Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Jablonec - Slavia 1:0

Slavia zaslouženě prohrála v Jablonci 1:0 a sen o pohárové Evropě dostal povážlivé trhliny, pro postup do finále potřebuje za týden porazit stejného soupeře o dvě branky.

Jablonec - Slavia 1:0 (0:0)
Branky:
90.+1. Jarolím (pen.)
ČK: 90. Krajčík

Slavia: Vaniak - Krajčík, Trapp, Kopic (32. Lafrance), Hubáček - Kysela, Ragued, J. Černý (78. Trubila), Janda - M. Černý, Ivanovski (87. Šenkeřík)

Velmi podprůměrný fotbal viděli diváci v Jablonci velkou část prvního poločasu. Domácí vstoupili do zápasu aktivněji, ale po dvou hlavičkách Pekharta hra rychle upadla a na hřišti se odehrával festival nepřesností, špatných zpracování a dlouhých nákopů. Trochu vzruchu tak přinesla až 27. minuta, kdy Kovařík poslal střílený centr do vápna, kde ho tečoval Lafata a dobíhající Pekhart tak na něj už nedosáhl. Zajímavé momenty pak přinesl až samotný závěr poločasu. To už byl na hřišti Lafrance, který vystřídal zraněného Kopice. Všechno začala střela Ragueda z dálky, která letěla metr nad břevno Špitovy branky. Jablonec kontroval hlavičkou Lafaty a vzápětí průnikem středem, po kterém se sám před Vaniakem zjevil Loučka, slávistický golman však vytáhl další kouzelnický zákrok. Hned z protiútoku se v podobně nadějné pozici objevil na druhé straně Janda, ten však netrefil bránu. V poslední minutě pak mohli sešívaní děkovat sudímu Drábkovi, že neodpískal faul Lafrancovi při nebezpečné střele Lafaty.

I ve druhém poločase byli domácí aktivnější a připravili si další šance. Začátek poločasu byl sice bez šancí ale postupem času přišly nebezpečné situace před brankou Vaniaka a po Huberově nástřelu Lafaty zazvonila tyč. Slávisty to neprobudilo a tak si Lafata zvonění zopakoval, po pěkném centru Michálka se položil do hlavičky a Vaniak se jen díval, jak míč míří do tyče. Jablonec si vypracoval velký počet standardních situací a několikrát ve vápně sešívaných pořádně hořelo. Červenobílí se naopak před Špita dostávali jen sporadicky a za celý zápas jej přímou střelou neohrozili. Když už to vypadalo na remízu, za kterou by jistě slávisté byli rádi, naběhl si na Michálkův centr před Krajčíka Lafata, po kontaktu upadl a sudí Drábek nařídil penaltu a pravého obránce Slavie vyloučil. Pokutový kop proměnil se štěstím Marek Jarolím. V nastaveném čase ještě jednou Slavii zachránil Vaniak po střele Lafaty z úhlu.

Slavia tak v odvetě za týden musí vyhrát o dvě branky, což se při současné formě ofenzivy nejeví jako jednoduchý úkol. Matej Krajčík za červenou kartu bude jistě chybět v následujícím ligovém zápase v Olomouci, pokud dostane přísnější trest než na jeden zápas, bude chybět také v odvetě s Jabloncem. Příležitost tak dostane nejspíš opět James Dens.

Komentáře (136)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

    Wommi     před 15 lety 21.04.2010 17:49 |  
    0 0

    ..to je tedy bramboracka...
    ..co si o tomhle myslet,..nechapu, ze si proste nedokazou dat vice nez dve prihravky po zemi..
    ..a ten komentator,..musim rict ze jak jsem mival rad ct komentatory,..tak ted ta kvalita je silena!

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

      marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 21.04.2010 17:51 |  
      0 0

      to jo,jeho vtipek s Kevinem, ze snad ho nenechaji doma byl ultratrapnej

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

        slaviator     před 15 lety 21.04.2010 18:05 |  
        0 0

        co? jak "nenechají doma"?

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

          whitesnake01     před 15 lety 21.04.2010 18:10 |  
          0 0

          nevidel si Sám doma? :) jinak ten fotbal je totalni humus

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

            slaviator     před 15 lety 21.04.2010 18:14 |  
            0 0

            Tak já ten fotbal pustil až teďko, zatím to jde :) držíme kuuupodivu 0:0 :)

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0 v 1. pol.

          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 21.04.2010 18:11 |  
          0 0

          Jako Kevin z filmu Sám Doma, kterýho nechali doma, tak z toho vymyslel takovejhle vtípeček

  2. Re: Jablonec - Slavia 0:0 po 1. pol.

    Kunetice     před 15 lety 21.04.2010 18:03 |  
    0 0

    Prostě nám chybí útočník ?

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 po 1. pol.

      YsoEz     před 15 lety 21.04.2010 18:24 |  
      0 0

      spis nejakej kreativni stredovej zaloznik, Janda neni takovej ani kdyz zavru obe oci

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0 po 1. pol.

        whitesnake01     před 15 lety 21.04.2010 18:29 |  
        0 0

        ja bych rekl, ze chybi utocnik, zaloznik, obrance a perspektivni dobrej brankar :)
        jinak to stesti co mame je neskutecny, navic se mela piskat pentle proti nam

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0 po 1. pol.

          Viking     před 15 lety 21.04.2010 18:35 |  
          0 0

          Mě zatím hodně zklamal Ivanovskiho, na to jak slušně makal v přípravě, teď hraje tu samou tužku co Šenkeřík nebo Vlček.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0 po 1. pol.

          slaviator     před 15 lety 21.04.2010 18:40 |  
          0 0

          Vaniak ještě klidně může pár sezon chytat. Lepšího brankáře neseženeme, v našich podmínkách.

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0 po 1. pol.

            Wommi     před 15 lety 21.04.2010 18:44 |  
            0 0

            ...skoda ze nam tam nekope 11 Vaniaku

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0 po 1. pol.

              slaviator     před 15 lety 21.04.2010 18:45 |  
              0 0

              ŠKoda, že skončil Šmicer... a to myslím vážně, i když byl zraněnej, tak měl vliv na kabinu.

              • Re: Jablonec - Slavia 0:0 po 1. pol.

                YsoEz     před 15 lety 21.04.2010 18:49 |  
                0 0

                tak tady asi muzem podekovat KJVCD ze skoncil Vlada... jo Karel to byl pašák

  3. Re: Jablonec - Slavia 0:0 ve 2. pol.

    harry     před 15 lety 21.04.2010 18:50 |  
    0 0

    Promiňte mi,že budu asi trochu vulgární-ale tahle sezona-to je neuvěřitelná katastrofa,za kterou bych všechny zainteresovaný nakopal do prdele...
    Styďte se!Opravdu nevím jestli se tu najde někde kdo bude součaný dění v klubu stále omlouvat-je to opravdu jedním slovem -na blití....

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 ve 2. pol.

      samciz (přítel SN)     před 15 lety 21.04.2010 21:09 |  
      0 0

      To tvoje "opravdu jedno slovo" se píše nablití :D

  4. Re: Jablonec - Slavia 0:0 ve 2. pol.

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 21.04.2010 18:52 |  
    0 0

    Hrozný fotbal.., líbil se mi jen Vaniak a směrem dozadu i Ragued. Jinak hrůza. Docela se bojím o výsledek doma, i když 1:0 není zase žádná katastrofa.

    • Re: Jablonec - Slavia 0:0 ve 2. pol.

      Wommi     před 15 lety 21.04.2010 18:54 |  
      0 0

      ..i kdyz si ta slavka prohru zaslouzi,..trosinku to zavanelo autem a docela bych chtel opravdu videt ten zakrok krajcika..on lafata je dobra hérecka!

      ..snad se jim podari vyhrat doma.

      • Re: Jablonec - Slavia 0:0 ve 2. pol.

        slaviator     před 15 lety 21.04.2010 18:57 |  
        0 0

        Tak kontakt tam byl, penalta se pískat dala, ale já měl pocit, že trendem je při pokutovém kopu spíše dávat žlutou kartu, penalta + červená je docela přísný, na to, jak tohle bylo jemný, nebyla to ani vyložená gólová šance... proti tomu, co předvedl třeba pan rozhodčí v našem zápase v Ostravě apod :-o

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0 ve 2. pol.

          Wommi     před 15 lety 21.04.2010 18:59 |  
          0 0

          ..ja si teda jistej kontaktem moc nejsem...ono v ty rychlosti stacilo jen mozna aby se ho dotk a on sše valel..coz uz predved nekolikrat..způsob trestu nevim jak je to v pravidlech..ale nakonec je to jedno..rozhodci je pan a bohuzel slavia dneska ..krom vaniaka..bida a hnus

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0 ve 2. pol.

          YsoEz     před 15 lety 21.04.2010 18:59 |  
          0 0

          tak co aspon bude hrat Dens, ten je stejne lepsi

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0 ve 2. pol.

          spojka     před 15 lety 21.04.2010 19:01 |  
          0 0

          Červená karta se snad dává za zmaření jasný gólový šance. Tady byl balon už pomalu v autu, když Lafata zaplachtil poté, co ho Krajčík štrejchnul kopačkou po zadku... penalta spíš ne, červená určitě ne.

          Nicméně naprosto šílenej nefotbal (zvlášť přístup Krajčíka s Hubáčkem, to je opravdu "žrádlo") s šíleným Vláškem za mikrofonem...

          • Re: Jablonec - Slavia 0:0 ve 2. pol.

            Wommi     před 15 lety 21.04.2010 19:03 |  
            0 0

            jako priznivec hubacka bohuzel musim rict ze dnes to tedy byl "jeho den"

            ...a jak jsem psal, pokud by slo, aby byl vypnut mikrofon, rad bych to udelal !..to je tedy fak peklo!

            • Re: Jablonec - Slavia 0:0 ve 2. pol.

              spojka     před 15 lety 21.04.2010 19:05 |  
              0 0

              No, on ten svůj den nemá poměrně často, ale dneska to byla hrůza... odkopnout balon do autu, když dvacet metrů kolem mě nikdo není... nebo to přiťuknutí jablonečákovi do tutovky v nastavení... nechápu.

        • Re: Jablonec - Slavia 0:0 ve 2. pol.

          mirecek1111     před 15 lety 21.04.2010 19:01 |  
          0 0

          já měl spíš celou tu dobu oči na tom centru, který býl teda pěkně na hraně s autem pro nás.. No asi ale nebyl, když se tím nezabávali.
          Myslím však, že je konce. Po dnešním výkonu teda pořádně pochybuje, vždyt my defacto nemáme nikoho, kdo by ty min. dvě branky dal. Bojím se, že budeme od 1. července či kdy začínat úplně od nuly.
          Ale všechno jde, tenkrát jsem se odrazili k úspěchům tak z pěkných mírně řečeno sraček. Myslím, že by nám dost pomohl nějaký vydařený nákup. Nějaký nový Švento, který by hrál jak by nikdo nečekal a zvedl celý tým. Tenkrát to byl Tavarese.
          Uvidíme, hlavně toho trenéra co nejdřív sehnat.

  5. Re: Jablonec - Slavia 1:0

    Viking     před 15 lety 21.04.2010 18:53 |  
    0 0

    Střely celkem 15:3, na branku 10:0...

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0

      YsoEz     před 15 lety 21.04.2010 18:55 |  
      0 0

      no 1-0 to nevypada dobre, Jabka daj gola a myslim ze sme v hajzlu, 3 goly sme dali kdy naposledy...

      • Re: Jablonec - Slavia 1:0

        Troubi     před 15 lety 21.04.2010 18:59 |  
        0 0

        naposledy Bohemce:P

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0

      slaviator     před 15 lety 21.04.2010 18:58 |  
      0 0

      No tak to teda nejsou moc produktivní, když z 10 střel na bránu daj jeden jedinej gól z penalty...

  6. Re: Jablonec - Slavia 1:0

    teich     před 15 lety 21.04.2010 18:58 |  
    0 0

    Podle mě byl ten centrující hráč v autu, to ale nic nemění na tom, že to co Slavia předvádí, je katastrofa.

  7. Re: Jablonec - Slavia 1:0

    tantalos     před 15 lety 21.04.2010 19:04 |  
    0 0

    Tady jste viděli, kam až nás zavedla politika našeho "moudrého" vedení, které se zbavovalo každého trochu prodejného hráče a místo toho nakupovalo každého nekopu, za kterého nabídli agenti nákupčímu slučnou provizi.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0

      Wommi     před 15 lety 21.04.2010 19:12 |  
      0 0

      ..ja bych se tedy nedivil, kdyby ten nazor MC byl jen alibistickym konstatovanim, oni s tim stejne nic nesvedou,...takze..proc si neprihrat polivecku, aby vypadali ze se snazi a maji zajem

      • Re: Jablonec - Slavia 1:0

        spojka     před 15 lety 21.04.2010 19:13 |  
        0 0

        Mám ten samý názor. Tohle vypustili jen proto, že vědí, tohle nemůžou ovlivnit, tak aspoň dobře vypadají.

  8. Re: Jablonec - Slavia 1:0

    Romino     před 15 lety 21.04.2010 19:06 |  
    0 0

    No situace se nám komplikuje, pohár příští rok nebude, peněz nebude mnoho, klub bez vlastní identity - bude se tam jezdit i na 1905, jaké to byly časy, když se nadávalo kde je logo a síň slávy, třeba bude také společná.

  9. Re: Jablonec - Slavia 1:0

    jnnxx     před 15 lety 21.04.2010 19:07 |  
    0 0

    To je ale debilní sezona, mám dojem že jsme dojeli. Ty dva roky jako by nebyly, v létě to bude hodně zajímavé. Už aby byl podzim...

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0

      spojka     před 15 lety 21.04.2010 19:10 |  
      0 0

      Ono je to všechno logický. Pokud bychom nějakým zázrakem ten pohár ukopali, tak by si ještě Doležal mohl říct, že ten kádr je v podstatě kvalitní, když tu Evropu uhrál. Takhle - pokud je schopen rozumně uvažovat (o čemž se dá poslední měsíce pochybovat) - musí vidět, že si nechal od Jarolíma poskládat naprosto zoufalý a průměrný mančaft. A ten mu diváky do Edenu (navíc za současných podmínek) nepřitáhne.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:0

        YsoEz     před 15 lety 21.04.2010 19:16 |  
        0 0

        hmm ja nevim, ale myslis ze Dolezal na fotbal co hraje slavia nekouka? ze nevidi jak hrajeme tragicky, otazka je co s tim muze delat

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0

      smely (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2010 10:53 |  
      0 0

      ale dytj my to mame i v hymne : " roky snu, pak roky prokleti " to je nase klasika, tak zase za 10 let bude lip...

  10. Re: Jablonec - Slavia 1:0

    Mike     před 15 lety 21.04.2010 19:08 |  
    0 0

    Výkon příšerný, snad bude lepší, když budeme v pohárech chybět. Prostě nemáme tak široký kádr , abychom nahradili absentující hráče- Kaufman, J.Hošek, Vomáčka, Grajciar, Hloušek, Belaid, Vlček a Naumov. Z těchto hráčů by každý mohl hrát z fleku v základu. Chovancovi chyběli v Č.B. Blažek, Pamič a Kladrubský a mohl se zbláznit. V této sezoně jsme si to prostě vyžrali až do dna. Hlavy ale vzhůru, snad se vrátí několik marodů a bude to lepší.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0

      spojka     před 15 lety 21.04.2010 19:11 |  
      0 0

      Je tedy nevím, jak by nám dnes pomohl třeba Vlček nebo Hošek, natož Naumov. Fakt nechápu, co kdo od tohohle hráče ještě čeká.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:0

        quelhar (admin)     před 15 lety 21.04.2010 19:15 |  
        0 0

        S Naumovem by to dnes (a ani proti Kladnu) urcite nebylo horsi, proste proto, ze to horsi byt ani nemuze.

        • Re: Jablonec - Slavia 1:0

          Mike     před 15 lety 21.04.2010 19:17 |  
          0 0

          Jednoznačně, protože finální fáze je naprosto zoufalá, ve svých vzpomínkách a to pamatuji ještě útok Veselý- Segmuller- D.Herda, si nepamatuji takto jalovou hru dopředu, jako letošní jaro.

          • Re: Jablonec - Slavia 1:0

            spojka     před 15 lety 21.04.2010 19:35 |  
            0 0

            To už není jen o útočné fázi. Nejdřív řekneme, že se všechno soustředí na pohár, aby tam následně Krajčík s Hubáčkem předvedli regulérní sabotáž (i když u Hubáčka je to diskutabilní, protože ten asi na víc, než na tohle, nemá).

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0

      hiker42     před 15 lety 21.04.2010 19:20 |  
      0 0

      z těch zraněnejch jsou bohužel lepší než ti, co hráli, jenom Grco, Adam a ve formě z podzimu 2008 ještě TJ, jinak je to na stejný brdo jako ti, co tam jsou. prostě až na výjimky máme průměrnej kádr, ono se při prodejích z posledních 2,5 sezon není co divit. horší je, že vybudovat to znovu bude fuška a asi ještě dost vytrpíme..

      • Re: Jablonec - Slavia 1:0

        Romino     před 15 lety 21.04.2010 19:27 |  
        0 0

        Přesně tak, začíná se od nuly a je otázka za jakých podmínek.

        • Re: Jablonec - Slavia 1:0

          hiker42     před 15 lety 21.04.2010 19:34 |  
          0 0

          a s jakým realizačním týmem.. mě přijde, že velkej díl odpovědnosti na tom, co poslední rok předvádíme, má podobně jako odejitý KJ taky Doležal..

        • Re: Jablonec - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 21.04.2010 19:38 |  
          0 0

          No rekl bych za lepsich nez pred tremi roky:

          1.7.2007: Teplice - Slavia 3:0 (2:0)

          Branky: 19. Krmaš, 32. Gašparík, 79. Rilke

          Sestava Slavie: 1. poločas: Kozáčik - Vácha, Studík, Nachtman, Hubáček - Dočkal, Costa, Kalivoda, Vrzal - Vlček, Gaúcho

          2. poločas: Kozáčik - Bauer, Studík, Nachtman, Hubáček - Kalivoda, Volešák, Vácha, Vrzal - Gaúcho, Zelinka

          Kouč Karel Jarolím musel při sestavování základní jedenáctky improvizovat, chyběli mu reprezentanti plnící si své povinnosti nebo si užívající odpočinek (Suchý, Held, Janda, Gecov, Švec, Švento a Krajčík), zranění vyřadilo i Latku, Aračiče a Jablonského, z gólmanů se v nominaci neobjevil Vorel. Podle informací na fotbal.idnes odchází stoper Michal Šmíd, který nastoupil přípravu s áčkem, do Českých Budějovic - jeho místo v sestavě dnes trochu překvapivě zaujal Nachtman. Překvapením bylo i nastoupení pravého beka Jana Bauera ve druhém poločase. Až do druhé půle nastoupila jediná posila Ladislav Volešák, vedle kterého se na post defenzivního záložníka z pravého beka přesunul Vácha.

          • Re: Jablonec - Slavia 1:0

            hiker42     před 15 lety 21.04.2010 19:52 |  
            0 0

            souhlasím, že od nuly se nezačíná a výchozí pozice je o poznání lepší, ale přesto si dovolím tvrdit, že náš současný kádr je sečteno podtrženo v lize průměrný, čemuž odpovídá předváděná hra a postavení v tabulce. Náskok, který jsme díky hráčům generace p. Říčky, povedeným posilám z ciziny typu Švento, TJ a Tavares a účasti v ChL měli, byl během posledních 2 let trestuhodně promrhán.

          • Re: Jablonec - Slavia 1:0

            mirecek1111     před 15 lety 21.04.2010 19:58 |  
            0 0

            ....po zápase přišel Standa Vlček domů, sedl si do křesla a říkal si, že tu smlouvu prodlužovat neměl (do ted si pamatuju jak to říkal), načež Doležal udělat 10 posil v čele s Tavaresem a Brabcem.
            nechápu proč srovnávat sestavu u prostřed ligy se sestavou kdy se s ní dá ještě měsíc či dva něco dělat. a ono se tenkrát dělalo.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:0

        denydzlSKS     před 15 lety 21.04.2010 19:43 |  
        0 0

        vomáčka současný 3 stopery taky převyšuje...akorát to nikdo nevidí(nechce vidět)...a ani ten naumov by nezahrál hůř než ivanovski nebo šenkeřík.
        je to fakt špatný, když jeden z nejlepších našich je naprosto průměrnej kysela z boleslavy:-(

  11. Re: Jablonec - Slavia 1:0

    Barlblog     před 15 lety 21.04.2010 19:35 |  
    0 0

    Naprosto nekoukatelnou hru netřeba komentovat. Chápu, že je to způsobeno zraněním mnoha hráčů, ale nevystřelit na bránu?

    Penalta sice nebyla jeho chyba, ale výkony Krajčíka jsou otřesné. Hraje však pořád geniálně, pokud se podívám na utočníky...

    Kysela, Šenkeřik a Vlček tam ani nejsou. První dva jmenovaní by měli určitě odejít.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0

      spojka     před 15 lety 21.04.2010 19:39 |  
      0 0

      Odejít by mělo mnohem víc hráčů, pokud tedy máme mít za cíl minimálně evropské poháry. Jakýkoliv přínos s ohledem na předpokládanou výši jejich smluv postrádám kromě výše jmenovaných i u Romanovse, Seneckýho, Hubáčka, Trubily, Vomáčky a Naumova. U Tecla s Ivanovskim si nejsem jistej jen díky jejich mládí, protože pokud by tohle měl být jejich standard, tak se můžou v létě rozloučit taky.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:0

        denydzlSKS     před 15 lety 21.04.2010 19:48 |  
        0 0

        když člověk vidí ty výkony našich "útočníků" tak vzpomínám na fořty a blažky!

      • Re: Jablonec - Slavia 1:0

        mirecek1111     před 15 lety 21.04.2010 19:53 |  
        0 0

        Tak Krajčíkovi se Šenkeříkem dobíhají smlouvy. Naštěstí. Krajčíka snad konečně nahradí Kaufman, a Šenkeříka, to asi kdokoli. Trubilu, Vomáčka a Namova komentovat nebudu. Ivanovski mě zklamal, myslím, že je dobře že tam bylo jen to hostování. Standy Tecla je mi naopak líto, dopadl přesně tak na co jsem upozorňoval, už když přicházel, že asi nedostane pořádný prostor. No i když ještě nějaké zápasy do konce jsou. Každopádně zatím i ho je zbytečné v létě "dělat".
        Ale to není o hráčích a o tom, kdo odejde. Věřme, že přijde kvalitní trenér, který bude vědět, co a jak se Slavií provést a ony ty odchody jmenovaný přijdou tak jak tak.

        A posily, já bych přivedl do obrany Štochla nebo toho Beneše a do útoku Zehera. V základu nehraje, třeba by se jednat dalo.
        Pokud se rychle uzdraví Adam Hloušek tak záloha by být dobrá mohla být i taková jaká je. Grajciar - Ragued - J. Černý - Hloušek

        • Re: Jablonec - Slavia 1:0

          slaviator     před 15 lety 21.04.2010 19:57 |  
          0 0

          Tecla, Ivanovskiho klidně vzít na další hostování s opcí, nedělat je natvrdo, ale vzít je ještě na hostování - protože když jsme teď na jaře ve srabu, tak asi těžko se dá očekávat, že hostující hráči nás potáhnou, kor když nehrajou (Tecl)

          • Re: Jablonec - Slavia 1:0

            mirecek1111     před 15 lety 21.04.2010 20:00 |  
            0 0

            no asi takhle, aspon teda u Tecla. To není možné aby hrál na podzim líp než ten Vydra a ted si narozdíl od něj ani neškrt.

        • Re: Jablonec - Slavia 1:0

          japhy     před 15 lety 21.04.2010 20:07 |  
          0 0

          Jojo, takhle jsem si zálohu taky představoval. Takže teoreticky by to šlo-ještě k nim sehnat nějaký ÚTOČNÍKY a kvalitnější stopery. Když vidím Kopice, s láskou vzpomínám i na Vomáčku, i když tobě se nelíbí. U Kaufmana jsem pořád počítal se stoperem, navíc po tomhle zranění to asi nebude ten pravej brousek lajny. Normálně bych na ligové zápasy stavěl Mikulu, když už nám o nic nejde. To samý s levou obranou, prostě začít testovat už teď. ALE, někdy mám pocit, že za nás Kaufman ani nikdy nenastoupí a půjde rovnou do důchodu :)

          • Re: Jablonec - Slavia 1:0

            mirecek1111     před 15 lety 21.04.2010 20:16 |  
            0 0

            to není o tom, že se mi nelíbí. Několikrát jsem psal, že to není nic osobního vůči Benovi. Jde o to, že se mu podzim nepovedl, hrál špatně. To je fakt. Ted hraje špatně Kopic, to je taky fakt. Ale přece to nemůžeme řešit tím, že bude hrát zase hráč, který už zklamal. A ne v jednom zápase. Mě přijde, že právě tímto se pohybujem v začarovaném kruhu.
            a když už je porovnám, tak ve prospěch Kopice hovoří věk, solidní hlavy a také to, že mu to dřív šlo. Když už nic jiného nezbývá, tak je lepší věřit, že se vzpamatuje 24 hráč či kolik mu jen než hráč co má přes třicet a ani zkušenosti nepomohly.

            • Re: Jablonec - Slavia 1:0

              Artur (přítel SN)     před 15 lety 21.04.2010 20:42 |  
              0 0

              Tak nezapomen ze sestava se točí neustale dokola , kdyz vezmeme kolik se protocilo uz hracu za posledni leta , kazdopadne jsou jmena ktera uz jsou za zenitem nebo nemají perspektivu a to Vlček(diky Stando!),Krajčík a Hubajs ( hraje solidne a je na nej ve vetsine zapasu spoleh, ale je tu znouze to si priznejme) trochu se bojim ze i J.Černý:( (je po zraneni ale vsechny zapasy bida snad pomuze priprava)

              Pak tu mame skupinu hodnou Slavie jako Vaniak(zname situaci),Grajciar,Raqued,M.Černý,Hloušek,Mikula,Lafrance,Ivanovski tu musime podržet alespon sezonu na nich se musi stavet.(posledni dva veřím ze maji opravdu kvalitu kterou jeste prokazi)

              Trapp,Janda,Naumov,Vomáčka- skupina u ktere se da rict ze porad lepší než drátem do oka

              skupina neznama svymi vykony-Mareš,Koreš,Belaid,Tecl,Kaufmann,Dens

              Kopic,,Kysela,Trubila, Šenkeřík,Starý- pryč,naprosta tragedie

              Osobne si myslim ze za soucasne ekonomicke situace na tom nejsme kádrově špatně pouze to chce čas a trpělivost. Doba Gauchu,Latek, a dalších šašku je snad už pryč.

              Tak Slavie do toho!

              • Re: Jablonec - Slavia 1:0

                mirecek1111     před 15 lety 21.04.2010 20:58 |  
                0 0

                Je samozřejmé, že nemůžeme vyměnit celý tým a ty jména které si vypsal asi sedí. Snad je u toho Ivanovského bych jednal tak, že bych mu dál nůž na krk dalším hostováním a ne 3 letou smlouvu. Ještě to musí dokázat.
                Jinak se ještě mluví o zájmu o Grajciara. Je jedním z našich nejlepších ale ruku na srdce. pokud to bude rovno více cca 25 milionů tak ho tam ještě dovezeme. Za takové peníze můžeme v lize pořídit dva talentované kluky typu Čelůstky.
                Jinak ale nechápu toho Latku, řekl bych že by se ted hodil :)

                • Re: Jablonec - Slavia 1:0

                  Artur (přítel SN)     před 15 lety 21.04.2010 21:16 |  
                  0 0

                  Latka? Pro me osobne je to nejvetsi traged.. Doufam ze uz se nikdy u nas neobjevi :) Jinak Čelustka se asi vrati tak muze ukazat co v nem je..Grca by byla skoda..

                • Re: Jablonec - Slavia 1:0

                  slaviator     před 15 lety 21.04.2010 21:26 |  
                  0 0

                  tak tak, Ivanovského a i Tecla ještě na hostování, to jaro u nich prostě nemůžeme nijak brát - Ivanovski v přípravě ukazoval, že umí, na jaře to v lize nedokázal, Tecl nedostal zase prostor to ukázat, ale ve druhé lize na podzim to ukazoval, že dokáže umět i líp než Vydra...

              • Re: Jablonec - Slavia 1:0

                Jakubisko     před 15 lety 21.04.2010 20:59 |  
                0 0

                Opravdu by mě zajímalo, co se ti nezdá na Latkovi. Dneska by to byl o tři třídy nejlepší stoper našeho kádru.

          • Re: Jablonec - Slavia 1:0

            hiker42     před 15 lety 21.04.2010 20:20 |  
            0 0

            se zálohou souhlasím, jen si myslím, že Grco v létě odejde. dává výstavní góly, předvedl se v zápasech s Valencií, pořád pro něj není ztracené ani MS. a v červnu 2011 mu končí smlouva.. na jeho místo máme Míňu. jinak souhlas, posily budou nutný, hlavně kvalitní stoper s perspektivou, jezdič po levý lajně a komplet novej útok. a zkoušet už teď Hurku. a abych nezapomněl, po Vaniakovi je obrovská díra, dvakrát škoda Diviše, takže kvalitního prověřenýho brankáře.

  12. Re: Jablonec - Slavia 1:0

    ijar     před 15 lety 21.04.2010 20:24 |  
    0 0

    Toto byla opravdu síla, pamatuji dost, ale takovýto pocit zmanu a beznaděje, jsem měl naposledy za Caplára, především po prohraném zápase poháru UEFA tuším že s Krakovem. Myslím, že je to na celkovou obměnu jak realizačního týmu, tak kádru a to druhý, nebude nic jednoducheho.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0

      mirecek1111     před 15 lety 21.04.2010 20:29 |  
      0 0

      tyjo to jsme hráli někde v kazachstánu či kde, ne v polsku :)) a jak pepík říkal, s fábií by ani schumacher nevyhrával :))

  13. Re: Jablonec - Slavia 1:0

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 21.04.2010 20:36 |  
    0 0

    Ono je to spíš tak, že jsme nikdy neměli výrazně lepší tým než konkurence v lize. Měli jsme náročného trenéra, kterému se nejspíše povedl zázrak. Vyhrát dvakrát ligu a postoupit do LM. Po celé roky byly přestupy v palbě kritiky. Kolik kritiky napadalo na LJ, Hrdličku, Fořta, MJ, Jardu Černého (dlouho posměšně nazývaného termix), Volešáka, Litteriho, Blažka, Střihavku atd. atd. Paradoxně se největším kritikům KJ líbily nejvíce přestupy před tou letošní sezonou. Když jsem tu dlouhodobě psal, že je nesmysl stavět tým na LM, že potřebujeme stavět tým na úspěch v naší lize a brát případné poháry jako třešničku na dortě, byl jsem málem virtuálně ukamenován. Z mnoha kritiků se mávnutím proutku stali ti krejčíkové z Pyšné princezny, kteří najednou žijí ve vzdušných zámcích, nepracují a vystavují se v panském oděvu na odiv okolí. Zavedl se termín pomalostní typ a v diskuzích byl vyhazován jeden hráč za druhým. Všichni viděli růžovými brýlemi tým pravidelně úspěšný v Evropě a každý svůj příspěvek touto vizí cedili. Chyběla holt skromnost. Abychom válcovali ligu sportovně, museli bychom ji válcovat i ekonomicky. Můžeme nakoupit pouze toho, na koho máme. Zase přicházejí běžné roky, tak jako to bylo dříve. Co je víc škoda, nemáme úspěchy, ale nehrajeme ani pěkný fotbal. Snad se aspoň v té pohlednosti hry něco změní. Zranění se uzdraví a vrátí do týmu. Proti té bídě, kterou před lety přebíral KJ, je ten současný kádr pro Slavii historicky nadstandardní a své kvality ještě ukáže. Nebude to však letos.

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0

      slaviator     před 15 lety 21.04.2010 20:56 |  
      0 0

      termix? Pokud vím, tak MJ byl Tvaroh, ale JČ termix?

    • Re: Jablonec - Slavia 1:0

      DrFe1     před 15 lety 21.04.2010 21:05 |  
      0 0

      To je ale demagogickej slint. Opravdu si myslíš, že Necid nebo Tavares nebyli výrazně lepší než konkurence v lize ? :-o Nebo Krajčík s Belaidem, když byli ve formě ? Mára Suchý, Čelůstka, Hloušek, taky nic ? Pravde je taková, že jsme měli výrazně lepší tým než konkurence v lize, což už bohužel neplatí. Ti nejlepší jsou buď pryč nebo zranění, a těm průměrným nebo lehce nadpůměrný se teď nedaří. Mimo jiné proto, že je ti nejlepší už netáhnou. Zvlášť citelné jsou v této části sezony ztráty Hlouška a Grajciara. Věřím, že kdyby se Grajciar nezranil, tak bysme taky hráli dneska jinak.

      • Re: Jablonec - Slavia 1:0

        MarHud     před 15 lety 21.04.2010 21:45 |  
        0 0

        He hehe-))).Zelenobíločervenej Eden, čí je to sakra vlajka.Ale vlastně ničí ještě je tam ten klokan s tou hvězdou v prdeli:-))).Ať žije ACS!!!!

        • Re: Jablonec - Slavia 1:0

          bongor     před 15 lety 21.04.2010 23:07 |  
          0 0

          leda se sralťanskou hvězdou v prdeli,ta jinam nepatří.
          A už nepij MarHude,bude Ti špatně,nebo už Ti je jak vidím.

          • Re: Jablonec - Slavia 1:0

            MarHud     před 15 lety 22.04.2010 07:10 |  
            0 0

            ještě malinko:-))).

      • Re: Jablonec - Slavia 1:0

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2010 10:48 |  
        0 0

        Presne tak, cira demagogie... pomohl by nam snad MJ? Ne! Jarda Cerny hral.. V lete se nam libili Ragued, Hlousek, Celustka. Hlousek a Celustka chybi moc, Ragued patri k nejlepsim hracum. Nas problem je naopak prestupova politika, diky ktery mame prumerny tym. Nemame utocniky a v zaloze se z ofenzivnich zalozniku da momentalne koukat jen na Minu, i ten ma dost nevyrovnany vykony. Bez grajciara neni, kdo by vystrelil. Obrana je v troskach. Ale mimochodem - kdy naposledy jsme v jablonci zahrali lepe?

        • Re: Jablonec - Slavia 1:0

          quelhar (admin)     před 15 lety 22.04.2010 11:13 |  
          0 0

          Ja jsem teda presvedceny, ze MJ by nam pomohl.

  14. Re: Jablonec - Slavia 1:0

    slimak     před 15 lety 22.04.2010 09:06 |  
    0 0

    přece nemůžete říkat, že mame průměrný kádr v lize, ze ho mame horsi nez ostrava nebo jablonec.to proste neni pravda.
    i s tema zranenima by tato zakladni sestava měla být schopná hrát s jabloncem aspon vyrovananej a peknej zapas, nemluve o zapasech s pribrami nebo slovackem..

    problém je v hlavách a v celkovým klima mužstva.vzdyt v nasi lize staci jen trochu umet s balonem a predevsim bojovat a je z toho sance na titul..

  15. útočník!!!!!

    Kunetice     před 15 lety 22.04.2010 09:15 |  
    0 0

    Všechno je o tom že potřebujete mít alespoň jednoho nadprůměrnýho útočníka jinak ta hra vypadá jak v Jablonci.
    Už se těším na sobotu a na i.A třídu u nás na dědině to je jiné kafe.

    • Re: útočník!!!!!

      lassiter     před 15 lety 22.04.2010 10:13 |  
      0 0

      Přesně tak. Jeden chytrý člověk, myslim že to byl Csaplár :-), jednou v televizi řekl, že tým hraje tak, jak hrajou útočníci. A ono na tom asi dost bude. Když si vzpomenu na podzim 2008, na který většina vzpomíná se slzou v oku, tak ten tým se zas až tak moc nezměnil. Místo Šventa je tady rovnocenná náhrada v Hlouškovi, co se fotbalových dovedností týče tak myslim že i ten Brabec byl nahrazenej a koneckonců i ten Ragued a Tavares jsou do jistý míry srovnatelný.

      Ani tehdy to co se gólových šancí týče nebyla žádná hitparáda, jenže vepředu byl Necid, kterej se za zápas dostal do dvou tří šancí a jednu dvě proměnil. Zpravidla jsme do třicátý minuty vedli, no a to se potom hraje jinak. Ten tým špatnej není, jen mu chybí jeden pořádnej útočník a taky jeden kapitán.

      • Re: útočník!!!!!

        Jakubisko     před 15 lety 22.04.2010 10:23 |  
        0 0

        Jenže Hloušek je zraněnej (s ním jsme takhle strašně nehráli nikdy), Brabec ať byl jakkoliv podivnej, tak na Kopicovo minely rozhodně nemá a Necid si ty šance nevytvářel sám, někdo mu je musel připravit. To byl většinou Krajčík, kterej se letos po tý lajně prochází jak důchodce na kolonádě. Ragued je fajn, ale nemá s kým kombinovat, Tavares taky málokdy sebral míč a běžel s ním až do brány. Jakž-takž schopný vytvořit si a připravit šance pro jiné je Grajciar, kterej je ale opět zraněnej a kromě toho v poslední době utopenej na levý straně...

        Vůbec se nedá říct, že máme s minulou sezonou srovnatelný tým, když nemáme ani jeden kraj. A na těch jsme vždycky stavěli a měli je nejlepší v lize.

        • Re: útočník!!!!!

          slimak     před 15 lety 22.04.2010 10:29 |  
          0 0

          no, a zapomněli jsme na Belaida, dost lidi na něj nadavalo, ale je dlouhodobě náš nejlepší nahravač na goly-takhle treba 8 golu v sezone zaridil a nikdo jej nedokazal nahradit..

          vytky na utok jsou sice opravneny, ale zaloha je kromě ragueda opravdu nekonstruktuvní a špatně složená (samozrejme vinou zraneni)

          • Re: útočník!!!!!

            Jakubisko     před 15 lety 22.04.2010 10:37 |  
            0 0

            No, Belaida podle mě ještě docela nahrazuje ten Grajciar, teda když je zdravej a hraje na svém postu. Ještě bych nezapomínal na Máru Suchýho, kterej byl taky schopnej vyvést míč a konstruktivně rozehrát, čímž uvolnil spoustu hráčů...

            Jinak k včerejšímu zápasu snad těm útočníkům nic vytknout nelze, nevim ani že by byli u míče, natož někde v blízkosti brány...většina akcí končila na Hubáčkovi, nebo když se hodně zadařilo, tak na Jandovi :o)

          • Re: útočník!!!!!

            slaviator     před 15 lety 22.04.2010 10:39 |  
            0 0

            Ten půlrok před odchodem do Serie A byl nejlepším nahrávačem Krajčík...

        • Re: útočník!!!!!

          lassiter     před 15 lety 22.04.2010 11:09 |  
          0 0

          No já to taky nesrovnávám s aktuální situací, kdy je půlka lidí na marodce a zbytek psychicky dole, ale obecně s týmem, kterej má Slavia k dispozici třeba od příští sezony. Je to spíš reakce na hlášky typu že máme průměrný tým a začínáme od nuly.

          Krajčík nahrál Necidovi na dva góly z jedenácti. Ragued myslím může bez problémů kombinovat s oběma Černými, občas i s Grajciarem, až se uzdraví Hloušek, tak i s ním. Belaid je myslím taky pořád náš hráč a pokud se dá do kupy, tak od léta může zase hrát a kombinovat umí, když chce. Ono to nebude tak zlý, jen ten Necid...

          • Re: útočník!!!!!

            Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 11:27 |  
            0 0

            Zdravim, moc nechapu jak nekdo muze napsat, ze jsme meli skvelej tym a vysledky diky K. Jarolimovi, absolutni mc ve sportovni oblasti byl predevsim koncem pro talenty , ktere se urodily v mladezi a jejich odchod treba smer Jablonec byl casto na hrane a z hlediska ziskovost iabsolutnim prodelkem. Vitezny Karel totiz zcela zasove poustel hrace z kterejch mi nic nekaplo a castymi prestupy hostovackama si prisel na sve. Z hlediska dlouhodobeho sportovniho vysledku naprosta sebevrazda , z hlediska obchodu celkem vynosny byznys i por majitele s jednim malym problemem, uz neni co prodavat. Vcerejsi zapas mne az tak neprekvapil, Pelta pres to, ze to bezne nedela vypsal velmi slusne premie , hlavne Jarolim pak hrace motivoval dalsimi , hraci navic chteli dokazat, ze na to maji. Zamyslim se nad tim , co vlastne muzu soucasnemu treneru i hracum vycitat, malou bojovnost, asi ano,. trenerovi, pak to , ze v nedeli nenechal nektere hrace odpocinout, bylo by to asi logicke a spravne, ale co muze takovy trener nahradnik udelat s kadrem , kde tretina hracu vi , ze uz tady v lete nebude a ze i onen trener je jen provizoriem o cems si v Edenu povidaji i Ukrajinske uklizecky. Neprizen rozhodcich je docela do oci bijici a urcite nesouvisi jen s letosni sezonou, reknu asi takhle , nektere dohody se maji drzet,jine plnit. Z hlediska budoucnosti nemam velke obavy ,ale urcite bude namiste , aby novy trener probral kadr a vice se soustredil i na perspektivu let pristich tj. uz zadne velke navraty tricatniku , ale budovat tym s perspektivou l. Zaverem si nemohu odpustit jedno male souchnuti, jak je to vlastne se zranenim nekterych hracu , kteri vcera nenastoupili , ale jinak jsou jak veverky.

            • Re: útočník!!!!!

              Viking     před 15 lety 22.04.2010 13:07 |  
              0 0

              Včera nás nikdo nezaříznul. Naopak byla proti nám jasná desítka v první půlce. V poháru si na nic stěžovat nemůžeme, rozhodčí nám jdou na ruku.

              Ale je děsně vidět, že v lize už nedáváme peníze za pískání alespoň roviny nebo za všimné na dobrého pamatováka.

              • Re: útočník!!!!!

                Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 13:23 |  
                0 0

                Zdravim , ty Ja nevim na tu pentli abych byl konkretni jsem se dival snad desetkrat, faul no dejme tomu i kdyz vyklad pravidel neni v tomto pripade tak prisny ze tomu predchazela sporna situace s micem, dobre penalta no dejme tomu , ale cervena karta , tak to zas ne, tedy urcite ne, Vim, ze treb amuj kamos rozhodci Prazskeho preboru rikal jasny , jasny, ale pro me to zas tak jasny nebylo.

                • Re: útočník!!!!!

                  Wommi     před 15 lety 22.04.2010 13:29 |  
                  0 0

                  ..ja si myslim, ze to dopadne,..v edenu vyhrajem:)....akorat pak nevim, jak to dopadne, az tam bude zase hrat jablonec ligu:)

                  • Re: útočník!!!!!

                    Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 13:33 |  
                    0 0

                    Zdravim, ano musime doufat snad i v uzdraveni 2 az 3 hracu, ale prognoza u tech zranenych z posledni doby neni mocprizniva, navic i Cipro uvedl , ze dalsi dohravali s obrovskym sebezaprenim. Nechci byt prilis konkretni , ale treba v obranne nam pomuze jen svaty Vaclav a cela jeho druzina,

                    • Re: útočník!!!!!

                      quelhar (admin)     před 15 lety 22.04.2010 13:35 |  
                      0 0

                      No, nevim jestli svaty Vaclav, ale Honza Hosek uz se uzdravil a odehral dva nebo tri cele zapasy za becko, tak prinejhorsim muzeme sahnout tam.

                  • Re: útočník!!!!!

                    quelhar (admin)     před 15 lety 22.04.2010 13:33 |  
                    0 0

                    No jestli postoupime do finale Ondrasovky, tak si pak pujdu na Jablonec v lize vsadit.

                    • Re: útočník!!!!!

                      Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 13:43 |  
                      0 0

                      Zdravim te , vim , ze to sledujes, bohuzel ani forma Hoska neni nijak zavratna, souper becka Hlavice byl pry dopredu hodne impotentni, varianta to je , rozhodne lepsi nez ta s kterou jsme vcera koncili zapas. Taky si mylim, ze tady nebudou fungovat zadne zakulisni dohody .protoze Jablonec nema v lize nic jisteho a vitez poharu ano. Navic osobni motivace nekterych hracu Jablonce je az za hranicemi normalu, hlavne Jarolim je pry obcas zcela mimo. Navic pry jeden Stredocech v barvach bafika Jablonce pry dokaze zazraky i s Mirou jde pry o velmi protrelou a silnou dvojku.

                      • Re: útočník!!!!!

                        lassiter     před 15 lety 22.04.2010 13:47 |  
                        0 0

                        jarolím je zcela mimo? jak se to projevuje?

                        • Re: útočník!!!!!

                          Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 13:53 |  
                          0 0

                          Staci pred nim vyslovit jedine jmeno a to funguje zcela spolehlive jako nasravac , vybuch , Islandska sopka je v tomto pripade slabym souperem.

                      • Re: útočník!!!!!

                        quelhar (admin)     před 15 lety 22.04.2010 13:51 |  
                        0 0

                        Ja vim, ze Honza Hosek na tom s formou asi neni nejlepe - jinak by byl asi uz v acku, ale uz jsme ve fazi, kdy kazdy zdravy stoper je kandidat na zakladni sestavu. Navic pristi tyden nemuzeme pocitat s Mikulou, ktery jede na repre akci s osmnactkou na Slovensko. A tak kdyz chybi Krajcik s Kopicem, tak tech variant moc neni. Dens, Trapp, Lafrance, Hosek, Hubacek, mozna Stary. Pet az sest hracu, ze kterych musime postavit obrannou ctyrku.

                        • Re: útočník!!!!!

                          Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 14:01 |  
                          0 0

                          Jak vypada Stary, byl to muj kun , ale v zapasech s lepsimi souperi nestacil, no asi bych mu dal sanci , jinak to v jeho pripade pry vypada no , ze by Hradec.

            • Re: útočník!!!!!

              bongor     před 15 lety 22.04.2010 14:27 |  
              0 0

              Jak veverky Jirko?Tím míníš,že louskaj oříšky,nebo že maj chundelatý ocásky?Peltovi se nediv,je to náš úhlavní kamarád,velkej rudoch,co
              je v Jabloni pouze aby nebyl příliš na očích po těch zázračných sralťanských titulech koncem devadesátých let.Jinak že KJ rejžoval na kupování podprůměru,to jsou podle mě jen staré pověsti české.Nikdo to dosud neprokázal a dokonce s tím ani vážně nepřišel,/kromě sem přispívajících některých vševědů/.Radši se ale rozmluv o tom,kdy už tady budeme mít naše milované klokánky,to je teď téma dne.KJ si nech až nebude co propírat.

              • Re: útočník!!!!!

                Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 14:53 |  
                0 0

                No napisi to teda primeji, nektera zraneni z posldni doby jsou rekneme zvlastni

              • Re: útočník!!!!!

                Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 15:00 |  
                0 0

                Karel Jarolim neryzoval , tak ty povest primo zboznuji , treba u hracu z jisteho klubu ze severnuich Cech slo o tutovku , kteriou jsem znal uz v listopadu, kdy Celustka nevedel o nejakem Palermu, k tomu dostal souhlas az v lednu, pte co si majitee Slavie vyjasnili priority pro jaro.Jinak je to zcea normalni neje ve Slavii, ze trener ma podil zp restupu nekterych hracu a profituje na dalsich prichodech, v pripade Karla to nebyo jinak , viz Tavares , Beklaid , ten dyz zmenil manazera a ten jaksi nechtel , byl Belaid nasledne mozna i trochu opravnene vyhozen .

                • Re: útočník!!!!!

                  venator     před 15 lety 22.04.2010 17:03 |  
                  0 0

                  První věta mě vůbec nedává smysl hlavně tím,že v ní máš tak dvacet překlepů...

    • Re: útočník!!!!!

      venator     před 15 lety 22.04.2010 13:46 |  
      0 0

      Ano a ne jenom jednoho, nejlépe dva potřebujeme:)
      Pokud by Palermo uplatnilo opci tak s penězma za Čelůstku by se dalo nakupovat. A vůbec by se mělo víc vyměňovat hráč-hráč a všechno co půjde spíš na hostování, protože prosadit se i ve Slavii nezvládne každý kdo vyniká na "vesnici".
      Přesto výběr kvalitních útočníků,kteří jsou dostupní v případě kvalitního vyjednávání ve kterém se nabízí víc než jen peníze tzn. podobný obchod jako s Hlouškem tzn. nabídnout obratem hráče či dva na posty,které prodávajícího trápí...nejlépe jen hostování s protihodnotou hostování (rozehrání) našich mladých.
      Var. 1) V případě peněz za Čelůstku přivést nejlépe dva z těchto útočníků: Ordoš, Rabušic, Kerič, Lafata, Chramosta, Mahmutovič, Ján Novák (Košice-poslední ve Slov. lize, dali 24golu a Novák z toho sám 10,za posledních 66z dal 37golu v lize,v zimě za něj chěli 1,5mega Eur,ale zůstal a teď jsou na padáka), Masaryk, Halenár, Rák
      Var. 2) bez peněz za Čelůstku, to jsou spíš útočníci, kteří by nám pomohli v lize a hlavně typově a nemuseli by být drazí tzn. nejlépe je vyměnit za Šenkyho, Trubilu, Naumova nebo někoho z mladých apod.: P.Černý, Pilař, Škoda, Zeher, Ondřejka, Jeslínek, Kincl, Švancara
      Var. 3) překvapení skautigu nebo nového trenéra tzn. někdo XY ze Slovenska, Maďarska, Polska apod. jako je např. Bakoš v Plzni přivedený Vrbou

      • Re: útočník!!!!!

        Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 13:58 |  
        0 0

        Hm vzal si to ve velkym, musis uvazovat skromneji,skutecne to vypada , ze by Ruska mise mohla prinest do nasi kasy desitky milionu, v pripade Celustky ma klub velke financni problemy , nepomohla mu ani vymena vedeni, spis mozna jiny zajemce, no uvidime. Ale vytypovane hrace nasim skautingem bych uz take chtel videt , zatim jsem toho prilis objevneho z jejich cinnosti nezaznamenal a to ani v mladezi, kde nas zachranuje hlavne v dorostech Hlucin.

        • Re: útočník!!!!!

          marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2010 18:48 |  
          0 0

          Palermo na tom rozhodně neni finančně špatně, to mi věř:)

      • Re: útočník!!!!!

        venator     před 15 lety 22.04.2010 14:00 |  
        0 0

        No a do zálohy zase jen max. dva hráče přímo do základu, protože mě nepřijde reálný, aby záloha Hloušek - Černý - Raqued - Grajciar vydržela pohromadě vůbec do zimy natož celý ročník....je to škodolibé,ale je dobře,že není Tunis na MS a že je Hloušek zraněný,protože se klidně mohlo stát, že by jsme v létě prodali kromě Grajciara i Raqueda nebo Hlouška
        Záloha je naše nejsilnější pozice,ta je podle mě až poslední v řadě na doplnění, ale kdyby přišel jeden z těhle v případě peněz za Čelůstku: Skácel (návrat po sestupu Larisy) Hořava, Petržela, Rajtoral, Lička event. nějaké překvapení od skautingu nebo nového trenéra tak ok.
        Brankář je vyřešený, protože nikoho lepšího než Vaniak s našima financema nepřivedeme,ale mohli by jsme zkusit na hostování třeba Krbečka nebo Kučeru
        Obrana tam je klíčové přivést levého obránce moderního typu pokud nezvládne levého třeba Kaufman nebo někdo z mladých na to nebude mít (Mareš, Starý), ale tam nikdo takovej v lize pro potřeby neběhá. Prostě tam se musí ukázat skauting a přivést někoho jako Slovák Siva v Teplicích (proti nám hrál velmi dobře) nebo se musíme modlit,že si někoho takového přivede novej kouč.
        Co se týče stoperů tak pokud se vrátí Čelůstka tak nikoho nekupovat, protože jsem viděl z blízka Trappa v odvětě pohárů jak vymazal Bonyho tak z něj by mohl být velmi dobrý stoper. Pak by to bylo Trapp-Čelůstka (Vomáčka-Lafrance/Hošek/Čmovš aj.) Pokud se Čelůstka nevrátí tak bych vzal někoho z těhle: Beneš, Štochl, Dreksa, Polák, Neuwirth nebo prostě nějaký zajíc z klobouku skautingu nebo nového kouče:)

        • Re: útočník!!!!!

          Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 14:07 |  
          0 0

          Vypada to celkem dobre , ale mozna Grajciar v lete zvedne kotvy , zajemci by se pry nasli, pro hrace v jeho veku nejvyssi cas, poslal bych na zkusenou i Jandu a dal vetsi prostor mladejm a bohuzel, t rikam jen za sebe, pry se mozna blizi navrat mladeho Jarolima,

          • Re: útočník!!!!!

            venator     před 15 lety 22.04.2010 14:12 |  
            0 0

            "mladým" Jarolímem doufám nemyslíš Marka ale Lukáše !!!!:D

            • Re: útočník!!!!!

              mirecek1111     před 15 lety 22.04.2010 14:22 |  
              0 0

              joo kdyby to byl Marek Jarolím, tak to by už bylo pomalu na rozpuštění celého managementu :))

          • Re: útočník!!!!!

            mirecek1111     před 15 lety 22.04.2010 14:14 |  
            0 0

            L.Jarolíma? to snad doufám ne, vždyt to byla jedna z přidaných hodnot toho, že pan Jarolím odešel, že tím padne příchod L.Jarolíma. No nevím, doufám, že ne.
            Grajciara by též asi prodával, za rozumnou cenu a případě investic do nějakého mladého telenta.
            Ale to ted není důležité. Nejpodstatnější nej z pohledu pár měsíců ale možná i let bude, kdo teda přijde jako hlavní kouč. Doufám, jen, že to bude co nejdřív jasné.

            • Re: útočník!!!!!

              Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 14:22 |  
              0 0

              Ano , ted se omlouvam za tumoji formulaci, pry stale existuje moznost jeho prichodu.

        • Re: útočník!!!!!

          venator     před 15 lety 22.04.2010 14:10 |  
          0 0

          Abych to shrnul tak základ celé personální politiky musí být KVALITA na úkor KVANTITY. Doufám, že se už vedení poučilo.
          Tzn. jeden jediný byť dražší hráč přímo do základu je vždy větší přínos než pět jiných "na zkoušku" z kterých se možná chytnou dva nebo tři, ale většinou žádný. Kostru máme, doplnit to 2-4 jasnýma posilama viz víše plus zabudovat 2-3 odchovance a zbytek kádru použít na výměny a protihodnoty na oplátku za příchozí hráče

          • Re: útočník!!!!!

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2010 14:30 |  
            0 0

            No když vidím výše ten tvůj rozpis kvality: Švancara, Kincl, Jeslínek atd. tak teda fakt super!!!

            • Re: útočník!!!!!

              Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 14:43 |  
              0 0

              Vite Huzgi, rekl bych , ze to kolegavzal ze sirsiho vyberu, bohuzel v pripade , ze nebudou penize aq potvrdi se povesti o odchodu Senkyho,ale mozna i jineho utocnika, podobna jmena mohou padnout, i dyz taky si myslim , ze treba a ted to vubec neberte ode mne jako tutovku , jen jako spekulaci by si asi vybiral mladsi hrace mozna i zvenku/ Madarsko,Chrvatsk, Slovinsko/.

              • Re: útočník!!!!!

                Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2010 15:01 |  
                0 0

                Jasně Jiří. Myslím, že Kincla jsem schopný typově přijmout, jeho osobně nikdy. Na případu Petra Švancary je krásně vidět, jak je obtížné koupit opravdu dobrého útočníka. Koupili jsme ho za velmi dobré peníze a on fakt byl v Brně hodně zajímavým hráče. V duchu jsem tleskal a on pak nic, ale opravdu nic ve Slavii nepředvedl. A nejen ve Slavii, z nadějného forwarda se stal fotbalista na rozhraní 1. a 2. ligy. Od té doby má pár záblesků většinou ve slabších týmech a jen do té doby, než si ho začnou soupeři více hlídat. Stejně může skončit nákup Chramosty, Rabušice, Šultése a dalšího mladého útočníka. A nebo se to může povést a bude to bomba, ale riziko je to vždy velmi značné....

                • Re: útočník!!!!!

                  quelhar (admin)     před 15 lety 22.04.2010 16:37 |  
                  0 0

                  No kdyz si vzpomenu, ze jsme na podzim byli hodne blizko prave navratu Svancary a ten od te doby nedal ani gol a bublina splaskla, tak si rikam, ze je fajn, ze jsme ho tenkrat nekoupili.

                  Jinak ja se v pripade utocniku rozhodne priklanim k variante, kterou popisoval nekolikrat Barblog - hradecti utocnici. Ja je teda hrat nevidel, ale Hradec je po Usti druhym nejlepe strilejicim tymem druhe ligy a myslim, ze kolem nich budou krouzit i ostatni (minimalne) ligove tymy. Zkuseny kvalitni utocnik stejne nikde neni, tak to holt bude muset zbyt na mlade. A klidne bych do pripravy s ackem poslal Pazlera, Vyhnala, Hurku a Zakostelskeho, at se taky otrkaji. Treba by aspon jeden z nich zaujal.

                  • Re: útočník!!!!!

                    jnnxx     před 15 lety 22.04.2010 16:50 |  
                    0 0

                    Když už tady kupujete hráče a přemýšlíte o trenérech, co přivést Habance z Ústí?

                    • Re: útočník!!!!!

                      venator     před 15 lety 22.04.2010 16:57 |  
                      0 0

                      To už bych bral radši Petrželu,protože umí pracovat a rád pracuje s mladýma, navíc má ve srovnání s ostatníma českýma trenérama opravdové zkušenosti ze zahraničí...

            • Re: útočník!!!!!

              venator     před 15 lety 22.04.2010 16:21 |  
              0 0

              Tak samozřejmě vím, že je jejich kvalita pro Slavii tak na hraně,ale jasně píšu, že by přicházel Kincl nebo Škoda v úvahu JEN za a) pokud opravdu nebudou vůbec žádné peníze, za b) jen typově a za c) jen pro ligu,protože poháry asi hrát fakt nebudeme:(

            • Re: útočník!!!!!

              venator     před 15 lety 22.04.2010 17:04 |  
              0 0

              Tak samozřejmě vím, že je jejich kvalita pro Slavii tak na hraně,ale jasně píšu, že by přicházel Kincl nebo Škoda v úvahu JEN za a) pokud opravdu nebudou vůbec žádné peníze, za b) jen typově a za c) jen pro ligu,protože poháry asi hrát fakt nebudeme:(

          • Re: útočník!!!!!

            Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 14:34 |  
            0 0

            Tak to si myslim i s jistou davkou optimiznmu, ze 2 az 3 hotove kvalitni hrace privedeme, odchovanci , tady se mi nikdo moc nerysuje , nikdo z A dorostu ani becka neni tak vyrazny, ale treba se pletu, rozhodne bych jim dal taky prednost pred hostovackami typu Tecla, Kysely , Seneckeho, ci Kopice. Spis bych nakupoval , pokud na to bude absolutni spicku v okolo 17 let a tentokrat bych skutecne pouzil v lete ten kratkodoby camp pro manazery zvenku treba i ty co nabizej hrace z Asie ci Afriky, tady casto plati, ze jsou k mani doslova zazraky za par supu, jen tam nesmi byt orientace jen na zname manazerske gangy , co hrace v ramci kseftu napred nabizi do bohatych klubu a to co zbyde se snazi uplatky , tj . korupci lidi co o jejich prichodech rozhoduji dat do klubu typu Slavie , stale treba nemuzu zapomenou na toho Azijce, co byl tak skvely v campu i v priprave v loni v lete a pa kstejne skonciil nekde na urovni 3 -4 ligy v Anglii, pry to nedopadlo z financnich duvodu , ale to nevim zcela presne.

            • Re: útočník!!!!!

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2010 17:04 |  
              0 0

              To je pěkná cesta, jak ty hráče v budoucnu zhodnotit a do té doby se tak 4 roky plácat kolem 10. místa v lize.

        • Re: útočník!!!!!

          LordEdmund     před 15 lety 22.04.2010 14:22 |  
          0 0

          Hezké a nějaký důvod, proć by k nám někdo měl chtít jít? Poháry hrát nebudeme a dá se předpokládat utahování opasků, takže ani přeplácení hráčů nehrozí. a kvůli jménu? Fotbalisti nejsou fanoušci. Myslim, že když nevyhrajeme pohár, tak nás čeká chudé období, bez posil a pŕehnaych ambicí.Budeme rádi, když pŕijde někdo bez smlouvy:-( a když se nám vyprázdní marodka, můžeme se zvednout.

          • Re: útočník!!!!!

            bongor     před 15 lety 22.04.2010 14:31 |  
            0 0

            To je právě to,když se vyprázdní marodka.Jak nepatrně naznačuje
            Jiří1,tak nám rozhodčí příliš nepřejí.Svatá pravda a to přináší více zranění,než je průměr ligy.Viděl jsi včera Riberyho,za co šel pod sprchu.Má smůlu,že nehraje proti Slavii,to by nedostal ani žlutou,zvlášť kdyby to pískal některý z našich povedených arbitrů.

            • Re: útočník!!!!!

              Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 14:47 |  
              0 0

              Vite Bongore , tohle musi mit nejaky logicky duvod , neco naznacil Viking, neco v minulych dnech Slimak, mam pocit, ze tady neco vuci sudim nehraje , opravte mi jestli treba vidate ted v Edenu Pucka, teda Ja moc ne , nebo Hlucin, kadr dle meho havne ted na jare tam je urcite minimalne na stred druhe ligy a oni kopou zase tuzku, snad budou dekovat jen Kretinskymu, kteryho becko pry vubec nezajima.

              • Re: útočník!!!!!

                Wommi     před 15 lety 22.04.2010 15:18 |  
                0 0

                jiri, Pucek tam stale chodi, ted na kladne jsem ho videl ve VIPu,...sedel kousek pode mnou a po zapase se kraaasne smal:)

          • Re: útočník!!!!!

            Jiri1     před 15 lety 22.04.2010 14:52 |  
            0 0

            No chuda sezona, to bude hodne zalezet , jak uz bylo naznaceno , zda se povede alespon 1 prodej hrace nad 50-60milionu/vypada to pry slibne, zda hraci co venku nesezenou angazma budou radsi kopat za drobne a budou, to si teda myslimk a samozrejme na stavu firem okolo majitelu Slavie a tam je to pry stridave oblacne, nicmene situace pred tremi lety naznacuje , ze delat posily i za velmi prijatelne ceny i na dluh, coz se nam letos nepovedlo.

            • Re: útočník!!!!!

              venator     před 15 lety 22.04.2010 16:33 |  
              0 0

              Tak určitě se shodneme, že jedno nebo dvoutýdenní camp/"showroom" skautingu na začátku léta by měl být pro naše oddělení skautingu samozřejmostí. To považuju za absolutní základ oddělení skautingu, že bude schopné vyhlédnuté hráče koncentrovat aspoň na týden "do Edenu" v počtu nejlépe 10-15 hráčů různého věku, kteří sehrají min. dva spíš tři modelové zápasy proti áčku event. béčku event. dorostu.
              Podle mě by nebylo od věci používat personální metody jako např. v NHL tzn. transparentně zveřejňovat na webu v profilu hráčů jeho typologii nejlépe včetně videa jeho "akcí" včetně statusu jestli je k dispozici na hostování, výměnu nebo jen na přestup a za kolik

              • Re: útočník!!!!!

                venator     před 15 lety 22.04.2010 16:49 |  
                0 0

                Prostě by to chtělo zvýšit transparentnost přestupového trhu a cen, aby se co nejvíc eliminovalo kšeftaření s provizema za průměrné hráče. Ale to by muselo být ošetřené systémově od zhora pro všechny kluby nebo státy a to je jen sen.

                • Re: útočník!!!!!

                  Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 22.04.2010 17:06 |  
                  0 0

                  V tom případě nikoho nekoupíš. Přesné podrobnosti přestupů nesděluje v Evropě nikdo. A za sjednanou transakci chce provizi v každém případě každý kdo se na tom aspoň trochu podílel. To platí všude na světě.

    • Re: útočník!!!!!

      slimak     před 15 lety 22.04.2010 16:34 |  
      0 0

      z těch utocniku mě moc jmen reálných jmen nenapadá; do konce ligy bych dal šanci aspon ve 3 zapasech teclovi, at je videt, jak je na tom..v létě pak pryč Vlcak, Senky.Ivanovskeho koupit a poslat ho v čechách na hostovačku..
      jinak jde chvála na Pilare z Hradce a pak mě napada Kerič, jeho cena kvuli nepovedene sezone urcite klesla; k němu pak koupit nějakého vysokého hlavičkáře z ciziny...

      • Re: útočník!!!!!

        Tonda     před 15 lety 22.04.2010 20:17 |  
        0 0

        promin, ale Keriče? dalšího rychlého prcka?

        • Re: útočník!!!!!

          Tonda     před 15 lety 22.04.2010 20:18 |  
          0 0

          ješt+ jsem zapomněl dodaqt, že to už bysme měli hráče menší než starší žáci v horní dolní.

          • Re: útočník!!!!!

            kit     před 15 lety 22.04.2010 21:06 |  
            0 0

            Naprosto jistě potřebujeme jednoho vysokého důrazného (aspoň trochu) gólového útočníka... V české lize mě žádný, který by byl aspoň trochu reálný nenapadá. Škoda, že návrtat např. Fořta je nereálný, typově by se nám hodil váborně... Kdyby přišel ještě jeden zkušený stoper a konkurence pro Hubáčka na levou lajnu (např.Lecjaks?), byli bysme po vyprázdnění marodky v cajku, myslim si...

            • Re: útočník!!!!!

              Tonda     před 15 lety 22.04.2010 23:16 |  
              0 0

              Našim hráčům ani tak neschází kvalita, ale spíše pohoda, sehranost(čili stabilizovaný kádr) a ochota hrát naplno v každém zápase.. podívejte se na náš přechod do útoku. po zemi pomalý, vzduchem nepřesný - marný. My nepotřebujeme jen hrota, ale bohužel novou obranu. komplet novou obranu, protože ta naše obrana je přímo strrašná.
              Kopic - to je časovaná bomba, trap - není to jeho post, ještě chvilku potrvá než se zabydlí. přecejen občas ty chyby dělá. Hubáček - dopředu jednou z 5 zápasů dobrý, dozadu poslední dobou co zápas, to chyby. Krajčík, ten potřebuje odsunout na 2 kolej, třeba Densem, který byl proti kladnu velmi dobrý. Vomáčka - nepřesvědčil. Hošek - momentálně je rezerva jeho max. Lafrance - nezkušený. Kaufman? velká neznámá. snad se vrátí čelda, ale pokud ne, tak musíme koupit zkušeného beka. žádné mladíky. těch máme dost. Plus bych se velmi přimlouvalza to aby starý dostal po zbytek sezony šanci. Pokud ne, potom je nutnost sehnat náhradu za Huba. Podle mě Dense může Krajčíka nahradit(co se týče té křídelní hry - tak určitě. co se týče obranné, tam to kladno příliš neprověřilo) Uvidíme co předvede v Olomouci, která je útočnější. Celkově naše obrana - kupí chyby, je nejistá, špqatná dopředu. celkově špatná. Obrana je prostě základ. bez ní to nepůjde.

              zálohu máme silnou. Vaňka a Koreše bych poslal na hostování - potřebují hrát. Hloušek se snad dá dokupy,a J. černý přes léto nabere formu. U belaida těžko říct. Jinak líbil by se mi Mičola, ale to pouze v případě že by Grco odešel.

              Útok - do konce sezóny bych dal šanci Teclovi a Ivanovskimu. Kvůli zkušenostem bych nechal i Vlčka. šenky a Kysela pryč. Bude potřeba k Naumovovi nějakého hrota přivést.A tady doufám v náš scauting.

              Jinak co nám škodí zase, je nejasnost kdo povede tým v další sezóně. Myslím že by to mělo být vyjasněno běhemm nejbližších týdnů, a ne až na konci ligy. To bude pozdě. Neodvažuju si tipovat kdo by to měl být. Každopádně jsem pro jakékoliv změny v realizačním týmu. Samozřejmě kvalitní trenéry se vztahem ke slávii pokud možno. A popřemýšlel bych o fyzioterapeutech. A možná bych se poohlídl třeba na půl úvazku poněkom ze zahraničí. Aspoň aby předal zkušenosti. protože podle mě tonení možné. Jenže ona zranění můžou pocházet i ze špatného tréningu. Podle mě Kopic i Vlček jsou jasný důkaz že ti naši hráči nemají na větší zátěž. Nevšiml jsem si žeby je někdo nějak zranil, kdyžtak mě poopravte jestli se mýlím.

              • Re: útočník!!!!!

                Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 23.04.2010 00:30 |  
                0 0

                Taky se divím, že Tecla víc nezkoušíme, proč jsme nevyužili třetí střídání proti Kladnu? Dens nám musí ukázat, že umí bránit, jinak ho můžeme zkoušet i v záloze. Do zálohy máme ještě Volešáka, ten se bude v létě vracet, možná máme na hostování bez opce ještě někoho. Po kreativním záložníkovi a útočníkovi volám celý podzim. Nejde to hrát si na rodinný klub a s otevřenou náručí vítat každého třicátníka vracejícího se ze zahraniční štace a zároveň mít klub plný hladových vlčáků. To jde proti sobě. Ale každopádně je třeba se posilovat zkušenými hráči. Sázka na začínající naděje je někdy ošidná, Střeštík byl jednu dobu za desítky mega a dnes je na odstřel. Na mladý tým dojel Liberec, o tom tam otevřeně mluví kdekdo.

              • Re: útočník!!!!!

                kit     před 15 lety 23.04.2010 08:27 |  
                0 0

                S tim trenérem je to podle mě víceméně jasný... Pokud Cipro udělá poháry a budem se mu chtít, tak bude pokračovat dál v současný roli. Pokud se poháry neudělaj tak budeme čekat na někoho komu někde skončí smlouva... Nebo třetí možnost, vrátí se po "prázdninách" KJ...:-D

                • Re: útočník!!!!!

                  Tonda     před 15 lety 23.04.2010 09:41 |  
                  0 0

                  no a to je to o čem mluvím... nic jasného na tom není, jsou tam samá pokud a kdyby..

                • Re: útočník!!!!!

                  Tonda     před 15 lety 23.04.2010 09:47 |  
                  0 0

                  no a to je to o čem mluvím... nic jasného na tom není, jsou tam samá pokud a kdyby..