v pondeli,...ono ne vzdy jde v pohode odchazet z prace..
..myslim, ze pocet prodanych permic se velmi snizi!!!
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
quelhar (admin) před 15 lety 07.05.2010 22:58 |Nj, co nadelas, lidi proste chteji na Ondrasovku chodit zadarmo a asi jim prijde lepsi si zaplatit uz v cene permice neco, co se nemusi uskutecnit.
Navic si tam nikdo nenecha vysvetlit, ze i kdyby se na Ondrasovku chodilo zadarmo, tak tam stejne 10 tisic lidi na Jablonec neprijde ani nahodou a drtiva vetsina fanousku ma (podle meho zcela pomyleny) pocit, ze kdyz to bude zadarmo, navstevy (na Ondrasovku) se zvednou.
A proto se mi zda vhodne do nekonecna opakovat:
Slavia, nejhorsi sezona za poslednich 20 let, nejdrazsi vstupenky v lize, pred poslednim domacim zapasem prumerna navsteva na ligu: 10 175
Sparta, hraje o titul, vstupenky za kupon ve Sportu, pred poslednim domacim zapasem prumerna navsteva na ligu: 10 163
Opravdu mate pocit, ze vstup zdarma ma vliv na navstevnost??
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Wommi před 15 lety 07.05.2010 23:04 |...ja ti nevim, nekdy by se mozna nejaky lidi chytli na slevu, minimalni cenu,...
..kazdopadne je mi zahadou ze proste tech 10 vzdy neprijde, je to proste o tom, ze tymu to nejde, a fanojuskovstvi proste nemaji lidi jeste tolik v krvi,...nedovedu si to vysvetlit!!!
..a jeste ke KJ, at je sebelepsi, ted bych si ale opravdu nepral jeho prichod,..obavam se ze to neni ku prospechu veci a i kabina, pokud se totalne nezmeni, tak ta antipatie tam bude!...premyslel jsem o tom, a myslim, ze to opravdu vse PORADNE zacalo tim brabcem!!!
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
quelhar (admin) před 15 lety 07.05.2010 23:15 |Pokud v necem s Dolezalem souhlasim absolutne, tak jsou to jeho slova "nejlepsi marketing je predvadena hra". Kdyz se hraje spatne, tak ti nepomuze sebelepsi "marketingova" akce, ktera ma ty divaky nalakat.
Co se tyce trenera - porad je to jen muj pocit, nakonec muze prijit klidne nekdo jiny. Taky si nemyslim, ze by bylo idealni, aby se KJ hned vratil, na druhou stranu do toho nevidim, nevim, jestli hraci hraji spatne proto, ze nemaji formu, nebo se msti trenerovi, nebo se msti vedeni za nevyplacene bonusy, nebo z uplne jineho duvodu. Kazdopadne vetsina z nich by mela byt vdecna prave Jarolimovi, ze ve Slavii vubec jsou, takze dost dobre nechapu, proc by se mu meli chtit mstit. Navic ti mladi musi vedet, ze dal se dostanou jenom kdyz budou poradne makat, ti starsi naopak, ze kdyz makat nebudou, tak odejdou nekam do Budejovic a maji temer po kariere. Takze trenera muzu nesnaset, ale fotbal prece hraju pro sebe a kdyz budu hrat dobre a tym bude mit vysledky, tak na tom vydelam na premiich a jeste se spis dostanu nekam do zahranici. Hrat blbe proto, at odvolaji trenera, vubec nedava smysl.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Wommi před 15 lety 07.05.2010 23:19 |ad 1-mas rexgt,..ale proc je v jinych ligach na 15 tym natriskano?:(
ad2) logicke jak pises to je,..ale my nejsme fotbalisti:)))))))
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
quelhar (admin) před 15 lety 07.05.2010 23:23 |1 - Nj, jina kultura. Proste zijeme v zemi, kde lidi nechteji chodit na fotbal ani zadarmo, ztotozneni se fanouska s klubem funguje tak mozna u 4 klubu v republice (S, S, B1905, Banik) a to navic z velke casti jen tehdy, kdyz se dari.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Kmotr (přítel SN) před 15 lety 08.05.2010 10:02 |Ad1)
Ano je to tak - je to špatně - co s tím budeme dělat? Řekneme nedá se nic dělat a jede se dál? Chyba! Slavia měla nakročeno k tomu naučit chodit lidi do Edenu jenom na atmosféru, která těžila z toho že jsem hráli dobře. Bohužel, tím co se v posledních dnech seběhlo (teď nemyslím sportovní výsledky) se ta práce hodně devalvovala. U nás dřív chodilo hodně lidí díky komoušů, kdy se nedalo nic dělat. V západních zemích (beru jenom s námi srovnatelný, takže velký země jako Anglie, Německo, Španělsko Itálie nemá cenu srovnávat, tam je prostě několika násobně více lidí, na "skoro" stejnej počet klubů) si ty fanoušky podle mne museli taky nejdřív získat a naučit je chodit na fotbal. Ale začali to dělat hned po válce, my se to musíme naučit teď. Bylo by výborné udělat nějaké srovnání se stejně velkými zeměmi na západ od nás, a vývoj jejich návštěvnosti ve 20. století až do teď. Prostě udělat fakt kvalitní nalýzu, která podle mně v ČR neni.
Ad2)
Hrál si někdy závodně fotbal? Fotbal (a obecně sport) je jako práce hodně specifický a hodně o emocích. Dá se říci, že to neni jako když máš firmu, kterou buduješ x let a pak jí měl opustit a začít od nuly. Ve fotbale můžeš jít z ManU do Hlučína, za další půl rok hrát ve Slavii a za rok opět v ManU. Samozřejmě hodně nadnesený ale princip je jasný. Zároveň pokud tě něco trápí, tak neodvádíš dobré výkony a nejradši by jsi šel jinam i kdyby si jsi měl pohoršit. Samozřejmě je spousta fotbalistů sedí na penězích a nikam nechtějí ale ten správnej výkon taktéž neodvádějí pokud nejsou v pohodě.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
PetCC před 15 lety 07.05.2010 23:07 |Jak už jsem tu psal jinde, pro mě je lepší zaplatit o pár set víc za permanentku, protože jít si zvlášť pro lístek na pohár mě zbytečně zabere čas. Takže nejde o to, že by to bylo zdarma, ale že ušetřím čas. Pro mimopražské to platí dvojnásob.
K té návštěvnosti, mrzí mě, že nás ta Sparta v návštěvnosti nakonec předběhne. Opravdu neočekávám, že zítra na Jablonec příjde tolik lidí, jako na poslední zápas Sparty. Lede že by v Liberci prohráli :-)
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
quelhar (admin) před 15 lety 07.05.2010 23:19 |Taky me to stve, no... Ale pokud se lidi zitra pochlapi a prijdou se "rozloucit s Edenem" a Sparta v Liberci opravdu prohraje, tak to jeste muzeme vyhrat :o) Ale spis se dostaneme s prumerem pod 10 tisic (aby se tak nestalo, muselo by prijit pres 7500, coz moc neverim).
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
PetCC před 15 lety 07.05.2010 23:30 |Taky bych rád, jako fanatik do statistik, ten 10 tisíc průměr udržel :-)
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Artur (přítel SN) před 15 lety 07.05.2010 22:54 |quelhar: nejake postrehy ze sezeni s Krajčíkem?
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Artur (přítel SN) před 15 lety 07.05.2010 22:55 |omlouvam se nerefreshoval jsem uz jsi odpovedel;)
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
PetCC před 15 lety 07.05.2010 22:54 |To, že bych radši zaplatil o něco víc za permanentku platící i na domácí pohár, než se zdržovat ježděním pro jednotlivé lístky, jsem měl v hlavě, ale neodvážil jsem se to sem napsat, aby jste mě nezabili :-)
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Jachym před 15 lety 07.05.2010 23:06 |Tys mě tedy docela překvapil. Celou dobu tady vystupuješ jako super radikál a najednou ti stačí tak málo, abys změnil názor. Já tedy z těch odpovědí nadšený vůbec nejsem. To, že fanoušci Slavie nic nepocítí, je pouhé mazání medu kolem huby. Navíc je jasné, že Bohemka tu není dočasně, ale trvale. Pokud tedy nezkrachuje. Nebude totiž mít kam se vrátit, neboť místo Ďolíčku bude stát luxusní rezidenční čtvrť. Já permanentku neobnovím, ani kdyby nezdražovaly permanentky. Ano, jak říká pan Doležal, Slavia má svou cenu. Ale já si o sobě myslím, že jako divák mám také svou cenu. A cítím, že klub o mě coby diváka nemá zájem. Nechodit na svůj milovaný klub mě bude bolet, ale mám také svou čest. To neznamená, že něco vyčítám lidem, kteří to vidí jinak a budou chodit dál. Přeji jim (zcela bez ironie), aby si to příští sezonu užili a viděli návrat Slavie na pozice, kam historicky patří. Ať žije Slavia!
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
spojka před 15 lety 07.05.2010 23:22 |Názor jsem nezměnil, o permici prostě zatím nemám jasno. V minulých dnech jsme měli informace především ze zelené strany a pokud budou pravdivé, tak permici také neobnovím. Nehodlám se dívat na jakoukoliv úpravu stadionu do "zelena".
Že tam máme klokana navždy, to víme asi všichni. Dokud to ale bude fungovat tak, že v neděli klokani přijedou, převlíknou se ve třetí šatně, odkopou zápas, sprcha a nazdar, tak si umím představit, že budu chodit dál. Jakmile se Eden začne zelenat, tak se rozloučím. Prostě se rozhodnu v létě i podle pocitů, jaký z celý týhle akce budu mít.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
spojka před 15 lety 07.05.2010 23:34 |Kromě toho si umím docela dobře představit, že v případě masivního bojkotu (Ultras apod.) prostě přestanu chodit i přes zakoupenou permanentku, protože ta atmosféra mě tam bude tak s*át, že si ten fotbal a všechno kolem ani nebudu moct užít.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
SForever1 před 15 lety 07.05.2010 23:00 |Tak já s tím problém mám a tady jeden z fanoušků vysvětluje proč:
dlouho jsem odolával, nechtěl jsem se radši vyjadřovat, ale prostě jsem to nevydržel. Slavii fandím víc než 20 let. Patřím ke skupině lidí, která dokáže pro Slavii hodně vydržet, Je mi úplně jedno, že lístky na Budějovice jsou za třista, že je Slavia osmá, jsem dokonce zastáncem Karla Jarolíma, protože si opravdu vážím toho, co se Slávií dokázal (byť mu to ke konci lehce přerůstalo přes hlavu), ve všem co se týče SKS jsem hledal jen to pozitivní a několikrát jsem se kvůli tomu dostal i do konfliktů, protože Slavia je pro mě opravdu něco speciálního a nesnáším jakoukoli neúctu k ní. Být slávistou se u nás dědí po generacích, člověk se jím rodí a po čase pochopí, že je to velká pocta. Pro Slavii jsem dobrovolně obětoval hodně. Zažil jsem s ní mnoho dobrého i zlého. Mám okolo 150 výjezdů doma, nepočítaně pohárových utkání v zahraničí, řadu kamarádů, na který se můžu spolehnout, dovolím si tvrdit, že jsem byl u všech důležitých okamžiků novodobé histrie a jsem na to také patřičně hrdý. Bohužel jsem i u tohoto jistojistě nejhoršího. Chápu, že je Vám úplně jedno, jaké my máme pocity a věřím, že si opravdu myslíte, že tohle opět vydržíme a překousneme, ale věřte mi, že tentokrát jste se přepočítali. Nic pro nás není svatější než Eden. Chodili tam naši dědové na Bicana a Pláničku, naši tátové na Frantu Veselýho a my na Pavla Kuku a Vláďu Šmicra a díky pár umrdancům jako jste vy a vaší nezměrný neúcty k tradicím a chamtivosti tam naše děti chodit už nebudou. Něco Vám řeknu. Když se stavěl Eden, veřím, že stejně jako já se nepočítaně fanoušků denně koukalo na online kamery ze stavby, mělo opravdu upřímnou radost z toho, jak stadion roste a že se toho stadionu snad nakonec opravdu dožijeme. Bohužel jsme nevěděli, že jsme jen trapným obecenstvem ve vaší hře. Chodili jsme na Strahov, protože jsme žili v naději, že jednou budeme mít náš krásnej stadion. Měli jste v ruce obrovskou zbraň v podobě tisíců nadšených fanoušků nabažených dvěma tituly a schopnými v tu chvíli udělat cokoli pro Slavii. Věřím, že kdybyste se jakkoli zmínili, že hrozí v blízké době ukradení NAŠEHO stadionu pro budoucí generace, že by se v té euforii vybralo tolik peněz, že byste se divili a možná by to všechny stmelilo natolik, že by jsme nebyli jen ubohých 15% rozpočtu, ale třeba i těch 40%, protože Eden je pro nás něco svatého. Ale pochopil jsem, že vy jste se opravdu o ničem zmiňovat nechtěli, protože Vám se tahle situace moc hodí. Pane Doležal, vy nejste Slavia, vy nejste ta značka, kterou jste se furt tak oháněl, to jsme MY. Vám jde akorát o zisk z nechutných machinací kolem další tradice jakou nesporně je ďolíček. Není Vám ze sebe špatně, když hlásáte jak tady vítáte klokany, že alespon nemusejí na Strahov? Můj děda by vám nakopal prdel, můj 65-ti letej táta, kterej čekal na staion 50 let, aby si ho užil 2 sezony taky a já bych Vám jí nakopal taky, protože mě jste zničil to, na co jsem se celej život těšil. Mám dva malé syny (3 a4) a už teď chodí do Edenu, nechtěj nikam nosit nic jinýho než dres, u Sparty si odplivávají a i toho posranýho cheeseburgra za odměnu nechtějí od jinud než z Edenu. Jsou to malé děti, kteří už teď chápou sílu toho bejt slávistou a já jsem z toho byl nadšen. Bohužel, to jediné, co bylo vždycky po desetiletí naše místo, byť tam stál starý dřevěný Bradford Eden jste vy a Vámi podobní zmrdi zničil pro celé další generace. Jako fotr od rodiny jsem se už celkem zklidnil, ale myslím, že se budete ještě divit ( a nejen Vy), do jakýho vosího hnízda jste tímhle píchnul a jaké budou reakce nás opravdu srdcařů, protože pošlapání tradice neseme velmi nelibě. Tohle se totiž opravu nemělo stát. Omlouvám se za délku, ale už jsem to fakt nevydržel.
Good Night E-Side!!
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
spojka před 15 lety 07.05.2010 23:12 |S tím příspěvkem v podstatě souhlasím, dokonce jsem se na stavbu jezdil v podstatě každý víkend dívat, protože kamery mi jaksi nestačili, ale přece nikdo nemohl čekat, že Slavie - jako fotbalový klub - postaví sama stadion. Navíc když si uvědomíme, v jaké situaci byla v době, kdy se stadion začal na papíře připravovat a stavět.
Takže je logické, že stadion Slavii nepatří. Ohrozit fotbalový klub na pokraji konkursu tím, že klub začně stavě stadion, je nesmysl. S ohledem na to mi přijde dostačující, pokud je smluvně zajištěno něco na způsob "výsadního postavení" (nedotknutelnost prostor domácího klubu, tréninky, zázemí klubu atd.). Samozřejmě, že případný vstup P10 by tohle všechno smazal, ale zrovna tak může kdokoliv koupit Slavii jako klub.
Problém mám s tím, jak k celé věci přistupuje Doležal. Kdyby narovinu řek "já a kolega Rosen máme podíl v Eside, letos je na tom Slavie tak a tak, tohle nám trochu pomůže i do budoucna", tak prosím. Ale vysvětlovat to pomalu jak z pozice ředitele Bohemky, to je úlet...
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
eomer (přítel SN) před 15 lety 07.05.2010 23:56 |V podstatě také souhlasím až na jedno- vybralo by se zatraceně málo- stačí se podívat na pravidelné brečení nad cenami lístků.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
steev (přítel SN) před 15 lety 08.05.2010 07:00 |Já mám taky největší problém s tim jak vedení celou dobu mlčelo.Nemůžu si pomoct ale cejtim z toho prostě levotu a to že si nás nevážej,nechci aby mě Doležal vítal a děkoval mi při každé návštěvě edenu ale na hlavu si taky srát nenechám.Kdyby se vše řeklo na rovinu už od začátku mohla bejt ta situace minimálně lepší.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
vlchan před 15 lety 08.05.2010 10:35 |Možná zbytečně ostrá slova, ale v zásadě souhlasím. Dokonce si dovolím dodat toto: Doležal,Rosen,Jarolím cíleně likvidují Slavii!(dle mého názoru). Kustod pan Petrák a Brabec (nehodící se do koncepce) se proti tomuto trendu postavili a proto museli svou činnost ve Slavii ukončit. A kyž k tomuto přidáme neshody se synovcem, prapodivné ukončení sportovní činnosti našeho "Šmíci"(o poločase zápasu) - je mi opravdu smutno.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
lucky-pilda před 15 lety 08.05.2010 10:07 |Krome toho, ze s tebou nesouhlasim, ackoli te vicemene chapu, tak jen takova poznamka - nasi dedove na Planicku a Bicana nechodili do Edenu, ale na Letnou. A kdyz nas komunisti vyhnali do Vrsovic, tak z toho taky rozhodne nebyli odvazany ...
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
spojka před 15 lety 07.05.2010 21:34 |http://sportreport.lidovky.cz/tvrda-realita-edenu-mistrovska-slavia-tape-a-zaziva-tvrdou-kocovinu-1in-/ln-sport-fotbal.asp?c=A100507_004121_ln-sport-fotbal_ant
http://sportreport.lidovky.cz/bohemians-v-edenu-co-prinesou-klokani-miliony-od-mesta-asi-ne-p5d-/ln-sport-fotbal.asp?c=A100507_103856_ln-sport-fotbal_vlh
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Wommi před 15 lety 07.05.2010 22:28 |..tady je odpoved:
I proto by třeba Bohemka měla mít kotel na jihu, my stále na severu a nic by se nezměnilo ani v zájemném zápase, takže by nehrozil přesun do rohu za plot.
Hosté při zápasech Bohemky by měly být v provizorním severovýchodním rohu, kde by vyrostl pro tyto zápasy plot.
pri zapasech Bohemky by to vypadalo stejne jako u nas, ale v opacnem gardu, 111 by byla sektor hosti, oddeleny od ostatnich,...
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
DrFe1 před 15 lety 07.05.2010 22:59 |Zdražení permanentek po téhle "veleúspěšné" sezoně ? Návrat Jarolíma po té co všechno totálně rozesral ? To jsou informace, které odpovídají takové hodně veselé estrádě plné černého humoru, ale jestli je to míněno vážně, tak je Doležal zralej na svěrací kazajku neb ztratil kontakt s realitou a je evidentně nebezpečný svému okolí a především Slávii .......
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
quelhar (admin) před 15 lety 07.05.2010 23:09 |Zdrazeni permic proto, ze budou platit mozna az na tri domaci zapasy vice, reakce na velkou nevoli fanousku platit za Ondrasovku.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
ZlaBednaEdna před 15 lety 07.05.2010 23:30 |zdrazeni permic po tehle "uspesne" sezone je vysmech, to za prve, a za druhe sice mozna pribudou tri zapasy mineralka cupu (slovo mozna bych zduraznil), ale zase pristi sezonu logicky nikdo neuplatneni slevy (mimochodem olbrimi) na evropske pohary;D, takze v podstate zdrazeni za nic navic.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
DrFe1 před 15 lety 07.05.2010 23:57 |To je ovšem zdůvodnění jak z Járy Cimrmana. Většina lidí se samozřejmě domnívala, že ten pohár by měl být jako bonus zdarma k permanentce na ligu a ne že si o tu cenu přejí zvýšit cenu permanentky. Navíc spousta lidí o pohár vůbec zájem nemá, takže si budou platit něco co nechtějí a co s hlavním produktem (ligou) nesouvisí.
Jenom nevím jestli je Doležal tak neuvěřitelně hloupej nebo se nám tímto způsobem vysmívá ?
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
spojka před 15 lety 08.05.2010 00:06 |Já nevím, mě teda na tom poháru vadil ten princip, že jako permanentkář musím jít mezi ostatní do fronty pro normální lístek. A z reakcí lidí jsem měl ten pocit, že právě tohle většině lidí vadí. Těch pár korun navíc už snad nikdo moc neřeší.
Jinak představy, že pokud bude pohár skoro zdarma, tak najednou přijde třeba 10 tisíc, mi přijdou naprosto mimo. Pohár je prostě soutěž bez jakýkoliv prestiže, každoročně slouží jen jako poslední naděje pro ty, kterým se nevyvede liga, navíc to spojení s Ondrášovkou působí spíš komicky...
Překvapuje mě, že finále se hraje na Spa*tě, Ondrášovka prej "koupila" 2x 3000 lístků pro oba fanouškovský tábory finalistů. Vzhledem k návštěvám Plzně a Jablonce jsem zvědav, jestli tam těch 6000 lidí zadarmo vůbec bude.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
DrFe1 před 15 lety 08.05.2010 00:15 |No tak mě taky vadil především fakt, že si vůbec lístek musím kupovat (kvůli času), což je při dodnes nevyřešeném nedostatku pokladen v Edenu problém. No nakonec se díky malé návštěvě ukázalo, že fronta nebyla (na Jablonec).
Jinak ale platí, to co jsem už psal a jde především o princip. Chápal bych kdyby se prodávalo více variant permanentek, že si můžeš zaplatit Ondrášovku nebo nemusíš. Pokud ti prodejce přibalí k tomu co chceš něco dalšího navíc, tak to bývá obyvykle zadarmo a ne že zato bude chtít peníze a zvlášť se to neprodává .....
Navíc jakkoliv zdražovat po této sezoně, zpackané komunikaci atd. je marketingová šílenost.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
spojka před 15 lety 08.05.2010 00:21 |To každopádně. Osobně čekám, že Doležal zásadní propad v počtu permanentek vysvětlí tím, že fanoušci Slavie tým po dvou titulech "opustili" kvůli jedné nepovedené sezoně.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
eomer (přítel SN) před 15 lety 08.05.2010 12:02 |To jsem taky několikrát navrhoval- ať udělají 3 druhy permic a každý si vybere.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
vlchan před 15 lety 08.05.2010 10:40 |Pochop - Doležal,Rosen,Jarolím = likvidátoři !!!
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
madlenka před 15 lety 07.05.2010 23:00 |Já odcházel před 17.00 h., dejte někdo z přítomných info, s čím mezi Vás přišel Krajčík
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
(host) před 15 lety 07.05.2010 23:21 |Kvůli jeho reakcím v posledních děkovačkách, kdy vypadal jako by ho to vůbec nezajímalo a fandové to brali jako urážku. Tak si to všechno vyříkali, jak to cítí fandové, jak to cítí hráči, myslím docela užitečné.
Richi
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
madlenka před 15 lety 08.05.2010 12:47 |Dík
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
zibi před 15 lety 07.05.2010 23:14 |Krásně nás pan Doležal chlácholí - prý po odchodu Bohemky... :-)
E-Side údajně tlačil podepsat bohemku na 15-let, tady nejde o žádný přechodný ale o trvalý pobyt B1905 v Edenu a doLEŽal to moc dobře ví - zase samé polopravdy.
Kam by asi bohemka měla jít jinam?
Až se budou v dolíčku stavět po změně UP byty nebo administrativní centrum kde budou klokani trénovat? - řekl bych v Edenu. Stejně tak ty sedačky - bohemka je v edenu ve stejném postavení jako SKS a časem si tu zelenou vydupe.
Po fázi mlčení začíná fáze polopravd a mlžení.
Blbečka ze sebe dělat nehodlám - prosím aby si všichni vybavili pana radního Milánka Richtera, jak na začátku stavby v Edenu běhal se zelenočervenobílou vlaječkou - tak si ten vymodlený stánek SKS užijte i s tím "výsostným" postavením :-(
Permanentku již rozhodně nekupuji a do Edenu zítra třeba naposledy.
FUCK OFF E-SIDE
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Richi (admin) před 15 lety 07.05.2010 23:23 |Bohemka v Edenu rozhodně trénovat nebude, maximálně časem předzápasový trénink, ale to by docházelo ke kolizi. Tréninky během týdne si bude muset zajistit někde jinde.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
GeorgK (přítel SN) před 15 lety 08.05.2010 00:18 |Krysa prostě nebude, v horším případě bude v 2. lize. Ten spolek není prostě z dlouhodobého hlediska životaschopný, již v současnosti jen opět na pokraji krachu, a je otázkou jak dlouho ještě to bude družstevníky bavit. Pokud se navíc rozjede šílený nápad federální ligy krysa bude mít problém se kvalifikovat a skončí v propadlišti nižších lig. Se** mě jijich znečišťování edenu, na druhou stranu to nebude mít dlouhého trvání, to jsem přesvědčen. :)
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Dobi před 15 lety 08.05.2010 01:03 |Omlouvám se všem, kteří mě na setkání s fanoušky postrádali. Pátečních 15:00 považuji pro pracující vrstvu za vražedné. Ale budiž... Mohl jsem si vzít dovolenou. A mohl. Mám ještě rezervu. Ale 7.květen je výročím úmrtí mé mámy, která nikdy slávistkou nebyla, ale viděla, sledovala a všude oceňovala moje aktivity hlavně vůči odboru přátel, ale i celé Slavii. A žel už nezažila internet - právě 7.5. bylo výročí jejího úmrtí - jistě by i ona se zapojila do diskuse. Protože pochopila, co je pro mne, pro ryzí členy OP, kteří zachraňovali Slavii, pro stejně věrné fanklubáky, kteří se soustřeďovali později, i pro tu drtivou většinu Ultras, kteří nejezdí jen "vymlacovat okna kdesi u Baníčku...". Prostě pro slávisty tělem, duší, srdcem, životem. Naštěstí třeba poznala Maikoland, korespondenci, moje články. Proto jsem nemohl chybět na jejím hrobě, proto jsem ani na kousek nemohl přijít do Edenu. A máma by mi to schválila. Protože i u ní - původem z česko-německého prostředí Sudet - se vyvinul smysl pro spravedlnost, pro rovnost stejně smýšlejících lidí, který jsem, doufám, zdědil! Radost bez urážek poražených, smutek vedoucí k sebereflexi a snaze nápravy! Proto jsem nemohl u hrobu dnes chybět a jistě by mě máma s tátou pochválili, že jsem volil hřbitov před plkáním! Neberte to, prosím, morbidně - nejde o srovnání Slavie s hřbitovem. I bájný Fénix vždy z popela vzlétl... Ale nostalgie zůstává a děkuji všem, kteří jste byli a bojujete více, než já den dnešní. A lyne se mi do úst skandovaný slogan: MY JSME SLAVIA, VY NEJSTE NIC! Ať si každý ve svém svědomí srovná, komu toto patří! Zrno se dělí od plev! Buďme tím zrnem! Klíčícím!!! Jak by řekli bratři Poláci z Walbrzychu - biedze dobrze (nemohu tady uplatnit nosovku "e" - čte se biendže dobře! Ať žije Slavia a věrní slávisté!!! Dobi
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
bongor před 15 lety 08.05.2010 08:36 |Ahoj Dobi,jsou věci ještě důležitější než naše Slavie vzpomínky na smutná výročí v rodině k nim určitě patří.Tvoji věrnost červenobílým barvám těžko někdo může zpochybnit a myslím,že jsi zase o tolik nepřišel,když jsi dal přednost vzpomínkám na maminku před oním dodatečným vysvětlováním.Pamatuji si Tě,alespoň Tvoje jméno určitě z doby vzniku odborů přátel.Je to už tak dávno,že se stačila ztratit
i moje evidence v OP.Ale to je to nejmenší.Horší jsou problémy,do kterých jsme se nyní dostali,i když zcela souhlasím s Tvým názorem na souvislost bájného Fenixe se Slavií.Teď jsme si užili dva tituly a pták přišel o část svých křídel.Ta ale umí rychle dorůstat,takže levé křídlo už se nám určitě rychle léčí a brzy ho uvidíme na trávníku.Hlava těch úspěchů KJ,toho bych já osobně nyní ve Slavii v roli hlavního trenéra viděl nerad.Hlavně kvůli němu samotnému,protože situace by pro něj byla krajně nepříznivá.Já ho považuji zajednoho ze tří nejúspěšnějších trenérů dějin Slavie,víc si cením snad jen Johny Maddena ale přesto,pokud by se měl vrátit,chce to 2-3 roky pauzy.
Věřím,že by toto období využil,aby si v hlavě všechno srovnal a dokázal vést Slavii k dalším úspěchům.Teď by to určitě nedělalo dobrotu.
Problém stadion Eden,tam myslím ta včerejší vysvětlovací akce moc věcí nevyjasnila.Faktem zůstává,že vedení s námi nejedná na rovinu
a vypadá to na to,že fanoušky bere jako nutné zlo.Hlavně mi vadí,že v době kdy jsme i na tomto webu tápali a nic nevěděli,tak nikdo včas slávistickou veřejnost neinformoval vlastně vůbec o ničem.Hraničilo to až s pohrdáním.
Co říká pan Doležal,totiž že nejlepším marketingem je dobrá hra,to je pravda,ale to neomlouvá marketingáře Slavie,že právě dobrá hra,mistrovské tituly a účast v LM nedokázali patřičně zpeněžit.Podívej se na Real Madrid.Ten vydělal na tričkách přitroublé primadony Ronalda tři miliardy.My jsme v posledním období nedokázali využít ani účasti Vládi Šmicra v našem mužstvu,
ani euforické okamžiky otevření nového Edenu nám nepřinesly co
bylo v jejich potenciálu,takže ať se paní Tomasová nezlobí.
Další velký potenciál je v našich skvělých ultras,takové jsme nikdy neměli a já jim soustavně děkuju,že drží atmosferu v Edenu i venku
na vysoké úrovni.Že občas uletí?Mě taky svého času honili a chtěli mě ostříhat,pamatuješ na bolševické"když máš dlouhý vlas,nechoď mezi nás".
Taky si pamatuješ dřevěnku a naše uremcané dědky,co jen nadávali a nadávali i když Franta Veselý honil soupeřovy obránce jako malé kluky.Možná pamatuješ i pana Řípu,co na svém hadráčku nikdy nechyběl před hlavní tribunou,vždycky tam zajel a fandil co to dalo.Byl to skvělý slávista,kamarád mého táty,dalšího velkého slávisty.
Uzavřu v souladu s Tebou "My jsme Slavie,vy nejste nic!"
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Dobi před 15 lety 08.05.2010 09:51 |Díky za milá a hřejivá slova. Jsem poslední, který by těm mladším říkali - Vy nic nevíte, Vy jste to neprožili! I za našich dob byli takoví, ale byli tu Šulcové, Bartůňkové, Rúžkové, kteří si vážili mladší krve a vše - v rámci OP - pro nás připravili. I proto jsem se snažil, aby se nerozhádal Fanklub s OP (což se snad povedlo, děkuji všem, kteří k tomu přispěli). A obdivuji i dnešní kotel, ultras, fanatiky či jak jim kdo říká. A v 90% jsem na jejich straně! A těch zbývajících 10% - tam hledejme malinkaté rozpory. Třeba ta "nešťastná" pyrotechnika. Vypadá to krásně, efektně, působivě! Ale je tu jediné nebezpečí - cokoliv, co se dostane do rukou šílence nebo nezodpovědného... To je pak malér! Třeba ty konfety při jednom zápase na jaře. Nádherné, působivé! Ale pak přijdou přiblbla, která to házejí furt a naruší dohodu. A protože platí "kolektivní vina", v našem národě tuplem! A to bylo i za nás. Minikotel nadšenců, ale pak někdo (většinou mimo kotel) "ujel" a zloba směřovala k nám! Což nešlo nikdy opravdové viníky zjistit a oddělit zrno od plev? Proč mlčící většina musí trpět? To platí i v ekonomice! Proč je v mysli řady lidí podnikatel synonymem podvodu? Proč se obrací zloba proti starým a nezaměstnaným? Těm nezaslouženě starým a nezaslouženě nezaměstnaným? Kocábové jsou všude a nakonec ze všeho vyleze s čistým štítem ten nejméně slušný, o to drzejší... Proč? Proč? Proč?
Zatněme zuby, vydržme, buďme soudržní! Jen tak překonáme horší chvilky současna, jako už tolikrát v minulosti!!!! MY jsme ta Slavia. A i zde platí slova Františka Palackého, jimiž nahradil výrok: "Kdyby Rakousko nebylo, museli bychom si je vytvořit!" slovy "Byli jsme před Rakouskem, budeme i po něm!"
Hlavy hore, přátelé!!!
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
dArtagnan před 15 lety 08.05.2010 02:09 |Slavia bude kupovat Eden od E-Side?
Chápu to správně? Doufám, že ne.
Doležal(SKS) prodá hráče, koupí stadion od Doležala(E-Side) a legitimitu ověří Doležal(ČMFS)? Samozřejmě i další Rosenové a Leškové nepřijdou zkrátka. Jestli se to někomu nelíbí, nechť se laskavě obrátí na "majitele" někde v Kanárských ostrovech nebo kde.
Jestliže po ENICU zůstaly stomilionové dluhy, které chce ENIC zpátky, po odchodu současného vedení bude Slavia kupovat Eden právě od současného vedení, které podíl získalo díky penězům z Ligy Mistrů, penězům Slavie. Příchodu bohemky se pak nejde divit. Vlastník bohemky získá pozemky pro výstavbu bytů, Synot Tip Arena se splatí dříve a tedy dříve si bude moci vedení Slavie přelít peníze ze Slavie do vlastních kapes, navíc peněz bude více, protože hodnota stadionu by časem klesala. Kruh se uzavírá, ruka ruku myje.
Proti tomuto jsou aférky ala KJ, neskutečná tlačenka od rozhodčích v Ondrášovce(pozdrav panu Pučkovi), tragický marketing a přestupová politika jen vlnkami v moři.
Prosím Vás, řekněte mi někdo, že jsem jen paranoidní a měl bych si vzít pár dní volno nebo tak něco...
Spousta lidí tady romanticky mluví o tradicích, které jsou pošlapávány. Mě, pesimistovi, už připadá tradicí, že se Slavií neustále akorát někdo vyjebává...
P.S. Omlouvám se panu Jiřímu za fušování do řemesla:-)
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
quelhar (admin) před 15 lety 08.05.2010 09:56 |Myslim, ze opravdu jsi paranoidni. To, o cem pises, je hudba tak vzdalene budoucnosti, ze v te dobe muze byt realitou uplne neco jineho. Dolezal rekl, ze v idealnim pripade by to mohlo byt tak, ze by Slavia po castech stadion kupovala v pripade, ze na tom bude v te dobe ekonomicky dobre. To se rozhodne netyka soucasnosti ani nejblizsi budoucnosti. To se muze dit tehdy, az ESide stadion splati a bude ho treba chtit prodat (ostatne to je nejspis cilem lidi, kteri do jeho vystavby investovali - postavit, zaplatit z vynosu, prodat a vydelat).
Prelit penize ze Slavie do vlastnich kapes? Mozna, ale Slavia tim ziska neco, co plno fanousku chce a bez cehoz skoro nemuze zit - skutecny vlastni stadion a konecne moznost se na nem nejak prezentovat. Protoze v soucasnosti si ani do chodeb nemuzeme vyvesit slavisticke obrazky.
Dočasný pobyt
hajda před 15 lety 08.05.2010 07:45 |Já mám obavy, aby to s tím dočasným pobytem klokanů u nás nebylo jako s Rusama. Ti tady taky byli "dočasně" 20 let!
Re: Dočasný pobyt
bongor před 15 lety 08.05.2010 08:38 |To si piš,ty už jsou tady až do revoluce.
Re: Dočasný pobyt
Dobi před 15 lety 08.05.2010 09:56 |Hajdo, zdravím na JIH, na Strakonicko! Věřím, že i Tobě jsou určena moje slova níže - není důležité, kde je kdo organizován, ale teď platí, abychom dokázali držet při sobě. My, s kořeny v OP, Fanklub, Ultras i neorganizovaní... My potřebujeme ke svému žití Slavii a Slavia vždy potřebovala ty nejvěrnější!
V době, kdy skomírala Kopaná žen, zpívala slávistka Naďa Urbánková - "jó, my se nedáme, holky, přece to nevzdáme!"
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Urbie před 15 lety 08.05.2010 10:45 |Mě by zajímalo, kdo bude hrát v Edenu, až se případně vyřeší spor mezi Boh 1905 a Vejsadou a zjistí se, že na to vše má nárok Vejsada, který se svoji Bohemkou hraje na Střížkově, takže by se dala následně očekávat i nějaká levota s Kaprem? Vubec do toho nevidim, ale zajímalo by mě, jak to bude.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
ZlaBednaEdna před 15 lety 08.05.2010 11:07 |pro dokresleni cely situace:
http://www.praha10.cz/dokumenty/stadion-dolicek.aspx
osoba našeho generální ředitele
Kutas před 15 lety 08.05.2010 11:59 |Na setkání jsem byl a odcházel jsem skoro v depresi.
Ne kvůli Bohemce v Edenu, Slavie je a bude... Bohemka za nějakých rozumných podmínek mi v Edenu doufám vadit tolik nebude. Ale přístup pana Doležela k fanouškům mě poněkud vyděsil. Jediný marketing je výkon hráčů na hřišti, všechno ostatní jsou vyhozené peníze... takže vlastně na fanoušky kašlem, dělat pro ně akce nemá smysl... Chováme se stejně jako HCS v Sazce, až zjistíme, fanouškovský boom jsme promrhali a teď jen čekám kdy bude do Edenu chodit 2000 fanoušků a najednou se začneme snažit.
No prostě náš pán generální je namyšlenej až běda - jakože si přivlastňuje poslední úspěchy Slavie a přitom jsme měli prostě kliku (Leška od toho byl asi 2 minuty), pak Necid nebo Suchý... to je práce Říčky, aktuálně naše mládež ztratila krok. No za včerejšek jsem rád, definitivně jsem si mistra Doležala ujasnil.... aneb zlatej Leška.
Holt vychloubat se úspěchy za 4 sezóny je hezká věc, jen je otázka jestli to byla opravdu tak parádní práce našeho vedení nebo taky trochu shoda náhod. Budu jen rád, když se to potvrdí a přijdou další úspěchy, ale spíš mám pocit, že bude potřeba se vrátit nohama zpátky na zem.
Re: osoba našeho generální ředitele
spojka před 15 lety 08.05.2010 12:17 |Doležala se nehodlám zastávat, je to podle mě manažerský diletant a jeho opakující se omluvy za manažerské chyby a katastrofální způsob komunikace (jak obsahem, tak formou) to jen dokazují. V poslední době moje averzi k němu vystupňovalo jeho chování, podle něhož by neznalý člověk musel usoudit, že se jedná o ředitele Bohemky.
Ad Marketing - to mi v podstatě nevadí. Jako permanentkář a člověk, který prostě na Slavii chodil kamkoliv bez ohledu na výsledky a výkony, žádný marketing opravdu nepotřebuji a stádo neutrálních ovcí, které přijdou na Slavii jen tehdy, když dostanou zadarmo jídlo, trubku nebo mávátko, mi je ukradené. Nechtěl bych se dočkat toho, až na Slavii budeme lidi lákat kravinama typu elektronický býk, teenpoint tribuna, DJs, nebo estrády Libora Boučka. Vadí mi, že Slavie platí lidi jako Tomasová v podstatě za nic. Námitka, že Tomasová nemá na starosti jen marketing, ale i obchod (tj. sponzory atd.), tady neobstojí, protože většina sponzorů Slavie je spojená s jejími majiteli. Takže tady taky nula. Ale zřejmě má Tomasová jiné přednosti... kladný vztah k práci to asi nebude.
Na druhou stranu, jestli se tam fakt někdo zeptá na to, proč fanshop Slavie není v centru, tak to je opravdu na palici... to ať se na mě tazatel nezlobí.
Re: osoba našeho generální ředitele
Kutas před 15 lety 08.05.2010 14:54 |fanshop v centru - souhlas.
marketing - byl bych rád, kdyby si klub fanoušků nějak vážil a něco pro ně dělal... klidně ať chodí víc lidí kvůli čemukoliv, po pár zápasech takový člověk může na stadionu zůstat... čím víc lidí v Edenu tím lepší atmosféra. Dvoutisícových návštěv jsem si užil na Strahově až moc... Štve mě, že klub nevyužil víc boomu s novým stadionem, takhle to vypadá, že příští sezónu budeme mít zpátky strahovskou atmošku se vším všudy (jestli se teda začne objeví něco jako novej kotel).
Nemám rád takový to rozdělování na vandráky a skalní.
ad Tomasová - souhlas, škoda, že jsem se po těch Doležalových vyjádřeních nezeptal, proč je tady teda tato neschopná paní a minimálně tři nebo čtyři její podřízené? Když je teda ten hlavní marketing na hřišti, tak ať za jejich platy pořídíme někoho pořádnýho na hřiště.
No nic uvidíme umění našeho vedení se projeví teprve, až se nebude dařit... dobu, kdy se dařilo jsme prohospodařili.
Re: osoba našeho generální ředitele
Urbie před 15 lety 08.05.2010 12:17 |Mě teda taky zrovna neutěšují ta sebevědomá prohlášení pana Doležala, že tahle sezona byl jen omyl a že on ví co přesně udělat a je si naprosto jist, že už se toto opakovat nebude. Nevím, jestli to je jen snaha o to, aby se s ním Rosen nerozloučil. Každopádně jsem na příští sezonu zvědav a hlavně na to, co bude pan Doležal říkat, až se to zase nepovede.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
whitesnake01 před 15 lety 08.05.2010 12:43 |Mě potěšilo to právo veta a že v té smlově na 50 let má klub hlavní postavení jako nájemník... Prachy sou potřeba, fotbal je byznys a bohužel nemáme za sebou slovenského partnera, který by do nás cpal stamilliony a stadion postavený panem zlodějěm Machem jako jeden nejmenovaný rumunský klub. E side ten stadion musí zaplatit, nebudem hrát uefu a to znamená významný pokles příjmů pro klub i stadion za doby hospodářské recese, čím to zalátovat? Buď akce, po kerých se mění povrch za x milionů nebo fotbal, pro který byl primárně určen
Lepší mít na stadionu zapas každý týden než koncert který to totálně zdevastuje(a to jsem velký fanoušek Metallici a Iron Maiden).. Třeba když bude teď více peněz tak se dostaví věci, na které nebyly prachy.
Osobně doufám, že taliáni koupí čelůstku a zachrání nám prdel, protože ti řečtí dobytci asi jen tak nezaplatí(což je poučení pto příště, že do těhle destinací prodávat jen na za prachy "na ruku")
Totální amaterismus je prodloužit Jarolímovi smlouvu a za měsíc ho vyhodit. Neptal se někdo co dělaly plakáty kup si pernamentku na jihu moravy? To byla ta největší marketingová kokotina co jsem kdy viděl.
Pokud přijde KJ, tak to pokládám za totální kravinu, to jeho placení je asi než si najde nové angažmá a to by mě zas tak nevadilo. Bojím se 17.5 a doufám, že tento den se pro mě nestane novou noční můrou se vzpomínkou na obličej KJ, který říká, že si odpočinul a má do práce u Slavie už zase chuť.
Pánové vyserme se na klokany, oni teď trpí daleko víc než my a vůbec se jim nedivím. Oni přišli o místo, které v podstatě sami pomáhali stavět a když je nemám vůbec rád a myslím že patří do druhé ligy, tak jim to nepřeju. Slavia má a bude vždycky mít ty nejlepší fanoušky a bylo by škoda kdyby to nešlo vidět na stadionu. Jestli se na sezónu vytratí kotel z Edednu, bude pak težké znovu na něj navázat a stejně se nic nezmění, kromě zhoršení finanční situace Slavie.
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
MarHud před 15 lety 08.05.2010 16:53 |Ano Slavie má ty úplně nejúžasnější fanoušky.A kde byli ještě před čtyřmi lety a kde jsou teď?:-)))).Ať žije ACS!!!!!
Re: Setkání Petra Doležala s fanoušky
Eluin (přítel SN) před 15 lety 08.05.2010 18:14 |A co že nejsi v Liberci? Slavii už o moc nejde, ale ACS by se s trochou štěstí mohla k tomu titulu dopachtit.