Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Domácí pohár

Sparta - Slavia 0:1

Slavia vyhrála na Letné 1:0 brankou Jardy Černého z penalty a postoupila do semifinále Ondrášovka Cupu, kde se utká s Jabloncem. Sparta podala protest proti rozhodnutím rozhodčího Adama.

Sparta - Slavia 0:1 (0:1)
Branky: 8. J. Černý (pen.)

Slavia: Vaniak - Krajčík, Trapp, Kopic, Hubáček - Grajciar (45. Šenkeřík), Ragued, J. Černý, Janda - Vlček (90. Ivanovski), M. Černý (82. Koreš)

Slávisté dnes měli na Letné jednoznačný úkol: přejít přes Spartu, aby si zachovali naději na zisk domácího poháru a postup do Evropy. František Cipro obměnil záložní řadu a útok, poprvé po zranění dostal šanci v základní sestavě Jaroslav Černý. Slavii přišlo podpořit hodně fanoušků, kteří neúnavně fandili a zápas si užívali.

Radost jim udělala hned 7. minuta, kdy rozhodčí odpískal penaltu za Řepkovu ruku, která se postavila do cesty střely Vlčka. S pokutovým kopem si bez problémů poradil Jaroslav Černý, balón napálil k pravé tyči. Ze slávistické finální fáze to bylo na půl hodiny vše, diváci viděli pohledný fotbal, obě mužstva hrála s nasazením a tak se hra přelévala z jedné strany hřiště na druhou. Hráči hostů několikrát předvedli i slušné technické kousky, bylo vidět, že po vstřeleném gólu se jim ulevilo. V bráně Slavie se rozhodně nenudil Martin Vaniak, v 11. minutě Sionkova střela zblízka mířila jen těsně vedle levé tyče. Kryl pokus Kucky z 31. minuty a ve 33. minutě balón po standardce Zemana vytáhnul na roh. Obrovskou šanci měli slávisté ve 35. minutě, Krajčík centroval před bránu na nabíhajícího Vlčka, ale náš kapitán sklouznul k míči snad o půl sekundy později, než bylo potřeba. Na konci poločasu byl ošetřován Grajciar po faulu Kušníra, následně ho musel střídat Šenkeřík. Náš záložník má naštěstí kotník jen pohmožděný.

Na začátku druhé půle Sparta zatlačila na pilu, viděli jsme sérii jejích útočných akcí, které často končily na nepřesném zakončení Wilfrieda. Slávistické gólové šance zmařil dvakrát Šenkeřík, v 62. minutě sám v pokutovém území přestřelil bránu a o deset minut později se mu nepovedlo zkrotit balón a ještě navíc střílel vedle. Emoce vyvolala srážka Trappa a Wilfrieda na hranici pokutového území v 76. minutě, za kterou se mohla kopat penalta.

Diváci dnes viděli pohledný fotbal, škoda, že ho kazily spekulace o předem dohodnutém výsledku. Každopádně Sparta podala protest proti nařízené penaltě a obvinila Šenkeříka ze simulování po úderu loktem od Řepky - sparťanský kapitán za tento zákrok dostal žlutou kartu.

Slavii v semifinále poháru čeká Jablonec, první zápas se hraje 21. dubna v Jablonci.

Komentáře (103)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Sparta - Slavia 0:1 v 1. pol.

    Viking     před 15 lety 15.04.2010 20:22 |  
    0 0

    Ty vole to je komedie. Bejt to liga, tak se nepíská ani ruka. A Řepka byl klidnej jako beránek, jinak ten praporek sežere a hlavnímu dá pár facek.

    • Re: Sparta - Slavia 0:1 v 1. pol.

      quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 20:24 |  
      0 0

      Ruka by se asi piskala, ale pentle na Letne proti domacim ani nahodou a s Repkou mas samozrejme pravdu...

      • Re: Sparta - Slavia 0:1 v 1. pol.

        Viking     před 15 lety 15.04.2010 20:49 |  
        0 0

        Jestli nemá Grajciar zlomenou nohu, tak bude mít štěstí. Ten Kušnír je MEGAČURAK.

        • Re: Sparta - Slavia 0:1 v 1. pol.

          quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 20:52 |  
          0 0

          Podle me jasna zlomena zanartni kustka (podle vyrazu Grajciara) a konec sezony, budeme radi, kdyz bude do letni pripravy v poradku. Kusnir se Sionkem jsou opravdu curaci, zase tam hazi skluz za skluzem bez ohledu na zdravi protihrace.
          Ale tohle je uci uz od dorostu, ve vcerejsich derby dorostu to bylo to same, ale tam nasi kluci radsi uhnou, nez aby si nechali zlomit nohu.

          • Re: Sparta - Slavia 0:1 v 1. pol.

            lassiter     před 15 lety 15.04.2010 20:54 |  
            0 0

            no určit přesnou diganozu podle výrazu v obličeji, slušný :-)

            • Re: Sparta - Slavia 0:1 v 1. pol.

              quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 20:56 |  
              0 0

              Nj, jsem uneseny zapasem :o/ Ale logicky, co se mu asi muze stat, kdyz vsi silou kopne do koliku protihracovy kopacky?

          • Re: Sparta - Slavia 0:1 v 1. pol.

            Tonda     před 15 lety 15.04.2010 21:02 |  
            0 0

            doufám že nemáš pravdu, ale těžko takhle říct. to ho asi vyřadí z boje o MS v JAR. Ten faul, skluz, se zdviženou nohou napřed, no to jsou věci. Doufám že bude disciplinárka už konečně dělat svou práci. Nebo to už snad není možné. a Ten rozhodčíto zezačátku zbytečně pouštěl.... nemuselo k tomu dojít, je to i jeho chyba..

  2. Re: Sparta - Slavia 0:1 po 1. pol.

    quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 20:50 |  
    0 0

    Prase Kusnir uz mel letet s cervenou kartou, nechapu, jak si muze dovolit zduchat do trenera. Prasacke zakroky na nase hrace (Sionko, Kusnir) opet uplne zbytecne a Grajciar to odnesl zranenim. Hnus.

  3. Re: Sparta - Slavia 0:1 po 1. pol.

    Eskaes     před 15 lety 15.04.2010 20:52 |  
    0 0

    Milan Černý- největší slávistický bojovník a srdcař. Jestli ti primitivové zranili Grajcara, tak už fakt nevím. Vček předvádí tragédii.

    • Re: Sparta - Slavia 0:1 po 1. pol.

      Saul_Hudson (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 22:03 |  
      0 0

      Vlček se mi náhodou líbil, bojoval, napadal, zapojoval se do kombinace, nabízel se + po jeho akci byla penalta.

      • Re: Sparta - Slavia 0:1 po 1. pol.

        edenian     před 15 lety 15.04.2010 22:11 |  
        0 0

        No tak netrefit balon kterej ti jde na přesně na nohu sám před brankářem, to bylo fakt krutý.
        A poté Šenky to samý, nevim, ale to se obvykle útočníkům nestává ne?

  4. repka

    rudahvjezda     před 15 lety 15.04.2010 20:58 |  
    0 0

    zajimavy. cervena karta byla o dost jasnejsi, nez ta penalta. a stejne jako byl celkem klid v pondeli, byl i dneska na druhy strane. tak co, vymenej si kluci zase po zapase dresy? ...je to hnus, jsem rad, ze jsem nakonec nesel

    • Re: repka

      steev (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 23:16 |  
      0 0

      Já jsem taky rád že si nešel!

  5. Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

    quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 21:19 |  
    0 0

    To je neuveritelne, Repka umyslne loktem Senkerikovi a jen ZK... Co je u nas mozne, to clovek jen krouti hlavou.

    • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 21:35 |  
      0 0

      nj, to je minimalne na dalsi clanek ode mě ale uz na to kaslu , je to opravdu usmevne , člověk se muze uz jen sarkasticky smát.

    • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

      spojka     před 15 lety 15.04.2010 21:40 |  
      0 0

      Mozna ho mel trefit, treba by se mu rozsvitilo. To je neuveritelny, co predvadi utocny duo Senkerik - Vlcek. Festival neohrabanosti a bezmoci...

    • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

      YsoEz     před 15 lety 15.04.2010 21:41 |  
      0 0

      vubec ho ani netrefil a Senki se chyti za oblicej a sehraje komedii na travniku, na zlutou jo, ale cervena ta by byla prisna. Na druhy strane mela bejt pencle za faul Trappa na Bonyho abysme byli objektivni...

      • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

        quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 21:43 |  
        0 0

        To mela, souhlasim.

        Repka se od te karty uz nevenuje mici a ve vapne v hlavickovych soubojich jen zducha do hracu.

        • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

          YsoEz     před 15 lety 15.04.2010 21:44 |  
          0 0

          to jo, skoda ze nedostal blikanec, aspon by byla sranda a bylo by o cem psat :)

      • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

        spojka     před 15 lety 15.04.2010 21:44 |  
        0 0

        Tenkrat v Bruselu se taky ohnal loktem nekomu do ramena a sel okamzite bez diskuse ven. A nikdo to nezpochybnoval. Proste bez ohledu na to, jestli nekoho nekam trefi nebo ne, ma bejt vyhozen.

        • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 15.04.2010 21:46 |  
          0 0

          asi tak, ovsem je treba priznat ze rozhodci je tragickej na obe strany.

          • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

            spojka     před 15 lety 15.04.2010 21:50 |  
            0 0

            No, tragickej bych nerek. Proti tomu grazlovi Frankovi je to supervykon.

            • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

              lassiter     před 15 lety 15.04.2010 21:56 |  
              0 0

              no já bych řek, že byl naprosto srovnatelnej

  6. Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

    spojka     před 15 lety 15.04.2010 21:42 |  
    0 0

    Capek tomu nasadil korunu. Slavisticti priznivci se udajne bavi pokriky, ktere by vubec nemely v CT zaznivat, nebo az po 22. hodine. Ten ubozak narazel na pokrik o prazskych kurvach. Zatimco kdyz se to rve sborove treba v Ostrave, tak se muzou vsichni tyhle Capkove a Lipove pos*at z toho, jak je tam krasna atmosfera...

    • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

      quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 21:43 |  
      0 0

      A na zacatku zapasu "Jude Slavie" presel taktnim mlcenim.

      • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

        slaviator     před 15 lety 15.04.2010 21:50 |  
        0 0

        To si pubrukával do rytmu...

  7. Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

    Viking     před 15 lety 15.04.2010 21:45 |  
    0 0

    Šenkeřík - Vlček ven!!! Jak dlouho nás budou ještě trápit???

    • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

      YsoEz     před 15 lety 15.04.2010 21:49 |  
      0 0

      to je hruza, kdy dal Senkerik naposledy gola? vubec nechapu jak muze byt "nejlepsi " strelec slavie v tyhle sezone...

      • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

        Viking     před 15 lety 15.04.2010 21:55 |  
        0 0

        Nevím ale oba řeší ty situace příšerně. To je na zabití.

      • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

        slaviator     před 15 lety 15.04.2010 22:36 |  
        0 0

        protože dal hattricka střížkovu

    • Re: Sparta - Slavia 0:1 ve 2. pol.

      DrFe1     před 15 lety 15.04.2010 22:32 |  
      0 0

      Dal bych šanci Ivanovskimu. Standa se Zdendou ať si odpočinou a začnou se porozhlížet po jiném angažmá. Udělal bych jim velkou oslavu na některém z posledních domácích zápasů, protože toho oba pro Slávii udělali velmi hodně, ale za zásluhy se hrát nedá .........

  8. Re: Sparta - Slavia 0:1

    lassiter     před 15 lety 15.04.2010 21:50 |  
    0 0

    Blažek chtěl dát góla z přímáku?

    • Re: Sparta - Slavia 0:1

      edenian     před 15 lety 15.04.2010 22:08 |  
      0 0

      No je to starší kousek tak asi chtěl vzít zodpovědnost na sebe :-)
      To prostě miluju.

    • Re: Sparta - Slavia 0:1

      EdCable     před 15 lety 15.04.2010 22:25 |  
      0 0

      Mozna to byl naznak na zahrani toho signalu, ktery po tom predvedli

  9. Re: Sparta - Slavia 0:1

    mirecek1111     před 15 lety 15.04.2010 21:57 |  
    0 0

    a že ten Jarda Černý hrál ve středu hřiště příšerně... nechápu proč tam nemohl hrát už od dob Šventa a Hlouška.
    Jinak snad bude Grajciar v pořádku.
    Zaloha Ragued - Janda (PZ), Černý, Grajciar konečně nějak vypadá.

  10. Re: Sparta - Slavia 0:1

    Viking     před 15 lety 15.04.2010 22:01 |  
    0 0

    Ve Sportu píšou, že Grajciar nic zlomenýho nemá a je to jenom zhmožďený kotník. Prý minimálně týden bez fotbalu. Jestli je to výron, tak to klidně nemusí hrát měsíc.

    Stejně mi přijde, že na tom hřišti jsme jak banda volů. Karty dostáváme za samý kecy nebo podržení dresu. Proč tam dneska někdo natvrdo do Řepky nebo Kušníra šprajcem taky nezajel? My si pravidelně každý zápas, obzvlášť derby, necháme neskutečně nakopat.

    • Re: Sparta - Slavia 0:1

      mirecek1111     před 15 lety 15.04.2010 22:07 |  
      0 0

      protože naši hráči nejsou sobečtí hnupi jako oni. Proč by měli schválně zraňovat protihráče, když nám to nic nepřinese..sportovně.
      Jako Slavii a Spartu musíš nějak rozlišit, a kromě názvu je to zrovna tohle.. aspon každý soudný člověk to tak musí vidět.

      A že nám rozhodčí daroval penaltu? Kolikrát Sparta z nesprávně vyhodnocené situace dala branku která nakonec byla vítězná, protože pak až do konce zápasu betonovali jak to jen šlo.. ..za posledních pár let v ligových zápasech?
      Kdyby měla Sparta všechny ty zápasy takhle jako dneska zaplatit tak spadne do druhé ligy, kolik ještě dluží takových to zápasů fotbalové spravedlnosti..

      • Re: Sparta - Slavia 0:1

        brekekeSKS     před 15 lety 15.04.2010 22:19 |  
        0 0

        Mirecku prestan moralizovat o ferove hrajici Slavii a zly Sparte. Navic nejlepsi vitezstvi nad Spartou by bylo 4:3 ctyrma nafilmovanejma penaltama v poslednich 5 minutach.

        • Re: Sparta - Slavia 0:1

          mirecek1111     před 15 lety 15.04.2010 22:25 |  
          0 0

          se divím žes to pojal celkem slušně :) pamatuju jak si tu někomu sděloval že je zapšklá pí.. a už si to nerozvedl :)
          ..jinak čti dvakrát raději. Já nemoralizuju z pohledu "filmování" ale mluvím o na hlavu padlých zákrocích co pro Spartany jsou tak specifické. Nenapadá mě snad žádný náš hráč, který by chtěl někoho schválně odrovnat..

          • Re: Sparta - Slavia 0:1

            brekekeSKS     před 15 lety 15.04.2010 22:42 |  
            0 0

            Mas pamet jak tisiciletej dub to se musi nechat! Se ctenim na tom ale taky asi nejsi nejlip, ja totiz nerikam, ze moralizujes z pohledu filmovani.

    • Re: Sparta - Slavia 0:1

      bongor     před 15 lety 15.04.2010 22:13 |  
      0 0

      Kvůli tomu třeba jsem byl rád ,když u nás hrál Besta,ten by se stopro okopávat jak řípa nenechal.On ale i ten Hocine nevypadá na obětního beránka,tak nevím v čem to je,že si to kluci nechaj všechno líbit.Šenky,to je neštěstí,Vlčák o chloupek lepší.Nejlepší Míňa,Grco,Jandys no a Vaniak.Ale ani Matej a Hub nehráli zle a Jarda Černý vydržel celý zápas.Čili záloha dobrá,obrana slabší průměr,útok
      zcela nulovej.Rozhodčí na naše poměry ještě ucházející.

      • Re: Sparta - Slavia 0:1

        Viking     před 15 lety 15.04.2010 22:34 |  
        0 0

        To není o žádné zákeřnosti ale o tvrdosti a nasazení v osobních soubojích, jak je třeba vidět v Anglii. Od mala se žákům říká - pokud nepůjdeš do souboje natvrdo, dostaneš jedině nakopáno.

  11. Re: Sparta - Slavia 0:1

    quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 22:16 |  
    0 0

    Jsem zvedavy na sestavu v nedeli proti Kladnu. Dalsi zapas v Ondrasovce hrajeme uz za sest dni ve stredu v Jablonci. Ja bych zase klicove hrace (J. Cerneho, Jandu, M. Cerneho, mozna i Ragueda) posetril a dal sanci mladsim - v zaloze Koresovi a Vankovi, na DZ Mikulovi (misto Krajcika Dense, kdyz byl dnes i na lavicce). I kdyz jednoho zkusenejsiho hrace do stredu hriste by to asi chtelo, takze toho, ktery se bude citit nejlepe. V utoku Ivanovskiho nebo Tecla.

    • Re: Sparta - Slavia 0:1

      DrFe1     před 15 lety 15.04.2010 22:19 |  
      0 0

      Souhlas

      • Re: Sparta - Slavia 0:1

        bongor     před 15 lety 15.04.2010 22:23 |  
        0 0

        Že nám sudí daroval pencli,to ani náhodou.Řepka byl ve vápně,ruka nebyla u těla a šla míči naproti.Určitě to neudělal schválně,jenže kdyby se ruka ve vápně posuzovala podle úmyslu,tak by se nepískla ani jedna a z fotbalu by byl volejbal.Nebo by na každým stadionu museli mít detektor lži.

        • Re: Sparta - Slavia 0:1

          lassiter     před 15 lety 15.04.2010 22:49 |  
          0 0

          ruka byla před vápnem a penalta to nebyla.

          • Re: Sparta - Slavia 0:1

            spojka     před 15 lety 15.04.2010 22:59 |  
            0 0

            Byla. Rozhodčí jí písknul, takže byla. Já a mí přátelé jsme se při penaltě dobře bavili. Takhle vždycky argumentojou bolševici. Teď jim to najednou vadí.

    • Re: Sparta - Slavia 0:1

      spojka     před 15 lety 15.04.2010 22:22 |  
      0 0

      Souhlas. A z pozice fanoušků by mělo být Kladno jasnou demonstrací toho, jaký názor mají na přivandrování klokana do Edenu.

      • Re: Sparta - Slavia 0:1

        PetCC     před 15 lety 16.04.2010 11:20 |  
        0 0

        Já přijdu v zeleném, ať máte radost :-)

  12. Re: Sparta - Slavia 0:1

    DrFe1     před 15 lety 15.04.2010 22:27 |  
    0 0

    Jak už jste psali výše, tak si myslím, že máme nového kandidáta na největšího čudáka v lize. Řepku toho už nepočítám, ten má vlastní kategorii pro trvale psychicky narušené, ovšem Kušnír mu začíná zdatně sekundovat. Dneska byl zralej na pár přes držku. Taktéž Sionko nám ke stáru něják zmachrovatěl.

    No zaplaťpámbů, že jsme vyhráli. Alespoň trochu radosti. Teď ještě abysme na podzim neseděli na zelených sedačkách :-o na to snad nedojde.

    • Re: Sparta - Slavia 0:1

      spojka     před 15 lety 15.04.2010 22:33 |  
      0 0

      Já se obávám, že na to dojde a že už je v podstatě rozhodnuto. Protože prostě jiná možnost pro lžiBohemku neexistuje. Zítra k tomu jedná představenstvo toho jejich družstva, ale i ze žvástů Přibyla je evidentní, že se snaží je připravovat na to, že je to nutnost a jediná možnost záchrany toho jejich spolku.

      Každopádně já na zelené sedačce sedět odmítám, vstupem krys do Edenu pro mě tenhle stadion končí a doufám, že takových lidí bude hdoně. Pak si možná někdo ze Slavie nebo Eside uvědomí, že ty údajný zvýšený tržby ze skyboxů jim to nevykompenzujou.

      • Re: Sparta - Slavia 0:1

        mirecek1111     před 15 lety 15.04.2010 22:42 |  
        0 0

        tak musíš se s tím smířit. Světem hýbou peníze a věř že se stalo a stává o dost horších věcí jen proto, aby byly inkasovýny peníze než to, že se na fotbalový stadion, přištěhuje druhý tým.

        A upřímně musím za sebe říct, že já v tom problém nevidím. Ale raději to rozvádět nebudu, protože se nechci přít s většinou fanoušků (upozorňuju fanoušků) co to vidí jinak, protože pochopení mám. Ale jsem 100% přesvědčen, že Doležal s Rosenem, či naši hráči nebo trenéři z toho takovou vědu jako většina fanoušku dělat nebudou.

        A že se budou přemalovávat sedačky? To je asi takový argument, jako v politice strašení bankrotem..je to úplná blbost.

        • Re: Sparta - Slavia 0:1

          Eskaes     před 15 lety 15.04.2010 22:46 |  
          0 0

          dát argumentačně na jednu úroveň reálnou hrozbu státního bankrotu a přemalování sedaček, to je teda síla pane, fakt že jo. :-) Radši zůstaňte u fotbalu.

          • Re: Sparta - Slavia 0:1

            mirecek1111     před 15 lety 15.04.2010 22:49 |  
            0 0

            tak já nevím, prostě mi to přijde jako stejná blbost. Kdybych tady neměl na pozadí puštěné údálosti komentáře tak bych asi vyplodil jiné přirovnání. Chtěl jsem jen říct, že se žádné sedačky jistě na zeleno přemalovávat nebudou. Není třeba se zrovna tohohle bát.

            • Re: Sparta - Slavia 0:1

              spojka     před 15 lety 15.04.2010 22:58 |  
              0 0

              Tady přece nejde o barvu sedaček. To by byl jenom takovej nepochopitelnej vrchol. Tady jde vůbec o princip, že po tom všem, co ze strany krys zaznělo a bylo prováděno během výstavby Edenu, mají ještě tu drzost vlézt tam a nárokovat si nějaký rovnoprávný postavení.

              Nechápu, že doteď nepřišla nějaká reakce Slavie. Minimálně směrem k Eside, který by si asi hodně rozmyslelo, jestli si tam nasadit žebráky od Botiče za cenu toho, že by odešla Slavie.

            • Re: Sparta - Slavia 0:1

              slaviator     před 15 lety 15.04.2010 22:58 |  
              0 0

              Tak ono, jestli se nebude minimálně šetřit, ne-li nepřijdou reformy, tak státní bankrot dříve či později přijde, nejpozději ve chvíli, kdy silné ročníky ze 70. let budou odcházet do důchodu... Vem si, že je neudržitelný každoročně mít deficit 100-150 mld. Argentině stačilo myslím 60%, aby krachla... A my máme nějakejch 30 - 35 % už. Nikdo neříká, že ta hrozba je tady příští nebo přespříští rok, ale tvrdit, že je to blbost, že nic takového nehrozí - to snad může akorát Paroubek na pivu s Ransdorfem...

              • Re: Sparta - Slavia 0:1

                mirecek1111     před 15 lety 15.04.2010 23:13 |  
                0 0

                nebudeme se bavit o politice, víš jak to dopadá, navíc nechci nikoho naštvat. Ale pokud tě to zajímá, tak se podívej třeba na stránky evropské komise, tam si vyhledej graf zadlužení evropských zemí a podívej se například na vývoj státního dluhu (dept) nejsilnější ekonomiky Německa, či dalších jako Velké británie, Francie a tak dále a tak dále. Jestli nám v dlouhodobém horizontu hrozí bankrot tak to aby začali zapadočeši zamykat co jde, před němčoury.
                Nemůžeš řešit dluh ve chvíli kdy je světová potažmo česká ekonomika v recesi jako je ted.
                Krásně o tom nedávno v otázkách Václava Moravce povídal pan profesot Švejnar.

                • Re: Sparta - Slavia 0:1

                  slaviator     před 15 lety 16.04.2010 00:39 |  
                  0 0

                  Ano, to jsem se zcela náhodou před cca měsícem koukal a porovnával to hlavně s Belgií, Portugalskem apod. Ale nezapomínej na jedno: jak dlouho mají státní dluh tyto země a jak dlouho my? My vlastně 20 let, protože jsme začínali s "čistým štítem", když se to řekne hodně zjednodušeně, měli jsme sice netransparentní ekonomiku, ale nebyli jsme zadluženi. Byly reformy... ale ty měly pokračovat.
                  Nikdo taky zcela jasně neříká, že se dluh má řešit nyní, resp ne dělat převratné reformy. Ty měly přijít, když naše ekonomika rostla 6 % HDP ročně za Špidlovo vlády a kdy i přesto ekonom Sobotka nasekal dluh, jakej byl v roce 2009 při 4 % poklesu ekonomiky. Jo, ponechme stranou tu menší, tu větší hrátky s čísly, jak se počítal státní dluh před těma pěti sedmi lety a jak loni, přesto je evidentní, že nejvíce rozežraní jsme jako stát byli v tu nejméně příhodnou chvíli, ve chvíli, kdy jsme naopak měli paradoxně provádět reformy zdravotnictví, školství, důchodovou reformu. A další čtyři roky to tu zase nebude a během té doby státní dluh zase vzroste o 400-600 miliard, přinejmenším. A státní bankrot bude o krok blíže.
                  Jinak Švejnar sice krásně možná povídá, ale já to, co říká, neberu a neakceptuju.

                  • Re: Sparta - Slavia 0:1

                    mirecek1111     před 15 lety 16.04.2010 04:38 |  
                    0 0

                    To je samozřejmě naprostá pravda, ale právě proto vůbec nechápu tu histerii co se těd okolo toho dluhu děje. V době kdy ekonomika (HDP) roste se mají sestavovat mírně přebytkové rozpočty (čímž se mírně snižuje dluh) aby v době recese (poslední dva roky) se mohlo naopak mírně popustit (nějaký ten deficit vytvořit) protože krize nezasáhla jen poklesem hodnot akcí ty nejbohatší ale úplně všechny. A ti nízkopřijmoví v době krize prostě od státu pomoc potřebují. A já nemám absolutně nic proti tvrzení, že za vlád soc. před lety, kdy byl růst 6 % v jaký ještě před 15 lety nikdo nevěřil, že se ho česká ekonomika může někdy dočkat bylo tvoření schodků jako ekonomická vražda ...ale už se stalo, protostě to tak je a nedá se s tím nic dělat. Ale nedělala s tím nic ani Topolánkova vláda a když se podívam jak podcenili dopady krize a Kalousek nastavil českou ekonomiky na rok 2009 na 3% růst a on pak byl 3% pokles...to je jako šílené.

                    Ted se s tím už prostě nedá nic dělat, že se s dluhem 10 let nic nedělalo a nechal se jen pozvolná růst. Dokud se růst ekonomiky nevrátí minimálně na 4 % tak o nějakých snahách o snižování zadlužení nemůže být ani řeč, protože jestli příští rok zvedneš daně tak se v té ekonomické krizi budeme plácat ještě další tři čtyři roky.
                    A ještě něco, prachy co podle pravičáků vyhodí pan předseda oknem na 13 důchodech po volbách do rozpočtu získají socani jen tím, že toho troubu Langera nahradí Pecina, který konečně začne s tou korupcí v česku něco dělat.. a věř, že jen to do kasy přinese pěněz dost.

                    • Re: Sparta - Slavia 0:1

                      EdCable     před 15 lety 16.04.2010 08:38 |  
                      0 0

                      Verit, ze Pecina bude neco delat s korupci je stejne naivni jako verit, ze Langer nemel nic spolecneho s Mrazkem, ze Sobotka rozumi ekonomii, ze Rebicek nepomohl Viamontu, ze Hasek neprihral 25 mega kamosovi do soukromeho hotelu a mohl bych pokracovat. Fantasmagorie, ale ja taky kdysi veril na Jeziska... Akorat to nemelo tragicke dopady na me okoli

                      • Re: Sparta - Slavia 0:1

                        slaviator     před 15 lety 16.04.2010 09:34 |  
                        0 0

                        No, s tim Langerem - neni to tak, ze kdyby byl takovej grazl, jak tvrdi, ze by a) to kdyz byl ministr nenechal skartovat? A ono ejhle, ztratily se zminky o jinejch lidech, ale o "Ickovi" tam porad jsou. A ya b) nevytah by Paroubek na svetlo sveta dukazy? Mi prijde spise, ze nemuze Pospisilovi zapomenout, jak pritah do PS spis s oznacenim prisne tajne Krakatici a zacal predcitat, a vylejva si to na Langerovi. Mimochodem, Icko muze byt i Ibl, tehdejsi namestek za Grosse. Osobne si myslim, ze v tom jedou vsichni a nikdo si nema nikomu co vycitat, leda zavidet, ze jeden dostal mensi uplatek nez druhej...

                    • Re: Sparta - Slavia 0:1

                      slaviator     před 15 lety 16.04.2010 09:29 |  
                      0 0

                      Pecina je zarnej priklad toho, ze se Paroubkovi neda verit. Bylo dohodnuto, ze zadnej z ministru tehle "vlady odborniku" nebude za zadnych okolnosti kandidovat ve volbach, dokonce s tim pozadavkem prisel sam pan Veliky sexy mozek - a ejhle. Nechapu lidi, co ho dokazou volit, protoze jim maze med kolem pusy, ale tvrzeni, ze dluh se nemusi platit, je trochu divnej. Vem si pujcku jako FO rekneme milion, nesplacej to a uvidime, zda banka nad tim mavne rukou. To, ze maji USA dluh dva biliony, to je prece jejich vec, taky maji jinou silu ekonomiky nez my. A propo, nejsem ekonom, ale cekat s reformama na dobu, kdy tu bude ctyrprocentni rust, to by se rovnalo sebevrazde. Nejake reformy muzou byt klidne uz ted - zastavit rust platu ve statni sfere (vsem: doktorum, hasicum, policajtum, vojakum, ucitelum i urednikum nebo politikum) na jeden - dva roky, uplne je zmrazit. Tim se usetri radove az par desitek miliard. Zprisnit vyplaceni socialnich davek tak, aby je meli skutecne nejpotrebnejsi a ne jako za socdemaku, ze treba pridavky na deti dostavali i rodice, kteri meli 50 tisic mesicne. Umel bych si predstavit mirne snizeni primych dani, naopak mirne zvyseni neprime dane. Dat moznost i fyzickym osobam co nepodnikaj odecist si z dani minimalne naklady na dopravu do prace a naklady na vzdelani, na kurzy spojene s praci a ktere si plati sami, cimz se lidem tuplem vyplati nez byt na davkach tak dojizdet klidne 50 km tam a zpet, kdyz treba ty dva tisice za dopravu si pak budou moc odecist z dani. Stat na tom porad vydela - nez dat placnu sest sedm tisic davky, je lepsi dostat i kdyby jen tri tisice na dani... Moznost odepsat si z dani klidne i naklady spojene se sportem nezletilych (popripade treba omezeni do 10+12 let veku) deti. A tak by se dalo pokracovat. Omezit korupci tim, ze prubeh tehndru bude na internetu a ze v pripadech, kdy to pujde, budevypsana aukce - tim se da usetrit vetsinou 30-40% odhadovane ceny, v Motole timhle pri vypsani tendru na mobilni sit usetrili dokonce 90 % puvodne ocekavanych nakladu. Poplatky u lekare ponechat, vratit je dokonce na puvodni miru, tzn aby si nemohl kazdej rict, ze je nezaplati... A tohle vsechno kdyz se secte, tak stat vyda nebo prijde pri vyberu dani sice o nekolik miliard az desitek miliard, na druhou stranu daleko vetsi castku usetri.

                      • Re: Sparta - Slavia 0:1

                        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 16.04.2010 16:45 |  
                        0 0

                        pěkné ale kdo to splní to opravdu nevím, o tomhle co pises mluvi vsechny strany coz je garance toho ze to nikdy neprojde :) , volby sou pro dnesniho cloveka opravdu tezky a musi spekulovat a spekulovat

            • Re: Sparta - Slavia 0:1

              Eskaes     před 15 lety 15.04.2010 23:00 |  
              0 0

              ok, v obou případech stejně nezbývá než věřit, že se to nestane.

          • Re: Sparta - Slavia 0:1

            bongor     před 15 lety 15.04.2010 22:55 |  
            0 0

            Kdo to tady naříká ,vztekle se válí po zemi a brečí jak želva?No kdo jinej než rozmazlenej mazlíček českého fotbalu mistr vesméru a okolí sralta Praha.Podávají stížnost proti rozhodčím dnešního zápasu.A to je dobře,doufám ,že pan Golda dodatečně zastaví činnost panu reprezentantovi Kušnírovi za prasecké vyřazení Petra Grajciara ze zápasu a z možnosti hrát za repre Slovenska na MS.Doufám pane golda,že mu naložíte pěknej ranec.Když to srovnám s "přestupkem"Švancary,který za něj dostal 5 stopek,tak tohle bude tak nejmíň za deset.

            • Re: Sparta - Slavia 0:1

              slaviator     před 15 lety 16.04.2010 00:55 |  
              0 0

              ... to bychom museli bejt Střížkov ale a u notáře nechat ověřit výpověď, že Grajciar má přinejmenším bimaleolární frakturu.

        • Re: Sparta - Slavia 0:1

          spojka     před 15 lety 15.04.2010 22:55 |  
          0 0

          Že se v životě dějí mnohem horší věci, to samozřejmě vím.

          Někdo jako ty to holt bere v pohodě (dokonce to ještě z těžko pochopitelných důvodů vítá), někomu to sice vadí, ale zkousne to, a pro někoho je to prostě svinstvo, na kterým se odmítá podílet. K Edenu mám prostě určitej vztah a když vidím, jak se ta zelená svoloč třese na to, že obsadí nejlepší stadion v zemi a zprzní ho nějakou zelenou barvou, tak to prostě nejsem schopen jen tak přejít. Nikdy jsem nechápal tu náklonnost slávistů k AFK Vršovice, zvlášť když všichni tihle Kristkové a Steinbrochové dělali na radnici i jinde všechno možný, aby stavbu Edenu překazili a zpozdili. A teď tam ty samý lidi přitáhnou a budou vykládat, jak jsou tam doma...

          • Re: Sparta - Slavia 0:1

            mirecek1111     před 15 lety 15.04.2010 23:03 |  
            0 0

            ale já to nevítám. Nebo možná snad i jo, ale jen proto že jsem pragmatik, nic víc. Bohemians v Edenu = +3 body v lize. A když se podívám jak dopadaly poslední ligové ročníky bodově a to že jsme nikdy na Bohemce skoro nic neudělali..
            Ale tím se opravdu nechci s nikým hádat, ja plně rozumím že to může spoustě fanoušků vadit. Ale mě opravdu vždycky zajimá hlavně hra, a kdybych si měl myslet, že by to jakkoli ovlivnilo výkony našeho klubu tak bych byl též krvavě proti, ale to si nemyslím.
            Ale znova to opakuju, já nikoho nikam netahám. Jen to nevidím jako konec světa. Navíc Bohemku nemám rád. Nejraději bych jí viděl v druhé lize či na Strahově, protože na Strahově bychom měli výrazně větší šance získat ty tři body než tam u nich.

            • Re: Sparta - Slavia 0:1

              spojka     před 15 lety 15.04.2010 23:12 |  
              0 0

              No právě. Pokud nejsou nájemní smlouvy Slavie s Eside nějak zprasený, tak tam prostě musí bejt zajištěný určitý postavení Slavie jako nájemce. A čekal bych - když už SK Slavie půjčila Esice pozemky - že to postavení Slavie bude "výsadní".

              Nastěhování klokana se asi zázemí stadionu nedotkne - údajně se jim má postavit nějaká přístavba na straně ke tréninkovejm hřištím, tam kde měly stát garáže - ale rozhodně se to dotkne využívání hřiště apod. A na tomhle by se měla Slavie zaseknout a snažit se hnát klokana na Strahov. Tam by byl neškodnej, tvoje kalkulace s bodama by se vyplnily taky a ještě by tam klokan do pár let zdechnul, protože by na něj nikdo nechodil a jak vidíme, tak ten klub se sám není schopnej ufinancovat.

  13. Re: Sparta - Slavia 0:1

    quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 22:50 |  
    0 0

    22:23
    Fotbalová Sparta bezprostředně po skončení čtvrtečního utkání čtvrfinále Ondrášovka Cupu se Slavií oznámila, že podá protest proti výkonu sudího Jiřího Adama.

    Sudi to piskal mizerne na obe strany, nam vymyslel penaltu, nedal cervenou Repkovi (btw to byl faul ve vapne, takze se mela kopat za ten loket penalta), neodpiskal pentli na Wilfrieda, nevyloucil Kusnira... Proste u nas neni rozhodci, ktery by byl schopny derby odpiskat aspon prumerne, kdyz uz ne vyborne. Vzdycky z toho je takova bramboracka. Tentokrat je to poprve, co si v derby pamatuju, ze rozhodci asi vic pomohl nam a uz je ohen na strese a Sparta podava protest.

    My bychom nemeli vahat a podat podnet DK kvuli tomu loktu Repky :o)

    • Re: Sparta - Slavia 0:1

      mirecek1111     před 15 lety 15.04.2010 22:55 |  
      0 0

      to už bylo tuším po odpískání, Řepkův faul. Tak penalta asi ne, ale červená jo, to je ale těžko no. Přijde mi že po té penaltě to tomu rozhodčímu pěkně šrotovalo v hlavě jestli fakt byla a tak se asi pak té červené bál.

    • Re: Sparta - Slavia 0:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 15.04.2010 22:58 |  
      0 0

      "Zároveň podáváme disciplinární komisi podnět na hrubé simulování Zdeňka Šenkeříka, jehož se Tomáš Řepka prokazatelně v obličeji ani nedotkl a dostal za to žlutou kartu," přišel s další novinkou letenský mluvčí Ondřej Kasík.

      No tak to uz je vrchol. Jen nevim, jestli to je vrchol trapnosti nebo vrchol arogance moci.

      • Re: Sparta - Slavia 0:1

        Viking     před 15 lety 15.04.2010 23:00 |  
        0 0

        To, že Řepka provedl úder loktem a protihráče netrefil, je to samé hrubé nesportovní chování jako v případě, kdyby Šenkeříka trefil. Jasná červená karta.

        • Re: Sparta - Slavia 0:1

          Tonda     před 15 lety 16.04.2010 12:17 |  
          0 0

          no popravdě za tohle šenkeřík měl dostat žlutou za simulovaní. díval jsem se na zpomalený záznam, a je opravdu zřetelné, že řepka trefil dlaní šenkyho do oblasti tricáků. Takže jako slávista musím uznat že v tomhle mají sparťani pravdu. Na druhou stranu mi to neva a doufám že šenky dostane stopku na 2 zápasy, protože tyhle praktiky nejsou hodny slávie, a navíc dostane šanci nějaký jiný útočník.

          Pokud ale sparťani poukazují na tohle, měli by být objektivní a poslat před disciplinárku i řepku za pondělní prasečinu a kušníra za hrubý faul na Grca. Zákrok Kušníra mohl dopadnout mnohem hůře, a sám bych byl zvědavý, kdyby takto někdo sestřelil jeho, jak by sparťani reagovali.

          • Re: Sparta - Slavia 0:1

            Jakubisko     před 15 lety 16.04.2010 12:22 |  
            0 0

            Pokud se po něm Řepka ohnal loktem a Šenky to nasimuloval, měli oba dostat žlutou a bylo by vymalováno.

            • Re: Sparta - Slavia 0:1

              vavicek     před 15 lety 16.04.2010 12:54 |  
              0 0

              Podle pravidel se i pokus o uder musi trestat červenou kartou.

      • Re: Sparta - Slavia 0:1

        spojka     před 15 lety 15.04.2010 23:00 |  
        0 0

        Kasík je blázen. Je to neuvěřitelný, ale ten člověk v překonává Přibyla i Otavu, a že ty ve svejch dobách mleli taky neskutečný kraviny.

        • Re: Sparta - Slavia 0:1

          lassiter     před 15 lety 15.04.2010 23:09 |  
          0 0

          no tak v tom případě nemůže následovat nic jinýho než podnět k zahájení disciplinárního řízení s kušnírem

    • Re: Sparta - Slavia 0:1

      spojka     před 15 lety 15.04.2010 23:05 |  
      0 0

      Zároveň podotýkáme, že absurdní hysterie kolem jednoho faulu Tomáše Řepky v ligovém derby (který měl být dle našeho názoru oceněn žlutou kartou), ovlivnila regulérnost celého čtvrtfinále Ondrášovka Cupu.

      ... spíš podat podnět zdravotní komisi svazu kvůl prošetřední duševního zdraví toho komedianta Kasíka

      • Re: Sparta - Slavia 0:1

        MarHud     před 15 lety 15.04.2010 23:34 |  
        0 0

        Tak Vám musím pogratulovat hoši,vyhráli jste naprosto zaslouženě,neboť,kdo dá víc branek,než soupeř,je samozřejmě lepší.Já jsem však hrdej na svojí Spartičku,protože bojovala a nedala kůži zadarmo.Jsem moc zvědav na Váš duel s Jabloncem. Ať žije AC SPARTA PRAHA!!!!!

        • Re: Sparta - Slavia 0:1

          Jachym     před 15 lety 16.04.2010 10:21 |  
          0 0

          V pořádku, MarHude, díky. Já jsem zase zvědavý, jak dopadne liga. Na víkend jedu k rodičům do Budějc podpořit Dynamo, aby se v ní udrželo. Proti komu to vlastně v neděli hraje???:-))) Prostě, ať žije SKS 1892!:-)))

        • Re: Sparta - Slavia 0:1

          urs (přítel SN)     před 15 lety 16.04.2010 13:17 |  
          0 0

          ano, bojovala :-D
          praseckejma faulama nám mohla zlikvidovat víc hráčů než jen stabilně nejlepčího Grajciara.. :-!
          MarHude MarHude, běž si koupit do nejbližší trafiky ty tvoje Spartičky a při tom vyfukování škodlivejch plynů popřemejšlej nad tim, co je to fair play..

          urs

    • Re: Sparta - Slavia 0:1

      slaviator     před 15 lety 15.04.2010 23:22 |  
      0 0

      No počkej, někdo před dvěma třema lety derby pískal docela fajn, ne? Nějakej mladší rozhodčí to byl myslím, nevím, nechci se hádat, Makovička?

      • Re: Sparta - Slavia 0:1

        spojka     před 15 lety 15.04.2010 23:25 |  
        0 0

        Makovička, to snad ne :) Toho se snad nemůže nikdo ani odvážit nasadit na derby, vždyť tenhle člověk má problém nějak ukočírovat i zápasy typu Příbram - Budějovice :)

        • Re: Sparta - Slavia 0:1

          slaviator     před 15 lety 16.04.2010 00:41 |  
          0 0

          No jo, ale kdo to byl? Franěk, když začínal v lize? Nějakýho mladšího orzhodčího prskli po hlavě do derby a docela to zvládnul obstojně. P.S.: pořád lepší Makovička než Ochotnický, počkej, až ten se dostane do první ligy, to se pomnějeme :)

    • Re: Sparta - Slavia 0:1

      mart     před 15 lety 15.04.2010 23:26 |  
      0 0

      No on to tady MarHud spravne napsal, ze porad brecime.
      Ted si to taky muze trochu vyzkouset. Nam se takhle vytecny vykon rozhodciho v pslednich 40ti letech staval s neuprosnou pravidelnosti (prinejmensim v 70% zapasu se spartou). To holt nasere ( za ty leta).
      Navic je to "breceni" velice jednoducha "protireklama", ... dneska se tomu rika moderne PR. Spartany asi musi hrosne stvat, ze se (a ne uplne bez viny) stali symbolem bolseviku. Jejich chlouba. Delnicky klub. Klub v "rudem". Bylo tedy potreba obratit pozornost jinam. Protiutok na placici Slavii byl asi spravny tah.
      Netvrdim, ze sebelitost je neco krasneho ( :D i kdyz, ....) ale bolsevik je bolsevik, s timse asi malokdo mohl smirit :).
      Takze Vam to kluci spartansky tak nejak trochu preju, jen si zaplacte, at aspon jednou vidite vo cem to je :)
      mart
      doufam, ze se z toho praseckeho ( a uplne nesmyslneho) zakroku Grco przo votrepe :(

      • Re: Sparta - Slavia 0:1

        MarHud     před 15 lety 15.04.2010 23:44 |  
        0 0

        Tak už zase nebreč Marte.:-)))).Tradovala se kdysi taková historka,ještě když Petržela trénoval Bohemku.Myslím,že tu,která si bude říkat doma v Edenu."Von do Tebe strčil?ty kundo,tak běž hrát šachy za Vyšehrad"A vo tom to všechno je Vy klucí sešívaný:-))))..

        • Re: Sparta - Slavia 0:1

          Eskaes     před 15 lety 15.04.2010 23:52 |  
          0 0

          citát jak z Ivánka :-)

        • Re: Sparta - Slavia 0:1

          bongor     před 15 lety 16.04.2010 07:06 |  
          0 0

          Á náš věrný fanoušek MarHud je opět tady u nás.Buď nás máš tak rád,nebo jsi masochista.Konečně teď vidíš,kdo je tady ubrečenej.
          Ten,kdo si stěžuje na každej pátej zářez,nebo ten kdo si při první rovině od rozhodčího,odpískané na toaletné ,burcuje všechny svazové orgány a brečí jak želva.Na to nejste zvyklý,aby si někdo dovolil tu drzost viďte maminčini mazlíčci?
          Takže doufám,že tu stížnost disciplinárka prošetří do důsledků a budete do konce sezony bez pravého obránce,možná by nebylo od věci podívat se při té příležitosti i na tu takzvanou "hysterickou kampaň" po kriminálním zákroku a zranění Kysely z pondělního zápasu.

        • Re: Sparta - Slavia 0:1

          mart     před 15 lety 16.04.2010 13:27 |  
          0 0

          MarHude!! ...tak to vidite, zase sem se spletl :). Uz sem skoro myslel, ze patrite k tem nemnoha spartanum, co maji schpnost videt. No, asi holt ne:).
          Tak tedy, kdyz jinak nedate, tak to vemem na ferovku :).
          1. Kdo breci? Ja nebo spartani?
          2. tvrdil ste, ze sledujete Spartu 40 let (to by melo byt vcetne derby). Tak kolikrat za ty roky v derby sudi Spartu zariz? (myslim opravdove derby, ne nejake s Bohemkou, nebo dokonce s Duklou, a taky mi tu uz neplacte, jak vas zly klokan potopil do druhe ligy, s tim Slavia nema nic spolecneho, i kdyz sme z toho meli radost :)
          3. Chcete tvrdit, ze nejste bolsevickej klub :) Chapu to asi nepude, tak vymyslite nejakou chytrou antikampan(ne Vy osobne:) .... neni to treba ta s tim slavistickym brecenim? (ja nerikam, ze se vam to nepovedlo ( je to hloupe, chytlave, mozna i pripadne, a zatim to drzi)
          4. No za ctvrte ... to bylo jenom prani, abyste si ten zarez trochu uzili, nic vic.
          Pokud chcete vic, tak si dovolim pripomenout, ze Vy jste sice velkoryse pripustil kartu (pochopitelne bez diskuse o jeji barve) pro Repku, ale tim byl s Vasi ferovosti konec. nezda se Vam, ze by vylouceni v 5te minute ovlivnilo ligovy zapas podobne (jestli ne vic) jako nespravne zapiskana penalta? Dobra, muzem dal. Ubozak Kasik (to je prece Vase krev, nebo ne) si stezuje na Senkerika, .... nebylo by nahodou pripadne podivat se napred na Repkuv faul (na Senkyho tesne pred vapnem), potom na Repkuv loket (karta velmi tmave cervene barvy :), a to neni vsechno. Dalsi nesmyslny pokus stejneho hrace, kteremu se Senkerik vyhnul, .... a aby toho nebylo dost, 3 hokejove bodyceky pana Repky ve vapne behem 3 vterin!! (pozn. uz ani v hokeji se to nesmi, kdy hraci nemaji puk, .... a pokud sem si dobre vsimnul, ti tri hraci nemeli ani puk, ani mic:). Stale vam pripada nepristojne, pokud si nekdo dovoli pochybnost o dusevnim zdravi pane Repky?
          Skoda, vypadalo to, ze ste slusnej clovek, ale zdani nekdy holt dost klame. Ste vobycejnej srab. zdravi mart

          • Re: Sparta - Slavia 0:1

            quelhar (admin)     před 15 lety 16.04.2010 14:42 |  
            0 0

            Jen bych pridal napr. Sionkuv skluz na Milana Cerneho asi z 38. minuty - ze strany, bez zahrani mice, primo na kotnik stojne nohy, podobna prasarna jako Jeslinkuv skluz z prvniho zapasu jara na Strizkove.
            Kusniruv zakrok na Grajciara a o tri minuty pozdeji vrazeni do trenera Cipra a Milana Cerneho v situaci, kdy Slavia mela vhazovat. A uz vubec se nemluvi o Bonym nasimulovanem padu ze zacatku druhe pule, po kterem Kopic dostal zlutou kartu a Sparta mela vyhodu "zkraceneho rohu" tesne za vapnem.

            Kdyby disciplinarka pracovala, jak ma, tak by to se Spartou uz bylo nahnute, protoze Repka by inkasoval aspon pet zapasu stopku (o trosku mirnejsi trest nez Svancara za stejny zakrok s mirnejsimi nasledky) a Sionko by dostal stopku za svuj surovy faul na Milana Cerneho.

            • Re: Sparta - Slavia 0:1

              urs (přítel SN)     před 15 lety 16.04.2010 17:45 |  
              0 0

              dobré bylo poslouchat komentátory při této sionkově akci.. schválně si to přehraj quelhare.. je to docela mrzutý :-(

          • Re: Sparta - Slavia 0:1

            MarHud     před 15 lety 16.04.2010 22:56 |  
            0 0

            Myslím,že nejsem srab.Jsem jenom obyčejný fanda svýho klubu.Nikdy jsem nebrečel,ani pokud se týká našeho sestupu,a už vůbec jsem se nezmínil o penaltě,která proti naší Spartičce byla nařízená.Rozhodčí jí písknul a přes to nejede vlak.Měli jsme prostě vyhrát.Já jako sparťan kovanej umím prohrát.Na všechno ostatní si odpověz sám.Ať žije AC SPARTA PRAHA!!!!MarHud.

            • Re: Sparta - Slavia 0:1

              MarHud     před 15 lety 16.04.2010 22:58 |  
              0 0

              To je reakce na Marta samozřejmě.

            • Re: Sparta - Slavia 0:1

              mart     před 15 lety 18.04.2010 19:41 |  
              0 0

              Zdravim MarHuda,
              dik za odpoved(?)
              Souhlasim, srab je prehnanej, .... kdyz to ted vidim napsane. Bylo to mysleno spis jako zbabelost/neochota podivat se na veci rozumne. Chapu, to nejde, sme fandove. ( i kdyz od slavistu se objektivita tak nejak vic ocekava).
              Vite, jeste se vratim ke dvema vecem.
              1. penalta nebyla/byla - vy tvrdite, ze kdyz ji rozhodci piskne, tak byla ( ja si s tim dovolim nesouhlasit - mozna je to rozdil mezi slavistou a spartanem). Na druhe strane mi Vase tvrzeni (pres to nejede vlak) skutecne pripada trochu jako poza.
              2. odpovedet si sam.... to je tezky ukol. Mohl by ste mi alespon v bode 2. (predchazejiciho prispevku), tedy "Kolikrat za 40 let sudi Spartu zariznul v derby (samozrejmne jen v opravdovm derby)" trosku pomoci? Bud si zadne nevybavuju, .... anebo, ze by zadne nebylo????
              Pokud sem se Vas dotknul, tak se omlouvam, (asi?) nechtene (sorry :). (o.k - ferovka, chtel sem rejpnout , a asi sem to trochu prehnal,.... ale to vite "rivalita" :D)
              Mimochodem, muj nejlepsi pritel fandi Sparte.....
              mart.

              • Re: Sparta - Slavia 0:1

                MarHud     před 15 lety 19.04.2010 21:29 |  
                0 0

                To je v pořádku Marte.

  14. Re: Sparta - Slavia 0:1

    hiker42     před 15 lety 15.04.2010 23:42 |  
    0 0

    no aspoň malounká náplast po tom všem letos.. mám obrovskou radost, že naše loupení toaletné úspěšně pokračuje 3. sezónu v kuse...;-) úplně jsem se tetelil blahem, když (ta mediální mr..a) čapoun hlásil, že rudá bída doma rupla naposledy 6.10.2008..chachá.. s kým a kolik už nepoudal, slzy mačkal...-)) tak snad ta EuropaLeague nakonec bude..

    • Re: Sparta - Slavia 0:1

      Eskaes     před 15 lety 15.04.2010 23:55 |  
      0 0

      to jo, Čapoun a vítězné derby na Spartě-k nezaplacení ;-)

      • Re: Sparta - Slavia 0:1

        Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 16.04.2010 12:50 |  
        0 0

        Čapek je prostě borec! :-)) Mimochodem na prohru 0-3 s Kodaní z 16.12. 2009 si asi nepamatuje (já taky ne, ale TV komentátor by si ta snad fakta mohl zjistit, než něco plácne) http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/matches/season=2010/round=2000037/match=2000891/index.html ...

        Za druhé je k pousmání, jak si komentátoři nevědí rady s výslovností jména Hocine Ragued a každý si jej upravuje po svém :-).

        A poslední, co mě pobavilo, jak Cipro uzemnil sparťany, kteří brečí nad rukou. Ať nám někdo říká, že si stále na něco stežujeme :-).

  15. Re: Sparta - Slavia 0:1

    slaviator     před 15 lety 16.04.2010 00:48 |  
    0 0

    "Zároveň podotýkáme, že absurdní hysterie kolem jednoho faulu Tomáše Řepky v ligovém derby (který měl být dle našeho názoru oceněn žlutou kartou), ovlivnila regulérnost celého čtvrtfinále Ondrášovka Cupu."

    Cože? Za žlutou? Pro loboToma?

  16. Re: Sparta - Slavia 0:1

    japhy     před 15 lety 16.04.2010 01:07 |  
    0 0

    Ve vší úctě k Vlčákovi-po lize můžeme naše útočníky nabídnout za odvoz. Potenciál vidím snad jen v Ivanovskim. M.Černý je jasnej, u toho ale nevím, jestli ho započítávat mezi útočníky, i když je z nich nejlepší.