Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Ostrava - Slavia 3:1

Slávisté v důležitém utkání v Ostravě selhali a po dlouhých dvanácti letech se vracejí do Prahy bez bodu. Utkání rozhodly obrovské chyby ve slávistické obraně a také výkon rozhodčího, který hrubě ovlivnil utkání, když neodpískal dvě jasné penalty ve prospěch sešívaných. Končí tím jedna slavná éra Slavie. Petr Doležal v pozápasovém televizním rozhovoru pro ČT prohlásil, že klub se ke změnám na pozici trenéra vyjádří až zítra.

Slavia: M. Vaniak - M. Krajčík , K. Lafrance , M. Kopic , D. Hubáček - P. Grajciar , P. Trapp , H. Ragued (66. J. Černý ), V. Trubila (34. M. Ivanovski ) - S. Vlček (73. S. Tecl ), P. Janda

gól: 35. P. Trapp

Poslední březnové utkání v oblíbeném pondělním termínu mělo být po Slavii klíčové. V případě prohry měl Karel Jarolím odstoupit z pozice hlavního trenéra, alespoň tak to prohlásilo dvoučlenné vedení Slavie včera dopoledne. Vše nakonec nebude ale tak jednoduché, již tak nestandardní rozhodnutí se i nadále komplikuje.
Trenér Jarolím na hřiště poslal svůj tým v pozměněném rozestavení, snažil se zhustit záložní řadu a naopak v útoku bojoval osamocený kapitán Vlček. Důvěru v brance dostal veterán Vaniak a byla to důvěra zasloužená, právě on byl nejlepším hráčem hostujících. Škoda, že to neměl šanci ukázat v dřívějších zápasech, stále na to i ve svém věku má.

O titul bojující Baník vstoupil do utkání ve velké pohodě a brzy šel do vedení. Kopic s Hubáčkem vyrobili neuvěřitelnou chybu, při jednoduchém odehrání vysokého míče si vyloženě nerozuměli a ideálně zpracovali míč pro mladíka Vydru, který otevřel skóre. Vyrovnat mohl střelou ze standardní situace Grajciar, ale ostravský gólman byl na místě. Velkou hrubku vyrobil v osmnácté minutě uzdravený stoper Lafrance, když se mu zamotal míč mezi nohama a záhy o něj přišel. Varadiho parádně vychytal Vaniak a držel naděje na bodový zisk. O čtyři minuty později ale i on byl bezmocný na hlavičku Bolfa. Baník skóroval po standardní situaci, v obraně selhal Lafrance, kterému Bolf ve vápně utekl. Situace již byla kritická, slávisté se do šancí nedostávali a naopak si museli dávat velký pozor na ofenzivně naladěné mužstvo domácích. Své mužstvo v těžké situaci dnes neměli možnost podpořit ani fanoušci červenobílých, jejich autobus byl zadržen a na stadion se nedostali. Deset minut před koncem poločasu vykřesal naději Trapp, když se parádně trefil do šibenice z minimálně třiceti metrů. Chvíli předtím se snažil oživit hru trenér Jarolím, když stáhl nevýrazného Trubilu a poslal na hřiště druhého útočníka Ivanovského. V prvním poločase mohlo být i vyrovnáno, ale fotbalová pravidla nebyla respektována. Evidentní penaltový zákrok na Trappa byl rozhodčím s úsměvem ignorován.

Do druhého poločasu opět lépe vstoupili domácí a brankář Vaniak musel vytáhnout jeden z parádních zákroků, aby zabránil třetí brance ve své síti. Baník se v této fázi utkání již tolik do útoku nehnal, ale stále byl lepším týmem. Slavia se nedokázala dostat do šance, neviděli jsme již tolik nepřesností jako v minulých utkáních, ale na domácí to rozhodně nestačilo. I přesto mohlo být po hodině hry vyrovnáno, ale to by rozhodčí nesměl ignorovat další penaltový zákrok. Tentokrát se pouze usmál na Jandu, kterého nedovoleně zastavil Neuwirth. Sudí Jech nebude mezi fanoušky Slavie rozhodně oblíben, kromě neodpískaných penaltových zákroků se rozhodl i ignorovat udělování žlutých karet domácím za tvrdé zákroky. Doufejme, že v první lize si delší dobu nezapíská. Vyrovnat se nepodařilo, naopak Ostrava po další standardní situaci znovu ukázala, jak špatně je brání slávisté. Tentokrát Kopic prohrál klíčovou hlavičku ve vápně a Mičola nedal Vaniakovi šanci. Utkání bylo rozhodnuto, sešívaní proti lepšímu týmu neměli nárok. Poslední minuty nejúspěšnějšího trenéra Slavie Karla Jarolíma běžely, alespoň tak jsme si to všichni v té chvíli mysleli. Bude vše nakonec jinak? To se dozvíme v dalším dílu této komedie možná již zítra.

Komentáře (71)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Ostrava - Slavia 3:1

    Viking     před 15 lety 29.03.2010 19:40 |  
    0 0

    Slušnej zářez...

  2. Re: Ostrava - Slavia 3:1

    slaviator     před 15 lety 29.03.2010 19:42 |  
    0 0

    Jarolím nakonec ještě zůstane? Rosen zavolal během prvního poločasu skutečnému majiteli Slavie a ten řek, že ať ho tam nechaj ještě...?

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      urs (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 19:49 |  
      0 0

      v trenérovi to ale neni, nebo si slep?? na hřišti to pohnojili hráči, konkrétně stoper Kopic se vyznamenal.. na jeho obranu bych dodal, že když už to jeden podělá, musí druhej popř. třetí hasit a u nás to je tak, že to podělaj všichni 3 a je vymalováno :-)

      urs

      • Re: Ostrava - Slavia 3:1

        Viking     před 15 lety 29.03.2010 19:51 |  
        0 0

        Já bych odvolal Rosena, prodal Ondřeje a museli jsme koupit kopyta Lafranceho s Kopicem:-)

        • Re: Ostrava - Slavia 3:1

          Filipos     před 15 lety 29.03.2010 20:08 |  
          0 0

          A ještě k tomu ani jeden náš není :-)

          • Re: Ostrava - Slavia 3:1

            urs (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 20:10 |  
            0 0

            tak u Kevina předpokládam zlepšení, je to mlaďas, ale ta profesorská hra kopice mi nejde do hlavy už od jeho prvního vystoupení :-)
            netušil sem, že na to ale dojedem..

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      bosanac     před 15 lety 29.03.2010 19:51 |  
      0 0

      samozrejme ze ho tam maji nechat!!! kdybychom byli spravny Slaviste tak ho pujdem zitra na tiskovce podporit. Je to trener se kterym jsme zazili nejvice radosti...a kvuli 11 kretenum(pardon na vyrazu ho zatracujeme.

      • Re: Ostrava - Slavia 3:1

        slaviator     před 15 lety 29.03.2010 21:11 |  
        0 0

        Tak zase ale jsem z toho jelen, asi jako Kozohorský. O půlnoci se svolává na neděli mimořádná tiskovka, kde se nakonec řekne, že když neuhraje alespoň bod, tak odstoupí - prohrajeme 1:3 a on zůstane?

  3. Re: Ostrava - Slavia 3:1

    jouda55     před 15 lety 29.03.2010 19:42 |  
    0 0

    Vsadim se s vami o veprovy koleno, ze ho neodvolaj!!!

  4. Re: Ostrava - Slavia 3:1

    mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 19:50 |  
    0 0

    Já myslím, že zítra by skutečně měl někde okamžitě rezignovat ale ne pan trenér Jarolím.
    Nestojí mi za to se k tomu jakkoli racionálně vyjadřovat, ostatně jsem se raději ani od nedělního vyjádření na webu raději ani neobjevil a pouze vám hulvátský zděluju že jsme naprostý šašek. A už mi dochází, kdo tu naši Slavii dotáhl tam kde je.
    Doufám, že si na příběhu posledních dní všichni ti, kteří v práce či při sledování politiky a vůbec kdekoli jinde kde nadávají na své nadřízené ve stylu kolik berou peněz atd atd. uvědomí, že být manažerem skutečně nemůže být každý pitomec, kterýmu k tomu stačí arogance, projevená i při tiskovce v neděli.
    Pro dobro všech by vám pan Hašek měl uvolnit místo u repre 21 a měl by jste se vrátit k tomu držení kbelíku s vodou pro mladé kluky..

  5. Re: Ostrava - Slavia 3:1

    Viking     před 15 lety 29.03.2010 19:50 |  
    0 0

    Ten Jech je hrozná píča. Dvě jasný desítky, Neves dohrál bez karty. Vyloženě si dále zasedl zejména na Ivanovskiho a otáčel mu úplně každý souboj a aut.

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      slaviator     před 15 lety 29.03.2010 21:13 |  
      0 0

      Tu druhou by si obhájil, že nepísk, Janda nebyl ve vyložené gólové šanci a směřoval ven z vápna... Obhájil by si to. Ale to první, to je jasná penalta a jestliže to rozhodčí nepískne, tak by měl okamžitě vrátit vše co od svazu nafasoval, měla by mu bejt roztrhaná registračka a měl by skončit.

      • Re: Ostrava - Slavia 3:1

        bongor     před 15 lety 29.03.2010 21:31 |  
        0 0

        Ale co ten volejbal při Grcově trestňáku?Neuwirt míč zablokoval zvednutou rukou a ticho.Já jsem po druhém gólu už na to nekoukal,to jsem ještě v lize neviděl,takový nekřesťanský kixy naší obrany.Ale ten Jech,toho jsem už ráno ohlašoval jako velitele hrobníků a vyšlo to.
        Je to nehorázná svině.

        • Re: Ostrava - Slavia 3:1

          steev (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 11:43 |  
          0 0

          Souhlas,nejenom že nic nepísknul ale ještě se Nám vysmíval.To bych blil!

  6. Falemnderit

    malenfant     před 15 lety 29.03.2010 19:52 |  
    0 0

    E pra, ne jemi të kthyer, jemi kthyer në rrënjët tona. Ne do të fillojë përsëri si në vitet e mia të rinj për të luftuar për mesin e tabelës, nerva zhduken bezdisshëm dhe unë do ta ruani stupid udhëtime jashtë vendit. Falë udhëheqjes tonë.

    • Re: Falemnderit

      Kocour_mike     před 15 lety 29.03.2010 19:54 |  
      0 0

      Lépe bych to neřekl :-)

    • Re: Falemnderit

      Jakubisko     před 15 lety 29.03.2010 19:58 |  
      0 0

      Përdhunimi është një kar.

      • Re: Falemnderit

        malenfant     před 15 lety 29.03.2010 20:22 |  
        0 0

        Automjet ime është e plotë të eels :-))

        • Re: Falemnderit

          Jakubisko     před 15 lety 29.03.2010 20:26 |  
          0 0

          Unë jam duke kërkuar për një tualet celular! :-D

          • Re: Falemnderit

            edenian     před 15 lety 29.03.2010 22:26 |  
            0 0

            ??????????????????????????????

  7. Re: Ostrava - Slavia 3:1

    ZaplatPambuZaZZa     před 15 lety 29.03.2010 20:00 |  
    0 0

    Nepotvrdilo se, že hráči chtěj Jarolíma odstřelit - dokonce se o tom zmínil Doležal v pozápasovým rozhovoru - tento důvod proč odvolat KJ tedy odpadá.

    Musíme přiznat, že utkání ovlivnil hrozitánskej výkon Jecha - nevím, proč instituce sudího nefunguje stejně jako jiné profese. Stačilo by, aby rozhodčí byli profesionálové na plný úvazek, aby měli slušnej plat a čas na přípravu a hned by se na pozici Jechů a jemu podobných tlačilo 50 dalších rozhodčí. A ve chvíli kdy Jech odpíská takovýmto způsobem zápas, hned před komisi - udělá to dvakrát a končí. Ale v Čechách kdeže. Viděli jsme učebnicovej příkald toho, jak nepustit mančaft do tlaku. Pískal proti slávii neexistující fauly, otáčel auty, o penaltách prohlásí, že to nebyly vyložený gólový šance, tak proč by je pískal - Macela řekne, že Jech má pravdu a bude si proti Slávii pískat vesele dál ještě dalších třista tisíc let. To ne! Silnější pes musí s mrdáním už sakra přestat!!

    Na závěr bych rád přišel s jednou věcí. Víme, že Jarolím je kvalitní trenér, že svýmu řemeslu poměrně dobře rozumí. V čem má problém ale je jednání s hráči. Na Karlu Jarolímovi je krásně (znovu podotýkám, že takřka učebnicově) vidět, jak nevyřešené, otevřené rodinné a osobní záležitosti ovlivňují člověka v práci a jak vyvolávají zbytečně mnoho emocí i u lidí, se kterými KJ nikdy nepřišel do kontaktu. (DrFe, spojka, mireček atd atd ...)
    Vše spolu souvisí, KJ musí odstoupit - jednou to už řekl, a v takovém případě nehraje roli ani tragickej Jech ani poměrně slušná snaha hráčů na hřišti - KJ musí odstoupit a položit tento chlapský čin jako základní kámen pro svou duševní regeneraci. Ostatně, (a to myslím smrtelně vážně) o duševní zdraví trenéra mám už delší dobu strach. Vypadá unaveně, takřka nemocně, zadrhává se, nevysloví souvislou větu. Myslím, že by mu přestávka od fotbalu velmi prospěla, pokud by trenérskou odmlku spojil s psychoterapií nebo meditacemi, pak si myslím, že má ve Slávii v budoucnu dveře otevřené. Pokud Jarolím rezignaci nepodá, tak skončil. U mě a myslím, že i u vás ostatních.

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      Eskaes     před 15 lety 29.03.2010 20:07 |  
      0 0

      připojuji velký souhlas. Taky mě napadlo, že by KJ prospěla přestávka od fotbalu a od Slávie -takové neplacené volno. Nevím, jestli se to už v nějakém profesionálním klubu stalo, ale proč ne. Ovšem rozhodím jsme podle mě dnešní zápas neprohráli. Hráči jsou z formy snad už téměř všichni a logicky nezvládají tlak.

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      vavicek     před 15 lety 29.03.2010 20:07 |  
      0 0

      Mě hlavně překvapilo, že vůbec přistoupil na to ultimátum. Přišlo mi to hodně ponižující. Tohle prostě Doležal naprosto nezvládl. Ten člověk na tom postu nemá co dělat.

      • Re: Ostrava - Slavia 3:1

        slaviator     před 15 lety 29.03.2010 21:16 |  
        0 0

        Doležal? Proč on? On ho chtěl odvolat hned, bez nějakého ultimáta, Rosen byl proti, takže doslova na poslední chvíli před tiskovkou se to změnilo v tenhle "kočkopes"

        • Re: Ostrava - Slavia 3:1

          vavicek     před 15 lety 29.03.2010 22:13 |  
          0 0

          Na tiskovce byl i Doležal. Pokud se rozhodli, že ho nakonec nechají ve funkci, tak měl zrušit tiskovku. Měl to řešit interně jako kdysi před utkanim s Boleslaví, kdy mu taky dali ultimatum, ale bez přitomnosti medii.

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      tantalos     před 15 lety 29.03.2010 20:11 |  
      0 0

      Jaká slušná hra Slavie? Dvě střely na bránu, ani jedna opravdová gólová šance. Pentle měla v druhé půli opravdu být, ale spoléhat se na to, jestli ji soudce pískne nebo ne... Jinak Jech v první půli Slavii spíš tlačil.

      • Re: Ostrava - Slavia 3:1

        ZaplatPambuZaZZa     před 15 lety 29.03.2010 20:13 |  
        0 0

        napsal jsem slušná snaha, ne slušná hra - to jsou dvě odlišné věci, Tantale.

      • Re: Ostrava - Slavia 3:1

        marcocruz (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 20:14 |  
        0 0

        Tlačil?aha, a to si jako hodil mincí?v prvni puli Slavii v druyh Ostravu?Neřekl bych.

  8. Re: Ostrava - Slavia 3:1

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 20:16 |  
    0 0

    S takovouto stoperskou dvojicí se prostě zápas s nadprůměrným ligovým týmem vyhrát nedá. Jak Lafrance byl minimálně u druhého a třetího gólu a ještě nabídl 101% šanci, Kopic pak asistoval u prvního a třetího, to je na stopery naprosto tragická bilance a ukázala, že je potřeba někoho pořádného do obrany pořídit. Ať už Erich dělal chyby, tak tenhle přístup k útočníkům soupeře byl hrozný a takovéhle góly jsme v minulých sezonách v takové míře nedostávali. Do obrany to prostě bude chtít nějakáho dirigenta a lídra. Jinak po dlouhé době aspoň někdo zahřál krásným gólem slávistické srdce, Trappinhova rána byla parádní, stejně tak Vaňous chytal výborně, škoda, že mu je už tolik :-(.

    Ty dvě upřené penalty sice průběh utkání celkem ovlivnily, ale příčina porážky je určitě někde jinde a nezdá se mi, že by ten zápas Slavie po taktické stránce nezvládla.

    Trubila je hráč pro průměrný ligový klub, ne pro Slavii, je sice až druhou nebo třetí variantou na levou zálohu, ale tuto roli nám klidně může do budoucna plnit někdo perspektivní z béčka.

    Nicméně zítra očekávám odchod nejúspěšnějšího trenéra Slavie minimálně za posledních 50 let, ale aspoň si už nebudou muset ti chudáci lidé ve Slavii ťukat na hlavu, co to zase ten KJ ve spolupráci s agentkou vyvádějí, jistí lidé snad zaměří svoji kritiku na někoho jiného (co takhle hráči?) a ve Slavii zase zavládne klid a mír :-). Osobně bych preferoval Jarolímův odchod na konci sezony s patřičnou parádou, jakou si člověk, jehož úspěchy budou snad doceněny někdy v budoucnu, zaslouží.

    Od nové sezony by to chtělo někoho kvalitního na trenérský post a tomu přivést patřičné hráče. Pakliže chceme uspět už v příští sezoně, rozhodně se to neobejde bez patřičné investice do hráčského kádru v rámci desítek milionů Kč. I kdyby do toho měl zainvestovat sám Rosen a v zimě si to třeba vybrat na penězích za Suchého či Čelůstku.

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      tantalos     před 15 lety 29.03.2010 20:33 |  
      0 0

      Kopic za první gól nemohl - to byl vyloženě kiks Huba, že ho napálil zezadu. Ale jenom, Hubův kiks to není. Je to kiks Jarolímův, protože nefungovala souhra v obraně, když náš genius stačil už vystřídat za pět utkání tři brankáře. A jak má být obrana sehraná?. Vaniaka měli poslouchat, ale na to si odvykli.
      Samozřejmě chtít zachraňovat flek s Kevinem je vyloženě neštěstí. Ten kluk má postavu a telent, ale musí se vyhrát. A ne v utkáních, kde jde o všechno.
      Jarolíma je potřeba sesadit hned teď, aby jeho nástupce měl čas si vybrat hráče na příští sezonu. Tahle je v pr....
      Můžete nadávat Trubilovi, ale on to utkání taky neprohrál. On se zoufale snažil, ale chyběl mu klid a přehled. Kde by ho měl taky hledat, když si ještě nenašel místo v týmu.
      Nikdo z vás nenadává Vlčkovi ani Krajčíkovi, ale oba ukázali hodně málo. Grajciar dvakrát se dostal do nebezpečné akce, je to nadprůměrný hráč, ale spíš jednooký mezi slepými.
      Takže když budu hledat viníka, nenajdu ho jinde než v trenérovi. Ten si vybíral hráče podle sebe (a podle svých zájmů), ale nehkleděl přitom na kbvalitu. A kvalita dnes chyběla stoprocentně.

      • Re: Ostrava - Slavia 3:1

        Viking     před 15 lety 29.03.2010 20:38 |  
        0 0

        Krajčík ještě možná ale Vlček je jednoznačně největší zklamání sezony.

        • Re: Ostrava - Slavia 3:1

          Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 20:44 |  
          0 0

          no Krajčík taky, další směšná situace , než sem podruhé přišel debatovalo se o tom jeslti má cenu ho brát když je na pravým beku přetlak a ted tam není nikdo kromě něj, a vlček je bída ale těžko za to může když mu hážou jen centry jak na Kollera.

          • Re: Ostrava - Slavia 3:1

            Khadgar     před 15 lety 29.03.2010 21:30 |  
            0 0

            Krajčík opravdu nehraje dobře, je to velký zklamání. Kde je to lítání po lajně? Zatim ukazuje akorát laxnost....To už tam měl postavit toho Mikulu. Mimochodem, to je ten kluk fakt tak univerzální?

      • Re: Ostrava - Slavia 3:1

        Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 20:47 |  
        0 0

        Aby bylo jasno, viníky prohry osobně vidím ve stoperech, extrém byl ten třetí gól Ostravy. Ne v Trubilovi, ten podle mě svými výkony, ačkoliv mi je sympatické jeho nasazení (proto jsem nikdy moc nemusel Belaida, u něhož jsem takové nasazení skoro nikdy nerozpoznal), jen se mi prostě zdá, že na to Vitalij nemá po fotbalové stránce, aby byl Slavii nějak víc platný a to z více jeho vystoupení...

        A to, že se točili obrácni je pro mě logické, Lafrance dřív nehrál, byl zraněný, Trapp a Hub na stoperu se neosvědčili v minulých zápasech.

        A nesehraní Hubáček s Kopicem na jaře v obraně spolu sehráli všech 6 zápasů, tudíž si ani po 540 minutách + nastavení nebyli schopni zakřičet, kdo ten balon má. Ale ona pravda bude nakonec asi někde uprostřed...

        • Re: Ostrava - Slavia 3:1

          tantalos     před 15 lety 29.03.2010 21:25 |  
          0 0

          O tom zakřičení.... Měl křičet Vaniak a s tím je Kopic opravdu nesehraný.

          • Re: Ostrava - Slavia 3:1

            Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 14:09 |  
            0 0

            Je to chyba Jarolíma, to on měl zakřičet! :-))

      • Re: Ostrava - Slavia 3:1

        urs (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 21:44 |  
        0 0

        tantale.. KOPIC si měl zařvat, že bych ho slyšel tady doma u podělanýho počítače.. nečetl jsem celý tvůj jistě zajímavý a srdcervoucí příspěvek.. reaguji jen na tu první větu a jsem tebou rozladěn :-

        ad. KJ

        KJ by si zasloužil opravdu asi oddech (jak psal velmi rozumně kolega tam někde nahoře) a načerpat hlavně psychické síly, kterých se mu poslední dobou vůbec nedostává a jen bůh ví, že ho ten pohled na hřiště ubíjí.. je to slávistický srdcař, což se nedá říct o drtivé většině lidí na fórech, což mi vadí, ale udělam s tim leda prd..
        s tímto mančaftem bez 100% přístupu některých "zkušených" hráčů, se hrát nedá na žádné úrovni..

        howgh

        urs

  9. Re: Ostrava - Slavia 3:1

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 20:33 |  
    0 0

    dnes to bylo opravdu trapné, tak školácké chyby se jen tak nevidí, jestli má Jarolím odejít po zápase jako tenhle tak je to nejhorší odstřel jakej sem kdy viděl, naše vedení je jak počasí , jo ne jo ne jo ne , každý rozhodnutí by bylo lepší než tohle udržování depresního prostředí , nejsmutnější je že at už se zítra dovíme cokoliv nic ztoho nebude dobré, jde jen o to co je nejmín špatné , já bych navrhoval výměnu trenéru to jest Jarolím k Becku a Janu k acku, aspon do konce sezony , hrac kdyz hraje mizerne tak de taky do becka no ne :))

  10. Re: Ostrava - Slavia 3:1

    Viking     před 15 lety 29.03.2010 20:33 |  
    0 0

    Zajímavou věc řekl po zápase Kuka - ve Slavii je špatně už postavená organizace v tom, že Karel nemá po sportovní stránce oponenturu (což už tady hodně lidí psalo hodně dlouho).

    Nevěřím že to Karel se Slavií myslí špatně. Ale tohle je věc, kterou ovlivnit mohl a měl. I Rosen s Doležalem mají máslo na hlavě, o sportovní stránce rozhodoval výhradně KJ a management zasáhl, jenom když mu někoho prodat. Takhle to ale dál nejde, když už se bude zřejmě angažovat nový trenér, měla by se vytvořit nová struktura se sportovním vedením, klidně tři čtyři lidé, nemusí to být práce na fulltime ale jak mám například rozhodovat o přestupech, když toto tvoří trojice Rosen plus Doležal plus Jarolím, z nichž dva fotbalu kulantně řečeno zase tolik nerozumí. Proč by nemohla fungovat jakási sportovní dozorční rada se šéfem, který bude mít po fotbalové stránce v klubu poslední slovo?

    Dneska byl smutný pohled na Karla. Unavený, uštvaný. Asi by potřeboval opravdu rok dva orazit, trénovat třeba nějaké ty Emiráty nebo v Asii. Každopádně nikdo mu neodpáře dva tituly a obrodu značky Slavie. Karle díky, stálo to za to!!!

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      Viking     před 15 lety 29.03.2010 20:36 |  
      0 0

      A je taky vhodná doba dostat do klubu lidi jako Bejbl, Kuka, Suchopárek, Šmicer. Zase tolik bývalých mezinárodně úspěšných hráčů nemáme, abychom si mohli dovolit je ignorovat. Prostě se z toho nesmí stát hračka pana Rosena s podporou pana Doležala, jejich vina na současné situaci je minimálně totožná jako Karla...

      • Re: Ostrava - Slavia 3:1

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 20:42 |  
        0 0

        velmi správně, přidal bych ještě Kozla , měl by přijít trenér s koncepcí , mě by se prostě nejvíc líbil ten Beránek kterej uměl vybrat hráče a na hru se dalo dívat, samozřejmě potřebujem i silný asistenty , ačkoliv mám třeba řeháka rád nevím jestli by dokázal KJ oponovat a v tom ta chyba opravdu je , hráči přišli nekvalitní nezkušení neprodejní a stěma ted musíme hrát, to je ta smůla., nový trenér musí dostat čas čili ted je idealni situace mu tým předat a aspon trochu penez z celustky a suchyho aby si mohl privist aspon pet schopnejch hracu kterym věří a ne nejaky nahodaky co pulrok někde zazářily.

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      jane (admin)     před 15 lety 29.03.2010 22:24 |  
      0 0

      ja nevim, ale pokud ma nekdo treti nejvyssi trenerskou licenci, tak asi o fotbale neco vedet musi ne?

  11. Dneska to byla opravdu tragikomedie.

    wymaz     před 15 lety 29.03.2010 20:43 |  
    0 0

    Hráči se snažili, ale proti sudímu se hraje špatně. A jak řekl ve studiu Kuka,prohrát tři hlavičky,tak čtvrtá je loket i za cenu červené, tak se bojuje a ne, co předvádí naše baletky. Po Slovácku jsem chtěl odvolat Jarolíma, protože do dneška jsem viděl chyby jen u něj.(Nenacvičené standartky, nasazování mladých ne postupně na pár minut a když se osvědčí na delší dobu ale hned tři na celý zápas, žadný herní styl a špatné nákupy hráčů- vždyť na co mám 30 hráčů, když při zranění 7 ti ostatní, co si ,,vybral trenér,,, tak katastrofálně nezvládají svoji šanci se prosadit. Je to tím, že hráče nekupujem na posty do systému, jaký trenér chce hrát, ale dle jiných kriterií? A kupuje je trenér?)
    Po dnešním výkonu stále vidím tyto chyby a k nim staronovou hráči jsou málo tvrdí, chybí to co říkal Kuka, tak musí hráči hrát.Tvrdě jít za vítěztvím, bojovat každý zápas a ne keci jako Kopic:bojovali jsme,ale nešlo to ble ble ble keci v kleci.
    Jinak toho Jecha, by si měl dát ten pan čistý nový HAŠEK do štítu, jako příklad nového stylu práce,stylu starých časů. Je to nádherná reklama kvalitní práce pánů Macelů a Hašků. Fuj je mi na zvracení.
    A to co předvedli Doležal s Rosenem od neděle po dnešek,to je taky paráda,že? Tak proč nepoví na rovinu,rozprodali jsme trenérovi tým,povolili jsme mu vyhodit miliony za náhradníky,co stojí za starou bačkoru.Tak to co dnes vidíte je i naše vina,proto trenéra podržíme a dovedeme od léta nové asistenty(a)který bude rovnoceným partnerem Jarolímovi. tečka nebo ne?

  12. Neskutečná blamáž

    DrFe1     před 15 lety 29.03.2010 20:48 |  
    0 0

    Doležal s Rosenem jsou neskuteční kašpaři a děklají blbce i z nás všech slávistů. Zatímco tu "aféru" s Matulou jsem ještě se skřípěním zubů přijal, i když jsme byli pořádně "za voly", tak teď už jsme opravdu všem totálně pro srandu. Jakoby nestačila ta podělaná sezona, oni z nás tímhle odvoláním / neodvoláním ještě musí udělat cirkus pro pobavení sportovní veřejnosti !!! A tímhle rozhodováním / nerozhodováním a odvoláváním toho co řekli včera, definitivně odepíšou zbytek sezony.

    No a Jarolím ten u mě ztratil veškerý zbytek respektu. Absoloutní ztráta soudnosti a absence jakéhokoliv "chlapského" postavení se k problému. Jenom se drží jako klíště, přestože všichni vidí a musí to vidět i on sám, že jenom škodí Slávii. Je mi z toho na blití.

    • Re: Neskutečná blamáž

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 20:52 |  
      0 0

      zas to neprehanej , ona je kritika a kritika , ačkoliv sem třeba taky spíš "prtoti" jarolímovi tak takovýhle slova bych nikdy nepoužil nic není jen černobílý, svuj podíl viny nese mnohem víc lidí , takvou moc zas KJ nemá.

      • Re: Neskutečná blamáž

        DrFe1     před 15 lety 29.03.2010 21:20 |  
        0 0

        Já jsem použil velmi mírná slova vzhledem k tomu co se děje. Včera byla "teatrální" tisková konference, že musí Jarolím získat bod a jinak půjde, dnes už to neplatí a Jarolím se k odchodu nemá. Tohle je opravdová neúcta k fanouškům, kteří nejenom že byli oklamáni, ale navíc jsou ještě pro fanoušky ostatních klubů oprávněně pro smích. Od Jarolíma je to zbabělá slizkost nebo jak nazvat tuhle absenci hrdosti a úcty k sobě i ostatním.

        Kdo má jakou míru zavinění na současné situaci Slávie jsem ve svém příspěvku neřešil, nevím na co v tomto směru reaguješ. Ovšem o tom, že prodlužování téhle absurdní bezvýchodné agónie je pro Slávii smrtící o tom jsem pevně přesvědčen.

        • Re: Neskutečná blamáž

          slaviator     před 15 lety 29.03.2010 21:27 |  
          0 0

          Jde jen o fotbal, nejde o život... Nesmíme to tak moc prožívat už ani, celá letošní sezona je "divná"

          • Re: Neskutečná blamáž

            DrFe1     před 15 lety 29.03.2010 21:36 |  
            0 0

            Divná to vona je, a pořádně. Dlouho jsem nebyl takhle znechucen tím co se děje ve Slávii a to ani za Lešky. Mě nejvíc deprimuje to prodlužování té agónie, ono to nejde, nejde a nejde. A přesto dostane KJ vždy další šanci, další, další a další až do nekonečna. A když pak řeknou, že tedy ted už opravdu přijde změna pokud to nepůjde a ono to opravdu zase nejde - no tak zase nic !!! Zase žádná změna !!! Mě to stojí tolik energie jako Temelín :-) Je fakt, že asi budu muset Slávii pustit na čas k vodě, abych se z toho nezbláznil. Když už zmagořili ti tři ve vedení Slávie.

            • Re: Neskutečná blamáž

              slaviator     před 15 lety 29.03.2010 21:49 |  
              0 0

              Hele, mě je to vlastně už víceméně jedno, nějak bylo a nějak bude... Vini jsou trenér, za michání se sestavou, hráči, že se nesnaží, Doležal s Rosenem, že rozprodali tým, třeba ten Čelůstka chodit vážně nemusel... Tavares - to je bez debat, Suchý - to je bez debat, zasloužil si to... Necid -. za tu částku bez debat... Ale dost hráčů tak nutně odejít nemuselo. A hlavně jejich největší chybu vidím v tom, že nevytvořil nikdo oponenturu Jarolímovi co se týče příchodů a co se týče sestavy, aby mu řek, ty vole, co promícháváš čtyři brankáře na postu jedničky během půlroku, neblbni!

    • Re: Neskutečná blamáž

      tantalos     před 15 lety 29.03.2010 21:12 |  
      0 0

      Rosen to snad myslí dobře, fotbalu evidentně prd rozumí, připadá mi stejný jako Korbel. Když za sebe nechá rozhodovat trenéra, který byl vyhnán třeba z České Lípy za to, že prodával utkání, a ještě mu dovolí Vrabce jako asistenta, dá se čekat, že mu "profíci" pěkně pustí žilou.
      Doležal možná fotbalu rozumí víc, evidentně bere svou práci velmi vážně, ale nažvaní příliš moc hloupostí. Je to odezdikezdista a takoví lidé nejsou dobří manažeři.
      Trenér. Měl štěstí, že zdědil plno dobrých hráčů jako Necid, Fořt, Suchý, Vlček, Krajčík, Latka, Šmicer, Švento, měl štěstí, že náhodou byl volný Vaniak a doporučili mu ho, mělů kliku že se mu podařili Tavares a Belaid, než Belaida zkur.....
      Po úspěchu v LM a s penězi zpychl. Myslel si, že když "převychoval" Pudila, může využít všechny průseráře typu Blažka, Abrahama a Besty.
      Myslel si, že trito "zkušení" hráči jsou lepší než mlaďoši z repre, a proto je vyhazoval.
      A jak by se nám dnes hodil i třeba ten tolika hovady vysmívaný Dejmek, mimochodem, slaviatore, byl v Edenu o třídu lepší než naši "stopeři" jako Hub.
      Průser je v tom, že KJ přesvědčený o své genialitě, začal všechnio rozhodovat sám. Povyházel z týmu všechny, kdo by si troufli oponovat, včetně kustoda.
      Přitom vzhledem k tomu, že nemá upravené rodinné vztahy, nemá čas na fotbal, nejezdí po utkáních, aby se díval na případné posily, nejde se ani podívat na béčko, neví, co ti kluci dovedou, ale pak si je vytáhne do áčka a když se ukáže, že žádný z nich není zrovna Ronaldo či Ronaldinho, hned je odepíše.
      Sportovní ředitel. Byl by dobrý, ale v situaci, kdy si stejně rozhodne Kj po svém, je na prd.Ano, je strašná škoda, že ve Slavii nebylo místo pro lidi jako pavel Kuka nebo Šmicer.
      Snad aby nezastínili jeho lesklou....

      • Re: Neskutečná blamáž

        Khadgar     před 15 lety 29.03.2010 21:28 |  
        0 0

        Tak Pudila rozhodně nepřevychoval, to za prvé. Za druhé, Dejmek je pořád tragéd. Za třetí, Kuku mám strašně rád jako hráče, ale jeho arogantní chování a účetní podvody na Žižkově ho diskvalifikují od práce manažera ve Slavii. Za čtvrtý, Belaid měl pomocný ruce ze všech stran, ale stejně na to sral, tj. může si za to z velké části sám.

        • Re: Neskutečná blamáž

          spojka     před 15 lety 29.03.2010 21:35 |  
          0 0

          Nevím, co Kuka dělal nebo nedělal za podvody na Žižkově, ale i z dnešního vystoupení v televizi je patrný, že mu to narozdíl od některých lidí ve Slavii myslí. Jen mi na něm vadí ten Naumov, kterýho vychvaloval, kudy chodil

      • Re: Neskutečná blamáž

        bongor     před 15 lety 29.03.2010 21:46 |  
        0 0

        z tohoto Tvého románu Tantale můžu souhlasit pouze s pasáží,že
        Karel úspěchama zpychl.V tomhle mají problém všichni mimořádně úspěšní lidé,nejen trenéři fotbalu.Od toho je jen krok k přeceňování svých schopností.Ale z téhle hrušky se dá slézt.když si člověk včas uvědomí,že musí přibrzdit.Jeho podíl na našich titulech i LM je velký
        a těžko se za něj bude hledat adekvátní náhrada.Ovšem to by musel
        právě mazat z tý hrušky.Myslím,že teď už to taky vidí a leze,ale trochu pomalu.Že se některým hráčům nezdá,to se jim nedivím,jenže jinak než nepopulárním přístupem se dostaneš leda tak do řiti.Já bych KJ nechal u mužstva,aby si moh nové zkušenosti co teď udělal patřičně vyhodnotit a vyvodit z chyb důsledky.Mužstvo bych pořádně provětral,
        nekopy a lenochy poslal do pryč a zkusil vytvořit něco jako před třemi roky.Ten dnešek,to bylo hlavně u obrany úplně nahovno.Takhle nemůže hrát Slavie.

      • Re: Neskutečná blamáž

        slaviator     před 15 lety 29.03.2010 21:55 |  
        0 0

        Já jsem se Dejmkovi někdy vysmíval?

  13. Re: Ostrava - Slavia 3:1

    mirecek1111     před 15 lety 29.03.2010 21:17 |  
    0 0

    No musím říct, že jsem za poslední dny změnil na ledacos názor jako už dlouho ne.
    A i když mě dneska pan trenér s Trubilou opět nezklamal, nakonec budu doufat, že to zítra či kdy dopadne dobře a trenérem zůstane.
    V létě si v tom týmu snad konečně ale udělá pořádek, a též by zřejmě prospělo, kdyby se k němu přesunul pan Janů místo těch dvou přidržtašků. Nechapu k čemu nám v takové situace, ve které jsme je plívaní někde u Letné. A o tom druhém člověku ani nemluvím.

    Jinak znova k Trubilovi a znova ten kolovrátek co některé tak vytáčí a musím říct, že vaše argumenty beru čím dál s větším smíchem. Vitalij je totiž neobyčejně efektivní. Bud to hraje celý zápas a je v těch průserech na hřišti namočený až po uši nebo druhá varianta ...hraje 20 minut, aby šel ven.

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      tantalos     před 15 lety 29.03.2010 21:26 |  
      0 0

      I kdybys dal Jarolímovi jako asistenty Mourinha a Ancelottiho, bylo by to marné. Hned by letěli, jakmile by se mu pokusili něco vysvětlit...

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      spojka     před 15 lety 29.03.2010 21:29 |  
      0 0

      Když to všechno sleduju, tak si chvílema říkám, že by snad nakonec fakt bylo lepší kdyby trenér zůstal. Za předpokladu, že se poučí a nebudou se opakovat nesmysly typu Abraham, Brabec, Nováková, Vasiljevič, Ivanovič, nesmyslný rotace sestav, střídání brankářů, nákupy jako Vomáčka, Naumov, dokola stavěnej Šenkeřík, Hloušek na beku atd.

      Jenže to, že se Jarolím poučí, to už jsem si za těch pět let říkal x-krát. Evidentně je nepoučitelnej a opakovaně selhává. Navíc on to jako svoje selhání nevidí. A vzhledem k tomu, že výměna asistentů nebo nějaký jiný organizační změny evidentně nejsou v plánu, tak opravdu nezbyde, než Karlovi poděkovat a rozloučit se...

      • Re: Ostrava - Slavia 3:1

        DrFe1     před 15 lety 29.03.2010 21:39 |  
        0 0

        No právě, já už jsem si říkal tolikrát, že se snad poučí a změní se něco k lepšímu. Ale nepoučil se nikdy ! Naopak opakuje stále tytéž chyby. Je mimo realitu, to je jeden z důvodů proč to fungovat nebude i když mu dají dalších deset let trénování ve Slávii.

      • Re: Ostrava - Slavia 3:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 30.03.2010 00:01 |  
        0 0

        Presne tak, je to furt dokola! KJ je / byl dobry trener, bohuzel zacal delat veci, ktery rozlozily ten silnej tym, kterej tu mel. Nelze ocekavat, ze se to zlepsi, mel by jit.

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      DrFe1     před 15 lety 29.03.2010 21:41 |  
      0 0

      Něják ti nerozumím, pořádek už si Jarolím v týmu udělal, když vyházel všechny co mu oponovali. Ale že by to bylo ke prospěchu Slávie mi nepřipadá.

  14. Re: Ostrava - Slavia 3:1

    vlchan     před 15 lety 29.03.2010 21:23 |  
    0 0

    ... a komedie pokračuje

  15. Re: Ostrava - Slavia 3:1

    urs (přítel SN)     před 15 lety 29.03.2010 21:52 |  
    0 0

    na druhou stranu, pokud to mám brát z pohledu boje o mistrovský titul, je jedině dobře.., že Baník vyhrál a ve finiši předhoní tu podělanou Sraltu..

    doufám v to a začínám Ostravě zatraceně fandit!

    urs

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      spojka     před 15 lety 29.03.2010 21:56 |  
      0 0

      Ať to vyhraje kdokoliv, důležitý je, aby se nikdo nedostal do LM a všichni vylítali z pohárů co nejdřív. Prostě aby udělali co nejmíň peněz.

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      slaviator     před 15 lety 29.03.2010 21:57 |  
      0 0

      Proč Ostravě? MY TU LIGU STEJNĚ VYHRAJEM!

      • Re: Ostrava - Slavia 3:1

        MarHud     před 15 lety 29.03.2010 22:14 |  
        0 0

        A opět nic jinýho,než nářky a bědování.Myslím,že jste měli kopat minimálně dvacet penalt za všechny ty strašný zákroky na Vaše baletky.To už je ale opravdu k smíchu.Můžete bejt rádi,že jste jich nedostali dalších pět,nebejt Vaniaka.Stejně si ale myslím,že to všechno máte za naše první derby,který Sparta vyhrála 1:0,ale dle tehdejších pravidel,museli goaly schválit oba kapitáni.Naprosto regulerní gol tenkrát odvolal Váš kapitán a tohle všechno máte za to.Myslím,že by jste měli odstoupit ze soutěže,aby Vám Jech,Královec a všichni další rozhodčí v lize už proboha přestali ubližovat.Nám všem ostatním by se totiž velmi ulevilo,protože to jsou takový neskutečný kecy,že to nemá ve světě obdoby.Ať žije ACS!!!!!

        • Re: Ostrava - Slavia 3:1

          Wommi     před 15 lety 29.03.2010 22:18 |  
          0 0

          kazdej breci kdyz je v pdeli, jednou spartan a podruhy slavista!..jsem preci jen vsichni cesi!ty i ja(-

        • Re: Ostrava - Slavia 3:1

          slaviator     před 15 lety 29.03.2010 22:21 |  
          0 0

          A ty jsi u toho zápasu byl, že víš, že to byl "naprosto regulerní gól"?

          • Re: Ostrava - Slavia 3:1

            MarHud     před 15 lety 30.03.2010 06:32 |  
            0 0

            Četl jsem dostupné prameny.

        • Re: Ostrava - Slavia 3:1

          bongor     před 15 lety 30.03.2010 15:00 |  
          0 0

          Který naše první derby má na mysli jeho veličenstvo?Ale ať je to kterýkoliv,tak příznivec nejpodvodnějšího mužstva český kotliny si těžko někdy na něco může stěžovat.My bysme měli odstoupit ze soutěže,kde rudá bída už dávno regulérně nemá co dělat,kdybyste hráli třeba v italský lize,tak jste tak ve 4.divizi a každej rok vám odečítají nejmíň dvacet bodů.Takhle se důkazy ztratěj a ztratěj se vždycky,dokud vás nezrušej.Odposlechy se samy vymažou,rumunský bafíci si nahrabou a smějou se nám z Alp.Běž se někam utopit i s ACS,jechem a krávovcem.

  16. Re: Ostrava - Slavia 3:1

    moody     před 15 lety 29.03.2010 23:53 |  
    0 0

    Jarolím by měl skončit, i když mu patří velký dík za dva tituly. Není možný, aby si tým proti Ostravě nevytvořil jedinou šanci. Trappova střela z pětadvaceti metrů šance není. Penalty? Nejspíš se daly písknout obě, ale ani při jedné z nich nebyl hráč Slavie v šanci a šlo spíš o neohrabanost ostravských. Není možný, aby šanci neměl ani předtím na Slovácku. Podle mě není v pořádku zkoušet systém 4-5-1 až v důležitém zápase. Upustili jsme od systému narážeček, že byl údajně čitelný. Teď není systém žádný.

    Mimochodem, nebylo od Koubka k Jarolímovi příliš kolegiální, když po zápase vysvětlil taktiku svýho týmu v jednotlivých fázích zápasu. My jsme zvyklí na fráze typu: "v koncovce nám chyběla kvalita", "srážejí nás hrubé chyby jednotlivců"...

    • Re: Ostrava - Slavia 3:1

      Jiri1     před 15 lety 30.03.2010 12:10 |  
      0 0

      Zdravim, videl jsem oba zapasy Prazskych S, Sparta nepadla ani po darovane a nepromenene penalte , hrala i s rozhodcim , hrala ale dobre, snad jen stridajiciho Brabce mohl misto pokriku Zide , zide doprovodit potlesk, hral velmi slusne. A Slavie , rozhodci Jech predvedl znamenity vykon , myslim , ze Macelova komise mu ve svem soucasnem slozeni vyslovi pochvalu, pokud si tedy budeme zase stezovat a Ja bych tentokrat byl pro, vsemi deseti. Ale nas vykon byl hodne triskni, obrana ctverice delala chyby , ktere se hzned tak nevidi , hlavn v tom vynikal Kopic , ale i Hubacek i nase akvizice z Mostu. U Vlcka ci Krajcika si rikam, jakly smysl mel jejich navrat, jeden zapas za deset sehranych SKVELY VYKON A PAK TRAPENI NEZAJEM A .........Co dal, mam velkou obavu, ze do ctvrtka se toho moc delat neda , snad jen nejake zakulisni divadlo by mohlo zpusobit postup Slavie. Pokud jde tedy o nejake zavazky hracum , moc bych doporucoval vedeni a hlavne KJ stavet jen ty co hrat chteji. Zastavim se jeste u dvou jmen Kopic a Senecky , pred zacatkem jara jsem tady psal o zbytecnosti takovych kseftu castecne ovlivnen tim , ze hraci toho v posledni dobe moc nenahrali, odpoved jednoho fandy znela ,o co ti jde oni pomohou na m a my jim , jenze muzete mi verit , ze takove myslenky hrace , ktery vi , ze tady kope jen 4 mesice a za drobne jdou zcela jinym smerem.