Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

Slavia u disciplinárky neuspěla

Dnes se na zasedání disciplinární komise projednával podnět Slavie na potrestání Milana Matuly za faul na Petra Jandu. Asi ne zcela překvapivě byl zamítnut.

Předseda disciplinární komise Jiří Golda k případu řekl: "Podnětem jsme se zabývali velmi důkladně. Prostudovali jsme zápis rozhodčího i delegáta, který popsal souboj hráčů Jandy a Matuly jako běžný souboj, ve kterém nebyl úmysl ani surovost ze strany faulujícího hráče. Případ jsem navíc konzultoval i s předsedou komise rozhodčích Luďkem Macelou, který v plném rozsahu potvrdil, že rozhodčí postupoval správně. Disciplinární komise také zhlédla záběry zmíněného souboje a jednomyslně se shodla, že důvody předložené Slavií v podnětu jsou neopodstatněné. Naše komise deklarovala, že bude velmi přísně trestat surovou hru, avšak tento projednávaný případ tyto znaky podle názoru komise nenese."

Komentáře (43)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 18.03.2010 19:18 |  
    0 0

    Očekávané rozhodnutí.

  2. Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

    Richi (admin)     před 15 lety 18.03.2010 19:29 |  
    0 0

    Správné rozhodnutí

    • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

      PetCC     před 15 lety 18.03.2010 20:12 |  
      0 0

      Asi jsi to neviděl naživo z 20 metrů jako já, nikdy jsem nic horšího na fotbale neviděl.

      • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

        slaviator     před 15 lety 19.03.2010 10:52 |  
        0 0

        Richi to myslí, bych řek, ironicky :)

    • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

      Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 18.03.2010 20:34 |  
      0 0

      Dobrý večer Vám všem přeji,
      tak rozhodnutí DK není pro mne žádným překvapením. Nijak mi to srdce nezlomilo a "výblitky" novinářů už teprve ne. Protest byl dán asi z povinnosti a dál bych se v tom už nepatlal. Je tu jasně nastavený trend tvrdé hry a mi se s tím budeme muset vypořádat. To je náš problém a v dalších zápasech s tím musíme počítat. Tím nemyslím, aby naši hráči běhali po hřišti jako stádo divokých trotlů a mydlili to hlava nehlava. Je dobře asi občas přitvrdit, ale v rámci možností. Navíc si myslím, že ten protest bude kontraproduktivní v tom, že po našem každém tvrdším zákroku to bude sledováno arbitrem obzvláště úzkoprse. Ale dobrá, počítejme s tím. Je pro nás důležité si vzít body z remizy s Teplicemi už v následném zápase na Slovácku a zkusit vrátit Liberci tu maškarádu, co tam s námi předvedl ten rozhodčí Královec. Se Spartou je nutné se do toho pustit naplno, nedat ani metr a uvidíme. Hlavně lidičky na ty zápasy přijďte, je nás tam málo.
      A ještě se vrátím k rozhodnutí DK. Nechci malovat čerta na zeď a přivolávat nějaké další zranění. Ale takhle nastavený trend tvrdosti nepřinese našemu fotbalu nic dobrého a techničtí hráči úplně vymizí. Proč by si tu měli nechávat lámat kosti? Počkejme na další dění a uvidíme, při jaké příležitosti se jednomyslná DK otočí s názorem jako na kolovrátku o 180 stupňů. Kdo čím zachází, tím také schází. Hlavně se nenechme vyprovokovat k blbinám na hřišti a k nějakým ufňukaným prohlášením a reakcím na rozhodnutí DK. Právě výhrou na Slovácku ukažme, že jsou nám odborníci z DK "u prdele" (omlouvám se za sprostý výraz, ale lepší neznám) a až bude (nedejbože) zraněna nějaká ikona či osobnost ligy, uvidíme kdo spustí pláč. Máme sice dost zraněných hráčů, ale máme koho postavit, tak se do toho musíme zarafnout a makat. Navrhoval bych, aby už žádné další protesty podávány nebyly. Je to zbytečné a nic neřešící. Spíše jsme na tahu teď my, fanouškové a už se těším na to, že naše příští choreo tomu bude odpovídat.
      Sokrates55

      "Leve fit, quod bene fertur onus"
      Břemeno, které ochotně neseš, se stává lehkým. Ovidius

      • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

        DrFe1     před 15 lety 18.03.2010 21:39 |  
        0 0

        S tím nepodáváním protestů si nejsem jistý, když DK sama od sebe zásadně nekoná. Spíš by to chtělo podat nějáký podnět svazu, aby DK začal fungovat tak jak má tj. sama aktivně řešila podobné situace. Mají plná ústa řečí o potírání surové hry a nedělají absolutně nic.

        To abysme soupeři opláceli stejnou "prasečí" mincí se mi moc nelíbí, tím si v ničem nepomůžeme. Oni nebudou hrát méně tvrdě (možná spíš naopak) a my se tím akorát vystavíme nebezpečí karet a vyloučení. Navíc Slávii tohle nikdy nebylo vlastní a ani bych nechtěl abysme se snižovali na úroveň těch nekopů. To povede jenom k další degradaci hry. Někteří tady dokonce navrhovali abysme najmuli nějákého "zlého muže", který by tvrdou hru oplácel. To už mi připadá úplně nemyslitelné.

      • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

        slaviator     před 15 lety 19.03.2010 10:53 |  
        0 0

        Jednoduché, kdy otočí o 180 stupňů... až se někdo takhle zraní Spartě.

  3. Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

    denydzlSKS     před 15 lety 18.03.2010 20:32 |  
    0 0

    nu což, hlavně aby uspěla v ondrášovka poháru!!

  4. Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

    jack09     před 15 lety 18.03.2010 20:58 |  
    0 0

    kdo mel moznost koukat na zapas EL werder-valencia? tak tomu rikam fotbal, 4:4 a plno dalsich sanci, jeste ted nevychazim z udivu

  5. Skandální!!!

    hajda     před 15 lety 18.03.2010 21:04 |  
    0 0

    Rozhodnutí DK je z mého pohledu předsedy ORK jižní Čechy naprosto skandální a mám na základě něj důvodné podezření o nízké kvalifikaci členů DK.

    Porušení pravidla 12 - mj. vražení do soupeře, způsobem, který je podle názoru rozhodčího nedbalý, bezohledný nebo který je proveden za použití něpřiměnřené síly.

    Výklad k pravidlu 12 - zakázaná hra:"Boj o míč smí být tvrdý, ale musí být čistý, bez zákeřností a hráči mají respektovat soupeře. Veškeré počínání hráčů má být za všech okolností slušné a korektní. Úsilí hráčů o dosažení výsledku nesmí být v rozporu se zásadami sportovní etiky. KAŽDÝ HRÁČ JE POVINEN DBÁT O BEZPEČNOST JAK SVOU VLKASTNÍ, TAK I BEZPEČNOST OSTATNÍCH HRÁČŮ."

    Příkladový sazebník disciplinárního řádu: Příloha 1 - odst. 5 bod b) Provinění proti pravidlu 12: "Trestá se zastavením činnosti na šest týdnů až osm měsíců, jestliže došlo ke zranění hráče, které mělo za následek jeho odstoupení ze hry, zejména mělo-li za následek pracovní neschopnost postiženého."

    A na závěr uvedu, že podmínkou pro udělení disciplinárního trestu není předchozí vyloučení.

    Takže Matula měl dostat nejméně šest týdnů!

    • Re: Skandální!!!

      DrFe1     před 15 lety 18.03.2010 21:27 |  
      0 0

      Děkujeme za výklad pravidel. Já jen dodám, že i z hlediska selského rozumu (kterému by to mělo odpovídat především) je odůvodnění, že se nejdedná o surovou hru opravdu směšné. Nebo spíš smutné. Další věc je, že DK nekoná, pokud jí někdo nedá podnět (viz např. faul Jeslínka na M.Černého v utkání se Střížkovem). Proklamace DK o potírání surové hry jsou proto opravdu absolutně nevěrohodné.

    • Re: Skandální!!!

      quelhar (admin)     před 15 lety 18.03.2010 21:36 |  
      0 0

      Mimochodem je zajimave, ze velkou diskuzi o tomto zakroku v poslednich trech dnech nedoprovazi zadny obrazovy material - nikde v tisku jsem nevidel zadnou fotografii zakroku, sportovni zpravy v TV jsem pravda nesledoval peclive, ale minimalne dnes CT neukazala video toho zakroku, kdyz oznamovala zamitnuti podnetu DK.

      • Re: Skandální!!!

        DrFe1     před 15 lety 18.03.2010 21:43 |  
        0 0

        Já když jsem četl že nejdřív prostudovali zápis rozhodčího a delegáta, tak mě v první chvíli napadlo, že se ani DK na ten záznam nepodívala :-o Naokenec překvapili tím, že se alespoň na ten záznam podívali a nespolehli se jenom na nějákou tištěnou zprávu :-o
        To je takový formalismus, dělají to přesně naopak než normální člověk, pro kterého je samozřejmě důležitější co sám vidí na TV záznamu a ne co viděl delegát z tribuny.

        • Re: Skandální!!!

          bongor     před 15 lety 18.03.2010 23:16 |  
          0 0

          hajda nám to vysvětlil,za přesné znění taky děkuji,ale co je to platné,když ho neznají ti "nejpovolanější",nebo spíš dělají že to neexistuje.To s tím tvrdolínem jsem navrhoval doktore já a nadále
          to podporuju,dnes o to víc,když jsem si přečetl trapné rozhodnutí
          té nanicovaté komise.
          Zkrátka kdo tvrdil,že se v kaprlize něco změní,tak se nyní přesvědčil že nikoliv.Ono totiž to tak chodí i na úřadech,třeba na ministerstvech.
          Když se změní ministr,tak 90% personálu zůstává a stejně si dělá co chce,to znamená to samé co předtím.Z ministra,potažmo předsedy svazu si dělají akorát tak srandičky

          • Re: Skandální!!!

            Tonda     před 15 lety 19.03.2010 01:05 |  
            0 0

            je to opravdu skandální... nedokážu pochopit postoj novinářů ani té komise, a ostatních rozhodčích...

            novináři to zesměšňují, podle komise a rozhodčích tobyl běžný faul na žlutou...

            Já se ptám, co tak běžného na tom zákroku je? Matula naskočil do protihráče zezadu, bez hraní míče, Janda o nárazu - který byl celkem silný, vůbec netušil. Matula tímto faulem způsobil Jandovi zranění kvůli kterému nemohl Janda dohrát zápas, a nejspíše ani příští zápas nebude moci hrát. To že se u toho sám Matula zranil je další věc. Podle mě matula svou neohleduplnou hrou ohrozil soupeřovo zdraví. To mi stačí k tomu abych dal Mikulovi jasnou červenou a další disciplinární tresty..

            Bavit se o úmyslném zranění nemá smysl. Nevěřím že fotbalisti chtějí někoho úmyslně zranit, aspoň ne na tehle urovni.. a jak se dá ten úmysl zjistit? to by mě celkem zajímalo..

            Klein, když zavřu obě oči, hrál velmi důrazně, tenhle důraz byl podle pravidel a holt stalo se co se stalo. důraz beru, ale taky by měl mít svou mez. Ale zákrok Matuly neměl nic společného s důrazem. byla to jeho bezohlednost a hloupost. Naskočit takhle zezdu do hráče který o něm neví...

            Za co se tedy budou udělovat ty červené karty? Co horšího bypři tom zákroku musel Matula ještě udělat aby dostal červenou?

            Jsem z toho znechucený..

            • Re: Skandální!!!

              Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 19.03.2010 10:35 |  
              0 0

              Musel by Jandovi roztrhnout hlavu loktem, tak aby krev stříkala až na rozhodčího o 5 metrů dál. Pak by možná použil ten svůj mirkofon aby se Maceli a podobnejch kokotů zeptal jestli za tohle už má dát červenou.. trapáci jsou to a celé naše liga jakbys smet..

              • Re: Skandální!!!

                slaviator     před 15 lety 19.03.2010 10:58 |  
                0 0

                5 metrů je málo, to by dostal Janda kartu žlutou za simulování....

    • Re: Skandální!!!

      TKutnik (přítel SN)     před 15 lety 19.03.2010 02:16 |  
      0 0

      "Prostudovali jsme zápis rozhodčího i delegáta, který popsal souboj hráčů Jandy a Matuly jako běžný souboj, ve kterém nebyl úmysl ani surovost ze strany faulujícího hráče."

      Mě hlavně udivuje, že v tom NEBYL ÚMYSL

      • Re: Skandální!!!

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 19.03.2010 07:01 |  
        0 0

        Proto jsem to i ve svém výše uvedeném příspěvku napsal.
        Oni tohle přesně chtějí, aby nás to rozhodilo, otrávilo a znechutilo. Abychom se ukázali jako bolestínci. Na tuhle hru nesmíme přistoupit a proto tam píšu to, co píšu. Proto se domnívám, že další protesty jsou zbytečné a je třeba se s tím poprat. Nic jiného nám nezbývá. Alespoň co vím, tak na naší straně je např. Kubíček z Olomouce, vedení Baníku Ostrava. Některé kluby s tváří jakoby neutrálně a čekají, jak se to vyvrbí a komu polezou do zadku. To je ale teď jedno. My musíme prostě bojovat a kluci už to v kabině vyřešili. A doufám, že do toho půjdou tak, jak si to řekli. A Standa Vlček si myslím, že tu kapitánskou pásku nosí oprávněně.
        Moc sice husity nemusím, ale nepřátel se nelekejme a na množství nehleďme. Slávističtí bojovníci, hrrrr na ně. Sokrates55

        • Re: Skandální!!!

          Kactus     před 15 lety 19.03.2010 08:50 |  
          0 0

          Dobrý den,
          stejně by se mělo něco dělat - ne třeba na hřišti, tam je potřeba makat a být připraven, že úder ramenem do hlavy není surová hra a zlomit někomu nohu je také normální - dle vyjádření DK.
          Spíš mně zaráží ta novinářská svoloč - tu bych příště vůbec na stadion nepouštěl, alespoň ne zdarma. Chceš vidět fotbal? Kup si vstupenku. Stejně tak bych přistupoval k bafuňářům ze svazu - aha, pan předseda chce vidět derby, tak ať si koupí vstupenku. A klidně bych začal hned s Libercem a pokračoval v derby.

        • Re: Skandální!!!

          japhy     před 15 lety 19.03.2010 09:30 |  
          0 0

          Nechtěl jsem jsem se o tom moc zmiňovat v rozjitřené atmosféře po zápase, ale teď jste mi to připomněl zmínkou o správném kapitánu Vlčkovi. Naši hráči mě docela zklamali, když nechali Risteho v tom utrpení samotného, resp. kolem něho stáli Tepličáci a oporou mu byl Vachoušek. Jasně, fakticky by mu tam moc nepomohli, ale...Víte, jak to myslím. A Vlčák potom v rozhovoru řekne něco v tom smyslu, že neměl žaludek na to, tam jít. Myslím, že bylo jeho morální povinností tam být.
          A k rozhodnutí DK - bylo toho napsáno spousta, ale myslím, že když už nic jiného, tak pár faktů je nezpochybnitelných. Byl to FAUL a došlo ke ZRANĚNÍ protihráče. To nestačí? Navíc zbytečnej, zezadu, na hlavu, blablabla...

          • Re: Skandální!!!

            DrFe1     před 15 lety 19.03.2010 15:53 |  
            0 0

            Máš pravdu, mě taky překvapilo, že kolem Risteho stojí tepličáci a naši hráči si ho moc nevšímají. Je to opravdu ostuda, naši kluci by se nad sebou měli taky zamyslet.

    • Re: Skandální!!!

      slaviator     před 15 lety 19.03.2010 11:02 |  
      0 0

      Dvojí metr, už zase, Švancara dostal přesně podle tohoto šest zápasů, Matula ani jeden..

  6. Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

    KING25     před 15 lety 19.03.2010 09:53 |  
    0 0

    Tak mám takový pocit, že na svazu si řekli, že chtějí mít více řepků. Nechápu, jak někdo může souhlasit stímhle rozhodnutím!

    • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

      jiras     před 15 lety 19.03.2010 11:34 |  
      0 0

      Problém je v tom, jak to R&D komentovali. Udělali blbce ze sebe, potažmo z celé Slavie. Stížnost ano, Matula je debil, ale o nějakém nenastupování už nikdy do první ligy měli držet hubu. Když jde podnět na disciplinárku kvůli brutálnímu zákroku protihráče, logicky asi musí přijít i stížnost na rozhodčího, když za to dal žlutou, byť jako úplně nejhorší nebyl, pískali nás už mnohem horší. Ale těmi stížnostmi to mělo skončit, komentář měl být "Nesouhlasíme s potrestáním Matuly, který tvrdým faulem loktem na hlavu vyřadil Jandu ze hry." T9m to mělo končit. Těmi komentáři zase nahráli na smeč takovým d polointeligentním opicím jako je slávistický kamarád Filip S, ale i dalším. V té atmosféře ani nic jiného nastat nemohlo a naopak se to teď obrátí proti nám. R&D by měli fakt radši vážit rétoriku.

  7. Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

    slaviator     před 15 lety 19.03.2010 11:05 |  
    0 0

    Takže můžeme už začít počítat zraněné po derby, kolik jich bude? Dva? Tři? Jestli hráči jako Kladrubský, Hušek apod budou mít volné ruce (resp nohy a ramena a lokte) k tomu zranit naše hráče, počítám že v prvním derby nám beztrestně vyřadí možná půlku kádru... a v těch dalších dvou budeme hrát s dorostencema?

    • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

      Jiri1     před 15 lety 19.03.2010 14:31 |  
      0 0

      Zdravim , mam dotaz , co jste cekali, ze Nam discilinarka pujde na ruku , vyjadreni komise rozhodciich, pravidlove komise, delegata , to vsechno stalo proti nam, jiste i Ja tvrdil treba znamym bafikum z Plzne , ze slo o umysl , jenze , oni rkaji takovych zakroku jsou na vsech urovnich tucty , pocinaje ligou a konce 4 tridou. Co je horsi, opet jsme ti ubrecenci, ukrivdenci, kteri si v ocich siroke fotbalove verejnosti stezuji na vse a vsude. Mluvite o Cernem, diskutoval jsem s jednim z kameramanu, odvetil mi , stezuje si snad CT a jine teevize , ze dodnes temer 2 roky po otevreni neni mozne kabely na prenos vest v zemi , nebo , ze pristupove cesty na stadion jsou dost riskantni, ze dratyx vedene dodns casto jen vzduchem jsou velke riziko a ze vlastne s televizi se jaksi v Edenu nepocitalo. Proste pojdme na zem , zabyvejme se momentalni situaci a snazme se uvazovat nejen jako fandove , ale i priznivci celeho fotbalu.

      • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

        slaviator     před 15 lety 19.03.2010 14:41 |  
        0 0

        Dráty vedené vzduchem? Přístupové cesty na stadion jsou dost riskantní?

        • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

          Jiri1     před 15 lety 19.03.2010 14:57 |  
          0 0

          Ano, dodnes pres sliby majitele stadionu je to pokazde pro lidi z televizi docela vzruso postavit kam,ery a privest draty, dodnes se proste nic nezmenilo.

          • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

            jiras     před 15 lety 19.03.2010 15:01 |  
            0 0

            Když to ČT zaplatí, tak nebude problém. Proč by Slavia měla pro ČT dělat nadstandard, když za předkola jsou ochotni nabídnou maximálně tisícovku?

            • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

              Jiri1     před 15 lety 19.03.2010 15:22 |  
              0 0

              Zdravim a to je presne i reakce CT, on to zadny ndstandart bohuzel neni, v Edenu to vedeni dratu , ale treba i postaveni kamer proste nikdo moc neresil a pritom je to povinnost. A ta tisicovka , odpovi ti slovy komentatora CT s kterym jsem to tak nejak probiral, penize na sport a potazmo tv staby jsou dost sledovane, Otik to ma presne nalinkove a je hlavne v posledni dobe jen obetnim berankem ve snaze CT snizit naklady za kazdou cenu, takze o nejakem placeni predkol nemuze byt v soucasne dobe bez sponzora ani rec a pozaduje to v celem Cesku jediny klub. tj., Slavia

              • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

                DrFe1     před 15 lety 19.03.2010 15:58 |  
                0 0

                Mě zaujala na stadionu pozitivní věc a to sice, že se omítají zdi nad tribunami. Takže některé věci se zlepšují. To jaké mají podmínky pracovníci TV nejsem schopen posoudit, ovšem zastávat se takhle Blekoty, který se nám mstí jak pětiletý fracek považuji za hodně nemístné.

                • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

                  Jiri1     před 15 lety 19.03.2010 16:10 |  
                  0 0

                  Ano, ale i kolem toho bylo dusno, muzes hadat , kdo to plati , nezastavam se duchodce Oty, rikam, ze nase politika vuci CT neni prozirava, rikam, ze Ota ma velmi blizko k duchodu a ze by byla skoda pracovat s cejchem jedineho klubu v CR, ktery se neni schopen s CT dohodnout. Ja jsem se s dotycnym redaktorem dohadoval , ale po overeni dat jsem mu musel dat za pravdu.Slavia proste nemuze jedina rvat , ze CT dava malo penez, Slavia je jedina, ktere vadi prenosy ,. Slavia je jedina , ktera neni schopna komunikovat s CT, to proste zdaleka neni jen Otovi.

                  • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

                    quelhar (admin)     před 15 lety 19.03.2010 20:07 |  
                    0 0

                    Ze CT dava malo penez, nerve zdaleka jen Slavia. Je to nazor minimalne take Petery, psal to ve svem blogu. Myslim, ze vic penez za TV prava by chteli vsichni, jen Slavia si o ne rika nahlas i v pripade predkol ev. poharu.
                    Vsichni vedi, ze postaveni ceskeho fotbalu jako sportu vuci televizim je v evropskem kontextu naprosto ojedinele - myslim, ze nikde kluby nedostavaji za TV prava tak male procento svych rozpoctu, jako prave u nas. To, ze Slavia se s tim aktivne snazi neco delat prece nemuze byt brano jako minus, aspon ne v normalnim civilizovanem svete. Jenze tady Slavii ostatni kluby akorat podkopavaji nohy a misto jednotneho postupu jsou radi, kdyz je TV odvysila zadarmo (v poharech).

                    Snad vsichni fotbalovi cinovnici si zoufaji, jak jde cesky fotbal dolu, ale nikdo z nich s tim nechce nic delat a hodne z nich ten upadek jeste tise podporuje - viz treba rozhodnuti a cela medialni situace kolem Matuly. Kritizovat Dolezala s Rosenem za to, ze se s tim aktivne snazi neco delat, to mi prijde nemistne.

              • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

                slaviator     před 15 lety 19.03.2010 16:16 |  
                0 0

                No, jestliže podle Oty by platili jenom za mýtné pro pražský přenosový vůz Praha-Ostrava-Praha půl milionu... Tak chápu, že šetří a že neposílaj tak často přenosove vůz do Jablonce (například), protože to by bylo takovejch dvě stě tisíc asi (podle něj), a radši to frknou na Slavii v pondělí od 17:30...

                • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

                  Jiri1     před 15 lety 19.03.2010 18:04 |  
                  0 0

                  Nezlob se , Jablonec v Ostrave , ale i dalsi prenosy byl muj argument, Ja nevylucuji aversi vstahu hlavne Dolezal , Rosen a Cerny , ale kdo to nevi to se tahne uz temer od prichodu Dolezala, kdy rozzureny Cerny odjel z jednoho zapasu na Strahove a vse ostatni na to jen navazuje.A vsichni tvrdej mi nic , m mzikanti a odnasi to hlavne fandove , kteri nevidi sve kone v normalnich casech. Vyraznou merou k tomu prispivaji i Vase hitovky , ktere pak nektere slabsi povahy vedou k nrskutecnym napadum, treba napadnout techniku CT zaparkovanou v Edenu ci poradat protesty. Ano resme to , ale s klidnou hlavou, s fedomim , ze vsichni lide z CT nas nemaji za blby a byla by skoda o ten nazor prijit.

                  • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

                    slaviator     před 15 lety 19.03.2010 18:55 |  
                    0 0

                    Jaké hitovky?

              • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

                jiras     před 15 lety 19.03.2010 17:24 |  
                0 0

                Jestli je Ota v současné době obětním beránkem nevím, ale tohle není věc posledních dní, týdnů či měsíců. Zaslouží si to. Když nejsou peníze, tak pak nechápu, jak je možné, že třeba před týdnem šly dva zápasy EL za sebou. X desítek milionů na Olympiády je, pár maximálně set tisíc na předkolo ne. Že by se ČT v Edenu měla tak špatně? Tak tam na protest nemusí chodit, aspoň ne tak často. Jaké to mají např. u vačnatců v sousedství, na Kladně, Strahově nebo v Příbrami? Zvláštní - na hokej ty prachy vždycky mají. Já bych jim to tolik nežral.

                • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

                  Jiri1     před 15 lety 19.03.2010 17:35 |  
                  0 0

                  Ale , presne tytez otazky jsem polozil , odpoved na ne . Olympiada je proste prioritou . kterou chte nechte musi ctit i vedeni televize , pocet TV pracovniku tam byl nizky a cast platily jine organizace treba Bosaka COS, jiste nekteri bossove tam byli tzv na hovno ale..... Koneckoncu jeste neni rozhodnuto, jestli CT uplatni opci i na dalsi roky na ligu. Vysilani Evropskych poharu je prodavano v baliku a vyplati. Lze polemizovat o nekterych prenosech viz basketbal . CT vychazi ze vsemi kluby to je stanovisko i temer vsech a podminky jsou kritizovany prave v Edenu. A na zaver nezeru to, jen se snazim videt ty veci v sirsim kontextu. A Dolezal, po volbach na valne hromade si vzal na starost prve tuto problematiku, po pul roce se uz soustredil jen na exekutivu a z teto prace potichu vycouval.

                  • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

                    jiras     před 15 lety 19.03.2010 20:39 |  
                    0 0

                    ČT je naivní pokud čeká, že když na jedné straně vrazí do něčeho těžké prachy, tak jí na druhé bude dávat někdo něco zadarmo. Ale nejde jen o Olympiádu nebo basket, ČT neplní svou roli jako celek, na český sport nemá, ale na pičoviny jako Sex ve městě ano...

                    Jinak pokud je to taková idylka, proč si veřejně stěžoval Petera? Přidali by se i další, ale někdo nemá důvod, někteří jako např. Kladno nebo Bohemians sílu, jiní zase třeba už úplně rezignovali na to, že by mohly být příspěvky od televize nějakou větší položkou v rozpočtu.

  8. Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

    slaviator     před 15 lety 19.03.2010 11:15 |  
    0 0

    No tak ve včerejší TZ je "výsledek" stížnosti na Otíka, resp výsledek není žádný, jaksi to hodili úplně pod stůl. Ač prostě vysílání má dle zákona vyvážené, tak asi mohou stále vysílat nakonec jeden tým (Slavii) a poškozovat jí tak, resp její pražské (a z blízkého okolí Prahy) fanoušky, zatímco Spartu vysílat mohou jednou za uherák a to ještě jen derby a sem tam nějaké to venkoví utkání, čímž jí zase poškozujou fanoušky co se nedostanou na zápas, poškozujou i diváka, co je přejeden Slavií v televizi... Asi je normální vysílat šestej tým ligy dokola, zatímco první a čtvrtej nárazově, druhej hodně namátkově, třetí (Jablonec) snad v televizi ještě nebyl... Ale podle Rady to vyvážené vysílání (asi) je...

    viz: http://www.rrtv.cz/cz/files/press/TZ_06_10.pdf

    Konec strany 5, začátek strany 6 - vzali na vědomí stížnosti na Kriminálku New York (obecně), na Futuramu a Simpsony (obecně), na Otíka nikoliv - ač stížnost byla poslaná 9.3. a vyjmenovávaj tam stížnosti podané až do 10.3...

    By mě teda zajímalo, že jestliže je STUDIO Fotbal vyvážený pořad, co chtějí sakra prozkoumávat na Simpsonech (???), Futuramě (???) či Kriminálce New York (???)

    • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

      bongor     před 15 lety 20.03.2010 07:55 |  
      0 0

      Celá tahle causa je vyvolána zcela popleteným postojem naší veřejnosti.Slavia má nějakou nálepku,kterou ji obdařili bolševici,kteří se jí báli a chtěli ji zlikvidovat. A je jedno,jestli si stěžujeme nebo ne,vždycky na nás stejně saiverové a spol,něco vytáhnou.
      Taková ta umělá nenávist vůči Slavii je zakořeněná.Když ti někdo 40 let tvrdí,že je něco špatné,nebo ubrečené,tak tomu v podvědomí nakonec uvěříš.Bolševik věděl na čí city zaútočit a vybral si za hlavní cíl skupinu různých hospodských vejpitků co z 90% fandí letné.
      Zatím nám nezbývá,než se přizpůsobit to je přitvrdit,aby si na nás hned tak někdo nedovolil.Tahle sezona je po tom posledním zápase
      asi v háji,tak třeba i za cenu vyloučení.Když DK uznala,že ty zákroky proti našim hráčům jsou v pořádku a zcela v rámci pravidel,tak musíme hrát podle těch jejich pravidel.

      • Re: Slavia u disciplinárky neuspěla

        Kactus     před 15 lety 20.03.2010 14:01 |  
        0 0

        jo jo, loktem do hlavy je jenom zluta, zlomena noha neni nic.