Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Chance liga

Slovácko - Slavia 3:1

Slavia veze debakl ze Slovácka, jinak se asi nedá nazvat prohra o dva góly s týmem bojujícím o sestup.

Slovácko - Slavia 3:1 (2:1)

Branky: 14. Fujerik, 26. Nestoroski, 73. Ondřejka - 8. Trapp

Sestava Slavie: Senecký - Krajčík, Kopic, Hubáček, Starý (58. Vlček) - Grajciar, Trapp, Koreš, Trubila (46. Vaněk) - Kysela (82. Šenkeřík), Ivanovski

Slávisté opět v dalším televizním utkání uzavřeli ligové kolo, tentokrát odletěli do dalekého Slovácka. Tříbodový zisk byl jasným úkolem, vždyť soupeř bojuje pouze o prvoligovou záchranu a několik dlouhých měsíců čekal na výhru. Pouze velkého pesimistu napadlo, že všechno bude úplně jinak.

Trenér Jarolím na hřiště neposlal očekávanou sestavu, záložník Janda bohužel ještě nebyl k dispozici, a tak jeho post zastal v ligové premiéře Koreš. V útoku poprvé v základní sestavě dostali přednost Ivanovski s Kyselou. Soupeř nastoupil taktéž v nečekané sestavě bez několika velmi zkušených fotbalistů, jen na lavičce zůstali například Švancara a Lukáš Zelenka.

První minuty patřily domácím, ale opravdu jen ty první. Z ničeho nic první udeřila Slavia. V sedmé minutě Grajciar poslal míč za obranu na Kyselu, který neváhal a poslal centr z pravé strany do vápna. V něm se nejlépe zorientoval mladík Koreš, když hlavičkou našel naběhnuvšího Trappa, který nepříliš povedenou střelou otevřel skóre. Vše stále vypadalo nadějně. Slávisté nepředváděli žádný úžasný fotbal, ale na slabého soupeře to přeci muselo stačit a druhý gól by rozhodl. Podobné myšlenky se nejspíše honili hlavou nejednoho slávisty a po čtvrt hodině bylo vyrovnáno. Slavia nevytěžila nic ze standardní situace a naopak domácí podnikli rychlý protiútok, který parádně zakončil nehlídaný Fujerik. Stejný hráč o deset minut později byl u další branky. To zahrávalo Slovácko standardní situaci, při které zaváhal Starý a Fujerik neatakován vyslal přízemní tvrdou přihrávku zpět do vápna. Senecký pouze vyrazil před sebe, Hubáček nestihl odkopnout a druhý gól v jiných zápasech se trápícího Slovácka byl na světě. O záchranu bojující tým podporovaný zaplněným stadionem byl na koni, Slavia se trápila. Na kombinaci sešívaných se opravdu nedalo koukat.

V podobném rytmu pokračovala hra i ve druhém poločase. Sešívaní nepochopitelně kazili jednoduché přihrávky a k tomu s chutí přidali systém hry nakopávaných míčů. Trenér Jarolím se snažil oživit hru střídáním, po nástupu Vlčka dokonce hrou na tři obránce, ale výsledek to nemělo žádný. Jednou skoro nebezpečně hlavičkoval Kysela, plouživou střelu do tyčky vyslal Vaněk, ale nic víc opravdu ne. Slavia hrála v křeči a ani se nezdálo, že by hráči toužili alespoň po vyrovnání, zvláště když vůbec nevěděli, co mají s míčem dělat. Pro fanouška Slavie byl pondělní podvečer velkým utrpením. Do konce utkání stihl zahrozit ještě Urbánek a aby toho nebylo málo, tak Senecký v třiasedmdesáté minutě inkasoval potřetí. Pro změnu opět po standardní situaci, tentokrát její exekutor centroval do vápna za obranu na nabíhající spoluhráče a míč doputoval až za záda slávistického gólmana. Mistrovská Slavia se tak do Prahy vrací s velkou ostudou.

Komentáře (144)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    moe     před 15 lety 22.03.2010 19:28 |  
    0 0

    Většinu utkání jsem bohužel nemohl vidět, tak se nebudu pouštět do hodnocení, ale začátek a konec, co jsem viděl, to byla bída.
    Ale už při pohledu na základní sestavu je prostě jasně vidět, že tam chybí kvalita, prostě ve srovnání se sestavou Slovácka tam nebyla ta obrovská převaha už jen z těch jmen, na kterou jsme byl zvyklý dřív a dokonce i během toho nepodařeného podzimu.
    Proti Liberci bych začal s Hubáčkem nalevo, Trappem na stoperu, Raguedem, Vlčkem a možná i Vaniakem v sestavě.

  2. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    rudahvjezda     před 15 lety 22.03.2010 19:28 |  
    0 0

    tak to vidím na intertoto... :-/

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      harry     před 15 lety 22.03.2010 19:50 |  
      0 0

      žel je už od minulé sezony zrušené....

  3. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    DrFe1     před 15 lety 22.03.2010 19:28 |  
    0 0

    Minule jsem se tady shodli, že máme už jen průměrné mužstvo. To dnes navíc podalo podprůměrný výkon. Bylo by vhodné začít budovat tým pro další sezonu, tahle sezona už je stejně ztracená. Už se budu opakovat, ale nejlepší by bylo začít s novým trenérem. Jarolím dostal těch šancí po špatných výsledcích něúrekom a k ničemu to nevede. Po koncepci ani vidu ani slechu. Je potřeba začít znova s výhledem na další sezonu.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 19:30 |  
      0 0

      jo to by chtělo a kdy jindy bude lepší čas než ted kdy se může novej trenér pěkně rozkoukat a začít svou koncepci, já bych bral Hřebíka nebo Lavičku.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 22.03.2010 19:40 |  
      0 0

      Jaky jiny pocit nez "zacit znovu" mit ze zapasu, ve kterem nastoupi Stary, Kores, Vanek, Kysela a Ivanovski? Ja mam pocit, ze jsme znova zacali uz v zime a i diky velkemu poctu zraneni proste zkousime, co funguje a co nefunguje...

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 19:48 |  
        0 0

        ja bych rekl ze hlavne teda zkousime co nefunguje a co nefungovalo a fungovat asi ani nebude :)) , ale ze tym potrebuje nejakej kopéanec je uz jasny delsi dobu, hraci jako Krajcik , Senkerik by vubec hrat nemeli , celkove kdyz dnes porovnam slovacko se slavii jen v bojovnosti vychazi mi ze sme to projeli na cele čáře, ze mame mizerny hrace je fakt , ze si je privedl trener je fakt , ze nejsou schopny ani bojovat je fakt , kdo za to nese důsledky at si odpovi kazdej sam a kdy bude mit tym lepsi moznsot vzit jinyho trenera nez je prave ted by me taky zajimalo , po spackany sezone se to nebude chtit vyhazovat kvuli pripadnejm evropskejm poharum a pojede se dasli mizerna sezona na novo. Bude se tu nadavat zase jen na rozhodčí, na terén, na křivdy , na zaujatos všech týmů proti nám, na korupci, na marodku , a pořád se vtom budem tak příjemně pleskat a budem mít ten pocit blaženosti že za všechno může někdo zvenčí.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        harry     před 15 lety 22.03.2010 19:52 |  
        0 0

        Quelhare nezlob se, ale ty omluvíš snad opravdu všechno....Otázka je proč jsme se do tohohle stavu kdy "začínáme znovu" vůbec dostali?

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          quelhar (admin)     před 15 lety 22.03.2010 20:14 |  
          0 0

          To je jina otazka. Padl navrh zacit znovu, tak jsem napsal, ze mi prijde, ze jsme znovu uz zacli, kdyz si v takovem zapase velky pocet minut pripisou hraci, kteri toho ve Slavii moc neodehrali a nekteri ani v jinych tymech v lize.

          Muj osobni nazor je, ze jsme se tam dostali proto, ze jsme s nekterymi hraci meli prilis malo trpelivosti.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:1

            spojka     před 15 lety 22.03.2010 20:19 |  
            0 0

            S některými (Kovařík) málo, s některými jinými (synovec, Hanuš, Vasiljevič, Šenkeřík až příliš moc).

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          spojka     před 15 lety 22.03.2010 20:16 |  
          0 0

          Přesně tak. Dnešní stav je až důsledek všech svinstev a vekslů s agentkama typu Novákový, zamoření kádru spoustou průměrnejch hráčů, za něž Jarolím vyházel miliony, aby další desítky mega spláchnul do hajzlu s Tiraspolem, na kterej vyrukoval se svým synovcem, Vomáčkou nebo Hanušem. Teď nemáme ani kvalitní hráče, ani peníze.

  4. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 19:28 |  
    0 0

    Ach jo :-(
    Hrozný výkon, mraky nepřesností, nezažité absolutně jasné a jednoduché návyky. Co dodat.
    Titul už můžeme odpískat.
    A poháry z ligy možná taky.

  5. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 19:29 |  
    0 0

    fotbal to byl pěknej , rozhodčí pískal fér, komentátor nestranej , mě se zápas líbil, z naší strany to sice bylo slabší ale je tam vidět nějakej potenciál, do pohárů se to letos musí ukopat v poháru a v lize hlavně sehrávat tým na příští rok.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      japhy     před 15 lety 22.03.2010 19:37 |  
      0 0

      Že tys na to koukal zhulenej? Prej slabší. Nepamatuju, kdybychom zahráli tak hrozně. Možná loni proti Příbrami.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 19:42 |  
        0 0

        jo ale slovácko hrálo dobře takže celkvoě zápas jako takovej se mi zamlouval , mělo to celkem pohyb.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      quelhar (admin)     před 15 lety 22.03.2010 19:43 |  
      0 0

      Fotbal to byl strasnej, ani jeden tym nebyl schopny dat tri prihravky v rade, mic porad poskakoval, souboje byly (z obou stran) s prehnanou tvrdosti, neustale hraci (na obou stranach) dostavali rukou do hlavy, rozhodci to pustil a muze byt rad, ze to tentokrat neodnesl otresem mozku nikdo, ale mi by se spis libilo, kdyby tyhle zakroky odmenoval kartama (a znova opakuju na obou stranach).

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 19:50 |  
        0 0

        tvrdost a zákeřnost sem dnes nijak moc neviděl ale na co jiného nadávat než na rozhodčí , fotbal nebyl špatný , mělo to pohyb , všechny goly byly celkem pěkné , i protiútoky slovácka se mi zamlouvaly, fanoušci tomu taky dodali pocit kvalitní ligy, akorát nám to moc nešlo :)) ale slovácko dobrý

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          quelhar (admin)     před 15 lety 22.03.2010 20:08 |  
          0 0

          Zakernost tam asi nebyla, ale tvrdost byla nad uroven, ktera se mi ve fotbale libi. Aby se po vetsine hlavickovych souboju jeden z hracu drzel za hlavu, to je podle me trosku prehnane. Jinak ja rozhodciho nechci kritizovat, vedl to na obe strany stejne a zrejme v mezich sveho vykladu pravidel, rozhodne nam neuskodil ani nepomohl. Je to opravdu jen ciste muj osobni nazor, ze se mi takove posuzovani prilis nelibi.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:1

            Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 20:09 |  
            0 0

            to ze hraci lezeli a drzeli se za hlavu bych neprisuzoval tvrdosti jako spis precitlivelosti a simulovani

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        Kactus     před 15 lety 22.03.2010 20:44 |  
        0 0

        strasnej fotbal? no, nemas quelhare pravdu, ten fotbal byl MOC STRASNEJ :)
        se nic jineho nez sranda z toho desu neda delat, sedli na nas 4 novodobi jezdci apokalypsy - des, bes, nezmar a deziluze.
        A ten nezmar dorazi ve ctvrtek :)

        Jinak celkove mi chybel nekdo kdo by zavelil k utoku, zadnej vudce, zadnej velitel, hrozny alibizmus. Mi to prislo ze to vede nejaky vybor a je znamo ze vybor jeste zadnou valku nevyhral. K tomu je treba nejakeho toho Napoleona.
        A ta nase lavicka? to tam sedi pro paradu nebo co? je jich tam jak hadu a sedi jak pecky.

  6. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    japhy     před 15 lety 22.03.2010 19:29 |  
    0 0

    Ostuda, hanba, šílenost, tragedie. Něco tak strašnýho jsem už dlouho neviděl. Pochválit nejde vůbec nikdo, prakticky všichni zahráli strašně. Vepředu byli jakžtakž použitellnej snad jen Kysela. Jak jsem viděl prvních pět, deset minut, měl jsem jasno - samej zbytečnej nákop, osobní souboje jsme z 90% prohrávali, atd.
    A to jsem včera zaplatil 8 lístků na 1.4. a 5.4.

  7. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    wymaz     před 15 lety 22.03.2010 19:39 |  
    0 0

    |To je bída velebnosti,to je bída.Nemám slov.Pokuty!!! Makat,pokorně makat a zase makat. A hledat novou koncepci s novým trenérem. Pokud má někdo problém s tím že hráli náhradníci, tak se ptám: Na co je máme, na to, aby v případě potřeby naskočili, nebo na to, aby dostávali peníze??
    PS:hodnotit jedince nemám chuť,pardon.

  8. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    urs (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 19:43 |  
    0 0

    nedělal bych z toho tragédii, to že nejlepší hráči jsou zraněni víme, víme i proč k tomu došlo :-/
    mlaďasové potřebujou čas a třeba některej ukáže kvalitu, nemůžeme soudit z jednoho zápasu, navíc proti mužstvu jako je Slovácko, kde se bojuje o záchranu a bylo to z přístupu vidět :)
    fandím a titul přeji komukoliv mimo sralty :-)

    a pokud se doplácáme aspon na tretí flek, budu spokojen a sralte se budu smát, že je zas druhá - ať s tim už konečně něco dělá :-))

    urs

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      jnnxx     před 15 lety 22.03.2010 19:56 |  
      0 0

      Vidím to podobně, mlaďoši byly hozený do vody a trochu (víc) si lokli. Sezona se nepovedla, to si dovolím říct už teď, ale nemyslím si, že za to může Trubila nebo Koreš. Ty prohráli jedno utkání, ne celou sezonu.
      Když jsem si znovu proše na oficiálkách soupisku, tak tam už fakt není kde brát.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      wymaz     před 15 lety 22.03.2010 19:56 |  
      0 0

      Nemužu souhlasit, po hrozném loňském jaru,katastrofálním podzimu, jsem přežil letošní jaro, až do dnes, ale dnes říkám dost bylo trenéra Jarolíma. Copak nevidíte ,že má dát šanci mladým ,když se daří a po minutách, ne tam hodit alibisticky tři za ráz a postavit na nich hru. Ano máme zraněné a víme jak, ale proč nemáme dostatečně kvalitní náhradu a proč nehrají zkušení hráči.Ano nepovedl se jeden jarní zápasale copak ty předtím byli tak super,že nad tím jedním přimhouřím oko?? Nejsem kritikem trenéra,ale dnes u mě dozrálo přesvědčení,že jeho přínos Slávii má sestupnou úroveň.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        jnnxx     před 15 lety 22.03.2010 20:03 |  
        0 0

        A kolik by jsme těch hráčů měli mít? Když na začátku sezonyjich bylo třicet nebo kolik tak se tu nadávalo proč jich máme tolik. Loňské jaro stálo za prd, nadávalo se, tak to překopal, bylo to 50 na 50 a nevyšlo to. Prostě nejde vyhrávat furt, i když si to někdo myslí.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          wymaz     před 15 lety 22.03.2010 20:06 |  
          0 0

          S tím souhlasím, jen kdo ty náhradníky vybral, a proč je vybral, když nejsou náhradníky, ale jen statisty...Kdo ponese odpovědnost a nebude se jen vymlouvat,kdo???

          • Re: Slovácko - Slavia 3:1

            jnnxx     před 15 lety 22.03.2010 20:10 |  
            0 0

            Nikdo, tohle KJ přežije. Přežil horší. Omluví se to počtem zraněných, a myslím si, že částečně i oprávněně.

  9. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    mirecek1111     před 15 lety 22.03.2010 19:49 |  
    0 0

    ještě včera jsem se tady na stránkách hádal s některými ohledně některých hráčů a po dnešku máte ode mě klid. Po dnešku totiž nadobro přestávám určité hráče v našem týmu řešit. Ty písmenka co tu pořád a pořád dokola ohledně hrstky hráčů už půl roku tukám nestojí vůbec nic, ale když pak vidím ty hráče na hřišti, tak mi přijdou jako za miliony.

    Chtěl bych jen vyzvat něketrý "rychlosoudce" aby jste se vyvarovali ukvapeným lámáním holí nad hráčí jako Senecký či Ivanovki. Oni nemůžou za to, s kým musí hrát.

    Trubila udělal za poločas z naší levé strany křídlo žumpního přeboru, dále mladé talentované KŘÍDLO bylo opět nesmyslně naroubováno na tvoření hry do středu hřiště a kolega statistik (neber to zle, já si za boha nemůžu zapamatovat tvůj nick, nechci ti poplést písmenka) bude určitě stále naplněn optimismem, jako ještě včera a bude předemnou mávat 75 až 90 minutou nějakého zápasu na podzim v béčku kde hrál Koreš ve středu hřiště!

    Káždý zápas látáme pořád a pořád něco jiného. Jestli už není opravdu čas to vzít tak nějak komplexně. Třeba s tím chlápkem s tím hnusným hřibem na hlavě..

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 19:54 |  
      0 0

      jen klid , změny přídou , otázka už jen zní jak moc si tu hubu rozbijem než se tak stane :))

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      spojka     před 15 lety 22.03.2010 20:29 |  
      0 0

      Nemá cenu se rozčilovat. To, co vidí každej normální fanda, Jarolím nevidí nebo vidět nechce. Teď se bude vymlouvat, že máme mraky zraněnejch a nejsou peníze. Že peníze nejsou kvůli tomu, že neskutečně dlouho živili zbytečně lidi typu Volešák, Šenkeřík, Vasilejvič, Vomáčka, Trubila a další, že jsme museli kupovat z Plzně synovce za takovejch podmínek, ktrejejm se snad Kříž směje ještě doteď, že se investovalo do tuniskejch reprezentantů, z nichž jeden je na odpis a druhej svoje angažmá zřejmě odsedí na lavici, o tom už radši mluvit nebude.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        mirecek1111     před 15 lety 22.03.2010 20:42 |  
        0 0

        Tak zrovna ten Marek Jarolím moc nestál, 8 milionu ne? pokud jsem ho za 5 odlifrovali do Jablonce tak co to je proti 7mi za Naumova či 15ti za Abrahama. To jsou peníze co nikdy neuvidíme.

        Ono je to ale šílené nad tím uvažovat. Vemte si, že jsme před rokem a půl vyhráli první titul, měli sezonu v LM, měli pro budoucí zpeněžení Tavarese, Šventa, Suchého, do toho se teprve do sestavy chystalo dalších 120 milionů co ted běhá v Rusku. A co se od té doby stalo tak hrozného, že jsme tam kde jsme. To na Prahu spadl meteorit či co?

        Je naprosto evidentní, že to nezvládl nejenom pan trenér ale i Doležal s Rosenem. Jarolím je výborný trenér, kolik jiných by dokázalo v takových podmínkách udělat se Slavii to co dokázal on. Ale není výjimčený, na vrchol nás doslat, ale tam nás udržet schopný nebyl. Co se to stalo, že jsme tam kde jsme? prostě to s Doležalem a Rosenem na tom vrcholu nezvládli a my, a doufám, že si to všichni už uvědomují spadli zase zpátky.

        Ted už nás zase čeká tvrdá práce a drápání zpět a já říkám, už by to mělo býti asi s někým jiným. Panu Jarolímovi se to už nedaří dlouhodobě..

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          spojka     před 15 lety 22.03.2010 20:45 |  
          0 0

          Marek Jarolím stál myslím cca 13 milionů + 30 % z jeho dalšího přestupu. Po přestupu to v jednom rozhovoru na webu Plzně psal přímo Kříž.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:1

            mirecek1111     před 15 lety 22.03.2010 20:48 |  
            0 0

            no to jsem nevěděl, a bylo to dobře :) Kdo ví kolik potom stál Trapp.

            • Re: Slovácko - Slavia 3:1

              spojka     před 15 lety 22.03.2010 20:51 |  
              0 0

              Trapp snad 12 - 15 mio. Ale to je částka oficiálně udávaná Kramaričem.

              Každopádně když si k mladýmu Jarolímovi připočteme jeho plat, tak je to solidní tunel. Zvlášť při vzpomínce na to, co předvedl doma proti Tiraspolu.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          spojka     před 15 lety 22.03.2010 20:49 |  
          0 0

          Jinak to nebyl meteorit. To se jen kupovali hráči, který byli a jsou k ničemu (Vasiljevič, Ivanovič, Besta, Jarolím, Vomáčka atd.), dávali se jim nesmyslný platy a podpisový bonusy (+ samozřejmě všimný agentům a agentkám)...

  10. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 19:57 |  
    0 0

    Jednoznačně chybí kvalita, nepřesnosti méňě kvalitních hráčů sraží i ty, kteří svojí kvalitu už dříve prokázali. V tomto ročníku se sešlo opravdu snad všechno zlý co fotbalový tým může potkat: "smolné" vyřazení z LM, prodej hráčů, neskutečný počet zraněných - to bych viděl jako největší problém - atd. Tady se fakt KJ ani nedivím, že to staví, tak jak staví. Akorát nevim proč vyndal Vlčka, ten se poslední zápasy dostával do formy a dnes by pomohl. K němu někoho z dvojice Ivanovski/Kysela. Starý na A ještě nemá - oba první góly z jeho strany. Koreš bohužel taky ne. Za to Vaněk si myslím má ve středu dobrou pozici. No a KJ šachy s golmany se nám začínají "vyplácet".

    Jinak se opět vyjádřím ke kvalitě českého fotbalu obecně - hrůza. Dneska sice padli 4 góly, celkem pěkné akce ale co se dělo mezi tím? Připomenu několik snad epileptických zákroků Nestoroskiho, něco podobného předvedl i Ivanovski. Spousty zakopnutých centrů, Urbánkova "střela"? úplně mimo a spousty dalších nefotbalových situací. Nebojím se říct, že takhle hrají i kluci v mnohem nižších soutěžích akorát by nestíhali s fyzičkou.

    O výměně trenéra se přiznám nevím co si myslet. Těžkou soudit jestli by s tímto lazaretem, kdokoliv jiný dokázal něco lepšího. Opravdu máme obrovské množství hráčů základní sestavy na marodce. Možná, že po zápase s Teplicemi, který ukázal, že Starý zatím na A nemá, měl jít doleva Hubáček a na stopera Trapp. Tak jak se to zkoušelo v přípravě. Místo toho nastoupí kluk, kterej s A ani nepřipravoval...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 20:01 |  
      0 0

      po zápase s teplicema mi to dnes přišlo jako španělská la liga :) aspon co se nasazení slovácka týče, dobří fanoušci a pěkné goly, celkvoě to patří mezi to lepší co dokáže GL nabídnout, jestli je to dobře nebo špatně je otázka jiná :))

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 20:13 |  
        0 0

        No odpověď na otázku je jasná - je to špatně.

  11. Katastrofa!!!!!

    Kunetice     před 15 lety 22.03.2010 20:02 |  
    0 0

    To je tedy katastrofa , co se ještě bude muset stát aby toho Jarolíma Doležal vyhodil.
    1.-Bohemians - to byly tak haluzové tři body až běda !!!
    2.-Budějovice - jsme těžce druhou půli s týmem který hraje o záchranu bránili výhru!!!
    3. -Teplice - tam jsem měl pocit že mi vedeme tabulku alespoň o devět bodů a proto hrajeme na krasných 0:0
    4.-Slovácko - tak to byl trapas největšího kalibru ( slovácko) vyhrálo v lize naposledy loni v říjnu a mi jsme tam vypadali jak učni A korunu všemu dal po utkání JK když do televize řekl že hráči v útoku měli nějaké šance tak to asi byl někde jinde nebo by měl jít k očnímu .

    Tak co se změnilo ve hře oproti podzimu - no řek bych že je to ještě horší!!!

    Někdo by řekl že je jednoduché vyhodit trenéra - ale z výkonu týmu je jasné že to mezi trenérem a hráčema nějak skřípe a proto hráči nejsou ochotni tzv. jezdit po řiti.

    Schrnuto podtrženo pane Doležal ukončete spolupráci s JK a budujte tým pro příští ročník protože tenhle je už v ....

    • Re: Katastrofa!!!!!

      spojka     před 15 lety 22.03.2010 20:25 |  
      0 0

      Já věřím, že Doležal už by jí sám i ukončil, ale on nerozhoduje. Rozhoduje Rosen a ten i po podzimu nechtěl o žádný změně ani slyšet.

  12. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    jesus76     před 15 lety 22.03.2010 20:07 |  
    0 0

    S timhle at jde Karel do prdele, co to mělo znamenat? Snad nejsem sám kdo viděl divizní výkony hlavně Koreše a Starýho..tohle že byla Slavie? snad nejsme tak v prdeli abychom do hry vloženejma hráčema nutně demonstrovali jak moc jsme pokopaný a zraněný, prostě lazaret...tahle sestava je béčko té co hrála loni a proč sedí Hocine, tomu už vůbec nerozumím. Nejdřív jsem si myslel že je to kvůli Africane a že nebyl na horách ale proč sedí teď když je to asi naše best krom Adama..čili Karle nakopni motor! je čas

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      bongor     před 15 lety 22.03.2010 20:35 |  
      0 0

      Viděl jsem asi 30 minut do třetí branky Slovácka.Potom jsem to musel vypnout,protože až tak silné nervy nemám.Čím víc víme,že nakopávané míče pro naše dlouhány nejsou,tak to víc hrajeme,nemělo to žádný systém,šmrnc,no vůbec nic fotbalového.
      Přišlo mi to jako když jsme jako děti hrávali vybíjenou.Na co tam byla záloha,to je záhadou a druhou záhadou je,proč nehraje Ragued.Snad proto,že je to náš nejlíp placenej hráč?
      Ti kluci z béčka a brankář tomu dávali korunu,ale vlastně nezahrál vůbec nikdo,akorát snad ten Ivanovski,jakž takž.Smutný.

  13. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    tantalos     před 15 lety 22.03.2010 20:29 |  
    0 0

    Teď už nemá cenu nadávat. Podstatné je, že máme dost bodů, abychom dohráli sezónu v klidu.
    Můžeme si stěžovat na nesehranost obrany. Starý přišel do mančaftu pozdě, Koreš a Ivanovski byli poprvé v základu.
    Koreš si teprve musí zvykat na to, že liga je o něčem jiném než hra v béčku. Měl se pomalu zabydlovat v mužstvu už od podzimu - technickou vyspělostí na ligu má, zkušenostmi a vyhraností ne na to, aby hrál rozehrávače..
    Hubáček na stoperu leccos ukope, ale nedokáže obranu řídit, navíc je pomalý a žádný hlavičkář. Sehraný s obranou není ani Senecký.
    Že Trubila je neodpovědný, to víme už dlouho. Že Trapp nedá přihrávku, to víme taky.
    Taky víme už dlouho, že Grajciar je slušný dopředu, ale na bránění nic moc.
    Tři čtyři hráči z dnešního kádru jsou dost slušní, aby vykopali titul, ale ne jako tahouni mužstva, ne jako hvězdy, které rozhodují. Ty už jsou pryč.
    To, co potřebujeme, je totéž, co jsem žádal už před dvěma roky.
    Velmi šikovného sportovního ředitele typu pana Říčky, který by organizoval posilování mužstva.
    Velmi rozumného trenéra, který by dal novým hráčům opravdovou šanci a neodepisoval je po prvním selhání.
    Velmi rozumného muže místo Doležala, který by dal na koncepčnost práce a neměnil v každém přestupním termínu polovinu mančaftu. Ono skutečně nejde zbavit se všech prodejných a pak nakupovat stylem vybíráme popelnice.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      spojka     před 15 lety 22.03.2010 20:33 |  
      0 0

      O Doležala by až tak nešlo, s ním to fungovat může, stejně je z trojice Rosen, Doležal, Jarolím ten nejméně podstatnej. Problém je v tom, že Jarolím dostal od Rosena peníze a neomezený pravomoci... tím si mohl rozjet svoje kšefty. A tohle je jejich výsledek.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 20:37 |  
        0 0

        na druhou stranu kdo to mohl čekat, to že sme zvolily tenhle "anglickej styl" bylo podle mě dobře a to že to KJ takle posere se čekat moc nedalo ale mělo se tomu včas zamezit, jinej trenér by stěmahle možnostma dokázal zázraky , škoda promarněný šance.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          spojka     před 15 lety 22.03.2010 20:39 |  
          0 0

          Dobře to bylo, o tom žádná. Ale právě, že se to Jarolímovi mělo včas zatrhnout. Tímhle způsobem vyhnali ze Slavie Korbela, teď lítaly peníze Rosena a spol. Viděl to každej normální člověk.

  14. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    denydzlSKS     před 15 lety 22.03.2010 20:32 |  
    0 0

    fakt je to špatný,... máme oproti minulým letům méně těch kvalitních hráčů, ale pořád nějaký máme, jenže když je část z těch kvalitních zraněná(hloušek, jčerný, vomáčka, naumov), část totálně z formy(krajčík, šenkeřík, vlček)...když se k tomu přičtou přehmaty s brankářema(senecký, že by měl být nějak výrazně lepší než romanovs?????).....z toho vychází to, že jsme tam kde jsme, no:-/

    co se týče dneška....u mě prošel tak maximálně kysela a grajciar a to ještě s odřenýma ušima
    korešovi to v prostředku nešlo, ale že by byl horší než ostatní to zas ne!! na tej levej straně to docela šlo(teda vzhledem k celkově tragickýho zápasu)

    nejhorší je, že moc změn ani udělat nemůžem...snad jen by bylo dobrý zkusit tu variantu s trappem na stoperu..jestli se teda nedá lafrance dohromady, protože hubáčka potřebujem vlevo, tam to fakt hrozně hoří...trubila lítá všude možně, ale mladýho a vyjukanýho a "možná né tak kvalitního" levýho obránce tam v tom nechá samotnýho...fakt nechci vidět, co by se stalo, kdyby se hubáček zranil!!
    taky bylo vidět, že terén je špatnej, že dát pořádnou přihrávku enbo centr bylo spíš o náhodě, ale i tak...terén neterén, to musí být prostě lepší...
    (nejen)dneska zkrátka hoodně velký zklamání...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      spojka     před 15 lety 22.03.2010 20:37 |  
      0 0

      Kvalitní Vomáčka a Naumov??? To snad ne.

      Se zdravejma Hlouškem, Černým a Kaufmanem a s hrajícím M.Černým a Raguedem by se to zvedlo. Ale ani tak to bohužel není nějaká evidentní převaha nad zbytkem ligy. Ten mančaft je prostě zlikvidovanej.

  15. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    Viking     před 15 lety 22.03.2010 20:50 |  
    0 0

    Slovácko - SK "jak poslat během půlroku mančaft úplně do prdele" Slavia Praha 3:1

    Ale co, jde vo hovno, v létě se zase protočí půlka kádru a na podzim máme alibi, budeme se zase sehrávat.

    Seru na tohle kšeftaření, prodat co se dá.

    Tohle není moje Slavia.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      slaviator     před 15 lety 22.03.2010 21:20 |  
      0 0

      Ono ale od 10 k 5 to jde už od první mistrovské sezony... Od té doby se nám povedl za ty dva roky jeden půlrok (podzim v loňské sezoně), jinak je to blbý a v dubnu ještě blbější.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        Viking     před 15 lety 22.03.2010 21:47 |  
        0 0

        Sezonu se sčítá po posledním kole. Nejsme Real Madrid abychom hráli super 9 zápasů z deseti, že se občas nezadaří, to beru.

        Ale současná sezona je prostě peklo. Průměrný kádr, průměrné výsledky. Nejhorší je, že nebudeme hrát poháry a zase začne kolotoč nanovo - prodáme někoho schopného aby se zalátal rozpočet a koupíme další tři průměrné...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      bongor     před 15 lety 22.03.2010 21:57 |  
      0 0

      Stabilita kádru,to je v našich ekonomických podmínkách nesplnitelný sen.Všichni co odešli,šli do lepšího.Švento,Necka-ten má podle svého agenta už prodejní cenu 250 Mega a je o něj velký zájem hodně vysoko,Sucháč-toho si Spartak nemůže vynachválit,Čelůstka,to zatím nevím,Švícko v Heerenwenu není taky do počtu.
      Tu naši ekonomiku jsme budovali 40 let,dalších 20 jsme to ještě dorazili a co teď?Tohle kšeftaření mě taky štve a jak,ale co s tím,když
      bysme jinak ani neměli na výplaty a na nic.
      Je to Vikingu naše Slavia,ale odrbaná jak slepice.Zkrátka česká.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        bongor     před 15 lety 22.03.2010 22:02 |  
        0 0

        Schopné jsme prodali,museli jsme je prodat z existenčních důvodů.Nakoupili jsme průměr až na pár vyjímek-Houšek,Čelůstka a modlíme se,aby z toho průměru zase někdo vyniknul,abysme ho mohli rychle prodat a zalátat další díry v rozpočtu.
        Před 2.světovou se do Slavie hrnuli takoví borci jako Pepi,Vídeň mu byla ukradená.To je jako by sem teď přišel třeba Messi.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          Viking     před 15 lety 22.03.2010 22:14 |  
          0 0

          To není o těch 5-6 vysoce nadprůměrných, to je o tom, že v létě a v zimě mají u nás agenti žně a cílem udělat co nejvíc přestupů, dovnitř i ven. Prostě průtokový ohřívač.

          A úspěšný tímto stylem být jde, o tom žádná. Dejme tomu, že naše odbytiště je v Rakousku, Německu, Rusku a Holandsku. Jasně, nemůžeme se s nimi rovnat. Ale třeba například Lyon je v naprosto stejné pozici jako my, ale vůči Španělsku, Anglii a Itálii. A tam to najednou jde, vychovat si hráče, nechat ho udělat pro klub výsledky a za dva tři roky prodat, vždycky max. dva nadprůměrné během jednoho roku. Všechno jde když se chce.

          To co jsme provedli s Čelůstkou, to je vražda sportovní koncepce klubu.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:1

            bongor     před 15 lety 22.03.2010 22:19 |  
            0 0

            To souhlas ,Čelůstkův prodej to byla zásadní chyba,teď je obrana jako nahej v trní.A když se nedaří ani brankáři,tak máme průchoďák
            jako v pasáži Alfa.Někdy se asi musí šetřit na jiném místě,aby zůstalo mužstvo konkurenceschopné.Tohle byla typická rumunština,těm se to taky pěkně prodražilo.

            • Re: Slovácko - Slavia 3:1

              Viking     před 15 lety 22.03.2010 22:40 |  
              0 0

              Přesně, kopírujeme Rumuna z posledních deseti let.

  16. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    malenfant     před 15 lety 22.03.2010 21:02 |  
    0 0

    Když je rozmrdaná kabina tak ani hovno z prdele nevyleze...

  17. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    DrFe1     před 15 lety 22.03.2010 21:42 |  
    0 0

    Alespoň že ten hokej jsme vyhráli.

    Vláďa Růžička taky občas něco posere, ne vždy se daří, což je vzhledem k jeho dlouhodobému působení u týmu pochopitelné, taky má svoje mouchy (viz třeba jeho šachování s brankáři). Ale v jedné věci je zásadní rozdíl mezi ním a Jarolímem, a to sice že u Vládi Růžičky je vidět jasná dlouhodobá koncepce. Je schopen provést správné poskládání týmu z různých typů hráčů, tým hraje několik let plus minus stále stejným stylem hry, svojí autoritou si dokáže zjednat pořádek i u problémových hráčů, aniž by musel někoho vyhazovat z kádru atd. Naproti tomu KJ s jeho každopůlročním obměněním půlky kádru, nejasným stylem hry, nesehraným týmem hrajícím pokaždé v jiné sestavě, spoustou vyhozených hráčů, které nedokázal zvládnout atd. KJ nesahá Růžičkovi kvalitativně ani po kotníky.

    Tj. je možné mít dlouhodobě stále stejného trenéra, ale dotyčný na to musí kvalitativně mít a především musí být schopen dlouhodobé koncepční práce ! Pak mu lze odpustit i dočasná selhání, případně i nějákou podělanou sezonu. Jarolím ale bohužel žádnou koncepci nemá a na tom to celé končí ....

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      spojka     před 15 lety 22.03.2010 21:50 |  
      0 0

      Tyhle dva nejde srovnávat už jen kvůli tomu, že zatímco Růža do Slavie dával a dává i svoje peníze (jako spolumajitel), u Jarolíma s jeho kšeftama a provizema, který Slavii poškozujou, je něco takovýho nepředstavitelný.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        bongor     před 15 lety 22.03.2010 22:14 |  
        0 0

        Jenže ty Jarolímovy kšefty a provize,to je jenom nepotvrzená povídka.Něco jako pohádka "Jak zlý Kubíček podplácel nejhorší klub ligy,aby ho proboha nechali vyhrát".

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          spojka     před 15 lety 22.03.2010 23:01 |  
          0 0

          Tak si zajdi za někym, kdo ti to potvrdí, když s tím máš problém. Mě už to celý znova vypisovat nebaví. Pokud si myslíš, že je jen náhoda, že Jarolím z ničeho nic vytáhnul Hanuše a že se tu v krátkým sledu objevili Vomáčka, Vasiljevič a Ivanovič, že byli všichni z jedný stáje a že všichni dostali slovy Doležala "přestřelený" smlouvy, tak si v tom žij dál...

          Stejně tak asi bude jen náhoda ty kšefty s Křížem, "výhodný" nákupy synovce Jarolíma, Trappa, hostovačka Střihavky atd.

  18. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    Gordon (host)     před 15 lety 22.03.2010 21:53 |  
    0 0

    Mno co na to rict, karel byl dobrej na strahove, byla to pro nas era zlepseni, ale s prichodem edenu se to zacalo hroutit a od te doby delame botu za botou- hraci jsou porad zraneni( proc porad u nas, proc porad ve stejny cas...), mame uplne posrany pripravy- kdy naposled sme hrali s nejakm dobrym tymem?
    Cela kostra tymu, ktera tahla slavii pred dvema lety sla tak neskutecne vykonostne dolu, ze to ani pekne neni. Navic to obmenovani kadru... drive nejdele je tam hubacek, ktereho vseci odepisuji uz od zacatku jeho sks kariery... ostatni jsou fuc.
    A taktika- to je haha no co k tomu dodat, prijde mi ze hraci vubec netusi co hrat, drive bosak pel ody na stratega jarolima, na ten fotbal se dalo koukat, bavil me, ale poslednich nekolik let me z toho boli oci, bohuzel... je to hra na nahodu, kdyz padne gol tak se to tam nejak dosoura, mno skoda mluvit.

    hraci- chybi nam tahoun, jak uz sem zminoval minule, ale celkove ten vyvoj trhu u nas se posunul uplkne nekam jinam. Vetsina z nas mi prijde ze zije porad pred tema par lety, kazdej hleda kvalitu, ale koho privest? nekoho z ceske ligy? tady nemame vubec nikoho. Nekoho z legionaru? to jsou vetsinou ti, ktery, to v zahranici neslo tak se vrattej zpatky do blata. A na nejaky super hrace nemame penize, navic ze zkusenosti vime, ze vetsinou cim vetsi hvezda tim vetsi prusvih. Odsuzujete Vomacku, ale ja ymslim ze tedko je to nejlepsi v obrane co mame...

    PS.: Novoedenska etapa se neviviji dobre podle meho nejen fotbalove, ale i na poli fanouskovskem, ale to je uz jina ale pisnicka...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      bongor     před 15 lety 22.03.2010 22:08 |  
      0 0

      Ze zahraničí se vrací ti,co už tam nemůžou pomalu ani na lavici.Podívej se na Sionka,ten si ve dříve podprůměrné dánské lize ani nekop a tady je za hrdinu.Ježiš marja,on se trefil do brány ze 30 metrů,vítej nám náš borče.

  19. shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

    slaviator     před 15 lety 22.03.2010 21:53 |  
    0 0

    2004/2005
    12.04.2005 Místo odvolaného Josefa Csaplára zaujímá místo trenéra A týmu Karel Jarolím. Důvodem odvolání Csaplára byly neúspěšné výsledky v jarní části sezóny, kdy klub v pěti zápasech získal pouze pět bodů. "Bude třeba zapracovat na defenzivní činnosti celého mužstva. Ale i směrem dopředu, v přechodové fázi bychom měli být podstatně efektivnější,“ řekl po podpisu smlouvy ve Slavii Jarolím.
    13.04.2005 Karel Jarolím poprvé v novém působišti na tréninku. "Myslím, že nás docela zná. Slavii určitě sledoval,“ řekl tehdy záložník Patrik Gedeon.
    16.04.2005 Jarolímův první zápas - v derby se Spartou slávisté remizovali 1:1. Sešívaným se podařilo vstřelit rudochům branku poprvé od jarního derby z roku 2002! Vyrovnávací branku vstřelil pět minut před koncem zápasu Karel Piták.
    22.04.2005 Karel Jarolím poprvé odpovídal čtenářům oficiálních klubových stránek v on-line rozhovoru. Učinil tak ještě třikrát.
    09.05.2005 První ligová prohra Slavie pod vedením staronového kouče. Sešívaní prohráli v Budějovicích s týmem, který bojoval (nakonec neúspěšně) o záchranu 1:2 a klesli na průběžnou třetí příčku. Dva týdny předtím utrpěli slávisté debakl v zápase Poháru ČMFS na Bazalech, kde prohráli s Baníkem Ostrava vysoko 1:5.
    10.05.2005 Poprvé po návratu do Slavie se Karel Jarolím zúčastnil besedy s fanoušky. Na besedě byli také přítomni brankář Mátuš Kozáčik a záložník Michal Švec.
    28.05.2005 Přestože slávisté ztratili dva body v zápase osmadvacátého kola s Blšanami, se kterými pouze remizovali 0:0, vyválčili nakonec konečné druhé místo a fanoušci s hráči oslavili úspěch cestou z Ostravy na benzinové stanici.

    2005/2006
    Léto 2005 Koncem června se vyjádřil trenér Jarolím o vyléčeném Václavu Kolouškovi, že není schopen podstoupit plnou fyzickou zátěž, protože podstupuje pravidelnou udržovací léčbu. Koloušek nakonec přestoupil do Příbrami, ze Slavie odešel do Austrie Vídeň také Radek Bejbl, tým naopak rozšířili brankář Alex Šeliga, obránce Petr Zábojník a záložníci Lukáš Jarolím, Dušan Švento. Slavia měla také zájem o Martina Vaniaka, ale nedošlo k dohodě s Olomoucí o jeho přestupu. Koncem září příšel i mexický reprezentační záložník Cesareo Victorino.
    10.08.2005 Slávisté prohráli ve třetím předkole Ligy mistrů v Bruselu s RSCA 1:2, v odvetě prohráli 0:2.
    20.08.2005 Ačkoliv v prohrávali slávisté již ve čtvrté minutě po gólech Šenkeříka a Nesvadby v Jablonci 0:2, dokázali i díky geniálnímu střídání otočit stav a vyhrát. V základní sestavě hrál Matej Krajčík, který zavelel čtvrt hodiny před koncem zápasu vstřeleným gólem k obratu.
    26.08.2005 Pavel Fořt byl s okamžitou platností přeřazen do rezervy kvůli vážnému porušení životosprávy. „Musí si v hlavě srovnat, co chce. Pak se může vrátit do áčka,“ řekl kouč Karel Jarolím.
    29.09.2005 Díky dvěma vítězstvích v poměru 1:0 v zápasech prvního kola Poháru UEFA proti irskému týmu Cork City postoupili slávisté jako první český tým do základní skupiny zmíněné pohárové soutěže. Nakonec po domácí výhře nad CSKA 4:2, remíze v norském Stavangaru s tamním Vikingem 2:2 a navzdory domácí prohře s AS Monacem 0:2 a prohrou na hřišti HSV 0:2 postoupila Slavie ze třetího místa do jarních bojů.
    15.10.2005 Slávisté poprvé v ligové sezoně vyhráli na hřišti soupeře. Most porazili 3:0.
    23.10.2005 Týden po výhře v Mostě porazili slávisté na Strahově Spartu vysoko 4:1 přesto, že do utkání nevstoupili nejlépe. Soupeř otevřel skóre již ve čtvrté minutě, kdy se trefil Matušovič, a v patnácté minutě neproměnil Pavel Fořt nařízený pokutový kop za faul Petráše na Hrdličku. Přesto slávisté dokázali zabrat a ještě do poločasu díky gólu Dušana Šventa vyrovnali, ve druhém dějství přidali góly i Martin Latka, Stanislav Vlček a Matej Krajčík.
    Zima 2005 Slavia posílila o Radka Dosoudila, gólmana Michala Vorla a útočníka Zoltána Hercegfalviho, které trenér Jarolím dopsal na pohárovou soupisku.
    16.02.2006 Ani zmíněné tři posily nepomohly ve dvojzápase proti Palermu, když doma Slavia vyhrála 2:1, ovšem venku prohrála 0:1 a díky pohárovým pravidlům o počtu vstřelených branek na hřišti soupeře postoupil do další fáze italský celek.
    11.04.2006 V derby se Spartou byl vyloučen bez předchozího napomenutí Radek Dosoudil, který dostal v následující sezoně v krátkém časovém intervalu další dvě červené karty a trenér Jarolím jej poté bez milosti vyřadil z kádru.
    26.04.2006 Trenér Jarolím dostal od klubového vedení pokyn ke stažení hráčů z hrací plochy v zápase proti Liberci. Stalo se tak poté, co byly uděleny slávistům dvě červené karty a nařízen pokutový kop. " Tímto gestem jsme chtěli upozornit nejenom na okolnosti včerejšího zápasu, ale především na současné poměry v české kopané," stálo o den později v prohlášení vedení klubu. Disciplinárka udělila klubu dvoumilionovou pokutu, trenérovi vyměřila pokutu ve výši sta tisíc korun a padaly i další tresty.
    13.05.2006 Díky "nečekané" výhře Boleslavi v Liberci se umístila Slavie i přes výhru v Jihlavě na třetí příčce. Letenský rival skončil o dvě místa níže.

    2006/2007
    Léto 2006 Do Slavie přišel obránce Jan Vorel.
    06.08.2006 Slavia znovu díky dobrému střídání otočila nepříznivý stav z 0:2 na konečných 3:2, tentokráte proti Teplicím. David Kalivoda vstřelil dvě branky z pokutového kopu.
    10.08.2006 Sešívaní porazili ve druhém předkole Poháru UEFA Karvan Evklah v Tbilisi 2:0, v domácí odvetě si remízou 0:0 pohlídali postup do prvního kola.
    22.08.2006 Významný den v životě Karla Jarolíma, který oslavil padesátiny.
    30.08.2006 Slavia ostudně vypadla z domácího poháru, když prohrála na hřišti druholigové Čáslavi 3:4. Mohla to být však ještě větší ostuda, neboť soupeř v 65. minutě vedl o tři branky... Za předvedený výkon padaly pokuty.
    14.09.2006 Slavia prohrála v prvním kole Poháru UEFA s Tottenhamem 0:1, a jelikož stejným podměrem podlehla Angličanům i za dva týdny v odvetě, v pohárové soutěži skončila.
    15.04.2007 Sešívaní na hřišti posledního Slovácka coby lídr pouze remizovali 1:1, přičemž za získaný bod ještě mohli děkovat gólmanovi Vorlovi.
    16.04.2007 Po návratu z jižní Moravy prodloužil trenér Jarolím ve Slavii smlouvu o další tři roky.
    13.05.2007 Sešívaní se dokázali po měsíci vyhrabat z krize a zvítězili v Příbrami 2.0.
    28.05.2007 Vítězstvím 2:1 v Českých Budějovicích si zajistili slávisté účast ve druhém předkole kvalifikace Ligy mistrů.

    2007/2008
    Léto 2007 Ze Slavie přestoupil do italské Sieny Lukáš Jarolím, do Mladé Boleslavi zamířil Tomáš Hrdlička. Přišli Ladislav Volešák, Erich Brabec, Mickael Tavares, Tijany Belaid, Milan Ivana, Zdeněk Šenkeřík, Martin Vaniak, Theodor Gebre Selassie, Daniel Pudil, František Dřížďal a hlavně vítěz Ligy mistrů, Vladimír Šmicer.
    01.08.2007 Slavia remizovala v prvním zápase druhého předkola Ligy mistrů na hřiště slovenského mistra Žiliny 0:0. Jelikož stejný výsledek svítil na světelné tabuly i o týden později, o postupu rozhodovaly penalty. V nich nakonec byli úspěšnější slávisté, kteří se tak mohli těšit na souboj s mistrem nizozemské ligy Ajaxem Amsterodam.
    15.08.2007 Slavia porazila Ajax na jeho hřišti 1:0 poté, co Kalivoda proměnil pokutový kop nařízený za faul na Petra Jandu! Lepší výchozí pozici Slavia ve třetím předkole nikdy neměla, podobně na tom byla pouze v roce 2001 po výhře ve stejném poměru v Doněcku. V odvetě však tehdy prohrála na domácím hřišti o jednu branku a v prodloužení inkasovala i druhou branku, takže do skupiny nepostoupila. I to brali na vědomí nejen pamětníci onoho nešťastného večera ve zřetel před odvetou s Ajaxem a přáli si, aby tentokráte Slavie uspěla.
    29.08.2007 Historie přepsána! Slavia díky vítězství 2:1 v odvetě proti Ajaxu napošesté otevřela bránu k desítkám milionů korun plynoucích už jen z pouhé účasti v základní skupině Ligy mistrů! O postup se zasloužili hlavně brankář Martin Vaniak a střelec obou branek Stanislav Vlček.
    Podzim 2007 Slavia si v lize vypracovala pětibodový náskok na Teplice a Spartu. Nad Severočechy na Strahově zvítězila 1:0, Spartu poprvé v historii samostatné české ligy porazila na Letné 2:0, jedinou porážku museli slávisté strávit po utkání v Ďolíčku, kde prohráli s Bohemians 1905 0:2. Ostudou bylo říjnové vypadnutí z domácího poháru v zápase na hřišti divizní Líšně, kde kombinovaná sestava Slavie nestačila na brněnské fotbalisty a prohrála 3:4. Ve skupině Ligy mistrů narazili červenobílí na Arsenal (výsledky 0:7 a 0:0), Sevillu (2:4 a 0:3) a Steau Bukurešť (2:1 a 1:1) a ze třetího místa postoupili do Poháru UEFA. Prvním střelcem Slavie v základní skupině Ligy mistrů se stal Zdeněk Šenkeřík.
    Zima 2007 V zimě odešel do Heerenveenu univerzál Michal Švec a do Anderlechtu Brusel forvard Stanislav Vlček. Naopak červenobílý šik rozšířili Goce Toleski, Jan Blažek, Marek Jarolím, Jaroslav Černý, Josef Kubásek, David Střihavka a dva dny před začátkem ligy i Martin Abraham. "Naší prioritou je také to, aby posily přišly už na samotném začátku přípravy a jeli s týmem na kondiční soustředění v Krkonoších," řekl sice v prosinci pro klubové stránky generální ředitel Petr Doležal. Přesto do startu přípravy podepsal pouze Goce Toleski (18.12.) a než příprava začala, k týmu se připojili i Josef Kubásek, Marek Jarolím a Jan Blažek. Až v průběhu se připojili další hráči, Martin Abraham k týmu přišel až po přípravě.
    14.02.2008 První ostrý zápas půlsezony, Slavie v Poháru UEFA vyzvala po dvou letech londýnské Kohouty. V domácím zápase však prohrála 1:2, v odvetě o týden poté předvedli slávisté výborný výkon a remizovali 1:1.
    17.02.2008 Mnozí byli zvědaví, jak trenér Jarolím poskládá sestavu v ligovém zápase proti Českým Budějovicím. Nakonec bylo v základní sestavě pět nových hráčů, překvapilo hlavně nasazení Martina Abrahama, který se k týmu připojil teprve dva dny před zápasem. Sešívaní nakonec díky šťastné trefě Černého zvítězili 1:0.
    Jaro 2008 Pětibodový, který Slavia po podzimu měla na Spartu, začali Letenští bod po bodu stahovat až se po 26. kole dostali poprvé v sezoně do vedení. Trenér Jarolím míchal se sestavou, stavěl hráče na posty, které jim nevyhovovaly. Prokaučoval zápas v Brně, ale i v Teplicích, odkud si slávisté odvezly porážky. Měl i podíl na tom, že hra sešívaných uvadla. Na jaře slávisté nikoho výrazně nepřehráli.

    • Re: shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

      DrFe1     před 15 lety 22.03.2010 22:01 |  
      0 0

      Tak už to bude 5 let, takové pěkné výročí. Bylo by stylové 12.4.2010 Jarolíma vyměnit zpět za Csaplára :-) Ten by přivedl pár vítězných typů a bylo by zase dobře :-))

      • Re: shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

        slaviator     před 15 lety 22.03.2010 22:06 |  
        0 0

        No, tehdy Csaplára vyhodili za prohru 0:2 právě na Slovácku... :-)

        • Re: shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

          slaviator     před 15 lety 22.03.2010 22:07 |  
          0 0

          /a v době, kdy ho vyhodili, jsme byli mám pocit na páté příčce? Teď jsme na šesté, na pátou příčku ztráta pět bodů, na poháry devět/

      • Re: shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

        whip     před 15 lety 22.03.2010 22:42 |  
        0 0

        Csaplar byl nejvetsi omyl v dejinach Slavie. A vetsinou kam vlez tam mel zivotnost, tak 8 zapasu max.

      • Re: shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

        Khadgar     před 15 lety 22.03.2010 22:42 |  
        0 0

        Josef Všechnoumim Csaplár se vrátí? Takže bude velkej comeback Jirky Rychlíka? No super!

      • Re: shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

        slaviator     před 15 lety 22.03.2010 23:09 |  
        0 0

        15.04.2007 Sešívaní na hřišti posledního Slovácka coby lídr pouze remizovali 1:1, přičemž za získaný bod ještě mohli děkovat gólmanovi Vorlovi.
        16.04.2007 Po návratu z jižní Moravy prodloužil trenér Jarolím ve Slavii smlouvu o další tři roky.

        :))))

    • Re: shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 22.03.2010 22:57 |  
      0 0

      jo až by slza ukápla, já vám nevim ale přído to jen mě nebo všem že když sme neměli prachy tak ty posily byly daleko lepší ??? se slzou v oku vzpomínám jak sme zkoušeli samí no name hráče a pak se doufalo že budem mít prachy aspon na toho Gaucha :) i Zoltan byl dobrej a Seliga taky coz dokazuje clanek o tom jak je to sniam dnes, holt nekdy méně je více , a i v ty evrope sme hrali lip , prachy holt kazí charakter.

      • Re: shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

        slaviator     před 15 lety 22.03.2010 23:01 |  
        0 0

        ... jak jsme mívali bloklé přestupy a nakonec poslední den přestupového období to odblokli, tak jsme ty Granovski, Šeligy, Aračiče, Blanca (či jak se jmenoval ten Brazilec, co se s ním po dvou týdnech rozvázala nakonec smlouva, že má marodného otce... a on pak hrál nějakou první ligu v Brazílii)... Cesaro Victorino, ten Mexikánec, ten podle mě fakt špatnej nebyl, ani ten Šeliga ostatně coby brankář... Jooo...

        • Re: shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

          spojka     před 15 lety 22.03.2010 23:08 |  
          0 0

          Šeliga byl hroznej. Už jen tou postavou brankáře ani zdaleka nepřipomínal. To, že teď chytá nějakou bosou ligu není argument. Myslím, že ve Slavii jsme všichni viděli, co "umí".

          • Re: shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

            slaviator     před 15 lety 22.03.2010 23:15 |  
            0 0

            No, ale vem si, že za ty tři roky se tu vystřídali na postu brankářské jednišky Vorel, Kozáčik, Vaniak, Hanuš, Romanovs, Senecký... takže průměrně jeden na půlrok... přičemž během posledního půlroku jsme protočili na jedničce čtyři brankáře... to je pak jedno zda chytá Šeliga nebo Buffon, jestliže má takovouhle důvěru trenéra

            • Re: shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

              spojka     před 15 lety 22.03.2010 23:21 |  
              0 0

              To je pravda. Mám za to, že Jarolím to chtěl nechat Hanušovi (o důvodech si myslím svoje, protože ten kluk prostě kvalitu nemá a ve srovnání třeba s Berkovcem je nula), ale když nás nepodržel s Tiraspolem a "necejtil" se na Bělehrad, tak Jarolím točil dál...

              Jinak si myslím, že jednička měl bejt i po tý Boleslavi Vaňous. Beztak ten gól, za kterej ho Jarolím posadil, byl z poloviny Vomáčky. A proti Tiraspolu bysme v bráně neměli chodící reklamu na strach.

              Ale u Šeligy mi šlo o to, že byl prostě hroznej, důvěra nedůvěra. Ten zápas v Liberci mám před očima doteď. Liberečáci stříleli snad i ze 40 metrů, když viděli, co máme v bráně.

      • Re: shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

        slaviator     před 15 lety 22.03.2010 23:06 |  
        0 0

        20.08.2005 Ačkoliv v prohrávali slávisté již ve čtvrté minutě po gólech Šenkeříka a Nesvadby v Jablonci 0:2, dokázali i díky geniálnímu střídání otočit stav a vyhrát. V základní sestavě hrál Matej Krajčík, který zavelel čtvrt hodiny před koncem zápasu vstřeleným gólem k obratu. - každopádně tenhle zápas, to bylo fakt TOP... Tenhle zápas, derby 4:1 na Strahově, derby 4:1 na Letné a odveta s Ajaxem... bezesporu patří do TOP5 zápasů Slavie pod Jarolímem. Ale už i od toho Ajaxu je to více jak dva a půl roku...

        • Re: shrnutí éry KJ ve Slavii /do jara 2008, dál to shrňte někdo jinej už/

          DrFe1     před 15 lety 22.03.2010 23:48 |  
          0 0

          Ten zápas s Jabloncem byl na Strahově, nikoliv v Jablonci. Byl jsem tam, takže si to pamatuju docela dobře. Navíc ještě Jablonec někdy v 10 minutě trefil břevno. Otočili jsme to až v posledních cca 15 minutách.

  20. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    Barlblog     před 15 lety 22.03.2010 22:08 |  
    0 0

    Generálové se nám vyrojili a hned po bitvě přinášejí katastrofické scénáře. ANO Souhlasím, dnešní výkon byl špatný, ale musíme si uvědomit zásadní věc.

    Jaroslav Černý, Adam Hloušek, Riste Naumov, Jan Hošek, Petr Janda, Kevin Lafrance, Benji Vomáčka, Belaid bez 2 měsíců přípravy, Petr Mareš, Ondřej Vaněk.

    Možná jsem na někoho zapoměl. Tito hráči nám chybí, nebo chyběli v jarních zápasech. Když k tomu přidáme prodej, který byl vynucen finanční situací klubu, můžeme tu obrovskou hromadu hráčů přehazovat vidlemi. :-)
    Karel Jarolím a vedení se rozhodlo, že dá příležitost odchovancům a mladým. Vaněk, Koreš, (Duranski), (Mikula), Mareš, Starý, Tecl a dokonce i Ivanovski! Je to jednoznačně pozitivní signál pro mládež a jednoznačně pozitivní pro budoucnost Slavie. Se začleňováním mladých hráčů, jde ruku v ruce nestabilní výkonost. Z těchto důvodů je vhodné mít náhradníky, které ale momentálně nemáme.

    Na Slovácku hrála sestava Senecký - Krajčík, Hubáček, Kopic, Starý - Grajciar, Trapp, Koreš, Trubila - Kysela, Ivanovski

    KJ vyměnil Jandu s Naumovem (zranění) a musíme objektivně zhodnotit, že neměl moc na výběr. Já bych místo Jandy poslal Míňu, ale bůh ví, jestli si něco neudělal, nebo neměl po trénincích problémy s kolenem. Ivanovskiho tu většina lidí chtěla vidět a tudíž se jediná nevynucená výměna týkala Vlčka. Takže co dnes pan trenér pohnojil? Nic moc.

    Slovácko nás přehrálo, je zbytečné tu rozebírat naše chyby, každý je asi viděl, ale já neodepisuji celou sezonu. V našich silách je dosáhnout na 3. místo.
    strategie by měla zůstat stejná. Měli bychom se snažit konsolidovat sestavu a nepanikařit. Příští zápas bych asi viděl takto: Senecký - Krajčík, Hubáček, Kopic, Starý - Grajciar, Trapp, Janda, Koreš - Ivanovski, ? (Rozhodně ne Šenkeřík, nebo Kysela)

    Co se posil pro realizační tým týká, tak ve sportovním řediteli se shodneme s tantalem. Vyhodil bych Držmíška a na jeho místo přijal sportovního odborníka se zkušenostmi ze zahraničí. Příprava, tipování hráčů na trhu atd.

    Je jasné, že Slavie bude muset v létě posílit, ale kvalitně. Radši 3 hráči za 50 milionů, než 8 za stejnou cifru. Pár zajímavých nám v ČR pobíhá.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      bongor     před 15 lety 22.03.2010 22:11 |  
      0 0

      Jenže Barblogu mám vážné obavy,že těch 50 mega neseženeme.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        Viking     před 15 lety 22.03.2010 22:15 |  
        0 0

        Ve Slavii nejde o kvalitu, tady jde o OBJEM přestupů. Z těch se platí provize!!!

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      spojka     před 15 lety 22.03.2010 22:17 |  
      0 0

      Proboha snad umíš číst. Tak asi vidíš, že ty "generálové" nekritizují ani tak ten dnešek, protože to je až důsledek něčeho. Důsledek skládání kádru podle Jarolíma. Měl neomezenou pravomoc a měl peníze... co z toho vzešlo si viděl dneska.

      Naumov, Hošek, Lafrance, Vomáčka... fakt si myslíš, že s těmahle by to bylo jiný? Belaid 2 měsíce bez přípravy? Kdo za to může? Kdo ho vyhnal s tím, že o něj nemá zájem (mimochodem to je geniální tah, když chci prodat hráče, tak ho vyřadit z kádru a nakydat na něj špínu... to mu určitě zvedne cenu)?

      Že dneska neměl na výběr? Měl na výběr to, co za těžký miliony přivedl (Ragued, Trapp atd.) a to, co nestihl zlikvidovat. Ten počet zraněnejch a dobe jejich rekonvalescence prostě náhoda není, trvá to po celou dobu jeho působení.

      Držmíšek tam není na přestupy, jemu by se daly připsat ty průsery se soustředěníma, takže bych jeho odchod taky přívítal, ale není to nic zásadního. Sportovní ředitel je Šrámek, ale všichni víme, že většinu si dělá Jarolím... Jde o to, jak se bude Rosenovi líbit ty Jarolímovy kšefty neustále dotovat. Soudě podle posledního přestupovýho okna už asi moc ne. Nebude z čeho.

      Radši 3 hráče za 50, než 8 za totéž... to tu říkají všichni už x let. Jenže to by musel Jarolím těma přestupama sledovat jen a pouze sportovní stránku, že...

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        dalislavista     před 15 lety 23.03.2010 22:55 |  
        0 0

        čteš mi myšlenky! Naprosto souhlasím! Hlavně s tím Belaidem - vidím to úplně stejně, jen bych dodal, že začátek konce Belaida byl podle mě příchod synovce, kterýho KJ upřednostňoval, ať už místem v sestavě, nebo jen postem středního záložníka a TB musel hrát zprava kde není jeho místo. Do té doby výborný Belaid musel čekat, jestli se synovcovy něco nepovede, aby si mohl zahrát. Jinak pro ty co kritizujou jeho noční život a "píchání" celé Prahy, to si někdo myslí, že se tak začal chovat až posazením na lavičku? Jestli je děvkař, tak od začátku a na trávníku mu to přesto nevadilo...
        To, že ho KJ vůbec nevzal do přípravy je nehorázná chyba Karla, jen nechápu, že taková devalvace investice nechává Rosena s Doležalem v klidu. Jinak je zřejmé, že i posazení Ragueda na lavici je hloupost- zřejmě nemáme na to mu zaplatit startovné- jinak si neumím nevysvětlit to, že na Synotu pro něj nebylo v sestavě místo.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      slaviator     před 15 lety 22.03.2010 22:19 |  
      0 0

      Místo tří pseudokvalitních hráčů za padesát milionů (KOHO...??? Když kvalitní hráči jako Hloušek stojí ke 40 mil) spíše investovat deset-patnáct (popřípadě dvacet) milionů do mládeže, na přestupy čtyř-pěti-šesti dorosteneckých "super"nadějí...

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        spojka     před 15 lety 22.03.2010 23:06 |  
        0 0

        Tyhle "super" naděje stejně neudržíš do doby, kdy ti budou schopný něco vykopat. Jakmile přijde první nabídka, tak půjdou a pan trenér to za nějakou provizi ještě posvětí.

        Kromě toho sice českej fotbal dělaj převážně "manažeři", co maj sotva základku, nebo bejvalý hráči, co celej život kopali do míč a teď navlíkli obleky, ale o to víc jsou tyhle figurky na prachy... takže dneska ti už ani ty mladý kluky nikdo neprodá - viz Kladno a Svoboda.

        Hlavně to chce člověka, kterej tomu rozumí a nebude si z toho dělat vedlejšák, když už je i tak dobře placenej od klubu. A když holt takovýho sehnat neumíme, tak to chce toho, co máme, pořádně ohlídat a občas prásknout přes prsty...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      Gordon (host)     před 15 lety 22.03.2010 22:21 |  
      0 0

      Nejlepsi by bylo mit zpet ricku co by hledal po republice mlade pusky... jeho prace se nam neskutecne vyplatila....

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        spojka     před 15 lety 22.03.2010 23:13 |  
        0 0

        Jinak tady se řeší změny, přestupy atd. Ono by bylo nejlepší, kdyby se začalo pořádně trénovat, a to jak ze strany trenérů, tak i hráčů.

        Vám nepřipadá divný, že ty hráči maj celej tejden jen na to, aby se připravili na hodinu a půl fotbalu, a když to začne, tak nejsou schopný zpracovat balon, udělat kličku, sehrát aspoň jeden (!!!) nacvičenej signál nebo akci...??? To přece není normální. Jsou to dospělý lidi a je to jejich práce, nic jinýho nedělaj a dělat nemusej, mají na to celej den - a po sedmi dnech předvedou tohle??? Vždyť vypadaj, jak když se viděj poprvé v životě (a to i s balonem)! A není to jen o dnešku, tahle příšernost se odehrávala v podstatě v každým jarním zápase... bezradnost, zoufalá improvizace, nepřesnost, přihrát třikrát po sobě je neřešitelnej problém... To prostě není normální.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          Gordon (host)     před 15 lety 22.03.2010 23:45 |  
          0 0

          Mno tak on vypada jinak klub kde vsichni chodej do prace a po praci maj kazdej den trenink, nehrajou pro prachy jen pro zabavu a neco jineho jsou ti co maji sve jiste do konce kariery...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      dArtagnan     před 15 lety 22.03.2010 23:43 |  
      0 0

      Ta zranění jsou šílená, ale máme nejširší kádr v lize a i teď ještě můžeme podle mě postavit solidní jedenáctku.
      Senecký(Romanovs) - Krajčík, Kopic, Trapp, Hubáček - Vlček, Ragued, Belaid, Grajciar - Ivanovski, Kysela. A ještě máme M.Černého, možná už i Jandu. Nemáme žádnou hvězdu, ale třináct, čtrnáct nadprůměrných ligových fotbalistů ano. Musíme ale stavět na nich a ne na třetiligových hráčích. Proč proboha hrál půlku přípravy Trapp na stoperu, když teď KJ vytáhne podprůměrného beka béčka, který ani přípravu s A týmem neabsolvoval? KJ si tady k nelibosti všech už x let vaří bramboračku a hraje Škatulata, hejbejte se, ale když je těch škatulat projednou zapotřebí, jdou radši na plac hráči, kteří na to jednoduše nemají. Upřímně, radši uvidím lenochoda Belaida, který je schopný zpracovat míč, nahrát a vystřelit, než třeba Trubilu, který sice lítá jak fretka, ale nikdy tam, kde má být a po jehož kontaktu s míčem jde soupeř automaticky do přečíslení. Jediný způsob, jak založit smysluplný útok(kromě Grajciara) bylo, že si Ivanovski doběhl až ke stoperům a vyvezl to sám. A to ještě pořád hrajeme na "motání špílmachrů", přestože už žádného nemáme:-)

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        mirecek1111     před 15 lety 23.03.2010 00:06 |  
        0 0

        Já bych možná už jen kvůli omezenému počtu kvalitních hráčů trošku změnil rozestavení. Nevím jak moc je to pro hráče co se týče adaptace těžké ale možná by to za zmínku stojí.
        Jednak vycházím z faktu, že máme dost značné problémy z defenzivou a už jen proto, že nás čeká spousta těžkých zápasů se s tím musí něco dělat. Druhuk máme dva celkem solidní hráče do středu pole Trappa a Ragueda a je škoda, že musí jeden sedět.

        Takže bych navrhl rozestavení a samotnou sestavu takto
        Senecký - Krajčík, Kopic, LaFrance, Hubáček - Ragued, Trapp - Grajciar, Milan Černý, Ivanovski - Vlček.

        Hráli bychom tak se dvěma hráči ve středu pole co by se starali o "tu" nutnou převahu ve středu hřiště a defenzivu a další tři záložníci by zase byli více ofenzivní, tak aby tam Standa nebyl úplně odříznut.
        Myslím, že bychom tímto vyřešili tři věci. Našlo by se místo pro Ragueda, dále by se snad zlepšila celá defenziva a též KONEČNĚ začali hrát prim v tom nejdůležitěšjím prostoru na hřišti. Dneska ostatně stejně jako s Teplicemi to bylo ve středu hřiště šílené.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          mirecek1111     před 15 lety 23.03.2010 00:17 |  
          0 0

          Jinak mě trošku zklamal Ivanovski. Čekal jsem i po těch Teplicích trošku více.
          Dneska to byl tak možná dobrý zběrač žlutých karet pro hostující hráče. Každý faul na něj doprovázen divadelním představením :) Ono se tohle ale po chvíli vymstí. Rozhodči si na to zvyknou a pak už mu to pískat nebudou vůbec, i když ho pak setne nějaký brousek.
          Však na tohle myslím od určité doby doplácel Švancara ne, kdy už mu to rozhodčí nepískali i když to ty penalty fakt byly :)

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          dArtagnan     před 15 lety 23.03.2010 00:49 |  
          0 0

          A asi by to i byla lepší varianta než moje, přestože nesnáším hru se dvěma DZ. Jenže nevíme, kdy bude LaFrance fit a musíme něco udělat zatraceně rychle, protože pohárové dvojderby je za dveřmi. Asi nemáme nikoho, kdo může tvořit hru(Belaid je hodně velký otazník). Musíme to zjednodušit, máme několik dobrých brousičů lajny. Takže buď uprostřed soupeře přehrát fotbalově(tj. varianta Belaid), nebo to prostě rozbít(2 DZ). Každopádně ale jezdit po lajnách, náběhy za obranu. Na to máme pořád hráčů dost, tenhle styl nám sedí. V prvním jarním kole to vypadalo, že takle hrát budeme, nechápu proč se to zase mění o 180, obzvlášť, když Trubila není schopný plnit nejjednodušší taktické pokyny a Koreš se do toho motání neměl ani kdy dostat(nehledě na to, že ani jeden nemá v základu co dělat). Dost by mě zajímalo, jestli má KJ pořád nějakou jasnou představu, jak má hra vypadat.
          Každopádně i hra po křídlech má jedno velké ALE. Potřebujem totiž, aby maestro Krajčík zase začal běhat:-(

          Btw, s Teplicemi stačil jeden Vachoušek s prstem v nose na celou naší zálohu.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          Barlblog     před 15 lety 23.03.2010 00:59 |  
          0 0

          Velice zajímavá sestava. Jen bych se bál, kdo bude vyhrávat souboje na hrotu, ale pokud se budou hráči doplńovat.

          - Chtěl bych reagovat na pár věcí, které jsou zmíněny v jiných příspěvcích. Dlouhodobě tu kritizuji práci vedoucího mužstva a monopol KJ na rozhodování. Problém galaktických rozměrů, ve funkci sportovního ředitele pro A-mužstvo, nevidím. Jarolím se dlouhodobě vyvijí a za několik let je vidět posun k lepšímu. Ten kdo Slavii fandí více jak 3 roky mi to potvrdí. Existují i lidé, se kterými je schopen pracovat

          - Belaid byl vyřazen z kádru z nějakého důvodu. Jak už tu Quelhar dokázal, šanci v zápasech dostal a působil velice matně. Buďme objektivní, TJ měl vždy kolísavou výkonost. Půl roku hrál skvěle, půl roku nic... Myslím, že to byla a asi ještě pořád je, kolektivní vina. Každý hráč však zodpovídá za sebe, svůj výkon a přípravu. Z tohoto hlediska bychom měli hledat chybu více u hráče.
          Vyřazení je legitimní krok a používá se i v lepších klubech a to celkem běžně. Souhlasím ale, že celá situace se měla řešit šetrněji, víc v tajnosti a diskutovalo se i nad tím, jestli by nebylo vhodné, po vzoru klubů na západě, příjmout psychologa.

          - Hlouškova cena nebyla 40 milionů Kć. Drtivá většina médii uváděla 28-30 milionů. Navíc tenhle hráč byl a je výjimečný. Geniální tah vedení, který zůstal nepochválen. A abych tady neteoretizoval, napíšu pár jmen.

          Pilař, Dvořák z Hradce.
          Známá dvojice z Olomouce.
          Rajtoral, Petržela z Plzně.
          Procházka ze Škodovky.
          Helenár z Slovanu.
          .
          .
          .

          • Re: Slovácko - Slavia 3:1

            slaviator     před 15 lety 23.03.2010 09:26 |  
            0 0

            28-30 milionů plus dvě hráčské náhrady... proto říkám "(blížilo se) ke 40"

            • Re: Slovácko - Slavia 3:1

              mirecek1111     před 15 lety 23.03.2010 11:35 |  
              0 0

              ale Slaviatore, zase to čte každý po svém. Už v těch 28 milionech jsou započítaní Jablonská a Kovařík. Čistá ruka to bylo těch lehce nad 20.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:1

            mirecek1111     před 15 lety 23.03.2010 12:26 |  
            0 0

            Problém například v Přibrami ale byl, že byli ve středu hřiště dva DZ a pak už jen útočníci, kteří od nich byli úplně odříznutí a pak to podle toho vypadalo, protože nebyl nikdo, kdo by jim tam dával míče.
            Takhle by se Trapp s Raguedem starali o bezrpblémovou defenzivní úlohu hry a zároven sbírali míče a drželi převahu týmu ve středu hřiště. A prolínání zálohy s útokem by měli na starosti další tři ofenzivní záložníci kteří by se navíc klidně mohli po jarolímovku točit na pozicích, to je jedno.
            Bohužel je vidět, že sám Trapp a zřejmě ani sám Ragued by na tohle nestačili.
            Kdybychom měli Míšu Tavarese tak je jasné že není co řeši. Znovu to musím zopakovat, podle mého byl začátek konce všeho co se z naší Slavii stalo jeho odchod.

            • Re: Slovácko - Slavia 3:1

              venator     před 15 lety 23.03.2010 17:26 |  
              0 0

              Máte pravdu, vždycky je nejlepší přizpůsobit taktiku a rozestavení typům které máš v týmu např. Vlčekův přínos pro mužstvo z hlediska jeho typologie bude větší jako ostré ofenzivní pravé křídlo kde se využije jeho rychlost a celkem i centr zvládne, ale jako klasický hrot na to nemá efektivitu v zakončení a jeho impotence nás stále moře peněz. To samé na druhé straně může plnit Hloušek resp. teď např. M.Černý. Celkově by jsme podle typů hráčů měli hrát 4-1-2-2-1 tzn. před obranou štít Raqued, který je v defenzivě špička ligy a hlav mě nebere proč nehraje, před ním dva "pracanti" schopný obsáhnou většinu hřiště při defenzivě i ofenzivě což je Grajciar a Janda, po stranách ofenzivní křídla jako Vlčák a M.Černý (ideálně Hloušek samozřejmě) a jeden hrotovej útočník do vápna čemuž se nejvíc v posledních zápasech blížil Naumov min. tím, že většinu balonu zády k brance soupeře udržel a rozdal do stran, nenechal se skoro vůbec předskočit obráncem, čelem k brance to je u všech útočníků SKS stejně průměrné bohužel, navíc je tohle rozestavení docela velký trend (hraje tak poslední dobou Chelsea, Barca, ManU ...nakonec naposledy i Inter)

              • Re: Slovácko - Slavia 3:1

                dalislavista     před 15 lety 24.03.2010 21:53 |  
                0 0

                Proč nehraje Ragued? Podle mého proto, že startovné má zřejmě vyšší než třeba Vaněk. I tohle může hrát roli v jeho nestavění, třeba také z části v nestavění Belaida (oba mají dobré finanční podmínky), jiné s vyššíma smlouvama jsme již vyhodili. Je to dost podobné jako kdysi vyhození Kolouška (také za trenéra Jarolíma)
                To, že na Slovácku není při slepené sestavě přesto místo pro Ragueda- normální není!

  21. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    Viking     před 15 lety 23.03.2010 08:51 |  
    0 0

    Dvě věci jsem včera nepochopil:

    1. V zimní přípravě zkouší Jarolím na stoperu Trappa a když nám stoper skutečně vypadne, tak tam nacpe Hubáčka a na beku se trápí druholigový Starý (s Raguedem na lavičce..).

    2. V poločase střídání velmi aktivního Trubily, který rozhodně patřil včera k tomu lepšímu.

    Prostě klasická Jarolímovina - neví si rady a tak zvolil taktiku odezdikezdi. A ty jeho trapné výmluvy že chyběli hráči ze základu - to jsou jenom kecy. V tomhle stavu kádru považuju za nehorázný luxus, když na lavičce sedí Ragued, Míňa a Tecl... Zálohu mohl postavit klidně Vlček (nebyl by jako útočník tolik pod tlakem dát gól a aspoň by to uběhal), Ragued, Grajciar, Milan Černý a útok Ivanovski - Tecl. Mně to přijde, jako by si nacpáním Starýho, Koreše a Vaňka dělal alibi pro to, že je nás málo a jakouže máme smůlu na zranění...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      bongor     před 15 lety 23.03.2010 09:22 |  
      0 0

      Mně to jako alibi nepřijde,spíš jako bezradnost.Každopádně nechat sedět nejdražšího hráče několik utkání/Ragued/je tedy luxus hodný
      Rotchilda.nevím co si o tom myslet.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        urs (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 09:37 |  
        0 0

        jo to s raguedem mi taky hlava nebere, když nic jinýho, tak ze středu neudělá průchoďák..

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          macceba     před 15 lety 23.03.2010 11:45 |  
          0 0

          No, mám takové neblahé tušení, že když nehraje, nemusí se mu platit tolik...... když neplatej hráčům, aby slevili ze svých požadavků, nedivil bych se, kdyby za tím bylo něco podobného...... ale jen moje spekulace.
          Martas

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      urs (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 09:35 |  
      0 0

      :-D
      jj Vitali Trubila patřil k tomu lepčímu, ale hořela mu celá lajna, ze který sme i díky tomu dostali nakrásně 2 branky :-)

      hrál opravdu skvěle a byl "všude" jen ne tam, kde měl bejt :-)

      u nás na vesnici se tomu říká, že byl "splašenej" jak se tomu říká u vás??

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        Viking     před 15 lety 23.03.2010 10:22 |  
        0 0

        Ty dva góly šly spíše přes Starýho, IMHO...

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          urs (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 11:59 |  
          0 0

          netvrdim že ne, ale kde byl potom Trubila??? na lelkách, nebo si odskočil jako Jens tuhle za branku??
          Starý tam "alespoň" byl, a co mohl asi tak dělat, když se na něj vyřítí 2-3 borci a nikde nikdo.. = velká pravděpodobnost, že to přes něj posunou tam je, to se nedá svítit, ale problém bylo otevření tý dálnice, která by tam (při vší úctě neměla v mančaftu jakým slávie je), vúbec neměla být :-(

          • Re: Slovácko - Slavia 3:1

            slimak     před 15 lety 23.03.2010 16:27 |  
            0 0

            ten gol na 1:1 je proste trubily, meli jsme mic pod kontrolou, jemu se vubec nepovedla strela, mice se zmocnil souper, pelasil po pravy lajne a trubila ho ani nedohonil ani takticky nefauloval..-jeho chyba

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      urs (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 14:47 |  
      0 0

      spam :-D

  22. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 10:31 |  
    0 0

    Mnozi jsou zklamani, samozrejme vcerejsi vykon nebyl ke koukani. Nicmene zklamani vyplyva z prehnanych ocekavani, po stastne vyhre nad strizkovem a solidnim vykonu protui budejkam uz si kazdy maloval stihaci jizdu, buhvijaky optimismus vsak nebyl na miste, nebyl podlozen kvalitnimi vykony tymu. Vcera jsme si amatersky nechali sebrat vedeni po prisernych chybach obrany (neco jako proti strizkovu) a dopredu nemeli ani kvalitu, ani tahouny, ktery by s tim neco dokazali udelat. O tom se tu ale mluvilo uz pred sezonou, s necim takovym jsme pocitat museli.

    Pokud tu nekteri volaji po zmene trenera, muj nazor je jasny, ale nikoli kvuli prubehu jara. Vycitam mu, ze nevyuzil sanci po postupu do LM nevyuzil sanci, ktera se slavii nabizela a nevybudoval silny tym, naopak kvuli nestastne personalni politice tym spis stagnoval a po vzepeteti na podzim 2008 uz jen upadal. Byly utraceny penize, ktere nevedly k vybudovani takove slavie, kterou bychom si vsichni prali. Logicky ted v zime uz vedeni dalsi penize nepoustelo, proto se nyni pristup KJ meni, dostavaji sanci mladi, nicmene neni to koncepce, nybrz nouze. Tym je ovsem nesehrany, nema dost leadru, obrana je derava, k tomu dalsi zraneni, bude zas nejakou dobu trvat, nez se postavi fungujici tym.

    Jestli neco KJ vycitam za vcerejsek, tak snad jen, ze tech zmen bylo mozna vice, nez by bylo zdravo. Vlcek a M.Cerny mozna mohli nastoupit v zakladu, malo pochopitelna je neucast Ragueda, s nim v sestave by byla obrana mnohem pevnejsi.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 12:18 |  
      0 0

      Možná, že situace byla nastavena jinak. Nesmí se zapomínat, že jsme měli a pořád máme mimosportovní výdaje. Takže to mohlo vypadat následovně - KJ dostal nař. 40 mega a bylo na něm jak je utratí. Při vědomí toho, že ti každého lepšího hráče prodají se rozhodl kupovat víc hráčů za míň peněz. Jednak máš víc hráčů, kteří můžou nastoupit v případě zranění nebo prodeje lepších hráčů. A jednak máš šanci, že se z těch hráčů někdo výrazně prosadí a zisk bude následně větší On pro tuhle variantu měl i celkem dobrý vzor - letní přestupy před LM. Ovšem asi to nejde donekonečna. Ostatně proto tohle léto zkusili něco jiného - mín hráčů za více peněz. Výsledek - jeden v čudu a druhej marod. Samozřejmě do toho tisíce dalších faktorů ale jenom jsem chtěl říct, že to nebylo nic samozřejmého vybudovat po titulu a LM něco bezkonkurenčního, co by trvalo stále. Měli jsme spousta dluhů, hráči obecně chtějí hned pryč, ekonomická situace českého trhu je tristní atd..

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        Jiri1     před 15 lety 23.03.2010 12:58 |  
        0 0

        Zdravim, nova jmena , novi diskutujici, stare nazory. Ja bych nerad kvuli vcerejsku vyhlasoval hon na vedeni ci trenersky tym. Zadna zmena v teto fazi sezony nic neresi a vsichni to moc dobre vime. Jiste standartni chyby realizacniho tymu jako neefektivni prestupova politika , neschopnost postavit v danne chvili nejsilnejsi tym, stejne jako resit osobni ci zdravotni problemy hracu to je proste uz hit nekolika sezon , k tomu se nove pridava i motivace , vsichni vedi , ze v lize neni o co hrat , jen tezko verit tomu, ze by si to Sparta , Jablonec ci Ostrava nepohlidali a i kdyby , je tu vyborna Plzen. A vikend to dokazal nejen Sparta , ale treba i Jablonec si to proste pohlidaji za kazdou cenu. ten, kdo momentalne vidi do situace v Edenu rekne , ze proste tym je sestaven hlavne z levnejsich hracu a odchodem hracu s velkymi prijmy chtelo vedeni usetrit na dalsi sezonu. A pak zapas se Slovackem to je vzdy takovy otaznik, protoze kazdy vi , ze penize od Valentu proste uz nekolik zchranuji Slavisticky Eden. Jsou proste veci, ktere se daji ve fotbale cekat a jsou veci, ktere se deji. Po sportovni strance je skutecne vse v Edenu postaveno na KJ a paradoxne se muze stat , ze to bude on , kdo bude rozhodovat o svem nastupci v Edenu. A kvalita odchovancu v soucasne dobe neni na nejake zavratne urovni, to je obecne vec , kterou tu rikam uz nekolik let a na tom nic nezmeni pocet mladeznickych reprezentantu. Nakonec jen priklad Mikula , Duranski, za velke pompy vytahnuti jako vyrazne talenty z dorostu , pote reditel Slavie Dolezal o nem mluvi jako o zazracnem talentu a pak potichu oba vraceni do becka , kde jeden obcas a druhy temer vubec nehraji. Ja si myslim, ze spravne je se soustredit na pohar ,i kdyz kvalita Sparty je v tuto chvili nekde uplne jinde nez nase a rikam, ze jen velke stesti ci vyjimecny vykon prinese do Edenu i pristi rok Evropu.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          lassiter     před 15 lety 23.03.2010 13:33 |  
          0 0

          za veliké pompy? o zázračném talentu? Mikula nehraje za béčko? kam na to chodíte Jiří?

          • Re: Slovácko - Slavia 3:1

            Jiri1     před 15 lety 23.03.2010 13:49 |  
            0 0

            Zdravim, vy jste kulisak, dobre vite , ze mluvim o Duranskm, jehoz opakovane i reditel Dolezal vydaval za velky talent Slavistickeho fotbalu. A ty kecy o vychove z vlastnich rad, to je pomalu v kazdem rozhovoru s nekym s vedeni , jenze timto konci. Sam jsem se nekolikrat ptal treba Sramka , ten jen krcil rameny a volal, to vite Karel, vse je v jeho rukou. A Karel, ten v zasade ani dnes nema pro nase odchovance velke pochopeni, momentalne je donucen frustrujicim stavem hracskeho kadru stavet alespon nekoho ale sam si spocitejte , jak to bude dlouho trvat Oni vubec ty jeho kone nejak nechtej, zlatej kluk Raquet , pry nejvetsi hvezda to na Bundesligovem nebi uz chce po sezone balit kufry a odejit za teplem a dela pro to vse mozne a nemozne, jen ten Kaja pry ho ted nechce ani stavet , Vy ale jiste vite proc.

            • Re: Slovácko - Slavia 3:1

              Jakubisko     před 15 lety 23.03.2010 14:24 |  
              0 0

              Raquet? To je nějaká nová reinkarnace Buzze Raqueťáka?

              • Re: Slovácko - Slavia 3:1

                Jiri1     před 15 lety 23.03.2010 14:31 |  
                0 0

                Zdravim, Vy jste tu chybel, rikal jsem si, kdyz nemuzete psat oslavne clanky , tak si alespon stejne jako kolerga a Va pritel L. muzete kopnout, mozna by Vas angazovali i v tom Edenu, mam totiz pocit a nejen pocit , ze kdyz ji podepisete , ze po nich nebudete dodatecne chtit prachy budete i v zakladni sestave a zadny Buzze k tomu nebudete potrebovat.

                • Re: Slovácko - Slavia 3:1

                  mirecek1111     před 15 lety 23.03.2010 14:46 |  
                  0 0

                  Mě tohle ale například taky sere. Hráč je tu skoro rok a někteří si ani nejsou schopni zapamatovat jeho jméno. Stejně jako bůh ví jak dlouho někteří dělali z Tavarese mexičana..
                  Tak pan Jiři a ostatní Hocine Ragued = Hocine Ragued. Věřím, že po dnešku je to vyřešeno..

                  • Re: Slovácko - Slavia 3:1

                    urs (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 14:50 |  
                    0 0

                    někdo má s psaním jmen problémy celej život, třeba dizlektici ;)

                    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

                      DrFe1     před 15 lety 23.03.2010 16:26 |  
                      0 0

                      Zrovna tohle bych tady neřešil, nikdo tady ty jména nekomolí úmyslně a u někoho to může být i nezaviněná porucha (vciz třenba ta dyslexie). Takže se mi nelíbí, když se někdo opírá do takových osobních nedostatků.

                      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

                        DrFe1     před 15 lety 23.03.2010 16:27 |  
                        0 0

                        vciz :-) taky to mám

                        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

                          Jiri1     před 15 lety 23.03.2010 16:43 |  
                          0 0

                          Zdravim, Ja klidne napisu, ze nejsem mistr psani, navic jake nevycitam panum J a L. ze presto, ze na to jak znaji zakulisi naseho tymu velmi dobre zpochybnuji v diskuzi veci o kterych musi vedet ze jsou pravdive.

                        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

                          urs (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 18:00 |  
                          0 0

                          jo, myslim že to už je tak trochu blbost hraničící s paranoiou :-))
                          každej děláme chyby, důležitý je asi jen to, co tim chtěl básník říci, nebo ne? :-) faktem ale je, že kdyby si někdo vystřelil z mého nicku, tak bych mu ustřelil ucho :-)
                          ale teď zase k fotbalu..
                          nechápu tady ty výkřiky disputantů ohledně obviňování KJ, nebo kohokoliv z vedení, že svou práci dělaj naprd :-!
                          zkrátka je dobrý se k tomu postavit čelem a na rovinu si přiznat, že i to třetí místo bude s tím co máme k dispozici takovej malej zázrak a já bych si jej osobně moc přál..
                          ve ČT čekám poněkud lepší výkon na takové úrovni, kterou si klub s tradicí Slávie zaslouží, měj(te) se :-)

                          urs

                • Re: Slovácko - Slavia 3:1

                  Jakubisko     před 15 lety 23.03.2010 18:11 |  
                  0 0

                  Můj přítel L.? To je zase kdo?

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 13:59 |  
        0 0

        Nerikam, ze to bylo jednoduche...kdyby to bylo jednoduche, mohl by to delat kdokoliv, treba my dva..:-)). Krom toho nemyslim, ze bylo mozne vybudovat bezkonkurencni tym, takove pozadavky rozhodne nemam, ale ze se te vyhody dalo vyuzit daleko lepe.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 17:53 |  
          0 0

          Toť otázka - "vždycky" se dá "všechno" udělat líp. Ale záleží na okolnostech v konkrétní době a situaci a spousty dalších faktorů, o kterých jsem psal. Když pak někdo napíše, většinou jako my všichni neznalý všech podrobností, že ten a ten by to udělal určitě líp, není to dostatečně relevantní. Ovšem to už je zas jiná otázka - proč tu vůbec diskutovat atd. Ale chtěl jsem říct, že za dnešní stav není zodpovědný pouze KJ, který je sice s kůží první na trhu a v mnoha věcech rozhoduje, ale jsou věci s kterýma se prostě nedá hnout: prodeje a zranění hráčů, dluh z minula, nový stadion atd..

          Je to zkrátka těžké..

          • Re: Slovácko - Slavia 3:1

            Jiri1     před 15 lety 23.03.2010 18:07 |  
            0 0

            Proc to nenapisete uz konecne nekdo natvrdo, proste majitele klubu maji jen jedny penize a ty investuji i mimo fotbal, nejde jen o hokej , ale treba i investice do pozemku a pod.

            • Re: Slovácko - Slavia 3:1

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 18:10 |  
              0 0

              No tak já to natvrdo asi nenapíšu, protože o tom nic nevím, na to tu jsou jiní experti..

              Ale obecně si myslím, že tok těch "jediných" peněz se dá dohledat ve výročních zprávách, tak nás prosím informujte o něco "přesněji"..

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      Fallen (přítel SN)     před 15 lety 24.03.2010 12:21 |  
      0 0

      A já chci aby Jarolím zůstal... Prostě se udělaly chyby, ktere´zapříčinili po zisku dvou titulů tento stav a já prostě nechci jiného trenéra. kterému bude trvat dva roky než zase poskládá vlastní tým. Te'd už jsme jeden rok ztratily, ale pořád se s tim dá něco dělat a příští rok věřím, že se pojede zase na titul. A jsem moc rád, že Slavii nešéfuje hromada rozumbradů, co odvolává trenéra po každém prohraném zápase...

      a jinak, hrálo se s odchovancema... to byla paráda, co? A podivejte kde je Liberec s tím našim béčkem...

  23. Re: Slovácko - Slavia 3:1

    Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 14:58 |  
    0 0

    Měli bychom se začít soustředit na "Minerálka cup" a "Pivo ligu" využít jako přípravu na příští sezonu s tím, že víc šancí by dostávali mladí...

    Senecký nás jednou podržel, dvakrát zklamal, je tu na hostování bez ovce, tudíž bych se nebál ho přestat nasazovat.

    Pokud chcete po několika úspěšných sezonách a jedné neúspěšné v rámci koncepční práce hned vyměnit Jarolíma, navrhněte taky někoho dostupného a lepšího, než je on ;-).

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 16:28 |  
      0 0

      Lavička, Zeman, Beránek, Komnacky, Hřebík, každý znich má zkušenosti , každý má dle mého týmu co nabídnout , pro me by byla priorita ovšem Lavička či Beránek , tam bych té koncepční práci věřil a i vystupování by bylo víc hodné slavie.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        Jiri1     před 15 lety 23.03.2010 16:54 |  
        0 0

        Zdravim , rozeberme si ty jmena ,ktera jsi uvedlLavicka urcite zustane venku , ma nabidku od tymu z Australie , ale take treba z Ruska, Zeman uz se na podobnou staci daleko od domova v jeho veku moc neciti a chybi tady i komunikacni kanal smerem k tymu , navic by narazil se svymi pozadavky u hracu,Komnacky , ta byl v Jablonci dlouho problem s prachama vypadalo to , ze bude v zime volny , ale Pelta sehnal skupinu tzv. investoru, kteri zalatali nejvetsi diry v rozpoctu a Komnacky muze i nadale pracovat,navic ma podpou hracu, ale pozor v Jablonci je vse mozne, Beranek je predstavitelem typickeho Slavistickeho trenera , ma ruku na talenty , dlouhodobe se vi , ze umi dat cichnot mladym hracum v pravy cas , ale pokud ho Brno nepusti sam neodejde. Ma totiz velmi slusne smluvni podminky. No a Hrebik je hodne spjat se svazem a navic pracuje jako skaut u konkurence.Pokud bych mel rict nejake jmeno, furt se mi v tom delsim horizontu v tom mota rodina Uhrinu, je znam i velmi dobry vstah naseho vedeni k nim. A potom Mirek Janu, ktery v becku dava pomerne jasne nejevi sve nazory na kvalitu nekterych hracu kadru Karla Jarolima a podle vysledku je videt , ze to s hraci umi.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          quelhar (admin)     před 15 lety 23.03.2010 21:26 |  
          0 0

          Jak mnohdy nesouhlasim, tak ted musim souhlasit, ze pokud by mel KJ od muzstva v dohledne dobe odejit, tak by asi nejvhodnejsi nahrada mohla byt Janu. Ten od nekterych hracu vi, co cekat, a s beckem hraje dlouhodobe dost solidne na to, ze se mu pod rukama kolikrat protoci kadr dvakrat za sezonu.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:1

            Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 24.03.2010 01:17 |  
            0 0

            Ona totiž v české lize není bída jen s kreativními hráči, útočníky, brankáři atd., ale i s trenéry. Je to vidět při shánění trenéra k repre, nebo jak trenéra řeší Sparta. Je tu hodně trenérů, kteří defakto začínají (nemají víc než 8 - 10 let za sebou) a jakoby chybí střední generace, trenéři, kteří dovedli k opakovaným úspěchům týmy v lize a jsou ověřeni v pohárové Evropě.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        Tomis68 (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 17:12 |  
        0 0

        Třiašedesátiletý Zeman zářil v devadesátých letech, od té doby si nejsem vědom, že by někde výrazně uspěl.
        Beránek se Slavií hrál ve své době celkem pěkný fotbal, ale přesto přestal mít výsledky a byl odejit, to samé mu teď hrozilo v Brně, kde s tím týmem nic extra nepředvádí
        Komňacký, s tím souhlasím - Jablonec vytáhl nahoru, má titul s Ružomberokem i Baníkem, navíc dvě pohárové trofeje ze Slovenska, jenže je otázka, jestli by ho Pelta pustil...
        Hřebík, to je odborník, pokud by si přivedl schopné asistenty a měl respekt, proč ne?
        A u Lavičky mi osobně vadí rudá minulost, ale trenér to není zas tak špatný, to uznávám.
        Pokud by se vedení povedlo dojednat Komňackého, pak bych asi byl pro odchod KJ, pokud někoho z trojice Hřebík, Lavička, Uhrin ml., daly by se vést diskuze, zda-li budou pro SKS přínosnější, ale jinak jsem rozhodně pro setrvání KJ.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          slaviator     před 15 lety 23.03.2010 18:12 |  
          0 0

          I kdyby ho Pelta měl pustit za nějakej ten milion, dva či tři, že jako zadarmo by to asi nebylo... Tak by se to vyplatilo.

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 17:58 |  
      0 0

      Nerad na tuto debatu přistupuji, proto předesílám, že je to pouze příspěvek obecně k trenérům u nás. Tedy jedno jménu, které tu ještě nepadlo a jehož práce se mi velice líbí je pan Vrba.

      • Re: Slovácko - Slavia 3:1

        Jiri1     před 15 lety 23.03.2010 18:09 |  
        0 0

        Jiste atraktivni jmeno, ale momentalne nedostupne a to i v horizontu jara, ma sve misto a dobre nastartovanou praci v Plzni od ktere nechce odejit.

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 18:13 |  
          0 0

          Jak jsem říkal nebavím se o trenérech v souvislosti s přesunem do Edenu. Jenom jsem zmínil, že práce trenéra Vrby se mi zamlouvá více než práce výše zmíněných trenérů..

          • Re: Slovácko - Slavia 3:1

            Vhoo (přítel SN)     před 15 lety 23.03.2010 18:49 |  
            0 0

            no hlavní je že jména jsou , ted je jen otazka jak dlouho vedení jeste vydrží padat na hubu.

            • Re: Slovácko - Slavia 3:1

              slaviator     před 15 lety 23.03.2010 21:14 |  
              0 0

              "Lidé jsou už takoví: raději se vydávají po prozkoumaných a vyšlapaných cestách a svým konáním napodobují ty cizí vzory, které jsou už ověřené a zavedené. Jenomže, připomínám, nelze jít nikdy navlas stejnou cestou a dojít dokonalosti těch, jež napodobujeme."

              Tak vedeí snad sestoupí z té cesty á la Mancester s Fergusonem, protože Ferguson není Jarolím a Manchester není Slavie. Věděl to už Machiavelli...

        • Re: Slovácko - Slavia 3:1

          bongor     před 15 lety 23.03.2010 20:45 |  
          0 0

          Ahoj Jirko,prosím Tě ,kde jsi sebral tu ptákovinu"Sparta je teď úplně někde jinde než my"?My hrajeme nedobře,obrana hoří,záloha taky nic moc a gólostroj nefunguje.Ale ta sralta,není nikde úplně jinde.Až na
          dobře zařízené vítězství nad zdeptanou Olomoucí,kde hrála ve dvanácti proti deseti,co podle Tebe předvedla?Náhodné vítězství v Boleslavi,jedna ucouraná remiza a tím to končí.

          • Re: Slovácko - Slavia 3:1

            DrFe1     před 15 lety 24.03.2010 00:12 |  
            0 0

            Ještě rozdrtili Kladno 1:0, poté co Kladno mělo daleko víc šancí :-/ Jedno se těm sparťanům upřít nedá a to sice ta jejich neuvěřitelná "zprdeleklika". Kolik oni uhrajou bodů v zápasech kde jsou horší, kolik oni mají štěstí viz třeba právě ta Boleslav a Kladno. Neskutečné.

            • Re: Slovácko - Slavia 3:1

              bongor     před 15 lety 24.03.2010 06:31 |  
              0 0

              To už přece známe zpaměti z roků jejich "slávy".To bylo taky samé 1-0,nevím přesně co to bylo za jaro,ale byla to první ligová soutěž po tom,co UEFA vyhlásila podstatné zvýšení bonusů z účasti v LM.
              To byly ty výsledky z období,kdy vyhlásili rumuni,že titul musej získat "za každou cenu".A taky pravidelně získávali.Skončilo to Ivánkem H ten se obětoval pro správnou věc a odposlechy sralťanských bafíků se
              záhadně ztratily.
              Teď se to opakuje ,to je jasný.Jenom si musej dávat trochu větší pozor,tak jejich mimořádně schopný marketingáři vymýšlej až se jim kouří od hlav.

              • Re: Slovácko - Slavia 3:1

                slaviator     před 15 lety 24.03.2010 11:07 |  
                0 0

                Ono to bohužel až tak záhadné nebylo...

    • Re: Slovácko - Slavia 3:1

      venator     před 15 lety 24.03.2010 09:41 |  
      0 0

      Ano Hřebík, Komňacký nebo Uhrin ml. jsou podle mě kompetentní kandidáti, ale já bych chtěl do Slávie někoho jiného. Ten má ještě o třídu víc zkušeností z Evropy a výsledky také. Hlavně by se hodil do současné situace Slavie typově tzn. že preferuje práci s mladýma a s týmem kde nejsou drahý a líný hvězdy. Navíc je to podobný typ v práci jako KJ. Já chci do Slavie Vlastimila Petrželu!