Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 28. kolo

Víte, kdy naposledy dostala Slavia v lize čtyři nebo více branek? Odpověď nejen na tuto otázku, ale třeba také na to, za jakých okolností může sestoupit Bohemians 1905, najdete v tradičním statistickém okénku věnovaném středečnímu kolu Gambrinus ligy.

Slavia v evropských pohárech občas dostala vysoký příděl branek, v této sezóně od Lille, dříve pak od Arsenalu nebo Sevilly. Avšak českým týmům se Slavii střílet čtyři nebo více branek často nepoštěstí. Naposledy - což všichni dobře pamatujeme - se to povedlo Líšni při slavném vypadnutí z poháru ČMFS v sezóně 2007/08 výsledkem 4:3. O rok dříve se totéž podařilo Čáslavi stejným výsledkem. V ligové historii musíme ještě o sezónu hlouběji, na jaře 2006 Slavia prohrála v Mladé Boleslavi 1:4 a v téže sezóně na podzim podlehla Olomouci 3:4. Společným jmenovatelem obou těchto porážek byl sudí Královec, který zejména v Olomouci našim inkasovaným brankám výrazně napomohl. V Boleslavi jsme mohli žehrat hlavně na vážné zranění Michala Švece, kterému Palát způsobil těžký otřes mozku. Po včerejším zápase v Plzni můžeme žehrat maximálně na prostupnou obranu, která pustila domácí do mnoha šancí. Slávisté venku bodovali naposledy v 17. kole na Strahově v zápase proti Střížkovu, od té doby mají na kontě už pětkrát nulu. Poslední možnost toto napravit budou mít přiští sobotu v Boleslavi. Porážka zároveň způsobila, že Slavia skončí sezónu nejlépe šestá a i to je málo pravděpodobné, když Olomouc s náskokem pěti bodů hostí v posledním kole sestupující Střížkov. Nejreálněji tak nyní vypadá, že si to Slavia v přímém souboji v posledním kole rozdá s Boleslaví o sedmé místo.

V souboji o titul si pomohla Sparta čtyřbrankovým vítězstvím nad rezervou Slovácka, trenér Soukup mnoho hráčů šetřil na klíčový souboj o záchranu proti Příbrami.

Naopak Kladno nastoupilo proti Ostravě v plné síle a možná proto inkasovalo jen třikrát. Na čele tak ztrácí Baník na Spartu už pět branek v brankovém rozdílu, stáhnout takový náskok nebude snadné.

Jablonec s Teplicemi remizoval, čímž se oba týmy odsoudily v boji o titul do role čekatelů na mnoho zaváhání obou lídrů. Jakékoli vítězství Baníku nebo Sparty v posledních dvou kolech odstřihne oba týmy od možnosti získat titul. Lze tak očekávat mezi těmito týmy boj o třetí místo zaručující pohárovou Evropu. Do něj promluví také Slavia v sobotu v zápase s Jabloncem. Pokud by totiž Jablonci podlehla, Teplice by pozbyly reálnou šanci na poháry, jelikož Jablonec doma končí zápasem se zachráněnými Budějovicemi. V takovém případě by se také dala čekat větší odevzdanost Teplic v posledním kole na Letné, což jistě není v zájmu většiny fanoušků Slavie. Také díky této komplikované kostrukci se vyplatí fandit Slavii v posledním domácím zápase této sezóny.

Jak už bylo zmíněno, Budějovice se zachránily v lize a byl to slávista Láďa Volešák, který zařídil jak vítězství v Boleslavi, tak předchozí vítězství nad Olomoucí. Volešák se velmi pravděpodobně zapojí do letní přípravy Slavie a jeho branková potence nás tak může těšit.

Další zápasy příliš neřešily, Olomouc porazila Liberec, pro který to byla již třináctá porážka v sezóně. Pokud Liberec nezíská šest bodů v posledních dvou zápasech, připíše si vůbec nejhorší sezónu v novodobé prvoligové historii, podobně špatně na tom byl jen před 10 a 11 lety, kdy dvakrát v řadě získal 38 bodů.

Příbram porazila Bohemians 1905, budoucí spolubydlící Slavie tak stále nemají jistotu záchrany, ke které potřebují získat ve zbylých zápasech alespoň bod, přitom o víkendu hostí v klíčovém zápase Kladno. Scénáře, ve kterém Bohemians 1905 sestoupí, jsou nyní jen tyto dva, oba jsou ovšem málo pravděpodobné. 1) Klokani prohrají s Kladnem alespoň o dvě branky, prohrají v posledním zápase v Brně, Kladno porazí v posledním zápase Liberec a Slovácko porazí doma Příbram i venku Plzeň. Slovácko se s 32 body zachrání a při bodové rovnosti mezi Kladnem a Bohemians 1905 rozhodnou vzájemné zápasy ve prospěch Kladna. 2) Klokani prohrají s Kladnem jakýmkoli rozdílem, prohrají v Brně, Kladno porazí Liberec a Slovácko získá v posledních dvou zápasech 4 body. Všechny týmy se seřadí na 30 bodech a o sestupu klokanů rozhodne minitabulka vzájemných utkání, ve kterých bude mít Slovácko 7 bodů, Kladno 6 a Bohemians 4 body.

Brno darovalo Bohemians Praha bod za remízu 0:0 a střížkovská Bohemka se tak přiblížila hranici 0 bodů. Je ale málo pravděpodobné, že této hranice dosáhne vzhledem k zápasům s Plzní a Olomoucí v posledních dvou kolech.

Kolo skončilo stejně jako to předminulé bilancí 4-2-2, z 18 branek padla třetina v zápase Slavie v Plzni. 18 branek padlo popáté v sezóně.

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Dynamo!

    Jachym     před 15 lety 06.05.2010 09:51 |  
    0 0

    Jako Budějčák jsem rád, že se Dynamo zachránilo, a že k tomu přispěl i Láďa Volešák.

    • Re: Dynamo!

      DrFe1     před 15 lety 06.05.2010 09:57 |  
      0 0

      Já jsem taky rád, že se Volešákovi daří. Zatímco ho řada lidí odepisuje, tak já si myslím, že by ještě mohl být platným hráčem Slávie. Jak mu to půjde záleží samozřejmě na víc okolnostech (zdraví, forma, trenér...), ale šanci bych mu dal.

      • Re: Dynamo!

        martin08     před 15 lety 06.05.2010 10:49 |  
        0 0

        jako treba Mara Jarolim.. Volis mel smulu na nabitej kadr svyho casu, pak na zraneni a pak na situaci ve Slavii..

      • Re: Dynamo!

        lassiter     před 15 lety 06.05.2010 11:17 |  
        0 0

        No podle mě šancí dostal víc než dost a ukázal, že je to průměrný ligový hráč, kterému by bylo nejlíp v provničním ligovém týmu typu Budějovic.

        • Re: Dynamo!

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 06.05.2010 11:21 |  
          0 0

          Souhlas. Kvalitní náhradník, který může zaskočit na více postech, ale určitě ne stabilní ofenzivní záložník..

          • Re: Dynamo!

            Jiri1     před 15 lety 06.05.2010 16:05 |  
            0 0

            Zdravim, ale kvalitni nahradnik, ktery nikdy nic ve Slavii nevypustil, ktery se nikdy nepodilel na cachrech s vysledky , ktery kdyz to bylo nejvic treba zabral a ktery mel smulu, ze ho sehnal Dolezal , coz vyznamnym zpusobem narusovalo obchodni plany K Jarolima . TEN SE TAK ALESPON MOHL OPRIT NA DALKU DO DOLEZALA.

            • Re: Dynamo!

              martynko     před 15 lety 06.05.2010 17:22 |  
              0 0

              Podle mého názoru by mohl být platný nejspíš pouze pod jiným trenérem. V těch několika málo zápasech, ve kterých jsem ho pod Jarolímem viděl hrát, se jevil tak, že zřídkakdy v zápase na sebe vzal zodpovědnost - ať už překvapivou přihrávkou, odvážným únikem, efektně či efektivně rozehranou standartkou atd... Pokud by mu ale nový trenér dokázal vysvětlit, že k tomu, aby mančaft vyhrál, je potřeba překvapit soupeře nejlépe přečíslením, to vše pokud možno za běhu směrem k brance soupeře, tak by mohl být určitě platný;-) Toť ale pouze názor televizního diváka.

            • Re: Dynamo!

              spojka     před 15 lety 06.05.2010 17:32 |  
              0 0

              Že ho sehnal Doležal, to by nebylo až tak hrozný. Horší je, že Doležal byl jedinej důvod, proč Volešák do Slavie přišel, protože kvalitou na ní prostě nemá.

      • Re: Dynamo!

        spojka     před 15 lety 06.05.2010 17:28 |  
        0 0

        Volešák podle mě dostal šancí až moc, např. v základu proti Aston Ville, kdy se v podstatě nepotkal s míčem a nebyl schopen včas doběhnout do jediného souboje. V půli šel ven a druhou půli nepustila Slavie s Belaidem Villu přes půlící čáru.

        Snahu mu nikdo neupírá, ale rychlost, technika atd. ... to je jen zoufalý průměr. A to by snad na Slavii stačit nemělo (jakkoliv jsme na tom teď bídně). To ať už radši hrají ti mladí kluci, jako Koreš, Vaněk a spol. Jako návrat Volešáka - navíc vyšperkovaný tím, že ho nechtějí ani v Budějovicích - to je další rána.

        • Re: Dynamo!

          martynko     před 15 lety 06.05.2010 17:49 |  
          0 0

          Osobně jsem ale toho názoru, že často se po příchodu nového trenéra k mužstvu (a já doufám, že tomu tak ve Slavii bude) role některých hráčů mění..někteří nevýrazní ožijí a naopak .. Jak víme, Slavia si letos výrazný nakupování dovolit nemůže, takže to bude postavený vedle dvou tří stálic na hráčích, který alespoň nezklamali a nemají přemrštěný platy a k tomu několik dorostenců. Takže zatím jsou to spíše předčasné soudy..

  2. Re: Statistické okénko - 28. kolo

    jesus76     před 15 lety 06.05.2010 19:11 |  
    0 0

    Zdeněk Svoboda zřejmě půjde do Brna od béčka Sparty a Beránek by měl zamířit k nám

    • Re: Statistické okénko - 28. kolo

      mirecek1111     před 15 lety 06.05.2010 19:39 |  
      0 0

      no to doufám, že ne. Budou se tahat super levní zapadlí talenti z nižších soutěží a efekt to bude mít první čtyři kola. Jako obě poslední sezony Brna.

      • Re: Statistické okénko - 28. kolo

        Viking     před 15 lety 06.05.2010 20:29 |  
        0 0

        Chraň nás pánbůh před Beránkem.

        • Re: Statistické okénko - 28. kolo

          spojka     před 15 lety 06.05.2010 20:35 |  
          0 0

          Co se dá dělat, tohle dopadnout dobře nemůže. Jediní dva trenéři, kteří jsou tu hodnocení kladně, jsou Zeman a Dovalil. Zemana nechce z buhvíjakých důvodů Doležal a Dovalil nemá sám zájem. Takže to někým takovým, jako je Beránek, skončí. Nebo to skončí jedním velkým návratem.

          • Re: Statistické okénko - 28. kolo

            quelhar (admin)     před 15 lety 06.05.2010 21:23 |  
            0 0

            No oni i Zeman a Dovalil maji sve odpurce, zadny trener se nezavdeci vsem. Ja uz slysel zarucene informace o Hrebikovi, Berankovi, Jarolimovi - tech jmen pada tolik, ze je jasne, ze ani samo vedeni nevi, v opacnem pripade by to novinari uz vycmuchali a nemel by kazdy novinar sveho favorita.
            Kdybych si mel tipnout ja (ne podle toho, co chci, ale podle toho, co si myslim, ze nastane), tak se vrati KJ.

            Napr. ja nemam zadneho vylozeneho favorita, ale nic bych nemel proti Dovalilovi, Psotkovi nebo Hrebikovi ani nekolika dalsim.

            • Re: Statistické okénko - 28. kolo

              spojka     před 15 lety 06.05.2010 21:33 |  
              0 0

              Souhlasím a tip mám stejný - návrat KJ.

              Vyloženého favorita taky nemám, protože si myslím, že s tímhle kádrem nenadělá zázraky ani Mourinho. A protože se kádr radikálně měnit / posilovat nebude, tak je v podstatě jedno, kdo to bude trénovat.

              • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                DrFe1     před 15 lety 06.05.2010 21:37 |  
                0 0

                Já si myslím, že jde o to dát ten tým trochu psychicky dohromady a lze dosahovat slušných výsledků, a to i bez Muríňa a nějákých supoer extra posil. Pokud ovšem přijde KJ, tak nám nepomůže ani pámbů. Z něj se hráči doteď nevzpamatovali a jeho návrat by to definitivně zazdil.
                Mě by se jako trenér zamlouval Vrba.

            • Re: Statistické okénko - 28. kolo

              slaviator     před 15 lety 07.05.2010 11:59 |  
              0 0

              Já si taky myslím, že to dopadne (bohužel) tak, že se vrátí KJ. Což je podle mě na palici a budeme za totální kašpárky.

              Neměl bych nic proti Dovalilovi, Psotkovi, Vrbovi, Komňackému, Hřebíkovi. Nevím, koho z nich bych viděl raději, se všema z nich byl bych spokojen.

              Bral bych Fitzela, Zemana taky, Máčalu tak moc kupodivu ani ne, ale nevadil by mi, smířil bych se s ním.

              Ale přijde (podle mě) KJ.

          • Re: Statistické okénko - 28. kolo

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.05.2010 23:18 |  
            0 0

            Odkud vis, ze Dovalil nema zajem? Z jeho komentaru na CT4 jsem spis odtusil, ze zajem ma...samozrejme nepredpokladam, ze bude vse vykladat do televize..

            • Re: Statistické okénko - 28. kolo

              spojka     před 15 lety 06.05.2010 23:33 |  
              0 0

              Informace o Dovalilovi je sice pouze z novin (teď nevím, kde to přesně bylo, ale bylo to tam uvedeno takhle přímo) a ani bych se tomu nedivil - na svazu má u 21 svůj klid, peníze jistý, není to denní práce s rizikem vyhazovu ze dne na den, dělá to, co dělal celou kariéru...

              • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                lassiter     před 15 lety 07.05.2010 09:39 |  
                0 0

                tak toho vyhazovu bych se tolik nebál, slávistické vedení se k bývalým trenérům chová velkoryse

                • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                  Wommi     před 15 lety 07.05.2010 09:48 |  
                  0 0

                  osobne myslim na navrat KJ, bohuzel,..navic, v tech peneznich srackach, nepredpokladam, ze by slavia chtela platit 2 trenery a jeste takovyma penezma....
                  ..co mi mrzi u KJ, ze on si nahrabe takovejch penez na vsech tech nakupech a prodejich hracu do a ze slavie a nedokaze odmitnout to placeni do pristiho roku, ...

                  • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 07.05.2010 10:02 |  
                    0 0

                    Nj, a my potrebujem nekoho, kdo bude chtit se slavii neco kloudnyho udelat a ne na ni jen vydelavat..

                    • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                      quelhar (admin)     před 15 lety 07.05.2010 10:48 |  
                      0 0

                      Opravdu mas pocit, ze KJ chtel na Slavii jen vydelavat?

                      • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 07.05.2010 11:07 |  
                        0 0

                        No to by bylo asi moc tvrde, myslel jsem to v nadsazce.. ale mam pocit, ze chtel vyuzit prilezitosti, ktera se naskytla po postupu do LM, zvyseneho zajmu agentu.. ovsem tym se tak postupne oslaboval, az jsme se dostali tam, kde jsme.. ale i Dolezal s Rosenem udelali dle meho tu chybu, ze chteli z uspechu co nejrychleji vyzdimat penize, zrejme byl i vedeni nutnosti splacet enicu.. ale nevyplatilo se.. rad bych videl ve slavii nekoho s poctivejsim pristupem, je-li to vubec v nasem fotbalovem prostredi mozne..:-(.

                        • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                          quelhar (admin)     před 15 lety 07.05.2010 11:21 |  
                          0 0

                          Poctivejsi pristup muzes zacit aplikovat v situaci, kdy nemusis platit 200M dluhu predchoziho vedeni.
                          Nicmene predstava, ze i v takove situaci budou hraci jako Tavares nebo Necid zustavat v lize, je naivni. Exportni zeme budeme porad a vzdycky bude potreba sahnout po levnych hracich jako nahrade za odchazejici drahe hrace.

                          • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                            martyni (přítel SN)     před 15 lety 07.05.2010 11:34 |  
                            0 0

                            Ja jsem proti jejich prodeji nebyl.. nebo nebyl, proste chapal jsem to.. na druhou stranu tahle politika nevedla ani k tomu splaceni dluhu, moc brzy nas to dotahlo zas dolu..nenalhavejme si, ze dnesni situace nema zadne priciny.. problem byl zrejme i v tom, jak se utrzene penize pouzivaly.. misto ziskani kvalitnich posil se roztacely penize asi jinak, nez by mely..

                            a tak treba za Necida jsme nesehnali absolutne zadnou nahradu... pak prislo x prumernych utocniku, ve vysledku nemusel prijit ani jeden, kdyz nedavaji goly.. rozumny bylo jen porizeni Forda, byt na pul roku a Vlcka - do neho se nadeje vkladaly opravnene, byt to nevyslo.. jinak zcela zbytecne nakupy..

                            • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                              martynko     před 15 lety 07.05.2010 11:49 |  
                              0 0

                              Přesně tak, přece i když jsou hráči žádaní a mohlo by jich x odejít, tak v mužství přece musí zůstat nějaká kontinuita, nějaká kvalita. Jinak je to honem hurá prodáváme a kdo bude hrát v příští sezoně nevíme, ale když už se nám minule povedlo přivést Vaniaky, Brabce, Tavarese skoro zadarmo, jak by to mohlo příště nevyjít? To nám, ligovým šampionům, se stát nemůže...:-( Takže tyhlety "velký voči" a bohorovnost můžou bejt hlavní důvod současný situace.

                          • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                            martyni (přítel SN)     před 15 lety 07.05.2010 11:40 |  
                            0 0

                            Krom toho poctivejsi postup je treba volit prave tehdy, kdy jsou dluhy a kdy je treba vyuzivat penize efektivne..

                          • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                            slaviator     před 15 lety 07.05.2010 12:02 |  
                            0 0

                            No, když to vezmeš ale, tak třeba Chorvatsko je taky exportní země jako my, má zhruba poloviční potencionál než my, má slabší ekonomiku než my - ale hráči odchází na Západ za větší peníz než od nás.

                            • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                              quelhar (admin)     před 15 lety 07.05.2010 12:16 |  
                              0 0

                              A nedavaji tam nahodou do fotbalu taky aspon dvakrat tolik nez my?

                      • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 07.05.2010 11:08 |  
                        0 0

                        ostatne jak rika Wommi, to, ze KJ si bude nechavat platit dalsi rok, no.. ja vim, ze sotva lze cekat nejakou velkorysost, ale stejne.. navic je dost divny - tedy pokud je to pravda - ze prodlouzil smlouvu par dni pred odstoupenim.

                        • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                          quelhar (admin)     před 15 lety 07.05.2010 11:16 |  
                          0 0

                          Smlouvu podle Dolezala prodlouzil pred zapasem s Teplicemi, tedy po dvou jarnich vitezstvich. To mi neprijde jako par dni pred odstoupenim.

                          • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                            martynko     před 15 lety 07.05.2010 11:35 |  
                            0 0

                            No, ale i tak je to divný. Snad běžně se prodlužujou smlouvy v okamžiku oboustranný spokojenosti, což teda v době, kdy se klub pohyboval někde kolem čtvtého pátého místa, v podstatě na začátku období, na konci kterýho by se teprve vidělo, zda KJ dokázal mančaft nastarovat zpátky a má tedy smysl ho dál podepisovat..Nebo už fakt nevim..
                            Jinak kromě Enicu zde ohledně peněz byly asi tlaky od E-side, jinak by nemělo smysl jim posílat předplatný na 50 let stadionu dopředu.. Zřejmě se Enicu kvůli krizi zrealizovat investiční záměry se stadionem, jak měli v plánu, byly ohroženy splátky úvěru a proto potřebovali nutně prachy od Slavie ve formě nájmu předem. To je teda situace. Z jedný strany Enic, z druhý E-side, najednou nemáte prachy na prémie hráčů z loňský sezony, takže jejich přístup v zápasech je takovej jakej je, atd atd, a zbytek známe.

                            • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                              martynko     před 15 lety 07.05.2010 11:55 |  
                              0 0

                              * Zřejmě se E-sidu kvůli krizi nedaří zrealizovat investiční záměry se stadionem, jak měli v plánu, byly ohroženy splátky úvěru a proto potřebovali nutně prachy předem např. ve formě nájmu na 50 let dopředu.

                              • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                                janko (přítel SN)     před 15 lety 07.05.2010 12:06 |  
                                0 0

                                No jestli je nájem 500 tisíc měsíčně a D+R ho zaplatili na nějakých 50 let dopředu, jak se tady uvádí, tak to je 300 mega. Pěkný balík, to pak není se co divit, že je kasa prázdná.

                          • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                            slaviator     před 15 lety 07.05.2010 12:10 |  
                            0 0

                            V tom případě Doležal kecal v rozhovoru do Sportu někdy po zápase s Teplicema, protože říkal, že s KJ se smlouva ještě neprodloužila, že jednání probíhají...

                  • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                    martynko     před 15 lety 07.05.2010 11:18 |  
                    0 0

                    Tak tak. KJ má smlouvu do 30.06.2011 a to je pro R+D dost drahej špás. Doležal prohlásil, že to nebere jako ztrátu, ale že to bere jako odměnu, za to, kam KJ Slavii dovedl, a že si ji sakra zaslouží. No jo, ale jestli Doležal řiká, že chtěl, aby KJ neodstupoval, ale že rezignoval sám, tak potom by snad neměl nárok na peníze, ne? Takže tady tu rošádu člověk moc vážně brát nemůže a KJ zřejmě dorazí zpět. I proto, že prostředí v český lize a taktéž ve Slavii je dost "specifický". Vůbec mám poslední dobou pocit, že ze Slavie se staly takový dvě firmičky E-side a trojka R+D+KJ, vedle odlužení s kdovíjakými záměry, kdy do majetkových poměrů a vzájemných vztahů obou subjektů zvenku nikdo nevidí a nezdá se, že by se v nejbližší době na tom kdokoli chystal změnit Takže ani příchod nějakýho zásadovýho trenára z venku (Zeman, či kdokoli zásadový a ambiciózní, kdo si do koncepce nenechá moc kecat a zajímá ho především fotbal jako takový) do těhle poměrů není vítán. Takže nejpohodlnější řešení pro R+D je varianta KJ zpět čili psi zaštěkají ale karavana pojede dál..? Ale jen názor TV diváka.

                  • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                    smely (přítel SN)     před 15 lety 07.05.2010 11:42 |  
                    0 0

                    tak o tom, ze ma KJ vrely, uprimny a takrka otcovsky vztah k penezum asi netreba nic dodavat, staci mi co vim od lidi, kteri se s nim osobne znaji...skrblik je prej proti nemu rozhazovac...ale to nic nemeni na tom, ze sve si ve slavii odvedl, uspesnost mel velikou, ale kapku to pretap...osbne jsem rad, ze u nas byl, ale radsi bych videl pristi rok nekoho jinyho...

        • Re: Statistické okénko - 28. kolo

          urs (přítel SN)     před 15 lety 06.05.2010 22:50 |  
          0 0

          Tož já bych bral tého Dovalila :)

          • Re: Statistické okénko - 28. kolo

            urs (přítel SN)     před 15 lety 06.05.2010 22:51 |  
            0 0

            A nebo jako hlaváka KJ, ale změnit celej realizační team :)

        • Re: Statistické okénko - 28. kolo

          vavicek     před 15 lety 07.05.2010 08:52 |  
          0 0

          Proč? Po odchodu Pešice byl tým v podobném rozkladu a Beránek byl schopen změnit systém hry a zlepšit hru.

          • Re: Statistické okénko - 28. kolo

            martin08     před 15 lety 07.05.2010 10:38 |  
            0 0

            co mate proti Berankovi? Nahodou ze nej hrala Slavia dobrej fotbal (pravda, mel dobry hrace), a porad si tak nejak myslim a pricitam ze titul ze sezony 2002/2003 jsem meli ziskat my! viz celky jaro bylo cinkly vole, sice mu vycitam nepostup pres Celtu Vigo - kde mimochodem taky zazmatkoval se sestavou jako Jarolim letos.. ale podle me je todobrej trener! A ze se mu moc nedarilo v Brne, no boze.. urcite je to vetsi "jistota" nez Dovalil, i kdyz tohle je vec nazoru, a timto ho nikomu nevnucuju. Myslim ze oba by byli dobra volba..

            • Re: Statistické okénko - 28. kolo

              mirecek1111     před 15 lety 07.05.2010 10:49 |  
              0 0

              jenomže je otázkou, jak moc byly výkony pod Beránkem taženy jaho umem nebo tím, že za velké peníze přišli talentovaní kluci kteří svůj talent okamžitě začala Slavii "prodávat" at už Vachoušek, Skácel či Piták. A to jsme ještě měli talentované mladíky.
              Ted kromě Hlouška nemáme v kádru nic a peníze na podobné kluky zřejmě nejsou. T
              akže logicky by se spíš přínos Beránka pro Slavii neměl hodnotit podle Slavie z před pár let ale podle Brna, které též nemá extra kádr ani peníze na posily. A podívejte jak se mu v takových podmínkách poslední dva roky pracovat dařilo. První čtyři kola a pak celý rok katastrofa..
              Já nevím no.. Já bych raději Dovalila či Hřebíka.

              • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                Barlblog     před 15 lety 07.05.2010 11:20 |  
                0 0

                Já osobně bych měl pro Beránka jinou roli.

                Cipro by se vrátil do scoutingu, jako jeho vedoucí. Do tohoto odělení bych se snažil zlákat Kuku, Bejbla, Kubíka atd. Snažil bych se využít jejich kontaktů a to už toto přestupní okno. Dále, abychom nemuseli platit jen za jednu roli v klubu, bych tyto srdcaře lámal do funkcí u mládeže. Snažil bych se zachovat podobný model, jako bude mít Vaniak. Vůbec, nápady a přímost Martina se u fotbalistů nevidí.

                Míru Beránka bych přijal s otevřenou náručí, ale na post Sportovního ředitele pro A-tým. Překlenoval by prostor mezi Doležalem(nebo jeho náhradníkem :-) ), Rosenem a trenérem. Organizoval by přípravu A-týmu a měl by slovo v přestupech. Opět, musíme využít kontakty a schopnosti Slávistů. Kvalitní klub je postaven na kvalitním vedení.

                Držmíšek, Vrabec, Řehák a asi i Přibyl ven!

                Chtělo by se to více věnovat problémům zraněných. Nemůže mít na marodce 10-15 hráčů. S tím nikdo nic neudělá. Myslím, že finance bychom měli věnovat do kvalitního vyšetření celého kádru a na základě výstupních dat dělat závěr.

                Co se trenéra týká. Hřebík už je starší pán a že by odcházel z reprezentace? Na Dovalila nemám názor, ale lehce bych se obával, jelikož nemá prakticky žádně zkušenosti s trénováním v klubu.

                Vrba je snad out, byla mu prodloužena smlouva. Komňacký asi taky zůstane v Jablonci. Já se obávám návratu KJ. Což by byl vrchol Komedie i Tragedie.

                • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                  martyni (přítel SN)     před 15 lety 07.05.2010 11:40 |  
                  0 0

                  Souhlas, slavie potrebuje slavisticke osobnosti.. vedeni by si melo uvedomit, ze je hrich tyto lidi nevyuzivat.. slavie neni jen Dolezal, Rosen a Jarolim (obavam se, ze tito panove to tak zacali chapat).. Ovsem kdo tedy jako trener? Zda se, jako by vsechna jmena padala vse spelo k navratu KJ...

                • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                  urs (přítel SN)     před 15 lety 07.05.2010 11:41 |  
                  0 0

                  Já bych to s tim KJ neviděl tak bledě, jen bych vyměnil jeho asistenty a zkvalitnil realizační tým jako takový. KJ nemohl za to, že se mu zraní půlka základního kádru.. Byl bych rád, kdyby se na toto brali ohledy.
                  Nechci jej donekonečna obhajovat, ale faktem zůstává, že KJ je na český poměry zatraceně dobrej trenér, kterej udělal 2 tituly za sebou, což se asi jen tak znovu nepovede.
                  Toto jsou fakta. Tak buďme aspoň trochu objektivní.

                  urs

                  • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                    martyni (přítel SN)     před 15 lety 07.05.2010 11:45 |  
                    0 0

                    POdle me je blahove si myslet, ze KJ kolem sebe pripusti kvaltini realizacni tym plny slavistickych osobnosti, ktery mu do toho budou kecat.. navrat pomeru, ktere nas privedly do krize, je opravdu priserna predstava..

                    • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                      janko (přítel SN)     před 15 lety 07.05.2010 12:13 |  
                      0 0

                      No tak já si myslím, že tuto sezonu si KJ tak nabil držku, jak už asi dlouho ne. Z toho pádu by se tam nějaká sebereflexe mohla objevit. Nehledě na to, že takovou volnost by mu asi už Doležal neumožnil. A těžko Doležal odejde když je spolumajitel.

                      • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 07.05.2010 14:00 |  
                        0 0

                        sebereflexe? rikal, ze ma plno zranenych, pokud si dobre vzpominam...

                  • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                    slaviator     před 15 lety 07.05.2010 12:26 |  
                    0 0

                    Fakta... Nevím, zda to platí. Podívej na Inter, vyhrál tři tituly za sebou a odvolal trenéra "jen" proto, že se Inter nedostal v LM někam dál, přišel Mourinho, první sezona v LM nic moc, letos finále. Faktem ale bylo, že trenér získal tři tituly za sebou, "tak proč ho odvolávat"?

                    KJ získal dva tituly za sebou, třetí rok to rozhasil slušně. Faktem jsou ty dva tituly, ale faktem je i ten rozklad kádru. A byla by blbost tři měsíce po jeho rezignaci ho jmenovat znovu trenérem. To bych věřil pak Jiřímu, že to bylo od začátku na oko jen proto, že kdyby náhodou prasklo jak si hráči chtěli ve ztracené sezoně a v momentě kdy nedostávaj prémie a kdy nemaj ani prémie za poslední titul, tak že si chtěli přilepšit, kdyby to prasklo, tak aby by KJ z obliga...

                • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                  vavicek     před 15 lety 07.05.2010 11:44 |  
                  0 0

                  Hřebík už v lize dle jeho slov trénovat nechce. Například před touto sezonou odmítl Baník.

                • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                  slaviator     před 15 lety 07.05.2010 12:21 |  
                  0 0

                  Hlavní trenér A tým: Dovalil
                  První asistent A tým: koho by si Dovalil vybral
                  Trenér brankářů A+B tým: Vaniak (hrající asistent)
                  Trenér pro defenzivní činnost: Bejbl?
                  Trenér pro ofenzivní činnost: Kuka?

                  Manažer A týmu: Beránek?

                  Vedoucí skautingu: Cipro


                  Zlepšit provázanost A a B týmu, klidně společné tréninky (aspoň jednou týdně), zlepšit organizování příprav, místo na lyže do Krkonoš radši jet do tepla a HRÁT (samozřejmě ne se třetiligovejma celkama), zlepšit regeneraci hráčů (resp dbát a dohlížet na to, aby jí dodržovali a neflákali jí!!!), změnit přístup k tréninkům (a proto Dovalil...!). Klidně jednou týdně mít společnej trénink A a B týmu, sehrát pak modelovej zápas proti sobě klidně o nějaké prémie (nebo úlevy v trénincích?). Společný tréninky musí být, kor když máme tolik marodnejch hráčů, tak aby prostě byli náhradníci z béčka sehraní, věděli co a jak čekat - ale hlavně, trenér A týmu by je měl na očích.

                  • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                    quelhar (admin)     před 15 lety 07.05.2010 12:36 |  
                    0 0

                    Zase budme trochu realisti. 1) Trenery pro defenzivni a ofenzivni cinnost nema snad zadny tym na svete. 2) Bejbl a Kuka, pokud vim, v zivote netrenovali, Kuka ma nejake zkusenosti z funkcionariny. Meli bychom tak klubove nezkuseneho trenera, tri asistenty bez jakychkoli trenerskych zkusenosti vubec a jednoho, ktereho by si trener vybral.

                    • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                      lassiter     před 15 lety 07.05.2010 12:58 |  
                      0 0

                      bejbl trénuje nějaký dorost, tušim na žižkově

                    • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                      bongor     před 15 lety 07.05.2010 14:07 |  
                      0 0

                      Ale Lukáš ještě zapomněl určit trenéry pro činnost na levé straně hřiště,na pravé straně hřiště a ve středu hřiště.

                  • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                    Jachym     před 15 lety 07.05.2010 15:05 |  
                    0 0

                    Člověče, tys co se týče fotbalových diskusí totéž co politolog Doležal - nepřekonatelný grafoman. Porot připomínám zlatou radu "méně zanmená více"...

              • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                vavicek     před 15 lety 07.05.2010 11:41 |  
                0 0

                Tohle ale není pravda. Piták už tady byl a žádné talentované mladíky jsme neměli.

                • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                  mirecek1111     před 15 lety 07.05.2010 11:49 |  
                  0 0

                  voe Piták přišel v listopadu a Beránek 14dní po něm. A měli jsme například oba Došky, tenkrát hráli ještě dobře, měli jsme Petrouše a i tomu Adautovi to ještě šlo.

                  • Re: Statistické okénko - 28. kolo

                    vavicek     před 15 lety 07.05.2010 19:05 |  
                    0 0

                    Tenkrát moc dobře nehráli. Zvedli se až po příchodu Beránka. Petrouš hrál příšerně vždycky.

  3. Re: Statistické okénko - 28. kolo

    DrFe1     před 15 lety 07.05.2010 12:09 |  
    0 0

    Takže smlouva s KJ prý byla prodloužena toto jaro, to si z nás snad Doležal opravdu dělá prdel. Je to vůbec možný ? ! Trenér kterej byl během podzimu několikrát zralej na odvolání, ke konci podzimu po zápasech s Příbramí a Plzní by ho odvolalo 95 procent týmů, protože každému bylo jasné že ten tým rozložil a že to nepůjde a oni mu tuhle sezonu prodloužili smlouvu ? ! Tak nevím, tohle už je mimo moje chápání.

    • Re: Statistické okénko - 28. kolo

      Jiri1     před 15 lety 07.05.2010 12:51 |  
      0 0

      Zdravim, soucasti dohody pri odvolani KJ bylo , ze ho klub bude dal platit az do chvile nez sezene odpovidajici angazma , nebo se situace bude resit jeho navratem ci jednorazovou castkou ve vyssi nekolika milionu. Smlouvu mel snad dokonce jen na usta , ale zase jeho pohledavky vuci Slavii jsou dost vysoke a pokud u hracu jdou do statisicu u nej je to o milonech. To by se snad melo zmenit se splatkou za Sucheho, tedy jeji casti, ta by mela zajistit i vyrovnani Jarolimovi. Jarolim byl v podstate neodvolatelny, diky dalsim zalezitostem o kterych se ale neda prilis psat. KJ dokazal ovlivnit veci , ktere by nezvladl mozna ani Pelta a Pucek, jenze casto nedrzel slovo. DOCELA MNE ZAJIMA ZAPAS S jABLONCEM O KTEREM SE OPET SPEKULUJE ,ZE JEJ HRACI VYPUSTI, to uz by ale do Edenu pristi rok chodil asi opravdu zlomek nynejsich navstev. Oni teda ani nekteri hraci zrejme neznaji zasady slusneho chovani, pan Krajcik by mohl vypravet , v posledni dibe ma problem i s podekovanim divakum ci s podpisem po utkani, takhle teda nase hrace neznam a jsem tomu rad.

      • Re: Statistické okénko - 28. kolo

        martynko     před 15 lety 07.05.2010 13:17 |  
        0 0

        Ty další záležitosti, o kterých se nedá příliš psát...No jo, tak teď už je mi to jasný úplně, proč Doležal odpovídal v onlinu, že "člověk ze zahraničního prostředí (tedy i Zeman) nemůže v současný době trénovat Slavii".

      • Re: Statistické okénko - 28. kolo

        bongor     před 15 lety 07.05.2010 14:04 |  
        0 0

        Ahoj Jirko ,to se nemusí řešit dohodou,součástí smlouvy je určitě i případ,kdy se spolupráce předčasně ukončí.KJ jako každý jiný je bez finanční kompenzace v době trvání své smlouvy neodvolatelný,leda že by zvláště hrubým způsobem porušil některý z jiných článků smlouvy.Při současných výkonech naší squadry není třeba něco vypouštět,leda bysme hráli s Kladnem nebo Střížkovem a to ještě kdoví jestli.