Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

V neděli s Příbramí

Slavia v Edenu přivítá Příbram v neděli od 16:00. Utkání nevysílá žádná televize.

I když by se mohlo zdát, že zápas s Příbramí je bezvýznamný, opak je pravdou. Podaří se Slavii uhájit, i tak ostudné, umístění v lepší polovině tabulky, nebo se propadne ještě níž?

S rozumným cílem jde do utkání František Cipro. "V těch zbývajících čtyřech zápasech mimo jiné zkusíme postavit některé hráče, kteří by měli ukázat, zda mají nebo nemají na to, aby ve Slavii zůstali. Na druhou stranu by také měli nastupovat hráči, kteří ve Slavii budou, abychom mohli pomalu připravovat mužstvo na novou sezonu."

V utkání stále nevyzkouší Belaida, Vomáčku, Hlouška, Naumova, Vlčka ani Kopice. Nezahraje si ani Kaufman, který je ve Slavii rok a čtvrt a zatím za ní nenastoupil.

Pravděpodobná sestava podle autora článku: Vaniak - Krajčík, Trapp, Hošek, Hubáček - James Dens, Ragued, Jaroslav Černý, Grajciar - Milan Černý, Janda.

Komentáře (55)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: V neděli s Příbramí

    mirecek1111     před 15 lety 01.05.2010 11:07 |  
    0 0

    no to je "logické", budou hrát ti, co musí dokázat, zda na Slavii mají a ti se kterými se počítá na novou sezonu. Jinak řečeno ze sestavy nepoznáme nic, protože se bude vybírat ze všech jako celý rok...
    Jako pane Cipro, zabili jsme celý rok aby i ti nejvěčí zabedněnci poznali, kdo do Slavie nepatří, nechápu proč je musíme dál stavět. Už si to protřidte a odstavte je úplně. Nechápu co ještě chcete zjištovat. At hrají jen ti se kterými se počítat bude..

    • Re: V neděli s Příbramí

      slaviator     před 15 lety 01.05.2010 12:47 |  
      0 0

      Myslíš, že Cipro to nemá protříděný?

      • Re: V neděli s Příbramí

        mirecek1111     před 15 lety 01.05.2010 13:35 |  
        0 0

        jako když jsem viděl jak v oloumoci šlape, opravdu myslím šlape, po baloně Trubila tak o tom vážně pochybuju.
        No ne pochybuju, asi má, jako řekně že spousta hráčů na Slavii nemá, ale pořád hrají více méně všichni. Tak by je měl už jednoznačně oddělit a mezery zacelit mladýma klukama z béčka či dorostu.

      • Re: V neděli s Příbramí

        PetCC     před 15 lety 01.05.2010 15:51 |  
        0 0

        Cipro to protříděný možná má, ale taky je musí vidět nový trenér.

      • Re: V neděli s Příbramí

        spojka     před 15 lety 01.05.2010 16:53 |  
        0 0

        No podle sestav to protříděný nemá. Spíš mi přijde, že v tom má zmatek - jestli řekne, že "ve Slavii je spousta hráčů, kteří tu nemají co dělat a odejdou" a hned na to, že "je tu nějakých patnáct šestnáct hráčů, na kterých se dá stavět", tak to ať se na mě Cipro nezlobí, ale početně to nějak nevychází... a korunu tomu nasadí s tím, že ze základu mu chybí Vomáčka, kterej ještě jako zdravej ze sestavy vypadl kvůli zoufalejm výkonům, a Naumov, kterej polovinu zápasů nehrál, ze stejnýho důvodu jako Vomáčka.

        Na druhou stranu na Ciprovi snad až tak nezáleží, hlavní je, aby to roztřídil novej trenér a aby tím trenérem nebyl nějakej provinční tělocvikář typu Komňackýho. To už radši zpátky Jarolíma, pokud by tedy nechtěl všechny přesvědčovat o tom, že nákupy Vomáčků, Naumovů a Trubilů měly smysl a proto by je stavěl dál a dál.

        • Re: V neděli s Příbramí

          PetCC     před 15 lety 01.05.2010 20:17 |  
          0 0

          Vomáčka nehrál taky kvůli tomu, že se na podzim zapracovával na místo stopera Čelůstka, který měl nahradit Suchého. Nakonec odešli oba ...
          Zoufalý stoper byl po duu Bejbl - Holeňák jedině Brabec.

          • Re: V neděli s Příbramí

            slaviator     před 15 lety 01.05.2010 21:02 |  
            0 0

            Ante Aracić?

            • Re: V neděli s Příbramí

              PetCC     před 15 lety 02.05.2010 14:20 |  
              0 0

              To nebyl, narozdíl ode mnou jmenovaných, nijak zvlášť zkušený a od něj jsem nic vláštního nečekal. Ale stoperská dvojice Bejbl-Holeňák mě opravdu svými nápady děsila. Vždycky jeden utekl do zálohy, nechal se obehrát a druhý to sám nezvládal.
              Ale abych nezústal jen u těchto, něco podobného jako Brabec vloni předvedl obránce Vlček v poslední sezóně (pokud se nepletu) ve starém Edenu. To ho ovšem tenkrát překonal o několik řádů, protože vloni mi Brabec jen přišel jen totálně mimo, zato Vlček tenkrát snad musel být podplacenej, protože jak on nás tenkrát během tří zápasů dokázal potopit a ztratit tak titul, to dodnes nedokážu pochopit.

        • Re: V neděli s Příbramí

          slaviator     před 15 lety 01.05.2010 21:04 |  
          0 0

          No nevím, urážet Komňackého jako provinčního tělocvikáře zrovna nemusíš

          • Re: V neděli s Příbramí

            spojka     před 15 lety 01.05.2010 22:09 |  
            0 0

            To není urážka, Komňacký je prostě z mého pohledu provinční trenér typu Uličného nebo Paličky. Hradiště, Ružomberok, Jablonec, maximálně Ostrava. Tam věřím, že může po nějakou dobu fungovat. V momentě, kdy měl po titulu v Ostravě určit posily a postavit znovu kádr, tak propadl (Velkoborský, König atd.). Letošní Jablonec není vůbec o Komňackém, ale o Peltovi.

            A co se týče označení tělocvikářem, tak tím myslím to, že jsou trenéři, co zvládají suplovat funkci sportovního manažera - ať už díky svým schopnostem, nebo díky vazbám na agenty a lidi kolem fotbalu. Takovým typem je např. KJ, ať se nám jeho metody líbí, nebo ne. No a druhým typem jsou opravdu trenéři, kteří mimo hřiště už v podstatě nefungují - Komňackýmu v Jablonci tenhle servis dělá Pelta, v Synotu mu to dělali Valentové a Hastík apod.

            Suma sumárum Komňacký prostě podle mě není trenér pro Slavii. To už radši zpátky KJ.

            • Re: V neděli s Příbramí

              slaviator     před 15 lety 01.05.2010 22:51 |  
              0 0

              Jo, tohle beru. Nesouhlasím s tím (že radši zpátky KJ než Komňackýho a nesouhlasím ani s tím, že by bylo špatné, že je "tělocvikářem", protože v tom případě alespoň když ten servis mimo hřiště dělají i lidé jako Pelta, tak si spíše ohlídají svoje investice a nepřicházejí pak za šílené peníze průměrní a podprůměrní ligoví hráči...), ale beru to jako jinej pohled na věc.

              • Re: V neděli s Příbramí

                Wommi     před 15 lety 02.05.2010 08:29 |  
                0 0

                ...tady je vcelku vtipny prirovnani s KJ, kterej si to delal sam, ale za penize jinych..a jak to dopadlo a to nemluvim o tom, ze se nijak zodpovidat nemusel a jeste z toho mel profit, ze kteryho nasledky nese akorat slavia,..at uz v dobrym, ale hlavne ve zlym.

                • Re: V neděli s Příbramí

                  slaviator     před 15 lety 02.05.2010 14:49 |  
                  0 0

                  No tak co, tak holt Standa bude muset jít zase po volbách do politiky, třeba jako náměstek na nějakém ministerstvu, tam by se mohl ušít, obnovit pár kontaktů a zase třeba nakoupit akcie za dvacet a obratem prodat za sto milionů :-) Myslím, že Standovi toto až tak příliš nevadí hele :)

            • Re: V neděli s Příbramí

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.05.2010 14:18 |  
              0 0

              Jo takhle to myslis... no dobre, KJ to sice delal, ale ne moc dobre.. vlastne to co vycitas Komnackymu, ze po titulu nedokazal postavit Kadr, vlastne plati pro KJ taky.. byt byl asi aktivnejsi.. To jen na okraj, Komnackyho se az tolik zastavat nechci a nijak ho neprosazuju, taky nejsem presvedcen, ze by zvladl trenovat slavii.

  2. Re: V neděli s Příbramí

    quelhar (admin)     před 15 lety 01.05.2010 11:50 |  
    0 0

    Kdyz uz o nic nejde, domaci zapas s Pribrami je idealni k dalsimu nasazeni mladych hracu podobne jako v Olomouci. Mozna ne v takove mire, ale dva nebo tri by si zahrat mohli. Napriklad kdyz je v acku Zakostelsky, tak at dostane sanci od zacatku. Utocniky stejne zadne nemame, tak proc ne.
    Tedy: Vaniak - Krajcik, Trapp, Hosek, Mares - Dens, Ragued, J. Cerny, Grajciar - Zakostelsky, Tecl.

    Ve zbylych zapasech bych take rad videl hrat Mikulu, at uz na DZ (pokud odejde v lete Ragued, tak prave Mikula by mohl byt dobrou nahradou v pripade, ze Trappa budeme potrebovat na stoperu) nebo na pravem kraji obrany, a Hurka by si jeste jeden polocas taky mohl zahrat.

    • Re: V neděli s Příbramí

      lassiter     před 15 lety 01.05.2010 12:54 |  
      0 0

      No tak Ragued snad v létě neodejde, ale taky bych byl pro vyzkoušet Mikulu, klidně místo Mateje. Věřím, že v létě se vrátí i Vácha, pokud jsme tu opci nastavili nějak rozumně, tak si nemyslim, že ji Liberec zaplatí. No ale zas to s tim béčkem nemůžem přehánět, bylo by dobrý kdyby se zachránili. Skoro bych řek, že jejich zápasy jsou ted důležitější než áčka :-)

      • Re: V neděli s Příbramí

        slaviator     před 15 lety 01.05.2010 13:27 |  
        0 0

        Já se obávám, že Ragued odejde (kvůli výši platu) a obávám se, že podobně Belaid

        • Re: V neděli s Příbramí

          mirecek1111     před 15 lety 01.05.2010 13:40 |  
          0 0

          tak aspon dostaneme peníze. Přišel zadarmo, profitovat budeme. Osobně bych uvažoval o prodeji i Jandy. Už je tu řadu let, pořád je to takové jednou jo, pak dvakrát ne. Takový případ Latky. A 10-15 milionů za něj bychom mohli investovat do nákupu kvalitního obránce či nějakého talentu. Třeba Fantiše.
          U toho obráce bych to viděl na toho Beneše, už jenom protože Kladno spadne a on bude muset jít. A na jaře hraje dobře. Možná, že by to byla lepší volba než ten kluk z Příbrami.

          • Re: V neděli s Příbramí

            mirecek1111     před 15 lety 01.05.2010 13:43 |  
            0 0

            Ale to už jsou kroky, které musí udělat nový trenér. Osobně čím dál víc doufám, že to bude ten Jakub Dovalil. Už jenom proto, že by si do Slavie příváděl mladé talentované kluky. Snad by dostal šanci i Vácha.

            • Re: V neděli s Příbramí

              spojka     před 15 lety 01.05.2010 16:55 |  
              0 0

              Pamatuji si, že po tý aféře s Lavičkou na svazu vyhlásili, že žádny uvolňování trenérů pro kluby se už nebude opakovat. Na druhou stranu i potom si sami k repre tahali klubový kouče jako asistenty.

              Jinak za Dovalila bych byl taky rád. Narozdíl od tý současný squadry (Jarolím, Řehák, Brabec) byl a je k vidění i na zápasech béčka a dorostů, což sice nic neznamená, ale když si člověk vezme, že takovej Jarolím se na ty kluky nepřišel podívat za celejch těch pět let ani jednou...

          • Re: V neděli s Příbramí

            slaviator     před 15 lety 01.05.2010 21:05 |  
            0 0

            Podle mě možná budeme na nule. Přišel sice zadarmo, ale určitě dostal slušnej podpisovej bonus... a půl mega měsíčně. Kolik za něj tak můžeme teď dostat, kor po MS, na kterým hrát nebude?

      • Re: V neděli s Příbramí

        quelhar (admin)     před 15 lety 01.05.2010 13:28 |  
        0 0

        Vsak becko az na Zakostelskeho nijak nevykradame. Krom toho CFL ma pred sebou jeste osm kol, takze po konci ligy se tam nekteri muzou na par zapasu zase vratit, kdyby hrozil sestup.

        • Re: V neděli s Příbramí

          lassiter     před 15 lety 01.05.2010 13:45 |  
          0 0

          No tak v béčku lecos na jaře odehráli kromě Zákostelského i ten Mikula, Dens, Hošek a Mareš, to je pět lidí ze základu (i když někteří byli dlouho zranění) a že by tam za ně posílali trenéři áčka nějakou náhradu... :-) Upřímně třeba nechápu, proč například Tecl když tolik nehrál v áčku, nešel častějš za béčko.

    • Re: V neděli s Příbramí

      PetCC     před 15 lety 01.05.2010 15:54 |  
      0 0

      Hlavně by měl hrát Ivanovski, potenciál bych v něm viděl, ale zkušenosti mu schází.

  3. Re: V neděli s Příbramí

    vlchan     před 15 lety 01.05.2010 17:57 |  
    0 0

    Ještě jednou Vám musím pane Jarolíme poděkovat za vaši koncepci, díky které se budou čtyři kola před koncem ligy vyhledávat vhodní hráči hodící se do Slavie! (opravdu výborná a dlouhodobá). Poděkování zaslouží též pánové Rosen a Doležal za Vaši dlouhodobou podporu.Nyní musíme doufat, že do Slavie přijde "sekáč", žádný váš kamarád či přítel a všechny vás postaví do latě (jak se říká). Nebude to mít lehké - překonat tuto kamarádcovskou mafii !!! Držim mu palce a své drahé Slavii též!

  4. Re: V neděli s Příbramí

    japhy     před 15 lety 01.05.2010 19:07 |  
    0 0

    Podle mě to je naprosto jednoduchý :) Z výkonnostních důvodů nestavět Trubilu, Kyselu, Kopice. Z důvodů zjištění alternativ a prověřenné výkonosti zase nestavět Huba s Matějem a tyto všechny nahradit omladinou.

    • Re: V neděli s Příbramí

      mirecek1111     před 15 lety 01.05.2010 19:33 |  
      0 0

      no jo no. Cipro říká, že je ve Slavii hodně hráčů, kteří na ní nemají. Asi by měli skončit Krajčík, Šenkeřík...prostě už jsou ty doby pryč. Trubila, Vomáčka, Kysela, Kopic, Ivanovski, Naumov...tady bych to okomentoval jako úlety. Janda by zřejmě též potřeboval změnu, no a někteří mladí zase hostování v lize. Minimálně teda Koreš.

      Takže mě osobně ty změny vycházejí takto: Krajčík, Šenkeřík, Trubila, Vomáčka, Kysela, Kopic, Ivanovski, Naumov, Janda, Koreš, Romanovs.
      Je to jedenáct hráčů, je to dost no. Jenomže i kdyby jsme je nedokázali nahradit ani "kusama" tak bude to skutečně horší? asi ne.
      A v případě nabídky nad 20 milionů pustit i Grajciara. Na českou ligu dobrý, jenomže za 20 milionů koupime jednoho hotového kvalitní obrácene a jednoho talentovaného kluka. Někdy ty peníze na doplnění kádru schrastit musíme.

      • Re: V neděli s Příbramí

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 01.05.2010 19:43 |  
        0 0

        Za Ivanovskiho bych se přimlouval. Podle mého názoru to vůbec není špatný hráč a rád bych jej v našem milovaném sešívaném dresu ještě viděl.

        • Re: V neděli s Příbramí

          mirecek1111     před 15 lety 01.05.2010 19:58 |  
          0 0

          tos napsal hezky :) jako by to skutečně bylo po mém :) no já nevím, to je jen můj názor. Třeba to všechno bude jinak. A co se týče Ivanovského, prodloužení hostování? proč ne. Ale podepsat jej na tři roky a pak se dívat na ty jeho zlozvyky. Ale jestli na sobě zapracuje tak nic proti. Též jsem viděl, že techniku má jako málokterý slavista.

        • Re: V neděli s Příbramí

          slaviator     před 15 lety 01.05.2010 21:07 |  
          0 0

          Já krom Ivanovského i za Koreše.

          • Re: V neděli s Příbramí

            mirecek1111     před 15 lety 01.05.2010 22:09 |  
            0 0

            Korešovi to nejde, vždyt si to musel vidět. Potřebuje nasbírat zkušenosti. Půl roku někde na hostování mu prospěje. I když Kladno asi spadne no :) tak někde jinde.

            • Re: V neděli s Příbramí

              slaviator     před 15 lety 01.05.2010 22:54 |  
              0 0

              Jo, na hostování jsem pro - ale mluvil jsi o zbavení se, což v souvislosti s tím, že Jandu, Trubilu a spol chceš prodat, tak jsem předpokládal, že totéž navrhuješ i o Korešovi. Pokud pouze hostování někde v rámci ligy, tak jsem pro. A myslím, že Kladno se ještě zachrání - mělo by, když už jsme s nima hráli tak, jak jsme s nima hráli. A mělo by se zachránit samozřejmě na úkor Slovácka :-)

              • Re: V neděli s Příbramí

                mirecek1111     před 15 lety 01.05.2010 23:33 |  
                0 0

                čti pořádně :)

                • Re: V neděli s Příbramí

                  slaviator     před 15 lety 01.05.2010 23:45 |  
                  0 0

                  "Takže mě osobně ty změny vycházejí takto: Krajčík, Šenkeřík, Trubila, Vomáčka, Kysela, Kopic, Ivanovski, Naumov, Janda, Koreš, Romanovs.", vycházel jsem z této věty, okej, v prvním odstavci píšeš, že minimálně Koreš na hostování :) Dobře, dobře.. :))

            • Re: V neděli s Příbramí

              slaviator     před 15 lety 01.05.2010 23:01 |  
              0 0

              Jinak jsem zvědavej, jak to bude s tím projektem společné české a slovenské ligy - protože jsem slyšel někde něco, že by Hašek to rád odstartoval co nejdříve. Vůbec si neumím představit, že najednou se před jednou sezonou odhlasuje, že místo dvou týmů jich sestoupí z první ligy šest (a dva postoupí ze druhé) a na Slovensku se obdobně sníží jednonárazově počet týmů, spojí se to a bude jich 18 (12 a 6 jak plánujou). Pro příští sezonu to ještě (pokud se to významně neurychlí) nehrozí, ale už na konci příští sezony by se o tom právěže mohlo hlasovat. A neumím si představit, jak Slováci budou na tom se stadionama - tady jsou trestány Bohemka, Ostrava a podobné týmy, protože nemají vyhřívanej trávník, ale nevím, zda na Slovensku mají vůbec povinné osvětlení, natož vyhřívání (a to samé sedačky - pokud se nepletu, na Slovensku mají místa i na stání, u nás jsou všechna místa k sezení). Bude docela problém to sladit a vyladit a nejlepší bude, když se po roce dvou zjistí, že to je ještě horší než to bylo před společnou ligou. To už bych spíše bral ligu "bývalé habsburské monarchie" - pět českých, čtyři polské, dva rakouské a dva slovenské, nějakej ten maďarskej, slovinskej a chorvatskej tým. 16 týmů.

              • Re: V neděli s Příbramí

                MarHud     před 15 lety 02.05.2010 08:12 |  
                0 0

                Pro Bongora.To s těma Iron Maiden byla samozřejmě Ironie:-))).A tys mi na to skočil kluku sešívaná.Ale jak ses rozohnil,ještě teď se musím smát.Pro Spojku.Odkdy je Banik Ostrava pyčo provinční klub?Aha to byla taky vlastně ironie,jsem debil:-))).Ať žije ACS!!!

                • Re: V neděli s Příbramí

                  mirecek1111     před 15 lety 02.05.2010 09:57 |  
                  0 0

                  jsi no, to ani nemusíš připomínat.

                  • Re: V neděli s Příbramí

                    slaviator     před 15 lety 02.05.2010 10:25 |  
                    0 0

                    :D :D

                  • Re: V neděli s Příbramí

                    MarHud     před 15 lety 02.05.2010 12:29 |  
                    0 0

                    No dyť jo Mírečku:-)))

                • Re: V neděli s Příbramí

                  Eluin (přítel SN)     před 15 lety 02.05.2010 11:50 |  
                  0 0

                  Baník rozhodně provinční není (aspoň teď ne, bůhví, co bude za 10 s Baníkem, Spartou i s naší Slavií - zajmy trhu jsou někdy neúprosné).

  5. Re: V neděli s Příbramí

    Troubi     před 15 lety 02.05.2010 12:35 |  
    0 0

    Doufam,ze v lete vypadnou Kopic(uplna tragedie) Senkerik(uplne stejna tragedie,takovejch utocniku jako je on,je v lize asi 348) Vlcek(jak takovej labilni posera muze bejt vrcholovej sportovec,to nechapu. Dodnes vnimam jako zazrak ty jeho dve sezony, kdy za neco stal) Krajcik( osobni antipatie, navic uz to davno neni,jako to bejvalo a jediny komu to uniklo je tenhle slovenskej modeman) Vaniak (opet antipatie:D...sportovne je samozrejme v soucasny situaci nenahraditelnej, ale nemuzu se zbavit dojmu, ze kdyby mu nabidla sparta o korunu vetsi plat,tak je tam v cukuletu. Pro me je to srac, hrajici si na srdcare, lezouci doprdele fanouskum, kdyz je to potreba, ale jak to doopravdy citi jsme se mohli krasne presvedcit napriklad po vyhre 1:0 na Letny v poharu). Odejit by asi mel Romanovs a kdyby prisla nabidka, tak i Janda. Narozdil od vetsiny bych si nechal Trubilu i Kyselu. Taktez doufam, ze zustane Ivanovski, Tecl i Lafrance..

    • Re: V neděli s Příbramí

      DrFe1     před 15 lety 02.05.2010 13:20 |  
      0 0

      Každej má právo na svůj názor, ale takováhle nenávistnost k vlastním hráčům je dost silná káva. Zajímalo by mě, jestli je ti taky někdo z hráčů sympatickej nebo všechny považuješ jenom za sráče, posery a podobně ?

      • Re: V neděli s Příbramí

        Troubi     před 15 lety 02.05.2010 13:44 |  
        0 0

        napsal jsem jen,jak to citim a jak bych si to pral. nic vin,nic min.nenavidim Krajcika a nezeru herecky vykony Vaniaka, kteryho bych mel desetkrat radsi, kdyby si nehral na neco cim neni. To nepovazuju za prehnanou nenavist. Ono kdyby nekteri z vas napriklad slyseli Rehaka pred derby, kdy se neprimo vyjadril, ze nahecovat kabinu na Spartu je v podstate nemozny, protoze jedinej, kdo za ten klub dejcha je Milan Cerny a vsem ostatnim je to uplne sumak, tak by se asi divili. Trochu kontrast s tim, ze kdyz se pri delani chorea apeluje na Standu Vlcka, prochazejiciho kolem,aby nakopali rudejm prdel, tak ten zabodne oci do zeme a vyjadri se jak petilety dite. Me proste vadi,jak se u sportovcu omlouva nejaka psychicka deka a podobne. Kdyz na to nemaj aby se vyporadali s tlakem,tak at to nehrajou a holt nebudou mit takovej kralovskej plat. Muze lekar pri operaci, podnikovej pravnik pri uzavirani dulezity smlouvy nebo automechanik pri oprave brzd rict,ze na nich lezi deka a maj problemy s hlavou a nejde jim to?to asi tezko ze.A ano, jsou hraci, kteri mi jsou sympaticti a hraci, ktery mam rad..

        • Re: V neděli s Příbramí

          Jakubisko     před 15 lety 02.05.2010 14:27 |  
          0 0

          Krajčík je píča. Vaniaka jsem nikdy nebral jako slávistickýho srdcaře, ale myslim si že jako jeden z mála nemá v hlavě nasráno a jde do všeho naplno, ať už to je kvůli klubismu nebo ne...a sice trochu přehrává, ale sám přiznává, že to dělá hlavně kvůli fanouškům, protože to maj rádi...z toho důvodu ho uznávám jako sympatickýho a inteligentního hráče, sešívaná ikona to ale asi nikdy nebude...každopádně Krajčík je opravdu píča :)

          • Re: V neděli s Příbramí

            Troubi     před 15 lety 02.05.2010 14:34 |  
            0 0

            Díkybohu, že ty o ničem nerozhoduješ!!!! :D
            Ne, ja ho uznavam za sportovni kvality, rozhodne to neni uplnej blbecek, na ty sympaticnosti uz se neshodnem, protoze kdyz to dela jen tak naoko, kvuli nam, tak to at si to radsi necha. A jak jsem psal,nikdy nezapomenu na jeho vyraz pred dekovackou po postupu pres rudy. Ja jsem puvodne jen chtel napsat, koho bych tu nerad vital pristi sezonu a lehce jsem to okomentoval. V zadnym pripade jako nenavistnej prispevek. Az vykopem v Edenu jedenact hrobecku, tak bych mluvil o nenavisti k vlastnim hracum:D

        • Re: V neděli s Příbramí

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 02.05.2010 14:37 |  
          0 0

          Ty vole troubi..:-)). Ale ja to chapu, kazdymu je nekdo sympatickej a nekdo min, ja taky nejsem objektivni. Ja bych se zastal Vaniaka, no mozna to neni echt slavista, driv se slavii nemel nic spolecnyho, ale jeho nadseni mu verim, on tady na stary kolena udelal skvelej zaver kariery, ale neni to tak, ze by tu nejak sliznul smetanu, on ty uspechy poctive vydrel od Ziliny a Ajaxu, daval do toho vsechno a do tedka je v brane nejlepsi. Vlcka mam rad, ale vym zpusobem souhlasim, je napovazenou, ze se nedokaze vyrovnat s tlakem, driv to byl jinej bojovnik. Krajcik podle me nehraje tak zle, ale proste jen nehraje tak dobre, jako na podzim 2008. Senkerika jsem mel rad, ale jeho soucasny vykony jsou fakt tragicky, u nej bych byl taky pro odchod. Jestli je Milan Cerny jedinej, kdo pro klub dejcha, myslim ze velkej podil na tom ma Jarolim, kterej do slavie natahal spoustu zoldaku, mozna jen proto, aby se nakupovalo a prodavalo. Jo a Kysela s Trubilou - mne osobne nevadej, maji nasazeni, ale kvalita tam bohuzel neni.

          • Re: V neděli s Příbramí

            slaviator     před 15 lety 02.05.2010 14:47 |  
            0 0

            Jenže on jeden takovehle Trubila, co hraje s plným nasazením, ač tam není kvalita na úrovni nejlepších hráčů v týmu (a taky aby byla, když přišel jako TŘETÍ hráč na post!!!), svým způsobem může strhnout ty další, které můžeme označit pracovním názvem LEMPLOVÉ - a sem zařaďme všechny ty Jarolímy, Belaidy a spol, kterých máme dostatek (krom Marka Jarolíma :), které nahradí Lukáš?). Stejně tak na hřišti nemůžou být všichni andílci, což je kor teď poslední dobou vidět - nemáme tam hráče, kterej by při sporným výroku rozhodčího k němu běžel a prskal mu do obličeje jako Řepka ve Spartě, místo toho Vlček sklopí hlavu a to je všechno, Hubáček to samé. Natož když někdo zprasí našeho hráče, rozhodčí dá sotva žlutou, tak by toho soupeře div ještě nepoplácáme po ramenou, jakej je to pašák, aby pak Rosen s Doležalem dávali stížnosti na ty různé Matuly. Tohle se má vyřešit na hřišti podle mě a má to tam zůstat, to že dostane ten hráč v lepším případě stopku na jeden dva zápasy, to nám nepomůže. Někdo by prostě měl ukázat na hřišti, že si tohle nesmí soupeři dovolovat a měl by mu potom "v zápalu hry" pořádně naložit. V tomhle dělá Řepka Spartu Spartou, proto jsou z ní soupeři i rozhodčí připosraní, protože tam je Řepka, kterej při sebemenším sporném výroku na rozhodčí ihned jde a řve na něj, protože soupeř tu jeho hru pocítí. Samozřejmě se najdou čas od času i ti, co naloží Řepkovi, ale to je jednou za uherák - Fabregas, na podzim Šenkeřík, předtím mám pocit Necid, letos na jaře Pekhart mu dával slušně zabrat. Ale zrovna u Šenkeříka bylo vidět, že na podzim to Řepkovi dal sežrat a ten z něj byl na větvi, tak letos na jaře mu div nezačal zavazovat tkaničky u bot a podobně. Chybí nám hráč, kterej má nasazení a strhne ostatní, tím by mohl být někdo jako Trubila... ale chybí nám hlavně hráč, kterej seřve rozhodčího.

    • Re: V neděli s Příbramí

      Fly     před 15 lety 02.05.2010 13:21 |  
      0 0

      Díkybohu, že ty o ničem nerozhoduješ.

      • Re: V neděli s Příbramí

        Troubi     před 15 lety 02.05.2010 13:45 |  
        0 0

        to je fakt, dulezity je, ze o tom rozhodujes ty:-*

        • Re: V neděli s Příbramí

          Fly     před 15 lety 02.05.2010 13:51 |  
          0 0

          zajímavá asociace...

          • Re: V neděli s Příbramí

            Troubi     před 15 lety 02.05.2010 13:58 |  
            0 0

            zde nejde o asociaci, ale o tebou spatne pochopeni standartne psaneho textu. ahoj

            • Re: V neděli s Příbramí

              PetCC     před 15 lety 02.05.2010 14:24 |  
              0 0

              Měl bys si konečně opravit ten překlep v nicku a změnit to "i" na "a", ostatní pak tvé texty správně nechápou. :-)

              • Re: V neděli s Příbramí

                Troubi     před 15 lety 02.05.2010 14:29 |  
                0 0

                tak ted si vytasil super for! ten jsem jeste neslysel! diky za zprijemneni nedelniho odpoledne...

  6. Re: V neděli s Příbramí

    slaviator     před 15 lety 02.05.2010 17:44 |  
    0 0

    "Nezahraje si ani Kaufman, který je ve Slavii rok a čtvrt a zatím za ní nenastoupil." :-)))

    • Re: V neděli s Příbramí

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 03.05.2010 13:47 |  
      0 0

      Oficiální tisková zpráva klubu před zápasem:

      Mohli by do těch posledních čtyř zápasů zasáhnout Benjamin Vomáčka nebo Josef Kaufman, kteří už trénují s týmem?

      „Jejich uzdravování probíhá opravdu celkem solidně a rychle, hlavně u Kaufmana je tam už velký krok dopředu. Ale do těch zbývajících čtyř zápasů určitě ještě nezasáhnou. Doufejme, že začnou přípravu na příští sezonu.“