Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Slávisté v zahraničních ligách

Podívejme se na stručnou rekapitulaci působení bývalých slávistů, kteří v současnosti hrají v zahraničí, aktuální k 28.2.2010.

Radek Černý nastoupil za Queens Park Rangers v Championship (2. anglická liga) do prvních 24 utkání, v nichž vychytal 3 nuly a drží průměr 1,5 obdrženého gólu na zápas; od ledna 2010 však plní roli náhradního brankáře. Není bez zajímavosti, že 36-letému brankáři končí smlouva s QPR, kterému hrozí sestup do 3. ligy, v červnu tohoto roku.

Ondřej Čelůstka se v US Palermu, které bojuje o 4. místo italské Serie A zaručující kvalifikaci do Champions League, zatím neprobojoval ani na lavičku nabitého kádru.

Martin Latka se stal jedním ze základních pilířů sestavy Panionisu Atény. V letošním ročníku odehrál 18 zápasů a v polovině ledna vsítil svůj první gól v Superlize.

Marek Suchý nastupuje pravidelně za Spartak Moskva v přípravných zápasech, ruská Premier liga startuje přespříští víkend.

Michal Švec poslední 3 zápasy holandské Eredivisie za SC Heerenveen nehrál, letos si připsal 16 startů v domácí soutěži a 4x zasáhl do bojů v Europa League.

Mickaël Tavares po soužení v Hamburgu, v jehož dresu odehrál na podzim ve 3 bundesligových zápasech pohých 33 minut, odešel v lednu na půlroční hostování do 1. FC Nurnberg, za který nastupuje pravidelně v základní sestavě.

Karel Piták se na konci loňského roku zotavil ze zranění kolene, ale v nabitém kádru Red Bullu Salzburg, který vede rakouskou ligu, do soutěžního zápasu dosud nezasáhl.

David Jarolím je již rok a půl kapitánem Hamburgeru SV, který opět bojuje o přední příčky Bundesligy a v Europa League se po vyřazení PSV minulý týden střetne v osmifinále s Anderlechtem. V letošním ročníku Bundesligy nastoupil David ve 23 zápasech a jedenkrát skóroval.

Lukáš Jarolím sbíra poslední dobou starty za AC Siena po minutách, celkem jich má letos 13 v Serii A (z toho pouze jediný celý) a 1 v italském poháru.

Dušan Švento je jedním z nejlépe hodnocených hráčů rakouské Bundesligy a tahounem Salzburgu. Ofenzivní záložník vsítil již 4 góly v lize (na dalších 6 přihrál), další 2 přidal v Europa League a 1 v kvalifikaci Champions League.

Rudolf Skácel nastoupil po svém odchodu do AE Larisa do 5 zápasů v základní sestavě, ovšem jeho tým získal za tuto dobu pouhé 3 body a setrvává v suterénu řecké Superligy.

Filip Trojan odehrál 20.2.2010 za 1. FSV Mainz 05 svůj letošní první zápas německé Bundesligy od zranění kolenních vazů v dubnu loňského roku. Mainz se jako nováček Bundesligy pohybuje v polovině tabulky.

Tomáš Necid očekává začátek ruské Premier ligy a my se nechme překvapit, zda překoná svých 9 gólů z nováčkovské sezony. Napínavý bude také odvetný duel osmifinále Champions League, v němž se Necidova CSKA střetne 16.3. s FC Sevilla; přidá Tomáš další zásah v ChL?

Pavel Fořt se v Arminii Bielefeld rozehrál k slušným výkonům, v 19 zápasech vstřelil 7 branek a jeho tým bojuje o návrat do německé Bundeligy.

Komentáře (64)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Slávisté v zahraničních ligách

    martin08     před 15 lety 04.03.2010 08:27 |  
    0 0

    Nevite nekdo jak je to s tim Trojanem a Slavii? Naposled co si pamatuju byla zminka ze pozadujeme penize za nej a hnali jsme to az na UEFU.. ???

    • Re: Slávisté v zahraničních ligách

      slimak     před 15 lety 04.03.2010 09:18 |  
      0 0

      uefa dala tenkrat za pravdu Schalke a nic jsme nedostali, bylo to tak pred cca 4 roky..

      jinak, docela bych v lete uvital Karla Pitaka, neocekavam, ze se ted po zraneni prosadi v kadru Salzburgu..Sice hrace na pravou stranu mame, ale Karel byl hrac, co dokazal vzit zodpovednost na sebe a umel hru strhnout to nam ted trochu chybi..umim si ho predstavit i utoku, ostatne utok puvodne hral..

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách

        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 09:30 |  
        0 0

        Já si myslím, že podobný hráč se pomalu stává z Grajciara. Naposled to předvedl právě proti Střížkovu.
        V útoku bych viděl radši mladý kluky ale ve středu zálohy by to chtělo někoho zkušeného. Pokud tam nezačne hrát teda Grajciar, já bych ho tam zkusil.

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách

          slimak     před 15 lety 04.03.2010 11:24 |  
          0 0

          tak tak, grajciar je urcte na dobry ceste, ale este si pockam, az tuto hru bude predvadet dlouhodobe..jinak, je to trochu jinej typ nez Pitak, ktery byl vic technickej..

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách

            korwin     před 15 lety 04.03.2010 12:25 |  
            0 0

            Mno, zaloha j. cerny-trapp-pitak/jarolim-grajciar by nemusela byt k zahozeni :-)

  2. Re: Slávisté v zahraničních ligách

    Viking     před 15 lety 04.03.2010 09:34 |  
    0 0

    Kde se ten střelec v Dušanovi probudil, to je mi záhadou. U nás netrefil pomalu ani statkářovu stodolu...

    • Re: Slávisté v zahraničních ligách

      martin08     před 15 lety 04.03.2010 09:44 |  
      0 0

      u nas prvni sezonu dal 5branek.. ale pak to s nim v golovym ohledu slo z kopce :)

    • Re: Slávisté v zahraničních ligách

      LordEdmund     před 15 lety 04.03.2010 09:44 |  
      0 0

      tak pár gólů taky dal.Po té operaci kolene už to ale nebylo ono a do zakončení se nedostával tolik. Navíc nějakej zápas v obraně, to pak máś k bráné daleko:-)) Jinak, zajímavej ćlánek.Pitáka bych bral, ale asi bude pořád dost drahej a jak je na tom s formou těžko soudit.Fordovi a Latymu moc přeju že se takto prosazují.neměli to vždycky lehké ve Slavii a třeba kritiku Forda při jeho posledním angažmá ve Slavii jsem vůbec nechápal.

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách

        quelhar (admin)     před 15 lety 04.03.2010 09:46 |  
        0 0

        Myslim, ze velka cast te kritiky byla proste proto, ze hral misto Pekharta.

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách

          lassiter     před 15 lety 04.03.2010 10:19 |  
          0 0

          Hm a nebyla velká část kritiky spíš proto, že i když nastoupil v prvních deseti ligovejch zápasech devětkrát od začátku, tak v nich vstřelil jeden jedinej gól, což je asi míň než většina fanoušků od prvního útočníka ve Slavii očekává?

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách

            martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 10:25 |  
            0 0

            Nj, ne vse se toci okolo problemu odchovancu..:-))). Ale pak zacal davat goly a vsichni byli v zasade spokojeny...

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 10:22 |  
        0 0

        To jsem ani nezaznamenal, ze by by Ford nejak zvlast kritizovan pri poslednim angazma.. odhlednu-li od diskuse dvou lidi zde, kteri se stale dohadovali, esli je lepsi Ford nebo Pekhart..:-)).

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách

          Viking     před 15 lety 04.03.2010 10:24 |  
          0 0

          Pánové, zlatej Ford oproti podzimnímu Vlčákovi...

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách

        PetCC     před 15 lety 04.03.2010 10:26 |  
        0 0

        Tak to si asi nezažil celé jeho působení ve Slavii. Za ty 4 roky hrál slušně jen poslední půlrok, předtím to bylo jen trápení (moje). Byl stejně nebezpečnej jak před soupeřovou, tak před naší brankou. Hrál jen tím směrem, kterým byl při přihrávce otočenej, to si nedělám srandu, tak to bylo. Pořád mám před očima, jak dostal přihrávku na soupeřovu půlku, ideální na rychlý protiútok. Jak jsem ovšem už předpokládal, neotočil se a neběžel k soupeřově brance, ne, on míč vracel obráncům! A to tak šikovně, že přihrál soupeři a ten šel sám na brankáře. Naštěstí to nakonec gólem neskončilo, ale mě bylo jasný, že Fořtovi se smí přihrát jen ve vápně soupeře, jinak je to pro nás nebezpečí.
        Takže jsem byl šťastnej, že se nám ho tenkrát povedlo prodat a dost zklamanej, že přišel zpátky. Čekal jsem tedy, jestli se třeba zlepšil. No, mírně ano, ale nestálo to za řeč, protože nakonec z toho bylo očekávaných tak 10 zápasů špatných, 2 slušné a 2 kvalitní, s gólovým průměrem zhruba stejným, jako měl u nás Toleski. Ten ale nedostal ani polovinu času co Fořt.

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách

          quelhar (admin)     před 15 lety 04.03.2010 10:41 |  
          0 0

          K tomu poslednimu - Toleski dal za Slavii devet branek. Tri z toho v poharu CMFS proti Rakovniku a Sezimovu Usti. V lize tedy sestkrat, pricemz jeho hraci cas v lize byl 1197 minut. Fort dal pet branek, vsechny v lize a jeho hraci cas v lize byl 1063 minut. To dava prumer pro Toleskiho 199,5 minuty na gol a Forta 212,6 minuty na gol. Podle me jsou ve vsech statistikach srovnatelni.

          Z meho subjektivniho hlediska byl Fort tymu prospesnejsi nez Toleski, protoze se vic zapojoval do kombinace, ale to lze tezko dolozit nejakou statistikou.

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách

            Viking     před 15 lety 04.03.2010 10:54 |  
            0 0

            Ford se herně prosazoval úplně jinak, než když odcházel. Střelecky to bylo podobné ale jeho hra v poli byla daleko lepší. Dokázal udržet balon, vyhrával osobní souboje a zapojoval se do kombinací. Což při srovnání s Toleskim je jasné plus, góloví byli oba stejně...

            • Re: Slávisté v zahraničních ligách

              martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 11:00 |  
              0 0

              Presne tak, mel jsem z jeho hry stejny pocit.

            • Re: Slávisté v zahraničních ligách

              hiker42     před 15 lety 05.03.2010 14:22 |  
              0 0

              souhlas. PF hodně zlepšil práci s míčem a příhry v ofenzivě. o tom svědčí i jeho statistika v Bielefeldu, kromě 7 gólů má na kontě 6 gólových přihrávek..

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách

            DrFe1     před 15 lety 04.03.2010 12:21 |  
            0 0

            Jeden rozdíl tady je a to sice ve vyrovnanosti formy. Toleski ty góly měl tak něják rovnoměrně rozdělený, zatímco Fořt zahrál jeden zápas výborně a pět zápasů úplně marně. Navíc ta jeho nešikovnost a pomalost byla opravdu o nervy. Já mu přeju všechno nejlepší, je to sympatickej kluk, ale jsem rád že ve Slávii není.

            • Re: Slávisté v zahraničních ligách

              urs (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 14:11 |  
              0 0

              No já sem toho názoru, že kdyby tu nyní byl, tak jsme první se slušným náskokem :-)

              • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                DrFe1     před 15 lety 04.03.2010 19:37 |  
                0 0

                Třeba ano, ale spíš asi ne :-)

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách

          slimak     před 15 lety 04.03.2010 11:29 |  
          0 0

          tak to zasadne nemuzu souhlasit..fortovi vykony byly zpocatku nevyrazne, pozdeji se ale dobre rozehral a s Vlcek vytvoril hodne silnej utok, dobre se doplnovali..frt navic zas tak uplne malo golu nedaval - jeho 7+7 v poslednich dvou sezonach pred odchodem nejsou nijak zavratny, srovnej to ale z nasim a ostatnima utocnikama, kdy se pres 10 dokazal dostat jen Vlcek a Necid

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách

          DrFe1     před 15 lety 04.03.2010 12:23 |  
          0 0

          Souhlas s panem PetremCC

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách

        edenian     před 15 lety 04.03.2010 15:56 |  
        0 0

        Já sem jí teda chápal :-)

  3. Re: Slávisté v zahraničních ligách

    Viking     před 15 lety 04.03.2010 12:20 |  
    0 0

    12:10
    Televizní zápasy 19. kola první fotbalové ligy: sobota 13. března Slavia - Teplice 18.20 ČT4, pondělí 15. března Brno - Ostrava 17.30 ČT2.

    Jdi do prdele Oto!!!

    • Re: Slávisté v zahraničních ligách

      quelhar (admin)     před 15 lety 04.03.2010 12:35 |  
      0 0

      No aspon ze to neni v pondeli...

      Ale jinak se Ota fakt vytahuje - prvni tri kola, tedy sest TV prenosu a z 12 tymu hrajicich techto sest zapasu vysila jen trikrat tymy z prvni ctyrky, ktere si to maji rozdat o titul, z toho dvakrat Banik a jednou Teplice. Ani jednou Spartu, ani jednou Jablonec, zato Strizkov, Pribram, Budejovice a Brno.

      Na Slovacku v dalsim kole jsme taky v TV (pondeli), takze z 20 kol jsme desetkrat v TV.

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách

        quelhar (admin)     před 15 lety 04.03.2010 12:47 |  
        0 0

        Jinak nevim jak ostatni, ale krome toho, ze pondelni termin vyznamne ubira fanousky, tak je to podle me i nejmene vyhodna pozice, kdy se tym dostava pod tlak tim, ze musi reagovat na vysledky souperu. Osobne bych dal vzdy prednost sobotnimu terminu pred pondelnim a tim, ze nas Ota da do TV v pondeli na Slovacku (posledni zapas kola), tak dalsi vlozene kolo jsme nuceni hrat ve ctvrtek, zatimco ostatni hraji ve stredu (krome Teplic se Slovackem), tedy opet jeden z poslednich zapasu kola.

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách

          lassiter     před 15 lety 04.03.2010 13:22 |  
          0 0

          což znamená, že další kolo v Ostravě, který předpokládam taky bude v televizi, budeme hrát v pondělí... :-)

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách

        DrFe1     před 15 lety 04.03.2010 12:51 |  
        0 0

        Mělo by nám sice lichotit, že jsme podle Oty hlavní a jediné hvězdy soutěže, ale už mě to taky pěkně se.e. Pondělní Slovácko mě nepotěšilo, ale na druhou stranu zaplaťpámbů že ty Teplice nejsou v pondělí, to už bych asi uvažoval o defenestraci toho monstra, což by byl mimochodem mimořádný fyzický výkon protlačit něco takového oknem.

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách

          Viking     před 15 lety 04.03.2010 12:53 |  
          0 0

          Proč asi není Sparta a Jablonec v TV...

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách

            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 12:57 |  
            0 0

            Je docela divný, že nedávaj i nás. I když z opačných důvodů než u Jablonce a Sparty. Asi to maj spočítaný..

            • Re: Slávisté v zahraničních ligách

              DrFe1     před 15 lety 04.03.2010 12:59 |  
              0 0

              A jaký jsou ty důvody ? Něják vám nerozumím.

              • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 13:06 |  
                0 0

                No tak asi aby si Spartička a Pelta užili hezky v klídku, "nikomu" na očích, ty svoje penaltičky atd, co je dovedou k tomu vysněnému prvnímu fleku. No a nás zas z té druhé stránky, aby nikdo neviděl jak nás zaříznou.. Ale asi to bude paranoia, protože nás v tý TV dávaj.. Mě by to ostatně bylo fuk, kdyby to nebylo pořád v ty posraný pondělí od 17:30..

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách

            lassiter     před 15 lety 04.03.2010 13:00 |  
            0 0

            sparta s olomoucí je v tv. já jen doufám, že čtvrteční zápas s libercem zodpovědní posunou ze 17:30 aspon o hodinu pozdějc.

    • Re: Slávisté v zahraničních ligách

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 13:02 |  
      0 0

      Napdalo mě, že kdyby jsme při zápase všichni skandovali Ota Černý, Prase tlustý, a tak pořád dokola, že už by nás do televize nedal :-)

      Ale zase komu se chce brát si jeho jméno do huby, ještě místo podpory našich fotbalistů..

    • Re: Slávisté v zahraničních ligách

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 13:42 |  
      0 0

      "Domácí utkání 21. kola Gambrinus ligy se Slovanem Liberec sehrají slávisté v Synot Tip Areně v Edenu ve čtvrtek 25. března. Začátek utkání je v 17:30 hodin." web Slavie

      Tak koukám, že chyba nebude pouze na straně Oty, tedy pokud nám něco nebrání odehrát ten zápas dýl než v těch ZKURVENEJCH 17:30!!!

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách

        martin08     před 15 lety 04.03.2010 15:54 |  
        0 0

        Slavia oficiálně požádá svaz o změnu úředního termínu výkopu zápasu s Libercem na 19 hodin," uvedl ředitel komunikace Ondřej Zlámal. "Víme, že brzké časy výkopu ve všední den našim fanouškům nevyhovují, časy televizních přenosů ale klub ovlivnit nemůže," dodal slávistický tiskový mluvčí.
        Ale to tam pribylo az pozdeji..

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách

          Viking     před 15 lety 04.03.2010 16:11 |  
          0 0

          Nepodepisovat TV smlouvu, nepodepisovat...

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách

            slaviator     před 15 lety 04.03.2010 17:36 |  
            0 0

            By mě zajímalo, co by se stalo, kdyby se nepodepsala. Jako jeden klub kdyby jí nepodepsal?

            • Re: Slávisté v zahraničních ligách

              slaviator     před 15 lety 04.03.2010 17:45 |  
              0 0

              tak jsem se schválně zeptal, prej to nejde vůbec, protože to nepodepisujou kluby jednotlivě, ale jde to jen přes STES a je to vícelété, tak jedině co by snad že teoreticky prej snad mohlo jít, že by se na Ligovým shromáždění vynutilo, že tam bude, že každej klub může být v TV maximálně třeba desetkrát za sezonu celkově... nebo maximálně pětkrát doma za sezonu... dvakrát za sebou že nesmí být v TV... apod. Ale zcela že by nebyl žádnej klub, protože by nic nepodepsla, to nejde, protože kluby nic nepodepisujou

              • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                lassiter     před 15 lety 04.03.2010 18:08 |  
                0 0

                No mně by ke spokojenosti stačilo, kdyby se zrušil termín pondělí 17:30. Pro mě za mě ať je Slavia v televizi klidně třicetkrát. Problém je, že nikoho kromě pražských týmů pondělí ani 17:30 netrápí, pač mimo Prahu se i v kanclu leckde pořád pracuje od šesti do dvou a chodí spát v devět. No a z těch pražských týmů Bohemku v televizi v podstatě nedávaj, no tu Spartu nakonec taky ne (a když, tak většinou v sobotu v její úřední termín, aspoň mi tak přijde), takže jedinej, komu to může vadit je Slavia. Ale podle tý Plzně na podzim si ani nejsem jistej, že to někdo z našeho vedení považuje za problém. Jo vlastně sem zapomněl ještě na Střížkov...

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách

        DrFe1     před 15 lety 04.03.2010 18:49 |  
        0 0

        No to teda je :-((

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách

          jnnxx     před 15 lety 04.03.2010 18:52 |  
          0 0

          Jak ,,přehrhl si"? Si to sám schválně neudělal, to ty řezníci....

      • Re: Slávisté v zahraničních ligách

        lassiter     před 15 lety 04.03.2010 18:52 |  
        0 0

        to už je směšné tohle :-(

        • Re: Slávisté v zahraničních ligách

          DrFe1     před 15 lety 04.03.2010 18:56 |  
          0 0

          Je potřeba najmout vymítače ďábla a Jarolíma podrobit exorcismu.

          • Re: Slávisté v zahraničních ligách

            jnnxx     před 15 lety 04.03.2010 18:59 |  
            0 0

            On ho fauloval Jarolím?

            • Re: Slávisté v zahraničních ligách

              DrFe1     před 15 lety 04.03.2010 19:06 |  
              0 0

              Ne, ale množství zranění tohoto druhu je u hráčů pod jeho vedením asi nejvyšší na světě. Tím netvrdím že zato může, ani netuším jestli se dá tohle něják tréninkem negativně ovlivnit nebo ne.

              • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                Jakubisko     před 15 lety 04.03.2010 19:48 |  
                0 0

                Tak když netušíš, tak laskavě drž hubu.

                • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                  DrFe1     před 15 lety 04.03.2010 19:53 |  
                  0 0

                  Proto se na to taky ptám, víš. Nevím proč bych měl držet hubu, mě teda tohle dost zajímá, protože jestliže je něco špatně, tak to může stát zdraví další naše hráče. Ale pro tebe je nedotknutlensot Jarolíma asi vyšším principem než zdraví hráčů, takže musíme držet hubu a čekat kdo další se zraní.

                  • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                    EdCable     před 15 lety 04.03.2010 20:23 |  
                    0 0

                    "Je potřeba najmout vymítače ďábla a Jarolíma podrobit exorcismu."
                    No to je otazka jak stehno

                    • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                      DrFe1     před 15 lety 04.03.2010 20:49 |  
                      0 0

                      Ta otázka je na sousední diskuzi u článku k Adamově zranění, protože mě jako laika zajímá nakolik je tohle ovlivnitelné tréninkem. To co jste uvedl je jenom vyjádření podivu nad tím, že má Slávia tolik zraněných, přičemž Jarolím zato pravděpodobně nemůže.

                      • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 20:53 |  
                        0 0

                        Prosimtě nech toho trapnýho vymlouvání na sousední diskuze. Jestli si chlap, tak to řekni rovnou jako jsi to udělal hned v první příspěvku a nesnaž se tady pak o trapný výmluvy. Tím se ještě víc schazuješ..

                        • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                          DrFe1     před 15 lety 04.03.2010 21:03 |  
                          0 0

                          Pokuste se radši o konstruktivní diskuzi, vedle na článku o zranění se to řeší, mě už tyhle osobní výpady opravdu nebaví. Já si za tím co jsem napsal stojím a pro méně chápavé jsem doplnil i vysvětlivky, víc nemám co bych k tomu dodal.

                          • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 21:13 |  
                            0 0

                            Stojíš si za tím, že je potřeba najmout vymítače ďábla a Jarolíma podrobit exorcismu?

                            No tak to asi vážně nebudeš úplně zdravej..

                  • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 20:50 |  
                    0 0

                    Tohle se ti moc nepovedlo..

                    • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                      DrFe1     před 15 lety 04.03.2010 20:55 |  
                      0 0

                      Šmarjá panno, tady už se nemůže člověk ani zeptat, jestli někdo neví nakolik je to ovlivnitelné tréninkem apod. Už fakt nevím jak diskutovat aniž by si to někdo nevyložil jako osobní útok nebo něco podobného. Přitom ještě pokorně zdůrazňuji, že se ptám jako laik a OPRAVDU NEVÍM jestli tohle někdo ovlivní nebo ne. Ale tady to vypadá, že je jakákoliv otázka interpretována jako zpochybnění vedení klubu a tudíž je nepřijatelná.

                      • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                        Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 21:12 |  
                        0 0

                        A jinak si zdravej? Čteš si po sobě ty tvoje příspěvky? Já ti to kdyžtak připomenu - "Je potřeba najmout vymítače ďábla a Jarolíma podrobit exorcismu." - To je konstruktivní diskuze, to je otázka a to nejsou osobní výpady, které už tě nebaví?

                        Sem zvědavej co mi odepíšeš. Pravděpodobně, že vedle na diskuzi si se ptal jestli se to dá ňák ovlivnit..

                        • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                          DrFe1     před 15 lety 04.03.2010 22:01 |  
                          0 0

                          Opravdu by mě nenapadlo, že si tohle někdo bude vykládat doslovně a bude s tím pak operovat jako vy :-o Takže ještě jednou vysvětlení, které jsem napsal už výše: "To co jste uvedl je jenom vyjádření podivu nad tím, že má Slávia tolik zraněných, přičemž Jarolím zato pravděpodobně nemůže.". Říká se tomu nadsázka, která svojí velkou absurditou naznačuje, že se tím míní opak. Ale klidně si dál myslete, že jsem chtěl Jarolíma upálit :-))

                          • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                            Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 04.03.2010 22:14 |  
                            0 0

                            Jo aha.. absurdita, nadsázka, doslovně atd. Teď už tomu rozumím.. ;-)

                            • Re: Slávisté v zahraničních ligách

                              bongor     před 15 lety 05.03.2010 20:01 |  
                              0 0

                              Možná že KJ vadilo,že AH je až moc populární.Je známo,že když má někdo silnou vůli,dokáže pouhou myšlenkou někomu jinému uškodit.
                              Tady musíme začít hledat.Vykonavatelem proti své vůli může být někdo úplně nezúčastněný,v tomto případě asi neviňátko Flachbart.
                              Doktor navrhuje exorcismus,ale vhodnější by bylo začít něčím mírnějším.Třeba takové mučeníčko dokáže pravé divy a zamezí se fopa,že by třeba vymítač,který nebude nijak levný,pracoval zbytečně
                              a ještě by se moh naštvat a zaklít třeba celý dorost C.