Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Ve středu odveta s Jabloncem

Ve středu od 19:15 přivítá Slavia na stadionu v Edenu Jablonec. Odvetu semifinále poháru ČMFS vysílá přímým přenosem ČT4 Sport.

Zdecimovaná Slavia má před sebou další z několika "utkání roku". První zápas vyhrál Jablonec gólem Marka Jarolíma 1:0.

Slavia tedy musí vyhrát o dvě branky, aby postoupila přímo do finále Ondrášovka Cupu.

Marodka se Slavii vyprazdňuje, i když velmi pomalu. K odvetě jistě nenastoupí Naumov, Hloušek, Romanovs, Kaufman, Vomáčka a Belaid. Pondělní trénink nedokončil Stanislav Vlček, nejistý je start Jaroslava Černého. Do stoperské dvojice nenaskočí ani Milan Kopic.

Naopak nadějně to vypadá s Milanem Černým, Petrem Jandou a Peterem Grajciarem. Hrát už může Matej Krajčík, ale jeho nominace do základní sestavy by pro mě osobně byla překvapením.

Pravděpodobná sestava Slavie podle autora článku: Vaniak - James Dens, Trapp, Lafrance, Hubáček - Grajciar, Ragued, Janda, Kysela - Milan Černý, Ivanovski

Komentáře (45)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ve čtvrtek odveta s Jabloncem

    Ravik     před 15 lety 27.04.2010 15:06 |  
    0 0

    neni to nahodou ve středu?

    • Re: Ve čtvrtek odveta s Jabloncem

      Jachym     před 15 lety 27.04.2010 15:14 |  
      0 0

      Já tam jdu už zítra a klidně si počkám do čtvrtka, dokud ten Jablonec nějak neudoláme :-))

  2. Re: Ve středu odveta s Jabloncem

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 15:53 |  
    0 0

    Ano, hraje se ve středu. Věřím, že Jablonec porazíme (co mi také jiného zbývá...).
    Neviděl jsem utkání v Olomouci, takže jsem zvědav na Ivanovskiho.

    • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

      PetCC     před 15 lety 27.04.2010 16:47 |  
      0 0

      Zvědav moc být nemusíš, zatím se pořád jen seznamuje s ligovým fotbalem.

      • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 17:14 |  
        0 0

        Mně známý říkal, že prý v OCL hrá moc dobře, tak nevím. Techniku určitě má, ale o tom ostatním si nejsem zcela jist.

        • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 18:07 |  
          0 0

          Já bych jenom dodal, že Džeko se musel jít nejdřív rozehrát do ústí než začal svoje představení v rámci GL a Bundesligy..

          • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 18:17 |  
            0 0

            Nj, jenze na tisice hracu, co se musi nekde rozehrat, je jen jeden Dzeko..

            • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 20:34 |  
              0 0

              Jasně, ale pokud je ani nencháš rozehrát, tak na toho jednoho Džeka nenarazíš ani náhodou..

        • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

          Kactus     před 15 lety 27.04.2010 21:03 |  
          0 0

          Hlavne ma zvladnutou techniku padani ... by toho mel nechat uz a nebo posilovat at neni jak ta hruska.

  3. Re: Ve středu odveta s Jabloncem

    Wommi     před 15 lety 27.04.2010 18:26 |  
    0 0

    ..jsem zvedav, kolik prijde lidi,..na ofiko pisou ze je prodano 3200.

    • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

      Kactus     před 15 lety 27.04.2010 21:04 |  
      0 0

      jooo, stare zlate strahovske casy se vraceji :) ale to je porad o 700 vic, tak budme radi, ze :)

  4. Re: Ve středu odveta s Jabloncem

    japhy     před 15 lety 27.04.2010 18:46 |  
    0 0

    S tím Densem souhlasím. Dozadu sice nebyl stoprocentní, ale aspoň byla vidět na pravé straně chuť a pohyb.

  5. Re: Ve středu odveta s Jabloncem

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 21:52 |  
    0 0

    Dovolil bych si jeden off topic.. Prosim vas, mohl by mi nekdo vysvetlit jednu vec.. obcas se tu bavime, jak je to s ceskym fotbalem, ceskymi trenery, jejich metodami, jestli tak nahodou nejsme sto let za opicema.. Kdyz sleduju LM, nelze si nevsimnout, ze drtiva vetsina nejuspesnejsich tymu uz nejaky ten rok hraje systemem 4 - 2 - 3 - 1 nebo 4 - 3 - 3, proste s jednim stredovym utocnikem, zajistenym stredem zalohy a utocicimi kridly. Jak je mozny, ze to k nam jeste nedorazilo? Proc vsichni v lize hrajou stale 4 - 4 - 2? Neni to jako se zonovou obranou, ktera se v cechach prosadila snad jako na poslednim miste v evrope? Proc to nezkousi zadny z treneru ve slavii v tomhle rocniku, kde stejne nemame ani jednoho schopnyho silnyho utocnika? Porad se cpou zaloznici nebo drobni utocnici na hrot, ti pak hrajou proti silnym stoperum zady k brane, pochopitelne nemaji sanci a vsechny balony u nich konci.. Nestalo by za tó zkusit to treba takto od zalohy: Ragued, Janda - Grajciar, J.Cerny, M.Cerny - Ivanovski? No ja tomu nerozumim, jen laickej nazor...

    • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 21:57 |  
      0 0

      napr. Bayern to zatim hraje uplne dokonale, parada.. cesti treneri jen obcas praktikuji 4 - 5 - 1, to je ale neco uplne jinyho - teda dle myho soudu - vidim to jako system s 5 zaloznikama, ktery se flakaj ve stredu pole a jednim odriznutym utocnikem, na kteryho se kazdej vykasle..:-))

      • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

        tolsimir     před 15 lety 27.04.2010 22:03 |  
        0 0

        tak Bayern sis vybral zrovna za blby priklad, protoze ti hraji ukazkove 4-4-2, kdyz je zdravy Robben a Ribery

        • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 22:30 |  
          0 0

          Nejsem si jist jak jindy, ale dnes hral s jednim stredovym utocnikem a dvema kridly.

      • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

        MarHud     před 15 lety 27.04.2010 22:05 |  
        0 0

        Zejtra v podvečír bude velká prdel.Ať žije Jablonec,ale hlavně ACS!!!!!!

        • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

          bongor     před 15 lety 27.04.2010 22:14 |  
          0 0

          Už zase chlastáš MarHude?Kolikrát jsem Ti říkal nepij,ničí to játra.

          • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

            MarHud     před 15 lety 28.04.2010 07:36 |  
            0 0

            Když mě to baví:-))).

            • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

              whitesnake01     před 15 lety 28.04.2010 13:23 |  
              0 0

              jen chlastej, a poradne.... nejlepe do mrtva :)

    • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

      quelhar (admin)     před 15 lety 27.04.2010 22:39 |  
      0 0

      Tak 4-3-3 hraje celou sezonu Banik. Kdyz to chtel hrat Griga ve Sparte, tak ho hnali a smali se mu za to. Ale myslim, ze obecne to zalezi na tom, jake mas typy hracu k dispozici a jaky mas cas na natrenovani pohybu jednotlivych hracu v takovem systemu.

      Idealne to ma propracovane Barcelona. Od mladeznickych celku smerem k A tymu jsou hraci konstantne pripravovani na presny post, uci se navyky, ktere potrebuji na tom konkretnim postu zvladat a vsechny mladeznicke tymy hraji stejnym systemem (samozrejme v pripade zaku prikladne ocesane na verzi s mensim poctem hracu, kdyz se hraje napr. 7 na 7).

      Urcite nejde rict v pulce podzimu "tak, menime system, od pristiho zapasu hrajeme jinak". To by dopadlo katastrofalne. Ten system musi zvladat trener a musi mit cas jej vysvetlit hracum a naucit je, jak se maji v jednotlivych situacich chovat. To chce cas. Proc to u nas vetsina nehraje? To je spis otazka pro experty, na to si odpovedet netroufam. Tipl bych si, ze na to a) nemame hrace, b) nemame dostatecne odvazne trenery, kteri by to zkusili, protoze vetsinu sve trenerske kariery trenuji jiny system.
      Nicmene nemyslim, ze tohle je hlavni problem ceskeho fotbalu. Pokud jsi nucen napr. pracovat s hraci, kteri maji problem se zpracovanim prudsi prihravky, kdy jim mic casto vyleti do vzduchu a zpracovavaji ho tak nadvakrat a ztraci tim cenny cas, tak jsou tyhle otazky spise podruzne.
      Vsak se taky ukazuje, ze v lize cim dal casteji rozhoduje proste nahoda, kdy se jednomu z tymu neco povede. Vysledek ale neni dan celkovym obrazem hry, kdy kvalita na jedne strane prevysi kvalitu na druhe strane. A v to pocitam take hrube individualni chyby, ktere se takrka nahodne objevuji u vsech tymu.

      • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 27.04.2010 23:01 |  
        0 0

        No asi to uprostred sezony nejde tak jednoduse zmenit.. samozrejme ze to asi neni nejvetsi problem ceskyho fotbalu, ale kdyz takhle hraje vetsina nejlepsich tymu evropy, asi na tom neco bude, ne? Zrejme je to necim vyhodnejsi nez 4-4-2, treba je to lepsi pro vykryvani prostoru do obrany i pro utok.. souhlasim, ze asi je duvodem lenost ucit se neco noveho. Naopak poukazovani na nevhodne typy hracu bylo treba i v dobe, kdy se u nas porad hrala osobni obrana. V cely lize neni poradnej utocnik a vetsina tymu hraje na dva klasicky hroty, ktery jsou stejne neschopny a goly nedavaji..

        • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

          Urbie     před 15 lety 28.04.2010 00:02 |  
          0 0

          tak ja bych mimo jine řekl, že ten system 4-3-3 se vyznačuje hlavně tim, že se to hraje dost na jeden dotek a že ti hráči běhaj. Taky maj tyto týmy většinou dostatek ofenzivních a kreativních hráčů, včetně Baníku na český poměry. Ale jak říká Hřebík, je jedno jak se to napíše, hlavně, když ti hráči plněj pokyny a dostatečně doplňujou útok.

          • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

            Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 06:21 |  
            0 0

            tak momentalne mame hrace tak na 3-3-0 :D ale treba me osobne se dycky nejvic libilo 4-3-3 je to utocne hodne silny a kdyz tym vede tak se ty dve kridla stahnou do zalohy a je to spis takovy 4-5-1 , treba Zeman prosazoval vsude jen tuhle taktiku a zadnou jinou, to 4-4-2 taky hraje ale spousta svetovejch tymu , je to hlavne o hracich.

            • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

              Viking     před 15 lety 28.04.2010 09:16 |  
              0 0

              4-3-3 a 4-5-1 je defakto stejný styl. Jenom ten první je pro útočnou fázi a druhý pro obrannou kdy se křídla stahují zpátky a zavírají kraje...

  6. Re: Ve středu odveta s Jabloncem

    romson     před 15 lety 27.04.2010 22:35 |  
    0 0

    Ja bych na Jablonec dal do zakladu jak Dense tak aji Marese protoze me osobne v Olmiku oba hoooodne mile prekvapili!!!

  7. Krajčík vs Dens

    jarmik     před 15 lety 28.04.2010 08:05 |  
    0 0

    Proč se pořád debatuje o tom, jestli má hrát v obraně Dens nebo Krajčík? Copak si už nikdo nepamatuje (teda alespoň v případě Mateje), že jsou oba původem záložníci? Proč by Matej nemohl hrát v záloze, kam stejně patří? Dens ať zůstane v obraně. Žádného pravého záložníka stejně momentálně nemáme, protože Milana Černého je zapotřebí jinde a Kysela, o tom škoda mluvit. SKS!

    • Re: Krajčík vs Dens

      lassiter     před 15 lety 28.04.2010 09:21 |  
      0 0

      no tak ještě je tam Grajciar a Janda

      • Re: Krajčík vs Dens

        jarmik     před 15 lety 28.04.2010 09:27 |  
        0 0

        Janda není zrovna někdo, kdo nás dnes spasí. Navíc bývá spíš nalevo nebo ve středu. Grajciar musí jít doprostřed s Raguedem a hoooodně střílet. Jinak to dnes dobře nedopadne. Jeho pravačka je podle mě jediná věc, která nás reálně může spasit.

        • Re: Krajčík vs Dens

          Urbie     před 15 lety 28.04.2010 10:43 |  
          0 0

          to je právě asi jeden z problémů slavie, už to tady někdo zmiňoval, ale Krajčík, Janda, Grajciar, M. Černý, Kysela všichni původem praví záložníci a v podstatě nevidim moc velkej rozdíl jestli tam hraje zrovna ten nebo onen, protože všichni, hlavně Janda a M. Černý, mají tendenci to děsně drbat. Nikdo z nich není střední záložník, nejvíc se tomu podle mě blíží Milan Černy a nikdo z nich není důraznej útočník, kterýho potřebujem, tomu se zase nejvíc podle mě blíží Janda, kterej aspon umí docela i hlavou. Nicméně bych byl pro to, aby hrál Krjačík v záloze, protože má podle mě jednoznačně nejlepší centry. Grajciar hrál ted docela nalevo, uprostřed Jarda Černý, kterej je na kraj pomalej, ale ten asi hrát nebude.... Takže bych to viděl: Vaniak - Dens, Trapp, Lafrance, Hubáček - Krajčík, Ragued, M. Černý, Grajciar - Janda, Ivanovski
          případně, když máme tolik těch záložníků by se mohl zkusit ten systém 4-5-1 s Kyselouh v záloze a samotnym Jandou nebo Ivanovskim na hrotu, ale nevim, tam jsou všichni tak univerzální, že je v podstatě jedno, kdo kde hraje a furt to vypadá stejně a to je teda podle mě hlavní důsledek té "nové koncepce"

          • Re: Krajčík vs Dens

            Jiri1     před 15 lety 28.04.2010 12:33 |  
            0 0

            Zdravim, vypada to mnohem hur nez jsem cekal, ted uz nezbyva nez verit, ze do toho daji hraci vsechno a ze nam bude prat i fotbalova stestena. Ono vubec napsat den pred utkanim , ze navrat minuleho kauce , ktereho nekteri hraci nemohou ani citit je temer hotovou veci muze byt ucelna taktika nebo taky vstupenka na vlastni pohreb. Pocet divaku stezi prekona poharove derby se Spartou. Necekam zadne zazraky , osobne by mi stacil plny zajem hracu i jejich nasazeni. Zraneni Vlcka , Kopice jsou pro mne zahadou stejne jako slozeni stoperske dvojice, osobne bych uprednostnil Huba s Trapem a na kraj obrany bych pouzil treba Stareho ci jineho hrace. Ale tech variant je vic a jde o to aby byly ucelne , prti Jablonci , kde je proti nam temer nulova marodka by to sipise chtelo behavou zalohu a rychle technicky vybvene utocniky tj, asi jedina cesta na tym z Jablonce , ktery si hodne az nezdrave hodne veri a ktery pry o postup nema obavy. Desi mi , ze uz po utkani by mohl do deni ve Slavii zasahnout byvaly trener a to treba jako manazer A tymu , takze jeho odchod byl saskarna , aby nebyl spojovan s dalsimi spatnymi vysledky druzstva , kteremu uz po dnesku mozna o nic nepujde.

          • Re: Krajčík vs Dens

            japhy     před 15 lety 28.04.2010 12:40 |  
            0 0

            S tím Krajčíkem nevím, jsem na něj poslední dobou nějak alergický. Na Jandu se tu třeba taky docela dost nadává, ale jako jeden z mála je schopnej a ochotnej vzít někde uprostřed míč a mazat směrem na bránu. Nenazval bych to rovnou tahem na branku, ale dokáže hru vpřed alespoň urychlit. Ostatní tak nějak pořád čekaj komu by to přihráli a hra nemá spád. Docela se o něco podobného snažili i mladíci v Olmíku, bohužel jen první poločas. Navíc je dobrej v napadání a vepředu se snaží nabízet. Takže toho v sestavě momentálně vítám. Pravým opakem je potom Trubila, řekl bych, že s ním na trávníku jsme toho moc neuhráli. Nu což, pro dnešek si žádné naděje ani nedělám, nervy mám jen jedny a radši si je takhle pojistím.

  8. Re: Ve středu odveta s Jabloncem

    lassiter     před 15 lety 28.04.2010 12:30 |  
    0 0

    Tak Honza Suchopárek jde trénovat ke Kozlovi na Duklu. Škoda no, já bych si ho u nás dokázal spíš představit...

    • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

      Jiri1     před 15 lety 28.04.2010 12:42 |  
      0 0

      Zdravim ,normalne se k temto zpravam nevyjadruji, ale Honza je podobne jako Ivo Knoflickem takovym typem, ktery by asi Karlovi prilis nesedel, uz po ukonceni kariery se spekulovalo o jeho pusobeni vklubu, ale nakonec byl rad za praci u mladeze na Kladne, ktera neprinesla zadne vysledky tj, postup do celostatni ligy dorostu a pod. Navic i na Kladne zjistili , ze je treba dat prilezitost jinym lidem a jeste navic .......... Takze prace u lidi , majitelu ci vedeni , kteri ho znaji ze Slavie a kteri mu veri je to nejlepsi reseni.

      • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

        Viking     před 15 lety 28.04.2010 14:20 |  
        0 0

        Knoflíček??:-))) Ten co pomalu nezvládl ani vedoucího béčka v Příbrami??

        • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

          Jachym     před 15 lety 28.04.2010 14:48 |  
          0 0

          Jako hráče jsem ho měl rád, ale přiznejme si, žádná geniální hlava to není. Potvrdilo se to i nedávno v zábavném pořadu Karla Šípa. Ne každý dobrý hráč se může stát dobrým trenérem nebo manažerem. Důkazem budiž Karel Poborský u nás v Budějcích. . .

          • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

            LordEdmund     před 15 lety 28.04.2010 14:54 |  
            0 0

            podle mě to byl jasně náš nejlepší útočník kterej za dobu co Slavii sleduji vůbec hrál.Nejen ,že tam sypal góly,jak na béžícím pásu, ale hrozně dobře se na něj dívalo.Dokázal v rychlosti úžasný věci.
            Myslim ale,že pozice asistenta u "B" neni nic podřadnýho a i tam může hráče hodně naučit.Každej nemůže bejt manažer západního střihu, jako je Košťál:-)

            • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

              Jachym     před 15 lety 28.04.2010 15:36 |  
              0 0

              Tak to souhlasím (při započtení srovnatelně dobrého Kuky), v té době jsem se začal o fotbal jako malý kluk zajímat. A duo Kubík-Knoflíček je pro mě nezapomenutelné. Dodnes mám v paměti gól Ivoše v přáteláku proti Dánsku snad z roku 1984, který pak dlouho byl součástí nějaké znělky. Obešel v plné rychlosti asi čtyři hráče a pak zavěsil. Parádní gól se mu povedl i v kvalifikaci na Euro 88 proti Walesu, i když už to nic neřešilo. A tak bych mohl pokračovat dál...

        • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

          Jachym     před 15 lety 28.04.2010 15:31 |  
          0 0

          Jako hráče jsem ho měl rád, ale přiznejme si, žádná geniální hlava to není. Potvrdilo se to i nedávno v zábavném pořadu Karla Šípa.

  9. Re: Ve středu odveta s Jabloncem

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 15:46 |  
    0 0

    Mimochodem ten čas je opět genialni,takze kdo neni z prahy ma proste smulu, a pritom je ted takovy pekny pocasi ze by se to odpoledne krasne dalo , no jo proste ceskej fotbal de fanouskovi na ruku.

    • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

      lassiter     před 15 lety 28.04.2010 15:52 |  
      0 0

      odpoledne jako třeba ve čtyři?

      • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

        Wommi     před 15 lety 28.04.2010 16:12 |  
        0 0

        ..ja jsem zase za ten cas rad..v praci budu do sesti, pak vypadnu a pojedu hned tam, abych si vystal frontu a dostal se tam. Jinak chapu, ze pro mimoprazskyho je to horsi,..ale ono nikdy nevyjdes vsem vstric. Jedinej asi opravdu spatnej termin je pondeli 17..to je des!

    • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 28.04.2010 16:25 |  
      0 0

      Kamaráde v všední den je 19h dobrá. Mohlo by být 18:30 aby to stíhali i "mimopražský". I když já jsem taky mimopražský a ňák to prostě stihnu, i busem.

    • Re: Ve středu odveta s Jabloncem

      slaviator     před 15 lety 28.04.2010 16:59 |  
      0 0

      Otázkou je, zda k tomu trochu něco neměla i ČT, znáš to... a jako ve středu hrát v Praze odpoledne? To máš to samý jako pondělky, kdy čtvrt na šest je debilní čas... a půl šestý taky nic neřeší :) Od čtvrt na sedm je to dobrej kompromis myslím, a mohlo to být taky od 20 h, tak neremcej :)

  10. Re: Ve středu odveta s Jabloncem

    mart     před 15 lety 28.04.2010 20:18 |  
    0 0

    Lafata : " cekali sme na chybu Slavie, ... a ta prisla, ... no jo no, prisla"
    Tri goly,..... to by sme potrebovali asi trochu vic nez 45 minut, .... dvakrat, trikrat, ... ale nejspis vickrat.
    Spis daj dalsi gol voni. Ufff. Neni to dobre, neni to dobre, .... a neni to dobre :(