Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Statistické okénko - 21. kolo

Zatímco týmy v tabulkovém okolí Slavie vítězily, sešívaní si připsali druhou blamáž v řadě.

Slavia podlehla doma Liberci, což lze bezpochyby nazvat nejhorším jarním výsledkem. Slavia má tak po 11 domácích zápasech bilanci 5-3-3, letos tak má už tolik domácích porážek, kolik za předchozí tři ročníky dohromady (08/09 žádná, 07/08 památná prohra 0:3 s Žižkovem a 06/07 prohra s Plzní 0:1 a opět s Libercem stejným skóre jako nyní: 0:2). Za poslední tři zápasy mají slávisté tragické skóre 1:5. Naopak Liberec podobně jako minulé kolo Slovácko zaznamenal proti Slavii první jarní vítězství a odvrátil tak čím dál reálnější nebezpečí sestupových problémů.

Baník porazil Střížkov na jeho hřišti snadno 3:0, připsal si teprve druhé jarní vítězství, přesto ztrácí pouhé 4 body na vedoucí duo. Zatímco o Baníku se mluví jako o kandidátu na titul, Slavia, která na jaře získala jen o bod méně, je v těžké krizi. Na konci tabulky se nic nemění, žádný z ohrožených týmů nebodoval a Střížkov tak zůstává na stejně bodech jako Kladno.

Plzeň porazila Příbram 3:1 a započítáme-li zápas dohrávaného 16. kola v Teplicích tam, kde se měl odehrát, tak má 4 vítězství v řadě a jedná se o klub s momentálně  nejlepší formou. Naopak Příbram na jaře uhrála jen bod na Letné a protože zápas se Slavií je ještě daleko, tak se bude muset pokusit Příbram chytit na střížkovské Bohemce příští kolo.

Hráči Teplic gólem Doška v samotném závěru porazili Slovácko 2:1 a dotáhli se zpět na samotné čelo tabulky. Slovácko bylo blízko dalšího nečekaného zisku, ale Teplice se narozdíl od Slavie s porážkou nesmířily a dokázaly nepříznivý stav otočit.

Ve šlágru kola jablonecký Tomáš Pekhart ušetřil Spartu od první porážky v sezóně a rozdíl mezi oběma týmy zůstal na dvou bodech. Sparta nevstřelila žádnou branku po jedenácti zápasech a celkově počtvrté v sezóně, Slavii se tento kousek povedl už šestkrát.

Ve zbylých zápasech o mnoho nešlo, Brno potvrdilo výbornou jarní formu lehkou výhrou nad bezradným Kladnem 3:0 a neprohrálo už pět zápasů v řadě. S remízou Č. Budějovic s Bohemians 1905 můžou být spokojeni oba soupeři a Olomouc podlehla Mladé Boleslavi, přestože ji měla jak se říká na lopatě, když za stavu 1:0 kopala penaltu. Oba týmy ale přišly o naději na poháry už dříve a jednalo se tak o klasický souboj ve středu tabulky.

Toto kolo bylo skrz na skrz průměrné; skončilo bilancí 3-2-3, která nastala už v 6. a 12. kole, navíc ani 18 vstřelených branek nevybočuje žádným směrem z průměru.

Komentáře (31)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Statistické okénko - 21. kolo

    spojka     před 15 lety 27.03.2010 10:36 |  
    0 0

    http://deniksport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/89093/jarolim-o-rezignaci-neni-doba-neco-zabalit.html

    Neuvěřitelnej rozhovor... Hlavní problém jsou prej zraněný hráči - ze základu chybí tak Hloušek a Černý (možná ještě Kaufman, ale toho by tam stejně nepustil přes Krajčíka). Takže dva hráči na tentýž post - to není nic, co by mělo nějak zásadně změnit to svinstvo, co teď produkujeme. Jestli mezi ty chybějící opory počítá i zoufalce jako Vomáčka nebo Naumov, tak to už je fakt zlý.

    Zraněný počítáme po celou dobu působení Jarolíma, spousta z nich se zranila v tejdnu na tréninku... jemu to nedochází.

    V létě byl podle Jarolíma Ragued lepší než Tavares. Dneska už to pro něj není ani reprezentant a vysedává za těžký prachy na lavici. Stěžuje si na nedostatek peněz, ale platíme tři třicetiletý brankáře - všechny si přivedl Jarolím a ani jeden se mu nezdá. O ligu mistrů jsme hráli v bráně s vyklepaným chudákem jen proto, že má za agentku Novákovou. Nemáme peníze, ale 8 mega za Naumova jsme Žižkovu vyplázli (tenhle "kšeft" Kukovi nikdy nezapomenu). Nemáme peníze, ale radši se vyhodily peníze za komika Trubilu, než aby tu hrál Kovařík (kterej nemá problém v základu klubu, co má o 10 bodu víc). Nemáme peníze, ale necháme si od Novákový nacpat Vasiljeviče a Ivanoviče, kterejm navrch dáme milionový smlouvy. Nemáme vysokýho útočníka a on přivede Naumova, Tecla a Ivanovskiho... Na post špílmachra počítal s pomalým Skácelem, se kterým v základu jsme prohráli např. s Olomoucí nebo v Příbrami. Hlavně, že Belaid musel jít pryč a se Šmicrem zametal tak dlouho, až se mu na to Vláďa vys*al.

    Stabilizovaná sestava ze začátku jara? Neuvěřitelný, ten člověk do týhle stabilizovaný sestavy opravdu počítal s Jandou uprostřed a se Šenkeříkem v základu... Stěžuje si na hru útočníků, ale Jandu, kterej jako mladej kluk hrál dobře v útoku za béčko, tam nezkusí, přestože Petr dává dost gólů i jako záložník.

    Na stadionu se s nikým bavit nebude, protože setkání s fanoušky mívá jinde... může někdo napsat, kdy a kde nějaký takový setkání bylo? Nepočítám to, když ho někdo odchytne u autobusu po venkovních zápasech. Na žádnou z besed v minulejch letech snad nedorazil.

    Ten tým naprosto zlikvidoval, skoro dva roky se na to nedá dívat a on po týhle době pár dní před derby řekne: "Utkáme se s ní dvakrát v poháru a jednou v lize. Budeme se snažit mužstvo připravit tak, abychom ve všech soubojích uspěli."

    Ten člověk je naprosto mimo, musí pryč.

    • Re: Statistické okénko - 21. kolo

      Viking     před 15 lety 27.03.2010 10:49 |  
      0 0

      S něčím nesouhlasím ale základ je jasný - Karel jednoznačně ztratil soudnost. Za všechno můžou zranění, málo peněz atd atd. U sebe extra chybu nevidí. No ty vole...

    • Re: Statistické okénko - 21. kolo

      jack09     před 15 lety 27.03.2010 10:50 |  
      0 0

      me to uplne nadzvedlo ze zidle, ten clovek si nevidi do huby...

    • Re: Statistické okénko - 21. kolo

      (host)     před 15 lety 27.03.2010 11:30 |  
      0 0

      "Kdybych měl někdy končit angažmá ve Slavii, tak bych chtěl odejít za zcela lepší situace.“ A kdyz sem napsala po prvnim titulu, ze by mel odejit k repre, tak me tu malem vsichni sezrali. Ted toho KJ urcite lituje, ze neodesel :) Jane

    • Re: Statistické okénko - 21. kolo

      Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 27.03.2010 15:34 |  
      0 0

      Nesouhlasím s vámi, Jarolím není zase takový tragéd. Podle mě tu začíná tu panovat až přehnaná hysterie, holt někdy se daří více, někdy méně. Občas mi z reakcí některých lidí tady přijde, že za úspěchy mohou hráči, kdežto za neúspěchy trenér. Obzvlášť trapné jsou pak konspirační teorie o nadstandardní spolupráci Jarolíma s hráčskou agentkou Novákovou. Máte to snad něčím podložené? Pokud ne, tak si tu jen zbytečně děláte ostudu.

      "ze základu chybí tak Hloušek a Černý (možná ještě Kaufman, ale toho by tam stejně nepustil přes Krajčíka). Takže dva hráči na tentýž post - to není nic, co by mělo nějak zásadně změnit to svinstvo, co teď produkujeme."
      - Oba dva moc dobře víme, že Hloušek může hrát na hrotu stejně jako JČ ve středu zálohy nebo napravo
      - Spekulace "co by - kdyby" o Kaufmanovi jako kritika výroků KJ o zraněných jsou směšné

      Pane spojka, po bitvě je každý generál a kritizovat umí každý, ale něco dokázat, třeba Slavii vytáhnout na výsluní po X letech, to je umění. Jarolím se samozřejmě dopustil v posledním roce řady chyb, ale teď mi přijde, že pro většinu ze slávistů je nejjednodušší si najít oběť a viníka současné situace v něm a víc než z čeho jej zase obvinit neřešit. Není kromě Jarolíma problém třeba taky někde jinde (vedení, hráči, ...) ??

      Zajímalo by mě, jestli by se tu takovýto příspěvek objevil i kdyby Slavia obě poslední utkání vyhrála a měla tak 37 bodů a jsem přesvědčen, že ne. Co dva nepovedené zápasy dokážou udělat...

      • Re: Statistické okénko - 21. kolo

        spojka     před 15 lety 27.03.2010 16:14 |  
        0 0

        No, říct o tom, co se ve Slavii děje poslední dva roky, že "někdy se daří více, někdy méně", to je docela úsměvný.

        Teorie o spolupráci Jarolíma s Novákovou mám podložené informacemi od lidí, kterým věřím. Vy tomu věřit nemusíte, to je naprosto normální. Znova už to tu rozepisovat nehodlám, ale pokud vám přijde všechno, co se dělo kolem hráčů Vomáčky, Hanuše, Vasiljeviče a Ivanoviče normální (způsob jejich příchodu, u Vomáčky si klepali na čelo i lidi zevnitř klubu, smlouvy jaké dostali v porovnání s jejich rolí v týmu atd.), tak už se nedivím tomu, že jste schopen současný stav komentovat stylem, že se prostě jen chvíli nedaří...

        Směšné je spíš věřit tomu, že se zdravým Hlouškem a Černým (a klidně i Naumovem a Vomáčkou) bychom najednou hráli o titul, když s nima v sestavě s náma zametl i Tiraspol. Nelze se vymlouvat na zranění, když Jarolím čtvrt roku ignoruje zdravé hráče jako Grajciar jen kvůli propadlému pasu, nebo Ragued kvůli buhví čemu. Místo něho staví zoufalého Trappa, kterého se chtěl ještě před půl rokem zbavit.

        Samozřejmě, že je třeba hledat chybu i jinde - u vedení (resp. u Rosena, protože Doležal je v tomhle nepodstatný), které vůbec nemělo takovému člověku svěřit neomezenou moc. Na druhou stranu jsou to Rosenovy peníze... Zrovna tak je chyba u hráčů, ale tady je otázka, proč se vůbec peníze za prodané hráče vyházely za lidi jako Naumov, Vomáčka, Vasiljevič, Trubila, Ivanovič atd.??? Proč se musí za 5 mega kupovat Trubila, když je tu zadarmo Kovařík? Proč se musí za 13 mega + % kupovat vlastní synovec, když tu byl zadarmo reprezentant U21 Dočkal? Není to náhodou proto, aby se prostě jen točily peníze a část z nich někomu zůstala za prsty? Já se jen ptám.

        Můžu vás ujistit, že poslední dva zápasy na můj názor v podstatě neměly vliv. Teď v podstatě už jen sklízíme všechno, co trenér a lidi kolem něj zasadili.

        • Re: Statistické okénko - 21. kolo

          mirecek1111     před 15 lety 27.03.2010 17:06 |  
          0 0

          ono je to všechno tak na půl. O té Novákové cos psal je úplná hloupost. Dle mého taková, že jsem na to ani nereagoval, protože to za to nestojí.
          Já NIKDY nebudu věřit, že by pan trenér udělal schválně cokoli, co by uškodilo Slavii, navíc jen proto, že by to pomohlo jemu samotnému, třeba finančně.

          Jenomže tím to taky končí, protože pravda též je, že tuto sezonu dělá jednu botu za druhou. A vůbec nemá cenu to tady popisovat, protože se to tu probírá celý rok. Od nesmyslného toteční sestavou, přes stranění jedněm hráčům a naopak nesmyslné kritce hráčů jiných až po uplně stupidní přestupu, zejména v létě.
          Prostě to nezvládá, a jestli si někdo myslí, že se to zlepší tím, že řekne, že na treninku musí zapracovat či bůh ví jakou kravinu, tak je naivní. Však v pondělí hrajeme v Ostravě, pak se Spartou, tohle mu už zlomí vaz.

          A at mi pan Sokretes promine, že se budu bít v hrud. Já to tady o tom, že ty jeho nesmyslné kroky jinak, než tak, že to zařízne jeho samotného píšu celý rok. Začalo to stavěním Vomáčka, pokračovalo Naumovem a skončilo Trubilou či Korešem ve středu hřiště. A to ani nemluvím o té šílenosti, že zase stáhl Seneckého a dal tam toho Romanovse.

          A pro Tomase, když se ho zastáváš na bázi kolik těch hráču máme zraněných. Dívali jste se v jaké sestavě proti nám hrálo Slovácko??? Jako výmluvy typu kolik hráčů máme zraněných a pak dostaneme dardu od týmu na sestup který od hrůzy svých vlastních šílených výsledků nasadí hráče z lavičky?

          • Re: Statistické okénko - 21. kolo

            spojka     před 15 lety 27.03.2010 19:55 |  
            0 0

            NIKDY jsem nepsal, že trenér udělal schválně cokoliv, co by uškodilo Slavii. Považuji ho za natolik inteligentního, aby věděl, že pokud záměrně poškodí klub, který trénuje, bude na tom škodný i on sám.

            Na základě některých zpráv (pro pana bongora - samozřejmě jde o nesmyslné konspirační teorie) jen uvažuji, jestli náhodou v angažování např. Vomáčky nehrálo roli to, že ho zastupuje jistá agentka, která prostě s Jarolímem dobré vztahy má. Kór když přestupní období ještě ani nezačalo a existovala možnost, že po sezoně bude volných víc stoperů na výběr. Navíc když v jednom přestupním období přivedeme 3 hráče z její stáje, z nichž u dvou se ukáže, že šlo o naprostý omyl, který je navíc draze zaplacený. A k tomu před zápasem o LM (!!!) nasadíme do brány kluka bez jediného ligového startu a ten chlapec je čistě náhodou také "její". Zatímco Vaniaka vymeteme z brány po gólu, který se dá minimálně z poloviny připsat Vomáčkovi.

          • Re: Statistické okénko - 21. kolo

            Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 28.03.2010 00:35 |  
            0 0

            Ne, o zraněných to není, samozřejmě, že Hloušek a Černý jsou opory, ale fotbal Slavie býval postaven na kolektivní kombinační hře, tedy kolektivním výkonu. A ten byl v posledních zápasech dost špatný, ale řekl bych, že si to tu jistí lidé dost přibarvují, vždyť on i ten Brabec, jehož odchod bývá mnohými připomínán jako jedna z velkých Jarolímových chyb (marketingová bota to byla, o tom nepochybuji, sportovně si tím Slavie taky zrovna nepomohla, to je pravda, ale rozhodně bych to neviděl černobíle), vloni na jaře v obraně chyboval...

            Prostě mi jen přijde hrozně jednoduché prohlásit, že Jarolím se poslední rok chová jak smyslů zbavený a svým jednáním posílá Slavii ke dnu...

            No a Senecký je tu na hostování bez ovce, jednou tým podržel, dvakrát zklamal, KJ se tak rozhodl pro "našeho" Romanovse, tenhle krok pro mě zase tak těžký pro pochopení není...

        • Re: Statistické okénko - 21. kolo

          bongor     před 15 lety 27.03.2010 19:33 |  
          0 0

          dělají se chyby,dělal je i KJ.Já jsem jinde napsal,že by bylo i pro Karla
          ,0000000
          ,00
          ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,



















































































































































































          Každý dělá chyby,nevyhne se jim ani KJ.Na jiném místě jsem napsal,
          že v současné špatné a nervozní situaci by bylo pro všechny nejlepší,kdyby Karel měl nějakou solidní nabídku a odešel.V žádném případě ale bych nesouhlasil s nějakým exemplárním vyhozením,protože ten člověk odevzdal ve Slavii dobrou práci,
          výrazně se podílel na dvou titulech a něco takového by si nezasloužil.Už naprosto nepatřičné je podle mě dělat z něj nějakého podvodníka,kterému zůstávájí za nehty peníze z přestupů,opět začít omílat hloupou písničku o "synovečkovi" a
          urážet tohoto slávistu srdcaře.Naštěstí máme mezi sebou i na slovo vzaté odborníky jako je pan spojka,kteří všechno vědí nejlíp a hlavně dopředu,odhalí všechny konspirace a bystrým zrakem sledují podvratnou činnost trenéra i vedení,takže o budoucnost Slavie nemám nejmenší strach.

          • Re: Statistické okénko - 21. kolo

            spojka     před 15 lety 27.03.2010 19:49 |  
            0 0

            Předpokládám, že umíte číst. Pak určitě v mém příspěvku vidíte ty otazníky a větu, kde píšu, že SE PTÁM. Neobviňuji, neurážím, jen se ptám, protože mi prostě některé tahy pana Jarolíma nepřipadají správné.

            Naštěstí tu máme lidi jako vy, kteří nám neinformovaným vše vysvětlí a ujistí nás, že je vlastně vše v pořádku, Vomáčkové a Vasiljevičové jsou supernákupy a že synovec Jarolím byl vlastně skvělý hráč, který své neocenitelné služby pro Slavii korunoval výkonem proti Tiraspolu.

    • Re: Statistické okénko - 21. kolo

      Tonda     před 15 lety 27.03.2010 18:38 |  
      0 0

      ke každému tvému mínus se dá u Jarolíma najít i plus, jenže ty vyjmenuješ pouze ty přehmaty a neúspěchy, potom to vypadá fakt hrozně, a i já po prvním přečtení jsem skoro uvěřil že "Jarolím je naprosto mimo".

      taky se mi nelíbí současná situace, a chtěl bych změnu k lepšímu.
      Ale ty vaše tendenční řeči jak to Karel všechno posral jsou mi proti srsti. Nezapomínejte na jeho úspěchy.
      Jasně už rok se mu nevede, ale taky mu v ničem nikdo nepomůže.
      Rozhodčí dali jasně najevo že tvrdou hru proti slávii pískat nebudou, natož aby dali nějakou červenou kartu, a že jich už teď za jaro mohli dát. Jarolím nemůže za zranění svých hráčů. prosím vás když už, tak k čemu máme fyzioterapeuty. Hráči samotní si leccos přivodí, tvrdá hra soupeřů tomu taky přidává. Vedení mu hned všechno prodá. Všichni tady nadáváte jak nedává šanci mladým. Belaid hrál tužku, hloušek se zranil, odchovanci dostali šanci, nejsou zkušení, není se čemu divit že nehrajeme jak před 2 rokama.

      Mám prostě takový pocit že Jarolímovi nikdo nepomůže,ale vyčítat mu budou všichni všechno.

      Proč do všeho taháte spekulace ala Brabec, Novaková, haníte Trubilu a jiné posily. Za vším vytváříte živnou půdu pro skandály..

      berte to tak, 2 roky se vedlo, 1 rok se nevede, třeba se příští rok zase povede. Chce to vytrvat. Jarolím je dobrý kouč. Tak ho podpořte,a neklesejte na úroveň ČT, IDNESU a SPARTU. Moc lehce propadáte panice.

      • Re: Statistické okénko - 21. kolo

        Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 28.03.2010 00:07 |  
        0 0

        Souhlas! ;-)

  2. Re: Statistické okénko - 21. kolo

    DrFe1     před 15 lety 27.03.2010 10:51 |  
    0 0

    Tak jsem si přečet ten rozhovor s Jarolímem, který už uvádí přispěvatel spojka výše:

    http://deniksport.blesk.cz/clanek/fotbal-gambrinus-liga/89093/jarolim-o-rezignaci-neni-doba-neco-zabalit.html

    A hned po ránu se mi udělalo špatně. Nikomu kdo má rád Slávii četbu nedoporučuju, aby se mu nepřitížilo jako mě a nezkazil si víkend. Jediné vysvětlení je, že si Jarolím začal myslet že je Bůh a jako takový je neodvolatelný, bezchybný a věčný, byť by se děly sebevětší katastrofy. Za neúspěchy jsou viny vnější okolnosti, Bůh nenese vinu za nic a rozhodně nehodlá odstoupit ani nic ihledně sebe měnit. Je mi na blití.

    Nezbývá než doufat, že se Rosen s Doležalem taky úplně nezbláznili a alespoň od léta (když už ne hned) bude ve Slávii jiný trenér.

    • Re: Statistické okénko - 21. kolo

      mirecek1111     před 15 lety 27.03.2010 11:55 |  
      0 0

      Je to opravdu ostuda. Na rozebrání je snad každá jeho odpověd, ale nestojí to za snahu.
      Snad jen jediná. Prý, že někteří fanoušci? Někteří pane Jarolíme? To je takový výsměch tomu co se děje na webech. Tak sem fanoušci pod můj příspěvek napište. Napište mi někdo kdo to vidí jinak než ostatní a chce i nadále pana trenéra Jarolíme. Pak ten počet porovnáme se všemi ostatními a uvidíme kolik procent znamená "někteří". Pan trenér už opravdu zratit soudnost.

      A kdy nastane ten čas? Za týden, až se ta sezona posere definitivně. Přišli jsme o LM, pak o titul, pak o poháry přes ligu a ted už nám zbývá jen ondráškovka cup, a pan trenér ještě týden počká....
      Ale tohle není jen o tom za týden tady spílat pan trenéru. Za tohle je odpovědné vedení, to ono může činit a nečiní. A pak tohle všechno vyřeší tím, že nám v létě prodají Hlouška..

      Klidně mohl dostat do konce jara šanci pan Janů. Ukázat jestli má i na první ligu. Já nevím jestli by to s takovým kádrem v tom poháru dokázal, ale minimálně by mu dal ohromný impulz. A kdyby se to povedlo, mohli jsme mít nového trenéra i pro příští sezonu. A když ne tak jsme měli tři měsíce klidného hledání optimální varianty (Hřebík) a pan Janů by jistě aspon procedil ty šílence, které v kádru máme a kteří táhnou celý tým víte kam.

      • Re: Statistické okénko - 21. kolo

        spojka     před 15 lety 27.03.2010 12:05 |  
        0 0

        Mě jen fascinuje, jak se všude mluví o poháru, kterej může zachránit sezonu. Nevím, možná na to koukám blbě, ale co je nějakej pofidérní pohár (přestože se přes něj jde do Evropy) proti tomu, že Jarolím ve spolupráci s lidma jako Nováková připravil klub o reálnou šanci na +/- 200 mega a další prachy v podobě zhodnocení hráčů???

        Tady se prostě neuvěřitelným způsobem zničila šance ten klub posunout někam vejš jen díky osobním zájmům několika lidí. Místo toho ten klub srazili ke dnu. A přesto se nic neděje.

        Zeptejte se pana Cipra na Doněck. Je mu z toho na nic ještě dneska. Proti tomu ten rudej podržtaška Vrabec už na tiskovce po Tiraspolu vykládal, jakoby jsme prohráli nějakej pouťák a to ještě jenom nešťastnou náhodou, protože my jsme přece žádnou chybu neudělali.

      • Re: Statistické okénko - 21. kolo

        DrFe1     před 15 lety 27.03.2010 12:33 |  
        0 0

        Naprostý souhlas. Taky jsem pro aby to vzal Janů ještě před derby, protože jedině nějáký takový imluls může tým probudit a pozvednout, jinak nám nezbyde než se dát na modlení.

        Ještě k těm "některým fanouškům" On tam KJ na otázku jestli ví o názorech některých fanoušků, že by měl odejít doslova říká, že: "Vím o tom, nic mi číst nemusíte, to opravdu ne. Ale ty se vyskytly už v době, kdy jsme vyhrávali. Vždycky se najde někdo, komu se nezalíbíte" .............. takže jinými slovy podle něj jsou pro odvolání Jarolíma jsou jenom ti "věční stěžovatelé" :-o On asi žije v jiný dimenzi.

      • Re: Statistické okénko - 21. kolo

        Eluin (přítel SN)     před 15 lety 27.03.2010 13:14 |  
        0 0

        Ne všichni fanoušci přispívají na internetová fóra, takže ta procenta asi jen tak získat nepůjde.

        • Re: Statistické okénko - 21. kolo

          mirecek1111     před 15 lety 27.03.2010 13:20 |  
          0 0

          Na internetová fóra přispívají ti, kterým na Slavii nejvíce záleží, když potřebují říct svůj názor. Takže takový průzkum by byl vlastně ještě relevantnější než když vyjdou do ulic pracovníci STEMu a na tisícovce náhodných lidí udělají politický průzkum.
          Navíc i kdyby to tak nebylo, nevím na základě čeho si myslet, že na fora chodí Jarolímovi odpůrci a tam "venku" jsou zase jeho příznivci, či naopak.

          • Re: Statistické okénko - 21. kolo

            slaviator     před 15 lety 27.03.2010 15:27 |  
            0 0

            Nejrelavantnější by bylo, kdyby před vstupem na stadion jsi dostal jednoduchou anketní otázku a ti, kdo by byli pro výměnu trenéra, by nebyli na stadion vpuštěni. Tak by bylo docíleno počtu Jarolímových příznivců na stadionu limitně se blížící sto procentům.

            • Re: Statistické okénko - 21. kolo

              DrFe1     před 15 lety 27.03.2010 21:40 |  
              0 0

              Je otázka kjestli by se tam pak quelhar se Sokratem a Tondou sami trochu nebáli.

              • Re: Statistické okénko - 21. kolo

                Tonda     před 15 lety 28.03.2010 00:23 |  
                0 0

                good joke :)

  3. Obětní beránek

    Tonda     před 15 lety 27.03.2010 18:50 |  
    0 0

    Chtěl bych poprosit fanoušky, alespoň ty dospělé co by to mohli pochopit o jednu zásadní věc.

    Přestaňte si prosím myslet, že odchodem Jarolíma půjde naše hra nahoru. Je jasné že se nedaří, a že se dělaly chyby, ale na můj vkus děláte z Jarolíma tak trochu obětního beránka. Podle mě chyb se ve slávii za poslední rok dva celkem dost.
    Ale Nachybách se podílejí všichni, Vedení, hráči, fyzioterapeuti, trenér, asistenti. Prostě všichni.

    • Re: Obětní beránek

      tantalos     před 15 lety 27.03.2010 21:36 |  
      0 0

      Na tom, že máme nekvalitní kádr, se ale podílí téměř výhradně ten, kdo má vždycky poslední slovo: Karel Jarolím.

    • Re: Obětní beránek

      DrFe1     před 15 lety 27.03.2010 21:39 |  
      0 0

      Já si především myslím, že s Jarolímem Slávia nepůjde nahoru určitě, ten už naprosto vyhořel, ztratil soudnost, kontakt s týmem i realitou obecně. Takže jediná šance je změna trenéra. Je jasné že se hra nezlepší hned, ale pokud bude dobrý trenér, tak je naděje, že od podzimu bysme zase mohli vidět Slávii a ne ten spolek vyhořelých zmatených lenochodů co jsem viděl ve čtvrtek večer.

  4. Re: Statistické okénko - 21. kolo

    FrancoisMerlin     před 15 lety 27.03.2010 20:04 |  
    0 0

    Pokud odvolat Jarolima, tak musime mit za nej adekvatni nahradu. Neberu trenery jako Hrebik, Komnacky, Lavicka, Janu....... To je jako z blata do louze a po roce jim proda vedeni nejakeho hrace, prijdou zraneni, nejaka afera, zvyseny tlak na hrace a i na trenera.......... a budou odstraneni.

    Proto kdyz uz privest trenera, tak zahranicniho a nejlepe ze zeme, kde praktikuji utocny fotbal. Trenera, ktery by praktikoval stejnou taktiku od zaku po muze. Trenera, ktery prinesl nejake know how, diky kteremu by jsme byli konkurenceshopny i v Evrope.

    • Re: Statistické okénko - 21. kolo

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 27.03.2010 20:11 |  
      0 0

      Jsem pro, ale koho...?

      • Re: Statistické okénko - 21. kolo

        quelhar (admin)     před 15 lety 27.03.2010 20:52 |  
        0 0

        Spis jak takoveho cloveka zaplatit?

        • Re: Statistické okénko - 21. kolo

          tantalos     před 15 lety 27.03.2010 21:34 |  
          0 0

          KJ si vydělává ve Slavii hodně. S prémiemi víc než řada solidních anglických, německých a francouzských trenérů. A určitě víc než velmi dobří trenéři z Brazílie a Argentiny.
          Spíš než otázka peněz může být překážkou něco jiného: kdo ze solidních trenérů z civilizovaných zemí by měl dost dobrý žaludek na českou ligu a na poměry i přímo ve Slavii ....

    • Re: Statistické okénko - 21. kolo

      DrFe1     před 15 lety 27.03.2010 21:36 |  
      0 0

      Nevím proč by to mělo být z bláta do louže ? ! Zrovna z těch čtyř co jsi jmenoval si dovedu každého z nich jako trenéra Slávie představit. Tady jde mimo jiné o to, že když už to někdo rok vede od 10 k 5, nálada v mužstvu je na bodu mrazu, nikdo už ho nebere vážně, tak je v podstatě změna nutností. Nejsem zastáncem aby se někdo odstraňoval po prvních problémech, ale když tio trvá rok ..... tak už je dávno nejvyšší čas.

      • Re: Statistické okénko - 21. kolo

        EdCable     před 15 lety 28.03.2010 03:51 |  
        0 0

        Hrebika???