Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slávistický víkend (1. - 2.5.)

Áčko Slavie už dohrává ligu bez většího napětí a bojuje jen o pozici ve středu tabulky, a tak se vám možná zachce vidět v akci jiné slávistické týmy, podívejte se na jejich víkendový program.

A tým
Slavia ve středu přišla o naději na evropské poháry. Jak se to projeví ve zbylých ligových zápasech jistě naznačí už nedělní zápas s Příbramí, pozvánku najdete jako vždy v samostatném článku
neděle 2.5., 16:00, Eden: Slavia - Příbram (podzimní zápas 0:1)

B tým
Béčko je v ČFL čtrnácté a v neděli jede na hřiště třetího Varnsdorfu, který má jen o osm bodů více.
neděle 2.5., 15:00, Strahov: Varnsdorf - Slavia B (podzimní zápas 2:3)

A + C dorost
Dorosty ve středu překonaly výsledkovou krizi, A dorost vyhrál na hřišti Příbrami 3:1, když dvě branky vstřelil Martin Hurka, C dorost si připsal vítězství 2:0. Pokračují však v náročném programu, o víkendu hostí Jihlavu a ve středu jedou na hřiště Hradce Králové. V tabulce 1. ligy st. dorostu jsou Jihlava, Slavia a Hradec se stejným bodovým ziskem na 6.-8. místě. V tabulce 1. ligy ml. dorostu je Slavia pátá, Jihlava o bod zpět šestá a Hradec desátý.
sobota 1.5., 14:00, Strahov: Slavia A - Jihlava A (podzimní zápas 2:2)
sobota 1.5., 16:15, Strahov: Slavia C - Jihlava C (podzimní zápas 2:1)
středa 5.5., 11:00, Hradec Králové: Hradec Králové A - Slavia A (podzimní zápas 0:3)
středa 5.5., 13:15, Hradec Králové: Hradec Králové C - Slavia C (podzimní zápas 1:1)

B + D dorost
B a D dorosty jedou do Sezimova Ústí, B dorost Slavie je šestý, A dorost Sezimovo Ústí dvanáctý. U mladší kategorie je rozdíl ještě výraznější, Slavia je třetí a Sezimovo Ústí patnácté.
sobota 1.5., 10:15, Sezimovo Ústí: Sezimovo Ústí A - Slavia B (podzimní zápas 1:5)
sobota 1.5., 12:30, Sezimovo Ústí: Sezimovo Ústí C - Slavia D (podzimní zápas 2:5)

A + C žáci
Ligové týmy žáků si zápasy víkendového kola předehrály, pravděpodobně kvůli účasti na nějakém zahraničním turnaji.

B + D žáci
Divizní žákovské týmy přivítají žáky Mladé Boleslavi. V případě st. žáků půjde o souboj prvního s posledním týmem tabulky, mladší žáci Boleslavi jsou pátí, slávisté první.
neděle 2.5., 10:15, Eden: Slavia B - Ml. Boleslav B (podzimní zápas 3:2)
neděle 2.5., 12:00, Eden: Slavia D - Ml. Boleslav D (podzimní zápas 6:0)

Ženy A + dorost
Ženské áčko čeká dost možná klíčový zápas ligy na hřišti o bod vedoucí Sparty. O první místo v nadstavbové části si to doufejme rozdají se Spartou také dorostenky.
neděle 2.5., 15:00, Strahov: Sparta - Slavia (předchozí zápasy 1:0, 2:0)
neděle 2.5., 17:30, Strahov: Sparta (dor.) - Slavia (dor.) (předchozí zápasy 2:0, 0:2)

Ženy - žákyně
Žákyně hostí v Edenu Plzeň, v případě st. žákyň půjde o souboj druhého se třetím týmem tabulky, které dělí dva body. Mladší žákyně Plzně ligu vedou, slávistky na třetím místě ztrácejí deset bodů.
neděle 2.5., 15:30, Eden: Slavia (st.ž.) - Plzeň (st.ž.) (předchozí zápasy 0:0, 1:0)
neděle 2.5., 17:15, Eden: Slavia (ml.ž.) - Plzeň (ml.ž.) (předchozí zápasy 2:4, 0:3)

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

    • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

      mirecek1111     před 15 lety 30.04.2010 11:09 |  
      0 0

      spíš je to další z článků, co dělá Slavii ostudu. Když se totiž podívám na ty další jména, Pešice? to snad ani nekomentovat. Když si vzpomenu jak byl kdysi kvůli němu odvolán pan Jarolím a on pak za půl roku Slavii úplně rozložil.. bože bože.

      No ale Dovalil by byl logický pokud bude vize pro budoucí léta zaměření na vybudování úplně nového týmu, tedy na nákupy mladých hráčů. Proč ne. Pokud jsou Vrba s Hřebíkem možná Uhrin ml. někde vázáni, tak stejně nejsou jiné varianty.

      • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

        Viking     před 15 lety 30.04.2010 11:17 |  
        0 0

        Hlavně ne mladýho Uhrina, jednou udělal ucinkanýho druhýho fleka s kádrem na titul a jinak umí jenom brečet.

      • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

        slimak     před 15 lety 30.04.2010 11:21 |  
        0 0

        jo, mluvim o pešicem v souvislosti s postem trenéra a považovat ho za slavistu telem a duší je fakt směšný..

        problem s dovalilem by byl, že nemá žádný zkušenosti s dospělým fotbalem a hlavně je vázanej u 21. po průseru s lavičkou už asi svaz nepřistoupi na uvolneni

        • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

          quelhar (admin)     před 15 lety 30.04.2010 11:35 |  
          0 0

          Na toho Pesiceho snad museli prijit diky aprilovemu clanku tady na SN, jinak fakt nevim :o) Tak on dela vedouciho skautingu na Sparte a pak pujde trenovat acko Slavie, to zrovna.

          • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

            Viking     před 15 lety 30.04.2010 11:38 |  
            0 0

            Já bych se Dovalila vůbec nebál. Naopak mi přijde, že v tom českém zatuchlém trenérském rybníčku je jeden z mála, kteří to fotbalově mají v hlavě srovnané.

            • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

              quelhar (admin)     před 15 lety 30.04.2010 11:45 |  
              0 0

              Jo, Dovalila bych taky docela bral. Nevim, jestli je realne ho dostat ze svazu, ale pokud by se to povedlo, byl bych spokojeny.

              • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

                Filipos     před 15 lety 30.04.2010 12:15 |  
                0 0

                Nezlobte se, ale nesouhlasim s vámi. Opravdu si nepřeju, aby teď odcházel od U21, během skvěle rozjeté kvalifikace. Všem se nám nelíbilo, když to udělali s Lavičkou se sp*rtou, tak to nedělejme teď my! A jak dopadla U21 po odchodu Lavičky je známo :-(

                Jinak bych ho taky bral, ale ať začne jako asistent a zůstane třeba Cipro a až skončí u U21, rád ho tu uvítám jako hlavního trenéra...

                • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

                  whitesnake01     před 15 lety 30.04.2010 12:38 |  
                  0 0

                  souhlasim, Lavicka me tim tenkrat nebyvale nasral jak ty kluky podrazil, od te doby si ho vubec nevazim, hajzla jednoho spartanskyho

                • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

                  quelhar (admin)     před 15 lety 30.04.2010 12:45 |  
                  0 0

                  Pro me je Slavia dulezitejsi nez reprezentace, takze bych se o to klidne pokusil. Na druhou stranu, pokud neni Hasek uplny blb, tak ho proste na post hlavniho trenera nepusti. Maximalne tak jako asistenta, jak pises.

  1. Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

    LordEdmund     před 15 lety 30.04.2010 11:57 |  
    0 0

    Nic proti Dovalilovi, s mladejma tu umí.líbí se mi jeho práce,ale myslim, že zatim na Slavistické"A" a ukočírování "hvězd" ustání soustavného tlaku,nemá zkuśenosti,věk, ani autoritu.
    doLEŽal v nějakém nedávném rozhovoru , myslím na ČT4 tvrdil, že se mu sami pŕihlašovali agenti renomovaných zahraničních)západních) trenérů a že to nebylo pro slavii vůbec finančné neutáhnutelné. Já bych se rozhlížel spíše tímto směrem. Pak je tu jeśtě volný Máčala, což neni taky nezajímavá osoba.

    • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

      DrFe1     před 15 lety 30.04.2010 13:05 |  
      0 0

      Muríňo prej v Interu končí a Slávia by pro něj jistě byla velká výzva ...... ale toho nechci, protože je arogantní a namyšlenej skoro jako Jarolím :-))

      • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

        LordEdmund     před 15 lety 30.04.2010 13:17 |  
        0 0

        Já ho nechci, protože je betonář..Karel to aspoň na Arsenalu otevřel a hrál rovnocennou partii:-)Ne vážně, Žosé to asi nebyl.

      • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 30.04.2010 13:19 |  
        0 0

        Tady si se trefil přesně na hlavičku. Každá velká osobnost je arogantní takže takové trenéry většina diskutérů na této stránce určitě nechce!

    • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

      mirecek1111     před 15 lety 30.04.2010 13:09 |  
      0 0

      Myslím že řada fanoušků, asi i ty, když navrhuješ takové jméno, nedokážou rozlišit dvě rozdílné věci "jméno" a "skutečný potenciál". Jsem rád, že si napsal aspon Máčalu, protože kdybys zmínil Zemana, tak mě asi už klepne.

      Musíte si uvědomit, že to, že trenéři měli dřív úspěchy nezaručuje, že by byli přínosem pro Slavii. A ani to, že je třeba pořád mají.
      A naopak to, že vám nějaké jméno nic moc neříká, jako např. Psotka, Dovalil, Vrba apod. protože toho zase tolik ještě nedokázali neznamená, že by pro Slavii nebyli dobrou volbou.
      A stejně je to u nápadu angažovat zahraničního trenéra. Třeba jo, třeba to bude bobma ale Tavares, ale též nemusí.

      Já nevím, když bych seřadil plusy a mínusy třeba právě angažování Dovalila, tak výrazné plus by bylo, že dokonale zná a umí pracovat s mládeží, což naprosto koresponduje s jedním z našich hlavních cílů do budoucí sezony. A mínus? že toho tolik nedokázal. Dovalil je velmi mladý, talentovaný trenér. A každý úspěšný trenér někde začínal. Někde to bylo poprvé.

      Já se prostě dalko více obávám toho, že by přišel někdo ze zahraničí nebo nějaký pardál co se léta zaštituje jen svým jménem a před a v nové sezoně vůbec nedokže řešit ty hlavní problémy co máme než toho, že přijde někdo kdo je řešit dokáže ale zase budou obavy, že nemá zkušenosti.

      • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

        LordEdmund     před 15 lety 30.04.2010 13:21 |  
        0 0

        Já ho nenavrhuju, já jen četl že je volnej :-) tak sem to sem mrsknul k obecnému posouzení. Vim že měl úspéchy v Asii, jinak nic o něm nevim.Já jsem pro oživení třeba taky mladým ambiciozním trenérem ze zahraničí a posun Janů k "A" jako asistenta. No a Vrabce poslat třeba do pr..na spartu.

      • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

        Filipos     před 15 lety 30.04.2010 13:23 |  
        0 0

        Jo, někteří trenéři dokaží žít dlouho ze svého jména nebo jednoho úspěchu. A to mohl být úspěch, dosažený jen tím, že se mu sešli výborní hráči, kteří až potom putovali za kopečky.

        Pro pobavení dám návrh jednoho volného trenéra, s kterým by to byla zábava a žije taky z jména, ale chtěl by asi moc Henk ten Cate :-)))

        Ze zahraničních trenérů mám obavu, ale je pravda, že jsem konzervativní.

        • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

          LordEdmund     před 15 lety 30.04.2010 13:29 |  
          0 0

          To je ten jak nás dostal do LM, že jo :-) Tak toho ne, ten nepřejde ani přes slavii, jak by pak chtěl porážet v lize těžší soupeře.

  2. Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 30.04.2010 13:29 |  
    0 0

    Hřebík - bývalý sparťanský hráč, sparťanský trenér, ve Slávii kdysi byl a bylo to mizerné, na klubové úrovni většinou vyhozen, je za zenitem, dlouho klub netrénoval

    Dovalil - nadějný trenér, veliké riziko, nikdy netrénoval pravidelně nějaký dospělý klub, trénovat repre, kde když se někdo zraní tak se povolá jiný, je úplně něco jiného, mnozí hráči budou starší než on, umí to s mladými, ale udělat ze Slávie juniorku znamená nevyhrávat ligu a nebýt v pohárech (viuz Liberec)

    Pešice = nesmysl, netrénuje už dlouho, je to zaměstnanec Sparty a její člověk, dávno za zenitem, ve Slavii žádný úspěch neměl

    Kozel - nadějný trenér, někdy možná bude dobrý, na Slavii by si měl počkat

    Jarolím - veřejné mínění je tak proti němu, že si jeho návrat neumím přestavit, můj tip je, že jeho časy ve Slávii skončily a už se sem nikdy nevrátí, někdy v budoucnu jen do síně slávy

    Vrba - v Plzni se snaží o útočný fotbal, což je přesně náš styl, už má za sebou pár úspěšných štací, proč ne, ale taky ho může slávistické prostředí a nutnost okamžitých úspěchů pěkně semlít

    Uhrin - ve Sláviii jako trenér začínal, jeho týmy hrají docela sympatický fotbal, po jeho rumunské eskapádě a po tom, co tam předvádí a jeho podivné příchody či odchody, nevím, nevím

    Komňacký - proč by odcházel z Jablonce, je na Slávii moc měkký, demokratický, i když měl úspěchy v lize v Evropě vyhořel, navíc by si asi chtěl přivést Marka Jarolíma a to by tady lidi těžce pobrali

    Psotka - no Olomouc je jednou nahoře jednou dole, sám přiznává, že v některých zápasech měl volit úplně jinou taktiku, ještě se trenéřinu učí, v Olomouci s ním mají svatou trpělivost, to ve Slávii mít nikdy nebude

    Někdo ze zahraničí - velká neznámá

    • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

      MarHud     před 15 lety 30.04.2010 13:46 |  
      0 0

      A co takhle paní Ziková:-))).

      • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

        DrFe1     před 15 lety 30.04.2010 13:50 |  
        0 0

        Už se těším, jak ti po neděli sklapne.

    • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

      DrFe1     před 15 lety 30.04.2010 13:49 |  
      0 0

      Já bych bral toho Vrbu.

    • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

      tantalos     před 15 lety 30.04.2010 13:55 |  
      0 0

      Obě jména (Dovalil - iDnes) a Vrba (Sport) znějí slušně. Přesto by tadší viděl Alvareze, nebop jak se jmenuje ( druholigový 36letý trenér ze Španělska)

    • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

      Jiri1     před 15 lety 30.04.2010 13:59 |  
      0 0

      Zdravim, prvni co musim napsat a na cem se shoduji vsichni sportovni novinari, cesta vzhuru at uz do poharu ci na vrchol ligy bude trvat dele, jmeno Dovalil mi v tomto pripade zni naprosto sladce, klubista sa obrovskou znalosti pomeru, slusny clovek , diplomat s vazbami i na svaz, platove by na tom jenom vydelal, misto zhruba 50000 mesicne by si polepsil minimalne na castku okolo 1.5 mega , asistenti zadnej problem, staci se podivat kdo s nim dela a s jakymi trenery udrzuje kontakt, Juniorka ve Slavii nehrozi, jednak se tezko zbavime party tricatniku, kterym nekdo nasliboval nejmene dvoulete angazma a navic on dobre umi posoudit hiearchii v tymu. Navic diky jeho kontaktum se rysuje moznost udelat zajimave hrace i z venku. Jiste problemem muze byt specifikum Slavie, treba Mirek Janu rika , ze ve Slavii uz leta plati napred vysledky , pak koncepce. Ja bych videl problem spis v tom, kdyby se novemu trenerovi nadiktovala jmena asistentu treba Rehak , nebo Beda a pod. jako trafika za odvedene sluzby, to by jiste nedelalo dobrotu. A na zaver Huzgi nezlobte se , ale Vas nazor na dalsi roli Jarolima u nas je naprosto mylny , vite nemusim ho pro jeho nekoncepcnost, pro ty jeho vazby napric fotbalovym Ceskem a provazanost s nekterymi jmeny , ktera by obycejny Slavisticky fanda tezko pochopil, ale proc by se po nejakem tom case nemohl vratit, jde o odbornika , ktery neuspel v jedne etape a navic to zase tak drtive neni, to zivi media , jiste jmeno Slavie znamena vzdy nahore, ale nesestupujeme , nehrozi nam zanik bez doplneni mame velmi slusne hrace , kteri maji minimalne na 4 misto v lize a fanousci je to tak padesat na padesat, i tady jsou lidi , kteri by ho bez vahani chteli zpatky a pro mne to nejsou populisti, ale zrali lide se svym nazorem a on by zpatky chtel , to jsou jeho slova , ktera rekl nedavno, takze nerikejte , ze je neprijatelny , to je minimalne hovadina.

      • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 30.04.2010 14:32 |  
        0 0

        Dobrý den Jiří, Jarolíma považuji za velmi schopného trenéra a od jeho ˇučňovských let na pozici asistenta a následně trenéra udělal velký pokrok. Všude, kde byl jako hlavní trenér, uspěl. Když nenastoupí k nám, nebude čekat jen a jen na Slávii. Podle mne nastoupí jinam a bude zase úspěšný. Možná půjde do ciziny, možná někde doma. Souběh toho, že Slávie potřebuje právě trenéra a Jarolím bude právě volný, to je velká náhoda a malá pravděpodobnost. Sparťani se také opakovaně těší, že k nim půjde Hašek a ono to taky asi už nikdy nenastane. Aby se na lavičku Slávie vrátil už na podzim, tak to by musel být ještě silnější osobnost než za jakou ho považuji, široká veřejnost by čekala na každou sebemenší chybu a dávala by mu ji sežrat. Jestliže se relativně velká vlna kritiky sešla na diskuzních fórech už v době, kdy s Slávií vyhrával ligu, jaká nevole by se vyronila znovu.

        A k Jakubu Dovalilovi. Myslím si, že z něj velký trenér časem určitě bude. Nicméně klubový fotbal se bude teprve učit. Myslím, že tým jména Slávie si zaslouží spíš shánět renomované trenéry, kteří už se vše naučili a jsou u vrcholu, než začátečníky.

        • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.04.2010 15:16 |  
          0 0

          Jasne, poklad, ktery jen tak nebude k mani... vsichni nakonec budem zavidet, jak je jinde uspesny a modlit se, aby byl jednou zas volny..:-)). Siroka verejnost mu nic nedava sezrat, kotel mu podekoval, samozrejme na forech jsou vzdy ruzne nazory, stejne jako mezi lidmi, coz je prirozeny.. ja doufam, ze se nevrati z jineho duvodu, a to proto, ze by to byla pekna pitomost..

          Jinak souhlas s Dovalilem, Vrbou, risk je kazdy trener, tahle dve jmena se mi libi nejvic.

          • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 30.04.2010 15:49 |  
            0 0

            Tobě asi musel udělat opravdu něco hrozného? :-) Můj příspěvek vykládáš po svém opravdu zvláštním vidění světa, ale já to tak v žádném případě nemyslel. Ze Slávie odcházelo hodně trenérů s tím, že se zas třeba někdy vrátí a bude to třeba ještě lepší, ale nevrátili se, protože tomu souběh okolností nepřál. Takové ty prognózy typu, teď už nám neměl co dát a jen to tu vedl kamsi, za čas se vrátí a bude to skvělé, v sobě evokují, že zase za čas budeme dole a budeme zase shánět kudy z krize a navíc bude zrovna Jarolím volný a nebude mít do čeho píchnout. Mně jde primárně o Slávii a ten, kdo odejde, je mi celkem volný. Doufám, že nebudeme v budoucnu muset měnit trenéry každou chvilku, že ten další zůstane aspoň tak dlouho jako KJ a spíš ještě déle.

          • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

            Wommi     před 15 lety 30.04.2010 16:00 |  
            0 0

            Dovalil je mi sympaticky a mozna by to nebyl krok spatnym smerem, ..trochu se vsak obavam, ze se vrat KJ

    • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

      slaviator     před 15 lety 30.04.2010 14:45 |  
      0 0

      No a co DUŠAN FITZEL?

      • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

        DrFe1     před 15 lety 30.04.2010 15:12 |  
        0 0

        Toho ne ! Jeho pleš by mi připomínala Jarolíma ! :-)

        • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

          slaviator     před 15 lety 30.04.2010 16:41 |  
          0 0

          A u Dovalila by ti plešatost nevadila? :-) A kdyby něco, tak by si mohl Dovalil/Fitzel nastřelit vlasy :) Jestli by to bylo to nejdůležitější kritérium... :))

    • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

      slaviator     před 15 lety 30.04.2010 14:50 |  
      0 0

      jinak ke Komňackýmu? proč myslíš, že je měkkej? a demokrat? Není tomu tak. Je taky přísnej, prostě pedagog:), ale možná díky svému vystudovanému oboru má proti Jarolímovi i větší empatii a dokáže posoudit správnou míru. O tom, jak se nemazlí se staršíma hráčema třeba, můžou vyprávět Nesvadba, Flachbart, Baránek i Zelenka a dalši... A prosazuje mladé hráče.

      • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 30.04.2010 16:11 |  
        0 0

        Je to takový můj převládající pocit z něj. Navíc se mi moc nelíbí jeho až moc "kontrolované" a "profesorské" hodnocení zápasů. Už po utkání Jablonce na Spartě, kdy konstatoval, že na Spartu nemají, jsem zde uvedl, že bych se nerad dožil toho, jak podobně hodnotí zápas se Spartou trenér Slavie. Jinak uznávám, že v lize výsledky má a trenéřinu určitě umí, jen to zatím nikdy nepředvedl na evropské úrovni. Jeho příchod by byl svým způsobem zajímavý a třeba by jeho působení můj názor úplně otočilo.

        • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

          slaviator     před 15 lety 30.04.2010 16:40 |  
          0 0

          No, tak to jak hodnotí zápasy pro média, to mi je vlastně docela putna. Důležité je, aby věděl sám, jak to bylo, věděl jak na to reagovat a dokázal tohle pak předat hráčům. Kdyby uměl perfektně hodnotit zápasy, seděl by ve studiu České televize a jmenoval se Csaplár? :-)

          To, že zhodnotil, že na Spartu nemají, tak chápu. Nechtěl hráče vystavovat šílenému mediálnímu tlaku. Co by pomohlo, kdyby řek, že "Spartu rozdrtíme tři nula, ani si neškrtne"? Tak by a) hráče vystavil vyššímu tlaku než by bylo nezbytně nutné b) by jiní lidé řekli, že je arogantní a povýšený. Takže to, že řekne v Jablonci, že na Spartu nemají, proč ne...? Ve Slavii by si to ale dovolit pak toto neměl, to máš pravdu.

          • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 30.04.2010 16:56 |  
            0 0

            Není to, pravda, tak důležité, ale nějak to ten celkový obrázek dokresluje. Mně se třeba zamlouvá po zápasek Mourinho, je tam ta správná dávka emocí a agrese směrem k soupeři, k vlastním fanouškům, k vlastním hráčům. Říct po zápase, že je soupeř někde jinde a že jsme na něj neměli, mi přijde k vlastním hráčům demotivující. Ale je určitě pravda, že když za trenéra bude hovořit práce, nemusí být už nic jiného navíc. Jinak mně osobně arogance a ješitnost nevadí, myslím si, že k osobnosti, která něco umí, to prostě patří.

            • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

              DrFe1     před 15 lety 30.04.2010 17:23 |  
              0 0

              Je pravda, že u Komňackého mi taková ta jeho nemastnost neslanost taky vadí. Jakoby se držel pravidla, hlavně nikoho neurazit, všechno hodnotit tak jako "při zdi", případně i sám sebe shodit .... Těžko ale říct, jak se chová k hráčům, třeba je to úplně jiný.

            • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.04.2010 18:09 |  
              0 0

              To já si třeba vůbec nemyslím. Kdo něco umí, aroganci nepotřebuje. Myslím, že to spolu moc nesouvisí, je to spíš o povaze konkretního člověka. Často aroganci používají ti, kteří tím zakrývají své nedostatky...teď to myslím skutečně obecně, nemyslím tím vůbec KJ.. a samozřejmě to už vůbec není případ Mourinha..:-))

            • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

              slaviator     před 15 lety 30.04.2010 20:55 |  
              0 0

              No tak Mourinho je kapitola sama pro sebe. O něm se jednou bude psát ve fotbalových kronikách :)

  3. Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

    whitesnake01     před 15 lety 01.05.2010 09:16 |  
    0 0

    Pan Řepka: „Nenáviděl jsem ji, samozřejmě. Logicky,“ prohodil Řepka. „Ale po přestupu jsem hned otočil,“ usmívá se.
    To je ten pan srdcař.......nebo spis bezcharakterni prase

    • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

      slaviator     před 15 lety 01.05.2010 12:40 |  
      0 0

      ... kdyby přestoupil čistě teoreticky v létě do Slavie, tak by najednou Sparta byla podřadnej klub, ... Jak jinak :)

      • Re: Slávistický víkend (1. - 2.5.)

        slaviator     před 15 lety 01.05.2010 12:43 |  
        0 0

        Proto než toto co předvádí Sionko, Řepka apod vidím milionkrát raději přístup Hubáčka, kterej si nehraje na největšího klubistu na světě, ale maká na hřišti a dejchá pro tým, ať ho trenér postaví kam ho postaví, tak bez remcání maká. Nebo vidím daleko raději přístup Abrahama, kterej po přestupu do Slavie řek, že proč by se neměl dát kamarádit s Řepkou. A ne ze dne na den tvrdit, jak Spartu nenávidí, jak nenávidí všechny co tam jsou a tak