Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

O Slavii

L.Volešák do Českých Budějovic

Slávistický záložník Ladislav Volešák míří na půlroční hostování s opcí do Českých Budějovic, kde již v minulosti působil.

Do Slavie přišel Volešák před dvěma a půl lety ze Sparty, ale v té době hostoval právě v Českých Budějovicích, kde patřil mezi nejlepší hráče a blýskl se i zahráváním standardních situací. Volešák během svého angažmá ve Slavii přečkal Crohnovu chorobu a dokázal se vrátit k zápasům, poslední půl rok však nedostával tolik příležitostí. A nakonec souhlasil s uvolněním do jihočeského klubu.

Slavia se v tuto chvíli ale snaží přivést stopera, na dvoudenních testech je francouzský obránce Kevin Pierre Lafrance, který v současnosti působí v Mostu. Zítra se představí v přípravném zápase proti Petržalce. Dalším případným hráčem by se mohl stát příbramský Jakub Štochl.

Komentáře (27)

Funkce na sledování článků je dostupná pouze pro přihlášené uživatele.

Přidávat komentáře mohou pouze přihlášení a registrovaní uživatelé. Přihlašte se zde

  1. Re: L.Volešák do Českých Budějovic

    bongor     před 15 lety 04.02.2010 20:42 |  
    0 0

    Deník spart:Proč Slavia prodává hráče,když ještě chce změnit svoje postavení v lize?
    KJ:Každému mírně inteligentnímu člověku dojde,proč tomu tak je.

    • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

      mirecek1111     před 15 lety 04.02.2010 21:14 |  
      0 0

      No jo, taky jsem to četl dneska, byl v tom rozhovoru celkem podrážděný. Tak to tak bohužel je no, s tím nic nenaděláme, ale snad aspoň ty peníze z hostování Čelůstky budeme moci využít. Minimálně ten Ivanovski a Štochl jsou fakt nutnost.
      Jinak by mě taky zajímalo, kolik může být ta opce na Volešáka, bych tipoval tak 5 mega max.

      • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

        slaviator     před 15 lety 04.02.2010 21:34 |  
        0 0

        spíše: podle toho, jak je to napsané v Deníku Sport, byl v tom rozhovoru podrážděný. Vůbec bych se nedivil, kdyby to znělo "trochu" jinak. Brabec už je ve Spartě, tak jaká nová "kauza"? Třeba, jak trenér Slavie neunáší situaci...?

        • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

          Troubi     před 15 lety 04.02.2010 21:53 |  
          0 0

          prosimte bez radsi dat zas neco vtipnyho na aukro sasku...

  2. Re: L.Volešák do Českých Budějovic

    staroslavista     před 15 lety 04.02.2010 21:52 |  
    0 0

    Zítra na slavistickém vebu odpovídá Doležal na otázky, pokládat je mužete už dnes. málem bych zapomněl od 12 hodin.

  3. Re: L.Volešák do Českých Budějovic

    martyni (přítel SN)     před 15 lety 04.02.2010 22:10 |  
    0 0

    Volesaka jsem mel rad, byt nemel ve slavii nilkdy dobrou pozici, vzdy poctive bojoval, to dovedu ocenit. Po uzdraveni mel asi nejlepsi momenty na konci lonskoho jara, kdy pomohl vybojovat titul. Na zacatku podzimu mel nakroceno do zakladu, bohuzel se ukazalo a musel jsem to uznat i ja, ze ma sve limity, ktere jsou trochu niz, nez by bylo treba. Pres velkou snahu ve stredu hriste nestihal, nedokazal pod tlakem zvladat situace v dostatecne kvalite. Byt v obrane si svoje uhral, v utoku byl vysledek jeho snahy podobny jako u MJ - neviditelny, pomaly, nepresny. Je mi to lito, ale pro nej bude angazma v budejkach lepsi, doufam, ze se chyti a vubec mu preju hodne stesti a zdravi.

    • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

      bongor     před 15 lety 04.02.2010 22:58 |  
      0 0

      Volišovi přeju,aby se tam chytil.Na mě působil vždy sympatickým dojmem.Zejména jsem ocenil,jak se hezky vyjadřoval o Spartě i když věděl,že se od něj čeká něco jiného.Tak by se měli chovat všichni,co
      odcházejí na jiné "pracoviště",zejména to vvnikne v kontrastu s Poborským,MJ a třeba Horvathem.Věřím,že Brabec bude spíš vyjímka.

    • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

      PetCC     před 15 lety 04.02.2010 23:16 |  
      0 0

      K tomu se připojuju i já.

    • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

      DrFe1     před 15 lety 04.02.2010 23:53 |  
      0 0

      Souhlas. Láďa Volešák je sympaťák a přeju mu hodně štěstí, doufám taky že se úspěšně popere s tou nepříjemnou chorobou a nebude se mu to vracet. Pro Slávii odvedl kus práce a zato mu patří dík.

    • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

      tantalos     před 15 lety 04.02.2010 23:53 |  
      0 0

      Byl to standardní ligový hráč. Pro Slavii bych si přál někoho lepšího, než je on. Doufám jen, že Slavia bude schopna nabídnout opravdu kvalitnějšího hráče..

    • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

      Bulldock (přítel SN)     před 15 lety 05.02.2010 00:02 |  
      0 0

      Zdravím, v podstatě souhlasím. Má svoje limity, a ty jsou pod úrovní, kde by Slavia měla být. Já hlavně cením jeho charakter, jako hráče i člověka. Příkladnej dříč-např. ukázka toho, jak má vypadat střídající hráč, žádný naschvály nebo truc, ale 100% nasazení a oživení do hry. A při tom, co si všechno prožil.. přecijen patří do té dvoumistrovské éry, to bez debat. Doufám, že se tam na jihu prosadí, přeju mu to.

  4. Re: L.Volešák do Českých Budějovic

    Viking     před 15 lety 05.02.2010 07:53 |  
    0 0

    Díky za všechno Láďo! Zejména za loňské jaro, kdy jsi s Míňou převrátil bárku tím správným směrem.

  5. Re: L.Volešák do Českých Budějovic

    quelhar (admin)     před 15 lety 05.02.2010 09:35 |  
    0 0

    No, i odchod i Volesaka (po Belaidovi dalsi stredni zaloznik) v situaci, kdy do stredu hriste neni v planu prichod nikoho, leccos naznacuje. Stejne jako v minulosti zacneme zaclenovat mladiky a daleko vic sanci budou dostavat Kores, Vanek nebo Duranski. Ostatne to je to, po cem tu mnoho lidi volalo.

    • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

      Wommi     před 15 lety 05.02.2010 10:03 |  
      0 0

      ..pokud je pravda, co pise sport v rzhovoru s toleskim, tak se neni cemu divit,...jestli kazdy hrac i ktery nehral nebo byl na hostovani, apod. mel ruzne premie a bonusy, na kterych se ani nepodilel, je jasne, ze ty penize pak vyleti oknem a ani nevite jak.

      • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

        Viking     před 15 lety 05.02.2010 10:11 |  
        0 0

        Já to říkám pořád, Slavii prachy do ruky nepatří:-)

        • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

          Wommi     před 15 lety 05.02.2010 10:28 |  
          0 0

          ..obavam se, ze toto neplati jen na slavii, ale klidne i na spartu a ostatni ceske kluby,...ale zejmena na tyto dva,..protoze oba meli moznost nahlednout i do LM,..a jak to dopada?!..

          ..co je k nevire, ze ta sparta, ktera byla opravdu rozjeta a jeste pred nedavnymi dobami hrala to co hrala,..tak dopadla, jak dopadla....

          ..vtipne na tom je, ze kdyz si vezmu slavii za posledni obdobi, vyhoupla se nahoru, pak jsme se tu pomalu bali, ze nastupuje do vlaku alá sparta,....snad to co se ted deje, snad to bude jakysi ozdravny mechanismus a nasmeruje to slavii jinam, nez to asi puvodne slo,..to znamena do stejneho srabu ve kterem ta sparta je/byla.

          ..mozna by to mohlo byt pouceni, ze je lepsi jeden perspektivni a promysleny nakup nez x- malych, ktere nakonec nepomuzou a jeste na nich klub tezce prodela...a dal tako o tom, ze nez kupovat za kazdou cenu noname z venku, mozna lepsi vyuzit vlastni odchovance..coz se nakonec muze i vice zhodnotit. Samozrejme nenei nutne toto totalne dodrzovat,...ale mozna lepsi volit umirnenejsi taktiku, nez nakoupit kdeco.

        • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

          slaviator     před 15 lety 05.02.2010 10:43 |  
          0 0

          Pokud je pravda, že jsme prohráli soud s ENICem a musíme mu zaplatit víc jak 620 milionů korun (ENICu, ne soudu :-D ), tak pak se nelze asi divit žádnýmu prodeji :(

          • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

            Wommi     před 15 lety 05.02.2010 10:52 |  
            0 0

            ..a důvod??..

            ..pokud si dobre pamatuji, soud se nevede/nevedl o zaplaceni penez ale predmetem sporu je platnost rozhodnuti valne hromady slavia a.s. o zvyseni zakladniho kapitalu a to nepenezitym vkladem (pojisteni hracu).

            Timto zvysenim ZK dojde k rozmelneni poctu akcii soucasnych akcionaru a tim se zmeni pocet akcii vlastnenych jednotlivymi akcionari a v tomto pripade se jejich pocet zmensi, tedy ENIC po zvyseni ZK ma mene akcii.

            Pokud by byla vyslovena neplatnost usneseni VH, tak se nemusi platit ENICu zadne penize, ale pouze jeho pocet akcii bude jako pred VH. Platit ENICu by se muselo leda v pripade, ze by soucasni akcionari uz nechteli aby ENIC mel akcie a chteli by je vykoupit...

            • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

              venator     před 15 lety 05.02.2010 12:17 |  
              0 0

              No samozřejmě jde o peníze, pokud se vrátí poměr akcií do původního stavu tak měl mít ENIC daleko větší podíl na výnosech od doby VH tzn. z prodeju Necida,Tavarese,Sventa, možná i LM apod....tzn. může to dělat i pár set milionů,ale nevím kdy přesně bylo to navýšení zákl. jmění...

              • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

                Viking     před 15 lety 05.02.2010 12:24 |  
                0 0

                Pokud se vrátí poměr akcií do původního stavu, tak budou mít vyšší podíl z nižší základny. Pro ně se nic nemění. Viz níže.

            • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

              Viking     před 15 lety 05.02.2010 12:21 |  
              0 0

              Enic o nic nepřišel, pouze se mu naředil podíl. Dám příklad, třeba dříve měla společnost XYZ podíl 30% na základním kapitálu 100 mega, tj. 30 mega, po navýšení o 1000 mega, kterého se daná společnost nezúčastnila, ať už z jakéholiv důvodu, má podíl pouze 15%, ale na zvýšeném ZK ve výši 200 mega (100 tam dosypal někdo jiný). Tudíž 15 procent ze 200 je pořád 30 mega.

              Druhá věc je, jestli společnost XYZ po zneplatnění navýšení ZK nebude dávat žalobu na nějakou formu újmy ze ztráty hodnoty investice, jelikož během doby, kdy byl vyšší ZK, měla málo hlasovacích práv...

              • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

                Viking     před 15 lety 05.02.2010 12:22 |  
                0 0

                po navýšení o 100 mega...

                • Re: L.Volešák do Českých Budějovic

                  Viking     před 15 lety 05.02.2010 12:33 |  
                  0 0

                  Odpověď PD:

                  "Soudní spor v Anglii probíhá, informace, které máme od našich anglických právníků nás nijak neznepokojují, protože zjednodušeně řečeno, jde o otázku termínu splatnosti, respektive splátkového kalendáře. Pro dokreselení situace bych chtěl konstatovat, že dluhy výši ENICu vznikly v době, kdy byl ENIC majoritním akcionářem a hospodaření současného managementu je v souladu s výročními zprávami v zisku. Letošní rozpočet klubu je z pohledu příjmů ve výši 236 milionů a výdajů 206 milionů, takže opětovně čekáme zisk 30 milionů, který může jít na úhradu dluhu vůči ENICu.

                  Když jsme v roce 2006 s kolegou Rosenem do vedení klubu vstoupili, byly dluhy vůči ENICu a dalším subjektům téměř 200 milionů korun. Po postupu do Ligy mistrů v sezoně 2007/2008 jsme uhradili dluhy ve výši 50 milionů vůči ostatním subjektům a 30 milionů vůči ENICu. V roce 2009, kdy jsme LM bohužel nehráli, jsme uhradili ENICu dalších 10 milionů korun a aktuální dluh činní plus minus 3 a půl milionu liber. Tuto skutečnost jsme nikdy nepopírali (např. kolega Rosen ji zmínil v příloze deníku Sport v listopadu 2009, a proto nás překvapuje, že se z tého věci dnes někdo snaží dělat senzaci."

  6. Toleski

    slaviator     před 15 lety 05.02.2010 10:55 |  
    0 0

    Proč?
    „Hrál jsem tam v záloze. Lidi o tom nevěděli, jen každý mluvil o tom, že jsem nedával góly. Navíc jsem měl velké problémy s trenérem Psotkou.“

    Jaké?
    „Přišel jsem tam jako útočník. Jenže on mě dával na kraj zálohy. To nebyla moje pozice. Jsem hrotový útočník. Musím hrát uprostřed. Nikdo nevěděl, že mám takové problémy. Byla to chyba.“

    Vyčítáte si to?
    „Strašně moc. Byla to moje největší životní chyba! Navíc mi Olomouc dluží peníze, nedali mi několik výplat. Není to fér, myslím, že je dám k arbitráži. Ale ve Slavii mi také dluží. Je to hodně peněz. Dluží mi dvě výplaty, prémie za titul a také peníze za postup do Poháru UEFA. Ovšem se Slavií se nějak domluvím, tam to bude v pořádku.“

    • Re: Toleski

      bongor     před 15 lety 05.02.2010 11:45 |  
      0 0

      Nevím,čím přispěl Toleski k postupu do UeFa,asi tím,mám alespoň dojem,že neseděl ani na lavicia tím nemoh nic zkazit,za to by se taky mělo platit.A ty další věci,to je asi nějaká závada ve smlouvě.

      • Re: Toleski

        quelhar (admin)     před 15 lety 05.02.2010 11:51 |  
        0 0

        Treba se nejedna o letosni EL, ale pohar UEFA z minule sezony...

        • Re: Toleski

          venator     před 15 lety 05.02.2010 12:21 |  
          0 0

          Je to docela "tatar" když odmítne Baník v situaci kdy se "plácá" v B-týmu SKS, ikdyž mu muselo být jasné, že mu smlouvu neprodloužíme....no tak odmítl třeba 100tis, že za to nehraje a teď sedí na zadku a ještě platí Spartu, aby ho v ČR nabízel přes články:)
          Jinak jeho údajný odchod do Honkongu s platem 0,5mil. je taky vtipný, klub mu tam nabízel 0,5 měsíčně,ale přestupní částku 2,5 už dát nechtěl:)
          Kdo ví jak to všechno je,ale alarmující jsou ty dluhy min. u hráčů,ale je to už z tolika zdrojů,že to asi bude pravda, to nemluvím o tom komu ještě a jak dlužíme z obchodních partnerů apod.