Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Slavia - Jablonec 2:1

Fotbalisté Slavie si příští ročník nezahrají evropské poháry! V semifinále Ondrášovka Cupu jsme na domácím hřišti vyhráli nad Jabloncem pouze 2:1, který tak míří do finále.

Slavia dnes v Edenu měla úplně poslední šanci zachránit jinak tragickou sezónu. Bojovalo se o Evropskou ligu. Výchozí pozice nebyla optimální, ale stále se s tím dalo něco dělat.

Již příchod na stadion naznačoval, že velká část fanoušků již svůj klub odepsala. Tribuny opravdu byly poloprázdné a místy vládla opravdu komorní atmosféra. Přesto slávisté v kombinované sestavě nezačali vůbec špatně. Již v prvních minutách vyzkoušel tvrdou střelou gólmana hostí Krajčík, ale vytěžil z toho jen rohový kop. Počáteční tlak ale zůstal opravdu jen počátečním, domácí naráželi na dobře postavenou obranu soupeře a do vyložených šancí se nedostávali. Vždyť dnes nastoupili bez typického útočníka, na hrotu bojoval Janda, kterého doplňoval Milan Černý. Vlček rozdával o poločase pouze autogramy na hlavní tribuně a zbylá trojice útočníku začala jen na lavičce. To Jablonec podobné problémy rozhodně nemá a ukázal to i sedmadvacáté minutě, kdy Jarolím nacentroval přesně na Lafatu a jeho hlavička skončila na břevně. O dost přesnější byl bohužel o deset minut později. Grajciar nesmyslně a hlavně špatně vracel míč hlavou domů, což Vaniak nečekal a u míče byl později než Lafata, který s přehledem vyběhnuvšího brankáře přehodil. Stalo se to, co se stát nemělo. Laciný gól a Slavia musela vstřelit tři branky. Slávisté okamžitě přitvrdili, blízko skórování po individuální akci byl Janda, ale rozvlnil pouze boční síť. Do poločasu neuspěl následně ani Trapp s Densem.

Úkol pro druhou část hry zněl jasně a uvědomoval si to i Jablonec, který se zatáhl a rozhodně se nikam nehnal. Sešívaní bojovali, dostali soupeře do tlaku, ale gól stále nikde. Když už byl Špit překonán, tak zaskočil na brankové čáře obránce. Nadějě svitla v sedmapadesáté minutě, postaralo se o to duo Černých. Mladší z nich vybojoval penaltu a druhý ji s přehledem proměnil. Do šaten šel navíc po červené kartě Eliáš, jeden z mnoha bývalých slávistů v dresu soupeře. Do konce utkání zbývala půlhodina a bylo třeba vstřelit ještě dvě branky. Oslabený soupeř ale stále odolával a čas utíkal rychleji než obvykle. Jablonec se pouze bránil a bránil se dobře, sešívaní v koncovce selhávali. V závěrečné desetiminutovce však byl pod těžkým tlakem a neodolal. Trapp zakončil parádní akci a do posledních sekund naděje ještě žila. Po závěrečném hvizdu rozhodčího tomu tak již nebylo. Pro Slavii sezóna skončila, těžko si představit horší. 

Slavia - Jablonec 2:1 (0:1)
Slavia:
Vaniak - Krajčík, Trapp, Hošek, Hubáček - Dens, J.Černý, Ragued, Grajciar (69. Ivanovski)- Janda, M.Černý
Branky: 57. J.Černý (pen.), 88. Trapp - 37. Lafata
ČK: 57. Eliáš (Jablonec)

Komentáře (57)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia - Jablonec 2:1

    japhy     před 15 lety 28.04.2010 21:06 |  
    0 0

    Samozřejmě jsem si přál postup, ale někdy je vážně potřeba místo jedný facky pořádný dělo, aby to ty odpovědné trklo.

    • Re: Slavia - Jablonec 2:1

      Viking     před 15 lety 28.04.2010 21:09 |  
      0 0

      Přesně tak. V létě se vrátí Jarolím, koupíme deset hráčů, prodáme dalších deset a bude se sehrávat do jara:-)))

      • Re: Slavia - Jablonec 2:1

        jack09     před 15 lety 28.04.2010 22:30 |  
        0 0

        a jeste daj zeleny sedacky do edenu a pristi sezona bude super :))

    • Re: Slavia - Jablonec 2:1

      slaviator     před 15 lety 28.04.2010 22:23 |  
      0 0

      Jenže to by se musela provést nějaká analýza. A ta už tu měla být po prvním titulu, abychom věděli, nakolik jsme si za to mohli sami, za kolik za to mohlo štěstí/shoda náhodnejch okolností. Zda jsme soupeře skutečně válcovali, kde jsme měli slabiny, kde doplnit kádr, aby byl ještě silnější. A to samý po druhým titulu. Analýza úspěchu nepřišla ani po jednom z nich a teď jsme po odchodu pár hráčů naprosto v prdeli. Přitom kdyby tu ta analýza byla, a někteří po tom tehdá volali, tak by místo Brabce byl připravenej jinej stoper, místo Hubáčka by tu byl jinej levej záložník, místo Necida co byl na odchodu a pak odešel by tu byl jinej útočník podobnejch parametrů, atd atd... ale ono je to všechno o náhodě. A ta "nová koncepce", to je ksakru co? Že budeme hrát příští rok o záchranu?

      • Re: Slavia - Jablonec 2:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 28.04.2010 23:11 |  
        0 0

        Kde mas utocnika podobnych parametru jako je Necid? Co si pamatuju, tak tu byl Fort, ktery u nas zustat nechtel a Pekhart, ktery pulku roku promarodil a po konci hostovani jaksi uz nebylo 20M nazbyt na jeho vykoupeni ze smlouvy. Takze mame prd.
        O prirozeneho nastupce Hubacka jsme bohuzel prisli, kdyz jsme kupovali Hlouska (nj, ted je zraneny a mame prd) a Mares je jeste prilis mlady (ovsem ani bych se nedivil, kdyby do nove sezony nastoupil jako prvni levy bek, aspon na par zapasu, nez zklame nebo se zrani a vrati se tam opet Hub).
        Misto Brabce tu mame Vomacku (ovsem je zraneny, takze mame prd), Celustku (poslan na hostovani navzdory prani trenera), Hoska (velkou cast sezony zraneneho) a narychlo sehnaneho Lafrance bez ligovych zkusenosti.

        No, pristi sezona bude hodne zajimava, pocitam, ze nekolik drazsich hracu asi bude muset odejit (napr. Ragued), nekteri alespon trochu zpenezitelni odejdou (Grajciar, Janda, mozna Milan Cerny) nekteri treba zustanou, ac se s nimi vubec nepocitalo (Dens, hral trikrat a ani jednou nezklamal). Jsem zvedavy, jestli se nam z hostovani vrati Vacha nebo si ho Liberec necha. Kazdopadne bude zajimave sledovat pohyb v kadru v lete. Jestli vubec nekdo prijde.

        • Re: Slavia - Jablonec 2:1

          slaviator     před 15 lety 28.04.2010 23:29 |  
          0 0

          No a proč ho hledat u nás v první lize? Proč ne nějakej Slovák nebo Polák? Necid není sám, kdo má takové parametry. Rozhodně lepší než mít čtyři prcky a hrát na ně nakopávané balóny :-(
          Místo Brabce máme Vomáčku, ale je to dostačující? Mě osobně Vomáčka nepřišel nejhorší, kor v porovnání s chybujícím Brabcem, ale... není to takovej ten "vůdce" jako Brabec, spíše bych si uměl představit je vedle sebe než Benjamina s nějakým mladým "benjamínkem" :) Proč nám unikl třeba Drsek?
          Nevím, nakolik jsou přestupy ve Slavii o náhodě. Ale chyběla jakákoliv analýza úspěchu, což jak je vidět se nám vymstilo. To, že bychom měli na každej post vytipováno pár hráčů, to je možné, ale kdo ví, za jakých přesně podmínek kdo přicházel, zda to nebylo vážně spíše taky o náhodě, kdo jak koho Jarolímovi (ne)doporučil. Ale hlavní chybou podle mého je, že chyběla ta analýza...

          Jo, s odchodem Ragueda a Belaida taky počítám, Šenkeříkovi myslím končí smlouva? A nedá se nic dělat, ukončil bych angažmá s Vlčkem a Krajčíkem, tu sezonu holt odpískal, nehnal to za každou cenu na titul, ale zapracoval mladší hráče /což je na druhou stranu riziko, že odehrajou pět povedenejch zápasů a v zimě zmizí, no/

          • Analýza

            Mac     před 15 lety 28.04.2010 23:39 |  
            0 0

            To jednou Jarda Hřebík něco plácnul... Analýza úspěchu a neúspěchu - jak ji chceš ve fotbale dělat? Fotbal není věda jako matematika nebo ekonomie, tam je spousta náhody - zranění, karty, náhlá ztráta formy, štěstí a smůla. Kdybychom vypadli v penaltovém roztřelu s Žilinou (Necidova tyč-gól), naše sezona snů 2007-08 by se nekonala. A naopak kdybychom ubránili výhru nad Tiraspolem, jak skvělá by mohla být letošní sezona!

            • Re: Analýza

              slaviator     před 15 lety 28.04.2010 23:57 |  
              0 0

              No, a to je právě ono, říct si, super,hráli jsme LM, vyhráli titul, ale vlastně o všem rozhodla jedna tyčka, která nás pak dostala během celého podzimu de facto na koně. Ale byla tu skutečna taková herní kvalita, jaká si myslíme? A to se dá docela jednoduše už zjistit, porovnat hráče na jednotlivejch postech. Tak třeba tehdy jsme měli asi nejlepší stoperskou dvojici v lize, měli jsme jednoznačně nejlepšího DZ v lize (Tavares) a to bylo doplněno hráči patřícíc mezi to nejlepší na svých postech. Dneska? Je stoperská dvojice z hráčů Vomáčka/Hošek/Lafrance/Trapp mezi nejlepšíma v lize? A co DZ? .. Prostě odešli hráči, což je v pořádku, ale nepřišla (ani v rámci ligy) adekvátní náhrada.

              • Re: Analýza

                quelhar (admin)     před 15 lety 29.04.2010 09:49 |  
                0 0

                Ragued na jare ukazal, ze umi byt jednim z nejlepsich DZ v lize. Stopery nemame, protoze proste takovy talent jako Suchy se nenachazi kazdy rok (ani kazdych pet let). Celustku jsme taky poslali ven a tak nam zbyla spousta zranenych a nezkusenych stoperu. Nicmene Honza Hosek potencial ma, na tom se snad da stavet. Pokud bychom pres leto udrzeli Ragueda a hrali se stoperskou dvojici Trapp - Hosek nebo Trapp - Vomacka a DZ Raguedem, a ti hraci by byli celou sezonu zdravi, tak si myslim, ze muzeme mit jednu z nejlepsich obran, co se tyce herni cinnosti, v cele lize. Braneni standardek je jina vec, to jsme neumeli nikdy.

                To, co nasim stoperum chybi, je odvaha faulovat v soubojich. Kdyz se podivas, jak vyhravaji hlavickove souboje treba Drsek nebo Pavlik, tak oni si vzdycky postrci soupere a pak seberou mic nebo jej aspon odhlavickuji pryc. Nasi hraci jsou prilis hodni, snazi se hrat bez faulu a takove souboje v poli casto prohravaji.

        • Re: Slavia - Jablonec 2:1

          smely (přítel SN)     před 15 lety 29.04.2010 00:21 |  
          0 0

          k tomu densovi. dolezal nedavno v rozhovoru prohlasil, ze to byl nejvetsi omyl a ze naleteli bielikovi a ze ten uz u nej skoncil. no tak to je videt co je to za amatery. dyt von je uz potreti nejlepci na place...

  2. Re: Slavia - Jablonec 2:1

    marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 21:07 |  
    0 0

    Horší už to být v této sezoně nemůže

    • Re: Slavia - Jablonec 2:1

      mirecek1111     před 15 lety 28.04.2010 21:25 |  
      0 0

      počkej až ti dvě kola před koncem ve Slavii vymění trenára :)
      Častokárt se to zminovalo, ted už je to realita, od července začínáme od nuly. Úplné nuly. Tvrdou prací s kvalitní vizí to ale půjde. Kde byl a v jakých problémech Baník ješrě před rokem? A jak je možné že je ted tam kde je. Kolik let má Jablonec problémy s rozpočty, a jak je možné že je tam kde je. musíme začít pracovat, přestat dělat pitomosti jako se dělaly letos a zase to všechno přijde.
      A Jarolím, nic proti němu nemám, a ta první věta byla spíš vtip, ale ne.. už ne. Musíme začít úplně nanovo. S někým jiným. Hřebík, Vrba, Psotka...

      • Re: Slavia - Jablonec 2:1

        marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 21:41 |  
        0 0

        Jo Psotka by se mi taky líbil.

        • Re: Slavia - Jablonec 2:1

          romson     před 15 lety 28.04.2010 21:58 |  
          0 0

          Aco Hapal!?

  3. Re: Slavia - Jablonec 2:1

    jouda55     před 15 lety 28.04.2010 21:08 |  
    0 0

    Tak hlavne ze se Slavia zachrani...

  4. Re: Slavia - Jablonec 2:1

    Viking     před 15 lety 28.04.2010 21:13 |  
    0 0

    Jinak se omlouvám Poulíčkovi s Tittelbachem. Ten Vlášek je něco neskutečnýho...

    • Re: Slavia - Jablonec 2:1

      mirecek1111     před 15 lety 28.04.2010 21:27 |  
      0 0

      počkej, ti najdu nějaké vzpomínkové youtube video a vezmeš tu omluvu zpět :)

      • Re: Slavia - Jablonec 2:1

        MarHud     před 15 lety 28.04.2010 21:36 |  
        0 0

        A velká legra je tady:-))).Tralala tralala ať žije Spartička,Trala a taky Jablonec,Tralala.Hehehe.Ať žije ACS!!!!

  5. Re: Slavia - Jablonec 2:1

    romson     před 15 lety 28.04.2010 21:33 |  
    0 0

    Kluci diky ale tohle je snad nejvysi cas dat mladi zelenou protoze Hubacek i kdyz je to jistota tak k tomu uz vic neprida a Mares je urcite alternativa do budoucna!!!!!!!Dale Dens opet super!!!!!Zato utok je tak jalovej az hruuuza!Tak co takhle Magera a Chramosta a ne dalsich 10 new prumernejch hracu a k tomu treba na lavicku Hapala?!?

    • Re: Slavia - Jablonec 2:1

      YsoEz     před 15 lety 28.04.2010 21:38 |  
      0 0

      haha pochybuju ze na ne ma v soucasne situaci slavia money

      • Re: Slavia - Jablonec 2:1

        romson     před 15 lety 28.04.2010 21:51 |  
        0 0

        No tak to asi bude tessi ale ten utok je urcite priorita a cesta urcite nepovede pres kvantitu a ja myslim ze ten zakopanej pes je prave tam!

      • Re: Slavia - Jablonec 2:1

        LordEdmund     před 15 lety 28.04.2010 21:54 |  
        0 0

        To třeba i má, nebo mít bude za Sucháče, kterýho si Rusáci nechaj, ale spíš je otázka, proč by sem třeba Chramosta chodil, když pohár nebude a hrozí návrat velkého Karla, deptátora mladých hráčů:-)

        • Re: Slavia - Jablonec 2:1

          romson     před 15 lety 28.04.2010 22:10 |  
          0 0

          Podle me to chce omladit na lavicce a proto navrhuju Hapala!Podivej do poharu stejne postopi Plzen nebo Jablonec na max dva zapasi a pak budou bojovat o stred tabulky v gambacu!Jestli ma vedeni chut zase vitezit tak musi dovest masinu na goly!

  6. Re: Slavia - Jablonec 2:1

    Viking     před 15 lety 28.04.2010 21:45 |  
    0 0

    Holt se ukázalo, že největší slabina současného Slavie je absence jakékoliv sportovní koncepce.

    Klub se musí začít tvořit od tohoto, od schopného sportovního ředitele či manažera (Říčka) a ten by měl k této strategii angažovat vhodného trénera. I ty dva tituly se povedly stylem - koupíme deset hráčů, třeba se něco povede a jedeme dál. Párkrát jsme měli štěstí, letos se naplno ukázalo, že takhle cesta dál nevede.

  7. Re: Slavia - Jablonec 2:1

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 21:47 |  
    0 0

    no dneska aspon bylo videt ze hraci s tim chtej neco udelat, kdyby se takle snazili kazdej zapas tak muzem bejt treba 12 a byl bych na tym hrdej, to je ten zakladni rozdil oproti premierleague.

  8. Doležale

    ElvisPresley     před 15 lety 28.04.2010 21:54 |  
    0 0

    tady vidíš důsledky Tvého prodeje Suchého s Čelůstkou v zimě.Kdo sis myslel, že je nahradí, když jsi nikoho nepřivedl? A že chceš být více s týmem? Raději maž rychle pryč z celé Slavie a soustřeď se na žaloby proti Tobě v cause Bohemians. A zase budeš vyvozovat důsledky pro sebe takovým způsobem, že řekneš, že pokud by toto bylo i v dalšísezoně, tak z toho vyvopdíš i pro sebe určité důsledky..

  9. Re: Slavia - Jablonec 2:1

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 21:56 |  
    0 0

    Jestli nesnáším hru na jednoho útočníka, tak hrát úplně bez útočníka je pro mne nepochopitelné.

    • Re: Slavia - Jablonec 2:1

      Viking     před 15 lety 28.04.2010 22:04 |  
      0 0

      Pro mě bylo nepochopitelné nasazení Šenkeříka. Holt je Franta stará škola a jeho zaklínadlem je hlavně stavět zkušený hráče...

      • Re: Slavia - Jablonec 2:1

        EdCable     před 15 lety 28.04.2010 22:16 |  
        0 0

        Vzhledem k tomu, ze stridal Jandu, tak se zas tak nic moc nestalo...

        • Tecl

          Mac     před 15 lety 28.04.2010 23:05 |  
          0 0

          Možná tam Cipro mohl dát na závěr Tecla, třeba by se ujmula nějaká hlavička. :-(

          • Re: Tecl

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 23:16 |  
            0 0

            Podle mne měli od začátku hrát dva útočníci, třeba Ivanovský s Teclem. Záložníci v útoku toho nikdy nikde moc nepředvedli.

  10. Re: Slavia - Jablonec 2:1

    slaviator     před 15 lety 28.04.2010 22:18 |  
    0 0

    Tak nejhorší fotbal to nebyl, ale hrát naplno prvních a posledních pět minut je dost málo. Otázkou je, kdo byl dneska nejhorším hráčem - Janda? Bohužel Grajciar? Střídající hráče nepočítám, Šenkeříka jsem si všim jen když šel na hřiště, jinak neviditelnej, atd to samý. Komedie, komedie... Na druhou stranu jsem až do hvizdu rozhodčího věřil, že tam nějaká haluz spadne či že "nečekaně" pískne penaltu. Nestalo se, tak aspoň můžeme věřit, že českej fotbal je aspoň jaksi trochu čistej. Stejně bychom si nezasloužili hrát finále, natož ho i případně třeba vyhrát. Co bychom jako chtěli v Evropě dělat? Dostat s takovouhle hrou dardu od nějakého lucemburského týmu??

    • Re: Slavia - Jablonec 2:1

      mirecek1111     před 15 lety 28.04.2010 22:27 |  
      0 0

      tse...čistý ho možná tak děláme my. Kdyby byla v naší pozici Sparta, tak bys viděl. A na penaltu by se nečekalo do poslední minuty ale pískla by se pro jistotu hned v první.

      Hold už ten ročník takhle dopadlo. Budem si muset vystačit s tím, že se za pár týdnu zaradujeme aspon z neštěstí druhých. zdravím robine hude

      • Re: Slavia - Jablonec 2:1

        slaviator     před 15 lety 28.04.2010 22:42 |  
        0 0

        No, já nejsem nepřející, holt silnější pes mrdá a my jsme takové staré slabé psisko asi, nebo štěně ještě... buď jsme za zenitem nebo náš čas přijde :)

        Ale víš co je zvláštní? Že jsme v prdeli vlastně od doby kdy spolupracujeme s Hlučínem a byl tam "převelen" Puček :)

        • Re: Slavia - Jablonec 2:1

          Wommi     před 15 lety 28.04.2010 22:59 |  
          0 0

          ...hele ale pucek na slavku chodi porad...:)

          • Re: Slavia - Jablonec 2:1

            slaviator     před 15 lety 28.04.2010 23:44 |  
            0 0

            no jo, ale už nestíhá ty věci vokolo :)))

    • Re: Slavia - Jablonec 2:1

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 22:44 |  
      0 0

      No co bychom chtěli v Evropě dělat? My máme out asi 7 nebo 8 hráčů ze základní nebo na pomezí základní sestavy, Jablonec nikoho. Hrál v nejsilnější možné sestavě a celý druhý poločas jen odkopával. Podobně hrají Teplice. Uvidíme, kdo si jak v Evropě povede.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:1

        slaviator     před 15 lety 28.04.2010 22:49 |  
        0 0

        Jelikož máme dlouhodobě mimo 5-6 hráčů tak počítám, že, bohužel, podobné to bude i po letní herní přípravě - akorát holt Kaufmana nahradí bohužel někdo jinej, samozřejmě krom nezdolného Hubáčka:-) Nevybavuju si, kdy jsme naposled měli míň jak pět zraněnejch hráčů A týmu...

        • Re: Slavia - Jablonec 2:1

          Wommi     před 15 lety 28.04.2010 23:04 |  
          0 0

          ...jinak upozornil bych na zapas barcy, v podstate(videl jsem tedy jen druhou puli), prvni jsem byl spolu s tema par fandama:))...

          ..v podstate mi to naprosto stejne pripomeno druhou puli dnesniho edenu,..proste milion pokusu, strel, a ani jedna neprosla,..snaha bych rekl byla velika, ale bohuzel jsme nemeli stesti,..stane se..ale jinak bych rekl, ze jsem za snahu byl spokojenej,..velmi mne potesil dens,..opravdu hral pekne,..a bohuzel dostal Vaniak, jak vybihal,..jsem sedel kousek a rikam si, neeee..a bohuzel jo:)

          ..nakonec musim rict, ze mozna pro klub je to lepsi, protoze se aspon padne na hubu(aspon doufam) poradne a natvrdo, nebude to takovy to, cil jsme trochu splnili, jsme v poharu..zase alibismus..jsem zvedavej, co a jak to bude pokracovat

          • Re: Slavia - Jablonec 2:1

            slaviator     před 15 lety 28.04.2010 23:46 |  
            0 0

            to bydlíš asi blízko, žes to stih :) já se teda pravda zdržel ještě chvilku po zápase, byl jsem autem a na Břevnov jsem dojel někdy na konci zápasu, to jsem to ani nezapínal už... :) Takže nevím, jak Barca hrála (vizuálně), výsledek je asi pro ní krutej :)

            Ale s tou hubou souhlas.

            • Re: Slavia - Jablonec 2:1

              Wommi     před 15 lety 28.04.2010 23:56 |  
              0 0

              ..jj...bydlim pres kopec v zabehlicich,..koukal jsemna druhej polocas,..nejem uplne obrovskej priznivec barcy,..ale pravdou je ze hru maj bajecnou.
              Ten antifotbal, zdrzovani a hnus co ale predvadel inter, nema obdoby..jak jednou poznamenal Bosak, zlata ceska kopana nekdy,...no skoda mluvit, navic neuznanej gol,..trochu jsme mel pociz, ze pan rozhodi taky chce mluvit do hry vic nez je treba.

              • Re: Slavia - Jablonec 2:1

                slaviator     před 15 lety 29.04.2010 00:01 |  
                0 0

                No tak to jééje. Lepší to maj snad už jen lidi bydlící od stadionu v okruhu max ke Kohinoru na jedné či Průběžné na druhé straně :) A nejlepší lidi bydlící hnedka vedle... Jak se říká, seběhnout v papučích a jsou "doma", vyběhnout v papučích a jsou doma :)

                No, já včera tušil, že postoupí Inter. A i jsem mu v tom zápase docela fandil, kvůli Mourinhovi. A kvůli tomu, že mě se někdy ten styl Barcelony až zajídá, a to v těch chvílích, kdy místo fotbalu z jiné planety hrajou celej poločas "házenou"

    • Re: Slavia - Jablonec 2:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 28.04.2010 23:20 |  
      0 0

      Nejhorsi byl Vaniak, inkasovany gol jde na jeho vrub a bohuzel se opet ukazalo, ze pri nasem stylu hry nemuzeme hrat s golmanem, ktery stoji vecne na brankove care. Kdyby v te situaci stal aspon na malem vapne a reagoval rychle, tak to v pohode sebere. Ale on stal skoro na care a jeste zavahal, nez se rozhodl jit proti mici a tak nemel sanci zasahnout.
      Smerem dopredu tomu nemam moc co vytknout. Utocniky nemame, to vsichni dobre vime, ale presto tam bylo docela dost zavaru, kdy tam neco spadnout mohlo. Meli jsme kopat jeste jednu penaltu, ale sudi uz si netroufl pisknout ani jasny faul ve vapne. Dve minuty nastaveni byl pak uz totalni vysmech po prozdrzovanem polocase. Ale tak si rikam, ze co ma rikat Olomouc, tu zarizl sudi ukazkove a je jasne, ze Kriz si Plzen do Evropy uz protlaci. Jak rika klasik, silnejsi pes mrda a my letos silnejsi nejsme nikde, ani na hristi ani v zakulisi. Tak treba za rok.

      Jinak ver, ze bychom dardu od lucemburskeho tymu nedostali. Podobny tym jako dnes uhral dve remizy s Valencii. Ted nam ovsem nektere opory chybi - Hlousek, Vlcek, Naumov, Vomacka, Belaid ve 100% zdravotni kondici. Ja myslim, ze bychom do skupiny EL zase prosli.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 23:30 |  
        0 0

        Souhlas, az na to, ze vetsi podil na brance bych daval tomu, kdo tak nesmyslne prihraval malou domu.. vetsi chyba nez Vaniakovo vahani.

      • Re: Slavia - Jablonec 2:1

        slaviator     před 15 lety 28.04.2010 23:49 |  
        0 0

        No, je fakt, že ten gól, to se jen tak nevidí. Teda, u jinejch týmů, u Slavie v poslední době až moc často :( Ale nejhorším nebyl, byli hráči, kteří to dneska trumfli (Janda).

        No, otázkou právě je, proč jsme s Valencií uhráli dvě remízy. V podstatě ten samej tým taky dostal za poločas na domácím stadionu od Lille "bůra"..

  11. Re: Slavia - Jablonec 2:1

    Alfabet     před 15 lety 28.04.2010 23:00 |  
    0 0

    Obdržený gól jde sice individuálně na vrub Grajciarovi a částečně Vaniakovi, ale principiálně tomu, že naši hráči mají nesmyslně zažitou hru dozadu, namísto dopředu, odkud se dávají góly. Mimochodem - Martin Vaniak je stále vynikající brankář, ale jeho silnou stránkou je čára, nikdy jí nebylo vybíhání. S tím by také měla obranná taktika kalkulovat. Pohyb ve vápně a hra nohama je silnou stránkou Deenisse Romanovse - mimochodem, co je s ním? Jaký je průběh jeho rehabilitace? Je chrakteristické, že v rámci současné hráčské a výsledkové mizérie máme dneska na lavičce náhradního brankáře, který je nepoužitelný! Hlavně že to byla posila, která po půlročním stání musela ihned letět na soustředění na Kanáry, u nás s angažmá bez opce - ale za to zaplaťbánbůh

  12. Cipro

    Mac     před 15 lety 28.04.2010 23:02 |  
    0 0

    Po bitvě je každý generálem, ale nyní už lze říct, že výměna trenéra byla bohužel k ničemu. Ač mám Frantu Cipra rád, tak týmu v podstatě nic nedal, snad pouze jistotu Vaniaka v brance. Ani ty řeči odpůrců KJ, jak z hráčů po jeho odchodu spadne psychická deka, atmosféra v kabině se uvolní a tým pojede, se bohužel nepotvrdily. Ale myslím, že bychom vypadli i kdyby KJ zůstal, letošní sezona je prostě v prdeli. :-(

    • Re: Cipro

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 23:15 |  
      0 0

      Jasně, teorie, že hráči nechtějí pod KJ hrát byla od začátku postavená na hlavu. Jak řekl Pavel Kuka jednou ve studiu: "hráč má tím více peněz, čím lepší jsou výsledky a pod KJ byly výsledky všude, to hráčům nikdy nevadilo". Ani se mi nechce počítat, kolik bodů udělal tým pod Frantou Ciprem...

      • Re: Cipro

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 23:27 |  
        0 0

        To je tak nefer.. Cipro musi nest to, co mu Jarolim nalozil...vysledky Jarolimovy prace.. A krom toho si to klidne spocitej.. 3 vitezstvi a jedna porazka v poharech, v lize vitezstvi, prohra, remiza a prohra s juniorkou..to neni horsi bilance nez Jarolim.. krom toho prvni zapasy se vyznacovaly zvysenou bojovnosti.

        • Re: Cipro

          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 23:58 |  
          0 0

          ...Která postupme bohuzel odpadla a platilo to i v dnešním prvním poločase.

    • Re: Cipro

      DrFe1     před 15 lety 28.04.2010 23:53 |  
      0 0

      Podle mě je to přesně naopak než říkáš. Já tedy nevěřím tomu, že bysme s KJ na lavičce porazili doma Spartu. Pro mě tohle byl důkaz toho, že z hráčů ta deka spadla. Hráli evidentně s jinou chutí než v zápasech před tím (pod KJ). Se Spartou máme na jaře aktivní bilanci ( 2x vítězství, 1x prohra) za což jsem Ciprovi vděčný. Je to taky jeden z mála (možná jediný) plus v této sezoně.

      No a že Cipro s tím torzem kádru nedělá zázraky na počkání, to dokazuje pouze to, že není kouzelník. Cipro taky musel pracovat s tím, co zdědil po Jarolímovi a navíc "míra zraněnosti" našeho kádru dosáhla maximálních hodnot. Není proto divu, že s tou kombinovanou sestavou byly naše výkony často neurovnané a některé zápasy se i hrubě nepovedly (v Jablonci).

      K tomu že znovu vytáhnul Vaniaka, bych přidal ještě "objevení" Dense, který by se mohl velmi dobře uplatnit. Podle mě jsme dnes nehráli na naše letošní poměry špatně (snad s výjimkou tradičně nulového útoku) a vidím v tom jistou naději do budoucna, pokud na to tedy někdo naváže .....

      • Bojovnost

        Mac     před 15 lety 29.04.2010 16:02 |  
        0 0

        Ano, zvýšená bojovnost byla v derby se Spartou patrná, ale je otázkou, jestli to bylo změnou trenéra, nebo prostě tím, že to bylo derby. ;-) Proti Kladnu, v Jablonci a Olomouci už moc vidět nebyla. :-(

    • Re: Cipro

      slaviator     před 15 lety 29.04.2010 00:04 |  
      0 0

      No to je fuk, když v létě se stejně velký Karel vrátí, že jo. A debaty o Komňackém, Vrbovi, Hapalovi, Zemanovi, Psotkovi či nějakém zahraničím trenérovi jsou naprosto zbytečné.

    • Re: Cipro

      EdCable     před 15 lety 29.04.2010 08:35 |  
      0 0

      Spise se potvrdilo, ze se soucasnym kadrem s deseti zranenymi hraci tezko muze nejaky trener, at uz Jarolim nebo Cipro nebo Mourinho, neco zazracneho delat.

  13. Re: Slavia - Jablonec 2:1

    harry     před 15 lety 29.04.2010 08:15 |  
    0 0

    Tak sezona je bez diskuse naprosto katastrofální a doufám,že odpovědní lidé ponesou následky...Na druhous tranu-jak tu někdo výše napsal-nikde není psáno,že nemůžeme už příští sezonu bojovat o titul,podívejte se na loňské jaro v Ostravě-a letos bojujou (doufejme,že úspěšně) o titul..