Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Rozhovory

Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

"Myslím, že současná situace je nejtěžší za těch pět let, co ve Slavii jsem," řekl po zápase v Ostravě trenér Karel Jarolím.

Trenér byl po zápase pochopitelně nespokojen a většina otázek mířila na jeho setrvání v klubu. Na toto téma se však nechtěl příliš vyjadřovat: "Ještě o tom budeme mluvit."

K samotnému průběhu zápasu pak řekl: "Chtěli jsme zesílit střed pole tak, aby Baník chodil do zformované obrany. Věděli jsme o síle Baníku a tu jsme takto chtěli eliminovat. Chtěli jsme se dostávat do brejkových situací, první inkasovaná branka však zhatila veškeré plány. Nemůžu si odpustit poznámku k rozhodčímu, že tam byla minimálně jedna penaltová situace. Závěr po třetí brance byla z naší strany už jen křeč." K sérii neporazitelnosti na Bazalech pak prohlásil: "To, že tu Slavia dokázala udržet tak dlouho neporazitelnost, bylo něco mimořádného. Baník patří a patřil ke špičce české ligy. Každá série jednou začíná a taky jednou končí."

"Jestli byli hráči pod tlakem, to se musíte zeptat jich, myslím si, že před zápasem u nich odhodlání bylo a to je pro mě to nejpodstatnější. O přestávce jsme si řekli věci, které jsme v první půli tak úplně neplnili. Ale i ta třetí branka byla z řad hodně naivních."

Trenér se však nevyhnul ani hodnocení situace kolem Slavie a určité rekapitulaci svého působení. Na otázku, jaký byl jeho nejtěžší moment ve Slavii, odpověděl: "Samozřejmě mi bylo špatně po Tiraspolu, ale hodně krušno mi bylo třeba o poločase zápasu s Cervenou Zvezdou, to byl hodně těžký moment."

"Myslím, že za těch pět let jsme tu zažili hodně pozitivního a že to převáží to současné negativní. Trošku teď i vzpomínám na ty krásné okamžiky, které jsme tu zažili."

Komentáře (119)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 21:25 |  
    0 0

    přesně tak, a myslím že bychom my fanoušci neměli zapomínat, že ty krásné okamžiky jste nám vyhrál vy, a ne nějaký trouba v saku. Ale proboha trenére, toho Trubilu už opravdu ne. Dejde příležitost mladému Vaňkovi a Teclovi a v létě v tom týmu udělejte pořádek.
    Ty přestupy v létě se opravdu nepovedly, čím dýl budete celému světu dokazovat opak tím to bude horší, pro nás i pro vás.

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      urs (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 21:26 |  
      0 0

      zvláštní, mě se Trubila líbil..

      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

        slaviator     před 15 lety 29.03.2010 21:42 |  
        0 0

        Ty jsi gay? :-)))

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          PetCC     před 15 lety 29.03.2010 22:24 |  
          0 0

          Trubila se musí líbit i negayům :-)

          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

            DrFe1     před 15 lety 30.03.2010 09:12 |  
            0 0

            No každopádně Mireček se do něj zamiloval, to je evidentní :-)

  2. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    vlchan     před 15 lety 29.03.2010 21:25 |  
    0 0

    ... a komedie pokračuje ! (čímpak nás překvapíte v dalším díle)

  3. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    tantalos     před 15 lety 29.03.2010 21:38 |  
    0 0

    Typický Jarolím. Za všechno může někdo jiný, tentokrát Jech, a ty chyby obránců.... On to přece vymyslel tak geniálně a jenom, ty blbouni kolem něj mu to kazí....
    Nevzpomínám si, že by Kj našel v sobě někdy trochu slušnosti a řekl: tak tohle se mi nepodařilo. Za všechno můžou ti ostatní.

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 21:49 |  
      0 0

      asi jako ty trošku úcty a pokory.
      Čtyři roky to někam směřovalo, pátý se to posralo. Jako když to tak vezmu, tak nevidím důvod, proč by si nezasloužil to po těch všech letech zkusit v létě zase od znova. Zase nás vytáhnou zpět.

      Já jsem sice ještě před týden byl pro jeho odchod, ale to jsem ještě mylně myslel, že to má Doležal v hlavě v pořádku. Navíc stejně je ta sezona už v koncích. Není žádný fakt, na základě kterého bychom si mohli myslet, že máme na to Spartu vyřadit.
      Takže už nezbývá, než se dívat na další sezonu a já říká, at nás zkusí dostat zpátky pan Jarolím. Už jednou to dokázal.
      Musí jenom přes to léto dost zapracovat i sám na sobě.

      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

        slaviator     před 15 lety 29.03.2010 21:52 |  
        0 0

        Ono už se to sralo trochu ten třetí rok (jaro první mistrovské sezony), sralo se to čtvrtej rok o něco víc (duben přesáhl až do května) a pátej rok to jenom graduje... Byl by šestej rok katastrofa nebo by se KJ ponaučil a hráli bychom zase minimálně o poháry?

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 22:00 |  
          0 0

          Na druhou stranu musíš uznat, že trenér prokázal, že umí lít než kdo jiný pracovat v omezených podmínkách a "dělat" dobré fotbalisty, kdy na ně musí přispívat pomalu z vlastních peněz.
          Do sraček to začalo jít, až když měl pomalu na co si vzpoměl. Až pak se začaly reallizovat ty šílené přestupy jako minulé léto.
          A pokud příští rok nebudeme v pohárech, jakože nebudeme, tak je jasné, jak pečlivá asi bude muset být letní přestupová politika.

          Na druhou stranu musím říct, že by se mi taky z řady důvodů ulevilo, protože opravdu nevěřím, že by si za jiného trenéra nebalili kufry hráči jako Trubila či Naumov a též se trošku dost obávám letního příchodu L. Jarolíma, což se bude realizovat zřejmě jen pokud trenér zůstane.

          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

            spojka     před 15 lety 29.03.2010 22:06 |  
            0 0

            Já se obávám, že pokud přijde jakejkoliv trenér, který se teď v souvislosti se Slavií zmiňujou, tak právě tyhle Naumovové a Vomáčkové ve Slavii zůstanou. Vždyť třeba dneska v novinách ty experti vykládaj, že jedním z důvodů krize Slavie je marodka a jako příklad zmiňujou Naumova... mezi těma alibistama, který se mezi českejma trenérama pohybujou má prostě Naumov na základě těch 10 žižkovskejch šmudlů do sítě Kladna a spol. pověst střelce... nevidím mezi trenérama osobnost, která by po svým příchodu tyhle hráče hromadně povyházela.

          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

            slaviator     před 15 lety 29.03.2010 22:15 |  
            0 0

            Tak ten Trubila či Naumov jsou přece jen řádově o dost lepší než třeba Otepka či Chleboun.....

            • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

              spojka     před 15 lety 29.03.2010 22:17 |  
              0 0

              Jde o to, že ani jeden z těhle čtyř hráčů by se neměl objevit ve Slavii. Kdo z nich je lepší nebo horší, to už není podstatný.

            • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

              mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 22:20 |  
              0 0

              My dělali před léty nějaké Chlebouny či Otepky? Já měl za to, že Šventy, Tavarese, Belaidy, Brabce, Vaniaky nebo prodlužovali smlouvy s Vlčky za nějakou almužnu a on nám pak vystřílel LM.

              • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                PetCC     před 15 lety 29.03.2010 22:26 |  
                0 0

                Chleboun - že by špatná paměť?

              • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                slaviator     před 15 lety 29.03.2010 22:30 |  
                0 0

                1) Na druhou stranu musíš uznat, že trenér prokázal, že umí lít než kdo jiný pracovat v omezených podmínkách a "dělat" dobré fotbalisty, kdy na ně musí přispívat pomalu z vlastních peněz.


                - nevím, že by na to přispíval z vlastních peněz, to přeháníš asi docela dost


                2) Na druhou stranu musím říct, že by se mi taky z řady důvodů ulevilo, protože opravdu nevěřím, že by si za jiného trenéra nebalili kufry hráči jako Trubila či Naumov a též se trošku dost obávám letního příchodu L. Jarolíma, což se bude realizovat zřejmě jen pokud trenér zůstane.

                - proto říkám, že Naumov či Trubila jsou stokrát lepší hráči než třebas Chleboun, Otepka... kteří tu hráli za Csaplára...

                • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                  mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 23:44 |  
                  0 0

                  ty vole to jsem myslel v nadsázce :) tím jsem chtěl zdůraznit, že nebyly na posily peníze, ne že je musel platit i Jarolím ty blázne :))

                  a pak teda přes sloní pamět si na Otepku v červenobílém dresu fakt nepamatuju :) a Chleboun, no tak s kým měl hrát, když skoro nikoho na lavičce neměl. To s tím nemá co dělat. Pochopil bych kdybys vytáhl Rychlíka ale máchat tady s nějakým chlebounem nebo Hašlerem který tehdy za Csaplara shodou okolností jistil výhru v Ostravě je blbost.

                • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                  Gordon (host)     před 15 lety 30.03.2010 01:03 |  
                  0 0

                  Jestli se nemylim a statistyka na nekolika serverech, Otepka za slavii nikdy nehral...


                  Lukasovi Jarolimovi: jestli by me pirjit, tak jedine, kdyz tu nebude jeho otec... ono sem neco zaslechl, dkyz odchazel, a asi nejen ja

      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

        spojka     před 15 lety 29.03.2010 21:54 |  
        0 0

        Musím říct, že docházím k podobnýmu názoru. Taky jsem myslel, že Doležal s Rosenem po těch letech řečí o budování klubu a koncepci mají v takhle zásadních otázkách jasno - buď A nebo B. Z tohodle pohledu bych tam Jarolíma nechal.

        Na druhou stranu těch možností poučit se měl spoustu, průserů ještě víc (nemá cenu je všechny vypisovat - od nákupů až po sestavy), ale co vidím, jako největší problém - i pro léto - to je současnej kádr. Vždyť aby to k něčemu mohlo vypadat, tak by musela vyletět asi třetina hráčů - Vomáčka, Naumov, Trubila, Šenkeřík, možná i Hubáček s Trappem, v podstatě všichni bránkáři kromě Vaňouse, kterej stejně končí - a za tyhle všechny by zas musel někdo jinej přijít. Nejsou peníze ani na vyházení těhle žebráků, natož na nákupy schopnejch hráčů.

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          Viking     před 15 lety 29.03.2010 21:56 |  
          0 0

          A taky Vlček. Ten je tam úplně namalovanej.

          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

            spojka     před 15 lety 29.03.2010 21:57 |  
            0 0

            Možná jsem naivní, ale u toho věřím, že pokud by byl v kvalitním mančaftu, tak by ještě mohl bejt platnej, byť jako náhradník. Bohužel se ale obávám, že kvalitního mančaftu už se Standa jako hráč ve Slavii nedožije.

            • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

              mart     před 15 lety 29.03.2010 22:19 |  
              0 0

              Nejste naivni. Dokonce bych se odvazil tvrdit, ze mate naprostou pravdu. A navic nejen s Vlckem. Podobny pripad je Krajcik. Kdyz tym jede, tak Krajcik jede. Kdyz dostane ( v Italii ) jiny ukoly, ... nestiha. Podobne by se dalo rici o mnoha hracich.
              Osobne vidim dve zasadni chyby ( poznamka, ja do toho nevidim). Prvni byla spatna reakce Rosena na aferu Brabec. Tam mel pan sef jasne rict bud A nebo B. (bud se koupi lepsi hrac nez Brabec, nebo se rekne ...Karle, tak to teda Prrr... Brabce teda vyhodim, ale od zitrka Vam vsechna zasadni rozhodnuti bude oponovat ( ja nevim, ... treba ) Pavel Kuka.
              Druha chyba je pak uz jen v Karlovi - schodil Vanouse po jedny chybe. Ten druhej Ferguson (ten opravdovej) je chytrejsi..... ten Van de Saara podrzel ( ... i kdyz mu to trochu trvalo, ... a taky mozna proto, ze Edvin je o tri tydny mladsi:).
              Jenze ted uz sme vsichni siiiilene chytry.
              Skoda.
              Co se tyce posledniho, tam doufam v opak. Tedy, ze se Standa jeste "neceho" dozije. zdravi mart

              • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                spojka     před 15 lety 29.03.2010 22:23 |  
                0 0

                Naprosto souhlasím, jak s Brabcem, tak s Vaniakem. Tyhle dvě věci spolu s šílenými letními přestupy to celé odstartovaly. Kdyby Karel nevyhodil Vaniaka po MB, věřím, že bysme přes Tiraspol přešli...

                • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                  PetCC     před 15 lety 29.03.2010 22:28 |  
                  0 0

                  Já věřím, že lidi nejsou blbý, ale vždycky se šeredně spletu :-)

                  • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                    mart     před 15 lety 29.03.2010 22:38 |  
                    0 0

                    :D, to uz je skoro jako opravdovskej zivot :)

                • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                  mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 22:37 |  
                  0 0

                  No já bych řekl, že to všechno nastartoval odchod Tavarese. Tenkrát jsme byli z těch úspěchů tak "rozežraní" že jsme mu vyčítali nějaké brždění hry a až odešel se plně ukázalo kolik pro naši hru znamenal. Dle mého celá Slavia odešla právě po jeho ztratě.
                  Doležal ho nikdy neměl pouště. Měl mu koupit hedvábné kapesníky na ty jeho slzy že přišel o Hamburg a měl tady ještě půl roku zůstat. Jasně, nejsme svině a nebude stát hráčům ve štěstí ale ti hráči první musí pro Slavii něco odvést, než můžou jít dál. Vlček taky nezdrhl, i když mohl, zůstal a pak nám tu LM vystřílel. Tavares nás měl ještě jednou dovést do LM a pak jít. Možná by se cítil ukřivděný že přišel o půlroční výpaltu na západě ale zase se můžu zeptat, jak by se jeho kariéra vyvíjela, kdyby jej pan Jarolím pro evropku neobjevil? Doležal to nezvládl. Není zprávné stát v cestě štěstí ale též je důležitý uspěch týmu a něco pro to ovětovat a s Tavaresem bychom za půl roku přes nějaké neštatsníky z východu postoupili a měli dalších 200 milionů. Místo toho jsme ho prodali, na koleně udělali Trappa, u kterého se za půl roku zjistilo, že to vlastně není DZ a za další půl roku, že mu to nejde ani na stoperu a v létě pak přišli i o tu LM.

                  Že mi nevěříte? že něvěříte, že celá hra Slavie v tom úspěšném období stála na jednom hráči, který ještě "brzdil" hru. Tak se podívejde na fotbalzivě na ty zápasy z minulého podzimu. To nebyl žádný Necid, ale Tavares.

                  • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                    mart     před 15 lety 29.03.2010 22:50 |  
                    0 0

                    Urcite to ted zpetne tak vypada. ( A to presto, ze sem na nej ... treba s Vaslui doma dost nahlas nadaval). Navic Ragued neni ani polovicni.
                    Jen pro poradek, Necid by se ale taky hodil :)

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 22:10 |  
          0 0

          v létě musí skončit Trubila, Naumov a Vomáčka. I kdybychom je měli dál platit, tak je pro Slavii přínosnější, když prostě v ní nebudou, než když budou hrát v základu, táhnou ostatní do průměru a ještě zabírat místo talentovaným mladým klukům. Já už opravdu nevím co ještě musí tito hráči v sezoně v dresu Slavii předvést aby si to někteří uvědomili.
          Dále by neměla býti nabídnuta nová smlouva ani Šenkeříkovi ani Krajčíkovi.
          A co se týče doplnění kádru, musíme sehnat nutně jendo zkušeného středního obránce, protože je vidět, že Kopic a LaFrance bez někoho vedle sebe to nezvládají. Musíme též věřit, že se dá konečně dohromady Kaufman aby hrál na pravém beku či věřit, že v Palermu neupaltní opci na Čelůstku.
          No a pak je jasné, že nám chybí jeden kvalitní utočník + zřejmě zmrtvyvstání Belaida. S tím zřejmě souvisí i to co jsem psal o tom, že bude muset zapracovat sám na sobě i pan trenér, protože já nevěřím, že tak výjimčný hráč jako je Belaid zničeho nic odešel jen tak.
          A co se týče brankáře, proboha už žádné šachy. At chytá Senecký.

          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

            spojka     před 15 lety 29.03.2010 22:14 |  
            0 0

            Senecký se bude v létě loučit, opce na něj není a když nechytá, nebude mít zájem zůstávat. Vaniak končí, z Hanuše mám hrůzu (chytat dneska on, tak z Ostravy vezem bůra) a co se týče Romanovse, tak s tím bych se taky rozloučil. Není možný mít na pozici jedničky brankáře, kterej víc jak polovinu zápasů nedohraje kvůli zranění. A to už není náhoda při tomhle počtu. Kdyby měl normální postavu na dnešní brankáře, tak nepotřebuje po každým souboji ošetřovat.

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          AdJap     před 15 lety 29.03.2010 22:30 |  
          0 0

          Naprosto souhlasím. Jako kdybys psal a já to diktoval ... Shodneme se, že tým musí opustit spousta hráčů. Ty jsi nějaké vyjmenoval a já bych k nim ještě klidně přidal Kyselu, Starého (i přes jeho věk), dále logicky Kopice, kterému stejně skončí hostování. To už je 10 hráčů do pole i s těmi tvými. S brankáři také souhlasím. Senecký zpátky - nechytil se a to dostal ihned důvěru. Hanuš - je to možná kvalitní golman, ale nevěřím mu a myslim, že ani hráči, škoda. Romanovs - zranění, kvalitu nijak extra neukázal. Vaniaka bych podepsal i nadále. Jemu se jentak končit chtít nebude i kdyby měl být veden jako dvojka či trojka. Ale dnes opět jen potvrdil, že je to náš nejlepší brankář a navíc i osobnost, které nám ted tolik chybí.

          S čím přece jen ale nesouhlasím, jen ponechání trenéra. Já říkám ne. Na Karlovi je vidět, že není svůj. Trápí se a neví jak z toho ven. Odvolání by mohlo být zároven vysvobozením a já si umím představit jeho budoucí povolání zpět k týmu at už v roli trenéra či sportovního manažera. Ale ted potřebuje relax. A nový trenér by měl přijít odjinud. Člověk, jenž nebude zatížen současným stavem. Do konce sezony by se sžíval s okolím a vytipoval si hráče, které by si nechal a kterými novými by tým doplnil. Osobně jsem pro mladého trenéra se zápalem pro moderní fotbal. Ani náhodou nepodporuju návrhy ostatních na kouče typu Škorpila, Petrželi, Ščásného či Zemana. Potřebujeme ne trenéra rutinéra, ale trenéra, který to tady zase zblázní. Dostane do hráčů energii a zápal. Něco, co dokázal před 5ti lety Karel. A hlavně trenéra s vizí a oponenturou ze strany asistentů.

          No a k vedení co říct. Jestli máme dluhy, je to těžký, ale jestli je Karlovi vyčítaná sebereflexe, tak našemu vedení chybí minimálně stejně. A co mi vadí úplně nejvíc je jejich neochota komunikace s fanoušky. Ta je až tristní a arogantní.

      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

        slaviator     před 15 lety 29.03.2010 21:58 |  
        0 0

        Btw proč "Doležal v hlavě v pořádku", když Doležal není ten, kdo definitivně rozhoduje, tím je Rosen... Bejt to jenom na Doležalovi, tak to vypadá jinak.

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 22:02 |  
          0 0

          ty si vážně neuvědomuješ jaké dopady na to všechno okolo Slavie mělo to jeho šilené vystoupení v neděli? A nejen na Jarolíma ale i na hráče.

          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

            slaviator     před 15 lety 29.03.2010 22:17 |  
            0 0

            Uvědomuju. Ale proč říkáš JEHO? Je to rozhodnutí Doležala A ROSENA. A zatímco Doležal byl ten, kdo ho chtěl odvolat hned (a taky se tak snad stalo), byl Rosen ten, kdo by mu klidně prodloužil smlouvu (a taky proto se snad Jarolím chvíli před tiskovkou k týmu vrátil, takže to "odprezentoval" Doležal)

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 22:17 |  
          0 0

          Viděls v televizi tu tlupu fotografů, co stála u naší lavičky aby snímala reakce naše trenéra na vývoj v zápase? Doležal to nemá v hlavě v pořádku.
          Ty jsi někdy zažil, aby dostal trenér ulitmátum v délce jednoho zápasu ještě po tom, že roky předtím byly veškeré podněty k jeho odvolání odbývány slovy, že je snad nedotknutelný a má to u nás nadosrmti.

          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

            slaviator     před 15 lety 29.03.2010 22:18 |  
            0 0

            Znovu opakuji, bylo to rozhodnutí Doležala A ROSENA!

            • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

              mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 22:23 |  
              0 0

              no já vážně pochybuju, že tak stupidní strategie vypadla z hlavy Rosena.

              • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                slaviator     před 15 lety 29.03.2010 22:32 |  
                0 0

                Doležal už Jarolíma de facto odvolal, byla svolána tiskovka, kde se to mělo oznámit... a nakonec na Rosenův popud prostě se to pozastavilo, tiskovka už odvolána hodinu před ní bejt nemohla, tak se vymyslelo toto. Kdo vymyslel toto odůvodnění nevím, stejně nevím, kdo vymyslel odůvodnění Brabcova vyhazovu... Ale věř, že ta tiskovka byla svolána za úplně jiným účelem než za tím, aby se oznámilo, že trenér má jednozápasové ultimátum...

                • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                  mart     před 15 lety 29.03.2010 22:36 |  
                  0 0

                  Rikas to spravne Lukasi, a navic to co udelal Rosen ma i logiku.
                  Kdyz obnovi Jarolimovi smlouvu ( a trochu uskrti pravomoce) budem mu vsichni vdecni.mart

                  • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                    slaviator     před 15 lety 29.03.2010 22:41 |  
                    0 0

                    Já nevím no, řeklo se, že když prohraje, tak rezignuje, prohrálo se, tak by to mělo dopadnout tak, jak se řeklo. Nikdo přece nevylučuje, že by se jednou mohl vrátit, stejně jako se může vrátit Luboš Kozel, Václav Petrák, Kuka, Šmíca, Bejbl...

                  • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                    DrFe1     před 15 lety 30.03.2010 09:44 |  
                    0 0

                    No všichni asi ne, všichni jsme se ještě nezbláznili.

                • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                  mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 22:40 |  
                  0 0

                  Jako to mi chceš říct, že Doležal chtěl odvolat Jarolíma, pak přijel Rosen z Německa, zatrhl mu to, a oni tudíž neměli na tiskovce co říct, a protože už nešla odvolat tak tam řekli, že ho odvolají když se zítra prohraje? Nemyslíš, že je to absurdní? to si jako tak věřili, že zítra fakt neprohrajem..

                  • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                    mart     před 15 lety 29.03.2010 22:48 |  
                    0 0

                    No, absurdni to asi je, .... ale nejspis to tak bylo.

                  • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                    slaviator     před 15 lety 29.03.2010 22:49 |  
                    0 0

                    Ano, přesně tak...

                    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 23:05 |  
                      0 0

                      Tak v tom případě je Doležal tydýt. Jestli nemá hlavní slovo, tak má čekat, co mu nakáže skutečný šéf. Jestli hlavní slovo má, měl by umět prosadit své rozhodnutí.

                      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                        mart     před 15 lety 29.03.2010 23:16 |  
                        0 0

                        No, ono to asi s panem Rosen neni taky uplne jednoduche (ma toho asi trochu moc). A navic to asi (skoro urcite) neni jen na R+D (teda aspon zasadni otazky). Tezko rict.

                        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                          slaviator     před 15 lety 29.03.2010 23:26 |  
                          0 0

                          Přesně tak. Zajímavé by asi bylo tušit, komu volal Rosen někdy po té půlhodiny hry... po živé debatě s Doležalem... Asi nevolal manželce, co bude k večeři, až se vrátí domu, ž jo...

                          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                            mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 23:50 |  
                            0 0

                            Vidím, že jsme se přesunuli k vymýšlení konspiračních teorií kdo vlastně ve Slavii rozhoduje. Tak třeba že volal Jirkovi P. Ten se ted začal zajímat o sport :)

                            • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                              slaviator     před 15 lety 30.03.2010 00:23 |  
                              0 0

                              Spíše, zda nevolal někomu, kdo drží tu zhruba třetinovou část akcií, jak naznačoval na podzim Doležal v jednom z rozhovorů..?

                              • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                                mirecek1111     před 15 lety 30.03.2010 00:59 |  
                                0 0

                                ježiš ale tohle je úplně jedno. Vždycky někdo něco uvidí a hned něco vymýšli. Třeba jo, ale jiště kdyby to tak bylo, tak to spolu řešili už v tu sobotu. Taky mu mohl někdo volat čistě soukromně, skrz podnikání třeba a tak se tím zabýval.
                                Myslíš, že se jako někoho ptal co dělat, jestli fakt prohrajem jo :)

                          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                            mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 23:53 |  
                            0 0

                            mimochodem, viděl si dneska na zadní straně mladé fronty ten kreslený obrázek na politické téma. Tak jsem se už dlouho nezasmál, jako když jsem to viděl :)

                            • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                              slaviator     před 15 lety 30.03.2010 00:23 |  
                              0 0

                              neviděl, můžeš naskenovat? :)

                              • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                                mirecek1111     před 15 lety 30.03.2010 00:55 |  
                                0 0

                                no to nemůžu, protože jsem si je dneska pročítal jen ve studovně ve škole. Ale popsat můžu.

                                Byl tam nakreslený Tvrdík jak nabírá ze septiku hovna do kbelíků a vdálce odchází Jirka Paroubek se dvěma kyblama plnýma těch hoven a říká "tak čistý Nečas jo? já vám ukážu čistý Nečas" :)

                          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                            quelhar (admin)     před 15 lety 30.03.2010 08:04 |  
                            0 0

                            Co treba tretimu clenu predstavenstva, panu Francovi?

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      Urbie     před 15 lety 29.03.2010 23:32 |  
      0 0

      bych řekl, že to v životě snad neřekl žádnej trenér, nicméně asi jim to nějak blbě vysvětluje, protože i to, aby ty hráči hráli, jak on chce je věcí trenéra a ne jen těch hráčů. Nicméně někteří hráči mi přijdou dost na pěst, například ta "lítost" kopice... no nevim... ale asi by to chtělo změnit herní systém na dobu před příchodem TB, MJ atd... ryhclý protiútoky, jako když KJ začínal..

  4. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    urs (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 22:41 |  
    0 0

    odchod KJ neberu jako trenérovo selhání, ale jako impuls k budoucím změnám v klubu..

    u mě má KJ nadosmrti velkou #1, že za sebou zanechal všechno to, o čem snily generace trenérů (a slávistů obecně) cca padesát let před ním..

    ať už to dopadne jakkoli, děkuji Vám.., jste pan Trenér..

    urs

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 22:46 |  
      0 0

      no a kdyby to zítra náhodou nedopadlo a on odešel, minimálně bychom na to neměli zapomenout.
      Když jsem viděl, jak někteří byli natěšení, když jsme v Ostravě prohrávali, tak jsem z toho smuný.

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      mart     před 15 lety 29.03.2010 22:57 |  
      0 0

      Souhlasim.
      Mozna pan rosen vymysli nejakeho noveho Kocko-psa, a posle Karla na dovolenou do konce sezony. A na leto se nam KJ vrati v plny sile.
      A uz jen pro poradek, ... taky sem doufal, ze vyhraju v loterii :).mart

      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

        slaviator     před 15 lety 29.03.2010 23:06 |  
        0 0

        Začínám se obávat, že ani Rosen nemá to klíčové slovo

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      denydzlSKS     před 15 lety 29.03.2010 22:59 |  
      0 0

      já bych jarolíma odvolal z jednoho důvodu...už takhle do něj každej šil, byl pod velkým tlakem, pak se přestalo dařit a ten tlak byl čím dál větší...pak přijde nedělní tiskovka, která ten tlak ještě zvýší a představa, že ho teď nechaj ve funkci?!...ten by byl pod tlakem neuvěřitelným...v tom se nedá rozumně pracovat...to by bylo akorát čekání na další chybu!!

      je fakt, že KJ udělal nějakou tu botu...dokonce i víc než dost, ale od toho je vedení a snad i sportovní úsek..ti snad musí KJovi říct...hele na trubilu a vasiljeviće zapomeň...!!

      momentálně jsem víc zklamnej chováním našeho vedení než trenéra:-( je to ostuda!!
      KJ je podle mě nej. českej trenér, ale jak říkám, asi bych ho spíš odvolal...možná by to přecejen trochu uvolnilo napětí...

  5. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 23:03 |  
    0 0

    Z dnešních ranních Lidovek:
    Vršovickému klubu trvalo dlouhých dvanáct let, než našel trenéra, který by dokázal hráče zbavit uvažování o "věčně druhé Slavii" a vybudovat sebevědomý tým. A byl to právě Jarolímův tvrdý dril, co Slavii vyneslo na vrchol.

    Jarolím sice v poslední době možná Slavii přerůstá přes hlavu, až nezvykle tápe, ale šéfové klubu si umí dobře spočítat, že kouče podobného typu by momentálně v Česku hledali marně.

    Ano, Slavii už není s Jarolímem tak krásně jako kdysi. Jenže bez něj by jí bylo možná ještě hůř. A proto se v Edenu nevyhnutelné řešení odkládá jako nepříjemná návštěva zubaře.

  6. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    Ravik     před 15 lety 30.03.2010 00:24 |  
    0 0

    Slavie byla před Jarolímem a bude i po něm. A třeba jí bude lépe. Pana trenéra uvést do naší síně slávy, moc poděkovat a důstojně se s ním rozloučit. Jak už psal někdo nahoře KJ je vyhořelý jak Průmyslový palác a zaslouží si delší odpočinek. Žít z minulosti ve fotbale nejde

    Děkuju mu za LM a dva tituly. Ale že bych si za těch pět let fotbal pod jeho taktovkou užíval? Tak možná ve třech období (podzimy 06, 07 a 08) jinak to fotbalově žádný zázrak nebyl.

    Nemá smysl teď rozebírat jednotlivé období. KJ doba se zapíše do sešívané kroniky tím nejzlatějším písmem a jsem velmi rád, že byl u toho právě on, velký slávista a srdcař. Umění je vyhrávat a ještě větší umění je odejít na vrcholu. Vychovat si nástupce a v tom nejlepším mu to předat. Tak to funguje v rodinných firmách, v úspěšných podnicích atd. Jestli dnes KJ bude odvolán tak za ním zůstane spálená země a není absolutně na čem stavět. On měl absolutní pravomoc, on měl veškerou zodpovědnost. Jeho nástupce musí začít budovat tým úplně od nuly. Máme většinou hráče na hostování, nebo za zenitem. A to je myslím naše velká tragédie a i příští sezonu vidím žel černě.

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      DrFe1     před 15 lety 30.03.2010 09:41 |  
      0 0

      Celkem souhlas. Akorát mě KJ velmi zklamal tím sveřepým "neodejitím" i když to sakra nejde a kelsá hloubš a hloubš až na úplné dno a Slávii táhne s sebou, tak se stejně pořád drží jako klíště svojí funkce. Umění včas odejít KJ vůbec neovládá.

      S tou příští sezonou bych to tak tragicky neviděl, pokud by přišel solidní trenér a dostal možnost slušně doplnit kádr. Řada hráčů ze současného kádru je dobře použitelná, akorát v tom marasmu co nyní je se jim nedaří. Je potřeba někdo kdo by strhnul ty ostatní k lepším výkonům. No a to musí začít vyčištěním atmosféry v kabině a od nového trenéra.

  7. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    honzah (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 00:27 |  
    0 0

    Jarolím asi zítra padne a začne se hledat nový trenér pro další sezónu, ale na jeho vyhlášení bude asi času dost.

    Ta dnešní prohra mě netěší, protože Janů a Šrámek už to nevytrhnou (ale asi ani nezhorší) a po vypadnutí z Poháru už o nic nepůjde.

    KJ bude někdy v budoucnu v Edenu jistě vítán, ale teď je potřeba vyvětrat zatuchlý vzduch.

    Ještě bych chtěl podotknout, že pokud za KJ zažila Slavia vzestup a pád, pak s tou první fází je spojen hodně Rosen, který tehdy říznul do těch předchozích neřádů, takže si ho osobně vážím více než mediálně zručného pozéra Doležala, i když tím jdu asi proti proudu.

    Co se týče budoucího trenéra, což takhle, kdyby mezi sezónami přišel Karol Marko - Příbram ho asi dokáže pustit, je to mladý ambiciózní trenér, umí pracovat s mladými hráči, dobrá komunikace s médii. Proč ne? Já bych ho určitě bral.

  8. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    Gordon (host)     před 15 lety 30.03.2010 01:59 |  
    0 0

    Kdyz jsme si procital v poslednich 14 dnech diskuze, je usmevne, jak se vse pretocilo, nejdrive trenera neodvolat, pak pul na pul, potom trenera odvolat a nakonec na vetsinu prisla trocha nostalgie, zalekli se ze by Kaja fakt odesel a uz je spatne vedeni.

    karel nam mnoho dal, ale v soucanse dobe nemuze dal byt trenerem slavie, kdyz prichazel do slavie, vsichni v nem spatrovali vykupitele a on jim take byl, po mrdce jako Csaplar, kdo by nebyl ze.... A presne jak to psal nekdo vyse, kdyz nemel nic a hrali sme ve srackach, tak sme hrali sqele a bylo to neco uzasneho- koukat se na hru, ktera me bavila, ale uz u prvniho titulu zacalo neco haprovat, druhej titul to uz slo dolu mno a tedko tu treti sezonu uz se muzeme koupat v hnoji. Ne ze by to bylo tak tragicke, plus je, ze se procisstej edenske naplavy a zustanou ti verni srdcari, ale nejake to minusy ma, predevsim pohary. Jestli nekdo ocekava, ze sramek s janou povedou slavii dele nez do konce sezony, serende se myli. Spise cekam ze to bude ztracenych nekolik zapasu ve kterych by mohl novy kouc tvorit novy tym. Jarolim potrebuje dovcu ale jak nekteri sni o jeho manazerovani- ukazal ze to nezvlada- navic podle meho by velmi fusoval do trenerovani danemu podrizenemu k tomu jeho empaticke vlohy....
    Mno, novy trener by mel - vtisknout slavii nejaky herni styl, ktery mi v posledni dobe hodne chybi, vymenit hrace ktere uz jsou pro slavii nepotrebni: Senkerik, Krajcik(s tezkym srdcem), Vlcek (ten uz je fakt marnej), Vaniaka jakot renera brankaru. misto nej by se mohl vratit Cerny... :)
    Ostatni hraci- drive mi prislo, ze o kazdem bylo slyset, kazdy byl videt, ale aac se o slavku zajimam a jsem na kazdem zapase, tak kdyby ste mi nyni hodili nejake obliceje ze sestavy, asi bych se hodne tezko rozpominal, zkratka nejsou to zande osobnosti, stejne jako na hristi. Kazdej vzhlizi k Milanovi cernymu a jandovi, reknete mi co ty kluci vykopali? Cernej byl porad zranenej, povedlo se mu par zapasu, ale taky nejake ne, takze cekat na nej jako na modlu..... Janda- mno k nemu uz radeji nic, ten podle meho nema ve slavii co delat.
    Zase bych se trochu zastal trubili, podle meho ste na nej trochu nespravedlivy, kdyz k nam prisel tak se pocitalo ze bude hrat, potom zahral snad jedne pripravnej a tim vlastne skoncil. Pak uz jen cekal. Pak ho hodi do uplne zpackany pul sezony mezi stejne marne hrace, kteri spolu v zivote nehrali, kde si naprosto zkazi jmeno. A vetsina z vas by ho nejradeji pripichla vedle vedeni na stadion a hazela po nem rajcata. Dejte mu sanci az se vse uklidni, tak treba nam ukaze co umi, kdyz se mylim stihne behem orazdnin jeste vyletet :D btw. nevite jak hraje takovej sedlacek co sel do polska?

    PS:
    Rosen a dolezal: Podle meho to oba ymsli dobre. To ze ninkdo do toho nevidime, kazdy vymylsi nejake teorie o templarskem cechu a nadava na ne, to si podle meho nezaslouzej. Nerikam ze nedelaji chyby, ale ke vsem krokum maji nejake racionalni duvody a opravdu si nemylsim ze byvaly pravnik na cmfs a vlastnik velke firmy a hokejoveho klubu budou nejaci troubove co nepoznaji co pozna kazdy diskuter zde... :)

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      Gino     před 15 lety 30.03.2010 09:36 |  
      0 0

      Na jednu strane píšeš, jak je nedobré kritizovat vedení, poněvadž "nikdo do toho nevidíme", ale na druhou stranu hned na začátku velmi striktně píšeš, že KJ už nemůže být trenérem... člověče, tomu se říká alibismus jako kráva. Nikdo z nás neví jak to je a já vždycky říkám, že na hřišti jsou jenom hráči - ne trenér! Trenér má nějaký styl, přístup, způsob hry... a tyto tři prvky se nám u KJ vždy líbily, nebo ne? Pak to bylo o hráčích, kteří ten styl praktikovali - a když vidím tu bandu nekopů, která za nás teď "běhá", tak je mi skoro do breku. Hezký den

      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

        DrFe1     před 15 lety 30.03.2010 09:49 |  
        0 0

        Zajímavá teorie. Takže trenér tam vlastně k ničemu není a za nic nemá odpovědnost. Všechno je to v hráčích. Přestupy si asi taky říděj hráči sami, tréninky taky, taktiku taky. A i ten styl, který tam dneska asi vidíš jenom ty, si stanovují zřejmě hráči sami. Divím se že tam vůbec nějákej trenér je, když vlastně vůbec není potřeba :-o

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          Fallen (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 11:52 |  
          0 0

          Já měl za to, že treninky řídí KJovi asistenti. Neví někdo jak to je?

  9. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    DrFe1     před 15 lety 30.03.2010 09:30 |  
    0 0

    Tady opravdu většina lidí bere ten fotbal jako náboženství, kde KJ je Bůh, který tam musí zůstat stůj co stůj. Když to nejde KJ, tak je potřeba vyměnit asistenta. Nebo vyměnit fyzioterpoaeuta, přibrat psychologa atd. atd. Ale vyměnit KJ, to nejde ! ! ! To je pán Bůh, ten tam musí zůstat navěky děj se co děj. Jakoby v ČR jiný trenér nebyl.....

    Zřejmě tady značná část lidí podlehla emocím, jakože nám KJ vyhrál dva tituly a tak si zaslouží další a další a zase další šanci. Všechno má ale svoje meze. Nelze žít z minulosti a držet tam, někoho jenom proto, že v minulosti něco dobrého (byť hodně dobrého) pro klub vykonal. Taky se musíme koukat do budoucnosti a ne se utápět ve sračkách, protože má někdo zásluhy v minulosti a kdysi klubu hodně prospěl .......

    Řada lidí si tady maluje, že teď už to bude s KJ dobrý. Kde se tahle "víra" pořád bere ? ! Rozumem podložená není, protože v tohle jsme doufali už před rokem a před půlrokem ...... dvě přípravy Karel měl a je to čím dál horší. Proč si myslíte, že teď to bude lepší ? ! Jistě, pokud bude dostávat šanci donekonečna, tak to jednou třeba lepší bude. Ale to už je pak opravdu jako náboženství. Zatímco některá mužstva mění trenéry jako ponožky, tak my jsme opačný extrém a budeme si držet trenéra, kterému se rok, dva, tři nebude dařit, ale nemůžeme ho vyhodit, protože vyhrál v minulosti 2 tituly :-o Opravdu se zkuste trochu oprostit od emocí a proberte se do reality. Takhle to nejde a nemůže fungovat. KJ tenhle tým dovedl ke krachu a sám se z toho nevyhrabe. Dovedu si představit, že může přijít (úspěšně) trénovat Slávii za několik let. Ale teď to nepůjde nebo ta náprava bude trvat strašně dlouho a bude velmi nejistá.

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      wymaz     před 15 lety 30.03.2010 10:33 |  
      0 0

      Že by hon na čarodějnice?Nezlobte se doktore, ale vy musíte být velmi,velmi iritovaný v souvislosti s KJ. V mnoha věcech se dá s vámi souhlasit,ale je z vás cítit velká až nesoudná nenávist k práci KJ. Já si myslím,že pokud příjde nový trenér na novou sezonu,tak tu starou může KJ klidně dokoučovat.A není nutné zde neustále sypat popel na cizí hlavy.

      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

        DrFe1     před 15 lety 30.03.2010 11:02 |  
        0 0

        Cítíte to správně, opravdu jsem iritován až přehnaně, protože už tato agónie trvá příliš dlouho a tou šaškárnou co se děje nyní to vyvrcholilo. Moje přesvědčení, že jakýkoliv den navíc co KJ stráví u mužstva je škodlivý je ovšem (bohužel) podložené realitou, předvedenou hrou a výdsledky mužstva. A především rozpoložením mužstva, které je opravdu cítielně zoufalé.

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          EdCable     před 15 lety 30.03.2010 14:29 |  
          0 0

          Takze emocialni upjatost na KJ je u jinych spatna, u vas emocialni upjatost na jeho odvolani je spravna??

  10. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    Pedro08     před 15 lety 30.03.2010 09:37 |  
    0 0

    Upřímně mě současná situace štve, je to velká škoda, díky 200 milionům za LM, 120 za Necida, 60 za Tavarese atd. jsme se mohli vzdálit všem v českém rybníčku, ale opak je bohužel pravdou, šance se promarnila.
    Dnes není na moc na čem stavět a vybudování kádru na úrovni toho, co zde hrál v době LM by stálo hodně přes 100 milionů.
    Bohužel za to tohle může i nekritičnost mnohých lidí ve Slavii, dobrým zrcadlem pro tuto nekritičnost jsou i někteří lidé z řad fanoušků jako Huzgi, Skorates, kteří všechnu kritiku v době, kdy se ještě daří, metou pod koberec, a potém obviňují kritiky z toho, že mají radost z toho, že došlo na slova kritiků.
    Jenom malou poznámku, kdyby Slavia místo nekoncepčního verbování žoldáků typu Trapp, Jarolím, Vasiljevič, Brabec, Toleski, Naumov atd. angažovali o něco dražší kvalitu typu Pudil, Skácel, Pekhart, Blažek, nebo třeba Daněk, Petržela atd., tak bychom nepochybně byli v jiné situaci.
    Kdyby někdo opnoval rozhodnutím KJ, pak by nemuselo docházet k hostováním s opcí, ale dělali bychom to jako renomované kluby, tj. hostování bez opce, jenom si vezměme, kdo by dnes mohl místo těch lenochodů hrát - Gecov, Dočkal, Jablonský, Kovařík, Eliáš - tito hráči by určitě splnili svoji roli lépe, než mnoho současných hráčů.
    Bohužel došlo i k nesmyslným prodejům pod cenou jako Švec, nesmyslné kšefty typu Suchý a Čelůstka, kde hráče půjčujeme za pár korun a kvůli tomu nejsme schopni ubránit ani Budějovice.
    Slavie potřebuje radikální přestavbu kádru, což je dosti nákladné a náročné, současní hráči na to ale nemají, zůstat by podle měli Vaniak, Janda, Hloušek, J. Černý, snad se uzdraví Kaufman, M. Černý, 3-4 mladíci a to je všechno. Bohužel, kádr máme nyní slabší než všichni nad námi, takže postavení v tabulce odpovídá, trošku lepší tým má podle mne i Liberec.

    Klíčové je najmout odborníka na sportovní trénink, který zamezí enormnímu počtu zranění, není to náhoda, mohou za to předpotopní praktiky tréninku a přetěžování určitých partií...

    Trenéra bych neměnil, ale zbavil bych se amatérů na postu asistentů, vzal tam Kozla, Kuku, Bejbla, Šmicera a nějaké experty na výživu, regeneraci a trénink.

    A hodně by Slavii slušela silná osobnost na pozici nadřízeného Jarolíma - nejlépe mi na to pasuje Hřebík.

    Bohužel, současná krize sníží návštěvy v Edenu, prodej permanentek a vedení se strategií nulového marketingu a nejdražších vstupenek v lize bude jenom a jenom koukat na slabé návštěvy. Zavinili to ale sami, nic se neděje jen nepřízní osudu...

    Takže, věřím KJ, ale je potřeba se poučit z chyb a dělat to jinak.

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      mart     před 15 lety 30.03.2010 10:06 |  
      0 0

      Tak ted tomu konecne rozumim.
      Za vsechno muze Huzgi a Sokrates. Ja bych se nebal jeste k nim pripojit quelhara i s teme jeho pitomejma statistikama. Ten je bez pochyby taky na vine. Ukrizujte je! Vsechny tri! .... navic, ted je na to docela vhodna doba.mart

      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

        DrFe1     před 15 lety 30.03.2010 10:12 |  
        0 0

        Nerozumíte tomu, protože přisuzujete svoje vlastnosti druhé straně. Právě že "ukřižováni" tady často byli lidé, kteří si dovolili mít kritický názor na KJ nebo cokoliv v klubu. Huzgiho, Sokrata ani vás tady nikdo ukřižovat nechce, chce po vás pouze více tolerance k jiným názorům a ne sprostě útočit na každého kdo neobdivuje Vašeho Boha Karla stejně fanaticky jako vy sami.

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          EdCable     před 15 lety 30.03.2010 14:32 |  
          0 0

          Zato takoveho Marka Jarolima tady nikdo neukrizovaval, ze... Trosku by obcas stalo zato se zahledet na obe strany techle hadek, na obou lze najit slusnou davku emocnich prispevku vyplnenych demagogii, lzemi a pseudologikou.

      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

        Pedro08     před 15 lety 30.03.2010 10:39 |  
        0 0

        Tantalos: Opce na Dočkala je chybou a bude nás mrzet.
        Huzgi: Máme deset lepších, nerozumíte tomu, díky těmto krokům budeme dále vládnout jako teď.

        Tantalos: Zpackaná příprava nás bude mrzet.
        Huzgi: Pan trenér nejlíp ví co dělá narozdíl od Vás.

        Toto nejsou citace, ale spíš modelové diskuse. Kdo si zde dovolil v době přípravy v Itálii (potom přesun do Řezna a přáteláky s německou 3. ligou), v době nákupů MJ, Trappa, Necida do Jablonce, cokoli kritizovat, byl zde grilován Huzgim a dalšími. Necid dal v Jablonci 5 gólů za jaro, u nás to nikdo nedal a přesto tady pánové tvrdili, že na Slavii neměl atp. Jejich krátkozrakost je den ode dne zjevnější a přitom je zde jejich názor brán jako "kvalitní", zatímco názor "kritiků" je hospodské tlachání.

        Ať si tedy marasmus se svými růžovými lennonakami užijí. Peace, not war se úplně na tvrdou fotbalovou vřavu nehodí.

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 10:54 |  
          0 0

          Bohužel Vám musím oponovat,
          Necida jsem do Slávie chtěl také a nikoho jsem tady nikdy negriloval. Ani Tantala, a to jsme byli kolikrát ve velkém sporu.
          Používáte nyní nefér přívlastky pro mé názory jen proto, aby Ty Vaše vyzněly jako ty nejsprávnější. Chtělo by to od Vás pane Pedro08 se líp podívat do historie mých příspěvků. Ale jak vidíte, Váš názor na mou krátkozrakost Vám neberu. Ani to nejde, že....
          Sokrates55

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 11:28 |  
          0 0

          ha, to je samozrejme klasicka diskuse.. me u toho trochu mrzi, ze kdyz se nekdo takhle ozve, byva oznacovan za nepritele slavie, vedeneho nenavisti vuci KJ.. me by stacilo, aby se kriticke nazory brali jako neco normalniho.. pokud jsem tady pred sezonou rikal, mi priprava prijde podivna, ze ve skladani tymu vidim chaos a ze muzem mit na jare velke problemy, huzgi me oznacil za podradneho fanouska.. jak vidno, nekdy jsou kriticke nazory bohuzel relevantni.. i kdyz huzgi by jiste oponoval, ze to je jinak, preci jen zraneni zastavila KJ v tom, aby udelal ze slavie neporazitelny tym..

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      DrFe1     před 15 lety 30.03.2010 10:07 |  
      0 0

      Vašemu příspěvku rozumím, až na ty závěry, které vyvozujete. Proč si myslíte, že by měl KJ, který je původcem většiny těch vámi uváděných problémů zůstat ? Já jsem takhle doufal už několikrát, že se poučí z chyb a zlepší se, ale nikdy se tak nestalo ! Naopak se to zhoršuje. Teď měl v létě a v zimě dvě přípravná období a nejenomže se to nezlepšilo, ale právě naopak. Já už jsem z tohoto vyléčený, nevěřím že se změní k lepšímu, alespoň ne hned. Za pár let si ho ve Slávii dovedu poředstavit, ale teď je potřeba vyčistit atmosféru v klubu a to s Jarolímem nepůjde . Ten teď působí jako žába na prameni.

      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 10:26 |  
        0 0

        Dobrý den celý den přeji Vám všem.
        Každý z nás má právo na svůj názor a já si svůj názor podržím.
        Rád bych jen připoměl těm, co mě teď kritizují, přečtěte si např. můj článek z května minulého roku, který se jmenoval "Kyselé jablko". Pokud si ho pozorně přečtete, pak uznáte, že jsem až tak nekritický nebyl. Ale pokud mám mít nálepku toho, co popsal pan Pedro08 a další, pak s tím nic neudělám a jsem asi vinen.
        Za celý svůj život jsem nikdy nefandil nikomu jinému než své Slávii a nikdy nebudu fandit jejímu soupeři. Ano, máme ted špatné časy ve Slávii. Obviňovat a stínat hlavy je to, co nám jde velice dobře a je to tak snadné......
        Přeji Vám všem, co jste už našli své viníky, aby to pomohlo podstatě věci. To myslím bez patosu a v dobrém.
        Sokrates55

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          DrFe1     před 15 lety 30.03.2010 10:56 |  
          0 0

          Já tedy žádné viníky hledat nechci, ostatně mi tady na diskuzi toho moc neovlivníme. Pouze by nám všem prospělo být trochu tolerantnější k jiným názorům. Já jsem se tady mnohokrát setkal s odsouzením, za kritický názor, ač to byl "normální" názor, pouze nezapadal do konoceptu ostatním. To jsem se dozvěděl, že jsem škůdce Slávie, sparťan, a nebo člověk co kritizuje všechno za každou cenu (s tím se tady člověk setká nejčastěji). Je tady dost rozšířený postoj, že kritikou se nemá cenu zabývat, protože kritika je principiálně špatná věc a kdo napíše nějákou kritiku, tak je zařazen do kategorie "toho co se mu nikdy nic nelíbilo" případně do nějákých ještě horších kategorií viz výše. Tím nechci tvrdi nic osobního na vás, píšu to obecně. Prostě bych se přimlouval zato, neodsuzovat kritiky jenom protože si dovolili kritický názor a házet je do nějáké škatulky, jak se tady často děje.

          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

            Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 11:02 |  
            0 0

            Takže to, že jsem zařazen do skupiny "růžových brýlí" a dovolím si mít jiný názor, za mě už se tedy nepřimlouváte. To je to, oč tu běží. Tak buďtě pane DrF1 toleratní i vůči jiným i Vy.
            Sokrates55

            • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

              DrFe1     před 15 lety 30.03.2010 11:04 |  
              0 0

              Já jsem tolerantní vůči vašemu názoru, ale když jste tady před pár dny napsal názor, tak jste se hned v úvodu opřel do těch zlých kritiků. Zúčastňujete se honu na kritiky. To mi vadí, ne vaše názory.

              • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 11:09 |  
                0 0

                Děkuji Vám za odpověď, víc už říkat nemusíte.
                Sokrates55

        • Sokratovi

          tantalos     před 15 lety 30.03.2010 12:37 |  
          0 0

          Milý Sokrate,
          nemusíte se hájit za své názory, i když jsou třeba jiné než moje nebo kohokoli jiného. Jste věrný fanda Slavie a rád se na vše díváte z té lepší stránky. (Always Look on The Bright Side of Life - Life of Brian)
          Někdy jste opravdu oponenty griloval, ale činil jste tak v dobré víře. Ostatně co má slavista dělat jiného než ji hájit proti pochybovačům.
          Máme prostě jiné názory, ale oba prosazujeme, co považujeme za lepší pro Slavii.
          Kromě vás mě tady grilovali i pitomci, když jsem napsal o půl roku dřív něco, co se teď potvrzuje, tak mi sprostě nadávali. Někdy se mi dokonce zdálo, že je to organizované - že je to způsob ovlivňování internetových diskusí, jak to teď dělají politické strany.
          Těm jsem většinou neodpovídal.
          A pokud jde o mě, já bych jen citoval klasika.

          LADISLAV VÍZEK (55x - 55)
          Dochází k tomu, co se vlastně dalo čekat, Slavia se cílevědomě ničí zevnitř. Jarolím od klubového vedení nejdřív dostane absolutní volnost, ale potom to pro něj skončí ultimátem. Ultimátem, které vzápětí neplatí.
          A Jarolím? Stal se v klubu za přikyvování Doležala s Rosenem absolutním pánem, neměl žádnou oponenturu a diktátorská moc ho opila. A on nakonec přerostl sám sebe. No a Slavia teď sklízí to, co zasela.
          http://fotbal.idnes.cz/slaviste-se-cilevedome-rozkladaji-zevnitr-glosuje-vizek-deni-v-edenu-12l-/fotbal.asp?c=A100330_114138_fotbal_mn

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 11:13 |  
      0 0

      Tohle bych podepsal. az na dve veci:
      1) ze za to muze tez nekriticnost nekterych zdejsich lidi.. to je podle me blbost. je to jen internetova diskuse, nic vic
      2) ze by KJ mel pokracovat - cesta KJ se se dlouhodobeho hlediska ukazala jako chybna, popisujes to presne, KJ je osobnost, ktera si do veci nenecha mluvit, neverim, ze se zmeni.

      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

        DrFe1     před 15 lety 30.03.2010 11:18 |  
        0 0

        ad 1) On nepíše, že by tahle diskuze něco způsobovala, ale že je zrcadlem poměrů ve Slávii. Tj, že ani ve Slávii se netolerují jiné názory než ten hlavní proud.

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 11:29 |  
          0 0

          aaa to je pravda, omlouvam se pedro, neprecetl jsem to poradne..

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      Gordon (host)     před 15 lety 30.03.2010 13:47 |  
      0 0

      hrebik nadrizeny jarolima? mno dva kohouti co moc neumi komunikovat s hraci.... nadhera... :D mam dojem ze by to moc neklapalo

  11. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    mirecek1111     před 15 lety 30.03.2010 11:34 |  
    0 0

    Ježiši jaká zase tiskovka? To vám nestačilo Doležala, jakého šaška jste ze všech slavistů udělal v neděli. A co tam budede říkat, nakydáte hnůj na včerejšího rozhodčího a pojedeme dál? Nebo uděláte nějakou kravinu jen na základě tlaku medií a fanoušků?

    Trener by měl zůstat. Měli by se ale povyházet jeho asistenti a přesunout k němu Janů, který mu dovede ze sestavou poradit. Měl by též přijít klasický manažer, který mu bude rozmlouvat kdeajaký pitomý přestup.
    A Doležal? ten by se měl na pár měsíců stáhnout z veřejnosti a začít pro Slavii trvdě pracovat a ne dělat veřejně takové šílenosti.

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 11:36 |  
      0 0

      a KJ si necha poradit? ja tomu nejak neverim..

      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

        Jiri1     před 15 lety 30.03.2010 11:53 |  
        0 0

        ZDRAVIM, TAK SITUACE OKOLO 11 HOD V EDENU VYPADA , ZE KJ BUDE POKRACOVAT, duvod , vysoka castka za tzv. ochodne, ktera by byla jeste vyssi nez u Brabce , kteremu visime skoro 5 mega. Premie hracum , dalsi penize manazmentu a samozrejme i dalsi dluhy, ktere netreba rozebirat. CO V ZATIM V TISKU NEBYLO,KJ CHYTIL BEHEM MINULEHO TYDNE UDAJNE NEJAKE LANO Z VENKU, chybel na par trenincich, ale nakonec z toho pry seslo a trener v pripade odvolani pozadoval i se svymi asistenty Rehakem a Vrabcem, kteri se meli pakovat penize hned, udajne do toho vlitli i hraci ase svymi pozadavky, ktere prazdna kasa nemohla uspokojit. A tak Hurvinkov bude asi pokracovat dal, hodne se spekuluje o udajne dohode o poharu , ale ale.....moc se mi to nezda , takhle rozvareny tym by mozna porazila i jedenactka z pralesni ligy

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          mirecek1111     před 15 lety 30.03.2010 12:02 |  
          0 0

          asi jako utajená a nepovedená zkouška Čelůstky v Palermu co. Mě by ze všeho nejvíc zajímalo, pro koho ty příspěvky píšeš, kdo si z nich něco bere.

          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

            Jiri1     před 15 lety 30.03.2010 12:24 |  
            0 0

            Zdravim, ty vis , ze tam nebyl, ty vis , ze byl fakt zranenej, do dneska mam potvrzeno , ze byl minimalne tri dny mimo a Jarolim, uz pred Slovackem se dely veci , ale nechtel jsem o tom psat, nebo si fakt myslis , ze by kvuli vykonu rozuhodciho najednou Rosen i Dolezal takhle couvali ze svych zverejnenych pozic . Fakt si myslis , ze nejde jen o prachy , nichz se v posledni dobe prilis nedostava a domivas se , ze je vsechno jen otazkouz spatne prace KJ. Uz jsem si zvyk na to, ze treba holky Slavie jsou zcela pravidelne v breznu bez penez a vy delavaji si na sve hrani ruznymi zpusoby , presto , ze patri mezi Ceskou spicku a to ti prizna i nejzavilejsi konkurent z Letne, ale zfvykat si na podobne medialni vystupy lidru klubu je pro mne tezke , treba proto , ze i vdobe Lesky jsem byl zvykly na jisty standart nebo radeji mlceni.

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 12:27 |  
          0 0

          jiri, jak to ze je vysoka castka za zruseni smlouvy, kdyz ta plati do konce sezony..?

          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

            Jiri1     před 15 lety 30.03.2010 12:42 |  
            0 0

            Zdravim, ted si mne docela rozesmal, kdyby slo skutecne jen o 2 zakladni platy velkeho Karla a mr. Donasece a mr. Prikivovace, tak by slo o hovno, jenze tak proste to neni, KJ napr pujcil sve penize Slavii, ma dosud nevyplacene bonusy treba za Tavarese a navic ma udajune v v dohode i nejaky benefit v pripade predcasneho odchodu, takze ta castka by mohla jit nekam k 10 melounum.

            • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

              Filipos     před 15 lety 30.03.2010 12:57 |  
              0 0

              Vy jste zase rozesmál mě. Pokud má KJ dosud nevyplacené bonusy, jak říkáte, tak je nebudeme muset později stejně vyplatit? A půjčku nebude muset splatit? Nemíchejte hrušky s jablkama do jednoho koše.

              Takže se opravdu jedná jen o tu smlouvu a s těmi údajnými benefity, těžko říct. Ale myslím, že nechat ho doma a ty 3 měsíce mu vyplácet normálně plat není tak finančně náročné...

              • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                tantalos     před 15 lety 30.03.2010 13:11 |  
                0 0

                To odchodné bylo evidentně nastaveno tak, aby moc finančně netrpěl, kdyby dostal vyhazov už před dvěma roky - aby z toho vyžil.
                A teď se znovu ukazuje, co jsem psal už dřív:
                Když je Rosen takovej kořen, tak co by ho KJ neoholil. Ostatně bůhví o kolik nezaopatřených dětí se musí ještě postarat.
                Blbý kdo dává, blbější kdo nebere, že...

                • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                  lassiter     před 15 lety 30.03.2010 13:44 |  
                  0 0

                  Jaký je podle tebe význam slova "evidentně"? Je to synonymum pro "říkal to pan Jiří"? To o těch dětech je takové trošku podpásové anebo to snad má nějaký vliv na dojivost a na přírůstky? Pač jestli ne, tak to snad bude čistě jeho věc... Nějak nechápu motivaci člověka, kterej tohle napíše. Absolutní nenávist?

                  • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 13:53 |  
                    0 0

                    Hloupost, jednoznačně hloupost..

                    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                      DrFe1     před 15 lety 30.03.2010 14:17 |  
                      0 0

                      Pokud by byla pravda, to co Tantalos píše tj. že KJ kvůli neurovnaným vztahům v rodině nevěnuje sledování hráčů, béčka atd. prostě zanedbává svojí práci, tak to hloupost není. Stejně tak jestli Vasilijevič a spol. přišli kvůli jeho nadstandardním vztahům s agentkou. Ale jestli je to pravda nebo ne, do toho já nevidím.

                    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                      tantalos     před 15 lety 30.03.2010 14:20 |  
                      0 0

                      Otázka schopnosti uřídit si vlastní rodinný život je velmi podstatná. Jak by mohl člověk, který si nedokáže dát do pořádku ani vztahy uvnitř vlastní rodiny, udržet v pořádku 30 - 40 lidí svého týmu.
                      Není to jen otázka morálky, je to otázka psychické rovnováhy. Člověk, který v padesáti pořád střídá ženy, samozřejmě zbytečně střídá i hráče.
                      Taky do Slavie přišly za poslední tři roky asi tři nebo čtyři celé jedenáctky - a většina z nich stála za prd. Jako většina ženských. které člověk takhle rychle střídá.
                      To, že je někdo "závislý na sexualitě" není nic hrozného. Špatné je, kldyž to nezvládá.
                      Jednou to možná pochopí i takový Kmotr, i když u toho to ještě pár desetiletí potrvá.

                      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 14:29 |  
                        0 0

                        Nevim, ted bych az tolik nesouhlasil. Myslim, ze soukromy zivot nemusi nutne ovlivnovat praci. Jsou lidi, ktery maj v soukromem zivote zmatek a v praci jsou vyborni. A naopak.. na druhou stranu samozrejme jista nerozhodnost, chaoticnost ci naladovost muze byt obecnym rysem povahy naseho Karla.. ale nutne to souviset nemusi. Pisu to s tim, ze o soukr. zivote KJ nic nevim a popravde me to nezajima, zajima me jeho prace, pokud je trenerem slavie. A tam to nejde tak jako driv..

                  • lassiterovi

                    tantalos     před 15 lety 30.03.2010 14:22 |  
                    0 0

                    tak se opravdu smlouvy píšou. Když je trenér vyhozen, má nárok na zlatý padák. A často bere plat tak dlouho, dokud nenajde jiný flek.n Bylo by spíš divné, kdyby to tak nebylo.

                    • Re: lassiterovi

                      lassiter     před 15 lety 30.03.2010 14:51 |  
                      0 0

                      Ale tak tomu bych i věřil, ale nevěřím, že výše odstupného je zcela nezávislá na tom, kdy je trenér vyhozen, jestli dva roky nebo dva měsíce před koncem smlouvy. Proč by měl být Rosen "kořen" a Jarolím ho "oholit", když sám tvrdíš, že taková smlouva je v podstatě standardní?

                    • Re: lassiterovi

                      Filipos     před 15 lety 30.03.2010 14:54 |  
                      0 0

                      Smlouvy se píšou tak, že když je trenér vyhozen, má nárok na zlatý padák NEBO bere plat tak dlouho dokud mu neskončí smlouva (či nenajde jiný flek).

                      A zaměstnavatel (vedení) si tedy může vybrat která částka je pro něj výhodnější.

  12. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    Filipos     před 15 lety 30.03.2010 14:48 |  
    0 0

    "14:42 Na základě neuspokojivých výkonů rozhodčích v posledních dvou kolech první ligy svolává předseda Komise rozhodčích ČMFS Luděk Macela mimořádné zasedání. "

    To jsem zvědavej co tam budou řešit, to bude zase fraška. Škoda, že z toho nemůže být přímej přenos, mohl to Otík dávat od 20:00 jako hlavní program v žánru komedie :-)

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      lassiter     před 15 lety 30.03.2010 14:54 |  
      0 0

      No jen doufám, že Otík panu Macelovi ukáže ty záběry, které divákům zůstaly utajeny. Zejména záběr ze strany u přímáku Grajciara a ruky Neuwirtha a stejný záběr z druhé strany u prvního gólu Ostravy, kdy v době nahrávky byl podle mě hlavičkující Neves taky v ofsajdu.

  13. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 15:05 |  
    0 0

    Možná se budu opakovat ale zkusím zde nastínit jak to vidím já:

    Slavia se dostala do situace, ve které se ocitla poprvé, dokonce jako první klub v celé ČR. Rozhodla se podržet jednoho trenéra po delší období, dala mu (podle "zákulisí") neomezené možnosti (nelze brát objektivně, nikdo nevím jak jednotlivá rozhodnutí probíhají). Už jenom z toho vyplývá, že se bude Slavia jako celek dopouštět chyb. Ostatně člověk ze své podstaty není neomylný, a pokud se tak někdo jeví je to spíše záležitostí náhody, protože i jedna maličkost může stát mezi úspěchem a neúspěchem.

    Zpátky k tématu. To, že trenér za první 4 sezóny udělal pokaždé víc bodů než tu předchozí a přičemž poslední dvě získal titul je známkou toho, že je to kvalitní trenér. To už nemůže být dílem náhody. Ale je třeba si samozřejmě připustit, že není dokonalý a dělá své chyby. Tyto chyby ve spojitosti s dalšími okolnostmi, na které nemůže mít vliv, stojí za tím v jaké situaci se teď Slavia nachází. Dá se říct, že po 4 úspěšných sezónách (a to i kdyby jsme nezískali první titul - i tak by jsme totiž získali víc bodů než předtím) přišla jedna neúspěšná.

    Co za tímto neúspěchem stojí? Jsou to pouze KJ chyby? Může za to pouze jeho "neomezená" moc jak všichni experti říkají? A je ta jeho moc opravdu neomezená? Kdo chtěl po trenérovi novou koncepci? Kdo prodal v zimě 2010 dva stopery? Kdo prodal Tavarese? A kdo mu tu "neomezenou" moc dal? Jak probíhají jednotlivá rozhodnutí?

    Dá se říct, že na přelomu roku 2008/2009 se to všechno začalo lámat. Odešel Tavares, Necid. Přišel Kaufman, kterej se hned zranil. Pak Bůh ví co se stalo s Brabcem. Vyhlásila se nová koncepce. Vrátili se hráči "neúspěšný" v zahraničí. Prodávali se hráči a hlavně se zvolila trochu jiná strategie v nákupu, kterou už si hodně fanoušků přálo. Koupili se mladý a perspektivní za hodně peněz. Jak to s nimi dopadlo - po půl roce jeden pryč a druhej zraněnej.

    U těch zraněnejch bych ještě zůstal - hodně lidí tady na SN prohlašuje, že v tom musí mít prsty KJ. Já si myslím, že částečně - dává hráčům zabrat - ty díky špatné "výchově" trpí mnohem více a podle mě to české hráče potkává i v zahraničí (zranil si u nás koleno i nějakej cizinec? teď nemyslím slováky ;-), ale bez větší zátěže nemají šanci uspět v Evropě. Druhá stránka je, že se na nás prostě hraje extrémně tvrdě a náš technickej fotbal je při této hře soupeřů náchylnější na zranění hráčů. S tím trenér moc neudělá - jedině, že by se přizpůsobil destrukční hře ale je otázkou co to přinese?

    Nově koncepční tým (opět si neodpustím otázku, kdo tuto novou "koncepci" vlastně chtěl?) neuspěl v LM. Naopak v EL si myslím, že na to v jaké situaci byl, předvedl "kvalitní" výkon. V lize se absolutně nedařilo nesehraností, KJ točil golmany (tady zase musím připomenout chybu někoho jiného než trenéra u případu Romanovs), později přišel Ruda atd. No a zimní pauza - obrana do háje (Čelůstka, o Suchém se vědělo) aniž by s tím trenér něco nadělal. A navíc ty zraněný. Tady si dovolím malou hypotézu - kdyby nedošlo ke zranění Naumova, tak jsme podle mě Teplice porazili a teď byli někde jinde. Obrana by byla pořád průchoďák ale sebevědomí a útočná hra by nám přinášeli další body. (toto neberete objektivně).

    Co tím chci říct - za poslední rok, rok a půl je za "námi" spousty chyb a spousty nedorozumění, u kterých (většiny) není !pro nás! (snad kromě tantala a Jiri1) úplně jasné kdo za ně může, kdo mohl co udělat jinak, kdo za ně může víc a kdo míň atd. Proti tomu stojí několik úspěšných sezón.

    Přijde mi nefér a hloupé se trenérem takhle vypořádat. Dle mého názoru má větší podíl na současné krizi vedení než KJ.
    Pokud se nastaví nové mechanismy (prodej nákup hráčů - následně větší prostor pro odchovance, důvěra golmanovi atd), všichni se z toho poučí (to souvisí s těmi mechanismy či kontrolními body, ne že si na schůzi řeknou, "já se polepším"), tak věřím, že může tahle spolupráce znovu pokračovat. Nikdo jinej nezná klub jako KJ a nikdo jinej neni v současnosti kontinuálně tak úspěšný jako KJ. Pokud se vezme někdo nový, za 3, 5 nebo třeba 7 let se opět zjistí, že to jednou nezvládl a pujde, přijde další atd. Všichni řikáte, že KJ dostal už několik šancí navíc. Podle mě ne, podle mě dostane první šanci až po zkažené sezóně jako je tahle. Pak se teprve ukáže, jestli je schopný se poučit. A on by si to za to co se Slavií dokázal zasloužil. Co na tom, když ztratíme jednu sezónu? Fotbal (život) jde pořád dál, nic nám neuteče. Stejně jako je tomu u nejlepších klubů současnosti. Jednou si dole jednou nahoře.

    Na závěr dodám, že Ferguson měl po nástupu do MU tyto umístění: 11., 2., 11., 13., 6., 2., 1. - pak teprve začala jeho nadvláda.

    Tak zdar.

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 15:12 |  
      0 0

      Názor, se kterým naprosto souhlasím. Pokud bude Jarolím nakonec odvolán tak další úspěšná sezona nemusí být ta příští, ale třeba za pět let, nebo až za dalšího trenéra.

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 15:30 |  
      0 0

      Je to na delsi debatu, ale ja moc nesouhlasim. Ano, KJ mel uspechy, za ktere jsme mu vsichni vdecni, je to dobry trener. Ale, ja o jeho praci zacal mit pochybnosti uz na jare 2008. Nelibilo se mi vrseni prumernych hracu a podivne budovani tymu. Podilel se na uspechu, se kterym pak spatne nalozil, z dlouhodobeho hlediska.

      • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 15:51 |  
        0 0

        Já s tebou ale souhlasím. Jenom řikám, že to jsou chyby vyplývající z "nepoznaného", špatně nastavených vnitřních mechanizimů (jak tady někde napsal myslím tantal - hloupý kdo se nechá oškubat, hloupější kdo neškube). I přes to všechno si myslím, že KJ je jeden z nejlepších trenérů v lize a fakt, že Slavii zná víc než dobře, z něho dělají (dle mého názoru) nejlepšího trenéra pro Slavii. Samozřejmě by se muselo zapracovat ne odstranění jeho nedostatků, které spolu s nedostatky vedení částečně zapříčinili současné postavení )druhá část jsou zranění).

        • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 17:15 |  
          0 0

          urcite je KJ jeden z nejlepsich v lize, to je bez debat. Jenomze cele se to proste nejak pokazilo, vubec asi system prace, dostal velke pravomoci, s nimiz nedelal dobra rozhodnuti.. ja myslim, ze nebylo cesty zpet, proste neverim, ze by se KJ zmenil a slavii z toho dostal, bude se muset zacit jinak s nekym jinym.

          • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 18:06 |  
            0 0

            Málokdo se dokáže změnit sám do sebe. Ke změnám by ho měl donutit jeho nadřízený, který nese svojí část viny a podle mě ještě větší než KJ. Teď je jasné, že se to pokazilo, ve zbývajícím ročníku za asistence všech zúčastněných (aby se zjistilo proč přesně a co přesně se pokazilo) se měla vypracovat kompletní analýza. Teď i když se udělá, nebude u ní jeden z hlavních aktérů, tudíž hrozí, že nedojde k dostatečnému ponaučení a chyby se budou opakovat. Na základě této analýza měly být navrhnuty opatření jak se těch chyb v budoucnu vyvarovat. Teď přijde někdo nový z novými chybami a ztratíme tak výhodu, že současného trenéra dobře známe a budeme se zase "učit". I když samozřejmě míň, protože některé opatření platí pro všechny trenéry.

            Nezůstával bych u toho, že se to "prostě nějak pokazilo".

            Karel by měl v létě na výběr jestli připravená opatření bude respektovat a na základě výsledků další sezóny/půl sezóny by se rozhodlo, jestli bude dále pokračovat nebo se bude hledat nový trenér.

            Jak už jsem říkal, nic by nám neuteklo, v koeficientech jsem jako ČR na několik let odsunuti a nic se dlouho měnit nebude.
            Zkrátka měli jsme teď výhodu nad všemi ostatními týmy, díky tomu, že tu KJ byl dlouho, dobře znal prostředí a vedení znalo dobře jeho, měl zkušenosti jak z bojů o titul, tak z evropských pohárů, a měl dobré kontakty v zahraničí. Teď začínáme od nuly a ostatní týmy mají výhodu nad námi.

            Já samozřejmě doufám, že se najde trenér, který bude taktéž úspěšný ale je dle mého názoru jasné, že bude taky dělat chyby, každý je dělá. Jedno je ale jisté, bude mít míň zkušeností než KJ.

            Tak a tím bych na tohle téma skončil. Už není třeba se k tomu vracet, nezbývá než věřit, že vedení to opět nepodělá a najde toho správného a ve spolupráci s ním bude dělat to nejlepší pro Slavii.

            Tak se mě hezky martyni, doufám, že zas bude zažívat podobně úspěšné ročníky jako pod KJ. Doufám, že i lepší.

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      Gino     před 15 lety 30.03.2010 15:32 |  
      0 0

      Bravo.
      Bohužel KJ je skutečně už minulost... :-(

  14. Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

    Wommi     před 15 lety 30.03.2010 15:07 |  
    0 0

    to je lepsi nez nejakej triller..koho by napadlo, ze vymena trenera je takovej drastak,..mozna ze by nejakej reziser, casem treba,....ne?!

    • Re: Ohlasy trenéra po zápase v Ostravě

      Wommi     před 15 lety 30.03.2010 15:11 |  
      0 0

      tak konecna,..priznam se ze mi to prekvapilo