Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Hráči Slavie

Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

Článek aktualizován. Slavia představila další dvě posily, jsou jimi makedonský útočník Mirko Ivanovski a francouzský stoper Kevin Pierre Lafrance.

Ivanovski přichází do Slavie z klubu FK Makedonija Gjorce Petrov se kterým vyhrál mistrovský titul. Útočník v pátek podstoupil zátěžové testy, dnes podepsal smlouvu na půlroční hostování s opcí na tři roky.

Slavia má v kádru již tři Makedonce, Naumova, Duranského a Ivanovského. "Už při testech na mě Slavia udělala velký dojem, je to velký klub s vynikajícím zázemím a krásný stadion. Angažmá je pro mě krokem vpřed, udělám všechno pro to, abych se prosadil," uvedl útočník pro slavia.cz.

Mirko Ivanovski se narodil 31.10.1989, dosud nastupoval za klub Gjorce Petrov.

Kevin Pierre Lafrance je Francouz, do Slavie přichází z Mostu. Hraje na postu stopera. Podrobnosti přineseme později.

Komentáře (41)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski

    harry     před 15 lety 05.02.2010 18:40 |  
    0 0

    Tak ať se daří.Hodnotit nemohu,protože jsem ten zápas kde hrál neviděl a podle videa sestříhaného manažerskou stájí opravdu posuzovat kvality moc nejde.Jen jsem teď zjistil golové statistiky z makedonské ligy na podzim a 12 zápasů-3 góly-no nevím nevím-na druhou stranu Kerič se také rozstřílel až po příchodu z Belupa nebo kde to hrál do Liberce....

    • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski

      edenian     před 15 lety 05.02.2010 20:02 |  
      0 0

      ... a pote opet zhasnul.

      • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski

        player68     před 15 lety 06.02.2010 18:52 |  
        0 0

        Jeho bilance je 12/4, ale z toho 6 zápasů jeho klub nevstřelil žádného góla. Takže to tak špatné není.

  2. Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

    spojka     před 15 lety 05.02.2010 21:27 |  
    0 0

    Volesak do CB bez opce? Mlady kluky posilame pryc s opcema, zatimco hrace, ktery na Slavii nikdy nemeli, nemaj a mit nebudou, si sichrujeme do budoucna... Pokud je jasny, ze CB na opci nemaj prachy, tak mel byt Volesak poslan nekam, kde na nej maj, kdyz o nej byl udajne zajem i jinde. Kdyz uz se ted nechyta ani na kluky jako Vanek nebo Kores, tak za rok to lepsi nebude.

    Na ofic.strankach dokonce uz parta nekolika blaznu oslavuje, ze se v lete vrati... prej ma "vysoke kvality, ktere dokazoval pred zranenim"... neuveritelny.

    • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

      mirecek1111     před 15 lety 05.02.2010 21:38 |  
      0 0

      klid, určitě ho neposílali pryč, aby na něm zase od léta stavěl trenér celou naší hru. Je jasné, že na něm chceme aspoň něco vydělat. Tak se aspoň v ČB trošku zviditelní a v létě třeba přestoupí to Teplic nebo někam jinam, když na něj ČB nemají peníze. To už není náš problém. A myslím, že tohle je přesně strategie našeho vedení.

    • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

      mirecek1111     před 15 lety 05.02.2010 21:38 |  
      0 0

      klid, určitě ho neposílali pryč, aby na něm zase od léta stavěl trenér celou naší hru. Je jasné, že na něm chceme aspoň něco vydělat. Tak se aspoň v ČB trošku zviditelní a v létě třeba přestoupí to Teplic nebo někam jinam, když na něj ČB nemají peníze. To už není náš problém. A myslím, že tohle je přesně strategie našeho vedení.

      • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

        spojka     před 15 lety 05.02.2010 21:45 |  
        0 0

        Snad to tak bude. Me spis dostava, ze se najdou lidi, ktery jsou schopny radovat se z toho, ze se vrati, a realne uvazovat o tom, ze by mel dal hrat za Slavii.

  3. Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

    Eluin (přítel SN)     před 15 lety 05.02.2010 21:42 |  
    0 0

    Tak snad tu dá Ivanovski více než 2 góly...
    V poslední době nám tu forwardi moc nestřílí. Příčiny se rozebíraly v diskusi v předešlých článcích.

    • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

      PetCC     před 15 lety 05.02.2010 22:11 |  
      0 0

      Příčina je, že se netrefí do voného místa v brance. Nevím co jste o tom mohli víc rozebírat :-)

      • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

        urs (přítel SN)     před 15 lety 06.02.2010 01:53 |  
        0 0

        :-))))))

  4. Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

    Barlblog     před 15 lety 05.02.2010 22:14 |  
    0 0

    Tak Volešák bez opce je náš nejmenší problém. Souhlasím s Mireckem.
    Jinak Diviše jsme prodali a můžeme jen spekulovat, čím Prešov zaplatil. Snad je to výhodný obchod, já vedení v tomhle případě věřím.

    Lafrance neznám a tudíž ho nemohu hodnotit. Určitě to bude levnější varianta, než Štochl. Krajčík, Mikula - Vomáčka, Hošek, Lafrance, Kopic - Hubáček, Mareš + Kaufman. Pokud už nikdo nepřijde, nebudu se zlobit.

    Pokud nebudeme utrácet za obránce, mohl by přijít i nějaký záložník. Hlavně poslední zápasy ukázaly, že nás tlačí bota právě tam.

    Ve světle posledních událostí bych KJ doporučil, aby si Belaida pozval na kobereček, tam mu jasně vysvětlil pravidla hry a dal mu poslední šanci. Nejsem Belaidův zastánce, jeho lenost mě vadí, ale na druhou stranu, by bylo nesmyslné ho platit za pobyt v B-týmu. Nevypadá to na nějakou "štaci".

  5. Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

    mirecek1111     před 15 lety 05.02.2010 22:52 |  
    0 0

    Toho Lafrace jsem sice dneska neviděl, ale je zajimavý už jen tím že je mladý, a asi v něm něco bude když vlastně okamžitě co se zapojil s Ačkem Mostu začal pravidelně hrát v základu. Přesto přezevšechno bych byl asi sklamaný, kdyby on byl primárně náhradou za Ondru Čelůstku. Pořád věřím, že vedení přivede do základní sestavy ke Kopicovi toho Štochla.
    Já Benovi nevěřím, Kopic v létě možná zmizí a my budeme na stoperovi začínat zase od nuly. Kdyby se Štochl na jaře prosadil, uplatnila by se opce z peněž za Ondru a měli bychom na čem stavět do nové sezóny.
    Jinak také pořád doufám, že se přivede kvalitní hráč k Raguedovi do středu hřiště. Ono se zrovna od tohohle problému všechno odvíjí, možná i to, že výhraváme s týmy v přípravě o jediný gól a oni v jiných zápasech dostávají dardy.
    Jednou se Janda na OZ chválí, podruhé se o něm nemluví, potřetí je to tragedie. Jednou se Duranski pochválí, podruhé to zase na základní sestavu prý asi nebude.
    Potřebujeme nutně hráče do zálohy. A doufám, že si to uvědomuje i pan trenér a někdo přijde.

    • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

      spojka     před 15 lety 05.02.2010 22:59 |  
      0 0

      Ono by stačilo, kdyby byl k dispozici zdravej Milan Černý. Ten je fotbalově o třídu vejš, než zbytek naší zálohy (snad ještě Hloušek). Teda pokud má ještě vůbec smlouvu. Podle údajů tady mu skončila koncem roku... A samozřejmě by ho tam musel Jarolím stavět, což je další problém.

      Celkem jít by to mohlo i s Vaňkem - na konci podzimu hrál uprostřed dobře. Navíc v týhle době lze těžko čekat, že přivedeme do zálohy někoho na úrovni novýho Belaida nebo Tavarese. To bych se spíš obával dalšího Vasiljeviče. Snad se Jarolím neobrátí zas na Novákovou, Vomáčka, Hanuš a ty dva jogurti, to už bohatě stačilo...

      • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

        mirecek1111     před 15 lety 06.02.2010 00:16 |  
        0 0

        No Vaněk je asi jediný, kdo mě na tenhle post napadá. Doufám, že už bude na soustředění fit. Ale přesto, ještě jeden hráč do středu hřiště by mě potěšil, a myslím, že by si to sestava zasloužila.

        Jinak ještě k tomu onlajnu Doležala. Já tomu stejně trošku nerozumím.
        My dlužíme Enicu cca 100 milionů a soudíme se s ním o splátkovém kalendáři. Což samozřejmě stojí peníze.
        Jednak se mi nechce věřit, že jejich vztah najednou ke Slavii tak ochladl, že by chtěl například všechny peníze okamžitě a i kdyby ano. Pokud je pravda, že budeme i tuto sezonu se ziskem těch 30 milionů a on půjde na další umoření, tak budeme dlužit 60 milionů.
        A to si ty peníze nemůžeme půjčit od banky nebo jiné finanční skupiny? Já vím, že řešit dluhy půjčkami je cesta do pekel, ale vždyť můžeme takovým krokem získat peníze a zcela dle naší vůle si s daným subjektem dohodnou termín splátek. Místo toho se v Anglii soudíme o termín splátek s ENICkem? Mě to nějak nesedí tohle.
        Nevím jestli pan Doležal spíš nevykládá to co chce aby veřejnost věděla nebo si myslela. Kdo ví jak to vůbec s těma dluhama je.

        • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

          slaviator     před 15 lety 06.02.2010 10:28 |  
          0 0

          No, třeba nechtěj pak platit tý bance úroky navíc. A že ENICu zatím splácí prostě tak, jakej je přebytek. Jednou třicet, potom jeden deset, potom zase třicet... Když by se vzal úvěr někde v bance, muselo by se dohodnout třeba na šestiletém splátkovém kalendáři, každej rok deset milionů, po týhle sezoně nám vůči ENICu bude zbývat sedmdesát. Takže půjčit si 70 milionů na 7 let... To je jednak pěknej úrok navíc, úroky jsou kolik? Jsou i tři procenta? Nebo až čtyři? Každopádně by to byla pěkná šupa navíc a najednou místo deseti ročně bychom museli splácet nějakejch 13, přesně se mi to počítat nechce. A jakmile bychom nějakej rok měli zisk třeba čtyřicet milionů, tak bychom ten úrok stejně zaplatili a platili ještě pokutu za předčasné splacení..? V tomhletom má Sparta obrovskou výhodu, že jí vlastní J&T, takže může mít naprosto inviduální sazby u půjček...

    • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

      slimak     před 15 lety 05.02.2010 23:03 |  
      0 0

      mezi stopery je ještě hošek - to znamena ted beny,hosek,kevin,kopic..taky myslim, ze to bohatě stačí..
      k lanfracovi - jeho hra hlavou je opravdu vynikajici, mel spoustu hlavicek obranych i pri utocnych stanradtkach, jasny, jedna se jen o jeden zapas, ale takoveho hlavickare u nas nepamatuju.vyhodou je i jeho robustni postava a predevsim vek - je o 3 roky mladsi nez Stochl..

      do toho středu bychom někoho potřebovali, ale už na ten flek máme vanka,duranskiho,vasila,jandyse. myslim, ze Karel to bude chtit slepit z tech hracu co uz mame..

      obecne, mam dobry pocit z toho, ze jsme se vydali znovu cestou agnazovani mladych hracu a ze davame sance mladikum z becka a dorostu.tudy by mohla vest cesta..

      • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

        Barlblog     před 15 lety 06.02.2010 00:58 |  
        0 0

        Hlavně nám asi nic jiného nezbude. :-)

        Každopádně se Slavie a hlavně nároční fanoušci musejí připravit na to, že naše výkony budou kolísat. Přišlo hodně mladých hráčů a chybám se nevyhne nikdo. I vzhledem k tomu, že Vasilijevič má smlouvu do konce sezony a ta smlouva je možná dost vysoká(Blesk), nepředpokládám, že bychom měli zájem ji prodloužit. Ten nákup se nepovedl. KJ asi bude chtít dokázat, že to není pravda, takže si ho bude držet v mužstvu a využije absencí v záloze. Možná nás ještě překvapí, ale osobně nevěřím.

        Každopádně i na téhle situaci je vidět, že ve středu pole to není dobré. Odešel Volešák, MJ, Belaidova situace je nečitelná a Jarda Černý je dlouhodobě out. Na tohle místo tu máme sice kvalitního Milana Černého, ale víme, že: "na škole mu říkali Pan Skleněný". Já doufám, že bude zdráv, ale i tak nemůže odehrát všechno. => Potřebujeme jednoho zkušenějšího hráče do středu pole.

        • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

          urs (přítel SN)     před 15 lety 06.02.2010 01:59 |  
          0 0

          S tim "Panem Skleněným" si mě dostal :-) průser ale je, že v tom filmu to byl taky černoch..

        • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

          Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 06.02.2010 11:24 |  
          0 0

          Já souhlasím, na Milanu Černém bych se to nebál postavit, ale průšvih je ten, že je v jednom kuse zraněnej. Vaněk a Koreš. . proč ne, jako doplnění stačí, ale ani jeden z nich zatím v přípravě nenastoupil. . Snad na té přírodní trávě už si čutnou a uvidíme.
          Vasilijevič se mi nelíbí, ale tak jestli byl vyhlášen nejlepším hráčem maďarskký ligy, tak snad nebude úplný dřevo (ačkoli my měli taky krále ligových trávníků..). Je pravda, že určitý náznaky měl dobrý.. třeba mu dal KJ do těla a s nabranou fyzičkou se ukáže v lepším světle.
          A že je pryč i Láďa Volešák, tak bych možná taky ještě přehodnotil variantu Belaid. Ale možná že dorazí ještě nějaká ta zahraniční akvizice, jak Karel povídal.

          • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

            edenian     před 15 lety 06.02.2010 11:41 |  
            0 0

            Postavit to na Milanovi Černém je šílenost, Jarda je docela starej a tak se trochu obávám, jak se vrátí do formy-viz Janda, kterýmu se to už dost dlouho nedaří, přestože dře jak kůň-rozhodně souhlasim, že musíme, i do budoucna najít výraznou figuru do zálohy. Ale Belaida už nelze zkousnout,
            respektuju KJ, že už toho má plný zuby. Takže doufám a asi nejsem sám, že Vaněk a Koreš něco dokážou. No každopádně vzhledem ke stavu obrany jsem co se týká jara skeptik. Ale věřme, že aspoň nebude nuda.

            • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

              Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 06.02.2010 11:51 |  
              0 0

              Já myslel fotbalově že bych se nebál.. Přál bych mu, aby vydržel v základu celý jaro, ale známe to.
              Obrana? Uvidíme.. základ je dobrej, jen na krajích nemáme kvalitní náhradníky. Snad se Hub nerozhodne marodit v nejnevhodnější dobu. LB Hub (Trubila, Kopic) PB Matej (Grco, Mikula) ale všichni náhradníci maj k optimu toho, jak by měl hrát bek ve Slavii (mistrovské) daleko.

              • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

                Khadgar     před 15 lety 06.02.2010 12:03 |  
                0 0

                Mikulu si hrát neviděl, stejně tak Kopice na LB...

                • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

                  Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 06.02.2010 12:34 |  
                  0 0

                  Kopice na LB jsem viděl už v Bolce a má na to parametry asi tak jako Hub. Z nouze ano, ale to je tak vše. Mikulu jsem neviděl, pravda, ale jestli čekáš, že nás dorostenec v sestavě potáhne za titulem, tak já ne.

                  • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

                    Khadgar     před 15 lety 06.02.2010 12:50 |  
                    0 0

                    Jo tak ty očekáváš že potáhnem za titulem :-) To leccos vysvětluje :-)
                    Ne, vážně. Podivej se, Krajčík bude hrát v základu. Nemáme na to, abysme sehnali beka, který ho okamžitě nebo v krátkém čase vytlačí na lavičku. Tak se bude připravovat Mikula a čekat na Kaufmana, případně se to bude řešit v létě.
                    Na levou stranu je to to samý, kde dneska sehnat levýho beka? A nepiš nějaký Fabiány nebo něco takovýho...Připravovat se na to má Mareš, teď tam bude hrát Hub.

                    • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

                      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 06.02.2010 13:01 |  
                      0 0

                      Ale tak jasně, já jen říkám, že stopeři jsou dobrý, o to se nebojím, ale pokud se nám zraní krajní beci, tak budem mít problémy. To je vše. Samozřejmě, že peníze a dostupnost takových hráčů jsou limitem, na kterém to stojí a padá. Vždyť ofenzivnějšího beka než je Hubáček, hledáme už 5 let! Jinak souhlasim , aby se tam zapracovávali mladý kluci, pokud na to maj. Zatim jsem neviděl ani jednoho na vlastní oči v zápase. Ale našlápnuto tam měl třeba i Kindel a kde je teď..

                      • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

                        Khadgar     před 15 lety 06.02.2010 13:26 |  
                        0 0

                        Měl smůlu na zranění, vlastně až teď se pomalu vrací do béčka. Snad podobně nedopadne Mareš.

              • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

                spojka     před 15 lety 06.02.2010 12:41 |  
                0 0

                No on bohužel není dobrej ani ten základ. Dobrej je tak Krajčík (když se mu chce) a Kopic. Vomáčka už se snad dost předvedl na podzim, např. prohra s Olomoucí jde jednoznačně na něj s Hubáčkem, měl tam i další kiksy, je měkkej, nejistej, takže spíš můžeme čekat, po kolika ztracenejch bodech ho opět Jarolím posadí. Hlavně že je madam Nováková spokojená.

                Huba sice část lidí z nejasnejch důvodů oslavuje, ale já prostě z beka, kterej se ve třiceti letech bojí hrát dopředu a brání jen stínováním (většina centrů do vápna jde přes něj, viz jak s ním zametal v Edenu Hazard) nadšenej nejsem.

                Prostě obrana s Vomáčkou a Hubáčkem je průser. Škoda, že Kaufmann je mimo, stopera by odkopal líp než Vomáčka.

                • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

                  Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 06.02.2010 13:43 |  
                  0 0

                  Mluvíme o stejném Hubáčkovi, který nepustil Walcatta k lizu a pak s nim cvičil příbramskej Klesa.. Každej má občas zápas, kterej se mu nevyvede. Z toho bych nedělal dalekosáhlé závěry. Jistý je, že pokud někdo nepřijde, tak Hub začíná jaro v základu.

      • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

        Gordon (host)     před 15 lety 06.02.2010 01:44 |  
        0 0

        na tu cestu - hra s mladymi hraci- se vydame, az se uvidi prvnich 5 kol jara... ja bych zas takovy optimista nebyl. A souhlasim ze do zalohy jednu kvalitu do stredu potrebujeme...

        • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

          bongor     před 15 lety 06.02.2010 08:53 |  
          0 0

          Na jaro to nevidím nějak růžově.To mužstvo může vyhrávat,může prohrávat,ale nebude to nějaká stabilní převaha nad ostatní konkurencí,jako by to bylo,kdyby mužstvo bylo sehrané.Jedině ze sralty nemám strach,to je papírovej čert.Sestavujou mužstvo z hráčů,které nechtějí ani průměrná mužstva,Anakaragucu,Kodaň,nebo
          z gelmajstrů,který by u nás neseděli ani na tribuně.
          Vidím to jako loterii,panna nebo orel.ale na poháry bych se netěšil.

  6. Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 06.02.2010 12:02 |  
    0 0

    No nevim.. neznam, nevidel jsem, takze nemuzu soudit. Ivanovski snad nekteri videli aspon dvakrat a libil se, nicmene podle komentaru je asi podobnym typem jako standa, senky, tecl.. typologicky potrebujem nekoho jako Ford ci Pekhart..snad tedy Ivanovski presvedci kvalitou. Lafrance - doufam ze to neni jen nejaky prichod ze zoufalstvi a nebude dalsim Cissem nebo Densem. Zda se, ze se celkem libil, nicmene odehrano nema skoro nic, ze by najednou mohl hrat stopera ve slavii?

    • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

      Khadgar     před 15 lety 06.02.2010 12:05 |  
      0 0

      Dřížďal taky neměl nahráno skoro nic, akorát něco v druhý lize. A jak jsme čuměli. Vaněk, Koreš, Mareš taky moc nahráno nemaj....Někdy ty kluci začít hrát musej. Nechme se překvapit.

      • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

        spojka     před 15 lety 06.02.2010 12:12 |  
        0 0

        No, to jsme teda čuměli :-) Dřížďal byl (je) sice rychlej, ale kvalitní fotbalista to prostě není - technika žádná, o fotbalovým myšlení se ani nemusíme bavit, všechno nahrazoval rychlostí a jednoduchostí. Naplno se to ukázalo po zranění, kdy neměl rychlost a najednou nebyl schopnej řešit ani základní situace (viz ty jeho nesmyslný přihrávky/odkopy do autů atd.), v podstatě na tom hřišti působil jako blázen.

        • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

          Khadgar     před 15 lety 06.02.2010 12:23 |  
          0 0

          Achjo...u Dřížďala se snad vždycky myslí doba před zraněním. Dělal přesně to, co se od pravýho beka čeká - jezdil po lajně. A vycházelo mu to. Po zranění šel samozřejmě do kopru, i proto už ve Slavii není.

        • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

          urs (přítel SN)     před 15 lety 06.02.2010 12:58 |  
          0 0

          na Frantu mi nešahej, před zraněnim jsme čuměli všici a kdo ne, ten nemá ponětí o fotbalu.. takže bacha pane ;)

          • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

            spojka     před 15 lety 06.02.2010 13:02 |  
            0 0

            No dyt rikam, ze jsme cumeli. Ale nebudem si nalhavat, ze to byl nejakej fotbalista. Nebyl, proste jen bezec. Jakmile mel neco vymyslet, byl z toho vetsinou aut.

            • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

              urs (přítel SN)     před 15 lety 06.02.2010 17:26 |  
              0 0

              no když hraješ u lajny, je lepčí stokrát aut, než se nechat 1x obejít aby dotyčnej běžel sám na bránu.. :-!

    • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

      quelhar (admin)     před 15 lety 06.02.2010 12:59 |  
      0 0

      Ivanovskiho jsem videl ve dvou polocasech a vypadal slibne. Predevsim v tom prvnim zapase pusobil svou dravosti na hristi jako zjeveni. Nerekl bych, ze je stejny typ jako je Standa nebo Senky. Mozna jako Standa pred tremi lety, ale, bohuzel, ne Standa roku 2009. Ja si od nej slibuju hodne. Lafrance jsem bohuzel nevidel, ale pomerne dost komentaru se shodlo v tom, ze ma dobry odhad na mic, dobry vyskok. Asi to neni stoper hned do zakladu, ale mozna bude treti volbou hned za Vomackou a Kopicem. To, ze hovori cesky, je vyznamne plus. A ze nema ve 20 nic odehrano? A kdo ma? Presne, jak nekdo pise nade mnou, nekdy se zacit musi. Lafrance hral podle sestav z podzimnich zapasu Mostu asi dvakrat i v zaloze, tak treba to krome zminenych pozitiv umi i s micem. Prichod ze zoufalstvi? No, nase situace v obrane byla tak trosku zoufala a vykouzlit stopera do zakladu behem tri dnu asi neumi v CR nikdo.

      • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

        Aloha     před 15 lety 06.02.2010 13:50 |  
        0 0

        SIce jsem Lafrance taky nevidel hrat, ale jako velka vyhoda mi u nej prijde, ze je velkej a (predpokladam) silnej. Takoveho stopera uz dlouho potrebujeme, kdyz si vzpomenu jak Suchac s Vomackou nebyli schopny odtlacit Bonyho od mice nebo jak trnu u kazde obranne standartky, tak musime opravdu jen doufat, ze k tomu prida i nejakou fotbalovost a bude to hrac do zakladu

      • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

        Barlblog     před 15 lety 06.02.2010 15:51 |  
        0 0

        Já osobně s tebou souhlasim. Je to elegantní řešení, které nestojí moc peněz.

        Uvidíme, co naše makedonská kolonie předvede. Ivanovski je spíš záložník, než utočník a já čekám, že ho KJ v záloze vyzkouší.

        Moc dobrá zpráva není to, že Vasilijevič má zranění kolena. Já doufám, že to není vážné, ale i natažené vazy znamenají minimálně měsíc. :-(
        Hloupá smůla a tradice. Velké problémy má i B-tým. Chybí hráči v obraně a záloze. I z tohoto hlediska, začíná být příchod středního záložníka prioritou. Pokud nikdo nepříjde, můžeme poháry odpískat.

        • Re: Do Slavie přichází Mirko Ivanovski a Kevin Pierre Lafrance

          quelhar (admin)     před 15 lety 06.02.2010 16:46 |  
          0 0

          No, co se tyce mladeze, tak tam lze cekat na jare problemy, z becka odesli do acka hned tri hraci, z nichz jen Mares nehral uplne pravidelne, Vanek s Koresem byli zakladni kameny. Spolu s Tafatem, ktery je taky pryc, Starym, ktery je na testech v Hradci, to je docela slusny vypadek. Pomerne stabilni stoperska dvojice Cmovs - Zieris zustala, ale Zieris je tu jen na hostovani a Cmovs je ted zraneny. Do becka se tak posunulo mimo jine nekolik hracu z dorostu, ze ktereho navic odesli Duranski a ted Mikula. Jsem docela zvedavy, jak se klukum v techto tymech bude darit.

          A co se tyce te zalohy - i kdyby nekdo do zalohy prisel, tak to stejne nebude hrac do zakladu. Takovi hraci bud stoji hodne penez nebo maji vysoky plat, oboji je zda se pro Slavii momentalne problem, takze opravdu vyraznou posilu do teto rady necekam. Ve stredu zalohy tak muzeme do jara cekat Jandu, Vanka, mozna Korese, Duranskiho nebo Milana Cerneho, ktereho vsak KJ stavel vzdy spis na kraj zalohy nebo do utoku. Uvidime, jake sestavy budou hrat v pratelacich na Kanarech, z toho se bude dat leccos usoudit. Nicmene zatim bych odhadoval zalohu ve slozeni Grajciar, Ragued, Janda, Hlousek.