Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Olomouc - Slavia 3:1

Sešívaní v kombinované sestavě prohráli v Olomouci se Sigmou. Ligovou premiéru si odbyli Petr Mareš, Jan Zákostelský, Filip Duranski a Martin Hurka.

Olomouc - Slavia 3:1 (0:1)
Branky:
64. Šultes, 70., 80. Hubník - 24. Ivanovski

Slavia: Vaniak - Dens, Hošek, Lafrance, Mareš - Kysela (75. Duranski), Ragued, Koreš, Trubila - Tecl (68. Zákostelský), Ivanovski (83. Hurka)

Do prvního poločasu slávisté vstoupili odvážně a Olomouci byli vyrovnaným soupeřem. Aktivně si počínal Koreš, který v osmé minutě přestřelil bránu střelou zpoza vápna. Olomoučtí odpověděli hlavičkou Navrátila, která šla také nad břevno. V 11. minutě se dostal Koreš do brejku a při pokusu o obhození posledního stopera trefil jeho ruku, sudí však nepískal. V polovině poločasu nastaly nejvýraznější momenty první půle. Nejprve chyboval Lafrance a Šultes postupoval středem hřiště sám proti Vaniakovi. Vystřelil ještě za vápnem, ale bránu netrefil. Prakticky z protiútoku červenobílí dobře zakombinovali na levé straně, Koreš běžel sám podél čáry a ve správný moment poslal na malé vápno přízemní centr, který usměrnil za záda Drobisze Ivanovski - 0:1. Byla to první branka Ivanovskiho v soutěžním zápase za Slavii. Hned po rozehrání se do šance dostal Ordoš, ale z voleje přestřelil. Pak se až do konce poločasu na hřišti nic zajímavého nedělo s výjimkou šance Šultese ve 44. minutě. Toho ale Vaniak vychytal.

Druhá půle už ukázala větší rozdíl mezi oběma jedenáctkami. Sigma ovládla střed pole, držela míč a postupem času si vytvořila šance, zatímco sešívaní se často bránili jen odkopy a na polovině soupeře nedokázali míč podržet. V 60. minutě ještě mohli slávisté děkovat nešikovnosti Ordoše, který zblízka nedokázal hlavičkovat do prázdné brány. Za čtyři minuty už ale bylo vyrovnáno, Šultes obešel ve vápně dva slávisty a pod Vaniakem dostal míč do sítě - 1:1. To vlilo domácím novou krev do žil a střídající Michal Hubník dvěma brankami otočil skóre ve prospěch Sigmy. Nejprve se prosadil hlavou po standardce a o deset minut později se k němu míč dostal při situaci zavánějící ofsajdem a křižnou střelou překonal Vaniaka potřetí. To už na hřišti byli kromě Petra Mareše také Jan Zákostelský a Filip Duranski, všichni v ligové premiéře. Na posledních sedm minut se také na hřiště dostal čerstvě sedmnáctiletý Martin Hurka.

Komentáře (62)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Olomouc - Slavia 0:1 po 1. pol.

    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 25.04.2010 17:55 |  
    0 0

    Jsou tam pořád dost často šílený, nefotbalový situace ale docela to jde.. přeju jim ať to dotáhnou do vítěznýho konce

    • Re: Olomouc - Slavia 0:1 po 1. pol.

      Tonda     před 15 lety 25.04.2010 17:58 |  
      0 0

      je vidět že jim chybí zkušenosti a sehranost, ale je to lepší než ten náš profesorský fotbal ala 10 nahrávek v obraně, a teprve potom do útoku

      • Re: Olomouc - Slavia 0:1 po 1. pol.

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 25.04.2010 18:02 |  
        0 0

        souhlasím.. a docela rád bych se podíval na toho Hurku

        • Re: Olomouc - Slavia 0:1 po 1. pol.

          slaviator     před 15 lety 25.04.2010 18:43 |  
          0 0

          už ho tam máš :)

      • Re: Olomouc - Slavia 0:1 po 1. pol.

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 25.04.2010 18:09 |  
        0 0

        Teda ale Tecl mě zatím moc nepřesvědčuje, nemá odhad na balon

        • Re: Olomouc - Slavia 0:1 po 1. pol.

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 25.04.2010 18:14 |  
          0 0

          Kysela taky ne :-)

  2. Re: Olomouc - Slavia 3:1 v 2. pol.

    japhy     před 15 lety 25.04.2010 18:41 |  
    0 0

    První poločas ušel, druhej je bída od samého začátku. Jen to nakopáváme dopředu. Porovnání s mladými je kruté hl. pro Kyselu a Trubilu, ničím nevyčnívají.

  3. Re: Olomouc - Slavia 3:1 v 2. pol.

    whitesnake01     před 15 lety 25.04.2010 18:46 |  
    0 0

    Poslete to hovado jmenem Ivanovski zpatky do Makedonie, to je neskutecne co predvadi. Neustale simuluje, vali se, soluje jak magor, zazdil spoustu akci. Takovy hrace ve Slavii nechci...

    • Re: Olomouc - Slavia 3:1 v 2. pol.

      mirecek1111     před 15 lety 25.04.2010 19:09 |  
      0 0

      On mi připomíná Anelku v dobách jeho největší slávy, těsně po přestupu z Arsenalu do Realu madrid. bohužel.
      S takovými hráči to fakt nemá smysl, i když mají talent. To by se pak trenér nemohl podívat do očí hráčům na lavičce.

    • Re: Olomouc - Slavia 3:1 v 2. pol.

      harry     před 15 lety 26.04.2010 07:24 |  
      0 0

      nesmysl,jeho gol je jedno z mála pozitiv zápasu.Budu ho tu mít stokrát radši než vyšeptalou legendu Standu V. nebo Šenkeříka...

      • Re: Olomouc - Slavia 3:1 v 2. pol.

        Tonda     před 15 lety 26.04.2010 11:26 |  
        0 0

        podle mě, Ivanovskiho ponechat pro velký potenciál. Jeho hra je dobrá, leč trpí na zoufalý výkon celého mužstva.. Jediné co bych mu vyčetl je to simulování. to že zasóluje, to nevadí, něco zadrbe, něco vyhraje, pořád lepší než naivní nahrávky zpátky do zálohy.

        Standa Tecl se neprosazuje, ale rozhodně bych ho nezatracoval. Jsou tady jiní kteří dostávali víc jak rok šanci, ačkoliv na toneměli a téměř vždy schytali kritiku. Standa Tecl je mladý, a jeho výkony můžou jedině růst s přibývajícími zkušenostmi. Ale neodsuzoval bych ho pro špatný půlrok. Navíc když příležitosti skoro nedostal, a navíc hru drbe celý tým.

        Jak jsem psal, jsou tu jiní na které by měl být upřen zrak.
        1) Vlček - Jediné co může týmu dát jsou zkušenosti, proto bych zvažoval jeho případný odchod.
        2) Šenkeřík - to je krize. Nepřeju mu nic špatného, a nemyslíám to osobně, ale takovou tragedii co předvádí, to si nezaslouží hrát ani za rezervu. O jeho setrvání ve Slavii nemůže být ani řeč.
        3) Kysela - na to že má asi 110 ligových zápasů, je mu 24 myslím, zkušenostzi by už měl mít, neprosadil se, a hraje pouze kvůli velké marodce. Na lavičku ano, do pole ne. Je otázka jestli by se s tím byl ochotný smířit. Každopádně to co uhraje on, uhraje i Vlček
        4) Vaněk, Koreš, Trubila - poslat na hostování, nebo nechat na lavičce?
        5) Krajčík - ačkoliv si to někteří nebudou chtít přiznat. Jeho výkony jdou už od podzimu pomalu směrem dolů. Jeho zkušenosti určitě můžeme využít, ale pomalu je čas dávat šanci Densovi, případně Kaufmanovi/Mikulovi.
        6) Hubáček - začíná kupit čím dále více chyb, a bohužel ani věk nehraje v jeho prospěch. Náhrada mladíkama z rezervy se zdá být nedostatečná. Tady je velký otazník jak to bude dále. Osobně bych byl pro pozvolnou změnu s jiným zžejmě koupeným hráčem.
        7) Kopic, sice je mladý, ale považoval bych to za velkiou chybu kupovat tohoto hráče. Kolik gólů padá na jeho vrub? Jeho hra se mi nelíbí. Na slavii to momentálně není.

        • Re: Olomouc - Slavia 3:1 v 2. pol.

          whitesnake01     před 15 lety 26.04.2010 12:27 |  
          0 0

          Standu bych nechal, Hubacka taky, je potreba mit v tymu srdcare a nejakou zkusenost... Ivanski mohl vcera nekolikrat prihrat, ale radsi to zadrbal do rohu i kdyz toho hrace moc dobre videl, jeho styl hry se mi vubec nelibi, ale je to muj nazor...
          Me se libil Dens( ma skvele zpracovani, rychlost, obrane zakroky velice solidni, obcas tam sice lital takticky, ale to se zpravi), v Koresovi je potencial
          zbavit se: Kopic(namyslene poleno), Trubila(nema na to), Senky(bez komentare), Kyselo(hrac na hovno), Ivanovski(uvidite ze se neprosadi, s tim jeho stylem nema sanci)
          Dat sanci: Tecl(me se ze zacatku docela libil), Kevin(musi prestat hrat rukama, uz na nej meli byt dve pencle)
          Jinak moc me prekvapuje Trapp na stoperovi, myslim ze by tam mohl zustat a k nemo Vomacku nebo Kaufmana(jestli se vubec uzdravi)

          • Re: Olomouc - Slavia 3:1 v 2. pol.

            Tonda     před 15 lety 26.04.2010 14:14 |  
            0 0

            Trapp me tez mile prekvapuje, podle me by ho ragued na DZ nepustil. Takze Trap na stoperu je mile jarni prekvapeni. A myslim ze se k nemu vrati celustka. Spise doufam. To ale nemeni nic na tom, ze by krom (Kaufmana ?) ci Vomacky prijit jeste jeden zkuseny stoper. Anebo se bude muset dat Vomacka poradne dohromady. Lafrance a Hosek - ty 2 bych videl spise do budoucna..

  4. Re: Olomouc - Slavia 3:1

    slimak     před 15 lety 25.04.2010 18:56 |  
    0 0

    zapas se spatne hodnoti, ale lze najit i nejaka pozitiva..prekvapila mě rozhodne prvni pule, velka aktivita hracu a take pokus o kombinacní hru..v polocase druhém jsme byli bohužel hrozně pasivní a o gol si koledovali...k hračům samotným-vyjadrim se jen k pozitivum: podle se velmi dobre zahral Dens, ktery by mel nastoupit i ve stredu, Hošek také nezklamal, ve hre hlavou byl slusny. ragued pak opet nejdriv velmi dobry, pak uz se svezl s mizerií a jeho hra uz byla bez chuti..

    k tem horsim vykonum-bohuzel se ukazalo, ze trubila,Mareš, ivanovski a koreš nemají (zatím) na to, aby hrali za slavii

    • Re: Olomouc - Slavia 3:1

      slimak     před 15 lety 25.04.2010 18:59 |  
      0 0

      a vlastne se mi jeste libil Duranski, ktery byl na hristi sice chvili, ale myslim, ze ukazal svuj potenciál..

    • Re: Olomouc - Slavia 3:1

      denydzlSKS     před 15 lety 25.04.2010 19:08 |  
      0 0

      mě se teda zrovna mareš ze všech těch mladých a nových líbil asi nejvíc...jinak souhlas. první půle dobrá - především dens, ale ten šel časem taky hodně dolů! jinak snad ještě ten duranski mi přišel solidní.
      jinak prosím vysvětlete ivanovskimu, že ve fotbale nejde o to kolikrát leží na zemi a že primárně by se měl snažit jít do zakončení a až když to nejde tak jít pro faul a né naopak!

  5. Re: Olomouc - Slavia 3:1

    honzah (přítel SN)     před 15 lety 25.04.2010 20:10 |  
    0 0

    Tak Krajčík si dneska ,,odseděl" červenou z poháru. Dneska disciplinárka Doležala nepobouřila, dneska ne :-))

    Tak mě to jen napadlo jako vtipný moment. Myslím, že někdy loni či předloni si takhle Řepka ,,odseděl" nějakou červenou z ligy v poháru, čili obrácená analogie.

    • Re: Olomouc - Slavia 3:1

      slimak     před 15 lety 25.04.2010 20:11 |  
      0 0

      děláš, jako by byl krajčík ted náš klíčový hráč, bez kterého nemůžeme existovat...

      • Re: Olomouc - Slavia 3:1

        slaviator     před 15 lety 25.04.2010 20:13 |  
        0 0

        Otázkou je, zda máme v současnosti hráče, bez kterého nemůžeme existovat... Klíčovým hráčem je možná akorát tak Vaniak, jenže i s ním v sestavě prohráváme, takže je vlastně (z bodového hlediska) nakonec jedno, zda by nechytal jinej brankář.

        • Re: Olomouc - Slavia 3:1

          slimak     před 15 lety 25.04.2010 20:19 |  
          0 0

          máš pravdu :)

          • Re: Olomouc - Slavia 3:1

            MarHud     před 15 lety 25.04.2010 22:07 |  
            0 0

            Kolikátá je to Vaše porážka v lize?Patnáctá?-:)))))

            • Re: Olomouc - Slavia 3:1

              mirecek1111     před 15 lety 25.04.2010 22:21 |  
              0 0

              na to k jakému průseru se schyluje si veselý. Prohrajete v Ostravě a nejenže přijdete o titul ale i o druhé místo. To bude radosti aspon na konci sezony:)

            • Re: Olomouc - Slavia 3:1

              bongor     před 15 lety 26.04.2010 07:52 |  
              0 0

              Taky se dočkáš,K už je v nabídce a jestli ho nějakej blázen koupí,tak jste příští rok na tom jako my.

  6. Re: Olomouc - Slavia 3:1

    PetCC     před 15 lety 25.04.2010 22:05 |  
    0 0

    Čekal jsem, že můžeme dostat 3 góly, ale dost mě překvapil průběh. Nečekal jsem, že půlhodiny budeme lepší, nečekal jsem ani, že budem góly dostávat ze standatek.

    • Re: Olomouc - Slavia 3:1

      MarHud     před 15 lety 25.04.2010 22:16 |  
      0 0

      A protože jste vlastně byli lepší,dostali jste jen tři góly.Hehe.:-))).

      • Re: Olomouc - Slavia 3:1

        Khadgar     před 15 lety 25.04.2010 22:23 |  
        0 0

        Asi sis to špatně přečetl. Ale to je takový sparťanský, vzít si ze všeho jenom to, co potřebuju.

        By mě zajímalo, jak by Sparta měla dlouhý tiskovky kdyby měla tolik zraněnejch hráčů jako my.

        • Re: Olomouc - Slavia 3:1

          slaviator     před 15 lety 25.04.2010 22:29 |  
          0 0

          Jak už tu někdo psal, to by samozřejmě žádala o odklad zápasů a bylo by jí samozřejmě vyhověno.

      • Re: Olomouc - Slavia 3:1

        bongor     před 15 lety 26.04.2010 07:51 |  
        0 0

        Nesomruj MH

  7. Re: Olomouc - Slavia 3:1

    harry     před 15 lety 26.04.2010 07:25 |  
    0 0

    Jak hluboko jsme klesli.......

    • Re: Olomouc - Slavia 3:1

      jiras     před 15 lety 26.04.2010 08:38 |  
      0 0

      Co tím myslíš?Že prohrajeme a v podstatě to nikomu nevadí? Hrůza, taky si říkám.

      • Re: Olomouc - Slavia 3:1

        slaviator     před 15 lety 26.04.2010 09:27 |  
        0 0

        Tak nejak jsme si letos totiz uz na porazky "zvykli" - kolikrat ze jsme to letos prohrali? V lize 15× z 25ti zapasu, v domacim poharu 1×, v predkole EL v Belehrade, prohrali jsme s Lille, s Janovem, v Janove.. takze 20 souteznich porazek, takove "krasne" jubileum". Des jsou hlavne ty porazky v lize, ale co s tim maji fanousci co delat? Maji napadnout autobus, maji namalovat na zdi baraku hracu nejake vulgarismy jako onehda spartane Hrebikovi, maji fanousci vyhrozovat hracum fyzickou likvidaci jako vyhrozovali spartane Hrebikovi? V ci prospech?

        • Re: Olomouc - Slavia 3:1

          lassiter     před 15 lety 26.04.2010 09:31 |  
          0 0

          patnáckrát jsem v lize neprohráli, nesmíš těm sparťanům všechno věřit.

          • Re: Olomouc - Slavia 3:1

            slaviator     před 15 lety 26.04.2010 10:56 |  
            0 0

            Kurnik, tak patnáctkrát celkem asi :) V lize máme skvostnou vyrovnanou bilanci 9-8-9, pravda, ještě jsem na to minulej tejden koukal a říkal si, zda to "dotáhneme" na 10-10-10? :-)

            No takže 9 v lize, 1 v poháru, 1 v předkole EL a pak s Lille dvakrát a v Janově. Takže 14? No sakra, to už hnedka vypadá líp :)

            • Re: Olomouc - Slavia 3:1

              Jakubisko     před 15 lety 26.04.2010 14:10 |  
              0 0

              V poháru jsme prohráli ještě v Karviné.

        • Re: Olomouc - Slavia 3:1

          lassiter     před 15 lety 26.04.2010 09:34 |  
          0 0

          a s Janovem jsme doma taky neprohráli. no bodejt by sis na ty porážky nezvyk, když si je sám vymejšlíš :-)

          • Re: Olomouc - Slavia 3:1

            slaviator     před 15 lety 26.04.2010 10:57 |  
            0 0

            No tak místo "s Janovem" druhej zápas s Lille, prašť jako uhoď. Kdo si má všechny ty porážky letos pamatovat..? :-))

    • Re: Olomouc - Slavia 3:1

      tantalos     před 15 lety 26.04.2010 10:08 |  
      0 0

      Jo, klesli jsme dost hluboko za ten rok - 19 bodů na Spartu a přes deset na čtvrté místo. Už dlouho jsme nebyli v takové bídě. Na druhé straně sestava v Olomouci alespoň naznačuje, že se někdo pokouší s tím něco udělat...

      • Re: Olomouc - Slavia 3:1

        mirecek1111     před 15 lety 26.04.2010 12:09 |  
        0 0

        no to se obávám že moc ne. nebo možná svým způsobem ano, ale jasně se ukázalo, že to nepůjde ani tahle.
        Třeba stoperská dvojce LaFrance, Hošek. Jestli budeme od 1. července začínat od nuly, tak se ukázalo, že nemáme žádného stopera. Oba dva na základ příští rok totiž nejsou.
        Koreš, jestli bude dál k mému absolutnímu nepochopení nastupovat ve středu hřiště, tak by to asi taky nikam příští rok nevedlo. protože to nikam ve středu hřiště nevedlo ani když hrál předpředminule, předminule, minule takže nechápu, proč si něco nalhávat.
        Tecl, Ivanovksi zřejmě též ukázalli, že to na nich příští rok postavit moc nebudeme. Trubilu nekomentuju. Dens je hráč jehož "zazáření" bylo taženo špatnými výkony Krajčíka. Ničím jiným. Není možné si bláhově mystel, že po roce nic moc výkonů ve třetí lize najedou bude mít na základ týmu, který se bude drápat na špičku.
        Posledních 15 minut sem neviděl, takže Duranskoho hodnotit nemůžu.
        Kysela? byl jeden z mála hráčů ze "základu" vyčníval na hráči béčka včera? takže asi tak.

        • Re: Olomouc - Slavia 3:1

          Navar (přítel SN)     před 15 lety 26.04.2010 13:38 |  
          0 0

          Tak s těmi stopery absolutně nesouhlasím. Podle mě se na tomto místě výborně chytil Trapp, velmi mě tím překvapil a domnívám se, že pokud by si toto místo osvojil, piloval by obranu, tak by se zlepšoval a stal by se na tomto místě špičkou ligy. Umí dobře hlavou, je konstruktivní, umí rozehrát, na stopera hraje celkem čistě. Potřebuje k sobě jen druhého zkušeného stopera, ťakový typ Marka Suchého a toho musíme sehnat. Klidně starší hráč typu Drska, Jarošíka a podobně (třeba Kaufmann, pokud by se vyléčil a dostal do formy). K tomu bychom měli připravené k naskočení trochu nadprůměrného Vomáčku a nadějného Hoška, to si myslím, že byl silný střed obrany.
          Na pravý kraj Matěj (stejně nikoho lepšího neseženem) + na střídání Dens a vlevo asi Hobů (opět - stejně nikoho lepšího neseženem).

          • Re: Olomouc - Slavia 3:1

            mirecek1111     před 15 lety 26.04.2010 16:56 |  
            0 0

            Trappa jsem v příspěvku myslím nezminoval ne. Možná proto, protože nevím zda to je jen dočasné řešení nebo už stoper. Jako ani stoperská dvojce Trapp-Kopic neklapala. Ale neříkám, že Trapp s někým novým by nemohla být varianta. Dobrá varianta. Asi bude záležet též na tom, jestli se vrátí Čelůstka a kdy a kam pak naskočí Kaufman.

        • Re: Olomouc - Slavia 3:1

          Jiri1     před 15 lety 26.04.2010 13:51 |  
          0 0

          Zdravim, tak mi napada co vlastne kdo cekal od vcerejsiho zapasu, v nasi situaci kdy cele jaro defakto jen lepime sestavu, snad jen nejaky velky naiva mohl cekat jiny prubeh. Na dokazovani sve formy ci to , ze maji na Slavii ,mela totiz drtiva vetsina hracu ze vcerejska cele jaro. A jak to dopadlo jiz vime. Legrace pry zacala jiz koncem minuleho tydne , kdy se v Edenu ze vsech tymu tj A, B i dorostu vybrala sestava acka, becka. na spolecnem treninku. Zoufaly Cipro a nejen on jen kroutil hlavou pri pohledu na tzv. spickove hrace Juniorky a prvniho dorostu. Presto nekteri byvali bafici byli zvedavi treba na vykon Hurky ci Hoska a predpovedeli , ze to nebude nic moc, meli pravdu, znovu se ukazalo, ze soucasne rocniky dorostu mohou tezko zalepit diry po hotovych hracich a ze jeste radu let potrva nez se vrati era trebaNecida ci Sucheho a mnoha dalsich. Docela bych pripomenul vyrok Olomouckeho trenera Psotky , kdyz zoufaly Cipro vypocitaval absence hracu, my jsme hrali proti Slavii je to tak, tak........... Ano stalo se uz modou , ze pred kazdym zapasem vypocitava pan Zlamal absence hracu a to je asi chyba. Co dal , pokusit se postoupit z poharu, skutecne se zamerit na vyber noveho trenera , to slovo novy bych podtrhnul. Vedeni klubu dosud neoslovilo relevantne jedineho kauce , ktery by mohl od cervence prijit a ani Beranek o zajmu Slavie nic nevi. Pak bych skutecne dukladne provedl inventuru kadru , zuzil bych acko na nejakych 18 az 20 hracu a to kvalitnejsi b tym bych poskladal, pri marodce bych nemusel delat konkurs treba na pozici jednoho ze stoperu , ale mel bych jistotu a mozna by mne to nestalo ani tolik penez co nakup jisteho Skandinavce do prvniho dorostu , kde prevazne vysedava na lavicce nahradniku. Rozhodne bych podekoval oboum asistentum a novy realizacni tym bych nechal na novem kauci ne na byvalem kauci, ktery si snad uz neskrtne , ze Karle , ale podle nekterych zdroju je mozne vse. Snazil bych se rozdelit funkci sportovniho reditele , ktery dnes dela casto spise manazera nepotrebnych hracu a urednika v jedne osobe a angazoval bych skutecne Slavistu jako pana Ricku. Mozna bych z pozice gen , reditele i prekonal sam sebe a dal bych tomuhle cloveku, ktery zije Slavii i dnes stejne kompetence jako driv a nelitoval bych vynalozenych penez , ktere by se za par let vratili.

          • Re: Olomouc - Slavia 3:1

            Navar (přítel SN)     před 15 lety 26.04.2010 16:06 |  
            0 0

            Tak pane Jiří, zaplať pánbůh, že nejste generálním ředitelem...
            Přidám jen vaše dnešní perly pro zasmání ostatním.
            1) "Stalo se uz modou, ze pred kazdym zapasem vypocitava pan Zlamal absence hracu a to je asi chyba." A co má dělat? Neinformovat fanoušky, kdo je zraněný :)))
            2) "Pokusit se postoupit z poharu, skutecne se zamerit na vyber noveho trenera , to slovo novy bych podtrhnul. Vedeni klubu dosud neoslovilo relevantne jedineho kauce." Jak to víte? :)) I kdybyste byl sportovním ředitelem, tak při systému řízení Slavie tohle ví jen Doležal s Rosenem. Bohužel (nebo bohudík)

            • Re: Olomouc - Slavia 3:1

              Jiri1     před 15 lety 26.04.2010 16:25 |  
              0 0

              Zdravim, vite bohuzel to na media a i fandy klubu uz nepusobi jako vycet , ale jako alibi pro nepovedene utkani, vcera uz to nevydrzel trener Psotka a rekl k tomu sve, bohuzel neni sam , denne posloucham od fandu nejruznejsich klubu naprosto nelichotive poznamky k teto politice klubu. A k tomu druhemu, Vy jste zaznamenal nejaky pokus o osloveni trenera, ktery by alespon priznal kontakt s klubem , nebo jste zaznamenal nejakou aktivitu timto smerem, anebo si myslite , ze fanousek nema pravo na informace., myslite ze fandy zajimaji nejake dohady , ktere se siri primo z kabiny. System rizeni klubu znam , myslim slusne a nebudu ho hodnotit, jen bych Vam chtel sdelit, ze rozhodujici kroky nedela duo Rosen , Dolezal, minimalne bych pridal jeste jedno jmeno. Nicmene tato sezona je pruser,. obrovsky pruser, becko balancuje na hrane sestupu, acko ma posledni nadeji ve stredu, pokud to nevyjde bude to dalsi ekonomicka rana, prijmy z Evropskych poharu i prezentace hracu prinaseji dalsi miliony do nasi kasy. A k tomu sportovnimu rediteli, byly casy kdy jej opravdu bravurne zvladal onen pan Ricka , ktery je dnes v Edenu nevitanou figurou a malokdo muze poprit , ze hlavne hraci ktere privedl prinesli do nasi kasy penize.. Zaverem bych Vam jen chtel vzkazat , ze transparentnosti vuci vlastnim fandum se nebranim, naopak , ale ve vsem nebot tech perel o lterych mluvite jsem ze strany vedeni napocital oprvdu hodne. hlavne v posledni dobe.

              • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                slimak     před 15 lety 26.04.2010 16:34 |  
                0 0

                ale přeci to není alibi, ale naprostý fakt..navíc po zápase se na to nikdo nevymlouvá..ukažte mi tým, který by s měl permanentně zraněných tak 8 hračů, to prostě zamává s každým ( i když to samo neni jediná přična naší mizerie)

                přeci nemůžete čekat, že zejtra udělá Doležal tiskovku ( i když to je jeho oblíbená činnost:) a řekne ( v rozehrané sezone!!!): jednáme s beránkem, Houlierrem a vrbou

                • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                  Jiri1     před 15 lety 26.04.2010 16:43 |  
                  0 0

                  Bohuzel v posledni dobe uz je to nejen fakt , ale i berlicka proti mozne kritice a a vpravde bych ocekaval treba rozhovor pro fandy o soucasne situaci v klubu, vyhledech a v obecne rovine i situaci okolo trenera, cili nejen hluboke mlceni ke vsemu a vsem, nakonec treba o opetovne instalaci trenera Jarolima hovori lide okolo klubu a ne jeden. Proto bych treba rad znal nazor vedeni.

              • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                quelhar (admin)     před 15 lety 26.04.2010 16:49 |  
                0 0

                Jiri, je tak trosku nefer argumentovat s beckem na hrane sestupu. Po vikendu se poprve od zacatku sezony dostalo hloubeji do spodni poloviny tabulky, coz je mimo jine dano i losem. Pristi vikend hrajeme na hristi tretiho Varnsdorfu a ve zbylych osmi zapasech nas cekaji zapasy se vsemi ostatnimi B tymy v soutezi, Motorletem a Vysehradem. Tyto tymy jsou momentalne na 9., 11., 12., 13.,, 15., 16., 17. a 18. miste. Jinymi slovy jsme od zacatku jara hrali vyhradne s tymy z prvni poloviny tabulky a v poslednich osmi zapasech budeme hrat vyhradne s tymy zespodu tabulky.

                • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                  Jiri1     před 15 lety 26.04.2010 16:57 |  
                  0 0

                  Co je na tom nefer , vzdyt odstupy jsou minimalni a jiste stejne jako ja vis , ze stejne jako loni budeme minmalne v poslednich 4 kolech hrat bez hracu , kteri nastoupi po dovolene v polovine cervna pripravu s Ackem a tech nebude urcite malo.

                  • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                    quelhar (admin)     před 15 lety 26.04.2010 17:02 |  
                    0 0

                    Kolik jich bude nevim, ale prakticky cele jaro kvuli velke marodce za becko nehraji zadni hraci z acka, snad az na jeden start Tecla. Nicmene i v pripade, ze nekteri mladi hraci z becka nastoupi do pripravy s ackem, tak pokud bude hrozit becku sestup, tak ti hraci na dovolenou nepujdou. Ostatne moc nevim, koho ze soucasneho kadru by se to mohlo tykat. Vanek, Mikula, mozna Stary, mozna nekdo z utocniku... Rozhodne zadny exodus.

          • Re: Olomouc - Slavia 3:1

            slimak     před 15 lety 26.04.2010 16:13 |  
            0 0

            tak jen to, že by mohl být Beránek mezi uvažovanými kandidáty mě vyděsilo..z čech bych bral jenom Komnackyho, jinak myslim, že je čas na kvalitního zahraničního kouče...

            • Re: Olomouc - Slavia 3:1

              Jiri1     před 15 lety 26.04.2010 16:30 |  
              0 0

              Vydesilo, jeden z mala kaucu v Cechach se schopnosti vyhledavat kvalitni mlade hrace, zna dokonale pomery , je akceptovatelny i vedenim a fandy , je odbornikem a nic na om nemeni ani Brno. Zahranicni trener, ci Komnansky z ceho bychom jej zaplatili, dale je opravdu vsechno otazka financi, kterych se ale nedostava , to nepopira dnes v Edenu nikdo.

              • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                slimak     před 15 lety 26.04.2010 16:40 |  
                0 0

                a že těch mladych kvalitnich hracu v brně vyhledal..beránek neměl závratné úspěchy s námi ani žádným jiným týmem, co vedl - brno se jen potácí od nikud nikam..

                finanční stránka je podstatná, ale ještě podstatnější by měla být kvalita trenéra- vezmem-li si některé silně nepovedené transfery hráčů, tak by i třeba půl milionu měsíčně na platu pro trenéra nebyla v tom srování nijak závratná částka

                • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                  Jiri1     před 15 lety 26.04.2010 16:48 |  
                  0 0

                  Vite , obcas je potreba vedet , kdy ten trener do Brna prisel, jake ma kompetence , co jsou majitele ochotni uudelat pro prichod mladych kvalitnich hracu vytipovanych trenerem a co je priorotou treba v tom zminovanem Brne. A jake pomery tam dnes panuji, protoze ve fotbale neni nic navzdycky , nebo nacas, presvedcil me o tom Jablonec a jeho eskapady s dluhy vuci hracum v zime , ty byly zavratne a nyni..... Tkze hodnodte Beranka komplexne a za nej v Edenu Evropske pohary byly a v Madarsku sve take odtrenoval.

                  • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                    mirecek1111     před 15 lety 26.04.2010 17:12 |  
                    0 0

                    je to opravdu out varianta nebo se mi to jen zdá. Že se vůbec nespekuluju, že by nás nemohl vzít pan Hřebík.
                    To má vedení k němu špatný vztah nebo co. Mě přijde že v součastnosti a zejména při těch specifických problémech co máme je právě on ten jediný správný. Aspon z toho českého portfolia trenéru.

                    • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                      lassiter     před 15 lety 26.04.2010 17:21 |  
                      0 0

                      To, že se o něm nespekuluje, přece nemusí znament, že má k němu vedení špatný vztah. Co je na našich problémech tak specifického, že právě on je ten jediný správný?

                      • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                        mirecek1111     před 15 lety 26.04.2010 17:51 |  
                        0 0

                        po tom neskutečně dlouhém roce to snad vidí i malé děcko, jaké jsou naše problémy. V čem tkví.. A právě Hřebík mi přijde jako ideální varianta je vyřešit. Dokonce ideálnější než Komnacký, i když se nechci přít zase s jeho příznivci :)

                        • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                          DrFe1     před 15 lety 26.04.2010 21:17 |  
                          0 0

                          A v čem jsou tedy ty naše problémy ? Ač už nejsem malé děcko, tak v tom zas tak úplně jasno nemám resp. o řadě věcí se jenom dohaduji. V čem tedy spatřuješ ty naše hlavní problémy ?

                          • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                            mirecek1111     před 15 lety 26.04.2010 23:08 |  
                            0 0

                            Doufám, že se neptáš ironicky. Nepotřebuju se tady zase s někým trapně hádat jako onehdá.
                            Máme špatně poskládaný tým. Za poslední rok se do Slavie dostali hráči, kteří ten slušný zbytek táhnout sebou dolů. Pan Jarolím dával těm samým hráčům tak dlouho a tak dlouho šanci, až to dopadlo tak jak dopadlo. A ted si to vyžírá i pan Cipro, protože prostě jiné hráče ani nemá. V létě musí přijít trenér, který dokáže ve Slavii udělat pořádek a udělat ho. Ne trenér, který bude problémy této sezony svádět na ten nesmysl, že máme kupu zraněných apod. a až se uzdraví tak to všechno bude zase jako dřív. Zraněných? Máme zraněného Hlouška, zřejma Kaufmana. Koho jiného? kdo jiný nám chybí...

                            • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                              quelhar (admin)     před 15 lety 27.04.2010 08:14 |  
                              0 0

                              Nechces to slyset, ale ze zakladni sestavy nam chybi Naumov, Vomacka, Grajciar a Belaid, pokud jeho lenost na podzim uz byla zpusobena zdravotnimi potizi, coz je docela dobre mozne. Donedavna chybel J. Cerny, ktery ma treninkove manko a po zraneni se jeste nerozehral do formy pred zranenim. Takze je klidne mozne, ze pri vstupu do dalsi sezony bude kadr velmi podobny, ale ze soucasnych zakladnich sestav v nem zustane tak akorat Ragued a mozna Trapp s Hubackem, mozna obcas Janda nebo Milan Cerny.

                              • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                                slaviator     před 15 lety 27.04.2010 10:50 |  
                                0 0

                                A Vaniak :)

                  • Re: Olomouc - Slavia 3:1

                    tantalos     před 15 lety 26.04.2010 17:50 |  
                    0 0

                    Pan Jiří má pravdu
                    Podle mne by měla mít Slavia dvě priority:
                    1. Získat zpět pana Říčku do funkce sportovního ředitele a dát mu dostatečné pravomoce. Měl fantastický cit pro výběr mladých hráčů - z jeho vybraných hráčů vyinkasovali R+D odhadem čtvrt miliardy a mohlo to být víc, kdyby věděli, kdy koho prodat.
                    Je to klíčopvě důležité,. protože pánové D+R prokázali, že sami fotbalu rozumí nanejvýš jako koza petrželi.
                    Neříkám, že KJ fotbalu nerozumí, ale nynější úpadek Slavie je především důsldkem toho, že vyštval ze Slavie skoro všechny bafíky, kteří fotbalu rozuměli, a natahal se různé přikyvovače jako asistenty a nekopy typu Vasiljeviče, Ivanoviče apod. A protože sám byl líný se jezdit dívat na to, jak hrají jinde jiní, máme teď kádr, s nímž máme sotva na střed tabulky.
                    2. Zahraničního trenéra nezkorumpovaného poměry v českém fotbalu, který by se nespokojil s odkopávanou, jakou teď předvádí řada českých týmů, který dá předsnost kvalitě nad děláním bodů českými metodami a který by se nenechal uplácet agenty..

  8. Re: Olomouc - Slavia 3:1

    Barlblog     před 15 lety 26.04.2010 17:46 |  
    0 0

    :-D Dámy a pánové, je zábavné jak tu všichni až na výjimky jančí.

    Zápas v Olomouci neukázal nic nového. Odchovanci a mladí hráči potřebují čas na aklimatizaci a někteří z nich i hostování na rozehrání.

    O "starších" hráčích se tu diskutovalo dost a dost. V týmu máme pár jmen (NENÍ TO ALE CELÝ TÝM), které by se ve Slavii asi neměli vyskytovat.

    Tak to je a na tom se po výhře, nebo prohře nic nemění.