Chance liga

Bohemians Praha - Slavia 0:1

Slávisté vstup do jarní části ligy zvládli, ze Strahova se vrací s plným bodovým ziskem. Jedinou branku vstřelil dnes vynikající Grajciar. Negativem je vynucené střídání Hlouška s Trappem.

FK Bohemians Praha - Slavia 0:1 (0:1)

Branka: 26. Grajciar 

Sestava Slavie: Š. Senecký - M. Krajčík, K. Lafrance, M. Kopic, D. Hubáček - P. Grajciar, P. Trapp (60. H. Ragued ), P. Janda, A. Hloušek (21. M. Černý ) - S. Vlček, Z. Šenkeřík (86. J. Kysela )

Lavička: Vaniak, Naumov, Ivanovski, Trubila

Na Strahov si přišlo připomenout staré časy přes čtyři tisíce slávistů, což byla výborná, a možná až nečekaně vysoká návštěva v ostrém kontrastu s pár desítkami domácích příznivců na západní tribuně. Trenér Karel Jarolím poslal na hřiště předem avizovanou sestavu, s novými tvářemi v bráně a ve středu obrany. Vzhledem k tomu, že soupeřem byl poslední tým tabulky, nedal se očekávat otevřený fotbal, ale betonování ze strany domácích.

Slavia měla výborný vstup do utkání, hned v úvodních minutách hlavičkovali Šenkeřík a Trapp. Bohužel hned ve druhé minutě se zranil Hloušek, několik minut byl ošetřován a až do 21., kdy ho vystřídal výborně hrající Milan Černý, se spíše hodně trápil. Podle zpráv z oficiálního webu má podvrtnuté pravé koleno. Karel Jarolím se vrátil k taktice proměňování postů v záloze, v první i druhé půli si měnili strany Grajciar s Hlouškem a posléze i s Milanem Černým. Slávisté předvedli v první půli poměrně dobrý výkon, měli herní převahu, vypracovali si několik gólových šancí, ale to platilo i o domácích, které skvěle vychytal ve své slávistické ligové premiéře Senecký. Několikrát měl štěstí, když byl dobře postavený ve středu brány, kam mířily rány zblízka, ať už po hlavičce Pospíšila ve 29. minutě anebo vzápětí Dobeše. Slavia vstřelila podle všeho regulérní gól v 11. minutě, Vlčkův pokus ale nebyl pro ofsajd uznán. Ve 26. minutě se dostal k míči 25 metrů od brány Grajciar a parádní střelou poslal Slavii do vedení. Slávisté měli přidat ještě druhý gól, který by jim ubral na nervozitě, ale ten nepřicházel. Navíc se v závěrečných minutách zranil Trapp, kterého střídal trenér až v 60. minutě.

Druhý poločas byl hlavně nakopávaná, okopávaná a překopávaná, plná nepřesností a míče létajícího kdesi nad hlavami hráčů. Jestli v první půli měli slávisté problémy prosadit se před bránou, tak v tom druhém se k ní aní příliš nedostávali, skoro to vypadalo, že se bojí útočit. Dvě obrovské šance si vytvořili domácí - v 54. minutě prošel skrz zkoprnělou obranu Ibe, ale proměnit vyloženou šanci mu zabránil Senecký, který vyběhnul z brány, Ibe se ho snažil obhodit, ale míč zamířil jen do autu. O čtyři minuty později Pospíšil střílel odražený míč jen do Seneckého. V 71. minutě pálil výborný Grajciar, ale míč tečoval Vlček a gól nebyl uznán pro ofsajd. Gólovou tečku mohl udělat Milan Černý, v 90. minutě nastřelil tyčku.

Slávisté svým výkonem dnes, zejména ve druhé půli, zrovna neoslnili, na druhou stranu jim nebyl uznán regulérní gól. Tři body z dnešního utkání jsou však doma a to je v současné chvíli nejdůležitější.

"Z naší strany byl asi lepší první poločas. Dostali jsme se do vedení, velkou šanci měl ještě Grajciar. Vedení jsme mohli pojistit druhou brankou, tu jsme ale nedali. Trochu nám situaci zkomplikovalo brzké odstoupení Adama Hlouška. Snažili jsme se držet míč, občas jsme to ale měli řešit rychlejší přihrávkou. Vybojovali jsme vítězství. Domácí měli také šance, podržel nás brankář Senecký," řekl k utkání Karel Jarolím.

Komentáře (89)

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

    mirecek1111     před 15 lety 27.02.2010 20:48 |  
    0 0

    Tak prvně snad všichni pochopili jak má vypadat brankář pro ambiciozní tým. Přišlo mi, že chválení Romanovse se odvozovalo spíš od toho, že prostě nedělal hrubice. Ono to po extempore s Hanušem asi skutečně pozitivum bylo, ale tím to také skončilo. Senecký je někde jinde a dneska to dokázal. Během jara ožrat a podepsat dlouhodobou smlouvu :))

    Jinak zápas se dá těžko hodnotit. Na jednu stranu musíme dát branku, další minimálně jeden neuznaný gol, možná že dva. Pak tyčku. Pak to že jsme zase hráli v ofenzivě minimálně se dvěma hráči, u kterých já prostě nepoberu jak můžou hrát v základu a přesně podle toho jejich výkon ZASE vypadal. A hlavně Janda myslím téměř dokonale nahradil Ládu Volešáka protože předvedl přesně to co předváděl Volešák (byl tam vůbec, nebo nebyl??) A nějaké bránění ve stylu, že udělal spoustu černé práce, kua to je činnost ofenzivního záložníka? to má dělat Trapp!

    Pak LaFrance. Celkem se mi líbil, ve vzduchu skutečně výborný a ty sem tam "zmatky" se dají omluvit tím, že je mu 20 a právě odehrál svůj první ligový zápas ve velkém klubu. Za tři zápasy to může být už daleko lepší. Na druhou stranu všude slyším, jak je pomalý a to je žel věc, která se s věkem nezlepší, no uvidíme.
    Standa Vlček se mi celkem libíl, ale možná je to jen tím, jakou tragedii zase předvedl jeho kolega útočník. Že vedle něj nehrál Ivanovski nebo Tecl mě prostě mrzí.

    No a jinak je asi čas omluvit se Grajciarovi, i když sem ho nikdy veřejně nějak extra nekritizoval, musím se priznat, že jsem ho nikdy moc rád neměl. Hráč, který jeden zápas odehraje výborně a dá třeba rozhodující branku ale pak třikrát hraje příšerně není hráč pro špičkový tým ale pro průměr ligy. To prostě nejde stavět tým na hráčích kteří nedokáží podávat dlouhodobě dobré výkony a střídalí solidní zápasy s tragediemi jako sinusoida.
    Ted je to ale jinak, už na konci podzimu hrál celkem slušně a dneska byl nejlepší. Jestli svou kvalitu dokáže potvrdit i v dalších zápasech tak možná máme jednoho hráče do té jakési kostry týmu, kterou jsme před pár týdny tady na webu nemohli dát dobromady. Protože za něj asi nepřilítne 50ti milionová nabídka, takže možná máme na pár let vyřešený jeden post v záloze. Samozřejmě za předpokladu, že ty poslední zápasy bude dále potvrzovat.

    Á tabulka? Nemá smysl řešit. Musíme porazit ČB, pak Teplice, pak vyhrát i ten čtvrtý zápas a pak až má nějaký smysl se vůbec na tabulku podívat a říct si, jestli to někam ještě směřuje.

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      slaviator     před 15 lety 27.02.2010 22:20 |  
      0 0

      Pomalý, pomalý... Ono Ibe je rychlej, takže to trochu klame, navíc je lepší mít rychlého stopera, ale nedůrazného, kterej neumí hlavičkovat - nebo možná pomalejšího, ale skvělého a důrazného hlavičkáře s třeba i dobrým výběrem místa?

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        staroslavista     před 15 lety 28.02.2010 00:14 |  
        0 0

        Jenže on moc dobrej výběr místa nemá několikrát mu utekli.

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      urs (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 02:13 |  
      0 0

      mě přišel Lafrance lepčí Kopice.. :-)

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        edenian     před 15 lety 28.02.2010 09:21 |  
        0 0

        Protoze to Strizkov to hral co nejvic pres Lafranceho, ovsem Kopic na konci druhy pule
        taky haproval. Ale Lafrance bude mit nejisty chvilky, to je jasny, uvidime. Ovsem Krajcik ho mohutne vychovava, to jsme videli vsichni ne?

        • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

          urs (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 11:49 |  
          0 0

          asi máš pravdu, ale Kopic mi přišel skrátka jako mr. Profesor a to se mu může někdy vymstít.., jo Matej ho vychová ;) viděli sme to :-D
          a taky se mi líbila očividná radost nejen teda Kevina po vstřelením gólu, která je vidět asi nejlépe na té titulní fotce z ofiko stránek :-)
          tak to má vypadat ;)
          tohle taky utužuje tým ;)

          • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

            Chovi     před 15 lety 28.02.2010 12:33 |  
            0 0

            Jak jste to mysleli že Matěj vychovává Kevina? :-) Není to snad výchova alá Brabec - Belaid? :-) :-D

            • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

              edenian     před 15 lety 28.02.2010 14:09 |  
              0 0

              No tak vostrej na nej nebyl. Ovsem na Belaida neplatilo asi nic :-]]]
              Ale vazne, Krajcik ho fakt mel pod kontrolou. Jina vec ovsem je, ze sam by potreboval taky nejakyho otrokare.

  2. Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

    Filipos     před 15 lety 27.02.2010 21:01 |  
    0 0

    Tak jsem se vratil promrzlej a vynervovanej ze Strahova. Zápas bych shrnul tím, že jsme "utrpěli výhru", ale důležitou výhru. Mám ze 3 bodů radost, a ze ztráty na rudý "jen" 6 bodů taky.

    Doufám, že po Budějkách budu mít stejnou radost a hra bude aspoň o stupínek lepší.

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      Ravik     před 15 lety 27.02.2010 21:10 |  
      0 0

      na to, že jsme do utkání vstoupili s úplně novým středem obrany, zálohy a golmanem, v prvni minutě se zranil Hloušek, od Hubáčka a Krajčíka už se velkýho progresu nedočkáme a v útoku se pohybovali dva útočníci, kteří podle svědků na přípravných zápasech jsou z formy, tak se mi to celkem líbilo.

      Bohemku porazil Grajciar :-) světlý okamžiky ukazoval MČ a skvělý výkon brankáře. Největší zklamání Janda. Fotbal se mi líbil, bylo to živý a hodně střelby.

      Když Grcovi vydrží tato forma tak věřim, že se podívá do Afriky na Mundial.

  3. Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

    DrFe1     před 15 lety 27.02.2010 21:33 |  
    0 0

    Tak si připojuji k názoru, aby vedení se Seneckým okamžitě podepsalo dlouhodobou smlouvu nebo, aby alespoň udělali všechno proto, aby to tak bylo.
    Lafrance těžko hodnotit, hlavou výborný, ale občas jsem trnul při nedůrazu při odkopech, semtam se nechal předběhnout. Celkově se mi ale jevil líp než "náš" Hošek, je tam naděje, že by se mohl zlepšovat.
    V útoku by měli dostat šanci mladší a perspektivnější, starším a zkušenějším to stále moc nejde.
    Jsem pozitivně překvapen úrovní utkání, která byla na první jarní kolo překvapivě dobrá a to i ze strany Střížkova. Tedy až na to jejich prasení. Štve mě že se tam neobjevila žádná červená karta, rozhodně by si jí zasloužili.

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      Ravik     před 15 lety 27.02.2010 21:34 |  
      0 0

      jj Jeslínek si o ni řekl tim "kriminálem" na Míňu

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        DrFe1     před 15 lety 27.02.2010 21:38 |  
        0 0

        Jo, jo to byl zrovna jeden z těch zákroků u kterých mi pořádně zatrnulo, tím spíš že to bylo zrovna na Milana. Tomu by to při jeho problémech mohlo taky ukončit kariéru. Zatohle by se mělo červenit jednoznačně, aby si to Jeslínek příště rozmyslel.

  4. Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

    ZaplatPambuZaZZa     před 15 lety 27.02.2010 21:52 |  
    0 0

    Moje hodnocení:

    Senecký - nebylo na něj vidět.
    Krajčík - nebylo na něj vidět
    Lafrance - svítily mu kopačky, zbytek těla byl ve tmě v dálce
    Kopic - majinkej bod v dálce, nebylo na něj vidět
    Hubáček - ztrácel se mi v mlze a tmě
    atd...

    fotbal byl holomajzna, ale byla sranda jak se tam všichni kolem mě vztekali :))

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      slaviator     před 15 lety 27.02.2010 22:22 |  
      0 0

      pomezní rozhodčí - asi brigádničil výpravčí od ČD, holt krize je krize... :))

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      PetCC     před 15 lety 27.02.2010 22:24 |  
      0 0

      Kdyby jsi se neválel ve škarpě za stadińem, tak bys toho možná viděl víc :-)

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        ZaplatPambuZaZZa     před 15 lety 27.02.2010 22:39 |  
        0 0

        a nedej bože, kdybych seděl na Strahovském severu, na sedačce pod ochozem !!! Tma vůkol :D

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      edenian     před 15 lety 28.02.2010 09:31 |  
      0 0

      Vztekali se, protoze videli, ale proc chodis na fotbal kdyz jsi nevidomy. Nebo jen sedej zakal? To se da operovat, ale pak byses zase musel vztekat. Tezka volba,ze?

  5. Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

    reijk     před 15 lety 27.02.2010 22:39 |  
    0 0

    Na první jarní kolo dobrej fotbal jen aby jim to vydrželo jen bych vyměnil ten útok i když u Vlčka ten gól byl regulérní ško
    super výkon Grajciar a Senecký

  6. Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

    Saul_Hudson (přítel SN)     před 15 lety 27.02.2010 23:43 |  
    0 0

    Tak přidávám svoje postřehy. Celkově výkon celkem slušnej, když si vezmu, jak jsme se prezentovali v přípravě. Zejména první půle OK, ve druhý už to bylo spíš nakopávání, což nám nikdy moc nešlo...

    K jednotlivým hráčům:

    Senecký - výtečnej! Ten zákrok při dorážce byl zkrátka famózní... Malý mínus za výkopy.

    Kopic - slušnej výkon, měl skoro všechny hlavičky, do kterých šel. Ty okénka v obraně jsem v tom zmatku bohužel moc neviděl, takže přesně nevím, čí to byly chyby, podívám se ještě na video.

    Lafrance - taky solidní výkon, snažil se hrát čistě, což mu celkem vycházelo. Proti Kopicovi trochu míň jistější, ale i tak OK.

    Krajčík - v první půli dobrý, snažil se nabízet na křídle a byl nebezpečnej. Druhá půle špatná, v útoku se mu nedařilo a v obraně občas nestíhal.

    Hubáček - standard. Poctivej výkon, nechyboval, dozadu si to odvedl.

    Hloušek - není moc co hodnotit, než se pořádně dostal do hry, musel střídat.

    Janda - jsem jeho zastánce, ale dneska špatný. Přitom prvních třicet minut mu to šlo, bojoval, neztrácel, snažil se zapojovat. Potom ale přišly zbytečný chyby a už se to s nim vezlo. Do středu zálohy prostě asi nepatří.

    M. Černý - strašně mě štval. Naprosto nezodpovědnej výkon. Snažil se hrát efektně, ale byl zoufale neefektivní. Co na tom, když přejde přes hráče, když hned ztratí míč a založí protiútok soupeře. Přišlo mi, že se snažil hrát hodně na sebe, na což jsem od něj nebyl zvyklej. Do sestavy se prosadil tvrdou prací a nesobeckostí. V závěru mohl dát gól. To byla hezká rána.

    Trapp - hrál se zraněním, takže celkem slušnej výkon. Žádnou větší chybu neudělal.

    Grajciar - super, snažil se hrát co nejjednodušejc dopředu, střílel, byl pořád nebezpečnej. Parádní gól.

    Vlček - libil se mi, hrál dobře. Zase mu neuznali gól, má strašnej pech... V základu bych ho nechal.

    Šenkeřík - nebyl tolik vidět. Nedá se mu upřít bojovnost, ale v současnosti asi nemá úplně nejlepší formu. Možná bych do základu místo něj zkusil Ivanovskiho.

    Ragued - odpovědnej výkon. Dopředu se moc nezapojoval, ale směrem dozadu se mu dařilo, pár útoků zastavil.

    Kysela - hrál jenom chvíli, těžko hodnotit.

    Celkově vzato zlatý tři body. Výkon nebyl úplně ideální, ale v žádnym připadě nějak tragickej. Mně se ten zápas docela líbil.

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 12:17 |  
      0 0

      Já se přiznám, že jsem měl včera tu smůlu a viděl zápas jen v televizi. Stihnul jsme závěr první půle a celou druhou a musím říct, že to byla pěkná holomajzna. Řekl bych, že nasazení a snaha byla, ovšem ta kvalita? K mé smůle to pak hned přepli na Montpellier - Rennes, a to byl fakt rozdíl. "Nás" ten balon prostě neposlouchá - bylo tam sice pár pěknejch individuálních akcí, ale vše je hrozně pomalý, balon odskakuje při zpracování, přihrávky míří na paty atd.

      Třeba Krajčík dostal triviální přihrávku, která mu ovšem uskočila 3! metry před sebe, kde se dostal do šprajcu s protihráčem a byl z toho myslím brejk do naší obrany - to je na okresní přebor.

      Já vim, trávník špatnej, první zápas atd, ale to jsou jen výmluvy.

      Sem rád za tři body. Sem rád, že už to začlo. Ale obecně nemám o českém fotbale valné mínění.

      Doufám, že Hloušek bude ok. Grajciara bych dal do středu s Raguedem, na kraje Míňa, Janda a i ten Trubila. Obranu bych nechal. V útoku bych podržel Standu (měl tam pěknou střelu z otočky, dal 2 "regulérní" góly) a k němu to zkoušet (Šenky, Naumov, Ivanovski, Kysela, Tecl)

  7. Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

    DrFe1     před 15 lety 28.02.2010 00:12 |  
    0 0

    Jinak agent-záškodník Brabec zatím odvádí svou práci na výbornou, co říkáte ? :-))

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      slaviator     před 15 lety 28.02.2010 02:00 |  
      0 0

      A to mohlo byt u Litavky veseleji, kdyby Klesa (myslim, ze to byl on?) zuzitkoval v 83.minute tu druhou Brabcovu idealni prihravku. Je fakt, ze Sparta koupila skveleho stopera, uz v priprave ve Spanelsku zavinil primo svoji hrubici gol, prevedl to i do ligy. Sakra, to ma ale smulu s tema vlastnakama a namazanejma prihravkama.... :-)

  8. zaloha

    korwin     před 15 lety 28.02.2010 02:28 |  
    0 0

    Jak rika i nas velky Karel, a koneckoncu, rikam to i ja uz peknych par mesicu, nejvetsi nas problem je zaloha, resp. tvorivy zaloznik.
    Dle meho skromneho nazoru, kurva chlapi, my potrebujeme zaloznika s kvalitni rozehravkou, jako koza drbani.
    Jediny takovy je v nasem kadru momentalne zraneny Jarda. Obcas jeste tu roli zastaval tijany, ale vsichni vime, ze to nejni ono.
    No, rozhodopadne jsem chtel rict, ze bez tvoriveho zaloznika se hrat neda a i dnesni zapas to ukazal velice jasne.
    Se vsi uctou vuci vsem stavajicim stredozaloznim borcum, ani jeden z nich na ti nema.
    Dobrou noc

    • Re: zaloha

      urs (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 11:52 |  
      0 0

      bohužel, Jandise sem po celej zápas nezaregistroval a to měl dle KJ více ofenzivních úkolů :-!
      měl tam dát mladší pušku, za tim si stojim, i když Jandis měl jakous takous formu z přípravy - ale včera teda.., no nevim kolkrát byl u balónu.., fakt špatný :-(

  9. zaloha

    korwin     před 15 lety 28.02.2010 02:28 |  
    0 0

    Jak rika i nas velky Karel, a koneckoncu, rikam to i ja uz peknych par mesicu, nejvetsi nas problem je zaloha, resp. tvorivy zaloznik.
    Dle meho skromneho nazoru, kurva chlapi, my potrebujeme zaloznika s kvalitni rozehravkou, jako koza drbani.
    Jediny takovy je v nasem kadru momentalne zraneny Jarda. Obcas jeste tu roli zastaval tijany, ale vsichni vime, ze to nejni ono.
    No, rozhodopadne jsem chtel rict, ze bez tvoriveho zaloznika se hrat neda a i dnesni zapas to ukazal velice jasne.
    Se vsi uctou vuci vsem stavajicim stredozaloznim borcum, ani jeden z nich na ti nema.
    Dobrou noc

    • Re: zaloha

      bongor     před 15 lety 28.02.2010 07:48 |  
      0 0

      Skutečně na úrovní,hodné Slavie,byli Senecký a Grco.Myslím ,že oba patří do repre Slováků.Obrana nesehraná,což je logické.Když pouštěli
      do šancí i nejslabší tým ligy,tak je to na pováženou.Že bysme chyby obrany řešili přestřílením soupeře,to je asi blbost,že ano.Jandys kterého jinak propaguju,opravdu tam byl?Červené karty-Jeslínek na
      167%.Kincl-je na něm vidět,že hrál za rudou bídu.Namyšlenej a namistrovanej.Brabec,to byl zatím nejlepší tah KJ.Věřím,že nám ten
      titul vybojuje.Ten novej hoch na webu,co nic neviděl-ještě že už ten
      pseudoefedrin dávají na občanku,nebo snad máš známýho lékárníka?
      TJ hezky způsobně seděl na tribuně.Kdyby se podíval do zrcadla,zjistil by,že světový hráč vypadá úplně jinak.Standa se pořád snaží,ale není to ono,bohužel.Jenže to vypadá,že jsme do útoku nekoupili asi vůbec
      nikoho.Nebo si ty kluky schováváme až na kvalitnější soupeře?

      • Re: zaloha

        urs (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 11:55 |  
        0 0

        tak pozor, tady nejde jen o hru obrany, bránit má celej tým a to tam včera nebylo, což je problém..
        btw. nejlepší obrana je útok, ale Střížkov hrál včera moc dobrou partii a pokud takhle povalí dál (jakože asi jo), zachrání se..

      • Re: zaloha

        urs (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 12:00 |  
        0 0

        ještě krátce k útoku :-)

        Standa dobrý, i když nedostal pořádnou přihrávku od hoooodně slabého středu záložky :-( (podle mýho by tam měl bejt za ofenzivního míňa černý a to by potom byl problém vyřešen, snad to KJ čte :-D)
        Standa makal, nabízel se, připomněl mi svou formu z před dvoou let - co do kvality - snad sem se nepřehlídl :-))
        jako protipól vidím Šenkyho.. :-(((
        tomu nešlo nic, pomalý, nedůrazný, neviditelný.. :-((((
        nerad to říkám, ale opravdu mu to nešlo a byli sme tím pádem o deseti :-(

    • Re: fans video z utkání

      bongor     před 15 lety 28.02.2010 08:08 |  
      0 0

      Zaplněná Letná zažila blamáž: Sparta - Příbram 1:1

      "Tři měsíce se na něco připravujeme, ale během jedné noci se nám rozpadla středová řada. Vacek se Zemanem mají teploty, podobné potíže má i těhotná manželka Igora Žofčáka, který nebyl absolutně schopen se za této situace soustředit na utkání," vysvětlil Chovanec.

      Diskuse
      Tak se našli viníci rudé bídy proti Příbrami:Blažek,Brabec a těhotná manželka Žofčáka.

      Slávie Brabce platí jak vidno dál .

      A vyplácí se jí to . I když Blažek nazývaný ementál je pro...

      mozna se Brabec s Blazkem rozhodli vydelat o neco vic nez dostavaji...

      TRAGICKÁ Sparta získala bod a Příbram 2 body ztratila, tak nevím...

  10. Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 10:15 |  
    0 0

    Rika se, ze vyhrava tym a ne jednotlivci, lec tentokrat nelze prehlizet, ze Grajciar a Senecky podali vykony, kterym se ostatni ani nepriblizili. Ze bychom preci jen meli na hristi osobnosti? Grajciar skvely, takhle bych si predstavoval hru zaloznika ve slavii. Senecky - uz tedy mlcim a neptam se, proc jsme si ho poridili. Solidne zahral jeste Milan Cerny, byt hodne ztracel mice - ale ne proto, ze by to nekde drbal, ale hral odvazne, nekdy az moc, az bude rozehranejsi, bude mit urcite lepsi odhad, kdy jit do klicky. Jako posledni pozitivum bych mozna videl Standu, ktery nebyl az tak marny, jak jsem se obaval, samozrejme tomu chybelo jeste dost.

    Jinak hra bidna, chybelo mi nejaky kolektivni pojeti, zaloha moc nespolupracovala s utokem, hraci se tam pletli, nabihali si dva do stejneho mista nebo nesikovne za obrance, sance vznikaly spis po individualnich prunicich Grajciara nebo M. Cernyho. Janda s Trappem jsou janci, hrali hrozne chaoticky. Nechapu, ze KJ nepostavil Ragueda, ktery ma mnohem lepsi cteni hry a odhad na situace, take po jeho stridani uz se strizkov k nicemu nedostal. Obrana - tragedie, jak jinak to nazvat, kdyz pusti strizkov do 5 lozenek. Je fajn, ze kopic s lafrancem vyhravali hlavy, predskakovali hrace (zvlast lafrance pekne), ale k cemu to je, kdyz si neobsadi hrace ve vapne. Vsechny ty sance byly z vapna, kde byli nasi obranci?

    Takze, diky Grajciarovi a Seneckemu za body, ale priste to musi byt lepsi, s timhle se moc dlouho bodoat neda. Nastesti ve sparte uz se nespolehaji jen na blikance Repaka, ale i na kiksy nove posily..:-))

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 10:18 |  
      0 0

      Jeste bych dodal, ze od lafrance se mice odrazeji jako od zdi, strili vse okamzite zbuhdarma na polovinu soupere. To na slavii ale nestaci, co s tim maji zaloznici delat, kdyz plno micu jim leti na hlavou kamsi do haje.

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        wector     před 15 lety 28.02.2010 10:32 |  
        0 0

        To bylo za Brabce taky, spíš ještě horší a někteří jeho odchod oplakávali. Lafrance když mohl, tak to posunul na Krajčíka, celkově se to stopeři snažili dávat na beky a ti dopředu. Nějaké vyběhnutí stopera a rozehru asi u nás nemůžeme čekat, s tím má problémy i Barcelona.

        • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

          denydzlSKS     před 15 lety 28.02.2010 13:51 |  
          0 0

          to dělával martin latka...vzal míč a šel dopředu...ale to bylo tím, že dlouho hrával záložníka...

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      Eluin (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 12:00 |  
      0 0

      Mně se Lafrance docela líbil. Vzhledem k tomu, že se jednalo o první utkání (nebo druhé?) v naší lize, tak to bylo fajn. Horší snad nebude a snad se ještě zlepší.

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      tantalos     před 15 lety 28.02.2010 12:33 |  
      0 0

      Obrana hořela. I takový spolek nekopů jako Střížkov se dostal do pěti vyložených šancí a že je neproměnil, jen dokládá jejich neschopnost.
      Nejsem si ale jistý, do jaké míry bych přikládal vinu na těchto dírách v naší obraně zrovna na Kevina.
      Ten odebíral míče relativně čistě a rázně, když nevěděl, co s balonem, poslal ho co nejdál. Choval se tedy správně, to odpovídá mlaďochovovi, který debutuje.
      Díry v obraně bych spíše viděl v její nesehranosti a špatné hře zálohy. Krajčík dost ztrácel míč, Janda neměl komu přihrávat a M. Černý zřejmě poprvé letos nastoupil na dobré trávě po zranění, a tak bych mu nevyčítal nerozehranost. neměl kdy se rozehrát, navc on není typ "ostrého kraje" , aby jezdil podle lajny dopředu a dozadu.

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 13:47 |  
        0 0

        Je pravda, ze spatnou defezivu nelze hazet jen na stopery, to je problem celyho tymu. snad se to zlepsi.

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 28.02.2010 15:30 |  
        0 0

        Vsichni tu maji Strizkov za nekopy, ale oni to jsou nekopove hlavne smerem dozadu. V utoku dali z poslednich sesti tymu tabulky nejvic branek a maji jen o tri mene nez Liberec a o pet mene nez Sparta. Ze si Strizkov nejake sance vytvori, to se docela dalo ocekavat - a bylo to umocneno prave tim, ze jsou stoperi spolu jen par tydnu.

        • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

          martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 15:44 |  
          0 0

          no nevim.. mne to prijde fakt trochu moc, kdyz je hrac strizkoa cca 4x zcela sam ve vapne... opravdu si nemyslim, ze s takovou obranou hrou by se dalo neco zasadniho na jare uhrat.

          • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

            quelhar (admin)     před 15 lety 28.02.2010 16:04 |  
            0 0

            Tak snad je predpoklad, ze se to v prubehu casu bude zlepsovat.

            • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

              Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 16:26 |  
              0 0

              Otázka je, co znamená slovo "zásadní". Teď jsme získali tři body venku a to snad není zas tak špatné. A určitě jsme měli více gólových možností než soupeř a dva zřejmě nesprávně neuznané góly. To by mohlo stačit i na jiné soupeře, i když ideál to jasně není a také s quelharem věřím, že se bude tým sehrávat a zlepšovat. A taky se snad už uzdraví někteří marodi.

              • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

                Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 16:30 |  
                0 0

                No tak zatím to s těmi zraněnými vypadá spíš opačně - Adam jede na vyšetření do Mnichova - což už samo o sobě není dobré znamení.

                • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

                  Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 16:35 |  
                  0 0

                  No taky jsem si to říkal, když jsem to psal, ale to snad není ani statisticky možné :-) U nás si snad každý hráč pochroumá koleno. Ale když proti nám vyrukuje soupeř s tak tvrdou hrou jako včera a rozhodčí dává žluté až na konci zápasu... A co si dovolí soupeři proti našim brankařům ...

                • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

                  quelhar (admin)     před 15 lety 28.02.2010 16:35 |  
                  0 0

                  Je pravda, ze zraneni Adama taky ocekavam minimalne na nekolik tydnu, bohuzel. Dobre zpravy by me prekvapily. Ale nalevo muze hrat Milan Cerny jako vcera nebo treba Trubila. Jeste porad mame k dispozici pomerne kvalitni nahradniky.

                    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

                      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 16:58 |  
                      0 0

                      Sparta s velkou pompou přivede Hohenedera, Kaloudu, Kadlece, Kovbu, trenéři se v přípravě rozplývají nad Krejčím, noviny píšou o tom, že Sparta nejlépe ze všech posílila a najednou má pár marodů a jednu marodnou manželku a už brečí, že nemají s kým hrát (Kalouda, Hohenedr, Kadlec byli na lavičce).

                      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

                        bongor     před 15 lety 28.02.2010 21:03 |  
                        0 0

                        Na toaletné měli dobrou návštěvu.Oni totiž jsou tiskem a řečma svých hráčů a realtýmu tak zmasírovaní ,že už vlastně slaví titul od prvního jarního kola.K tomu přidávají,že to bude dabl.Prostě sotva vylezli z kanálů,už mají vesmírné móresy,tak jak je známe.

                  • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

                    Kmotr (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 16:41 |  
                    0 0

                    Když se teď koukám na Jablonec říkám si, že je škoda, že u nás nezůstal Kovařík ale vzhledem k tomu, že byl součástí kaufu za Hlouška to není tak jednoznačné. Jsem osobně zvědavý na Trubilu, který teda na beku hrát nemůže, ale v záloze by jeho nasazení a aktivita mohli fungovat.

                    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

                      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 16:59 |  
                      0 0

                      Jo jo a taky mne překvapilo, že velké posily od nás (Jarolím a Pekhart) zůstali mimo základ...

                      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

                        martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 18:05 |  
                        0 0

                        Pekhart bude o zaklad bojovat s Vosahlikem, pac jsou podobne typy a Vosahlik je relativne silny konkurent. U MJ me to neprekvapuje uz vubec, to byla jen otazka casu..:-)). Pokud jde o Kovarika, nema as smysl moc spekulovat, pac tady by stejne pravdepodobne sanci nedostal.

                      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

                        Fallen (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 18:07 |  
                        0 0

                        Teplice, jen plichta. To je mi pěkné... :)

              • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

                martyni (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 18:11 |  
                0 0

                tak jsem rad panove, ze to opet vidite optimisticky.. vsichni se uzdravi a sehrajou v obranny koncert..:-)) ..jak rika karel, "verim tomu".., asi ani jemu nic moc jineho nezbyva nez se dat na viru..:-)

  11. Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

    Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 12:38 |  
    0 0

    Tak první zápas na jaře po zimní přípravě, nutně to skřípalo. V televizi to vypadalo lépe než přímo na hřišti (čekal jsem přece jen více natěšených příznivců Slavie). Doufejme, že si tým sedne a že se hra středu zálohy vyřeší. Taky bude důležité, jak dopadnou vyšetření Adama Hlouška a Petra Trappa. Bohemka hrála tak, že je jen div, že tu hrubost neodnesli další kluci. Škoda, že rozhodčí okradli Standu o dva góly, to bychom moc a moc potřebovali, jeho hra je odvozená od pohody a po dvou trefách by šel určitě jeho výkon nahoru. Senecký chytal tak, jak jsem dlouho brankáře Slavie neviděl, jednak opravdu vše měl a jednak působil nevídaně jistě a sebevědomě a týmu to moc pomohlo. Lafrance byl zpočátku hodně nervózní postupně se uklidnil a hrál slušně. Na to, že je náš 3. až 4. stoper a je mu jen 20, tak hodně slibné. Kopic dobrý. Škoda, že vynucená střídání nedovolila nasazení dalších útočníků. Psal jsem předem, že to bude bod a vítězství o gól bude úspěchem. Povedlo se a je třeba jít dál. Podle zákulisních zpráv má KJ plány s Ondřejem Vaňkem ve středu zálohy, což by se mi hodně líbilo, snad to bude možné už proti ČB a snad nás požene plný stadion!!!

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      mirecek1111     před 15 lety 28.02.2010 15:42 |  
      0 0

      Tak ono ani jiná skutečná varianta než Vaněk není, tak věřím, že tomu tak skutečně bude :)
      Jinak jsem ale nepochopil poznámu o LaFrancovi jako třetím až čtvrtím stoperovi? První je Kopic, o tom žádná ale kdo je ten druhá a třetí tedy?
      Hoškovi se prý vůbec nepovedla příprava a je stejně mladý a tedy nezkušený jako Kevin, moc nechápu z čeho usuzovat, že by měl být před ním.
      A Vomáčka? to je stejný úlet jako nasazování Jandy do středu hriště. Hold asi některým ale nestačila ani půlka jedné sezony na to, aby to pobrala. Ale Slavie je v této chvíli v takové tabulkové situaci že už nemá čas ani jeden zápas na to aby se dál profilovali hráči, kteří nakonec budou na odpis. Vomáčka proboha už opravdu ne! I z toho pohledu doufám, že Kevin nevyrobí nějaké hrubice a pan trenér do obrany už v nasledujícíh týdnech nebude vrtat.
      A v létě doufám, že si společně s Naumovem a Šenkeříkem zabalí rance a půjdou o dům dál, třeba s hezkými vzpomínkami, ty jim nikdo nebere..

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 15:54 |  
        0 0

        Tak to je věc názoru. Mně se Vomáčka na podzim celkem líbil, určitě více než Brabec na jaře. Osobně mám pocit, že kdyby se nezranil, je v základu. A Hošek mne přesvědčil na mistrovství světa juniorů, vyroste z něj určitě kvalitní stoper a je věkově srovnatelný s Lafrancem. Bude jen dobře, když konkurence na tomto postě požene mladé kluky dopředu a klidně ať dostane zelenou Kevin. Ale určitě si nemyslím, že je v této chvíle jednoznačným stoperem číslo 2.

        • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

          lassiter     před 15 lety 28.02.2010 20:11 |  
          0 0

          já to vidím podobně, ale mirecek ti pravděpodobně napíše, že není nutné to za každou cenu vidět jinak, než to vidí on...

          • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

            DrFe1     před 15 lety 28.02.2010 21:21 |  
            0 0

            Mě taky Vomáčka připadal jako přijatelnej hráč, svoje si odehrál. Horší než Brabec není, je ta na jeho úrovni Nevím proč si na něj někteří tak zasedli.

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      DKNL     před 15 lety 28.02.2010 18:15 |  
      0 0

      Tak v podělaný pondělí narváno určitě nebude.Škoda tý neděle, to bych pěkný kulise věřil.Tak snad v neděli proti Teplákům.

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        Jakubisko     před 15 lety 28.02.2010 19:14 |  
        0 0

        Vsadim svoje koule že i Tepláky přesunou na pondělí.

        • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

          DrFe1     před 15 lety 28.02.2010 21:23 |  
          0 0

          Já už jsem Otovi napsal výhružnej dopis, že s Budějovicema to bylo opravdu naposled a že už máme pondělky vybraný i na část další sezony. Teď ještě aby se tím Ota řídil :-/

          • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

            bongor     před 15 lety 01.03.2010 15:01 |  
            0 0

            Ota říkal,že se doktora nebojí,tak nevím,jestli myslel Tebe nebo zubaře.

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      urs (přítel SN)     před 15 lety 01.03.2010 01:13 |  
      0 0

      s tim stadionem je to výbornej nápad, já tam teda budu :) a vemu i fotříka, ať se na tu nádheru konečně taky podívá ;)

      urs

  12. Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

    Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 19:45 |  
    0 0

    Dobrý večer Vám všem,
    mnoho už bylo napsáno a povězeno, asi se dá vesměs souhlasit. Byl to začátek a nervozita byla znát. Snad Adam nebude zraněn vážněji, ale pro jistotu se radši podrobí důkladnému vyšetření u MUDr. Wolfharta v Mnichově. Pokud mohu uvažovat a mít naději, kdyby by to bylo vážné, tak by Adam neodběhal ještě dalších cca 15 minut. Kéž to dopadne dobře. Trapp chytil koňara a asi to bolelo dost. Nechápu taky, proč hráč Fenyk, co kopl našeho golmana nedostal červenou, když už měl žlutou. Po podzimu je asi kopání do golmanů zřejmě dovoleno. Pouštěl jsem si neuznané goly ze záznamu, ten první jasně regulérní (v tisku ani slovíčko) a ten druhý ofsajd také nebyl, leda že by Vlček zahrál rukou, ale to také nebylo ze záznamu patrné. V závěru zápasu neodpískal sudí Příhoda asi tři sporné zákroky na naše hráče před vápnem Střížkova, ale okamžitě spěchal odpískat těsně před koncem údajný faul Hubáčka, který vůbec nebyl. Ještě, že to kopl ten bohemák do nebe. LaFrance byl hlavičkově celkem dobrý, někdy nepřečetl rychle hru, ale na to že to byl ligový debut, to celkem šlo. Senecký a Grajciar byli naší vlajkovou lodí, škoda že více nepomohl Janda, Černý a Šenkeřík. Ten mě zklamal asi nejvíc. Ale body jsou a to je důležité. Vím co to je, když se moc chce a pak to nejde. A my jsme ty tři body potřebovali do začátku jako sůl. A Budějovice taky nebudou nijak lehký. Snad se nám ta marodka zase nezačne rozrůstat, když jsem viděl tu zlomenou nohu hráče Arsenalu, to bylo opravdu dost silný kafe. Brrrr.......
    Děkuji všem, co přišli na Strahov a povzbuzovali. A jak už jsem prosil Strašáka, někdy to chce fandit prostě víc k dění. Naši kluci potřebují např. slyšet "Kluci , bojovat...... " a místo toho zpíváme, že "sudy piva vypijem..... . Prostě je to trochu mimo mísu. Ale to se určitě taky zlepší.
    Tak vzhůru do Edenu na příští zápas........ Pojďme do nich.
    Sokrates55

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      Huzgi (přítel SN)     před 15 lety 28.02.2010 19:52 |  
      0 0

      Vidím to Sokrate taky tak a se vším souhlasím. Poznámka k tomu druhému neuznanému gólu. Samozřejmě to byla možná ruka, ale tu by pomezní určitě neviděl, navíc mi přijde, že pomezní jednoznančně mával ofsajd a signalizace hlavního byla podobná. Když se vyhrálo, tak je to nakonec jedno, jen z pohledu Standy Vlčka je to velký rozdíl, zvlášť ten první neuznaný gól řešil téměř dokonale a jak ho všichni známe, byl by vstřelený gól pro něj opravdu velká vzpruha.

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        quelhar (admin)     před 15 lety 28.02.2010 20:23 |  
        0 0

        Nesouhlasim s tim, ze to je nakonec jedno. Tuhle sezonu nas rozhodci rezou pomerne pravidelne. V prvnim kole nam "pomohli" odpiskanim skoku Jardy Cerneho. Co nasledovalo si pamatujeme vsichni - delani z Jardy exemplarni priklad (nikdo jiny za 16 kol za simulovani potrestany nebyl, takze mame ligu plnou gentlemanu?) a co si pamatuje malokdo bylo vyjadreni komise rozhodcich, ze sudi piskal spravne.
        A od te doby? V zapasech v Liberci a doma proti Sparte a Olomouci jsme byli pomerne jednoznacne poskozeni. A kde bychom byli, kdybychom meli o 4 body vic (vyhra v Liberci, plichta se Spartou a minimalne plichta s Olomouci)? Staci se podivat na tabulku. Ted se nam podarilo vyhrat i pres vykon asistentu rozhodcich, ale priste z toho muze byt podobny pripad jako proti Liberci a dalsi ztrata. A kdy nam naposledy sudi pomohli tak, ze by uznali gol z ofsajdu nebo odpiskali penaltu, ktera nebyla? Kdyby to byla nahoda, tak se to bude stavat na obe strany zhruba stejne.

        • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

          bongor     před 15 lety 28.02.2010 21:17 |  
          0 0

          To co uvádíš Quelhare je teorie velkých čísel.A kdo je tady v Česku velké číslo?Přece náš milovaný klub z Letné.Tak nečekej,že nám bude někdo pískat rovinu,nebo dokonce připískávat.

        • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

          slaviator     před 15 lety 28.02.2010 21:19 |  
          0 0

          No, on je průšvih holt, když třeba zápasy Slavie píská rozhodčí, o kterém se ví, že fandí Spartě... viz jeden nejmenovaný Kova**k

          • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

            lassiter     před 15 lety 28.02.2010 22:38 |  
            0 0

            finále canada-usa pískaj tři kanaďani...

            • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

              EdCable     před 15 lety 28.02.2010 23:28 |  
              0 0

              Ale piskaji ho naprosto ferove!

              • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

                lassiter     před 15 lety 28.02.2010 23:34 |  
                0 0

                no právě, holt je spíš o charakteru

            • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

              slaviator     před 15 lety 01.03.2010 00:22 |  
              0 0

              semifinále Kanada-Česko v Naganu pískal jako hlavní Kanaďan a taky naprosto férově...

              • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

                bongor     před 15 lety 01.03.2010 14:58 |  
                0 0

                divíš se,že nemáme charakter?Po 50 letech samých lží a přetvářek.
                Já se divím,že se tady ještě najdou nějaký slušný lidi.

              • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

                bongor     před 15 lety 01.03.2010 14:58 |  
                0 0

                divíš se,že nemáme charakter?Po 50 letech samých lží a přetvářek.
                Já se divím,že se tady ještě najdou nějaký slušný lidi.

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        bongor     před 15 lety 28.02.2010 21:13 |  
        0 0

        Ano ten pán s tím praporkem mával ofsajd.Mělo by se mu vysvětlit co je to ofsajd a že když je v něm jeden hráč a nezúčastňuje se dění na hřišti ,tak se to nemává.
        Jinak jsem pro společnou ligu se Slovákama,protože by to snad přineslo velké plus hlavně v tom,že by se po lize netoulali různí ti Fenykové a spol.a nelikvidovali by každého,kdo to umí líp než oni a to za tichého přihlížení pánů sudích.
        Mám obavu,aby Adam nepromarodil celé jaro.My jsme na to opravdu experti.

        • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

          lassiter     před 15 lety 28.02.2010 21:49 |  
          0 0

          pomezní mával ofsajd. tak obtížná situace to pro něj nebyla, stáli sme přímo nad nim a všichni sme se shodli už tam, že nebyl. je to šmejd. nejlepší byl ten zvednutej palec hlavního směrem k pomeznímu. kluci se dokážou pochválit, když o něco jde...

  13. Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

    slaviator     před 15 lety 28.02.2010 21:22 |  
    0 0

    Jinak jsem si vzpomněl akorát při tom zákroku Jeslínka na Milana Černého včera, jak ho vlastně před cca dvěma lety (Jeslínka) Jarolím chtěl a jak už vše málem bylo dohodlé... Jo, i takové jsou cesty osudu. :)

  14. Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

    Viking     před 15 lety 28.02.2010 21:50 |  
    0 0

    'Brabec ven!' řvalo pár fanoušků po chybě Sparty - jj, deník Spart. Bylo jich jenom pár zatímco CELÁ Slavia je zděšená, že mistr Tipsport bude hrát na jaře za Spartu.

    smrt spartě!

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      wector     před 15 lety 01.03.2010 10:26 |  
      0 0

      Ono na Deníku Spart toho teď je. My výhru vydřeli, s čímž by se ještě s přimhouřením oka dalo napůl souhlasit, ale ten brek jak Sraltě chyběl tenhle a tamten. Hlavně že Zemana kritizoval Chovanec už na konci přípravy a jasně naznačil, že bude hrát Krejčí. Střeštík se totálně neprosadil, tak jaká ztráta? Žofčák hrál celej podzim napravo a tam je teď Sionko. Místo Huška maj přece toho slavnýho Kovbu. Takže ve výsledku jim chyběl jedině ten Kucka. Ale co, při ranním čaji je vždy dobré si jejich web otevřít, i ranní stolice je pak lehčí...

  15. Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 01.03.2010 11:07 |  
    0 0

    Nevim, jestli to tady uz nekdo zminil, ale zajimave je, ze nam pomezni pricinlive maval ofsajdy, ktere nebyly, tak ve druhy puli nemavnul Pospisilovi pri te jeho dorazce, esli si vybavujete ten moment... stali tam 2 strizkovaci v ofsajdu a Pospisil dorazel do Seneckyho.

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      lassiter     před 15 lety 01.03.2010 12:53 |  
      0 0

      no nejde si to nevybavit :-) na první pohled to vypadalo že pospíšil v ofsajdu nebyl, ale když se to zastaví v záznamu v okamžiku střely, tak to bylo minimálně sporný

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        Sokrates55 (přítel SN)     před 15 lety 01.03.2010 13:53 |  
        0 0

        Já to nechtěl popisovat, aby si někdo nemyslel, že fňukáme.
        Daleko horší je to, že nestranný novinář Aleš Roll dal rozhodčímu Příhodovi známku 7. To je opravdu "sportovní novinařina" na úrovni "rudého práva".
        K smíchu. Sokrates55

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      bongor     před 15 lety 01.03.2010 14:59 |  
      0 0

      Kdybys byl taky blbec,tak by Ti už odmala říkali,když jseš blbec,tak buď alespoň příčinlivej....

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        bongor     před 15 lety 01.03.2010 15:02 |  
        0 0

        Soudruh Roll se léčí se šedým zákalem,tak se mu hoši nesmějte.

    • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

      slaviator     před 15 lety 01.03.2010 18:41 |  
      0 0

      Jsem pro videorozhodčího už pěknejch pár let. A právěže tyhle hodně hraniční ofsajdové akce by pak mohl vždycky pustit - kdyby to skončilo brankou, videorozhodčí by kouknul na dva tři pohledy, a buď to ofsajd byl nebo ne a gól by platil nebo ne... A kdyby to neskončilo brankou, jelo by se dál a vůbec se to nezkoumalo, zda to byl půlmetrovej ofsajd nebo ne. Jo, sice by tím ten "poškozenej tým", tzn ten bránící, proti dnešku poškozen, na druhou stranu by to trochu pomohlo plynulosti hry a také útočníkům. Klidně ať fotbal končí pravidelně 2:1 nebo 3:2, místo těch dnešních velmi častých 1:0, 1:1, a to jen proto, že v dost těch zápasů rozhodčí odmávne "ofsajd", kterej je minimálně hodně těsnej

      • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

        mirecek1111     před 15 lety 01.03.2010 18:58 |  
        0 0

        počkej ještě pár průserů v LM a bude se to v pralesech jako česká liga zkoušet :)

        • Re: Bohemians Praha - Slavia 0:1

          slaviator     před 15 lety 02.03.2010 00:54 |  
          0 0

          A já jsem jedině pro. Jedinej průšvih bude: že i videorozhodčí bude pořád jen člověk... Ale zase videorozhodčím klidně může být i nějakej padesátiletej "frajer", bývalej špičkovej rozhodčí, bývalej fotbalista, co se v tomhle dovzdělá co se týče pravidel... co by to na hřišti jako rozhodčí neuběhal...